reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Smrt ve středu
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Soudíte Geerta Wilderse? Chci být tedy souzen také! Islám je zcela srovnatelný s fašismem a Mein Kampf

Autor: František Matějka | Publikováno: 6.10.2010 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Sdílím názory holandského politika Geerta Wilderse na islám, islamizaci Evropy i na přistěhovalce. Skutečnou demokracii, liberalismus a svododu je podle mě nutné před tím vším chránit na každou cenu.

Geerta Wilderse soudí holandský soud za jeho přesvědčení, které s ním sdílí velká část nejen Holanďanů, ale i ostatních obyvatel starého kontinentu. Ačkoli soud má být veřejný a Wilders navrhoval řadu svědků a odborníků pro veřejné slyšení, neměl by být podle agentury AFP během procesu vyslýchán žádný svědek. Tři experti, o jejichž vyjádření požádala obžaloba, tak učinili písemnou formou a tři experty na islám, kterých se dovolával Wilders, už soudce vyslechl. Ovšem nikoli veřejně, aby si veřejnost mohla udělat obrázek sama, ale za zavřenými dveřmi! „Jsem trestně stíhán a spolu se mnou je trestně stíhána i svoboda projevu mnoha Nizozemců. Vyjádřil jsem své mínění ve veřejné debatě a mohu vás ujistit, že to budu dělat dál. Demokracie potřebuje otevřenou a svobodnou debatu, zvlášť o citlivých otázkách,“ řekl Wilders s tím, že na úvodní řeč mu soud poskytl jen dvě minuty.

„Snažím se lidem říci, že tlak islámu na naši západní kulturu, na Evropu a možná i na Spojené státy, dnes bezprostředně ohrožuje vše, na čem v našich životech záleželo. Islamizace ohrožuje naši svobodu slova i naši demokracii, protože islám není jen jedno z mnoha náboženství. Je to nebezpečná, krutá a násilná ideologie, která jednoho dne, jestliže islám, který je už dnes v západní Evropě bohužel velmi silný, dál posílí, zlikviduje vše, na čem nám v naší kultuře záleží.“ To jsou slova z úst souzeného politika. V rámci argumentace k lidem v minulosti přirovnal Korán k Main Kampfu a označil islám za srovnatelný s fašismem. Dnes je v procesu obviněn z údajného podněcování k rasové nenávisti, diskriminace muslimů a z urážek na jejich adresu.

Dobrá, pojďme do toho. Jestli takto chtějí v rámci svobody projevu a slova v roce 2010 postupovat proti lidem v Evropě, jejíž státy a jejich vlády se nazývají demokratickými, nesmí v tom zůstat Wilders sám. Jsem připraven před českou policií i soudy stanout za to, že zcela sdílím jeho názory. Prohlašuji, že jsem přesvědčen, tvrdím a budu před lidmi vždy veřejně obhajovat stejně, jako jsem tak činil doposud, že islám je zcela srovnatelný s fašismem a Mein Kampf byl v historii stejným nebezpečím, jaké nebezpečí v sobě pro Evropu a celý svět nese Korán. A ano, četl jsem obě knihy, včetně studia důsledků z uplatňování jejich obsahu zastánci těchto knih v čase po celém světě.

Jak jsem psal v úvodu, demokracii, liberalismus a skutečnou svobodu jedince, ne jen na papíře a v politických proklamacích, je nutné obhajovat a bránit, neboť ani ony nejsou zadarmo. A islám? Ten ani náznakem nemá s demokracií, liberalismem a svobodou nic společného. V podstatě každá věta Koránu jde proti významu těchto pojmů. Samotná svoboda vyznání pak musí jít z obou stran. Korán ji v sobě nenese. Nabízet ji a dávat jen z jedné strany je bláhová pošetilost. Kdybych chtěl v České republice založit politickou stranu nebo občanské sdružení, jejichž základní myšlenky bych postavil na jakémkoli znění náhodně vybraného textu Koránu a chtěl cestou těchto organizací naplnit stejné cíle u nás, nikdy to stát nedovolí. Dnes soudíte Wilderse v Holandsku, zítra to bude možná Thilo Sarrazin v Německu. Kdo bude příště? Já tímto deklaruji svou připravenost nést veškeré důsledky svého výše uvedeného veřejného prohlášení, za kterým si stojím. Tohle už totiž musí jednou skončit. Svoboda projevu a slova jen pro ty, kteří mluví „správně“, není totiž ničím jiným, než začátkem nové totality. Čím hlouběji tento neblahý trend necháme bez povšimnutí dojít, tím horší důsledky pro další generace budou.

reklama
1787 čtenářů | 32 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Soudíte Geerta Wilderse? Chci být tedy souzen také! Islám je zcela srovnatelný s fašismem a Mein Kampf
(ann48, 6.10.2010 1:00:38)
Odpovědět
Naprosto s Vámi souhlasím. Chtělo by to ale zorganizovat nějakou podpisovou akci na jeho podporu a potom to poslat jak do Evropského parlamentu, aby se přidali i poslanci, kteří mají stejný názor a také k tomu soudu. Rozhodně by v tom neměl zůstat sám, protože by ho "odstřelili".
Re: Soudíte Geerta Wilderse? Chci být tedy souzen také! Islám je zcela srovnatelný s fašismem a Mein Kampf
(Hrom, 6.10.2010 1:10:10)
Odpovědět
Že ti nevadí také židi a sionismus, Matějko? Dájí se zařadit do stejného ranku. Nebude to tím, že jsi sám žid?
Re: Soudíte Geerta Wilderse? Chci být tedy souzen také! Islám je zcela srovnatelný s fašismem a Mein Kampf
(Kalous, 6.10.2010 4:37:17)
Odpovědět
Tóra je na rozdíl od Koránu ukázka lásky a milosrdenství k bližnímu svému. Židé na rozdíl od muslimů se nesnaží ovládnout svět a jsou tolerantní a štědří.
Re: Soudíte Geerta Wilderse? Chci být tedy souzen také! Islám je zcela srovnatelný s fašismem a Mein Kampf
(zzz, 6.10.2010 13:03:30)
Odpovědět
nejlepe bylo videt na prikladu zelezneho a salzmana. kolik cr jejich stedrost a milosrdenstvi stala?
Re: Soudíte Geerta Wilderse? Chci být tedy souzen také! Islám je zcela srovnatelný s fašismem a Mein Kampf
(Kalous, 6.10.2010 13:45:42)
Odpovědět
A nebyl Zelezného kolega a souvěrec Lauderer štědrý? Věnoval pak několik milionů Pražské židovské obci. Asi byl štědrý i ke státním úředníkům, kteří mu dodali podklady k tomu aby vyhrál arbitráž. Tak vidíte! A Kožený, Žid po matce, byl dokonce hrdinou 2. vlny kuponové privatizace, kolik jeho kuponových knížkařů potom zbohatlo! Neznáte heslo - Jen více Kožených?
Re: Soudíte Geerta Wilderse? Chci být tedy souzen také! Islám je zcela srovnatelný s fašismem a Mein Kampf
(Stilet, 6.10.2010 14:48:46)
Odpovědět
Člověče chceš tvrdit, že jedině Salcman a Židé hrabou peníze? Což Ćeským lidem je chamtivost cizí? Proč si vy šmejdí pořád berete do svých tlam Židy když vůbec nejste lepší?
Re: Soudíte Geerta Wilderse? Chci být tedy souzen také! Islám je zcela srovnatelný s fašismem a Mein Kampf
(Kalous, 6.10.2010 19:09:45)
Odpovědět
Proto šmejde že se řada z nich cítí že jsou něco více než my a jejich lichvaření se zdá být národní vlastnost. Jsou často dost nesnášenlií - např.když se má zlikvidovat kvůli výstavbě kus stovky let starého židovského hřbitova (a pozůstatky se přenesou) ječí židovstvo po celém světě, u křesťanského hřbitova napadne ani slovo a v klidu se přemístí. Zákon že popírání holocaustu je trestný čin je také nesmysl - když to někdo řekne, každý se řekne že je řečník asi blbý - ale považovat to za trestný čin je absurdní. Jak kdyby někdo byl odsouzený do vězení za to že by tvrdil, že 2. světová válka nebyla. Proč to také není trestné?
Re: Soudíte Geerta Wilderse? Chci být tedy souzen také! Islám je zcela srovnatelný s fašismem a Mein Kampf
(ThujaGarden, 6.10.2010 20:05:58)
Odpovědět
Kalous, dříve Robin, a rétorika je naprosto stejná, stejně hloupá...,
...1. milovaná Kuba
...2. milovaná a ta nejsprávnější Levice
...3. nemilované Židovstvo
...4. nemilovaná Pravice
Re: Soudíte Geerta Wilderse? Chci být tedy souzen také! Islám je zcela srovnatelný s fašismem a Mein Kampf
(Kalous, 6.10.2010 20:59:36)
Odpovědět
Jistě Thujo. Nenáviď Castra, podporuj tvrdou pravici, obdivuj Židy, miluj pravici a buď dále b.lbý.
Re: Soudíte Geerta Wilderse? Chci být tedy souzen také! Islám je zcela srovnatelný s fašismem a Mein Kampf
(ThujaGarden, 7.10.2010 5:16:43)
Odpovědět
Nikoliv, ty troubo..., já jen, že ty tvoje neokomunistické řeči jsou už duchem zastaralé...
Běž se honem ty proletáři s někým spojit...,
Re: Soudíte Geerta Wilderse? Chci být tedy souzen také! Islám je zcela srovnatelný s fašismem a Mein Kampf
(Wolfowitz, 7.10.2010 12:10:15)
Odpovědět
Kalous je obyčejná komunistická srač.ka
Re: Soudíte Geerta Wilderse? Chci být tedy souzen také! Islám je zcela srovnatelný s fašismem a Mein Kampf
(Hardy, 6.10.2010 6:31:48)
Odpovědět
Židé tu jsou usazeni už stovky let a vadí, ale hlavně levici. Muslimové tu jsou desítky let a začínají také vadit, už i levici.
Re: Soudíte Geerta Wilderse? Chci být tedy souzen také! Islám je zcela srovnatelný s fašismem a Mein Kampf
(ThujaGarden, 6.10.2010 9:46:02)
Odpovědět
Hrome, Vy jste co? Na muslima máte příliš české jméno..., Copak, Wilders říká nepříjemné věci...?
Re: Soudíte Geerta Wilderse? Chci být tedy souzen také! Islám je zcela srovnatelný s fašismem a Mein Kampf
(Dan, 10.10.2010 11:37:03)
Odpovědět
Islám je zcela srovnatelný s judasimsme a Korán s talmudem.

Pokud lze srovnávat Islám s nacizmem, pak judasimus též.
Re: Soudíte Geerta Wilderse? Chci být tedy souzen také! Islám je zcela srovnatelný s fašismem a Mein Kampf
(Zay, 6.10.2010 8:18:04)
Odpovědět
Navrhuji slavit 12. září - den vítězství u Vídně - jako státní svátek.
Re: Soudíte Geerta Wilderse? Chci být tedy souzen také! Islám je zcela srovnatelný s fašismem a Mein Kampf
(Kalous, 6.10.2010 9:18:08)
Odpovědět
Zay, spíše se president EU za to 12(spíše 11.) září 1683 u Vídně Turkům omluví, tak jak to učinili již papežové za to že porazili Turky u Lepantha ve velké námořní bitvě a Vatikán Turkům vrátil (asi Pius v 50. letech) všechny bojové prapory a standarty, které byly poraženým vítězi odebrány. Křesťanská Evropa z.b.la a zdegenerovala. Ale jinak jsem také pro to, aby to byl státní svátek EU. Ale moc by se to nelíbilo našemu ministru zahraničí, jehož předek se tam také zasloužil o vítězství křesťanských vojsk. Ten stojí spíše na straně mohamedánů (viz velmi aktivní podpora islámského Kosova).
Re: Soudíte Geerta Wilderse? Chci být tedy souzen také! Islám je zcela srovnatelný s fašismem a Mein Kampf
(Kalous, 6.10.2010 9:30:06)
Odpovědět
Vážení - zítra můžeme opět oslavit významný den EU - přesně 429. výročí slavné námořní bitvy u Lepantha, poslední velké bitvy galér kdy vojsko Křesťanské ligy se spoluúčastí Habsburků porazilo tureckého sultána Selima. Prapory poražených Turků byly odvezeny papeži (ve 20. stol. je papež s omluvou Turkům vrátil), který nechal rozeznít kostelní zvony po celé křesťanské Evropě. Sláva vítězům od Lepantha.
Re: Soudíte Geerta Wilderse? Chci být tedy souzen také! Islám je zcela srovnatelný s fašismem a Mein Kampf
(Kalous, 6.10.2010 9:40:37)
Odpovědět
- jako výraz úcty k Turecku nechal předseda italského parlamentu odstranit z přijímací haly velký obraz Bitvy u Lepantha (bl. bec - jak se asi omluvili Turci za velkou genocidu křesťanských Arménů, kdy nechali Armény shromáždit a hnali je bez vody a jídla až jich přes milion pomřelo - o tom se nikdo nesmí zmínit, jinak se Turci a jejich přátelé v USA urazí, v EU a USA je o tom zakázáno mluvit).
Re: Soudíte Geerta Wilderse? Chci být tedy souzen také! Islám je zcela srovnatelný s fašismem a Mein Kampf
(Stitel, 6.10.2010 14:53:22)
Odpovědět
Kalous, ona Europa i USA chcípe na nadbytek intelektuálu, těch nesčetných stád bučícího dobytka. Chtělo by to a moc chtělo snížít početní stavy těch trubcu. Je jích přílíž moc.
Re: Soudíte Geerta Wilderse? Chci být tedy souzen také! Islám je zcela srovnatelný s fašismem a Mein Kampf
(Kalous, 6.10.2010 19:14:58)
Odpovědět
No nevím ale kam by to dovedl ten nebučící dobytek. Někdo to za něj musí nějak zformulovat a bučet - pokud možno v prospěch našeho národa a naší evropské civilizace.
Re: Soudíte Geerta Wilderse? Chci být tedy souzen také! Islám je zcela srovnatelný s fašismem a Mein Kampf
(Marie Homolková, 6.10.2010 10:30:56)
Odpovědět
Zákon šaría se mi nelíbí, je krutý. Je zvláštní, že téměř nikdo se neohrazuje proti přistěhovalcům jiných náboženství.Nevím, jestli se píše jen o fanaticích, ale i tak by jich bylo mnoho. Jejich náboženské požadavky jsou agresívní. Jestliže vůbec nemají zájem přizpůsobit se neislámské Evropě, ať si žijí na svém, původním islámském území.
Re: Soudíte Geerta Wilderse? Chci být tedy souzen také! Islám je zcela srovnatelný s fašismem a Mein Kampf
(Kalous, 6.10.2010 10:54:34)
Odpovědět
Správně paní Homolková. Jenže oni Vás Ti mohamedáni neposlechnou a vedení EU jejich imigraci do EU podporuje včetně vstupu Turecka do EU. A oni za své původní území považují celou Zemi, kterou jim Alláh svěřil do správy (kam vstoupí noha Alláhova služebníka, tam je panství Alláhovo). . Musíme ve volbách do EU lépe volit
Re: Soudíte Geerta Wilderse? Chci být tedy souzen také! Islám je zcela srovnatelný s fašismem a Mein Kampf
(Sunny, 6.10.2010 11:28:30)
Odpovědět
Spíš bych řekla: z EU se rychle zdekovat a muslimy k nám nepouštět. Doufám, že nám ještě zbyla špetka pudu sebezáchovy.
Re: Soudíte Geerta Wilderse? Chci být tedy souzen také! Islám je zcela srovnatelný s fašismem a Mein Kampf
(haha, 6.10.2010 12:40:11)
Odpovědět
Sbalme saky paky a vjo dom. Dokud nám paří Česká zem nezhynem. Sv Václave vévodo České země, nedej zahynouti nám ni budoucím. Abychom nemuseli zase hranice na peklici, až se začne celá slavná EU bořit. Žádný strom neroste do nebe. EU je babylonská věž, dočasu, počkejem si sami u nás doma, až začne padat!
Re: Soudíte Geerta Wilderse? Chci být tedy souzen také! Islám je zcela srovnatelný s fašismem a Mein Kampf
(xxx, 6.10.2010 12:57:51)
Odpovědět
kam zaradit vk, s jeho navrhem eu rozsirit o turecko,maroko a kazachstan?
Re: Soudíte Geerta Wilderse? Chci být tedy souzen také! Islám je zcela srovnatelný s fašismem a Mein Kampf
(Kalous, 6.10.2010 13:55:32)
Odpovědět
Já si myslím, že v.k. je šiřitel křesťanství - o tom vypovídá jeho přátelství s českým primasem Dukou, společné akce, výstupy na Sněžku. Pan v.k. je filuta - přes EU zamýšlí Turecko kristianizovat, stavět tam křesťanské kostely (místo těch v posledních letech vypálených), vyslat tam naše nezaměstnané a obyvatele z romských sídlišť a rozvrátit slavné Turecké hospodářství. Již komunisté měli s Tureckem vřelé vztahy - vyslali tam za odměnu jako velvyslance i populárního Dubčeka. Bankrotem 60milionového Turecka chce zničit EU, které nemá rád a prospět naší zemi.
Re: Soudíte Geerta Wilderse? Chci být tedy souzen také! Islám je zcela srovnatelný s fašismem a Mein Kampf
(frantisek zajicek, 6.10.2010 14:22:37)
Odpovědět
Odborni lekari zarazuji VK mezi nepricetne jedince.Podpora Turecka pro vstup do EU je jen jeden z vyblitku,kterymi se tento myslenkove prazdny tajtrlik presentuje.Nastesti ma Geert Wilders ve svem programu pod bodem 8 napsano,ze pokud Turecko do EU vstoupi,Nizozemi z ni vystupuje.A to si v Bruselu budou muset setsakra rozmyslet.Mam dojem,ze Wilders rade nasich politiku nevyhovuje.V cele s Premkem Sobotkou,Klaunen,Zelenymi...Pracuji v Nizozemi 2,5 roku a jeho popularita tady je obrovska.Nastesti ve svem boji nezustava sam,jdou s nim do koalice i krestanske strany.Boj proti muslimizaci Evropy neni jenom bojem Nizozemcu,ale nas vsech,od Tuneldedka Lukoilovice Pruzinskeho necekejte v tomto nejakou podporu,FZ
Re: Soudíte Geerta Wilderse? Chci být tedy souzen také! Islám je zcela srovnatelný s fašismem a Mein Kampf
(ThujaGarden, 6.10.2010 15:43:05)
Odpovědět
Zajíčku, po dlouhé době docela rozumný příspěvek...,sláva.
Jinak co se zlobívá, rádo se mívá..., jinak Tvůj tajný vztah, plný emocí Ti ke Klaunovi přeji..., ať Vám to hošani vydrží...!!!
Re: Soudíte Geerta Wilderse? Chci být tedy souzen také! Islám je zcela srovnatelný s fašismem a Mein Kampf
(Merlin, 6.10.2010 20:51:16)
Odpovědět
Tleskam vstoje a podepisuji !!!
Re: Soudíte Geerta Wilderse? Chci být tedy souzen také! Islám je zcela srovnatelný s fašismem a Mein Kampf
(rolmix, 6.10.2010 22:02:42)
Odpovědět
Naprostý souhlas s autorem,jen doufám,že stále více občanů EU bude tento názor také sdílet a nepřipustí evropský multikulturalismus,Babylon,který by byl začátkem konce nejen evropské kultury,ale i evropské civilizace.Jestli dojde i v Evropě k teroristickým akcím,což si nikdo nepřeje,tak snad by prohlédli i ostatní,včetně bruselských všeobímajících hlasatelů imigrace.Je naprostá zvrácenost doplňovat evropskou populaci domestikaci a rozmnožováním muslimů.Zastavit příliv čínského zboží,zvýšit zaměstnanost, vytvořit podmínky mladým lidem a nepropagovat jen konzumní způsob života a rodiny budou mít opět víc než jedno,max.dvě děti.
Re: Soudíte Geerta Wilderse? Chci být tedy souzen také! Islám je zcela srovnatelný s fašismem a Mein Kampf
(Darling, 10.10.2010 11:35:37)
Odpovědět
EU má 2 tábory nepřátel tím je Rusko coby mocenský agresor regionu a čína coby rozpínavá asijská ekonomická velmoc poškozující svými padělky a dumpingem Evropu.

Uvnitř pak je to socialismus a rostoucí multikulturalismus sionistů, nikoliv pouze muslimů, ale semitů obecně.
Re: Soudíte Geerta Wilderse? Chci být tedy souzen také! Islám je zcela srovnatelný s fašismem a Mein Kampf
(Zeolit, 7.10.2010 11:48:04)
Odpovědět
http://paratdnes.wz.cz/2010/10/SVOBODA-A-SUVERENITA-HNUTI-MYSLICICH-MEMORANDUM.html