reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Pane Pehe, běžte už do pr.... Europrezident si může cintat vestu akorát tak v Bruseli

Autor: Petr Paulczynski | Publikováno: 20.10.2010 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Nedávno se rozpoutala debata na téma vytvoření jedné světové vlády. Samozřejmě, náš prezident se ozval a  odmítl tento šílený plán. Prostě náš prezident jako vždy konsensuálně brání národní zájmy, demontáž národního státu a brání naše občanské svobody a práva. Je to prezident suverenního státu. Jakýsi mdlý prezident neexistujícího státu Evropa není naším prezidentem a může si cintat vestu akorát tak v Bruseli.

A jak se dalo očekávat, různí eurohujeři se ozvali. Nejvíc mne nakrkl ředitel New York University v Praze a bývalý ředitel Politického odboru prezidenta Václava Havla pan Pehe, který napadl na svém blogu prezidenta republiky Václava Klause kvůli jeho odporu k globální vládě.

„Samozřejmě každý ví, že já nejsem přívržencem globálního vládnutí. Já si myslím, že každá země si musí dát hlavně do pořádku své věci a nedá se to suplovat tím, že jim bude někdo shora nařizovat," řekl totiž Klaus.

Celé to začalo už při lisabonském vlezdop*delismu, kdy vylézali z děr zrádci národa, ti, kteří poklonkují komukoli. Němcovi, Rusovi, Unii.. Známe je z dob okupace, jim podobní „stateční“ vítali Hitlera se zdviženou pravicí, jim podobní vítali v roce 1968 Rusa. A dnes? Lidé, kteří plijí na vlastní krev, přivolali podpis Lisabonu a dokonce volali po abdikaci Klause! Jaká hanba, že mnozí z nich mají česká jména, jaká hanba, že jsou tito zrádci dáváni médii za vzor občanům, lidu této země.

Pamatujme na jejich jména:  Menzl, Hutka,  Dědeček,  Koller, Karásek, Matějů, Halík,  Hořejší, Keller,  Kohák, Pehe, Šiklová, Liška, Bursík, Lustig, Mišík, Holubová, Svěrák, Viewegh, Róna, Hřebejk, Smoljak, Bobek a další. Hanba jim.

A do toho mumraje nejvíce přispívá pan Pehe, svými články o nadnárodní vizi a Novém světovém řádu.

Držím palce panu prezidentovi, který je vlastenec. Pan Pehe se svými vizemi je proti němu obyčejný vlastizrádce.

A tak myslím, že pan Pehe už by měl jít a jít a jít. Určitě víte kam.

Psáno pro blog.iDnes.cz

reklama
2665 čtenářů | 26 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Pane Pehe, běžte už do pr.... Europrezident si může cintat vestu akorát tak v Bruseli
(Davidan, 20.10.2010 1:33:42)
Odpovědět
No, konečně jeden článek od pana autora, který má hlav, patu a tah na branku.
Článek je naprosto přesně vyjadřující problém, který nastal naším vstupem do EU. Tam jsme vstupovali, jako suverénní stát, teď se stáváme jakýmsi regionem nadstátního molocha , nazvaným EU, po Lisabonské smlouvě.
Naprosto přesně vyjadřuje i postoje různých individuí, která se snad ani nemohou považovat za občany tohoto státu.
Re: Pane Pehe, běžte už do pr.... Europrezident si může cintat vestu akorát tak v Bruseli
(Matějková Helena, 20.10.2010 7:15:04)
Odpovědět
Vážení, velice ráda čtu Vaše články a se všemi se ztotožňuji. Po přečtení se mi uleví, když si řeknu, že je u nás ještě snad dost lidí, kteří jsou normální, používají selský rozum a zdravý pohled na věc. I z obrazovek, kde mluví někdy lidé shora jmenovaní, /Pehe,Kocáb,Halík,Holubová atd./ se dá usoudit charakter a jejich směřování. Žádnou státotvornost tam ale není vidět. Nohsledi Havla sledují jen prospěch. Tak tedy díky, čtu Vaše články každý den a přeji jen zdraví.
Re: Pane Pehe, běžte už do pr.... Europrezident si může cintat vestu akorát tak v Bruseli
(Čtenář 1, 20.10.2010 12:50:48)
Odpovědět
Kde berete tu jistotu, že právě Vy a Vám podobní jste ti charakterní atd. Co je však zcela zřetelné je to, že čím sprostší autor, tím větší potlesk z Vaší strany, to o něčem vypovídá, přinejmenším o nevychovanosti, protože i nepříjemné věci se dají říci slušně. Nakonec se bude pořádat lynč Vám nesympatických osob, nebo co sledujete tím vyjmenováním pane autore, Vy musíte být demokrat k pohledání.
Re: Pane Pehe, běžte už do pr.... Europrezident si může cintat vestu akorát tak v Bruseli
(p, 20.10.2010 15:00:38)
Odpovědět
Nepřehánějte, nepřekrucujte - vypadáte potom jako blbec.
Re: Pane Pehe, běžte už do pr.... Europrezident si může cintat vestu akorát tak v Bruseli
(len, 20.10.2010 17:11:46)
Odpovědět
Pane Čtenáři,v tzv.protektorátu Čechy a Morava se našlo značné množství Čechů a Moravanů,kteří viděli tehdejší politický vývoj tzv.realisticky a vítali německé okupanty obdobně vřele,jako o půl století vítali okupanty ruské.Považuji za nejen správné ale dokonce za potřebné,aby na tyto "občany ČR" nebylo zapomenuto tak,jako nebylo zapomenuto na Emanuela Moravce, Emila Háchu a další plejádu kolaborantů. Českoslovenští letci v Anglii i vojáci zahraničních pozemních jednotek, kteří položili životy za svobodu vlasti,se musejí v hrobech obracet. Kdybych dnes kteréhokoliv z bruselsko/lisabonských kolaborantů potkal, tak si před ním uplivnu,ale nedotkl bych se ho ani bidlem.
Re: Pane Pehe, běžte už do pr.... Europrezident si může cintat vestu akorát tak v Bruseli
(frantisek zajicek, 20.10.2010 18:25:52)
Odpovědět
Pane Lenere,prosil bych Vas o odpoved na jednu otazku.Chci slyset bud ano nabo ne.Nezajima me kdyby,musel,nutili ho..Podepsal President republiky VK Lisabonskou smlouvu?Odpovim za Vas.ANO!!!a tim ji ratifikoval!!!Takze clanek napsany silne ucelove a pokud chcete hledat nekde zradce,tak tam,kde opravdu jsou.A Vy,jako profesor dejepisu,byste fakta prekrucovat nemel at je Vas osobni nazor jakykoli,FZ
Re: Pane Pehe, běžte už do pr.... Europrezident si může cintat vestu akorát tak v Bruseli
(winston wolfe, 20.10.2010 20:31:48)
Odpovědět
Eurohujeři nám před rokem všem namlouvali, že na tom co si myslím V. Klaus vůbec nezáleží, parlament schválil, prezident musí podepsat. A najednou to vypadá zase obráceně. Na druhou stranu od začátku tvrdím, že podpis je výrazem souhlasu a podepsal-li se V. Klaus pod LS, vyjádřil s ní souhlas, bohužel. Dělat to nemusel, ale dost možná, že už by teď LS platila i bez jeho souhlasu, protože různí Stránští a Hnízdilové už vymýšleli, jak ho zbavit pravomocí - s podporou svazáckých rudozelených politiků jako Liška by se jim to i mohlo podařit.
Re: Pane Pehe, běžte už do pr.... Europrezident si může cintat vestu akorát tak v Bruseli
(frantisek zajicek, 20.10.2010 20:54:35)
Odpovědět
Ja s Vama souhlasim,ale do ruznych teorii co by,kdyby se nepoustim.Obhajci VK budou tvrdit svoje a odpurci taky svoje.Me jen zarazi fakt,ze nekteri protagoniste LS se pranyruji a u jinych se nad jejich hlavami vznasi svatozar,kterou si dotycni absolutne nezaslouzi.Dokonce tu jeden tluchuba psal,ze kdo hlasoval pro LS by si za vlastizradu zaslozil popravit?!Dobre,ale potom teda merme stejnym metrem.Co by se stalo VK kdyby LS nepodepsal?Nekdo by ho fyzicky zlikvidoval?Vubec ne a v ocich urcite skupiny lidi by byl dozivotni hrdina.Takto vsechny jeho vytky smerem k EU vyzni jaksi do ztracena.Kdyz nase vladni garnitura v r.1968 v Moskve podepisovala zvaci dopis,taky se nasel jeden(Frantisek Krieger),ktery nepodepsal.A tam slo skutecne o kejhak.Ja poukazuji pouze na to,ze redakce silne manipuluje s danymi fakty,nic min,nic vic,FZ
Re: Pane Pehe, běžte už do pr.... Europrezident si může cintat vestu akorát tak v Bruseli
(mm, 20.10.2010 7:16:58)
Odpovědět
Články autora mají vždycky hlavu i paty, to jenom vy neumíte číst a překládáte si je do váeho jazyka.
Re: Pane Pehe, běžte už do pr.... Europrezident si může cintat vestu akorát tak v Bruseli
(Niky, 20.10.2010 12:07:22)
Odpovědět
Pravdoláskovci jsou všichni vlastizrádci!!!!
Re: Pane Pehe, běžte už do pr.... Europrezident si může cintat vestu akorát tak v Bruseli
(Plašmuška, 20.10.2010 7:59:10)
Odpovědět
Kde kdo se do prezidneta i nás naváží, kdo to řekl,kdo byl slušný je slušný i dnes. Media stále nahrájí Havlovi a jeho právdoláskové suitě. Názor většiny lidí neuslyšite! Jsme
disidenty , zkuste si veřejně stěžovat na cigány!Myslíte, že byste mohli svůj názor říct v televizi naostro? Nemáte šanci. Pehé ať už drží pysk,kdo tu u nás stojí o jeho slinty,
zeptejte se lidí a ještě jim za to platíme ze svých daní!
Re: Pane Pehe, běžte už do pr.... Europrezident si může cintat vestu akorát tak v Bruseli
(Befeleme, 20.10.2010 8:11:06)
Odpovědět
Na ostro? Myslíte třeba politici? Nepamatujete si jak byla fackovaná Liana Janáčková, jak ji chtěli hodit na krk rasismus a vlačet po soudech, jak se musela nakonec omluvit, že ulítla? Jak chtěli dosatat Čunka, když chtěl neplatiče řešit. Velká mocná globalizovaná EU z nás dělá otroky!!Obrací se mi žaludek, když slyším a vidím tu morální trosku jak nám vyčítá, jak naše země nezkvétá ? Snad přijde čas a tito budou souzeni jako vlastizrádci, už se nedáme nachytat na samet!
Re: Pane Pehe, běžte už do pr.... Europrezident si může cintat vestu akorát tak v Bruseli
(john, 20.10.2010 9:19:05)
Odpovědět
Befeleme- těžký souhlas.
Je "to Pehe" teda něčeho doktor a nebo není?
za Havla se tak nechal titulovat a pak to přestalo
jako údajného ředitele pražské "newyorské university", což je s.r.o., jsem ho ale přes obchodní rejstřík nenašel, tak nevím

p.s.
výraz "to Pehe" je z knihy Ondřeje Neffa - Tma.
asi ho má taky rád :)
Re: to Pehe
(Katsanson, 20.10.2010 11:19:46)
Odpovědět
Z pana Pehe si dělal srandu kdysi dávno nebožtík pan M. Šimek ve svém pořadu s paní Bubílkovou. Pan Pehe je jen hloupý parazitický primitiv o jehož vzdělání mám dost pochyby. Kdo ví jestli by dostudoval alespoň VUML.
Ti co zrazují vlastní krev
(Ti co zrazují vlastní krev, 20.10.2010 9:58:45)
Odpovědět
Zrádci! Ti co plijí na vlastní krev - neměli bychom jim jako národ dát vědět, co si o nich myslíme ? A tak nějak nekorektně ?
Re: Ti co zrazují vlastní krev
(Klaus, 20.10.2010 10:05:00)
Odpovědět
A není náhodou největším vlezdo... p. Petr Paulczynski s jeho zbožštěním Klause ? Každý, kdo si dovolí s VK nesouhlasit je pak vlastizrádce a měl by být lynčován.
Re: Ti co zrazují vlastní krev
(Katsanson, 20.10.2010 11:21:40)
Odpovědět
A je to tu! Pro pravdu se lidé nejvíc zlobí, že?
Re: Ti co zrazují vlastní krev
(Čtenář 1, 20.10.2010 12:53:35)
Odpovědět
Ta vaše "pravda" je jedině ta správná, že?
Re: Ti co zrazují vlastní krev
(Katsanson, 20.10.2010 13:53:08)
Odpovědět
Neřekl jsem že je to pravda, je to jen můj názor.
Re: Ti co zrazují vlastní krev
(Dan, 20.10.2010 12:36:43)
Odpovědět
Kikinu si bude muset tento národ odsoudit sám, to za nás žádný Brusel neudělá, my jsme tímto povinováni dalším generacím, ruská zrůda jménem Klaus skončí na hromadě odpadků.
Re: Ti co zrazují vlastní krev
(p, 20.10.2010 15:04:32)
Odpovědět
Ještě, že Vás tady máme, jinak bychom si nevěděli rady.
Re: Ti co zrazují vlastní krev
(yt, 20.10.2010 13:00:52)
Odpovědět
Asi pověsit? Seznam už je. Kdo není s námi je proti nám, kde jsem to slyšel?
Re: Pane Pehe, běžte už do pr.... Europrezident si může cintat vestu akorát tak v Bruseli
(Daniel Makay, 20.10.2010 15:37:19)
Odpovědět
Já myslím, že pan Pehe je opravdu dokonalý všeznalec. On opravdu všemu rozumí hlavně na různé demoliční práce umí použít velmi sofistikované články. Například i demolici demokracie dokáže popsat jako dokonalý buduvatelský, perspektivní a jediný záchraný plán.
Re: Pane Pehe, běžte už do pr.... Europrezident si může cintat vestu akorát tak v Bruseli
(Dan, 20.10.2010 16:11:29)
Odpovědět
Kikina dnes napadla veřejně britskou energetickou koncepci, po Irských volbách se Klaus opět plete do národních věcí Británie a napadá konzervativní britské politiky.

Paralelně s tím v našem tisku se Topolánek rozepisuje o éře Klasuových privatizací, kde vznikly nové ekonomické pojmy jako tunel :-)
Re: Pane Pehe, běžte už do pr.... Europrezident si může cintat vestu akorát tak v Bruseli
(Josef, 20.10.2010 17:13:51)
Odpovědět
Podle mych novin jim v UK poradil dobre! Britanie propousti z vlady pul milionu uredniku! Asi se chova jinak doma a jinak v zahranici!

UK SLASHES 500,000 GOV'T JOBS