reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Drobil: V teorii globálního oteplování nevěřím. Jen bere lidem práci

Autor: Lukáš Petřík | Publikováno: 3.11.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

26.10.2010 17:51 - ParlamentníListy.cz se zeptaly ministra životního prostředí Pavla Drobila, zda věří v teorii globálního oteplování způsobeného člověkem a jaké bude zastávat postoje k politice EU a snižování emisí CO2.

„Já věřím tomu, že dochází, či může docházet ke změně klimatu. Koneckonců v historii lidstva, i té historii zaznamenané, došlo ke změně klimatu několikrát. Já ale nejsem přesvědčen, že to je dominantně činností člověka," řekl k tomu Drobil. Teorie globálního oteplování tvrdí, že změna klimatu a údajné globální oteplování jsou dominantně způsobené člověkem.

Budeme mít nejčistší životní prostředí a nezaměstnanost

Redakce serveru ParlamentníListy.cz se ministra zeptala, zda boj EU proti údajnému globálnímu oteplování a snižování emisí oxidu uhličitého nemůže podvázat konkurenceschopnost států EU oproti ostatním zemím světa.

„Pokud je dominantním názorem v EU, že nepotřebujeme průmysl, že nepotřebujme strojírenství, že se několik set milionů obyvatel EU prokliká k prosperitě počítačovou myší, tak pojďme navyšovat závazky. Neříkejme pak, že chceme snížit emise o 30 ale hned o 40 procent a kašleme na to, že závazek zvýšit z 20 procent na 30 procent uděláme až po analýze dopadu omezování emisí na jednotlivé ekonomiky států EU a za předpokladu, že se k němu připojí další státy jako USA, Čína a rozvíjející se státy typu Indie a Vietnamu , které dnes ekonomicky letí jako raketa, což jsou státy, které tento problém s CO2 neřeší," reagoval Drobil.

„Ochrana krajiny, životního prostředí, prostředí pro život a tak dále je velmi důležitá a odpovědná politika, ale nesmíme ji dimenzovat tak, že budeme mít sice v EU nejlépe ochráněné životní prostředí, ale budeme mít stoprocentní nezaměstnanost, protože pak se vše vyrobí v Číně a vše se vyrobí v Indii, ale i ve Spojených státech, které si s tím tolik hlavu nelámou," dodal Drobil.

Státy mají různé vstupní podmínky

Drobilovi se vůbec nelíbí sociální inženýrství EU, které paušalizuje závazek napříč celou EU, které se týkají například i emisních povolenek 2013 - 2020. Drobil zdůraznil, že naše a polská ekonomika a energetika je dominantně doposud založena na fosilních palivech.

„Naše podmínky, jak splňovat limity, jsou znevýhodněny proti ekonomikám, které mají energetiku dominantně postavenu na plynu, jádře, vodních elektrárnách a větrných elektrárnách a mají k tomu vhodné fyzicko-geografické podmínky," upozorňuje Drobil. Tyto závazky mohou poškodit české hospodářství v soutěži se státy, které mají lepší pomníky pro bezuhlíkovou energii.

Drobil proto také uvedl, že co se týče snižování emisí CO2, není aktivistický a bude se snažit prosazovat a dokonce i prosadil na vládě velmi umírněnou pozici České republiky pro jednání summitu v Cancúnu, kde se bude projednávat další kolo klimatického balíčku a který proběhne na začátku listopadu.

Musíme hledat spojence

Rakousko je podle ministra krásným příkladem exkluzivního a sofistikovaného pokrytectví, protože Rakousko platí obrovské pokuty za nedodržování limitů a Rakousko přes Německo dováží elektřinu vyrobenou z jádra, ačkoli samo jadernou energetiku kritizuje. 

Drobil se domnívá, že proti navyšování bruselských požadavkům se Česko může bránit hledáním spojenců, neboť hlas ČR je v unii slabý. O společné pozici jedná ministr například s Polskem, které má podobný postoj jako my.

Jádro je budoucností

„Česko, aniž by oddémonizovalo jadernou energetiku, nesplní závazky EU snížit emise CO2 do roku 2020 ne o 20 procent, ale dokonce o 30 procent. Nebo je může splnit i bez jaderné energie tím, že zničí konkurenceschopnost svého hospodářství," řekl ministr.

Zařadit jadernou energetiku do čistých bezúhlíkových zdrojů není podle Drobila jeho nápad, ale již s tím přišla Topolánkova vláda a hovoří se o tom i ve výboru Evropského parlamentu pro průmysl a energetiku.

„Čili není to tak, jak se snaží někteří aktivisté zesměšňovat tento návrh. Ten vychází z nějaké reality. To, že ještě mnoho let tady nebude ekonomicky výhodná možnost získat energii z použitého jaderného paliva, je fakt. Já také vím, že uran nikdy neporoste na stromě a jeho množství je limitní. Možnost recyklace jaderného paliva tady ale bude a je to otázka času a financí a ve Francii se to již velmi úspěšně používá," míní ministr.

Je šílené se radovat z hospodářské krize

„Nemám rád takové ty pokrytecké řeči, že emise CO2 nyní klesly. Ano klesly, ale kvůli krizi. Ale z hospodářské krize bychom se rozhodně neměli radovat. Pokud bude krize brána jako klad, díky níž plníme stachanovské socialistické závazky Evropské unie, tak to jsme na trajektorii šílenství, ke které se já nebudu určitě připojovat," doplnil ministr, který dodal, že nemá nic proti ekologickým vědcům a že si jich naopak váží, ale má tisíc a jednu připomínku proti ekologickým aktivistům.

Odpůrcem teorie globálního oteplování je kromě ministra Drobila a prezidenta Václava Klause například také předsedkyně sněmovny Miroslava Němcová. „Na teorii globálního oteplení způsobeného člověkem nevěřím. Pod dnes existujícími ledovci byla nalezena lidská obydlí, takže je vidět že výkyvy teplot neovlivnil dnešní člověk. Příroda prochází nějakými cykly, které nejsou v krátkém období deseti či dvaceti let vyhodnotitelné. Navíc unikly údaje, že Mezivládní panel pro klimatické změny falšoval své zprávy. I to by nám mělo trochu otevřít oči a zachovat chladný rozum," řekla Němcová redakci.

Likvidace českého průmyslu

Podobný názor zastává i americký klimatolog a emeritní profesor environmentálních věd na University of Virginia Fred S. Singer, který býval členem Mezivládního panelu pro klimatické změny. "Chce to velkou odvahu vystoupit proti převažujícímu názoru způsobem, jakým to dělá Václav Klaus. Kolem globálního oteplování nastoupil stádní instinkt odpůrců ekonomického růstu, zastánců kontroly života lidí, vědců sváděných výzkumnými granty, mezinárodních byrokratů a všech, kteří profitují z obav o vývoj klimatu. Příroda ukáže, že se mýlili," uvedl před časem Singer.

Velká Británie, Francie a Itálie chtějí snížit oproti roku 1990 snížit emise oxidu uhličitého o 30 procent. Dosavadní plán přitom počítal pouze s dvacetiprocentním snížením. Zástupci českého průmyslu však tvrdí, že takovéto snižování emisí může být pro ekonomiku naší průmyslové země likvidační.

Chladný rozum. Ne poroučení větru dešti, radí Němcová k oteplování

 

 

 

 

 

 

 

  • Klaus: Máme globální oteplování a na moje narozeniny je zima
  •  

     

     

     

     

     

  • Přehled: Jak se vyvíjel spor Bursík versus Klaus
  •  

     

     

     

     

     

  • Klaus v USA: Oteplování jako komunismus
  • Autor: Lukáš Petřík

     

    reklama
    1210 čtenářů | 36 komentářů | 
    HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
    Tisknout článek Poslat článek e-mailem
    Vaše hodnocení: 

    Zde můžete nastavit své hodnocení
    Další články od tohoto autora:
    Komentáře


    Re: Drobil: V teorii globálního oteplování nevěřím. Jen bere lidem práci
    (Kalous, 3.11.2010 2:22:11)
    Odpovědět
    No ministr Drobil asi rozumí problematice globálního oteplování versus lidský faktor lépe než "ekolog" Bursík. Ale pan Klaus by měl raději mlčet, v tomto směru se často zesměšňuje před celým světem, o základech ekologie nic neví - vlastně ji vůbec jako vědu neuznává.
    Re: Drobil: V teorii globálního oteplování nevěřím. Jen bere lidem práci
    (Fiter, 3.11.2010 7:59:22)
    Odpovědět
    Bursík je ekolog ale pokud jenom o jeho vlastní kapsu.Že jsou zelení zločinecké pijavice ví už dneska každý.Proto jim byla vystavena v letošních volbách červená karta.A já dodávám jedině po právu.
    Re: Drobil: V teorii globálního oteplování nevěřím. Jen bere lidem práci
    (Dan, 3.11.2010 8:21:34)
    Odpovědět
    přesně napsáno, souhlasím s Kalousem.
    Re: Drobil: V teorii globálního oteplování nevěřím. Jen bere lidem práci
    (Kolo děj, 3.11.2010 8:26:31)
    Odpovědět
    Kalousi, máš nějaké staré údaje. Enviromentalnímu blábolení už ve světě "věří" jenom pokrytci, nebo ti lobistický zadrápnutí Bursíci všech národnosti. Prozatím, co Klaus řekl, vždy se vypnilo, až jednoho z toho mrazí. Klaus je jediný politik v Česku, který kromě toho že ví, jako jediný má ten dar prosadit zájmy České republiky a to navzdory VŠEM Je NADČASOVÝ, některým to trvá, než jim to dojde. Dost lidí s tím má problém,pro čecháčkovskou malost jsme vyháněli proroky, které svět uznal svět |(Komenský a jiní): Nedovedeme si vážit svých velkých lidí, proto zůstaváme malí a zaprdění a nejvíce pro nás platí ta o té koze, co nám všem chcípla.
    Re: Drobil: V teorii globálního oteplování nevěřím. Jen bere lidem práci
    (Kalous, 3.11.2010 9:32:42)
    Odpovědět
    Zaprděné kolo dějin jste asi sám. Ekologie - enviromentální vědy jsou vědy jak kterékoliv jiné, pokud se správně vyhodnocují - ne jak je pokřiví buď zelení šílenci a lobbisté (viz nejvyšší zelený ma.g.or v EU Cohn Bandit a náš Bursík) či vědečtí ignoranti jako Klaus. Stejně tak obecně teorie trvale udržitelného rozvoje je pro člověka a jeho budoucnost mnohem důležitější než Klausovy názory na volný ničím neomezený trh z 19. století. Třeba úplně volný trh s Čínou postupně devastuje zbytečně celá evropská průmyslová odvětví, Čína je schopná svými šmejdy zásobovat brzy celý svět.
    Re: Drobil: V teorii globálního oteplování nevěřím. Jen bere lidem práci
    (C.Q.Lafayette, 3.11.2010 9:43:14)
    Odpovědět
    Pravdu má samozřejmě Kolo děj. :-))
    Re: Drobil: V teorii globálního oteplování nevěřím. Jen bere lidem práci
    (Dan, 3.11.2010 11:48:21)
    Odpovědět
    I tohle je velmi trefně a přesně napsané Kalousi.

    Koloději, V.K. nemá žádný nadlidský dar je to bezvýznamná východoevropská figurka, mladí lidé z něj mají v Evropě srandu a ty starší nezajímá.
    Re: Drobil: V teorii globálního oteplování nevěřím. Jen bere lidem práci
    (Niky, 3.11.2010 12:54:15)
    Odpovědět
    Kalousi,on ten pedofil Cohn-Bendit jenom ukazuje co je to za sebranku tito údajní ochránci přírody. Koneckonců šéf panelu OSN bývalý posunovač Pačauri je toho důkazem! Není věda jako věda!
    Re: Drobil: V teorii globálního oteplování nevěřím. Jen bere lidem práci
    (Kolo děj, 3.11.2010 14:10:05)
    Odpovědět
    Kalousi, už dávno jsme napsal, že kvůli deregulací , nesmyslných EUsměrnic, nařízení se zboží v EU natolik prodraží, že nás čínský trh naprosto pohltí.K tomu je třeba zakalkulovat co vše musí splňovat podle EU pracovní sílá, to vše se promítá do ceny našeho zboží. Evropa nemá šanci, vždyď každá hajzlbába musí mít VŠ a ochronné pomůcky,jako kosmonaut.
    Re: Drobil: V teorii globálního oteplování nevěřím. Jen bere lidem práci
    (Dan, 3.11.2010 15:44:46)
    Odpovědět
    Hl. problém je někde uplně jinde, ne v žádných regulacích a směrnicích, ten problém je v tom, že číňan ve fabrice na východním pobřeží dělá za 3000,- měsíčně a na západě i za 800 korun.

    To je celé.

    Dělá 15-20 h denně a spává na zemi vedle mašiny, samozřejmě že se vůbec neřeší higiena ani ekologie, ale i kdyby nikdy nelze dohnat tu mzdu, je tak nízká že ji nedoženou ani linky automatické v Evropě či japonsku.
    Proč není ekologie věda, ani jakákoli jiná?
    (Sýček, 4.11.2010 17:33:25)
    Odpovědět
    Sama se definuje jako věda syntetická, která vychází z hypotéz a teorií "biologie, meteorologie, klimatologie, geologie, geografie, fyziky, chemie, antropologie, lékařských věd (hygiena), ekonomiky, práva, historie, psychologie, technických věd". To co vypadá jako důkaz nebo potvrzení "vědeckosti" či "závažnosti" je ve skutečnosti tou největší slabinou. 1. Teorie a hypotézy jsou popiratelné, ztrácejí platnost a je velmi obtížné pro ekologické "vědce" opustit své několikaleté dílo, pokud je zdrojová teorie či hypotéza vyvrácena. 2. Čím více zdrojů, tím větší pokušení selektovat jen ty poznatky, které se slučují s představou ekologického "vědce". Ekologové nemusejí smutnit, nejsou v tom sami, stejný problém má třeba sociologie. Marx i Freud byli vyvráceni teorií a praxi, ale v sociologii velmi úspěšně přežívají.
    Proč není ekologie věda, ani jakákoli jiná?
    (Sýček, 4.11.2010 17:33:33)
    Odpovědět
    Sama se definuje jako věda syntetická, která vychází z hypotéz a teorií "biologie, meteorologie, klimatologie, geologie, geografie, fyziky, chemie, antropologie, lékařských věd (hygiena), ekonomiky, práva, historie, psychologie, technických věd". To co vypadá jako důkaz nebo potvrzení "vědeckosti" či "závažnosti" je ve skutečnosti tou největší slabinou. 1. Teorie a hypotézy jsou popiratelné, ztrácejí platnost a je velmi obtížné pro ekologické "vědce" opustit své několikaleté dílo, pokud je zdrojová teorie či hypotéza vyvrácena. 2. Čím více zdrojů, tím větší pokušení selektovat jen ty poznatky, které se slučují s představou ekologického "vědce". Ekologové nemusejí smutnit, nejsou v tom sami, stejný problém má třeba sociologie. Marx i Freud byli vyvráceni teorií a praxi, ale v sociologii velmi úspěšně přežívají.
    Re: Drobil: V teorii globálního oteplování nevěřím. Jen bere lidem práci
    (Niky, 3.11.2010 8:30:02)
    Odpovědět
    Konečně ministr životního prostředí a ne vlastizrádce!
    Re: Drobil: V teorii globálního oteplování nevěřím. Jen bere lidem práci
    (Kalous, 3.11.2010 9:35:15)
    Odpovědět
    Správně Niky - rozpuštěna jako škodlivá strana neměla být Dělnická strana ale strana Zelených - ti způsobili našim občanům do budoucnosti škody za stovky miliard.
    Re: Drobil: V teorii globálního oteplování nevěřím. Jen bere lidem práci
    (C.Q.Lafayette, 3.11.2010 10:55:19)
    Odpovědět
    Tentokrát souhlas :-)
    Přišel jste k rozumu?
    Re: Drobil: V teorii globálního oteplování nevěřím. Jen bere lidem práci
    (Kalous, 3.11.2010 11:08:26)
    Odpovědět
    Jo - po návštěvě Vašeho rodného domu v Montpelliere se mi konečně rozsvítilo.
    Re: Drobil: V teorii globálního oteplování nevěřím. Jen bere lidem práci
    (C.Q.Lafayette, 5.11.2010 12:18:22)
    Odpovědět
    Aha, no jistě, Montpellier, hlavně klid... :-)
    Re: Drobil: V teorii globálního oteplování nevěřím. Jen bere lidem práci
    (Niky, 3.11.2010 12:59:20)
    Odpovědět
    No vidíte Kalousi a lidé volí Schwarzenbergi a Štětiny a vůbec jim nedojde,že fakticky volí zelené! Nevzdělanému Schwarzenbergovi dokonce říkají-noblesní kníže. A osobnímu příteli čečenského teroristy Šamila Basajeva bývalému komunistovi a estébákovi Štětinovi zase říkají moudrý muž!
    Re: Drobil: V teorii globálního oteplování nevěřím. Jen bere lidem práci
    (Kalous, 3.11.2010 13:08:45)
    Odpovědět
    Niky, náhodou pan kníže je vzdělaný - má půl lesnické fakulty a půl právní fakulty - tj. dohromady 1 VŠ (i pan V.H začal 2x VŠ, má tedy také VŠ vzdělání). Štětináč je také moudrý - dělá si dopředu dobré oko u islamistů v Ruské federaci, neboť tam podobně jako v EU přibývá islámských dětí mnohem více než pravoslavných. Takže jak mohl jako vlivný svazák za SSSR (i pro normální lidi nepřístupné prostory Sibiře), tak bude moci i za Islámské kavkazské (příp. Sibiřské atd.) federace (chanátu či čeho).
    Re: Drobil: V teorii globálního oteplování nevěřím. Jen bere lidem práci
    (Niky, 3.11.2010 13:17:54)
    Odpovědět
    Před pěti lety v rozhovoru pro deník Právo Štětina řekl,že jezdil do Sovětského svazu na občanský průkaz!
    Re: Drobil: V teorii globálního oteplování nevěřím. Jen bere lidem práci
    (Kalous, 3.11.2010 22:57:38)
    Odpovědět
    S doložkou od Ústředního výboru Leninského Komsomolu. Proto je z něho dodnes tak velký obhájce Leninových myšlenek.
    Re: Drobil: V teorii globálního oteplování nevěřím. Jen bere lidem práci
    (Bob, 3.11.2010 13:19:08)
    Odpovědět
    Něco Vám řeknu, chce se mi blít, když vidím ty oposmlouvy po celé naší republice odssd, volil jsem vždy ODS, ale už nebudu, lituji svého hlasu a v příštích volbách ho dostane TOP09.
    Re: Drobil: V teorii globálního oteplování nevěřím. Jen bere lidem práci
    (Niky, 3.11.2010 13:58:29)
    Odpovědět
    Pořád lepší oposmlouva,než pravdoláskový vlastizrádci u moci!!!
    Re: Drobil: V teorii globálního oteplování nevěřím. Jen bere lidem práci
    (Kokeš, 3.11.2010 15:47:24)
    Odpovědět
    Souhlasím s Bobem, také s rodinou odejdeme od ODS ke Kalouskovi, aspoň se nepaktuje se socanama, to je už pak jedno jestli volíš ODS nebo čssd.
    Re: Drobil: V teorii globálního oteplování nevěřím. Jen bere lidem práci
    (Lojza z paseky, 3.11.2010 18:06:41)
    Odpovědět
    A zdalipak víte, s kým se paktoval, na následky čehož přestal býti předsedou lidovců?
    Re: Drobil: V teorii globálního oteplování nevěřím. Jen bere lidem práci
    (Kiril, 3.11.2010 18:47:12)
    Odpovědět
    Kalousek je nepravicovější politik kterého tam máme a já za něj velmi děkuji bohu !!

    TOP09 je nový fenomén na naší pravici, pokud nepřemůže pražskou mafii z ODS, pevně věřím že pan Tůma se zapotají i jinak do politiky TOPky.
    Re: Drobil: V teorii globálního oteplování nevěřím. Jen bere lidem práci
    (Niky, 3.11.2010 13:58:34)
    Odpovědět
    Pořád lepší oposmlouva,než pravdoláskový vlastizrádci u moci!!!
    Re: Drobil: V teorii globálního oteplování nevěřím. Jen bere lidem práci
    (Geronymo, 3.11.2010 16:17:08)
    Odpovědět
    OSD je mafiánský odpad a koalicemi s marxisty udělala velkou službu Kalouskovi, ten už z toho dokáže vytěžit :-)
    Re: Drobil: V teorii globálního oteplování nevěřím. Jen bere lidem práci
    (Niky, 3.11.2010 13:21:19)
    Odpovědět
    Kalousi,na Vídenské univerzitě studoval Schwarzenberg 15 měsíců právnickou fakultu a necelý 1 rok fakultu lesní a vodohospodářskou!
    Re: Drobil: V teorii globálního oteplování nevěřím. Jen bere lidem práci
    (Mihal, 3.11.2010 18:49:39)
    Odpovědět
    Kníže je skutečná osobnost, prdne si a kdyby se Klaus pos.ral nemá na něj, nesahá mu ani po kolena.

    TOP09 prorokuji velkou budoucnost.
    Re: Drobil: V teorii globálního oteplování nevěřím. Jen bere lidem práci
    (Kalous, 3.11.2010 22:55:16)
    Odpovědět
    On toho postudoval více - např. na lesnické fakultě v Brně udělal vysokoškolskou zkoušku i se studiem z myslivosti za 1 den - kdyby šel na práva doma v Plzni, tak už byl Judr. mohl to udělat po telefonu jak jiní. Je naspravedlivé, že nemá alespoň 10 čestných doktorátů jak V.H.
    Re: Drobil: V teorii globálního oteplování nevěřím. Jen bere lidem práci
    (Kurt, 4.11.2010 7:55:24)
    Odpovědět
    Celá ta banda zelených by se měla vrátit do prvobytně pospolné společnosti a tam žít dle svých blábolů. Navrhuji jim emigraci do Amazonie....
    Re: Drobil: V teorii globálního oteplování nevěřím. Jen bere lidem práci
    (Lojza z paseky, 3.11.2010 17:29:12)
    Odpovědět
    Konečně odlišeno. Né, že se něco neděje s tím povětřím. Ono se děje, avšak ani hlavy studované nevědějí, zda jen tak, nebo lidským přičiněním.
    U nás na vsi oteplení existuje (nemám na mysli zvýšený počet buzerantů).
    V padesátých létech jsem si na dvoře nasadil lyže a zamířil na místní tisícimetrový vršek. Koncem let šedesátých jsem lyže nesl přes rameno a na vršku jsem lyžoval. V létech sedmdesátých jsem lyžoval již jenom pod samým vrcholem. Počátkem let devadesátých jsem začal jezdit za lyžováním na Šumavu. Koncem let devadesátých jsem musil z české části Šumavy přejíždět na Velký Javor. A tak dále.
    Re: Drobil: V teorii globálního oteplování nevěřím. Jen bere lidem práci
    (Dan, 3.11.2010 18:05:42)
    Odpovědět
    Nejenomže se otepluje již od roku 1880, ale za posldních 20-30 let to dramaticky akceleruje, vycházím z měření NASA, nikdy od roku 1880 nebyl tak teplý rok jako 2009 a vypadá to, že letošek ho zase překoná, u nás bylo 1.11. 17 stupnů :-))
    Re: Drobil: V teorii globálního oteplování nevěřím. Jen bere lidem práci
    (frantisek zajicek, 3.11.2010 18:45:08)
    Odpovědět
    Predpovedi o pocasi stareho Alzheimera Pruzinskeho by se daly shrnout do jedne vety:Kocka leze dirou,pes oknem,nebude-li prset,neznoknem.Takze pravdu ma nick Kolomaz.Tuneldedek mel vzdy pravdu,jeste dnes se chechtam jeho predpovedi z kavoveho logru ze za 15 let dozeneme Svycarsko...FZ
    Re: Drobil: V teorii globálního oteplování nevěřím. Jen bere lidem práci
    (C.Q.Lafayette, 5.11.2010 12:20:37)
    Odpovědět
    A FZ je dobytek. Nic víc.