reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Proč je Klaus opravdový státník

Autor: Michal Semín | Publikováno: 18.10.2010 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Europoslanec za ČSSD Jiří Havel o Václavu Klausovi prohlásil, že má pro naši zemi hodnotu trnové koruny. Učinil tak z toho důvodu, že na nedávném summitu EU v Bruselu se náš prezident kriticky vyjádřil o snaze finančních a politických elit vytvořit systém tzv. globální vlády, vykonávající přímý regulativní dohled nad hospodářskými i politickými procesy na úrovni národních států.

A jak už se v jistých kruzích stalo neblahým zvykem, neopomněl přitom zdůraznit, že se v této pozici český prezident vyjímal jako onen příslovečný kůl v plotě.

Zápas o státní suverenitu Když už měl Jiří Havel tu potřebu hodnotit Václava Klause formou zcela nemístného a v kontextu jeho výroku i smysl postrádajícího srovnání s jednou z pro křesťany nejcennějších relikvií, tak si také dovolím na chvíli opustit striktně sekulární slovník - Pán Bůh zaplať za Václava Klause!

Neříkám to proto, že bych souhlasil se vším, co kdy pan prezident naší či cizí veřejnosti sdělí. Na příčiny finanční a hospodářské krize i její řešení možná nemáme vždy stejný názor, ale jeho téměř osamělý zápas o naši státní suverenitu si zasluhuje obdiv. Prezident Klaus při nedávném vystoupení v OSN či o pár dnů později v Bruselu nevolal po nějaké formě izolacionismu či autarkie. Naopak vyzdvihl potřebu spolupráce mezi jednotlivými státy, což ovšem předpokládá, že se jedni automaticky nepodřizují diktátu či většinovému mínění druhých. Princip globální vlády je v přímém rozporu s principem subsidiarity, o kterém tak rádi hovoří eurokrati. Globální vládnutí je také v praxi neslučitelné s demokracií. Je sice technicky možné nasadit světovládě demokratickou masku, ale to, co se za ní bude skrývat, bude mít s autentickou samosprávou jen pramálo společného. To jistě Václav Klaus ví. Proto to jeho soustavné tažení proti nikým nedelegované moci nevládního sektoru či oklešťování reálných pravomocí vlád na úrovni materiálně suverénních států. Tak jako je náš stát dnes „občanskou společností“ a politiku určujícím byznysem oklešťován zevnitř, tak je ohrožován zvenčí nadnárodně smýšlejícími snílky se stále méně skrývanými mocenskými ambicemi. Ale to, co ví Václav Klaus, vědí i jeho oponenti. A proto jim tak leží v žaludku.

Je povinností prezidenta republiky hájit její nezávislost. Úřad, v němž v této věci selhal Václav Havel, když na půdě OSN již v roce 1995 navrhoval přeměnu Valného shromáždění na „parlament světa“ či zřízení celosvětových policejních jednotek a globální daně, je z hlediska naší státní suverenity nyní v dobrých rukou.

Václav Klaus požívá mezi našimi občany o poznání vyšší důvěry než ostatní politici. Je na čase, aby se tato mlčící většina probudila a dala i v nadcházejících volbách najevo, že strany, jejichž politika vede k oslabování české státní suverenity, dostaly tentokrát červenou.

LN 13. 10. 2010

reklama
2050 čtenářů | 30 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Proč je Klaus opravdový státník
(Hardy, 18.10.2010 5:59:48)
Odpovědět
Než začnou všichni místní "zajíčkové" zase nadávat na Klause, připomeňme, že má trvale vyšší podporu a důvěru obyvatelstva, než měl třeba předchůdce Havel. Jsem rád, že jsme tam oba Vašky měli nebo ještě máme.
Re: Proč je Klaus opravdový státník
(frantisek zajicek, 18.10.2010 18:56:55)
Odpovědět
Olivere,dam Ti navrh.Neni problem usporadat sbirku na mausoleum Alzheimera Pruzinskeho.Jelikoz tvar chobotnice uz je minulosti,navrhuji 3 jina reseni.1-Ve tvaru praskle prcgumy,Klaun je reklamnim agentem firmy Primeros,2-Veprove konzervy,to mi pripomina jeho hlavu,3-Maleho Kremlu,jehoz je agentem.Ale i tak mam dojem,ze by moje veskere reseni tento odmitl.Po zprave,ze Kaczinsky byl pohrben mezi krale,Klaun zavisti zezelenal tak,ze mu i Bursik nabidl clenstvi v jeho strane a prohlasil,ze kapacita jeho formatu muze byt pochovana toliko mezi faraony.A ikdyby bylo takovych hnupu jako jsi Ty 99,9% v celem narode,na piramidu,vy drzgreslove,se neslozite,FZ
Re: Proč je Klaus opravdový státník
(winston wolfe, 18.10.2010 21:07:48)
Odpovědět
To neustálé omílání, že Klaus je ruským agentem už ani není názor (pokud kdy byl), ale diagnozou - nehte se vyšetřit, pokud tomu věříte. Nebo aspoň pište něco vtipnějšího, třeba, že je agentem dominikánské republiky - fakticky to bude stejné, ale aspoň trochu originálnější.
Re: Proč je Klaus opravdový státník
(Kalous, 18.10.2010 23:02:39)
Odpovědět
Ano wolfe, to je tzv. těžká forma klausofobie
Re: Proč je Klaus opravdový státník
(Dan, 20.10.2010 16:08:23)
Odpovědět
Doporučuji článek o Kikinismu, je to nový fanatický proud, budující kult osobnosti jednoho teplého ruského žida s falešným příjmením.
Re: Proč je Klaus opravdový státník
(Hardy, 18.10.2010 22:02:07)
Odpovědět
Františku, opět jsi mě přesvědčil. Jsi opravdu chytrý hoch. Měl bys dostat veřejnou pochvalu před rozvinutou zástavou, nebo nastoupenou jednotkou, nebo aspoň před nastartovanou tatrou. Mýlím se a jistě se i mýlí těch 65% lidí, co současně "pružinskému" důvěřují. Aspoň, že ty se nemýlíš, nejsi náhodou z ruských "bylin" ten Kostěj Neomylný??
Re: Proč je Klaus opravdový státník
(Dan, 18.10.2010 22:04:18)
Odpovědět
65% lůidí věří Klausovi a kde je tedy jejich podpora SSO a nyní Suverenitě ?? :-D

V mém okolí už není nikdo kdo mu věří, vč. členů ODS ..
Re: Proč je Klaus opravdový státník
(Hardy, 19.10.2010 6:59:56)
Odpovědět
Mě se například názory Bobo docela líbí i SSO má docela dobrý program, ale jak mohli uspět, když Bobo je profláklá, viz kandidatura za komouše na prez.,část lidí jí fandí, ale většina nevěří - a oprávněně. SSO jsoui bohužel trochu suchaři, nezáživní, neumějí program "prodat", s klausem to nemá až tolik co společnýho, přeci nebudu volit macha jenom proto, že ho klaus přátelsky "plácá" po zádech. Navím přišla včas perfektní nabídka programů TOP a VV, tedy proč SSO nebo BOBO ??
Re: Proč je Klaus opravdový státník
(počti si o Velké Kikině, 19.10.2010 17:16:43)
Odpovědět
http://borovicka.blog.idnes.cz/c/157402/Zrozeni-kikinologie.html
Re: Proč je Klaus opravdový státník
(Důvěra v Klause prudce padá, 20.10.2010 11:44:13)
Odpovědět
Důvěra v Klause výrazně propadla, ukázal průzkum
Prezident Václav Klaus se těší stále nižší důvěře obyvatelstva, agentura SANEP dokonce mluví o historickém minimu. Podle jejího říjnového internetového průzkumu deklarovalo důvěru v hlavu státu méně než polovina z 25 tisíc dotázaných. Přesto si prezident v důvěryhodnosti vede nejlépe mezi nejvyššími ústavními činiteli.
Re: Proč je Klaus opravdový státník
(Dan, 20.10.2010 12:29:56)
Odpovědět
Topolánek dnes poprvé jako vysoký představitel klausovské ODS a její bývalý šéf označil Klause za otce divoké privatizace a symbol korupce naší zemi.

Myslím, že politická korektnost se pomalu opouští a Klausovi dny se začínají pomalu ale jistě sčítat, vždy se mýlící Lukojlovič pomalu ale jistě míří na smetiště plitických dějin naší země.
čtěte o Kikinologii novém životním směru
(pro všechny milovníky Velké Kikiny - naššeho prezidenta, 19.10.2010 17:15:47)
Odpovědět
http://borovicka.blog.idnes.cz/c/157402/Zrozeni-kikinologie.html
Re: Proč je Klaus opravdový státník
(Alberto Kvěch, 18.10.2010 23:18:28)
Odpovědět
Mě už nebaví reagovat na podobné články a příspěvky.Pane Semíne, Vy si snad děláte z lidí p--rdel.Já považuji všechny ty propagátory Klause za vážnou úchylku, kterou nejde komentovat.Ubohost páni euroskeptici.Myslete si bláhově,že ještě někdo KLausovi fandí-je to kravina ,nefandí mu nikdo.Většina národa se těší až definitivně bez možnosti návratu z hradu vypadne.Nikdy nebyl náš hrad tak zneuctěn jak se děje za KLause.
Re: Proč je Klaus opravdový státník
(Niky, 19.10.2010 14:09:49)
Odpovědět
Mezi Klausem a Havlem je obrovský rozdíl!!!! Klaus:hovoří,čte a píše anglicky,německy a rusky,domluví se italsky a španělsky. Je mimořádně vzdělaný a inteligentní,je také velký vlastenec! Havel:nezná ani jeden jediný cizí jazyk,je nevzdělaný a o jeho inteligenci,se dá mírně řečeno pochybovat. Česká republika a český národ mu mohou být ukradeni!
Re: Proč je Klaus opravdový státník
(Dan, 20.10.2010 12:32:05)
Odpovědět
Ano, Klaus je opravdu mimořádně vzdělaný gauner bez špetky morálky.

Ikdyby nebyl teplý, nebyl Kikinou, je pořád kurevníkem a ruským zaprodancem, jeho rodina je na výplatní listině čezu.
Re: Proč je Klaus opravdový státník
(pe, 18.10.2010 10:39:24)
Odpovědět
Za 20 let státnicování dosáhl:
- čistota vod,které v řekách posíláme do zahraničí - splašky
- čistota ovzduší - Ostrava - mizerie
- státní dluh 1,3 bilionu Kč
- izolace prez.úřadu a vlády v zahr.politice
- rýpání do problémů,kterým nerozimí: globální vláda,oteplování,regulace finančních trhů,evropský konstruktivismus,fiskální politika,záporný vztah k zavedení eura, kouření,žárovky,pomazánkové "máslo",invaze v Gruzii,cigáni ve Francii a Kanadě
- devalvace Kč (30 %ní kupní síla obyvatel a výdělků oproti západu
-80 % ní zdanění obyvatel
- 35 % ní důchody.
- klientelismus a rostoucí korupce
Stačí ??? A stále se drží.
Re: Proč je Klaus opravdový státník
(Stallker, 18.10.2010 11:07:14)
Odpovědět
Pane jo. To jsem fakt netušil, že VK může i za to pomazánkové máslo?
Co se dá dělat, budeme se muset smířit i s tím, že sem píšou i lidi, kteří to mají tak trošku mix...
Re: Proč je Klaus opravdový státník
(Alberto Kvěch, 18.10.2010 23:21:19)
Odpovědět
Najděte si jené stránky když nerozimíte obsahu příspěvku.
Re: Proč je Klaus opravdový státník
(Heřman Vidlák, 18.10.2010 11:33:17)
Odpovědět
Tak nevím co si o Vás myslet. Jste jeden ze zelených fanatiků, či co? Pamatujete vůbec minulý režim člověče? Například řeka Ostravice hrála všema barvama, jak byla otrávená ropnými produkty. Dnes se tam rybaří.
A globální oteplování? Po ostudě zvané klimategate, se pouštíte opravdu na tenký led. Počkejte ještě chvíli a uvidíte.
Přejí Vám příjemný globálně oteplený podzim.
Re: Proč je Klaus opravdový státník
(Niky, 18.10.2010 13:39:07)
Odpovědět
V Ostravě a okolí je dnes desetkrát lepší životní prostředí,než bylo před rokem 1989! Před listopadem jsem pobýval často v severních čechách,bylo mi do breku v čem tam museli lidé žít,hlavně pro děti to byla katastrofa! Mimochodem v říjnu 1989 se na Teplickém stadionu na Stínadlech sešlo několik tisíc lidí a ostře protestovali proti katastrofálnímu životnímu prostředí. Komunisté na ně poslali policisty,ale ti se posléze přidali k protestujícím lidem§ Tehdy bylo jasné,že koministé půjdou od válu!
Re: Proč je Klaus opravdový státník
(Alberto Kvěch, 18.10.2010 23:25:35)
Odpovědět
To jen tím,že se zastavila výroba pane.Žádný zázrak .
Re: Proč je Klaus opravdový státník
(Wolfowitz, 19.10.2010 9:36:53)
Odpovědět
Alberto :-))))) kašpárku!!!!
Re: Proč je Klaus opravdový státník
(Sunny, 18.10.2010 13:06:17)
Odpovědět
Jasně, a taky může za to, že je dnes škaredě...Člověče, vzpamatujte se:-)
Re: Proč je Klaus opravdový státník
(antiklav, 18.10.2010 15:22:09)
Odpovědět
Souhlasím z uvedenou statistikou.Kde jsme dnes je opravdu,ale opravdu jeho dílem a jeho spolupracovníků,z nichž někteří jako Nečas a Němcová ještě pokračují.Jeho vlastenectví a protiunijní výpady jsou pozdní aktivitou a farizejský tím zakrývá svoji spoluúčast i jeho rodné ODS na tomto stavu.Do ekonomiky,kterou pomohl privatizací rozprodat a rozkrást se již nemontuje,neboť jaké reformy se dají dělat v zemi,kde nám prakticky nic nepatří?Tak kecá do klimatu a unie.Jestli jste viděli jeho vystoupení,tak sál byl téměř prázdný a zbytky posluchačů ještě odcházely.Průzkumy obliby politiků jsou účelově upravovány,v reálu propadají ve volbách s ním sympatizujíci strana Svob.demokratů- Macha i Suverenita-Bobošíkové. Proč děd vševěd nebrojil proti fotovoltaice? Má rád tunely a v participujícím ČEZu pracuje jeho syn a druhý syn dostal pro svou soukromou školu sponzorský dar 100 milionů Kč,to se již dá i změnit názor.Ve svém okolí neznám nikoho kdo by jej chválil a uznával,slyšet jsou spíše tituly jako ekonomický zločinec,který by měl sedět,ale ne na hradě.
Re: Proč je Klaus opravdový státník
(len, 18.10.2010 16:45:49)
Odpovědět
Postrádám hodnověrný posudek k nějaké renomované psychiatrické kliniky v tom smyslu,že jste zdráv.
Čili - daleko větší blb,než je na těchto stránkách zvykem.Doporučuji mokré zábaly a několikrát denně nějaké uklidňující prášky.
Re: Proč je Klaus opravdový státník
(len, 18.10.2010 16:47:47)
Odpovědět
opravuji: z nějaké psychiatrické kliniky ...
V. Klaus - toť beránek jež snímá Peovi chříchy
(winston wolfe, 18.10.2010 21:12:48)
Odpovědět
Vypadá to, že V. Klaus může i za celý váš zpackaný život :-).
Re: Proč je Klaus opravdový státník
(kingsfield, 18.10.2010 11:09:56)
Odpovědět
Statnik? Der Witz des Jahrhunderts.
Re: Proč je Klaus opravdový státník
(ann48, 18.10.2010 17:51:49)
Odpovědět
pro antiklav, vy, prosím nemáte moc velký přehled, když píšete takové nesmysly. Privatizaci sice pan prezident Klaus se svým týmem vymyslel, ale realizovala ji ODA, strana velmi blízká Havlovi. Ale nejvíce se na ni nabalili bývalí soudruzi, kteří byli do té doby ve vedení těchto podniků a věděli, které části fabrik jsou lukrativní a mají pro ně cenu. Mluvit o vyprodané zemi je nesmysl, protože nám odpadl největší odběratel SSSR, ten by sice zboží bral, ale neplatil a většina našeho zboží byla na západ od nás neprodejná. Proto se spousta fabrik rozpadla. A za druhé, byla to Klausova vláda, která dala na ekologii nejvíce peněz. Můžete si to zjistit, budete-li chtít. Je jen smutné, že média se věnují blbostem, ale takovéto důležité věci nepřipomínají. Zato z Havla dělají kult osobnosti, ale přínos pro naše občany veškerý žádný.
Mudrováním ještě nikdo národ nenakrmil, protože mnohem důležitější je fungující ekonomika.
Re: Proč je Klaus opravdový státník
(Dan, 18.10.2010 22:02:35)
Odpovědět
ano, on ji vymyslel a ta realizace dle jeho plánu je problém, on se vykašlal na legislativu a zavřel oficiálně oči před černými penězi, nepodezírám ho z podvodu, ale mnohem spíše z neschopnosti v tomhle případě, zodpovědnost však padá primárně na jeho hlavu, paní anno