reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Vladimír Hučín - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?

Autor: Lukáš Petřík | Publikováno: 21.10.2010 | Rubrika: Kulturní válka
Ilustrace

Nezkrácené odpovědi pro anketu časopisu Te Deum 4/2010

 

 Obecně bych odkázal na tento svůj článek: Jaké by měly být ideové základy nové pravicové strany?, EUportal.cz, 2. 1. 2009, http://www.euportal.cz/Articles/3876-jake-by-mely-byt-ideove-zaklady-nove-pravicove-strany-.aspx

1. Jak byste definoval křesťanskou politiku?

 

Na to je mnoho názorů, mnohdy legitimních a v různých zemích s různými tradicemi se lišících (např. katolický stát vs. konstituční stát á la Ústava USA). Osobně se domnívám, že křesťanská politika je taková politika, která hájí základní křesťanské hodnoty a usiluje o to, aby ty byly zakotveny v ústavě. Těmi hodnotami podle mě jsou: důstojnost lidského jedince, ústavní ochrana jeho života od narození po přirozenou smrt, obrana rodiny proti nepřirozeným svazkům, obrana soukromí a soukromého vlastnictví a obhajoba dalších tradičních hodnot včetně vlastenectví. Křesťan a křesťanský politik by měl být konzervativcem a konzervativec křesťanem, i když existují výjimky potvrzující pravidlo (Abych dal příklad, tak leckterý ateista či protestant hájí lépe přirozené právo než např. Tomáš Halík). Křesťanská politika by měla usilovat o svobodu Církve vést lidi ke spáse, ale sama by o spásu lidí usilovat neměla. Ke spáse samotné musí člověk dospět sám svou svobodnou vůlí, nesmí k ní být nucen. Proto by měly být ve státě primárně především trestány hříchy, které škodí jiným jednotlivcům, a ne ty škodící samotným původcům. Samozřejmě ale s přihlédnutím ke stabilitě společnosti a bezpečnosti státu.

 

2. Jaké by podle Vás měly být priority současné křesťanské politiky?

 

Více či méně se shoduji s pěti programovými body Mladých křesťanských demokratů, které však trochu modifikuji a rozšiřuji.

 -Snažit se vnést křesťanské hodnoty do školské výuky, zamezit neomarxistické propagandě v sexuální výchově i jinde.

-Pokusit se obnovit klasickou rodinu s více dětmi obnovením její ekonomické funkce. To znamená opustit či radikálně zreformovat a omezit sociální stát a státní důchodový systém a posílit rodinná pouta vzájemnou ekonomickou závislostí rodičů a potomků. Rodina by měla fungovat jako hlavní sociální i penzijní systém. Případně i snížit daně rodinám, a naopak znevýhodnit nemanželské svazky (žití „na hromádce“). Ztížit možnost rozvodu, tím, že nebude možný minimálně do doby, než se smírně vyřeší otázka výchovy dětí a dělení majetku. Vysoká penalizace viníka rozvodu.

- Zamezit eutanazii. Postupnou cestou pokud možno úplně zakázat potraty. Působit osvětově, snižovat hranici legálnosti potratů až do úplného zákazu.

- Omezit imigraci, požadovat asimilaci imigrantů, opustit koncept multikulturalismu

- Právo a pořádek, tvrdé tresty kriminálníkům.

- Národní suverenita (vystoupení či rozpuštění EU), bez níž nejsou tyto principy uskutečnitelné, neboť jejich uvedení do praxe by nám zakázal Brusel.

3. Jaké dnes vidíte největší překážky v prosazování křesťanské politiky?

Největší překážkou je, že neomarxistická kulturní revoluce de facto zvítězila, její exponenti ovládají politické i kulturní instituce národních států i EU a Západ umírá duševně a vymírá i fyzicky. Pro lidi je pohodlnější vést hedonický život zajišťovaný sociálním státem a užívat si sexuální volnosti bez závazků vůči manželskému partnerovi a dětem. Michal Semín napsal, že „předpokladem společenské obrody v křesťanském duchu je křesťansky smýšlející a žijící obyvatelstvo, přičemž víra je žita bez donucení státními úřady“. Takové obyvatelstvo bohužel nemáme. Dalším problémem je, že mnoho takzvaných křesťanských politiků je kolaboranty či appeasery vůči neomarxistické revoluci. To bohužel platí i o některých modernistických představitelích Církve.


4. Je lepší, pokud křesťanskou politiku představuje jedna strana, nebo když vznikají křesťanské platformy v různých stranách?

To je otázka, na kterou nemám jasnou odpověď. Spíše si myslím, že by měla existovat obecně konzervativně-liberální strana pro křesťany i ty agnostiky, kteří ať už z jakýchkoli důvodů uznávají přirozené právo. Takovou stranou aspoň částečně bývávala ODS (+KDS), ale problémem je, že ve své většině ODS není již ani stranou konzervativní, ani klasicky liberální. Domnívám, se iniciativa D.O.S.T. je dobrou platformou pro potenciální budoucí vznik autenticky pravicové strany, v níž by mohly být zahrnuty integrálně katolicky konzervativní proudy á la Michal Semín, konzervativně-liberální á la Ivo Strejček či Hynek Fajmon či liberální á la Petr Mach. Každopádně se domnívám, že s klasickými liberály je potřeba spolupracovat v těch oblastech, které nás spojují, a to se myslím Akci D.O.S.T. poměrně daří. V USA existuje obdobná spolupráce paleokonzervativců a paleolibertariánů v John Randolph Club a kolem Ludwig von Mises institut, jejímž konkrétním výsledkem byly vzájemně podporované kandidatury Pata Buchanana a Rona Paula na prezidenta Spojených států.

5. Jak vidíte budoucnost křesťanské politiky u nás a v Evropě?

Pochmurně stejně jako budoucnost našeho národa i civilizace. Nastává postupný úpadek a my se ho pokoušíme brzdit a občas můžeme získat dílčí vítězství. Naději vidím pouze v tom, že celospolečenská krize dostoupí takového vrcholu, že se lidé probudí a uvědomí se, že je pro holé přežití nezbytné obnovit tradiční řád. Až budou imigranté běžně znásilňovat na ulicích bělošky a přepadat původní obyvatelstvo, uvědomí si snad lidé, že je potřeba zamezit imigraci, opustit multikulturalismus a obnovit právní stát, kde nebudou trestány oběti, nýbrž opravdoví viníci. Až budou děti a žáci mlátit rodiče a učitele, uvědomí si lidé, že je třeba obnovit tradiční výchovu a autoritu rodičů i učitelů. Až zkolabuje sociální stát, uvědomí si, že nikdo jiný než rodina se o ně nepostará, proto budou muset mít děti, které jim jejich péči ve stáří vrátí. Až lidé zjistí, že o všem rozhoduje pár diktátorských byrokratů z Bruselu a několik velkých států, rozbijí možná EU a vytvoří společenství suverénních států. Až zjistí, že práva člověka jsou bez odvození od Božího stvoření neodůvodnitelná, možná začnou věřit v Boha. Ale jenom možná. A naděje je bez Božího zásahu malá.

Roman Joch jednou hezky napsal: „Jedna věc je jistá: úkolem konzervativců je zápas za západní civilizaci všude tam, kde existuje. Jí po právu patří jejich pozemská loajalita. Kdyby na ni rezignovali, ztratili by důvod vlastního bytí. Je možné, že nakonec podlehnou. Ale má-li se nám dostat tohoto osudu, půjde-li západní civilizace skutečně ke dnu, ať je to pod vlajícími prapory a za plné palby děl! Až jednou bude vzpoura konzervativců proti revoluci dvacátého století minulostí – nikoli z toho důvodu, že konzervativci revoluci potlačí, nýbrž proto, že revoluce na všech frontách zvítězí a konzervativci jeden po druhém podlehnou přívalu barbarských hord – jejich heroické, i když v posledku neúspěšné vztyčení praporů bude mít přesto svůj význam a smysl: zůstane jako inspirace pro ty, kdo přijdou po nás, a bude zdrojem jejich síly, odhodlání a odvahy do dalších, nových zápasů příštích věků. I kdyby konzervativci již nemohli dosáhnout ničeho jiného, přece jen jednu věc stále učinit mohou: můžeme dát vědět budoucím, že ve dnech, kdy zanikala civilizace a Západ přicházel o svou svobodu, nedívali jsme se se založenýma rukama, nepřihlíželi jsme nečinně, nestáli jsme nečinně bokem. Naši vnuci a pravnuci budou moci o nás říct: ´Učinili vše, co bylo v jejich silách.“

Samozřejmě musím dodat, že pokud by Roman Joch přišel do takové „poslední bitvy“ s prapory EU, poslal bych ho domů – já osobně vezmu prapory se lvem a s křížem. Ale teď vážně. Osobně si myslím, že teď kráčíme vstříc té palbě děl u Gettysburgu, kde nás zmasakrují „jakobínští“ unionisté. Přesto nám nezbývá nic jiného udělat. Je to naše povinnost. Nedáme jim přece naši vlast zadarmo.

 

6. Jaké jsou z Vašeho pohledu tři největší osobnosti (vzory) křesťanské politiky?

Těžko někoho vybírat. Jsou různá období, různé země s různými tradicemi a těm vyhovují různí politici. Ale dobře: Karel IV., Ronald Reagan, Augusto Pinochet.

 

K tématu:

reklama
8319 čtenářů | 153 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Pravá Jahoda, 21.10.2010 1:23:39)
Odpovědět
Tak já si myslím,že za zánik naší evropské civilizace můžou jedině pekelní ateisté,ovšemže. Tito blouznivci zavedli do evropy takové s prominutím sr.čky jako liberalismus,darwinismus,new age,prostituce,potraty a antikoncepce co brání větší porodnosti,hiv a jiné nemoci že je to děs a Běs! k tomu ještě protibožské diskotéky,kde se na záchodcích dějou tedy pěkné věci!
Navíc motají hlavu malým dětem s Hary Potrem,toto je obvzlášť nebespečné,že je můžou přivést k čarodějnictví.
Jediná záchrana evropy je odmítnout liberalismus,darwinismus, antikoncepce a dbát důsledného oddělení pohlaví aby se neděli neřesti...
Zkrátka lék Evropy je návrat k tradičnímu katolictví a o tom jsem přesvědčen.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Brabec, 21.10.2010 2:34:29)
Odpovědět
Nevím, zda je to reálné ?! To by bylo možné jedině po nějaké tragedii, která by postihla Evropu ! Hodnoty, které mají jiné civilizace jsou odlišné - od těch našich. A my jsme v menšině.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Kalous, 21.10.2010 6:42:01)
Odpovědět
Pravá Jahodo, neodstla jste se v 19. stol. a dříve?
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Nermuť Jan, 21.10.2010 8:54:33)
Odpovědět
Také to není Jahoda, je to Trtkoš.
Lze to snadno poznat podle nadutosti pisatele.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(HB, 21.10.2010 8:58:56)
Odpovědět
Dýchla na mne katolická verze šarie.
:-(
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(pavjan, 21.10.2010 11:52:04)
Odpovědět
Jahodo, nepřekkucuj, vypadáš pak jako blbec.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Jahoda, 21.10.2010 23:25:27)
Odpovědět
já možná vypadám jako blbec a vy ostatní jste pěkně nalětěli provokatérovi.
Stejně se asi jedná nějakého neonácka,skihhed holohlavu,nebo jinou kreaturu a toto vše je můj "trest" za to,že lobuji za Izrael.
Možná by neškodilo si změnit nick a možná by neškodilo skončit z dizkuzí,stejně jsem si zde už řekl svoje a ukázal se více jak dosti.
K RE:to ,jak zabránit smrti západní civilizace mě momentálně ani trochu neškrábe,přijel jsem z práce,dal si pívečko a pojedl vepřového s chlebem a kyselou okurkou a jdu hrát Call of Duty na internetu a vy ostatní se zde klidně můžete žlučovat a to dle libosti,pokud vás to baví a chce se vám.
Ha,ha ..mějte se.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Hardy, 23.10.2010 9:55:50)
Odpovědět
Jahodo, samozřejmě, že je zde i určité "panoptikum" spíše nositelů radikálnějších názorů,včetně mě. Ale to k diskuzi patří. Někde příliš radikální a xenofobní názory mažou, začli s tím i v německu, kde často jeden člověk zaplaví diskuzi desítkami často se opakujících nebo překopírovaných příspěvků a pomocí několika nicků se snaží vytvořit zdání masového názoru, takže běžné, průměrné názory se téměř nemohou uplatnit.
Čím víc je názor radikálnější, tím hůř se v jiných mediích uplatní, tedy mnohdy jediná možnost jsou zde různé portály na netu..
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Jahoda, 23.10.2010 10:22:58)
Odpovědět
a to je dobře že je v dizkuzním foru zastoupena různorodá paleta názorů a proudů a to ne zcela vždy dle předem nastavené šavlony některých pánů cenzorů,kteří poslední dobou začínají a to hlavně na internetových dizkuzích vystrkovat růžky a určovat jaký názor je povolený a jaký je zakázaný a takto prosívají internetové dizkuze .
Zde na těchto stránkách toto ještě neplatí a to je dobře.
Každý si může napsat svůj názor a dát si nick jaký chce a to bohužel i můj nick a psát pod mým jménem.
Mě zaujala jedna věc a to ta,že zhnilá jahoda provokatér začne psát ihned po té,co lobuji za Izrael a republikánskou Ameriku.
Co se týče těch židů a Izraele celkově a to tak,jak to cítím já ,tak ano ,Izraeli a židům docela fandím a mám je rád a to jsem zde již více jak často zdůraznil a to i to,že se chystám na návštěvu Izraele a jako turista je tam finančně podpořím.Já k nim cítil vždy velice kladný vztah a to máme v rodině už z časů normalizace,kdy se o Izraeli a Americe hovořilo vždy pozitivně,abych ale byl upřímný ,pokud mohu,tak jsem přesvědčen,že ti židé jsou tvrdohlaví jak berani a ten jejich Judaizmus ve své beraní tvrdohlavosti zaspal Mesiáše ,Živého Boha o více jak 2000 let.
Tak toliko můj politicky nekorektní názor a ten měnit nebudu a až budu v Jeruzalémě u zdi nářků,pomodlím se Izrael a to v tomto smyslu.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Hardy, 23.10.2010 17:06:58)
Odpovědět
Zdravím Jahodo, mám podobné smýšlení, jsem také trochu orientován pravicově.
U těch židů je zajímavá ta jejich houževnatost až tvrdohlavost v cestě za výsledkem. A protože jsem tak trochu i "militarista" /teoretik/, tak rád sleduji jejich zbrojní úsilí a velký současný důraz na hi-tech technologie. masově to začalo ruskými přistěhovalci, ale v soušasnosti jsou vyhledávani odborníci i z USA, Kanady a celého Západu.Hi-tech technologie jsou velká perspektiva do budoucna. Konečně uvidíme sami, co ještě všechno lidi vymyslí nebo nevymyslí..
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Nermuť Jan, 24.10.2010 2:19:53)
Odpovědět
Jenže to je pořád ten provokatér, chytráku.
Pravá Jahoda je holka a pod jejím jménem píše jeden zamindrákovanej rasista.
A ten si vytvořil dvojí identitu- slušného Jahody a Falešné jahoda, ovšem v obouchpřípadech je to jeden a týž hajzl.
A je to také webmaster.

Jen mne napadá, jestli ten Hardy není to samé, asi je.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Hardy, 24.10.2010 5:54:13)
Odpovědět
Nermuti,já nejsem jahoda,ale canabis,ale nikomu ani muk.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Jahoda, 24.10.2010 11:11:58)
Odpovědět
Jste dobrý člověk pane Nermuť, doufán že se vaše pravoslavná církev sloučí s naší katolickou a společně zničíme ty sviňské protestantáky. Mír s tebou bratře.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Jahoda, 25.10.2010 14:27:21)
Odpovědět
HAJZL jseš NemruTi ty!
Protože jedině lidská zrůda dokáže volat po gulacích,etnických čistkách a opěvovat masového vraha Stalina,který nechal pomřít hladem na Ukrajině přes 7 000 000 lidí a další stovky milionů nechal udřit v galcích na smrt!
A to,Nemruti nejen to..ty jsi navíc i kolaborant a vlastizráce protože voláš po ruských tabcích v Praze.
Já ti řeknu to ti na mě tak vadí.
Je to mé lobování za Izrael a vedu si v něm více jak zdatně a protože jediný argument normalizačních vykopávek jako jseš ty je bezduché a bohapustné plácání demagogií za které hodíte pět vykříčníků a kdo nesouhlasí ten je odstraněn-na mé logické a k věci argumenty ty tupče nemáš a nikdy mít nebudeš a to z toho důvodu,že prostě nemáš pravdu a nikdy mít pravdu nebudeš.
At žije Izrael !!
Normální je na demagoga tvého ražení reagovat pouze urážkou a plivnutou slinou přesně tak,jak to dělá Joan .j na Eurabii.
Já ale z tohoto unikátního a po všech stránkách hodnotného webu,který to vadí,žumpu dělat nebudu.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Jahoda, 25.10.2010 14:38:15)
Odpovědět
ještě jsem se NemruTi chtěl zeptat,jak jsi u Iblíse ,pána prochlastaného Ruska přišel na to,že jsem zamindrákovaný,když máš sám svou tajnou lásku,která ti nechce opětovat tvé city.?
Láska je jen chémie,Nermuti je to chémie .
Jdi na to takto...zajdi si do bordelu,tam si pořádně zašukej a můžeš i orálně a můžeš si být jistý,že ti bude ukradeno
jak Rusko,
tak pravoslavná církev,
Vatikán,
nebude tě bolet hlava při učení
a modlení,
bude ti ukradený svatý Stalin
a Lenin,
celá Rudá armáda,
komunizmus
a nebude tě zajímat ani Drákula.
Stačí tak 2000 kč ...za ty už je kvalitní šuk a uvidíš jak ti bude lehce na světě,když se ten tvůj maly a napudrovaný nemrut vyklepe..
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Kalous, 25.10.2010 16:53:56)
Odpovědět
To se máš čím chlubit, kdovíjaká Jahodo. "Ať žije Izrael" vždyť je to nacionální diktatura, s rasistickými prvky, nerspektující mezinárodní právo (viz nedávné vraždy tureckých mírových aktivistů v mezinárodních vodách na lodích dopravujících potraviny do palestinské Gazy, zabírání cizího území ..).
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Jahoda, 25.10.2010 21:21:07)
Odpovědět
Izrael je především jediná demokracie s vysokou životní ůrovní v pouštní lokalitě plné diktátorů,kmenových vůdců, terorizmu a nepředstavitelné bídy a nízké životní ůrovně.
Všichni kolem tohoto prosperujícího a maximálně schopného státu se jak paraziti sjíždějí a těží jak jen to jde z Izraelské prosperity a vysoké životní ůtovně,to jim ale nebrání ve své nebetyčném pokrytectví Izrael nenávidět a volat po jeho zániku.
A já vám řeknu Kalousi,jak by to nakonec vše dopadlo,pokud by Izrael dle přání těchto islámských nacistů zmizel.
Nebyla by žádná podpora z OSN,EU a USA a tamnější neschopná arabská přemnožená populace by poscípala hlady a požrala se jak krysy v sudu v pernamentní a nikdy nekončící občanské válce,tom arabském národním sportu.
Co se týče islámských teroristů na turecké lodi,.tak tam škoda každé izraelské kulky,která padla vedle!
Tahleta lidská spodina co vraždí pokojné občany v autobusech v Londýně,
v metru v Londýně
zapaluje auta po statisících ve Francii
vyhazuje vlaky ve Španělsku
dává bomby do nich i v Německu
teroristickým ůtokem ničí WTC v NY a
podle ůtočí letadly na Pentagon
a Bílý Dům
vraždí bezbrané lidi v Indii
volá po válce a totálním armagedonu
-pouze dostala to,jí po právu náleží.
Napojení váma zmíněných mírových aktivistů na AL Kajda bylo prokázáno a to více jak dostatečně,takže jaképak copak.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Drak, 24.12.2010 2:06:23)
Odpovědět
To dokáže za ty prachy, co jim sypou američani a vlastně celý svět, každý blbec. To bys dokázal, možná i ty.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Kalous, 24.12.2010 18:03:14)
Odpovědět
Trochu mimo - slanit se z vrtulníku v mezinárodních vodách z vojenských vrtulníků na civilní lodě a střílet cestující -to je klasický terorismus a a ne nenásilné jednání mírových aktivistů. Holt Američené, Kosovští Albánci a Izraelci si mohou dovolit všechno, právo neprávo..
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Tonda Koniášů, 19.11.2011 23:08:15)
Odpovědět
Blábolo, "ůtočí" se píše "ú" a podobně vždy na začátku slova se používá "ú".

"teroristickým ůtokem ničí WTC v NY a
podle ůtočí letadly na Pentagon..."
Ještě jsi zapomněl napsat, že při útoku na Pentagon si zapomněli k letadlu přidělat křídla.
No, co bysme ještě po těch teroristech chtěli, že?
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Kalous, 24.10.2010 4:18:17)
Odpovědět
Jo Jahodo (nepravá ale naivní) přečtěte si úryvky z projevu jednoho konzervativního rabína vládní strany Šas Ovadia Josefa (Právo 21.10.str.9) ..."Gójové se narodili jedine proto, aby nám sloužili. Kromě služby lidu Izraele jiné místo na světě nemají" řekl podle židovského světového servru JTA. Bezvěrec (jahoda) má dle něho pracovat pro Žida jak osel dokud je živ. Je viudět že se u nás oslů najde dost.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Hardy, 24.10.2010 6:00:53)
Odpovědět
Kalousi, to jsou ale hodně starý a vyšeptalý "poudačky", ale fakt je, že tomu pořád ňáký procento lidí věří. Přeci podle jednoho radikála nemůžeš posuzovat všechny.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Sam Opal, 24.10.2010 7:42:38)
Odpovědět
Hardy,ten výrok je jen špičkou ledovce .Strana onoho rabína je parlamentní!A má přes 8% voličů! Takže prokazatelně,přes 8% s tímto veřejně souhlasí!!!Kolik lidí se s tím ztotožňuje tajně,nikdo neví.Ovšem talmud je podobných prohlášení plný,tedy lze se domnívat,že všichni,kdo talmud ctí a kdo jsou jím od malička ovlivněni.A Izrael je stát mimo jiné talmudem inspirovaný .
Dokážeš si představit ten cirkus,kdyby se stejnými slovy vyjádřil Ahmadinejad? Jen prohodil slovíčka goj,žid,muslim...?!!!
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Hardy, 24.10.2010 10:43:30)
Odpovědět
Já vím, tyhle národy jsou všechny pěkně hašteřiví a i namyšlení,včetně izraelců..
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Kalous, 24.10.2010 16:14:48)
Odpovědět
Ani bych neřekl, např. řada studnentů kteří o prázdninách pracují v Izraeli na prázdninových brigádách u bohatých židů n venkově např. při česání ovoce potvrzují, že nás považují za podřadnou rasu. Opět citace rabína O.J. "k čemu jsou pohani potřební? Budou pracovat, orat a žnout. My budeme sedět jako páni a jíst". Dokazovat to příklady by už byl ale anisemitismus.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Hardy, 24.10.2010 18:27:47)
Odpovědět
Jak kdo,vždycky najdeš co budeš chtít, mám i osobní zkušenost přesně obrácenou.
Ale jednou jsem se skutečně setkal s velmi zvláštní atmosférou. Bylo to ve Státech v N.Yorku a projednávaly se nějaké záležitosti ohledně vína a byli jsme v rodině velmi bohatých židů a jejich příbuzných. Chovali se k nám slušně,zdvořile, ale naprosto odměřeně a všim sem si, že tam byli i starší s čísly na lokti. Například jsme jedli odděleně, oni zvlášť, my zvlášť..
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(ordoš, 25.12.2010 7:46:58)
Odpovědět
Co takhle inkvizice myslím Jahodo tam by ses cítila ,jako ryba ve vodě.Tím nobhajuji bezmyšlekovitě vývoj Evropy, nato nemám.Nicméně skeptické a neobjektivní prognozy jsou ,taky nebezpečné.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(alfa27, 19.11.2011 19:24:46)
Odpovědět
Milý pane. Prostituci nevymysleli žádní liberálové, ta je starší než katolická církev. Antikoncepce, to dílo ďáblovo, jen brání nechtěným těhotenstvím a potratům a není zkázou. Jestli svět něco potřebuje,tak omezení porodnosti, ne naopak. Oddělení pohlaví je zajímavá myšlenka,ale nejúčinnější by bylo úplné oddělení pohlaví od těla.Takže nejhorší bude ten Harry Poter,co podporuje čarodějnictví. Nu což můžeme obnovit upalování čarodějnic.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Kalous, 20.11.2011 1:17:58)
Odpovědět
Když někdo tvrdí že je darwinismus (v moderní upravené podoběú) nebezpečný nesmysl, skoro automaticky se dá předpokládat že je to nevzdělaný žvanil.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Viktor N., 21.10.2010 6:05:16)
Odpovědět
A co moravského národa, Petříku? Zabýváte se tím, jak zabránit smrti českého národa a přitom moravský národ sám neuznáváte. Pěkná ironie, což?
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Kalous, 21.10.2010 6:34:05)
Odpovědět
Moravský národ takové problémy nemá (těch asi 200 tisíc co se k této národnosti přihlásilo při posledním sčítání)
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(koc man, 24.10.2010 8:46:49)
Odpovědět
Romové u nás také prakticky nejsou - hlásilo se jich k této národnosti asi 15 000 takže to vychází tak 1 dvojčlená rodina na sídlo nad 2000 obyvatel, prostě nevím jek někdo může tvrdit,že jsou u nás nějaké problémy s romama,vždyť nemůžou být v sídlech ani vidět.
Ale já si myslím že je jich ve skutečnosti víc.V roce 2050 nás bude o 8 % méně,tzn nějakých 8 400 000 . Při porodnosti původního obyvatelstva a skutečné porodnosti a styvu romů bude z těch 8,4 mil obyvatelstva něco přes 4,5 milionu romů. Gratuluji všem pseudoumanikům,sociologům prosazující pozitivní diskriminaci k úspěchu a ke krásnýmdůchodům,které díky poctivě pracujícím romům budou pobírat.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(AA00, 20.11.2011 7:47:01)
Odpovědět
A jakýmže to jazykem onen "moravský" národ mluví ? Na Sudetské Čechy se tu také věčně zapomíná...To je přece také něco úplně jiného než Pražák, ne ?
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Koraktor, 14.3.2012 12:14:12)
Odpovědět
Kdyby jste při hodinách dějepisu nespal, tak by jste si pamatoval, že moravština je v podstatě spisovná čeština. Aneb Velká Morava naučila Čechy v Čechách mluvit česky).
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Kalous, 21.10.2010 6:39:42)
Odpovědět
Ani se nedivím že "tradiční křesťanství" ztrácí příznivce. Takové pi.tomosti jako zákaz antikoncepce, euthanasie, odůvodněných včasných potratů, oslavy vrahů jako Pinochet či Mašíni a spol. spíše spoustu lidí odradí.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Nermuť Jan, 21.10.2010 9:00:46)
Odpovědět
Kaluos, Ty jsi přesně vystihl problém tzv. Západního Křesťanství.
Podle Západu: Křesťanem je i nepříel Krista, když je náš.
Všichni ti sadističtí vrazi tipu Wilderse, Hitlera, Petříka, Jiřího Svatopluka Novotného (předseda strany Moravené a fašoun), Mašínové a Paumer a tak dál a tak dál. To jsou správní lidé, protože platěj daně církiv (Vatkánu).
Západní Křesťanství zachránit nelze, protože to nelze. (Bůh to nechce, hotovo.)

A co se týče Moraváků.
Vždyť to je jedno Cítit se Morávak Brňák, Čech- Brňák, nebo Čechoslovák- Brňák je jedno.

Jde o to, že to hnutí chce vraždit všechny nekatolíky. A to je zlé.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Josef Novák, 21.10.2010 12:04:02)
Odpovědět
To je, ale blbost. Chilani pokud vím, jsou stále většinově katolíci i se svým Pinochetem, ať už ho milují nebo nenávidí a názory na něho ze vzdálené Evropy jim můžou být ukradené. A pokud křesťanství ztrácí v Evropě, tak to kvůli Pinochetovi určitě není.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Nermuť Jan, 21.10.2010 17:53:08)
Odpovědět
A ono Pravoslavné Křesťanství v Evropě ztrácí?
Neztrácí a to ani heretická verze novojuliánů.

Ztrácí lada tak Západ, to jest Ti, co šli ve schismatu roku 1054 s Římem.

A zkusím to říci ještě jednou.
Západ je zkorumpovaný. A lze odstranit tuto korupci, ovšem to zabije Západní schismatiky.

Proč šel Západ do schismatu?
Kvůli korupci.

Boj s korupcí znamená boj s Huntingtonovskou Západní civilizací.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Koraktror, 14.3.2012 12:16:47)
Odpovědět
Nepleťte si katolictví s křesťanstvím !
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(cook, 21.10.2010 10:54:54)
Odpovědět
Až na toho Pinocheta s váma souhlasím.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(pavjan, 21.10.2010 11:54:36)
Odpovědět
S článkem souhlsím, i s Pinochetem.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(cook, 21.10.2010 12:11:11)
Odpovědět
Má reakce byla na pana Kalouse.Já hodnotím p.Pinecheta více méně kladně.Ale tento článek pana Petříka mě připadá až příliš fundamentalistický.Ztížit rozvody,ale proč když k sobě už nic necítí akorát vznikne zbytečná nenávist mezi tím párem.Interupce ,v době antikoncepce by to neměl být až taký problém.Je to právo ženy jelikož ona nosí plod,ale měla by se jí nabídnout třeba i jiná alternativa(dát třeba narozené dítě k adobci bezdětnému páru)apod.A eutanázie to je velmi citlivé téma.Já osobně jsem v určitých případech pro.A další věc proč by měla být konzervativní politika výsadou pouze katolíků.Protestant a nebo i ateista nemůže být konzervativec?
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Sam Opal, 21.10.2010 12:01:37)
Odpovědět
Mno,přestzo si myslím,že zabití v sebeobraně nemůže být vražda. Tím pádem ani pánové Mašínové ,ale ani pan Pinochet nemůžou být vrahy.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Kalous, 22.10.2010 23:13:25)
Odpovědět
To máte SamOpale pravdu, ale bránit se měl v sebeobraně přepadený policajt a přepadený pokladníl a měli správně zabít útočníky, tedy Mašíny a spol. A Pinochet porušil přísahu svému nejvyššímu veliteli, presidentovi - který ho dokonce do velitelské funkce jmenoval a nechal ho zavraždit - bránit se měl zase teoreticky Allende.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(SamOpal, 24.10.2010 8:09:22)
Odpovědět
Kalousi,tak za prvé.Mám pocit,že si tykáme,tak jestli můžu prosit a za druhý,máš naprosto mylné představy názory i informace.
Pan Pinochet zachránil svým postupem životy statisícům obyčejných chilských lidí.Že při tom zemřelo několik tisíc bolševických vrahů slétnuvších se z celého svěřta do Chile,jako supové na mršinu je sice smutné,ale bohužel vzhledem k tomu jak se tento druh lidí choval všude tam,kde se dostal k moci jakákoliv moje lítost by byla více než falešná.To samé by se dako vyjádřit nad osudem tebou zmiňovaných komunistických poskoků.Je zajímavé,že osud desetitisíců i jimy jako spolupachateli pomordovaných nevinných zase nedojímá tebe.
Komunisté,nacisté a sionisté mají jednu takovou zvláštnost.Všichni se v rámci svých ideologií cítí nadřazeni elementárním morálním lidským zákonům.
Oni mohou všechno a omluví jakýkoliv svůj zločin! Běda,když se jim ten bumerang,byť už jen se zlomkem počáteční razance - vrátí!
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Kalous, 24.10.2010 10:25:16)
Odpovědět
To je Tvůj názor SamOpale. Ale V. Británie a Španělsko vydalo na Pinocheta za jeho života zatykač, mám dojem že ve V. Británii byl i čas ve vazbě. Samotné Chile ho chtělo za spáchané zločiny rovněž soudit - komplikovalo to jen to, že mu parlament před odchodem z funkce presidenta slíbil imunitu a že byl úplně dementní. Jinak dostal doživotí - a to mluví za vše.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Hardy, 24.10.2010 18:59:55)
Odpovědět
Ohledně Pinocheta má Sam pravdu. Pinochet odstavil bolševika Aliendeho a protože v chile bylo plno komoušů, tak zavedl takový nějaký vyjimečný stav, ale ku prospěchu země. Po mnohas letech, co se chile ekonomicky\zmátořilo, nechal vypsat volby,demokratické volby, které prohrál tak tak/tedy těsně/. Díky tomu v chile nevznikla druhá kuba, se vší hospodářskou mizerii co tam ještě jest.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Koraktor, 14.3.2012 12:18:35)
Odpovědět
Dovoluji si upozornit, že dle posledního vyjádření palamentu v Chile, nebyl Pinochet vrah ani diktátor. A řekl bych, že není povolanější instituici než právě tato.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Katolický multikulturalista, 21.10.2010 6:47:59)
Odpovědět
Multukulturalismus a masová imigrace jsou jevy čisto pozitivní, pane Petříku. Já se osobně hodně těším, když uvidím v Praze víc cizinců z regionu Latinské Ameriky (Latinos), Asie (Vietnamci a Číňané)a taky z černé Afriky.

Přivítam taky muslimy z celého světa, neboť jsem hodně tolerantní - tahle vlastnost, tolerance, Vám pane Petríku chybí. Křesťané by měli pomáhat lidem v nouzi - bez ohledu na to, jesli jsou v zemi legálně nebo nelegálně. Tak to dělá např. biskupská konference USA, která podporuje mutikulturní model v případě Hispánců. Takový je skutečný katolický pohled na multikulturalismus.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Hardy, 21.10.2010 7:05:20)
Odpovědět
Ale jo katolíku,ale čeho je moc, toho je příliš. Chceš zůstat v české zemi Čechem?
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(dub, 24.10.2010 16:24:59)
Odpovědět
To není katolík,to je čurák...nebo srandista.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Kalous, 25.10.2010 6:16:52)
Odpovědět
Ano, je to v.ůl, USA je úplně něco jiného - zvláště jihozápad - ten byl vlastně sebrán latinskoamerickému Mexiku (včetně bohaté Kalifornie). A všichni(kromě Indiánů) jsou v USA přistěhovalci z celého světa - takže je to multikultura od začátku. Katolíci v USA mohou podporovat katolické Hispánce, protože ostatní jsou většinou protestanti a na katolickou církev kašlou.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Kalous, 21.10.2010 8:22:23)
Odpovědět
Tolerantnost a milosrdenství často nakonec přechází v blbost a škodu pro "dárce", míra jeho tolerantnosti by měla být úměrná tolerantnosti hosta. Vyděračské jedince a menšiny netolerovat ani nepřijímat.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(pavjan, 21.10.2010 12:06:15)
Odpovědět
Zdravý rozum a analytická úvaha je vždy lepší, než slepě dodržovat dogmata, byť vznešená.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(lyda, 24.12.2010 14:52:45)
Odpovědět
Pomáhat lidem v nouzi. Přesně tak. Jenomže takových 80 procent imigrantů tvoří lidé, kteří se jenom chtějí bezpracně najíst. Jestl-že ve své vlasti žijí ve stanu s pěti ovcemi, ještě neznamená, že mají nouzi. Záleží na úhlu pohledu, ne jenom na úhlu pohledu z pozice Evropana.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Alberto Kvěch, 24.12.2010 15:59:47)
Odpovědět
Pane Multi...,s Vašim příspěvkem nelze souhlasit.Vše jste nějak divně převrátil.Aby jste se jednou nedivil.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Koraktor, 14.3.2012 12:21:02)
Odpovědět
Doporučil bych vám urychleně psychiatra neboť je vědecky prokázáno, že nedostatek xenofobie je diagnoza.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Josef Novák, 21.10.2010 8:38:42)
Odpovědět
Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa? No přece dovozem dalších Vietnamců, neboť oni jsou budoucností této země, jak píše pan Alexandr Tomský (lidové noviny 2008) a je jich prý pořád ještě málo. Ještě dodává, že budoucností jsou také Číňané, Indové a Židé všude tam kde jsou. Asi na tom něco bude, protože Erazim Kohák v televizi prohlásil, „jsou to malí Češi , v Česku narození, česky mluvící, akorát mají šikmý voči“.
Křesťansky je český národ mrtvý už aspoň sto let a etnicky bude co nevidět.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Dan, 21.10.2010 9:00:07)
Odpovědět
Tak především, není až tak důležité aby každý chodil do kostela a byl ortodoxní, je důležité aby žil jako křesťan a ctil tradice a hodnoty naší anticko-křesťanké civilizace.

velmi mě potěšilo včera na Noe když jsem v historickém pořadu četl,..
" naše civilizace je založena na řecko-římsko - křesťankých základech.."

Tvrzení nejrůznějších Klausů, Schwarzenbergů a dalších členů globálních manipulačních spolků tak dostalo nafrak přímo od církevní tv.

Není zde žádný prostor ani pro židovský multikulturalismus a je dobře že lidé to tak cítí, přez žido-euroskeptické propagandy.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Hardy, 21.10.2010 12:26:13)
Odpovědět
Dane, ty seš tím skoro "posedlej", jestli se jedná o židovsko-křesťanskou evropu, nebo anticko-křesťanskou evropu. Shodou okolností jsem četl jednu anglickou debatu na toto téma, nikoliv nějakou vzrušenou a ve finále se borci shodli na této charakteristice na ší evropské civilizace: "řecko-římská a židovsko-křesťanská" ,to jsou naše "kořeny".
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Dan, 21.10.2010 16:36:01)
Odpovědět
Křesťanství a judaismus jsou dvě protichůdné kultury a civilizace, spřežit je do jednoho výrazu je blábol.

Ano, mě na tento blud debatovat hodně baví, to je pravda, je to multikulturní blud.

Nedávno jsem četl knihu jak sv. Pavel zakládal evropské církve se svými učenci a doslova se tam psalo.


Bylo třeba změnit prakticky všechny zvyky a tradice dané Tanachem neboť v římě byl silný odpor vůči všemu židovskému, stejně jako judsko a okolí nenáviděli helenistickou kulturu jim vnucovanou, Pavel proto provedl zcela zásadní změny.
Od tohoto momentu nelze již o křesťanech a židech hovořit jako o jedné církvi, kultuře či společnosti.
Bylo to někdy kolem roku 60 cca po Kristu :-)
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Dan, 21.10.2010 16:42:38)
Odpovědět
Ještě upozornuji, vy co si myslíte, že židovství jsou pouze knihy Mojžíšovi, čili Tora jste vedle, 2. zásadní posvátnou knihou židů, která byla vytvořena již po kristovi a staví se ke křesťansví i naší anticko-křesťanské civilizaci, vyjadřuje postoje k nám a naší civilizaci ústy nejvýznamnějších rabínů, postoje arogantní, nenávistné, útočné a mimořádně nepřátelské.

Talmud lze směle srovnávat s Koránem.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Hardy, 21.10.2010 17:13:20)
Odpovědět
Přečti si něco o poslední současné aféře na toto téméma v německu - o Horstu Seehoferovi. Němci to hodnotí naprosto pragmaticky a věcně, tenhle "problém" co ty vidíš není žádný problém. Ale ty to vidíš trochu jinak a máš na to právo. Dneska to už jsou čistě výlety do historie a i zbytečný "slovíčkaření",dyť je to téměř "putna".
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Sam Opal, 21.10.2010 17:47:33)
Odpovědět
A samozřejmě k Talmudu je třeba přičíst i Kabbalu.A toto už nemá nic společného ani s monoteismem.
Ne ,naše civilizace opravdu nevychází z Talmudu a Kabbaly.
A co se týče bagatelizování a slovíčkaření daného,no ono se to tak dnes hodí.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Sam Opal, 21.10.2010 17:50:35)
Odpovědět
Ještě bych dodal,že možná těmi "kořeny" máš na mysli nás, tradiční Evropany.
)))lol))
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Hardy, 21.10.2010 19:56:45)
Odpovědět
Same, já s tím nemám žádný problém a jsem docela hrdej, že evropská civilizace se víceméně rozšířila nebo rozšiřuje do celého světa. Podívej, jak dneska chodí mladí číňané,japonci,arabové, mnozí černoši atd.,dost podobně,rifle,džíny,trička, mají rádi často podobnou západní hudbu, filmy, i kulturu, dneska je celej svět promíchanej. jediný disproporce jsou v odlišný životní úrovni,náboženství a natalitě jednotlivých národů. Tady je to sžívání už mnohem horší, o to se pokoušel přece multikulturalizmus v západních zemích a moc se to nepovedlo.
Kořeny jsem myslel, z čeho naše civilizace duchovně a inspiračně vznikla. Posledním impulsem byl Řím.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Dan, 22.10.2010 11:08:48)
Odpovědět
Na toto téma měl přednášku i náš pan profesor, judaista na univerzitě a ten řekl:

" naše civilizace je jistě postavena na fundamentu antiky tedy řecka a říma v prvním sledu, dále na starozákonní - staroIzraelské kultuře a křesťanství.

Tato na první pohled složitější vazba už je blíže pravdě nežli krátký a zatraceně falešný nápis žido-křesťanská, né tedy žido, ale jak říkal pan profesor mimo antiky a křetanství starožido anticko křestanské..

Nic méně po asi hodinové debatě na toto téma i straý pan uznal, že starý zákon je součástí křesťanské bible ne coby závazná norma, nýbrž časouvě sousledná a vysvětlující epocha před kristem, pro lepší pochopení nového zákona a dostali jsem se všichni ke společnému záběru, že ani samotné křestanství toho ze starého zákona moc nepobralo a evropská civilizace pak téměř nic.
Ten závěr mě celkem potěšil neboť zvítězila pravda nad židovským multikulturním bludem.


Lze debatovat o vlivu židovství na křestanství ale ne o vlivu židovství na evropský civilizační fundament, tam už se operuje právě s tím křestanstvím naroubovaným na antiku.

Myslím, že uvědomit si tento náž entitický základ coby společné dědictví Evropané je velmi důležitý i pro záchranu naší nežidovské a neislámské, anticko-křestanské Evropy.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Hardy, 23.10.2010 8:06:15)
Odpovědět
Tož, dobrá tedy..
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Kalous, 24.10.2010 4:26:56)
Odpovědět
Plný souhlas Dane. Ten nesmysl o křesťansko židovské evropské kultuře a civilizaci je naprosto neobhajitelný.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Jahoda, 23.10.2010 11:44:56)
Odpovědět
No...pokud bych směl poznamenat Dane tak to budou jednou právě ti židé a celý Izraelský národ,který přijme Mesiáše,Živého Boha Krista Ježíše a pokud se odvoláváte na křestanství ,tak by jste měl právě že tohle vědět.
V Novém Zákoně je přijmutí Krista Ježíše celým židovským národem Izraele více jak jasně předpovězeno ,tudíž bych nad izraelským národem hůl nelámal .
Je si také třeba uvědomit,že židé jako národ jsou velice schopní a to tak,že maximálně .
Jakých velkých věcí by byl potom tento Boží vyvolený národ schopen po té,co by přijal skutečného a živého Krista a Boha?
Zamyslel jste se nad tím někdy?
Tento čas ale ještě neuzrál a protože Judaizmus momentálně ještě není připraven a tvrdohlavě se brání,nebylo by ani zprávné židy přesvědčovat a vyvracet jim jejich názor.Časy se ale mění a já jsem přesvědčen,že k tomu jednou dojde,než se tak ale stane mějme židy a Izrael rádi a přejmě jim jenom to dobré,ne nic špatného a zlého.Je třeba si také uvědomit,že všichni TI ze kterých vzešlo křestanství jsou především a hlavně ŽIDÉ.
Počínaje Janem Křtitelem,přes Krista Mesiáše a Živého Boha,také Panna Maria je židovka a všichni apoštolé.
První Papež byl žid a zemřel pro Krista mučednickou smrtí na kříži ukřižován hlavou dolů a tuto obět tento žid podstoupil také za nás,za pohany.
Tudíž celá západní kultura ,pokud má kořeny v křestanství a toto křestanství má kořen v židovském národu izraelitů-má i židovské kořeny.
Je to logické a nevyvratitelné.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Hardy, 23.10.2010 17:16:32)
Odpovědět
Je zajímavé, že nejen židé "rozčilují" menší část populaci svými aktivitami, hlavně ekonomickými, ale něco podobného Arméni v Turecku, nebo i křesťané v Arabii a i jinde. je to zajímavé, jak někdy víra může mít vliv na ekonomický vzestup určité skupiny.
Kdysi se říkalo pořekadlo 1 řek vydá za 2 židy a 1 armén vydá za 2 řeky..
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Sam Opal, 23.10.2010 18:45:33)
Odpovědět
http://zpravy.idnes.cz/gojove-jsou-na-svete-proto-aby-slouzili-zidum-tvrdi-izraelsky-rabin-1ie-/zahranicni.asp?c=A101020_145802_zahranicni_aha

Na rozdíl od "jahod"
Sloužím Bohu,sloužím lidem
Ale ne tomu: Jan 8,44
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Josef, 23.10.2010 20:07:21)
Odpovědět
Kolik vlastne v republice tech zidu mate, ze tak narikate? je to kvuli jejich rase nebo nabozenstvi? Ja v Cesku zil dost dlouho a zadne jsem nezaregistroval, mozna ze mi vzdy vadili hlavne komunisti a rasove nejsem nadany, protoze antropologii jsem se nikdy nezajimal.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Dan, 23.10.2010 20:41:37)
Odpovědět
V celé EU je jich kolem 3 milionu, praktikujících přez 700 000, ale to není podstatné, podstané je, a to je základem této debaty, jestli se židovská kultura a náboženství stalo základním fundamentem naší civilizace a jeslti je správné nazývat Evropu žido-křesťanskou civilizací.

Já tvrdím že ne, je to civilizace anticko-křesťanská a říkám, že ikdyž křesťanství bylo sionity ovlivněno i spoluzaloženo, byla to reakce na judaismus nikoliv jeho pokračování.

Judaismus a židovská civilizace existuje dále, je naprosto odlišná od Evropské, existuje nejenom na blízkém východě kde je její domov, ale i v řadě západních měst coby ohniska židovské kultury a ostře kontrastuje s evropskou velmi podobně jako islámská kultura.

Nemůže být větší důkaz nekompatibility těchto dvou kultur nežli posvátná židovská kniha Talmud-dílo aktuální, uznávané a závazné židům.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Hardy, 24.10.2010 6:28:49)
Odpovědět
Tenhle židovský nárůdek je velmi zvláštní. Má trochu podobný osud jako arméni a řekové třeba v turecku a i křesťané v arábii. Hlavní problém těchto všech je jejich ekonomická zdatnost vůči většinové místní populaci, což vyvolává střety,i když je už dnes svět trochu jinačí,nejsme přímo ve středověku.
Židé v izraeli se zvláštním způsobem amerikanizují. Zjistili, že příliv dalších židů ze západních zemí je téměř zastaven a tak berou masivně přistěhovalce z bývalého sssr, kteří mnohdy ani židé nejsou. Tito lidé se hlavně uplatňují v technických oborech,/teď je tam boom hi-tech technologií/ a ve vojenství, ale mnozí se neuplatní a to jsou i ti "ruští izraelci" co občas hajlují a jsou i antisemitští, což je zajímavý. Třeba je znám případ, jak při jakémsi sportovním zápasu mezi izraelem a ruskem, skupina těchto mladých přistěhovalců skandovala:"bijte jidy".
Také je zajímavé, že si poměrně velké počty afričanů "rozpomínají" na svůj žid. původ a snaží se nějakým způsobem se do izraele dostat, buď aspoň za prací nebo za azylem. Pokud se pokoušejí dostat přes střeženou egyptskou hranici, jsou mnohdy postřeleni nebo zastřeleni egypťany za naprostého nezájmu medií.
Jo, na středním východě bude ještě "horko".
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Dan, 24.10.2010 13:07:25)
Odpovědět
Tenhle židovský nárůdekl je zatraceně houževnatý, chytrý a zákeřný, už dávno pochopil že bez parazitismu sám nikdy nepřežije, takže začal už ve starém římě a i v dnešní USA a EU parazituje seč to jde.

Velmi bych přivítal židy s lopatami v EU, bohužel místo nich tu máme Fischera, Klause, špidlu, Železného či Langera...

Je jich málo ale mají zatraceně silný tah na bráno co se moci týká o penězích nemluvě, sranda je že co si vždy v hiostorii nalichvařili jim pak lidé zase sebrali a ještě je vyhnali :-D až potud bych tomu tleskal, holokaustům ale rozhodně ne, ten odsun do Izraele se mi zdá fér.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Hardy, 24.10.2010 18:54:14)
Odpovědět
Dane vysvětli mě, jak ten židovský "parazitizmus" technicky funguje, jak parazituje takový žid. doktor, jak třeba právník, jak nějaký řiditel a jak třeba nějaký režisér, fakt mi to ňák uniká, vysvětli mi to konkrétně,dík.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Dan, 25.10.2010 15:03:51)
Odpovědět
Na tuhle otázku si můžeš klidně odpovědět sám, když tě navedu..

víš kde a jak vznikají peníze, který sektor je vytváří a který je spotřebovává, co je fundamentem ekonomiky a co nadstavbou která žije z tohoto fundamentu?
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Hardy, 25.10.2010 18:23:30)
Odpovědět
Dane, neodpověděl jsi mi. Ale pokud to převedu, ty jsi finančník, nebo zprostředkováváš akcií nebo něco podobného, ale to není podstatné. Podstatné je, že nepracuješ s lopatou, ale s penězi. Což je v pořádku, je to také práce. Ale bacha, pokud by jsi byl náhodou žid, tak už jsi dle tvé logiky parazit, za tu samou práci. Logika dle Dana Kratochvíla, buď tedy rád, že nejsi žid, protože by si byl parazit a i při stejné práci co děláš.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Dan, 25.10.2010 23:05:48)
Odpovědět
Já jsem začal v ABB na controllingu, pracoval jsem pro ně i v Irsku, pak pro banky v německu a anglii, ale vždy když jsem vidělal nějaké peníze, investoval jsem je společně s bratrem do strojírenské firmy, do restaurace, do chalupy v j. čechách, aktuálně do výstavby hotelového komplexu na slovesnku např.

Měl jsem i síť obchodů v německu s bratrem, tu jsem vybudovali a prodali...


A mimochodem, v mém oboru to byl samý žid, ale oni svoje peníze vidělané v bankách tak maximálně půjčují na suprauroky na různé opera.
Máš pravdu, jsem rád a hrdý nato, že nejsem židčili parazit :-)
Ano, můj obor je jistě velmi parazitickým a já už jsem z něj pryč, trhy jsou hnus, podvod a virtuální svět, ovládaný židy :-)
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Dan, 23.10.2010 20:53:48)
Odpovědět
Já sám mám mnoho přátel mezi židmi i v čr i v Londýně, stýkám se s nimi a mám je rád, nepovažuji se za antisemity, jejich jinakost až cizokrajnost v Evropě však vnímám velmi silně a jakékoliv snahy o infiltraci této kultury do naší tvrdě kritizuju i před nimi.

Někde na netu jsem se dočetl že pojem žido-křesťanská civilizace poprvé použil nějaký páter v USA kolem roku 1960 a to proto, aby se rozměnlily antisemitksé nálady.

No přilhávat si takto účelově názvy jenom proto abych někoho preventivně ochránil před radikály to myslím vyvolá přesně opačnou reakci, aspoň u mě tedy ano.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Dan, 23.10.2010 20:34:03)
Odpovědět
1/Tak především minimálně Lukáš židem nebyl :-)

2/Dále pak od jana Křtitele i Krista samotného nechali právě židé zlikvidovat, že ? :-)

3/Zadalší, křesťanství nezačíná starým zákonem, dokonce ani evangelickou novozákoní dobou, ale jedině smrtí krista a právě proto je nejvýznamnější svátkem křesťanů ten velikonoční, nikoliv vánoční.

4/ Naši církev nezaložil Kristus ale sv. Pavel, až jeho evropskými církvemi můžeme počítat začátek křesťanství.

5/ Je velmi důležité si uvědomit, že antika samotná, ktrá existovala v Evropě už před křesťanstvím byla silně antisemitská, což píše i sv. pavel a jeho učečdníci, rize židovskou kuluru a víru by nikdy Evropa nevdechla a proto sv. Pavel vytvořil nové nežidovské zvyky a tradice, změnil všechny podstatné.

6/ To co tedy zakládalo fundament západní, Evropské civiliace nebylo židovství, nýbrž primárně antika a do ní naroubované křesťanství, odžidovštělé - kulturně i nábožensky.

P.S. Nenazýval bych ty lidi kolem krista a další následné křesťany židmi, kulturně a nábožensky jimi nebyli a právě proto byli pravými židy pronásledování a likvidováni.


Co se týká současného Izraele, přijde mi hodně komické jak je vychvalován národ který si nedokázal sám ani vybudovat stát, víte ono s mnohamiliardovými ročními dotacemi, půjčkami od USA Británie Německa se to buduje, pod ochranou Pentagonu atd.
Ne, v kontextu událostí kolem nepřijetí Krista přestaly být židé vyvolenými a fatálně selhali, dnes nesjou vyvolenými, ale je to malý a bezvýznamný stát, který drží při životě jen a pouze křesťanský svět :-)

Taková je realita.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Jahoda, 23.10.2010 22:21:51)
Odpovědět
Izrael pracuje již na 169 Nobelově ceně za vědu.
A získat NC za vědu znamená především a hlavně osvojit si celé vědění všeho lidstva v daném vědním oboru a pak toto vše ještě obohatit a přijít na něco nového,neznámého a tím celé lidstvo obohatit a popostrčit o krůček do předu.
Izrael to dokázal za dobu své existence již skoro 160!
O čem to svědčí?
Jedině a pouze o tom,že s někýma milodarama z EU,Ameriky a křestanského světa to vůbec,ale vůbec nekoleruje a celý vědecko technický svět,potažmo celé lidstvo má z židovského národa prospěch.
Čím si nenávistní zapšklí antisemité zaslouží toto priviligium mě tedy není vůbec známo...jo...to tak ještě zhrábnout Hi-Tech technologie na které přišli židé a brát to jako samozřejmost.Ale něčím novým přispět,to ne.
Já vám něco řeknu Dane.
Izrael by si poradil i bez nějakých almužen z EU a Ameriky .Izrael je vyvolený Boží národ a živý Bůh Izraele svůj lid brání a bude tak činit i v budoucnu,jinak si totiž nedokáži logicky vysvětlit všechny ty Izraelem vyhrané války proti arabákům a že jich je na 44 států.
Na Izrael ale nemají a nikdy mít nebudou,celý svět vedl proti Izraeli podlou a špinavou zákulisní válku a to i svět západní všetně Ameriky.
Izrael si ale vždy poradil,on na to má a vždy mít bude!
Takový národ,který získal 160 Nobelových cen za vědu ani jinak nemůže a toto vše navíc i svědčí jedině a pouze o tom,že má intelektuálně a vědecky nad ostatním světem a tím arabským především.
Kolik NC získal arab?
Já vím pouze o jedné na "MÍR" kterou získal Jásir Arafat a druhou nobelovku arakák získal za literaturu a to je asi tak v kostce všechno.Až dojde arakákům ropa a tím i bezpracný přísun peněz,požere se jejich populace jak krysy v sudu v pernamentní a nikdy nekončící občanské válce.
To se ale netýká národa který má 160 NC za vědu.
Takový národ se o sebe dokáže vždy a za každých okolností postarat a to na rozdíl od okolního světa.
At žije Izrael!!
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Sam Opal, 23.10.2010 23:21:13)
Odpovědět
No,když může i obama obdržet NC za mír po dvouměsíčním úřadování...
žeano
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Josef, 24.10.2010 1:19:37)
Odpovědět
Dan to ma vse prehazene. Zide nasi kulturu neovlivnuji, naopak jsou to islamiste a jejich politicke uspradani sharia, kteri rapidne meni nasi civilizaci k horsimu.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Hardy, 24.10.2010 5:56:52)
Odpovědět
Taky bych řekl.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Sam Opal, 24.10.2010 8:42:50)
Odpovědět
Josef ,pomotané to máš ty.
Znáš snad nějakou tradiční evr.křest.zemi,kde je uplatńováno právo šária?
a co se týče islamských přistěhovalců,vždť téměř jedinými propagátory a viníky jsou právě židé!
Stačí si vyhledat v jimi vlastněných sd.prostředcích články multikulti obhajující!
Věřím tomu,že přijde doba,kdy se jako prorok Habakuk začnou zaklínat a popírat tuto skutečnost.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Dan, 24.10.2010 9:42:49)
Odpovědět
haha ha..
1/ Ne, zase seš mimo, těch 169 nebo kolik nobelovek získala převážná většina židů žijících mimo Izrael, uplně jin. občansví a národnoti, nikoliv Izrael coby stát

2/ OK já jsem pro jim okamžitě přestat dotovat energetiku, zbraně, školství ať ty dotace raději měřují třeba do česka :-)

V roce 1948 po válce kdy nacisté vyvolený národ téměř vyhubili a byly by ho vyhubili bez zásahu USA a Británie uplně, Britové konečně neschopným židům vybudovali stát Izrael /1948/
západ je vyzbrojil, postavil jim infrastrukturu, elektrárny atd.

Celý stát Izrael při svém založení měl přez 600 000 obyvatel, dneska přez 7 a půl milionu.

Američané v Izraeli založili celou řadu technologických firem, hl. důvodem nejsou schopnosti židů /většina zaměstnanců jsou evropané a američané/ nýbrž dokonalá bezpečnostní politika země a odfiltrování průmyslových a dalších špionů.

Roční dotace Izraeli přesahují 12 miliard dolarů největšími mesiáši jsou /USA, Německo, Británie, Kanada a Francie/
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Hardy, 24.10.2010 10:48:44)
Odpovědět
Izrael má HDP letos předpokládané cca 210 mld dolarů.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Dan, 24.10.2010 13:18:11)
Odpovědět
Co se toho HDP týká, to není podstatné, podstatný je jejich státní rozpočet, ten je srovnatelný s českým a co si budeme nalhávat, dostávat takovéto dotace my, nemáme žádné dluhy ! :-)

Je to kolem 205 miliard korun ročně a to se hodí ..
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Hardy, 24.10.2010 19:14:33)
Odpovědět
Dane, popravdě ti řeknu,že bych si českou ekonomiku velikostí takřka shodnou s izraelskou vyměnil hned. Česko je dneska hlavně montovna německých a jiných aut, kdy 3/4 kapitálu patří cizincům, pokud německo ekonomicky kýchne, tak Česko dostane zápal plic. Izrael má daleko víc diverzifikovanou ekonomiku zaměřenou razantně na vývoz s 50ti% účastí hi-tech technologií a souvisejících produktů, mimo zemědělství. Tam ekonomika přirůstá 4% ročně a setrvale klesá nezaměstnanost. Němci a izraelci mají podobný růstový koeficent.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Dan, 25.10.2010 15:15:45)
Odpovědět
Nesouhlasím s tebou co se týká Izraelských vyhlídek...
Izrael vsadil na technologie a primárně americké, stejně jako v minulosti Irsko, je příliš úzce propojen s americkými zbrojními technologickými koncerny a IT firmami typu Intel, IBM nebo Microsoft, je to riziková pupeční šňůra.

technologie neprodukují potřebný kapitál, to jedině výroba a u malé země je nutný velký export, ani jedno Izrael nemá, nebezpečně se orientuje jedním směrem a nedokáže exportovat na vyspělé trhy, vlsatně ani není co.

česko jakkoliv špatně vedeno politiky, je zemí vysoce diverzifikovanou schopnou efektivně exportovat, vyrábí od potravin, piva a vína, přez auta až po složité elektrárenské celky.
My vyvážíme dokonce i energie.

Fundamentálně jsme nesrovnatzelně bohatší nežli Izrael, čemuž odpovídá i vzájemná obchodní výměna, je drtivě v náš prospěch.

Neznám obor v němž Izrael dokáže konkurovat Německu.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Hardy, 25.10.2010 18:32:01)
Odpovědět
Největší export do Čech i na Západ z izraele je TEVA generické léky, možná je používáš nebo jednou používat budeš.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Dan, 25.10.2010 22:59:15)
Odpovědět
Ano vím, dělal pro ně kamarád, od té dopby začal nenívidět židy, přešel k nim ze Zentivy a pěkně po ní šťukal :-)
Teď je v Krce tuším...

Ne, já vyjímečně pojídám německý asperin a občas 2x doroka krabičku amerických kloubních preparátů, americkcýh co vozí jin. můj kamarád ze států.

Mimochodem největší farma světa je francouzská S.V. pak je Bayer - němci, následující americké a švýcarské firmy, Izraelci jsou tuším 8. nasvětě a je to jejich top export, vím..

Tato firma byla založena už v roce 1900 a nedávno koupila jednu německou konkurenci, přesto to z Izraele nedělá žádného lídra, to jsou všechno nafouknuté židovské řeči.

Ale abhych to zakončil optimisticky, držím velmi Izraeli palce, mým sbem je bohatý Izrael kam se sestěhují všichni židé zpět a Evropa bude bez nich.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Hardy, 24.10.2010 11:00:09)
Odpovědět
Ještě Dan, ty dotace možná, ale vyjmenoval jsi hlavní izr. obchodní partnery a ještě tam můžeš přihodit čínu se kterou je roční výměna cca 6 mld dolarů.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Dan, 24.10.2010 11:59:38)
Odpovědět
Izrael bohužel dlouhodobě poskytuje číně americké přejaté technologie a odprodává jí licence.
I z tohoto titulu nelze Izrael řadit mezi západní svět.

Strašlivá tisíciletá devastace židovského národa Evropany jistě zaslouží mimo omluv i jistá zadostiučinění, s tím souhlasím, je to zároveň důkaz nefungujícího multikulturalismu, ale všeho s mírou.
Bůh Abrahamův, Jákobův a Izákův je ten, který posla Mesiáše, aby spasil svět
(richard, 24.12.2010 19:12:52)
Odpovědět
Tvoji církev nezaložil Kristus, ale Pavel , ty to máš domotané. Ne vy jste si vyvolili mne, ale já jsem si vyvolil vás říká Kristus. Stejně tak se zjevil Kristus Pavlovi na cestě do Damašku a osobně jej posílá k pohanům. Kristu je hlava církve. Ovšem ne jak si myslíš katolické, ale všech kteří skrze víru vyznali Krista jako Pána. Každý kdo ve ve mne věří má život věčný. Opět slova Pána Ježíše. Spasení není skrz ecírkev, ale osobně skrze samotného Mesiáše. Nikdo nepřichází k Otci /nebeskému Bohu/ než skrze mne říká Ježíš. Já jsme ta cesta, pravda i život říká Ježíš. A kdybys dane znal Bibli věděl bys, že Izrael bude spasen. Zaslibuje to Bůh ve starém zákoně a nový zákon to potvrzuje.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Kalous, 24.10.2010 4:38:07)
Odpovědět
K Jahoda - křesťanství má kořeny v židovském národu Izraelitů, a ti zase v náboženství Babyloňanů, Chetitů či starých Egypťanů. Prostě můžeme jí kam chceme - pokud se zjednodušeně pohybujeme v době historické po narození Krista, není problém. Evropská moderní kultura je na antických a křesťanských základech. Tvrdí také muslimové že jejich víra stojí na židovských základech (a je to v podstaě podobný problém a nesmysl jak křesťansko židovská kultura - je muslimskožidovská kultura? a to jsou obě skupiny bratři Semité!)
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Jindra Jinoch, 24.10.2010 9:50:00)
Odpovědět
Souhlasím, pojem žido-křesťanská civilizace je hrozná pitomost a může ho používat jedině člověk nemající ponětí o judaismu.

Mimochodem, více evropané ovlivnili židy a Izrael nežli naopak, protože res publica, demo kracia - základy západu jsou evropského původu a Izrael je přejal, stejně jako např. jidština je jazyk vytvořený z germánsštiny, slovanských jazyků a hebrejštiny, odtud např. šul-synagoga.

Židé žili od starověku v Evropě a přejímali od nás určitě mnohem více nežli my od nich.

že judasimus je cizí kultura otom může pochybovat jedině bl.ázen
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Hardy, 24.10.2010 10:53:55)
Odpovědět
Jinochu, budeš se divit, ale přesto se ten termín používá v záp. evropě zcela běžně. Naposledy v německu Merkelová a německý prez. Wulff. Spáíš řekni, že se ti to nelíbí a že to neuznáváš, to je přesnější. Merkelová ani Wulff blázni nejsou.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Dan, 24.10.2010 11:50:21)
Odpovědět
Němci jsou k židům velmi servilní od 2.sv. války a holokaustu, tedy hl. jejich politici, ale i v centru Berlína to náměstí atd. všk určitě víš.

Angela teprve v krizi zastavila Izraeli vojenské dotace na ponorky Dolphin, přesto německé technologie poskytuje Izraeli zdarma dle smlouvy FEUNACH II a podepsala do 2015 dalších 5 miliard eur na vzdělání Izraeli.

Pojem žido-křes´tanský je velmi silně politicky korektní výraz, já s touhle servilitou nesouhlasím, neodpovídá totiž realitě.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Dan, 24.10.2010 11:56:26)
Odpovědět
Angela mimo jin. varovala Irán, že když zaútočí na Izrael, poskytne Německo Izraeli silnou vojenskou pomoc, zejména v námořní blokádě Iránu.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Hardy, 24.10.2010 13:00:59)
Odpovědět
Víš proč?? Všichni se bojí případného jaderného konfliktu. Irán je poměrně nevypočitatelný a pokud by získal jaderné zbraně, i když popírá, že je vyvíjí, je riziko jadereného konfliktu s izraelem a to "odskáčeme" všichni. My taky, protože následky jaderné války pocítí celý svět a na dlouho.Vůbec netušíme jak bude pak zničeno životní prostředí a z rakoviny se stane asi dětská nemoc..
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Dan, 24.10.2010 13:15:32)
Odpovědět
Ano, jistá hrozba zde je, to je pravda, nejlepší pro EU by byla Izraelsko Iránská válka nejaderná... ať se semité pobijí sami :-)
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Zarathustra, 24.10.2010 18:39:52)
Odpovědět
Íránci nejsou Semité...
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Dan, 25.10.2010 15:07:57)
Odpovědět
Jsou to muslimové, kteří převzali s náboženstvím i semitskou kulutru, čili kulturně a nábožensky ano, Peršané se semitkou vírou.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Hardy, 25.10.2010 18:39:06)
Odpovědět
Iránci jsou hlavně šíítové, nejradikálnější muslimové vůbec. Sunité je neuznávají a berou je jako odpadlíky a mnozí si tajně přejí aby izrael na irán zaútočil, ale veřejně to říkají neradi. Sunité se jaderného iránu bojí skoro víc než izraele, který je už vlastně neohrožuje.Irán je proto v rétorice tolik protiizraelský, aby zahlušil sunitské obavy. Jen saudská arábie buduje ochranný plot okolo celé hranice s iránem, aby tamtudy nepronikali placení radikálové.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Karel D., 24.10.2010 13:12:20)
Odpovědět
Já se s dovolením připojuji a nesouhlasím s tímto označením civilizace judo-křesťanská, ta spřežka s judo se mi hodně ekluje a ta absence antiky, která nám tu založila právo, republiku, demokracii, gymnásia-vzdělání, vědu i filozofii a její nahrazení nějakým starým zákonem Hebrejců se mi zdá dosti drzé.

Přejali jsem dsatero s úpravami do naší morálky, nikoliv práva to má zase základ v římě.


např. taková Olympiáda byla židy silně odsuzována jako něco antižidovského, stejně jako sport samotný, není náhodou Evropa i civilizací sportu ??

myslím že takovéto lhaní jenom kvůli korektnosti vůči židům je velmi falešné..
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(pavjan, 21.10.2010 12:13:12)
Odpovědět
Kolektivistická hnutí(neomarxisté a jejich odnože - socialisté, feministky, teplouši, lidskoprávní a antidiskriminační aktivisté) už Evropu (nebo spíš evropany) rozprášili. Teď už to jede takříkajíc samospádem.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Jahoda, 24.10.2010 9:56:27)
Odpovědět
a co mají společného lidské fantasmarie a vymyšlená ideatoria v podobě pohanských božstev v Bohem Izraele?
VELLIKÝ JE HOSPODIN,NEJVYŠŠÍ CHVÁLY HODNÝ.
Veliký je Hospodin,nejvyšší chvály hodný
ve městě našeho Boha,
na své svaté hoře.
Krásně se vypíná k potěše celé země
Sijónská hora,ten nejzašší Sever,
sídlo velikého Krále.
Bůh v jeho palácích proslul
jako hrad nedobytný.


Hle,když se králové umluvili
a přitáhli spolu,
sotva je spatřili,strnuli,
děsem se rozutekli.
Zachvátilo je tam ůzkostné chvění,
náhlá křeč jako tu,která rodí.
Větrem od východu
tříštíš taršíšské lodě.



O čem jsme slýchali,to jsme uviděli
ve městě Hospodiná zástupů,ve městě našeho Boha:
až navěky je Bůh učiní pevným.
Na mysli nám tane tvé milosrdenství, Bože,
zde,uprostřed tvého chrámu.
Jak tvé jméno,Bože,tak i tvoje chvála
zní až do končin země.
Tvá pravice je plná spravedlnosti.
Raduje se hora Sijón,
jásají judské dcery
nad tím,jak soudíš.



Obejděte Sijón,vydejte se kolem
spočítat jeho věže.
Pozorně si všimněte valů,
jeho paláce si prohlédněte
a příštímu pokolení vyprávějte:
"Tento Bůh je Bůh náš navěky a navždy:
on sám nás povede věčně."
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Josef, 24.10.2010 14:09:02)
Odpovědět
Dane!
Prvni valku Izrael, kdy byl napaden peti arabskyma armadama v r. 1948 vyhral diky ceskoslovenskym zbranim, ktere jsme na pokyn Stalina po valce vyvezli do Izraele. My totiz jsme se z druhe svetove vynorili s nejlepsima zbranema na tu dobu a vyrabeli jsme nejmodernejsi tanky, dela, kulomety a stihacky, a nas zbrojni prumysl se octl prakticky valkou neposkozen! Radeji si neco o Izraeli prectete, nez zacnete s hadkou, ve kterou zde zmenite kazdou diskusi!

http://cs.wikipedia.org/wiki/Izrael

Osobne kdybych byl zid, tak zdrham z Nemecka, protoze v Berline otevreli vystavu o Hitlerovi a Der Spiegel se pozastavuje nad rustem radikalnich skupin, prevazne mladych lidi v Nemecku!

http://www.spiegel.de/fotostrecke/fotostrecke-60414.html
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Dan, 24.10.2010 14:45:55)
Odpovědět
Nemůžu předstírat že nějak Izraeli fandím, je mi ukradený, nezajímá mě, hl. ať nás tu židé nezamuřují svým mamonem a touhou po moci.


Myslím že Izrael byl vybäven britskými tanky Centurion atd. to ale není podstatné, podstatné je jistou podporu si zaslouží, stejně jako Palesitna, pro mě není žid onic bližší než Arab, jde mi jenom o klid na blízkém východě.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Josef, 24.10.2010 15:42:55)
Odpovědět
Jestli valka Iran - Izrael tezko odhadnout ale garance, ze tam budou nepokoje jsou. Rusko potrebuje dostat ropu nad 100$ za sud, protoze jim doma ekonomicky nic nepracuje a ziji z penez exportem energie a i tech k uspokojeni situace doma potrebuji vice!

Proc myslis, ze Rusaci vyvazi nuklearni technologie do Iranu a nyni pribyla Venezuela, kam se nastehovali s nuklearnima technologiema a vyvozem zbrani! Vsechno to je rozpoutat nepokoje v olej produkujicich zemich a tim ovlivnit a zvysit ceny oleje na svetovych trzich.

Hlavne ze se tu dohadujete nad nazvem zidokrestanska kultura!
Ja zadnou kulturu neuznavam mimo Cesko-Moravsko-Slovenske a jsem zasadne proti tomu jakoukoliv cizou kulturu k nam dovazet!
(mimo Coca-Cola and country-music)
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Sam Opal, 24.10.2010 17:35:14)
Odpovědět
Country music je fajn
A ještě kanadskoamerický hokej!
A taky Edgar Alan Poe
A rockové skupiny Boston a Styx...
A Ronald Reagan a jeho poradce Patrick Buchanan...
Hodně by toho bylo...
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Hardy, 24.10.2010 19:41:46)
Odpovědět
Josefe, souhlasím, ještě tam přidejte i jinou americkou muziku, která je taky bezva..
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Kalous, 24.10.2010 16:29:00)
Odpovědět
Josefe nekecej. Do první Izraelské války ČSR dodala většinou trofejní zbraně po wehrmachtu a to co nám nechali Britové u našich britských letek (např. letadla Huricane). A Židé Stalina vypekli, z jeho vlivu se vymanili a už pak nedostali nic (a část Židů v komunistickém bloku byla pronásledována).
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Josef, 24.10.2010 18:52:21)
Odpovědět
Co bych kecal, my jsme byli vzdy spicka a zadne trofejni zbrane nevyrabeli. V te dobe jsme byli nejdulezitejsi vyrobna zbrani pro wermacht ve vsech kategoriich. Nemecke vrtulove stihacky se delaly u nas do r. 1953 a pak se hned preslo na vyrobu ruskych MIGu.
A Eva at se nam do toho nemicha, my resime dulezite mezinarodni problemy a jeji uloha je rozhodnout za co se utrati manzelovi penize, co neveho do bytu anebo kam se pojede na dovolenou, ale mezinarodni problemy at necha nam!
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Nermuť Jan, 24.10.2010 19:18:06)
Odpovědět
HMMMMMM.
Československo poslalo do Izraele skutečně jen své trofejní zbraně. Protože se rozhodlo vytvořit vlastní výzbroj.
Vlastní výzbroj měla vycházet z předválečných zbraní ČSR a zbraní SSSR a zbytek byl poslán do Izraele.

I to stačilo.

Nejde o to, jak kvalitní byl zbrojní průmysl. Šlo o sklady zbraní. Ty byly prázdné a bylo tam jen málo. Přesto z toho málo šla většina do Izraele.

Jo a won Brown vyráběl v ČR létající talíře.

Ty zbraně většinou Německé (vyrobené v Čechách) a Anglické rozhodli ve prospěch Izraele.
Jo a Stalin povili imigraci. Imigraci Židů z Rudé armády.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Hardy, 24.10.2010 19:29:37)
Odpovědět
Tam byly klíčové letadla tuším číselně Avia 199,ale němci a zahraniční literatura je uvádí jako meseršmity, ale z meseršmitů měli především motor a jiné palubní zbraně. To nebyl až tak trofejní zbraně, protože ještě několik let byly ve výzbroji i naší armády. Také palné zbraně a granáty byly české výroby. Jinak letounová směska Avia-meseršmit měla ještě horší ovladatelnost než pověstné mesršmity, tak je izraelci hned po vítězné válce odprodali jinam.
Izraelci Stalina nevypekli, oni ho hlavně nechtěli poslouchat a dělat tam nějaký žid. bolševický stát na stř. východě se jim nechtělo a to byli sionisti tehdy velmi levicoví..
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Josef, 24.10.2010 20:17:20)
Odpovědět
Zde se jedna o to, ze i presto, ze Izrael napadlo pet arabskych statu, presto valku vyhral. Takze ty zbrane asi nebyly tak trofejni jak si to zde vymyslite!
Take me prekvapuje to pochybovani nad umenim ceskych delniku a inzenyru, delate dojem, ze se uplne bojite byt v necem jednicka! Veskera minulost je zkreslovana zlehcovana, Avie neletaly jako Messerschmity atd. nemate zadne sebevedomi! Pritom v zahranici Cechoslovaci maji dobre jmeno!

Five Arab states - Egypt, Iraq, Jordan, Lebanon and Syria - attacked Israel, which had declared its independence on the eve of final British withdrawal 1948.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Hardy, 24.10.2010 21:01:29)
Odpovědět
Josefe, já to nezlehčuji. My jsme měli vlastní letoun Avia, který byl dobrý, ale byl slabší výkonem motoru než mesršmit a jak nás němci okupovali, tak do Avie dali německý silnější motor z mesršmitu, ale zhoršilo to letové a hlavně operační možnosti, to je skutečnost. proto jsme je docela rádi po ww 2 prodali do izraele, ale i tam se jich hned po jejich válce zbavili.
Podobný průšvih se poved izraelcům s letadly Mirage-Kfir, tam se výměna motoru a další "vylepšení" taky nepovedly..
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Josef, 24.10.2010 21:56:38)
Odpovědět
Asi mas pravdu, Nemci i kdyz na zacatku konfliktu dominovali ve vzduchu nakonec vzdusnou valku prohrali a to urychlilo jejich konec.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Hardy, 25.10.2010 5:44:06)
Odpovědět
Josefe, taky stojí za připomenutí,že jsme měli skvělé zbraně za první republiky/zbrojovka brno atd/,ale náš zbrojní průmysl byl pak za 2.ww už zcela v režii německa,už jsme na to neměli prakticky vliv. A po válce jsme spadli do vlivu sssr a bylo to to samé.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Hardy, 25.10.2010 6:01:59)
Odpovědět
Letectvo nacistů a spojenců bylo poměrně vzájemně vyrovnané, ale Spojenci koncem války polepšili a byli pak výrazně lepší, některé stroje pak lítaly ještě v korei a vietnamu /např. Corsair/. Hitlerovy tanky byly lepší, ale také dočasu, než vznikl T34 a samozřejmě americké Shermany, které se v různým modifikacích používaly takřka donedávna. Jediná převaha němců byla v pěchotních zbraních a v hladinových plavidlech.
Jó, ještě rusové překvapili kaťušemi, jakýmisi předchůdcemi raketometů. A němci V1 a V2,ale ty v posdstatě nebyly nebezpečné, další něm,ecké plány tajných zbraní byly jen na papíře.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Hardy, 25.10.2010 6:07:06)
Odpovědět
I v jaderných zbraních amerika předeběhla němce, viz Hirošima, němci to do konce války nedokončili.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Nermuť Jan, 25.10.2010 8:13:10)
Odpovědět
Tomu nevěřím.
Adolf Hitler přiznal již před invazí do Normandie, že je válka prohraná.
Z toho, co uniklo na veřejnost, je jasné, že ještě na začátku roku 1944 neměli v USA prakticky žádný úspěch.
Dále je známo, že USA a GB během války s Hitlerem nepřerušili obchod. Bez této pomoci by se Hitler nikdy nemohl pustit do války se SSSR.
Západ proti Adolfu Hitlerovi až do bitvy u Stalingradu fakticky nebojoval. To je fakt.

Západ měl ke konci války lepší zbraně jen proto, že jim poslali Němci své inženýry.

Co se týče Astronautistického programu USA, neměli proti SSSR žádnou šanci, tak to dělali Němci.

Dál Scherman byl nekvalitní Tank, který skoro všechno prohrál. Zachraňovala ho obrovská vzdušná převaha spojenců.

A Ruské tanky KV a T-34 byly konsturovány již před válkou, jen na ně přešla masová výroba během roku 1941.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Nermuť Jann, 24.10.2010 18:43:21)
Odpovědět
Josef ty trubec.
Rusko nabízí spojenectví úplně každému.

Jenže on ho skoro každý podrazil. A Rusko se nemstí.

Dále pro Tvou informaci:
Rusko zrušilo své dodávky do iránu, po té, co je podrazili.
A také zruší dodávky do Venezuely. Chávez- hajzl.

No a kdyby nebylo Rusko, tak nás němci dávno pomordujou.

A co se týče Ruska, ono Evropu nepotřebuje, ale Evropa potřebuje jeho.
Kdo bude vysvobozovat Evropany od muslimů?
Rusko.


Jo včera byl na Ruském netu zajímavý článek.
Štrasburg nám přikázal povolit pochody homosexuálů. Tak my se teda vykašlem na OSN a budem si dělat to, co považujeme za správné. Protože pro nás jsou zákony boží nad zákony nějakého soudu.
Nemá právo zakoazovat potraty ten, kdo nerodí!
(Eva, 24.10.2010 17:21:42)
Odpovědět
Kdo nerodí, nemá právo nic zakazovat, protože takový (zpravidla muž!), se do té situace nemůže dostat - to se mu zakazuje, když JEHO se to netýká! Nadělá tím jeno peklo a zase jenom peklo. Matky namísto ponižujících zákazů potřebují čtyři věci: úctu, důstojnost, peníze a právo na odpočinek. Budou -li toto mít, nebudou potraty.
Re: Nemá právo zakoazovat potraty ten, kdo nerodí!
(Nermuť Jan, 24.10.2010 18:45:16)
Odpovědět
Jo, jenže to je přece cílená politika EU.
Zníčit rodiny v ČR.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Josef, 25.10.2010 7:59:26)
Odpovědět
Hardy!
Ja se jen ohradil proti nazoru, ze jsme dodali do Izraele trofejni zbrane, a pritom na priklad kulomet zkonstruhovany brnenskou zbrojovkou zustal ve vyzbroji britske armady az do r. 1980! Jiz pred valkou britska armada vypsala konkurs a brnensky kulomet vyhral pred americkymi, francouzskymi,britskymi svycarskymi a danskymi kulomety! Pritom izraelska armada porazila armady peti nepratelskych statu a asi to dokazala s trofejnima zbranema?
Kdyz nas prodali v Mnichove, tak se najednou UK octli bez kulometu a kopie zacala vyrabet Kanada. A to same se stalo s kulomety do letadel, ktere jsme take dodavali do Britanie!


British army decided to organize a large comparative trials for a new machine gun, which included weapons of both domestic and
foreign origins. Those included: American Browning Automatic Rifle in .303 caliber, French Darne LMG in same caliber, British Vickers-Berthier LMG,
Swiss KE-7 and Danish Madsen LMG. The last entrant, which also was the only one chambered in non-standard caliber (7,92x57 Mauser rather than .303
British) was the Czechoslovak ZB-26 LMG. The ZB-26 was brought to attention of Small Arms Committee during the last minutes before trials by the
British Military Attaché in Czechoslovakia. First round of trials resulted in ZB-26 coming the first, and Vickers-Berthier second.

Rozhodli se pro ZB-26 (Zbrojovka Brno) z duvodu vynikajici konstrukce, precizniho opracovani a kvalitniho materialu!

Final conclusion of the testing commission was that “ZB gun is of such outstanding design,
workmanship and materials as to warrant further serious consideration”.
Kulomet zustal ve vyzbroji britske armady az do r. 1980!
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Nermuť Jan, 25.10.2010 8:21:58)
Odpovědět
Jde o jednu věc, které nerozumíš.
Samozřejmě ČSR měla vynikající zbraně.

A před Druhou světovou měla nejlepší zbraně na světě- bokem.

Jde o tzv. zásobování. O vlastní techniku a výrobu.

Když zkončila válka, tak v ČSR se vyráběli cizí zbraně. Vpodstatě německá výzbroj. Vojáci si také přinesli výzbroj od armád, kde bojovali.
Takže na letištích byly v zásadě čtyři stíhačky.
Meserschmity, Spitfire, Hurtricane a Ruské- nevím jaká druh.(Asi Mig-2)
Po roce 1945 došlo k zasedání vlády a generálního štábu a rozhodnutí, že výzbroj naší armády musí vycházet ze zbraní vyráběných u nás a ze zbraní vyráběných v SSSR, no a vše, co nesplňovalo tyto parametry šlo k Židům.
P.S.: Byla to Škodovácká děla, která v první válce prolomila Belgická opevnění.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Kalous, 25.10.2010 10:13:12)
Odpovědět
Nermuti, historicky přesné.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Jahoda, 25.10.2010 12:04:23)
Odpovědět
a nejen historicky přesné,ale i další důkaz toho,že Nermut´ když chce, neplácá páté přes deváté a neprovokuje tam,kde to neuzmá za vhodné.
Ty jsi Nermuti školený provokatér za ůčelem ničit dizkuze ,oháníš se pravoslavnou vírou a při tom jsi ji neviděl ani z rychlíku...a to tvoje schyzofrenické plácání tě chrání před vyštváním z dozkuzí(na Eurabia na tebe jde správně joan .j ) ...když už jsi ale konečně začal psát rozumně a ty na to máš,chtěl bych chtě upřesnit asi v tom smyslu,že dodávku zbraní do Izraele zajistil židovský tiskový magnát Roxwel(???) z Británie,nevím přesně jméno a střílím od boku.Toto vše ale přes jiného žida a to v naší tehdejší poůnorové vládě a tento žid se jmenoval Clementis.Tam šlo o splácení dávných závazků a dluhů Clementise,který jako člen vlády (mimochodem dostal ho do ní právě že jeho přítel ze zahraničí)poslal do Izraele československé zbraně a to všetně několika Me 109,které ihned po té,co je Izraelská armáda nasadila do boje měly za důsledek to,že byl zastaven postup sil armád arabských států na mladě zformovaný židovský stát,který ale už už doopravdy mlel z posledního a měl na kahánku.
Arabská armáda totiž s najednou hrůzou zjistila,že Izraelité mají i letectvo a zastavila svůj postup,který by měl jistě za důsledek zničení mladého Izraele a to tento stát zachránilo pět minut po dvanácté.
Následoval vzdušný boj ve kterém izrael až na jeden,či dva stroje přišel o všechena bojová letadla..Izrael byl ale zachráněn .A to československýma zbraněma.
Tyto mimo jiné dopravovala československá letadla přes vyloženě nepřátelskou Evropu a mezipřistání nebylo nikde možné a takto bylo do Izraele dopraveno pušek K 98,kulometů a strojních pistolí...mimochdem,byla to právě K 98 ,který tvořila dlouhou dobu hlavní zbrań IDF ,než byla vystřídána zbraněma domácí výroby.Československo dodalo zbraně Izraeli v době,kdy mu je nechtěl dodat celý okolní svět a také mu je nedodal.
Proto nám jsou izraelci tak vděční a rádi na Československo vzpomínají..nebýt Clementise ,už by Izrael nebyl.
Ještě bych chtěl poznamenat,že Clementis byl později za tento akt podpory Izraele popraven,jeden z hlavních důvodů proč Stalin vyhlásil nepřátelství Izraeli byl mimo jiné i fakt,že tak učinil ihned po té,co přišel na to,že sovětský model komunizmu izraelité nepřijmou.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Hardy, 25.10.2010 13:00:29)
Odpovědět
Přesněji řečeno, OK.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Jahoda, 25.10.2010 14:04:49)
Odpovědět
Stalin nabyl mylného přesvědčení,že Izrael lze přetvořit na jeden z hlavních satelitů sovětského komunizmu na Blízkém Východě a to na základě socialistického žití uvnitř kibuců v té době tak hojně zakládaných po celém Izraeli.
Stalinova moc byla ale vyloženě totalitní a despotická,kdy tento komunistický tyran neváhal jít přes desítky milionů obětí (Nermuti!)a v tom byl ten hlavní důsledek proč jeho socializmus a pravý lidový socializmus uvnitř kibuců nebylo jedno a to samé.
Izrael by Stalivovi a ani jeho patolízalským nohsledům ve střední a východní Evropě lokaje nedělal a proto mu byla vyhlášena ze strany komunistického stalinistického bloku válka.
Nicméně Izael ,potažmo Mossad měl i na Stalinovo Rusko eso v rukávu a tím byla špionážní sítˇ MAX ,..co ale Stalin nevěděl byl fakt,že tato byla plná infiltrovaných pro amerických dvojích agentů na oko pracujících pro Kreml.
Mossad pohrozil Kremlu jejím odtajněním a to byl jeden z hlavních důvodů proč Rusko dalo v OSN svůj hlas pro vznik Izrale.
Co se týče Ameriky,tak ta již několik měsíců po válce čile spolupracovala s německýma válečnýma zločincema a vědci jako W. Braun a Mossad pohrozil USA odtajněním těchto faktů v přápadě nehlasování v OSN pro Izrael.
Zadarmo to ale nebylo a Amerika,která s nacisty po válce spolupracovala a chránila je si vymohla jejich beztrestnost na Izraeli.
Jedniná vyjímka snad byla v podobě Eichmana,který byl v Izraeli popraven jako výstraha vzmáhajícímu se celosvětovému antisemitizmu.
A to bylo dobře...škoda ještě,že Mossadu unikl i Josef Mengele ... mnoho nescházelo k tomu,aby se houpal vedle .Tak toto jsou jedny z mála zveřejněných a propagovaných izraelských akcí proti nacistickým zločincům,ve většině případů se jejich likvidace(pokud je nechránila Amerika ovšemže) odehrála někde v ůstraní a to kudlou do zad,Izrael totiž nazapomíná a na tyto zločince má Mossad doposud vypracován zcénář těch,kteří jsou odsouzeni na smrt.
Časem se ale tento seznam ůží a to tak,jak jednotlivci namočení ve vraždění židů odcházejí do věčných lovišt´ a to přirozenou cestou.Ale to už je jiná.
Izrael tvoří přirozenou a pevnou hráz proti islámskému terorizmu a to v lokalitě,kde to není samozřejmostí.
Pokud padne Izrael,padne také Evropa.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Nermuť Jan, 25.10.2010 14:07:32)
Odpovědět
Hm, tak mi řekni Jahodo proč.
Proč má Český portál identické názory s KSČM? Sice se to maskuje katolíky, ale jinak proč?
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Jahoda, 25.10.2010 14:52:26)
Odpovědět
jeden z hlavních důvodů proč jsem nikdy nenapadl komunisty Nermuti je ten,že jsem konzervatista ,který lpí na starých pořádcích a je proti zavádění novot a trendů,které tyto hodnoty vyvrací.
Navíc se chci v klidu dožít důchodu a chci ,aby někdo bránil ,když už tedy každý den chodím do práce a odvádím daně státu..bránil tedy moje sosiální jistoty .
Komunisté jsou tací a proto dle mého názoru mluví vždy k věci .
Volit je ale nebudu,protože na rozdíl od tebe nevěřím v materialistický ateizmus a ten ta jejich strana propaguje také.
Jako opozice jsou ale komunisté výborní a to se jim nedá upřít.
V mnoha věcech mají prostě politicky nekorektní pravdu a nejsou to žádní hlupáci..tak proto.
Koho jsi volil ve volbách ty?
Já KDŮ-ČSL.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Nermuť Jan, 26.10.2010 19:52:12)
Odpovědět
No, v prvním kole voleb do senátu jsem volil Snopka.
A v místních volbách jsem volil KSČM.

(A čirou náhodou byli v Pardubicích společně vyšachovány ODS A KSČM.)

Ve Druhém kole pani Horskou, protože ČSSD je na Pardubicku zkorumpovaná.

Pro Samopala- KSČM pracuje na likvidaci islámu a fašouni na jeho propagaci.
díky,díky,díky!!!!
Jahodo,o dvacet let jsem díky tobě omládl!!!
Tak pevná hráz?
Jo?
Nermuť má pravdu .Ty jsi komunista.
Hmm,pevná hráz.
A kdy se dočkáme - kdo nejde s námi....?
To po pevné hrázi jsem měl nejraději!
-:D
chtěl by se zeptat protiotázkou.
Jak by asi vypadal svět bez Ameriky a Izraele a to v časech nebývalé expanze Islámu?
No...čekám Samopale odpověd.
Sam ti asi neodpoví, protože se mu tato varianta nelíbí..
Ale k tomu Stalinovi, popsal jsi to poměrně dobře, ono to tak vypadalo, že by izrael moh bejt komunistickej, spousta židů byla tehdy komunistická, pak ty kibucy, to byly taky skoro komunistický osady. A všude okolo samý arabský monarchie v anglickém vlivu, proto byl Stalin pro, ale jen několik let, než pochopil, že ho asi židé "oblafli".
Re: Díky,
(Sam Opal, 25.10.2010 19:09:31)
Odpovědět
Jahodo,ano ,další příklad komunistického myšlení:
Jak by vypadal svět nebýt komunistů a slavného CCCP!
Co více dodat?
Přesto ti ale odpovím.
Nebýt státu Izrael v takové podobě,v jaké se už od svého založení prezentuje a agresivní pro sionimus pracující zahr.politiky SSA, NIKDY by nedošlo k radikalizaci některých vyznavačů islámu.
Stačí?
Mimochodem,kdo si myslíš ,že bude první na řadě až se uskuteční "konečné řešení" islámské otázky,na kterém se a to je bez debat ,pracuje?
Hádej.
Ja bych se do diskuse nemichal, ale pouze chci zjistit, proc nekteri Cesi jsou proti Izraelitum a stavi se na stranu muslimu, kteri naopak vadi me pro jejich fanatickou snahu sundat me nic netusiciho ve vysce 10 km v letadle vybuchem. (casto letam a nejsem zid).

Problemem je, ze zide zili na uzemi Palestiny kdyz jeste koran ani neexistoval a palestinsky konflikt pokracuje i z dob kdyz nebyl ani Izrael . Jiz pred valkou Hitler slibil Muhammedu Amin al-Husseini - Mufti zlikvidovat zidy v Palestine a za to Hitler dostal na pomoc armadu 30 000 muslimu, kteri bojovali po boku SS na Balkane. A po, vytvoreni muslimskeho superstatu planovaneho fasistickym Nemeckem, Hitler dostal prislib neomezeneho pristupu k irackemu oleji.

While in Baghdad, Syria al-Husseini aided the pro-Nazi revolt of 1941. He then spent the rest of World War II as Hitler's special guest in Berlin, advocating the extermination of Jews in radio broadcasts back to the Middle East and recruiting 30000 Balkan Muslims for infamous SS "mountain divisions" that tried to wipe out Jewish communities throughout the region.

A nejen to, v Norimberskem tribunalu vsechna zverstva na zidech se snazili svest take na muslimy:

At the Nuremberg Trials, Eichmann's deputy Dieter Wisliceny (subsequently executed as a war criminal) testified:

The Mufti was one of the initiators of the systematic extermination of European Jewry and had been a collaborator and adviser of Eichmann and Himmler in the execution of this plan. ... He was one of Eichmann's best friends and had constantly incited him to accelerate the extermination measures. I heard him say, accompanied by Eichmann, he had visited incognito the gas chamber of Auschwitz.
http://www.palestinefacts.org/pf_mandate_grand_mufti.php
ten odkaz se tam nevesel, chybi mufti.php

http://www.palestinefacts.org/pf_mandate_grand_mufti.php
Muslimové(nacisté) jsou z monoteistických bláznivců ti nejhorší, pak následují Křesťané a pak Židé...
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Hardy, 25.10.2010 19:12:42)
Odpovědět
O Mengekem se traduje,že ho jednou komando málem chytlo v jeho domě, ale protože nespal, tak utekl k sousedům a tam se schoval do slepičího chlívku a tam počkal až do rána a pak se sousedy se vrátil domů, vzal nejnutnější věci a opět zmizel. ten byl vlastně na útěku celý život.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Hádej, 25.10.2010 15:30:53)
Odpovědět
Zakládat firmy a zaměstnávat cizince za almužnu . Jako to dělají oni a tím ničí český národ . My mladí si nemůžeme dovolit vlastní domácnost natož rodinu . Ty odvážnejší jedinci mohou poslat vlastní ženu šlapat . Pokud na to mají žaludek . Já tedy ne . Postřehy jednoho odvážného 33. letého mladíka z Plzně .
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Davidan, 24.12.2010 2:00:33)
Odpovědět
Hlavně Petříku, nepsat o Drobilovi a politických zlodějinách, co? To se teď nehodí a lidi jsou naštvaní, tak ať na to zapomenou, oni tě zloději a jejich pohůnci poklepou po rameni, můžeš potom i vrtět ocáskem.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Ivana, 24.12.2010 9:25:01)
Odpovědět
Joch je nebezpečný extrémista.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Pavel Skeptik I, 24.12.2010 9:59:33)
Odpovědět
Splňte svou povinnost!
http://cirkev.wordpress.com/petice/
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(MILÁNO, 24.12.2010 18:21:16)
Odpovědět
Nechápu proč nás něvěřící vy křesťané tak nenávidíte. Vždyť většina nevěřících dodržuje desatero , aniž by ho tak nazývalo , a jsme vám , a židům bratry v boji proti muslimům pro kreré jsme všichni zrůdy. Lidé kteří mají být zabity, protože nevěří v jejich aláha.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Lukáš Petřík, 25.12.2010 14:47:38)
Odpovědět
Vůbec není pravda, že křesťané nenávidí nevěřící.

Můžete se zeptat řady mých nevěřících přátel.
Re: Jak zabránit smrti západní křesťanské civilizace a českého národa?
(Krns, 14.3.2012 20:40:05)
Odpovědět
A kdy a kde byla ta západní křesťanská Evropa? Pokud vím, tak žádná nikdy nebyla, byla jen Evropa pohanská a stále je!
Křesťany vidím jen jako bojovníky v brnění, co se s křížem na hrudi bijou jak o život za Boha a slávu! Nebo znám křesťany , co vpíjejí meč do hrudí Indiánů!
Já znám, jen tyto křesťany, žádní jiní neexistují!