reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

CHVÁLA LASKAVÉHO ISLÁMU aneb Izrael, známý to utlačovatel palestinského lidu

Autor: Benjamin Kuras | Publikováno: 5.11.2010 | Rubrika: Islám
Ilustrace

Holandského politika Geerta Wilderse, souzeného za urážky islámu, se zastali i čeští muslimové. Je to čin noblesní a statečný. Potvrzuje mou teorii, že Češi, bez rozdílu vyznání, jsou v hloubi duše husité, toužící po spravedlnosti a alergičtí na perzekuci a ideologický útlak.

            Wildersův proces je útokem na principy západní justice ne ani tak v tom, zač je souzen, nýbrž hlavně v tom, že žalobu na něho nepodává státní prokuratura. Ta sama žalobu podat odmítla, s argumentem, že jeho výroky byly součástí legitimní politické debaty. Žalují ho přímo soudci, kteří mu navíc zmítnutím několika svědků znemožnili účinnou obhajobu. Technicky se tím dopouštějí perverze ústavy a nastavují evropskému soudnictví (staro)novu cestu, na níž se nesoudí podle zákona a ústavy nýbrž podle ideologického přesvědčení.

Podobnou ukázkou byl nedávný proces v Británii, v němž soudce zprostil viny skupinu vandalů, která zdevastovala jednu továrnu a k činu i úmyslu se hrdě přiznala. Osvobozovací rozsudek hájil tím, že pachatelé byli oprávněně rozhořčeni, že továrna prodává výrobky do Izraele, známého to utlačovatele palestinského lidu.

            Mezitím na „wildersovské téma“ – a podobně neústavně – probíhá podobný proces v Rakousku. Tam se politoložka Elisabeth Sabaditsch-Wolff o stíhání za „vzbuzování nenávisti vůči náboženské skupině“ a „urážku náboženství“ dověděla ne od soudu, nýbrž z médií a jejímu právníkovi prokuratura dlouho zdržovala informace, proti čemu konkrétně ji má hájit. Měla to ale spáchat loni v přednášce „Islamizace Evropy“, v níž přednesla ze svého mnohaletého pobytu v islámských zemích důkladně dokumentované příklady fungování islámského práva šariá v praxi: Deklasování žen, násilí vůči nim, vražd „ze cti“, perzekuce jinověrců, kruté středověké tresty za drobné přečiny nebo za odklon od islámu. Dokumentovala, jak šariá proniká do práva evropského natolik, že už v některých zemích de facto platí souběžně se zákony evropskými.

            Paní Sabadisch-Wolff trvá na tom, že nenapadá muslimy a dokonce ani islám jako náboženství, nýbrž se snaží Evropu bránit před „islámem politickým“, jehož představitelé se netají tím, že chtějí zlikvidovat sekulární demokracii a nahradit ji totalitním režimem. Hovořila prý jako „klasický konzervativní libertarián“ za lidskoprávní organizaci Pax Europa, která  důsledně odmítá přijímat extrémisty pravé i levé. „Nehájím sama sebe,“ vysvětlila, „dělám to za miliony lidí na Západě, jimž záleží na svobodě, svobodě slova, lidských právech.“      

Podobných procesů můžeme čekat víc. Spravedlnost milujícím muslimům, jako jsou ti naši husitští, to poskytne příležitost bránit spolu s ostatními svobodu i pro ten svůj laskavý islám před tím nelaskavým. Vysvětlit, jak zlepší život lidstva. Spravedlností pro všechny? Laskavostí k bližnímu? Ekonomickou prosperitou? Svobodou projevu, vyznání a bádání? Úctou a láskou k životu? Učenější vědou a krásnějším uměním? Větší tvořivostí? Menší korupcí? Smyslem pro humor? Viditelnou ženskou krásou? Všeobecně veselejší náladou? Nebo něčím, co nás ještě ani nenapadlo?

Jak? A podle jakých konkrétních příkladů, prosím.    

 

 

Vyšlo v MFDnes

reklama
2176 čtenářů | 36 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: CHVÁLA LASKAVÉHO ISLÁMU aneb Izrael, známý to utlačovatel palestinského lidu
(Josef Novák, 5.11.2010 11:41:53)
Odpovědět
Já tedy nesdílím Kurasovu teorii, že Češi jsou v hloubi duše husité dokonce bez rozdílu vyznání a že touží po spravedlnosti. Je zajímavé, že v té adoraci a obdivu k husitům zůstávají Češi osamoceni. Okolní historiografie ( ale i běžná populace) se na toto dějinné období dívá úplně jinak.
Re: CHVÁLA LASKAVÉHO ISLÁMU aneb Izrael, známý to utlačovatel palestinského lidu
(Kalous, 5.11.2010 13:01:30)
Odpovědět
Nováku, nemluvte za národ. Na tradici husitství a národního osvobozenectví byla naše republika založena - ať se na to Pekař nebo jiný dívá jinak. A pochopitelně Němci nebo Řím nebudou husity opěvovat - i kdyby byli svatí hrdinové, udělají z nich zločince - vždyť to byly jejich nepřátelé.
Re: CHVÁLA LASKAVÉHO ISLÁMU aneb Izrael, známý to utlačovatel palestinského lidu
(yt, 5.11.2010 13:23:26)
Odpovědět
Oni husité nebyli jen nepřátelé cizáků, ale i velké části svých krajanů. Přečtěte si. jak se chovali v dobytých městechn např. KH.
Re: CHVÁLA LASKAVÉHO ISLÁMU aneb Izrael, známý to utlačovatel palestinského lidu
(Kalous, 5.11.2010 22:39:47)
Odpovědět
Máte pravdu, ale každý národ - pokud nemá hrdiny, tak si musí nějaké vymyslet a přikrášlit. Tak jak Hanka a spol. vymysleli rukopisy Královedvorský a Zelenohorský (kvalitní podvrhy české prahistorie) pro vlastence 19. stol. - tak potřeboval Masaryk husity, Žižku a Jiráska. Kdoví jak je to i s českým patronem sv. Václavem - možná to byl zbabělec, který musel být odstraněn aby jeho bratr Boleslav rozvinul základ českého knížectví - a také sv. Václava skoro nikdo nezpochybňuje (i za protektorátu byl inspirací pro nejvyšší vyznamenání Svatováclavská orlice). Takže bychom se v tom neměli nějak moc šťourat.
Re: CHVÁLA LASKAVÉHO ISLÁMU aneb Izrael, známý to utlačovatel palestinského lidu
(Josef Novák, 5.11.2010 13:46:29)
Odpovědět
Já jsem svůj komentář začal slovy „ Já nesdílím“, mluvil jsem tedy zásadně za sebe a nikoli za národ. A nejde jen o Němce nebo Řím. Českou husitskou tradici nesdílejí ani naši „slovanští bratři“.
Re: CHVÁLA LASKAVÉHO ISLÁMU aneb Izrael, známý to utlačovatel palestinského lidu
(L.Pe, 5.11.2010 14:52:22)
Odpovědět
Jern dvě poznámky k článku

1) husité nebyli nábožensky tolerantní a likvidovali jinověrce stejně jako katolíci. Po občanské válce pak vznikla tolerance z nutnosti a husiti se s určitými specifiky, jako mají třeba řeckokatolíci a další, zařadili zpět do katolické Církve.

2) U těch "mírumilovných" českých muslimů je třeba se podívat, co říká také pan Větrovec a znát, co to znamená pojem "takíja". To je povolení, aby muslim lhal jinověrci, když je to pro něj výhodné. Např. :"Nechceme ustavit ummu, odsuzujeme terorismus a chceme jen lidská práva, jako mají ostatní."
Re: CHVÁLA LASKAVÉHO ISLÁMU aneb Izrael, známý to utlačovatel palestinského lidu
(Stilet, 5.11.2010 15:50:08)
Odpovědět
Kalous, pravda že na hustitsví je založen moderní Český národ. Zasloužli se o to "vlastenci" devatenáctého století. Husité byli ve skutečnosti vandalové a barbaři jaké do té doby Europa nepoznala. Byla to loupežívá a mordářská sebranka. Kam husité přišly, tráva po desetiletí nerostla. Takže základ moderního Českého národa stojí na lžích, falsech a podvodech. Vím že vám to smrdí, ale je to smutná pravda.
Re: CHVÁLA LASKAVÉHO ISLÁMU aneb Izrael, známý to utlačovatel palestinského lidu
(Dan, 5.11.2010 18:32:08)
Odpovědět
Ano, husité byli barbaři a loupeživí nájezdníci a já jsem velmi hrdý, že velká moravskéá města vč. brna se jim ubránila a že Morava husitská nebyla.
Re: CHVÁLA LASKAVÉHO ISLÁMU aneb Izrael, známý to utlačovatel palestinského lidu
(Hardy, 5.11.2010 20:17:12)
Odpovědět
Během husitských válek jsme přišli až o třetinu obyvatel, země byla zcela zdevastovaná. Jinak se husitům podařilo "porazit" dvě křížové výpravy proti nim vedené. Ta druhá výprava se rozprchla jen prý po zpěvu husitské Kdož sú boží bojovníci. V bitvě u Lipan proti sobě bojovali husitští radikálové a měsští umírnění husité, kteří chtěli dohodu a kompromis s vatikánem.
Re: CHVÁLA LASKAVÉHO ISLÁMU aneb Izrael, známý to utlačovatel palestinského lidu
(reduch, 5.11.2010 17:20:40)
Odpovědět
Je zvláštní,že debata se stočila k husitství i když nadpis článku směřoval k islámu a Izraeli.Husity jako národní hrdiny glorifikoval Jirásek,aby účelově probudil a podpořil v lidu sebevědomí,odvahu a češství.Mělo to něco do sebe,když jsme jako školáci četli,povinně,Proti všem,nebo viděli natočené historické filmy,tak jsme se jako kluci cítili také silnější a odvážnější.Skutečnost byla určitě odlišná,nepopisuje in natura dobové krutosti,byla to povinná školní četba, ani excesy páchané na kněžích,jeptiškách ,klášterech,šlechtě atd.Nakonec jsme viděli čeho jsou schopni evropané-národy v jugoslávii vůči sobě,o téměř 600 let později,sousedi i v rodinách,nepředstavitené zvěrstva.Někdy i poopravená historie v pravou chvíli může splnit účel,vždyť jsem slyšel i z úst historiků a politologů,že češi jsou národ sedláků a tím ohnutých hřbetů,na rozdíl od Poláků,Maďarů a dalších.Proto ta kapitulace před Němci a později i Rusy,i když výsledek by nebyl vítězný.Izrael se určitě z nelehké historie poučil a jedna tak,jak považuje za nutné,mezi přáteli v turbanech.Evropa by měla být velmi obezřetná vůči přílivu muslimů a hlasatelům multikulturalismu.Ale i začínajíci čínské expanzi přes dluhy evropských zemí.
Re: CHVÁLA LASKAVÉHO ISLÁMU aneb Izrael, známý to utlačovatel palestinského lidu
(vizír, 5.11.2010 17:56:05)
Odpovědět
hlasatelé multikulturalismu = židi
Re: CHVÁLA LASKAVÉHO ISLÁMU aneb Izrael, známý to utlačovatel palestinského lidu
(frantisek zajicek, 5.11.2010 18:01:44)
Odpovědět
I kdyz to myslis ironicky,Kurasi,ale Izrael je utlacovatel Palestiny.Od vzniku Izraele r.1948 se pocet Palenstinskych obeti dle serioznich odhadu dostal na neskutecne cislo 6 mil!!!To same,co uvadeji Sionisti jako pocet jejich obeti behem podvodu zvanem Holokaust.Jenom v r.1948 byl tento pocet 800 000!Je to Izrael,ktery brani uznani Palestiskeho statu,rozdeleni Jeruzalemu.Je to sionizmus,ktery uzavrel pasmo Gazy tak,ze se tam nedostane ani nejnutnejsi humanitarni pomoc,jsou to Zidi,kteri s pomoci nejmodernejsich vojenskych technologii morduji bezbranne obyvatelstvo v okupovanych uzemich,buldozery zahrnou jejich obydli a vesele si stavi sve osady.a svet mlci...Proc tam uz davno nejsou vojska OSN?Jednoducha odpoved:soustavne vetovani ze strany USA.Valecnika Bushe primo sioniste nabadali k utoku na Iran,ale Obama uz vam to tak nebasti...proto taky asi pujde od valu.Proc vubec vznikl terorismus,ze by jenom tak pro zabavu nekoho zabijet?Samozrejme,ze chudacek je ten Izrael..Sionisticka loby ovlada svetova media a serviruji jenom to,co se jim zrovna hodi.Jenomze velka chyba-to nejsilnejsi medium-Internet,uz tak nejak umlcet nelze.Ani bych se nedivil,kdybychom se museli kvuli pristupu na Net registrovat.Co kdyz ten Sionisticky masakr v Palestine sjednoti vsechny muslimy?Iran uz je k vyrobe atomovych zbrani nebezpecne blizko...a strycek Sam je u Ciny zadluzeny vic a vic...FZ
Re: CHVÁLA LASKAVÉHO ISLÁMU aneb Izrael, známý to utlačovatel palestinského lidu
(Hugo, 5.11.2010 18:34:37)
Odpovědět
K tomu se dá říct pouze jedno: Františku Zajíčku, jste nehorázný v.ů.l.
Re: CHVÁLA LASKAVÉHO ISLÁMU aneb Izrael, známý to utlačovatel palestinského lidu
(Kalous, 5.11.2010 22:46:54)
Odpovědět
.. a má v podstatě pravdu.
Re: CHVÁLA LASKAVÉHO ISLÁMU aneb Izrael, známý to utlačovatel palestinského lidu
(Kalous, 5.11.2010 22:48:42)
Odpovědět
Upřesnění: pravdu má zajíček
Re: CHVÁLA LASKAVÉHO ISLÁMU aneb Izrael, známý to utlačovatel palestinského lidu
(Hardy, 5.11.2010 20:31:36)
Odpovědět
Zajíčku, když už tak celou pravdu. Gaza střílí rachejtle na izrael a proto je ta námořní a pozemní blokáda. Ale blokáda není jen z izraele, ale i od jejich bratrů egypťanů, kteří o palestincích říkají, to "klubko hadů". Jinak je v Gaze tak hrozně, že se tam každých cca 15 let zdvojnásobí počet obyvatel a svět to všechno platí a financuje. I my češi ze svých daní. Šéfíci hamasu si staví nádherná sídla v hodnotách desítek mil. dolarů, to všechno lze dohledat na internetu. Navíc, sranda je ta, že jak arabové zjistili, že svět platí a financuje palestínu, tak sami skoro zavřeli kohout, kromě iránu, který by to tam rád "rozfajroval". Palestinci vlastní stát skoro ani nechtějí, dokud funguje ten baječný penězovod z evropy a ameriky. Jó, tam bude ještě horko..
Re: CHVÁLA LASKAVÉHO ISLÁMU aneb Izrael, známý to utlačovatel palestinského lidu
(Kalous, 5.11.2010 22:55:58)
Odpovědět
Máte Hardy ve všem pravdu - ale zase v situaci Palestinců v Gaze jim musí lupat v bedně - jsou naprosto odřízlí od celého světa na malém pásu pobřeží, i moře je zavřené izraelskou blokádou. Nejsou schopni se samostatně živit, vyrábět - bUď díky izolaci nebo jim to Židé preventivně rozflákají. Nakopat by měly dostat obě strany konfliktu - ale USA chrání Izrael a Gazu EU (je to divné).
pár čísel o Izraeli
(Dan, 5.11.2010 18:48:41)
Odpovědět
Preotože se tu šíří bludy o bohatém státu Izrael, našel jsem si několik čísel z jeho hospodaření a porovnám je s českými :-)

česká ekonomika ač o 3 miliony lidí větší stát má zhruba stejně velký státní dluh jako Izrael.

čr 1,59 bilionu Kč
izrael 1,58


čr 47,8% HDP dluh
izrael 77,4% HDP dluh

zatímco náš aktuální deficit byl 150 miliard korun a mnozí jako Mach ho kritizovali jako veliký, Izrael měl ve stejném období deficit st. rozpočtu 255 miliardy korun, tedy o 105 miliard více nežli my.

Takto fatální dluhy u státu s ročními dotacemi přesahujícími 12 miliard USD, tedy kolem 204 miliard korun není opravdu žádný zázrak, nakonec jako vše spojené s tímto "kibucem".

Izrael má velkou a moderní armádu, ano to je pravda, bývá předmětem obdivu, je třeba ale si říct, že ji dotují USA 2,55 miliardy USD ročně, Británie 750 000 liber, Německo 550 000 E, Kanada 320 000 CAD a další země sumou kolem 500 000 dolarů.
Přesto si Izrael na vojenské výdaje půjčuje každý rok/2009 3 miliardy USD/ mnoha dalších prostředků.

Největší dotace ze strany USA jdou do infrastruktury, ikdyž větší čádt těchto zakázek se jim vrací, protože je realizují americké firmy, v loňském roce to byly 4,5 miliardy USD - větší část šla na vojenská letiště a přístavy.

Velmi vyzdvihovaná část je vzdělanost, Izraelská vzdělanostní ekonomika, její největší mecenáš je Německo /1 miliarda eur ročně/ následují USA 1 miliarda USD ročně.

čsto se také říká, že Izraelské firmy začínají převažovat v indexech technologických titulů, ani tohle samozřejmě není pravdou, ani jedna takto titulovaná firma z NASAQ a dalších nemá většinovou strukturu vlatsníků Izraelce, nýbrž jsou to Američané, Němci, Kanaďané a Britové.

Opět jsem si dovolil tu být politicky nekorektní a to se na tomto servu nezapomíná, takže můj názor na závěr na konec.

Izraelůi je třeba pomáhat a je dobře, že se tak děje, ne proto že jsme coby Evropané polovinu tohoto národa v historii vyhubili v multikulturních válkách, za svoje předky nemůžeme, ale zejména proto, aby se tento malý národ měl kam sestěhovat, aby jejich země zaslíbená byla naplněna a aby tato cizí kultura, která ani za tisíce let nesplynula s Evropskou civilizací měla prostor pro svoji kulturu, svůj jazyk a svoji seberealizaci.
Re: pár čísel o Izraeli
(Hardy, 5.11.2010 20:45:06)
Odpovědět
Ano, souhlas. Ale vtip je, že právě na NASDAQ -ku zjistíš to velké množství izr. firem a firmiček i s jejich menšinovou často účastí. Jedná se o "spojování kapitálu" a tím i obcházení arabských bojkotů. je to tak neuvěřitelně neppřehledné, že se v tom ani arabové pořádně nevyznají. Třeba v Grippenech jsou i některé izr. letecké technologie a to se právě zprostředkovává přes různé smíšené firmy, aby zboží bylo případně prodejné i arabům.
Re: pár čísel o Izraeli
(Dan, 6.11.2010 10:47:42)
Odpovědět
Pojďme si zaspekulovat co by se stalo s Izraelem, kdyby ho západ přestal dotovat ?


Kdyby česko dostalo každý rok dar 200 miliard korun, nejenomže by nemělo dluhy, ale bylo by patrně někde jinde že :-)

WTO označuje dluhy Izraele za jedny největších ve vyspělém světě a jejich poměr k HDP za nebezpečný, ikdyž se I dařilo až do loňska svoje obří dluhy snižovat, loni to skončilo.

Díky obrovskýám zahraničním investicem, zejména Americkým se zatím I drží, jeho bankrot je však podobně nebezpečný jako Irský, protože jeho orientace na technologie je americkou cestou do pekla, podle mého názoru bude I za 10 roků před bankrotem kvůli dekapitalizaci, kterou dnes vidíme v USA.
Tu zavinil odsun výroby, al I není USA on si nemůže přitisknou šekeli protože ty nikdo nechce.
Re: pár čísel o Izraeli
(Kalous, 5.11.2010 22:59:07)
Odpovědět
Také Dane souhlas. Ale sionismus má bohužel větší cíle.
Re: pár čísel o Izraeli
(Dan, 6.11.2010 9:25:48)
Odpovědět
Pro světové sionisty je sice Izrael posvátnou krávou, jejich skutečné cíle, zapsané i v Talmudu jsou však vláda nad světem, to je mi jasné, psal jsem tedka jenom o Izraeli státu.
Re: pár čísel o Izraeli
(Hardy, 6.11.2010 9:37:27)
Odpovědět
A myslíš, že je to reálné. Možná starověcí židé ano, ale dnešní,na Západě se běžně mísící židé, dávno zjistili, že tzv. židovská nadvláda nad světem je nereálný projekt, proto se o to ani nepokouší. O co se pokouší, je,že se všichni židé snaží vydělat velký "ranec" peněz. Ale to ostatně, my každý také, o tom žádná..
Re: pár čísel o Izraeli
(Dan, 6.11.2010 10:27:44)
Odpovědět
Není to reálné.

pravověrný žid žijící dle Talmudu se oto snaží, že se asimiloval simuluje jen aby dosáhl svých tajných cílů.
Re: pár čísel o Izraeli
(Dan, 6.11.2010 10:27:47)
Odpovědět
Není to reálné.

pravověrný žid žijící dle Talmudu se oto snaží, že se asimiloval simuluje jen aby dosáhl svých tajných cílů.
Re: pár čísel o Izraeli
(Hardy, 6.11.2010 12:41:00)
Odpovědět
Tihle cheredim, ortodoxní, nebo jak se jmenují jsou jen náboženští fanatici, kteří studují jen talmud a sekají hodně dětí, protože stát jim to platí. Jinak jsou v podstatě chudí.
Stát Izrael bude muset taky z náboženského radikalizmu ubrat, protože pokud tam chce dostat další přistěhovalce, tak už jen z rozvojových zemí, protože židé ze Západu tam se stěhují již minimálně a i Ruska příliv slábne, už se tam semtam stěhují nějací rusové a ukrajinci, kteří nějakou žid. babičku viděli možná tak z rychlíku, a zajímá je tam příp. ekonomický profit, příp. pracovní příležitosti.
Takže na Západě zbyli ti židé, kteří se spíše chtějí výhledově asimilovat, nebo jim situace v izraeli připadá nebezpečná, nebo si nevěří, že by se v izr. pracovně uplatnili.
Re: pár čísel o Izraeli
(Dan, 6.11.2010 13:41:05)
Odpovědět
V zásadě souhlas až na ten závěr..

v západní Evropě /EU15/ a severní americe /USA Kanada/ zůstavají židé kteří se nechtějí asimilovat, za tím účelem tam žádný z nich nešel, ale jen a pouze proto že to jsou světová centra moci a peněz, nikde jinde nasvětě takové bohatství nevzniká a oni to vědí.
Celý zbytek světa už jenom paběrkuje a přiživuje se popř. pracuje pro západní evropu a sverní ameriku.
Re: pár čísel o Izraeli
(Dan, 6.11.2010 13:43:59)
Odpovědět
Pokud ovšem Američané a Němci vybudují bohatý stát Izrael, což dělají a co nejvíce bezpečný, je určitá šance, že i tito megapariziti se semka časem vystěhují, a proto jsem hl. příznivcem podpory Izraele.

zbavit se žida znamená vyhrát, ale zbavit se ho zabitím je nepřípustné, zbavit se ho násilným přesídlením také, musí tam chtít sami.
Re: pár čísel o Izraeli
(Hardy, 6.11.2010 15:14:14)
Odpovědět
Ano, a vždyť k tomu dochází.
Re: pár čísel o Izraeli
(vizír, 6.11.2010 18:02:05)
Odpovědět
to je naivní ,židi sami od sebe neodejdou, co by tam všichni ti právníci , psychoanalytici apod dělali(s nadsázkou)?je třeba je zbavit strategického vlivu v mediích a bankách(zrušit nebo nacionalizovat soukromý kartel bank FED),důsledně identifikovat a zrušit jejich lobby a NGO, ,následně zbavit občanství jako příslušníky cizího etnika a vystěhovat do Izraele .. proč by si na to měli stěžovat , to je jako kdybych já s mojí rodinou žil třeba v Japonsku a Japonci by se jednoho dne rozhodli že mě pošlou zpátky do ČR , no a ...
Re: pár čísel o Izraeli
(Dan, 6.11.2010 18:59:06)
Odpovědět
Podívejte přez 6 milionu těch paznechtů zákeřných už se tam odstěhovalo, násilím je vystěhovat nelze, mají občanství daných zemí.

Pro začátek je důležité na ně a jejich ktivity hodně nahlas upozorňovat, aby přišli o anyonimitu s tou oni pracují a tím jsou nebezpeční.

Je třeba nahlas pojmenovat problém multikulturalismu, jehož židé jsou součástí, odsun semitských kultur musí být kompletní, ne že muslimy vytlačíme a žid nám tu zůstane.

Podle mého ázoru je Izraelem vynikající cestou, je kam je katapultovat, patří tam a ne k nám, tu budou vždy jenom hosty, i za dalších tisíc let a to proto že jejich kultuultura, zvyky, tradice, písmo či jazyk sem prostě nepatří.
Re: pár čísel o Izraeli
(Hardy, 6.11.2010 23:35:58)
Odpovědět
Pánové Vizír a Dan. Na to co tu hlásáte, nemáte reálnou sílu a ani neseženete dostatečnou podporu. V evropě ne. Tydle omezení byly možné za nacistů, ale to je ideologie stará 80 let a už i němci ji opustili. Nacizmus i bolševizmus je pasé.
Re: pár čísel o Izraeli
(Sam Opal, 7.11.2010 11:14:23)
Odpovědět
Souhlasím s první částí Hardy. Židé si dobře uvědomují ,že prostě NEMŮŽOU žít všichni na jednom místě.
Proč,to lze najít i v knize Jindry Viezelové - Poslední Chazar z Podkarpatské Rusi :
http://www.antisemitismus.wz.cz/LPA_clanky/KW_Chazari.htm

Na Podkarpatské Rusi si žili totiž všichni jednotně,stejně,jako podle šablony a - v bídě . Ovšem ,jakmile se začali stěhovat do Prahy - Malé Ameriky,jak říkavali, vracívali se pochlubit do svého rodiště svými novými auty,oblečením,svými šperky a životní úrovní....
Obdobné lze najít v publikacích různých autorů líčících způsob života v Pásmech osídlení,nebo i třeba v Sovětské Autonomní Židovské Socialistické Republice....
ˇ
A ještě k 2. části tvého příspěvku.
Komunizmus určitě není passé.
Jen se vyvíjí,transformuje ,maskuje a razí jiné chodníčky .Čína,neomarxismus,frankfurtská škola atd.atd.atd.
Cíl mají tyto "úchylky" však stejný s oním komunizmem "klasickým",který jsme ,někteří z nás zažili.
Re: pár čísel o Izraeli
(Hardy, 7.11.2010 11:31:44)
Odpovědět
Same, souhlasím. I ty jsi myslím v nějakým příspěvku souhlasil, že nacizmus a komunizmus jsou si velmi blízké, vlastně krajně levicové ideologie. I když neonaci je v evropě někdy označována jako krajní pravice. Vem si DSSS, dělnickou stranu,to má být ta krajní"pravice".Nevím co je tam pravicového, dokonce simyslím, že ani krajní pravice dnes neexistuje. je jen střed, nebo střed trochu doprava, český případ, my tu žádnou vyloženě pravicovou stranu nemáme. ODS ??
TOP ?? No, nevím..
Re: pár čísel o Izraeli
(Sam Opal, 7.11.2010 12:53:37)
Odpovědět
Řekl bych,že krajní pravice u nás neexistuje. Je to můj osobní názor,ale krajně pravicovou stranu bych viděl tu,která by prosazovala kapitalismus 18.-19. století.
Ostatně si myslím, že i dnešní celosvětové "politcké spektrum"
je pouze jakousi hrou :
"Dělník(!!!)" Blair podporující "republikána" Bushe atd...
Re: pár čísel o Izraeli
(Dan, 7.11.2010 15:57:50)
Odpovědět
Nevím o jakých omezeních mluvíš, mě stačí být politicky nekoprektní a kritizovat i židovský multikulturalismus což dělám zude i v běžném životě na každém kroku, o že čtv neřekn nahlas že Klaus je homosexuální žid mi nevadí, stačí že to o něm píše už plno webů, vč. funkce ve východoevropské odnoži židovské lože BB.



Atd.

Tyto lidi si pak už novináři ohlídají, neboj se a lidé jim vystaví účet ve volbách.