reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Drobil: Mám problém se socialistickými závazky EU. Za pití vody z plastu mě ale prezident nepochválí

Autor: Lukáš Petřík | Publikováno: 8.11.2010 | Rubrika: Rozhovory
Ilustrace

7.11.2010 0:01 - PŮLNOČNÍ ROZHOVOR ParlamentníListy.cz přináší půlnoční rozhovor s ministrem životního prostředí a místopředsedou ODS Pavlem Drobilem, který je znám tím, že zrovna nemá v oblibě ekologistickou ideologii a takzvané zelené aktivisty a nevěří v teorii člověkem způsobeného globálního oteplování.

Co obvykle děláte o půlnoci ze soboty na neděli?

Já nevydržím moc dlouho ponocovat. Je fakt, že když zlomím desátou hodinu, tak to vydržím cokoliv. Většinou jsem s rodinou buď doma, nebo na horách. Pokud jsme už s manželskou neusnuli, tak spolu diskutujeme politická témata (smích).

A do kolika hodin vydržíte vzhůru?

Jak jsem řekl, když neusnu do desáté hodiny, tak nemusím jít spát, když na to přijde. Já mám krizi mezi půl desátou a desátou a to když přežiju, tak už vydržím cokoliv.

Dáváte si večer kafe nebo čaj...?

Kafe ne, ale mám rád, když si večer dáme s ženou vínko. A když chci spát, tak si dám červené. To vím, že mě bezpečně uspí. To potom nemusím řešit, jestli přežiju desátou hodinu, protože bezpečně vím, že ji nepřežiju.

A teď takový malý klausovský pravicový test. Pijete vodu z plastové lahve a jezdíte na snowboardu?

No, tak podle toho, co odpovím, tak mě na Hradě nebudou mít rádi, protože piju vodu z plastové lahve (smích). Ale na druhou stranu teda na snowboardu nejezdím. To bych se zabil (smích). Já jsem v tomhle konzervativní. Já jsem rád, že jsem se jakž takž naučil jezdit na lyžích, proto si užívám, že to umím a nemám žádnou ambici přesedlat na snowboard.

A džínovou bundu jste někdy nosil?

Tak a teď zase nepřispěju dobrým budoucím vztahům s Hradem, ale kdybych řekl, že jsem nikdy nenosil džínovou bundu, tak bych lhal (smích).

Velkým tématem je nyní fotovoltaika a takzvané obnovitelné zdroje. Není podpora některého z konkrétních zdrojů socialismem a státním plánováním, které popírá zákonitosti volného trhu? Doba kamenná či bronzová také neskončily proto, že by došly zdroje kamene a cínu a mědi, ale protože se přirozeně bez plánování našly vhodnější zdroje...

Já nemám nic proti obnovitelným zdrojů jako součásti energetického mixu. Je to jedna ze součástí základů, na kterých postavíme energetickou bezpečnost naší země a mezi ty základy patří i konvenční elektrárny a jaderné elektrárny. S čím já mám problém, je nastavení těch konkrétních procent mixu. S těmi socialistickými závazky, které si Evropská unie dává: snížit emise CO2 do roku 2020 o dvacet procent. Teď přišly země jako Anglie, Francie a Německo, které chtějí navýšit tento závazek dokonce na třicet procent. Přiznám se, že ani v rámci našeho akčního plánu nejsem zastáncem toho, že podíl obnovitelných zdrojů zvyšujeme z 13 na 13,5 procenta. Proč tedy ne na 13,7 nebo na 14? Vstoupili jsme do klubu, který podporuje obnovitelné zdroje energie, nechť je tedy máme, ale ta čísla mi nepřipadají realistická.

Tak to byste zklamal pana prezidenta, protože podle něj ekonomie pojem obnovitelné zdroje vůbec nezná.

Já pana prezidenta nemusím zklamat, protože kompetenčně zákon o obnovitelných zdrojích paradoxně nespadá do agendy ministerstva životního prostředí, ale do agendy ministerstva průmyslu a obchodu. Já pracuji s realitou, kterou nastavila a EU a ministerstvo průmyslu. Může se mi to líbit, nemusí se mi to líbit, ale to je všechno, co s tím můžu dělat.

A i kdybychom, byť na okamžik, připustili, že obnovitelné zdroje mají své opodstatnění, není to nesmysl v našich geografických podmínkách, kde moc nefouká a kde moc nesvítí sluníčko?

Obnovitelné zdroje mají svůj smysl. Jako od ministra životního prostředí ode mě ani nemůžete slyšet jinou větu. Otázka je, jaká obnovitelné zdroje. Ukázalo se, kam vede, když se z něčeho stává ideologie a fetiš. Klasickou otázkou je fotovoltaika. Já se teď snažím, aby se něco podobného nestalo s biomasou, která má u nás perspektivu, ale je otázka, jak nastavíme podporu a pro co má být biomasa využívána, aby neskončila pouhým spálením v elektrárnách. Použít ji pro malé agregáty a topeniště, to má smysl. Voda bez pochyby. Jsou tu projekty asi sedmi set různých nových těles, ale z hlediska nějakého výkonu si myslím, že exploatace českých možností energie z vodních zdrojů dosahuje limitních hranic. Co se týče větru, je to stejný problém jako fotovoltaika, pokud jde o přenosovou soustavu. Ty nárazy, kdy vítr nefouká konstantně a stejně tak slunce nesvítí stále, tak to způsobuje problémy. Dokud nebudeme mít ty takzvané chytré přenosové soustavy, budeme mít potíže. U všech těch ochranářů, kteří dbají na krajinný ráz, mě navíc vždycky udivuje, když jim vadí továrna v průmyslové zóně, ale nevadí jim ty šílené parky větrníků na různých úpatích našich hor a podobně. To považuji za něco, co reálně narušuje krajinný ráz naší země.

Když se zeptám mírně nevážně, neměli bychom spíše dotovat producenty CO2, neboť oxid uhličitý je plyn důležitý pro fotosyntézu a čím více ho bude, tak bude více rostlin, zemědělských plodin a zeleně?

(smích) Tak já odpovím také mírně nevážně. Když jsem seděl s jedním svým kamarádem, tak ten mi řekl: ´Poslouchej s tím CO2, vy jste se zbláznili? Už jste zapomněli na základní školu, kdy jsme se učili o fotosyntéze? Kdo bude produkovat kyslík, když nedostatkem CO2 zlikvidujete rostliny?´

Vaším úkolem je starat se o životní prostředí a životní prostředí je, předpokládám, pro lidi. Pro výrobu bionafty je potřeba řepka olejná, která je však silným alergenem. Takže nám alergikům to docela kazí životní prostředí. Budete s tím něco dělat?

Máme tu závazky přimíchávat do paliv něco, co v konečném důsledku není úplně kompatibilní s motory a způsobuje to, že motory dříve odcházejí a zvyšuje se spotřeba, což vám potvrdí každý výrobce automobilů. V konečném důsledku je to vrcholně neekologické, neboť čím dříve motor odejde, tím dříve musí být vyroben nový a výroba nového motoru má energetické náklady. Já toto vnímám jako stejné neekologické šílenství jako X dalších věcí, na kterých si zelení postavili svůj fetiš v posledních letech. Na druhou stranu nic moc s tím nemůžu udělat, neboť tady máme harmonizační závazek z Evropské unie. Spousta výrobců automobilů píše, že pokud budete používat biopalivo, tak vám seberou garanci. Já na biopalivech nic ekologického nevidím. Jsou tu dopady do krajiny, díky biopalivům byly způsobeny hladomory v zemích třetího světa. Je to úžasně zlobbovaný segment zemědělského trhu a části energetického a potravinářského trhu. Bylo by dobré podívat se, kdo je na tom lobbingu podepsaný.

Autor: Lukáš Petřík

reklama
1380 čtenářů | 35 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Drobil: Mám problém se socialistickými závazky EU. Za pití vody z plastu mě ale prezident nepochválí
(kingsfield, 8.11.2010 18:39:11)
Odpovědět
The most stupid questions ever. Which moron raised them? Oh,pseudo PhD psycho nerd Petrik. Now I understand!!!
Re: Drobil: Mám problém se socialistickými závazky EU. Za pití vody z plastu mě ale prezident nepochválí
(cook, 8.11.2010 19:28:13)
Odpovědět
Pán Drobil je jeden z mála politiků co za něco stojí a nebojí se říkat vlastní názor.A jako ministr životního prostředí je jediný normálni ministr v historii tohoto ministerstva.
Re: Drobil: Mám problém se socialistickými závazky EU. Za pití vody z plastu mě ale prezident nepochválí
(Data, 9.11.2010 0:03:11)
Odpovědět
I mě se názory p. Drobila zamlouvají, hlavně ty na biopaliva a s tím související náklady na výrobu automobilů a jejich životnost. Je to naprosto logické. Škoda, že je ministrem, až nyní, když už i naše Šumava se divně odráží na slunci a na jižních svazích máme spousta panoptických moří. Zničená krajina pro pár šupů, na tom není nic ekologického. Kdo je za toto dobro lidstvu zodpovědný, by měl jít do kriminálu.
Re: Drobil: Mám problém se socialistickými závazky EU. Za pití vody z plastu mě ale prezident nepochválí
(Sunny, 9.11.2010 13:09:20)
Odpovědět
Souhlas, taky se mi líbí :-)
Re: Drobil: Mám problém se socialistickými závazky EU. Za pití vody z plastu mě ale prezident nepochválí
(Dan, 9.11.2010 16:21:08)
Odpovědět
Byl bych hoodně opatrný hodnotit toho člověka, zatím toho moc v práci nepředvedla, jisté ale je, že se nejdná o ekologického extremisty.

Otom jaký je to ministr a co dokázal si povíme tak za rok, až za ním bude něco vidět.
Re: Drobil: Mám problém se socialistickými závazky EU. Za pití vody z plastu mě ale prezident nepochválí
(Dan, 8.11.2010 20:15:24)
Odpovědět
vzkaz pro pana Klause: min. týden bylo zaznamenáno dalších 13 tepltoních rekordů po celém světě, nejvyšší pak v severní Kanadě a Rusku, kde opět posunul rekord na top výsledek v dějinách lidského měření teploty v těchto oblastech.
Historický rekord zaznamenaly i v pražském Klementinu.


P.S. 2.11. jsem v 18 stupních v tričku poryl zahrádku, pane Klaus, ale jinak je všechno v pořádku !
:-DD
Re: Drobil: Mám problém se socialistickými závazky EU. Za pití vody z plastu mě ale prezident nepochválí
(Josef Novák, 8.11.2010 20:29:04)
Odpovědět
A to má být důkaz globálního oteplování?Zkus to poslat do agendy Mezinárodního panelu pro změnu klimatu, jistě to rádi přijmou, neboť používají stejné vědecké metody.
Re: Drobil: Mám problém se socialistickými závazky EU. Za pití vody z plastu mě ale prezident nepochválí
(L.Pe, 8.11.2010 23:16:43)
Odpovědět
Jen ať se otepluje, to je dobře. Bude lepší víno.

Oteplovalo se i ochlazovalo v průběhu historie, tak proč dnešní doba by měla být výjimkou.
Re: Drobil: Mám problém se socialistickými závazky EU. Za pití vody z plastu mě ale prezident nepochválí
(Dan, 9.11.2010 9:36:03)
Odpovědět
Vyjímečná je ta akcelerace, za posledních 20 let stoupla teplota stejně jako za předchozích 100 .

V Calgary naměřili 1.11. 17 stupňů, přičemž loni to bylo v tuto dobu 11 před loni 8 a průměr za posledních 20 roků je tam 4.

Průměrná teplota v Cuer Brash - severní Kanada stoupla za 20 roků v období září/říjen o 8 stupňů, "celá řada horských středisek už nemůže fungovat a dalším se zkracuje doba zimního provozu, je to finančně velmi špatné, banky to nezajímá"..

uvedl Garry Johnterr předseda Kanadského spolku provozovatelů zimních středisek



Rusko -
Re: Drobil: Mám problém se socialistickými závazky EU. Za pití vody z plastu mě ale prezident nepochválí
(U, 9.11.2010 0:57:00)
Odpovědět
Klausovi se nesnaž cokoliv vzkazovat, noobe !!!
Každej amík s velkou podělanou, freonovou lednicí ( v lepším případě),by ti měl vadit více než Klaus. Je znát, že ani nedodržování světových závazků (USA, China.. a kjotská dohoda), Tě nemůže odradit v kydání hnoje na VK.
Ty ted rýpeš záhony v tričku, jinde na lidi sněží v nepravou dobu, jiní se zase potápěj a padá země na bezmocné. Co V. Klaus řekl o glob. oteplování je i podložené vědecky. Nikdo to nechce slyšet, teze o GO mají posloužit k výbírání daní ode všech a za všechno.
Re: Drobil: Mám problém se socialistickými závazky EU. Za pití vody z plastu mě ale prezident nepochválí
(Dan, 9.11.2010 9:39:58)
Odpovědět
Může vzkazovat Klausovi co chci, ikdby ses z toho pos.rals :))


A proto mu vzkazuji, pane prezidenta global warming existuje, prokazatelně, dokázala to i měření NASA, jeho akcelerace je varovná a nebezepčná, extrémě se mění podmínky k životu na zemi a podíl člověka na této devastaci je něco o čem vy jako pavědec nemůžete mít šajnu, tak držte hubu a nezesměšňujte se už.


Začal jsem psát knihu, Václav Klaus muž jež se vždy mýlil..
Re: Drobil: Mám problém se socialistickými závazky EU. Za pití vody z plastu mě ale prezident nepochválí
(Data, 9.11.2010 20:23:54)
Odpovědět
Zeptej se v NASA na HARP, Ichtile !!
Re: Drobil: Mám problém se socialistickými závazky EU. Za pití vody z plastu mě ale prezident nepochválí
(U, 9.11.2010 21:16:31)
Odpovědět
Doufám,že tu "knihu" někomu budete diktovat, ve Vašem jazyku by byla nevydavatelná. Kdyby jste na to nikoho nenašel, doplnte řady Greenpísáků.Aktivně dokážete Váš zápal pro ekologii a dobro. Tady jenom píšete a píšete a soudíte a soudíte a ............. odsuzujete.
Vše podstatné Vám uniká, rozhled špatný nemáte, jen si ten přehršel infa lépe roztřidte.
Re: Drobil: Mám problém se socialistickými závazky EU. Za pití vody z plastu mě ale prezident nepochválí
(Sunny, 9.11.2010 13:04:34)
Odpovědět
Dane, Klaus přeci neřekl, že žádné globální oteplování neexistuje. Řekl jen, že vliv člověka na tento jev je poněkud sporný:-)
Re: Drobil: Mám problém se socialistickými závazky EU. Za pití vody z plastu mě ale prezident nepochválí
(Dan, 9.11.2010 14:53:48)
Odpovědět
To sš opět vedle, on tvrdí že je mizivý, že je to běžná epizoda, kterých tu už bylo mnoho, že se nic neděje a že jakékoliv snahy to ovlivnit jsou směšné, marné a drahé..

Jenomže dějiny seriozního měření, tedy vědecké dějiny měření jsou jen a pouze od roku 1880 do 1980 šla teplota nahoru stejně jako za posledních 20-30 roků, prudce se to akceleruje a ted je otázky proč ?

Klaus nám na ni samo odpovědět nedokáže, je to marxistický ekonomický plánovač, nikoliv vědec, takže jeho názory neamjí hodnotu pětikoruny :-)
Re: Drobil: Mám problém se socialistickými závazky EU. Za pití vody z plastu mě ale prezident nepochválí
(Josef, 9.11.2010 6:51:30)
Odpovědět
Velka vetsina Amiku take neveri na oteplovani! Al Gore veri, ale ten je spoluvlastnikem London carbon credits exchange a nese mu to miliony.

Evropane vetsinou veri na globalni oteplovani, protoze jim to dava hrejivy pocit dulezitosti, ze zachranuji zemekouli!

Prehled evropskeho tisku o americkych volbach je vesmes s negativni reakci na obamovu prohru. Nejvice me zaujal spanelsky "El Pais", ktery se take zminuje o tom ze Amici neveri na klimaticke zmeny oteplovani!

Pisi, ze Amici neumi volit, neveri na klimaticke zmeny oteplovani, veri ze Obama je Moslim, Elvis ze je na zivu a ze korporace a bohati plati moc vysoke dane a proto USA nazyvali absurdistan!
---------------------------
In Spain, the left-wing El País, in an “analysis” titled “The Vote of a Tantrum is not the Last Word,” laments the “conversion of the United States into Absurdistan”:

What can be said about the fact that millions of Americans believe that Obama is Muslim and communist, that climate change does not exist, and that the rich and corporations pay too much tax? Definitely, America is “a country of believers.” Suffice it to say that many Americans believe that Elvis lives, that Martians appeared in Roswell (New Mexico) and that the theory of creation of the Bible is absolutely true. No wonder they are created as the Tea Party.
Re: Drobil: Mám problém se socialistickými závazky EU. Za pití vody z plastu mě ale prezident nepochválí
(Sunny, 9.11.2010 13:15:55)
Odpovědět
Pane Josefe, těžko můžete od převážně socialistické Evropy čekat jinou reakci. Mně se náhodou výsledek amerických voleb líbí a moc Vám gratuluji. Považuji to za vítězství zdravého rozumu:-)
Re: Drobil: Mám problém se socialistickými závazky EU. Za pití vody z plastu mě ale prezident nepochválí
(Dan, 9.11.2010 9:48:20)
Odpovědět
Australská vláda rozhodla o dlouhodobých investicí do solárních polí, ty mají pro příští 2 roky činit 10 miliard AD a dále se mají zvyšovat.

Britové investují do většných plí v moři 500 miliard liber během následujících 10 roků.
/Klaus je zato kritizoval/

Francie včera rozhodla že do větrných polí vloží 5 miliard eur ze státního fondu, další parky bude financovat soukromý sektor, předpokládá se investice až 150 miliard eur v horizontu 5 roků.

Japonsko - země v novém energetickém plánu počítá do 10 roků s 20% podílem energie z onbovitelných zdrojů, zejména z větrných polí a solárních střešních panelů.

Kanada - přesto, že Kanada má dostatek vlastních surovin pro energetiku prakticky všech od uranu, přez plyn a ropu až po biopaliva, chce země zvýšit podíl z větrných a solárních elektráren na 30% do roku 2022 !!


Ke zase udělal VK chybu, že ho nikdo neposlouchá, a jak je možné že ty socialistické závazky si dávají i Japonci, Australané, Kanaďané a další země nemající nic společného s EU ?

Pane profesore, vy žijete v permanentním omylu.
Re: Drobil: Mám problém se socialistickými závazky EU. Za pití vody z plastu mě ale prezident nepochválí
(L.Pe, 9.11.2010 9:57:36)
Odpovědět
To jsou idioti. Globální nemoc šílených krav se šíří rychle.
Re: Drobil: Mám problém se socialistickými závazky EU. Za pití vody z plastu mě ale prezident nepochválí
(Dan, 9.11.2010 10:26:19)
Odpovědět
To bych netvrdil, víš poslouchal jsem Drábovou a ona nemá Klausovi názory na obnovitelné zroje, právě naopak..

mimo jin. zdůraznila, že za jeden rok udělali solárky včesku polovinu výkonu temelína, včera přesáhly 1 teravat ty připojené a ted si představ, že výstava jaderného zařízení s tímto výkoenem trvá minimálně 7roků !!
V horším případě i 10.

Zkrátka a dobře, ani Drábová nesdílí Klausovi názory na obnovitelné zdroje, těžko zrovna ji podezírat z enviromentalismu že ..
Re: Drobil: Mám problém se socialistickými závazky EU. Za pití vody z plastu mě ale prezident nepochválí
(Data, 9.11.2010 20:38:41)
Odpovědět
V Australii lze mít hektary solárů, většina vnitrozemí je vyprahlá planina. V zelené přírodě, málo obydlené, 20 km od národního parku by to neudělali. To jde opravdu jenom u Nás.
Re: Drobil: Mám problém se socialistickými závazky EU. Za pití vody z plastu mě ale prezident nepochválí
(Lamač, 9.11.2010 10:28:28)
Odpovědět
Nevím,proč při otázce oteplování naší planety si stále připomínáme postoje V.Klause.Tato modla antiglobalistů si svůj úsudek čerpá pouze z vlastních posudků a poznání,vůbec nerespektuje významné vědce v této oblasti.Už mi připadá,že ekonomie je,zjeho pohledu,jedinná věda,která rozumí všemu,včetně globálnímu oteplování země.
Re: Drobil: Mám problém se socialistickými závazky EU. Za pití vody z plastu mě ale prezident nepochválí
(Dan, 9.11.2010 11:19:55)
Odpovědět
To máš pravdu, ale problém je že on není ekonom, je to rádoby ekonom, on vystudoval centrálně plánovanou ekonomii a praktikoval v komunistické státní bance, pak prognostický ústav zřízený KGB - to je veškerá jeho praxe v reálné ekonomii.

Komouši ho sice posílali na západ aby se tam něčemu naučil, ale to rozhodně nestačilo.

Přišla revoluce a tento teroetik ekonomie marxismu leninismu vyhořel jako papírový čert i s celou nezvládnutou transformací, celé hospodářství zachránil přeprivatizací Zeman, prodejem západnímu kapitálu.

Utržené miliardy z privatizací Klaus použil na krytí dluhů katastrofálně hospodařících i jeho vlád !
po roce 1996 dochází k vystřízlivění z Klause, ale skupinky fanatiků to nepochopili dodnes..

Velké ego nedělá velkého muže, nýbrž jen a pouze činy...
Re: Drobil: Mám problém se socialistickými závazky EU. Za pití vody z plastu mě ale prezident nepochválí
(Evropan Jirka, 9.11.2010 14:46:39)
Odpovědět
Po dlouhé době jsem se zase podíval na "diskusi" a bavím se, jak už dlouho ne. Stále je ještě dost bláznů, kteří do posledního dechu hájí potápějící se loď globálně otepleného švindlu, vědecky zcela zdiskreditovaného příšernou aférou Climagate. Kteří nevědí, že padla Nejposvátnější Posvátná Kráva - totiž podvodný "hokejkový graf", který sama IPCC musela s ostudou odtroubit (v její poslední zprávě už není). Neobstál totiž proti argumentační palbě skutečných vědců (Steve Mc Intyre a jeho kolektiv), kteří jej rozstříleli na hadry. A kteří nevědí, že v novém americkém kongresu začíná vyšetřování, které chcípající bestii zasadí poslední ránu z milosti.

Ale zábava teprve začíná. Opravdu se těším, až eurohujerské korouhvičky "prohlédnou", a začnou nás tady přesvědčovat, že "že voni to přece teda jako určitě taky věděly a trvrdily a řikaly od začátku a nikdy tomu vlastně nevěřily".
Re: Drobil: Mám problém se socialistickými závazky EU. Za pití vody z plastu mě ale prezident nepochválí
(Dan, 9.11.2010 14:50:43)
Odpovědět
podívej se na grafy měření NASA a spadne ti brada, pavědče..

já na vliv člověka a jeho míru an fakt existujícího warmingu nemám názor, tolik arogance ve mě není abych na tak složitý problém, na něž se neshodnou ani vědecké pacity měl jasný názor, pavědec Klaus ho ale má :-)
Re: Drobil: Mám problém se socialistickými závazky EU. Za pití vody z plastu mě ale prezident nepochválí
(Evropan Jirka, 9.11.2010 15:13:28)
Odpovědět
A jestli se někdy dočkáme normálních časů (my nebo naše děti), dostanou Mc Intyre a Mc Kitrick Nobelovu cenu aspoň in memoriam. A s nimi také Roy Spencer (hlavní meteorolog NASA, šéf týmu meteorologických satelitů NASA), R.Lindzen (vedoucí Katedry atmosférická fyziky na Messechussets), J. Christy (světová jednička na měření atmosféry), F. Singer (šéf meteorologické služby USA) a další a další.

Tihle hoši totiž dokázali maličkost - zachránit pověst přírodních věd.
Re: Drobil: Mám problém se socialistickými závazky EU. Za pití vody z plastu mě ale prezident nepochválí
(Dan, 9.11.2010 15:42:43)
Odpovědět
podívej se na ofic. stránky an grafy teploty od roku 1880 po dnešek...


a jenom tak mimochodem o víkendu má být až 20 stupňů :-D v půli listopadu

Myslím, že Klaus by měl taky dostat nobelovu cenu, za spasení česka, evropy a světa, jako 161. žid by ji určitě uvítal, z židů je třeba uměle dělat nadlidi, aby bylo starému zákonu učiněno za dost :-)
Re: Drobil: Mám problém se socialistickými závazky EU. Za pití vody z plastu mě ale prezident nepochválí
(Evropan Jirka, 9.11.2010 16:51:12)
Odpovědět
Ano, přátelé, boj končí. Vědecky sice nebylo o co bojovat, skutečným klimatologům, meteorologům a dalším oborovým specialistům ta sebranka aktivistů, zkorumpovaných novinářů, zkrachovalých politiků a bohužel i druhořadých pseudovědců nemohla konkurovat od samého začátku, ale přesto to vítězství nebylo snadné. Síla propagandy proti síle argumentů, faktů, pozorování. Střetnutí moderní mediálně manipulační mašinérie se staromódní vědeckou metodologií. Konflikt kompjútrových hráčů urvaných ze řetězu s poctivými a přesně měřícími puntičkáři.

Samozřejmě to byla jen otázka času, faktům prostě nemůžete trvale čelit pomocí sprosté manipulace. Ale začíná to konečně docházet i politikům, ta změna atmosféry je prostě nepřehlédnutelná.

Už je to tak, dobojováno, finita de la comedia.

Ale ruku na srdce, nebude se nám stýskat?
Re: Drobil: Mám problém se socialistickými závazky EU. Za pití vody z plastu mě ale prezident nepochválí
(Dan, 9.11.2010 17:04:09)
Odpovědět
Ty ses uplně pomátl už :)))

Situace je uplně jin. a ty seš jako Klasický 5% Klausovec uplně mimo realitu :-)
Re: Drobil: Mám problém se socialistickými závazky EU. Za pití vody z plastu mě ale prezident nepochválí
(Evropan Jirka, 9.11.2010 19:39:30)
Odpovědět
Napadá mě ještě, že bych měl, opravdu už na závěr, uvést ještě další jména vědců, opravdových odborných machrů, kterým jsme nesmírně zavázáni. Kteří nezřídka za cenu osobních obětí ubránili přírodní vědu před ideologickým a politickým zprostituováním.

Patrick Michaels - klimatolog z Michiganské univerzity,

prof. Akasufu - šéf Arctic Research Center na Aljašce, nejdůležitější instituce, studující problematiku ledovců

Ian Clark - paleoklimatolog, vedoucí průzkumných vrtů na polární stanici Vostok,

prof. Patterson, prof. Ball - kanadští klimatologové

Paul Reiter - největší žijící odborník na tropické choroby z Pasteurova institutu (zesměšnil alarmistické tlachy o rozšíření tropických chorob z 1. zprávy IPCC)

Piers Corbyrn - meteorolog z Wheather Action

Nigel Lawson of Blaby - to není klimatolog, ale ministr financí za Thatcherové. Má obrovský archiv materiálu k danému problému.

A taky nějaké Čechy - prof. Kutílek, Václav Cílek

Opravdu jen několik jmen, ty stovky a stovky dalších (např. signatáři Oregonské výzvy) se opravdu nevejdou.
Naše díky všem.
Re: Drobil: Mám problém se socialistickými závazky EU. Za pití vody z plastu mě ale prezident nepochválí
(Josef, 9.11.2010 21:39:24)
Odpovědět
Jirko!
Dana nepresvedcis a cela ta histerie o globalnim oteplovani je podvod! Zemekoule se otepluje poslednich deset tisic let! Dokonce mezi touto dobou byla miniledove obdobi!
Zde se jedna ciste o financni podvod s placenim za carbon emise! Vsimni si,ze zadna soukroma spolecnost se do tohoto druho ziskani energie nezene, dokud neprijdou politici, kteri stahnou lid z penez a da je vyrobcum a ti teprve zacnou stavet vrtule! Soukromnik by nikdy do takoveho byznysu nesel pro naklady na panely a vrtule a s ucinosti jen kdyz sviti slunce nebo fouka vitr! Jakmile tyto dva faktory chybi musi mit energeticke spolecnosti v zaloze tepelne, nebo nuklearni elektrarny!
Je to to same, jako bysis musel drzet dve auta, jedno kdyz sviti slunce a jedno na noc. Pouze az by ti vlada dala jedno zdarma, tak bys souhlasil! Stejne to tak je s energetickyma spolecnostma! Cely ten podvod je financovan z verejnych penez zdrazenim energii, pouze proofit shrabne nekdo jiny! Marne budete cekat ze za to, ze hodne foukal vitr, nebo svitilo slunce, ze vam nekdo vrati penize!
Re: Drobil: Mám problém se socialistickými závazky EU. Za pití vody z plastu mě ale prezident nepochválí
(Dan, 9.11.2010 22:11:36)
Odpovědět
To máš pravdu že inetový kašpar mě opravdu nepřesvědčí, mě přesvědčí jedině fakta ty jsou jasná, oepluje se a výrazně !


měření NASA od 1880-po dnešek, žádná dřívější měření neexistují a keci o 10 000 let starých dobách jsou pro šarlatány, nebo dokonce o miliony let starých dobách :-))

Nic nerozdrtí žvanila více nežli fakta a to cozažíváme všichni, je to teplo, měří to stanice a to je velmi pškné, jak říkal Lepe bude lepčí víno.. :))
Re: Drobil: Mám problém se socialistickými závazky EU. Za pití vody z plastu mě ale prezident nepochválí
(Evropan Jirka, 10.11.2010 7:56:10)
Odpovědět
Josefe, nerozumím Vám. Já tady žádného Dana nepřesvědčuju a jeho eurohujerské pištění už dlouhou dobu prostě ignoruju (rozuměj: nečtu, přeskakuju). Mám důležitější věci na práci, než ztrácet čas s usvědčenými lháři a falšovateli statistik. Mé příspěvky jsou určeny SLUŚNÝM lidem jakéhokoli přesvědčení.
Re: Drobil: Mám problém se socialistickými závazky EU. Za pití vody z plastu mě ale prezident nepochválí
(Evropan Jirka, 10.11.2010 7:57:23)
Odpovědět
Josefe, nerozumím Vám. Já tady žádného Dana nepřesvědčuju a jeho eurohujerské pištění už dlouhou dobu prostě ignoruju (rozuměj: nečtu, přeskakuju). Mám důležitější věci na práci, než ztrácet čas s usvědčenými lháři a falšovateli statistik. Mé příspěvky jsou určeny SLUŚNÝM lidem jakéhokoli přesvědčení.
Re: Drobil: Mám problém se socialistickými závazky EU. Za pití vody z plastu mě ale prezident nepochválí
(Dan, 9.11.2010 17:14:47)
Odpovědět
Doporučuji ke sledování zejména gigantický až revoluční rozvoj obnovitelných zdrojů, který probíhá napříč naší planetou a navzdory omylům marxisty klause se stanou větrníky a soláry jedním z pilířů energetiky celého světa, to už je jisá věc.

tento strašlivý Klausův omyl, jeden z největších by ho mohl psychicky uplně odkráglovat.

Po Britech a jejich super obřích větrných parcích v moři /500 miliard liber projekt/ totiž schválili podobné projekty i Kanaďané, Japonci a Američané, tam firmy google a GE staví obří rozvodny a hl. tepny pod mořem které budou s gigantickými megapoli větrných parků spojovat souši...
Už v příštím roce čínská firma F.S.P. začne stavět největší solární elektrárnu svtěa o výkonu 12 terawatů !!

Ta je však prckem proti německo holadskému projetu na Sahaře, kde konzorcium Siemens, EON, Deutsche bank a 3 holandských investičních firem už vyřizuje povolení ke stavby solární elektrárny výkoné jako 25 Temelínů !!

Pozadu nejsou ani Francouzi, ti schváleli pro svoje větrné parky 5 miliard Eur - ty půjdou na výstavbu sítě a samotné větrníky budou budovat soukromé firmy z Belgie, Francie a Danáska 150 miliard eur je již před podpisem !!

:-)

A náš prófa... ten je opět v omylu :))