reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Smrt ve středu
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách

Autor: Redakce | Publikováno: 10.10.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

EUportal.cz obecně doporučuje svým čtenářům podpořit ve volbách do Senátu takové kandidáty, kteří hájí národní suverenitu a pravicové ideje. Zjednodušeně lze říci, že podporujeme ty senátory ODS, kteří hlasovali proti Lisabonské smlouvě. Z nich zvláště jmenujme Jiřího Oberfalzera, který bojoval proti Lisabonu i před Ústavním soudem a do ČR také pozval antiislamistu Geerta Wilderse. Naopak vyzýváme pravicové voliče, aby za žádnou cenu cenu nedali hlas senátorům ODS, kteří pro Lisabonskou smlouvu hlasovali, zejména Přemyslu Sobotkovi.

 Ve zbylých obvodech podporujeme většinou kandidáty Suverenity Jany Bobošíkové. Především Janu Bobošíkovou, která se bije za národní zájmy a podepsala manifest D.O.S.T. a podporuje toto patriotické konzervativní sdružení, a šéfa D.O.S.T. Ladislava Bátoru. Jsme rádi, že Akce D.O.S.T. i Suverenita Jany Bobošíkové mají sympatie prezidenta Václava Klause a rovněž že Bobošíková vystupuje i proti nebezpečí islamizace.

Můžeme kritizovat levicovější program Bobošíkové v ekonomice, ale obnovení národní suverenity nyní považujeme za nejdůležitější, protože bez svrchovanosti se pravicová politika dělat nedá, neboť hodnotový i ekonomický socialismus je nám nadekretován z Bruselu a rádobypravice z TOP 09 a ODS (až na světlé výjimky) ho poslušně implementuje. Bobošíková navíc voliče oslovit umí.

Mrzí nás poněkud sektářský postoj Strany svobodných občanů (Svobodní), která nyní bojkotuje Akce D.O.S.T. a proti euroskeptickému Ladislavu Bátorovi postavila vlastního kandidáta. (pozn. EUportal.cz: připojujeme stanovisko místopředsedy Svobodných Radima Smetky: "Máte uvedeno, že Strana svobodných občanů nasadila profesora Bednáře proti panu Bátorovi. Má to být naopak. Suverenita nasadila pana Bátoru proti panu profesoru Bednářovi. Pan profesor Bednář si ten obvod vybral ještě v době, kdy byl pan Bátora členem Republikového Výboru naší strany.")

 

Pro komunální volby obecně doporučujeme volit euroskeptickou pravici, komunální politika je od celostátní ale velmi odlišná, čili spíše volte ty, které považujete za schopné a slušné zastupitele svých zájmů.

V Praze podporujeme pro komunál Suverenitu Bobošíkové, na Praze 6 ODS s Tomášem Chalupou v čele (podpořil D.O.S.T., je blízký V. Klausovi), v Příbrami podporujeme Evu Dundáčkovou, která vedla jako poslankyně odvážný boj proti Lisabonské smlouvě a nyní kandiduje za Stranu svobodných občanů, a v Chebu podporujeme bratra prezidentova tajemníka Václava Jakla a Stranu svobodných občanů.

 

 

Seznam podporovaných kandidátů do Senátu 

 

Číslo volebního obvodu         sídelní město   senátor

 

1. Karlovy Vary Věra Procházková   (Suverenita)

4. Most – 0   

7. Plzeň-jih František Pillmann (Suverenita)          

10. Český Krumlov     Tomáš Jirsa (ODS)

13. Tábor        Pavel Eybert (ODS)

16.Beroun        Jiří Oberfalzer (ODS)

19. Praha 11   Ladislav Bátora (Suverenita)

22. Praha 10    Jana Bobošíková (Suverenita)

25. Praha 6  Petr Bratský (ODS) (slušný člověk, jako poslanec hlasoval proti LS)  

28. Mělník Petr Hannig (Suverenita)          

31. Ústí n. Labem – 0 

34. Liberec Zuzana Chytrá (Suverenita)     

37. Jičín           Jiří Liška (ODS)

40. Kutná Hora Milan Vodička(Svobodní)

43. Pardubice Marta Lederová  (Suverenita)

46. Ústí n. Orlicí Jaromír Dušek (SPOZ)     

49. Blansko Jindřich Vomela (Suverenita) 

52. Jihlava        Vladislav Nechvátal (Svobodní)

55. Brno-venkov         Tomáš Julínek (ODS)

58. Brno-město Jan Kux (Suverenita)        

61. Olomouc    Jan Rytíř (Suverenita)

64. Bruntál Alfréd Roik (Suverenita)

67. Nový Jičín Milan Bureš (ODS)

70. Ostrava-město       Liana Janáčková (nezávislá)  (proti LS a politické korektnosti)

73. Frýdek-Místek      Jan Szotkowski (Suverenita)

76. Kroměříž   Zdeněk Janalík (ODS)

79. Hodonín     Alena Venhodová (ODS)

reklama
5612 čtenářů | 107 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(Samuel Vitovsky, 10.10.2010 17:42:46)
Odpovědět
"46. Ústí n. Orlicí Jaromír Dušek (SPOZ)"
Ten odborář? Podle jakého klíče jste došli k němu? Jeden důvod mě napadá, ale nechce se mi vás z toho podezírat doopravdy...
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(bb, 10.10.2010 18:43:46)
Odpovědět
To si fakt dělá redakce pr..., komunisti taky neradi EU, ale pro to je přece nebudu volit!!!!!!!!
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(Niky, 11.10.2010 10:41:32)
Odpovědět
Komunisté neradi EU? Vzpamatujte se člověče!!!
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(Frgál, 13.10.2010 19:19:01)
Odpovědět
Samozřejmě že komunisté jsou euroskeptičtí, to nevíte, spolu s odboráři jsou také proti přijetí eura.

Největší odpůrci EU jsou dlouhodobě levicoví voliči a lidé s nižšími příjmy a nižším vzděláním.
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(Alberto Kvěch, 11.10.2010 16:38:32)
Odpovědět
Děkuji redakci ,že uveřejnila kandidáty, které nemáme volit.Máme je jako na dlani.Přesně ty je nutné nevolit.Děkuji moc.Bobošíková by byla schopna kandidovat za cokoliv na cokoliv jen, aby už nemusela do práce.
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(Mihal, 11.10.2010 17:56:16)
Odpovědět
Já už jsem u nás v obci zaškrtnul KDU, komunisty a socany podporovat nebudu a jin. stranu tam nemáme, ale vyzývám Pražany aby volili zdraví rozum, tedy TOP09 nebo VV, v krajním případě ODS, v žádném pak Bobo.
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(aaa, 15.10.2010 22:48:08)
Odpovědět
Tedy doporuceni volby stoupencu sovy palene zrovna na zdravy rozum nevypada. Spis na Bohnice.
Knize pan snad nebyl ve vlade v dobe podpisu LS?
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(rušič, 16.10.2010 14:32:32)
Odpovědět
komunisti a bude senát zrušen
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(Lojza z paseky, 10.10.2010 18:44:13)
Odpovědět
No, ty důvody mohou být dva. Řekl bych, že ten Váš bude skutečný.
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(romanH, 10.10.2010 17:45:03)
Odpovědět
"Můžeme kritizovat levicovější program Bobošíkové v ekonomice, ale obnovení národní suverenity nyní považujeme za nejdůležitější, protože bez svrchovanosti se pravicová politika dělat nedá,"

= Volte levicovou stranu, ktera zajisti, ze se u nas bude moci delat pravicova politika.
--------------------------------
To je opravdu zoufala logika. Doufam, ze tomu pravicovi volici neuveri.
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(L.Pe, 10.10.2010 17:59:31)
Odpovědět
Jo a co dělá naše "pravice"? ODS a TOP 09 chtějí zvýšit daně. Povodňová daň a DPH. Zvýšení odvodů OSVČ...

Bobošíková by aspoň zrušila veškerou podporu bruselským nesmyslům typu fotovoltaika, bionafta, obnovitelné zdroje atd. To Nečas a Kocourek raději ještě zvednou sami závazek z 13 na 13,5 %.

Když o 90 procentech zákonů rozhoduje Brusel, pravicová politika se již téměř nedá uskutečnit. Aby naše vláda mohla vládnout a parlament rušit socialistické zákony, potřebujeme SUVERENITU. Musíme získat zpátky zpět vládou nad svou zemí do našich českých rukou.

ODS ve své většině bohužel kolaboruje a TOP 09 to má přímo v programu.
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(romanH, 10.10.2010 18:26:07)
Odpovědět
A co jste cekal,ze asi tak budou pravicove strany delat? Ze nejakym zazrakem usetri 200 milard rocne? To je naprosto nerealne bez velkych socialnich nepokoju a pravdepodobne predcasnych voleb. A to si pravicove strany nemohou dovolit.
Pisete, ze se musi suverenita vratit do ceskych rukou. Ale kdy jsme naposledy nejakou suverenitu ve svych rukou meli? Jsme mala evropska zeme zavisla surovinove na vychode a obchodne na zapade. Armadu, ktera je vzdy nutna pro obranu suverenity mame prakticky jen na likvidaci povodnovych skod. A Cechy mnohem vic nez nejaka suverita zajima, jestli budou mit z ceho platit svoje dluhy.
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(Samuel Vitovsky, 10.10.2010 18:48:11)
Odpovědět
"Ze nejakym zazrakem usetri 200 milard rocne?"
Možná nemusí dojít přímo k zázraku. Já jsem si zkusil vyplnit tohle http://www.svobodni.cz/snizte-schodek-statniho-rozpoctu/ a vyšlo mi, že by šlo ušetřit 260 miliard...

Jistěže jde jen o odhad. Ale vyhrožování sociálními otřesy a pravděpodobným pádem vlády pro mě nejsou argument. Vláda, která padne, protože udělá něco pozitivního, je mi samozřejmě milejší, než vláda, která vydrží, ale udělá kulový.
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(romanH, 10.10.2010 19:14:11)
Odpovědět
Nechci se prit o udaje na webu svobodnych. Se spoustou veci i souhlasim. Na druhou stranu zase vim, ze "papir" snese prakticky vse.
To, ze dnesni koalice postupuje opatrneji bych ale nevidel jako argument pro to, volit levicovou Suverenitu.
Tvrdite "Vláda, která padne, protože udělá něco pozitivního, je mi samozřejmě milejší, než vláda, která vydrží, ale udělá kulový."

Ale kdyz takova vlada padne, tak prijde na minimalne jedno volebni obdobi k moci postkomunisticka levice a ta nejen ze to dobre zrusi ale zavede spoustu dalsich spatnych veci.
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(Samuel Vitovsky, 10.10.2010 19:37:37)
Odpovědět
"To, ze dnesni koalice postupuje opatrneji bych ale nevidel jako argument pro to, volit levicovou Suverenitu."
Problém je, že současná EU a s ní kolaborující pravice není demokratická. Nerespektuje výsledky referend, komise EU se pokouší ovlivnit výběr úředníků na ministerstvech členských zemí, atd, atd.
Takže v mnoha ohledech nevolíme mezi pravicí a levicí, ale mezi demokracií a zárodky totality.
Já totalitu (ani tu s lidskym ksichtem) volit nebudu. Odboráře ale taky ne...

"Ale kdyz takova vlada padne, tak prijde na minimalne jedno volebni obdobi k moci ..."
To je dilema snad věčné. Historie ale ukazuje, že konformismus (Mnichov, Dubček) nikdy k ničemu nevede.
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(romanH, 10.10.2010 20:13:10)
Odpovědět
Nevim jestli lze dnesni vladu porovnavat s Dubcekem nebo Mnichovem. Preci jen, v EU jsme dobrovolne a s dlouhodobe vetsinovou podporou obyvatel, takze vlastne demokraticky jsme clenem nedemokratickeho spolecenstvi.
To ze je nase vlada mozna prehnane opatrna ohledne reforem , bych nevidel jako konformismus. Spis nedostatek odvahy. Ale ja p.Necase vzdy vnimal jako soucast levicovejsiho kridla ODS.
Ze jsou nase volby o volbe mezi demokracii a totalitou mi prijde trochu prehnane. My se zkratka jen vezem a kormidlo jsme nechali na starost nekomu jinemu. Rekl bych, ze skoro dobrovolne..
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(zzz, 15.10.2010 22:52:00)
Odpovědět
Proc chteji chleba, proc neji kolace?
Otazka M.A. za VFR.
Potom ji usekli hlavu. Fajn volba.
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(Lojza z paseky, 10.10.2010 19:03:48)
Odpovědět
Hm, myslíte, že by vskutku kandidátka na presidentku za káeščé zrušila veškerou podporu bruselským nesmyslům jako česká senátorka? Proč to neudělala jako júroposlankyně?
Vážený pane, uvědomte si, že volební sliby jsou závazné pouze pro ty, kteří jim uvěří.
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(ViktorN, 11.10.2010 23:31:43)
Odpovědět
Nejsem volič paní Bobošíkové, nýbrž pravice: SSO. Nicméně docela jsem překvapen, že Vám taktika paní Bobošíkové doposud nedošla. Tenkrát kandidovat za komunisty a pak kandidaturu stáhnout – to byl velmi promyšlený tah, jak umožnit Klausovo zvoleni oproti Švejnarovi! Dodnes jsem za tohle „sebeobětování“ paní Bobošíkové vděčný.
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(Dan, 13.10.2010 19:16:44)
Odpovědět
a oblastní předsedkyní socialistického svazu mlůádeže se tehdy také stalo kvůli Klausovi ?

Zajímavé je, že řekla že by za ksčm klidně kandidovala znovu, kvůli komu myslíte tentokrát, když Klaus už tam nebude ??

:-)
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(Kalous, 15.10.2010 11:34:05)
Odpovědět
A co by jste Dane řekl tomu, že takový dřívější senátor Mejstřík byl také vyšším svazáckým studentským funkcionářem a pak chtěl likvidovat KSČM jako zločineckou organizaci (podobně Štětina). Paní Bobošíková asi ještě úplně neprocitla jak tihle dva lumeni. Potřebuje více času.
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(Dan, 15.10.2010 17:31:56)
Odpovědět
Co k tomu říct, Bobo není sama kdo má v této zemi silně vykřivený charkter, splést se může každopádně každý.. ale setrvávat v omylu...

Zloděj křičí chyťte zloděje, to na Bobo i s jejím muslimským kandidátem sedí jako ušité.
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(aaa, 15.10.2010 22:54:22)
Odpovědět
A prvni volbe VK,za pomoci komancu take?
Fine, hned je jasno!
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(Libor Souček, 15.10.2010 19:28:33)
Odpovědět
Ale Petříku, aspoň buď natolik upřímný a přiznej že komunistická kandidátka na prezidentku Bobošíková je ti sympatická, především protože je to fanatická obdovovatelka Hradního rusofila.
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(PetrW, 14.10.2010 12:37:26)
Odpovědět
Ale soudružka Bobošíková přece žádný program nemá... kromě ochoty programově kandidovat zo kohokoli bez ohledu na program.

Jinak že redakční Klausovi řiťolezci podporují odboráře div ne Cargillovského ražení je skutečně ironie hodná pousmání.
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(Koment, 10.10.2010 17:54:26)
Odpovědět
http://www.nwoo.org/view.php?nazevclanku=svoboda-slova-vs-svobodni&cisloclanku=2010080005
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(Maftík, 10.10.2010 18:43:48)
Odpovědět
S těma Svobodnýma je to škoda, ale do zastupitelstva je dost možná zvolím. Oslovili mě konkrétním návrhem na předvolebním plakátu: nestavět nový fotbalový stadión za 2 000 000 000 (či kolik) korun. Jsem sice baníkovec, ale jednak jsou důležitější věci, jednak jsem pro udržení baníku na slezské.
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(L.Pe, 10.10.2010 19:02:44)
Odpovědět
Že je nějaká země malá, to vůbec nevadí. Malé země se svou vlastní daňovou politikou a ekonomickou deregulací velmi často prosperují: Andorra, San Marino, Lichtenštejnsko, Švýcarsko, Norsko, Normanské ostrovy... a řada dalších-daňové ráje.

Po lopatě: Musíme vystoupit ze Sovětského svazu s názvem EU a získat suverenitu, abychom snížili daně, deragulovai ekonomiku a přiákali investory.

Lafferova křivka i daňová konkurence prostě fungují.:

Analýza: Vystoupení z EU by přineslo České republice prosperitu
Autor: Lukáš Petřík | Publikováno: 17.6.2010 |

Recenze knihy Jak vystoupit z EU

Nová knížka bývalého ředitele Centra pro ekonomiku a politiku a nynějšího předsedy euroskeptické a autenticky pravicové Strany svobodných občanů Petra Macha vyvrací módní politicky korektní tezi, že členství v Evropské unii nemá pro Českou republiku reálnou alternativu.

Mach ve své publikaci nejprve popisuje úpadek demokracie spojený s naším členstvím v EU, který je dán tím, že o drtivé většině zákonů platných v Česku nerozhoduje již českým lidem volený parlament, nýbrž vzdálený byrokratický a centralistický Brusel. Čeští zákodárci pak evropské směrnice schvalují jako hlasovací mašinky prostě jen proto, že musí a Česku by jinak hrozily unijní sankce. Tento stav označuje Mach za hru na demokracii.

Legislativní proces se nedá ovlivnit ani v Evropském parlamentu, neboť zákony předkládá pouze a výhradně byrokratická Evropská komise a nikdo z europoslanců a ani žádný stát nemá právo legislativní iniciativy a nemůže navrhnout zrušení jediné regulace. Evropská unie navíc bez existence evropského lidu (démos) není optimální politickou oblastí pro demokracii a nemůže nahradit národní stát.

V druhé kapitole knihy autor popisuje jednání týkající se vstupu Česka do EU, odmítnutí euroústavy a nedávné přijetí Lisabonské smlouvy. Exporadce prezidenta republiky v ní odhaluje zákulisní procesy, přičemž uvádí řadu překvapivých, místy až skandálních či dokonce lživých výroků nejvyšších českých i evropských představitelů. V tom se knížka podobá studiím britských euroskeptiků Johna Laughlanda Znečištěný pramen a Christophera Bookera a Richarda Northe Skryté dějiny evropské integrace.

Kritiku z neschopnosti hájit české národní zájmy sklízí jak předseda ODS Mirek Topolánek, tak bývalý premiér a exkomisař Vladimír Špidla či expremiér Jiří Paroubek z ČSSD. Bývalý člen ODS Mach si zvláště bere na mušku názorový veletoč a zradu pravicových idejí ze strany občanských demokratů. Určitě je velmi přínosné, že jsou tyto skandální milníky naší nejnovější historie pěkně shrnuty a zdokumentovány v jedné knize.

Předsedovi svobodných bych tu pouze vytknul, že zde neupozornil na cynický dopis německé kancléřky Angely Merkelové hlavám členských států z doby německého předsednictví, v němž se Merkelová ptá, zdali by hlavám členských států nevadilo prosadit stejný obsah evropské ústavy jinou formou (novelizací stávajího smluvního uspořádání) a hlavně za zády občanů bez možnosti vypsání referend.

V souvislosti s českou výjimkou z platnosti Listiny práv EU požadovanou prezidentem republiky Klausův exporadce správně připomíná, že se jedná „pouze“ o dílčí úspěch, neboť opt out dojednaný českou vládou na zasedání Rady EU 30. října 2009 nebude platný, dokud nebude ratifikován všemi státy. Česká republika nemá jistotu, zda a kdy tato výjimka bude členskými státy EU ratifikována.

Ve třetí a čtvrté kapitole pak Petr Mach podrobně rozvádí, jakým způsobem může Česko z unie vystoupit a jaké smluvní uspořádání by mu zajistilo mezinárodní bezpečnost, suverenitu a ekonomickou prosperitu. Mach podobně jako bývalá britská konzervativní premiérka Margaret Thatcherová totiž již nevěří v reformovatelnost EU a vystoupení z unie je podle něj jedinou cestou, jak v ČR obnovit demokratické zřízení a restaurovat volnotržní hospodářství. V tom se ostatně příliš neliší ani od Klausova vicekancléře Petra Hájka a prezidentova tajemníka Ladislava Jakla či od současného dědice odkazu Železné lady europoslance Nigela Farage ze Strany nezávisloti Spojeného království. Tato strana v britských eurovolbách obsadila duhé místo a podobně jako Machovi svobodní vznikla jako reakce na opuštění obhajoby pravicových myšlenek ze strany britských toryů.

Volný obchod s Evropskou unií bude podle Macha i po vystoupení zaručovat dohoda o Evropském hospodářském prostoru, jejíž je Česká republika signatářem a která ani po opuštění unie neztratí platnost. Případně si Česko může ještě výhodnější dvoustranné dohody s EU vyjednat podobně jako Švýcarsko. Mach dále navrhuje, aby Česko vstoupilo do Evropského sdružení volného obchodu, které ponechává jednotlivým státům suverenitu a nesešněruje je přemírou regulací. Bezpečnost pro náš stát podle něj zajistí nadále členství v NATO.

Členství mimo unii by kromě odstranění demokratického deficitu, kdy se až o 90 procentech u nás platných zákonů rozhoduje v Bruselu, nastartovalo i ekonomiku, protože bychom se mohli zbavit zbytečných regulací, snížit daně, jejichž minimální výši v současnosti určuje unie, a přilákat tak do naší země investory.

Česká republika by se tak v přeregulovaném, protekcionistickém a neliberálním prostředí EU mohla stát oázou svobodného podnikání a případně i daňovým rájem otevřeným celosvětovému volnému obchodu. V žádném případě se tedy v autorově pojetí nejedná o izolacionismus, nýbrž o vizi přátelské spolupráce s ostatními evropskými i mimoevropskými zeměmi.

Liberální ekonom Mach na konkrétních číslech dokazuje výhodnost suverénního českého státu mimo unii, aniž by samozřejmě zamlčoval případné potíže a náklady plynoucí z našeho vystoupení. Přesvědčivě však argumentuje, že výnosy jsou vyšší než náklady, protože velmi stručně řečeno výhody z obchodování s unií by nám zůstaly, aniž bychom museli přijímat velkými státy diktované socialistické regulace (od povinného podílu zelené energie po zákaz žárovek) a podílet se na neefektivním přerozdělování dotací. Mach hájí tedy do jisté míry podobnou tezi jako Václav Klaus ve své knize Kde začíná zítřek, že míra evropského integrování již přináší v mnoha oblastech záporné efekty.

Prezident republiky Klaus navíc po své ratifikaci Lisabonu prohlásil, že „vstoupením Lisabonské smlouvy v platnost Česká republika přestane být suverénním státem. Tato změna – pro dnešek i pro budoucnost – legitimizuje snahy té části naší veřejnosti, které není věc naší národní a státní existence lhostejná a která se s tímto výsledkem nechce smiřovat.“

Mach tak ve své knize zvednul Klausem hozenou rukavici:„Prezidentu Klausovi tedy odpovídám: Není mi věc naší národní a státní existence lhostejná, nechci se s tímto výsledkem smiřovat. Chci suverénní samostatnou Českou republiku. Chci, aby Česká republika byla opět suverénním státem, aby české zákony opět tvořil jen český parlament, který se zodpovídá českým voličům.“

Sečteno podtrženo Machova kniha je velmi zdařilým, byť stručným dílkem, které vyvrací katastrofické scénáře hlásající, že by s ukončením českého členství v unii nastal konec světa. Každý Čech, kterému záleží na svobodném, prosperujícím a suverénním českém státu, za který položily své životy a cedily svou krev statisíce českých vlastenců, by si měl tuto knihu určitě přečíst. Přináší totiž vizi změny a naděje.



MACH, Petr: Jak vystoupit z EU, Laissez Faire, Praha 2010, 103 s.



PhDr. Lukáš Petřík

Autor je politolog



Vyšlo v Newsletteru Centra pro ekonomiku a politiku červen 2010
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(Frigo, 11.10.2010 10:08:13)
Odpovědět
Andorra, San Marino, Lichtenštejnsko, Švýcarsko, Norsko, Normanské ostrovy... a řada dalších-daňové ráje.

Tak tohle je dobrej vtip, v době kdy Německo ekonomika na níž jsme existenčně závislí zavádí nesmírně tvrdé treesty za spolupráci s daňovými ráji a švajc jim odtajnil přístupy k účtům atd.

A jenom tak mimochodem, Lichnštejnsko je navázané na švýcarsko a jeho frank, armádu atd. platí obrovské poplatky švýcracku, Andora platí eurem a požádal o možnost tisku vlastních eurobankovek, san marino totéž-zažádalo ecb o možnost přijmout euro.

Tyto zemičky se všechny postupně stávají rukojmím Bruselu a Německa.
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(Dan, 11.10.2010 10:11:14)
Odpovědět
správně a byly doby kdy tam Petřík ještě s machem uváděli Island a EFTU obecně :-)

Island zkrachoval a žadoní o EU a euro a Norsko se švajcem jsou platci do Bruselu, čistí přispěvatelé, podepsali že musí příjmat uprchlíky, musí dodržovat před 20s měrnic EU výměnou za volný trh a nemají žádné, ůbec žádné rozhodovací nebo kontrolní mechanismy, jsou to rukojmí EU už tedka.
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(Wolfowitz, 14.10.2010 12:45:13)
Odpovědět
Proboha Dane, už jsem Vám to psal několikrát - nastudujte si aspoň naprosté minimum, jinak tady pak takhle plácáte a jste za oslíka...
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(Dan, 15.10.2010 8:41:01)
Odpovědět
Nějak mě od tebe chybí názor k tématu, čekáš na klausův co :-DD
Halvo prázdná, zkus sem kopírovat ted zase týden trochu jin. reakci at je změna..
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(PetrW, 14.10.2010 12:54:09)
Odpovědět
Petříku, zkus tady občas citovat i něco jiného než pořád dokola dva intelektálně impotentní spisky Hájka a Macha.
Začíná to být dost únavné.
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(aaa, 15.10.2010 22:56:55)
Odpovědět
Mirne priblble. To "mirne" je v uvozovkach!
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(L.Pe, 10.10.2010 19:05:02)
Odpovědět
Maftíku, určitě. Pokud kandidují důvěryhodní lidé za SSO, volte je. Naše podpora Suverenity není bezvýhradná...
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(kingsfield, 10.10.2010 20:10:08)
Odpovědět
SSO+Suverenita= Bily verbez!!!
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(ash, 11.10.2010 8:28:34)
Odpovědět
kingsfield + komentář = nenávistná blábol
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(Nermuť Jan, 10.10.2010 20:55:36)
Odpovědět
Doporučuji volit KSČM.

Proč?

Václav Havel a Václav Klaus zrušili Armádu ČR.

A POUZE KSČM MÁ VE SVÉM PROGRAMU ZNOVUVYBUDOVÁNÍ ARMÁDY ČR.

Pane Petříku. Má Suverenita v plánu vytvořit Armádu ČR? Nemá.
Tak nelžete o tom, že je to státotvorná strana, to je HLOUPÁ LEŽ.
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(Jiří Kudrna, 10.10.2010 21:19:57)
Odpovědět
Jste směšní, jak můžete vedle paní Bobošíkové doporučovat ty blby z ODS.To zase jenom myslíte na zadní vrátka.Jděte se vycpat.
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(Nermuť Jan, 10.10.2010 21:34:50)
Odpovědět
Jistě to s tím Stalinem.

Oni nechápou, že takový mrchožrouti nemaj nárok.
Rusové, když jsem příjdou, tak budou honit i KSČM a Pravoslavnou církev. Tak jakou šanci má katolickej pravocivej web?

Nemá šanci žádnou.

Rusové a my SLované obecně bereme jen toto:
Jsi na naší straně.
Nejseš na naší straně.

Ono je to jasný tomudle tady šéfuje Klaus, jenže to mu neprojde.

Klaus dal rozkaz zabíjet Ruské vojáky. Takže je na stejné lodi, jako Hitler. Nemá nárok.

Kdyby klasu neposlal vojáky vraždit do Osetie, prosím, ale on je poslal. Nemá nárok.

Jestli si někdo myslí, že stačí jeden článek. Stalin byl machr a dobrej chlap. Tak se mýlej.

Buď jsou Komunisti, nebo jsou na Druhé straně.

Ona totiž je Katolická církev nepřítelem Ruska a Slovanů vůbec.
Buď jseš Katolík.
Nebo jseš Slovan.

Neexistuje Slovan a katolík.

Vono nejde ani tak o to, že Klasu poslal vojáky do Gruzie, jde o to, že pozval Papeže. To je ten průser.
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(dub, 10.10.2010 22:44:24)
Odpovědět
Ty blbe,dej pokoj aspoň v neděli..
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(Kalous, 11.10.2010 13:22:49)
Odpovědět
Nermuti, nepřeháněj. Klaus fandil J. Osetii a ne Gruzii. Ty těžké houfnice a dělostřeleckou munici zadarmo tam poslal někdo jiný. A v Gruzii bojovali jen na černo čeští žoldáci a žoldačky, některé Rusové i pochytali - to jsem zvědav jestli je už pustili nebo poslali někam na Sibiř do dolů.
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(Nermuť Jan, 11.10.2010 15:17:29)
Odpovědět
Jenže ty žoldáci a žoldačky byly právě členy Armády.
Jinak Ruská vláda říkala, že tam byli poslány Armádou ČR.

Takže důkaz, že tam šli sami.
A pokud může někdo posílat vojáky někam, bez souhlasu prezidenta, tak je to šašek a né prezident.
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(Kalous, 11.10.2010 15:27:04)
Odpovědět
My vlastně už asi skoro ani armádu nemáme - jen sbor žoldáků bojující za cizí zájmy. Také by si je měl platit ten pro kterého pracují.
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(Kalous, 11.10.2010 15:39:31)
Odpovědět
To také nechápu - jak si armáda může dělat co chce bez souhlasu svého nejvyššího velitele - presidenta ČR. To by mne fakt naštavalo a hned bych sesadil všechny generály a nahradil je svobodníky a desátníky.
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(Nermuť Jan, 12.10.2010 13:58:09)
Odpovědět
ono je také možné že:
Klaus vydá rozkaz a pak říká, že ho nevydal.
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(PetrW, 14.10.2010 12:42:25)
Odpovědět
Sakra Nermuti, chudák Lukoilovič leze do pr_ele Kremlu a Putinovi seč může, funguje jako vrchní apologet a trojský kůň Rusácka v Evropě a ani to ti není dost?
I soudruh Kalous to vidí jak se snaží.
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(Nermuť Jan, 15.10.2010 16:42:05)
Odpovědět
Ne není to dost.
Prostě prezident státu NATO nemůže být spojencem Ruska.

Jo, ale až vyhrajou komunisti volby, tak bude ministrem financí.
Možná pak to bude dost.
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(XXX, 11.10.2010 11:18:12)
Odpovědět
Ať žijí vlastenci a obhájci křesťanských hodnot!http://novotnyjiri.blog.idnes.cz/c/159063/Cesti-muslimove-kandiduji-v-komunalnich-volbach.html
Pavel Skeptik
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(Katsanson, 10.10.2010 23:03:14)
Odpovědět
I když se sliby paní Bobošíkové hezky poslouchají,docházím k tomu, že je to čirý populismus. Ona se nebije za národní zájmy, ona se bije za svoje koryto. Co udělala pro náš národ když byla europoslankyní?
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(XXX, 11.10.2010 10:55:31)
Odpovědět
Přesunula výrobu "českého skla" do Číny, asi aby se český dělník moc nestaral o práci ale o politiku! Hlavně tu "vlasteneckou"!
Pavel Skeptik
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(Kalous, 11.10.2010 13:28:07)
Odpovědět
Skeptiku, nekecej! Číňané se naučili vyrábět "české sklo" dávno před tím už v našich socialistických továrnách v rámci internacionální pomoci. Spíše bych řekl že české sklárny byly vytunelovány a vykradeny než aby je zničila čínská konkurence.
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(XXX, 11.10.2010 14:22:11)
Odpovědět
nekecám, Bobošík svou zprivatizovanou fabriku na výrobu pivního skla převedl do Číny! To nemá nic společného s tím, že Číňané umí sklo o několik set let dříve jak my! To je o tom "vlastenectví"!
Pavel Skeptik
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(Kalous, 11.10.2010 15:23:10)
Odpovědět
Jo Skeptiku, Bobošík myslí dopředu. Zde by mu jeho sklárna zbankrotovala jak České sklo a jiné sklárny. A do Číny se cpou všichni - Němci, Volkswagen - Škoda, Francouzi, Rusové, Američani - vždyť Číňanů je 3x tolik než lidí v EU a to užb je nějaká síla a trh. Kdyby třeba Tatra spolupracovala místo s Američany s Číňany - nemusela by propouštět.
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(Dan, 15.10.2010 8:37:05)
Odpovědět
Náměstku, musíš rozlišovat mezi expanzí na nesaturovaný trh a kompletním přesunem výroby do rozvojové země kvůli snížení nákladů, tak sem nemnotej VW a další, ti mají stále většinu fabrik v Evropě !!
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(Petr 2, 11.10.2010 7:53:25)
Odpovědět
Prosím Vás LIDI nechte tat ty co už tam jsou -ty už mají nakradeno,když tam pošlete jiný ,tak začnou brát i ten zbytek a na nás už nic nezůstane.
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(ABC, 11.10.2010 9:39:55)
Odpovědět
U Oberfalzera bych byl opatrný. Svého času to pekl s Pehem, je členem správní rady Fora 2000 (!) atd.
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(ABC, 11.10.2010 9:45:30)
Odpovědět
"Mrzí nás poněkud sektářský postoj Strany svobodných občanů (Svobodní), která nyní bojkotuje Akce D.O.S.T. a proti euroskeptickému Ladislavu Bátorovi postavila vlastního kandidáta."

Mohl by někdo napsat podrobnosti?
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(XXX, 11.10.2010 10:57:39)
Odpovědět
Proti Bobošíkové třeba čerta!
Pavel Skeptik
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(Samuel Vitovsky, 11.10.2010 11:07:31)
Odpovědět
Taky by mě zajímalo, jak to autoři (autor?) mysleli.
Mně připadá, že se sektářsky začíná vyjadřovat redakce (šéfredaktor?) EUportálu. Tenhle web byl obviňován, že píše jako fanklub Václava Klause. Pochopitelně to byl nesmysl. Jenže postupem času se z toho stala skutečnost. Jak jinak brát větu "Jsme rádi, že Akce D.O.S.T. i Suverenita Jany Bobošíkové mají sympatie prezidenta Václava Klause." Copak tohle je nějaký argument?
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(Zay, 11.10.2010 9:49:27)
Odpovědět
Podpora narcistní soudružky Bobošíkové? To je snad žert, ne?!
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(Miguel, 11.10.2010 10:01:51)
Odpovědět
Bobo může volit jenom hodně velký zoufalec, euroskeptikům doporučuji spíše ODS.
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(Niky, 11.10.2010 10:51:59)
Odpovědět
Pražský Hrad 2008 Po setkání Klaus,Merkelová se uskutečnila tisková konference na které řekli. Angela Merkelová:Pan president Klaus je jako husité,také nechce ustoupit ani o milimetr. Václav Klaus odpověděl:Paní kancléřka nechce,abych ustoupil o milimetry,ona chce abych ustoupil o kilometry! Volím Suverenitu Jany Bobošíkové!
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(EUbijec, 11.10.2010 11:03:12)
Odpovědět
No, tak místo politického turisty Bátory hodím hlas raději Bednářovi, je mi mnohem sympatičtější. V komunálkách SSO, není co řešit. Svazačka Bobošíková je podle mne pako.
Suverenita má bohužel problém
(MK, 11.10.2010 13:23:21)
Odpovědět
Má na své brněnské komunální kandidátce chlapíka, který je aktivním, byť mírně utajeným, muslimem.
Můžeme pak věřit proklamacím o mešitách?

V zájmu férovosti nutno dodat, že jiné pravicové strany jsou s infiltrací možná ještě dál.

http://novotnyjiri.blog.idnes.cz/c/159063/Cesti-muslimove-kandiduji-v-komunalnich-volbach.html
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(Čtenář 1, 11.10.2010 13:25:43)
Odpovědět
To musíte být pěkně zoufalí, když nabízíte to, co nabízíte. Jste si jisti, že tak činíte při plném vědomí a ne v deliriu tremens?
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(Felix, 11.10.2010 16:43:31)
Odpovědět
Mně se to jeví jako uvážlivý návrh a děkuji za něj.
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(frantisek zajicek, 11.10.2010 17:55:20)
Odpovědět
Petriku,proc tam nemate nekoho z Mostu?Zakazal Vam to zastupce predsedy SSO pisalek Matejka?No jo,kdyz ten kujon ma problemy s Mosteckymi financaky pro neplaceni dani...Cha,cha,Vy kaspari,kazat vodu a chlastat vodku,to je ta vase suverenita,FZ
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(p, 11.10.2010 19:35:51)
Odpovědět
Zajíčku, myslel jsem že jsi trochu menší vůl. Splet jsem se.
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(Wolfowitz, 14.10.2010 12:48:05)
Odpovědět
Podle mě je téměř maximální (vůl)... :-))
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(Dagmara, 15.10.2010 18:51:07)
Odpovědět
Mám dotaz pane Wolfoviči, jste také homosexuál stejně jako Václav Klaus, pan Hájek nebo pan Petřík ?
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(Štastný Jim, 11.10.2010 18:15:07)
Odpovědět
Bobo,
chodí ve žlutém už se připravuje na příchod čínanů.Politická turistka,která hýří populistickými proslovy,doporučuji nebrat.
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(Bruno, 11.10.2010 19:50:35)
Odpovědět
Kdo volí VBobo je v mých očích troska, chudák a ubožák v jednom...

Svazačka, pravačka, socialistka, suverenistka.. prodejná politická děv,ka nic jin. není ta paní...
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(Lumír D., 11.10.2010 19:52:39)
Odpovědět
Bobošíková je ten největší politický odpad, který jsem u nás od revoluce zahlédl, naštěstí lidi jí to dali zatím dosti důrazně pocítit..
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(aaa, 15.10.2010 23:04:38)
Odpovědět
Prichod Cinanu pozname na Bobo podle toho, ze si necha udelat plastiku oci a do zivotopisu prida vetu "Jiz v mladi jsem rada jedla ryzi". A zduvodni to tim, ze Cinane nelikviduji nasi
Suverenitu jak EU!
Raději Bednáře (Svobodní) než Bátoru (Suverenita)
(Honza, 11.10.2010 20:46:00)
Odpovědět
Bydlím na Jižním Městě a budu volit kandidáta Svobodných. Je to pevný euroskeptik a dělá poctivou kampaň. Rozdává tam skoro denně letáky "ANO svobodě, NE bruselské vrchnosti". Rozdává i křížovku, kterou když vyluštíte, vyjde "Byli jsme před Bruselem, budeme i po něm". V čem je podle euportálu Bátora kvalitnější než Bednář?
Re: Raději Bednáře (Svobodní) než Bátoru (Suverenita)
(frantisek zajicek, 12.10.2010 18:54:19)
Odpovědět
Honzo,nic proti tomu,koho volis,agitace neni muj styl,ale Vy Prazaci jste pekne drzgresle.To u nas na Moravskem Slovacku se rozdava uzene,klobasky a i u Komancu dostanete predvolebni gulas.A Ty jsi nadseny z nejakeho letaku,z toho se jeste nikdo nenazral,s tim se da akorat vytrit ritni otvor,cha,cha,cha,FZ
Re: Doporučení koho NEvolit v senátních a komunálních volbách
(M.Paul, 11.10.2010 21:25:07)
Odpovědět
Vážená redakce,
s některými Vašimi články lze plně souhlasit. Ale doporučení k volbám je zcela mimo mísu. Prostě hnus: smíchat odborářského úchyla Duška s všehoschopnou (ale skutečně všehoschopnou) Bobo a skutečně obhájci pravicové demokracie - jste udělali medvědí službu pravici jako takové.

A teď je otázka, co je pravice. Už dlouho se říká, že máme tři komoušské strany: pro ty úplné absoventy speciálních škol se jmenuje KSČM, pro absolventy alespoň učňáku se jmenuje ČSSD, a pro ty prolezivší maturitou je tu komunistická strana pod názvem ODS (platná především za Klause).

No a teď tu máme jistého pana von und zu Schwarzenberg, když se nechci pouštět více do celého jeho titulu. A vyhovuje nám jeho značka i způsob prosazení. A kdo si myslí, že jde přátele starého R-U, tak má svým způsobem pravdu. R-U bylo demokratičtější verzí EU.
Cílem pravice ve střední Evropě musí být rozbití monopolu Bruselu, obnovení R-U jako politické protiváhy "jížních" členů EU.

Dalším cílem je odstavení všech různě kamuflovaných komoušů: u nás v první řadě Lukouiloviče. Tahle škodná způsobí za svého (podvakráte komouši posvěceného) působení nedozírné škody podporou zločineckých "slovanských" režimů.

A kde jsme u voleb: volit jen 4 zde zmíněné kandidáty? Jen proto, že společnou kandidátku nelze vytvořit pro hnojovitost kandidátů?

PRAVICE MÁ PROBLÉM: rozpoznat co je vlastně pravice.
Já volím lidi TOP09 - a všem to doporučuji. Otázek je méně, problémy jsou známy. Kandidáti vycházejí jako to nejmenší zlo. Bobo vychází jako ten nejhorší populismus, kromě páně Klausovy klaky.
Re: Doporučení koho NEvolit v senátních a komunálních volbách
(PetrW, 14.10.2010 12:47:26)
Odpovědět
Ale pochopte, že kritérium podpory vepříků Petříků a jiných z redakce euportalu není pravicovost nebo levicovost, ale to jestli dotyčný je dostatečně nekritický obdivovatel Lukoiloviče Klause.
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(Davidan, 11.10.2010 21:52:16)
Odpovědět
Nevolitelní, po zkušenostech, jsou všichni kandidáti ODS, TOP09, VV.
Tyto strany a všichni, kdo jsou na jejich kandidátkách jednoznačně prokázaly, že chtějí zničit tento stát a udělat z občanů žebráky, kromě vybrané skupiny, která naopak shrábne vš, co bude ještě, po všech jejich krádežích, ukradeno.
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(Polo, 11.10.2010 22:07:07)
Odpovědět
Já jsem docela příjemně překvapen koho doporučuje redakce volit.
Když tak pročítám názory, tak se mi zdá, že některým pravičákům levičáci z EU nevadí, za to domácí levičáky nemohou vystát.
se Suverenitou nastal problém
(M.Konvička, 12.10.2010 18:17:57)
Odpovědět
Na čelném místě jejich brněnské kandidátky je muslim, hádži Libor Matouš.

Vedení strany na to bylo upozorněno - bez reakce.

Následovala tato zpráva, na níž reagují strkáním hlav do písku.
http://novotnyjiri.blog.idnes.cz/c/159063/Cesti-muslimove-kandiduji-v-komunalnich-volbach.html

Nevolit.
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(Sekundus, 12.10.2010 20:06:08)
Odpovědět
Lukáši, Lukáši!
Tak Svobodní jsou podle Vás sektáři.
1) Že je někdo (možná! a to ještě jen verbálně) nepřítelem mého nepřítele, ještě neznamená, že musí být mým přítelem.
2)Když je má země a svoboda jejích občanů ohrožena z vnějšku (třeba tou EU a její LS), vlezu do zákopů třeba i s tou levicovou čarodějnicí Bobošíkovou a třeba i s Vojtou Filipem a s klerikálními regulátory z DOSTu. Když jde ale o domácí politiku, tak s nimi prostě v jednom šiku být nemohu. Proto zcela souhlasím s postojem a postupem Svobodných. Čas jim dá za pravdu.
3) Konzistence a důslednost není sektářstvím. Sektářstvím je ale Vám blízké exaltované katolictví.
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(ash, 13.10.2010 8:38:47)
Odpovědět
Dovolím si nesouhlasit.
1) V senátu zdaleka nejde vždy jen o domácí politiku a Svobodní místo aby podpořili euroskeptického Bátoru, postavili truckandidáta.
2) Nejsou konzistentní ani omylem. Na jedné straně mají plná ústa rušení, podle nich nepotřebných úřadů, ale když mohli v dubnu podpořit demonstraci DOSTu proti antidiskriminaci a zrušení toho absolutně nejméně potřebného úřadu – Kocábovy židle, nastalo ohlušující ticho.
Jojo, já nic neříkám, ale čas mi dá za pravdu. Cha chá!
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(romanH, 13.10.2010 12:27:48)
Odpovědět
" místo aby podpořili euroskeptického Bátoru, postavili truckandidáta. "

Z vaseho prispevku mam dojem, ze euroskeptismus povazujete za zaruku, ze politik bude dobre a zodpodvedne delat svoji praci. Ja sice nemam se svobodnymi nic spolecneho, ale pokud povazovali sveho "truckandidáta" za lepsi volbu, tak nevim proc by meli podporovat p.Batoru. Kdyz stejne ani jeden nema sanci. A nemeli by ji, ani pokud by se dohodli SSO s Bobosikovou na spolecnych kandidatech.
Ja osobne, jako konzervativni euroskeptik nejsem ochoten hlasovat pro zadneho levicaka a ani kandiadata levicove strany. A muze to byt klidne nejvetsi euroskeptik ve stredni Evrope...
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(ash, 13.10.2010 14:54:33)
Odpovědět
Proč podpořit pana Bátoru? Třeba proto, že to byl donedávna jejich člen? Dokonce člen jejich republikového výboru?
Jinak být zásadový je pěkné, ale kádrovat záchranáře a přitom sedět na potápějící se lodi, není příliš moudré. Navíc si nemyslím, že jde o levičáka, ale pouze o konzervativce, kterého mnohdy až ultra liberální Svobodní jednoduše neskousli.
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(romanH, 13.10.2010 15:16:24)
Odpovědět
Ja p.Batoru vubec neznam , ale to, ze kandiduje za levicovou Suverenitu ho v mych ocich diskvalifikuje.
A z toho co jste o nem napsal:
Konzervativec, ktery byl clenem republikoveho vyboru ultraliberalni strany, aby pote kandidoval za p.Bosikovovou, kterou myslim Sekundus vcelku prihodne nazval "levicovou čarodějnicí " mi neprijde zrovna zasadove.
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(ash, 13.10.2010 17:08:33)
Odpovědět
Svobodní se deklarovali jako liberálně-konzervativní strana. Tím si vysvětluji to, že k nim vstoupili i lidé hodnotově konzervativní, kteří se domnívali, že ta strana taková opravdu bude. Domnívám se, že se spálil nejen pan Bátora. Strana nevystupuje jako zastánce jakýchkoliv hodnot. Tedy pokud nemáme na mysli hodnotu majetku. Takže to, že opustil stranu, která se ukázala být něčím jiným, než za co se vydává, mně nepřipadá bezzásadové.
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(romanH, 13.10.2010 17:31:43)
Odpovědět
Nabizi se potom otazka, proc cekate od strany, ktera vicemene za zadne hodnoty nebojuje, ze bude podporovat zrovna p.Batoru.
To, ze konzervativec kandiduje za levicovou stranu Vam prijde zasadove??
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(ash, 14.10.2010 7:43:04)
Odpovědět
Ta otázka nás vrací na začátek diskuze a tím ji pěkně uzavírá. Je to euroskeptická strana a pan B. je euroskeptický kandidát. V tomto bodu se jejich názory bez problémů protnou. Hájit suverenitu a samostatnost země před arogancí nikým nevolených elit mi v tomto okamžiku připadá naprosto klíčové. Přesně, jak říká Sekundus: „Když je má země a svoboda jejích občanů ohrožena z vnějšku (třeba tou EU a její LS), vlezu do zákopů třeba i s tou levicovou čarodějnicí Bobošíkovou a třeba i s Vojtou Filipem a s klerikálními regulátory z DOSTu.“ S touto jeho větou absolutně souhlasím. Jinými slovy, přestanu řešit malichernosti, nebudu hledat truckandidáty a podpořím pana B.
Tím odpovídám i na druhou otázku. Jsme v zákopech. Dokud tam budeme, není co řešit. Pěkný den.
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(Dan, 14.10.2010 9:45:22)
Odpovědět
Nikým nevolených elit, to asi myslíte Klause, nebo vy jste byl volit prezidenta ??
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(romanH, 14.10.2010 10:11:50)
Odpovědět
Z vaseho vyjadreni logicky vyplyva, ze v situaci, pokud by jedinou euroskeptickou stranou v Cechach byli komunisti, ze by jste jim dal svuj hlas. Ja ale nejsem zastancem teorie ze "ucel sveti prostredky".

Co se tyka toho ohrozeni z vnejsku, uz jsem to psal o par komentaru vyse:
"Preci jen, v EU jsme dobrovolne a s dlouhodobe vetsinovou podporou obyvatel...."

Kdyby jste se nad tim zkusil zamyslet, tak by Vam mozna doslo, ze nejvetsi "nepritel" neni vne ale uvnitr.
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(Nermuť Jan, 13.10.2010 8:56:54)
Odpovědět
Pravý název:
Strana Svobodných Zednářů.

Zednáři jsou mimochodem vyznavači Lucipera.
Je třeba říci víc?
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(Ivan2, 13.10.2010 13:50:42)
Odpovědět
Jene, Jene. Ty když jdeš kolem kostela, tak musíš být posranej až za ušima. Vždy otočíš jakoukoliv debatu proti kléru. Je mi tě velice líto. Vypadáš na zkrachovalého politruka.
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(Nermuť Jan, 13.10.2010 18:44:31)
Odpovědět
Další katolík- fašoun.

Já jsem Křesťan, jen mi vaděj ti pohané.

No SSZ je nejhorší banda v ČR.
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(iv, 13.10.2010 6:24:40)
Odpovědět
Obrazně řečeno, jsou to polibky volební smrti, pevně doufám.
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(čarodějnice, 13.10.2010 12:40:28)
Odpovědět
Nyní je mi jasné,proč parlamentní volby skončili tak jak skončili.Doufám,že voliči vámi podporované kandidáty budou ignorovat,třeba i vícekrát.Nebylo by lepší,kdyby vaše redakce raději napsala"Děkujeme nekandidujte"?
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(Standa 1, 14.10.2010 18:45:23)
Odpovědět
Že tahle dáma bojuje za národní zájmy nevěří ani těch 30% lidí v národě, které Zeman považuje za blby. Ta bojuje jenom za to, aby zůstala dále u nějakého koryta. A nebylo by nad islám, kdyby ji mohamedáni oznámili, že ji budou volit!
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(Stilet, 14.10.2010 22:23:41)
Odpovědět
Tak to tedy ten EUportál fandí opravdu už pořádným křivákum. Jděte do pr- paďous s celou suverenitou. Suverenitu může zajišťovat jen silná armáda a tu kde vy šašci ji máte? Tá vámi propagovaná Suverenita jsou všechno kryptobolševici kteří rádí udělají z té vaši suverení země kolonií toho mocného dubiska na východě. Blbouní.
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(Samuel Vitovsky, 14.10.2010 23:36:58)
Odpovědět
Zajímavé je, že autoři článku nemají moc velkou potřebu zapojit se do diskuse pod ním. Pan Petřík zareagoval pouze dvakrát. Poprvé vcelku logicky ale krátce, podruhé úplně mimo mísu.
Není to moc v souladu s tím, že mají odvahu něco nám radit. A dokonce radit způsobem buď nepříliš srozumitelným (Jaromír Dušek) nebo naivním (Petr Bratský – "slušný člověk"). K tomu ta kritika SSO je postavená na omylu.

Škoda - další odfláknutý počin.
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(Dan, 15.10.2010 8:39:02)
Odpovědět
Kde nic není ani čert nebere...

Blahoslavení chudí duchem...


A co jste čekal od tohoto undergroundu ?
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(ash, 15.10.2010 9:05:25)
Odpovědět
Nedá mi to, ještě neokomentovat dodatečné vyjádření pana Smetky, jako místopředsedy SSO.
V době, kdy Suverenita svého kandidáta veřejně představila, Svobodní oficiálně ještě žádného neměli. Takže Suverenita mohla těžko nasadit kandidáta proti někomu, kdo u Svobodných formálně pořád neexistoval. Co si kdo z kandidátů a v jaké době vybral, je úplně irelevantní. Podstatné je, kdy strana kandidáta potvrdí. Tu posloupnost známe.
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(EUbijec, 15.10.2010 13:41:40)
Odpovědět
Ano, kandidáti Suverenity je třeba podporovat.

Brno - Starý Lískovec
Kandidát Libor Matouš (Suverenita) - muslim, dvakrát ženatý. Jeho bývalá manželka, se kterou má patnáctiletého syna, nosí nikáb (černý oděv zahalující celou postavu, vidět jsou pouze oči), jeho současná manželka (Slovenka) nikáb nenosí a k islámu konvertovala až po svatbě.
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(L.Pe, 15.10.2010 14:22:48)
Odpovědět
My jsme vyjádřili podporu Suverenitě pouze v Praze, a to ještě kromě Prahy 6.
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(Linghor, 15.10.2010 16:28:59)
Odpovědět
Oto tu Lukáši pčece nejde, tady jde o princip, ty nevidíš ten rozdíl mezi programem a realitou ?
Bobo je normální póvl.
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(Pavel Skeptik I, 16.10.2010 9:03:49)
Odpovědět
Smutné je, že nikomu nepřipadá divné spojení Klause, který ještě onehdá považoval církve za spolek na úrovni zahrádkářů, D.O.S.T.u a Bobošíkové! Pokud bych chápal všechny, tak jak jsem sledoval jejich politickou historii, tak se přece tito lidé nikdy nemůžou sejít a podporovat stejnou politiku! Nebo jim jejich Já zatemnilo úplně mozky! Ještě bych byl schopen chápat presidenta a DOST, protože stárne a ty boží mlýny melou...ale nemůžu pochopit kohokoliv, kdo obhajuje naši civilizaci z pozice celkem konzervativní, že se dá dohromady z Bobošíkovou!!! To je prostě cesta do kanalizace národa a společnosti! Svůj podpis pod D.O.S.T. jsem odvolal!
Re: Doporučení koho volit v senátních a komunálních volbách
(Linghor, 16.10.2010 11:20:57)
Odpovědět
Spojuje je euroskepticismus jinak nic.

Je to dost ? no nevím, pokud ano, pak zde máme novou fanatickou nternacionálu, kde vlastní ideje ustupují spojením s ďáblem .. účel světí prostředky..