reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
EU Book shop
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Lhoťan není jen islámský pomatenec, ale také nebezpečný cvok

Autor: Martin Kavka | Publikováno: 12.10.2010 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

V poslední době se roztrhl pytel s prohlášeními české islamistické organizace Libertas Independent Agency o.s. Tu na protest proti rozhlasovému pořadu, kde je zveřejněna pravda o islámských zemích, jindy proti prezidentu republiky, který nesouhlasí s výstavbou mešit na našem  území a to jak z historických, tak z kulturních důvodů, a naposledy proti Janě Bobošíkové, která je proti islámu v České republice.

Tradičně jsou veškeré argumentace proti islámu odbývány jako islamofobní  a mnohdy podle Lukáše Lhoťana jako rasistické a to zcela v duchu poslední doby, kdy se kritika islámu nějakým záhadným způsobem propojuje s kritikou Arabů, ale jen v prohlášeních podobných organizací jako je Libertas Agency. Tato organizace a zvláště Lhoťan se prostě musí nějak zviditelnit a stejně jako se  Hitler stavěl do role mluvčího německého národa, tak i Lhoťan se staví do role mluvčího českých muslimů.

Není od zajímavosti, že od Lukáše Lhoťana nikdy nezazněla kritika islámských zemí v případě pronásledování křesťanů a jejich diskriminace, jež je velice často zakotvena přímo v ústavách těchto zemí a islám má stejnou ústavní roli jako Komunistická strana Československa do roku 1989. Český muslim Lhoťan je, dle jeho prohlášení a článků z posledních let, obyčejný zakomplexovaný člověk, který buď nedokáže odlišit realitu od svých představ, anebo cílevědomě lže a manipuluje, s tím, že se snaží jako štěnice vecpat i tam, kde o něj nikdo nestojí.

Tento jednou muslim a pak nemuslim,  který se rozešel s islámskou komunitou, protože jak tehdy prohlásil, čeští muslimové nemají zájem o demokracii a toleranci, se pak opět stal muslimem, aby bojoval za ten jeho vysněný tolerantní a demokratický islám. Opět začal psát na blogu iDnes, opět začal vydávat tisková a jiná prohlášení ve kterých obviňuje kdekoho z šíření nenávisti proti islámu. Bohužel, mnoho jemu podobných pak píše články o tom, jak vlastně to byla, a je evropská civilizace, která vždy ubližovala, ubližuje a nechápe pravou podstatu islámu, kterou ovšem různí Lhoťanové, Saňkové a další úspěšně zakrývají vybranými frázemi o údajné toleranci mohamedánské ideologie, o údajně mírové nadčasovosti islámu a islámského učení.

Islám ovšem nadčasový není a ani nemůže být. Je to ideologie, která vznikla v průběhu tří staletí od působení psychicky nemocného Mohameda, na základě idealizace, lží a potlačování všeho, co bylo údajně v rozporu se samotným životem Mohameda a jeho smyšlenek zaznamenaných v Koránu. Je to ideologie od samého počátku nenávistná ke všemu co je s ní v rozporu, nenávistná ke všemu co dokazuje, že Korán je jen snůška Mohamedových představ, kompilát různých apokryfních evangelii, z kontextu vytržených myšlenek judaismu a řeckých legend.

Islám se podle Lhoťana kritizovat nesmí. Je to znak islamofobie a rasismu. Lhoťanovi nejspíše uniklo, že jedním z prvků, které vytvářely demokratickou společnost, byla právě kritika, kritický rozbor myšlenek různých filozofických směrů a teologická kritika založena na logice. Logice, která v islámské nauce nemá místo od té doby, co pravověrní muslimové logiku zavrhli jako neislámskou a nahradili jí analogii. Tedy věčnými návraty do sedmého století, věčnými návraty ke způsobu života zakladatele islámu.

Z hadithu, ale i ze samotného životopisu Mohamedova, můžeme vyčíst, že Mohamed byl lstivý, nenávistný a násilnický typ, který ani na okamžik neváhal dát zavraždit kohokoliv, kdo s ním nesouhlasil a to včetně žen. Typ, který neměl problém vdovu po zabitém nepříteli stejný den obšťastňovat v posteli, vzít si šestileté dítě za manželku, pořádat loupeživé výpravy proti kupcům z Mekky.  Vše z tohoto je možné najít v islámském učení a podle islámského učení vše co dělal Mohamed je následováníhodné.

Tyto skutečnosti ovšem čeští muslimové a zvláště Lukáš Lhoťan cudně zamlčují a namísto toho vytahují okolnosti ze života Mohameda, které jsou v naší společnosti akceptovatelné, společně s obviňováním naší společnosti z netolerance vůči islámu. Islám se však od svého vzniku nezměnil. Jeho násilnické a nenávistná povaha byla pouze zmírňována v různých historických dobách panovníky, pro které islám buď nic neznamenal, či se islámu přímo vysmívali, jako byl například Akbar Veliký. Stejně jako údajné zlaté islámské období spadá pouze do říše pohádek pro multikulturalisty, protože se rozhodně nejednalo o všeobecné zlaté období, ale pouze o palácový islám, který se skutečným islámem neměl nikdy nic společného a jen to dokazuje, že panovníci oné historické epochy uměli dobře žít.

Lhoťan a lidé jemu podobní jsou nebezpeční ve své naivitě, jestli jde o naivitu, ale hlavně ve své idiocií, kdy připravují půdu pro radikální islamisty, jako se to stalo v mnoha západoevropských zemích. Islám prostě do Evropy nepatří.  Dějiny nám jasně ukazují, jak dopadla každá země, které podlehla islámu, jak dopadla každá civilizace, která byla pohlcena muslimy a jak vidno, v případě mnoha západních zemí, jakoby se historie opakovala, tentokrát za vydatné pomoci různých rádoby lidumilů, kterým více než na vlastní zemi záleží na uskutečnění jejich zakomplexovaných představ. Zakomplexovaných proto, že jedině člověk, který se neumí vyrovnat se skutečností, si vytváří ideální svět, ve kterém mu bude dobře a který se snaží vnutit všem okolo, sobecky a bez ohledu na své okolí.

http://www.christianitas.cz/

 

Dovětek Karla Orlíka:

Lukáš Lhoťan překvapil
Kdo četl Lhoťanův článek v Dnes ze 7.října, musel být příjemně překvapen už samotným názvem: "Muslimové by měli Wilderse hájit." Článek obsahuje nádherné myšlenky, jako např."
- existence lidí s wildersovskými názory je důkazem existence svobody;
- pokus umlčet nepohodlné názory je příznakem nesvobody;
- od úpadku nesvobody je jen krůček k tyranii;
- dokud Wilders nevyzývá k fyzickým útokům, neměl by být vystaven postihu zákona;
- snaha Organizace islámské konference v OSN uzákonit kritiku náboženství je chyba;
- je znepokojující, že tato snaha vychází od zemí, kde vládne tyranie.;

Není důležité, zda článek napsal člen brněnské muslimské obce sám, nebo jen přidal svůj podpis. I v případě druhé varianty je to odvážný čin a zasluhuje pochvalu. Bylo by jistě také chvályhodné, kdyby brněnští muslimové poslali nizozemskému soudu, před kterým Wilders stojí, podobný dopis na Wildersovou podporu.
(10.10.10, ko)
 

reklama
1912 čtenářů | 19 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Lhoťan není jen islámský pomatenec, ale také nebezpečný cvok
(Kalous, 12.10.2010 2:21:29)
Odpovědět
islám - "je to ideologie od samého počátku nenávistná" - pak by tedy neměl být u nás povolen. Palestinský Hamas např. na území Palestiny křesťany nechává na pokoji ale misijní činnost je již trestná. V Turecku nemají křesťanské církve žádnou právní identitu. Řídil bych se tím také - ať se čeští muslimové v klidu modlí k Alláhovi, ale nemají podporu k šíření svých nesmyslů, dokonce státní. Ve většině muslimských zemí by takový Lhoťan v křesťanském vydání šel do basy, v takovém Pákistánu by dostal rovnou pár šutráků do hlavy, z Iráckého Kurdistánu by ho vyhnali...
.
přistěhovalectví je na ústupu v celé EU její podpora též
(Dan, 12.10.2010 9:51:10)
Odpovědět
Mnichov - Debata o přistěhovalecké politice přispěla k letošnímu volebnímu vítězství britských konzervativců i úspěchu Švédských demokratů či nizozemské Strany pro svobodu.

Využít protiimigrantských nálad rozdmýchaných nedávnou celosvětovou finanční krizí se nyní rozhodl také bavorský ministerský předseda Horst Seehofer.

A to navzdory skutečnosti, že úroveň přistěhovalectví do Německa, tak jako je tomu ostatně i v dalších evropských zemích, vykazuje v posledních letech sestupný trend.

"Přistěhovalci z jiných kultur, jako je Turecko či arabské země, se špatně integrují," řekl předseda bavorské Křesťansko-sociální unie (CSU) v rozhovoru pro týdeník Focus. "Z toho pro mne vyplývá jediný závěr. Totiž, že žádnou další migraci z těchto kultur nepotřebujeme."
Re: přistěhovalectví je na ústupu v celé EU její podpora též
(hanca, 12.10.2010 12:50:58)
Odpovědět
Dane, mate pravdu, ze imigracni politika se velmi zprisnuje a diky tomu je cislo novych pristehovalcu do zap. Evropy nizsi.

tento krok byl vyprovokovan zkusenosti, kterou staty s imigranty udelali: jsou povetsinou neprizpusobivi, s jejich narustem vzrostla kriminalita, srazi vzdelanostni prumer populace a podili se velkou merou na vysavani socialniho systemu. v neposledni rade se konkretne muslimske komunity snazi prosazovat do demokratickeho pravniho radu prvky sarie. to je cista realita.

jestli nekdo skutecne rozdmychava protiimigrantske vasne, pak je to prave multi-kulti politika humanistickych chytrolinu obohacena diktatem korektniho jazyka, na coz, rekneme to eufemisticky, uz lide nereaguji dobre.

sami muslimove, at sebemirumilovnejsi, v Evrope ke klidu nijak neprispivaji. jejich pasivita ohledne muslimskych excesu a naopak aktivita pri obrane islamu byt jen karikovanem v nejakem mistnim platku jsou do oci bijici. jedine, co do nich lze skutecne ocekavat je jejich vsudypritomna kritika zapadniho zpusobu zivota.
Re: přistěhovalectví je na ústupu v celé EU její podpora též
(Sunny, 12.10.2010 13:39:33)
Odpovědět
Když nás muslimové pořád tak kritizují kvůli kdejaké prkotině, proč sem pořád lezou?! Pokud se mi nelíbí jejich styl života ( a to se mi opravdu nelíbí), přeci nespakuju rodinu a neusadím se třeba Saúdské Arábii. To nemá žádnou logiku. Ať se vrátí tam, odkud přišli a bude pokoj...
Re: přistěhovalectví je na ústupu v celé EU její podpora též
(Sunny, 12.10.2010 13:40:45)
Odpovědět
...a Lhoťana a Sáňku si můžou odvézt s sebou jako dárek na rozloučenou...
Re: přistěhovalectví je na ústupu v celé EU její podpora též
(Kalous, 12.10.2010 13:51:46)
Odpovědět
Ono to má Sunny dvě stránky - třeba arabské obchodníky a dočasně působící inteligenci zde můžeme i přivítat - ale ti ostatní (většina) se sem potáhnou kvůli lepším sociálním podmínkám a proto že jsou jejich země přelidněné (v takovém Pákistánu si už šlapou po hlavách, Egypt s úrodnou zemí je kolem Nilu je přelidněný a na Sahaře se Egypťanům moc nebude chtít žít). Podíl Evropanů na celosvětové populaci byl před 100 lety 14% a Evropané expandovali do Ameriky, Afriky, kolonizovali, a jejich rodiny měly běžně 5 dětí i více - nyní je to bráceně, podíl Evropnů se snížil na 6% světové populace a Asie a Afrika se začíná tlačit k nám (převážně lidé vyznávající islám). A Evropa se zase tak nějak nebrání - EU dokonce počátá že kolem r. 2030 by měly země EU přijmout ročně asi 750 000 imigrantů, převážně muslimů z Asie a s. Afriky. Údajně aby omladili naše stárnoucí obyvatelstvo a vylepšili důchodcům jejich důchody svou prací (komické - spíše to bude nový problém a sociální zátěž).
Re: přistěhovalectví je na ústupu v celé EU její podpora též
(Sunny, 12.10.2010 14:27:02)
Odpovědět
Máte v podstatě pravdu. Jen s těmi dětmi je to - domnívám se- trochu jinak. Ano, evropské rodiny mívaly tehdy více dětí, ale dospělosti se dožívala jen část z nich. Já myslím, že náš problém nespočívá ani tak v nízké porodnosti (když tak jen částečně...), ale spíše v tom, že si neumíme (nebo snad nechceme?) hájit svůj životní prostor, své tradice a svou svobodu. Pro mnoho z nás jsou to jen prázdná slova. Žijeme si své relativně pohodlné životy a málokoho zajímá, co bude zítra...natož v roce 2030 a později. Bohužel. Až nám to začne docházet, může být pozdě.
Re: přistěhovalectví je na ústupu v celé EU její podpora též
(Kalous, 12.10.2010 19:25:54)
Odpovědět
Přesně tak. Měla by být posloupnost jedinec, rodina, národ. Svoboda jedince je snad propagována, ale role rodiny a hlavně státu je dá se říci úmyslně destruována. Už je moderní a ekonomické žít jen ve volném partnerství (pokud se několikrát nerozvedou) - homosexuální partnerství je dáno na roveň rodiny, homosexuál je hrdina a IN, národ a vlastenectví je sprosté slovo, děti se strčí do dětských domovů a babyboxů... Vlastenectví je velmi často opovržlivě nahrazeno slovem neonacismus. Jednou - větou - dnešní politická korektnost je cestou zkázy pro tradiční Evropu
Re: přistěhovalectví je na ústupu v celé EU její podpora též
(Dan, 13.10.2010 20:59:54)
Odpovědět
Ano s tímhle souhlasím, vůbec to není o překotné a obří porodnosti, jako spíše o větším úsilí si chránit Evropu, tedy EU proti cizím kulturám.
Na východě máme čtvrt miliardy bílých a křesťanských rusů a jejich odnoží, pokud bude třeba odborníků či otroků obracel bych se tam a to velmi uvážlivě, v žádném případě už ne do Asie či Afriky.


Jinak muslůimové sem jdou ze stejných důvodů jako židé, židé zde po staletí vraždili, okrádali a vystěhovávali přesto se vždy zase vrátili, Evropa je bohatá a kde něco je, tam je naččem parazitovat.
Re: přistěhovalectví je na ústupu v celé EU její podpora též
(Dan, 13.10.2010 21:03:38)
Odpovědět
Víte přijde mi velmi legarční, jak ta tu euroskeptici srdnatě řeší a přitom i vydatně lžou, realita je poněkud jin. muslimská migrace klesá, dokonce už se začali i dobrovolně vystěhovávat, imigrační politika sakramensky púřitvrdila a hl. tento problém se vůbec netýká naší republiky, beru to tedy jenom jakousi podporu pro naše evropské bratry, jichž se to týká, a jsem rád ža aspon vy jste tu potvrdila to co tu říkám už 2 týdny, ten trend už se obrací i bez zdejších euroskeptiků a pana prezidenta Klause, který tu nechjce 3. mšitu v Hradci, ale Turecko s 70 miliny muslimů by do unie přibral :-)
Re: Lhoťan není jen islámský pomatenec, ale také nebezpečný cvok
(pavjan, 12.10.2010 13:31:35)
Odpovědět
Ty nekonečné debaty jsou možná užitečné, ale nic neřeší. Ambice mohamedánů v Evropě jsou jasné a stranická kázeň 100%. Takže, pokud se budem vyžívat v nekonečných debatách s islamisty a jeich přisluhovači, tak jim jenom pomáháme přečkat čas potřebný k dovršení díla. Vést dialog s islámem není možné, oni si to nemůžou dovolit, nejsou svobodní, musí prosazovat učení Prorokovo, kompromis nepřichází v úvahu.
Re: Lhoťan není jen islámský pomatenec, ale také nebezpečný cvok
(Kalous, 12.10.2010 13:55:27)
Odpovědět
Ano, pavjane, přesně tak - vo tom to je. Ta druhá strana považuje kompromis a vstřícnost EU jen za slabost a dodává jim to novou odvahu zvýšit tlak na ovládnutí Evropy.
Re: Lhoťan není jen islámský pomatenec, ale také nebezpečný cvok
(Dan, 13.10.2010 23:33:46)
Odpovědět
Ano, vždyt ten tlak už se projevuje naplno, zákyzy minaretů, zákazy šátků, kříže ve školách v itálii a německu zůstaly, ruší se modlitebny v e školách po celé EU, nejnověji muslimové protestují proti zákazu kouření a otevřeně tvrdí že se jim tu přestává líbit..
Turci utíkají z Turecka, páni to jsou tlaky, nemáš je Kalousi tak náhodou ve střevech ??

Jediný tlak poslední doby je antisionistický a neušli tomu ani židé dle eurobarometru, je v Evropě nechce sice o třetinu méně lidí než mohamedány, ale stejně si 46% Evropanů nepřeje ani roztahování žida v Evropě a jejich počet roste.
Re: Lhoťan není jen islámský pomatenec, ale také nebezpečný cvok
(Kalous, 14.10.2010 4:55:19)
Odpovědět
Ty vševědoucí Dane - necpou se Turci dál z chudobných částí Turecka do Evropy (jejich 8 členné rodiny někde v suchém vnitrozemí skoro bez průmyslu se těžko uživí) nedělají popeláře ve Vídni, Rakousko už jich má dost - proč zase přibyly hlasy Haiderovcům? Švýcarsko jich už "má dost" Němcům se to přestává líbit - a podle Tebe ty spros.ťáku to žádný tlak není? Ty protiaktivity asi vychází z ničeho?
Re: Lhoťan není jen islámský pomatenec, ale také nebezpečný cvok
(PetrW, 16.10.2010 18:44:04)
Odpovědět
Jestli nevidíš postupující islamizaci Evropy za bezmocného přihlížení multikulti naivků z EU, tak by to chtělo trošku méně růžových brýlí.
Kdo by si před 20-30 lety pomyslel že diskuse o tom zda rezignovat na 600 let boje za sekularizaci společnosti tím že by rozsudky soudů dle šaríji měly být státem sankcionované by mohla být brána seriózně? Nebo že v Evropě budou celé oblasti, kde se de facto rezignovalo na výkon veřejné moci a umožňuje se fungování paralelní, musulmanské společnosti.
O sebevražedně proarabské a propalestinské zahraniční politice EU ani nemluvě.
Re: Lhoťan není jen islámský pomatenec, ale také nebezpečný cvok
(ThujaGarden, 16.10.2010 19:36:26)
Odpovědět
Danuška...,alias Brouk Pytlík...,alias Talmud to vidí jinak...,spojená Evropa nás ochrání...,možná..
Re: Lhoťan není jen islámský pomatenec, ale také nebezpečný cvok
(Hardy, 12.10.2010 20:43:12)
Odpovědět
Berme přistěhovalce, pokud jsou potřební, ale ne muslimské, těch už je tu dost.
Re: Lhoťan není jen islámský pomatenec, ale také nebezpečný cvok
(Josef Novák, 12.10.2010 23:43:42)
Odpovědět
Asijský plevel v české zahrádce

Invazní (nebo také invazivní ) je druh na daném území nepůvodní, cizí, zavlečený, nebo dokonce vetřelecký (jak píše Český svaz ochránců přírody), který se rychle šíří, osidluje všechna příhodná stanoviště, přičemž agresivně vytlačuje původní druhy na dané lokalitě. Je to druh jak neúmyslně zavlečený, tak dovezený záměrně. Toť definice z biologické příručky. Vědecké poznatky také sdělují, že tyto druhy jsou mimořádně adaptabilní, přizpůsobivé, úspěšné a domácí, původní druhy jim těžko konkurují, neboť jsou omezeny tisíciletým vývojem, kdežto nové druhy neomezuje vůbec nic. Je nabíledni, že nejinvazivnější druhy jsou z Asie jako bolševník velkolepý, netykavka žlaznatá, křídlatka japonská (zajímavé názvosloví). Dokonce i oficiální media jako aktuálně.cz připouštějí problém, když píšou:„Je to plíživá, nenápadná, ale přitom riziková invaze: do nových koutů světa pronikají tisíce druhů , které tam nikdy dříve nežily. Požírají tam druhy původní, vytlačují je z jejich stanovišť, přinášejí s sebou choroby“. Výmluvné jsou už jen nadpisy tohoto článku: „jedenáct tisíc přistěhovalců“ ( skutečně?), „jako útok yperitem“, nebo „sjednotí se Evropa?“. Také se vyčíslují škody, které tyto invaze přinášejí, a jsou to desítky miliard euro ročně, ale odhad je prý velmi konzervativní, neboť zdaleka nejsou známy všechny dopady této invaze. Výše zmíněný svaz je co do řešení problémů spíš skeptický. Píše: „u řady druhů byla navždy promarněna šance na zastavení invazí a s jejich negativním vlivem patrně bude nutno potýkat se napořád“. Na dalším webu mě polilo horko když jsem četl „invaze v naší přírodě – konečné řešení?“ Akademie věd ČR se ptá zda „Evropu sjednotí boj s tisíci invazních druhů“. Zajímavý recept nabízí Evropská agentura pro životní prostředí. Píše, že „nejúčinnější obranou proti invazivním cizokrajným druhům je prevence, kde určitého omezení je možné dosáhnout i pohraniční kontrolou, která zabrání průniku nových druhů“. Zatímco jedna strana řeší co s invazními druhy, ta druhá nezahálí v tom jak se zde definitivně zakořenit. Například taková křídlatka japonská se zkřížila s křídlatkou sachalinskou čímž vznikla křídlatka česká, která si naprosto bezskrupulozně dělá nárok na toto území ( inu, vždyť se tu narodila). Jo invaze, to je velká výzva dnešní doby.
Re: Lhoťan není jen islámský pomatenec, ale také nebezpečný cvok
(TváPravda:, 13.1.2011 9:38:07)
Odpovědět
No,pane Kavko,alias R.Roane z LidéCZ - na to, že jste muslim,který konvertoval ke křesťanství...zajímavý článek.