reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Papež má pravdu, shodují se katolíci Schwarzenberg i Hájek

Autor: Lukáš Petřík | Publikováno: 9.11.2010 | Rubrika: Ostatní
Ilustrace

8.11.2010 14:32 - ParlamentníListy.cz udělaly anketu mezi politiky a osobnostmi veřejného života katolického vyznání na téma, co si myslí o papežově prohlášení, které varuje před zesvětšťováním společnosti. Papež mezi nejvíce ohroženými zeměmi v tomto ohledu zmiňuje Českou republiku.

Papež Benedikt XVI. v neděli ve španělském poutním městě Santiago de Compostela vyzval Evropany, aby se otevřeli Bohu a označil za „tragédii" vývoj, kdy na starém kontinentu od 19. století sílila antiklerikální a ateistická hnutí.

Česko, Španělsko a Francie

„Víru je třeba obnovit, aby čelila hrozbě světskosti, která existuje ve Francii a v České republice, a také ve Španělsku, což je země, v níž je víra doma, kde se uskutečnilo znovuzrození katolicismu ztělesněné svatým Ignácem (z Loyoly) a dalšími postavami," cituje El País papeže na svém webu.

Více:
Papež se zlobí: Víru je třeba obnovit, Češi jsou bezbožníci

ParlamentníListy.cz pokládaly otázku osobnostem, zda se Svatým otcem souhlasí, zdali se problém týká pouze zmiňovaných zemí nebo celé Evropy, komu bylo poselství adresováno a zda pro takovou ateistickou zemi, jako je Česká republika, nemůže být prohlášení kontraproduktivní. Všichni se shodli, že upozorňovat na takové věci je úkolem papeže a kontraproduktivní to rozhodně není, neboť kdo chce psa bít, si vždy hůl najde.

Věřící lidé by se podle knížete nebáli mešit

Ministr zahraničí a předseda TOP 09 Karel Schwarzeneberg s římským biskupem souhlasí. Spolu s bývalou NDR patří podle něho Česko k nejateističtějším místům světa. „Kdyby lidé byli věřící, nebáli by se tolik mešit," řekl ParlamentnímListům.cz Schwarzenberg.

Absence vyznání má podle něho negativní dopad i v soukromé a veřejné morálce. Své poselství podle ministra papež adresoval všem, ale především by mu měli naslouchat věřící. Z pohledu Schwarzenberga není jeho prohlášení kontraproduktivní. Podle něho je jeho úkolem na takové věci poukazovat.

Papež je autoritou

Podle názoru ministra školství Josefa Dobeše z Věcí veřejných je papež autoritou a uznávanou osobností, jejíž názory si vždy velmi pozorně vyslechne. „Beru to vážně a přemýšlím nad tím. Není to něco, nad čím bych mohl mávnout rukou, ačkoli nad prohlášeními jiných veřejných činitelů rukou často mávnu," řekl redakci Dobeš.

Podle Dobeše se na negativním vývoji české společnosti ve vztahu ke křesťanství projevilo čtyřicet let totality, kdy byla církev decimována. Na druhou stranu ale těsně po „Listopadu" nevyužila své popularity a kreditu, který získala díky svému odporu ke komunismu a díky osobnostem, jako byl kardinál František Tomášek.

Havlistický něcismus k ničemu nezavazuje

Dobeš vidí jako problém takzvaný „něcismus", což je víra, že „Něco" nad námi existuje. „To je takový ten havlovský těžko uchopitelný něcismus. Já v ´Něco´ věřím. Ale to ´Něco´ mě k ničemu nezavazuje a nedává odpovědnost, zatímco víra v konkrétního Boha ano. Jako křesťané máme třeba desatero a pravidla, jak se chovat ke svým bližním," řekl Dobeš.

Nicméně svou katolickou víru bere spíše za osobní a intimní věc se zodpovědností sama za sebe a za své děti. Úpadek víry je ale podle Dobeše problémem celé Evropy, i když v každé zemi v jiné míře.

Podle prezidentova vicekancléře Petra Hájka můžeme najít odpor Čechů ke katolicismu již od dob husitství, které podle něho znamenalo přerušení vazeb na evropské kořeny. „Papež má nepochybně pravdu v tom, že odtrženost společnosti od křesťanských a katolických kořenů je věc strašně nebezpečná a tragická," řekl Hájek. Na druhou stranu ale podle něj platí názor kardinála Tomáše Špidlíka, že Slované sice přijali křesťanství v evropském prostoru jako poslední, ale bude to nakonec slovanský živel, který ho v Evropě zachrání.

Evropa duchovně umírá

Podle Hájka se jedná ale o problém celoevropský. „Evropa duchovně umírá a v tomto slova smyslu je její zesvětšťování projevem hlubokého rozkladu integrity," míní Hájek. Podle vicekancléře nemůže být prohlášení Benedikta XVI. kontraproduktivní, protože papež není populistickou volební stranou, která shání voliče, ale je osobou, která má bránit pravdu.

Poselství je podle Hájka určeno všem, ale především věřícím katolíkům. „Neuvadá totiž pouze společnost, ale i mnozí samotní věřící a členové církve ve své víře. Pokud tomuto procesu podlehnou i křesťané a zvláště katolíci, kteří jsou jádrem evangelizace, už nebude nikdo, kdo by Evropu obrodil," dodal Hájek.

Zesvětšťování přinesl Druhý vatikánský koncil

Ředitel tradicionalisticky zaměřeného katolického Institutu sv. Josefa Michal Semín míní, že sekularizace je problémem celé Evropy, možná s výjimkou Malty a několika regionů. Podle něho nejde o stav, který by se objevil ze dne na den, ale jde o plody Velké francouzské revoluce a osvícenství, které vytlačovaly církev z veřejného života.

Podle Semína má na tomto vývoji ale podíl i samotná církev, dokonce i sám Joseph Ratzinger ještě z doby, kdy nebyl papežem a kdy patřil mezi přední osobnosti Druhého vatikánského koncilu. Koncil podle Semína přivedl do katolické církve principy osvícenství a francouzské revoluce a církev sama se po něm stáhla z veřejného života a přestává mít vliv. Dokud budou v církvi lidé s modernistickými názory jako Tomáš Halík, nemůže podle Semína projít obrodou. Podle Semína papež poukázal na skutečnost, ale důležitá je i diagnóza a terapie.

Vítězí konzum a hedonismus

Místopředseda poslaneckého klubu ODS Marek Benda s Kristovým náměstkem souhlasí. Problém je v Česku silnější, ale v celé Evropě podle něho vítězí hedonismus a hon za materiálními výhodami nad duchovnem. „Kontraproduktivní? Papež tyto věci říkat musí. Někteří ateisté se třeba mohou zlobit, ale to nic nemění na tom, že je to pravda," míní Benda.

Europoslanec KDU-ČSL Jan Březina rovněž vidí celoevropský problém v konzumu a Češi nejsou nějakou zvláštní výjimkou. Úřadující předsedkyně KDU-ČSL Michaela Šojdrová si myslí, že papežovo poselství je apelem na ty, kterým není jedno, co se se společností děje a papež má právo upozornit na tato nebezpečí, kdy víra v Boha ustupuje.

Bez víry už tu Evropa nebude

Podle Romana Jocha, ředitele Občanského institutu a poradce předsedy vlády Petra Nečase, je problém celoevropský. „Aby Evropa byla Evropou, je potřeba křesťanské víry. Bez ní už Evropa nebude," řekl redakci Joch. Podle Jocha je sdělení držitele svatopeterského stolce adresováno všem, ale především věřícím, kteří jediní mohou svým příkladem přesvědčovat ostatní, aby uvěřili v pravdivé zjevené náboženství.

„Přemýšlivý ateista se minimálně zamyslí, přesvědčený antiteista, který by Boha nejraději vyhladil, bude nadávat na papeže a na církev, ať už řekne papež cokoli," dodal Joch.

„Podle mě je to adresováno této celé společnosti konzumu a blahobytu, v níž jdou otázky víry stranou. Účelem podle mě je, aby se lidé zamysleli nad tím, zda své životy žijí správně. Prohlášením se nedá nic zkazit, protože kdo má averzi vůči církvi, bude ji mít i nadále a kdo se chce zamyslet, tak se zamyslí," řekl redakci předseda Mladých křesťanských demokratů Petr Jurčík.

Autor: Lukáš Petřík

 

Parlamentní listy

reklama
1967 čtenářů | 58 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Papež má pravdu, shodují se katolíci Schwarzenberg i Hájek
(Brabec, 9.11.2010 1:00:06)
Odpovědět
Schwarzeneberg a jeho názory jsou děs: Věřícím by prý nevadily mešity....!
Re: Papež má pravdu, shodují se katolíci Schwarzenberg i Hájek
(Kalous, 9.11.2010 4:14:07)
Odpovědět
Mu mešity nevadí, on je věřící muslim (viz podpora Kosova) na rozdíl od jeho předků, kteří bránili Vídeň a Evropu před mohamedány před 400 lety. Asi demence.
Již Ježíš pojmenoval židy pravým jménem, proč se jich my zastáváme a lžeme o jejich nadřazenosti, kterou dávno ztratili ??
(Dan, 9.11.2010 22:44:41)
Odpovědět
SLOVA JEŽÍŠE KRISTA K ŽIDŮM

VÁŠ OTEC JE ĎÁBEL A VY CHCETE DĚLAT, CO ON ŽÁDÁ.

ON BYL VRAH OD POČÁTKU A NESTÁL V PRAVDĚ, PONĚVADŽ V NĚM PRAVDY NENÍ.

KDYŽ MLUVÍ, NEMŮŽE JINAK NEŽ LHÁT, PROTOŽE JE LHÁŘ A OTEC LŽI.

EVANGELIUM SV. JANA 8, 44
Re: Papež má pravdu, shodují se katolíci Schwarzenberg i Hájek
(ada, 9.11.2010 3:59:01)
Odpovědět
Hovado jako sislavec nestoji za to aby se o nem vubec diskutovalo ,je to idiot a zaprodanec v zajmu internacionalniho zida ,jelikoz brzy pravdepodobne bude revoluce svetova diky zidozlodejum kteri pomalicku dokradli uvidime co bude tento poloblb sislat potom
Re: Papež má pravdu, shodují se katolíci Schwarzenberg i Hájek
(Kalous, 10.11.2010 8:24:22)
Odpovědět
Vždyť je to v žebříčku oblíbenosti českých politiků jednička (nebo dvojka)! Tak co je to potom za národ?
Re: Papež má pravdu, shodují se katolíci Schwarzenberg i Hájek
(ada, 9.11.2010 4:06:38)
Odpovědět
a jeste bych dodal ,samozrejme ze propaguji idiocii jako jsou ruzne viry ale jen z toho duvodu aby zlidstovaly israel a vrahouny odtud a aby zbidacovaly verici tak jako tomu bylo vzdy ,byl to ostatne jen nastroj veleni ci vladnoucich klik neb verici hlupacek se lepe zpracuje poradili mu to pan farar .(jez mu zatim suka zenu ci syna )
takze shalom verici pod praporem Israhelu tak jako je to v USA kde kazi knezi pod krizem spojenym s zidovo hvezdou a rikaji ze to je stejne vse ze zida . Ale asi se musi znovu najit nekdo kdo to umi lepe vysvetlit ,ze??
Španielsky premiér pripomenul Ratzingerovi, že Španielsko je sekulárny štát
(Romann, 9.11.2010 8:02:10)
Odpovědět
Španielsky premiér José Luis Rodríguez Zapatero v nedeľu pápežovi Benediktovi XVI. pripomenul, že Španielsko je sekulárny štát. Uvádza sa to v pondelkovom stanovisku tamojšej vlády. Zapatero reagoval na Benediktove kritické slová na adresu zákonov o homosexuálnych sobášoch, potratoch či rozvodoch, ktorých úpravy v uplynulých rokoch schválila práve jeho vláda.

Predseda španielskeho kabinetu sa s hlavou rímskokatolíckej cirkvi stretol v nedeľu na letisku v Barcelone, krátko po ukončení jeho dvojdňovej návštevy krajiny. Španielsky líder mu pripomenul, že vzťahy medzi Madridom a Vatikánom sú určené "španielskou ústavou, ktorá definuje krajinu ako sekulárny štát uznávajúci silu a vplyv katolíckej cirkvi, no garantuje obyvateľom všetky slobody".

Pápež Benedikt XVI. ukončil v nedeľu dvojdňovú návštevu Španielska, kde kázal o znovuoživení viery a upozornil na atmosféru z tridsiatych rokov 20. storočia, keď v Európe a v Španielsku samotnom panoval agresívny antiklerikalizmus a vieru sa vytláčal z verejného života.

Pobyt pápeža však sprevádzali aj demonštrácie a protesty. Na 83-ročného pápeža, práve v čase keď prichádzal do chrámu vo svojom papamobile, vykrikovali heslá ako Choď preč! a Pedofil!

Zdroj: http://voltaire.netkosice.sk
Re: Španielsky premiér pripomenul Ratzingerovi, že Španielsko je sekulárny štát
(J.K., 12.11.2010 5:08:28)
Odpovědět
"Choď preč!, Pedofil!" - tie vaše libertariánske ovce budú značne priemerného ducha, vlastne k obrazu Voltairovmu.
Re: Papež má pravdu, shodují se katolíci Schwarzenberg i Hájek
(Jeeves, 9.11.2010 9:12:01)
Odpovědět
Od "turboprávníka" Bendy moralizování sedí. To jste se ptali toho pravého! :-)
Re: Papež má pravdu, shodují se katolíci Schwarzenberg i Hájek
(Michal Semín, 9.11.2010 9:45:44)
Odpovědět
malé upřesnění - v rozhovoru s LP jsem říkal, že pokud lidé jako T. Halík budou udávat tón v Církvi, tak k žádné obrodě nedojde. Že na úrovni řadových věřících budou i lidé tohoto typu, to bylo vždy a nejspíš tomu tak bude až do samotného konce světa. Pokud ovšem tito lidé nebudou na rozhodujících místech v Církvi, pak bude náprava podstatně snazší.
Re: Papež má pravdu, shodují se katolíci Schwarzenberg i Hájek
(Neverici Tomas, 9.11.2010 10:03:39)
Odpovědět
A není to spíše tak, že duchovní Halíkova typu mají dnešní většině křesťanů, tápajících a ateistů co říci spíše, než lefebvristé a jiní katoličtí fundamentalisté?

Nejde mi o vyzdvihování jeho osoby, to že je to narcistní typ a má své vady je jisté.

Ale proč by v dnešní době měli lidé naslouchat fundamentalistům, kteří by jim zakázali sex mimo manželství? Proč by měli poslouchat lidi, kteří se k Bibli staví podobně jako sunnité ke koránu a říkají takové nesmysly, jako že země je stará 7000let?

Smiřte se s tím, že časy, kdy katolictví bylo jedinou uznávanou vírou, se zkrátka nikdy více nevrátí. Svět je úplně jinde a minimum lidí má náladu poslouchat něco o tom, že katolicismus ve vašem pojetí je zjevená pravda. Není. Každá kultura si "Boží zjevení" vyložila a vykládá s ohledem na vlastní kořeny, sociální podmínky a diskurz a mnohé je pokládají za univerzální.
Re: Papež má pravdu, shodují se katolíci Schwarzenberg i Hájek
(nekřtěnec, 9.11.2010 10:09:58)
Odpovědět
Pane Semíne zdravím a děkuji za vaše články, mám na vás dotaz:
1. Může Bůh opustit svoji církev pokud sejde z cesty?
Re: Papež má pravdu, shodují se katolíci Schwarzenberg i Hájek
(frantisek zajicek, 9.11.2010 19:32:12)
Odpovědět
Ano,muze,casto jsou mu blizsi i Jidasovy manyry.Doufam,ze mate na mysli Karla Gotta(Gott=Buh),s uctou,FZ
Re: Papež má pravdu, shodují se katolíci Schwarzenberg i Hájek
(Jahoda, 9.11.2010 10:16:05)
Odpovědět
pokud by byla doba před listopadem 89 ,lidé jako T. Halik by se řadili do skupiny tkzv. vlasteneckýck kněží.
To byl ten druh kněží,které STB měla jako nasazené styčky uvnitř ŘKC a jako řízené kolaboranty ve kterých neměl Vatikán oporu.
Já jednoho takového modernistu kněze znal.
V kostele určoval ,jak dlouho se musí každý věřící křižovat(prý to nesmí být kratší doba jak 5 s),dětem ve škole při výuce náboženství tvrdil,že modlení a svatého přijímání je netřeba a při mši sv. mě jednou dokonce i jmenovitě jmenoval,prstem na mě ukázal od kazatelny ,řka:všichni,kteří chodí v neděli do práce budou jednou překvapeni..však ono se jim to jednou vrátí.
Tedy...v neděli jsem v práci byl ,protože jsem musel...no a co,.
Jsem přesvědčen,že mě napráskal budˇkostelník,nebo varhanice,to zde ale nebudu pitvat.
Tak tento modernista farář ,měl nakonec vážnou dopravní nehodu,jezdil totiž jak prase a vzdálenost z jedné farnosti od kostela ,do druhé farnosti do kostela dělal v průměru asi za 3-4 minuty.
Jen tak pro informaci,byl to ůsek dlouhý přes 7 km!!
Tak toto jsou tito modernisté...
Re: Papež má pravdu, shodují se katolíci Schwarzenberg i Hájek
(Sulla, 9.11.2010 10:21:04)
Odpovědět
Halík byl podle Necenzurovaných novin vysvěcen v konspiračním bytě Stasi v Erfurtu.
Re: Papež má pravdu, shodují se katolíci Schwarzenberg i Hájek
(Niky, 9.11.2010 13:39:16)
Odpovědět
Když se Halík vrátil s Erfurtu,tak okamžitě nastoupil na komunistické ministerstvo průmyslu jako psycholog.Bez Halíkova souhlasu nemohl žádný zaměstnanec vycestovat na západ! Halík a Schwarzenberg jsou ultralevicový pravdoláskovci a klausobijci!
Re: Papež má pravdu, shodují se katolíci Schwarzenberg i Hájek
(Dan, 9.11.2010 15:01:46)
Odpovědět
"Myslím, že Václav Klaus bude dobrým prezidentem, za dané situace.."


Vojtěch Filip po 1. zvolení Klause prezidentem.. s podporou ultralevice
Re: Papež má pravdu, shodují se katolíci Schwarzenberg i Hájek
(Niky, 9.11.2010 16:01:13)
Odpovědět
Dane už vám zvoní hrana!Pozdravujte vaše spolusoudruhy Schwarzenberga a Halíka!
Re: Papež má pravdu, shodují se katolíci Schwarzenberg i Hájek
(Dan, 9.11.2010 22:03:00)
Odpovědět
mám opačné informace celá řada mých známých přejde od ods k TOP09, kvůlu jejich chování v Praze :-)
Re: Papež má pravdu, shodují se katolíci Schwarzenberg i Hájek
(Dan, 10.11.2010 12:15:12)
Odpovědět
aktuální průzkum TOP09 předběhla ODS sice nepatrně, ale ten vývoj bude pokrčovat, strana s pachem Klause pomalu slábne, stejně jaqko dědovi myšlenky, konec jeho kariery bude pro něj strašlivý..
Re: Papež má pravdu, shodují se katolíci Schwarzenberg i Hájek
(Jahoda, 9.11.2010 10:31:41)
Odpovědět
Kníže Schwarzenberg by si měl změnit rodový erb.
Je to v dnešní multikulturní EU totiž politicky nekorektní divat se,jak nějaký krkavec klove turkům oko.
Jinak,měl jsem známého a ten sloužil začátkem 90-tých let u hradní stráže a ten mě řekl,že kníže tam vždy chodil a na každé straně po boku měl pěknou ženskou.A jak tam chodil,tak tam ty vojáky vždy i pěkně drbal a křičel na ně kvůli porušování kázně.
Re: Papež má pravdu, shodují se katolíci Schwarzenberg i Hájek
(Dan, 9.11.2010 10:33:59)
Odpovědět
Mylíš tu partu řiťopichů, zvanou hrdní stráž ??

Ti by měli mít ve znaku krvavou pr.del..
Re: Papež má pravdu, shodují se katolíci Schwarzenberg i Hájek
(Stilet, 9.11.2010 22:33:34)
Odpovědět
Nemůže si změnit erb. Není panovník který by mu mohl erb změnit. Vás všechny tak běsní, že je členem staré šlechty. Škoda že se v politice ČR neangažuje více šlechticu. Naučili by vás slušnosti.
Re: Papež má pravdu, shodují se katolíci Schwarzenberg i Hájek
(Kalous, 10.11.2010 8:28:40)
Odpovědět
Klidně si ho Stlette vezměte k Vám do Ameriky, je to stejná hvězda jak Vaše Allbrightová.
Re: Papež má pravdu, shodují se katolíci Schwarzenberg i Hájek
(Sulla, 9.11.2010 10:19:49)
Odpovědět
Církev se musí odžidovat, začlo to na II.Vatikánském koncilu.Židi se domnívají, že Katolická církev je filiálkou Sanhedrinu.
Re: Papež má pravdu, shodují se katolíci Schwarzenberg i Hájek
(Dan, 9.11.2010 10:31:57)
Odpovědět
1/Ano, odžidování je třeba, starý zákon je třeba opustit, přenechat ho židům, vůbec se na něj neodkazovat je to zákon hebrejsců a s těmi my nemáme nic společného, ti si jedou dál svojí relí bez Krista.

2/ Se semínem tradičně nesouhlasím, mimo jeho polemiky s židem Kurasemo Talmudu, tam souhlasím, Halík představuje pro mladé lidi atraktivního duchovního, lidé tipu Semína, tedy zatvrzelý fanatici nové lidi jenom odpuzují, já když se od tebe Míšo přečtu článek, tak kdybych mu spůlky uvěřil, vystoupím z církve, našztěstí fanatiků jako se šty z řad mladých kněží ubývá, díky bohu !!
Re: Papež má pravdu, shodují se katolíci Schwarzenberg i Hájek
(Jahoda, 9.11.2010 11:14:29)
Odpovědět
Já Izraeli fandím.
Židé mají již 160 Nobelovou cenu za vědu a jejich inteligence,důvtip a vědecko technický vynález již 160 obohatil celé lidstvo.
Já to již psal....,co takhle porovnat národy a civilizace v počtech a poté porovnat to,jak kdo a čím přispěl v pokroku lidstva?
Co do počtu Nobelových cen a počtu jedinců v tomto vedou suverenně židé a Izrael.
Kolik jich asi je?
Několik desítek milionů na celé planetě a hned 160 NC!!
Který národ toto kdy dokázal?
Ono totiž získat Nobelovu cenu za vědu znamená především a hlavně naučit se vše,na co lidstvo v tomto vědním oboru doposud přišlo a to celé ještě zdokonalit.
Izraelský národ to dokázal 160.
Získat Nobelovu cenu za vědu totiž není jako získat Nobelovu cenu za Mír..
Nobelovku za mír může získat každý a to i včetně Jásira Arafata-toho arabského mírutvorce a všelidového lidumila a NC za mír dokonce získal i Husejn Obama,ten zakuklený americký muslim.
Ale získat Nobelovku za vědu,to již vyžaduje kvality a nadprůměrnost nad průměrem,nad normálem.
A proto mě také vychází,že při počtu NC a počtu židů ve světě ,je průměrný žid inteligentnější a v tomto směru i geneticky nadřazenější,jak průměrný nežid,či arab.
At žije Izrael!
Re: Papež má pravdu, shodují se katolíci Schwarzenberg i Hájek
(Kalous, 9.11.2010 11:27:53)
Odpovědět
No Jahodo - máte pravdu v tom, že židé jsou nadprůměrně inteligentní národ - má relativně nejvíce mimořádně inteligentních lidí - ale také nadprůměr postižených b.lbců. Asi jejich genetický vývoj a výběr šel trochu jinak než u našeho národa ap.
Re: Papež má pravdu, shodují se katolíci Schwarzenberg i Hájek
(Dan, 9.11.2010 11:43:29)
Odpovědět
Hl. komunismus a jadernou bombu a také vbyzrazení tajemství jaderné bomby rusku, to jsou hl. přínosy židů naší civilizaci !

Nobelova cena neznamená žádný přínos lidstavu, v dobách kdy se pro lidstvo klíčové věci objevily neexistovala, je to to porostě jenom cena.

Většina židů kteří ji dostali v Izraeli nežili a nežijí.

podívejte se kolem sebe co používáte, co vás v životě obohacuje a pomáhá vám, klíčová umělecká díla lidstva atd. kde je něco od žida ??

víte kdo vynlezl auto, letadlo, pneumatiku, pračku, vrtačku, mobil, počítač či inet ??

podívejste se jaký je tam podíl židů, na opravdu důležitých věcech...

I pan Gore ji dostal, ten nás také podle vás obohatil ???
a smím vědět čím ??
Re: Papež má pravdu, shodují se katolíci Schwarzenberg i Hájek
(Sulla, 9.11.2010 12:13:53)
Odpovědět
20 století bylo století genocidy, protože sionistická moc byla na absolutním vrcholu.Aby 22 židů z Politbyra během 10ti let po bolševickém puči v SSSR vyvraždilo několik milionů křestanů a nemluvilo se o tom a uctívali se židi jako věční trpitelé, tak to je fakt majstrštyk, který umí jenom židi.
Re: Papež má pravdu, shodují se katolíci Schwarzenberg i Hájek
(Dan, 9.11.2010 14:59:20)
Odpovědět
Podle britského tisku byl podíl židů v KSSS 85% a 70% všech vedoucích činitelů komunistických stran v 50. a 60. letech v Evropě byli židé.

pojem židobolševik není prázdný, ale zatraceně historicky podložený ..
Re: Papež má pravdu, shodují se katolíci Schwarzenberg i Hájek
(Kalous, 10.11.2010 8:33:01)
Odpovědět
A co Dane židé v USA? Rotschild a spol. je také židobolševik? Nebo v Rusku - Berezovskij, Chodorkovskij - to tito ruští oligarchové jsou také židobolševici? To nějak nesedí!
Re: Papež má pravdu, shodují se katolíci Schwarzenberg i Hájek
(Dan, 10.11.2010 9:27:49)
Odpovědět
Samozřejmě že to nejsou židobolševici, já také netvrdím že všichni židé byli bolševici, jenom že založili a rozšířili na planetě komunismus jako nástroj moci a ovládnutí světa !

Stejně jako se o moc snažili židé v USA kde by komunismus neprošel, v tradiční baště křesťanů, tak se vydali cestou kapitalismu, cíle stejné ovládat goje.

Takže to sedí jenom tvoje primitivní logika to nezvládla.
Re: Papež má pravdu, shodují se katolíci Schwarzenberg i Hájek
(Jahoda, 10.11.2010 9:59:06)
Odpovědět
ano...Dane a v tomto musím s tebou souhlasit,že pojem židobolševik není žádný nový pojem.
Toto slovospojení již použil i Goebles a Hitler také.
Je to nacistická propaganda.
Re: Papež má pravdu, shodují se katolíci Schwarzenberg i Hájek
(Kalous, 10.11.2010 11:27:10)
Odpovědět
No potom je stejně primitivní používat název židobolševik - jako čechobolševik, moravobolševik, rusobolševik.
Re: Papež má pravdu, shodují se katolíci Schwarzenberg i Hájek
(Dan, 10.11.2010 11:39:10)
Odpovědět
Pokud máš pocit že češi či moravané vytvořili komunismus a rozšířili ho po Evropě, tak ano :-)

Ale tvrdit že komunismus vytvořili a rozšířil kdokoliv jin. nežli ži dje falsum.

židem byl po matce i Lenin a byl jím i Stalin, stejně jako Trockji či Riza Luxemburková, Marx byl čistým židem.
Re: Papež má pravdu, shodují se katolíci Schwarzenberg i Hájek
(Kalous, 10.11.2010 13:32:41)
Odpovědět
To netvrdím, ale i kdyby s teorií komunistické (socialistické) společnosti nepřišel Žid Marx (spíše židovský odpadlík) - přišel by s ní někdo jiný o pár let později. Tak jak před tím na utopistický socialismus, to byli spíše Francouzi a ne židé. Židé ať se nám to líbí nebo nelíbí jsou nějak oficielně nebo tajně díky své píli , inteligenci, cílevědomosti (i sionstické potřebě převahy nad gojími, či hladem po moci, majetku a lakomství) asi velmi často nějak vpředu.
Re: Papež má pravdu, shodují se katolíci Schwarzenberg i Hájek
(Dan, 10.11.2010 15:05:53)
Odpovědět
Já tohle nadšení z nich nesdílím, uznávám že jsou nesmírně draví v touze po moci a penězích, štítí se manuální práce a dokáží perfektně parazitovat na gojech.

Jsou Kalousi zatraceně pozadu, nepřijali krista a tím se zastavili ve vývoji před 2000 lety, jejich neschopnost založit vlastní stát byla příslovečná, udělali to za ně britové, jinak by dodnes jako cikáni kočovali po světě..
A nikde nemáš napsáno, že je muslimové nevyhubí, Irán se na ně chystá a pak bys viděl kde by bez pomoczi západu byli :-)

Aktuálně žebrají, aby USA zasáhlo vojensky proti Iránu, netroufají si na něj..

Nedokáži ani vyrobit automobil, chudáci, čekají až americká firma otevře pobočku aby v ní mohli pracovat.
Re: Papež má pravdu, shodují se katolíci Schwarzenberg i Hájek
(Kalous, 10.11.2010 15:57:08)
Odpovědět
Ale je Dane paradox že jim to zastaralé "směšné" náboženství pomohlo přežít jako národ stovky let i při rozptýlení po celém světě. To by žádný národ a možná ani žádné náboženství (bohužel) nedokázalo. Za tu dobu zanikly desítky národů a asi stovky národností i při mnohem menších obtížích.
Re: Papež má pravdu, shodují se katolíci Schwarzenberg i Hájek
(Dan, 10.11.2010 16:46:35)
Odpovědět
V kristových dobách zde byli, germáni, románi, galové, keltové - tyto hl. kmeny a národy z nich existují pořád, nevím očem to mluvíš..

Z křesťanského světa se i díky naboženství stal světovládný západ, drtící zbytek světa ve všech oborech liddké činosti, je přez 2,2 miliardy křesťanů a kolem 15-16 milionu židů.

Přežít jim nepomohlo náboženství, ale to že se schovávají za křesťanský svět a křičí my jsme vyvolení, brante nás, živte násm dotujte nás !!

Co nás otravují s Iránem, sr.áči, tak at se do něj pustí.. to není náš problém přeci, uvidíš jak jim u toho pomůže náboženství :-DD
Re: Papež má pravdu, shodují se katolíci Schwarzenberg i Hájek
(Kalous, 10.11.2010 21:57:15)
Odpovědět
Nedělej ze sebe Dane hloupého. Z Germánů je většina Němců, Švédů, Norů, trocha Francouzů, Belgičanů, Holanďanů .. atd. - ale židi jsou pořád židi, nejsou vývojově něco jiného. Potomci Keltů jsou většinou v Irsku - ale jsou křesťané a chodí do kostela a ne k druidům - a židé mají stále své původní náboženství. A kde jsou Pobaltští a Polabští Slované - většinou jsou z nich němečtí Prusové. A židi jsou pořád židi i se svým náboženstvím. Židé žijí (a žili) nejen mezi křesťany ale i mezi mohamedány (např. v muslimském Španělsku, v Africe jako saphardští židé) - takže to schovávání za křesťanství tak úplně cele nesedí. Navíc byly kromě poslední doby křesťany v podstatě pronásledováni - tak nyní je to možná druhý opačný extrem.
Re: Papež má pravdu, shodují se katolíci Schwarzenberg i Hájek
(Sulla, 9.11.2010 12:08:20)
Odpovědět
jahodo, když ale židi naředí USA a Evropu tak, že z těchto zemí udělají odpadkový koš pro divochy z palem a pouště, tak pochopitelně statisticky na tom židi budou ještě lépe.Ale přece cílem není zlikvidovat naši civilizaci, na které židé usilovně pracují.Schwarzenberg je toho důkazem.Jak se ten kretén může radovat z toho, že Albánie má bezvízový styk.Kdo věří tomu, že se po 90ti dnech vrátí a nezmizí kdesi v Schengenu?Ten bezvízový styk je jenom otevření brány pro řízení imigračních toků z jihovýchodu.Teď se bude pár měsíců mlčet o tom, že to selhává a pak se bude dlouho diskutovat jestli znovu zavést víza, ale odnesou to chorvati a srbové.To co spustilo tvrdé jádro okolo FEDu je naprostá katastrofa.Bohatstvím evropanů a tedy i bílé rasy je vysoká úroven vzdělatelnosti místních lidí.Průmysl kromě top manažerů potřebuje také inteligentní mistry a pak průměrně chytré zaměstnance.Ředěním obyvatel o divochy z palem se snižuje průměrná inteligence obyvatel a pak se evropa dostane na úroven rozvoje země, kde úzká elita obslouží stát, justici, pár nadnárodních firem a pak zůstanou nepoužitelní blbci.Kolik našich expertů v Africe muselo učit negry jak se drží šroubovák v 60.letech a že nemůžou odhodit kladivo a dát si šlofíka když jede soustruh:-))Němci protože mají ekonomiku závislou na exportu musejí vyrábět špičkové zboží a aby byli konkurenceschopní nemohou dopustit úpadek už na základních školách.Je zajímavé jaké zrcadlo nastavily státní maturity na nečisto, nejvíce řvou havlisti, protože se ukazuje, že úroveň jde tak dolů, že se to bude muset někde zarazit.Pak ale padne havlův sen, aby se cikán válel doma nechodil do školy a po 4 letech si přišel bezpracně pro maturitu, kterou mu jako diskriminované menšině každá škola namastí.Pokud jde o židy je rozdíl mezi tim uznat jejich schopnosti a sousčasně se nechat sionistickým hnutím ovládat.Islamistická kolonizace Evropy je jednoznačně dílo multikulturních židů.
Re: Papež má pravdu, shodují se katolíci Schwarzenberg i Hájek
(Jahoda, 9.11.2010 12:42:49)
Odpovědět
já proti židům nic psát nebudu...a když se vrátím v myšlenkách do časů před listopadem 89 a porovnám je s dnešní dobou,pořád tak nějak nemůžu přijmout fakt,že se proti nim a nejen proti nim,ale proti každému nepohodlnému kdo není neonacistům po chuti, píše jejich štvavá propaganda.
Tím nechci nikoho obvinit z fašizmu a nacizmu,ale pro mě je to třeba novota a to fakt,že tato popaganda ,jako by mě přesunula v časech do světové války a protektorátní vlády.
Tedy ne,že bych nesouhlasil s tím co píšete-ale zde se jedná pouze o několik bodů,ne o všechny.
V prvém případě odmítám za vším vidět světového žida a jeho vinu na všech neštěstích,krizích a katastrofách.
Ůplně za všechno taky nemůžou ani ti cigáni a házet všechny tyto do jednoho pytle a tím celé etnikum šmahem odsoudit ,by byla xenofofie a rasizmu.
Ale ..a to já byl zde vždy upřímný v mnoha věcech máte prostě pravdu.
A to se týká degenerace a zničeného školství v USA.
USA je už prostě naprosto ztraceno a jejich školství díky pozitivní diskriminaci a totálně snížené latce vzdělání vychovává ne společnosti prospěšné experty,ale zaostalé a neschopné lidi na ůrovni třetího světa.
Ano...děje se tak díky černochům,díky jejichž neschopnosti mentálně stačit bílému se tato US latka snížila na jejich ůroveň a díky tomu jde v současnosti celá ekonomika USA do háje a kleká na hubu.
Tomu se musí zabránit u nás!
A proto jsem pro státní maturity u nás v Česku.
Jinak co se týče těch imigrantů,ptám se ,proč se na těchto stránkách nikde nepíše,že třeba Francie jich vyhostila za prezidenta Sarkozyho již přes třičtvrtě milionů a tento trend neustále pokračuje?
Proč někdo Sarkozyho označuje jako multikulturního žida dosazeného světovým sijonistou za ůčelem islamizace Evropy,když je to právě jeho vláda,která tento palčivý problém začala ůčinně řešit?
A kdo že na něj zadělal?
No přece francouzští socialisté.
Ano..socialisté -a ne žádní židi!
Jako by si zde někdo záměrně protiřečil.
Je snad Schwarcenbergr žid?A přesto ty albánce záměrně do Evropy zve a víza jim ruší.
A to bych mohl pokračovat do nekonečna a tapetovat zde.
Dle mého názoru za islamizací Evropy stojí současní neomarxisté,přestárlé květinové děti z 60-tých let,kterým mariuana stoupla na mozek a v rámci EU tento jed rozšiřují do celé Evropy.
Tudíž se nejedná o žádné židy!
Je snad Barroso žid,?Jsou snad v europarlamentu pouze židé?
Je Schw. žid?
Ani v jednom případě a že jich ale bude!
Jinak co se týče té degradace vzdělání Německa díky imigrantům a celkovému hlounutí evropské společnosti,tak toto je také pravda a to jsem zde již nejednou psal.
Pokud bude Evropa zislamizována,neuživí se a bude světová válka.
Válka,ve které budou američané bojovat a umírat,stejně jako průměrný evropan a to někde ve škarpě bradou vzhůru za bzukotu masařek ,slunce si na to posvítí a pěkně zasmrádne,no,to jsou mě ale perspektivy ..
Bohužel, více jak logické .
Re: Papež má pravdu, shodují se katolíci Schwarzenberg i Hájek
(Sulla, 9.11.2010 13:50:46)
Odpovědět
jahodo.Imigrační zákon v USA z roku 1965 a kanadě 1966 protlačili multikulturní židé za asistence židovského tisku.Kdo jen špitnul, byl rozsmýkán jako rasista a xenofob.V roce 1965 židi rozhodli, že se musí změnit americká společnost, aby běloši ztratili většinu a společnost se tak mohla lépe ovládata.Bylo to období vrcholné epochy sionizmu, Evropa nechtěla vidět porušování lidských práv židů v Izraeli, protože se židům podařilo vyvolat v Evropanech pocit viny.Vzdělávací nadace např.Sorrosova podporují výhradně rozkladné projekty, které rozkládají společnost a bojují proti konceptu právního státu s jedním právem pro všechny občany rozdělováním do skupin s odlišnými právy a přístupy.To je židovská metoda zničení okcidentální kultury.Zrovna ted mluvil v TV na čt 24 nějaký aktivista z nějaké neziskovky, jak je třebe dát na ČR žalobu, že se zdržuje inkluze vzdělávání cikánů.Kdyby neměl prachy od Sorrose, tak by na takové blbosti neměl čas.V Praze to bude jednoduché, prostě rodiče přepíší děti do jiné školy, ale co mají dělat chudáci, kde je jedna škola na město a blbci jako kocáb budou dohlížet, aby ti cikáni byli rozmístěni po třídách.Každý učitel ti řekne, že 3 cikáni ve tříde znamenají definitivní konec s kvalitou výuky.V budoucnu to bude chtít statečnou vládu, která tomu tlaku od Protievropského soudu pro muslimská a cikánská práva ve Stasburku bude čelit.Jediná cesta je uhájit státní maturitu, tím se zlikviduje plno škol - pravdoláskaři už chtěli zakládat speciální gymplu pro cigoše, kde by se chodilo rovnou k maturitní zkoušce.Pak se musí nastavit standardy znalostí, které by měl mít absolvent 7 a 9.třídy, kdo nebude zvládat, tak pak by měl být přeřazen do zvláštní školy, nebo do třídy s jiným režimem.
Re: Papež má pravdu, shodují se katolíci Schwarzenberg i Hájek
(Sulla, 9.11.2010 13:58:57)
Odpovědět
jo ještě k tomu Sarkozymu.Až na to že připojil ostrov Mayot ( vedle Madagaskaru) jako 111 department k Francii.100% obyvatel muslimové.Hranice Schengenu tedy končí u Madagaskaru.Vždyť je to naprostá katastrofa.
Re: Papež má pravdu, shodují se katolíci Schwarzenberg i Hájek
(Jahoda, 9.11.2010 14:07:49)
Odpovědět
doufám,že ty špinavce nebude z Madagaskaru poštět legálně po desetitisících do Evropy.
No to by byla katastrofa.
Já v Africe byl ,zhlédl jsem své a na černocha mám svůj politicky nekorektní názor.
Ti pracovat nebudou a nebudou.To už je arabák na větší intelektuální ůrovni.
Jinak souhlas s tím,že se musí státní maturity uhájit a pokud bude někdo proti-konkrétně jmenovat!
Re: Papež má pravdu, shodují se katolíci Schwarzenberg i Hájek
(Sulla, 9.11.2010 14:22:11)
Odpovědět
jahodo musí.EU uzákonila volný pohyb osob a služeb v rámci Schengenu, navíc se z nich v lednu stanou francouzští občané se všemi právy občana EU, tedy i s právem pohybu po Schengenu s francouzským pasem.No těch 300.000 obyvatel se postupně přestěhuje do Paříže, tak hlavně, aby je neposílali k nám.Nevim z čeho a jak je chtějí francouzi živit.pochopitelně, že to bude ohromná zátěž pro francouzský rozpočet dotovat tento region, takže se složí pro tuto francouzskou slabost celá Evropa.
Re: Papež má pravdu, shodují se katolíci Schwarzenberg i Hájek
(Jahoda, 9.11.2010 19:51:10)
Odpovědět
já myslel islamistické špinavce,co preferují džihád.A těch bude mezi přistěhovšíma do Franci nemálo.
Francie si opět hraje na pána EU ,natahá si v době krize k sobě imigranty a až si s nima nebude vědt rady,budou přisídlení přes Lisabonskou smlouvu k nám do střední Evropy.
Popravdě řečeno mě to už začíná být jedno...stejně se o tom již rozhodlo a nějaké mudrování na těchto stránkách tomu nezabrání.
Pár megamešit v Brně,Teplicích a Praze..potom semtam nějakou tu mešitku v okresních městech a už zde budou stát minarety..ha,ha..pak začně našim českým atesitům hořet doopravdy koudel u prde1e a jak ceknou proti,islamista jim tu hubu zavře bombou,nebo zapaleným autem.
Ještě tak 50 let,aby byl v Evropě klid a pak mě je nějaká islamizace na salámu..
Jinak to s těma línejma černochama je fakt,já procestoval a zhlédl své a to mě už nikdo nikdy neodpáře.
Jak jsou ve většině,jsou z nich rasisti a dávají to patřičně najevo a neberou si servítky.Mě k Kenya jeden černý trhovec nadával do bělouškých čuráků...,tak několik těchto incidentů a pak ještě dalších pár,kdy nás tlupa černých otrhaných opic přepadla za ůčelem loupit a možná i vraždit a věřím tomu,že antinegroid bude i z Kocába a Stehlíkové.
Proti africkým křestanům samozřejmě nic nemám,těm bych ruku podal s radostí.
Jak mám ale poznat kdo je křestan a kdo ne?
Jestli opět pojedu do Afriky,budu si prostě držet všechny domorodce zkrátka,protože jim nevěřím,připustit si je moc k tělu se nevyplácí.Já jsem světem protřelý cestovatel a mám své zkušenosti!
Nejlépe se chovají místní k turistům v Izraeli a Indii.
Izraelce a indy mám rád..indové jsou vůbec na vysoké kulturní ůrovni a třeba ve Váránásí na břehu je takový mír a klid,že i všechna zvířata co tam jsou,se chovají jak beránci a nikomu neublíží a je jedno,zda se jedná o býky,nebo smečku psů...tam se každý chová jak beránek a klidná a mírumilovná atmosféra lidí se tam přesunula i na němá zvířata a taková je asi tak v kostce celá Indie..tedy alespoń tam,kde jsem byl.
Gaza je naprostý opak Indie!
Agresivnější domorodce jak palestinské arabáky jsem nepoznal a nebýt toho,že jsem navštívil Egypt a poznal arabskou pohostinnost i z té lepší stránky,házel bych všechny araby do jednoho pytle.
Re: Papež má pravdu, shodují se katolíci Schwarzenberg i Hájek
(Nermuť Jan, 9.11.2010 10:08:23)
Odpovědět
Pohádka o sedlákovi Kubovi, který se prolhal až do Pekla.

Redakce, ten sedlák Kuba je moc špatný vzor.

Jinak, chlap, který střílel na Babím Jaru, má být spíše souzen a ne být nejmocnějším mužem světa.

Kalous Vám řekne, co znamená Babí Jar. (Dodám pro usnadnění Kyjev.)
Re: Papež má pravdu, shodují se katolíci Schwarzenberg i Hájek
(Kalous, 9.11.2010 11:48:32)
Odpovědět
No Nermuti, děkuji za poctu to stručně komentovat - možná jsem byl před 40 lety blízko Babího jaru (pomník tam asi nebyl, byly tam v Kyjevě a kolem jiné). V září 1941 ukrajinské milice (asi ukrajinského národního hrdiny Bandery) vylepily vyhlášky s nařízením shromáždit židovské obyvatelstvo Kyjeva a německé úderné jednotky v této rokli pak 33 tsisíc židů postřílely - na několik pater. Později zde šli před kulku další desítky tisíc Ukrajinců a Rusů. Němci se to snažili zamaskovat, Stalin v rámci pozdější antisemitské politiky si to rovněž nepřál zviditelňovat. Ale symboliku s nejmocnějším mužem světa střílejícím v Babím Jaru jsem nepochopil
Re: Papež má pravdu, shodují se katolíci Schwarzenberg i Hájek
(Nermuť Jan, 9.11.2010 15:52:23)
Odpovědět
Žádná symbolika.
Papež Římský je nejmocnější muž světa.

Ratzingar sloužil za Druhé světové války na Ukrajině u kulometné jednotky v zázemí a střílel partyzány a civilisty. A také sloužil na Babím Jaru.

Ten člověk zabil desetitisíce sovětských občanů během Druhé světové vojny.
Re: Papež má pravdu, shodují se katolíci Schwarzenberg i Hájek
(Stilet, 9.11.2010 22:44:04)
Odpovědět
Nermuti Nemrmuti. Ty jsi přece dílo. Tvého tátu v té době ještě nosil tvůj děda v pytlíku, tak jak ty to můžeš vědět? Jestli ty své řeči máš od táty a dědka, tak to by se u tebe jednalo o dědičnou zatíženost. Ve tvé rodině se jedná a alkoholismus či pohlavní choroby?
To že dnešní papež musel být v organizaci HJ, tak to z něj nedělá zločince. Ty jsi asi mladý cecek a tak jsi v Pionýru nebyl. Pokud jsi natolik stár, že jsi v Pionýru byl, tak to ty jsi na rozdíl od papeže být nemusel. Tedy, že máš Nermuti v lebedě pořádný galimatiáš. Divím se že tu svou lebedu uneseš, když ji máš zatíženou několika tunami blbosti
Re: Papež má pravdu, shodují se katolíci Schwarzenberg i Hájek
(Jahoda, 10.11.2010 9:04:51)
Odpovědět
na Nermutě nereagovat,je to provokatér a má za ůkol ničit dizkuze.
Jistě že každý ,kdo dovršil jistého věku musel do pionýra..já byl do něj vztoutnut v 10 letech a před tím jsem byl" jiskra".
Po pionýru a ten končil asi v 15 letech musel každý vztoupit a pak asi v 14-15 letech do SSM (Sociaistický Svaz Mládeže) a tam mohl být asi do 30 let.
Pak už následovala KSČ...mou sestřenici jedna funkcionářka takto neůnavně verbovala a přemloucala,aby vztoupila do strany.
Člen strany si pak mohl doplnit vzdělání na VUML (Večerní Univerzita Marxizmu Leninizmu)
Kdo by nevztopuil do Pionýra a SSM nedostal by se na žádnou školu a na vojně by nastoupil k PTP (černým baronům) a tento pomocný technický prapor fungoval i u nás v kasárnách,pétépáci tam museli chodit v štrůdlu po buzerplacu s lopatou a krumpáčem a dělat manuální práce v lesním prostoru.
Ůtočnou pušku nikdo z nich nedostal po celou vojnu do ruky.
Ale tato fakta demagogickým NemruTi provokatérům záměrně unikají.
Nemruti,ty jseš deBil ,proč nepíšeš o Katynškém stalinistickém masakru,kdy ten tvůj Svatý Stalin nechal povraždit přes 5 000 poláků v lese?
Nedávno běžel v televizi na Slovensku ruský film Admirál.Tak takto to asi nějak v tom Rusku bylo ...
Napříc členství pionýra a SSM jsem ale poslouchal Hlas Ameriky,můj spolužák asi v 6 třídě rozbil znak Ponýra kladivem na svěráku a náš tajný sen bylo poobědvat s americkým prezidentem Ronaldem Reaganem v Bílém domě.
Když naše proamerická parta šla ze školy,vedla politicky nekorektní řeči a nadávala na Brežněva a to tak,že přes celou ulici,až se kdejaký chodec otočil a poslochal.
Tak takový já byl pionýr!
Asi stejný Hitlerjugend jako Svatý Otec za mlada.
Co si asi myslíš,že by s ním bylo,kdyby nevztopil a odporoval režimu?
Re: Papež má pravdu, shodují se katolíci Schwarzenberg i Hájek
(Nermuť Jan, 10.11.2010 11:29:07)
Odpovědět
Víš Jahodo proč mám rád Jamese Bonda Ramba a konspirační teorie Západu?
Protože tak, jak popisují Východ, tak se Západ chová.

Příkladem konspirace:
SSSR dovolilo rozšíření reakčního hnutí v roce 1968, protože se rozhodlo pro útočnou válku s NATO a potřebovalo tam přesunout své vojska.

Takto přece reagovalo USA ve Wietnamu. Rozhodlo se pro útok na Čínu a tak povolilo vyhnání Francouzů z Wietnamu aby pak mohli tam sami napochodovat.
Ovšem čirou náhodou je Wietnamci vyhnali taky.

Nebo je třeba zajímavá kniha James Bond- Srdečné pozdravy z Ruska. Zvláště je zajímavý popis fungování rozvětek SSSR. Dokonalý vhled do fungování Britských špionážních centrál.

Dál je zajímavá bondovka Casino Roayal. To je totiž popis neúspěšné akce Francouzské rozvětky v ČSR. A mimochodem je o té samé akci Díl z Třiceti případů majora Zemana- Rubínové Kříže.

No a Ty. Jsi se velice přesně popsal. To Ty úmyslně rozbíjíš diskuze.

Je moc dobře známo, že Ratzingar sloužil u kulometné jednotky na Ukrajině, dokonce o tom byl i kousek zpráv ČT. Ovšem tam byl chápán, jako hrdina.

Proč asi Rusko nedovolilo Rat. vstup na své území.
Ještě ke Katyni, je známo, že v Katyni zabíjeli Poláci Komunisty. Vlastně díky hrdinům bylo obnoveno Polsko.

Ale ano Medvěděv měl Pravdu. Bylo tam pár zabitých Polských komunistů Carem, za to se omlouval. To jsem se dozvěděl později.
Re: Papež má pravdu, shodují se katolíci Schwarzenberg i Hájek
(Kalous, 10.11.2010 13:23:20)
Odpovědět
Nermuti, zatím jsem v literatuře a na internetu dospěl jen k tomu, že kromě služby v Lufwaffe hlavně u Mnichova se dostal max. jako pěší podpora na Rakousko Maďarské hranice, údajně se přímých bojů nezúčastnil a těsně před koncem války dezertoval. To válčení u Kyjeva mi připadá stejně věrohodné jako to že papež byl pedofil. Ale na druhou stranu tam válčili také povinně stovky Poláků, Slezanů ze Sudet, Slováků ap. Pokud by nebyl přímo ve zločineckých jednotkách, zase by to tak moc neznamenalo, musel by tam být pod trestem smrti. Máš pravdu s tím, že s Katyní je to mnohem složitější než to vidí (nebo se jim to hodí) Poláci a než se to hodí Putinovi a Medvěˇděvovi (dříve Jelcinovi).
Re: Papež má pravdu, shodují se katolíci Schwarzenberg i Hájek
(Anarchistka maláV, 31.1.2011 16:43:21)
Odpovědět
Kdybyste si přečetl dějiny skutečně důkladně, věděl byste, že i v hitlerovském Německu se našli tací, kteří prostě nechtěli býti členy této organizace (viz Piráti protěže, Swing jugend.....)
Jasně, měli problémy (hodně zjednodušeně řečeno- tak, abyste to pochopil), ale nechtěli, tak tam prostě nebyli!
Nemáúcta
Re: Papež má pravdu, shodují se katolíci Schwarzenberg i Hájek
(Kalous, 10.11.2010 8:47:01)
Odpovědět
No teda Nermuti, to je jedna z Vašich superhovadin. Ratzinger sloužil jako mladík ke konci války v Hitlerjungend v protiletecké jednotce v Německu a do Babího Jaru těžko dostřelil. A jeho moc je velmi slabá a symbolická - za každou pitomost se omlouvá mohamedánům, má z nich strach. Cituji Stalina - a kdo je ten papež a kolik má divizí (a to studoval kněžský seminář odkud zběhl)? Žádné? Tak mi o něm nemluvte.
Re: Papež má pravdu, shodují se katolíci Schwarzenberg i Hájek
(Felix, 9.11.2010 11:03:57)
Odpovědět
Především velká chvála parlamentním listům - člověk nebo lidé kteří to rozehráli, udělali fakt hodnotnou věc.
Konkrétně k odpovědím:
1. Švarckníže: dobré, ale alkohol kazí mysl. Katolíci se báli mešit a hrozně i v dobách, kdy byla víra skvělá. Míň chlastat.
2. Dobeš výborné, navíc příjemně překvapil. Ať hodí spisky o sexuální výchově do záchodu a půjde k němu ke zpovědi. Negativních slov nemám.
3. Hájek celkem dobrý, ale mám připomínku: odpor Čechů ke katolictví byl i za husitů způsoben potlačením českého živlu. Jsme samostatný národ a církev to musí respektovat. Ne jako po dlouhé dějiny, a ne jao dnes, kdy se z církevních kruhů pořád podoruje svinský Eurosvaz.
4. Semín dobré, ale mám připomínku. To, o čem mluví Semín, nezačalo osvícenstvím, ale protestantismem - ten byl volnomyšlenkářstvím napřed na církevní půdě a pak se to přelilo do světa. Stejně jako "jaro" v církevi v 60. letech minulého století se přelilo do světa.
5. Benda dobré ale tuctové. Ukazovat na konsumismus je ukazovat mimo. Vadou je volnomyšlenkářství, odtud materilalismus, odtud adorace zkušenosti až i požitku. Sv. Pavel umí žít v bídě i přebytku.
6. Březina konsumismus dokonce povašuje na negativní princip. Jak laciné!
6. Šojdrová vedena lidoveckým krédem mluví nekonfontačně a netvořivě.
7. Joch jetřebista: "je potřeba" ... Ale co "je potřeba" s přesvědčenými antiteisty, kteří by nejraději vyhladili nejen Boha, ale i Jocha? Mají přece antiteistickou svobodu ...
8. Jurčík se po vzoru Šojdrové "zamýšlí" nad konsumem a nad tím, aby se nikoho nelibě nedotkl.
A díky euportali za tento článek.