reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Doporučení koho volit v druhém kole senátních voleb

Autor: Redakce | Publikováno: 17.10.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

EUportal.cz při doporučení, koho podpořit ve duhém kole senátních voleb, postupoval podle následujícího klíče: 1) podpořit kandidáty ODS (a L. Janáčkovou), kteří hlasovali proti Lisabonské smlouvě, 2) vyzvat voliče, aby nedali hlas těm senátorům ODS, kteří pro Lisabonskou smlouvu hlasovali, 3) podpořit ostatní kandidáty ODS a přijatelné kandidáty nelevicových stran.

Lisabonská smlouva, která z Česka de facto učinila de facto protektorát Bruselu a Německa (viz fotovoltaika, žárovky atd.) je pro nás tak zásadní věcí, že se domníváme, že ti senátoři ODS, kteří ji přímo podpořili, či svou nepřítomností zajistili, aby prošla, by měli být voliči potrestáni a do Senátu nezvoleni (Přemysl Sobotka, Pavel Sušický, Jiří Šneberger, Jan Hálek, Jiří Žák) i za cenu, že by měl být zvolen levicový protikandidát.

 

Seznam podporovaných knadidátů (velkým písmem námi obzvlášť podporovaní kandidáti)

1. Karlovy Vary Josef Pavel (ODS) 

4. Most – 0   

7. Plzeň-město – nehlasujte pro Jiřího Šnebergera z ODS, podpořil přijetí Lisabonu

10. Český Krumlov     Tomáš Jirsa (ODS)

13. Tábor        Pavel Eybert (ODS)

16.Beroun        Jiří Oberfalzer (ODS)

19. Praha 11   Milan Pešák (ODS)

22. Praha 10    Vladislav Lipovský (ODS)

25. Praha 6  Petr Bratský (ODS) (slušný člověk, jako poslanec hlasoval proti LS)  

28. Mělník Veronika Vrecionová (ODS)

31. Ústí n. Labem – nevolit Pavla Sušického (ODS), hlasoval pro Lisabon

34. Liberec – nevolit Přemysla Sobotku, hlasoval pro Lisabon

37. Jičín           Jiří Liška (ODS)

40. Kutná Hora – 0

43. Pardubice – 0

 46. Ústí n. Orlicí  – 0

49. Blansko – Zdeněk Peša (KDU-ČSL)

 52. Jihlava        Miloš Vystrčil (ODS)

55. Brno-venkov         Tomáš Julínek (ODS)

58. Brno-město – 0

61. Olomouc    nevolit Jana Hálka z ODS, hlasoval pro Lisabon

64. Bruntál nevolit Jiřího Žáka z ODS, který přispěl ke schválení Lisabonu

 67. Nový Jičín Milan Bureš (ODS)

70. Ostrava-město       Liana Janáčková (nezávislá)  (proti LS a politické korektnosti)

73. Frýdek-Místek     Stanislav Czudek (Věci veřejné)

76. Kroměříž   Zdeněk Janalík (ODS)

79. Hodonín     Alena Venhodová (ODS)

 

Doporučení pro první kolo: http://www.euportal.cz/Articles/6667-doporuceni-koho-volit-v-senatnich-a-komunalnich-volbach.aspx

reklama
3721 čtenářů | 86 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Doporučení koho volit v druhém kole senátních voleb
(Pavel Skeptik I, 17.10.2010 14:37:36)
Odpovědět
Nevím který paranoik toto napsal, ale asi si neuvědomil, že tímto podporuje SOCANY, tzn. ty, kteří z Evropy vyrobily bruselofašistickou diktaturua natahyli sem odpad z celého světa!!! A v Bruntále jde o to zvolit Palase!!! Bolševického pohůnka sovětských okupantů! Ten kandiduje jenom proto, aby měl imunitu! Přece nejste v redakci nějací "obyčejní" lidé, co potřebují 12 statečných????
Re: Doporučení koho volit v druhém kole senátních voleb
(Bára, 17.10.2010 14:45:45)
Odpovědět
Ani mně se vaše doporučení koho volit z ODS nelíbí. To samozřejmě nahrává ČSSD, a to já nechci
Re: Doporučení koho volit v druhém kole senátních voleb
(Niky, 17.10.2010 16:03:56)
Odpovědět
V Českém Krumlově zcela určitě vyhraje regulátor slunečního svitu a super blb Špidla a v Praze 10 bývalý prominentní komunista Štětina,který předstírá boj proti komunismu. Tenhle Štětina podporoval čečenské teroristy a Šamil Basajev byl jeho přítelem.Je evidentní,že náš národ je ve své drtivé většině národem politických a ekonomických analfabetů. Výsledky těchto voleb to jenom potvrdili!
Re: Doporučení koho volit v druhém kole senátních voleb
(Stilet, 17.10.2010 14:43:58)
Odpovědět
Vy v té radakci nechtěli by ste jít se svými doporučním do paďous? Především s tou vaší "suverenitou".
Vždyť češi sprasí všechno co sprasit můžou. Dokonce dokáží sprasit i to, co snad ani sprasit nejde. Prasili socialismus a prasí ten "kapitalismus". Ten "kapitalismus" v ČR se musí dávat do uvozovek. Nějakého přísného protekrora s ciziny by jste potřebovali, aby vám dal věci věřejné do pořádku a naučil vás občanství.
Re: Doporučení koho volit v druhém kole senátních voleb
(Dan, 17.10.2010 14:53:07)
Odpovědět
Moje doporučení proti levičákovi vždy volte pravičáka, v souboji 2 lidí z pravice zvažovat kvality lidí, v případě že jsou srovnatelné, nepodporovat ODS a její mafiánismus, TOP09 je důležitá v politice !!
Re: Doporučení koho volit v druhém kole senátních voleb
(L.Pe, 17.10.2010 15:15:46)
Odpovědět
Socialismus byl řízen z Moskvy. A současný postkapitalismus či spíše neosocialismus je řízen z Brusele.

Proboha, vždyť české zákony jsme tu měli chvilku. A nespoléhejte se, že to někdo "Osvícený" vyřeší za vás. Těch už tu bylo z Vídně, Berlína, Mosky, Brusele...

Já se řídím heslem, že chci, aby mi můj stát co nejméně poručníkoval. Stejně tak ale nechci, aby mému státu poručníkoval Brusel.

Jinak stejně už můžeme tady volby zrušit. Protože české zákony tu už neexistují. Všechno je to diktatura bruselských byrokratů a Německa s Francií.
Re: Doporučení koho volit v druhém kole senátních voleb
(Pavel Skeptik I, 17.10.2010 15:18:25)
Odpovědět
Tak žádné socany!!!
Re: Doporučení koho volit v druhém kole senátních voleb
(Dan, 18.10.2010 10:10:00)
Odpovědět
Tak mi řekni kam jsme to s tou českou cestou dotáhli ??
Dnes když hovořím i s těmi největšími konzervativci vlastenci a Klausofandy, tak přiznávají že nam dává Slovesnko nafrak na všech frontách, něco je špatně na našem faterlandu...
Re: Doporučení koho volit v druhém kole senátních voleb
(pavel, 18.10.2010 20:34:10)
Odpovědět
V pořádku, jen ať nám dává na frak, příště dáme na frak zase mi jim - svobodná konkurence je vždy motorem růstu. Pokud ale dojde k té evropské "harmonizaci", řízené bruselem, už na frak nedá nikdo nikomu, protože všechno bude všude stejné - od neškodných banánů po daně. Pokud na všechny problémy existuje jen jedno řešení, je velká pravděpodobnost, že to řešení bude špatné, resp. bude vyhovovat těm největším.
Re: Doporučení koho volit v druhém kole senátních voleb
(Pravičák, 17.10.2010 15:26:39)
Odpovědět
NE Přemyslovi Sobotku, aktívní podporovatel LS,v jednom šiku s |Topolem ve válce proti hradu, volal po odvolání prezidenta, pochyboval o jeho způsobilosti, hlasoval pro LS, nyní zase na vlně pro VK, tento člověk nemá ani zrnko morálního a mravního kreditu. ĆHCE BÝT prerzidnetem !! NE zradcům je více než podpora pravice,Přemysl Sobotka je falešný pravičák_!
Re: Doporučení koho volit v druhém kole senátních voleb
(konzerva, 17.10.2010 15:35:23)
Odpovědět
Ano pro Lianu Janáčkovou, pravicový volič v Ostravě z poloviony nevoli ženatého, volil Lianu.
Ostravo, pojďme podpořit v druhém kole Lianu Janáčkovou.
Re: Doporučení koho volit v druhém kole senátních voleb
(Pavel Skeptik I, 17.10.2010 15:41:13)
Odpovědět
A kdo je podle Vás pravičák? Klaus, autor těchto strašidelných konspiračních teorií, nebo snad Jana Bobo Sládková???? Co takhle modli se a pracuj! V potu tváře chléb svůj dobývati budeš!
Re: Doporučení koho volit v druhém kole senátních voleb
(frantisek zajicek, 17.10.2010 15:19:40)
Odpovědět
Ti senatori z ODS,kteri podporovali LS by meli byt potrestani...i za cenu,ze by mel byt zvolen levicovy protikandidat???!!!Petriku,uvedomujes si vubec,co meles?A jak potrestas VK,ktery Lisabon ratifikoval?Nehulis tam travu?FZ
Re: Doporučení koho volit v druhém kole senátních voleb
(L.Pe, 17.10.2010 15:45:55)
Odpovědět
Klaus LS podepsal, protože mu to nařídil Ústavní soud ve svém judikátu a prezident nechtěl způsobit ústavní krizi.

Já bych to přesto nepodepsal, ale Bůh ví, čím mu bylo vyhrožováno ze strany Merkelové, Sarkozyho, českého EÚ stavního soudu...
Re: Doporučení koho volit v druhém kole senátních voleb
(L.Pe, 17.10.2010 16:04:58)
Odpovědět
A nevím, pane Zajíčku, od kdy si tykáme.

Že bychom se potkali na nějaké recepci?
Re: Doporučení koho volit v druhém kole senátních voleb
(frantisek zajicek, 17.10.2010 16:47:52)
Odpovědět
Omlouvam se,vetsinou tykam anonymnim nickum,coz Vas pripad neni,FZ
Re: Doporučení koho volit v druhém kole senátních voleb
(Kalous, 18.10.2010 12:20:18)
Odpovědět
Máte pravdu zajíčku, on je to asi slavný Le Pen s z Francie, tak není anonymní.
Re: Doporučení koho volit v druhém kole senátních voleb
(Olina, 18.10.2010 17:36:29)
Odpovědět
Pane L.Pe, jste trapný, svým článkem i touto reakcí .
Re: Doporučení koho volit v druhém kole senátních voleb
(Niky, 17.10.2010 16:06:33)
Odpovědět
Český Ústavní soud řídí německý velvyslanec.
Re: Doporučení koho volit v druhém kole senátních voleb
(Pavel Skeptik I, 17.10.2010 16:20:53)
Odpovědět
..a Ilumnáti, Bildeberg, Templáři, CIA, Mossad, KGB, papež, Hájek a Bartoš...:-)))! přitom stačí přemýšlet, nečíst Blesk, Aha, nečumět na Novu...
Re: Doporučení koho volit v druhém kole senátních voleb
(Niky, 18.10.2010 12:04:45)
Odpovědět
Den před projednáním Lisabonské smlouvy Ústavním soudem se předseda ÚS sOUDRUH CHARTISTA rYCHETSKÝ SEŠEL S NĚMECKÝM VELVYSLANCEM,PROČ ASI?
Re: Doporučení koho volit v druhém kole senátních voleb
(salamandr, 18.10.2010 14:54:48)
Odpovědět
ČT je horší než NOVA. ČT zaláskováná, nekolikrát denně slyším Havla jak naše země nezkvétá, neubráním se sprostých slov a přepínám na cokoliv. Hnusný humanitární bonbardér...
Re: Doporučení koho volit v druhém kole senátních voleb
(Dan, 18.10.2010 21:59:47)
Odpovědět
Klaus nemusel nic podepisovat mohl se ctí odejít a tím pomoci celému národu, ale on se i zde zachoval jako pokrytecká krisa :-)

Prostě Beneš II
Re: Doporučení koho volit v druhém kole senátních voleb
(AAA, 17.10.2010 16:19:45)
Odpovědět
ODS ani náhodou.Už tu stejně není co ukrást.
Re: Doporučení koho volit v druhém kole senátních voleb
(Pavel Skeptik I, 17.10.2010 16:22:48)
Odpovědět
Tak tedy Palase, Mládka...jeden staví penzion, asi pro soc. slabé, za 20 mil. a druhému se v praze říká velká kapsa...
Re: Doporučení koho volit v druhém kole senátních voleb
(AAA, 17.10.2010 19:49:20)
Odpovědět
Především mi vadí,když mě někdo masíruje,koho mám volit,z toho je mi těžce nevlno.
Re: Doporučení koho volit v druhém kole senátních voleb
(RomanH, 17.10.2010 17:01:29)
Odpovědět
"Zvolte nejhorsiho mozneho kandidata, aby jste potrestali toho spatneho". Pan Petrik opet neprekvapil. Jeste, ze se do druheho kola nedostali komunisti, to by se proflakl uplne.
Přemysl Sobotka
(Samuel Vitovsky, 17.10.2010 17:24:37)
Odpovědět
Hlasování pro LS je v mých očích velezrada. V normálním světě se za velezradu popravovalo, a ne znovu volilo do parlamentu. Odpor k pětici senátorů ODS má tedy přirozenou logiku. Vzhledem k tomu, že nejméně 80% zákonů netvoří náš parlament, tak levicovost senátorů není podstatná.
Přesto bych volit levičáka asi nedokázal, až na jednu výjimku. V Liberci bych hlasoval proti Přemyslu Sobotkovi. V tomhle případě nejde jen o jedno místo senátora. Sobotka má prezidentské ambice. Kdyby se nedostal do Senátu, rázem by ustaly. Sobotku za prezidenta nechci!!! Kvůli jeho aktivní podpoře LS (narozdíl od většiny ODS nebyl jen pasivní zbabělec). Kvůli jeho vykázání Wilda Gilderse. A nakonec i pro to, jak hanebně se zachoval k Topolánkovi.
Re: Přemysl Sobotka
(L.Pe, 17.10.2010 17:48:33)
Odpovědět
Ano, P. Sobotka opravdu aktivně v Senátu lobboval za Lisabon. Měla to být pomsta prezidentovi za "svržení" Topolovy vlády prezidentem. Ale byla to jen jeho falešná záminka, aby senátory dorazil.

Jenže prezident vládu opravdu nesvrhnul. Nedělal ani nic pro její záchranu-nakonec taky proč-ale opravdu ji nesvrhl.

Vím to od lidí, kteří vládu svrhli.


My jsme nevyzvali aktivně hlasovat pro levici v případě inkriminovaných vlastizrádných kandidátů. Řešením je i nejít k volbám. Ale i hodit to levici.

A k těm komunistům. Budu citovat Ladislava Rašína: Není rozdíl mezi mnou a komunistou, když jde o to vlast bránit a ubránit.
Re: Přemysl Sobotka
(Pavel Skeptik I, 17.10.2010 18:21:14)
Odpovědět
jenže Rašín, tak nějak neměl ty zkušenosti! Nevíte co říkal, o komunistech, po napadení a "dělení" Polska 1939?
Re: Přemysl Sobotka
(Nermuť Jan, 18.10.2010 7:57:21)
Odpovědět
Pane Petřík, víte proč došlo v roce 1993 k odchodu části členů z KSČ, kteří zůstali v KSČ- chci říci, že existuje ksč, stačí jen www.ksc.cz?

Protože KSČM žádní Komunisté nejsou.
OF a z něj ODS vznikli z KSČM, v podstatě se jedná o ty samé lidi.

ono je to pochopitlené, v Ateistické zemi, nemůžou být silní Komunisté, to není možné.
KSČM a ODS mají identický program a cíle, jsou to:
Podpora EU, podpora Albánců i Arabů proti Židům.

Existuje jedno staré přísloví:
Když volíš vždy jiného, je to v pořádku. Když volíš pořád jednoho a toho samého, vstup do jeho strany. A když nevolíš nikoho, založ si stranu.

V ČR není Levicová strana tipu Die Linke, nebo KSS. Tak si ji holt musíme založit.

A ano, KSČM a ODS jsou sestry, není mezi nimi rozdíl.
Re: Přemysl Sobotka
(PetrW, 17.10.2010 20:34:07)
Odpovědět
Možná by to nejdřív chtělo se aspoň podívat jak se píše jméno dotyčného: Geert Wilders.
Aneb exkurs do intelektuální úrovně KLausových milců, díl II.
Re: Přemysl Sobotka
(Samuel Vitovsky, 18.10.2010 0:08:14)
Odpovědět
Máte pravdu. Jméno jsem popletl. Mohu mít dvě otázky?
Najde se někde Exkurs, díl I.?
Jak jste přišel na to, že bych byl "Klausův milec"?
Re: Přemysl Sobotka
(salamandr, 18.10.2010 15:06:51)
Odpovědět
Sobotku nechci za prezidenta ani já, je to člověk bez morálního kreditu. Volim vždy pravici, ale Přemysla Sobotku Ne! Musel bych si naplivat do obličeje.
Re: Doporučení koho volit v druhém kole senátních voleb
(Radek, 17.10.2010 17:53:28)
Odpovědět
Nějaký pisálek něco kecne a spousta ne myslicích rádoby diskutérů to papouškuje a dělá závěry.Faktem je,že v v unii jsme,ať se o to zasloužili více leví nebo praví a Nečas ani Klaus,nebo kdokoliv jiný nebude o vystoupení usilovat.Proto se snažme měnit občanským tlakem to co reálně jde a co občany zajímá bytostně,vývoj životní úrovně všech skupin a věku.Jsem nestranik a nemám v oblibě žádnou politickou stranu,neboť žádná v reálu neprokázala nezištnou práci pro občany a pozitivní ekonomické výsledky.Pravice začala se zlodějskou privatizaci,výprodejem všeho, zadlužováním a propojením s podnikatelskou sférou přes státní zakázky.Levice si také zobla s privatizace,hýřila v době kdy mohla šetřit a tvořit rezervy,podepsala se na fotovoltice.Abych mohl říci že je pravice zodpovědnější,tak by byla musela ihned po volbách začít,ještě před škrty a dalšími úspornými opatřeními,znovuzavedením progresivního zdanění a majetkových přiznání u politiků,vč.rodin.přísl. až po starosty, vysokých státních úředníků a podnikatelů.U sebe pak snížit platy o 20% a po dobu funkce poslance,senátora,nebo ministra,pobírat jen jeden plat a vykonávat řádně jen jednu funkci!To by byl příklad,po kterém pak mohli požadovat šetření i u nízkopříjmových skupin obyvatel.To však neudělali a proto ať v senátu,který je sice zbytečným parazitem zabetonovaným v ústavě,je co nejvíce nových socdemáků,pro určitou rovnováhu a tlak na diskuzi a ne silové prosazování pravici v parlamentu. U řešení údajně 600 nápadů,změn a zákonů z trojkoal.smlouvy to bude nutné.Je to rozhodně lepší než následně vyvolat další demonstrace a stávky.Dívám se na to pragmaticky,ne z lásky k socdemákům.A Janáčková když je dobrou starostkou tak ať sedí na radnici v Ostravě a ne každou půlkou jinde i když senátorských 100 tisíc z náhradami navíc by se hodilo každému.Za šest let si tak již nyní vydělala senátorským vedlejšákem 7 200 000Kč,to by jí mohlo stačit.Kolik platů se vám sejde měsíčně a v jaké výši? Stihli by jste odvést kvalitní práci na plný úvazek v několika profesích nebo zaměstnáních?Proč tyhle anomálie a trafiky zodpovědná a šetrná pravice neodstraní a dusí jen chudinu? O tom diskutujte,s EU pohnou jen velké země nebo málé ale společně,kdo co podepsal a schválil je nyní již bezpředmětné a ztráta času o tom polemizovat.
Re: Doporučení koho volit v druhém kole senátních voleb
(Pavel Skeptik I, 17.10.2010 18:39:09)
Odpovědět
V mnohém s Vámi souhlasím, ale progresivní zdanění a majetková přiznání pro podnikatele je tak trochu sociáálsmus!Jinak soc.dem. Hulínský "vydělal" v pražských firmách 19 mil. a Nečasův spolek je první, který mluví o omezení míst ve správních st. pod. pro politiky!
Re: Doporučení koho volit v druhém kole senátních voleb
(Nermuť Jan, 17.10.2010 18:06:55)
Odpovědět
Volby skončili především výbuchem pro KSČM.

Ono se nedá divit, všichni okolo mne jsou blbí, jen já jsem letadlo. Tvrzení Filipa v debatě na ČT od 12-14.

Volil jsem KSČM a asi jsem se sek. Tak arogantní lidi nevolit.

Moje doporučení. Volte slušné lidi. No v Pardubicích jsme to měli dobrý, až na SPO to byli samí slušní lidé, fakt jsem nevěděl, koho volit.
Myslím Senát.

P.S.: Myslím, že Obelfarzer je nejlepší z ODS.
P.P.S.: V Pardubicích paní Horská odvedla fakt velký kus práce pro lidi. To je slušný člověk.
Re: Doporučení koho volit v druhém kole senátních voleb
(v.n., 17.10.2010 18:37:43)
Odpovědět
Pánové, vidím tady asi 300 čtenářů na 30 jmen.
Nehádejte se kůli tomu.
Re: Doporučení koho volit v druhém kole senátních voleb
(RomanH, 18.10.2010 0:44:00)
Odpovědět
Bobošíková ovládla volby. V jedné vesnici:
Brandýsek (okr. Kladno) Suverenita :95%
jedina vesnice v CR, kde si vzali doporuceni Euportalu k srdci. :P
Re: Doporučení koho volit v druhém kole senátních voleb
(Dan, 18.10.2010 9:56:05)
Odpovědět
Mě by zajímalo jestli euportal reflektuje realitu, přání občana-voliče, tzn. že si nepřejí euroskeptické strany v politice ??

Dotaz pro L. Petříka, pochopils to Lukáši ??
Co tě marek čejka a další na té škole učili, když nechápeš základní principy demokracie, vůle lidí ve volbách je jasn..

Libertas je kaput, SSO na cestě do pekla a Bobostrana 3. pokus opět políbený Klausem zase k.o. nemyslíš že to už není náhoda, jak můžeš psát o vlastizradě atd. v souvislosti s Lisabonem, když vidíš na volbách že lidi tvé ideje nesdílí..

ten debakl euroskepticismu je tak strašlivý že horší už být nemůže, absolutní řekl bych..

ono nakonec i ti socani jsou eurofilové, topka vv a kdu jsou proevropští a eurorealistická ods ztrácí napravo i celkově..

Ta věc je myslím jasná.
Re: Doporučení koho volit v druhém kole senátních voleb
(winston wolfe, 19.10.2010 21:08:09)
Odpovědět
Proč se v Evropě neuskutečnila referenda k Lisabonské smlouvě, nebo proč nebylo aspoň u nás, když jsou všichni takoví eurofilové? Faktem je, že sami politici prosazující LS nevěřili v její podporu mezi občany, a proto po debaklu referend s Euroústavou už žádná další referenda nedovolili. Ve volbách se nevolí jen o našem vztahu k Evropě, ale o spoustě jiných témat. Skutečný názor občanů lze získat jen v referndu a ta se neuskutečnila z obavy, že výsledkem by bylo NE.
Re: Doporučení koho volit v druhém kole senátních voleb
(L.Pe, 18.10.2010 12:07:36)
Odpovědět
Romane H., vy jste asi hodně hloupý, že? Neumíte číst? Pro komunál jsme dali doporučení pro Suverenitu jen pro Prahu, a to ještě kromě Prahy 6.

Nechcete zaslat nějakou příručku pro porozumění psanému textu?
Re: Doporučení koho volit v druhém kole senátních voleb
(romanH, 18.10.2010 13:18:34)
Odpovědět
Dekuji pekne. Nejlepsi by bylo vytvorit rubriku "Pro hlupaky" a tam umistit kopii vasi prirucky (pripadne nejaky odkaz). Doufam jen, ze jste to myslel vazne. Protoze delat si legraci z hlupaku je opravdu vrcholne trapne. A toho Vy urcite nejste schopen.

Mohl by jste me, hloupemu, alespon naznacit koho jste myslel vetou : "Pro komunální volby obecně doporučujeme volit euroskeptickou pravici..."?? Protoze ja jsem ,ve sve prostote, na kandidatnich listinach zadnou alternativu k Suverenite nevidel. dekuji.
Re: Doporučení koho volit v druhém kole senátních voleb
(Čtenář 1, 19.10.2010 12:25:13)
Odpovědět
Vy si vážně myslíte, že Vaše doporučení je potřebné pro voliče? To bylo vymyšleno Vámi, políbenou Bobošíkovou, Hradem nebo je to společná práce? Existuje ohledně voleb ještě něco hloupějšího?
Re: Doporučení koho volit v druhém kole senátních voleb
(J.K. von Prakwitz, 18.10.2010 2:51:45)
Odpovědět
Dost bylo Sobotky! Tento převlečený "pravičák" ve skutečnosti potomek komunistických funkcionářů (otec ředitelem Obchodní akademie, díky čemuž
mohl studovat prestižní obor), má jen jediné dvě
schopnosti, v té prvé by mohl soutěžit s nadějí na výhru s exministry blahé paměti Noskem a Plojharem
v té druhé nebetyčnou drzost o vlastním hodnocení.
Re: Doporučení koho volit v druhém kole senátních voleb
(L.Pe, 18.10.2010 14:28:22)
Odpovědět
Pane Romane H., euroskeptickou pravicí jsou dále například Svobodní (například v Chebu byl zvolen Václav Jakl), či někteří členové ODS (třeba R. Kotzian v Brně, na toho jsem vlastně v doporučení, já pitomec, zapomněl).

My jsme také dodali, že komunální volby jsou specifické, čili nelze dávat tak jasná doporučení. V některých obcích jsou dobrými správci věcí veřejných třeba nezávislí. Já jsem u nás např. nevolil ODS, ale nezávislé.

Já Vás pane Romane H. nechci urážet, ale prosím, dříve než reagujete, tak si pořádně přečtěte, na co reagujete.
Re: Doporučení koho volit v druhém kole senátních voleb
(romanH, 18.10.2010 15:00:18)
Odpovědět
Mam tomu rozumet tak, ze jste tou "euroskeptickou pravicí " nemyslel Suverenitu? Protoze to tak opravdu vypadalo. Obzvlaste pokud to melo byt obecne doporuceni. Protoze v komunalnich volbach jen zanedbatelna cast volicu vi, zda je kandidat euroskeptikem nebo ne. Protoze o tom ty volby vubec nebyly. Takze prakticky jedina moznost ( az na vyjimky) byla, ze otevrene kandidivali za euroskeptickou stranu. A protoze SSO vicemene rezignovala na nejakou aktivni politiku ( muj dojem), tak mi zbyva jen euroskepticka Suverenita.

V pripade , ze by jste euroskeptickou pravicí myslel i Suverenitu, bych vasi reakci nechapal.

Vase urazky mi opravdu nevadi, takze si nemusite brat servitky.
Re: Doporučení koho volit v druhém kole senátních voleb
(Dan, 18.10.2010 15:23:22)
Odpovědět
TOP09+Starostové 3800 mandátů 4 senátorští kandidáti

Suverenita 61 mandátů 0 kandidátů do senátu

SSO 29 mandátů 0 kandidátů do senátu



Někdo tvrdí že TOP dostala málo, jak potom zhodnotit výsledky euroskeptiků ??
Re: Doporučení koho volit v druhém kole senátních voleb
(L.Pe, 18.10.2010 17:58:17)
Odpovědět
Do 2. kola postoupilo tolik euroskeptiků:

10. Český Krumlov Tomáš Jirsa (ODS)

13. Tábor Pavel Eybert (ODS)

16.Beroun Jiří Oberfalzer (ODS)

25. Praha 6 Petr Bratský (ODS)

37. Jičín Jiří Liška (ODS)


52. Jihlava Miloš Vystrčil (ODS)

55. Brno-venkov Tomáš Julínek (ODS)


67. Nový Jičín Milan Bureš (ODS)

70. Ostrava-město Liana Janáčková (nezávislá) (proti LS a politické korektnosti)


76. Kroměříž Zdeněk Janalík (ODS)

79. Hodonín Alena Venhodová (ODS)
Re: Doporučení koho volit v druhém kole senátních voleb
(Dan, 18.10.2010 19:37:00)
Odpovědět
Ale já mluvil o kandidátech z euroskeptických stran, ods je proevropská většinově i programem a to je myslím celkem super ! :-)

Jinak Lijana padne, to už se zdá být jisté a já věřím, že tam kde bude stát proti ODS jin. pravicový kandidát socani podpoří jeho, oni ODS nenávidí, můžu se mýlit ale věřím i v pád Oberfalcera a dalších :-)
Euroskepticismus a vlastenectví vážně není Lukáši IN :))
Re: Doporučení koho volit v druhém kole senátních voleb
(Sunny, 19.10.2010 12:50:25)
Odpovědět
Tady bude, Dane, rozdíl mezi vámi a panem Petříkem: zatímco vy volíte to, co je IN, pan Petřík volí to, čemu věří. Nechci vás strašit, ale musíte být ve střehu, protože IN je každou chvíli něco jiného:-) Ale někoho baví sledovat módní trendy...
Re: Doporučení koho volit v druhém kole senátních voleb
(Dan, 22.10.2010 10:40:37)
Odpovědět
Já jsem volil celý život ODS, ale vždy mi na ní vadila Klausovská antievropčnost, skřípal jsem zuby ale volil.

TOP09 jsem tu veřejně podpořil, ještě když nikdo nevěděl jestli se ujme, mohla klidně dopandout jako třeba ED, že ? :-)

S velkou úlevou jsem tu uvítal stranu bez kultu osobnosti Kaluse, čili já nejsem politický turista :-)
Moje názory jsou konzistentní a konzervativní, málokdy něco měním chodím např. 25 roků ke stejnému kadeřníkovi, neměním lékaře, zubaře ani veterináře, neměním ani svoje názory, pouze když viditelně vidím že jsem se zmýlil, očividně.
Např. jsem se zmýlil ve Václavu Klausovi ale již od roku 1997 ho jenom silně kritizuji za jeho nemravnost, proruskost, podrazáctví a nepravicovost jeho chování.
Re: Doporučení koho volit v druhém kole senátních voleb
(Dan, 18.10.2010 21:57:11)
Odpovědět
Praha TOP09 chytá po parlamentu a vládě za koule ODS i v hlavním městě a velmi pevně zmáčkla vejce - to je historický okamžik

Vítěztví ve Zlíně je taktéž velmi pěkné

v Olomouci je ve vedení města společně s ODS a KDU

uvidíme jak se vyvine situace v Brně, ale už ted je jasné, že se velmi zakořenila i v komunální politice a to je dobrý základ
Re: Doporučení koho volit v druhém kole senátních voleb
(Samuel Vitovsky, 18.10.2010 23:08:52)
Odpovědět
Pane Petříku, nezlobte se, ale on je problém v tom, jak jste ty svoje dva texty napsal / napsali. Čtenáři EUportálu jsou, podle mě, buď inteligentní přemýšliví lidé, kterým nemusíte radit, kolik je jedna a jedna. Nebo lidi typu Dan, Alberto Kvěch, František Zajíček, kterým je zbytečné říkat, že jedna a jedna jsou dvě, budou to vždycky popírat.

Já se přiznám, že ne se vším jsem zcela obeznámený, abych politiky dokázal vždycky hodnotit. Jenže Vy jste mi v tom moc nepomohl / nepomohli. Vaše dva texty byly PŘEDEVŠÍM seznam jmen a k nim krátké poznámky. Poznámky často velmi velmi povrchní.
- Liana Janáčková - proti politické korektnosti
- Petr Bratský - slušný člověk
- Tomáš Chalupa - je blízký V. Klausovi
Tohle je jenom SMĚŠNÉ!!!

PS: Není mi jasné, kdo je autorem těch dvou článků. Podepsána je Redakce. Vážně by celá redakce volila Jaromíra Duška. Tomu nevěřím!
Re: Doporučení koho volit v druhém kole senátních voleb
(RomanH, 18.10.2010 16:31:37)
Odpovědět
Ostravská ODS proti Nečasovi: Raději ČSSD než "lumpa" Janáčkovou
http://www.novinky.cz/domaci/214394-ostravska-ods-proti-necasovi-radeji-cssd-nez-lumpa-janackovou.html

„Panuje zděšení a šok. Není přece možné podporovat lumpy. Na mariánsko-horské radnici jsou chyby v hospodaření a podezřelé zakázky. Já konkrétně klidně podpořím kandidáta ČSSD Antonína Maštalíře. Jsem pro slušnost. Premiér Nečas tvrdí, že musíme bojovat proti korupci, a potom chce něco takového,“ divil se Michniak

„Je to prostě rozhodnutí ‚generála bez vojsk‘. Předseda asi vůbec netuší, jaké poměry zde panují,“ doplnil ještě předseda místního sdružení.

Znate dobre p.Petrik p.Janackovou nebo Vam staci pro jeji podporu ze je dostatecne euroskepticka?
Re: Doporučení koho volit v druhém kole senátních voleb
(Joseph, 18.10.2010 17:24:13)
Odpovědět
http://www.novinky.cz/domaci/214394-ostravska-ods-proti-necasovi-radeji-cssd-nez-lumpa-janackovou.html
Re: Doporučení koho volit v druhém kole senátních voleb
(Dan, 18.10.2010 19:59:06)
Odpovědět
Už několikrát jsem přemýšlel proč je mezi euroskeptiky tolik korupčníků, defraudantů, prostě podvodníků...

.. a dospěl jsem k závěru, že to jsou lidé co jim vyhovuje český bordel..
Re: Doporučení koho volit v druhém kole senátních voleb
(RomanH, 18.10.2010 21:14:29)
Odpovědět
Mate opravdu zajimave myslenky. Mohl by jste mi prozradit jaky je procentualni rozdil korupcniku u euroskeptiku a u eurooptimistu a pripadne nejaky zdroj z ktereho cerpate. Protoze Vas trochu podezrivam, ze jste velkej kecal.
Re: Doporučení koho volit v druhém kole senátních voleb
(Dan, 18.10.2010 21:43:09)
Odpovědět
Václav Klaus - sponzoring Luoil
Václav klaus mladší dary od čzu už přez 130, milionů korun
Dr. Stein Železný - defraudace, kontrabandy, vyšetřován v 7 zemích pro podvody, provozování pornoservru, okradení investora-arbitráž

Lijana Janáčková - podezření pro korupci, obviněna členy ODS i čssd, lidmi z radnice i opozicí z podvodů

dalšími euroskeptik ve vrcholné politice jsou např.

Dr. Miroslav Sládek, obviněn v minulosti z daňových podvodů a dalších deliktků


Jediné co mě napadá je strach darebáků z pořádku a sysémovosti.. myslím, že přijdou i mnohé další obvinění, např. členové bývalého pražského magistrátu z ODS, takltéž euroskeptici skupina kolem Pavla Béma.. open card, předražené veřejné zakázky, jako cyklostezky, tunely atd. až o 400%
čili zase korupce podvody :-)
Re: Doporučení koho volit v druhém kole senátních voleb
(Dan, 18.10.2010 21:46:30)
Odpovědět
Mimochodem, i z blízkého okolí znám několik velkých podvodníků a zároveň euroskeptiků, který vadil brusel a jeho normy, mimo jin. i proto že museli přestat prodávat tresti s líhem pod názvy jako rum či whisky, nedávno jsem se dozvěděl že jeden z nich sedí pro daňové podvody, chtěl tu založit Suverenitu, jednal is lidmi od Bobo, fotil se se šárkou Kašpárkovou atd.
Re: Doporučení koho volit v druhém kole senátních voleb
(Dan, 18.10.2010 21:48:12)
Odpovědět
Jo a co se týká Vqašich podezření, ty mě opravdu nevzrušují :-DD

Nejste také náhodou euroskeptický podvodník ?
Smím se zeptat koho jste volil ??:-)
Re: Doporučení koho volit v druhém kole senátních voleb
(RomanH, 18.10.2010 22:13:25)
Odpovědět
Asi Vam nemusim psat , ze jste neodpovedel na moji otazku, jak taky jinak. Myslim, ze kdyby se me nekdo zeptal, co odpovite, tak bych se trefil z 90%.
Co Vas vzrusuje nebo ne sem radsi nepiste. A volil jsem TOP, jako jeden z mala euroskeptiku.
Re: Doporučení koho volit v druhém kole senátních voleb
(Dan, 18.10.2010 23:24:41)
Odpovědět
Pokud jste to věděšl tak proč se ptáte ?? :))
Chytrolíne.

A volit TOP09 jako euroskeptik, to je trošičku mimo ne ?

No, je mi vás líto, ale na druhou stranu to chápu, mafijí prolezlou ODS jste volit asi nemohl, a SSO a Suverenita, nato jste moc vychytralý člověk abyjste nevěděl jak to dopadne, podpora euroskepticismu v téhle zemi ve volbách je mizivá, mnoho lidí si hraje na e.s. je to sexy, ale jak jde do tuhého, nevolí je nikdo, skoro..
Re: Doporučení koho volit v druhém kole senátních voleb
(RomanH, 18.10.2010 23:37:58)
Odpovědět
Z vasi reakce mam pocit, ze se mne pokousite urazit. Chtelo by to ale trochu "silnejsi kafe". Tyhle zvasty se mnou opravdu nehnou. Zkuste radsi ty o Pruzinskem, ty Vam jdou mnohem lepe. Urcite se Vam potom bude lepe spat.
Re: Doporučení koho volit v druhém kole senátních voleb
(Dan, 19.10.2010 9:39:05)
Odpovědět
Proč bych tě měl urážet ? Degradoval ses sám seš euroskeptik, čili odpad, to je popis reality nikoliv urážka.
Re: Doporučení koho volit v druhém kole senátních voleb
(romanH, 19.10.2010 10:09:06)
Odpovědět
Vase vyjadreni je jen dukazem jak blizko ma eurohujerstvi k fasismu. Byl by z Vas "kvalitni" sef koncetracniho tabora.
Re: Doporučení koho volit v druhém kole senátních voleb
(Dan, 22.10.2010 10:42:36)
Odpovědět
Ano, novodobí fašisté neonczi jsou velmi tvrdými euroskeptiky stejně jako komunisté, čili vše odpad společnosti.
I ty seš odpadek.
Re: Doporučení koho volit v druhém kole senátních voleb
(RomanH, 22.10.2010 12:12:17)
Odpovědět
Uz jste na dne nebo dokaze jit jeste hloubeji?
Re: Doporučení koho volit v druhém kole senátních voleb
(Dan, 22.10.2010 16:05:46)
Odpovědět
šéf KSčm Filip:

" My jsme od začátku byli proti našemu členství v EU i NATO "

Joachim Gutte - NEO /Německý neonacistický vůdce/

" Těžko si lze představit větší zlo pro Evropu nežli EU "


Ano, není větších euroskeptiků nežli neonacistů a komunistů, taková je realita, mezi tento odpad jste zapadl i Vy, Petřík a spol. všichni jste na jedné straně euroskeptické internacionály..

Mimochodem, řečtí komunisté pálící vljaku EU ústay svého mluvčího velmi chválely názory Václava Klause a označili EU a Německo za jediné skutečné viníky řeckého dluhu.

Vrána k vráně..
Re: Doporučení koho volit v druhém kole senátních voleb
(Samuel Vitovsky, 22.10.2010 12:14:28)
Odpovědět
Co znamená slovo "neonczi"?
Re: Doporučení koho volit v druhém kole senátních voleb
(Dan, 22.10.2010 17:50:14)
Odpovědět
Lijana Janáčková euroskeptický šampion je pro svoji korupčnickou, podvodnickou a nově též rasisticky cinickou pověst tvrdě odsuzována jak levicí tak pravicí vč. ODS, opět se prokázalo že mezi tzv. euroskeptiky je vysoké zastoupení podvodníků.

Strach z bruselu mezi nejrůznějšími typy českých šmajchlířů je veliký, mezi nejvíce vyděšené korupčníky patří např. prezident Havel, který mimo všeobecně známých ruských dotací a stamilionových darů čezu jeho rodině, čelí i žalobě pro čachry s byty za podhodnocenou cenu.
Re: Doporučení koho volit v druhém kole senátních voleb
(Dan, 22.10.2010 17:52:14)
Odpovědět
pardon mělo tam být samozřejmě Klaus, omlouvám se tímto bezdětnému Havlovi, to Klausův syn pobírá desítky a stovky milionů úplatků od čezu, za věrné služby Václava a Livie.
Re: Doporučení koho volit v druhém kole senátních voleb
(Samuel Vitovsky, 22.10.2010 18:12:12)
Odpovědět
"Ano, novodobí fašisté neonczi jsou velmi tvrdými euroskeptiky"
Co znamená slovo "neonczi"?
Re: Doporučení koho volit v druhém kole senátních voleb
(Dan, 18.10.2010 23:29:01)
Odpovědět
Já jsem uvedl celou řadu příkladů , všeobecně známých i z mého okolí, pánu chytrákovi to nestačí, on to přeci věděl a ted chce slyšet zdroje korupce, chytrolín si hraje na moudrého a cool muže, hm...
ty seš hochu ten nejzoufalejší příklad euroskeptika co jsem tu potkal, Petřík je podle tebe "charakter".

Zdroje si dohledej, nemám žádnou povinost ti je sdělovat, euroskeptická trosko.. kníže ti za hlas poděkuje :))
Re: Doporučení koho volit v druhém kole senátních voleb
(RomanH, 18.10.2010 23:44:11)
Odpovědět
Skripeni zubu je slyset az sem. Bude pridavek?
Re: Doporučení koho volit v druhém kole senátních voleb
(C.Q.Lafayette, 22.10.2010 15:16:53)
Odpovědět
Tak takhle hezky se Vám povedlo toho blba rozběsnit... gratuluju :-)))
Re: Doporučení koho volit v druhém kole senátních voleb
(Dan, 22.10.2010 16:06:27)
Odpovědět
:-DD
Re: Doporučení koho volit v druhém kole senátních voleb
(frantisek zajicek, 18.10.2010 18:04:32)
Odpovědět
Pane Petrik,motam se na Vasem portalu cca.2 leta.Chapu Vas portal jako zviditelneni strany SSO.Na tom nic spatneho nevidim.Ale posledni dobu mi pripada obzvlaste Vase role jako role nejakeho Trojskeho kone pro tuto stranu.Vasimi (ne)uvazenymi vyroky a doporucenimi volit komunisty?!(mozna namitnete,ze levici)a svoje blaboly obhajujete vyroky clena sve rodiny vytrzenymi z doby a kontextu,jste se pasoval na nejaky destruktivni virus.Uvazujete o dopadu toho Vaseho placani?Ted jste odradil jeste i to potencionalni malo volicu,ktere by Vam,mozna v budoucnu,nejaky ten hlas dalo.A kecani o svobode,kterou jste nikdy nezazil a demokracii,ktere nerozumite,nechte radeji Vasim komunistickym kandidatum.Ti maji tuto retoriku propracovanou dokonale,s uctou,FZ
Re: Doporučení koho volit v druhém kole senátních voleb
(Nermuť Jan, 18.10.2010 20:29:08)
Odpovědět
Pane Zajíček doporučuji si přečíst Haló noviny.
Čím se od sebe líší komunista od Fašisty, jak je poznáte? Podle vztahu k Židům.
Komunista má Židy rád. Fašista je nenávidí.
To je staré rozdělení zde článek:

Izrael nadále blokuje mír!

GAZA/JERUZALÉM - Při izraelském zásahu v pásmu Gazy zemřela včera podle agentury AP jedna osoba a další dvě byly zraněny, jedna z nich těžce.

Do toho Tel Aviv zveřejnil další provokační plán na výstavbu 238 nových bytů pro Židy ve východním Jeruzalémě...

Členové radikálního hnutí Hamás uvedli, že plavidlo izraelského námořnictva zahájilo brzy ráno palbu na výcvikový tábor ozbrojenců severně od města Gaza. Poté se ozvaly dvě velké exploze. Údaje o jednom mrtvém a dvou zraněných potvrdil zaměstnanec místní nemocnice.

Nová provokace

Izraelské ministerstvo bytové výstavby včera navíc zveřejnilo plán na výstavbu 238 nových bytů pro Židy ve východním Jeruzalémě. Pro Palestince je to důkaz toho, že Izrael dává přednost budování osad před mírovým jednáním, zklamán je také Washington. Palestinci blokují mírová jednání právě kvůli výstavbě v osadách.

Hlavní palestinský vyjednávač Saíb Irikát prohlásil, že se včerejším rozhodnutím izraelská vláda postarala o zničení veškerých šancí na další rozhovory. Jednání začala 2. září, ale nyní jsou pozastavena. Izraelský premiér Benjamin Netanjahu dostal od USA záruky pro nové dvouměsíční zastavení výstavby, ale zatím se nevyjádřil.

Mluvčí amerického ministerstva zahraničí Philip Crowley k novému izraelském rozhodnutí řekl: »Jsme zklamáni. Je to v rozporu s naší snahou o obnovu přímých rozhovorů.« Izraelský list Jediot Achronot napsal, že vláda o novém rozhodnutí o výstavbě předem informovala Washington. Má se stavět v Pisgat Zeevu a Ramotu, tedy v částech, které Izrael označuje za židovské čtvrti, Palestinci za osady.

Ministerstvo bytové výstavby, které řídí Ariel Attias z ultraortodoxní strany Šas, se postaralo o diplomatický spor už v březnu. Tehdy oznámilo rozhodnutí o plánech výstavby v době, kdy byl v Izraeli americký viceprezident Joe Biden, aby obě strany povzbudil k obnově mírového dialogu. Netanjahu se pak Spojeným státům za nevhodně načasované rozhodnutí Attiasova ministerstva omluvil.

Abbás doufá

Nejvyšší palestinský představitel Mahmúd Abbás řekl, že stále doufá, že USA přinutí Izrael k vyhlášení nového moratoria. Liga arabských států (LAS), která měla rozhodnout, jak se mají Palestinci zachovat v mírových jednáních po vypršení moratoria, dala Washingtonu na vyřešení sporu kolem osad ještě měsíc. Jestliže se tuto překážku rozhovorů nepodaří překlenout, zvažuje LAS možnost, že požádá OSN o uznání palestinského státu jednostranně, bez mírové dohody s Izraelem.

I termín summitu mezi zástupci Izraele a Palestinců, který se měl uskutečnit na konci října v Paříži, bude posunut. Podle agentury Reuters je přesunutí schůzky znakem zvýšeného napětí, které vzniklo v důsledku pozastavení mírových jednání.

Pařížské rozhovory by měly připravit půdu pro summit na konci listopadu, kterého se zúčastní vrcholní představitelé evropských a středozemních států, včetně těch blízkovýchodních. Šlo by o první setkání Netanjahua a Abbáse od začátku září, kdy spolu jednali v Egyptě.

Netanjahu včera potvrdil, že ale byla obnovena vyjednávání o vydání Gilada Šalita. Palestinští radikálové tohoto izraelského vojáka unesli před čtyřmi lety do pásma Gazy a chtějí ho vyměnit za stovky svých kolegů vězněných v Izraeli. Netanjahu potvrdil nedávné zprávy tisku, podle nichž před 14 dny odjel do Gazy jednat o podmínkách výměny německý prostředník.

18. 10. 2010(rj, čtk)
http://www.halonoviny.cz/articles/view/210053

Toto asi psal nějaký Goebles.
Re: Doporučení koho volit v druhém kole senátních voleb
(L.Pe, 22.10.2010 20:43:01)
Odpovědět
Pane Zajíčku,

1) nepodporujeme komunisty
2) nejsme a nebyli jsme nikdy webem SSO.

Podporujeme všechny konzervativní politiky obahující naší národní svobodu, bez ohledu na to, z které jsou strany. (ODS, KDU-ČSL, SSO, Suverenita, PaS, Konz. str...)
Re: Doporučení koho volit v druhém kole senátních voleb
(nobody, 19.10.2010 11:51:37)
Odpovědět
Přemysla Sobotku by jste si zvolit měli, přeci nezostudíte svého kandidáta na prezidenta, aby z toho zase nebyla fraška jak s Klausem. To Vás moralista Nečas nepochválí.To se budete muset točit jak korouhvičky a vysvětlovat, jak jste to tehdy mysleli při těch senátních volbách, ale to Vy umíte dobře. Čau
Re: Doporučení koho volit v druhém kole senátních voleb
(Nermuť Jan, 22.10.2010 12:27:22)
Odpovědět
Vážená redakce.


Proč podporujete muslimy. Vámi vybraní kandidáti jsou všichni muslimové.
Proč?
Re: Doporučení koho volit v druhém kole senátních voleb
(C.Q.Lafayette, 22.10.2010 15:17:36)
Odpovědět
Coooo???????????
Hahahahahahahaha :-)))))))
Re: Doporučení koho volit v druhém kole senátních voleb
(Nermuť Jan, 22.10.2010 19:51:06)
Odpovědět
No, Vy to nevíte.
ODS dělá promuslimskou politiku.

Kdo poslal vojáky do Osetie?
ODS

Kdo poslal vojáky do Kosova?
ODS

Kdo vyjednal členství v EU?
ODS

Kdo prosadil LS, s následným zrušení BD?
ODS

Kdo uznal Kosovo?
ODS

Kdo vyjednal napojení na ropu z Arábie?
ODS

ODS jsou všichni muslimové, stejně jako KSČM.
Re: Doporučení koho volit v druhém kole senátních voleb
(Felix, 22.10.2010 21:00:50)
Odpovědět
Lukáši, v Liberci to ODS tak podělala, že myslím dalšího trestu netřeba. Vše co píšete o P. Sobotkovi, je pravda, ale kdybych mohl, dal bych mu hlas - vždyť proti němu je ještě větší grázl. A on taky potrestán bude, protože už nebude předsedou Senátu, i kdyby byl zvolen senátorem. Spíš ale myslím, že ani nebude. Jak pozoruji z internetu, liberecké ludry jsou na koní a řvou svůj parade marš. Zvítězl tam Soros se Změnou. Jako v USA. A pokud se mi to zdálky jeví, lidovci tam kolaborují. Myslím si, že ODS je v Liberci tak oddělaná, tak rozvařená, že Petr Nečas bude muset sám do toho hrábnou a začít ji budovat znova. P. Sobotka je relikt - ať v komatu přežije nebo ne.
Re: Doporučení koho volit v druhém kole senátních voleb
(Felix, 22.10.2010 21:09:52)
Odpovědět
Jistěže největším hříchem P. Sobotky je prosazení Lisabonu. To je asi jako doživotní celkové zmrzačení. Boží mlýny. Ale dal bych mu hlas. (Budeme léty pozorovat, jak budou trestáni další aktéři sprostoty Lisabonu, zrádci stejní jako čelní kolaboranti s nacisty, komunisty. Budou trestány celé jejich rodiny. Bude to dědičné stigma. Pro věřící: Nejvyšším. Pro nevěřící: Osudem. Pro muslimy: Fatvou.)