reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Smrt ve středu
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Skupinový sex do škol nepatří, míní ministr školství Dobeš

Autor: Lukáš Petřík | Publikováno: 27.10.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

26.10.2010 15:01 - Kontroverzní příručku sexuální výchovy, ve které se doporučuje například i hra „kompot“, při které děti měly sdělovat svým vrstevníkům, zdali již měly menstruaci, onanovali, viděly porno a podobné věci z intimního života, ministerstvo školství sice stáhlo, avšak čtenář ParlamentníchListů.cz upozornil redakci na podobný případ, který se stal ve škole.

Během adaptačního kursu na střední školu, kdy se měli noví spolužáci navzájem seznámit, totiž děti hrály podobnou hru jako kompot, aniž by o tom byli rodiče informováni. Kdo souhlasí s manželskou nevěrou, postaví se na určené místo, kdo nevěru odmítá, postaví se na opačnou stranu. Instruktor vybírá zástupce z každé skupiny, jenž má svoje stanovisko hájit.

Kdo má rád porno a skupinový sex?

Následují potrat, sledování pornografických filmů, striptýz, homosexuální styk a hra graduje dotazem, zda je dobrý skupinový sex. Nakonec dívka z katolické rodiny zůstává osamocena a otřesená odmítá se dál hry účastnit. Zajímavý je i fakt, že učitelka ze třídy se postavila na stranu obhájců skupinového sexu.

„Mé patnáctileté dceři stojící po většinu hry proti názoru své třídě nešlo na rozum, jak taková hra může přispět ke stmelení skupiny stojící na prahu společných čtyř let studijního života. A proč ještě dříve, než si zapamatuje jména svých spolužáků a než zjistí, jaké má kdo zájmy, musela vědět, kdo nemá problém s análním či skupinovým sexem," komentoval záležitost otec dítěte, který si na postup školy stěžoval u ředitele.

Je to vážná věc, míní ministr

„Seznamovací kurs" připravovala takzvaná zážitková agentura. Ministra školství Josefa Dobeše jsme požádali o vyjádření, zda takovéto hry nemohou některým dětem způsobit trauma.

„Vidím to jako problém a podobnými případy jsem se zabýval. Jedná se o takzvané adaptační programy, kdy v rámci navázání vztahů mezi spolužáky ti prváci absolvují takovýto kurz na začátku školního roku. Jsou na to firmy, které pro ně připravují program. Já když řeším podobné problémy, tak jsem zaražen tím, že ředitelé těch škol přistoupí na takové projekty, aniž by se dopředu informovali, co se na tom kursu má dít, a zpětně, co se dělo a kam až se zašlo v těch adaptačních technikách," řekl ParlamentnímListům.cz ministr Dobeš.

Kurs může dítě poškodit

„V tom případě, o kterém se bavíme, již nejde o adaptační techniku. Takováto věc tu studentku může velmi hluboce zasáhnout. Dokáži si představit, o co víc musí být takovým zážitkem zasažena, když ty své budoucí spolužáky ještě nezná," míní Dobeš.

Dobeš uvedl, že když se seznamuje s podobnými případy, tak nezjišťuje nějaké pochybení v tom, že by cíleně mělo být nějaké dítě vystaveno stresu, ale spíše se podle něj jedná o amatérismus a nezkušenost s těmito programy, které se vyrojily jako houby po dešti.

„Ti ředitelé od programů očekávají něco jiného, než se může nakonec objevit, a já jim kladu na srdce a doporučuji, aby jim ty agentury dopodrobna odvykládaly a představily techniky kurzu. A aby ředitelé získali zpětnou vazbu od učitelů a rodičů, protože ty děti tam opravdu mohou být vystaveny něčemu podobnému a to není v pořádku," dodal Dobeš.

Školy mají s rodiči komunikovat

Prvnízprávy.cz informovaly, že ředitelé škol, kteří se připojili k protestu proti sexuální výchově na školách, jsou dopisem z ministerstva vybízeni, aby svůj podpis pod petici vysvětlili. Za odmítnutí vyučování sexuální výchovy pak dle dopisu hrozí ředitelům právní postih, a to pro neplnění Rámcového vzdělávacího programu Základní vzdělávání.

„To se přiznám, že o této věci nevím. Já jsem naopak inicioval dopis, v němž se říkalo, že ta kontroverzní příručka není materiálem ministerstva a není učební látkou. Říkám školám, aby na prvních třídních schůzkách informovali rodiče, jakým způsobem se přednáší sexuální výchova na jejich škole a pokud by s tím představeným způsobem rodiče nesouhlasí, takže je třeba najít alternativní program a respektovat vůli rodičů," reagoval Dobeš.

Škola má informovat, ne hlásat světonázor

Dobeš míní, že škola by neměla hlásat světonázor, nýbrž že by měla dětem poskytovat pokud možno co nejvíce objektivní ucelené strukturované informace, ne dílčí data, aby dítě vědělo, že existuje několik „přihrádek" a dítě samo si má otevřít přihrádku, která mu připadá správná.

„To je podstata toho, co děje, a ta sexuální příručka to jenom vyostřila. Jsou rodiče, kteří se bojí, že by škola vedla děti k jinému světonázoru, než kam je vede rodina. A to uznávám, že není dobře. To se dělo v minulosti. To byla ta dvojí morálka, kdy se ve škole něco říkalo a doma se to říkalo jinak. A ředitelům říkám, že v oblasti světonázoru by měla být škola naprosto neutrální," míní ministr.

Neposlat dítě do výuky je krajní možnost

Pokud mají rodiče problém s výukou, tak by se nejdříve podle ministra měli pokusit domluvit s vedením školy, případně se školskými radami a poslední instancí je ministerstvo. „Já jsem ministr, který říká, že si váží zodpovědného rodiče. Já jsem s těmito rodiči vedl dialog a za několik týdnů se mám s nimi znovu setkat. Já si jich velmi vážím, protože je potřeba, aby zde byli rodiče, které se zajímají o své děti a o to, co se děje ve škole," řekl Dobeš.

Redakce požádala ministra, aby okomentoval možnost, že by k dohodě rodiče se školou nedošlo, a rodič by neposlal své dítě například na hodinu sexuální výchovy.

„Já bych řekl, že morální právo na to má, ale je to až krajní mez a je mi pak líto, že k tomu došlo. Já věřím a můj dopis školám k tomu směřoval, že škola má brát rodiče jako partnera. Od ředitelů naopak slýchám velké stesky, že rodičům je jedno, co se děje ve škole, nezajímají se o své děti, jejich děti se chovají hrozně, jsou obtížně zvladatelné a když se na rodiče škola obrátí, tak v tu chvíli ti rodiče nemají zájem a mnohdy jsou i arogantní," dodal ministr Dobeš.

 

Čtěte také:


reklama
1959 čtenářů | 66 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Katolicko-islámská žumpa
(Nermuť Jan, 27.10.2010 1:07:18)
Odpovědět
Všeho moc škodí. Například v Itálii chce aliance kriminálních katolicistů a islamistů zakázat nošení minisukní a džínů. Pokutovat chtějí dokonce i kraťasy. Bigotní katolicisticko-islamistická žumpa chce také zakázat "rouhání", fotbal, opalování, líbání, sekání trávy a stavění hradů z písku. Fašističtí islamokatolicisté chtějí ženy zabalit do burek a udělat z nich podlidi. Blíží se však čas, kdy slušní domorodí obyvatelé Evropy chytnou katolické a islámské bigotní vetřelce za límec a vyhodí je zpět do pouště, kam tyto nacistické ideologie patří!!! Slušní domorodí obyvatelé Evropy, povstaňme a společnými silami svrhněme nadvládu zla, nadvládu katolického fašismu a islamismu! Pryč s Petříkem, Lhoťanem, Semínem a Sáňkou!!!
Zdroj: http://www.novinky.cz/koktejl/214994-italske-mesto-chce-zakazat-minisukne-za-jejich-noseni-hrozi-tisicove-pokuty.html
Re: Katolicko-islámská žumpa
(Sam Opal, 27.10.2010 9:15:28)
Odpovědět
Souhlasím Nermuti s Jahodou,že budeš nejspíš provokatér a ne kretén,jak tě zde mnozí častují .Neboť když chceš,tak píšeš docela rozumně a z toho naplácáš takové hovadiny ,jako před chvílí.
Trochu mi připomínáš jiného pitomce z klausových stránek,ještě než tam zrušili diskuzi. Tuším,říkal si obdivovatel a byl stejně ujetej jako ty .Nakonec kdoví,jestli s ním nejseš v nějakým vztahu.
Re: Skupinový sex do škol nepatří, míní ministr školství Dobeš
(učitel, taťka národa, 27.10.2010 3:56:33)
Odpovědět
jo jo, učitelky..., ty byly vždycky pokrokové, ale mít na to přímo kurzy... no ale vlastně, takové školení, třeba o nejpokrokovější pracovní metodě "překonej sám sebe a vytrvej", taky ušlo :-))
Re: Skupinový sex do škol nepatří, míní ministr školství Dobeš
(Ka, 27.10.2010 6:52:31)
Odpovědět
No co - mravy se mění. Kdysi každý středoškolský nebo vysokoškolský student který něco ukradl, byl vyhozen ze školy. Nyní mohou někteří vězni studovat VS i ve vězení (jestlipak si to platí?), tak proč by se nemohl vyučovat i skupinový sex? Kdysi velmi dávno se museli maturanti vyučit i základům nějakého řemesla (zámečnictví, zemědělská výroba ap.), vona je ta prostituce a sex nyní také řemeslo.
Re: Skupinový sex do škol nepatří, míní ministr školství Dobeš
(Leopold, 27.10.2010 6:55:57)
Odpovědět
Další chladnokrevně vykalkulovaný útok na kořeny křesťanské civilizace. Tentokrát zamířený na nezralou nastupující generaci, tedy naší budoucnost. Toto "zážitkové" podnikání by mělo být posuzováno jako trestný čin mravního ohrožování mládeže. Jakoby nestačilo, že jsou děti od malička ovlivňovány ubohostí a a mravním úpadkem, který na ně ze všech stran chrlí nejrůznější televizní stanice a vydavatelé tiskovin. Všechno je to cílená kampaň, která má z lidí vytvořit stádo polozvířat zcela ovládaných svými pudy.
Re: Skupinový sex do škol nepatří, míní ministr školství Dobeš
(Plašmuška, 27.10.2010 9:33:01)
Odpovědět
Odmítám, aby moje dítě bylo probantem takových EXPERIMENTŮ! Do plnoletosti jsem JÁ RODIČ před zákonem zodpovědný za své dítě!!,Rodič před svým dítětem je zodpovědný za své dítě CELÝ život! My, já a matka jsme dítě zplodidili, je naši spermii a vajíčkem, m,atka jej nosula a porodila, nikomu jinému NEPATŘÍ než rodičům! JSOU TO ZA PROJEKTY, DISKUTOVAL Je NĚKDO S NÁMI RODIČI? JE MINISTERSTVO A MINISTERSKÝ úŘEDNÍK NAD RODIČEM? Stát si bere právo na naše děti, Chování státu, hodné srovnání Severní Korey! Takové praktiky, by měly být postavené mimo zákon pro ohrožování mravní výchovy našich děti|? Ptal se někdo rodičů, zda svěří své dítě pro takové praktiky. Podepisovali rodiče informovaný souhlas? Rodič posílá dítě do školy v dobré víře,škola zneužívá tuto důvěru. Dnes už je situace tak vyhrocená, že mezi rodičem a školou by měla být před vstupem podepsaná smlouva, do jaké školy a za jakých podmínek své dítě posílám!!Lidská práva zahrńuji i práva rodiče vychovávat své dítě i práva dítěte na ochranu !! BRAŇME SVÉ DÉTI,PATŔÍ NÁM. AUTORY TĚCHTO PROGRAMU BYCH NECHALA ZAVŔÍT PRO šíření DEVIATNÍch PRAKTIK a MRAVNÍ OHROŽENÍ NEZLETILÝCH!! BÝT RODIĆEM PODALA BYCH TRESTNÍ OZNÁMENÍ. MUSÍME ZNÁT PRÁVA RODIĆů i dětí, abychom je mohli uchránit před zvůli ministerstva i mnisterských úředníků!!!!i u soudů nejvyších.
Re: Skupinový sex do škol nepatří, míní ministr školství Dobeš
(Beroun, 27.10.2010 17:16:38)
Odpovědět
Stoprocentni souhlas!
Re: Skupinový sex do škol nepatří, míní ministr školství Dobeš
(Kop, 29.10.2010 13:34:53)
Odpovědět
Pro všechny fanoušky vám město eurokultury přináší i komediantské představení tohoto takydoktora, sledujte program a můžete se se svým idolem i setkat:
http://www.plzen.eu/uzij-si-plzen/akce-mesta/aid_49135/uzloviny.aspx

http://www.divadlo-pluto.cz/home.php?page=vystoupeni_uzloviny

foto z divadélka velice výživné, ten člověk je opravdu uchyl... nemám slov
Re: Skupinový sex do škol nepatří, míní ministr školství Dobeš
(ravnogorec, 27.10.2010 10:48:29)
Odpovědět
Na to přece nemusím být z "katolické rodiny", abych byl proti tomuhle hnusu. Mám dojem, že poslední dobou se tento web stává jakýmsi katolik.cz
Re: Skupinový sex do škol nepatří, míní ministr školství Dobeš
(Joseph, 27.10.2010 10:58:11)
Odpovědět
Asi by bylo vhodné příručku sexuální vychovy nějak vhodně upravit. Sexuální vychova do ale škol určitě patří, asi ne do první třídy, ale na druhém stupni v tom nevidím problém. Jinak hrozí, že se neinformovaní žáci nakazí AIDS, nebo příliš brzy otěhotní. Odstrašujícím příkladem budiž katolický fundamentalista Michal Semín, který dodnes neví, co to je antikoncepce vč. kondomu. Podle některých magorů je sex jako potěšení nepřípustný a slouží jen k plození dětí.
Re: Skupinový sex do škol nepatří, míní ministr školství Dobeš
(Sm Opal, 27.10.2010 11:48:58)
Odpovědět
Nu,přestože za našich školních let sexuální výchova neexistovala a žádný úchyl nám z tv obrazovek neradil co a jak , přesto jsme jaxi věděli co si počít s děvčetem v soukromí.Pravda ,po AIDS tehdy nebylo ani vidu ani slechu. Ten se ve světě objevil až zhruba s onou sexuální výchovou
Re: Skupinový sex do škol nepatří, míní ministr školství Dobeš
(Petr Veliký, 27.10.2010 12:28:22)
Odpovědět
Také ta neznalost na vaší generaci zanechala ošklivé následky. Např. u dívek v tehdejší ČSSR velmi běžná neplánovaná těhotenství ve velmi mladém věku 15 až 20 let. A s tím související obrovské počty potratů, třeba na konci 80. let přes 100.000 ročně, dnes počet potratů klesá ke 20.000. Katolická církev potraty odsuzuje, ale svojí proti-antikoncepční politikou dělá vše pro to, aby jich bylo co nejvíce. Sexuální revoluce začala na konci 60. let s příchodem Hippies a do ČSSR krátce poté, důkazem jsou již mnou zmiňované těhotenství dívek ve velmi mladém věku. Hiv bylo na světě zaznamenáno někdy na přelomu 70/80. let a v ČSSR 1985. Potom se začal rychle šířit, protože sexuální výchova za vaší generace nebyla žádná.
Re: Skupinový sex do škol nepatří, míní ministr školství Dobeš
(Kalous, 27.10.2010 14:44:42)
Odpovědět
No Petře Veliký, moc vědecky s fakty nepracujete. Srovnáváte nesrovnatelné - počty interrupcí v ČSSR včetně Slovenska (r.89 107 tsis.) a jen ČR (r. 07 25 tis.) . Dále tehdy byla porodnost nejméně o 10-20% vyšší přes interrupce než nyní. A potom věda velmi pokročila - současná antikoncepce se nedá vůbec srovnat s s tou před 20 lety jak co se týče praktičnosti tak účinku. A vliv katolické církve na dnešní společnost je stejný nebo ještě menší než v r. 89, do kostela chodí čím dále míň lidí. Asi Vás ta neznalost také poznamenala.
Re: Skupinový sex do škol nepatří, míní ministr školství Dobeš
(Petr Veliký, 27.10.2010 15:17:18)
Odpovědět
Plácáš nesmysly. Radši si o tom něco přečti, hlavně v odstavci interupce v čr http://cs.wikipedia.org/wiki/Interrupce
"Prudký nárůst umělých potratů byl zaznamenán v polovině osmdesátých let, kdy byla miniinterrupce povolena a prováděna ženám zdarma za pokračující nedostupnosti jiné antikoncepce. Byla proto využívána jako antikoncepční metoda. Maxima bylo dosaženo mezi lety 1988 a 1990 (97,1; 98,2 a 96,2 potratů na sto porodů). V porovnání s evropským průměrem byl počet potratů i interrupcí v ČR vysoký. K úbytku nastalo po roce 1990, tento trend pokračoval až do roku 2007."
Re: Skupinový sex do škol nepatří, míní ministr školství Dobeš
(Ka, 27.10.2010 20:14:16)
Odpovědět
Ty chytráku, přečet jsem si to možná dříve než ty. A také alespoň 10 dalších pojednání. Podstatné je že ubývá jak potratů (musí se platit) tak i porodnosti. A kdyby byla taková úroveň antikoncepčních prostředků jak je nyní, tak by potratovost byla i tehdy rovněž asi na dnešní úrovni. Dříve musela holka do interrupční komise a jít na skutečný potrat, dnes se.žere pilulku před tím - když zapomene nebo je znásilněna i potom a nikam nemusí. Nesrovnatelné.
Re: Skupinový sex do škol nepatří, míní ministr školství Dobeš
(Petr Veliký, 27.10.2010 21:14:47)
Odpovědět
Hele ty chytráku, potraty klesly čtyřnásobně, zatímco porodnost o třetinu. Dříve musela holka na potrat, protože sexuální vychova byla tabu a tudíž vůbec nevěděla nic o antikoncepci. A navíc v tehdejší generaci bylo dítě v 15ti nebo 18ti letech "in", v tomto školním věku však ne každá holčička mohla svoje děťátko uživit, proto šla na potrat.
Re: Skupinový sex do škol nepatří, míní ministr školství Dobeš
(Sam Opal, 27.10.2010 14:52:39)
Odpovědět
Docela hustá demagogie!
No,však jednou poznáš!
Jenom malou repliku.
Zajimavé je ,že na vdory těm potratům národ tehdy "na vymření" nebyl a dokonce i na ty důchody měl kdo dělat.Jsem jen zvědav,kdo bude jej ale financovat tobě.
Třeba do tý doby naučíte Romy chodit do práce!-:D))
Re: Skupinový sex do škol nepatří, míní ministr školství Dobeš
(Petr Veliký, 27.10.2010 15:12:33)
Odpovědět
Žádná demagogie. Žádné argumenty nemáš kašpárku.
Re: Skupinový sex do škol nepatří, míní ministr školství Dobeš
(Sam Opal, 27.10.2010 16:02:48)
Odpovědět
No ,myslím že ne za kašpárka,ale za pořádýho kašpara budeš ty,až ti "pracující" Romové budou vydělávat na onen důchod,protože díky tvojí školní "osvětě" těch pár domorodců v produktivním věku vydělá stěží na zaopatření vlády a parlamentu.
Jedině snad,že by tebe a tobě podobné ajnštajny naklonovali.
Re: Skupinový sex do škol nepatří, míní ministr školství Dobeš
(Petr Veliký, 27.10.2010 16:18:43)
Odpovědět
Já jsem ale psal o vysokém počtu potratů v tehdejší sexuálně nevzdělané ČSSR a ty jsi diskuzi zavedl k Romům. Protože žádné argumenty nemáš kašpárku.
Re: Skupinový sex do škol nepatří, míní ministr školství Dobeš
(Sam Opal, 27.10.2010 17:03:33)
Odpovědět
No a já ti na to odpověděl,že díký té tvé dnešní "vzdělanosti" nebo snad zdělanosti-:lol)) ti na důchod budou vydělávat zřejmě Romové.
Tak nevím co na tom nechápeš.
Mám ti to napsat maďarsky,ty kašpare?
Re: Skupinový sex do škol nepatří, míní ministr školství Dobeš
(Petr Veliký, 27.10.2010 18:27:11)
Odpovědět
Jistě kašpárku, já o voze a ty o koze.
Takže podle tebe je lepší o sexu nic nevědět, nekontrolovatelně se množit, žádná antikoncepce, samé potraty, rizikové těhotenství mladých dívek, šíření pohlavních chorob.
Já naopak dávám přednost sexuální osvětě, regulaci porodnosti, antikoncepce jako prevence nechtěnému početí a proti pohlavním chorobám, méně potratů, méně rizikového těhotenství u mladistvých dívek, dítě má přijít do zajištěného vztahu a ne že bude rodit malá školačka jako za socialismu.
Vidíš ten rozdíl kašpárku?
Re: Skupinový sex do škol nepatří, míní ministr školství Dobeš
(Petr Veliký, 27.10.2010 18:38:52)
Odpovědět
Ještě něco bych pro tebe měl, kašpárku. Když sexuální výchova neexistovala a tomu hošíkovi o tom doma nikdo neřekl, jak pak mohl vědět co s dívkou v soukromí. Četl něco od doktora Uzla, jak se tehdejší dívky bály, že po líbání otěhotní. Nebo se lekly, co že to mají ti hošíci mezi nohama. Nebo že kondom použily několikrát a pak otěhotněly, nevědíce, že kondom je na jedno použití. To jste byli tedy pěkně vzdělaní, eh, chtěl jsem říci zdělaní, lol.
Re: Skupinový sex do škol nepatří, míní ministr školství Dobeš
(Sam Opal, 27.10.2010 19:21:33)
Odpovědět
Tak doktor Uzel,říkáš?-:lol))
A ty jsi dokonce i něco četl! A ještě k tomu od doktora Uzla!-:lol))
No,když to napsal doktor Uzel,tak to musí být určitě Pravda!-:D
Tak to mě tedy dostalo.
Utři si nudli a vyčurat a spinkat.Ráno vstáváš do školky bobečku a pro příště ,když se dospělí baví ,není slušné jim bez dovolení do toho vstupovat.Víš? O tom ti ale doktor Uzel ještě nic neřek?
Možná,že ale už zítra.Možná že zítra zrovna doktor Uzel bude mít u vás ve školce zase přednášku.
Ty doktore Uzle !D)D)D)D)D)
Chachacha prej doktor Uzel!!!!-D
Re: Skupinový sex do škol nepatří, míní ministr školství Dobeš
(Petr Veliký, 27.10.2010 19:41:00)
Odpovědět
Ale no tak bobečku, do školy už dávno nechodím. Buď slušný kašpárku, z mých daní platím tvůj důchod. Uzel je uznávaný odborník, i když ne vždy s ním souhlasím. Ta vaše generace byla tedy pěkně zdělaná lol.
Tak dědečku, šup na záchod, a pořádně tlačit, víš že starší lidi trpí inkontinencí. A potom spinkat, dostatek spánku je pro dědečka hodně důležitý. A pozor na potíže s prostatou. lol ))
Re: Skupinový sex do škol nepatří, míní ministr školství Dobeš
(Ka, 27.10.2010 20:21:48)
Odpovědět
SamOpale, on ten Petr Bl.bý neví, že si na ten důchod vydělává 40-45 let skoro každý sám, tak jak si zase on vydělává na svůj. Nebo zase na jeho školy zadarmo vydělával také někdo jiný než on. A i bez nějakých občas úchylných teorií Uzla jsme žádnou vědeckou sexuální výchovu nepotřebovali - skoro každý si zjistil co potřeboval sám.
Re: Skupinový sex do škol nepatří, míní ministr školství Dobeš
(Sam Opal, 27.10.2010 20:48:01)
Odpovědět
Přesně tak Ka.
Teď se divím,že jsem jsem se s tím oslíkem tady "zapletl".
To se raděj bavit s J.Nermuťem.
Ten mívá občas geniální nápady ,na rozdíl od tohoto pitomce.
Re: Skupinový sex do škol nepatří, míní ministr školství Dobeš
(osvětová sexuální aktivistka, 29.10.2010 9:29:24)
Odpovědět
Kdo to naučil Adama a Evu v ráji? Nebýt Uzla, Petr veliký by nevěděl na co má bimbocha.
Re: Skupinový sex do škol nepatří, míní ministr školství Dobeš
(Sam Opal, 27.10.2010 20:31:26)
Odpovědět
No,ani bych neřek.
Ale s tou školkou jsem to asi přehnal.Hádám ,že právě vymačkáváš ,podle příručky, jednoho z prvních beďárů .Co?

Jo a k tomu "dědečkovi"
Až budeš někdy v životě v takové fyzické kondici ,jako já teď ,tak si můžeš pogratulovat,ty nedomrlá,uhrovitá chcíplotino!
Ještě teď hraji hokej ,podle toho jak jsi se projevil,potkat tě na ledě ,tak tě nedá dohromady ani maďarskej inžinýr Rubik za asistence toho tvýho Uzla,ty chcípáčku.!
Chacha,na rande s holkou příručku od Mudr Uzla!!Chachacha ,až tak to dneska někteří dopracovali!
Potom nemá tento národ vymírat!
Re: Skupinový sex do škol nepatří, míní ministr školství Dobeš
(Petr Veliký, 27.10.2010 20:42:22)
Odpovědět
Já jsem taky ve skvělý kondici, sport provozuji rekreačně, hokej sice nehraju, ale potkat tě na ledě, tak ti dám na budku jako Derek Boogaard!
http://www.youtube.com/watch?v=-p0PfKSTR2g
že si týden nesedneš. hahaha
a nezapoměň si vzít svojí pravidelnou dávku Prostenalu na potíže s prostatou.
Re: Skupinový sex do škol nepatří, míní ministr školství Dobeš
(Sam Opal, 27.10.2010 20:53:51)
Odpovědět
Ale no tak Jindříšku,o té budce opravdu dost pochybuju!-:))lol
Nebo si myslíš,že bych čekal ,až si to nalistuješ v nějaký uzlovitý příručce? )D)D)D)
Re: Skupinový sex do škol nepatří, míní ministr školství Dobeš
(Petr Veliký, 27.10.2010 21:06:16)
Odpovědět
Na budku dostaneš dědečku holoubku i bez příručky věhlasného doktora Uzla.
Re: Skupinový sex do škol nepatří, míní ministr školství Dobeš
(Sam Opal, 27.10.2010 21:17:30)
Odpovědět
Ty jsi to dopracoval Jindříšku!
Na který klinice se momentálně léčíš?
Re: Skupinový sex do škol nepatří, míní ministr školství Dobeš
(Petr Veliký, 27.10.2010 21:27:33)
Odpovědět
To jsi to dopracoval dědečku, v jakém hospici se momentálně léčíš?
Re: Skupinový sex do škol nepatří, míní ministr školství Dobeš
(Petr Veliký, 27.10.2010 21:30:21)
Odpovědět
Tak a teď jdu spát dědečku, ráno brzy vstávám do práce, abych vydělal na tvůj důchod a ty jsi mohl spokojeně dožít. lol
Re: Skupinový sex do škol nepatří, míní ministr školství Dobeš
(Beroun, 27.10.2010 17:25:04)
Odpovědět
"Sexuální revoluce začala na konci 60. let s příchodem Hippies" - to je jen nahodna shoda okolnosti. Tzv. "sexuální revoluce" byla dusledkem rozmachu antikoncepce a jeji praktictejsi aplikace, kdy padl strach z nechtene gravidity. Narust rozvratu rodin a rozvodu ji sel s prislusnym zpozdenim v patach. Narust zlocinnosti analogicky. (Presneji jsou ovsem vztahy slozitejsi.)
Re: Skupinový sex do škol nepatří, míní ministr školství Dobeš
(Petr Veliký, 27.10.2010 18:46:23)
Odpovědět
To jsou bohužel zápory. Vše má své klady i zápory. Jaké tedy máte řešení? Zakázat antikoncepci? Zákaz rozvodů? Já si myslím, že důležitá je prevence.
Re: Skupinový sex do škol nepatří, míní ministr školství Dobeš
(SamOpal, 27.10.2010 19:24:56)
Odpovědět
Petříčku,hlavně používat zdravý rozum.Víš?
Nečekám ,že ale pochopíš.
Re: Skupinový sex do škol nepatří, míní ministr školství Dobeš
(Petr Veliký, 27.10.2010 19:44:13)
Odpovědět
Dědečku já jsem argumenty napsal a zdravý rozum používám narozdíl od tebe.
Re: Skupinový sex do škol nepatří, míní ministr školství Dobeš
(Sam Opal, 27.10.2010 20:08:26)
Odpovědět
Nepochopil!
Myslel jsem si to.
Co jinýho čekat od pitomce,kterýmu musí dr.Uzel radit,co má dělat,v intimních situacích.
lol
Re: Skupinový sex do škol nepatří, míní ministr školství Dobeš
(Petr Veliký, 27.10.2010 20:32:06)
Odpovědět
Jak jsem psal, nikdo mi nic radit nemusel, šukat se každý naučí sám, jen ohledně antikoncepce a prevence jsme byli vzdělaní ve škole, případně jsem si našel někde jinde, nebo se zeptal, narozdíl od vaší "zdělané" generace, kdy toto vše bylo tabu.
Re: Skupinový sex do škol nepatří, míní ministr školství Dobeš
(Beroun, 27.10.2010 22:34:43)
Odpovědět
Mam za to, ze reseni je zrejme a explicitni komentar v dane souvislosti nepotrebnuje. Jinak bych ho uvedl. :)
Re: Skupinový sex do škol nepatří, míní ministr školství Dobeš
(Stilet, 27.10.2010 19:56:47)
Odpovědět
Tak holoubku, dokud nebyla tá sexuální revoluce a sexuální výchova dítek v před a pubertálním věku, dokud se sexualitou neživilo tolik úchyluných Uzlu, tak mladičká děvčátka zdaleka nesouložila a nepřicházeila do jiného stavu. Na to si tehdejší mládež dávala pozor. V dnešní době dítka pořád mají v TV a všechn časipisech vejblitky Uzlu o sexu bežným, análním a orálním. Není divu že to mládež chce zkoušet. A také děvčátka nedostávala ve škole antibabypils. Ti Uzlové by se měli vystřílet. Ze své perverzity dělají vědu. Po prvé jsem slyšel o orálníám a análním sexu v kriminále už jako třicetilety od kriminálníku a to jsem měl už tři potomky. Nechtělo se mě věřit že se takové zvrácenosti můžou dělat a vůbec mě to nemrzí, že jsem o tom slyšel až tak pozdě. A nemusel bych to slyšet nai dnes, kdy se o sexu mluví a píše neustále ač to opravdu není hlavní a nejduležitější lidská činost.
Re: Skupinový sex do škol nepatří, míní ministr školství Dobeš
(Petr Veliký, 27.10.2010 20:20:28)
Odpovědět
Chápu že uzel je pro bigotní katolíky jako červený hadr na býka. Uzla na vás!
Píšeš nesmysly kaďáčku, právě naopak, za komunismu bylo hodně mladičkých matek, dnes je průměrný věk rodiček okolo 30ti let. A to díky sexuální osvětě. Také věk prvního sexu je dnes okolo 17 nebo 18 let, tak jako dříve. Jen si mladí díky sexuální výchově dávají pozor na antikoncepci aby jako školáci nerodili děti jako dřívější v sexu "zdělaní" lidé.
Máš trochu pravdu holoubku ohledně análního sexu, ten není moc rozšířený (i když u mladé generace je ve větší oblibě). Ale orální sex je naprosto normální a takto se uspokojuje 70% české populace (tady: http://www.novinky.cz/zena/vztahy-a-sex/213922-radim-uzel-za-celosvetovou-popularitu-nekoitalniho-sexu-muze-lewinska.html)
Uzel píše: "Ještě před třiceti lety jsme se v sexuologii učili, že kontakt mezi ústy a genitálem provozují zpravidla lidé sexuálně úchylní a často i duševně zaostalí.
Podle posledního českého průzkumu má však tuto aktivitu na svém repertoáru nejméně 70 % našich občanů. V USA je to 77 % mužů a 73 % žen."
Takže když píšeš holoubku o orálním sexu jako o úchylce, tak jsi buď starý dědeček, za kterého toto ještě nebylo, nebo bigotní katolík, pro kterého je přípustná jenom misionářská poloha a vaginální sex.
Jsem rád, že zde můžu diskutovat s bigotními katolíky, kteří jsou zde na portálu ve většině. Jak jinak, když redaktoři jsou fundamentalističtí lefebvristé Petřík a Semín.
DOKTORA UZLA NA VÁS! LOL
Re: Skupinový sex do škol nepatří, míní ministr školství Dobeš
(Sam Opal, 27.10.2010 20:41:22)
Odpovědět
No a co?
Jindříšku ,myslím že ti ten sex i s Uzlem už docela vlezli na mozek.
No jo ,když k němu musej být ale dva.
Že?
Re: Skupinový sex do škol nepatří, míní ministr školství Dobeš
(Petr Veliký, 27.10.2010 20:43:29)
Odpovědět
Uzla na tebe bigotní katolíku lol ))
Re: Skupinový sex do škol nepatří, míní ministr školství Dobeš
(Sam Opal, 27.10.2010 20:59:24)
Odpovědět
Díky,ale raději ne.
Nechtěl bych dopadnout jako ty Jindříšku!
Re: Skupinový sex do škol nepatří, míní ministr školství Dobeš
(Petr Veliký, 27.10.2010 21:04:13)
Odpovědět
Já bych zase nechtěl dopadnout jako tvoje zdělaná generace dědečku.
Re: Skupinový sex do škol nepatří, míní ministr školství Dobeš
(dr., 27.10.2010 22:54:19)
Odpovědět
Mel byste se nad sebou zamyslet, mozna vyhledat odbornou pomoc. Vas zcela zbytecne konfrontacni zpusob komunikace o vas nevypovida nic dobreho.
Re: Skupinový sex do škol nepatří, míní ministr školství Dobeš
(Plašmuška, 29.10.2010 9:11:53)
Odpovědět
Taková neznalost alespoň zaručovala reprodukci a perspektivu národa, státu. Ta nová znalost a možnost vyhnout se svému hlavnímu poslání člověka přivest na svět děti, vede k vymírání civilzace. Člověk se dále odchyluje od svého lidského poslání. Raději si pořídí pejska, než aby se staral o další generaci. Oni lidé věděli proč si vážili ženy matky a měli k ní úctu a každé dítě bylo chápáno jako dar. Plodnost jako symbol zdraví,je už dnes tabu. Příroda si s tím poradí, degenerovaná civilizace zanikne, barbaři dostanou šanci začít od nuly.
Re: Skupinový sex do škol nepatří, míní ministr školství Dobeš
(Plašmuška, 29.10.2010 9:22:09)
Odpovědět
Petra Velikého musel donest čáp! Jinak nevím jak je vůbec možné, že P. Veliký je mezi námi, když jeho rodiče, babičky, dědové a ti před ním neměli ve škole ani doma sexuální vychovu a nevěděli na co mají bimochy mezi nohama a holkam neřekli, že díra mezi nohama není jen chcalenka, ale je i na něco jiného. Ono je to tak, že když se začne bimboch ježit, najde si díru, která svědí! Poškrabát se nás také nikdo neučíl a už mimino to umí!
Re: Skupinový sex do škol nepatří, míní ministr školství Dobeš
(Petr Veliký, 27.10.2010 18:36:42)
Odpovědět
Ještě něco bych pro tebe měl, kašpárku. Když sexuální výchova neexistovala a tomu hošíkovi o tom doma nikdo neřekl, jak pak mohl vědět co s dívkou v soukromí. Četl něco od doktora Uzla, jak se tehdejší dívky bály, že po líbání otěhotní. Nebo se lekly, co že to mají ti hošíci mezi nohama. Nebo že kondom použily několikrát a pak otěhotněly, nevědíce, že kondom je na jedno použití. To jste byli tedy pěkně vzdělaní, eh, chtěl jsem říci zdělaní, lol.
Re: Skupinový sex do škol nepatří, míní ministr školství Dobeš
(Sam Opal, 27.10.2010 19:39:45)
Odpovědět
No a až jednou ,někdy, nastane doba,kdy se ocitneš s děvčetem sám - a to bude, jak zde čtu, trvat ještě zatraceně dlouho ,tak si nesmíš zapomenout s sebou ještě tu příručku od doktora Uzla.
Bez ní by ses moh ocitnout nejspíš asi tak v prd.eli! -:lol
Ty doktore Uzle )D)
Re: Skupinový sex do škol nepatří, míní ministr školství Dobeš
(Petr Veliký, 27.10.2010 19:53:18)
Odpovědět
Naštěstí jsem se narodil ve správnou dobu a sexuální výchovu jsme měli, narozdíl od tebe dědečku, proto jsme byli na sex lépe připravení a nebyli vyjevení, co že to ty holky mají mezi nohama, narozdíl od vaší "zdělané" generace lol. A nezáviď mi můj bohatý sexuální život, já za to nemůžu, že staříci mají potíže s erekci, nemluvě o prostatě lol.
Re: Skupinový sex do škol nepatří, míní ministr školství Dobeš
(Sam Opal, 27.10.2010 20:16:10)
Odpovědět
S erekcí má pravděpodobně potíže ten tvůj Uzel ,proto blbne pitomcům jako ty palice a má z vás škodolibou radost ,jak se v těch jeho žvástech plácáte ,když už sám nemůže!lol
Re: Skupinový sex do škol nepatří, míní ministr školství Dobeš
(Petr Veliký, 27.10.2010 20:28:33)
Odpovědět
Tvůj vrstevník Uzel bude mít potíže s erekcí asi jako ty, to je normální u sedmdesátiletých lidí, mě to taky čeká až zestárnu kašpárku. Uzel mě nic učit nemusel, šukat se každý z nás naučil sám. Jsem rád, že vás ten Uzel tak dráždí lol.
Re: Skupinový sex do škol nepatří, míní ministr školství Dobeš
(Sam Opal, 27.10.2010 20:33:47)
Odpovědět
No vidíš beďáre,jak si odporuješ!
Re: Skupinový sex do škol nepatří, míní ministr školství Dobeš
(Petr Veliký, 27.10.2010 20:52:40)
Odpovědět
Odporuješ si ty, inkontinentní dědečku lol
Re: Skupinový sex do škol nepatří, míní ministr školství Dobeš
(Stielt, 27.10.2010 20:09:14)
Odpovědět
Když jsem kdys pracoval ve zdravotnictví, tak nám na jedné přednášce jsme byli poučivání a antikoncepci. Vstala jedna postraší lékařka a říkala, že se kondom dá použít i vícekráte a tak šetřit oeníze. Ona že je také pere a použivá vícekráte. Následoval obrovský aplaus a nenezvládnutelný smích.
Je pravda, že nemnohá děvčata nevěděla na co všechno to zažřízení mezi nožkami mají. Jedna známá profesorka mě řekla o jedné takové novomanželce. O svatební noci z hrůzpou utekla domu k mamince a z hrůzou jí říkala, že její novomanžel na ní chtěl strašnou sprostotu. Jenže to byly vyjímky kamaráde.Jenže črtrnáctiletá děvčátka ty znalosti mít nemusí. Já mám také potomky a ti všichni mají dítka. Nikdy jsem ve škole neměl ani minutu odborného školení o sexu a svým dítkám jsem ji také nedal. Přesto jsme věděl jak dělat dětičky a mé děti to vědí také. Tak s toho nedělejte vědu a obrovské zásluhy na vzdělanosti dorostu o souložení.
Re: Skupinový sex do škol nepatří, míní ministr školství Dobeš
(Petr Veliký, 27.10.2010 20:50:00)
Odpovědět
A proč jste ty svoje dětičky v sexu nevzdělal??????? Takoví ti Semínové argumentují tím, že sexuální výchova patří do rodiny. Ale jestliže rodiče chtějí svoje děti nechat v nevědomosti, pak chápu, že musí nastoupit škola. A jak jste se vy dozvěděl o tom jak dělat děti, když vám to neřekli doma ani ve škole? Od kamarádů, nebo příručky doktora Uzla?
Re: Skupinový sex do škol nepatří, míní ministr školství Dobeš
(Kudlanka, 29.10.2010 9:03:09)
Odpovědět
Nic nového pod slunce, pohlavnbí choroby byly i dříve, syfilis, kapavka, možná a jiné, jen medicína o nich nevěděla, Lidé o nich věděli i o riziku které je přímo úměrné promiskuitě.Pud sebezáchovy člověka vede k poznámi toho co jej ohrožuje. Pud sexuální, rozmnožovací je natolik dominantní, že i přes všechna rizika člověk překračuje nebezpečnou hranici a rozum prohrává. Vždyď vzpomeńte kolik lidí by chtělo zemřít ve chvílí rozkoše a orgasmu. Kolik procent můžů i žen odmítne kondom, který má připravený, protože bez kondomů je ta rozkoš pravá, Vždyď v člověku je hluboko v povědomí zakodováné, že pohlavní styk je především k vůli plození a rozkoš je odměna za to, že byl stvořen nový život. Takový pohlavní styk je naplněn.
Zdrželivost je návod jak se vyhnout takovým rizikovým situacím, kdy rozum a vědění selhává.
Re: Skupinový sex do škol nepatří, míní ministr školství Dobeš
(hary, 29.10.2010 8:44:16)
Odpovědět
Kondom do škloly nepatří! Kondom patří do úplněn jiných míst než je škola. Komenský se v hrobvě obrácí, kam to naše školství dokriplovaLO.Slušně pozdravit, slušně se chovat, násobilka naším dětem moc nejde, ale kondomy navlékat, to jim docela jde! Právě díky bezřeheho liberalismu a posedlosti sexem na všech urovních společenského života je celá společnost v mravním marasmu. Jsme dostatečně vybaveni k rozmnožování, sexuálním radovánkám, přijde čas a vím na co co máme. Děti jsme vyhnali z jejich dětského světa, krademe jim dětství, dostupnost sexu, porno pro naše děti je neomezená. Liberalismus bez hranic,mantinelů, urvi co urvi, vše je dovoleno, bořit vztahy, manželský slib je fraškou, rodina přežitkem, střídání partnerů jako moderní životní styl! Nic se nám nemůže stát, vždyť máme, kondomy, antikoncepci,interupce. Homosexulní vztahy bez rizika početí, pro riziko AIDS máme kondom! Stav pernmentní sexuální rozkoše, jako životní cíl, vždyť chcemy žít NONSTOP HEPY!'! Mediální roztelskavači a požehnání odborníku typu R. Uzla, nám dávají požehnání. Pojmy zdrženlivost, jsou dneska velmi nemoderní, mluvte o tom s dětmi, když je ve škole se učí, že zdrželivost je škodlivá a může jedince DEPRIMOVAT!
Re: Skupinový sex do škol nepatří, míní ministr školství Dobeš
(Beroun, 27.10.2010 17:14:22)
Odpovědět
Vzdelavaci proces, jakoz i jine sluzby statu, si plati obcane tim, ze odvadeji dane. Uz z tohto duvodu by mel vzdelavaci proces sledovat zajmy tech, kteri ho plati. Nemravne chovani, sexualni promiskuita a nasledna nestabilita rodinnych vztahu je proti zajmum kazdeho z nas, protoze vede k rozvratum rodin a spatne vychove deti, ve svych dusledcich pak rustu kriminality atd...

Uvedeny priklad je tedy presne to, jak by vzdelavaci proces vypadat nemel. Osobne jsem presvedcen, ze podobne slaboduche kurzy jsou nejen naprosto zbytecne, ale i velmi skodlive, jak ukazuje i dopad na uvedenou divku. Naprosto nechapu, jak muze skola (stat) na podobne zlociny vynakladat penize danovych poplatniku. Ucitelka, ktera takovy zlocin na detech dovolila, dokonce sama davala detem spatny priklad, by mela byt okamzite propustena a povolana k trestni odpovednosti!

Mladez je to nejcennejsi, co spolecnost ma. Jestlize si ji zdevastuje, pripravuje si sama moralni pad a rozvrat. Bohuzel se vychova k mravnosti za poslednich 60 let udesnym zpusobem opomijela a vysledkem jsou i podvody, podrazy, nemoralni jednani a zlociny bseho druhu, ktere kolem sebe i v politice vidime. Konecne by mel stat (mimisterstvo) zasahnout a jako nejdulezitejsi poslani vzdelani podtrhnout vychovu k mravnosti, nebot to je jedina cesta ke stastnemu zivotu a zdrave spolecnosti, ve ktere vsichni chceme zit.
Re: Skupinový sex do škol nepatří, míní ministr školství Dobeš
(Petr Veliký, 27.10.2010 19:01:16)
Odpovědět
Petříku, nevymýšlej si nic co v té příručce není. Ohledně skupinového sexu se tam píše toto:

Naproti tomu střídání partnerů, skupinový sex, řemeslná prostituce a nevybíravé styky s neznámými osobami představují hlavní nebezpečí všech výše uvedených nákaz včetně smrtelného nebezpečí HIV/AIDS.

Každý si to může přečíst a porovnat to s tím co nám tvrdí Petřík:
http://www.msmt.cz/uploads/soubory/Tiskovy_odbor/Sexualni_vychova_vybrana_temata.pdf
Re: Skupinový sex do škol nepatří, míní ministr školství Dobeš
(babihani, 28.10.2010 0:40:04)
Odpovědět
nestačím se divit,jakou úroveň mají dnešní diskuzní příspěvky.Je to směs vzájemných urážek a napadání.Dříve se používal hlavně výraz-intimní vztah:tento pojem sám o sobě naznačuje,do jaké oblasti tyto vztahy patří.Doba pokročila,dnes je sexuální výchova vyučovací předmět.Pokud se vyučuje nevhodným,nebo přímo vulgárním způsobem,není to poučení,ale duševní mrzačení mladých lidí.Než špatné poučení,radši žádné.A s tím předčasným otěhotněním v dřívějších letech -byla to hlavně už zmiňovaná kvalita a dostupnost antikoncepce.O čem se ale nepsalo v souvislosti s dnešní populací,jsou sociální dopady.Nejsou jesle,byty jsou cenově nedostupné,životní náklady narůstají,není jistota zaměstnání a pravidelného příjmu pro rodinu(to vše je skrytá antikoncepce).O tom všem by děti měly být rovněž informovány(mimo jiné i v rámci učebních osnov),aby pro ně přechod do praktického života nebyl tak tvrdý.Jinak by středoškoláci neuváděli v anketě,že nástupní plat v prvním zaměstnání si představují 25.000.Finanční,právní a praktickou gramotnost potřebují v životě častěji než sex,ale toto se běžně neučí.A k úrovni dnešní diskuze-jestli to není tím,že tu diskutují muži.
Re: Skupinový sex do škol nepatří, míní ministr školství Dobeš
(Plašmuška, 29.10.2010 9:44:00)
Odpovědět
Babihani, o čem to mluvíte, tak luxusní poměry v životu, jak máme posledních 15 let jsme nikdy neměli. Děti se rodily za každé doby, ve válce, hladomoru. to jen člověk je tak zhulakany, že je pohodlený a sobecky přinest svůj díl povinosti za svůj život! Sociální nejistota plyne úměrně tomu, co člověk chce urvat od života, a nechce vrátit svůj díl dluhu, který dostal možnosti prožít život na této krásné zemi. Zvykli jsme si žít jako DARMOJEDI! Příroda s tím brzy udělá pořádek, člověk musí plnit své poslání, ne být si žít zadrmo. Moderní společnost má k bytí obrovský dluh !Kondomy´