reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Patrik přežil útok Romů. Nemá stejná práva. Je bílý a útočníci Romové...

Autor: František Matějka | Publikováno: 25.10.2010 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Ochrana mladistvých pachatelů? Neposkytování informací? Plošná hranice věku při trestní odpovědnosti? Jsem přesvědčen, že toto všechno je špatně. Cokoli je plošné, je špatně. Chci změnu. Skutečně individuální přístup k pachatelům podle jejich mentální vyspělosti a ukončení jejich ochrany. Chránit musíme společnost před nimi, ne je před společností.

„Starší, kterému bude osmnáct, je teď ve vazební věznici v Litoměřicích a byl obviněn z loupeže a těžkého ublížení na zdraví v rasově motivovaném útoku. V soudním procesu mu hrozí odnětí svobody až na dvanáct let,“ uvedla policejní mluvčí teplické policie Ilona Novotná. Nezletilého, teprve třináctiletého druhého pachatele převzalo oddělení sociální a právní ochrany dětí teplického magistrátu a podle vedoucí Martiny Fialové je zatím umístěn v Diagnostickém ústavu pro děti a mládež v Liberci. A to je vše, co jsme se oficiálně dozvěděli, neboť pachatelům ještě nebylo v době spáchání trestného činu 18 let…

V kontextu soudu pachatelů z Vítkova mě tyto dva případy nakonec donutily k hlubší úvaze o současném stavu legislativy, ale i přístupu policie k jednotlivým kauzám. Já se totiž domnívám, že by měl být starší pachatel obviněn z pokusu o vraždu. Zároveň jsem přesvědčen, že plošná hranice pro mladistvé pachatele by měla být zrušena, přičemž tento svůj postoj obhajuji individuální vyspělostí pachatelů trestných činů. Stejně tak, jako může být člověk ještě v devatenácti ve stavu, kdy opravdu není z nějakých důvodů jeho výchovy schopen posoudit dosah svých činů, máme mezi sebou jistě i třináctileté, kteří díky své vyspělosti mentální i fyzické jsou bez pochyby schopni tento dosah posoudit. V řadě případů jsou si nejen vědomi tohoto dosahu, ale i faktu, že jsou nepostižitelní, což jim dodává sílu ve svém konání stejně, jako případně dospělým, kteří je k páchání trestné činnosti přibírají.

V policejním spise k útoku na Patrika je tato věta: „Víš, co dělal Hitler s cikánama v koncentračních táborech? Tak teď si to za všechny odneseš.“ Tuto větu považuji za klíčovou, když tvrdím, že by útočníci měli být obžalování z pokusu o vraždu a to zvlášť brutálním způsobem, nikoli jen z ublížení na zdraví. Všichni víme, co dělal Hitler s cikánama v průběhu druhé světové války a jaké to pro ně mělo konce. V tomto kontextu pak citovaná věta dle mého soudu jednoznačně předcházela samotnému cíli, který měl být shodný s tím, co dělal Hitler. Tím cílem byla smrt oběti.

Současná společnost a její vnímání humanismu nás nahnalo do časů, kdy se snažíme pachatele brutálních trestných činů „převychovat“ vězením, ale drtivá většina se tam vrací za další trestnou činnost. Za pomoci různých „programů“ se snažíme z veřejných peněz socializovat asociály a vrátit je mezi normální lidi, ale v drtivé většině případů jsou to jen vyhozené peníze a „práce“ pro řadu „odborníků“. Chybí nám detenční ústavy, nemáme přístupnou databázi opakovaných násilníků a pedofilů. Nikdo z nás ani náznakem netuší, kdo bydlí v našem okolí a jakou má minulost, neboť bychom tím porušili „základní lidská práva“ pachatelů. Jsem hluboce přesvědčen, že se současná společnost musí oprostit od současného pojetí plošného humanismu a vnímají pojmu „lidská práva“. Kdo sám lidská práva jiných nedodržuje a vědomě porušuje, nemá (nesmí) na ně mít nárok.

Česká veřejnost byla systematicky masírována politiky, médii a různými organizacemi v případu žhářů z Vítkova. Tento případ se jim hodil do multikulturního mainstreamového vidění světa a jsem si jistý tím, že najednou přijde odněkud shůry požadavek na další peníze z veřejného rozpočtu pro „boj proti extremismu“, místo aby se ti nahoře věnovali podstatě problémů. Těmi jsou disproporce v přístupu k většině a menšinám, účelové mlžení v případě informování veřejnosti a zejména pseudohumanistický přístup k pachatelům trestné činnosti, kteří by měli být ze společnosti prostě vyčleněni. I z tohoto důvodu, jako prvotní krok k nápravě, požaduji přímý přenos ze soudní síně v případě útoku na Patrika. A že to zákon neumožňuje? Tak ho změňte. Řadu jiných zákonů, na kterých Vám záleží z osobních důvodů přijetí zájmů nějaké lobby, umíte změnit velmi rychle...


(Doplnění v 10:30 - Právě jsem se dozvěděl, že Ústavní soud zrušil paragraf, který neumožňoval vězňům domáhat se soudního přezkumu jejich kárných trestů. Co dodat... )

 

http://mm1.denik.cz/54/19/13let_chlapec_zmlaceny_bohosudov_krupka_romove_o_denik_clanek_solo.jpg

http://i.idnes.cz/10/053/gal/JB333fa9_05Q8ME9M.jpg

 

NECHÁME SI TOHLE LÍBIT?

 

DOSTANOU ÚTOČNÍCI ZA POKUS O VRAŽDU TAKÉ 22 LET?

reklama
11493 čtenářů | 39 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Patrik přežil útok Romů. Nemá stejná práva. Je bílý a útočníci Romové...
(vizír, 25.10.2010 1:20:48)
Odpovědět
Havlističtí židi už 20 let systematicky poštvávají cikánské etnikum na Čechy.
Za každým cikánským vrahem a kriminálníkem stojí havlistický multikulti žid který ho ze všech sil otevřeně podporuje a omlouvá .
Re: Patrik přežil útok Romů. Nemá stejná práva. Je bílý a útočníci Romové...
(bublifuk, 25.10.2010 7:16:53)
Odpovědět
A kdo poštvává Cikány na Francouze nebo Italy? Také havlovští židé? Vy zřejmě patříte k těm, co se každý večer než jdou spát, podívají pod postel, zda tam není Žid.
Re: Patrik přežil útok Romů. Nemá stejná práva. Je bílý a útočníci Romové...
(Leopold, 25.10.2010 10:46:08)
Odpovědět
Stejný postup volila po válce židovská komunita v Americe. Místo sebe nastrčila do boje za práva menšin černochy a na podporu především svých zájmů vytvářela a dosud vytváří černochům exluzivní mediální prostor. Výsledkem není nic jiného než pozitivní diskriminace bíle křesťanské populace a černoši se ve své většině dál bezcílně potulují na okraji společnosti.
Re: Patrik přežil útok Romů. Nemá stejná práva. Je bílý a útočníci Romové...
(Kalous, 25.10.2010 13:09:44)
Odpovědět
Je zajímavé, že Židé všude ci.k.ány podporují ale do Izraele by žádného nepustili. Je to nějaké pokrytecké.
Re: Patrik přežil útok Romů. Nemá stejná práva. Je bílý a útočníci Romové...
(J/R, 25.10.2010 14:21:40)
Odpovědět
Kteří Židé, které Cikány? Nejde zobecńovat. Není to tak dávno, co Sarkozy, který je z poloviny židovského původu, zaujal nekompromisní postoj vůči Cikánům přilezlým do francie, až byl označen za hnusného rasistu.
Re: Patrik přežil útok Romů. Nemá stejná práva. Je bílý a útočníci Romové...
(Kalous, 25.10.2010 14:34:53)
Odpovědět
Sarkozy se k tomu že je poloviční Maďar a poloviční Žid nikde nehlásí. Česká židovská obec je jednoznačně proromská.
Re: Patrik přežil útok Romů. Nemá stejná práva. Je bílý a útočníci Romové...
(pavel vanek, 25.10.2010 21:12:21)
Odpovědět
je mi zle jak to ctu.
Re: Patrik přežil útok Romů. Nemá stejná práva. Je bílý a útočníci Romové...
(Stilet, 25.10.2010 14:41:38)
Odpovědět
Nesvádějte české mrzkosti na Židy. I v tomto zase musí být češi horlivější velehumanisté jak jinde ve světě. I V GB a USA soudí dětské vrahy a TV je ukazuje. Jen češi jako vždy ve všem neznají míru ani ve "velehumanistrické a antirasistické korektnosti" Přece rasisté můžou podle intelektuálské svoloče být jedině běloši. Nikdy barevní a v ČR cikáni.
Re: Patrik přežil útok Romů. Nemá stejná práva. Je bílý a útočníci Romové...
(vizír, 25.10.2010 17:38:57)
Odpovědět
Nezpochybnitelný fakt je ,že všude na západě židi podporují ať už cikány, černochy i muslimy , podle nich jsou tyto agresivní entity vždy oběť zlých bílých rasistů ať se děje co se děje.
Re: Patrik přežil útok Romů. Nemá stejná práva. Je bílý a útočníci Romové...
(Stilet, 25.10.2010 22:26:00)
Odpovědět
To máte pravdu, jenže já také. Prostě nepodstrkujte vlastní české mrzkosti Židum ani jiným. Vždyť čeští prostitutí od psaní a politici nemusí všechno hanebné dělat ještě s větší horlivosti, nežli se po ních žádá. Židu není na světě zase tolik, aby byli zodpovědní za všechny hanebnosti lidstva, třebas na těch hanebnostech měli značný podíl.
Re: Patrik přežil útok Romů. Nemá stejná práva. Je bílý a útočníci Romové...
(vizír, 26.10.2010 10:35:05)
Odpovědět
Židovské mafii stačí mít v nějaké zemi pár tisíc svých lidí , z nich vždy najdou alespoň pár desítek rasistických nenávistných židů kteří budou manipulovat,korumpovat, lobbovat a prosazovat sionistickou agendu jak politickou, tak hodnotovou, imigrační i finanční ,pochopitelně s pomocí takřka neomezených fondů židovské bankovní mafie, vnější i vnitřní podporou těch medií vlastněných židovským kapitálem ,neustálém blábolení o holocaustu a antisemitismu ad nausea a podporou takovýchto mafií ze všech ostatních států pokud by se vyskytly problémy (a samozřejmě že vždy se najde dost lidských prostitutek rekrutovaných z místní lidské spodiny a zločineckého podsvětí kteří jim za úplatu budou v tomto pomáhat).
Re: Patrik přežil útok Romů. Nemá stejná práva. Je bílý a útočníci Romové...
(Stilet, 26.10.2010 14:30:46)
Odpovědět
Vizíre, že by čeští lidé byli zvířátka bez vůle? Z jedné Macharovi básně:

Zabíjej potvory kdož celý muž-především domácí nace !

Sakra proč si myslíte, ža za každou špatnosti musí být Židé? Samozřejmě že i mezi Židy jsou gauneři vyjimečných kvalit. Jenže mezi Čechy také a požehnaně. Více jak mezi Židy.
Re: Patrik přežil útok Romů. Nemá stejná práva. Je bílý a útočníci Romové...
(bezhauz, 26.10.2010 15:23:24)
Odpovědět
To je fašoun jak vidle, plete hrušky s jabkama jako klasická manipulativní oportunistická swině, vypíchnout oči, vyříznout jazyk a odseknout ruce. Kydby ste ze zeptali cigánů co si myslí otěch dvou jak je zavrhou, a odsoudí stejně jaky vy, a nebudou říkat, ti hodní kluci udělali velkou hloupost a klukovinu. Někdy mám pocit, že ti cigáni mají soudnosti víc než šovinističtí češi.
Re: Patrik přežil útok Romů. Nemá stejná práva. Je bílý a útočníci Romové...
(Ruda, 26.10.2010 22:50:47)
Odpovědět
K Vašemu názoru se dá přiklonit, ač jsem nešovinistický, pacifista a čech,něco na tom je a o něčem to vypovídá. I ten malý prostor, který je dán kauze Patrik, je zneužíván zvlaštními osobami, co si přihřívají svojí polivčičku nenávisti a mají snahu rozdmíchat další zlo na úkor poškozeného kluka bez zastání. Romové svoje dítka určitě nechválí za tohle zvěrstvo, ale nijak vehementně to nepropagují. Není možné slyšet slova "Dost bylo Patrika", z jejich úst.
My všichni, co tady žijeme, v česku, chceme jeden metr pro všechny, stejný pro každého. Snahy o pozitivní diskriminaci neprospívají ani samotným romům. A to jasně a bez nadsázky.
Re: Patrik přežil útok Romů. Nemá stejná práva. Je bílý a útočníci Romové...
(Kalous, 25.10.2010 6:44:08)
Odpovědět
Ano, když už byl z případu Vítkov vytvořen exemplární případ s velkou mediální kulisou, ať je stejně postupováno i v případě pokusu o rasistickou vraždu mladíka na Ústecku. Zvláštní jsou ale úvahy novinářů - (třeba ola ůla) - žháři akci plánovali se zlým úmyslem, ale na Ústecku šlo jen o náhodné loupežné přepadení - je to tedy nesrovnatelné.
Re: Patrik přežil útok Romů. Nemá stejná práva. Je bílý a útočníci Romové...
(Sam, 25.10.2010 8:23:50)
Odpovědět
Jestliže byla vyslovená věta, " Víš co dělal Hitler cigánům v koncentračních táborech! pak nejde o " loupežné přepadení", ale myšlenka je prostá, udělat Ti to co dělal Hitler cigánům) To že jej ještě chtěli oloupit, je jen paragraf navíc.Dovede si někdo představit,že by skupina bílých přepadla cigána úmylsmem ho tínto brutálním způsobem zabít a důvodem byla vyslovená věta? To by byla mediální hysterie ...,Mediální masaž na ubohou Natálku a citová manipulace... ukazali nám tohoto zmasakrovaného hocha? ....
Re: Patrik přežil útok Romů. Nemá stejná práva. Je bílý a útočníci Romové...
(grigorio, 25.10.2010 8:34:54)
Odpovědět
O co se vsadíte, že hoši dostanou jen mírný (výchovný) trestíček. Vždyť jak by k tomu přišli, aby i na ně platila standardní spravedlnost. To by zavánělo xenofobním rasismem (nádherný slovní obrat dneška)a to u nás, kde se tak úzkostlivě "chrání" lidská práva (jen někoho), nejde. Jo, jo a pak, že je naše justice nestranná a spravedlivá - natož aby podléhala modnímu trendu doby.............
Re: Patrik přežil útok Romů. Nemá stejná práva. Je bílý a útočníci Romové...
(Jarka., 25.10.2010 8:52:40)
Odpovědět
Proč se tento ohavný čin nezmedialisoval zrovna tak , jako Vítkov??Protože to byli cikáni, kteří napadli bílého?? Vítkov mne zaujal především tím, že matka utíkající z hořícího domku nepopadla Natálku z postýlky, ale posléze se pro ní vracela...Natálka nemusela dopadnout, jak dopadla..Dneska si hraje na milující matku...A co Patrik ??? Ten nemá právo na medialisaci v tisku, jenom proto, že ho napadli cikáni ?? Co to znamená v tomto státě?? Že se nesmí psát o ohavných činech prováděných cikány??Kde je spravedlnost ???????? Ptám se jako matka........
Re: Patrik přežil útok Romů. Nemá stejná práva. Je bílý a útočníci Romové...
(Ada, 26.10.2010 12:08:04)
Odpovědět
Znamená to , že je hodně shnilého ve státě českém. Chudák kluk z dětského domova, co šel navštívit mámu pěšky po kolejích se medializace svého skoroubití asi nedočká. Zařízení ze kterého utekl je státní a proč tedy rozviřovat, jak tam na děti dohlížejí a platit špičkového právníka, jakého by si najali rodiče děcka z bohatší funkční rodiny, kdyby se to stalo jejich ratolesti. Ti by to určitě mediálně zviditelnili.
Partik se ke své smůle ještě musí vrátit tam, kde je podobných grázlů většina. Jestli se ho ujala jeho MAMINKA nebo někdo jiný, pro dobré info o této kauze, nic nevíme.
Re: Patrik přežil útok Romů. Nemá stejná práva. Je bílý a útočníci Romové...
(Roman, 25.10.2010 12:54:32)
Odpovědět
Tak to vypadá když dva dělají totéž,ale není to totéž.Kde chybí prevence,zákony a tresty padni komu padni,lze očekávat v budoucnu jen vzájemnou nevraživost,napadání a možná i lynčování.Novináři policisté i soudci chodí kolem romských delikventů po špičkách a bojí se dokonce jen vyslovit desítky let používané pojmenování cikán,natož ještě některého stíhat.Nechci být špatný prorok,ale pokračování v tomto trendu nepochopitelného zvýhodňování, přehlížení ničení bytů,pácháni závažných trestných činů,vyplácení nepochopitelně vysokých podpor a důchodů a to i v době krize a škrtů,nebude mít konec se vzájemným objímáním.Pořád se píše jak přibývá důchodců,ale ti pracovali a platili daně,zatím co romů asi vůbec nepřibývá a těm se počítají důchody z jakých výdělků?Možná již brzy budete sklízet co jste zaseli,Havle,Uhle,Boku,Kocábe...
Re: Patrik přežil útok Romů. Nemá stejná práva. Je bílý a útočníci Romové...
(děd, 25.10.2010 15:09:24)
Odpovědět
Naprostý souhlas. Tento názor min.80ti % obyvatel politici jistě znají. Jenže nás potřebují pouze k volbám. A vymlouvají se na kritiku z ciziny, kde mají ještě větší etnické problémy.
Re: Patrik přežil útok Romů. Nemá stejná práva. Je bílý a útočníci Romové...
(Stilet, 25.10.2010 22:31:35)
Odpovědět
Děde,oni vás zase tolik k volbám nepotřebují. Dobře by se politici obešli i bez voleb. Vždy volíte ty které neznáte a kteří vám mažou med kolem huby. Vždyť oni své řeči neberou vážně. Předstírají když s vámi mluví že poslouchají co řikáte a moudře pokyvují hlavou, ale myslí na jiné věci tak že mluvíte ve skutečnosti jen pro sebe a né pro uší politika.
Re: Patrik přežil útok Romů. Nemá stejná práva. Je bílý a útočníci Romové...
(Rambo, 25.10.2010 15:25:30)
Odpovědět
Až bude zle, Pehe si zabalí kufr a odjede zpátky do bezpečí...Havel má dům někde na letovisku, všichni jsou za vodou, to se jim to z poza buka žlampe, a my si to tady ODSkáčeme, .. naše země nezkvétá..že, běžte už do pe rde le, vlezdo bruselisté, slušný občan ČR je Vám u ř iti , piklujete se cizími mocnostmi. ČT je soukromou fa pravdoláskovbců, a my jim to platíme, z dani- stát, povinné konsesionářské poplatkyz , jak za feudalismu! Co dál občané?
Re: Patrik přežil útok Romů. Nemá stejná práva. Je bílý a útočníci Romové...
(Franta, 30.10.2010 22:02:49)
Odpovědět
Lidi když to takhle pročítám tak si myslím že je už čas vzít hole do rukou a vyhnat tu sebranku ze senátu,sněmovny a vlády.Jinak my bílí budem stále diskriminováni.A cikáni se budou stále mít dobře.Vím očem mluvím já mezi nima musím bydlet.
Re: Patrik přežil útok Romů. Nemá stejná práva. Je bílý a útočníci Romové...
(Rambo, 25.10.2010 15:25:36)
Odpovědět
Až bude zle, Pehe si zabalí kufr a odjede zpátky do bezpečí...Havel má dům někde na letovisku, všichni jsou za vodou, to se jim to z poza buka žlampe, a my si to tady ODSkáčeme, .. naše země nezkvétá..že, běžte už do pe rde le, vlezdo bruselisté, slušný občan ČR je Vám u ř iti , piklujete se cizími mocnostmi. ČT je soukromou fa pravdoláskovbců, a my jim to platíme, z dani- stát, povinné konsesionářské poplatkyz , jak za feudalismu! Co dál občané?
Re: Patrik přežil útok Romů. Nemá stejná práva. Je bílý a útočníci Romové...
(Krewca, 25.10.2010 20:42:20)
Odpovědět
Neřekl bych, že si to doslova ODSkáčeme, protože za tohle pravicoví politici nemůžou. Za tohle může KSČSSD a lidi, kteří je volej, jen aby nedošlo k vládním škrtům, který jsou potřeba! (nikomu z vyhozených úředníků to nepřeju, ale se vzděláním, s jakým působili ve státní správě, si určitě najdou uplatnění jinde) Jestli se tahle země nezreformuje a bude furt rozdávat vysoký soc.dávky nepotřebnejm, o což se, mimochodem, levice snaží, půjdeme pěkne brzo do s*aček... Ano, máte pravdu, že tihle všichni tomu uniknou, ale my tomu zbytečnému rozdávání ještě můžeme zabránit, a to (bohužel včera bylo na první pokus pozdě) nejdřív u příštích voleb...
Re: Patrik přežil útok Romů. Nemá stejná práva. Je bílý a útočníci Romové...
(cech, 25.10.2010 20:23:58)
Odpovědět
zidi jo za vsechni muzou oni...co to je za dementy kteri pisou ze zidi zponzorujou cigany ty sponzorujeme my vsichni !!! jak zidi muzou zpolupracovat s islamcema kdyz proti nim bojujou staci se jednou za rok podivat do televize...a zadna nabozenska valka neexistuje protoze zadna strana nedava moznost konvertovat... to si rikate Cesi nebo Moravaci nemate ani kapku krve cecha nebo Moravaka hrajete si na prave cechy ale nejste jimy vas fotr nebo matka je nejaky skurveny nemec. jinak do plynu by cesi sly hned po ciganech a zidech jelikoz nebyli pravi nemci ale slovane.ale ja jakozto pravej cech ale pravej cech bych cigany deportoval do indie,a multikultura nefunguje.tecka
Re: Patrik přežil útok Romů. Nemá stejná práva. Je bílý a útočníci Romové...
(ejka, 25.10.2010 20:38:58)
Odpovědět
Trochu jsme odbočili od tématu: "zločin a trest". Jsem tohoto názoru: Za stejný zločin stejný trest, bez ohledu na to zda byl útočník nebo oběť bílý, černý, hnědý, fialový, nebo puntíkatý. Bílého to bolí stejně jako ty ostatní. To by se nakonec mohlo stát, že by se "pogromy" dělaly na bílé, dle logiky, že trest bude nejmenší. A nejen tresty a práva, ale i povinnosti by měli mít všichni stejné, vždyť podle těch, kteří nám kážou o morálce jsme všichni stejné lidské bytosti. Ejka
Re: Patrik přežil útok Romů. Nemá stejná práva. Je bílý a útočníci Romové...
(marryan, 25.10.2010 21:49:28)
Odpovědět
žít vedle cigánů je něco strašného.a znašich peněz platíme odborníky zastávající se této "mešiny".byly volby, koho jste zvolili-nebo ne(a přihráli hlas volicí většině)??
Re: Patrik přežil útok Romů. Nemá stejná práva. Je bílý a útočníci Romové...
(koc man, 26.10.2010 0:14:41)
Odpovědět
Obrovská chyba je že stále je u nás prosazována pozitivní diskriminace. Chci aby byla rovnost,ta je však postupně občanům odebírána. Souhlasím za stejný čin ,stejný trest. Nenávist proti romům je vyvolávána jimi samotnými s velkou podporou těch,kteří daleko více parazitují na romech - neziskovky vyžírající stát. V normálním právním státě by měl být stejný postup proti těm,co vyvolávají nenávist a útočí na kohokoliv. Dnes je znevýhodňována krajní pravice,jsou nad ní vynášeny předpisové tresty a za stejné činy si sedí krajní levice v parlamentě. Je to zde fuj,bluj.Pozitivní diskriminací je porušován prvního a nejdůležitější zákona ČR a tím je Ústava.Politickými procesy jakými jsou soudy s Vítkovskými a v součané době politický proces s krajní pravicí nažene těmto skupinám desetitisíce voličů v dalších volbách z řad chudnoucí střední vrstvy. Copak si politici nečetli historii díky čemu získali v Německu hlasy národní socialisté?
Re: Patrik přežil útok Romů. Nemá stejná práva. Je bílý a útočníci Romové...
(vizír, 26.10.2010 1:27:30)
Odpovědět
Tzv."pozitivní diskriminace" je židovský koncept vycházející z židovské protibělošské rasové nenávisti a xenofobie a prosazovaný těmito rasistickými nenávisnými židy pod rouškou levice.
Re: Patrik přežil útok Romů. Nemá stejná práva. Je bílý a útočníci Romové...
(Ada, 26.10.2010 11:07:36)
Odpovědět
No to je ale blábol!! To se nestydíte využívat chudáka zmláceného kluka ke svým nechutným protižidovským útokům? Takové zastání Patrik z dětského domova nepotřebuje..
Jste stejný odpad jako ti tři "malí" cigosi, protože z vašich štvavých nesmyslů vyplývá, že kdyby po kolejích šlo malé židovské dítě, také by jste si také rád kopnul.
Je opravdu úsměvné, že kdyby se v téhle republice semlelo cokoli, vždycky za to můžou židé a V. Klaus.
Re: Patrik přežil útok Romů. Nemá stejná práva. Je bílý a útočníci Romové...
(vizír, 26.10.2010 13:15:43)
Odpovědět
aha , takže vy nejste schopen vyvrátit můj příspěvek takže zde vyvracíte to co jste si vymyslel že bych podle vás napsal ..
Re: Patrik přežil útok Romů. Nemá stejná práva. Je bílý a útočníci Romové...
(Ada, 26.10.2010 15:58:30)
Odpovědět
Já tady nechci nic vyvracet, pouze konstatuji, že jste stejný odpad jako ti tři cigoši. To že do diskuze o Patrikovi podsouváte Vaši nenávist vůci Židům a melete cosi o ž. protibělošské rasové nenávisti není k vyvracení, ale ke zvracení. ( moje jedno malé é navíc,ani př
ípadné slohové nesrovnalosti na tom nic nemění)
Vaše definice "pozitivní diskriminace" je snůška blbostí, na kterou vám skočí akorát podobně orientovaný, nenávistný trouba s nijakým IQ. Až příště budete mít potřebu překrucovat po svém již danné a jasné pojmy (pozitivní diskriminace), nahlédněte do slovníku, to není ostuda. Jelikož jste to ve své snaze pomoci Patrikovi opomněl udělat, tak jste si také rád kopnul. Tentokrát do těch, kteří pozitivní diskriminaci odnášejí v nemalé míře.
Re: Patrik přežil útok Romů. Nemá stejná práva. Je bílý a útočníci Romové...
(Libor, 26.10.2010 12:03:16)
Odpovědět
http://www.chcemestejnymetr.cz/
Re: Patrik přežil útok Romů. Nemá stejná práva. Je bílý a útočníci Romové...
(ruda, 26.10.2010 16:05:03)
Odpovědět
Je to normální?

http://www.denik.cz/regiony/detsti-vrazi-duchodkyne-z20100628.html
Re: Patrik přežil útok Romů. Nemá stejná práva. Je bílý a útočníci Romové...
(Jahoda, 26.10.2010 16:42:23)
Odpovědět
až uvidím na noční obloze padat hvězdu budu si přát,aby stejně jako Patrik dostal od Romů přes tlamu taky Kocáb,Stehlíková a Havel.
Re: Patrik přežil útok Romů. Nemá stejná práva. Je bílý a útočníci Romové...
(Šoumen, 26.10.2010 17:56:31)
Odpovědět
Je to prostě jasné. Rasistický útok z úmyslem zabít. Takže pokus o vraždu jako ve Vítkově, neboť poškozený utrpěl fyzickou a duševní újmu a má štěstí, že nepřišel třeba o oko, jak ten hoch v Břeclavi. Takže pokud pojmeme závěrečnou řeč soudce a státní zástupkyně jak byly řečeny, tak také rovnou 22 let kriminálu a přenos ze soudní síně a mediální masáž na city občanů, ať je to všechno stejné podle jednoho metru pro všechny.
A to opomíjím fakt, že když by hořelo u vás doma, tak se první budete snažit zachránit děti, ale matka se na ni vykašlala, protože se musela jít nadýchat čerstvého vzduchu a pak si taky mimo jiné vzpomněla, že má nějakou Natálku a snažila se jí už silně popálenou zachraňovat. A protože média vedla dál svou kampaň, tak se na obrazovkách ukazovalo, jak moc ji milují a udělali by pro ni vše /hlavně za ty prachy co dostali od nás daňových poplatníků/. Tak ji možná měli zachraňovat dřív, než když byla už tak popálená. Nevím, třeba si říkali, tak si uděláme jinou. Je to kruté, ale je to tak. A dokud tu nebude měřeno stejným metrem, jak u tohoto hocha, nebo u toho z Břeclavi, tak tu máme zpět zpolitizované procesy, jako v 50-tých letech minulého století a můžeme si fakt o demokracii a svobodě nechávat jen zdát, neboť ji máme jenom na papíře v ústavě. Proč nedělají média, tisk, ČT, TVZhovna nějaké dusno jako u procesu ve Vítkově, proč tu neexistují přenosy ze soudní síně, proč se tu nehraje na city, proč neznáme profily a jména pachatelů? Na těchto případech vidíte, o čem to je.
Re: Patrik přežil útok Romů. Nemá stejná práva. Je bílý a útočníci Romové...
(Jahoda, 27.10.2010 13:53:43)
Odpovědět
Ještě jsem se chtěl zeptat,proč v článku není uvedeno i to,že byl Patrik jako nezletilec i brutálně a sadisticky znásilněn?
Celé toto přepadení proběhlo asi takto.
Patrik chtěl vidět maminku po které se mu stýskalo,protože byl ale dítě a neměl peníze na vlak,šel za maminkou pěšky po kolejích.
Cestu mu přehradila skupina Rómů(záměrně nepíši cigánů) a chtěla po něm mobil,nebo peníze.
Ani jedno z toho ale Patrik neměl,tak byl odvlečen do lesa a tam přinucen k orálnímu sexu,kdy musel ssát ŮD přítomným Rómům a polykat jejich semeno.
Pak byl přivázán ke stromu a bičován páskem a bit kopanci a pěstí za častování rasistických verbací,jako že skončí stejně jak to dělal hitler v koncentrácích s vězni.
Tedy pokus o loupežnou vraždu,protože poté se Patrika Romští rasisté pokouší i utopit v potoku.
Tak k tomu asi toliko...uvědomuje si Kocáb jak strašně ho lidé nyní nenávidí?
Protože tam,kde se takto ubližuje malým dětem končí legrace.
A to doslova!