reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
EU Book shop
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Hájek: Fotovoltaika je Bursíkův zločin v přímém přenosu

Autor: odjinud | Publikováno: 30.9.2010 | Rubrika: Rozhovory
Ilustrace

vratislavprokop->chat.petr.hajek: Zajímalo by mne, proč se tak negativně stavíte k EU, co konkrétně Vám provedla?

Odpověd: Mně nic. Je nebezpečná pro naši zem a pro Evropu.

vratislavprokop->chat.petr.hajek: 2/ ještě bych rád věděl, jak se pan prezident tváří na nové politické tváře, především z řad věcí veřejných a co říká na reformu policie, děkuji

Odpověd: Nové politické tváře mohou být vždycky nadějíi rizikem. Žádná reforma policie zatím není známá.

Violator->chat.petr.hajek: Dobrý den,, nevadí Vám pracovat pro duševně nemocného člověka a být jedním z mnoha, co dělají, že je vlastně všechno v pořádku jen proto, aby se měli dobře?

Odpověd: Pracovat pro duševně nemocného člověka by jistě byla zajímavá zkušenost, ale zatím se mi to nepoštěstilo.

SIA.FU->chat.petr.hajek: Dobrý den, kam podle vás směřuje EU ? Do svobody, nebo do socialistického totalitářství ?

Odpověd: EU nesměřuje nikam, protože už není. Je jenom evropský prostosocialistického totalitářství.

lolpina->chat.petr.hajek: Vážený pane Hájku,Jak vidíte dnešní ČESKOU REPUBLIKU?Co se týče financí,..Např.Pro školství?Předem děkuji za odpověd.

Odpověd: Pohybujeme se na hraně kritického stavu těsně před výbuchem.

KatkaFialkova@email.cz->chat.petr.hajek: dobrý den, pane hájku, muzete nam popsat, jak to vypada na hradě ve vašich kancelářích? jestli máte televizi, kourite uvnitr, muzete chodit se psy, atp? moc by me to zajimalo, dekuju

Odpověd: Kouřím, psa nemám, televizi ano, ale sleduji ji jen výjimečně. A je tam báječný výhled na Prahu.

nejblazen1->chat.petr.hajek: dobrý den pane Hájku mám otázku je možné zvolit za prezidentku ženu?

Odpověd: Je možné, aby žena byla prezidentkou. O volbách mám však jisté pochybnosti.

Petra.Senf->chat.petr.hajek: Dobry den. Muzu se zeptat co vas jako polityky a vissi uredniky vede k tomu ze mi obycejni lide musime porad latit vic a vic???Myslim tim dane a to ze nam rusite ruzne ulevy jak na dannich tak ruzne prispevky???

Odpověd: Děláte běžnou chybu, že si pletete úřad prezidenta republiky s vládou.

princeznicka2->chat.petr.hajek: proč pan prezident otevřel novej tabakovej závod

Odpověd: Asi chtěl dát najevo, že podnikání v této oblasti je stále ještě regulérní.

mat.yz->chat.petr.hajek: kdy nastane oficiální rozpad EU?

Odpověd: Někdy určite, všeho do času.

mat.yz->chat.petr.hajek: kdy nastane oficiální rozpad EU?

Odpověd: Někdy určite, všeho do času.

jira.paskova->chat.petr.hajek: Právě jsem přšla z operace,péče sester je o 70 procent horší,zaměnily mi i léky,co vy na to?

Odpověd: Že je to obraz našeho zdravotnictví, kde jiné než klasické metody léčení jsou zakázány. Já sám se léčím homeopaticky, za posledních dvacet let jsem péči lékařů nepotřeboval, ale daně platím jak mourovatý.

dagmarvdf->chat.petr.hajek: Stydím se v jakém státě žiji , ale nic s tím nenadělám....

Odpověd: Naděláte. Když budete něco dělat.

SaletaMartin->chat.petr.hajek: dobrý den pane Hájku,kdy myslite ze skončí krize?

Odpověd: Podle toho,jakou máte namysli.

jagar15->chat.petr.hajek: Dobrý den,chtěl bych se zeptat zda-li pan prezident Klaus uvažuje o amnestii.....děkuji Jirka z Brna

Odpověd: Pokud vím, tak ne.

kristynka-konik->chat.petr.hajek: Dobrý den pane,nemyslite si ze by pojistovna měla dát všem která měli vytopené domy peníze?

Odpověd: Těm, kteří jsou pojištění, určitě.

xXxRixelxXx->chat.petr.hajek: chat.petr.hajek:xD vybuchem jak kdyby ste na nas chteli uz fakt hodit atomovku

Odpověd: TA už dávno spadla, jen jste si toho nevšiml.

internet.woman->chat.petr.hajek: Proc prezident jmenoval sestaveni vlady ODS a ne ČSSD

Odpověd: Protože ČSSD neměla koaliční partnery k sestavení vlády.

glut.A->chat.petr.hajek: Dobrý den,Co by podle Vás měli dělat lide,aby je výbuch nezasáhl?Děkuji

Odpověd: Přečíst si moji knížku Smrt ve středu a počkat si na další, která vyjde za několik měsíců.

Aucklander@email.cz->chat.petr.hajek: Dobrý den, souhlasíte, že tzv. Nový světový řád, který proklamujou mocní tohoto světa je začátek konce demokracia na celém světě?

Odpověd: Demokracie je již po smrti. Nový světový řád, máte na mysli zřejmě světovou vládu, je cestou do otroctví.

lucky1801->chat.petr.hajek: myslíte si že ženy nejsou jako prezidentky dost dobré jako muži?:)

Odpověd: Myslím si, že ženy nejsou jako muži. Vím, že Vám tento názor může v dnešním politicky korektním prostředí může připadat revoluční.

Hbitej.Pedro->chat.petr.hajek: Dobrý den, čeho se týkají vaše pochybnosti o volbách?

Odpověd: Například toho, že je může zrušit ústavní soud, nebo toho, že bez ohledu na jejich výsledek může tatáž instituce rozhodnout, že zákon přijatý přímo volenými zástupci lidu zákonem není.

Vencovnik->chat.petr.hajek: dobrý den pane hajku co vam vadi na evropské unii

Odpověd: Že se tváří jako Evropská unie.

janculice->chat.petr.hajek: Jo policie,žádná reforma,jak jde o týrání a omezování lidí,něco zlého se nestane,tak naše zákony jsou stavěný na hlavu,jelikož dokavad se něco nestane vážného,nikdo nepomuže,ani policie.

Odpověd: To není otázka, ale konstatování, s nímž souhlasím.

Zdenka.Kalosova->chat.petr.hajek: Dobrý den, zajímal by mě Váš názor na povodňovou daň, myslíte si, že postižení občané dostanou nějaké peníze z té daně a nebo opět vybrané peníze půjdou do kapes politik. Děkuji za odpověď

Odpověd: Povodňová daň je trik. Není ani o daních, ani o povodních. Jen o penězích.

oggy22@email.cz->chat.petr.hajek: chat.petr.hajek:dobrý den,ja by jsem se vas chtel zeptat jak se vam líbí pracovat pro vaclava klause?stinky

Odpověd: Je to vzrušující.

plzenskygentleman->chat.petr.hajek: Dobry den, od ceho se odviji Vas kriticky pohled na globalni oteplovani nasi Zeme? Priznam se, ze jsem taktez v tomto smeru skepticky, ovsem nejen z duvodu toho, ze je to zajiste pro nekoho silne lukrativni, ale i z toho, ze ac se to na verejnost nedostava, globalne se otepluje cela nase slunecni soustava.

Odpověd: Čistý byznys napojený na ultralevicové politické hnutí. Počasí na Zemi se samozřejmě odvíjí od slunečních cyklů, člověk na to nemůže mít vliv i kdyby se sebevíc snažil.

colito.colito->chat.petr.hajek: Dobrý den pane Hájku,myslíte si,že by jste dokázal vyžít s pěti tisíci měsíčně, když by jste byli dva lidé a vaší dceři by bylo 17 let a naštěvovala střední školu?Prosím o odpověď

Odpověd: Pokud bych měl platit nájem a energie, pokládal bych to za vyloučené.

29101989->chat.petr.hajek: Dobrý den,jak vlastně dlouho spolupracujete s prezidentem ČR? A co byste řekl na dnešní vládu?

Odpověd: S Václavem Klausem spolupracuji v pravém smyslu slova od Sarajevského atentátu v roce 1997. A pokud jde o vládu, snažím se věřit, že to, co říká, myslí vážně. U Petra Nečase bych tomu snad i věřil.

xPxIxSxTxAx->chat.petr.hajek: dobry den pane hajku chtel sem se zeptat proc je ta evropska unie to ji nekdo nemuzu zrusit

Odpověd: Nevím, sám bych chtěl znát odpověď na Vaši otázku. Cesty Boží jsou nevyzpytatelné.

Ezion->chat.petr.hajek: Ahoj, jste naturalista ?

Odpověd: Ano.

seralicek11->chat.petr.hajek: Má Pán Prezidendt 4eské Repibliky v ůmislu udělovat další milosti?

Odpověd: Pravděpodobně ano.

->chat.petr.hajek: Dobrý den, pane Hájku. Co si myslíte o tom, že prezident republiky otevřel slavnostně výrobnu cigaret fy Phillip Morris? Myslíte, že je to dobrý příklad pro mládež, myslíte, že je to hodné hlavy státu a myslíte, že prezident angažující se v tabákovém průmyslu je morálním vzorem pro obyvatelstvo? Já coby občan jsem vrcholně zhnusen.

Odpověd: Buď musí stát výrobu a distribuci cigaret zakázat, nebo jde o stejný průmyslový obor, jako je výroba sýrů, sladkostí, masa, a všeho ostatního, protože nezdravé je úplně všechno. Já, coby občan, jsem vrcholně zhnusen, že se stát takto pokrytecky vyhrazuje jen proti jednomu průmyslovému odvětví.

sabinabarova->chat.petr.hajek: dobry den pane Hajku ja bych se chtela zeptat tak je to s kourenim na zastavkach vy to jednou zakazete a pak zase dovolite tak jak je to ted

Odpověd: Já jsem nic nezakázal. Zákazy k ničemu nevedou.

fliegemaus->chat.petr.hajek: Přeji dobrý den, mohl by jste porovnat stručně pana Havla a pana Klause. Čeho si vážíte na Klausovi a čeho na Havlovi. děkuji

Odpověd: Václav Havel je obraz. Ikona, pod kterou se schovají všichni levičáci, co se již spojili. Václav Klaus je politik. Nelze se za něho schovat. Toho si na nich vážím.

degan@email.cz->chat.petr.hajek: Dobrý den, neobáváte se, že Vaše náboženské přesvědčení může řadu lidí v ČR odrazovat? Jak se konkrétně projevuje ve Vaší funkci?

Odpověd: Jakékoliv přesvědčení odrazuje lidi bez přesvědčení. Lidé bez přesvědčení se jmenují otroci.

lolpina->chat.petr.hajek: Myslíte si že by bylo možné setkání s pnem prezidentem....Měl bych mnoho nápadů jak ulehčit život studentům....

Odpověd: Napište mu to. Mailovou adresu najdete na stránkách hradu.

2cabi3@email.cz->chat.petr.hajek: DOBRÝ DEN..-) Měla bych otázečku.......-) Mohl by jte mi prosím odpovědět na dotaz...Kdy bude politická situace lepší??? Konkrétně...zdalipak nás čeká ještě nějaká krize.....a kdz skončí tato probíhající. Děkuji předem Lucie

Odpověd: Politická situace je vždycky lepší pro někoho a horší pro někoho jiného, na tom je založená politika. MYslím, že nás čeká další krize, pokud hovoříme o té ekonomické, protože ta současná byla jen za strašlivých nákladů zamaskována.

SeMy95->chat.petr.hajek: Dobré Odpoledne.. i já mám otázku Pane Hájku co řikáte tomu že jse budou muset platit poplatky. u zubních lékařů? není to moc 400??za jednu blombu? a nemyslíte si že tento stát je na hraně to ho že zachvíli jsi nebudeme moci koupit ani.potraviny všechno se výší. tak proč tedy stím něco neuděláte tak a by jsi byli v šichni riovni . ??

Odpověd: Člověk, který má zdravotní pojištění, by již neměl platit nic dalšího. Platí-li, znamená to, že buď nemá dobré pojištění, a nebo to, co se za pojištění vydává, pojištěním není.

MASKOVKA1999->chat.petr.hajek: jak dlouho bude mit vladu nas pan prezident

Odpověd: Až vyhraje parlamentní volby s nějakou politickou stranou.

Kudrlicka->chat.petr.hajek: Dobrý den. Jste odpůrcem solární energie pro domácnosti, kdy není tato činnost ekonomickou z hlediska zisku, ale kdy se příjem od ČEZ vlastně rovná tomu, co domácnost spotřebuje?

Odpověd: Fotovoltaika je Bursíkův zločin v přímém přenosu. Jakákoli občanská sebeobrana je přípustná.

CLARK1997->chat.petr.hajek: Dobrý den mohl byste prosím pozdravovat pana prezidenta

Odpověd: Udělám to hned, jak se odtud vrátím.

gabca.safarova->chat.petr.hajek: co bude dělat prezident až už nebude prezidentem

Odpověd: Do důchodu určitě nepůjde. Myslím, že nás všechny ještě překvapí.

qvark11->chat.petr.hajek: Dobrý den,pane Hájek! Proč se tak často střídají mluvčí u prezidenta Klause???

Odpověd: Střídání zatím bylo jedno, poté, kdy jsem po pěti letech zjistil, že dalších pět let bych už nepřežil.

pzahry->chat.petr.hajek: Dobry den, jak se divate na aktivity Miloše Zemana na boj z kurovcem na Šumavě?

Odpověd: Je to určitě záslužnější, než se vyčerpávat v boji za ztracenou politickou stranu nebo četbou knih na Vysočině. Držím mu palce.

R.Lad->chat.petr.hajek: Nelibi se mi jak se ukladaji veznum milosti.Podle ceho se to dela??

Odpověd: Lidský osud někdy nelze vměstnat do litery zákona. Institut milosti je tu proto, aby do něj vnesl lidskost.

xbigg->chat.petr.hajek: Dobrý den, myslíte si, že se najde síla, která zastaví nesmysly typu budování fotovoltavických elektráren na té nejúrodnější půdě či pěstování řepky na tzv. biopaliva ?

Odpověd: Musíme ji najít. Je to obdobné jako s EU - pokud neuspějeme, zahyneme.

vaclavicha->chat.petr.hajek: Jste pro zavedení eura v ČR?

Odpověd: Jsem proti všemu, co vede k likvidaci České republiky a zbídačení jejích občanů.

27MARkY27->chat.petr.hajek: Dobry den, chtela jsem se zeptat, proc jste odpurcem EU, jesli jste např. i proti Schengenskému prostoru...? Děkuji

Odpověd: Schengenský prostor je zločin. Jako když bydlíte v domě, kde si na noc nesmíte zavřít dveře.

tony26d->chat.petr.hajek: Dobrý den myslíte že nam vstup do EU nějak pomohl

Odpověd: Určitě. Uvědomili jsme si, jakou iluzí bylo heslo "Zpátky do Evropy".

Follower.M->chat.petr.hajek: Pane Hájku, jaký názor má pan prezident na vládní škrty? Přijdou mu adekvátní, nebo destrukční, jako drtivé většině obyvatel?

Odpověd: Škrty bez reforem, ale skutečných strukturálních reforem, jsou čistá destrukce.

FredySchober->chat.petr.hajek: Na konec RVHP jsme cekali desetitetí, jak dlouho to bude v tomto prípade ?

Odpověd: Dřív než si myslíte, odpověděl bych, kdybych byl voličem knížete Schwarzenberga. Obávám se, že to bude dlouhé a bolestivé.

Ezion->chat.petr.hajek: Myslíte si, že je dobře, že prezident podepsal lisabonskou smlouvu ?

Odpověd: Ne. Ale jiná cesta v tu chvíli nebyla.

StankovaHanca->chat.petr.hajek: Co říkáte tomu,že ekologové dávají přednost žábám a jiným živočichům,před lidmi.

Odpověd: Každý dává přednost tomu, z čeho pochází.

martinhoge->chat.petr.hajek: Nevyměnili jsme jen během uplynulých desetiletí Moskvu za Brusel? Dřív se možná aspoň vědělo, kdo tam vládne a bylo na koho nadávat. Teď neni ani na nikoho nadávat, všechno to jsou anonymní úředníci.

Odpověd: Nevyměnili, byly nám vyměněny. Nadávat je zbytečné, vzpamatovat se je možné.

mr.snome->chat.petr.hajek: Proč tak negativisticky na ČR naladěný člověk jako jste Vy ještě obývá tento stát? Zatím jsem zde nepostřehl jedinou pozitivní věc o naší republice.

Odpověd: Bude to tím, že miluji svou vlast, a nechci, aby po tisíci letech se musel svatý Václav obracet v hrobě.

666pepazlesa->chat.petr.hajek: vaše teorie o 11.září je velmi''zajímavá''.jak jste se k ní dopracoval,a co na to říkají američtí představitelé v ČR?Děkuji,pepa

Odpověd: To není moje a už vůbec ne teorie. Ale čtu i něco jiného než média hlavního proudu, například Parlamentní listy nebo jiné nezávislé internetové a další zdroje. Co na to říkají američtí představitelé v ČR nevím, ale vím, že jeden z nejbližších poradců prezidenta Obamy, který má na 11.září podobný názor jako já, dostal z Bílého domu padáka.

sovacerven->chat.petr.hajek: kdy se srovná životní úroveň a platy a důchody v unii a konečně to bude unie???

Odpověd: Až naprší a uschne.

t.zelenka->chat.petr.hajek: Myslíte, že situace v EU se vyhrotí natolik, že dojde k postupným bankrotům jednotlivých členských států a rozpadu v evropské měny?

Odpověd: Ano.

Petr.Douda->chat.petr.hajek: dobré, ale co dělat? celý život poctivě pracuji, k volbám chodím, nepravosti kritizuji, vždy se mi to spíš nevyplatilo, děkuji za odpověď

Odpověd: Vydržte, vyplatí se to.

Betyna01->chat.petr.hajek: Dobrý den, chci se vás zeptat, jak se Vám spolupracuje s panem prezidentem?

Odpověd: Skvěle. Je to jako obsluha jaderného reaktoru.

saranam->chat.petr.hajek: Mohu znát vaše dosažené vzdělání. děkuji Schmid

Odpověd: Filmová akademie múzických umění, červený diplom, Praha, 1978.

tony26d->chat.petr.hajek: Pane hájku otec ma jit na operaci VZP prý uhradí jen část a zbytek otec jde o operaci by pasu co vy na to

Odpověd: Pokud je to pravda, je to nehorázné.

stivinka0123->chat.petr.hajek: vy od povídáte jen komu chcete že a no nebo jen známím

Odpověd: Řada otázek je velmi podobných, snažím se vybírat ty, které zastupují jiné. A dotazů je v tuto chvíli již tisíc.

hermina08->chat.petr.hajek: dobré odpoledne pane vicekancléři,jak sleduju tu diskusi,tak se mi zdá,že spousta lidí vůbec neví,co říká.....mě by zajímalo,jak se pan prezident staví k přímé volbě a zda se jí může zúčastnit.....

Odpověd: Pokud vím, prezident nepreferuje ten či onen způsob volby. Přímé volby by se pravděpodobně zúčastnit mohl, je však otázka, zda by chtěl.

oMgBoYy->chat.petr.hajek: Jak vypadá prezidentovo auto zevnitř? Má nějaké speciální Vybavení?...A Co si myslíte že se stane když česká republika bude pokračovat ve stavu v jakém je již teď?

Odpověd: Ano, má speciální vybavení. K druhé otázce - asi by to nedopadlo moc dobře.

lucky1801->chat.petr.hajek: já si myslím,e největší krizepro stát česká republika je to,jaké tam máme debilní politiky,hrabou si do své kapse co můžou...omlouvám se za upřímnost

Odpověd: S výhradou, že politici jsou úplně stejní jako my ostatní, bych s Vámi souhlasil.

Marek-valenta->chat.petr.hajek: Co máme udělat my pro to,aby náš stát prosperoval?

Odpověd: Především se musí stát zase naším státem s našimi zákony, s našimi volbami. Pak na Vaši otázku budu znát odpověď.

lslezackova->chat.petr.hajek: krásné odpoledne pane Hájku-taky souhlasíte se snížením platů hasičů a doktorů na záchrance?

Odpověd: Ne.

plzenskygentleman->chat.petr.hajek: Jaky mate nazor na marihuanu, jakozto lecivou bylinu? Jaky je Vas nazor na castecnou legalizaci pro lecebne ucely? Nezda se Vam smesne, ze policie v dnesni dobe jde po prilezitostnych kuracich marihuany v parcich?

Odpověd: Marihuana jakožto léčivá bylina ano, jako měkká droga ne. Je to významná bylina v tradičním léčitelství.

gabca.safarova->chat.petr.hajek: prozradte mi jak se léčí zlomená noha homeopatiky

Odpověd: Chirurgie byla až do devatenáctého století mimo klasickou medicínu, bylo to takzvané ranhojičství. To v protikladu k homeopatii rozhodně nestojí.

666pepazlesa->chat.petr.hajek: Četl jsem v tisku,že jste prohlásil že je to akce tajné služby Usa,musel bych ten článek najít.Jaký je tedy váš názor,Děkuji

Odpověd: Nesmíte číst tisk, řekl jsem, že 11.září v New Yorku v žádném případě nemohlo proběhnout tak, jak nám to do hlavy vypálila média.

jira.paskova->chat.petr.hajek: vsvětlete mi,jak to,že za komunistů všechno fungovalo?

Odpověd: V diktatuře vždycky všechno funguje. Uvidíte, jak brzo to bude klapat i v EU.

bifrost->chat.petr.hajek: Myslite, ze soucasne vseobecne volebni pravo (nejhorsi buran ma stejny hlas jako vizionas s prehledem... ale buranu je vyrazne vice) vede k upadku v podobe omezovani svobod ve jmenu "jistot"?

Odpověd: Všeobecné volební právo stálo na počátku soumraku demokracie. Teď už je hodně velké šero.

l564->chat.petr.hajek: Dobrý den , jakou stranu osobně máte radši ?

Odpověd: Modlím se za znovuzrození ODS.

blax@email.cz->chat.petr.hajek: Dobrý den :-) Co říkáte na událost ohledně prasečí chřipky? Na mysli mám vakcíny vadné a kdo za tím stál a proč to...

Odpověd: Peníze. Do něčí kapsy.

zdenekrucki->chat.petr.hajek: pane hajku.Za našeho pana prezidenta se stydim.co vy o tom soudite.

Odpověd: Stud je krásná lidská vlastnost. Ale vy se nestydíte. Jen moc čtete Lidové noviny a koukáte na Českou televizi.

v.p.stroblovi->chat.petr.hajek: Dobrý den,pene Hájku,je mi 52 let,vychvali jsme tři děti a nikdy sme si nestěžovali?Já pracuji jako řidič a moje žěna je prodavačka v potravinách.Slyšim kolem sebe jen samé naříkání,ale mi jsme byli v pohodě?

Odpověd: To bude tím, že se máte rádi.

Lanternon->chat.petr.hajek: Dobrý den, zajímalo by mě jak při komunikaci oslovujete prezidenta republiky. Předem děkuji za opověď a přeji Vám pěkný den.

Odpověd: Pane prezidente.

gabca.safarova->chat.petr.hajek: je pravda že v roce 2012 je konec světa?

Odpověd: O tom, kdy bude konec, neví nikdo nic. Dokonce ani Syn, pouze Otec.

engelchenj->chat.petr.hajek: Dobry den pane Hajek,to porovnani jste ted napsal moc hezky,chci se zeptat,je nejaka moznost,ze by ceska republika vystoupila z EU?

Odpověd: Zatím spíše teoretická. Ale to se určitě jednou změní.

Mnuzi->chat.petr.hajek: Vážíte si pana Havla za to,že dal milost několika vrahům?

Odpověd: Václava Havla si vážím za vše, co udělal pro naši zemi na počátku 90.let. Nikdo jiný tady v té chvíli nebyl. Jeho amnestie patřila už k tragickým omylům.

komkas->chat.petr.hajek: Mám opravdu Vážný dotaz ... Prosím Vás o odpovědět mého týkající se Otázky ,,,, Mohl by být Prezident ČR Rom a nebo Cizinec s českým občanstvím

Odpověd: Ano.

bejcek.mirek->chat.petr.hajek: Dobrý den,možná špatně chápu možnost položení otázky,Ale také vím,že pokud odpovíte,bude to obklikou.Je vedení vlády čisté a upřímné?Skutečně i se zájmem o lidi po celý rok,Nejen před volbami?Lidé jsou hloupí a nechají se ovlivnit...;-)

Odpověd: Lidé vůbec nejsou hloupí. Ale snadno se nechají manipulovat médii.

reklama
3799 čtenářů | 25 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Hájek: Fotovoltaika je Bursíkův zločin v přímém přenosu
(Dan, 30.9.2010 8:48:23)
Odpovědět
Hl. že je sám používá má je na střeše na chatě :-D
Re: Hájek: Fotovoltaika je Bursíkův zločin v přímém přenosu
(ivoš, 1.10.2010 10:17:26)
Odpovědět
Jojo, viz http://www.parlamentnilisty.cz/parlament/174334.aspx
To je, jako by říkal: krádež je zločin, ale byl bych blbej, kdybych čórky nekupoval.
Pěkný kvítko, ten Hájek.
Re: Hájek: Fotovoltaika je Bursíkův zločin v přímém přenosu
(Magdalena, 1.10.2010 14:57:16)
Odpovědět
Tak vážení pánové, já slabá žena jsem si dala tu práci si je prohlédnout místo žvanění, a to nejsou solární články na elektřinu :-). A mimochodem, co si myslíte, že p. Hájek asi myslel tou občanskou sebeobranou? :-))
Re: Hájek: Fotovoltaika je Bursíkův zločin v přímém přenosu
(Sunny, 1.10.2010 13:05:05)
Odpovědět
A proč ne? Má je pro svou osobní potřebu, do sítě nedodává a dotace nebere. Tak o co jde?
Re: Hájek: Fotovoltaika je Bursíkův zločin v přímém přenosu
(Dan, 2.10.2010 0:04:39)
Odpovědět
Ty seš tak naivní, že si myslíš že bez dotace by je tam měl ??
Vždyť je to bez dotací až 4x dražší než ze sítě a návratnost i na ohřev vody je větší než životnost zařízení a to nemluvím otom že natom snímku je fotovolatik a kapalinový ohřev.


Vždyt právě to Hájek kritizuje s Klausem, že bez dotaí to nemá smysl :))

Holka hloupá naivní.
ZRUŠTE ČT A VYHOĎTE JANEČKA
(Blbobijec, 30.9.2010 9:12:05)
Odpovědět
ZRUŠTE ČT A VYHOĎTE JANEČKA. ČT rozhazuje peníze, Janeček při tom i nadmíru mlaská. Je pravdou, že dal Vencovi Havlovi 40.000.000 Kč na jeho sebepropagaci v paskvilu Odcházení????? A ten, aby zůstalo co nejvíce doma si dělá i režiséra. Je to ostudné - ČT podporuje miliardáře Havla. Nezůstalo někomu něco za nehty????
Re: Hájek: Fotovoltaika je Bursíkův zločin v přímém přenosu
(v.n., 30.9.2010 9:57:49)
Odpovědět
Hájek je takové klíšťátko přisáté na korupcí dobře vyživeném těle Václava Klause.
Pokud máchá budoucností vítězného vůdce nové(?) politické strany, je asi tak vzrušen vzrušující prací pro Václava Klause, že mu to zabraňuje v přijímání informací do vzrušeného mozku.
Měl by si nalistovat výsledky posledních dvou voleb. Bude velmi vzrušen.
Re: Hájek: Fotovoltaika je Bursíkův zločin v přímém přenosu
(kingsfield, 30.9.2010 11:31:59)
Odpovědět
Nice interview with tosser Hajek.
Re: Hájek: Fotovoltaika je Bursíkův zločin v přímém přenosu
(Ábel, 30.9.2010 13:05:30)
Odpovědět
Žádám tímto přispěvatele pod články, aby se chovali slušně. Být svobodný sice znamená mít právo na jiný názor a mít možnost dát ho veřejně najevo, ale všeho moc škodí, a vulgární výrazy, lži a napadání uškodí spíše vám než lidem, se kterými nesouhlasíte.
Re: Hájek: Fotovoltaika je Bursíkův zločin v přímém přenosu
(v.n., 30.9.2010 14:22:51)
Odpovědět
Existuje uhlazená sprostota a na takovou špínku zalezlou v drážkách se musí vzít trochu žíravinky. Je to taková uhýbací potvůrka. Kromě tohoto případu Vám vyjadřuji souhlas.
Re: Hájek: Fotovoltaika je Bursíkův zločin v přímém přenosu
(Dan, 30.9.2010 18:05:15)
Odpovědět
Hájek je pan p.iča :-)

Na tento názor má na politicky nekorektní diskuzi plné právo, kdo semnou souhlasí ?? :-)
Re: Hájek: Fotovoltaika je Bursíkův zločin v přímém přenosu
(václavslav našinec, 1.10.2010 0:31:51)
Odpovědět
Klaus je příčič. Hlavně nevynechávat žádné písmenko.
Re: Hájek: Fotovoltaika je Bursíkův zločin v přímém přenosu
(Plašmuška, 1.10.2010 9:28:17)
Odpovědět
Abeli, slušnost je atriubutem svobody.Nevolníci rabi, otroci, měli vždy deficit slušnosti, vulgárnost, sprostota je znakem neschopnosti žít svobodně. Nenehme se takovými vytočit. Sílá je v noblese myšlenky,ta má perspektivu. Tisícileté trvání naší státnosti nás zavazuje.Proč Janečkova televize i ostatnjí media nedala prosto oslavit tento STÁTNÍ svátek důstojně? Ani náhodou to není o neschopnosti, byl to záměr ,aby si ovčané náhodou neuvědomili že jsou občané a nezamýšleli se takovými pojmy a
hodnotami jako je vlastenectví, národní hrdost, suverenita, HLAVNÉ, aby o těchto hodnotách nezačla uvažovat mládež a děti! Velký bratr v Bruseli hlídá a náší bruselští a právdoláskovi také.
Re: Hájek: Fotovoltaika je Bursíkův zločin v přímém přenosu
(Magdalena, 1.10.2010 15:01:02)
Odpovědět
Máte pravdu - a ještě bych k tomu přidala jedno - mediální "establishment" se velmi snaží, aby si někdo náhodou neuvědomil, že počátky našeho státu jsou spjaty se sv. Václavem a křesťanstvím...
Re: Hájek: Fotovoltaika je Bursíkův zločin v přímém přenosu
(Dan, 2.10.2010 0:06:49)
Odpovědět
O kterém státu to mluvíte ??
Velkomoravské říši, království českém RU československu čssr, čsfr nebo dokonce o tom dnešním čr ??
Víte vůbec kdy vzniknul ??

Myslím že blbábolíte z hladu, ženská slabá..
Re: Hájek: Fotovoltaika je Bursíkův zločin v přímém přenosu
(v.n., 10.10.2010 11:53:43)
Odpovědět
Pane Plašmuška svoboda je(také) v tom říct zkorumpovanému parchantovi že je zkorumpovaný parchant.
Re: Hájek: Fotovoltaika je Bursíkův zločin v přímém přenosu
(Kalous, 30.9.2010 13:18:34)
Odpovědět
Klídek, miliardy vyhozené za vícenáklady na fotovoltaika na velkých polích zaplatí ze své pokladny zelení, co nebude stačit tak na to dá v Praze několik svých činžáků Bursík a ny zbytek vyberou členové Strany zelených.
Re: Hájek: Fotovoltaika je Bursíkův zločin v přímém přenosu
(cook, 30.9.2010 15:13:59)
Odpovědět
Tak to by bylo docela dobré.Nic proti tomu ,ale vidět Bursíka jak splácí ten svůj bordel,k nezaplacení.
Re: Hájek: Fotovoltaika je Bursíkův zločin v přímém přenosu
(Davidan, 30.9.2010 20:06:12)
Odpovědět
Fotovoltaiku a zelenou energii vymyslel a prosadil Brusel. Naši "poslanci" zahýkali a schválili příslušné zákony, viz Vojíř a spol. Nikdo se občanů neptal, takže rukou společnou a nerozdílnou, by to měli zaplatit oni a ne občané, kteří to nemohli a nemohou ovlivnit. Pokud ne, nezbývá, než využít svého ústavního práva a tuhle vládu asociálních prasat svrhnout. Nečekat na volby, ale uskutečnit převrat.
Re: Hájek: Fotovoltaika je Bursíkův zločin v přímém přenosu
(haha+, 1.10.2010 9:44:43)
Odpovědět
Dane|,nemáťe lidi, ještě tak na novinkách,vyzývwejte k rebelii, ale proti těm, kteří to zavinili my víme kdo, je to jen snaha o manipulaci. Vina leží na vládě ČSSD a následné vládě Topolánka se zelenými vyděrači a byvalým "nezávislým" ministrem za zelené, aristokratem závislým přes Bilodebergy na zelených a úkolovaným Bildebergy.Aristokrat nebyl nikdy závislý nějaké české straně, on byl vždy závislý aktivní a odpovědný cizím mocnostem.
Re: Hájek: Fotovoltaika je Bursíkův zločin v přímém přenosu
(Dan, 2.10.2010 0:59:35)
Odpovědět
Mluvil jste o potomkovi ruských židů a předsedovi východoevropské výlučně židovské lože B nai B rith Václavu Pružinmském Klausovi ??

A o jeho závisloti na Kremlu ??
Re: Hájek: Fotovoltaika je Bursíkův zločin v přímém přenosu
(hal4000, 30.9.2010 16:15:04)
Odpovědět
celá ta fotovoltaika je protizákonná z podstaty protože nutí lidi kupovat si elektřinu za 12kč/kw(i když sdíleně) ačkoliv ze zákona nikdo nesmí být nucen ke koupi čehokoliv, já si nechci kupovat fot.elektřinu za 12kč/kw a přesto jsem k tomu zákonem nucen
Re: Hájek: Fotovoltaika je Bursíkův zločin v přímém přenosu
(JosefB, 30.9.2010 17:31:38)
Odpovědět
A co poplatky za ČT? Jsou na základě zákona a kupovat si právo sledovat televizi jsou donuceni i ti, kdo televizi nemají. Ale teoreticky by ji mohli mít. Měli by být odsouzeni i za znásilnění, ačkoliv nikoho neznásilnili, ale teoreticky by mohli, poněvadž nařadí k tomu mají.
Re: Hájek: Fotovoltaika je Bursíkův zločin v přímém přenosu
(Kalous, 1.10.2010 10:47:59)
Odpovědět
Z úřední moci neměla být zrušená Dělnická stran, v jádru spíše společnosti prospívající politickou nekorektností a propagací rovnosti všech občanů před zákonem - ale strana Zelených, která způsobila státu svými aktivitami z hlediska minulosti a budoucnosti desítky miliard Kč ztrát
Re: Hájek: Fotovoltaika je Bursíkův zločin v přímém přenosu
(panebože, ty otázky..., 2.10.2010 15:00:59)
Odpovědět
Co to ParlamentniListy čte za idioty???