reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Nečasovo chucpe. Prý nedovolíme zadlužovat stát, ani obce. Ale kdeže, pane premiére

Autor: Petr Mach | Publikováno: 15.10.2010 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

 Také jste viděli ten billboard? Petr Nečas, předseda vlády a ODS, říká „Nedovolíme zadlužovat stát, ani obce“. Tentýž Petr Nečas předkládá jménem vlády Poslanecké sněmovně rozpočet s deficitem 135 miliard. Poslanci koalice se tedy chystají zvednutím rukou zadlužit příští rok tuto zemi o dalších 135 miliard. Po loňsku je to druhý nejhorší rozpočet v dějinách České republiky. Celkový dluh veřejných financí má vzrůst z 1411,7 mld Kč (38,4 % HDP)nedovolime na 1547,9 mld Kč (40,6 % HDP).

Vadí mi dvě věci. Jednak to lhaní a jednak neschopnost rozpočet vyrovnat.

Říkejte lidem pravdu

Měli dát na billboard „Zadlužíme zemi příští rok o dalších 135 miliard“. To by bylo férové. Vadí mi ten orwellovský doublespeak: Pravda je Lež. Dluh je Úspora.

O šetření se jen mluví. Dokonce i počet zaměstnanců na samotném Úřadu vlády má podle návrhu narůst z 509 na 524. Počet byrokratů na „čerpání dotací EU“ stoupne o 2232 lidí.

Rozpočet přitom vyrovnat mohli. Ani ten Kocábův úřad nezrušili a nedivil bych se, jestli rezignovaný Kocáb někde ve vládním sektoru dál nepůsobí – pouze někde méně na očích. Žádný zákon, který by šetřil peníze daňových poplatníků, do Sněmovny nepředložili.

Rozpočet vyrovnat lze

Že rozpočet vyrovnat lze, jsem psal již dříve. Nyní si to může po svém zkusit každý v internetové aplikaci Snižte schodek státního rozpočtu. Jde to, ne, že ne.

Vyzývám Petra Nečase, a všechny jeho poslance, aby dodrželi svůj aktuální volební slib „Nedovolíme zadlužovat stát“ – vraťte návrh státního rozpočtu vládě k přepracování. Ať vám předloží návrh rozpočtu, který bude vyrovnaný. Slibujete to voličům na billboardech.

Převzato z autorova blogu

Autor je předsedou Strany svobodných občanů

reklama
2744 čtenářů | 50 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Nečasovo chucpe. Prý nedovolíme zadlužovat stát, ani obce. Ale kdeže, pane premiére
(Dan, 15.10.2010 8:12:04)
Odpovědět
Tímto rizím populismem se Mach shazuje více a více.


Neodpustím si zase rejpnutí do věčně se mýlícího Václava Klause, Machova učitele.

Rozbíhající se měnová válka která podle většiny expertů může způsobyt až další stagnaci popř. krizi je důsledkem umělé devalvace.
Pan Klaus nedávno řekl: " Kdyby mělo řecko svoji drachmu, shodilo by měnu o takových 20-30% a bylo by po problémech"

Realita nám aktuálně ukazuje že takhle se věci řešit nedají, oni se pane hloupý prezidente, vy naivko ostatní proti tomu budou bránit stejně :-)


Ale zpět k populismu dalšího papírového ekonoma co si k praxi nečichl, Petra Macha.
Zvrátit takový nebezepčný dluhový trend opravdu nelze během půl roku milí Petře, lze to v lepším případě dorovnat v průběhu 2-3 let po naběhnutí kompletních a systémových reforem, komplexních reforem !
Re: Nečasovo chucpe. Prý nedovolíme zadlužovat stát, ani obce. Ale kdeže, pane premiére
(Wolfowitz, 15.10.2010 8:49:26)
Odpovědět
Jako obvykle - Dane nastudujte si aspoň to minimum. Jinak se tady fakt ztrapňujete a jste tady za oslíka. Ale ono to studium bez dokončené střední školy jde těžko, že?
Re: Nečasovo chucpe. Prý nedovolíme zadlužovat stát, ani obce. Ale kdeže, pane premiére
(Alberto Kvěcha, 15.10.2010 9:57:10)
Odpovědět
Petře Machu, pro případ funkční zálohy,panem KLausem uměle vytvořený poradče neporadče, Vy nejste ani schopný si uvědomit ,že Vás už dávno ten stavitel odepsal.Pro něj jste pane Machu i se svou SSO nepoužítelný,s
Machem jako politekem se v euroskeptickém projektu už nepočítá.Ve volbách jste se stal výrazným propadákem.To k vašemu politickému tažení proti EU.Mach jako ekonom nevím o ničem,jako euroskeptický politik bez sebemenšího úspěchu,jako poradce prezidenta,o tom se nebudeme raději bavit,že pane Machu.
Re: Nečasovo chucpe. Prý nedovolíme zadlužovat stát, ani obce. Ale kdeže, pane premiére
(Dan, 15.10.2010 17:22:52)
Odpovědět
Tak Alberto jdeme sledovat průběžné výsledky voleb, uvidíme zda anální jízda Václava Pružinského tentokrát v podání svazačky Bobošíkové překvapí :-)
Re: Nečasovo chucpe. Prý nedovolíme zadlužovat stát, ani obce. Ale kdeže, pane premiére
(frantisek zajicek, 15.10.2010 17:47:05)
Odpovědět
Alberto,Wolovic a C.Q.Lafeta jsou jeden a ten samy clovek.On se,chudak,uz nekolikrat proflaknul.Ale mam ho rad.Nazor nema zadny,sem tam do me rypne,hlavne ze vim,ze je zdrav a ma radost ze zivota.A o to tu nakonec jde.A taky si ho cenim,ze nemachruje nejakym vzdelanim,ci spolecenskou pozici.Proste je,jaky je a koho si voli je jeho vec,FZ
Re: Nečasovo chucpe. Prý nedovolíme zadlužovat stát, ani obce. Ale kdeže, pane premiére
(Alberto Kvěch, 15.10.2010 20:30:38)
Odpovědět
Tak Františku.To ne,v žádném případě.S jmenovanými nemám nic společného a jejich příspěvky neznám.Na euroskepcickém,portálu opravdu vystupuji pouze pod svým jménem Alberto Kvěch.Také nevím ,že bych si někdy do tebe rýpnul,prosím o odkaz na můj příspěvek, kde se tak stalo.Jinak si myslím,že právě mé příspěvky jsou pouze osobně názorové,neopisuji zde stránky dějepravy, abych se ukázoval ,že něco znám a znamenám.Nejsem poznamenán žádným komplexem a vždy píši pouze své názory ať se to někomu líbí nebo ne.Dana a právě tebe považuji za názorového přítele.Škoda,že si to myslíš.Tos ulít.
Re: Nečasovo chucpe. Prý nedovolíme zadlužovat stát, ani obce. Ale kdeže, pane premiére
(Dan, 15.10.2010 20:44:49)
Odpovědět
To bylo jenom oslovení.. :-)
Re: Nečasovo chucpe. Prý nedovolíme zadlužovat stát, ani obce. Ale kdeže, pane premiére
(zajicek frantisek, 16.10.2010 14:25:25)
Odpovědět
Alberto,tos spatne pochopil,to prvni je osloveni a za nim prichazi carka.V zadnem pripade Tebe s temi dvema(ci jednim)nespojuji dohromady.Jinak samozrejme sis do me nikdy nerypnul.S Danem take nesdilim 100%nazor,ale je holt"nas"FZ
Re: Nečasovo chucpe. Prý nedovolíme zadlužovat stát, ani obce. Ale kdeže, pane premiére
(Alberto Kvěch, 16.10.2010 20:21:01)
Odpovědět
Beru zpět.Četl jsem to v běhu a uvědomil si to hned, jak jsem to kliknul do světa, ale už to nešlo hodit zpět.Stane se, promiň.Vše je OK.
Re: Nečasovo chucpe. Prý nedovolíme zadlužovat stát, ani obce. Ale kdeže, pane premiére
(Alberto Wolovic, 18.10.2010 8:18:02)
Odpovědět
:-))
Re: Nečasovo chucpe. Prý nedovolíme zadlužovat stát, ani obce. Ale kdeže, pane premiére
(kapej, 15.10.2010 10:21:05)
Odpovědět
" Mylí Dane, vi zde pusobýte opravdu jako rizý pytomec." Vaše nesmysly nemá cenu ani komentovat.
Re: Nečasovo chucpe. Prý nedovolíme zadlužovat stát, ani obce. Ale kdeže, pane premiére
(Alberto Kvěch, 15.10.2010 11:50:15)
Odpovědět
Popisujete se věrohodně,ale nemusíte, jste znám.Váš příspěvek opravdu nejde jinak komentovat.Beznázorová euroskeptická sprostota.Ještě přispěchá Brabec s konstatováním ,že souhlasí s Klausem a, že bude volit SSO nebo Bobo.Opravdu bez komentáře.Nehezký den euroskeptici.
Re: Nečasovo chucpe. Prý nedovolíme zadlužovat stát, ani obce. Ale kdeže, pane premiére
(C.Q.Lafayette, 15.10.2010 8:50:30)
Odpovědět
Přesně tak - mě taky fascinuje to, že ten doublespeak téměř nikoho nešokuje...
.
Pravda je Lež. Dluh je Úspora.;
Re: Nečasovo chucpe. Prý nedovolíme zadlužovat stát, ani obce. Ale kdeže, pane premiére
(Šoumen, 15.10.2010 10:59:56)
Odpovědět
Doublespeak nefascinuje protože je z dílny ODS, ale tyto doublespeaky fascinovaly, pokud byly z dílny ČSSD. Prostě jako ovčané trpíme vážnou schizofrenií.
Re: Nečasovo chucpe. Prý nedovolíme zadlužovat stát, ani obce. Ale kdeže, pane premiére
(Sunny, 15.10.2010 9:36:57)
Odpovědět
Pan Mach mluví rozumně a to některý lidi opravdu štve:-)
Re: Nečasovo chucpe. Prý nedovolíme zadlužovat stát, ani obce. Ale kdeže, pane premiére
(Alberto Kvěch, 15.10.2010 10:00:49)
Odpovědět
Sunny,Sunny ach jo.Jak jinak, je euroskeptik tak mu musíte dát podporu.
Re: Nečasovo chucpe. Prý nedovolíme zadlužovat stát, ani obce. Ale kdeže, pane premiére
(Sunny, 15.10.2010 13:01:48)
Odpovědět
Pane Kvěchu, přiznávám, že v názoru na EU se s panem Machem nijak nerozcházím. Ovšem to nijak neovliňuje můj názor na tento článek o zadlužování. Opravdu je zřejmé, že současná vláda místo aby skutečně začala řešit problémy, pokračuje pouze v kosmetických úpravách. Jinak ten odkaz na snižování schodku je moc zajímavý. Vyzkoušejte ho...
Re: Nečasovo chucpe. Prý nedovolíme zadlužovat stát, ani obce. Ale kdeže, pane premiére
(Dan, 15.10.2010 17:35:12)
Odpovědět
Nebojte se dočkáte se školného, plateb u lékařů i poviného důchodového spoření.. bude se šetřit až budete plakat...
Re: Nečasovo chucpe. Prý nedovolíme zadlužovat stát, ani obce. Ale kdeže, pane premiére
(ViktorN, 15.10.2010 21:52:35)
Odpovědět
Pokud mne stát nebude nadále okrádat na daních (berni), tak milerád zaplatím svým dětem školné. V této chvíli ale poté, co mi stát ukradne přes 75 % toho, oc vydělám, mi na žádné školné nezbyde, o důchodu ani nemluvě, neb ten už bude zrušen úplně a bude se pracovat do 90…
Re: Nečasovo chucpe. Prý nedovolíme zadlužovat stát, ani obce. Ale kdeže, pane premiére
(Dan, 16.10.2010 11:32:52)
Odpovědět
Musíš si uvědomit že jednak a to prvně se musí zastavit růst dluhu čili vyrovnat rozpočet a v druhé řadě a to je neméně důležité my musíme začít ten dluh splácet, to už dávno neděláme, vytloukáme dluhopisy neovými dluhopisy zvětšuje se nám dluhový úrok rok od roku a my s bídou platíme ten úrok !
Re: Nečasovo chucpe. Prý nedovolíme zadlužovat stát, ani obce. Ale kdeže, pane premiére
(ViktorN, 17.10.2010 22:59:53)
Odpovědět
Pak ale píšete to stejné, co Petr Mach. Podívejte se zde: http://www.svobodni.cz/media/clanky/1036-mach-necasovo-chucpe/

ale především si zkuste tuhle „aplikaci“: http://www.svobodni.cz/snizte-schodek-statniho-rozpoctu/
Re: Nečasovo chucpe. Prý nedovolíme zadlužovat stát, ani obce. Ale kdeže, pane premiére
(Franta Klička, 15.10.2010 10:10:20)
Odpovědět
Státní dluh,pane premiére,závratně roste.Je mi jasné,že k ozdravění nastoupí drastické zvýšení DPH.Ať to zaplatí oředevším ti ostatní,hodně bohatým to bude pro srandu.Nebude vám líto ani důchodců,těm to vysvětlíte osobně někde na besedě.Slibovat je snadné,že,pane premiére?Na to už hodně lidí naletělo!
Re: Nečasovo chucpe. Prý nedovolíme zadlužovat stát, ani obce. Ale kdeže, pane premiére
(romanH, 15.10.2010 10:27:34)
Odpovědět
Je opravdu smutne, kdyz se nas premier dokaze podepsat pod tak zrejmou lez. Ne , ze bych mel nejake prehnane nadeje po zvoleni p.Necase predsedou ODS, ale cekal jsem preci jen trochu vic.
Re: Nečasovo chucpe. Prý nedovolíme zadlužovat stát, ani obce. Ale kdeže, pane premiére
(xyz, 15.10.2010 18:09:08)
Odpovědět
Moc se mě líbí, jak jsou všichni rázem chytří až přechytralí, ale ono řešení ve srabu v jakém se momentálně nacházíme je jakákoliv snaha vlády okamžitě negovaná. Není na světě člověk ten, co by se zalíbil lidem všem ....
Re: Nečasovo chucpe. Prý nedovolíme zadlužovat stát, ani obce. Ale kdeže, pane premiére
(romanH, 15.10.2010 18:54:36)
Odpovědět
Vubec nechapu Vasi reakci na muj komentar. O jake prechytralosti a negaci to pisete?
Me se nelibi lzivy slogan na plakatu , to je vse. Pokud jste si to vylozil nejak jinak , tak bude chyba na vasi strane (predpokladam nekde mezi mysi a pocitacem).
Re: Nečasovo chucpe. Prý nedovolíme zadlužovat stát, ani obce. Ale kdeže, pane premiére
(Frgál, 15.10.2010 20:07:17)
Odpovědět
To co tu předvádíte není nic než populismus, lidé euroskeptikům nevěří a volby to znovu potvrdí.
Zítra si to povíme, tvrdit takové pitomosti jakože se nic nezměnilo po posledních volbách může jedině populista Mach.
Re: Nečasovo chucpe. Prý nedovolíme zadlužovat stát, ani obce. Ale kdeže, pane premiére
(romanH, 15.10.2010 20:30:52)
Odpovědět
to pisete me? A jestli ano, tak proc?
Re: Nečasovo chucpe. Prý nedovolíme zadlužovat stát, ani obce. Ale kdeže, pane premiére
(Miguel, 15.10.2010 20:46:58)
Odpovědět
Protože jste populista, a ne realista čemu natom nerozumíte, roztumíte vůbec něčemu ?
Re: Nečasovo chucpe. Prý nedovolíme zadlužovat stát, ani obce. Ale kdeže, pane premiére
(romanH, 15.10.2010 21:04:54)
Odpovědět
aha. Vy nevite co znamena slovo populista.
Re: Nečasovo chucpe. Prý nedovolíme zadlužovat stát, ani obce. Ale kdeže, pane premiére
(AA00, 16.10.2010 7:37:35)
Odpovědět
Jaké volby UKÁŽOU ?? Volby opět jen ukážou, že naše média jsou prolezlá a zaplacená Havloidy s teplým vysvětlovačem KOHO volit, v čele.
Re: Nečasovo chucpe. Prý nedovolíme zadlužovat stát, ani obce. Ale kdeže, pane premiére
(Kamil, 16.10.2010 18:57:11)
Odpovědět
Teplý vysvětlovač, to myslí nejznámějšího českého geje, Kikinu.

Kikina říkala nevolte rychlokvašky :-(
Re: Nečasovo chucpe. Prý nedovolíme zadlužovat stát, ani obce. Ale kdeže, pane premiére
(frantisek zajicek, 15.10.2010 18:08:21)
Odpovědět
O Machovych schopnostech v oblasti ekonomie valneho mineni nemam.A asi pred 6 mesici,kdyz srovnaval ekonomiky Nemecka s ostrovem Mauricius a k vypoctu pouzil udaje z dob Tutanchamona,jsem se po chuti zasmal.Mozna ma pravdu v tom,ze schodek planovany na pristi rok by se dal snizit,ale k vyrovnanemu rozpoctu bychom se mohli dostat tak vyhledove do 5let.I ty Danem uvadene 3 roky jsou asi malo.Vsechno se odviji od toho,jak nam ta nase ekonomika poslape.A to neni nikdo schopen odhadnout.Nicmene musim dat Machovi za pravdu,ze zmineny bilboard je ze strany p.Necase traparna.A to jsem jeste nekde cetl,ze ODS je pry jedinou stranou,ktera se reformuje za jizdy.Skoda,ze az po 20 letech...Mam dojem,ze TOP a VV se snazi daleko vice,ti stari papalasi v ODS me moc nepresvedcuji.Jinak komu ze to nedovoli p.Necas nas zadluzovat?Pokud mini CSSD,tak nejak prisel s krizkem po funusu,FZ
Re: Nečasovo chucpe. Prý nedovolíme zadlužovat stát, ani obce. Ale kdeže, pane premiére
(Dan, 15.10.2010 18:23:44)
Odpovědět
Já jsem psal 2-3 roky po kompletních, dokončených a systémových reformách, ty přijdou 2011-2012 + 2-3 roky, tedy realisticky pokud samozřejmě porosteme /jak správně uvádíte - alespoň 2,5% HDP a více/ je možné dosáhnout vyrovnaného rozpočtu tak kolem roku 2014-2015.
čili asi za 4 roky..
Re: Nečasovo chucpe. Prý nedovolíme zadlužovat stát, ani obce. Ale kdeže, pane premiére
(ann48, 15.10.2010 22:09:12)
Odpovědět
Mám často podobný názor, jako pan Mach, ale nelíbí se mi ty jeho maximalistické názory. Zapomíná, že politika není tak jednoduchá, jak si většina lidí myslí. Totiž, žádná politická strana, která je v koalici, nikdy nemůže splnit většinu svých slibů voličům, protože každá z koaličních stran musí dělat různé ústupky, protože jinak by se koaliční vláda ani nedala sestavit. Z toho vyplývá, že dokud nebudeme mít většinový systém, tak z těchto problémů nevylezeme.
Re: Nečasovo chucpe. Prý nedovolíme zadlužovat stát, ani obce. Ale kdeže, pane premiére
(Daniel Makay, 15.10.2010 22:51:51)
Odpovědět
Myslím si, že zajistit vyrovnaný rozpočet během jednoho roku je opravdu nemožné. Znamenalo by to brutální porušení sociálního smíru obrovskou bídu a chudobu. Tohle řešení je opravdu nerealistické. A opravdu v tomto směru souhlasím s Danem. Změnit je třeba systém, ale to se prostě nepovede tak jak si to Dan vysnil. Ostatně jako se v ČR ani v té paranoidní EU se nepovedlo nikdy naprosto nic co si pohanští politici společně s kvazipravičáky naplánovali. Problém je naprosto, ale naprosto neřešetelný. To by se EU musela v prvé řadě rozpadnout a ve svobodných státech by se muselo postupně přestat všechno dotovat včetně zemědělství. Museli by se snížit daně na úroveň Švícarska. Musela by se zjednodušit legislativa. Musel by se zjednodušit zákon o osobních bankrotech, aby zbankrotovaní dostali ihned novou šanci. Jenonže paranoidní EU jde úplně jiným směrem. Jde směrem centralizmu, větší regulace a většího přerozdělování, většího zdanění. Paranoidní šílenci z Bruselu, nemorální, podplacení a rozežraní navíc upevňují svoji moc o potřebují odsávat ještě více pro své paranoidní plány na EU armádu, EU policii, EU-KGB, na stavbu dalších trafik pro své kamarády, pro svoji ideologickou lžipropagandu. Pro své větší a větší platy odměny placené dovolené a jiné superpříspěvky. A celý ten absurdní cirkus. Tady jde o to, že 80% paranoidních zákonů jsme již implemetovali a stali jsme se součástí zrůdy, která nám diktuje. Tohle je politický proces, který vyrabuje vše prosperující, protože i ti co vyráběli kvalitní věci budou muset jít cestou brutálních úspor na úkor kvality, cestou korupce a zotročí společnost obrovskými daněmi, kdy se z lidí stanou nevolnící, živořící pod jhem likvidačních daní. Tenhle ekonomický fašizmus funguje v mnoha státech Evropy již dnes. Jen dnes ještě zrůdná EU nemá kvalitní prostředky jak na ty, kteří si dokáží svoje ochránit a čím dál tím více odcházejí do tak zvaných daňových rájů(správně by se to mělo nazývat, zemí s normálními nelikvidačními daněmi).Brutální chudoba teprve přichází a bez ohledu na to zadluženost států poroste až k bankrotům. Západ se bez ohledu na to jaké má technologie propadne na úroveň třetího světa, stejná bída. Protože ty technologie nebudou mít co vyrábět, protože drtivá většina lidí bude tak zbídačených, že si nebudou moci nové věci vůbec dovolit koupit. Drtivá většina lidí bude mít peníze jen na základní potřeby, jídlo, skromné oblečení, ojeté auto, nájem a snad i na lékaře. Toť vše. Všechny tyhle scénáře se začnou dramaticky naplňovat až po roce 2011. V tu dobu začnou ve velkém bankrotovat velké korporace, dříve bohaté státy. Začne se hroutit sociální a pojišťovací systém. Krachy bank ještě přijdou. Ale nebojte, jeden evropský politik to na krátko vyřeší a pak až všichni budou říkat pokoj pokoj to na ně na všechny příjde se vší razancí a silou a na posled. Potom už svět bude patřit jen pokorným a sparvedlivým.
Re: Nečasovo chucpe. Prý nedovolíme zadlužovat stát, ani obce. Ale kdeže, pane premiére
(Dan, 15.10.2010 23:16:41)
Odpovědět
Ty to zase vidíš moc černě, existují země i v té zatracené EU, které hospodaří vyrovnaně - skandinávci, země s velmi nízkými a splatitelnými dluhy jako např. Estonsko a země jako je Německo, kterým se daří ty dluhy už stabilizovat a od příštího roku /ne letošního/ mají např. němci už snižování dluhů v strategických plánech !!

Ano, povést se to nemusí, záleží to na mnoha faktorech, ale je zde šance že se to povést může, můj odhad /optimistický asi/ je těch 2014/2014 - rozpočet do 3,5% a snižování celkového státního dluhu.


Jsme rád, žes uznal, že mach opět žvaní populistické a nerealizovatelné keci.

Máme nejlepší vládu od roku 1989 ikdyž ne ideální, budme za ni rádi, může být mnohem hůře, viz Madarsko,řecko a další socialisty zdevastované země.
Re: Nečasovo chucpe. Prý nedovolíme zadlužovat stát, ani obce. Ale kdeže, pane premiére
(Dan, 15.10.2010 23:22:17)
Odpovědět
Ještě důležitý dodatek, já tvrdím, že je reálné mít vyrovnaný rozpočet /do 3,5% dluhu vůči HDP/ kolem roku 2014/2015 nikoliv že budeme bez dluhů !!

Pozor na tento rozdíl, letošní úroky se mohou vyšplhat až k 70 miliardám korun a díky dluhopisovému inkasu a překrývání se stále navyšují, rok od roku.

čili, můj názor od 2014/2015 vyrovnaný rozpočet a začneme skutečně splácet čili snižovat státní dluh, do té doby bude problém ho vůbec dostat pod kontrolu.

Ano bude to pro nás všechny hodně bolestivý proces.

Mach je lhář a podvodník co blbnem lidem hlavu.
Re: Nečasovo chucpe. Prý nedovolíme zadlužovat stát, ani obce. Ale kdeže, pane premiére
(AA00, 16.10.2010 7:43:40)
Odpovědět
Mimo téma...Nechápu DAN,ALBERTO K. a ostatní Eurofetišisté, proč jsou v každé diskusi a vlastně vůbec na těchto stránkách. Platí Vás Havel ? Příjde mi to stejně nesmyslné, abych já denodenně visel na stránkách Romea a tam neustále diskutoval s tamními Tmavochy...
Re: Nečasovo chucpe. Prý nedovolíme zadlužovat stát, ani obce. Ale kdeže, pane premiére
(Gary, 16.10.2010 9:17:51)
Odpovědět
zalez do hnědé díry buzno.
Re: Nečasovo chucpe. Prý nedovolíme zadlužovat stát, ani obce. Ale kdeže, pane premiére
(Dan, 16.10.2010 9:18:55)
Odpovědět
Diskuze chlapče je o pluralitě názorů, alespoň v demokratické společnosti, ale tente elementární základ demokracie asi vůbec nepochopils...
Re: Nečasovo chucpe. Prý nedovolíme zadlužovat stát, ani obce. Ale kdeže, pane premiére
(Pavel Skeptik I, 16.10.2010 9:23:00)
Odpovědět
proč si myslíte, že když někdo není nadšený z planých teorií páně Macha je Havloid! A k té Evropě! Já si také myslím, že to co nám eubolšáni dnes předhazují, je prostě BRUSELOFAŠISMUS! Ale to ještě neznamená, že těm socanům tu Evropu můžeme nechat! Evropa je naše, ne těch "rouge et noir commissares" co sedí v Bruselu!
A pan Mach a jeho SSO totálně, při té své chytrosti, prošvihli příležitost! I ti Šloufovci jsou na tom lépe!!!Takže neobviňujte a dosaďte nějaká fakta!
Re: Nečasovo chucpe. Prý nedovolíme zadlužovat stát, ani obce. Ale kdeže, pane premiére
(Gary, 16.10.2010 11:30:19)
Odpovědět
Petr Mach je politickým dítětem Václava Klause a jak už se v praxi ukázalo, Klausovi ideje přepasírované přez Macha lidi neberou.

Myslím, že když označím Petra Macha a jeho Klausovskou politickou notu za mrtvolu, nebudu přehánět, dnešní výsledky voleb to myslím jenom podtrhnou, no uvidíme.
Re: Nečasovo chucpe. Prý nedovolíme zadlužovat stát, ani obce. Ale kdeže, pane premiére
(RomanH, 16.10.2010 12:10:41)
Odpovědět
Na to, aby jste oznacil sance SSO na uspech ve volbach za minimalni opravdu zadny odbornik byt nemusite.
P.Mach by byl politicka mrtvola pouze v pripade, ze by nekdy vubec jako politik zil. Ale bohuzel, jeho sance na zivot byla pouze teoreticka. Ja osobne jsem presvedcen, ze si to zakladatele SSO museli uvedomovat. A to ze to vubec zkusili je v mych ocich nesnizuje ale prave naopak.
Re: Nečasovo chucpe. Prý nedovolíme zadlužovat stát, ani obce. Ale kdeže, pane premiére
(Daniel Makay, 16.10.2010 14:24:03)
Odpovědět
Souhlas
Re: Nečasovo chucpe. Prý nedovolíme zadlužovat stát, ani obce. Ale kdeže, pane premiére
(Dan, 16.10.2010 20:37:59)
Odpovědět
Tak mach samozřejmě politikem byl a je a to velmi mizerným, souhlasím s předpisatelem, je to politická mrtvola, hodně podobná bobošíkové.
S tím rozdílem že smrt Bobošíkové byla pompéznější, padala do žumpy z větších výšin.

Petr Mach je dalším velkým omylem vždy se mýlícího Václava Klause.
Re: Nečasovo chucpe. Prý nedovolíme zadlužovat stát, ani obce. Ale kdeže, pane premiére
(RomanH, 16.10.2010 21:02:40)
Odpovědět
Rekl bych, ze min 90% lidi v CR zadneho politika jmenem Mach nezna. Takze pro tech zbylych max 10% muze byt politicka mrtvola. Dopustil jsem se urciteho zjednoduseni...

Vase posedlost Klausem neni urcite normalni. Chapu sice, ze ho nemate rad, ale kvuli tomu se prece nemusite chovat jako dusevne postizenej. (predpokladam ze nejste,jinak sorry)
Re: Nečasovo chucpe. Prý nedovolíme zadlužovat stát, ani obce. Ale kdeže, pane premiére
(opus, 16.10.2010 20:39:06)
Odpovědět
Vy jste urcite svedek Jehovy.Tech penez co investujete do Jehova studovani jste si mel radeji ukladat na penzijni pojisteni
Re: Nečasovo chucpe. Prý nedovolíme zadlužovat stát, ani obce. Ale kdeže, pane premiére
(Petřík Lukáš, 19.10.2010 19:32:40)
Odpovědět
prdím smrdím
Re: Nečasovo chucpe. Prý nedovolíme zadlužovat stát, ani obce. Ale kdeže, pane premiére
(Lukáš Petžík, 19.10.2010 19:35:03)
Odpovědět
hohoho
Re: Nečasovo chucpe. Prý nedovolíme zadlužovat stát, ani obce. Ale kdeže, pane premiére
(Michal Semín, 19.10.2010 19:35:40)
Odpovědět
kokote