reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Prý porušena lidská práva Romů... aneb Jsme státem právního hnoje, který se vymyká zdravému rozumu

Autor: František Matějka | Publikováno: 20.10.2010 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Vrchní soud v Olomouci se zastal chronických neplatičů nájemného a služeb, kteří nerespektovali ani obecně platná pravidla občanského soužití. Byla prý porušena jejich lidská práva a mají dostat odškodné.

V roce 2006 se dle mého přesvědčení příkladně zachovala radnice Vsetína, když vystěhovala pavlačový dům v centru města, obývaný trvalými neplatiči. Šest rodin skončilo v domech na Jesenicku a Prostějovsku. Dalších šestatřicet město přestěhovalo do obytných kontejnerů v části Poschla. Podle mě měli všichni obyvatelé skončit na ulici. Umístit je do jiných domů bylo dle mého přesvědčení dokonce neoprávněným nakládáním se svěřenými veřejnými penězi města (minimálně velmi rozporuplným užitím), ale to je na jiné téma.

Chronických neplatičů se v rámci novodobého chápání pojmu „lidská práva“ ujali všemožní jejich ochránci, zcela abstrahující od naprosto přirozené zákonitosti, že k jakýmkoli právům neodmyslitelně patří také plnění povinností. Dvaadvaceti neplatičů někdo zneužil k vlastnímu cíli (sami by na to nepřišli ani omylem) a vše skončilo u soudu. Vadilo jim například, že neměli možnost vybrat si nové bydlení sami. Každý z nich navíc žádá 100 tisíc korun jako náhradu nemajetkové újmy a svorně chtějí, aby se jim město Vsetín omluvilo ve třech celostátních denících, třech týdenících a v romských médiích. Neuvěřitelné.

Krajský soud v Ostravě se dle mého nejhlubšího přesvědčení zachoval zcela správně. Povinností soudu totiž zdaleka není jen tupě bez vlastního rozmyslu a zasazení souzené věci do kontextu plnit přání žalobců, jdoucí proti zdravému rozumu i oprávněným zájmům společnosti, a proto žalobu zamítl. Bravo, nebál se ani nařčení z rasismu, ani úřadu ombudsmana. Oproti tomu zcela neuvěřitelným je pro mě osobně postoj Vrchního soudu v Olomouci, který věc vrátil zpět Krajskému soudu, neboť ten prý neprovedl podstatnou část důkazů, které navrhovali žalobci, aby prokázali své nároky. OK. Jenže soudce vrchního soudu Brhel kauzu označil za velmi komplikovanou a dokonce učinil tento dílčí závěr: „Z důkazu, který jsme založili do spisu my, a to ze zprávy ombudsmana, který v této věci provedl rozsáhlé šetření, je patrné, že porušena lidská práva Romů byla a to minimálně tím, že si nemohli zvolit místo svého pobytu. Bude však na krajském soudu, aby přesně vymezil díl odpovědnosti, kterou nese město a kterou žalobci.“

Na rozdíl od soudce Brhela považuji postup města Vsetína za nadmíru vstřícný. Chroničtí neplatiči by měli ruce líbat jeho vedení, že jim město dalo možnost svou hlavu vůbec umístit pod nějakou střechu. Rozhodnutí soudu považuji za společensky chybné a neúnosné. Pokud výklad „lidských práv“ neplatičů byl v souladu s platnými zákony, pak tu máme místo žádoucího skutečného právního řádu jen obyčejný právní hnůj. A pokud výklad umožňoval i jiný rozsudek, tedy že „lidská práva“ neplatičů porušena nebyla, neboť oni primárně roky nerespektovali své povinnosti, pak má soudce Brhel jistě velkou kliku, že se u nás nevolí soudci přímo.


fotky_ze_vsetina.PNG













 

 






























































 

reklama
6048 čtenářů | 65 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Prý porušena lidská práva Romů... aneb Jsme státem právního hnoje, který se vymyká zdravému rozumu
(Jeeves, 20.10.2010 7:19:02)
Odpovědět
Opatrně s těma fotkama! Nebo si takový Kocáb vzpomene, že k romským právům patří, mimo jiné, abychom jim platili úklidovou firmu na pravidelný úklid v bytě.
Re: Prý porušena lidská práva Romů... aneb Jsme státem právního hnoje, který se vymyká zdravému rozumu
(dandy, 20.10.2010 7:24:08)
Odpovědět
Pane Matějka, mluvíte mě s duše. To co se u nás děje ve spojitosti s romy je pěkně postavené na hlavu. Někdo , kdo devastuje a ničí veřejný majetek má být odškodněn místo potrestání ? V našem Kocourkově už nemůžeme nic jiného očekávat !
Re: Prý porušena lidská práva Romů... aneb Jsme státem právního hnoje, který se vymyká zdravému rozumu
(Niky, 20.10.2010 14:35:12)
Odpovědět
Na ČT24 se Schwarzenberg a John navážejí do senátorky Janáčkové,kterou předtím lživě pomluvila redaktorka pravdoláskové ČT.
Re: Prý porušena lidská práva Romů... aneb Jsme státem právního hnoje, který se vymyká zdravému rozumu
(Kalous, 20.10.2010 7:31:51)
Odpovědět
Asi platí i u soudů to co u politiků - čím vyšší funkce tím větší b.lb (čest vyjímkám) - vrcholí to v Evropské komisi a v Haagu a Strassburku. Nejhorší je když je neodvolatelný nebo volený jen stejným okolím.
Re: Prý porušena lidská práva Romů... aneb Jsme státem právního hnoje, který se vymyká zdravému rozumu
(whaler, 20.10.2010 8:07:40)
Odpovědět
Každá organizace (tedy i Vrchní soud v Olomouci) má určitý počet pracovních míst vyhrazených pro naprosté blbce. Z čehož vyplývá, že když z jednoho místa blb odejde, bývá promptně nahrazen jiným. Nedivme se, žijeme v Česku.
Re: Prý porušena lidská práva Romů... aneb Jsme státem právního hnoje, který se vymyká zdravému rozumu
(Jiří Vintr, 20.10.2010 8:31:42)
Odpovědět
ne nadarmo má Matějka pouze ZŠ, je to vážně primitiv..
Re: Prý porušena lidská práva Romů... aneb Jsme státem právního hnoje, který se vymyká zdravému rozumu
(Jirka, 20.10.2010 9:10:38)
Odpovědět
Naopak! Pan Matějka to má v hlavě srovnané. Kéž b ke stejnému poznání dospěla věšina tzv. nepřizpůsobivých!

Já mám smůlu, protože jsem bílá většina, Čech. Nebudu-li platit za elektřinu, ČEZ mne jednoduše odpojí. Nebudu-li platit nájem, z bytu mne vystěhují. Bes diskuze. Chci-li žít v klidu, mám jediou možnost: pracovat a každý měsíc platit. Jako (skoro) všichni.

Jsem tedy diskriminován. Být "nepizpůsobivým", je to jinak. A to je diskriminace, pán Kocáb! Proč mám být povinen pracovat, platit daně - a proč tato povinnost neplatí pro všechny? Proč stát z mých daní hostí parazity, kteří nechtějí pracovat?!

Těm, kteří nechtějí pracovat bych dal 3x denně najíst a ubytoval je v nějaké hale. Ale do ruky ani korunu! Chceš se dívat na televizi? Cigárko? Pivečko? - tak to musíš jít hochu pracovat!

P.S. A pak jsem se zase probudil v zemi, kde cikánská roina s 5 dětmi dostane z našich daní sociální dávky 28.000 Kč měsíčně - děláme si to sami.
Re: Prý porušena lidská práva Romů... aneb Jsme státem právního hnoje, který se vymyká zdravému rozumu
(Stallker, 20.10.2010 9:20:34)
Odpovědět
Matějka? Primitiv? Vážený pane, neznám Vás, ale už teď mě mrzí, že jsem nucen s Vámi sdílet stejnou planetu.
Re: Prý porušena lidská práva Romů... aneb Jsme státem právního hnoje, který se vymyká zdravému rozumu
(Fiter, 20.10.2010 11:53:21)
Odpovědět
Rozsudky těch kluků co hodili tu zápalnou láhev do toho příšerného baráku hovoří za vše.Budeme se asi muset smířit s tím,že když nějaký cikán zamorduje bílého tak bude u soudu osvobozen.Státní zástupkyně žádala nejvyšší tresty tj.dožívo.Pokud by tady byl trest smrti tak by asi žádala trest smrti.Múžeme poděkovat té rudé pakáži které je v naší justici stále dost.
Re: Prý porušena lidská práva Romů... aneb Jsme státem právního hnoje, který se vymyká zdravému rozumu
(Kalous, 20.10.2010 12:28:26)
Odpovědět
Proč jen rudá - vždyť je tam i modrá, zelená, černá a bílá.
Re: Prý porušena lidská práva Romů... aneb Jsme státem právního hnoje, který se vymyká zdravému rozumu
(Stallker, 20.10.2010 12:51:57)
Odpovědět
Přemalovat můžete na co chcete. Ta rudá tam dole stejně zůstane...
Re: Prý porušena lidská práva Romů... aneb Jsme státem právního hnoje, který se vymyká zdravému rozumu
(jira22, 20.10.2010 13:58:20)
Odpovědět
Fajn, takže vlastně ani nejde o nějaké cikány nebo dodržování zákonů a práva. Hlavně vadí ta rudá co?
Re: Prý porušena lidská práva Romů... aneb Jsme státem právního hnoje, který se vymyká zdravému rozumu
(Stallker, 20.10.2010 15:07:22)
Odpovědět
Huuups… Tohle všechno jsem napsal? Sám sebe občas překvapím…

Ale vážně. Co se týče trestů ve vítkovské kauze, v podstatě s nimi souhlasím. Tito mladíci, jedno jestli úmyslně nebo neúmyslně, doživotně ublížili malému dítěti. Staří jsou dost na to, aby byli schopni rozeznat vážnost svého počínání a byli schopni za něj také nést následky. Jiná věc je, že v mnoha dalších případech jsou soudní rozhodnutí, také díky fatální nedokonalosti našeho právního řádu, naprosto neadekvátní. Není to tak dávno, co médii proběhla zpráva, jak zfetovaný mladík autem na chodníku zabil matku s malým chlapcem. Kvalifikováno to bylo tuším jako neúmyslné zabití z nedbalosti, s max. sazbou tři roky. Tohle bych viděl jako problém. Tento čin by měl být kvalifikován stejně, jako výše uvedení žháři. Každý by měl být zodpovědný za své činy a být připraven (nebo smířen) s tím, nést za svou blbost následky.
Nedávno jsem tady psal o mladíkovi, kterého v Břeclavi brutálně zbila skupinka cikánských výrostků. Zatím se mi podařilo zjistit pouze to, že mladík sice žije, ale přišel o oko, útočníků bylo sedm a údajně minimálně jeden nebyl cikán. Ale ve vazbě skončili pouze dva z nich. TOHLE!!! Je průser. Jak to, že jen dva z nich. Copak v našem právním řádu není klauzule o spoluvině? A co je nejzajímavější (je to zatím neověřená informace). Policie se zatím neobtěžovala vyslechnout ani jednoho ze svědků?!? Nějak se mi nechce věřit, že to je proto, že by měli informací dost. Budu sledovat dále a velmi rád porovnám s vítkovskou kauzou. Toto si ujít nenechám.
Re: Prý porušena lidská práva Romů... aneb Jsme státem právního hnoje, který se vymyká zdravému rozumu
(Kalous, 20.10.2010 14:51:54)
Odpovědět
Stallkere, to jste mne zklamal, myslel jsem že jste inteligentnější. Vždyť už více než polovina (možná skoro všichni) těch soudců neměla se socialismem nic společné, nebo alespoň s KSČ - řada jich co se komunisticky angažovali byli vyhozeni v průběhu čistek občanskými komisemi po r. 89.
Re: Prý porušena lidská práva Romů... aneb Jsme státem právního hnoje, který se vymyká zdravému rozumu
(Jahoda, 20.10.2010 15:05:57)
Odpovědět
Ještě k tomu v čerejšku pane Kalousku: darwinismus je ateistický blud ,to jste tedy špatný katolík když to podporujete. já jsem tedy s opice nevsešel a narozdíl od vás se řídím Biblí ! Hospodin stvořil zemi před 6000 lety a naším společným prapředci jsou Eva s Adamem. zřejmě jste naletěl tomu kacíři Halíkovi ,budu se za vás u Papeže modlit abyste přišel na správnou cestu.
Re: Prý porušena lidská práva Romů... aneb Jsme státem právního hnoje, který se vymyká zdravému rozumu
(Kalous, 20.10.2010 20:40:31)
Odpovědět
Debata s někým kdo používá argumentaci že nevzešel z opice v souvislosti s moderním darwinismem nemá smysl. Vůbec o ní nic neví. To je jak debata o křesanství s někým kdo Bibli nečetl anebo o ní skoro nic neslyšel. I papež se už v souvislosti s darwinismem dostal dál než Vy, pokud si neděláte legraci jako nepravá Jahoda.
Re: Prý porušena lidská práva Romů... aneb Jsme státem právního hnoje, který se vymyká zdravému rozumu
(ferda, 20.10.2010 23:01:47)
Odpovědět
TOU SPRÁVNOU CESTOU ZA KTEROU SE BUDEŠ MODLIT MYSLÍŠ JAHODO ŽE BY MĚL DOTYČNÝ ZAČÍT PÍCHAT JÁHNY DO P.R.D.E.L.E A ZAČÍT ZNEUŽÍVAT BEZBRANNÉ HOŠÍKY V SEMINÁŘÍCH ???? :-))
PROBŮH, KOLIK KAUZ A JAKÉ TO ZVĚRSTVO V KATOLICKÉ CÍRKVI MĚLO A JISTĚ I DNES MÁ TRVÁNÍ !!!!
POKUD JE PEKLO, TAK JE JIŽ ZDE , NA ZEMI, PAPEŽ JE lUCIPER A MÁ OKOLO SEBE ČERTY - NE NADARMO JSOU OBLEČENÍ V JASNĚ ČERVENÉ BARVĚ !!!!!

CÍRKEV JE DĚVKA A VŽDY BYLA, STAČÍ SI PŘEČÍST JAKÝKOLI DOKUMENT O JEJÍ MINULOSTI...
HAMBA A VĚČNÉ ZATRACENÍ NA HLAVY TĚCH ŠPATNÝCH, TEDY NA VĚTŠÍ ČÁST ZHÝRALCÚ, PEDOFILŮ A DACANŮ V SUTANÁCH !!!! PLIVU NA VÁS, A VĚŘTE ,N NEJSEM SÁM :-)
Re: Prý porušena lidská práva Romů... aneb Jsme státem právního hnoje, který se vymyká zdravému rozumu
(ferda, 20.10.2010 23:13:42)
Odpovědět
KRAPÍTKO JAHODO TROŠKU PROSTUDUJ BIBLI A JINÉ PRAMENY A PŘÍJDEŠ NA TO, ŽE JSI JEN UŽITEČNÝ IDIOT A TUPÁ KATOLICKÁ OVCE, KTROU TI PRZNITELÉ A HOMOSEXUALOVÉ V SUTANÁCH POTŘEBUJÍ :-)))

NA NIC SE NEPTÁT A VĚŘ NÁM TOŤ SLOVA TĚCH KDOŽ NEZNASILNOVALI POUZE BEZBRANÉ HOŠÍKY V SEMINÁŘÍCH ALE I SAMOTNÉHO BOHA!!!! ALE ŽE SE SAMI ONI, KNĚŽÍ, CHOVÁME JAK DOBYTEK,NA TO NEKOUKEJ, MY SI TO U PÁNA NĚJAK VYŽEHLÍME!!!

TAKŽE JAHODO, PRVNÍ ŽENA NEBYLA EVA ALE.....:

....Příběh bohyně Lilith

Kdysi dávno před počátkem světů existovala první žena jménem Lilith, byla stvořena stejně s Adamem a byla mu jak matkou tak i manželkou. Byla neskrotná, nespoutaná a vášnivá, byla sexuální a divoká. Pověst praví, že to se nelíbilo bohu a tak ji vyhnal z ráje. Pak byla stvořena Eva druhá žena Adama, byla mu zároň manželkou a dcerou.

PS. PAPEŽ JE ČERT A SEDÍ NA PEKELNÉM STOLCI !!!
JEN JAK JSOU PŘÍŠERNĚ DRAHÉ JEHO CESTY PO SVĚTĚ, KOLIK DOBRODINÍ BY SE ZA NĚ MOHLO USKUTEČNIT...., KDO CHCE TOHO STANÁŠE VIDĚT, TAK AT SI ZA TOU FOSÍLIÍ PŘIJEDE....
Re: Prý porušena lidská práva Romů... aneb Jsme státem právního hnoje, který se vymyká zdravému rozumu
(Niky, 20.10.2010 17:11:07)
Odpovědět
Kalousi vy naivko. Plistopadu 1989 dal komunistickým soudcům Havel na Pražském Hradě DEFINITIVU A TO I SOUDKYNI HORVÁTKOVÉ,TO JE TA CO ODSOUDILA NA SMRT NEMOCNÉHO P WONKU.
Re: Prý porušena lidská práva Romů... aneb Jsme státem právního hnoje, který se vymyká zdravému rozumu
(Kalous, 20.10.2010 20:42:56)
Odpovědět
Před tím ale mnoho komunistických soudců bylo z justice vyhozeno, samozřejmě ne všichni - záleželo na ledačems.
Re: Prý porušena lidská práva Romů... aneb Jsme státem právního hnoje, který se vymyká zdravému rozumu
(Katsanson, 20.10.2010 11:09:08)
Odpovědět
Pan Matějka je inteligentní a vzdělaný na rozdíl od Vás. Primitiv jste Vy. Pravděpodobně ze skupiny nepřizpůsobivých a nebo placený Kocábem.
Re: Prý porušena lidská práva Romů... aneb Jsme státem právního hnoje, který se vymyká zdravému rozumu
(Sunny, 20.10.2010 11:57:14)
Odpovědět
Ikdyby měl pan Matějka pouze ZŠ, jak tvrdíte, dokazovalo by to pouze mou oblíbenou teorii o tom, že inteligence nemusí být přímo úměrná dosaženému vzdělání. Někdo je uznávaným a respektovaným člověkem i bez titulů, zatímco jiný má například vystudovaná práva a soudí jako blbec...
Re: Prý porušena lidská práva Romů... aneb Jsme státem právního hnoje, který se vymyká zdravému rozumu
(Stallker, 20.10.2010 12:07:34)
Odpovědět
:-)... Zase jste to napsala líp... :-)))
Re: Prý porušena lidská práva Romů... aneb Jsme státem právního hnoje, který se vymyká zdravému rozumu
(Sunny, 20.10.2010 12:34:10)
Odpovědět
:-) Zdravím, Stallkere a děkuji. Ikdyž přesně tohle si já myslím o vašich komentářích, že jste je napsal líp:-)
Re: Prý porušena lidská práva Romů... aneb Jsme státem právního hnoje, který se vymyká zdravému rozumu
(ferda, 20.10.2010 23:29:56)
Odpovědět
PROZRADÍTE NÁM, KDO Z VÁS MĚL DŘÍVE ORGASMUS?????

JÁ BYCH SI OSOBNĚ TYPOVAL NA SUNNY, PÁČ JE BLÍŽE K TOMU ŽIVOČIŠNÍMU PŘEDKU, ZE KTERÉHO JSME VZEŠLI A PROTO JEJI LIBIDO BUDE JISTĚ POHOTOVĚJŠÍ A JEDNODUŠE ANIMÁLNĚ EXCITOVANĚJŠÍ, TO OVŠEM ZA PŘEDPOKLADU, ŽE SUNNY NENÍ PSYCHOPATICKÝ JEDINEC INHIBOVANÝ NĚKTERÝMI Z PSYCHOFARMAK....
Re: Prý porušena lidská práva Romů... aneb Jsme státem právního hnoje, který se vymyká zdravému rozumu
(Stilet, 20.10.2010 12:25:24)
Odpovědět
Máte pravdu. Kdyby jste si přečetli knížku Oty Ulčem, "Malá doznání okresniho soudce" jak tá práva studovali a jaké měli "profesory", tak by jste se ani dnešním soudcum nedivili. Když v Čechách to je tak, že každý kdo touží po titulu "vystuduje" tu fakultu, tedy tu vědu na které jej příjmou. Takže medicínu vystuduje člověk, který by byl lepším automechanikem, jak je felčarem a práva vystuduje i ten, který by byl dobrým krmiček dobytka. Proto jsou největší fronty žadatelu o studiem na Fakultách těch Humanitních a společnských pavěd. Když jsem jezdil se saniktou, tak jsem žasl, jací pitomci jsou mezi těmi doktory. Jiní lékaři se těm pitomcum po straně vysmívali ale na veřejnosti drželi basu. Kéž by se to už na těch Vysokcýh školách změnilo a obor studovali jen ti, kteří o ten obor mají zkutečně zájem a né jen proto aby měli nějaký titul jendo jaký a z čeho a plebs na ně uctivě zíral. Pracoval jsem zde v jednom podniku a nevěděl jsem několik roku, že můj nadřízený je inženýr. Doktora oslovují jen křestním jménem a neběsní, že ho netitulují. Češi musí mět titul uvedený před jménem, za jménem a jednou dojde i k tomu, že tituily si budou psát ještě i nad jménem a pod jménem a hlavu budou mět dutou. Kdyby Tomáš Baťa znal teorie vysoce vzdělaných ekonomu, tak by zůstal jen příštípkářem a ne továrníkem.
Re: Prý porušena lidská práva Romů... aneb Jsme státem právního hnoje, který se vymyká zdravému rozumu
(Kalous, 20.10.2010 12:33:26)
Odpovědět
Stilete - zkuste to, dejte si přihlášku třeba na Universitu a zkuste jen přijímací testy. Myslím že změníte názory (pokud to nebude na práva do Plzně nebo nějakou Trnavskou universitu).
Re: Prý porušena lidská práva Romů... aneb Jsme státem právního hnoje, který se vymyká zdravému rozumu
(Stallker, 20.10.2010 13:13:09)
Odpovědět
Pane Kalousi! Zapomínáte na úroveň našeho školství celkově. Jenom na Moravě máme čtyři vysoké školy, o kterých nabeton vím, že je možno se tam dostat bez přijímaček. A nevyhodí Vás, protože jsou financovaní podle počtu studentů??? To je demagogie. Pak tady máme tisíce vysokoškoláků, co si pomalu neumí ani zavázat tkaničky...
Re: Prý porušena lidská práva Romů... aneb Jsme státem právního hnoje, který se vymyká zdravému rozumu
(Kalous, 20.10.2010 14:59:49)
Odpovědět
Proto také píši Universitu - rozuměj pražskou Karlovu, Brněnskou Masarykovu případně Olomouckou ap. ale ne vš.š. či univerzity v městečkách a na vesnicích. A zde to nejde bez náročných testů kdy je většina uchazečů vyřazena (nebo i 70_95%). A takový bo.r.del ve školství zde nikdy nebyl až v posledních deseti-15 letech. Skutečně za takového stavu dávat do vysokého školství další miliardy je asi nesmysl, ty pofiderní VŠ by neměly od státu dostat ani korunu, jejich absolventy asi ani nikdo nepotřebuje.
Re: Prý porušena lidská práva Romů... aneb Jsme státem právního hnoje, který se vymyká zdravému rozumu
(Stallker, 20.10.2010 15:10:50)
Odpovědět
Souhlas. Problém je v tom, že titul Vám dají i na vysoké popelářské v Dolní Lhotě.
Re: Prý porušena lidská práva Romů... aneb Jsme státem právního hnoje, který se vymyká zdravému rozumu
(Sam Opal, 20.10.2010 16:14:57)
Odpovědět
Hele,to je tak.
Po absolování několika tříd dříve pomocné,dnes speciální školy se vyučíš např. popelářem . Začneš podnikat ,bude se ti dařit a tak se pustíš i do politiky. Nejprve na místní úrovni,poté někde na okrese a dokonce i kraj tě nemine ...Jenomže zde už nastává problém.V tomto levelu se dostáváš už mezi opravdové gentlemany a pány.A uznej . Na tvé navštívence mezi těmi všemi Ing., Mgr.,Mudr., Dr.,Phdr.,a v nejhorším případku BC. bude stát :Franta Kalous (nebo třeba Samuel Opálený),popelář.V této lize si už "jen" s výší svého konta nevystačíš.
Tak za patřičnej (zřejmě) obnos a tlak mateřské politické strany ti začnou shánět školu ,kde se učí ve středu - a za dva roky je z tebe středoškolák, byť vyučující ve slabé chvilce u píva zamumlá cosi o chybějící jedenáctce v klasifikační stupnici .
Ale to je furt málo. Proto naše společnost nezištně pomáhá a umožňuje takto nadaným lidem s patřičně tlustou peněženkou i další poctivé studium. Např. na již dříve zmiňované univerzitě ve Starém Hrozenkově.
A jenom závistivci a neschopní jedinci se nad takovými postupy pozastavují.
Samozřejmě,tato praxe v našich zeměpisných šířkách není ničím novým. Vysoké učení Marxismu - Lenínismu těmto školám už dávno prošlapalo cestičku.
Re: Prý porušena lidská práva Romů... aneb Jsme státem právního hnoje, který se vymyká zdravému rozumu
(Kalous, 20.10.2010 20:51:20)
Odpovědět
Asi to tak nějak SamOpale je. Akorát že na to
Vysoké učení marx leninismu (resp. VUML) byl dost přísný výběr (nešlo se tam jen přihlásit) a na ty dnešní Vysoké školy(ne renomované University) jsou všichni vítáni s otevřenou náručí, neboť na každého studenta dostanou státní příděl.
Re: Prý porušena lidská práva Romů... aneb Jsme státem právního hnoje, který se vymyká zdravému rozumu
(Sam Opal, 20.10.2010 23:34:03)
Odpovědět
No samozřejmě,že byl přísnej výběr.
Přeci tam nepošlou jen tak nějakýho Opálenýho.No ne?
My měli tehdy s.ředitele,původně nedoučenýho zámečníka .Ovšem straník to byl kovaný.
Tak jej ,jak píšeš vybrali na ona "studia" a hned nám řediteloval.

A toto znáš? :
"...Díky tatínkovi a učitelům pos.raným po prověrkách po osmašedesátým měl o maturitu postaráno, i kdyby to mělo být na Slováči, jak říkal...ale v den, kdy kvůli nám měla zasedat školní rada, se před školou objevila nablejskaná šestsettrojka. Livrejovanej šofér otevřel dveře, z nich vylez napucovanej panák - Honzův fotr. Chvíli strávil v ředitelně a zase odfrčel....Opravdu jel maturitu udělat na Slovač. Vyjeveně jsem se ho ptal, jestli umí psát slovensky, aby moh dělat písemky. Vysmál se mi:
"Až přijde maturita, hodím se marod a napíše to za mě asi ředitel nebo jinej přiblblej poskok. Nejhorší je, že budu muset ještě na vysokou, ale snad tam bude pr.del..."

To také byla realita.
A potom,že nemá být člověk cynik....
Re: Prý porušena lidská práva Romů... aneb Jsme státem právního hnoje, který se vymyká zdravému rozumu
(Karkulka, 20.10.2010 21:18:41)
Odpovědět
V parlamentě jich máme hafo - to je fakt. a teď z Vás mám depku.
Re: Prý porušena lidská práva Romů... aneb Jsme státem právního hnoje, který se vymyká zdravému rozumu
(Sam Opal, 20.10.2010 23:12:43)
Odpovědět
Může být!
Sam ,nebýt otrlý,bych jí měl možná taky.A to až na
určité výjimky z napříč celého politického spektra.
Ale tady je méně drastický příklad:

Pobočka zahraniční firmy . Dosadí zde svého místního šéfíka.Ten si zase za své spolupracovníky vybere "svoje" lidi.
Ale ouha.
Sem tam,vzhledem k zahr.majiteli ,formálně,některým chybí VŠ .
A od toho tady máme ony "univerzity" hrozenkovského typu,které za patřičnej obnos, během dvanácti víkendů ono vysokoškolské vzdělání dodají.Jaký stupeň ,to opět závisí na síle prkenice a stupni ochoty tu prkenici ztenčit.
Osobně se domnívám,že nic lepšího než tito lidé ve vedení firem i politiky nás potkat nemohlo.Neboť sám uznáte, nasoukat do sebe učební látku DESETI SEMESTRŮ během DVANÁCTI VÍKENDŮ vyžaduje naprostou a absolutní genialitu absoloventa,byť by měl původně vystudováno sedm tříd zvláštní školy pomocné.
Jenom doufám,až jednou přijdou nemoci - a to se stane téměř každému z nás,že tyto geniální téměř nadlidi ,budou léčit obdobně geniální a vyštudovaní chirurgové.
No.
Re: Prý porušena lidská práva Romů... aneb Jsme státem právního hnoje, který se vymyká zdravému rozumu
(Čenda, 20.10.2010 17:50:28)
Odpovědět
..takové absolventy VŠ nikdo nechce! No a diví se někdo, kolik se na různých rychlokvašných kandidátkách objevilo těch co jim teprve dosýchá vysokoškolský diplom, nikdo je nepořebuje, ještě ani rodinu neazložili, ještě ani v pracovních vztazích nebyli, ještě ani neví kde patří, ale řídit obce by chtěli. V politice musí být zastoupeny všechny generace, hlavně lidé, kteří mají základní zkušenosti se životem. Politická kariera, připravit si cestičky a pak hup, jako Standa Gros.
Re: Prý porušena lidská práva Romů... aneb Jsme státem právního hnoje, který se vymyká zdravému rozumu
(ferda, 20.10.2010 23:35:54)
Odpovědět
NO, S TĚMA DNEŠNÍMA VYSOKOŠKOLÁKAMA JSME TO NEVYHRÁLI :-))
JEN PRO ILUSTRACI: JASNÁ VOLBA V PARLAMENTKÁCH top09 !!!!:-)))
A PAK NA INTERNETU BUČÍCÍ STÁDO, KOMU TO DALI SVŮJ HLAS, VŽDYT ONI CHTĚJÍ ZAVÉST ŠKOLNÉ!!!! FŮŮŮŮJ:-)))
TO JSOU TAKOVÁ STUPIDNÍ HOVADA ŽE SI NEPŘEČTOU ALESPON STRUČNÝ VOLEBNÍ PROGRAM TOHO, KOMU DAJÍ SVŮJ HLAS????
A TO CHCE PAK TOTO STÁDO PŘEVZÍT V BUDOUCNU NAŠI REPUBLIKU....
NIC NEŽ HAMBA....
Re: Prý porušena lidská práva Romů... aneb Jsme státem právního hnoje, který se vymyká zdravému rozumu
(hanca, 20.10.2010 12:27:51)
Odpovědět
Sunny, tleskam!

pane Matejko, dekuji za objektivni a pravdivy clanek. kez by se takove dostavaly na titulni stranky denniho tisku a do hlavnich tv zprav!

ovsem na to si jeste, bohuzel, budeme muset pockat.
Re: Prý porušena lidská práva Romů... aneb Jsme státem právního hnoje, který se vymyká zdravému rozumu
(Sunny, 20.10.2010 13:16:28)
Odpovědět
Já věřím, Hančo, že se dočkáme. Ono se sice říká, že člověk chce být klamán, ale jsem si jistá, že i to má své hranice. A myslím, že lidi toho začínají už mít dost.
DEMOKRACIE???? U NÁS???? VY ASI RÁDI SC-FI, ŽE????
(ferda, 20.10.2010 23:21:39)
Odpovědět
ASI STAEJNĚ JAKO VY, SUNNY MÁTE VYCHOZENOU ALESPON ZÁKLADNÍ ŠKOLU A CHOVÁTE SE JAKO ZE ZVLAŠTNÍ ŠKOLY.....

ALE NEZOUFEJTE, SUNNY, ZA CHVILKU SE ZDE OBJEVÍ ZASE NĚJAKÝ TEN VÁŠ PRAVICOVÝ POŠUK A ZASTANE SE VÁS.... A TAK JE TO SPRÁVNÉ A TAK TO MÁ BÝT!!!!MODROSLIZ A ŽUMPA MAJÍ BÝTI U SEBE :-)))
Re: Prý porušena lidská práva Romů... aneb Jsme státem právního hnoje, který se vymyká zdravému rozumu
(Twister, 20.10.2010 12:20:03)
Odpovědět
Toto muze napsat jen clovek mdleho rozumu.Vy chcete kritizovat pana Matejku ? V dnesni dobe je jen par novinaru co se neboji psat pravdu.S takovymi lidmi jako jste vy diskutovat to je jen ztrata casu.
Re: Prý porušena lidská práva Romů... aneb Jsme státem právního hnoje, který se vymyká zdravému rozumu
(Alberto Kvěch, 20.10.2010 12:28:32)
Odpovědět
Trochu citu pro právo a spravedlnost by vám neuškodilo.Matějka má dnes pravdu, žádný nesmysl nepropaguje.Pane, já jsem v životě viděl tolik vzdělaných a neschopných pitomců,že je s podivem, jak někdo mohl vůbec vystudovat vysokou školu a zůstal hlapákem nevzdělaným -nemluvím o charakteru a inteligenci.Mrkněte, kdo byl 20let poslancem.Dle vystupování některých vysokoškolských poslanců je neměli nechat projít ani ze sedmé do osmé ZŠ. základní.3kola je dobrým předpokladem nikoliv zárukou vzdělanosti.
Re: Prý porušena lidská práva Romů... aneb Jsme státem právního hnoje, který se vymyká zdravému rozumu
(děd, 20.10.2010 13:41:07)
Odpovědět
1**
Re: Prý porušena lidská práva Romů... aneb Jsme státem právního hnoje, který se vymyká zdravému rozumu
(Leo Bonhart, 20.10.2010 12:17:29)
Odpovědět
Doporučujem na prečítanie.

http://vybrali.sme.sk/c/Milan-Krajniak-Spoluzitie-s-Romami-v-Plaveckom-Stvrtku/
Re: Prý porušena lidská práva Romů... aneb Jsme státem právního hnoje, který se vymyká zdravému rozumu
(Sunny, 20.10.2010 13:03:27)
Odpovědět
V Plaveckom Štvrtku bych ozaj bydlet nechtěla. Ale myslím si, že tohle je celospolečenská záležitost, jen v tomto místě dovedená k "dokonalosti". Bohužel dokud bude situace taková, že skupina lidí je státní mocí preferována na úkor většiny, nelze očekávat zlepšení. Každý z nás se pohybuje v rámci určitých mantinelů. Každý, až na cikány. Možná je nejvyšší čas nalajnovat hřiště a trvat na dodržování pravidel. Bez výjimky. Potom by možná byla šance na fér hru...
Re: Prý porušena lidská práva Romů... aneb Jsme státem právního hnoje, který se vymyká zdravému rozumu
(petrraft, 20.10.2010 12:59:58)
Odpovědět
Jak říkal jeden můj učitel: Vy musíte bát z dvojčat, protože JEDEN TAK BLBÝ BÝT NEMÚŽE.
Myslím pana soudce. Vždyť romáci mohli jít kam chtějí. Stačí zaplatit realitce nájem na kvartál dopředu ( jako moje dcera ) + platit nájem a mohou bydlet i v Praze. Tak kde je problém ???
Re: Prý porušena lidská práva Romů... aneb Jsme státem právního hnoje, který se vymyká zdravému rozumu
(Kalous, 20.10.2010 15:05:28)
Odpovědět
Problém je v tom, že platit nájem a udržovat byt a dům v čistotě a v pořádku je pro určitou skupinu našich občanů omezení lidských práv. Mají přece právo dělat bo.r.de/l a neplatit a právo na bydlení kde se jim líbí. Tak to vidí Vrchní soud.
Re: Prý porušena lidská práva Romů... aneb Jsme státem právního hnoje, který se vymyká zdravému rozumu
(Stallker, 20.10.2010 15:13:27)
Odpovědět
:-)))... Nechápu, co se Vám nelíbí, dyť podle těch fotek to tam vypadá jako u mně po jednom středně velkém flámu... :-)))
Re: Prý porušena lidská práva Romů... aneb Jsme státem právního hnoje, který se vymyká zdravému rozumu
(Kalous, 20.10.2010 20:59:56)
Odpovědět
Jo Stallkere - ale uděláte bo.r.el u vás v bytě - a neničíte a neobtěžujete celé okolí kolem baráku
Re: Prý porušena lidská práva Romů... aneb Jsme státem právního hnoje, který se vymyká zdravému rozumu
(ferda, 20.10.2010 23:51:30)
Odpovědět
A TO ZNÁTE, JAKÁ JE JEDNA Z NEJHORŠÍCH VĚT, KTEROU MŮŽETE SLYŠET OD CIKÁNA? NE?

TAK TADY JI MÁTE : " DOBRÉ RÁNO, SOUSEDE" :-))
Re: Prý porušena lidská práva Romů... aneb Jsme státem právního hnoje, který se vymyká zdravému rozumu
(Helča, 20.10.2010 17:04:32)
Odpovědět
Porušení romských práv, že prý si nemohli, např. zvolit místo pobytu.. až si vykřičí fin.odškodnšní ve výši 100 000,- Kč, tak už se jim i jimi nevybrané místo líbit bude. A pokud jde o "pravdu a lásku", tak se nedivte, protože na prezidentské vlajce bylo původně napsáno " Pravda a spravedlnost vítězí." Jen by hodně lidí rádo vědělo, kam ta "spravedlnost " zmizela.
Re: Prý porušena lidská práva Romů... aneb Jsme státem právního hnoje, který se vymyká zdravému rozumu
(Jiří Vintr, 20.10.2010 17:37:35)
Odpovědět
Matějka nemá ani střední školu a na jeho článcích je to znát, ač souhlasím, že vzdělání, pár písmenek před jménem nic neznamená..ale např. jeho "podnikání" skončilo v konkurzu, stál tak své věřitele i daňové poplatníky určitě víc než leckterá cikánská osada dohromady (proto jeho naakumulovaná zášť, jak tomu u podobných bývá)..názory plytké, mentální suterenismus zakrývaný frázemi a rádoby radikalismem...ovšem s tím to zde asi uspěje..
Re: Prý porušena lidská práva Romů... aneb Jsme státem právního hnoje, který se vymyká zdravému rozumu
(hanca, 20.10.2010 18:42:20)
Odpovědět
ja se dobrovolne priznam, ze jsem na jeho clancich nepoznala, ze nema stredni skolu. na cem je to konkretne znat?

narozdil od mnohych prispevatelu zde, kteri se chlubi nekolika VS, umi pan Matejka gramatiku a jeho psani ma hlavu i patu.
Re: Prý porušena lidská práva Romů... aneb Jsme státem právního hnoje, který se vymyká zdravému rozumu
(frantisek zajicek, 20.10.2010 18:59:08)
Odpovědět
Pane Vintr,presne.Matejka breci,kolik nas ta zla unie bude stat,bez faktu a udaju.S tim jeho podnikanim se presentuje dokonce na svem vebu.Bydlel jsem v Moste a mam zname na financnim urade a Matejka je jenom prachsprosty neplatic dani.Spise nez Unie takovyto kujoni nas,danove poplatniky,stoji spoustu penez.Divim se,ze tu mnozi chrochtaji blahem,pry v posledni dobe ma tento pisalek naprostou pravdu...Ale o cem v posledni dobe tento pisalek pise?Pouze o Romech,se kterymi ma 99%nasi populace spatne zkusenosti.Takze vecne tema,se kterym budou,krom Romu,souhlasit vsichni.V tak populistickych clancich musite mit pravdu,i kdyz se spletete.V pripadu obhajovani zlocinu bri Masinovych Matejka naprosto uletel...Divim se,jak se lidi lechce nechaji manipuloval moralisty bez moralky,FZ
Re: Prý porušena lidská práva Romů... aneb Jsme státem právního hnoje, který se vymyká zdravému rozumu
(pavjan, 20.10.2010 20:02:44)
Odpovědět
Pane Vintr, nepřesvědčil jste, musíte se víc snažit. Krom toho jste ujel od tématu.
Re: Prý porušena lidská práva Romů... aneb Jsme státem právního hnoje, který se vymyká zdravému rozumu
(karkulka, 20.10.2010 21:32:02)
Odpovědět
Nezajímá mě, co za školu kdo má. Čunkova akce známá u místních jako Gandalf ničí Mordor byla blízkobydlícími velmi ceněna, protože všechno má své meze.
Re: Prý porušena lidská práva Romů... aneb Jsme státem právního hnoje, který se vymyká zdravému rozumu
(karkulka, 20.10.2010 21:27:04)
Odpovědět
Pravda zvítězí - to řekl bojovník za pravdu nebo vítěz?
NA KAŽDÉHO STEJNÝ METR! NA CIGANA DVA, JEDEN BY SE MOHL ZLOMIT :-)))
(ferda, 20.10.2010 23:56:00)
Odpovědět
KARKULKO, PÍŠEŠ TO ŠPAATNĚ, DNES SE NEPÍŠE "PRAVDA VÍTĚZÍ"
ALE "PRAVDA VYDĚSÍ"...... TO JENOM PRO POŘÁDEK :-))AHOJ
Re: Prý porušena lidská práva Romů... aneb Jsme státem právního hnoje, který se vymyká zdravému rozumu
(Roubíček, 20.10.2010 20:40:57)
Odpovědět
Matějka má pravdu a uvedené snímky ukazují jak se romové již přizpůsobili.Takhle ničit a vybydlovat by nesvedli ani křováci kdyby byli přesazení z Afriky do bytů.Viděli jste možná v televizi i průhledný patrový dům v Chomutově,nebo tam někde,jen obvodové panely.A obratem si určitě vybrali i čtvrť kde mají dostat nové byty,aby neutrpěli citovou újmu odloučení od komunity.Národ s většími idioty na světě (ochránci,soudci ombudsman),snad neexistuje.Tak dlouho budou tito účelovi ochránci provokovat občany až dojde k masovým pogromům,nebo občanské válce.Škrt reforma tuto situaci jen uspíši a vygraduje.Je náhoda,že ve Vsetíně vyhrál komunálky s převahou preferenčními hlasy Čunek?Asi obyvatele nezapoměli,že situaci s romy řešil v reálu a ne kecy.Matějka má pravdu,že Čunek svým řešením udělal pro ně daleko víc než by musel.Mohl je vystěhovat na ulici a podat na ně trestní oznámení pro neplacení nájmu a zničení obecního majetku.A vidíte jak ochránci a soudci případ otočí a udělají z ultrakazisvětů oběti,které by měli být ještě odškodněny!!!Již nemám chuť ani sílu v diskuzi o antidiskriminaci v debilistánu pokračovat.
Re: Prý porušena lidská práva Romů... aneb Jsme státem právního hnoje, který se vymyká zdravému rozumu
(po, 21.10.2010 10:41:48)
Odpovědět
Jsme státem právního hnoje a dokud nebudou soudci,poslanci,prezident,hejtmani,primátoři,senát zrušen,starostové, voleni v přímé volbě a na dobu určitou (max.4 roky a bez možnosti opakování nebo souběhu a nebo přeskakování), do té doby nemůže být v Česku pořádek. Političtí dinosauři (působící 10-20 let v politice a nebo veřejné správě,RO a PO) by měli sami skončit nebo okamžitě defenestrovat !!!!
Re: Prý porušena lidská práva Romů... aneb Jsme státem právního hnoje, který se vymyká zdravému rozumu
(Jura Lamač, 21.10.2010 14:25:43)
Odpovědět
K otázce "co si myslíte o Romech",dost lidí odpovídá-nejsem rasista,nemám však tyto lidi v oblibě.Všímáme si hlavně těch nejhorších,nefakčenků,flákačů a zlodějů.Jsou však opačné případy-slušní,pracovití Romové,o kterých se toho moc neví,respektive nepíše A to je chyba.Zdůrazňovat jen ty nejhorší těmto lidem nepomůže.Jen se zatvrdí.Víme přece ,že i mezi gádži jsou výtečníci,kteří nehýří ctnostmi.Rasismus je převážně skrytě přítomný,přetrvává,je složité ho odkrývat,soudit,nebo potlačovat.Přesto,neházejme flintu do žita.
Re: Prý porušena lidská práva Romů... aneb Jsme státem právního hnoje, který se vymyká zdravému rozumu
(Jura Lamač, 21.10.2010 14:25:51)
Odpovědět
K otázce "co si myslíte o Romech",dost lidí odpovídá-nejsem rasista,nemám však tyto lidi v oblibě.Všímáme si hlavně těch nejhorších,nefakčenků,flákačů a zlodějů.Jsou však opačné případy-slušní,pracovití Romové,o kterých se toho moc neví,respektive nepíše A to je chyba.Zdůrazňovat jen ty nejhorší těmto lidem nepomůže.Jen se zatvrdí.Víme přece ,že i mezi gádži jsou výtečníci,kteří nehýří ctnostmi.Rasismus je převážně skrytě přítomný,přetrvává,je složité ho odkrývat,soudit,nebo potlačovat.Přesto,neházejme flintu do žita.
Re: Prý porušena lidská práva Romů... aneb Jsme státem právního hnoje, který se vymyká zdravému rozumu
(Jeje, 21.10.2010 15:23:02)
Odpovědět
Souhlas, flintu do žita rozhodně neházet!!!
Bude potřeba !! :-)
Re: Prý porušena lidská práva Romů... aneb Jsme státem právního hnoje, který se vymyká zdravému rozumu
(Sam Opal, 21.10.2010 15:26:24)
Odpovědět
Na druhou stranu.
Řekne se : "to je slušnej cigán,chodí do práce"
Ale nikdo už neřekne: " to je slušnej sam opal,chodí do práce"
Re: Prý porušena lidská práva Romů... aneb Jsme státem právního hnoje, který se vymyká zdravému rozumu
(Daniel Makay, 21.10.2010 20:42:40)
Odpovědět
Právní hnůj? Tak by se dalo napravit odklizením. Tahle kausa je jen střípkem toho jaká zmatečnost, nespravedlnost a stupidnost panuje v naší Justici. Je opravdu tragédie, že pohanští soudci dostali takovou bezbřehou bezprecedentní svobodu. Lidé si neuvědomují co to je za katastrofa, že bezbožní pohanští soudci vládnou nad jejich životy. Je to jedno z prokletí téhhle bezbožné sodomistické společnosti. Tomu co se obecně v naší justici děje se říká justiční fašizmus. Proto jsou rozudky tak bezprecedentně nepředvídatelné, ač praví opak by byl znakem spravedlivé justice. Obecně je tragédie, že po pádu komunizmu nebyly přijaty porotní soudy. Nebo alespoň možnost žalovaných, aby využili buď porotních soudů nebo samosoudců. Je opravdu brutální tragédií, že monoho lidí se nedomůže práva ne jen z důvodu, fašistických rozhodnutí bezbožných soudců, ale i z důvodu toho, že nemají ani na soudní poplatky. Lidi by si již konečně měli uvědomit, že komunizmus se po krátké době svobody proměnil ve fašizmus. Lidé by si měli uvědomit, že vymahatelnost práva je pro určitou skupinu lidí naprosto nedostupná( nemají na poplatky, na úplatky, nemají žádný společenský vliv, nemají schopnost pochopit, že žijí ve fašistickém státě,nemají dostatek inteligence, nemají na dobré advokáty, a z mnoha jiných důvodů. Je to tragédie , ale tohle jsme po pádu komunizmu nechtěli a je vidět, že bez křesťanství není možné udržet společnost morálně zdravou a nyní se brzy projeví, že ani prosperující. Ono, kdo také může očekávat ve fašistickém koncentráku prosperitu.
Nesporně je určitá skupina lidí, kterým tenhle fašizmus vyhovuje. A dělají vše proto, aby podporovali spory mezi lidmi a uměle tyto spory živí. Kdysi jsem v zoo viděl dost děsiví osud dvou kuřátek. Bylo to v kleci kde seděl obrovský orel a dole pod ním se ve smrtelné agónii mezi sebou rvala dvě krásná kuřátka. Zešílela z toho hrozného strachu a předtuchy konce. Protože byla vytržena z prostředí bezpečí a hozena na pospas predátorovi bez možnosti úniku. Český fašistický stát vytvořil tento pohanský systém, proto se lidé mezi sebou požírají za přispění všech státních institucí. ČR je příkladem toho jak rychle se dá zprofanovat jak demokracie tak pravicová politika. A tak se lidé stali obětmi nemilosrdných fašitický predátorů.