reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
EU Book shop
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Multikulturalismus vs. střet civilizací a islám aneb pár poznámek k prezidentově cestě do Kuvajtu

Autor: LP | Publikováno: 8.11.2010 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Zahraniční cesta prezidenta Klause v Kuvajtu (více zde: http://www.euportal.cz/Articles/6749-moje-zapisky-z-klausovych-cest-po-kuvajtu-aneb-whisky-z-jiste-pane-ministre-jaderny-iran-a-stret-civilizaci.aspx  )  mě inspirovala, abych napsal pár vět k otázce islámu, multikulturalismu, "válce proti terorismu“ a tzv. střetu civilizací.

 

Podobně jako prezident si nemyslím, že hrozí střet civilizací jako konflikt celých civlizačních celků, tedy něco v tom smyslu, že se seberou vojska všech arabských států, Turecka, Pákistánu atd. a budou válčit proti vojskům západní civilizace. Národní zájmy jednotlivých muslimských států jsou totiž příliš rozdílné, ostatně stejně jako zájmy států západních, a předáci muslimských států jsou pragmatici. Jako každému jim jde o to, aby se měli dobře a dělali dobrý byznys.

Z toho bychom měli těžit. Ačkoli neberu zpět nic ze své kritiky islámu jako totalitního agresivního náboženství an sich, jaké vnitřní uspořádání mají tyto státy, je pouze jejich věc a nám by to nemělo bránit s nimi spolupracovat v zahraniční politice a obchodu, pokud to bude vyhovovat našim zájmům. Nebude to partnerství z lásky, nýbrž z rozumu, ale to se již v politice stává. S tím jak nejenom ekonomicky degeneruje západní Evropa, měli bychom se čím dál tím více orientovat na blízkovýchodní, středoasijské a dálnovýchodní trhy – i zahraniční spojence. I kvůli tomu, abychom nebyli tolik ekonomicky závislí na Německu a politicky na franko-germánském tandemu. Proto považuji spolupráci s Kuvajtem za výbornou věc a klidně i s dalšími arabskými a muslimskými státy.

Úplně jinou otázkou ale je věc masové imigrace a multikulturalismu. Multikulturalismus tvrdí, že se nově příchozí imigrant nemusí přizpůsobit zemi, do které přichází, ale ona jemu a imigrant si může ponechat své zvyklosti ze své původní země. Proti multikulturalismu je potřeba tvrdě vystoupit a požadovat po imigrantech tvrdou asimiliaci a přizpůsobení se. Navíc imigrovat není nějakým jejich právem a po mém soudu je potřeba imigraci z nám vzdálených civilizačních okrůhů až na výjimky zastavit.

„Koktejl, o nějž multikulturalisté usilují, bude nestravitelný a povede k novým hlubokým frustracím a k narůstání napětí mezi odlišnými kulturními a civilizačními okruhy. První náznaky takové budoucnosti vidím v Evropě v podobě současného ´stěhování národů´. Konflikty, které v některých zemích toto umělé prolínání kultur již dnes vyvolává, jsou pouze náznakem budoucího střetu, k němuž - pokud bude vše takto pokračovat - neodvratně musí dojít," napsal prezident Václav Klaus ve své knize Kde začíná zítřek a nelze s ním než souhlasit.

Abych to řekl jednoduše, „milí muslimové, jste zde vítáni jako obchodníci, turisté a partneři v zahraniční politice, ale netoužíme po vás jako po svých spoluobčanech. Když jste vy na návštěvě u nás, respektujte naše zákony a zvyklosti a my se k vám budeme chovat jako dobří hostitelé. Stejně tak my se nebudeme vměšovat do vašich věcí a tradic a nebudeme k vám podnikat zahraniční vojenské intervence“.

Američtí a britští neokoni to dělají přesně naopak. George Bush ml. a Tony Blair vyváželi demokracii do Iráku a Afghánistánu, uráželi vojenskou přítomností v jejich teritoriu hrdost muslimských národů, a současně nechali do svých zemí vstoupit miliony muslimských imigrantů a potenciálních teroristů, kterým naopak lezli prostřednictvím multikulturalismu a politické korektnosti do zadku.

Nepleťme se tedy do záležitostí muslimských států v Africe a v Asii, ale řešme nebepečí muslimských imigrantů u nás. Měli bychom se držet hesel: "Žít a nechat žít" a "Dobré ploty dělají dobré sousedy". Buďme muslimským státům dobrými "sousedy". 

reklama
2160 čtenářů | 23 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Multikulturalismus vs. střet civilizací a islám aneb pár poznámek k prezidentově cestě do Kuvajtu
(Kalous, 8.11.2010 3:53:44)
Odpovědět
Výborný článek. Ale EU ani naše republika se tím neřídí. Naše vojenská expedice do muslimských zemí by se neměla dál zvyšovat, ale měl by tam stačit jediný voják s modrou knížkou - ministr obrany S. Vondra. Nyní se ale asi zbláznil - mnoha skupinám se snižují platy ale on do budoucna plánuje zvýšit rozpočet armády 3x z 1,5% na 4-5%.
Re: Multikulturalismus vs. střet civilizací a islám aneb pár poznámek k prezidentově cestě do Kuvajtu
(Josef, 8.11.2010 4:44:50)
Odpovědět
Zde se jedna o to, ze i kdyz jihadisty nebudeme drazdit, oni nas stejne prijdou podrezat! EU se sice snazi s islamisty vyjit po dobrem, ale problem je, ze islamiste to povazuji za slabost! To je jejich dzihad a dokud nebudou zastavani tak nedaji pokoj. USA nema nic spolecneho s Jemenem a ten jiz sundal pred pul rokem jedno letadlo a tri bomby v minulych dvou tydnech v letadlech jen nahodou nevybuchly, jedna z nich byla zastavena jen 17 minut pred vybuchem.
Pro zajimavost, jiny nazor na islamisty ma vitezny kandidat Tea-Party do US kongresu, Allan West. (Jen kdo rozumi angl.)

http://www.youtube.com/watch?v=pgZppLvjvaE
Re: Multikulturalismus vs. střet civilizací a islám aneb pár poznámek k prezidentově cestě do Kuvajtu
(Dan, 8.11.2010 8:39:21)
Odpovědět
Já s tím článkem taktéž ne uplně souhlasím.

1/ suroviny - těmi rozdílnými zájmy jsou pouze ropa a plyn a tam dochází v současné době k zásadním změnám.

Obojího je díky novým nalezištím, zejména Mexiko, brazílie nadbytek na trzích, BG uvádí do praxe nové technologie zkapaňování plynu a tak se blíží cenám z plynovodu, eletromobily klepou na okna a v důsledku toho všeho např. Chavez Kanadané či Norové jdou pod cenu.

My ten muslimský svět k ničemu reálně nepotřebujeme, je pro nás již nahraditelný v blízké budoucnosti zcela.

To bude znamenat chudnutí OPEC zemí a jejich kumulace nenávistio vůči nám.


2/ válečný konflikt - jsem přesvědčen, že kdyby muslimské země nato měli, na takovém konfliktu se snadno shodnou, jenomže ani nejsou hloupí dobře ví, jak strašlivou převahu vojenskou západ má, v případě prudkého chudnutí k němuž brzy dojde však podle mě překonají i tuto překážku, strach, ovládne je jejich tradiční islámský fanatismus.

čili podle méého názoru ten pragmatismus v příštích 10 letech vyprchá, nahradí ho posílení nenávisti a já v nich teda potenciální nebezpečí rozhodně vidím, i proto chci jejich odsun z Evropy zavčas !!
Re: Multikulturalismus vs. střet civilizací a islám aneb pár poznámek k prezidentově cestě do Kuvajtu
(Kalous, 8.11.2010 9:41:47)
Odpovědět
Dane Vaše odhady dostupných zdrojů nafty a plynu jsou relativní, možná platné "dnes" ale ne zítra". Zejména díky Číně a Indii ap. Nějaký odborník spočítal, kdyby každý člověk na zeměkouli za den spotřeboval za den tolik surovin a energie jako občan USA, tak veškeré dostupné zásoby na Zemi budou za 10 dnů vyčerpány (z VŠ přednášky).
Re: Multikulturalismus vs. střet civilizací a islám aneb pár poznámek k prezidentově cestě do Kuvajtu
(Stilet, 8.11.2010 17:22:34)
Odpovědět
Kalous, vy jste nade vší pochybnost fanatický zuřívý antiamerikánec. To co tvrdíte je uděsný nesmysl. Továrny se přestěhovaly do Asie, Latinské Ameriky a v USA se už téměř nic nevyrábí. A ty auta, vždyť v průměru máte možná ještě více aut jak v USA amíci. A ty vymoženosti v domácnostech? Tak ty máte už také takže žádný Američahn kromě Al Gora a jemu podobných nespotřebuje víc energie, jak Češi. A ti milionáří v ČR žijí stejně rozmařile, jak ti Američtí. Vždyť v ČR se už pro obrovské množství automobilu nedá jezdit. USA není jen Manhatan Kalousi. Americká města mají tolik zeleně, že to žádné město v ČR nemá. A měl by jste vidět co divoké zvěře žije v Amerických městech a mlhy, věci zde neznámá. Čím to? Ovzduší je dakleko čistší jak v ČR. Kalous, co kdyby jste někdy vydal na pár týdnu so USA, aby jste poznal, jak hloupě plkáte? Proboha, nikdy nepište o něčem o čem nemáte ponětí. Četl jste někdy něco jiného, jak komunistické propagační žvásty?
Re: Multikulturalismus vs. střet civilizací a islám aneb pár poznámek k prezidentově cestě do Kuvajtu
(Kalous, 8.11.2010 17:31:59)
Odpovědět
Ty Vaše nesouvisící bl.biny nebudu ani komentovat. Se spotřebou energie stačí se podívat na rozzářená americká velkoměsta, narvané dálnice auty a plné nebe letadel. Jen nyní Obama odletěl do Indie se 40 velkými letadly. Ten přepočet je na to, kdyby to co američané dělal každý Číňan, Ind co nic nemá nebo subsaharský černoch. Rozhodně věřím českému (moravskému) profesorovi v oboru životního prostředí více než americkému negramotovi.
Re: Multikulturalismus vs. střet civilizací a islám aneb pár poznámek k prezidentově cestě do Kuvajtu
(Dan, 8.11.2010 20:02:30)
Odpovědět
to je nesmysl Kalousi, to by napřed musel brát ten Ind 40 x větší mzdu než má, než dorazí na naši mzdu, bude to trvat 20 let a to už budou ekeltromobily i tam.

Ropy je víc než jí kdy lidstavo spotřebuje a to hl. proto že se od ní už začíná odstupovat, šetří už i američané, hybridy jsou in atd.

Dávám tomu 10 roků a bude se těžit už jenom z polovičních hloubek, už ted zavírají vrty, které jsou moc hluboké, protože na nich tratí, podle OPEC mají rusové náklady 66 dolarů na barel, OPEC pak kolem 44--50 dolarů, před 5 lety byly odhady že v roce 2010 bude ropa na 180USD a je napůlce, také byly odhady že jí bude nedostatek a výsledek ??

Odhady vyčerpání přesunuty o 50 let dopředu.
Re: Multikulturalismus vs. střet civilizací a islám aneb pár poznámek k prezidentově cestě do Kuvajtu
(Kalous, 9.11.2010 4:40:51)
Odpovědět
Jedná se o hypotetický stav u momentálně dostupných zdrojů versus momentální spotřeba energie a surovin nejvyspělejšího státu!!! A nyní!!! Proč tam Ty a Stillet pletete něco jiného než jsem napsal? Samozřejmě Ind těžko dosáhne spotřeby Američana - ale zvyšuje ji! a Číňan výrazně také!
Re: Multikulturalismus vs. střet civilizací a islám aneb pár poznámek k prezidentově cestě do Kuvajtu
(Dan, 9.11.2010 9:56:10)
Odpovědět
Ano, rozvojový svět spotřebu zvyšuje a ten vyspělý zase snižuje, zejména tam amerika a dramaticky, takže se nic neděje.
Přibývají zárove%n nová ložiska a to kolik jí je značí i její cena, ta je tedka kolem 88USD, ale koupíš i od Chaveze za 7.

Ropy je nadbytek.
Re: Multikulturalismus vs. střet civilizací a islám aneb pár poznámek k prezidentově cestě do Kuvajtu
(Dan, 8.11.2010 8:58:18)
Odpovědět
v čem ale souhlasím, zásadní chybou je vnucování jim naší kultury, demokracie a dalších euroamerických hodnot naší anticko-křesťanské civilizace, irácké a afgánské bojování do něhož nás zatáhla amerika je prostě špatně a já zde ukazuji prstem na USA, vy jste tomu na vině !!

USA však s tímto světem nesousedí na kontinentu, to se jim to bombarduje přez půl planety.. my s nimi musíme udržovat dobré a korektní vztahy, i proto že EU na nich zatím surovinově závisí atd.

Takže, nic jim nevnucujem, naučme se brát jejich kulturu a neodsuzovat ji, je to jenom jejich věc, nehrát si na spasitele, oni o nás nestojí !
Každý na svém, to by vztahům rozhodně pomoci mohlo.
Pryč s nimi z EU.

Dosti problematický je pak Izrael a jeho vztahy s ním a muslimským světem.

My jsme povini se o židy starata a bránit je ne kvůli tomu že by nás cokoliv spojovalo, nás vše zásadní co je nám drahé s nimi rozděluje, ale jen a pouze proto že stát Izrael znamená, že se nehrnou do Evropy a většího parazita na ekonomice než žida člověk nenajde, jejich vzdělanost a dravost z nich dělá nebezepečné etnikum, jemuž vlastní náboženství velí okrádat nás a snažit se nás ovládnout.

čili Izrael zcela účelově musíme podporovat, aby tu bylo minimum židovských pijavic.

Velmi podobně by to chtělo vyřešit ještě problém s cikány a já pevně věřím že k tomu nějaký velký plitik časem najde odvahu.
Re: Multikulturalismus vs. střet civilizací a islám aneb pár poznámek k prezidentově cestě do Kuvajtu
(Hardy, 8.11.2010 5:12:51)
Odpovědět
Ano, souhlas, akorát nevím jak to klaus myslí se vstupem turecka do EU. Plnohodnotné členství je nesmysl, některé země i uvažují, že by v tom případě z EU vystoupili. A o nějaké přidružení zase nemá zájem Ankara, tak ať si trhnou..
Re: Multikulturalismus vs. střet civilizací a islám aneb pár poznámek k prezidentově cestě do Kuvajtu
(Dan, 8.11.2010 9:24:48)
Odpovědět
Po postavení se za štrougalovu děvku Vondráčkovou, pokračuje Klaus svoji famózní serii přehmatů podporou velké koalice ods-čssd v republice i smaotné praze a snaze lhát k národu, že Praha je město stjného významu jako Brno či plzeň :-)

rozpočet Prahy 44 miliard korun, investice do výstavy 18 miliard korun.

Jestli se dožiju důchodu napíšu knihu tisíc a jeden omylů VK, muže jež nenavázal na bohatsví masarykovi republiky... tak se to bude jmenovat
Re: Multikulturalismus vs. střet civilizací a islám aneb pár poznámek k prezidentově cestě do Kuvajtu
(Kalous, 8.11.2010 9:48:38)
Odpovědět
Dane - i Vy jste jak občas jak bulvár? plést si blonďatou dceru Štrogala s Vondráčkovou? To je asi stejné, jak udělat z paní Klausové - za svobodna Myštinové - Šalgovičovou (dceru generála Šalgoviče, prominenta ÚV KSS), protože kamarádila s jeho dcerou?
Re: Multikulturalismus vs. střet civilizací a islám aneb pár poznámek k prezidentově cestě do Kuvajtu
(Dan, 8.11.2010 16:10:37)
Odpovědět
Vondráčková je bývalá štrougalova konkubína, tedy ne jenom jeho samozřejmě, ale i jeho svého času.

Jinak vedle Káje další době poplatná coura.

A VK hošík z komunistické rodiny se jí hrdě zastal, dokonce i proti lidem jako je Bílá, kteří s ním kamarádí..
Re: Multikulturalismus vs. střet civilizací a islám aneb pár poznámek k prezidentově cestě do Kuvajtu
(Štastný Jim, 8.11.2010 12:45:18)
Odpovědět
Naše malá Zeměkoule je,
jako Papinův hrnec před explozí.Rabujeme suroviny,ničíme oceány,lesy a celou přírodní infrastrukturu,která vznikala miliardy let.Proč?Jen proto abychom si naše životy zkomplikovali nepotřebnými nesmysly.Jak znám Dana bude za tím určitě hledat jidiš spiknutí.Ale tak to není,až přestaneme kupovat rajčata bez chuti,nesmyslné potravinové doplnky,náhražky skutečného masa a sýrů,možná se někomu rozbřeskne.
Re: Multikulturalismus vs. střet civilizací a islám aneb pár poznámek k prezidentově cestě do Kuvajtu
(pavjan, 8.11.2010 13:15:19)
Odpovědět
Dobrý článek, ale na problém v Evropě už je zaděláno. Jak budou postupně sílit (za vydatné pomoci kolaborantů a nic nechápajících pitomců) muslimské komunity, bude narůstat jejich drzost v prosazování úkolu zadaného jim samým Alláhem.
Re: Multikulturalismus vs. střet civilizací a islám aneb pár poznámek k prezidentově cestě do Kuvajtu
(Jaroslav, 8.11.2010 13:47:38)
Odpovědět
Velký souhlas s obsahem článku.Také jsem projel některé země a líbilo se mi tam,ale nespěchal jsem na imigrační žádat o pobyt nebo přistěhovalecké povolení.Vždyť jak vypadá multikulti v praxi,v Americe jsou čínské čtvrti,černošké gheta,v Německu turecké části,ve Francii arabské atd.Nikde,ani za desetiletí nedošlo ke splynutí,až na pár vyjímek,vzdělaných jedinců.Nechápu,že po těch negativních zkušenostech starých západních unijních států se tyto názory a snahy o další muslimské imigranty objevují,když proti tomu hovoří i nezaměstnanost a riziko terorismu.Rozhodně by neměly USA vyvážet a vnucovat muslimům západní životní styl s alkoholem,drogami a svým pojetím demokracie.Vždyť vidíme co se denně děje v Iráku po stažení bojových jednotek a v Afganistánu bude vývoj podobný.Některé evropské země již vojáky stahují z tohoto drahého dobrodružství na jehož konci nebude rozhodně vítězství,ale maximálně kompromis.A dvojnásobný modrák,strana a knížka nevojáka,Vondra,stejná ostuda armády jako pěnice Parkanová,zvýšuje počet vojáků v Afganistánu a žádá násobky financi z rozpočtu na armádu!!!Bývalý Havlův velvyslanec v USA,je totiž zároveň lobistou amer.zbroj.firem.Nestačí,že Havel zrušením voj.výroby, nás tím ochudil a průběžně přicházíme o desítky miliard v rozpočtu ročně,ale ještě Vondra potřebuje nahrávat zbytečnými a předraženými nákupy výzbroje kšefty zbrojařům za lukrativní provize.Vždyť jsme svědky,že u každého nákupu jsou korupční podezření,ale nic se nevyšetří.A za naši zahraniční politiku bojuje ryze český vlastenec jak poleno,přestárlý rakušák se švýcarským pasem,který tady 40 let nežil,kníže Karl von Schwarzenberg.A my se nevěřícně díváme co táhle cháska ještě vymyslí a my zaplatíme.Stydím se za takové ministry a jejich kroky,včetně politických,které jsou účelové a prospěšné jen pro vládní garnituru,ale ne pro nás,občany.Volby, diskuze a vyčkávání nic neřeší,tak co dále?
Re: Multikulturalismus vs. střet civilizací a islám aneb pár poznámek k prezidentově cestě do Kuvajtu
(onďa, 8.11.2010 14:22:28)
Odpovědět
článek dobrý a Vy jste to popsal přesně...
Re: Multikulturalismus vs. střet civilizací a islám aneb pár poznámek k prezidentově cestě do Kuvajtu
(Helča, 8.11.2010 14:40:21)
Odpovědět
P.Jaroslave, celá naše rodina Vám pomyslně připisuje 100 bodů. Prorokujeme, že když EU bude ten humánní přístup k muslimské a dalším agresím do Evropy takhle podporovat a zavírat oči, budeme si muset pomalu kupovat látky na burky a nikáby a k Vánocům kupovat místo kaprů korán. Jen do toho Ameriko a EU, ať nám spadne čelist.
Re: Multikulturalismus vs. střet civilizací a islám aneb pár poznámek k prezidentově cestě do Kuvajtu
(Josef Novák, 8.11.2010 15:29:03)
Odpovědět
Pane Petříku, Váš článek je jistě pravdivý, ale poněkud schematický. Toto co jste napsal, jsem už na tomto i jiných webech četl nesčíslněkrát. Zkuste některé úvahy více rozvinout a domyslet do detailů. Např. jak konkrétně po imigrantech požadovat tvrdou asimilaci a přizpůsobení se. Co si pod tou tvrdou asimilací vůbec představit a jak ji realizovat. Nebo jak zastavit imigraci z nám vzdálených civilizačních okruhů, bez toho co navrhují někteří diskutéři a to střílet imigranty na hranici nebo topit na moři. Nebo si myslíte, že když tvrdě vystoupíte proti multikulturalismu, že se jeho hlasatelé zaleknou a změní názor?
Re: Multikulturalismus vs. střet civilizací a islám aneb pár poznámek k prezidentově cestě do Kuvajtu
(Josef, 8.11.2010 16:29:00)
Odpovědět
Islam se netaji tim, ze cela civilizace bude patrit Alahovi a to po dobrem, kdo se podvoli, nic se mu nestane, anebo po zlem, bude podriznut!
A to je nutne mit na pameti!
Stat Ohio si zvolil minuly tyden, ze zadne zakony saria nesmi stat prijmout, ani soudci nesmi k temto zakonum prihlizet!
Okamzite islamska organizace "The Council on American-Islamic Relations (CAIR)" soudi stat Ohio z antisemitismu!
Stejne tak sedum jihoamerickych statu soudi stat Arizona z diskriminace proti Latinos u americkych soudu a kdyz je nyni ve vedeni velmi slaby multikulturni prezident, tak jeho generalni pravnik (attorney general) se statu nezastane a staty vybiraji dobrovolne prispevky od obcanu na zaplaceni pravniku k obhajobe.
Jak myslite ze republika dopadne, kdyz nepusti islamisty do republiky u soudu v Hagu nebo ve Strasburku?
Re: Multikulturalismus vs. střet civilizací a islám aneb pár poznámek k prezidentově cestě do Kuvajtu
(Jan Svoboda, 8.11.2010 20:44:57)
Odpovědět
Jak prosté a jak naivní. My se nebudeme vměšovat, oni také ne.
JAUVAJS - už jsem četl hodně hloupostí, tahle bolí.
Re: Multikulturalismus vs. střet civilizací a islám aneb pár poznámek k prezidentově cestě do Kuvajtu
(Kalous, 9.11.2010 4:47:21)
Odpovědět
Prakticky je to hloupost, teoreticky moudrost.