reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Vladimír Hučín - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Mediální manipulace, světovláda, Mitrofanov a Pehe

Autor: Eliška Portešová | Publikováno: 7.11.2010 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Denně se probírám neskutečným balastem zpráv nakupených v médiích. Samé nepodstatné nicotnosti, polopravdy, neověřené informace, přejímané jedněmi novináři od druhých, zákonitě se tak objevující ve stejné podobě či s pozměněnými titulky všude. Jsme na tom stejně jako za socialismu. Stačilo si koupit jen jedny noviny, protože v ostatních stejně nic jiného nebylo. Televizní zpravodajství jsou na tom stejně. Nemá cenu ztrácet čas přepínáním. Ať už zvolíte jakýkoliv jiný český kanál, dovíte se to samé, snad v jiném pořadí či s jiným reportérem.

Dříve mi bylo jasné, že je na vině cenzura stranických orgánů či dobře fungující autocenzura žurnalistů. Kde je však zakopaný pes dnes, v době práva na informace a svobody slova? Naivní otázka? Možná.

Ale přece, jsme-li na tom teď stejně, jak v době socialismu, pak tu kdosi musí být, kdo určuje, co se člověk může dovědět a co ne, popřípadě co je mu třeba stále vtloukat do hlavy, aby měl ten "správný pohled na věc". Proto se ptám, kdo je tím velkým manipulátorem? Chci, aby byl odhalen a pojmenován. I za socialismu jsme věděli s kým máme tu čest.

Pokud by mi někdo chtěl namluvit, že nic takového není, tak v tom případě žádám o vysvětlení, proč nenacházím odezvu na tak vážné varování před nastolující se světovládou, které zaznělo v projevu pana prezidenta Klause u příležitosti oslav výročí vzniku Československého státu. Veškerá velká média mlčí. Zaznamenala jsem cosi nesouhlasného od pana Peheho a něco jako volání po důkazech od pana Mitrofanova, i když on sám ví, že na ně ve svátečním proslovu není místo. Jinak v zavedených médiích nic, jen něco na internetu, který bohudík stále ještě uniká všeobecnému dozoru.

Jak to, že tak vážná slova pana prezidenta nenachází sluchu? Upozorňují snad na něco, co by mělo proběhnout v tichosti, takřka bez našeho povšimnutí? A to i přesto, že jsou tu v sázce pro nás tak cenné hodnoty, jako je naše svoboda a možnost určovat si svůj život?

Tak se ptám, kdo tu chce zase znovu rozhodovat o nás bez nás? 

reklama
1760 čtenářů | 19 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Mediální manipulace, světovláda, Mitrofanov a Pehe
(vlk, 7.11.2010 8:08:32)
Odpovědět
Na vedlejším článku,jsem se dozvěděl,že krise byla vyvolána politicky,nikoliv špatnou prací Fed.A Obama s levicovou politikou vede zemi do socialistické propasti.Nejsem znalec vysoké politiky,ale nabízí se otázka,např: kdo měl zájem z politických kruhů vyvolat finanční krizi,kdo měl zájem,aby volby na prezidenta vyhrál Obama,a kdo měl zájem nyní na výhře republikánů? Ono to tak nějak možná spolu souvisí.Nejprve lidi okrást,potom zastrašit nějakým Obamou,pak dosadit dalšího hrdinu pro záchranu Ameriky,a pak už je jen krok vytvořit světovládu pod značkou"světový mír",kde je válka hlavním zdrojem financí.Je třeba si položit otázku,komu to slouží a kdo na téhle politické manipulaci vydělá.Pak kožná přijdeme i na to,že Klaus volá velmi dobře,ale zbabělci a posluhové mlčí.Vždyť kdo by nechtěl být bohatý i bez každodenní tvrdé práce.
Re: Mediální manipulace, světovláda, Mitrofanov a Pehe
(john, 7.11.2010 10:08:44)
Odpovědět
Ano ,i já mám na mysli stejného lichváře jako vy.
Re: Mediální manipulace, světovláda, Mitrofanov a Pehe
(frantisek zajicek, 7.11.2010 10:27:34)
Odpovědět
Proc se bojite pojmenovat veci pravymi jmeny?Jsou to sioniste,kteri ovladaji drtivou vetsinu medii a serviruji nam to,ce se jim zrovna hodi.Tato strategie byla dohodnuta na sionskem kongresu v Basileji v r.1897(nejsem si presne jisty),v praxi pouzita pri Zidobolsevicke revoluci v Rusku kde v komisi,ktera mela pod dohledem tisk,byl z 42 lidi poze jeden!!!nezid-Maxim Gorkij.V soucasnosti v teto praxi pokracuji smele dale,vse podrizene vidine Velkeho Izraele ovladajici vsechny Goje-holt narod vyvoleny...K dokonalosti svou zhoubnou teorii dovedli v USA a specialne Hollywood je snad nejaka jejich kolonie...Treba priklad vsem znamy-TV Nova.Zalozena Zidem Steinem-Zeleznym,zpravodajstvi ve stylu Cerne kroniky,kdo koho okradl,zamordoval,unesl...a masirovani mas 20 letymi braky z Hollywoodu.Jenomze sledovanost dlouhodobe nejvyssi.Oni totiz Zide tu teorii,co maji masam nalhavat,maji dobre propracovanou.Uz Lenin(Zid po matce,takze Zid) se tuto retoriku ucil od francouzkych Jakobinu.To,co vidite dnes,ma svuj ucel a navaznost,FZ
Re: Mediální manipulace, světovláda, Mitrofanov a Pehe
(Hardy, 7.11.2010 11:59:44)
Odpovědět
Zajdo, a co internet, tam si najdeš úplně všechno co chceš.
Re: Mediální manipulace, světovláda, Mitrofanov a Pehe
(frantisek zajicek, 7.11.2010 14:50:34)
Odpovědět
Mam tu neco pro Tebe:R.1920 procestoval Rusko Anglican Wilton a uvedl,ze z 380 komisaru bylo 300 Zidu.R.1923 prinesl anglicky Morning Post prehled 50 hlavnich vudcu bolseviku z nichz 42 Zidu,6 Rusu,1 Nemec,1 Litevec(Lenin zahrnut mezi Rusy).Anglicky spis Jews in Russia:Centralni rada Lidovych komisaru-3 Rusove,2 Armeni,17 Zidu,Valecny komisariat-8 Litevcu,1 Nemec,34 Zidu,Komisariat pro vnitrni zalezitosti-2 Rusove,nekolik Litevcu,Polaku,Armenu,45 Zidu,Komisariat pro vnejsi Rus-Armen,Litevec,Nemec,13 Zidu,Provincie melo pod palcem 23 komisaru z nichz 21 Zidu,dohled nad tiskem-42 Zidu,jediny nezid-Maxim Gorkij.Z celkem 550 vedoucich osobnosti bylo 447 Zidu!!!Hardy,minule jsi mi psal,ze to mam trochu popletene,mozne to je,ja jsem v te dobe nezil,proto musim cerpat bud z folkloru,tehdejsiho tisku,archivalii a pod.Toto,co uvadim jsou jenom fakta podchycena tehdejsimi materialy.Vim,ze jezdis do Izraele casto,mozna tam i mlatis hlavou o Zed narku,je to Tvoje vec,ja se snazim blizit pravde co nejvic at se to nekomu libi,nebo ne.Dalsi vec je to,ze vyslovuji svuj nazor,FZ
Re: Mediální manipulace, světovláda, Mitrofanov a Pehe
(frantisek zajicek, 7.11.2010 14:58:12)
Odpovědět
Dodatek:To Ti pisu k vyroci Velke Rijnove Socialisticke Revoluce,FZ
Re: Mediální manipulace, světovláda, Mitrofanov a Pehe
(Hardy, 7.11.2010 15:37:18)
Odpovědět
Do izraele jezdím, že mě to baví, ale jezdím i jinam a hlavou o zeď nemlátím, i když věřím, že Vás pár antisemitů co tu furt melete to samý,si to myslíte, ale to mi je fuk. Ber mě jako netového "provokatéra", který se rád háda s lidmi tvého typu.
Jinak si všimni, že se jedná o rok 1920, za Stalina a těsně před 2.ww byl poměr bolševických revolucionářů zcela jiný, za Stalina židů bylo v nejvyšších stranických funkcí již minimum.
Re: Mediální manipulace, světovláda, Mitrofanov a Pehe
(frantisek zajicek, 7.11.2010 15:58:00)
Odpovědět
Ty prvni 3 radky jsou pekna volovina,zamyslis se nekdy nad tim,co pises?Radsi to nekomentuju,FZ
Re: Mediální manipulace, světovláda, Mitrofanov a Pehe
(Maro Skřipský, 7.11.2010 16:10:22)
Odpovědět
má pravdu. za stalina už bylo židů v řídícím aparátu minimum, Stalin po nich dokonce některé doby i docela šel. A když Golda Maierová odmítla orientovat Izrael na SSSR, spustil Stalin obrovskou kampaň "proti sionismu" Ceskoslovensko to zažilo "v malém" při procesu se Slánským a spol.
Na tato fakta obvykle antisemiti zapomínají a pořád vypráví cosi o židovském komunismu...
Ano, židovští levicoví intelektuálové měli na vzniku komunismu podíl, protože mnozí z nich byli neukotvení a líbila se jim ta internacionálnost a univerzálnost rudé ideologie. Ale od třicátých let už to v zásadě jelo bez nich...
Re: Mediální manipulace, světovláda, Mitrofanov a Pehe
(frantisek zajicek, 7.11.2010 16:26:46)
Odpovědět
To je pravda,jenomze o tomto obdobi nebyla rec.To,co jsem Hardymu tady napsal je reakce na jeho reakci z minule,kdy mne na muj udaj,ze behem VRSR a tesne po ni,bylo v rozhodujicich funkcich 80% Zidu,odpovedel s absenci faktu,ze to mam popletene.Ja taky nekomentuji jeho posledni 3 radky,ale ty prvni 3,FZ
Re: Mediální manipulace, světovláda, Mitrofanov a Pehe
(Hardy, 7.11.2010 17:34:49)
Odpovědět
Přesně, od 30tých let to jelo v SSSR téměř bez židů v nečjvyšších funkcích. Myslím jen Kaganovič,Malenkov, nevím přesně, ale když je tam Stalin nechal, tak to musili být zapálení bolševici, Stalin židům nevěřil, dokonce uvažoval, že je přesune do žid. autonomní oblasti Birobidžan. Ale přecijen po různých komunistických stranách po evropě a jinde bylo také mnoho /tehdy/ židů a tak si to rozmyslel. Aspoň tak to uvádí syn Berii v pamětech. jen vzpomeňte na proces Slánský, Klementis,London, jako sionistické spiknutí.
Jinak Slánský štval Stalina už během války, proto ho nechal vysadit v slov. povstání, zatímco Kléma odpočíval v bezpečí v Moskvě. Slánský povstání přežil, Šverma ne. Ovšem Slánský nepřežil dlouho svoje padesátiny a stalin se zase zbavil nějakého významného komunistického žida, kterému nevěřil.
Re: Mediální manipulace, světovláda, Mitrofanov a Pehe
(Hardy, 7.11.2010 17:38:56)
Odpovědět
Ještě zajímavost, Slánskému záhadně zmizela ze střeženého chráněného komplexu exilových komoušů z evropy v Moskvě dcera. nějaká paní jí odvedla a již ji nikdo neviděl, že by přítel Stalin dal pokyn?
Re: Mediální manipulace, světovláda, Mitrofanov a Pehe
(Rambousek, 7.11.2010 16:29:57)
Odpovědět
Souhlasím s názorem na media,čím je jich více tak tím je úroveň nižší.Televize v honbě za sledovanosti vymýšlí samé soutěže ve zpěvu,talentu,tanci a kdoví v čem ještě.Nebo opakujou všechny postupně staré filmy dokola.Něco zajímavého a poučného pro mládež ne.Stovky tiskovin sklouzly na úroveň bulváru a vykrádají si vzájemně informace,které opakujou a upravujou jako nové,autentické.Klause bych nepřeceňoval a nevyzdvihoval,neboť tím jak zprznil privatizaci,tak nás odsoudil k roli sluhů a nekvalifikované námezdní montážní síly ve vlastní zemi,kterou ovládají již de fakto cizí vlastníci,napořád.Do EU nám také pomohl,tak jeho moudra a varování jsou jaksi pozdní lítosti a konstatováním tzv.farizejským.Kapitalismus dělá to co jsme se učili ve škole,rozpíná se,požírá konkurenci a v honbě za ziskem se snaží ždímat pracovní sílu a minimalizovat náklady,tedy i mzdy.Dnes se můžeme v unii jen dívat a čekat,co udělá Německo a Francie a platit.Glorifikovat ješitného hradního klimatologa v klimakteriu není rozhodně proč.Jsme mali a silně závisli,silácké řeči nám nepomohou.
Re: Mediální manipulace, světovláda, Mitrofanov a Pehe
(Radek, 7.11.2010 17:02:35)
Odpovědět
Vyjadřuji souhlas s názorem pana Rambouska. václav Klaus hraje jen a jen svoji hru. On dal moc (rozuměj peníze) do rukou těm, kteří ji teď mají .. a to že se snaží vzbudit zdání, že je tím znepokojen mě jenom utvrzuje v tom, že bude hůř.. Jestli je toto vlákno zamýšleno manipulátory jako klausova struna, tak já vám tady na ni nezahraju.. Na tu se dá jenom falešně vrzat ..
Re: Mediální manipulace, světovláda, Mitrofanov a Pehe
(Radek, 7.11.2010 16:45:14)
Odpovědět
Tuto otázku - tedy kdo námi tady manipuluje prostřednictvím médií, kdo nad nimi získal kontrolu .. tu si kladu už dlouho. Většina občanů spí svým konzumním spánkem a vůbec nevnímá všudypřítomné nenápadné, ale i do očí bijící příznaky mediální manipulace varujících rozměrů.. Myslím si ovšem, že odpověď by nám mohl dát každý novinář, redaktor.. Oni tvoří ty bezcenné výstupy a jistě pracují na objednávku, jistě jim někdo určuje, co je a není k uveřejnění ..( jak je např. možné, že jsem nikde nezachytil reakci na to, že John 30.10. nepředložil na vládě návrh na protikorupční strategii, jak dopředu avizoval..? To nikoho nezajímá ? ..) Mě tedy ano, protože si nechci utahovat opasek, aby pak za rok vyšlo najevo, že tamten ministr záhadně zbohatl o miliardu a staví si v emirátech sídlo ..). Ty blbce z nás dělají novonáři .. jsou to profesní prostituti..
Re: Mediální manipulace, světovláda, Mitrofanov a Pehe
(Beewoy, 7.11.2010 19:56:25)
Odpovědět
Václav Klaus není ani první, ani nejdůležitější človíček, který si všiml kam se svět řítí.
Žel, drtivá většina zdejších občanů a značná většina občanů evropských zemí si přeje, aby tomu tak bylo.
Jediný únik je Kanada, Venezuela, amazonské pralesy atd. To jsou dostatečně rozsáhlá území, aby tam člověk unikl světovládě za cenu života v pustině, divočině, hlubokých lesích. Zatím.
Re: Mediální manipulace, světovláda, Mitrofanov a Pehe
(Jarda Z., 8.11.2010 1:46:39)
Odpovědět
Perfektní článek. Hned bych se pod něj podepsal. Naprostý souhlas. Rovněž mě zneklidňuje ten klid a ticho po pěšině, když jindy jsou projevy pana prezidenta Klause probírány za všech stran. Je to evidentně centrálně řízené. Zajímal by mě ten mechanizmus a konkrétní lidi, kteří za tím vším stojí. Jarda Z.
Re: Mediální manipulace, světovláda, Mitrofanov a Pehe
(lexx, 9.11.2010 15:04:18)
Odpovědět
on venca občas mluví k věci, ale kdyby ho vzali mezi sebe, tak by taky mlčel...
Re: Mediální manipulace, světovláda, Mitrofanov a Pehe
(Radek, 10.11.2010 7:14:35)
Odpovědět
Tady je článek o jednom z těch kdo provádějí mediální manipulace .. ( a Paroubek to není ..)
http://domaci.eurozpravy.cz/politika/17548-paroubek-za-hysterii-s-odchodem-dienstbiera-je-bakala-a-dalsi/