reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Smrt ve středu
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Kopnout si do něčeho křesťanského se stalo pokrokovou módou aneb JAK SE DĚLÁ PÁNBůH

Autor: Benjamin Kuras | Publikováno: 6.10.2010 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

„My Boha neděláme,“ říkával Blairův vrchní poradce Alastair Campbell a zakázal mu se o Bohu zmiňovat. Ono se už proslýchalo, že se Tony chystá konvertovat na katolictví své ženy a nebýt Campbella, stal by se prvním britským katolickým premiérem.

Campbellovi nešlo o to chránit anglikánskou ústavu, jako spíš prosazovat politiku evropské levice – likvidaci vlivu náboženství na společnost. Tato politika celého období vlády New Labour téměř vyhnala křesťanství do ilegality všelijakými soudními výnosy jako odebrání licence křesťanským adopčním agenturám odmítajícím předávat děti homosexuálním párům, zrušení vánoc v některých lokalitách, nebo trestní stíhání prodejce biblí v muslimské čtvrti za „podněcování rasové nenávisti“. Kopnout si do něčeho křesťanského se stalo pokrokovou módou a křesťanství se začalo bojácně a stydlivě krčit v koutě. A protože na sebevědomější muslimy si nikdo takto netroufl, zamýšlená sekularizace se pomalu začínala přeměňovat v islamizaci.

A pak přišla nová vláda Con-Lib s novým heslem:

„My Boha děláme.“

Pronesla je předsedkyně Konservativní strany, spanilá osmatřicetiletá právnička a nově pasovaná baronka Sayeeda Warsi, jinak též první muslimka v britském vládním kabinetu. U britských muslimů se proslavila tím, že ji už párkrát bombardovali rajčaty a varovali ji, že by to mohlo být i něco tvrdšího. Hovořila však ne k muslimům, nýbrž k anglikánským biskupům, několik dní před papežovou návštěvou. Ujistila je, že „tato vláda je s náboženskou vírou v pohodě a je ochotná o věcech víry diskutovat“. A oznámila jim „plány, podle nichž budete mít větší pravomoci, větší odpovědnost a větší volbu působit v našich komunitách a aplikovat vaše dovednosti.“

„Wow,“ vyvalili oči nejen biskupové, nýbrž i vládní ministři, kteří její „vládní program“ slyšeli poprvé. Ale aby ji v tom nenechal plavat samotnou, premiér Cameron spěchal to dodatečně potvrdit a k papežovi se přátelsky přihlásil.

„Žádný Bůh se tady dělat nebude,“ nakrkl se profesor genetiky Richard Dawkins a s padesátkou „agresivně sekulárních“ intelektuálů vydal v tisku proti návštěvě papeže protest, citující mimo jiné nepotrestanou kněžskou pedofilii. Papež odpověděl (s typicky německou neomaleností), že takový „agresivní sekularismus vede k nacismu“, což bylo přece jen trochu silné kafe i na Brity věřící.

„I bude,“ lovil ho z bryndy vrchní rabín, když ho za všechny britské náboženské obce vítal uctěním jeho „štědrosti ducha“ ve smiřování evropských náboženství a zopakoval jeho naléhavou otázku, zda „společnost, která ztratila víru v Boha, může udržet víru v sebe samotnou a přežít“.

Ať už v této přestřelce fandíme jedněm nebo druhým, sotva nám unikne, že papežovou konfrontací se náboženství opět dostává dramaticky na jednací stůl. Patříme-li k agresivním sekularistům, stálo by nám za to začít počítat, zda náboženství opravdu spáchalo víc krutostí než atheismus. Zeptat se, jakou kulturu a civilizaci vlastně atheismus tvoří. A zda nám taková kultura a civilizace stojí za záchranu a proč.

Jeden londýnský rabín to shrnul takto:

„Mnohokrát jsem uvažoval přestoupit na atheismus. Jenže on nemá žádné náboženské svátky.“

 

 

Vyšlo v MFDnes

reklama
1744 čtenářů | 64 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Kopnout si do něčeho křesťanského se stalo pokrokovou módou aneb JAK SE DĚLÁ PÁNBůH
(Nermuť Jan, 6.10.2010 9:52:11)
Odpovědět
Mylí Anglikánci.
Poté, co ste se rozhodli konvertovat na islám, dáme Vám nové sesle.

Hup šup a teď velotoč Katolíků a bude to úplné.

A víte co, nejvíc se zasměju, až otočej ty bestie z Jednoty Bratrské. To bude švanda.

Tak, když se podřekla Eurabie, tak by měla ješte redkce EUportálu se příhlásit k plánu vytvořit z ČR pádišáhát s novým pádišáhem Klausem.

Pane Petřík? Jaká bude Vaše funkce v novém islámském státě?
Re: Kopnout si do něčeho křesťanského se stalo pokrokovou módou aneb JAK SE DĚLÁ PÁNBůH
(Dan, 6.10.2010 10:32:52)
Odpovědět
Celkem chápu, že se žid Kuras bojí Islámu, jako představitel 15 milionů světové populace židů se narozdíl od 2 miliardového křesťanského světa opravdu má čeho bát.

Jako představitel víry, která sešla na zcestí může klidně konvertovat ke křesťanům, pak se púřestane chovat jako vyplašená židovská myš.
Re: Kopnout si do něčeho křesťanského se stalo pokrokovou módou aneb JAK SE DĚLÁ PÁNBůH
(Jiří Zahrádka, 6.10.2010 12:54:16)
Odpovědět
Bát se můžeme v Evropě všichni. Židé, křesťané i ateisté. Agresivní islamismus likviduje Británii jako takovou, nejen křesťanství nebo judaismus.

Židé jistě nejsou bez chybičky. Ale vaše umanutost v útocích na Kurasovo židovství vypadá spíše jako zdravotní problém, nějaká neuróza.
Re: Kopnout si do něčeho křesťanského se stalo pokrokovou módou aneb JAK SE DĚLÁ PÁNBůH
(Dan, 6.10.2010 13:02:42)
Odpovědět
Nesahá ani pokolena Vaší islmáské umanutosti, tak přestante být politicky korektní přiznejte nahla že mezi Talmudem a Koránem není co do nebezpečnosti rozdíl.

Kuras je pro mě židem, takže jeho strach o křestany mi přijde komický.

A konečně, já teda strach nemámjakkoliv Islám neprožívám a v EU ho nechi, ale vy posránek jste stejný jako celý tento Petřík web, chlapa zde nevidím žádného.
Re: Kopnout si do něčeho křesťanského se stalo pokrokovou módou aneb JAK SE DĚLÁ PÁNBůH
(Jiří Zahrádka, 6.10.2010 15:09:10)
Odpovědět
:-)) To šme še ale lozčílili, Daník uš je velký chlap, ten nám to ale nandal :-)).

Kuras není žádný antikřesťanský fanatik, Západ má rád a přestože křesťanskou víru nemá, může ji vnímat jako součást západní civilizace.

Nehledím na nebezpečnost Talmudu nebo koránu bez ohledu na kontext. A tím kontextem je, že Židé evropské civilizaci nebezpeční nejsou, naopak v historii se významně podíleli na jejím budování. Až začnou judaisté dělat v Evropě terorismus, ať je ženou svinským krokem. V současné době v nich ale vidím schopné, civilizované podnikatele, spíše spojence Západu.

Jsem pro svobodu vyznání, a proto v zásadě uznávám i práva muslimů v evropských zemích. Je nicméně smutnou skutečností, že jsou to oni, kdo na Západ příliš často pohlížejí nepřátelsky - viz onen dokument ČT, v kterém snad byly nahrávky muslimů, žijících v ČR, natočené skrytou kamerou. Myslím, že bylo velmi poučné se zaposlouchat do jejich povídání.
Re: Kopnout si do něčeho křesťanského se stalo pokrokovou módou aneb JAK SE DĚLÁ PÁNBůH
(Dan, 6.10.2010 16:23:04)
Odpovědět
Ale nerozčílil Jiří, jsem jenom nekorektní a vy máte do chlapa zatraceně daleko asi jako Petřík :-)
To vy jste mluvil o strachu.. já zato nemůžu že jset posránek já se muslimů nebojím, jejich vliv počet a význam v EU je nafouknutá lidmi jako vy stejně jako nebezpčí z nich plynocuí, nehovoře o jejich bezvýznamnosti v naší zemičce :-) /2 mešity/

Oni prostě nejsou žádným nebezpečím pro naši civilizaci proto, že jich tu je málo a nemají prostředky zevnitř ani zvenčí nás porazit, ani ty nejmenší.
Což neznamená že je tu chci, nechci je tu ani je ani židy sion nepatří do Evropy a vždy tu zůstane jenom a pouze hostem, toto já konzisteně tvrdím už mnoho let.

Pokud Talmud vybízí k likvidaci a poškozování křestanů, žádám vás aby jste to nebagatelizoval a nedělal z židů něco co nejsou tedy tvůrce naší civilizace, ta tu byla už dávno před kristem a naopak evropan Alexandr Makedonský zachránil židy před vyhubení, žid nikdy nijak výrazně pozitivně netvořil naši civilizaci, zato na ní vždy vydatně parazitoval uplně stejně jako mohamedán, taky jsou to děti Abrahámovi obojí že :-)

Pokud pominu židovský vynález komunismus který vyzabijel nejvíce lidí na planetě v dějinách lidstva a naštěstí jsme se ho v Evropě už zbavili, nevidím nic coby žid v naší civilizaci vybudoval, nic zaco by mu patřil náš dík a nějaké patolízalství.
Co se týká pogromů a holokaustu, toto samozřejmě bylo špatné, ale kdyby sem nelezli nikdy be se jim to tu nepřihodilo, byl to jenom důsledek multikuluralismu a s největší pravděbodností budou další pogromy, kterým se dá v počátku jen těžko zabránit, nakonec proč jsme jim zřizovali stát Izrael, když tu pak nějaký Kuras poučuje domácí lidi asere se jim do politiky a víry, kdo se ho ptal na názor ??
Re: Kopnout si do něčeho křesťanského se stalo pokrokovou módou aneb JAK SE DĚLÁ PÁNBůH
(Jiří Zahrádka, 6.10.2010 16:29:09)
Odpovědět
Teď jste to tak rozkryl, že nemám, čím protiargumentovat. Ostatně, kdo se mě ptal na názor, že?
Re: Kopnout si do něčeho křesťanského se stalo pokrokovou módou aneb JAK SE DĚLÁ PÁNBůH
(Dan, 6.10.2010 16:37:52)
Odpovědět
Vy samozřejmě nato právo máte, ale já si nedovedu představit že žiju někde v Izraeli a vypisuju tam politické a náboženské články např. o jejich víře, coby host , co je mi do toho ???
Když jsem někde na návštěvě, v cízí kulturní společnosti a ona mě trpí, držím hubu a hledím se svého a ne se agresivně vměšovat do domácích věcí, mě názory žida Kurase nezajímají.

Uplně stejně ostře bych reagoval kdyby nějaký jin. semita např. mohamedán, obřezaný halalista chtěl něco žvanit do naší politiky, do by si za klobouk nedal.

Jenom mě přijde ujeté, že se tu kritizují jatka halal /kocher/ jedni semité vadí a druzí nevadí, vždyť je to naprosto stejná verbež.
Re: Kopnout si do něčeho křesťanského se stalo pokrokovou módou aneb JAK SE DĚLÁ PÁNBůH
(ThujaGarden, 6.10.2010 20:23:14)
Odpovědět
Chytrolíne správně, jen jim to nandej...!!!
Re: Kopnout si do něčeho křesťanského se stalo pokrokovou módou aneb JAK SE DĚLÁ PÁNBůH
(Hardy, 6.10.2010 21:55:34)
Odpovědět
Až teď večer jdu na net. Dane, ty mi nevypravuj, že nejsi konvertita k islámu, tomu nevěřím. Ten článek je o "kopnutí do něčeho křesťanskýho" a ty tu spouštíš svoje obvyklý židovský litanie. Jako, že to je podobný koránu. Tak co seš, novej muslim, nebo ještě moravskej křesťan. Vypadá to, že ten první, tak to aspoň přiznej srabe. Jinak pro zajímavost, Benjamin Kuras je moravák, který přestoupil k židovství,tedy konvertita. Jako seš i ty, muslime, akorát, že to zapíráš. Jó, statečnost, tou neoplýváš, hrdina seš tak maximálně na netu, zašitej za monitorem a klávesnicí.
Re: Kopnout si do něčeho křesťanského se stalo pokrokovou módou aneb JAK SE DĚLÁ PÁNBůH
(Dan, 7.10.2010 12:24:00)
Odpovědět
Na tuhle tvoje lež ti odpovím citátem z židovských posvátných knih Mišna,Talmud.

"Když okradeš křesťana jako bys nekradl, když ciložíš s jeho ženou jako bys necizoložil, když lichvou ho podvedeš jako bys nikoho nepodvedl a bůch si tě oblíbí ještě více "


"Zabij největšího z křesťanů jedině tím zachráníš židovský národ"


Ano, kopou do nás a my jsme takový trotlové Hardíku že jim zato posíláme peníze a chráníme je.
Re: Kopnout si do něčeho křesťanského se stalo pokrokovou módou aneb JAK SE DĚLÁ PÁNBůH
(Hardy, 7.10.2010 15:20:28)
Odpovědět
Dane, myslíš, že to platí ještě dneska? Proboha, nebuď furt v tom středověku, probuď se, je novověk.
Re: Kopnout si do něčeho křesťanského se stalo pokrokovou módou aneb JAK SE DĚLÁ PÁNBůH
(Sam Opal, 7.10.2010 19:14:55)
Odpovědět
Myslím,že Talmud je pro židy snad závazný i dneska .Tak jako také STŘEDOVĚKÝ korán pro muhamedy.
A starověký Nový Zákon pro křesťany.
Nebo ne?
Re: Kopnout si do něčeho křesťanského se stalo pokrokovou módou aneb JAK SE DĚLÁ PÁNBůH
(Hardy, 7.10.2010 20:38:59)
Odpovědět
Ano Same, pravda. Ale kolik myslíš, že českých asimilovaných židů je věřících. Minimum, synagogy jsou v době bohoslužeb prakticky prázdné, jako i mnoho našich křesťanských kostelů. My jsme země prakticky ateistů, ač je otázka, jestli to je dobře.
Re: Kopnout si do něčeho křesťanského se stalo pokrokovou módou aneb JAK SE DĚLÁ PÁNBůH
(SAm Opal, 8.10.2010 16:20:20)
Odpovědět
Nedokáži odpovědět ,kolik je u nás praktikujících židů a praktikujících muhamedů.
Re: Kopnout si do něčeho křesťanského se stalo pokrokovou módou aneb JAK SE DĚLÁ PÁNBůH
(Jiří Zahrádka, 7.10.2010 9:19:02)
Odpovědět
Kuras se narodil a žil v Československu, emigroval jako spousta jiných lidí tuším v roce 1968. Teď má možná i české občanství. Jestli nemá právo mluvit o věcech v Česku, protože je židovského vyznání, pak stejnou logikou toto právo nemám ani já, protože jsem katolík, přes všechny své problémy s Bohem v Boha věřím docela dost silně, a věřících katolíků je v Česku menšina. Stejně jako vyznavačů judaismu. Jestli tedy Kuras nemá právo mluvit v Česku, pak toto právo stejnou logikou nemám ani já.
Re: Kopnout si do něčeho křesťanského se stalo pokrokovou módou aneb JAK SE DĚLÁ PÁNBůH
(Dan, 7.10.2010 9:31:55)
Odpovědět
Má právo mluvit očem chce, ale oba dobře víme že žije v Británii, je jedno kde se narodil, je to prostě žid.
A já říkám, proč mám poslouchat názor semity na antisemitském webu jenom proto že je halal se jmenuje kocher ??


Islám jako judaismus, kdyby nám tu chtěl nějakej mohamedán kázat o křestanství, ty bys z toho nadšenej nebyl co ael když je to žid hurá ben nám chce něco sdělit a já se zase ptám koho to zajímá ??
Re: Kopnout si do něčeho křesťanského se stalo pokrokovou módou aneb JAK SE DĚLÁ PÁNBůH
(Jiří Zahrádka, 7.10.2010 12:40:37)
Odpovědět
Kuras neříká o křesťanství samotném v podstatě nic. Jen komentuje dění v Británii. A pokud vím, má nějakou nemovitost i tady v ČR.
Re: Kopnout si do něčeho křesťanského se stalo pokrokovou módou aneb JAK SE DĚLÁ PÁNBůH
(Dan, 10.10.2010 15:42:17)
Odpovědět
Kuras je typický žid s poruchou identity, on změnil vlast, jméno, příjmení, vyznání vzdal se všeho, utekl a teď nám chce do všeho žvanit, odpadlík, překabátěnec židovský.

Je to obdoba Pružinského nebo Steina a mimochodem Jiří, to víte že Jakl je židovské příjmení ? :-)
Re: Kopnout si do něčeho křesťanského se stalo pokrokovou módou aneb JAK SE DĚLÁ PÁNBůH
(Dan, 6.10.2010 16:31:25)
Odpovědět
Talmud jenom dokazuje že křestanství se z judaismu nevyvinulo a co víc podle desítek rabínů v Talmudu jsme jejich nepřátelé, prznitelé a vykradači jejich boha, heretici co zalosuží smrt, v mnoha s měrech např. proti Kristovi jde Talmud dál než Korán !!

Kristus jakkoliv považován za žida, byl podel židů synem řeka a marie podle nás je synem božím, nikoliv nějakého Izáka avzhledem k tomu že za jeho antižidovské názory ho židé nechali umučit a jeho novou víru odmítli, byla to zase Evropa ajejí antický římsko-řecký fundament, který křestanství udržel a učinil z něj světové a nejvýznamnější náboženství, skupinka apoštolů, konvertovaných z židovství ¨na blízkém východě rozhodně neuspěla, zato Pavel v římě ano.

naše civilizace je směsí antiky a křestantví okořeněná některými pohanskými zvyky a tradicemi které splynuli s křestanskými svátky, anticko-křestanská je správnáý název.

A pokud nechcete v Evropanech vzbuzovat tradiční antisemitismus, ncpěte slovo žid do pojmenovbání naší civilizace, velmi Vám zato děkuji.
Re: Kopnout si do něčeho křesťanského se stalo pokrokovou módou aneb JAK SE DĚLÁ PÁNBůH
(ThujaGarden, 6.10.2010 20:25:44)
Odpovědět
Chytrolíne správně, všechno víš, všechno znáš..., jak já ti závidím, ty jsi naprostá hvězda, přidej mě do svého fanclubu...!!!
Re: Kopnout si do něčeho křesťanského se stalo pokrokovou módou aneb JAK SE DĚLÁ PÁNBůH
(Blbobijce, 6.10.2010 10:33:54)
Odpovědět
"......Pane Petřík? Jaká bude Vaše funkce v novém islámském státě?"

Bude to nejspíše funkce dvorního šaška ,ve které vystřídá tebe,ty v..e!
Re: Kopnout si do něčeho křesťanského se stalo pokrokovou módou aneb JAK SE DĚLÁ PÁNBůH
(jan kolář, 6.10.2010 11:15:28)
Odpovědět
Blbe, neztrapňuj se stále a běž vykouřit faráře.
Re: Kopnout si do něčeho křesťanského se stalo pokrokovou módou aneb JAK SE DĚLÁ PÁNBůH
(Blbobijce, 6.10.2010 12:22:30)
Odpovědět
Když ty jsi taká alturistická přející hóšínka.
Ani tě nenapadne,že co je dobrý pro tebe,nemusí bejt dobrý pro jinýho a z čeho ty si na schůzích ksč užíváš, druhej se může poblejt.
Re: Kopnout si do něčeho křesťanského se stalo pokrokovou módou aneb JAK SE DĚLÁ PÁNBůH
(pavjan, 6.10.2010 13:11:07)
Odpovědět
V debatách na téma náboženství se neustále zmiňují dvě skupiny: věřící v existenci Boha a popirači existence Boha. zcela se opomíjí nejpočetnější skupina lidí, to jest ta, která Boha nepopírá, ale ani v něj nevěří. To je trochu chyba podle hesla: kdo není s námi je proti nám. A dále, bezvěrci jsou označováni za mravní žumpu,neboť nemají Bohem daná pravidla morálky. TO je dosti nespravedlivé obvinění, neboť mravní zákon může vyrůst též z tisíciletých životních zkušeností. Krom toho je tu dědictví předních světových filosofů - na mnohé z nich náboženství nemá. Doufám, že jsem neurazil věřící spoluobčany.
Re: Kopnout si do něčeho křesťanského se stalo pokrokovou módou aneb JAK SE DĚLÁ PÁNBůH
(Dan, 6.10.2010 16:59:02)
Odpovědět
Ted jsem se zasmál Sokol žaluje Kubiceho že ho nazval židem, považuje to za urážku :-))

No co lépe dokresluje naší civilizaci.

Mimo komunismu který nám tu židé vymysleli a zavedli, tu mám eještě některá jejich jména biblická zejmén apoštolská a jejich žáků.

Dále pak bych jako velmi zažité mimo žid - urážka, člověk co jde přez mrtvoly za svým extrémní skrblík, sobec atd.


Humus /jinak židovské národní jídlo/ - v Evropě název pro odporné a nepoživatelné.

židé naši civilizaci opravdu založili a obohatili více nežli by člověk čekal :-))

Košer - to není košer, není to o.k. nebo Sabath sbatky oblíbená obuv feťáků ze 60-80 let

Nebo mi otec říkával když jsem jako dítě se šrotil básničku, ty dudleš jako když se starý žid modlí...



Takže se Jiřímu tímto omlouvám, uvědomil jsem si že latina coby řeč vědy, lékařů, kněží, římské právo, řecká a římská filozofie, věda, architektura, res publikka demos kracia senáty, legie, gymnásia atd. to všechno je ničím podle komunismu, humusu a košéér, takže fakt že slovo anticko nahrazují někteří lidé slovem žido /malým ale velmi čilím národem z blízkého východu a jeho náboženskými kořeny/ asi něco do sebe má...

:-)
trocha historie spoluzakladatelů naší civilzace :-)
(Dan, 6.10.2010 17:09:31)
Odpovědět
V Římské říši byli Židé pronásledováni za vlády císařů Nerona, Flavia a Hadriana. V Persii,kde se dlouho Židé těšili velkým výsadám, byli v roce 581 za vlády Hormizdola IV. Židéz Persie vypuzeni. Mohamed vyhnal Židy z Arabie. V Egyptě Chediv Hakim rozbořil všechnysynagogy a vypověděl Židy ze země. Pronásledování neušli Židé ani v daleké Indii a Buchaře.
Dobře se žilo Židům ve Španělsku mezi křesťany. Když však počali šířiti mezi nimi židovství
a když se strašně rozvíjelo židovské lichvářství, jež se nezastavilo ani při stoprocentních
úrocích, došlo k prvním pogromům v Cordobě, Ascaloně i jinde. Když byla zavedena inkvisice,
pronásledování Židů se sesílilo, až konečně 31. března roku 1492 král Ferdinand V., nedbaje
proseb svého finančního ministra Žida Isaaka Abravanela, vydal dekret, kterým bylo
400.000 Židů ze Španělska vypovězeno a majetek jejich zkonfiskován. Podobně se stalo
v Portugalsku, odkud byli Židé vypovězeni roku 1497 králem Emanuelem I. Židé, vypuzeni
z Pyrenejského poloostrova, usadili se povětšině v severní Africe, na Balkáně i v Malé Asii.
V Itálii jsou první protižidovská hnutí zaznamenána ve XII. století. Také zde bylo jejich hlavním
přičiněním bezohledné lichvářství. Z Bologne byli všichni Židé vypuzeni roku 1171. Ze
Sicílie vyhnal je roku 1493 král Ferdinand. Ve staré Francii dějiny zaznamenávají čtrnáct velkých
honění Židů, kteří se zmocnili téměř poloviny Paříže a byli věřiteli téměř všem Francouzům,
od krále po sedláka. To přinutilo krále Filipa, aby zkonfiskoval nemovitý majetek všech
Židů a zrušil platnost židovských směnek. Král Karel VI. roku 1394 vyhnal Židy z Francie a
Ludvík XII. roku 1501 z Provence. V Anglii se dařilo Židům z počátku znamenitě. V čele židovské
kolonie stál velký rabín, jehož mohl souditi pouze král. Domy Židů londýnských,
5
podle slov historiků, soupeřily s paláci králů a velmožů říše. Velmi záhy však Anglie pocítila
tíhu zlatého jha židovského. Eduard Vyznavač dal zkonfiskovat roku 1041 židovský majetek.
V den korunovace Richarda Lvího Srdce došlo k velkému pogromu v Londýně. Následovaly
pak pokusy o vypuzení všech Židů z Anglie, až k tomu konečně došlo za panování krále Eduarda
I.
Nebylo lépe v Německu, kde rovněž záhy pocítili Němci krutost židovského lichvářství. Císař
Jindřich II. dal rozkaz k prvnímu vypovídání Židů z německých měst. V polovině XIV.
století byli zbaveni Židé občanských práv. Roku 1510 bylo z rozkazu Joachima Brandenburského
v Berlíně upáleno 30 Židů, kteří se rouhali křesťanství. Pronásledování Židů trvalo do
XVII. století. Vyháněni byli Židé také ze Švýcar. Církevní sbor v Basileji rozhodl roku 1434,
aby všichni Židé byli pokřtěni. Poněvadž to nepomáhalo, byli v XVII. století Židé postupně
vyháněni z větších měst švýcarských. K poslednímu pogromu nad Židy došlo roku 1883
v S. Gallině a švýcarská vláda vydala zákaz udíleti Židům státní občanství. Poměrně nejlépe
se žilo Židům v Rakousko-Uhersku, kde tvořili až 4,5% všeho obyvatelstva. Ale i tu, zvláště
v letech osmdesátých docházelo k výbuchům roztrpčení křesťanského obyvatelstva, zvláště ve
Štýrsku a Uhrách. Těžce snášelo jho židovství Rumunsko, v němž se Židé díky neuvědomělosti
lidu zmocnili úřadů, aby jim nepřekážely v nemilosrdném vysávání národa. Vedlo to
ovšem k častým výbuchům hněvu, a Židé hromadně opouštěli Rumunsko. V Malé Asii došlo
v Damašku roku 1840 k pogromu, který svojí krutostí předčil středověk. V Polsku Židé už ve
XIII. století tvořili 1/8 všeho obyvatelstva. Za vlády Kazimíra Velikého byli pány měst Poznaně,
Hvězdna i jiných. Později lid se počal bouřiti proti Židům pro jejich lichvářství a celé
XVI. století stalo se Židům peklem. Nejkrutěji trestali polské Židy kozáci B. Chmelnického.
Mnoho to nepomohlo, Židé znovu ovládli Polsko a uvedli je do zkázy.
V Rusku se objevili Židé již v XI. století. Kníže Svjatopolk byl nucen přísně vystoupiti proti
nim a vyhnati je z Kijeva. Ivan Hrozný trpce žaloval na Židy polskému králi Zikmundu a vyhnal
je z Novgoroda. Car Alexej Michajlovič byl nucen vypuditi je roku 1654 z Moskvy a
Vilna. Odpůrcem Židů byl Petr Velký a když mu amsterodamský starosta nabídl židovské řemeslníky
a obchodníky k budování Petrohradu, odpověděl: „Milý příteli, znáš Židy. Také já je
znám. Vyřiď jim mým jménem, že jim děkuji za ochotu. Jsou dokonalí podvodníci, ale mne a
mých Rusáků nenapálí.“ Kateřina I. zákonem 26. dubna 1727 vypudila Židy z Ukrajiny. V její
protižidovské politice pokračovala také carevna Elizaveta Petrovna a ostatní vládci Rusi až po
Alexandra II. Za jeho panování Rus byla znovu zaplavena Židy. Draze to zaplatila – strůjci
všech revolucí byli Židé. Připravili pád Ruska. To je jen stručný přehled dějů osudů židovských.
Re: trocha historie spoluzakladatelů naší civilzace :-)
(Dan, 6.10.2010 17:16:48)
Odpovědět
To jenom tak pro orientaxci v problematice a doplnění vzdělání lidí co si myslí, že např. nacistický holokaust nebo křesťanské pogromy na židy v 2. svět. válce v Polsku a Pobaltí byl nějaký exces či vyjímka, byla to běžná a pravidelná součást jejich dějin v Evropě a okolí, všude po nich zbyli jenom zbýdačení lidé a ovládnutá politika i úřady.

vřsr v Rusku připravila drtivá většina židů.
Re: trocha historie spoluzakladatelů naší civilzace :-)
(Hardy, 7.10.2010 21:30:23)
Odpovědět
Dane, nehodí se říkat polopravdy, nebo jen část pravdy.
Hitler celou svoji dobu lhal, podobně jako bolševik. Myslíš, že v Německu někdy ofiviálně padla zmínka o holokaustu nebo o likvidacích v koncentračních táborech? Ani omylem, za to byly hrozné tresty. Náš Adolf po obrovským a vítězným triumfu, kdy pokořil Francii a vrátil se z procházky pod Eifelkou, kterou hned nařídil zbourat/taky chtěl zbourat petřínskou rozhlednu/,soukmenovci ho neposlechli, nebo "ukecali", ale tehdy návratu do Berlína, kdy ho vítali miliony rozzářených němců, někteří kluci vylezli při mávání i na sloupy el. vedení, tak Adolf zcela zblbnul z tý slávy. Usoudil,že porazí celý svět, mocnosti Osy, německo, italie,japonsko, měly obepnout celý svět. Tehdy začal Hitler masakrovat židy, protože už žádný majetek už ani neměli, všechno už jim nacisti sebrali. A právě i ti židi mu pomohli prohrát válku. Je dobré vědět, že v 42. Churchil mnohokrát informoval angl. dolní sněmovnu,že pod Hitlerem probíhá holokaust nejen židů, ale i ukrajinců a rusů. Třeba ze sta ruských vojáků padlých do zajetí přežili německé zacházení jen 3%, tedy 3 lidé. Ukrajinců bylo zabito stejné množství jako židů, tedy 6 milionů. Proto Churchil zásadně odmítl s němci vyjednávat /jedině o bezpodmínečné kapitulaci/ a k tomuto postoji postupně "zlomil" i Roosewwelta i Stalina. Také je dobře známo, že Hess, který soukromě přilétl s brity vyjednávat, se s ním nikdo téměř nebavil a šoupli ho do lochu. A pak už byl Hitler na všechno skoro sám, jeho spojenci pak poměrně už neradoastně pokračovali dál v ruským tažení, jsou případy jak celé jednotky rumunů dezertovali, protože je němci nevybavili dostatkem zbraní. I japonci se ve finále na Hitlera vybodli a nepomohli mu v rusku útokem od Vladivostoku. Takže bezohledné zacházení s poraženými, urychlilo porážku hitlerovy nejsilnější armády světa.
K těm "pogromům" v Polsku a v Pobaltí. Už jsem ti to psal, to nebyly pogromy, to byl jen vztek různých válečných vlastníků "arizovaného židovského" majetku, který vlastně museli vracet původním majitelům, pokud ti se vrátili zpět. Byly to stovky, možná až tisíce obětí různých vražd. Ideálně, když řekneš celou pravdu, Dane.
Re: trocha historie spoluzakladatelů naší civilzace :-)
(ThujaGarden, 8.10.2010 14:11:48)
Odpovědět
Hardy, nebav se s tím p,tomcem...,je to jen ztráta času..., je to cvok...
Re: trocha historie spoluzakladatelů naší civilzace :-)
(Sam Opal, 8.10.2010 16:29:25)
Odpovědět
Hardy,sorry,ale tady ti poněkud ujíždí logika.
Např. Hessův "úlet" květen 41, v souvislosti s ruskými zajatci ,či 6ti miliony obětí holk. ,nebo Churchill,když věděl že v Osvětimi jsou plynováni lidé ,proč nebombardoval přístupové trasy,kteréma je tam vozili etc.etc.etc....,no,je toho hodně..
bohužel momentálně nemám moc času na větší rozbor
Re: trocha historie spoluzakladatelů naší civilzace :-)
(Hardy, 8.10.2010 20:33:03)
Odpovědět
Same, samozřejmě píši chaoticky, jak mi to přijde na mysl. Ale chtěl jsem zdůraznit, že z Hitlera se postupně stal světový "paria" pro svůj způsob zacházení s poraženými a zajatci. A spojenci by ho postupně i utloukli čepicemi, protože koncem války vyráběli desetinásobek zbraní než nacisti. Hitler to měl "zabalit" už u Stalingradu, protože válku už tehdy prohrál.
Bombardovat železnice se mohly, nevím proč se tak nedělo.-
Re: trocha historie spoluzakladatelů naší civilzace :-)
(Sam Opal, 9.10.2010 8:31:42)
Odpovědět
No podle mne to bylo všechno trochu jinak.
Se spojeneckými vojáky až zase tak zle ,vyjma některých excesů (ale ty se odehrávaly na všech stranách) ,zacházeno nebylo.
SSSR odmítl podepsat Ženevské konvence. To je fakt.
Zajimavý a ne nepravděpodobný je vysoce kontroverzní názor některých vojenských historiků ,že za rozpoutáním II.WW stál Stalin,který Adolfa pouze využil . Ale to by bylo na dlouho a občas by jsme si přitom museli i zaspekulovat, nicméně by ty spekulace určitou logiku nepostrádaly.
Proč spojenci nebombardovali přístupové cesty k osvětimskému komplexu lágrů má vysvětlení pouze jedno - nic nenasvědčovalo tomu,co se tam děje,takže o probíhajícím hol. nevěděli.Zvláště ,když přelety spojeneckých letadel a fotografování těchto lágrů bylo celkem běžné.
(Vím ,touto poznámkou se už dostávám do nebezpečné blízkosti spáchání jistého trestného činu ,tak ji dále raději nebudu rozvíjet. Jako bych nic nenapsal.)
Re: trocha historie spoluzakladatelů naší civilzace :-)
(Hardy, 9.10.2010 12:37:50)
Odpovědět
No Same, je to složitý. Nacisti se chovali diferencovaně k spojencům. Ty 3% přeživších ruských zajatců je pravdivé, ale samozřejmě se to dopočítalo až po válce. Ale britové i američané i barevní měli zacházení obstojné. Hitler je nechtěl rozzuřit, dokonce se němci pokoušeli vyselektovat britské židovské letce a ty oddělit, ale narazili na velmi tvrdý odpor ostatních kolegů letců, tak od toho ustoupili.
Re: trocha historie spoluzakladatelů naší civilzace :-)
(Hardy, 9.10.2010 12:42:50)
Odpovědět
Ještě jsem zapoměl, odevšad někdo občas "zdrhnul", i vzácně z koncentráků pomocí různých lstí. Takže zprávy byly, i když skromné, takže se tomu nějakou dobu ani nevěřilo. Churchil tomu uvěřil první, proto ty projevy v dolní sněmovně i jeho následný nekompromisní postoj k nacistům k čemuž získal i Roosewelta i Stalina.
Re: trocha historie spoluzakladatelů naší civilzace :-)
(Sam Opal, 9.10.2010 13:56:40)
Odpovědět
...nevěřilo...
ano ,to je ten problém.
Věrohodnost svědků a "svědků"!
Faktem ale je ,že dějiny píší vítězové.
A to někdy až tak ,že i dnes těžko rozlišit válečnou propagandu od skutečnosti.
Re: trocha historie spoluzakladatelů naší civilzace :-)
(RZ, 6.10.2010 17:29:19)
Odpovědět
Pakliže píšete o "historii spoluzakladatelů naší civilizace", dovolím si upozornit, že císař Flavius neexistoval, jedná se o dynastii Flaviovců, jedná se o císaře Vespasiana, Tita a Domitiana.
Re: trocha historie spoluzakladatelů naší civilzace :-)
(cook, 6.10.2010 17:54:45)
Odpovědět
Nemáte tak docela pravdu-Flavius Severus 305-307 n.l,.
Re: trocha historie spoluzakladatelů naší civilzace :-)
(RZ, 6.10.2010 18:22:37)
Odpovědět
Čekal jsem podobný ohlas. Je pravda, že jména byla opravdu "dlouhá", např. Claudius nebyl jen ten, který koktal, ale i mnozí další. Zkrátka říkejme jen Augustus, Tiberius, Caligula, Claudius, Nero, Galba, Otho, Vitelius etc., jinak si nebudeme jisti, o kom mluvíme. Zdraví RZ
Re: trocha historie spoluzakladatelů naší civilzace :-)
(cook, 7.10.2010 7:43:21)
Odpovědět
Dobře,ale jinak máte s těmi fláviovci pravdu.Byla to dynastie Vespasianus (69-79),Titus(79-81) a Domitianus(81-96).
Re: trocha historie spoluzakladatelů naší civilzace :-)
(Jahoda, 6.10.2010 17:42:32)
Odpovědět
ha,ha,ha...tady si ale jeden počte.)
Takže nakonec,když se to tak kolakolem vezme,vždyť on byl ten Hitler vlastně velký dobrák,patriot,evropský vlastenec a lidumil..,když na sebe vzal tu obrovskou oběť v podobě vyhnání evropského Žida a to narozdíl od několika lokálních vládců v různých dobách byl to právě Hitler a jeho nacisté,kteří mají největší zásluhu v obraně Evropy,potažmo celého křesťanského světa před ŽIDEM.
No..tak to ale byla od těch za Europu bojujících nacistů ale obrovská oběť,když pro dobro a spásu Evropy potíraje Židovství ve velkém a to na rozdíl od oněch několika lokálních vládců napříč dějinama Evropy na sebe tento nacistický patriotizmus uvalil nálepku jasných antisemitů.
Tedy bez urážky Dane,ale číst tuto Vaši přímo Goeblesovskou propagandu nějaké teen tele,tak jí beze zbyku uvěří a začne Žida proklínat a ukazovat na něj prstem.
Já ale žádné teen tele nejsem a naštěstí mám už svůj rozum a ten mě říká,že pravým důvodem zaostalého,negramotného a primitivního středověkého světa v Evropě v nenávisti vůči všemu židovskému byl fakt,že hebrejům záviděl
!
A záviděl jim jejich ůspěch ,který byl založen na globální vzdělanosti izraelitů napříč světovýma dějinama .
Každý hebrejský chlapec musel totiž ve 12,když byl přijat mezi muže číst v synagoze z Tory a to jak v časech egyptských faraonů,tak v časech negramotné středověké Evropy,kdy se negramotnost se týkala i králů.
Tak nad těmato vládci a pány tehdejšího středověkého světa měl každý malý hebrejský chlapec navrch-proč?
Protože uměl číst,protože si tak mohl zvýšit vzdělání,protože měl rozhled,mohl se dozvědět nové a to vše si i sám obstarat,chodil do školy a měl na svou dobu vysoké vzdělání!
Bráno pak celé toto v globálu,hebrejský národ svou inteligencí založenou na jeho vzdělání a stoprocentní gramotnosti měl vždy navrch nad zaostalou negramotnou a hloupou středověkou Evropou.
Já se potom nedivím,že se židům vždy dařilo lépe,oni na to totiž měli,mají a vždy mít budou a tuto tisíciletou tradici zůročují i v dnešní době,kdy to jsou právě Izraelité,kteří pracují na 159 Nobelově Ceně za vědu.
A tam,kde je vzdělání je zákonitě i houževnatost,pracovitost a tím i vysoká životní ůtoveň,která budí závist a zlobu okolního neschoného a nesoběztačného světa.
Bylo to tak,je a i bude.
Atˇžije Izrael!
Re: trocha historie spoluzakladatelů naší civilzace :-)
(dan, 6.10.2010 17:52:19)
Odpovědět
To není žádná propaganda, pouze historie židovských pogromů - fakta.

Důvody proč se ty pogromy děly jsou historicky zaznamenány.

A proč jsem to smka napsal, aby se viděl že s pronásledováním žida nezačal žádný Hilter, ten navázal na tisíciletou tradici celé Evropy a různých dinastijí od španělska až po Rusko.

No jestli k tak masivnímu vraždění a vysidlování, které se dělo v každém století v tolika vyspělých zemích doházelo kvůli závisti, to teda dost pochybuji, já to vidím spíše na kolapsi multikulturalismu.

Izrael podporuji taktéž, nesmí provádět fašistickou plitiku mimo svoje uzemí, ale jinak má mou velkou podporu a doufám že časem přijm i ostatní žiy z Evropy 2- 2,5 milionu se jich tam snad ještě vejde ! :-)
Re: trocha historie spoluzakladatelů naší civilzace :-)
(ThujaGarden, 6.10.2010 20:35:09)
Odpovědět
Ó náš veliký a nejchytřejší, co jsi již zkusil, kolikrát jsi již byl jistě okraden, znásilněn a potupen, ba mnohokrát šikanován..., a ty statečně bojuješ dál za naši civilizaci..., ó, díky...,
Re: trocha historie spoluzakladatelů naší civilzace :-)
(Grem, 6.10.2010 19:16:36)
Odpovědět
Pane jestli nazýváte římské císaře nebo ruské cary lokálními vládci, pak se snažíte asi něco zdeformovat, zbagatelizovat, zalhat ?
Myslím že ten přehled co Dan zveřejnil není zdaleka úplný, ale obsahuje zásadní ikdyž zdaleka ne všechny pogromy.
Chybí tam např. řecké pogromy, skandinávské, polské a mnohé další.
Re: trocha historie spoluzakladatelů naší civilzace :-)
(Dan, 6.10.2010 19:27:09)
Odpovědět
Právě kvůli velmi nízké vzdělanosti židů se původní evangelia šířila ústním podáním velmi pomalu a nepřesně, sv. Pavel a další kteří se obrátili na "řím" tím křestanství zachránili, vzdělaní řekové a římané bibli dokázaly stvořit a do mnoha jazyků jí přeložit a víru rozšířit.

Je jasné, že židé se ravli do vyspělé a bohaté Evropy i za cenu velkého příkoří, protože kde nic není-blízký východ, tam není na čem parazitovat že :-)

židé trpěli pod velkými a silnými národy řeků, římanů, egyptanů a dalších sami byli vždy velmi zranitelné a bezvýznamné nic.

Je triskní že si žid nikdy nedokázal vybudovat a uhájit svůj stát, s pomocí OSN Evropa a hl. Británie k tomu došlo až po roce 1946.

Proto ať žije Izrael...
Re: trocha historie spoluzakladatelů naší civilzace :-)
(Jahoda, 6.10.2010 20:09:23)
Odpovědět
již před několika tisíci lety,kdy Evropa žila v prvobytně pospolné společnosti lovců a zběračů měl Izraelský národ svou literaturu,kde se mimo jiné třeba i psalo,že není košer skladovat maso v nádobách,kde se před tím skladovalo mléko.
Těch dobrých a od věcí rad si každý gramotný žid jistě mohl přečíst více,třeba i to,jak hospodařit na půdě tak,aby dávala maximální užitek ,jakož i jiné rady a moudra ,která byla negramotnému a zaostalému středověkému evropanu odepřena,protože neměl vzdělání a na rozdíl od průměrného žida byl i blbej jak troky.
Samozřejmě,že se pak židům oproti evropanům dařilo lépe a to budilo závist.
Proto bylo židům ve středověké Evropě zakázáno veškeré podnikání,řemesla a jedinou vyjímku tvořilo finančnictví,to Evropa židům povolila.
Ale oni ti židé díky své inteligenci a vzdělání dokázali i to podnikání v fiančnictví dělat dobře a proto u žida prostě nikdy nebyl nedostatek a to i v dobách hospodářských krizí a hladomorů.
Jistě že to budilo závist a nenávist,jak jinak také.
Navíc už i starý Izrael krále Davida a jiných izraelských králů znal co je to hygiena a jak předcházet pandemiím nemocí,něco,co středověké Evropě evidentně scházelo a mor ,či jiné pandemie ji kosily po milionech.
Až světu dojdou zásoby fosilních paliv všeho druhu,bude to právě že židovský národ,který si díky své vysoké vzdělanosti a schopnosti dokáže zajistit jiné dostupné zdroje a že k jejich získání bude třeba ale pořádného vzdělánání a inteligence!
Třeba je již vypracován projekt,jak pomocí termojaderné reakce jaká je uvnitř slunce (H puma pracuje stejně) získat elektrický proud.
Jedná se o laserové elektrárny,kdy laser bombarduje prvek,který pak zahřeje na miliony stupńů pod tlakem tak,aby k té reakci mohlo dojít a H se přeměnilo na Helium.
Jeden parsek tak uvoní energii rovnající se spálení 15 kg kvalitního uhlí a těmato parsky bude v kulové komoře bombarbován v rychlém sledu prvek ze všech stran.
Tuším-li dobře,jedná se o deuterium,kterého je na světě neomezené množství a je prostě všude,tento zdroj energie bude pak nevyčerpatelný .
Přebytek této energie pak bude možné sladovat třeba v obřích podzemích konternerech pomocí stlačeného vzduchu,ty projekty jsou již vypracovány a uváděny v praxi i u nás v ČR.
Proč o tom píši?
Protože jak jsem již uvedl,tyto na vzdělání náročné technologie získání energií po zániku zásob fosilních paliv si bude moci osvojit pouze inteligentní,vzdělaná a na ůrovni populace lidí,kteří ji budou moci nejen setrojit,ale i provozovat a vylepšovat.
Na druhé straně ta kultura lidí,která zakazuje dětem chodit do školy,terorizuje veřejnost šikanou a nesvobodou a to vše za ůčelem získání moci,tak tato přemnožená pakultura primitivů a omezenců se po dojití zásob levné fosilní energie požere vzájemně jak krysy v sudu v pernamentní a nikdy nekončící občanské válce.
Izraelců a USA se tento zcénář zcela jistě netýká.
Tak toliko chmurné vyhlídky do budoucnosti,kdy až přelidněnému světu dojdou zásoby levné energie který jej v současni živí,dojde ke globání apokalipse a armagedonu díky neschoponosti některých kultur se o sebe postarat.
Já to vidím na občanskou válku třeba v celé černé Africe,kdy masakry budou v počtech do stovek milionů.Ale to již odbočuji.
Jak jsem již uvedl,tento zcénář se ale netýká Izraelských,velké šance dávám Evropě,Americe ,Číně ,Indii ,Iránu a Rusku.
Tyto velmoci budou budoucímu bezfosilnímu světu vládnout.
Re: trocha historie spoluzakladatelů naší civilzace :-)
(SAm Opal, 7.10.2010 7:38:44)
Odpovědět
No,tam kde schází argument nastupuje většinou proklamace - jahodová proklamace (((lol((
Ale občas se člověk i zasměje. Skoro jako u chudáka Jeníka Nermuťe.
Nejvíce mě mimo jiné dojala ta pasáž o hygienických návycích.(((lol(((
Jen mi hlava nebere naprosto odlišné vyprávění našich předků týkající se těchto lidí přicházejících sem z Polska,Ruska,Ukrajiny ,Podkarpatské Rusi,Haliče....
Ale přesvědčil jsi mě .
Všichni pamětníci lhali. Tak jako jednou budeme možná lhát našim potomkům my o hygienických návycích spoluobčanů přistěhovaných z Indie ((lol((lol((lol((
Re: trocha historie spoluzakladatelů naší civilzace :-)
(Dan, 7.10.2010 9:56:08)
Odpovědět
Ještě k té higieně, v západním vyspělém světě se samozřejmě židovský způsob higieny nepoužívá, je přehnaně upjatý a je k smíchu.
V nádobě kde bylo mlíko a vypláchneš ji klidně může být maso, to není ani tako o zdraví jako o debilitě, dvojí kuchyně, dvojí příbory, dvojí nádoby, prostě tradice, zvyk, která je nanic. Ale ať si ji prkatikují is nežraním vepřového, obřízkami a dalšími věcmi co je nám do semitů, jenom ať nám sem nestrkají ten svůj asijský frňák.
Multikulti je mimořádně nebezpečná věc, zabránit dalším vraždám lze jeidně tak, že se tu nebudou usidlovat další semité, židé i muslimové.
Re: trocha historie spoluzakladatelů naší civilzace :-)
(Jahoda, 8.10.2010 14:28:13)
Odpovědět
ano...západní,potažmo celý současný svět ví ,že nejlepší prevence proti nemocem,potažmo epidemiím v globálu je čistota a higiena.
Ne nadarmo se říká,že žloutenka je nemoc špinavých rukou a tam,kde se tyto základní zákony dodržují také žádné epidemie a pandemie vyloženě smrtelných nemocí nehrozí,jedině snad vyjma chřipky ,rýmy a průjmu.
A tam,kde se tyto základní věci nedodržují je zle.
Zato tam,kde se tyto zákony čistoty a hygeny dodržují je celá společnost chráněna před nemocema.
Náhodou,ten košer systém byl na svou dobu tak skvěle propracován,že tehdejší lidé ani nemuseli vědět nic o bacilech,virech mikrobech a příčině vzniku nejrůznějších nemocí.
To nebyla dle mého názoru žádná debilita,tento košer systém a to jako zbran proti infekci a epidemi virových nemocí.
V dobách,kdy nebylo antibiotik,moderních léků medicíny to byla právě že čistota ,která byla nejmocnější zbraní vůči infekci.
Izraelský národ to věděl a to na rozdíl od okolních zaostalců a primitivů v celém okolním světě.
A dávno před vznikem řeckého a římského imperia,mimochodem,řecká a římská kultura vědělato samé ,co jasně vypovídá o vysokém intelektu a kultuře těchto národů,viz třeba římské lázně a pod,tam byla prostě ůroveň a kultura,což se třeba o střední Evropě těchto časů říc asi nedá.
Nedávno jsem četl článek v novinách,že byl archeologický průzkum starého evropského keltského sídliště a vědce zaujala jáma,kam tato populace vykonávala velkou potřebu,upřesněno,zaujal ji stav stolice a její kvalita a zdraví.
Bylo zjištěno,že vlivem špinavého a barbarského prostředí starověké Evropy tato populace lidí v ní trpěla zdravotníma problémama,jež měly za následekmimo jiné i urputný a chronický průjem,kdy stolice těchto lidí nebyla ,či vlivem špatné hygieny ani nemohla být v pevném a zdravém stavu tak,jak je to běžné u dnešního člověka,tudíž o nějakém"pokládání kabelu" nemohla být žádná řeč.
Já se nechci rozepisovat ,není můj záměr dělat z dizkuze frašku a parodii,otázka ale zní,zda pro dotyčného člověka,který vlivem špatné životosprávy trpí střevníma chronickýma potížema je právě že toto parodie a fraška?
Já jsem přesvědčen,že ne a protože se jednalo o problém celé společnosti a to na svou dobu neřešitelný,jejich kvalita života musela být právě že z tohoto důvodů více jak tristní.
Něco,co právě že díky inteligenci,vzdělanosti a vysoké ůrovni izraelského národa nepřícházelo v ůvahu.
Zde se jedná především zdravotní problémy,které právě že košer system v době,kdy společnost o virech,mikrobech a bacilech nic nevěděla a v tomto hraje izraelský národ prostě prim!
Říkáte,že košer je idiotský návyk?
Tedy nevím proč,ale mě něco říká,že celý současný svět,tedy alespon ten moderní a na ůrovni se řídí právě že židovským košer systemem.kdy je bráno jako naprostá samozřejmost si
opláchnou před jídlem ruce,
opláchnout si je po stolici,
umejt jídelní nádobí a příbor před jídlem,
tepelně a kvalitně zpracovat pokrm,
držet odděleně ty zásoby jídla,která v přímém kontaktu mezi sebou a jejich následné požití způsobují zdravotní problémy,
dále je v moderní společnosti bráno jako naprostá samozřejmost být čistě a slušně oblečen
a měnit si často jak spodní,tak celkově prádlo,
držet v izolaci infekčně nemocné(viz karanténa a izolace)
a ještě spoustu jiných věcí,které moderní člověk pokládá za naprostou samozřejmost a nedovede si bez nich své jednání ani představit.
Budu stručný...já jsem křestan a o židovství nevím skoro nic,tudíž ani nevím přesně co je to košer a co není,já zde pouze popisuji to,jak se musí chovat moderní člověk a to,co jej odlišuje od neanrtálců,špinavých prasat a primitivů.
Takže,abych to celé upřesnil...co takhle porovnat základní návyky hygieny moderního člověka s košer systemem v starém Izraeli před naším letopočtem?
Ta shoda musí být více jak do očí bijící ,což pouze svědčí o vysoké ůrovni a inteligenci hebrejů,potažmo židovské kultury.
Celý moderní svět západní kultury žije podle košer zákonů izraelitů a to jej také odlišuje od primitivních opů někde v pralese,tudíž žádné idiotské zákony.
Atˇžije Izrael!!
Re: trocha historie spoluzakladatelů naší civilzace :-)
(Sam Opal, 8.10.2010 15:32:29)
Odpovědět
)))lol)))lol)))lol)))
ano a v Sovětském Svazu vynalezli žárovku,telefon,spalovací motor,telegraf,gramofon a také ROZDOJILI KOZLA!
Ať žije Izrahell!
)))lol)))lol)))lol)))
Re: trocha historie spoluzakladatelů naší civilzace :-)
(Dan, 8.10.2010 16:52:59)
Odpovědět
toto je absolutní lež, nežijeme podle koscher systemu a proto existují koscher shopy i restaurace a jatka - s jin. záasadymi higieny a postupů a dokonce na koscher shopech vyzívají židy ať se přijedou podívat na postupy a higienu, aby věřili jejich produktům a její přípravě případně servisu atd.

Výraz koscher nesplynul s naší civilizací, ale i nadále představuje něco jin.

Ruky si mili už ve starém římě a řecku, k tomu nikdo nepotřeboval žida, naopak k židovským zvykům a tradicím byl v Evropě starověku tak silný odpor, že Pavel je skoro všechny byl nucen zrušit, jinak by se v římě křestanství neujalo.
Re: trocha historie spoluzakladatelů naší civilzace :-)
(ThujaGarden, 6.10.2010 20:19:24)
Odpovědět
Á, náš úspěšný chytrolín. Kterápak hebrejská nožka dupla na tvůj křesťanský paleček. Byl jsi oškubán, nebo podveden...? To víš, kdo chce s vlky žíti, musí s nimi výti a nebo taky Nechod Vašku s pány na led..., chytrolíne, ty to zvládneš, věřím ti..., Zkus vybudovat nějakou Arijskou hlídku bdělých a neúplatných, ty máš na to čas, já chodím do práce...,
Re: trocha historie spoluzakladatelů naší civilzace :-)
(Sam Opal, 7.10.2010 7:41:40)
Odpovědět
Nojo,argumenty sice schází,ale NÁLEPEK máme dost.
Že.
Re: trocha historie spoluzakladatelů naší civilzace :-)
(Daniel Makay, 6.10.2010 23:14:37)
Odpovědět
Neboj Dane budes mit prilezitost si to s temi zidaky vyridit. V knize Zjeveni je napsano, ze selma brzy ovladne Evropu a ta mu bude slouzit. Tento kvazimesias vyvede Evropu z hospodarske krize. S zidaky uzavre smlouvu a jak jinak u antikrista ji nedodrzi a v polovine souzeni zacne s Izraelem valku. Ty bojovny krestan budes mit jiste vysokou funkci, ten demon co te ovlada a co v tobe prekroutil lidske hodnoty a pohled na Biblicka prikazani, te brzy pouzije stejne jako Adu. Ten byl taky nejdriv tradicni nic nechapajici krestan a stejne nenavidici zidaky jako ty. Tak si to potom uzij chlapce, ale bud si jisty, ze az jednou budes pred Panem stat budes na tom asi podobne jako Ada. Jinak Bible hovori jasne. Pamatujte na to ze Zide jsou kmen a vy krestane jste byli pouze naroubovni. No nevim na co si byl naroubovan ty, ale typoval bych to na nejaky kmen nemeckych fasistu pseudokrestanu.
Re: trocha historie spoluzakladatelů naší civilzace :-)
(Dan, 7.10.2010 9:49:07)
Odpovědět
Kdyby Alexandr makedonský nebo z některých římských císařů nebo před tím řeckých králů luskl prstem, žid by zmizel z planety jako za Adolfa. Nebýt křestanů židé už dávno vyhinuli uplně, křestané jim zřídili v Palestině II-britské kolonii stát a dodnes jih ho dotují,moc se otom nepíše, ikyž ty dotace postupně klesají Obama podespal do roku 2017 pro Izrael zase loni 30 miliard dolarů do vojenského vybavení, 15 miliard dolarů na výzkum a vývoj a 3 miliardy do školství.
Agela Merkel letos 5 miliard euro pro Izrael po miliardě ročně na školství.


A k tomu článku nahoře, nejvyspělejší laboratoře světa připravující termojadernou fuzi nejsou v Izraeli, ten nato nemá ani mosky a už vůbec ne prostředky jsou v Evropě na rozmezí Francie a švýcarska.

S velkým pobavením sleduji nafukování Izraele a jeho schopností, tento stát existuje v podstatě od 2. svět. války 1946-1948, kdy v době vzniku dostával od USA a dalších zemí 3x větší prostředky na hlavu nežli např. totálně zničené Německo.

Dnes má němec 4. HDP nasvětě na hlavu Izraelec 17.
V roce 1968 kdy z Německa byla už 2. nejsilnější ekonomika světa, začali němci Izraeli platit každoročně velké sumy, čili dotovat ho.

A můžeme všichni sledovat souboj těchto dvou národů nadlidí na poli výzkumu, průmyslu a ekonomiky.

Němci Izraeli pomohli udělat poslední Merkavu, ta má německý motor, převodovku kanono atd. vybavili je nejmodernějšími ponorkami Doplhin z nichž řada 3 už má vodíkový pohon atd.
Nejrošířenější auta v Izraeli škoda, vw, Mercedes - taxíky, dodávky atd.

Když jsem se díval na vzájemnou platební bilanci např. česko Izrael vyznívá pro I. katastrofálně, naštěstí za ně svět platí dluhy.

Izrael je laboratoř, to je pravda, kde ohrožený druh jménem žid honěný po celém světě jako myš čeká odkud co přijde a nad ním drží ochranou ruku nejmocnější armáda světa a nejmocnější země světa.
Re: trocha historie spoluzakladatelů naší civilzace :-)
(Hardy, 8.10.2010 0:11:09)
Odpovědět
Kdyby, kdyby, to jsou jenom "hraběcí kecy".

HDP vyspělých zemí Západu 2010, Italie 1%, Britové 1,7 %, Francie 1,6 Holandsko 1,8 USA 2,6 Švýcary 2,9 Kanada 3,1 Německo 3,3 Izrael 3,8 Švédsko 4,4
Ale také Sýrie 5%, Egypt 5,5, Turecko 8, Libanon 8 Katar 19% /toto rozvoj. ekonomiky/.
Re: trocha historie spoluzakladatelů naší civilzace :-)
(Hardy, 8.10.2010 6:17:14)
Odpovědět
Myšleno přírustek HDP v letošním roce, předpokládaný.
Pro Dana Makaje
(Dan, 7.10.2010 10:01:38)
Odpovědět
Nic s is nimi vyřizovat nepotřebuju, to zamě udělají jin. jako vždy v hostorii Evropy, když se tu židák roztahoval a uplně stejně dopadnou i muslimové.

Mimochodem ted jsem dane četl knihu o křožáckých výpravách do svaté země a trošku mě tam překvapila politicky nekorektní zmínka o faktu, že křižáci při svých výpravách hubili i židy nejenom machometány.

Zajímavé že ?
Re: Pro Dana Makaje
(Hardy, 7.10.2010 11:34:39)
Odpovědět
Taky jak křižíci dopadli, blbě. Nebýt Richarda - Lví srdce, tak dopadli blbě už daleko dřív.
Ty milovníku muslimů, poslední zpráva z Gazy, od 1. zákaz konzumace alkoholu pro křesťany, křesťanky se musí povinně halit, žádná zmínka o křesťanství, protože to je jinak propaganda a je to trestné a také stížnosti, že 2% křesťanů v Gaze mají mnoho náboženských budov a knihovnu, tak jim to asi seberou. Jsem zvědav co takovej polozbabělej křesťan nebo muslim, nebo co seš, v tom udělá. kulový.
Re: Pro Dana Makaje
(Dan, 7.10.2010 12:16:34)
Odpovědět
Já nejsu milovník muslimů, pro mě muslim jako žid, obojí vystěhovat z Evropy.
Re: Pro Dana Makaje
(Dan, 7.10.2010 12:19:04)
Odpovědět
křesťanství na blízkém východě prohrálo už za dob sv. Petra, jeho domovinou je Evropa, pásmo Gazy je divočina, ať se přestěhují k nám a my jim tam vylifrujem žida nebo machometána, výměna.
Re: Pro Dana Makaje
(Hardy, 7.10.2010 15:30:23)
Odpovědět
Podívej se na politické spektrum. Nejvíce propalestinský a protiizraelští jsou komouši, ale i ti jsou natolik "kultivovaní", že to co říkáš ty, by nikdy neřekli. Socialisti,socani, ti jsou tak napůl, někdo propal. Zaorálek, Paroubek, někdo naopak, třeba Zeman. všechny ostatní strany od středu doprava jsou "rozumně vyvážené", jsme trochu propalestinský a také dost proizraelský. Izrael je i náš spojenec v Nato a udržujeme sním, narozdíl od komunistické éry, dobré obchodní vztahy.
A jak bys ty židy chtěl vyhánět?? Kdo tě podpoří?? Možná dělnická strana nebo nějací jiní pidiradikálové. Dane, nežij furt v středověku, je to dneska úplně jinak, třeba na to během svého krátkého, leč pohnutého života přijdeš.
Re: Pro Dana Makaje
(Dan, 8.10.2010 0:16:04)
Odpovědět
Jenom k tomu Talmudu když pořád omíláš ten středověk, je samozřejmě závaznou a platnou knihou posvátnou pro žida dodnes a co víc, on se pořád rozšiřuje i nyní !!
Je to kniha psaná významnými rabíny.
Re: Pro Dana Makaje
(Hardy, 8.10.2010 7:25:59)
Odpovědět
"příteli", na středověk kašlu.