reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Václav Klaus o pyšných bruselských konstruktivistech

Autor: Redakce | Publikováno: 10.10.2010 | Rubrika: Citáty
Ilustrace

...problém, který dnes v Evropě vidím,  je nepokorný a pyšný konstruktivismus bruselských politiků a jejich ideologů, který se více a více střetává s realitou. Dnešní Evropa je nesmírně složitým konglomerátem historických nánosů, racionálních i neracionálních komplexů a předsudků, různých zatěžujících dějinných zkušeností, ale také zcela legitimních, a výrazně se lišících zájmů jednotlivců i celých národů, které v žijí Evropě a států, které Evropu tvoří. Pohybovat se po tomto terénu bez respektu k jeho křehkosti a zranitelnosti je projevem politické slepoty a hluchoty, což v sobě skrývá veliká rizika.

 

Václav Klaus

Z příspěvku do sborníku na počest šedesátin Gerharda Schwarze

 

reklama
1705 čtenářů | 42 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Václav Klaus o pyšných bruselských konstruktivistech
(Josef, 10.10.2010 1:25:08)
Odpovědět
Muzete prezidentovi nadavat jak chcete, ale v te neomezene moci evropske komise ma pravdu! Evropska komise se rozhodla uvalit carbon dan na airlines a pocitat jim za vymese CO-2. (emissions trading scheme ETS) . Samozrejme dan bude prevedena na pasazery, coz znamena drazsi letenky. Nikde neni zminka co se stane s vybranymi penezi a kdo je a za co bude utracet! Jestlize se protestujici americke spolecnosti nepridaji k placeni dane, nebude jim umozneno letat do EU.

(Reuters) - A global deal on emissions curbs by airlines struck late on Friday will allow the European Union to press ahead with plans to charge airlines for emissions permits from 2012, the European Commission said on Saturday.
The EU agreed in 2008 that airlines should be included in its emissions trading scheme (ETS), which forces industry to pay for permits for each tonne of carbon dioxide they emit into the atmosphere.

The ETS is the EU's main tool for combating climate change and it wants to see the system adopted worldwide. Aviation is responsible for some 2 percent of the world's carbon emissions.

U.S. airlines had challenged the EU's right to include their flights into and out of Europe within the ETS.......
Re: Václav Klaus o pyšných bruselských konstruktivistech
(Dan, 10.10.2010 8:36:04)
Odpovědět
Nevidím nic z toho očem Václav Klaus píše jako velkém riziku v dnešní EU, ano toto bylo možné vidět ještě před 2. světovou válkou a kdykoliv v historii Evropy před tím.

Naopak mám pocit, že nás stále spojuje víc a víc v rámci států a národů EU nikoliv rozděluje.

Pokud by měl ruský agent pravdu /a nesnažil se jenom zakaždou cenu rozbít toho německého hegemona - EU, kterému rusko není sto mocensky konkurovat, v poseldních letech vidíme že jde už dokonce i proti rozhodnutí a akcím NATO/
pak by asi těžko do eurozony dobrovolně vstupovalo Estonsko a Island-země EFTA, velé a hrdé Polsko, proč by podával loni přihlášku Srbsko /i ono tvrdí že nemá jin. cesty/ proč by vstoupilo příští rok Chorvatsko atd.

Chvíli po zřízení institutu prezidenta EU a schválení Lisabonské smlouvy v pokračujícím procesu rozšiřování, po velké američany vyvolané krizi kterou dle světových expertů výborně zvládla euroměna, kdy se prokázalo že EU je zdravější ekonomikou nežli USA a méně zadluženou nežli Japonsko, se najdou hlupáci , kteří hovoří o nastálém procesu rozpadu.

Ano, V.K. se opět mýlí, on sám ví že to tak není, podobné problémy které popsal má každý stát v Evropě a že neexistuje žádný racionální důvod rozpadu EU, V.K. si nemyslí to co píše, dělá jenom svoji práci.
Re: Václav Klaus o pyšných bruselských konstruktivistech
(Kalous, 10.10.2010 8:55:11)
Odpovědět
Dane vona většina těch států vstupuje do EU proto, že jim nic jiného nezbývá. Zbankrotovaný Island potřebuje podepřít, všechny poballtké státy jou zadluženy a Rusko jim přestalo dodávat výhodně suroviny, státní průmysl Srbska skoro zničilly bombardéry NATO (privátním fabrikám se vyhýbaly), Chorvatsko je skoro satelit Německa. Ano, EU má být koordinátor - ale ne tvůrce byrokratických nesmyslů a vnucování cizích právních a jiných praktik. Elita EU zná 3-4 jazyky ale je často úplně mimo realitu, byly doby kdy se tam dávali politici, kterých se doma potřebovali zbavit.
Re: Václav Klaus o pyšných bruselských konstruktivistech
(Dan, 10.10.2010 9:55:57)
Odpovědět
Je vidět že seš ekonomický analfabet, ikdyž v mnoha jin. oborech přehled máš.

1/ estonsko je nejméně zdlužená a nejzdravější ekonomika Evropy.

2/ polsko, které chce přijmout euro 2012, nemělo žádnou krizi ani recesi a rostlo ˇ% v době kdy náš stát měl -4,4% propad

3/ island ano krachující stát EFTA je zářným důkazem jak nebezpečná je orientace na EU a samostatnost malé země vedle EU

4/ máš pravdu, nic. jin. nezbývá srbsku, chorvatsku ale ani nám, není jin. cesty v době globalizace, není lepší cesty.
Re: Václav Klaus o pyšných bruselských konstruktivistech
(kalous, 10.10.2010 14:27:21)
Odpovědět
1-3 mimo. Píši pobaltské státy jsou zadluženy, což jsou. I když Estonsko nejméně, trochu se podobá Finsku. Tak malinká ekonomika nemůže fungovat dobře sama. Nepíši o Polsku - ale když o něm píšeš Ty - tak je to země která je v krizi už skoro 30 let. Už před r. 89 se Polsko tak rozhasilo, že to nedají do pořádku ještě ani za dalších 20 let. Nyní jsem tam nebyl - ale dříve s českou korunou jsem si tam připadal jak Američan s dolary v době největší slávy. ISland se finančně zničil sám, resp. ho zničili hlavně mladí riskující bankéři vystudovaní v USA.
Re: Václav Klaus o pyšných bruselských konstruktivistech
(Dan, 10.10.2010 15:26:53)
Odpovědět
Aby stát byl přijat do eurozony musím mít určité fiskální parametry které jsou tak přísné, že je v současné době splňují jenom skandinávci /bez islandu/, Estonsko je ovšem splňuje, je to nesmírně zdravá ekonomička a s tak malým dluhem, že jí můžeme závidět nejenom my, takže se mýlíš, ty sis popletl ekonomický pokles s dluhy.

Polsko znovu opakuji jediné z celé EU nemělo krizi, takže žvaníš vysokým stupněm demagogie, rostlo 2% HDP + v době kdy jsme se mi i např. němci propadali -4,5%.

A Poslko bude vstupovat napřezrok proto, že má nesmírně malý dluh a předpokládá že splní kriteria, které my nesplníme ani za 5 roků, protože se nejsme schopni sami uživit bez velkých dluhů, takže seš mimo.

Ano, nejzdravější ekonomiky východní EU budou v následujících 2 letech vstupovat do eurozony, mají o ni zájem.

On ten vstup do eurozony je ukazatelem zdravosti fiskálních financí.
Re: Václav Klaus o pyšných bruselských konstruktivistech
(Kalous, 10.10.2010 17:59:56)
Odpovědět
Dane ty své fiskální ukazatele si nech. Jsem přesvědčen, že průměrný Polák se má hůře než Čech, Moravák či Slezan. V řadě odvětví jsou tam proti našim platům almužny (zdravotnictví, školství). Rolníci jsou tam většinou tak 50 let zpět. Nechci to tvrdit skálopevně, ale mají i vyšší nezaměstnanost a podíl chudiny. Lepší je být o trochu více zadlužený a mít se lépe. Růst 2% HDP není žádný růst ale spíše stagnace, zvláště když se vychází z velmi nízké úrovně (tak Čína může růst každý rok skoro 10%).
Re: Václav Klaus o pyšných bruselských konstruktivistech
(:-/, 10.10.2010 20:53:21)
Odpovědět
Kalousi, každoročně podnikám několikadenní cyklojízdu po Polsku, tak si dělám obrázek, jak vypadá tamní venkov i města. A vidím, jak rok od roku jdou neuvěřitelně nahoru. Bohužel, kam se na ně hrabem, musím s lítostí konstatovat... a co je podle mě nejdůležitější - tam nemají ten náš marasmus, tam ve vzduchu cítíš prostě optimismus, nemohu si pomoct.
Re: Václav Klaus o pyšných bruselských konstruktivistech
(Tonic, 10.10.2010 22:08:56)
Odpovědět
Dobrý den všem diskutérům. Jsem z Jablonce a máme tady takovou čokoládovnu Riegelein. Častokrát jsem viděl přijíždět autobus s polskými ženami na šichtu. Proč to dělají když jim to hospodářství u nich tak klape?
Re: Václav Klaus o pyšných bruselských konstruktivistech
(:-/, 11.10.2010 0:01:26)
Odpovědět
O to myslím ani tak nejde, jestli někdo jezdí pracovat do čokoládovny v Čechách. Jde o celkový vzestup té země; považuji se za vlastence, ale chci jen upozornit, že nějaká povýšenost vůči nim, jak se ledaskdo na Poláky díval či dívá, rozhodně není na místě. Ta společnost je jistě jiná, než naše; připadá mi ale, že je tam kromě jiného taky obecně více optimismu do budoucna. Ale třeba se mýlím, třeba je to jen takový můj dojem.
Re: Václav Klaus o pyšných bruselských konstruktivistech
(Dan, 11.10.2010 9:27:46)
Odpovědět
Oni rostli těch salbých 2% v době, kdy česko padalo 4,5% a těch salbých 2,5% mi máme až tedka rok po nich, a jestli jsou zaostalejší vybavením to možná, ano, mají nižší nzdy - jak kde , ale každopádně näše mzdy a důchoy rostou nadluh a po velkých škrtech skončíme kolem 150 miliard mínus, příští rok 130 mínus a za 3 roky až si budeš platit všechno a nezbyde ti po návštěvě zubaře školném pro děti a odložném na důchod abys nechcípl hlady ani na pivo a konečně se dostaneme na dluh kolem 3,5% který budou mít němci už za nrecelý rok, si něco povíme o naší a poslké životní úrovni ty troubo.

My si žijeme nad poměry ndluh, ale brutálně, školy jedou na dluh, města na dluh, důchody jsou na dluh, všechno.
Ty to ale asi nechápeš..
Re: Václav Klaus o pyšných bruselských konstruktivistech
(Kalous, 11.10.2010 11:11:58)
Odpovědět
Není správné jet na dluh, není správné rozhazovat a dluh zvyšovat. Ale strašit Řeckem a chcípáním hlady - na to naletí jen b.lbci. Hlavně tím straší nejvíce ti, co si chystají dál zlepšovat své finanční podmínky a ostatním je zhoršovat . Jsme z 27 zemí EU 9. (někde se uvádělo i 6.) nejméně zadlužení - 30% HDP ( Belgie 99%, Německo 77%, V.B. 69%, Itálie 115%). Ty chytráku - víš co by znamenalo najednou rychle chtít ty dluhy smazat - totální kolaps všeho - obrovská nezaměstnanost a tím pokles odbytu, výroby a rozhašení všeho a ktomu velké demonstrace a sociální bouře.. Nechápeš to?
Re: Václav Klaus o pyšných bruselských konstruktivistech
(Dan, 11.10.2010 13:26:34)
Odpovědět
Já vím, že ten náš život na dluh a životní úroven jíž se proti polákům vytahuješ také na dluh nemůžeme smáznout přez noc, mě trouba jako ty o ekonomických věcech poučovat nemusí, protože ty ekonomii nerozumíš vůbec, jinak bys tušil že existuje něco jako index schopnosti ty dluhy splácet a ten se diametrálně liší u zemí bohatých jako je západní EU Japonsko či USA a chudých jako jsme mi, kdyby o něm slšels nebyl bys takový optimista.

Mimochodem první nepadlo řecko, ale Maďaři, ti mají dávno půjčeno od MMF na dluhy, dluhy na dluhy :-)


Víš něco o tom indexu a z čeho se počítá ? :-)
Re: Václav Klaus o pyšných bruselských konstruktivistech
(Kalous, 11.10.2010 13:45:25)
Odpovědět
Jo Dane, ty ekonomický troubo - byl jsi někdy ekonomickým náměstkem jak já? Asi nebyl tak nedělej chytrého!
Re: Václav Klaus o pyšných bruselských konstruktivistech
(Kalous, 11.10.2010 13:50:32)
Odpovědět
Jo k tomu indexu schopnosti splácet dluhy - ten je těm bohatým státům k ho.v.nu, když ten svůj dluh stále silně zvyšují a žádné dluhy nespácí (např. USA se vůči Číně dlouhodobě zadlužuje v přepočtu asi 1 mld Kč denně). Dane, používej selský mozek a ne rozum eurohujera!
Re: Václav Klaus o pyšných bruselských konstruktivistech
(Dan, 11.10.2010 16:26:23)
Odpovědět
Jenom pro tvoji informaci já jsem byl přez 3 roky ředitel divize východní Evropa jedné z největších světových bank nasvětě :-)
Myslím smrtelně vážně ty náměstku :-)


Ten index si dohledej zjistíš tak, že např. Japonsko s dluhem přez 200% je schopné svůj dluh splácet snadněji nežli např. mnohem méně na hlavu zadlužené řecko a mimochodem, nejlevnější a nejžádanější dluhopisy má Německo, jehož schopnost splácet dluhy je na halvu 3x vyšší než naše :-)
Německo má největší schopnost splácet dluhy ze všech ekonomik světa, je to způsobené perfektní kondicí jejich firem, které snesou i vysokou danovou zátěž, Německo vytvoří mimo svoje území ročně dalších 1. 700 miliard kč zisků a převádí je domů, z česka je to přez 200 miliard loni do německa.

Jednoduše řečeno, manufaktura bez vlastního kapitálu nemá čím ručit a jak splácet, mnohem více zadlužený vlastník ano , chápeš náměstku :-)
Tebe bych vyrazil z banky že by ses nezastavil ani na bráně, bolševický cifršpione, o ekonomii nemáš šajnu.
Je to tzv. Gearův Index
Re: Václav Klaus o pyšných bruselských konstruktivistech
(Stilet, 10.10.2010 14:37:01)
Odpovědět
No Kalous,to bombardování Srbsku zase tolik neublížilo. Spíše mu pomohlo. Nebýt zásahu NATO, tak by se tam mordovalo možná ještě několik roku a nezůstal by kámen na kamení. Vy Kalous jste zřejmě antiami a vadí vám, že to bombardování provedlo USA. Kdyby to provedlo Rusko, tak by jste byl z největší pravděpodobosti buď ticho, nebo by jste to chválíl. Prostě Srbsko se v té rozpadající se Jugoslavií chovalo k ostatním národum jak carské Rusko i SSSR ke všem národum i neslovanským. Proto se tam na Balkáně válčílo, že Srbové nechtěli dopustit zmenšení Jugoslávie. Nelíbí se mě, když mnozí politici a "vlastenci" usilují o odtržení od větších státních celku. Vždy na tom prodělají zhlouplí občané zmenšených státu a vydělají a vydělávají jen ti politici kteřá. Z rozpadu velikých státních svazku mají obrovský užitek jen ti,kdo to odtržení prosadili a ti kdo se živí psaním vlasteneckých ság. Škodní jsou především občané nově vznikajících státu malích. Se divím, proč tak bolí rozpad Jugoslavie čechácčky? Vždyť jím to musí být šumafuk.
Re: Václav Klaus o pyšných bruselských konstruktivistech
(Kalous, 10.10.2010 18:10:50)
Odpovědět
Nějak to divně spojujete. Bombardování Srbska souviselo s plánem odtrhout od Srbska srbské Kosovo. A Srbům ublížilo - jen civilistů bylo zabito podle různých údajů 1600 až 3000. Byly sprostě úmyslně bombardovány i civilní cíle (mosty s průchozími., to nedělal ani Hitler - letadla nejdříve přeletem varovala) - státní televize - čínské velvyslanectví - sídliště - státní továrny). Průmysl byl tak zničen, že je to uvrhlo 20 let zpět. Srbové se možná zytečně silně snažili udržet Jugoslávii - ale jiné národy se chovaly podobně. Chorvaté za pomoci amerických penzionovaných generálů a vyřazené výzbroje (tanky) z NDR vyhnali tisíce Srbů ze Srbské krajiny. Čecháčkům (Moraváčkům) vadí útoky na Srby, protože vždy stáli na jejich straně (1. a 2. svět. válka, r. 1968) naopak Havlové a Schwarzenberci jsou silně protisrbští.
Re: Václav Klaus o pyšných bruselských konstruktivistech
(Dan, 11.10.2010 9:33:02)
Odpovědět
Podle mě to srbům prospělo, azbuk se odruštil chce vstoupit do EU, vyřešilo to masové zabíjení a přečsdilování na balkáně, zásah splnil co se od něj čekalo.

Nevím proč bych měl fandit balkánským barbarům z jedné či sruhé strany, azbukům ze srbska kde např. dodnešs jsou legánlí zápasy psů a kde 45% llidí chce k Rusku, pro mě jsou to poloviční rusi.

V okolí jsem viděl velkou nevoli na tuto akci ze strany zejména komunistů a sociálních demokratů, ostatní lidé u nás i v rodině voliči ODS a kdu souhlasili a byli spokojení.
Re: Václav Klaus o pyšných bruselských konstruktivistech
(Kalous, 11.10.2010 11:20:40)
Odpovědět
Klidně si fandi komu chceš. U ODS je zajímavé že bombardování Srbska schvalovala ale její guru Klaus je správně odsoudil. U ČSSD bombardování schvalovalo vedení včetně žvanila Zemana (až nyní je kritizuje) a většina členské základny včetně celostátní konference byl proti (Špidla petici delgátů odsuzující bombardování rychle hodil do koše aby neurazil americké přátele). Schvalování porušování mezinárodních dohod, rezolucí OSN, zakázaného porušování Ženevských konvencí o vedení způsobu boje a zakázaných druzích munice je asi ve Vaší rodině normální, v mé ne.
Re: Václav Klaus o pyšných bruselských konstruktivistech
(Dan, 11.10.2010 13:22:16)
Odpovědět
To je přeci jasné Klaus kope za Kreml a Kreml byl proti :-)

Jo a nejvíce prskal socan Diensbier v čtv.

U nás v obci komunisté kvůli bombardování srbska svolali mimořádnou schůzi jejíž závěr byl vystoupit ihned z EU i NATO, to myslím vážně to není vtip ..
Re: Václav Klaus o pyšných bruselských konstruktivistech
(Kalous, 11.10.2010 14:02:29)
Odpovědět
No a co na tom je? Proti členství v NATO jsou komunisté dlouhodobě (i Havel po 17.11.1989 byl pro rozpuštění Varšavské smlouvy i NATO než prozřel)). A u EU to je tak, že prostým komunistům se moc nelíbí pro její globalizační tendnce - ale řada špiček komunistů zase je pro členství (asi Rujbrová, Filip, Ransdorf) Dientsbier prskal, protože situaci v Jugoslávii a zejména v Kosovu dobře znal, působil tam jako zmocněnec OSN a na rozdíl od zaprodanců zypu francouzského Kouchnera či finského Athissariho nebo jak (dostal i Nobelovu cenu za mír za to že Srby v Kosovu podrazil)) - byl objektivní.
Re: Václav Klaus o pyšných bruselských konstruktivistech
(Niky, 10.10.2010 12:45:06)
Odpovědět
Dane,Klaus má ve všem pravdu a vy lžete,nebo jste blbej.Nedávno jsem koukal na pořad nikdo není dokonalý. Otázky byli kladeny obyvatelům Plzně a Mladé Boleslavi.Jedna z otázek zněla:může letadlo přistát v noci na Slunci? Tři z pěti Plzenáků a Mladoboleslaváků odpovědělo: letadlo v noci na Slunci přistát nemůže,protože je tam tma! Snaha V Klause otevřít národu oči je marná,když většina národa je dementní!
Re: Václav Klaus o pyšných bruselských konstruktivistech
(Dan, 10.10.2010 13:28:30)
Odpovědět
Klaus má ve všem pravdu, zatímco národ je dementní.. hmm.. tak to je myslím zářný příklad budování kultu osobnosti a pohrdání občany, naštěstí není ani jedno z toho co napsals pravda.
Re: Václav Klaus o pyšných bruselských konstruktivistech
(v.n., 10.10.2010 22:31:57)
Odpovědět
Bývaly takové malé holčičky, říkalo se jim pionýrky a jejich srdéčka plála čistým jasným plamenem.
Re: Václav Klaus o pyšných bruselských konstruktivistech
(dub, 10.10.2010 22:53:54)
Odpovědět
Je blbej a ještě k tomu eurofilní řiťolezec..takovej rozumnější Nermuť..
Re: Václav Klaus o pyšných bruselských konstruktivistech
(frantisek zajicek, 10.10.2010 8:51:46)
Odpovědět
Klaune,Klaune,ty vis nejlip,co je pro nas dobre.Bez tebe se nelze ani v klidu vysr...Ani to pocasi neumi nikdo predpovedet lip nez ty...Ta tva "privatizace" je neopakovatelny vykon lidske geniality.Jak to vsechno dokazes,ty kujone?Kde se inspirujes,u Nostradama?Nebo to predpovidas z kristalove koule?Asi ji moc nelestis,je cista asi jako kristalovy Standa Gross.Mozna chodis na radu k te babe,co vesti budoucnost z logru-Alice da Silva Logr.Kde jsi prisel k tomu scenari?Precetl jsi to na krabici od bot?Na Unii plivas ze vsech stran,ale LS jsi podepsal.Ty jsi kryptohujer,jenom se dulezite tvaris,ze pro tento narod neco delas.Ale ciny tomu,pane Tunel,neodpovidaji.Neco jineho je kecat a neco jineho delat,FZ
Re: Václav Klaus o pyšných bruselských konstruktivistech
(Frigo, 10.10.2010 9:58:19)
Odpovědět
Práce pana Klause pro Rusko a Kreml je mimořádně záslužná, západ dnes nemá většího nepřítele vně než je agent Klaus.
/kluk, rek atd./
Re: Václav Klaus o pyšných bruselských konstruktivistech
(pavjan, 10.10.2010 12:59:00)
Odpovědět
Mě nejde do hlavy, proč je naše zem ve sračkách, když tu máme tak geniální analytiky.
Re: Václav Klaus o pyšných bruselských konstruktivistech
(Dan, 10.10.2010 15:28:56)
Odpovědět
Spíš s tak geniálním prezidentem co má vždy pravdu :-DD
Re: Václav Klaus o pyšných bruselských konstruktivistech
(plašmuška, 10.10.2010 16:28:58)
Odpovědět
Tak nevím , děláme to tak jak to chce Brusel a je to čím dál horší!
Re: Václav Klaus o pyšných bruselských konstruktivistech
(Dan, 10.10.2010 16:59:20)
Odpovědět
kdyby toto byla pravda tak máme dávno euro např.
koruna nás velmi poškozuje a proto i dle OECD nás slovensko do 3 roků dožene v ekonomickém výkonu.
Re: Václav Klaus o pyšných bruselských konstruktivistech
(Kalous, 10.10.2010 18:15:47)
Odpovědět
Není to Dane obráceně, že můžeme být rádi že máme korunu, nemusíme přispívat na nějaké Řecko a naše měna je flexibilní. Kdyby Řecko mělo dále svou drachmu, tak se určitě to svých potíží nedostalo - muselo by ji devalovat a to by je přimělo být šetrnější. Tak na to kašlali s mezinárodní podporou.
Re: Václav Klaus o pyšných bruselských konstruktivistech
(Dan, 11.10.2010 9:37:47)
Odpovědět
Ne tak to není, koruna se chová mnohdy iracionálně vůbec nereflektuje stav ekonomiky a potřeby čnb, nýbrž spekulantů, nyní aktuálně dramaticky např. posílila aniž by nám závratně vzorstla ekonomika, je tedy neovladatelná a nestbilní, silnější nežli ekonomika čili zabíjí export zdražuje naše zboží u nás proti dovozovému její volativita znemožnuje plánovat ceny a náklady.

Slovensko nám utíká od zavedení eura se nám knapem přibližuje a dnes už nikdo nepochybuje otom že nás předstihne.

P.S. Nevím otom že by slováci platili řecku nějaký dluh :-))
Re: Václav Klaus o pyšných bruselských konstruktivistech
(Kalous, 11.10.2010 11:29:54)
Odpovědět
Ty si to Dane všechno vysvětluješ tak jak se Tě to hodí - asi máš na Slovensku fakt nějaký kšeft a nechce se Tě to přepočítávat. Když jsem nedávno seděl po hospodách na Slovensku, tak všichni kolem na Euro nadávali. Taky zde vidím brouzdat spoustu nezaměstnaných Slováků, skoro bezdomovců, kteří si myslí že se zde budou mít lépe než na Slovensku (asi jak kikáni). Slováci nepřispěli Řecku jako jediní ze zony eura a jsou terčem velké kritiky, možná i sankcí. Kecáš jak Palacký.
Re: Václav Klaus o pyšných bruselských konstruktivistech
(Dan, 11.10.2010 13:32:25)
Odpovědět
Ty seš hroznej žvanil, na slovesnku v hospodě chytáš rozumy... hmm... to má velkou vypovídací hodnotu, jasně, já jsem to slovesnka investoval nemálo peněz, věřím mu já i celý ekonomický svět, reformy má dávno hotové, zadluženost nižší, mám nižší daně, bankovní poplatky a stabilní euro, to stejné udělal i můj brácha, jedině vůl může podnikat v česku :-)
Re: Václav Klaus o pyšných bruselských konstruktivistech
(Kalous, 11.10.2010 14:12:50)
Odpovědět
No vidíš Dane - v té hospodě v Čachticích či kde byli důchodci, dělníci, drobní řemeslníci, obyčejný hostinský téměř před bankrotem - a ty jsi jejich protipól. Přece nebudou tlumočit Tvé názory, cizího podnikatele který se chce na Slovensku napakovat. Nechápeš že mohou být i jiné názory než Tvé? A že Tvou pravdu nemusí brát za svou? A dokonce i Slovensko jako stát může mít jiné priority než se hodí Tobě?
Re: Václav Klaus o pyšných bruselských konstruktivistech
(Dan, 11.10.2010 16:18:50)
Odpovědět
Jaká má pravda ??

To jsou fakta:
1/ stabilní euro měna
2/ nižší daně
3/ až 300x nižší bankovní služby
4/ nižší dluhy - /důsledek dávno provedených reforem/
5/ na slovesnku nedošlo během krize k recesi u nás ano
6/ slovesnko se rchleji dostalo z krize nežli my a opět roste rychleji - HDP i HND


to jsou prostá čísla a fakta, ty proti nim stavíš žvásty s nějaké hospody, mimochodem když jsme u těch hospod a prosperujícího česka, tak v Brně jich za poslední rok zkrachovalo přez 320
Re: Václav Klaus o pyšných bruselských konstruktivistech
(v.n., 10.10.2010 11:47:46)
Odpovědět
Snítilý řekni už to.
Re: Václav Klaus o pyšných bruselských konstruktivistech
(kingsfield, 10.10.2010 13:58:10)
Odpovědět
Some more insights of KGB puppet Klaus.
He is indeed the biggest jerk in Europe.
What a trash! The fact that he became President of this country shows all Europeans how much white trash it contains.
Re: Václav Klaus o pyšných bruselských konstruktivistech
(Dan, 11.10.2010 17:29:53)
Odpovědět
Zato že Svoboda podpořil Klause na prezidenta, odešla celá řady mých známých z KDU a mnoho lií je přestali volit, Svoboda už řekl že to byla chyba, stejně jako Topolánek :-)

Doufám že TOP09 bude mít svého kandidáta na prezidenta proti ODS a že vyhraje v Praze, pokud ano, budu to slavit, ODS coby Klausostrana by už měla skončit.
euro češi nechtějí
(richard, 11.10.2010 20:26:33)
Odpovědět
Češi nechtějí euro, proti jeho zavedení je 70 procent lidí

Sedmdesát procent Čechů je proti přijetí společné evropské měny. Podpora zavedení eura v ČR je nejnižší za posledních pět let. Plyne to z průzkumu společnosti STEM.