reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Klaus: Hrozbou pro jednadvacáté století je multikulturalismus, evropeismus, politická korektnost a postdemokracie

Autor: Redakce | Publikováno: 16.10.2010 | Rubrika: Citáty
Ilustrace

V prvních letech jedenadvacátého století máme jiné starosti. Znovu je třeba zabývat se zachováním svobody, protože vznikla její nová ohrožení spojená s postdemokracií, s evropeismem, s politickou korektností, s multikulturalismem, s arogantním environmentalismem, s pozitivní diskriminací, s lidskou nepokorou a zejména s novou, minulostí jakoby vůbec nepoučenou vírou v řešení lidských problémů shora, státem, přerozdělováním, regulací.

 

Hospodářské noviny, 29.12.2006

reklama
1932 čtenářů | 49 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Klaus: Hrozbou pro jednadvacáté století je multikulturalismus, evropeismus, politická korektnost a postdemokracie
(v.n., 16.10.2010 1:06:19)
Odpovědět
A taky - zkorumpovní chytroušci
Re: Klaus: Hrozbou pro jednadvacáté století je multikulturalismus, evropeismus, politická korektnost a postdemokracie
(iv, 16.10.2010 3:47:30)
Odpovědět
A hlavně zkorumpovaní postkomunisté.
Re: Klaus: Hrozbou pro jednadvacáté století je multikulturalismus, evropeismus, politická korektnost a postdemokracie
(v.n., 16.10.2010 1:08:03)
Odpovědět
dodávám a
Re: Klaus: Hrozbou pro jednadvacáté století je multikulturalismus, evropeismus, politická korektnost a postdemokracie
(Kalous, 16.10.2010 5:07:04)
Odpovědět
Že je ten pan president přitom tak velký podporovatel vstupu islámského Turecka s cca 60 miliony obyvatel do EU (asi to je jeho boj proti multikulti a europeismu) a podporovatel pozitivního rasismu (vždy na straně Romů, amnestie, sympatie - to je asi projev politické korektnosti).
Re: Klaus: Hrozbou pro jednadvacáté století je multikulturalismus, evropeismus, politická korektnost a postdemokracie
(Gary, 16.10.2010 9:13:12)
Odpovědět
Pan prezident je velmi plastický muž, byl schopen jeden rok pracovat pro ústav KGB a šířit v přednáškách výhody socialistické ekonomie a druhý rok to vše popřít a začít budovat kapitalismus.
Re: Klaus: Hrozbou pro jednadvacáté století je multikulturalismus, evropeismus, politická korektnost a postdemokracie
(kp, 16.10.2010 9:56:54)
Odpovědět
No,těžko člověku vyčítat to,co bylo v mladém věku.Ale rozhodně lze člověka posuzovat,když věkem moudří,a to Klausovi rozhodně nelze upřít.Já osobně ho neuznávám z dob privatizace,to posral všude,hlavně dopomohl k téhle zkorumpované ekonomice.Ale co se týče jeho smýšlení v zahraniční politice, hlavně té současné globalizační,tam se dá hodně pozitivního najít.V tomhle bych ho velmi ocenil,neboť vidí a říká i to,co jiní nechtějí slyšet a vidět,na rozdíl od jiných klampačů volovin. Jsem rád,že je prezidentem člověk s vlastním názorem,nikoliv figurka pro posl/r/ance :-))) Přeji hezký den
Re: Klaus: Hrozbou pro jednadvacáté století je multikulturalismus, evropeismus, politická korektnost a postdemokracie
(v.n., 16.10.2010 10:22:47)
Odpovědět
Prezident si může svoje názory víceméně strčit za klobouk, jeho úkolem je reprezentovat převládající politický koncensus pocházející z mapy voleb. Protože Klaus nebyl zvolen ale zakoupen od Snítilého, je to jen takové vadné zboží a měl by se u Snítilého reklamovat.
Re: Klaus: Hrozbou pro jednadvacáté století je multikulturalismus, evropeismus, politická korektnost a postdemokracie
(Gary, 16.10.2010 11:13:07)
Odpovědět
Moudří ??
Tak kde je nějaké sebekritika minulosti jakou např. udělal Ježek ?

Kde je morálka - sponzoring Lukoilem např.
Taktéž se s ním soudí kvůli protekcionismu s byty.
Zdá se vám normální když se bije za zájmy zahrničních firem,tu ruských energetiků tam amerického tabákového koncernu, je toto úkolem hlavy státu ??

A konečně ta zahraniční politika, to jste myslel vážně ? Víte jaká je jeho pověst na západě v diplomatických kruzích? Vždyť ho diplomaté a vrcholní státnící západu ignorují pro jeho proruské postoje.
Jaká je asi vizitka když portugalští a řečtí komunisté velebí Klause jako jediného poctivého evropského prezidenta...

Pro zvráceného člověka mohou být jeho názory určitě zajímavé ne však pro běžného občana jehož on zájmy nehájí, udělal z hradu stánek své vlastní politiky, zcela absurdní věc.
Re: Klaus: Hrozbou pro jednadvacáté století je multikulturalismus, evropeismus, politická korektnost a postdemokracie
(Kalous, 17.10.2010 13:52:58)
Odpovědět
Že pan Klaus vždy nehodnotí přesně vše jak USA nebo její poskoci - ale občas i samostatně dle svého rozumu a zdá se i pravdy - tak není žádný proruský postoj. To v tom vidí jen pi.t(omci s omezeným rozhledem.
Re: Klaus: Hrozbou pro jednadvacáté století je multikulturalismus, evropeismus, politická korektnost a postdemokracie
(Niky, 16.10.2010 14:34:45)
Odpovědět
Nekritizujte privatizaci,když oni nic nevíte. Od června 1996 do prosince 1997 tunelovala ČNB českou ekonomiku včetně komerčních bank. V čele ČNB stál v té době bolševik,estébák a člen lidových milicí J Tošovský,kterého Havel jmenoval premiérem!
Re: Klaus: Hrozbou pro jednadvacáté století je multikulturalismus, evropeismus, politická korektnost a postdemokracie
(PetrW, 16.10.2010 17:13:52)
Odpovědět
Ano, zejména Klausovo "moudření" v oblasti zahraniční politiky stojí za pozornost. Metamorfóza z premiéra, který za ČR podepisoval přihlášku do NATO a EU v senilního kverulanta, který v Evropě vyvolává přímo alergické reakce i mezi těmi kteří by mu měli být spíš ideově nakloněni a především v největšího kamaráda balkánského řezníka Miloševiče (s Mečiarem si rozumněl odjakživa) a prominentního apologeta a trojského koně neostalinistického Rusácka v Evropě.
O Klausově systematickém sabotérství zájmů ČR v oblasti energetické bezpečnosti ani nemluvě - hlasování proti Ingolstadtskému ropovodu, lobbying za Atomstroj v projektu dostavby Temelína a samozřejmě sponzoring Lukoilem

Mimochodem, když už tak "TLAMPAČ" nikoli "klampač", toliko drobný příklad vzdělanostní úrovně Lukoilovičových obdivovatelů.
Re: Klaus: Hrozbou pro jednadvacáté století je multikulturalismus, evropeismus, politická korektnost a postdemokracie
(Humr, 16.10.2010 19:24:04)
Odpovědět
Dane, pod kolika nicky tu píšeš ty chudáčku zakomplexovanej ??
Re: Klaus: Hrozbou pro jednadvacáté století je multikulturalismus, evropeismus, politická korektnost a postdemokracie
(Nermuť Jan, 16.10.2010 22:24:23)
Odpovědět
To také nepíše Dan Kratochvíl, to píše redakce.

A když to začně vypadat blbě, objeví se Trtkoš.

Jo a v té redakci sedí muslimové, sudeťáci a další chytráci.

A jsou to zbabělci.(Viz můj poslední blog, který se bály dát.)
Re: Klaus: Hrozbou pro jednadvacáté století je multikulturalismus, evropeismus, politická korektnost a postdemokracie
(Evropan Izak Mordechaj, 16.10.2010 12:45:47)
Odpovědět
Musím pochválit bývalého premiera Fischera, že se přihlásil k judaismu otevřeně, lidé jako on nám nedělají ostudu.
Bohužel on není prvním židem na postu našeho premiera, ale 3.
První Byl Václav Klaus a druhý Vladimír Špidla, ani jeden z těchto pánů nikdy veřejně nepřiznal že je židem a to mě nejenom mrzí, ale zároveń znervozňuje, komu slouží tito lidé co tají svoji identitu ?
Odpvěd sice přesně neznám, ale zcel určitě ne této zemi, dokonce ani poctivím židům ne, přesně naopak, lidé jako Špidla či Klaus dělají židovství špatnou pověst.
Re: Klaus: Hrozbou pro jednadvacáté století je multikulturalismus, evropeismus, politická korektnost a postdemokracie
(Frank, 16.10.2010 14:46:33)
Odpovědět
žid fisher byl velikým neštěstím pro tuto zemi , kolik lumpáren stačil napáchat za tu krátkou dobu co byl premierem to až rozum nebere
Re: Klaus: Hrozbou pro jednadvacáté století je multikulturalismus, evropeismus, politická korektnost a postdemokracie
(ThujaGarden, 16.10.2010 18:59:06)
Odpovědět
Dane..., ty náš brouku pytlíku..., kolik používáš nicků...???
Jednou seš talmud, pak žid mordechej,pak protokoly sionských mudrců...???

Danuško...,na Brouka Pytlíka jsi opravdu čiperný transvestit...
Re: Klaus: Hrozbou pro jednadvacáté století je multikulturalismus, evropeismus, politická korektnost a postdemokracie
(frantisek zajicek, 16.10.2010 19:21:36)
Odpovědět
Thujo,mimo soutez,jake je Tvoje jmeno?FZ
Re: Klaus: Hrozbou pro jednadvacáté století je multikulturalismus, evropeismus, politická korektnost a postdemokracie
(Kalous, 17.10.2010 13:55:10)
Odpovědět
Františku, nejsi Thuja Garden sám?
Re: Klaus: Hrozbou pro jednadvacáté století je multikulturalismus, evropeismus, politická korektnost a postdemokracie
(Niky, 16.10.2010 14:36:46)
Odpovědět
Kalousi,on Klaus nepodporuje jenom vstup Turecka,ale také Kazachstánu a půlku Maroka, Vám nedošlo proč?
Re: Klaus: Hrozbou pro jednadvacáté století je multikulturalismus, evropeismus, politická korektnost a postdemokracie
(Magdalena, 16.10.2010 17:22:53)
Odpovědět
Zase žvasníš..

maroko aspol. nejsou žadateli o vstup do EU, Turecko ano, chovej se trochu seriozně v té debatě, ať se tě dá brát aspoň malinko vážně.

Jinak přidávám výrok Václava Klause po přijetí nové ústavy v Turecku:

"Turecko změnilo zákony je nutné ho bezodkladně a bezpodmínečně přijmout do EU jako plnohodnotného člena"

O žádném Maroku řeč nepadla, nezesměšňuj se.
Re: Klaus: Hrozbou pro jednadvacáté století je multikulturalismus, evropeismus, politická korektnost a postdemokracie
(Niky, 16.10.2010 18:06:48)
Odpovědět
Magdaléno on Klaus doslova řekl: pokud chtějí celou Evropu sjednotit pod jeden prapor,tak musí být do EU přijato Turecko,Kazachstán a půlka Maroka,která leží v Evropě!
Re: Klaus: Hrozbou pro jednadvacáté století je multikulturalismus, evropeismus, politická korektnost a postdemokracie
(frantisek zajicek, 16.10.2010 18:14:47)
Odpovědět
Takze ty jsi pro vstup Turecka do EU...a to jenom proto,ze stary Alzheimer Pruzinsky si to preje...Nevim,ktere zakony Turecko zmenilo,spis se priklani k Islamizaci vic a vic,ale jedno me hreje,ze Geert Wilders ma ve svem programu pod bodem 8 klauzuli,ze pokud EU Turecko prijme,Nizozemi z EU vystoupi.A Moskevsky, globalne ochlazeny Hurvinek,to nijak neovlivni...Jinak nikdo ti nebrani onanovat nad fotkou pitomce Klauna,preji zurivy orgasmusFZ
Re: Klaus: Hrozbou pro jednadvacáté století je multikulturalismus, evropeismus, politická korektnost a postdemokracie
(Vašek, 16.10.2010 11:20:16)
Odpovědět
Dnes sem četl že ekonomické reformy vedené premiérem Klausem nebyly moc povedené,napsal pan Pehe.A já jen dodám,co bylo za pabna Klause povedené,jeho Livie?
Re: Klaus: Hrozbou pro jednadvacáté století je multikulturalismus, evropeismus, politická korektnost a postdemokracie
(Vašek, 16.10.2010 11:21:33)
Odpovědět
Omluva,pana Klause
Re: Klaus: Hrozbou pro jednadvacáté století je multikulturalismus, evropeismus, politická korektnost a postdemokracie
(kingsfield, 16.10.2010 11:26:34)
Odpovědět
Lukoil jerk Klaus gives us his insights.Full blown moron.We got to get rid of this dino!!!
Re: Klaus: Hrozbou pro jednadvacáté století je multikulturalismus, evropeismus, politická korektnost a postdemokracie
(dred scott (suc, 16.10.2010 13:33:23)
Odpovědět
Sudeťácká nulo! Nepleť se do českých záležitostí, protože ty Čechem nepochybně nejsi - z žádného hlediska.
Re: Klaus: Hrozbou pro jednadvacáté století je multikulturalismus, evropeismus, politická korektnost a postdemokracie
(Stilet, 16.10.2010 17:34:22)
Odpovědět
Jelimánku, proč se blbečkové jakým jsi ty starají o záležitosti jiných státu a národu? Proč jiní do českých už nesmí? Proč by nemohli ti Sudeťácí když češi nejen že můžou, ale také činí? Pověz blbečku.
Re: Klaus: Hrozbou pro jednadvacáté století je multikulturalismus, evropeismus, politická korektnost a postdemokracie
(Evropan Izak Mordechaj, 16.10.2010 11:51:50)
Odpovědět
Jako hrozby vidím já osobně mnohem spíše :
Venovní hrozby:
Čínu
Rusko
Islámský svět

Vnitřní hrozby:
levici obecně - čili marxismus ve všech jeho podobách

Multikulturalismus je na ústupu, za vrcholem, Europeismus je hrozba tak pro Václava Lukooijloviče a jeho Rusko a postdemokracii v EU nevidím.
Re: Klaus: Hrozbou pro jednadvacáté století je multikulturalismus, evropeismus, politická korektnost a postdemokracie
(Nermuť Jan, 16.10.2010 13:09:19)
Odpovědět
Jo slovo Žida.
Fakt se klaním.
Muslimové Vám ukradli chrámovou horu. Místo, kde byl zkoušen Abrahám, mají tam mešitu Al-aksá a jím to nevadí.
Proč? Protože nejsou věřící.

Tak já Vám Židům řeknu jednu věc, příští válku s muslimama prohrajete. Proč?
Protože nevěříte v Pána Boha.

Ten národ se fakt nechce poučit. V Tóře to maj jak na dlani. Zraděj Boha, průser, a pak ho zase zradě a další průser. A tak furt dokola.

50% židů jsou ateisté.

Největším nepřítelem Židů jsou oni sami. Proč? PRotože nevěřej v Boha.

Až zaútočí Arab příště, tak to bude pěknej sekec mazec.
Re: Klaus: Hrozbou pro jednadvacáté století je multikulturalismus, evropeismus, politická korektnost a postdemokracie
(Stilet, 16.10.2010 17:38:17)
Odpovědět
Nermuti, ty jako vždy plkáš blbosti. Mezi čechy je daleko více atheistu, nevěřících psu, ďauru. Tedy lidí těm muslímum dakeko odpornější. Pokud muslímové získají Europu, tak s vámi českým ďaury zatočí nejdříve.
Re: Klaus: Hrozbou pro jednadvacáté století je multikulturalismus, evropeismus, politická korektnost a postdemokracie
(Nermuť Jan, 16.10.2010 22:18:39)
Odpovědět
Kdo jinému jámu kopá, sám do ní padá.
Re: Klaus: Hrozbou pro jednadvacáté století je multikulturalismus, evropeismus, politická korektnost a postdemokracie
(Karkulka, 16.10.2010 21:09:48)
Odpovědět
Souhlasím s Vámi, ale musím doplnit největší hrozbu - blb mluvící jakoukoliv řečí a jakéhokoliv vyznání trpící přesvědčením, že všemu rozumí, všude byl aspoň dvakrát a od všeho má klíče....brouk Pytlík s mezinárodní působností.
Re: Klaus: Hrozbou pro jednadvacáté století je multikulturalismus, evropeismus, politická korektnost a postdemokracie
(Josef, 16.10.2010 13:25:46)
Odpovědět
Tolik nadavek prezidentovi. Tak jsem se musel podivat jak je to s tim Lukoil sponsoringem prezidenta Klause a zjistil jsem, ze Lukoil sponsroval preklad jeho knihy do rustiny a preklad do anglictiny sponsovala americka spolecnost Exxon. Nevedel jsem, ze se to v Cesku nesmi mit zahranicni sponsory. Jak to obchazeji sportovci?

Russian translation of Klaus's book, Blue Not Green Planet, which spread the view that climate change is a myth was sponsored by Lukoil!
So what does Klaus have to say? "I appreciate the big help of Lukoil, whu had paid for the Russian translation of the book, Blue Not Green Planet. At least Klaus is even-handed. The English edition of the book was sponsored by rightwing American thinktank, the Competitive Enterprise Institute, which is funded by Exxon.
Re: Klaus: Hrozbou pro jednadvacáté století je multikulturalismus, evropeismus, politická korektnost a postdemokracie
(Dan, 16.10.2010 16:04:27)
Odpovědět
josefe úvodem, sportovec není politik, sportovec může progovat kohokoliv kdo ho platí, ty evíš co je to korupce ??

1/ Nesponzorovali jenom překlad jeho knih, nýbrž i vydání těchto knih

2/ Lukoil sponzoroval mimo Klausových knih i knihu jeho ženy

3/ Já se ptám, co zato tato firma chtěla ??


Jak si vysvětluješ že zrovna Václav Klaus mladší pobírá od polostátního čezu desítky milionu sponzorských darů ??
To je taky ok ?
Re: Klaus: Hrozbou pro jednadvacáté století je multikulturalismus, evropeismus, politická korektnost a postdemokracie
(Josef, 16.10.2010 16:39:09)
Odpovědět
S tebou souhlasim, mel by to lidem vysvetlit. Jinak to na neho vrha podezrele stiny.

Penize korporaci jsou v politice vzdy podezrele. Na priklad dostat soucasne levicove politiky v USA k moci stalo Sorose miliardu, ale vydelal 4 miliardy na propadu ekonomie a dolaru a jeste se tim chlubi.
Re: Klaus: Hrozbou pro jednadvacáté století je multikulturalismus, evropeismus, politická korektnost a postdemokracie
(Dan, 16.10.2010 17:15:52)
Odpovědět
Na euru si ten zmrd zatím vylámal zuby, Angela ho srazila k zemi, nepomohlo mu ani řecko, ale on se nevzdá.
Soros nenávidí Německo, díky němu prodělal na euru/zlatu moc peněz a potopil řadu lidí, ale on jim slibuje že se to reinvesticí vrátí.. uvidíme
Re: Klaus: Hrozbou pro jednadvacáté století je multikulturalismus, evropeismus, politická korektnost a postdemokracie
(Sulla, 16.10.2010 18:50:28)
Odpovědět
Dane udělat na šortu euro-koláč 3000 pipsů není vylámání zubů.Ty jsi fakt zakomplexovaná trubka.Ikdyž souhlasim ,že Soros je zmrd.Je to ostuda všech židů .
Re: Klaus: Hrozbou pro jednadvacáté století je multikulturalismus, evropeismus, politická korektnost a postdemokracie
(ThujaGarden, 16.10.2010 19:05:30)
Odpovědět
Danuška,,, je také Brouk Pytlík, je nejchytřejší a nejkrásnější,,, a má největší kozy,,,transvestita....
Re: Klaus: Hrozbou pro jednadvacáté století je multikulturalismus, evropeismus, politická korektnost a postdemokracie
(Dan, 16.10.2010 19:22:33)
Odpovědět
Evidentně nevíš očm jsem mluvil.. a jelikož nemáš ani šajnu o jakých trejdech byla řeč, nevím proč bych tě dotoho měl zasvěcovat..
Jak poznáte že jste Václav Lukoilovič Klaus
(PetrW, 16.10.2010 17:26:25)
Odpovědět
Když vaše dvě největší lásky, společnost ČEZ a Ruská federace, jsou největšími sponzory gymnázia PORG, kterému šéfuje váš syn. Zatímco Martin Roman se práskl přes kapsu a mladému poslal celých 100 miliónů korun (jen zlomek z 68 miliard, které jste ČEZu sám daroval zákonem o emisních povolenkách), Moskva dala prostřednictvím skupiny OMZ jen 40 miliónů (že tato společnost usiluje o dostavbu dvou bloků Temelína, je samozřejmě neuvěřitelná, ale naprosto neuvěřitelná náhoda).

http://www.hradniparticka.cz/2010/06/jak-poznate-ze-jste-vaclav-klaus-5.html
Re: Klaus: Hrozbou pro jednadvacáté století je multikulturalismus, evropeismus, politická korektnost a postdemokracie
(Sigůl, 17.10.2010 11:26:07)
Odpovědět
Jen připomínám, že knihy a přiblblé řeči
Lenina,Stalina,Gottvalda
a manželky Caušeska málokdo četl a tak proč se trápit nesmysly vrchního šéfa,taky je po čase nikdo nebude číst snad s nimi zatopit.
Re: Klaus: Hrozbou pro jednadvacáté století je multikulturalismus, evropeismus, politická korektnost a postdemokracie
(Davidan, 16.10.2010 16:42:34)
Odpovědět
Největší hrozbou pro jednadvacáté i další století, jsou nenažraní, nestoudní a nefachaví politici. A to všichni, ze všech stran. Jsou to příživníci, práce se štítící a škodící každé posplitosti, na kterou se přisají.
Re: Klaus: Hrozbou pro jednadvacáté století je multikulturalismus, evropeismus, politická korektnost a postdemokracie
(Heřman Vidlák, 16.10.2010 18:35:54)
Odpovědět
Klaus je jediný STÁTNÍK v pravém slova smyslu, kterého máme. Vedle buranů IV.kategorie, co sedí a seděli v našich vládách i poslaneckých sněmovnách, to vynikne dvojnásob.
Z lidí, jako jsou zde, je mi smutno. Před časem mi jeden můj názorový oponent, jako euroskeptikovi, dal nálepku "nacionalista". Ubezpečuji Vás, že tomu tak není. Po přečtení zdejších výkřiků i mnoha dalších podobných, je má důvěra v tento národ minimální a nehnul bych pro něj prstem. Tak jakýpak nacionalizmus.
Rok starý text
(Jára, 16.10.2010 18:42:06)
Odpovědět
Opravdu máte Klause tolik v žaludku, že se tu objeví přes 500 výkřiků v reakci na článek z Hospodských novin z prosince loňského roku?
Re: Klaus: Hrozbou pro jednadvacáté století je multikulturalismus, evropeismus, politická korektnost a postdemokracie
(Dan, 16.10.2010 20:29:19)
Odpovědět
Pojďme se bavit o volbách, to je nejdůležitější aktuální událost pro nás ..


Celkem mě zajímá výsledky euroskeptických stran, SSO a Suverenita.
Re: Klaus: Hrozbou pro jednadvacáté století je multikulturalismus, evropeismus, politická korektnost a postdemokracie
(cook, 16.10.2010 20:57:03)
Odpovědět
Dane já jsem euroskeptik a volím ODS.Tak jaká je vypovídající hodnota preference těch stran co uvádíte?
Re: Klaus: Hrozbou pro jednadvacáté století je multikulturalismus, evropeismus, politická korektnost a postdemokracie
(Dan, 17.10.2010 3:56:56)
Odpovědět
Ale ODS není euroskeptickou stranou, kandidát na primátora Prahy byl dokonce Klausův osobní nepřítel, pan Oberfalzer jde do 2. kola s minimálním náskokem na kandidáta TOP09 a myslím že prohraje, šéf Nečas je tu často euroskeptiky urážen a napadán jako prý lokaj Bruselu, nevadí ? :-)

Co nato říct, volíte stranu která rozhodně není euroskeptická a její většinová voličská základna je proevropská, stranu jež prosadila Lisabon, jen tak dál ! :-)

Podle info co mám kandidát Suverenity neprošel ani jeden, Bobo skončila 4. další euroskeptický debakl.
Re: Klaus: Hrozbou pro jednadvacáté století je multikulturalismus, evropeismus, politická korektnost a postdemokracie
(Hardy, 17.10.2010 6:49:44)
Odpovědět
Poslyš, ty národní buditeli, vy Moravané jste bohužel dost doleva, včetně Brna. Naštěstí to ta zlá pravicová Praha a zbytek Čech vyrovnává, abysme to za chvilku nebyli jak někde v bělorusku..
Re: Klaus: Hrozbou pro jednadvacáté století je multikulturalismus, evropeismus, politická korektnost a postdemokracie
(stanislas zapletal, 17.10.2010 10:16:50)
Odpovědět
škoda, že když to říká pan Klaus tak to neznamená ve světě nic. Český šprajcpudlík je v evropském a světovém měřítku jen pro smích. Stejně jako náš zbytkostát, o němž ve světě ví málokdo, kde je.
Založit si živobytí jen na soustavné negaci je odvaha, ale je vidět, že to může vycházet. Stejně tak na hlásání liberalismu a kritice existence státu, když si celý život žiji za státní peníze a napadám soustavně stát.