reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
EU Book shop
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Konec multikulturalismu ?

Autor: Patrick J. Buchanan | Publikováno: 6.11.2010 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Spěje evropské dobrodružství  se soužitím různých národností ke svému konci ?

Tento víkend sdělila kancléřka Angela Merkelová v německé Postupimi mladým konzervativcům z její Křesťanskodemokratické strany, že německý pokus vytvořit multikulturní společnost, ve které lidé „za vzájemného prospěchu žijí bok po boku…selhal, absolutně selhal.“

V reakci na toto kajícné doznání se objevily průzkumy veřejného mínění, ukazující že třicet procent Němců soudí, že jejich země je nadměrně osídlena cizinci. Stejný počet respondentů pak tvrdí, že cizinci přicházejí, aby ujídali z německého sociálního systému.

Merkelová si uvědomila, že Turků, kteří přišli původně jako gastarbeiteři, tedy do Německa pozvaná pracovní síla, nyní žije v Německu okolo dvou a půl milionu. Nověji přichází rovněž Arabové a lidé z východní Evropy. Muslimská populace Německa je odhadována na zhruba pět milionů.

Multikulti je mrtvý trend“  řekl Horst Seehofer, člen Křesťanskosociální unie Bavorska, která je sesterskou stranou od CDU Angely Merkelové. Dále uvedl, že si nepřeje další imigrační vlny z „cizích kultur“. Poznamenal, že Turci a ostatní muslimové se neučí německý jazyk,  neasimilují se a nechtějí se stát Němci.

Němci obecně si hluboké rozdíly mezi nimi a svými tureckými sousedy palčivě uvědomili při událostech okolo 11. září 2001. Zatímco oni vyjadřovali svou solidaritu s USA, v tureckých částech Berlína bylo salvami rachejtlí oslavováno vítězství islámu.

Německo znervóznělo, stejně jako celá Evropa.

Thilo Sarrazin, někdejší člen rady Spolkové banky vydal v létě knihu s názvem „Německo se likviduje“, které se během sedmi týdnů prodalo přes tři sta tisíc výtisků. Sarrazin tvrdí, že muslimská populace v Německu je inteligenčně méně vybavena a není schopna či ochotna naučit se němčinu, ani přijmout německou kulturu. Podle Sarrazina současný masový způsob imigrace ničí německý národ.

Sarrazin, jenž není žádný pravičák, nýbrž oddaný člen socialistické strany (myšlena je sociálně demokratická strana – pozn. MS) byl kvůli těmto názorům donucen opustit své místo ve Spolkové bance. Polovina socialistů však stojí při něm.

Napříč celou Evropou dochází k oživování „etnonacionalismu“, který je živen nejrůznějšími populistickými a protiimigračními stranami. Ty začínají požívat vážnosti a sahají po moci.

Rakouští nacionalisté triumfovali ve volbách roku 2008, když Svobodní Jörga Haidera a Svaz pro budoucnost Rakouska dohromady získali 29 % (Buchanan se zde dopustil chyby. Rakouské Svobodné tehdy vedl Heinz – Christian Strache, Haider stál v čele Svazu pro budoucnost Rakouska. Číselný údaj je v pořádku – pozn. MS).

Švýcarská lidová strana, nejsilnější politická strana ve Švýcarsku, stála za úspěšným referendem, které zakotvilo do Ústavy zákaz minaretů a nošení burek.

Maďarská strana Jobbik, která podle listu The Financial Times „ zaujímá ty nejvíce odpudivé staronacionální předsudky mezi politickými stranami v celé Evropě a obviňuje židy a Romy ze strádání ostatních Maďarů“ získala sedmnáct procent hlasů a čtyřicet sedm křesel. Ještě v roce 2006 nedosáhla ani na jedno.

Švédští demokraté, kteří održeli ve volbách šest procent voličských hlasů a se dvaceti mandáty vůbec poprvé zasedli v parlamentu, již navazují kontakty se zavedenými pravicovými stranami v Norsku a Dánsku.

Geert Wilders, stále viditelnější postava nizozemské politiky, byl  obviněn z hlásání nenávisti, když přirovnal islám k nacismu. V červnových volbách zatím jeho Strana svobody zametla s vládnoucími křesťanskými demokraty, kteří ztratili polovinu své moci co se týče parlamentního zastoupení.

„Více bezpečnosti, méně zločinu, méně imigrace, méně islámu – to je to, co Holandsko potřebuje“ prohlásil Wilders.

Francouzský prezident Nicolas Sarkozy – sledujíc Národní frontu Jeana Marie Le Pena, jednoho z budoucích konkurentů ve volbách 2012 – odmítl hysterická nařčení z „nacismu“ či „vichysmu“  a přistoupil k demontáži cikánských tábořišť, jakož i deportaci cikánů zpět do Rumunska. (jedná se o ilegální migranty právě z Rumunska, francouzských občanů cikánského etnika se toto opatření, přirozeně, netýká – pozn. MS)

Italský Milán hodlá následovat francouzského příkladu.

To, co se nyní děje v různých částech Evropy, je globálním trendem. Multirasové, multietnické a multinárodní národy se rozmělňují.

Rusové bojují proti severokavkazským separatistům muslimského vyznání. Sedmdesát procent Američanů podporuje právo státu Arizona zjistit a vyhostit ilegální přistěhovalce. Peking zaplavuje domoviny Tibeťanů a Ujgurů etnickými Číňany. Indie čelí secesionistickým snahám v Kašmíru, jakož i v provinciích Nagaland a Naxalite.

Od válek mezi národy jsme se dostali k válkám uvnitř národů“ uvedl Barrack Obama ve své řeči u příležitosti převzetí Nobelovy ceny za mír.

Etnonacionalismus rozerval Gorbačovův Sovětský svaz a Titovu Jugoslávii na dvaadvacet jednotlivých států a nyní cloumá všemi multietnickými státy. Globalismus je na ústupu před tribalismem.

Ale poznání mělkých kořenů multikulturalismu evropskými establishmenty se pravděpodobně projeví jako prázdné a frustrující.

S aktuální mírou porodnosti, která v horizontu čtyřiceti let již nezajišťuje ani nutnou úroveň sebereprodukce, Německo ztratí v roce 2050 plných dvanáct milionů ze své dvaaosmdesáti milionové populace. Průměrný věk vzroste na třiapadesát let a čtyřicet procent Němců  bude starší šedesáti let.

Německý problém je neřešitelný. Týká se opotřebování Německa.

Pokud má totiž současný sociální stát přežít a zároveň zůstat konkurenceschopným, bude potřebovat miliony pracujících.

A odkud mají přijít, když ne ze zemí třetího světa ?  Žádnému evropskému národu kromě Albánie a Islandu jeho populační přírustek, pohybující se po desetiletí okolo nuly, nezajistí růst počtu obyvatel.

Evropané, náležící ke generaci „baby boomu“ ze šedesátých a sedmdesátých let, chtěli mít sladký život – La Dolce Vita – a nezatěžovat se starostmi o děti.  Jejich přání se splnilo. A teď jim přišel účet k zaplacení. Tento účet přitom znamená konec jejich národů a zemí, tak jak je znají.

Stará Evropa zaniká, přičemž populistické a nacionalistické strany jsou – slovy básníka – prostě bouřlivou reakcí na „dohořívání svíce“

 

 

Z originálu "The end of multiculturalism" přeložil Marek Skřipský

Zdroj : The American Conservative (www.amconmag.com)

reklama
1727 čtenářů | 32 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Konec multikulturalismu ?
(vizír, 6.11.2010 18:10:28)
Odpovědět
Podle mě kdyby se EU rozpadla tak bychom do oné tzv.vyšegrádské čtyřky mohli přibrat Německo, Dánsko a Rakousko (popř i Slovinsko, Chorvatsko,Norsko, pobalstké státy), udělat se pro sebe a všichni ti frantíci ať si tam s těmi arabáky,židy a černoušky poradí jak chtějí, stejně tak Rumuni a Bulhaři s jejich cikány a "tureckým hospodářstvím"), popř bychom mohli přibrat i Švédsko a Holandsko kdyby se tam zbavili zrádcovských královských famílií kolaborujících s izraelskými multikulti židy i těch milionů arabáků.
Re: Konec multikulturalismu ?
(Sulla, 7.11.2010 9:10:42)
Odpovědět
vizire.moje řeč a ono tak nějak dopadne.Ta 2 rychlostní Evropa, jak o ním mluví frnatíci bude.ale rozdělenou na muslimksou a nemuslimskou.Švédy bych nebral, to jsou protestanti a s nimmi jsou vždy problémy.Pak bych zajistil hranice Ukrajiny proti pronikání muslimů a ukrošům ( jsou to katolíci na západní uktrajině) nechal klidně bezvízový styk.
Re: Konec multikulturalismu ?
(Sulla, 7.11.2010 9:15:39)
Odpovědět
ne zcela se ztotožnuji s tím skeptickým závěrem autora článku.Především je tady nějaké časové okno, ve kterém se může stát plno věcí.Od moderních národních hnutí uplynulo 200 let a národy zcela nevyčepaly svoji dynamiku.Ten skeptický závět by platil, kdyby národy nezačaly pracovat na své záchraně.Ale každá nová politická síla půjde dál než ta předchozí.Takže jak ví Pat Buchannan, že třeba tou dobou nebudou hlídané hranice,zavedené opět pasové kontroly, snížen počet muslimů v Německu a nakonec bych se nedivil, kdyby němky začaly rodit pro záchranu národa.Ono stačí pár vlateneckých agitek a pár VIP echt blondýn se třemi dětmi a pojede tím správným směrem.
Re: Konec multikulturalismu ?
(ks, 7.11.2010 11:27:04)
Odpovědět
To okno je chybějící populace sedumdesátých let.Zatém co německá byla nulová, muslimská muslinská mnohonásobně vzrostla. To je situce, kterou nelze zněmit. Minulost se nedá opravit.
Re: Konec multikulturalismu ?
(Dan, 7.11.2010 16:04:15)
Odpovědět
Neřešte populaci, ať má každý tolik dětí kolik sám uživí a chce !

Populační inženýrství které tu předvedl Skřípský a spol. je těžký socialismus, nepotřebujem vůbec žádnou normu jedna matka dvě děti apod.

My se musíme zaměřit na likvidaci soc. dávek pro darmožrouty a přistěhovalce, organizaci práce a investice do technologií, kteráé zvýší produktivitu práce.


1 němec má produktivitu 9 číňanů a 14 Indů

to mu stačí, nemusí mít 10 dětí aby obstál, to je lichá a hloupá rétorika !
Re: Konec multikulturalismu ?
(frantisek zajicek, 6.11.2010 18:41:45)
Odpovědět
Jenom u nas je nejak ticho po pesine...Krajne levicova DSSS je jakesi seskupeni pseudonacku s absenci jakehokoli programu a tim neschopna oslovit sirsi masy.Cekal jsem,ze proti multikulti trochu iniciativy vyvine KDU,cimz by tato skomirajici strana nejake ty volice mohla ziskat.Od ODS necekam zadnou reakci,koryta jsou prednejsi i za cenu koalice s CSSD,jedinou reakci v zapornem smyslu nam predvedl Premek Sobotka,pry to potencionalni kandidat na presidenta...aspon by se Wildersovi ten kaspar mohl omluvit.Nase zeny zrejme nepresvedcime k vetsi porodnosti,takze kde brat?Treti svet to nejsou jenom muslimove a netahave cerne huby.Co tak Latinska Amerika,tam by se neslo poohlednout?FZ
Re: Konec multikulturalismu ?
(Peter, 7.11.2010 10:21:49)
Odpovědět
Latinskú Ameriku, ako zdroj nového obyvateľstva, skúsili Španieli a Taliani. Dopadlo to katastrofálne, naťahali si tam ľudí z Ekvádoru, Dominikánskej republiky, Peru, Bolívie, Paraguayu, Kolombie a strednej Ameriky (hlavne zo Salvádoru) a už tam majú pravé "multikultúrne obohatenie". Kriminalitou sa Madrid podobá americko-mexickému Los Angeles. Hispánske gangy sa stali v Španielsku (hlavne Madrid a Barcelóna) a Taliansku (oblasť Milána a Janova) skutočnosťou.
Medzi stabilné, ktoré pôsobia v Španielsku už od roku 2000, patria ekvádorské gangy Ňetas a Latin Kings. V posledných 5 rokoch zaznamenalo Španielsko príliv migrantov z Dominikánskej republiky a s nimi prišli aj gangy DDP (Dominican don´t play a Trinitarios). No suverénne najhoršími sú salvádorské gangy, sktorými si nevedia pomôcť ani policajné sily z Los Angeles: Mara Salvatrucha (Mara 13 - MS 13) a konkurenčná Mara dieciocho (Mara 18). Asi najhoršia je skutočnosť, že mareros, ako sa títo gangstri nazývajú, používajú mačety a svojím obetiam usekávajú hlavy.
Nakoniec by som chcel poznamenať, že ani masové prisťahovalectvo z krajín Latinskej Ameriky nie je pre nás riešením a ako sa ukazuje z príkladov v USA, Španielska a Talianska môže pôsobiť kontraproduktívne.
Pre viac info: Mara Salvatrucha je spojená s Al Kaidou - Mara Salvatrucha street gang (Al Queda´s Friends) http://www.freerepublic.com/focus/f-news/1263555/posts
Re: Konec multikulturalismu ?
(Dan, 6.11.2010 18:50:18)
Odpovědět
Uplně mě děsí, kam by pořád chtěli růst ??

Vždyť je nás tu proboha půl miliardy !!!

Podívejte se někdy na to jak je EU maličkatá, je šíleně přelidněná, zalidnění na km čt je obdobné jako v číně...

Stagnace obyvatelstva vůbec nevadí, naopak klidně je žádoucí i úbytek, ikdyž ten bohužel nehrozí, o kvantitě to fakt není, čínu a muslimský svět prostě nedoženeme a ani je nepotřebujeme honit.
Re: Konec multikulturalismu ?
(vizír, 6.11.2010 18:57:49)
Odpovědět
Přesně tak , vůbec není problém že by zde bylo o 10-20 procent méně populace ,hlavní je aby ta země pořád patřila nám a ne že nám sem orientální asiatští rasističtí antibělošští židi budou cpát pod rouškou multikulti 50 milionů arabů a 50 milionů černoušků.
Re: Konec multikulturalismu ?
(Maro Skřipský, 6.11.2010 19:03:21)
Odpovědět
Dane, nejde o to, dohonit muslimský svět, ale zachovat přirozenou reprodukci. Na to potřebujete minimálně koeficient 2,00 (tedy dvě děti na jeden pár) Fór je v tom, že takový koeficient má v Evropě pouze Island a Albánie, blíží se mu Irsko, Polsko a Dánsko.
A když nemáte "dorost", tak prostě populace stárne...

vizíre, co vám ti židi udělali, že je tak patologicky nesnášíte. Já tady s nimi nějaký výrazný problém nevidím, narozdíl od islámu...

A protibělošskou židovku znám jednu, tu pomatenou levicovou komentátorku Sontagovou z USA...U ní to ale bude záležitost ideologie...
Re: Konec multikulturalismu ?
(Dan, 6.11.2010 19:13:27)
Odpovědět
A proč potřebujeme zachovat tato přelidnění ??

Nechápu Maro, je nás tu příliš, klidně může ubýt 20% lidí a bude se nám tu žít lépe, Vizír má naprostou pravdu.


židé jsou cizí kulturou, problémy tu nejsou ani s muslimy /čr/ přesto nelze ani jedno z těchto asijských kultur tu jakkoliv hýčkat, představují časovanou bombu, žid se snaží urvat moc stejně jako muslim, jenom záludnější formou, ty kultury jsou příbuzné a mají stejné cíle, ovládnout svět.

To ví každý kdo viděl Talmud a Korán, prašť jak uhoď.
Re: Konec multikulturalismu ?
(cook, 6.11.2010 19:37:34)
Odpovědět
Nyní musím souhlasit z Danem.Evropa má nejvíce obyvatel v historii.Vzhledem k vyspělosti evropského průmyslu zde není problem nedostatku pracovních míst,ale spíše nedostatek politické statečnosti řešit důchodovou reformu.Zvykli jsme si žíti na dluh a už za naši generaci nemá kdo ty dluhy platit.a politici si zvykli kupavat si svá místa a tím si zajistit své živobytí a nyní mají strah říci veřejně pravdu.My ta dy v evropě nepotřebujem nekvalifikovanou pracovní sílu.I kdyby sechtěli imigranti zařadit kolik by stálo je to vše naučit a to je navíc známo že oni pracovat nechcou a neumí.imigrace je politický problém a zbabělost intelektuálů uznat svůj omyl.
Re: Konec multikulturalismu ?
(Dan, 7.11.2010 10:45:11)
Odpovědět
Je to jednak lenost pracovat-na západě, ta ale mizí s krizí,

druhak zneužívání demokracie a svobody ze strany emigrantů a

zatřetí jakési sebemrskačství evropských politiků vůči židům i příchozím z bývalého koloniálního světa ..

Najdou už takový multikulturní pomatenci, co z naší civilizace začali dělat žido-křesžanskou a to je vrchol.
Takovýmu blbovi bych předepsal 3x deně Talmud, sobotní klid, zákaz vepřového, obřezat -okamžitě a šup s ním na blízký východ, tam může mlátit hlavou do zdi nářků a proklínat krista, tady ale nemá co dělat směr který útočí na podstatu naší civilizace a snaží se nás ovládnout.
Re: Konec multikulturalismu ?
(Hardy, 7.11.2010 17:53:53)
Odpovědět
Ano, správně. A co nejrychleji směrem do středověku, dej i bacha jestli židi netráví studny, nebo neroznáší "morové rány" a nebo nezadělávají macesy krví křesťanských dívek.
Re: Konec multikulturalismu ?
(Karel D., 7.11.2010 19:14:53)
Odpovědět
V tomhle má Dan pravdu.
Re: Konec multikulturalismu ?
(vizír, 7.11.2010 23:04:57)
Odpovědět
židovský multikulturalismus je cesta do středověku
Re: Konec multikulturalismu ?
(Dan, 7.11.2010 23:11:33)
Odpovědět
Jediné rozumné řešení je vážně vybudovat Izrael na takové úrovni, aby se jim tam chtělo, z východní Evropay už jich většina odplula na blízký východ, ted je třeba je dostat ještě ze západní EU15, tam jich žije kolem 2 milionu.

židé sem vážně nepatří, i jejich kašrut jatky a další věci semitské kultury.

Postup proti těmto kulturám musí být stejný, semita jako semita.
Re: Konec multikulturalismu ?
(Hardy, 8.11.2010 4:25:43)
Odpovědět
Vizíre, máš asi vyluxovaný mozek tou chemikálií, co máš ve svém zvučném nicku. Multikult není v podstatě nic špatného, je to mísení kultur a jejich vzájemné obohacování a což se i děje. Ovšem nemá to univerzální platnost. Konkrétně s muslimy se to zrovna nedaří.
Ano, židé byli významní propagátoři multikultu, ale promluvili z duše velké části našich zhýčkaným evropanů, a levicových evropanů, kteří to tak masově podpořili. Dneska od toho všichni couvají, ukázalo se, že multikult může být docela nebezpečný hlavně pro původní evropany.
Re: Konec multikulturalismu ?
(vizír, 8.11.2010 11:10:48)
Odpovědět
židi nejsou původní evropané , jim multikulti slouží a i ještě dnes ho většina židů podporuje
Re: Konec multikulturalismu ?
(Sulla, 8.11.2010 11:06:54)
Odpovědět
Hardy. ono úplně stačí když sionisté rozbíjí ústavní koncept právního státu a vlády zákona a ženou Evropu do období městských států.
Re: Konec multikulturalismu ?
(Sulla, 7.11.2010 9:20:25)
Odpovědět
ale trendy stejně jako burzovní a komoditní je třeba sledovat na velkém časovém timeframe.A jak víte, že po určitém propadu nedojde ke stabilizaci na nějaké nové hodnotě okolo, které bude oscilovat a nebude ani klesat ani stoupat?Prostě se počet evropanů někde stabilizuje.ale cílem není závodit v porodnosti s divochy ze subsaharské Afriky.a hlavně nám to tady musí patřit, tedy evropská jurisdikce musí ppokrávat celé území a nediskutovat se smradochy jestli budou uznávat naše zákony.
Re: Konec multikulturalismu ?
(vizír, 7.11.2010 13:00:03)
Odpovědět
bohužel Západ nechal multikulti židy aby s těmi smraďochy "diskutovali" za nás , není překvapení že výsledkem byla naprostá kapitulace

kdo si myslí že židi jsou naši přátelé má v hlavě stejně vybrakováno jako ten kdo si to samé myslí o muslimech , blouznit o židokřesťanské civilizaci je stejný nonsens jako blouznit o muslimskokřesťanské civilizaci
Re: Konec multikulturalismu ?
(Kalous, 6.11.2010 20:54:11)
Odpovědět
Souhlas s Danem. S tím jak rostou náklady sociálního státu - roste i produktivita práce. objevují se nové technologie - to zn. že ve výrobě může být méně lidí. Jen je třeba popíchnout Číňany, Indy ap. aby nedělali skoro zadarmo a neničili ceny na "volném trhu"
Re: Konec multikulturalismu ?
(Jindřich, 6.11.2010 21:15:20)
Odpovědět
Zastánci multikulti se pořád ohánějí tím,že nebude na důchody,na jejich průběžné financováni.Myslím,že se jedna o účelovou mystifikaci.Jsme svědky a nejen v Evropě, vysokého čísla nezaměstnanosti,díky vpuštění téměř neomezeného množství levného čínského zboží na trhy.K tomu ještě i evropští podnikatelé převádějí výrobu v honbě za nízkými výrobními náklady tamtéž.Když nejen my nezaměstnáme vlastní kvalifikované pracovníky,tak co tady budou dělat cizinci bez potřebné kvalifikace a ještě z celými rodinami?Ještě naopak zvýši zdravotní a sociální náklady státu.A kde by bydleli?Když bude práce a podmínky,tak naši mladí spoluobčané budou mít také vícečlené rodiny a navíc o jakém důchodu se bavíme,když se stále prodlužuje věk pro odchod.Myslíte si,že bude přibývat 80-ti a víceletých? To jen zatím přežívají předválečné ročníky,které jedly zdravou domáci stravu,měli práci a šly do důchodu,ženy od 54 a muži od 60-ti let.Proto ty prognozy,dvaceti a třicetileté jobovky, neberu,když s touhle vládou nedohlédneme ani na konec příštího roku.
Re: Konec multikulturalismu ?
(padok, 6.11.2010 22:35:22)
Odpovědět
suhlas. v EU je 50 milionov nezamestnanych a produktivita prace stale stupa. To ze nebude na dochodky je len mytus a neochota elit sa poddelit o svoj podiel :))

Hlbinny dovod preco tak sa snazia spravit EU multikulturnu je rozbit socialny system europy. Kym tu bol komunizmus, tak Zapadna europa mala silny socialny system, ktory fungoval, pretoze socializmus je len ochrana kapitalistov pred komunizmom. Ked padol komunizmus v Europe oni uz nevideli dovod drzat socialny system, lebo sa uz nicoho neboja, takze preto je potrebnych co najviac neprisposobivych obcanov, aby ho rozbijali...obdobne je to aj s nazorom stat je zly vlastnik a pod., kde sa to len nafukuje cez media a pod., nehovorim, ze stat je dobry vlastnik vo vsetkych odvetviach, ale energetika by nemala byt v rukach sukromnika, je to monopol a ked stat si nevie ustrazit par energeticke firmy, tak si neustrazi nic a skorumpovane bude aj tak vsetko...
Re: Konec multikulturalismu ?
(padok, 6.11.2010 22:35:23)
Odpovědět
suhlas. v EU je 50 milionov nezamestnanych a produktivita prace stale stupa. To ze nebude na dochodky je len mytus a neochota elit sa poddelit o svoj podiel :))

Hlbinny dovod preco tak sa snazia spravit EU multikulturnu je rozbit socialny system europy. Kym tu bol komunizmus, tak Zapadna europa mala silny socialny system, ktory fungoval, pretoze socializmus je len ochrana kapitalistov pred komunizmom. Ked padol komunizmus v Europe oni uz nevideli dovod drzat socialny system, lebo sa uz nicoho neboja, takze preto je potrebnych co najviac neprisposobivych obcanov, aby ho rozbijali...obdobne je to aj s nazorom stat je zly vlastnik a pod., kde sa to len nafukuje cez media a pod., nehovorim, ze stat je dobry vlastnik vo vsetkych odvetviach, ale energetika by nemala byt v rukach sukromnika, je to monopol a ked stat si nevie ustrazit par energeticke firmy, tak si neustrazi nic a skorumpovane bude aj tak vsetko...
Re: Konec multikulturalismu ?
(Dan, 7.11.2010 10:39:38)
Odpovědět
počet nezaměstnaných v EU není 50 mil. ale 23.170 000, tedy 9,6% nikoliv z celkového počtu ob. ale ob. produktivního věku a to je necelá polovina ...


Jenom pro přesnost..
Re: Konec multikulturalismu ?
(ravnogorec, 6.11.2010 23:38:52)
Odpovědět
Buchanan ale není žádný zastánce multikulti, právě naopak ! Akorát upozorňuje, že kromě multikulti je třeba odstranit ještě sociální stát, který omezil rodinnou solidaritu a porodnost...
Re: Konec multikulturalismu ?
(Dan, 7.11.2010 16:00:46)
Odpovědět
Každý kdo se zastává židů je obhájce multikulti, myslím židů žijících na záapdě jako např. kurase, ne státu Izrael.
Re: Konec multikulturalismu ?
(Josef Novák, 6.11.2010 23:41:44)
Odpovědět
Ano, etnonacionalismus je přesně to, co je latentně skryto ve většině lidí, ať už evropanů, asiatů nebo černochů.
Re: Konec multikulturalismu ?
(majka, 7.11.2010 11:42:07)
Odpovědět
A je to naprosto přirozené, každý živočich si hájí svoje teritorium. Nic za co bychom se měli stydět.
Re: Konec multikulturalismu ?
(Kalous, 7.11.2010 13:47:34)
Odpovědět
Ano majko, pokud ten živočich nezdegeneruje. Pak je vytlačen nebo vyhuben..