reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Vladimír Hučín - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Levicoví Židé proti Izraeli

Autor: Karel Orlík | Publikováno: 3.10.2010 | Rubrika: Blízký východ
Ilustrace

Největší útoky jsou vedeny proti věřícím osadníkům, které nenávidí palestinští Arabové, arabské a islámské země, proti nim se spojuje s Araby 349 církví z Ekumenické rady církví a stále více liberálních Židů se identifikuje s palestinskými Araby. Je výstavba nových bytů pro mladé rodiny a kultivace půdy tak závažným zločinem osadníků, že po jejich těhotných manželkách Arabové střílí a na modlící se Židy u Západní chrámové zdi vrhají kameny?

Liberální, neboli britští nevěřící Židé, založili organizaci Jews for Justice for Palestinians (JfJfP) (Židé za spravedlnost pro Palestinu) s cílem prosazovat arabské požadavky proti Izraeli. Aby jejich tlak na Izrael byl ještě větší, spoluzaložili European Jews for a Just Peace (EJJP) (Evropští Židé za mír), federaci dalších devíti evropských zemí s programem pomáhat Arabům proti Izraeli. Rovněž jejich požadavky se kryjí s požadavky palestinských Arabů.

Pozadu nezůstali ani američtí liberální Židé a založili v 2008 levicovou organizaci J Street. Chtějí být protiváhou k American Israel Public Affairs Committee, lobující v Kongresu a jinde ve prospěch Izraele. J Street dlouho zapírala, že dostává finanční pomoc od židovského miliardáře G.Sorose. Nedávno musela s hanbou přiznat, že v posledních třech letech od něho přijala 750 000 dolarů. Soros také daroval 100 milionů dolarů nechvalně známé Human Rights Watch.

Levicoví Židé leckdy ani svou nenávist proti osadníkům a státu neskrývají. Podle průzkumu podporuje Izrael až 58% občanů Indie. Arabům a izraelské levici to bylo trnem v oku a zorganizovali v Indii konferenci, na které arabský poslanec Knesetu Jamal Zahalka, představitel arabské samosprávy Mustafa Barghouti a izraelský profesor Ilan Pappe horovali pro přerušení dobrých vztahů Indie-Izrael.

Včera zadrželo izraelské námořnictvo plavidlo směřující z Londýna do Gazy. Loď byla odtažena do přístavu Ašdod, odkud bude náklad doručen do Gazy po souši. Na lodi bylo devět levicových Židé z Izraele, Německa, USA a z Velké Británie a jejich záměrem bylo prolomení blokády Gazy. Jeden z organizátorů plavby, Richard Kuper, prohlásil: "Vyzýváme všechny národy a vlády světa k protestům a akcím proti okupaci a blokádě Gazy."


(29.9.10, ko)

reklama
1613 čtenářů | 40 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Levicoví Židé proti Izraeli
(Keil Jiří, 3.10.2010 1:09:19)
Odpovědět
Článek měl pravděpodobně vyznít tak, že levice, i ta židovská, je největší zlo světa. Ale ono to nakonec vyznělo úplně opačně, že to co dělá levice, má na rozdíl od pravice, hlavu a patu.
Takže levičáci, držte se!
Re: Levicoví Židé proti Izraeli
(ruda, 3.10.2010 8:07:01)
Odpovědět
Článek mohl být jakkoliv napsán,ale podle odpovědi jste na sebe upozornil že jste levičák.Já z toho co zde bylo napsáno také mohu napsat levičáckej odpad,ale kdybych předem neměl na tuto situaci svůj názor a jen reagoval kdo co napíše bylo by to velmi smutné.Proto vivat Israel.
LEVICE = ODPAD
(Beroun, 3.10.2010 6:49:52)
Odpovědět
Clanek jen potvrzuje, ze stoupenci levicovych organizaci a hnuti predstavuji odpad. V danem pripade pracuji proti zivotnim zajmum sveho naroda i zeme a zaslouzi jen hluboke moralni odsouzeni. Nejen, ze jsou zcela mimo realitu vecne, ale i moralne. Konflikt je velmi slozity a k tomu, aby mu nekdo porozumel, ani zdaleka nestaci byt i dobra znalost historie doplnena "prime time" zpravami. Je treba znalost duverna prostredi, mentality, propagandistickych metod a jejich dusledku. Obavam se, ze demokraticky zvolene vlady Izraele jsou jedine kompetentni entity k tomu, aby o tom, jak se ma stat Izrael chovat, rozhodovaly. Zadne levicove bojuvky, ani infnatilni prostacci je nahradit nemohou.
Re: LEVICE = ODPAD
(Kalous, 3.10.2010 9:01:28)
Odpovědět
Beroune morální odpad jste spíše Vy. Židé přišli do země která jim pomalu 20 století nepatřila. V podstatě neoprávněně jim 40% Palestiny direktivně přidělila OSN (kterému národu se to již stalo), něc přikoupili, odněkud Araby vyhnali a nyní mají již 60% území, tzn. že jejich počínání je lupičské a nemorální a zadělává na permanentní spory. Ti rozumní "levicoví" chtějí spravedlnost, mír a a dodržovat dohody a ne se pořád navzájem vraždit a loupit cizí území.
Re: LEVICE = ODPAD
(Dan, 3.10.2010 9:34:01)
Odpovědět
Tohle je ale pravda, Izrael vzniknul v letech 1946-1948 na území Palestiny /britské kolonii/

Nidy by nebyli schopni sami založit jakýkoliv stát a udržet ho a v posledním nacistickém pogromu už jim do uplného vyhubení moc nechyběla tak 2-3 roky nebylo by žida v Evropě vůbec a nebylo by kým osídlit Paletinu.
Re: LEVICE = ODPAD
(Hardy, 3.10.2010 20:33:24)
Odpovědět
Kalousi nemáte pravdu. Revidovat rozhodnutí OSN není možné,výklad dějin ponechme stranou, židé začli osidlovat Palestinu zhruba před sto lety a dneska jsou tam minimálně stejně právně jako kosovští albánci v Kosovu. Asi se vám to nelíbí, ale to je asi všechno, dneska s tím už nic nenaděláte.
Re: LEVICE = ODPAD
(Hardy, 3.10.2010 20:46:14)
Odpovědět
Beroune, já bych s vámi souhlasil, ale jen v případě krajní levice. To jsme bohatě zažili u bolševika. Ale i svým způsobem u nacistů, protože ti mají k bolševikům nejblíž. Koncentráky-gulagy, znárodňovačky majetků a arizace majetků a kulty osobností Hitler, Stalin,a naprostá likvidace opozice,a nesvoboda. Ostatní levice si docela vážím,ač jsem pravičák, protože to jsou taky naši lidi a je to i rovnováha. Vždy bude pravice a levice, v době prosperity se doplňují a i potřebují. Něco jako plus a minus, nebo žena a muž, nebo třeba jing a jang.
Re: Levicoví Židé proti Izraeli
(Nermuť Jan, 3.10.2010 7:14:05)
Odpovědět
My Levičáci tomu říkáme Reakcionáři. Trockij, Chruščov a podobně. A Prosím nespojujte mne s těmi gaunery.

Pro Levici je toto dělelí:
reakcionáři=pravice.

Dál, mám žádost. Místo 349 církví z ekumenické rady církví je vyjmenovat.

Navrhuji článek: Pranýř hanby, seznam církví.

Opakuji Levice je na straně Židů. A kdo není, není Levice.
Re: Levicoví Židé proti Izraeli
(obcan1, 3.10.2010 7:49:48)
Odpovědět
Uspechy levice: 20% HDP na armádu, průměrný plat 47$, 1.200.000 vojáků (4. nejsilnější armáda světa), 200.000 vězňů v koncentrácích, 2,5 milionu mrtvých z minulého hladomoru, nastupující nový hladomor. At zije soudruh taticek Kim-Ir-Sen...
Re: Levicoví Židé proti Izraeli
(obcan1, 3.10.2010 7:59:24)
Odpovědět
Zatimco Jizni Korea je v HDP na hlavu na 24.-36. miste (podle ruznych zdroju), levicova Sevrni Korea na miste 154. (vetsina zdroju ji vubec neuvadi). Oba staty zacinaly na stejne "startovni care"... "Vpred, soudruzi! Kupredu, leva!" ;)))
Re: Levicoví Židé proti Izraeli
(Hardy, 3.10.2010 8:53:00)
Odpovědět
Mírně nalevo být občas můžeme, ale nejlepší je střed a nebo občas trochu doprava, můj názor.
U radíkálů levicových, viz třeba severení Korea, to je opravdu hrůza, a tady jsme měli bolševiky a taky už stačilo.
Re: Levicoví Židé proti Izraeli
(Kalous, 3.10.2010 9:05:50)
Odpovědět
A co taková Čína, občane? Už svým celkovým ekonomickým výkonem předstihla Japonsko a šlape na paty USA, které jsou u Číny zadluženy 1,2 biliony dolarů, Čína si zachvíli "koupí Washington".
Re: Levicoví Židé proti Izraeli
(Dan, 3.10.2010 9:30:21)
Odpovědět
Kalousi, čína si nekoupí vůbec nic, opakuješ tu 100x opakovanou lež o číně kolikrát jsem ti vysvětlovat že jto stát chudý rozvojový stát !

Japonců je 10x tolik co číňanů, jejich dostižení je podle tebe nějakým famfárovým úspěchem, že tde po 30 letech konjunktury se číňan dostal na jednu desetinu výkonu Japonce ??

zaco by si ten NY koupili za americké dluhopisy ?? :-))

22 let vyvíjejí svůj malý dopravní letoun,m tvrdili jak budou konkurovat Bombardieru a kde je ?? Loni ukázali zase jenom maketu.

číňani jsou totální s.ráči a jejich současným číslům už dokonce svět přestává věřit, protože jenprve jejich státní agentury uvedla obří nárůst +56% prodeje automobilů, aby to soukromá firma přepočítala na skutečných 16%, teedy komunističtí lháři.
1,34 miliardy lidí dohnali 130 milionové Japonsko, kterému se už 10 let vůbec nedaří :))

Už mě těmito keci připomínáš Vojtěcha Filipa, který nedávno řekl že čína nás brzy předstihne :)) leda tak v konzumu rýžových palcek.
Re: Levicoví Židé proti Izraeli
(Dan, 3.10.2010 9:40:44)
Odpovědět
Zcela jin. situace je v křesťanské jižní koreji, ke se jedná opravdu o vyspělý stát, schopný konkurovat západu svými produkty a ne jenom levným dělníkem a nulovou ekologií.

Jižní Korea je natom dnes lépe neži např. česko a lze ji postavit vedle chudších západoevropských zemí, HDP, produktivitou atd.

Pro porovnání, za posledních 20 roků j. korea totálně rozdrtila čínskou produktivitu na hlavu, když s produktivity 1:19 dokázal se posunout na 1:6, tedy 6 čínanů udělá tolik co jeden Korejec, to jak se začala korea číně vzdalovat jenom ukázalo impotenci číny konkurovat zemím západního typu.

Kapitola sama pro sebe jsou moderní technologie a kvalita práce, v technologiích čína, která má nejvíce vývojovcých pracovníků a týmů světa nestačí ani na 40x menší Koreu :))
V indexu kvality práe QWUARN se čína posunula za 20 let o 10 bodů, stále ale nedosahuje ani na země typu Rumunska, je někdo na Ukrajina/Bělorusko.
Re: Levicoví Židé proti Izraeli
(Kalous, 3.10.2010 9:41:59)
Odpovědět
Samozřejmě je to s tou Čínou trochu nadsázka. Ale na druhou stranu USA drží v hmotném blahobytu jen kouzlení s dolarem a nafouknuté finanční bubliny. Žádné miliardy na stovky nových moderních letadel nemá - je zadlužená po uši, dělá to na dluh. Takový "nejbohatší" stát USA a na světě Kalifornie neměla nedávno ani na výplaty úředníků, policistů a učitelů. Čína je sice pořád pro obyvatele chudá země, ale její základ je reálný - na levné práci, hodnoty má stát i kryté zlatem které ve světě skupuje. Američané jen dál tisknou skoro bezcenné papírky, které jim banky opakovaně rozkradou.
Irák a Afganistán je stály také už přes bilion dolarů, zatím tam v podstatě prohrávají - další vyhozené peníze (ne pro zbrojovky, politiky a lobbisty - ti se napakovali viz vicepresident Cheyney)
Re: Levicoví Židé proti Izraeli
(Dan, 3.10.2010 10:07:34)
Odpovědět
Já např. jsem fascinován čínou také, ale spíše její neschopností vymyslet a prodat cokoliv vlastního, neokopírovaného, totální impotencí kreativity.
Jsem zavědaví jak dopadne volvo pod jejich vedením, jestli to nebude stejné jako celá řada značek co koupili a už jsou K.O. např. Thomson, kdysi největší světový lídr v TV a monitorech, kde je ta firma dnes ?? :-)
Re: Levicoví Židé proti Izraeli
(Kalous, 3.10.2010 11:42:30)
Odpovědět
Jo Dane, dočkáš se. Čína již má velkoměsta podobající se i s mrakodrapy New Zorku. Její světové výstavy a olympijské hry jsou světová špička. Čínský intelektuál není podřadný, např. kromě Američanů je na amerických universitách nejvíce čínkých profesorů a vědců třeba v oblati matematických věd. A řada z nich i z technických univerzit se do Číny vrátí - někteří tam ani neutekli, jen sbírají zkušenosti pro svou vlast. USA již zastavila některé kosmické programy, Čína je naopak začíná skoro z nuly rozjíždět - už má i své vlastní kosmonauty na vlastní kosmické lodi. Čína možná nahradí SSSR jako nová světová velmoc a konkurent USA. Ale uživit miliardu lidí je problém, regulace porodnosti(v rozumné ne příliš násilné form je záslužný čin a ne zločin proti lidským právům. V tom by si měla vzít třeba Afrika či mohanedáni vzor. Tchaiwan jsou také Číňani - zrovna se dívám na jejich monitor.
Re: Levicoví Židé proti Izraeli
(Dan, 3.10.2010 13:53:07)
Odpovědět
No ale čína už má nějakých 8 roků nejvíce vš nasvětě a nejvíce inženýrů a vědců nasvětě, to neznamená nic, ukaž mi výsledky jejich činosti :-)


Taiwan, Singapure - tojsou brány amerických a evropských firem do asie, ten monitor na který se díváš je technologicky 100% dílem firem z EU Japonska, USA a j. koreje, thaiwanských technologií je jako šafránu, ale i kdyby já hovořím o člr a ne o samostaném taiwanu.

Celkem by ě zajímalo kdy se dočkám, před 5 lety můj známí začal vozirt čínskémotorky a auta, po 2 letech auta přestal - nikdoje nechtěl a čína nebyla schopna zřídit na ně v EU servisy :-)
letos skončil už i s motoyckly, počet reklamací se nesnižoval ale dramaticky narůstal, každá druhá motorky nedožila půl roku a 80% mělo do roka více nežli 3 závady, neustále někomu vracel peníze :-)
Re: Levicoví Židé proti Izraeli
(Dan, 3.10.2010 13:56:39)
Odpovědět
Mě teda čína jako téma moc baví :-)

v roce 2025 bude mít čína s indii víc vš vzdělaných lidí než bude všech obyvetl EU, takové jsou cíle soudruhů a já věřím ž je naplní, akorát nevím k čemu, když nikdo z nich nic nevymslí :-D
Re: Levicoví Židé proti Izraeli
(Dan, 3.10.2010 14:08:13)
Odpovědět
Ano dokázali udělat Olympiádu a výstavu, ale to z nich konkurenceschopnou ekonomiku nedělá Kalousi.
Už jsem viděl obrovské množství jejich produktů /většina byli napodobeniny/ a žádný se neujal na vyspělých trzích, naopk naše produkty vč. škodovky se začínají ujímat hoodně u nich, čili ten vývoj jde přesně naopak než by pro ně měl jít, oni ztrácejí konkurenceschopnost už i doma a pokud ty západní věci budou kupovat na dluh /loni 430 miliard půjček od vlády a 20% se nesplácí/ nebo primitivní nískonákladovou výrobou popř. montážemi, čínská bublibna vybuchne hodně brzo a já to i očekávám, dávám jim tak 5 roků do velké krize podobné té v USA.
Re: Levicoví Židé proti Izraeli
(Kalous, 3.10.2010 15:28:42)
Odpovědět
Samozřejmě že nedokáží dlouhodobě utáhnout přírůstek ND téměř 10% ročně - i velký rozvoj Japonska nakonec skončil stagnací. Samozřejmě je rozdíl v kvalitě většiny výrobků - je rozdíl mít za sebou 200 let industrializace jak Evropa nebo USA nebo 20 let - (po rozvratu Maovou kulturní revolucí) a vyhrabat se zrovna z feudalismu a bídy spojené z nezvládnuté populační exploze. Šanci ale mají - buď se v těch montovnách něco nového naučí a skončí s nimi, nebo zůstanou montovnou jak my, i když jsme byli vyspělejší než Čína.
Re: Levicoví Židé proti Izraeli
(Hardy, 3.10.2010 20:27:10)
Odpovědět
Pánové, vy se bavíte pořád o číně, ta má úspšch v běžných věcech, běžné spotřební zboží, ale když se podíváte na ty samé číňany na taiwanu, těm se náramně daří, rovněž honkongu. Tam je demokratický kapitalizmus západního střihu a ve velké číně jakýsi ranný kapitalizmus s komunistickou fasádou, je zajímavé, že to funguje. U nás lido-demo ekonomiky šly postupně do kopru. Ještě singapůr, tam je taky hodně číňanů a indů.
Re: Levicoví Židé proti Izraeli
(Dan, 4.10.2010 0:09:58)
Odpovědět
HK a Singapore jsou obchodními vstupy EU a USA do Asie, prakticky nic nevyrábějí, jsou to doky, banky a obchodní firmy.

Taiwan je ostrov, který dostal díky důvěře západní technologie a byla mu puštěna výroba těchto technologií, z nichž taiwnaci nevyvinuli prakticky nic.
Zajímavé ale opravdu je, že narozdíl od číny dokáží držet stabilní kvalitu.

P.S. Kalousi čína započala svoji průmyslovou a technologickou revoluci v r. 1978, to je už 32 let !!
Žádný zázrak už se nestane, 10% výkonosti západu hovoří za vše, nekonkurenceschopnost jejich značek též, za 25 roků dokázalo Japonsko předstihnout většinu západních zemí a obsadit 2-3 místo světa, chvíli bylo před ním švédkso nebo německo pak dlouho už jenom USA, ted ztrácí na mnoho zemí EU.

čína nikdy nedosáhne vývoje Japonska, protože Japonec je precizní, číňan je lempl tečka. :-)
Čína.
(Nermuť Jan, 3.10.2010 12:20:56)
Odpovědět
To je také podobné.
Vývoj tam není žádný. Ano podobá se USA.

Všimněte si, že USA, EU, Čína a Japonsko se v ekonomických ukazatelů vlastně pochybují v relacích SSSR z dob 7. tých let.

Jinými slovy vrcholem světa je SSSR ze sedmdesátých let.

Celý svět se jen veze za Ruskem a SSSR, protože není schopen vývoje.

Komunismus musí výcházet z Pravoslavné církve. Když je v zemi převládající církví Pravoslavná církev tradicionální, tak se tam dostane komunismus k moci samovolně.

Bez Pravoslavné církve je to jen napodobenina.

Čína není Komunistická země.
V dnešních dnech mohou být Komunistické země jen tyto:
Gruzie, Rusko, Albánie a Izrael.


Proto se kapitalistické země paktují s Palestinci proti Židům. Proti komunistům.

Víte vývoj je jen u lidí obdařených Duchem svatým možný.
Jen Pravoslavná církev a Judaismus (jako vyjímka) může dát lidem Ducha svatého.

Ostatní země jen napodobují SSSR.
To je podle Vás Komunistická republika?

To jste vedle, jak ta jedle.
Zde dám několik ukazatelů. Monarchie Západu (GB) a SSSR. A KLDR.

GB.
Vládce je volen tak, že nejstarší syn, případně nejschopnější následovník (nejschopnější syn- synovec) je vybrán vládcem, a dosazen.
SSSR.
Vůdce není. Nejvyšší moc je svěřena Polytbyru jedinné strany a vládě zemí.

KLDR.
Vůdce je vybrán vůdcem ze synů vůdce.

GB.
Vývoj minimální, většinou jen Kopírování technologií.

SSSR.
Vůdce ve vývoji, nez něho se vývoj zastavuje.

KLDR.
Vývoj veškerý žádný.


KLDR je monarchie. A nemá s komunismem společného nic.
správně NemruTi,
a v titulu vůdce není žádného rozdílu jak v nacizmu,tak v tom tvém tak gulagy opěvovaném stalinistickém CCCP.
Vůdce v CCCP
vůdce v KLDR
vůdce v Číně
vůdce v nacistickém Německu
vůdce v nacistické Itálii
vůdce v imperialistickém Japonsku
všude vůdce a vůdce a kdo proti němu jen cekne ,rychle změkne a na hubu klekne !
Prořekl jsi se ty stará struktůro a to podvědomě..v psychlogii je na to i termín,momentálně nevím jak se jmenuje,ale pojednává o verbální podvědomé formulaci toho,co se odehrává skrytě a dle autora by nemělo být na očích,tuším-li dobře,říká se tomu "Chybný ůkon.."
Ona je vlastně celá řeč,myšlenky a jednání člověka těsně spojena s jeho podvěmomím a ty jsi to svoje právě obnažil.
Není to ale žádná krása ,pouze smrdutá žumpa,smrad a mrtolný puch ,tak to jen tak pro tvou informaci..
Jinak co se týče Izraele tak ten si do huby neber,viz tvůj komentář na blog eurabia,kdy jsi jednou přímo napsal,že na Izrael bude zaůtočeno jadernou zbraní a vzápětí na to jsi svůj komentář ukončil slovy,,Jediná šance-Bůh.))
Izrael je jediná skutečná západní demokracie v lokalitě,kde vládne teror,diktátorství a porušování lidských práv.
Navíc Izraelité se o svou zem starají a nejen to,již od nepaměti každý chlapec,Hebrej, který dovrší 12 rok života musí číst v synagoze z Tory.
A to jak v současnoti,ale i v minulosti a že je ta minulost izraelského lidu ale pořádně dlouhá,již v dobách,
kdy v Egyptě vládla dinastie faraonů,
již v dobách,kdy ani nebylo Říma
a Řecký stát a kultura Řeků se začala teprve formovat
již v dobách,kdy v tom tvém Rusku a celé Evropě beze zbytku žila populace v zemljankách a jeskyních,zbírala kořínky , bobule a lovila divokou zvěř , chodila v kožišinách a žila v prvobytně pospolné společnosti,
tak již v této době KAŽDÝ židovský chlapec musel při dovršení 12 roku života ,kdy byl přijat mezi muže číst v synagoze z tory.
Takže výsledkem toho všeho byl fakt,že zatímco celý okolní svět žil v době bronzové,potažmo kamenné ,každý Izraelec byl gramotný,vzdělaný a na ůrovni nad celým okolním světem.
A tuto ůrověň si Izraelský národ uchoval i do dnešních časů,kdy pracuje již na 159 Nobelově Ceně za vědu.
Ano,,,je to právě Izraelský národ,který svou inteligencí a pracovitostí obohacuje celé lidstvo .
Atˇžije Izrael!
V současné době žije v Izraeli asi milion rusky mluvících Židů a další ruští přistěhovalci přibývají. A spěchají do židovského státu tak vehementně, že si personál Ben Gurionova letiště už ani nedává práci s tím, aby odstranil z odbavovací haly uvítací rusky psaný transparent.
Ruští židé zkrátka tvoří silnou a dlouholetou tradici státu Izrael. Když byl 14. května 1948 Izrael vyhlášen, z velké části to byla zásluha právě židovských přistěhovalců z Ruska. Z podnětu Theodora Herzla a ruských Židů v čele s Chajmem Weizmannem se začalo poprvé vážně mluvit o Židovské národní domovině v Palestině na počátku 20. století. Během I. světové války vzniklo židovské dělnické hnutí, jež se postupně rozdělilo na dva proudy.

Ha-Šomer Ha'cair - Mladý strážce - měl marxisticky komunistickou orientaci a byl pro dvounárodní židovsko-arabský stát. Druhý proud, opět zastoupený ruskými Židy, reprezentovala strana Mapai (Mifleget Po'alei Erec Jisra'el - Strana práce země Izrael), založená Berlem Katznelsonem a Davidem Grünem, alias Ben Gurionem, jako socialisticko-sionistická strana, prosazující „konstruktivní socialismus“. Mapai pak s malými přestávkami vládla Izraeli až do roku 2001, kdy byl premiérem levicové koalice Jeden blok Ehud Barak.

První komuna, založená na principu společného vlastnictví majetku a společné zodpovědnosti za práci i její produktivitu vznikla v roce 1909 na břehu Jordánu a jmenovala se Deganja - Chrpa. Založili ji opět ruští Židé a z prvního dítěte, které se zde v roce 1915 narodilo, se později stal generál a ministr obrany židovského státu Moše Dajan.

Kolektivní socialistické družstevnictví, dotované Židovským národním fondem našlo mezi Židy v Palestině velký ohlas a začaly vznikat další kibucy a s nimi i princip multikulturalismu. V roce 1926 to byl kibuc Migdal Eder - Ederská věž, jehož zakladateli byli iráčtí Židé, kibuc Mišmar Ha-Emek - Stráž údolí zase založili židovští přistěhovalci z Polska a osadu Kfar Baruch postavili Židé z Rumunska.

A to ještě nebyla řeč o hymně sionistického hnutí, dnešní hymně Izraele zvané Hatikvah - Naděje. Její text napsal v roce 1878 maďarský Žid Naftali Herz Imber, hudbu složil moldavský přistěhovalec Samuel Cohen na motivy symfonické básně Vltava Bedřicha Smetany, který přiznal, že si tuto melodii „vypůjčil“ ze švédské lidové písně...

V roce 1927 vzniklo hnutí Kibuc Hameuhad - Jednotný kibuc, které si dalo do vínku marxismus a celistvost Izraele. Také sdružení Zemský kibuc, čítající kolem osmdesáti komun s takřka 42 tisíci členy, byl úzce spojený s levicovou Stranou práce země Izrael - Mapai. Ben Grün-Gurion tenkrát zcela vážně prohlásil prohlásil:
„Socialismus je pro Izrael stejně důležitý jako Bible!“

Izraelská sionistická politika se utvářela na základě silných levicových prvků. V roce 1897 byla ve Vilniusu založena Židovská socialistická dělnická strana. O deset let později postavili do třetice znovu ruští Židé na pobřeží Středozemního moře osadu Pahorek jara, dnešní Tel Aviv, v němž nyní žije asi tři sta tisíc Rusů. Prvním jeho starostou byl ruský Žid Meir Diesengof.
Dne 15. srpna 1915 byl v rámci britských Královských střelců vytvořen Židovský prapor (Jewish Battalion). Sestával z židovských dobrovolníků z Ameriky, Evropy a Izraele. Jejich cílem bylo připojit se k úsilí britské armády v I. světové válce osvobodit Zemi Izrael zpod turecké vlády. Myšlenka byla poprvé představena Zeevem Žabotinským a koncem roku 1919 už bylo v praporech Židovské legie okolo 5.000 židovských dobrovolníků.
Vyvrcholením levicových snah byla roce 1919 Židy na Blízkém východě založena Komunistická strana Palestiny a dva roky poté dal ruský Žid Jicchak Tabenkin podnět ke vzniku Gedul Ha-Avoda - Dělnické legie, základu pro vytvoření Všeobecné komuny dělníků Izraelské země.
Dne 22. července 1920, 7. Av 5680 byl založen Keren HaJesod - Základní fond. Jeho cílem bylo zajišťovat finanční investice do budování a rozvoje židovské domoviny. Během let pomáhal Keren HaJesod v přistěhování do Izraele a začlenění do izraelské společnosti tří milionů imigrantů.
Keren HaJesod také pomáhal při zřízení a rozvoji více než 800 izraelských vesnic a měst. Výkonný ředitel fondu Leib Jaffe byl mezi těmi, kdo zahynuli při výbuchu bomby na nádvoří Židovské agentury v roce 1948.

V roce 1927 bylo založeno hnutí Kibuc Arci - Má země, které bylo myšlenkově zcela marxistické, spatřující v Sovětském Rusku svět budoucnosti. Jeho již reformovaný následník - Židovské Hnutí společných kibuců - má ještě dnes na sto šedesát komun se 75 tisíci členy.

„V kibucích pracuje každý podle svých možností a dostává stejnou finanční odměnu formou kapesného, říká hrdě David Raz z kibucu Hachotrim, do něhož se jako uprchlík ze Znojma nastěhoval před více než půl stoletím. „Byli jsme vlastně první a jediní na světě, který zrealizovali ideu komunismu,“ směje se a přiznává, že on v tuto ideu věří stále.

„Když někomu poslala bohatá teta z Evropy šicí stroj, používali jsme ho všichni. To samé platilo o rádiích, pračkách a jiných užitečných darech. Přepych jsme oželeli, hlavní byla vlastní střecha nad hlavou, vzpomíná Milan Maršík, další český kibucník. „Vše tady je podnes společné. Platy neexistují. Každý člen komuny dostává roční rozpočet. Jeho výše je určena podle toho, zda žije sám, nebo s manželkou a dětmi. Z těchto peněz, zhruba 1500 šekelů za měsíc, si musí platit snídaně, obědy i večeře, elektřinu a plyn. Voda a byt je zdarma. Z této částky si musím našetřit též na cestu do zahraničí, na auto...“

Řeč musí být také o ukrajinské Židovce Goldě Meirové, dívčím jménem Goldí Mabovitzová, která byla nejen významná izraelská levicová politička, premiérka Izraele, jeho velvyslankyně v SSSR, členka kibucu Merhavia a představitelka Všeobecné konfederace židovských pracujících Histadrut i strany Mapai, ale též vůdčí osobnost světové Socialistické Internacionály.
Ruské vlivy na chod židovského státu neochabují ani v současnosti. Příkladem za všechny je izaelský magnát Arkadij Gajdamak, který chce nyní vytvořit novou politickou stranu, jež by měla jednat jako spojenec Likudu a jeho předsedy, poslance Knessetu a vůdce parlamentní opozice Benjamina Netanjahua. Gajdamak, jeden z nejbohatších Izraelců s více než pěti miliardami dolarů na svém kontě, si zadal průzkum, který jeho straně předpovídá až 25 mandátů ve 120 členném izraelském parlamentu.
Časopis Marker informoval, že nejbohatším Izraelcem je ruský žid Lev Leivaev, který má kontrolní podíl ve společnosti Africa Israel, uskutečňující v nedávné době velké investice v zahraničí. Jeho majetek je odhadován na 6 miliard dolarů, tj. více než 120 miliard korun. Těsně za ním v pořadí je Arkadi Gajdamak, který stejně jako Levayev pochází z Ruska a jehož majetek by podle odhadů měl být jen nepatrně nižší hodnoty.
Další ruskou akvizicí je Avigdor Lieberman, v roce 2007 zastávající v izraelské vládě funkci ministra strategických záležitostí. Jeho strana převážně rusky hovořících voličů Jisrael Bejtenu - Náš dům Izrael - vypadá celkem dobře; mohla by získat 11 křesel v knesetu. Tento ruský imigrant, který byl před lety manažerem Netanjahuovy kampaně, je znám svými levicovými postoji, žije v osadě, je sekulární a zastává tvrdou politickou linii proti terorismu.

Krajně levicová organizace Mír hned (Šalom Achšav, Peace Now) zahájila v polovině listopadu 2007 plakátovou kampaň, v jejímž rámci srovnává ministra strategických záležitostí Avigdora Liebermana s íránským prezidentem Mahmúdem Ahmadinežádem. Tvůrci kampaně polepili stovkami plakátů, zobrazujících oba muže a heslo: „Odpůrci Annapolis jsou odpůrci míru!“, Jeruzalém, Tel Aviv i Lieberemanovu domovskou obec Nokdim.

Ministr Lieberman, který je předsedou strany Izrael náš domov (Jisrael Bejtenu), se proti kampani ohradil. „Rozčiluje mě, že ten samý Mír ihned, který protestoval proti plakátům, zobrazujícím Rabina a Perese s kefíjemi (arabskými pokrývkami hlavy) nyní obléká Liebermana jako Ahmadinežáda,“ uvedl ministrův mluvčí, který dodal, že není rozdílu mezi levicovými extrémisty z Míru ihned a mezi pravicovými extremisty jako je bývalý aktivista Kach a současný šéf Židovské národní fronty Baruch Marzel.

A když doplním, že ruští židé z Moskvy mají záměr koupit pozemek v centru Jeruzaléma, je vše jasné. Pokud uspějí současná jednání s Ruskem, dostane se území ve středu města pod přímou kontrolu ruské vlády. Předmětem debat je tzv. Ruská enkláva (Russian Compound), pojmenovaná podle toho, že byla kdysi vybudována a vlastněna ruskou carskou vládou. Původně se jednalo o jeden z prvních komplexů postavených mimo hranice Starého jeruzalémského města, a to za účelem ubytování tisíců pravoslavných ruských poutníků, kteří Svaté město navštěvovali.
Ačkoliv téměř dvacetiakrová oblast v srdci Jeruzaléma, mezi ulicemi Jafskou, HaNeviim a Šivtej Jisrael, byla kdysi živým centrem s působivými stavbami, nyní je užívána hlavně jako sídlo soudu a nápravného zařízení. Ruská vláda informovala, že by areál ráda odkoupila za 100 milionů dolarů, tedy za více než dvě miliardy českých korun. Izrael je zkrátka nejen s židovskou menšinou Ruska svázán pevnou životadajnou pupeční šnůrou.

Svým způsobem levicové tendence v rozvoji židovského státu však podporuje také Norsko, v jehož čele stojí premiér Jens Stoltenberg, s vládou tvořenou dalšími devíti ministry jeho Dělnické strany, čtyřmi ministry Socialistické levicové strany a čtyřmi ministry Středové (centristické) strany.

Za vše může Norský Vládní pensijní fond - globální (Government Pension Fund - Global), dříve známý jako Národní ropný fond (National Petroleum Fund), který se stal terčem kritiky za investice do izaelských dluhopisů. Během posledního roku fond své investice v Izraeli zdvojnásobil. V roce 2006 fond nakoupil izraelské státní dluhopisy v hodnotě 500 milionů norských korun, tj. cca 1,75 miliardy českých korun.

Kritici, kterými jsou především politici norských socialistických a levicových stran, říkají, že investice umožní Izraeli „pokračovat v pronásledování Palestinců, mimo jiné budováním separační zdi. To znamená, že Izrael bude schopen budovat nová osídlení a pokračovat ve své okupační politice a to je zcela nepřijatelné,“ uvedl Martin Henriksen, šéf Dělnické ligy mládeže (Arbeidernes Ungdomsfylking - AUF), mládežnické organizace Norské dělnické strany (Det norske Arbeiderparti - DNA). Její symbol jistě ne náhodou má podobnou rozvíjející se růži, jako Paroubkova ČSSD.

Dělnická liga mládeže je „pokroková“ organizace, která podporuje vznik arabského Palestinského státu, provozuje družbu s mládežnickou organizací palestinského teroristického hnutí Fatáh a staví se proti bojkotu Hamasu.

Holt, Izrael je zemí, v níž není půda pod nohama horká jenom od slunečních paprsků.
Stejné - ale spíše mnohem výraznější vazby jak na Rusko má Izraeli na USA - židovská lobby a židovští bankéři jsou velmi významný prvek i při volbě prezidenta, který pak je povinnen Izraeli pomáhat. . Obama již od nich dostal přes čenich za to že kritizoval vměšování židovské lobby do politiky státu a musel se omluvit.. USA dodává Izraeli velkou finanční pomoc, zejména na budování armády - nesrovnatelně větší, než jakou podporuje EU palestinskou samosprávu (platí státní úředníky).
?? - otazníku, i mne to zajímá. Izrael je taková zvláštní laboratoř. Rád pozoruji, jak národ kdysi "lstivých kupčíků" /Dostojevský/ se byl nucen přeorientovat na návrat k "půdě" a k "práci rukou", to byly prvotní ideje sionizmu, což byl poměrně levicový sekulární směr. Ale postupně časem izraelci hodně šli doprava, někde jsem četl, že až 2/3 izr. společnosti se víceméně cítí pravicově. je to možná jeden z nejpravicovějších národů na světě. Proto i ta neobliba hlavně u levice.
Ještě zajímavost k ruským přistěhovalcům. Stěhují se do Izraele pořád a procentuálně dnes až 2/3 rusů nežidů, nebo se vzdálenými žid. předky a nebo třeba než. manželky židů a mají se i problém adaptovat v izr. prostředí, kde vládne dost velká konkurence na vzdělanostních postech, v některých oborech je 2-3 násobný nadbytek různých lekařů, doktorů, právníků atd., jen technika je volnější. A to jednešní fenomén Izraele hi-tech technologie a to vytvořili převážně ruští inženýři, přistěhovalci. proto je Izrael jen jednou ze sedmi zemích schopných vyrábět a vynášet satelitní a špionážní družice - satelity. Kdy by kdysi řek, že národ "lstivých kupčíků"-Dostojevský, bude dobrý v technice. A to tak dobrý, že se s ním dnes už "kamarádí" už i čína, už i indie, což bylo před 20 lety věc nemožná.
Nedémonizjute Izrael, je to scoialistický státeček, permanentně dotovaný západem, neschopný vyrábět konkurenceschopné produkty, podobně jako čína, rozdíl je v perfektních tajných službách a dokonalé bezpečnosti v zemi, díky níž sem přesunuli američané mnoho vývojových laboratoří.
Izrael sám osobě hl. bez USA není vůbec nic, nepodařilo se mu za 12 let ani vyvinout vlastní letoun, nevyrábí automobily ani žádné jin, zboží hi tech kvality pro široké vrstvy, je to prostě bída.
Vzdělanostní ekonomika v poušti zcela závislá na USA.
S termínem laboratoř souhlasím, ale americká laboratoř :-)

Národ kupčíků je to pořád, momentálně kupčí s technologiemi američanů :-)
Dane, ty jsi předpojatý ohledně židů i izraele, to je zjevné. Ač jsi zjevně chytrý kluk, co se neuv+ěřitelně hbitě pohybuje v ekonomických informacích /žeby ty akcie?/, tak k čemu ti to je, když konečná rozhodnutí máš mylná.
Národ kupčíků, to už dávno "dost nesype", to dnes dělají mimo jiných vietnamci. Připomínáš letoun Lavi a Kfir. První byl zastavem pro nedostatek financí a pro ztrátu amer. podpory, protože vlastně mohl konkurovat, druhý byl "přestavěná" mirage, také dost drahý a technicky se moc nepovedl. Něco podobného udělali němci za II. ww s meseršmity na naše letouny avie, to se taky moc nepovedlo a tuhle letounovou směsku jsme po válce se Stalinovým souhlasem prodali do izraele a tyhle letouny jim možná zachránili existenci, protože tehdy zoufale jim chybělo letectvo.
Dneska je lepší nakoupit superdrahé F35 a ty dál dovybavit dalšími technologickými novinkami, který kromě amiků nikdo pořádně nezná a to samozřejmě nezjistíš ani ty. Země, která má jaderné zbraně, vlastní rakety, vynáší vlastní satelity, není zemí technologicky slabou nebo zaostalou, to je jen tvůj chybnej konečnej odhad, finančníku.
U F35 se počítá s dalším cenovým navýšením až o třetinu, díky přidaným izr. nebo izr. + amer. technologickým novinkám, které zřejmě nebudou v běžné standartní výbavě.
Izrael je hrubě levicový,socialistický stát,založený na rasistických a šovinistických principech. Je to takový hybrid dvou nejzrůdnějších, shodou okolností levicových a socialistických režimů - socialistického, let dvacátých v Rusku a národně socialistického let třicátých v Německu .
Myslím,podrobněji to rozebrat,že by ses i ty Hardy divil,kolik toho tyto tři režimy -sionistický,bolševický a národně-socialistický - mají společného.
Je však pravdou,že v něčem sionisté západní demokracie předčí.Ve "špionování" dnes asi ve světě nebudou mít konkurenci.
Co víc k tomu.Myslím,že Izrael dnešních dnů docela dobře vystihl americký spisovatel "židovského původu" Jack Bernstein ve svém díle "Život amerického Žida v marxistickém státě Izrael"
To sem taky čet a je to pěkná kravina. Ten patří do kategorie těch levičáků, co je článek nahoře.Jinak si věř čemu chceš, proti gustu žádný dišputát, říkávala babička.
Aha.Tak ,kravina,říkáš.
No to je zajisté pádný protiargument.
Takže v Izraeli nedochází k segregaci podle rasového a náboženského klíče. Také určitě není pravda,že podle tohoto klíče se udělují nároky na vodu ,nebo třeba přímo izraelský občan - Palestinec nemusí nosit označení ne nepodobné označení židů žlutou hvězdou v nacistickém Německu etc....
Nojo,zatloukat,zatloukat,zatloukat ...
Snad máš trochu pravdy v tom, že Izrael je stát postavený na rasovém přistěhovalectví. Což je věc zatím světem tolerovaná. Jinak je tam parlamentní systém.
Mě by jen zajímalo ,v čem jsou tak výjmeční,že jim to svět toleruje?
A samozřejmě zdaleka nejen to.
Mimo jiné,teď jsem narazil na tuto zprávičku:

http://www.literarninoviny.cz/svet/88-svet/2781-adl-obvinila-rogera-waterse-z-antisemitismu

Nedokážu si představit ten cirkus ,kdyby katolíci založilí nějakou obdobu ADL a začali terorizovat svět ,tak jako výše zmiňovaní.
Nebo ,kdyby třeba Íránci ...no,tak
to už tedy vůbec ne....
Zbývá pouze jedna otázka.
Jsou tedy ti výše zmiňovaní NADLIDÉ?
Když oni můžou a goj ne?

A ještě k tomu parlamentu.
I komunisté tvrdili,že jejich státy jsou demokraciemi.A to demokraciemi nejdemokratičtějšimi. Dokonce slůvko demokracie se skvělo v jejich názvech!
A ČSSR že nebyla parlamentní zemí?
Komunistická strana Československa,Československá Lidová strana,Československá Socialistická strana,Strana Obrody,Strana Slobody i Komunistická strana Slovenska.
Vždyť příslušníci všech těchto stran zasedali v tehdejších parlamentech.A to je někomu málo?
(ironie)
Same Opale, mě zas až tak to židovství jako takové nezajímá. Neznám pořádně ani jejich náboženské obřady, ani jejich kulturu. Ale Izrael je malinký pouštní státeček o velikosti Moravy bez Slezka a to že ti židé tam během 62 let vydupali z písku a ničeho, prosperující zemědělství, pak i průmysl, je svým způsobem zajímavé nebo i obdivuhodné. A navíc jsem trochu militarista /v dobrém/, protože silná armáda může zajišťovat dlouhodobý mír a prosperitu. A tak i sleduji jejich zbrojní úsilí. Tak snad nebudu označen za zločince. Jinak mi nějaký žid. ředitel nebo žid. finančník nevadí, mě je toto "ukradené".
Ale to si nerozumíme.
Možná tím,že ty na rozdíl ode mne nerozlišuješ mezi sionistou a ž/Židem.
Sionizmus je momentálně ve světě největší zlo,tak jako jeho dvojčata ve své době - komunizmus a nacizmus. A abych nebyl napaden,že straním krajní pravici,když jsem zde vyjmenoval tyto tři extremistické levičácké režimy,klidně i přidám režim extremistický pravičácký - kapitalismus bez přívlastků osmnáctého a devatenáctého století ,díky němu a jeho bezohlednosti tyto režimy levicové spatřily světlo světa.
Ale zpět k onomu sionizmu.
Nevím,proč by mě měl vadit kultivovaný a vzdělaný ž/Žid ze Západní Evropy? Nebo,proč by mě měl vadit člověk typu spisovatele Karla Poláčka?
Ovšem lidé typu "inkvizitora" Foxmana,řezníka Šarona ,teroristy Begina a jejich příznivci ......mě opravdu vadí!Tak jako by mi vadil Trocký,Zinověv,Kameněv ,nebo Kaganovič a jejich nohsledi.
Tedy vadí mi jejich praktiky a jednání.Ne národnost.
A ještě k tomu "malému státečku"
Kdyby měla Morava bez Slezka,coby samostatný stát takové finanční injekce ,jako Izrael,troufnu si tvrdit,že zde jíme všichni ze zlatých misek!
Same, ty mi taky nerozumíš. Já rozhodně netvrdím, že mezi židy nejsou gauneři. A to i gauneři v bílých límečcích. Ale ostatně tak jako všude jinde.
Re: Levicoví Židé proti Izraeli
(Nermuť Jan, 4.10.2010 18:30:01)
Odpovědět
Levice je schopna vynalézat.

Ano toto je to něco, co dělá levici levicí.

Prostě taková Kuba nevynalézá. Ano to, co se udělalo tam je úspěch, ale je to Pravice tipu třeba Bobošíkové.

Dnes v ČR budeme rádi za Pravicovou revoluci a budeme si lízat všech dvacet.