reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Smrt ve středu
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

FED slaví svoji stoletou vládu nad USA aneb okamžik pravdy pro Tea Party

Autor: Michal Semín | Publikováno: 6.11.2010 | Rubrika: Ekonomika
Ilustrace

Kdo by se domníval, že právě skončené americké volby rozhodují o tom, jaké léky budou použity k uzdravení churavého amerického hospodářství, bude s největší pravděpodobností zklamán. Institucí, která o finanční a hospodářské politice v USA ve skutečnosti rozhoduje, totiž není americký Kongres, ba dokonce ani prezident. Je jí soukromý kartel nejmocnějších amerických bank a s globálním finančnictvím spojených rodů. Ano, právě takovou institucí je americká centrální banka – Federální reservní systém. Není to vláda USA, ale FED, jenž rozhoduje o tom, kolik peněz bude v oběhu a jakou mírou inflace bude americký dolar zatížen. Od roku 1913, kdy byla americká centrální banka založena, ztratil americký dolar 96%ze své původní hodnoty. Nevím, zda je tedy co oslavovat, nicméně velcí hráči amerického (?) finančního světa se domnívají, že důvod k oslavám existuje. Proto se ve dnech 5. – 6. listopadu 2010 schází výkvět finančního světa v budově na Jekyll Island, kde byl v roce 1910 vytvořen systém centralizované finanční kontroly, uvedený v život legislativním aktem o tři roky později.

Politika FEDu vedla v posledních desetiletích k tak enormnímu nárůstu dluhu, z něhož se americká společnost v rámci stávajícího politicko-hospodářského systému nebude moci vykoupit. Dnes FED rozhodl, že v rámci druhé fáze kvantitativního uvolňování nakoupí do konce prvního pololetí příštího roku dluhopisy za 600 miliard dolarů. Každý, kdo má i jen elementární ekonomické vzdělání, musí vědět, že se inflačními penězi problém s dluhovou spirálou nevyřeší, ba právě naopak. Jen se tím oddaluje ničím neodvratitelný okamžik konečného zúčtování.

Domnívám se, že FED nikdy neměl v úmyslu sloužit americkému lidu, ale jen zájmům velkých bank, jež jej vytvořily. Proto chápu, že chce slavit. Chce-li však slavit i americká společnost, bude pro to muset ještě něco učinit. A to nic menšího, než svrhnout režim, na jehož vrcholku není ani lid, ani jeho zvolení zástupci, nýbrž nikým nevolený FED. Go, Tea Party, go!

reklama
1401 čtenářů | 30 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: FED slaví svoji stoletou vládu nad USA aneb okamžik pravdy pro Tea Party
(Kalous, 6.11.2010 8:35:01)
Odpovědět
"Američané tisknou inflační peníze, svět reaguje sílící kritikou". FED se rozhodl dát opět do oběhu dalších 600 miliard papírových amerických obrázků. Kdo na tom vydělá? Samozřejmě americké banky. Kdo nejvíce prodělá - celý svět hlavně Čína, její pohledávky v USA se výrazně sníží. Jak je dobré dělat dluhy (pro někoho).
Re: FED slaví svoji stoletou vládu nad USA aneb okamžik pravdy pro Tea Party
(Niky, 6.11.2010 10:17:41)
Odpovědět
Já bych Kalousi nebyl tak jednoznačný!
Re: FED slaví svoji stoletou vládu nad USA aneb okamžik pravdy pro Tea Party
(Kalous, 6.11.2010 13:00:21)
Odpovědět
No můžete mít i možná pravdu - finanční machinace se mohou někdy vymknout z rukou. Ale v USA ztráty bankám zacáluje stát a výnosy jim nechá. Nejlepší by bylo dolar vyřadit jako jedinou světovou měnu - buˇd něčím jiným nebo třeba 3 nejsilnějšími měnami.
Re: FED slaví svoji stoletou vládu nad USA aneb okamžik pravdy pro Tea Party
(cook, 6.11.2010 13:25:39)
Odpovědět
Pane Kalous o toto se již před cca.35 lety pokusili vytvořením SDR( Special drawing right-zvláštní práva čerpání),což byla nová účetní jednotka -košem pěti nejdůležitějších měn(dolar,marka,libra,frank a jen).Kdy každé z nich byla dána váha dle jejího významu.Koš měn byl diverzifikovanější než jakákoliv jednotlivá měna a proto se začala vyjadřovat v jednotkách SDR ale neuspělo to.Nikdo nechtěl přijímat,protože neměly žádnou vlastní hodnotu a nepodporovala je žádná silná vláda.
Re: FED slaví svoji stoletou vládu nad USA aneb okamžik pravdy pro Tea Party
(Stilet, 6.11.2010 13:50:31)
Odpovědět
Kalous, nebude to třebas tím, že US Dollar je stejným platidlem už přes dvěstě roku zatím co všechny jiné měny zažili mnohé měnové reformy a réžím ve všech jiných státech trval zatím vždy jen kratší i delší čas? Víte kolik měn měnilo třebas ČSR? USA třebas Dollar někdy stoupá někdy klesá na ceně, ale je to pořád stejný Dollar. Jaké obrovské změny nastaly v Euopě během posledních sto let? Co vzniklo státu a nebo zaniklo. Co vy by jste navrhoval za světovou měnu? Českou korunu? Potíž USA prožívá. Je to tím, že už téměř všechny továrny se přestěhovaly do Asie i Latinské Ameriky a ty jejích výrobky jsou velice mizerné kvality a ještě k tomu dražší, jak by se vyráběli v USA. Ona tá doprava také něco stojí a divím se že ekologisté neprotestují proti velice drahné a na pohoné hnmoty náročnou a drahou dopravu mizerných výrobku mnohdy na jednou použití z Číny? Taková loď kolik spotřebuje nafty za cestu z Číny do Europy či USA? Jenže to stěhování továren neproasadili jen žraví kapitalisté, ale především velehumanisté a antirasisté. Prý je nutno povznést třetí svět na úkor USA.
Re: FED slaví svoji stoletou vládu nad USA aneb okamžik pravdy pro Tea Party
(Kalous, 6.11.2010 21:01:32)
Odpovědět
Zhruba souhlas. Ale to panství dolaru nemusí být donekonečna. Přesun továren do rozvojových zemí s velmi levnou pracovní silou není dílo humanistů, ale globálním putiváním kapitalistů za nižšími náklady a vyšším ziskem.
Re: FED slaví svoji stoletou vládu nad USA aneb okamžik pravdy pro Tea Party
(Stilet, 6.11.2010 22:44:51)
Odpovědět
Kalous, samozřejmě že máte pravdu já ale také. Jistě že ti kapitalisté přesunuli výrobu do zaostalých zemí, ale nemohli by ji tam přesunout,kdyby nejprvé velehumanisté neovlivnili politiky svou agitaci. Prodělali na tom Američané a Europané. To zboží dovážené z třetího světa je šmejd a patrně dražší a k tomu většinou na jedno použití, jak by se vyráběl původně doma. Příkladně, před čtyřiceti roky jsem dal za ramínka stěraču tři doll. a byly z nerez ocele. Dnes víc jak dvacet doll. a z nejhoršího materiálu a dokonce platikové. A tak je to se vším. Koupil jsem vrtáky na železo a při vrtáni do obyčejného dřeva se mě zauzlily. Koupím elektrickou vrtačku a za pár tádnu ji musím vyhodit. Pomalu se už nic nedá koupit Made in USA. Nebo podívejte na boty, to je šmejd ve kterém si mrzačíte nohy. Čínané mají nohy trošku jiné jak Europané a třebas České boty také už nekoupíte. Tak je to se vším. Sakra vždyť tá doprava z Číny také něco stojí. Taková loď za cestu s Číny spotřebuije nafty jak všechna auta v jednom menším městě za měsíc. Přitom mzdové náklady se podílí na ceně zboží asi šesti procenty, ale šedesáti procenty daně. Jistě že v Číně jsou mzdové náklady daleko nižší, ale ty opravdu cenu výrobku nedělají.
Re: FED slaví svoji stoletou vládu nad USA aneb okamžik pravdy pro Tea Party
(Dan, 6.11.2010 13:47:46)
Odpovědět
V zásadě má Kalous pravdu, až nato že nakonec to bylo 900 miliard USD a nakupuje za ně hl. svoje americké dluhopisy, prodělává opravdu nejvíce čína, ale i japonsko hodně.

Je zde 2. světová měna a je to euro, takže my jsme v klidu :-) s korunou :-DD
Re: FED slaví svoji stoletou vládu nad USA aneb okamžik pravdy pro Tea Party
(Borg, 6.11.2010 10:28:28)
Odpovědět
Napřed jsem si myslel, že článek je satira. Potom, že je to pokus o vtip. Až jsem posléze musel konstatovat, že takovou kravinu nenapsalo ani Rusé Právo v padesátých letech.

"Každý, kdo má i jen elementární ekonomické vzdělání, musí vědět..." je sice dost typická demagogie, autor to však asi myslí úpřimně. Bože chraň svět od pilných idiotů.
Re: FED slaví svoji stoletou vládu nad USA aneb okamžik pravdy pro Tea Party
(Kalous, 6.11.2010 13:07:21)
Odpovědět
Není třeba kravina Váš příspěvek?
Re: FED slaví svoji stoletou vládu nad USA aneb okamžik pravdy pro Tea Party
(kingsfield, 6.11.2010 11:53:22)
Odpovědět
Clergy fascist Semin gives us his economic insights.Rather stick with your clergy shit.
You ain't understand nothin' of monetary policy, nerd!!!
Re: FED slaví svoji stoletou vládu nad USA aneb okamžik pravdy pro Tea Party
(C.Q.Lafayette, 8.11.2010 23:45:49)
Odpovědět
Kašpárku. S rolničkama! :-)))
Re: FED slaví svoji stoletou vládu nad USA aneb okamžik pravdy pro Tea Party
(cook, 6.11.2010 13:14:27)
Odpovědět
Pane Semín napsal jste pěkný nesmysl.K znehodnocení dolaru o 96% od roku 1913,zkuste za tu dobu porovnat i další měny.V té době byla hodnota peněz vázána na zlato a vzhledem na množství produktů,služeb a vyzpělosti tehdejší společnosti to na množství zlata stačilo.S rozvojem společnosti tahle provázanost stačit přestala.K tomu FEDU je tvořen 12 regionálními Federálními rezervními bankami sídlící ve velkých městech aby se zabránilo mocenské koncentraci ve Waschingtonu bankéřům východních firem.Fed řídí rada Federního rezervního systému a prezidenti těch 12 bank a pracuj pod vedením předsedy fedu.Jádro Federálního rezervního systému představuje Rada guvernérů složená ze sedmi členů jmenovaných prezidentem a potvrzených senátem kteří působí v překrývajících se obdobích 14 let.Orgánem,který činí klíčová rozhodnutí je FOMC(Federální výbor pro otevřený trh).Ze 12 členů FOMC s hlasovacím právem je 7 guvernérů a 5 prezidentů těch regionálních bank.Na vrcholku celého systému je předseds Rady guvernérů.FED je přímo zodpovědný kongresu a i když je nezávislý tak kongres může provést legislativní změny v jeho struktuře a dokonce ho zbavit i nezávislosti.FED tiskne peníze a za což drží výměnou vládní cenné papíry nesoucí úrok,Což jeu ty zisky FEDU.Takže Fed je spoluzávislý na vládní politice.
Re: FED slaví svoji stoletou vládu nad USA aneb okamžik pravdy pro Tea Party
(Sulla, 6.11.2010 14:41:52)
Odpovědět
FED je sionistická agentura, která si tiskne peníze pro tvrdé židovské bankovní jádro ( Morgani,goldmani), které nenechá nikdy padnout.FED rozehrává nebezpečnou hru, peníze nejdou do reálné ekonomiky, ale vyvolené banky s nimi spekulují na komodotních trzích, které slouží jako zajištění proti dolaru.Takže se nafukuje komoditní bublina - to zvýší i cenu potravin a bude se vyvážet inflace do celého světa.
Re: FED slaví svoji stoletou vládu nad USA aneb okamžik pravdy pro Tea Party
(Josef, 6.11.2010 15:49:07)
Odpovědět
Cook ma pravdu!
Greenspana jmenoval jako predsedu FED Ronald Reagan a Allan slouzil prezidentum GH Bush, Clintonovi a jeden termin GW Bushovi. Po jeho odchodu do penze GW Bush jmenoval predsedou Bernake, ktery byl schvalen jak kongresem tak senatem! Dvanact pobocek Federalnich ragionalnich bank slouzi malym soukromym bankam vyrovnat rozpocty pujckami tak zv. discount rate loan. Pred zalozenim FEDu banky krachovaly pro nedostatek Cash on Hand, i kdyz drzely prebytky v cenych papirech, rozpujcene penize.
Krise byla vyvolana politicky a verejnost zatim reaguje u volebnich uren. Tridni boj, ktery se snazi rozpoutat prezident a jeho klika jiz dva roky zacina narazet na odpor Tea-Party patriots. Otazka zni, co by delal Obama jinak, nez co dela byznysu, aby znicil kapitalizmus? Vsechny jeho rozhodnuti jsou proti byznysu a proto ma jiz 14,8 milionu nezamestnanych.
Re: FED slaví svoji stoletou vládu nad USA aneb okamžik pravdy pro Tea Party
(vizír, 6.11.2010 16:08:23)
Odpovědět
a proto si banky rozdělují rekordní odměny , obama slouží židovským bankám na účet všech ostatních
Re: FED slaví svoji stoletou vládu nad USA aneb okamžik pravdy pro Tea Party
(Josef, 6.11.2010 16:15:32)
Odpovědět
I kdyby ten clanek byl navod jak upect vanocku tak do toho v diskusi namichate zidy!
Zde se jedna o to, ze clanek je Sci-Fiction a navic neni ani o zidech.
Re: FED slaví svoji stoletou vládu nad USA aneb okamžik pravdy pro Tea Party
(Sam Opal, 7.11.2010 12:10:23)
Odpovědět
Josefe,když vánočka bývá plná rozinek ,je přirozené ,že v diskuzi o ní, se bude diskutovat i o rozinkách.
A naopak bylo by podivné,kdyby přítomnost rozinek se někdo snažil utajit,zvláště ,když kdokoliv ji rozkrojí stejně na ně narazí.
Re: FED slaví svoji stoletou vládu nad USA aneb okamžik pravdy pro Tea Party
(Josef, 7.11.2010 17:58:40)
Odpovědět
Ja se jen usmivam! Podle vaseho kdyz se vam ta vanocka nepovede, tak to take svedete na zidy?
Ja se jen snazim dovtipit, jestli ty zidy nenavidite z rasovych nebo nabozenskych, anebo politickych duvodu. Za me se narod delil jen na komunisty a nespolehlive, tyak jen studuji, proc jste nechali komunisty a pridali zidy! Na antropologii jsem blbec.
Moji bankersky jmeno konci na "stein" tak bych se mohl domnivat ze je zidovka. Pritom vypada spise jako razjarena slovanska zena jako maloval Mikolas Ales do citanek, jen ji dat par sedmikrasek do vlasu. Ja jsem ty rozjasane zeny studoval kdyz jsme meli ve skole cteni a tak me fascinovaly, ze jsem nekdy ani nevedel ktery radek cteme. A to bylo v dobe kdy jsem si jeste myslel, ze to mam jen na curani.
Re: FED slaví svoji stoletou vládu nad USA aneb okamžik pravdy pro Tea Party
(Josef, 6.11.2010 20:20:29)
Odpovědět
Levicova vlada problemy nevyresi, levicova vlada je problem!

Za soucasnym problemem se nemusi chodit 100 let zpet, stasci se vratit do roku 1999, kdy kongres zrusil tak zvany Glass-Steagall Act of 1933. Tim padem povolili michat penize mazi bankama, investicnimi spolecnostma a pojistovnama!
To umoznilo tak zvane a vysoce ryskove "nizkourokove pujcky" zamichat mezi standartni kvalitni investmenty a prodat svetovym investorum. Banky slouzily zaroven jako pojistovny i kdyz na pojisteni penize mely rozpujcene take, coz Glass- Stengall Act of 1933 zakazoval!
Prvni skutecna krise vyvolana v 2007 spekulacemi v oleji, ktery vyletel na 146 $/ barell nastartovala retezovou reakci, kdy majitele pujcek zacali ztracet praci a ekonomicka a bankovni krize se rozjela tak rychle ze do dnes se ji v USA nepodarilo zastavit.
V soucasne dobe banky vlastni miliony prazdnych domu, kde v knihach maji zanesenoun cenu na kolik pujcky vystavily, problem je ze cena domu drasticky klesla a prodpokladany prijem z pujcek se nerealizoval. Nyni banky, kdyz si nekdo prijde vyzvednout uspory, tak je nemaji cim vyplatit a FEDu nic jineho nezbyva, nez pujcovat bankam penize a to muze v budoucnu zpusobit inflaci.
Obamuv rezim doposud nezverejnil federalni rozpocet na pristi rok a jeste nezverejnil jak vysoke dane vystavi od 1.ledna na zamestnavatele a ti maji obavy i z mozne likvidace jejich podniku, natoz rustu. To vede ke vseobecne nervozite, a nejchytrejsi poradci, kteri v zivote nikoho nezamestnavali si lamou hlavy, proc neklesa nezamestnanost!
----------------------------------------------------------------------------------------------
The Gramm–Leach–Bliley Act (GLB), also known as the Financial Services Modernization Act of 1999, (Pub.L. 106-102, 113 Stat. 1338, enacted November 12, 1999) is an act of the 106th United States Congress (1999–2001). It was signed into law by President Bill Clinton and it repealed part of the Glass-Steagall Act of 1933, opening up the market among banking companies, securities companies and insurance companies.

The Gramm–Leach–Bliley Act allowed commercial banks, investment banks, securities firms, and insurance companies to consolidate. For example, Citicorp (a commercial bank holding company) merged with Travelers Group (an insurance company) in 1998 to form the conglomerate Citigroup, a corporation combining banking, securities and insurance services under a house of brands that included Citibank, Smith Barney, Primerica, and Travelers.

The law was passed to legalize these mergers on a permanent basis. It also allowed traditional investment brokers to create and sell high-risk investment products to traditionally low-risk commercial banks, which may have worsened the subprime mortgage crisis of 2007. Historically, the combined industry has been known as the "financial services industry".
Re: FED slaví svoji stoletou vládu nad USA aneb okamžik pravdy pro Tea Party
(Kalous, 6.11.2010 21:08:03)
Odpovědět
Docela dobrá úvaha.
Re: FED slaví svoji stoletou vládu nad USA aneb okamžik pravdy pro Tea Party
(Josef, 6.11.2010 21:18:41)
Odpovědět
To neni uvaha, to jsou fakta!
Za takove zachazeni s penezi dostal Bernard Madoff 150 let zalare! Pouze bordel je v tom, ze za tento podraz se nikomu nic nestane!
Re: FED slaví svoji stoletou vládu nad USA aneb okamžik pravdy pro Tea Party
(vizír, 7.11.2010 17:20:50)
Odpovědět
Madoff dostal 150 let žaláře protože okradl židy , kdyby takto okradl nežidy tak by mu právníci zařídili tak max. 5 let, všude by bylo plno kvikotu o antisemitismu vůči chudáčkovi Madoffovi a židi by ho poplácávali po ramenou jak pěkně okradl ty gojímy.
Re: FED slaví svoji stoletou vládu nad USA aneb okamžik pravdy pro Tea Party
(vlk, 7.11.2010 7:26:45)
Odpovědět
Josef,vy jste obhájce americké finanční politiky,která zruinovala celou ekonomiku světa,a říká tomu krize?Pak jste dost šikovný a znalý. I cook má stejný názor.Takový člověk,který nemusí vždy souhlasit s americkým systémem,vyjde z toho jako blb,co šíří sci-fi.Jedno je ale fakt,Obama-kterého lidi volili už ze zoufalství,je nyní zatracován a obviňován ze socialismu,je nyní nahrazen zfanatizovaným davem voličů,dalšími dvěma hrdiny,tentokrát z řady republikánů.Otázkou je,kdo bude přijatelnější pro vlivné a mocné.Paul Ron,tvrdý kritik FED a válečných jestřábů,to asi nebude.No,vyčkejme času,jako husa klasu,říkaly naše rozumné babičky.
Re: FED slaví svoji stoletou vládu nad USA aneb okamžik pravdy pro Tea Party
(cook, 7.11.2010 8:58:31)
Odpovědět
Vlku tady není pochyb že američani chybovali.Ale ty chby jdou z větší části na vrub politikům a na banky se to svedlo aby oni vyšli z čistým štítem.Výte například že banky byly nuceny dávat pujčky i málo bonitním klientům,jinek mohly být žalovány za diskriminaci(nepřipomíná vám tento zákon něco u nás?).Postupně jak množství půjček stoupalo stoupala cena nemovytostí a bublina se nafukovala.Ano banky se na tom taky napakovali ,ale prvotní impuls vyšel od politiků.První s tím začal Clinton který to měl ve volebním programu co nejsnaší dostupnost půjček adomovů pro každého a Busch v tom pokračoval(po 11.9.2001 mu ani moc možností nezbývalo) a za Obamy to nyní akceleruje s jeho tempem zadlužování.
Re: FED slaví svoji stoletou vládu nad USA aneb okamžik pravdy pro Tea Party
(Sulla, 7.11.2010 9:41:27)
Odpovědět
správně.mlutikulturní židé vynalezli termín " úvěrová diskriminace" a tím mohli cpát úvěry i barevným sockám.Agitátorem proti úvěrové diskriminaci byl i Obama ve spolku ACORN.do dnešního dne nedošlo kk vyčíslení skutečného objemu delikventmích úvěrů, vyčíslení strát z hypotečních derivátů a dokonce se přestalo mluvit o pojistných derivátech.to pojistné deriváty zajištovaly zase derivované hypotéky.Odhaduje se, že " nebonitních" pojistných derivýtů je do bilionů.Ekonomickým řešením je přiznat pravdu, přecenit na reálnou hodnotu toaletního papíru, odepsat z účetnictví.Ale to židáci z FEDu nikdy neudělají, oni budou zkoušet to ho.no znovu zabalit a rozprodat po světě.FED dělá to samé, co udělali židi v Německu po 1.WW - rozvrátili hospodářství a spustili hyperinflaci.
Re: FED slaví svoji stoletou vládu nad USA aneb okamžik pravdy pro Tea Party
(Hardy, 9.11.2010 20:21:12)
Odpovědět
Sullo, ty seš teda ekonom, nedělal si náhodou Adolfovi poradce??
Re: FED slaví svoji stoletou vládu nad USA aneb okamžik pravdy pro Tea Party
(vlk, 7.11.2010 11:00:16)
Odpovědět
cook: v podstatě mě,co by českého občana,vůbec nezajímá americká politická lumpárna,podporovaná bankovními podvodníky,to je vaše věc. V demokratické,svobodné zemi,nikdo nemůže přece nařídit soukromým bankám,kolik,komu mají půjčovat lidem peněz.Leda,že by v tom byla korupce,ovšem skrytá,jak jinak.Amerika má přece dost kvalitních právníků a dobré soudnictví,aby se téhle zlovůli ubránili,kdyby ovšem chtěli.Pokud je v tom politika,jak říkáte,tak je to,sakra,hodně vysoko ve vysokých patrech.Americký lid je pak jen ve volbách hračka v rukou darebáků.A já se tedy ptám- náhoda,realita nebo konspirace??? V každém případě,mě vadí,co by nezávislému člověku,poškozeného americkou krizí,proč Amerika bere jako rukojmí slušné lidi na planetě,ke svým politickým hrátkám? Jsem vůl,že jo?!Jak jinak. Nevím,z jakého důvodu zde obhajujete americké darebáky,my máme svojich neopravicových podvodníků - rádoby politiků dost,ale vůbec bych se nedivil,kdyby americký lid vzal vidle a revolvery a vrazil do dveří těchto politicko-bankovních spekulantů, a udělali by s nima rázný pořádek. Pokud bych věřil na konspirace,tak právě řešíme globální ekonomiku ve spárech Bilderberk. Proto si velmi vážím,našeho prezidenta,za jeho ostražitost,i když zrovna nemusím souhlasit s jeho ekonomickým projektem zvaný privatizace.Ale každý národ má svoje dobré i špatné,a řešit si to musí každý sám.Věřím,že prostý americký lid si určitě poradí dobře s politikou- bordelem,který není ani pravicový,ani levicový,jen ukradená.Alexovy filmy o tom dobře vypráví.
Re: FED slaví svoji stoletou vládu nad USA aneb okamžik pravdy pro Tea Party
(cook, 7.11.2010 12:33:41)
Odpovědět
Vlku já neobhajuji nikoho jen jsem reagoval na článek.Jistě že má banka právníky ale jeden z největších kapitálů banky je její důvěryhodnost.A těď si představte tu mediální masáž kdyby ta banka byla žalována za diskriminaci,to by následovalo výběrů z té banky.Psal jsem že se banky taky namočily,ale oni nejsou hlavní viníci to jsou politici.Znáte nějaké lepší místo než být politik,Stálý velký plat ,odměny výsluhy moc a téměř žádnou odpovědnost.Volby probýhají stylem realityshou.Tento problém je všede jak u nás tak v Usa.Vemte si naše politiky který z nich něco dokázal mimo svět politiky,nejsou za nima žádné výsledky jenom žvanění.
Re: FED slaví svoji stoletou vládu nad USA aneb okamžik pravdy pro Tea Party
(vlk, 7.11.2010 21:24:26)
Odpovědět
Možná,že jedna mediální masáž by zamezila dalšímu bordelu.A ty "diskriminace",to je jen umělá masáž stejná jak ta o rasismu a romech-Někomu se to prostě hodí.Takže,nevidím jiného východiska,než,že se lidi na této planetě spojí a nakopají všechny ty politiky někam.Pravdou je,že tenhle problám má nejvíc Amerika,naše proamricko-korupční vláda,a zaostalé státy,na kterých se pasou bankéři z MMFašismu.Netýká se tak severních států,Německa,kda se tvrdě vyžaduje dodržování práva a hlavně si nenechají do všeho kafrat od amerických bratrů s lidskými ne-právy.No,my dva to nevyřešíme,jen můžeme čekat až to spadne a pak se uvidí.Snad se svět potom nepozabíjí :-(