reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
EU Book shop
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Samolepkový hon na "extremisty". Jak to, že Havel a spol. nedrží hladovku za svobodu slova?

Autor: Petr Hájek | Publikováno: 11.11.2010 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Jedním z příznačných rysů rozkladu demokracie je nerovnost občanů před zákonem. To, čeho jsme v poslední době svědky v lovu na takzvané pravicové extrémisty, je toho výmluvným a hrozivým příkladem. Katastrofální průběh procesu s „vítkovskými žháři" a fantasmagorické tresty - i když zatím nepravomocné - stejně jako dosavadní průběh kauzy Patrika Vondráka a Michaely Dupové jsou výsměchem stejnému právu každého občana na spravedlivý proces.

Sama podstata probíhajícího procesu s „samolepkovými zločinci", je absurdní a tragikomická. Svoboda slova, názoru a politického přesvědčení platí jenom pro ty, kteří mají ten správný názor, to správné politické přesvědčení. Třicet osm let jsem žil v totalitním systému, který na této karikatuře svobody slova, názoru a politického přesvědčení stál. Jehož soudy na šiřitele jiných než povolených názorů pořádaly veselé hony a posílaly je do vězení. Je to tu znovu.

Nějací mladí lidé vylepovali samolepky, odkazující na internetový server. Ten měl šířit zakázané myšlenky. Po domovních prohlídkách u samolepkařů se obvinění změnilo na pořádání „nepovolených koncertů." Jsou už dlouhé měsíce ve vazbě. Žádost o propuštění slečny Dupové soud zamítl, protože si z vězení psala „s několika desítkami osob, jež se exponují na scéně pravicového extremismu." Přestože podle zákona si psát z vazby může s kým chce. Ústavní soud zase zamítl stížnost obhájců, kteří nemají možnost použít nesestříhané odposlechy, které dodala soudu policie, a které v jiných pasážích svědčí ve prospěch obviněných. A tak dále a tak dále.

Jak to, že Plastici, Jan Ruml a další bývalí hrdinní „disidenti" doby nesvobody, nedemonstrují za svobodu slova, nedrží hladovku proti justiční zvůli a nebalí si spacáky, aby nocovali před soudní budovou? Jak to, že Václav Havel nepíše své „Žaluji!" jako Emil Zola při Dreyfusově aféře? Kdy jindy by měli být slyšet, když ne dnes. Právě proto, že jde o politický proces s nositeli názorů a myšlenek, které jsou jim cizí. Právě proto!

Ani mně nejsou tyto myšlenky blízké. Přesně řečeno si je ošklivím. Ani ty koncerty se mi nelíbí, stejně jako texty písní, které se tam hrají. Ani koncerty a texty písní Plastiků se mi nelíbily. Ale procesy proti nim jsem pokládal za zrůdný projev bolševické justice.

„S vašimi názory sice nesouhlasím, ale budu se do krve bít za to, abyste je mohli říkat," zní klasikova maxima, na níž kdysi stála demokracie. Nikoli její ubohá karikatura, veselá plavba z louže pod okap, kterou pod plnými plachtami naší „nezávislé" justice, oddaně plnící „společenskou objednávku" mediálních elit, právě provozujeme.

Kultivovaný salonní Maoista Petr Uhl se mnou jistě opět nebude souhlasit. Za jeho názory, že svobodu slova je nutné omezovat a posílat za myšlenky lidi do vězení, se v současné České republice a Evropské unii však bít nemusím. Jsou hlavním proudem naší chřadnoucí demokracie.

Teď to ještě smím napsat. A existuje dokonce médium, které mi to uveřejní. Půjde-li to však takto dál, brzy mi nezbyde, než začít vyrábět samolepky.

reklama
2334 čtenářů | 29 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Samolepkový hon na "extremisty". Jak to, že Havel a spol. nedrží hladovku za svobodu slova?
(Brabec, 11.11.2010 1:43:21)
Odpovědět
Přesné a pravdivé.
Re: Samolepkový hon na "extremisty". Jak to, že Havel a spol. nedrží hladovku za svobodu slova?
(Stilet, 11.11.2010 14:12:57)
Odpovědět
Neblbněte! To by jste chtěli od toho velehumanistického šaška tůze moc. Tolik námahy vynaložil na to, aby se zalíbil Zapadoeuropským levičáckým velehumanistum, aby kulisáka mohli považovat za filosofa a vzít mezi sebe a to by si všechno měl pořádně podělat?
Re: Samolepkový hon na "extremisty". Jak to, že Havel a spol. nedrží hladovku za svobodu slova?
(snufina, 11.11.2010 15:25:56)
Odpovědět
To co chtěl - Havel, dosáhl. Ruml a spol také. Vedlo se jim tenkrát tak jako nikomu z nás. Podporováni západem. Tady ale šlo o něco úplně jiného. Čekalo se na okamžik až západ dovolí Německu se sloučit, Německo přistoupilo na podmínky USA a potom se to lavinovitě ale plánovaně dělo. Donašeči a "chudáci" disidenti,ale pouze ti vyvolení hladověli, dělali brajg, aby byli zavřeni. Teď už jim o nic nejde. Kulisák si chtěl "zkusit" natočit ten jeho hnůj a ČT mu na to přispěla. Tak co chcete???Za ty miliony by stál jeden dům pro seniory. Dostal je Havel na ty jeho přiblblé kraviny. Je to hanba.
Re: Samolepkový hon na "extremisty". Jak to, že Havel a spol. nedrží hladovku za svobodu slova?
(lunochod, 11.11.2010 2:13:33)
Odpovědět
Havel drží hladovku za svodu cizího slova. Pravidelně nejí od snídaně do oběda, pak od odběda do večeře a od večeře do snídaně. Takže se obětuje rozhodně víc, než ten, kdo prostě nežere ...
Re: Samolepkový hon na "extremisty". Jak to, že Havel a spol. nedrží hladovku za svobodu slova?
(ViktorN, 11.11.2010 7:01:07)
Odpovědět
Souhlasím s autorem článku až na jednu podstatnou drobnost – na to, že sám přistoupil na hru systém, který označuje neonacisty za pravicové extremisty!
Neonacismus a pravicové smýšlení – to jsou dvě tak protichůdné věci dvou protipólů, že dávat to v jedno a to samé je jen další ukázkou absurdní zrůdnosti stávajícího systému, který se snaží zdiskreditovat samotné pravicové ideály, které jsou i ODS (jenž se nazývá tzv. pravicovou stranou) absolutně cizí…
Re: Samolepkový hon na "extremisty". Jak to, že Havel a spol. nedrží hladovku za svobodu slova?
(Rendec, 11.11.2010 7:53:11)
Odpovědět
Nacisté nejsou pravičáci, ale levičáci.
Re: Samolepkový hon na "extremisty". Jak to, že Havel a spol. nedrží hladovku za svobodu slova?
(Kalous, 11.11.2010 8:40:39)
Odpovědět
Nacisté nejsou pravičáci, ale extremní pravičáci. Neonacisté jsou někdy jen obyčejní vlastenci v politickokorektní hantýrce.
Re: Samolepkový hon na "extremisty". Jak to, že Havel a spol. nedrží hladovku za svobodu slova?
(Sam Opal, 11.11.2010 10:47:06)
Odpovědět
Nacisté jsou ,tak jako komunisté extremní levičáci.
Extremní pravičáci jsou ti,kteří hlásají tkzv. kapitalismus bez přívlastků,čili kapitalismus 18 - 19 století.
Re: Samolepkový hon na "extremisty". Jak to, že Havel a spol. nedrží hladovku za svobodu slova?
(Hardy, 11.11.2010 11:57:34)
Odpovědět
Souhlasím, na nacistech nic pravicového není,naopak, komu jsou nejbližší?? Bolševikům.
Re: Samolepkový hon na "extremisty". Jak to, že Havel a spol. nedrží hladovku za svobodu slova?
(Stallker, 11.11.2010 13:29:12)
Odpovědět
Jestli se nepletu, Nacismus je zkratka dvou slov nacionální socialismus. A ten socialismus mi napravo nějak nesedí...
Re: Samolepkový hon na "extremisty". Jak to, že Havel a spol. nedrží hladovku za svobodu slova?
(Kalous, 11.11.2010 15:31:35)
Odpovědět
Ti bolševici nacisti jsou si tak blízcí, že se od prvopočátku snažili vzájemně zlikvidovat. Nevím jak Hitler znárodňoval a socializoval fabriky a soukromý majtek (mimo majetek židů a komunistů).
Re: Samolepkový hon na "extremisty". Jak to, že Havel a spol. nedrží hladovku za svobodu slova?
(Sam Opal, 11.11.2010 17:00:43)
Odpovědět
Ale no tak Kalousi,takovou argumentaci...
Jakoby se dva kohouti na jednom smetišti nikdy neservali. Ostatně mordování komunistů i nacistů mezi sebou v rámci svých stran i svého "přesvědčení" nebylo žádnou výjimkou.
A co se týče znárodnění.Pravda, komunisté znárodnili (jak kdy a kde) skoro všechno.Nacisté "pouze" ty neposlušné ,ale Strana stejněně určovala ,co kdo a jak ,s tím,že majitele ponechala ,něco jako ředitelem -alespoň needocházelo k takovým trapasům ,jako v "našem" kolchozu ,kde soudruh předseda - blb,jinak původně drážní kopáč měl představu oset pole krupicí.
Re: Samolepkový hon na "extremisty". Jak to, že Havel a spol. nedrží hladovku za svobodu slova?
(Niky, 11.11.2010 16:18:02)
Odpovědět
Pro Kalouse:NSDAP:Nacionálně Socialistická Dělnická Strana Práce!
Re: Samolepkový hon na "extremisty". Jak to, že Havel a spol. nedrží hladovku za svobodu slova?
(Niky, 11.11.2010 16:18:05)
Odpovědět
Pro Kalouse:NSDAP:Nacionálně Socialistická Dělnická Strana Práce!
Re: Samolepkový hon na "extremisty". Jak to, že Havel a spol. nedrží hladovku za svobodu slova?
(Hardy, 12.11.2010 9:07:26)
Odpovědět
Hitler původně vstoupil do DAP, malé dělnické strany, ale svým charismatem ji brzo ovládnul a přidal tam NS, tedy národně socialistická německá pracujících strana,krkolomný překlad.
Jinak Hitler byl ulhanej skrz naskrz, ale v názvu strany nelhal, socialistická strana pracujících, to nezní zrovna pravicově..
Re: Samolepkový hon na "extremisty". Jak to, že Havel a spol. nedrží hladovku za svobodu slova?
(modřín , Praha, 11.11.2010 8:28:35)
Odpovědět
Tak mi napadá - byl-li socialismus trnitou cestou od kapitalismu ke kapitalismu, není-li demokracie našeho ražení cestou od bolševické totality zpět k bolševické totalitě? Na změně tohoto trendu nevnímám působení žádných pravicových extrémistů a to je škoda.
Re: Samolepkový hon na "extremisty". Jak to, že Havel a spol. nedrží hladovku za svobodu slova?
(Cestra, 11.11.2010 9:02:54)
Odpovědět
Nedivme se. Soudí je titéž soudci, kteří soudili za bolševika! A většina z nich byla členy zločinecké organizace. Inu co se v mládí naučíš ...
Re: Samolepkový hon na "extremisty". Jak to, že Havel a spol. nedrží hladovku za svobodu slova?
(modřín , Praha, 11.11.2010 14:27:24)
Odpovědět
Opravdu se není čemu divit, když soudruzi Jičínský a Rychetský se zasloužili o zachování komunistického práva po roce 1990 !
Re: Samolepkový hon na "extremisty". Jak to, že Havel a spol. nedrží hladovku za svobodu slova?
(Jeeves, 11.11.2010 9:02:59)
Odpovědět
Nechcete toho po Havlovi trochu moc? On si již vybral. Rozhodl se, že bude chránit komunisty. A to vyžaduje celého člověka! Na boj za demokracii mu potom již nezbývá sil...:-( Navíc si myslím, že ani neví co to znamená, protože ty poslední případy prznění demokracie mají zřetelně původ v jeho "myšlenkovém okruhu" (Kocáb, Uhl...)
Re: Samolepkový hon na "extremisty". Jak to, že Havel a spol. nedrží hladovku za svobodu slova?
(Aleš, 11.11.2010 12:43:27)
Odpovědět
Souhlasím s autorem článku.Bylo s podivem jak rychle za Prciny proběhl soud a zákaz DS.Ale tak to bývá,čím víc se o něčem mluví,je to snaha vsugerovat dle Geblsovy metody,stokrát opakovaná lež se stane pravdou.Nám dvacet let sugerují svobodu slova,demokracii a tržní hospodářství a jaká je realita?Jestli nezačneme preventivně ve škole dětem vysvětlovat principy a podstatu demokracie i vztah k národnostním menšinám,že barva pleti není vodítkem k hodnoceni člověka,ale jeho chováni, úroveň vzděláni a přizpůsobeni se prostředi kde žije.Jako vzory však také nemůžeme mládeži předkládat v televizi,netu i časopisech pochybné tzv,celebrity,modelky,vymetače večírků a průšviháře,ale studenty,vědce,sportovce,kteří studiem,práci a vůli dosáhli výsledků ve svých oborech a profesích.A také změnit skladbu televizních pořadů.Rovněž politici musí být příkladem chování,ale ne vulgaritou,neschopnosti a bezpracným zlatokopectvím.Žádné hony na čarodějnice,veřejné soudní procesy a dvacetileté věznění společnost nevyléčí a mládež neodradí od radikalismu,od kterého se lehce sklouzne k extrémismu.
Re: Samolepkový hon na "extremisty". Jak to, že Havel a spol. nedrží hladovku za svobodu slova?
(Jaromír Vacek, 11.11.2010 13:27:30)
Odpovědět
Jestli si nějaký Havel či jiní de.ilové myslí, že potlačením svobodného projevu názorů ať již neonacistů či neokomoušů, spasí svět a demokracii, je vše tam, kde bylo před 20 lety. Je mi odporný zákon proti popíračům Holocaustu, neboť páchá větší škody než idiotští poírači sami. Je mi odporné poslouchat kdejakého neonácka, který vidí problém pouze u cikánů. ALE!!!!!! Když vidím dvojkolejnost ve vztahu k cikánům, kterou vnímá každý normální člověk, pak se nemůžeme divit, že právě tito lidé jsou nasr.ní, když vidí, jak se vyplatí být hájenou menšinou. Menšinou, která nemusí - makat, chodit do školy, platit za svou základní spotřebu, být zodpovědná za své "děti" atd,atd. Menšina, která krade, ničí, obtěžuje, vyžírá, smrdí .... Pak se nedivme, že někomu rupne v kouli a střílí nebo hází molotovy do jejich doupat!!! Pro ilustraci: http://www.youtube.com/watch?v=wAwgWU0FntE&feature=player_embedded
Re: Samolepkový hon na "extremisty". Jak to, že Havel a spol. nedrží hladovku za svobodu slova?
(Stilet, 11.11.2010 14:51:19)
Odpovědět
Pochybují že by se našel někdo, kdo by popíral ten Holocaust. Jen mnozí popírají ty miliony. Mám tady knížku vydanou někdy v padesátých létech o tom vyhlazování lidí v lágrech. O každém Koncetračním lágru začiná povidání nadpisem, kolik že v tom lágru zahynulo lidi a následujíí udaje o desetiticích a statisících a pod názvém následují počty. Bylo usmrceno, zemřelo a následují vždy nejméně desítka údaju kolik desítek tisíc bylo eskortováno tam a tam. Součet tolik obětí, kolik je uvedeno v titulu. Tak že i ti kteří prošli několika lágry, tolikráte byli zavraždění. Dokonce byli zavražděni i ti, kdo ještě žil několik destiletí po válce. Tá kniha se jmenuje "SS v akci". Vydalo Naše vojsko jako 2051 publikaci 4.9.1959. A to mám věřit těm šesti milionum, když už v této knize se započitávají jako oběti-zavraždění lidé kteří prošli několika lágry? Podstatené je to, že ti Židé byli vraždění jen pro svůj původ a bylo jích dost. Proč ale se tak zmnohonásobují ty počty? Jako druhá věc je, jak je možné že se nejdříve ten "Ziklon B" používal k hubení vši a štěnic a nikoho neohrožoval, že se najednou používal k trávení lidí v plynových komorách, kde se jen ty kristaly hodily do šachty a hned se začal z ních vyvýjet plyn. Ten plyn se používal k popravám v Amerických vězních a aby se ten plyn z kristalu vyvíjel, musel se vhodit do kyseliny sírové. A potom dloho větrat,nežli tam mohl někdo rpo popraveného jít. V nacistických komorách jen co byly všichni usmrcení, tak komando mrvté odklízelo a následovala další várka. Komory postavené z betonu,tedy porézního materiálu a obsluha tam mohla jít bez masky. Nacisté nic takového nepotřebovali a neškodných kristalu se stával smrtelně jedovatý plyn. Před několik roky v Indií unikl mrak téhož plynu Kyanovodíku do ovzduší a zabil stovky lidí a zničil prý i vegetaci. V Nacistických lágrech ten plyn s komor se vypouštěl do ovzduší a neotrávil ani stráže a dokonce ani ty kdo ty komory obsluhoval. A tomu má věřit dosapělí? Takže s tím počtem zavražděnýxch to je jako s těmi 360 000 českých oběti za Protektorátu. Pokud by mě někdo považoval za antisemitu, tak mám několik Židovských přátel, kterým věřím daleko víc jak českým vlastencum.
Re: Samolepkový hon na "extremisty". Jak to, že Havel a spol. nedrží hladovku za svobodu slova?
(vizír, 11.11.2010 14:02:51)
Odpovědět
Havel a jeho squadra jsou skuteční neonacisté v této zemi
posluhující sudeťákům a jim podobným velkoněmcům z euroreichu, nejraději by začali přejmenovávat česká města na německá kdyby to šlo, je to úplně jako v komunistické číně kde jsou do vězení v politických procesem zavíráni lidé za ultralevicový aktivismus aby režim zakryl fakt že on sám je ultralevicový a stejně tak u nás tento neonacistický režim provádí hysterické kampaně a organizuje politické procesy proti šesti a půl českým pleškám aby zakryl svou vlastní schwarzenbergovsko-havlistickou neonacistickou kolaboranstskou polookupační podobu.
Re: Samolepkový hon na "extremisty". Jak to, že Havel a spol. nedrží hladovku za svobodu slova?
(Stielt, 11.11.2010 20:07:27)
Odpovědět
A vy viíre stejně trapný vůl jakým je Nermuť.
Re: Samolepkový hon na "extremisty". Jak to, že Havel a spol. nedrží hladovku za svobodu slova?
(MrDalík, 11.11.2010 20:55:15)
Odpovědět
Pane Hájku, nechte prosím už Havla a Rumla na pokoji. Je tolik aktuálnějších témat.
Re: Samolepkový hon na "extremisty". Jak to, že Havel a spol. nedrží hladovku za svobodu slova?
(Jahoda, 11.11.2010 23:31:04)
Odpovědět
no to je zase jednou na Odpor org ale počteníčko.Nějaký pan autor tam uvádí Izrael jako vyloženě otrokářský stát ,který žije z otrocké práce v nevěstincích,plno židů v dějinách bylo otrokáři a žid z otrokářství žil,byl a dobře se měl.
Nějak panu autoru unikl fakt,že Izrael si z pouště udělal ůrodnou a prosperující zem ne díky otrokům,ale jedině a pouze proto,že se nebál práce a vzdělání!
Zato režim,který žil vyloženě z práce otroků byl ten nacistický ...tam se na létání třísek nehledělo když se kácel les a ůčel světil prostředky.A život otroka měl u nacistů menší cenu jak krumpáč a lopata.
Když totiž došlo k závalu a byl zasypán krumpáč,nebo lopata-muselo se hrabat za každou cenu.
Když byl zasypán někde v tom dole žid,nehrabalo se ani náhodou.
Tak toto je skutečné otrokářství a tyranie.
A nejedná se pouze o židy proti nimž neonacisté vyvolávají nenávist,oni vyvolávají nenávist i proti buzerantům a cigánům.
Jedné věci jsem si všiml a posuzuji ji podle sebe... ato,že ač proamerikanista,nikdy nehaním komunisty v ČSSR před r. 89.
Ta propaganda z mladých let je prostě již tak vžitá,že si nešpiním hubu .
Já jsem přesvědčen,že pokud jsou současní mladí lidé kolem 13-17 let kování proti cigánskou a proti židovskou propagandou,názor,který si tak podvědomě utvoří v nich přetrvá do konce života.
Již jej nezmění.
A proto všechny aktivisty kolem odpor org já osobně považuji za obvzláště nebezpečné pro demokracii a svobodu a bezpečí a to musí mít v tomto našem státě zaručen každý bez rozdílu.
No...pokud bručící samolepkáři nejsou žádní beránci a to oni nejsou,potom chápu rozhodnutí držet je ve vazbě a to z toho důvodu,aby nebylo ovlivńování svědků ,pokud nějací figurují.
Takhle se nikdo nemůže domlouvat a každá lež vyjde okamžitě najevo.
Re: Samolepkový hon na "extremisty". Jak to, že Havel a spol. nedrží hladovku za svobodu slova?
(Hardy, 12.11.2010 9:14:40)
Odpovědět
Jahodo, antisemitizmus je ideologie slabých a neúspěšných a ti budou vždycky. I když věřím, že někomu je prostě židovství jako takové, nesympatické.
Re: Samolepkový hon na "extremisty". Jak to, že Havel a spol. nedrží hladovku za svobodu slova?
(Hardy, 12.11.2010 9:14:44)
Odpovědět
Jahodo, antisemitizmus je ideologie slabých a neúspěšných a ti budou vždycky. I když věřím, že někomu je prostě židovství jako takové, nesympatické.
Re: Samolepkový hon na "extremisty". Jak to, že Havel a spol. nedrží hladovku za svobodu slova?
(Jahoda, 12.11.2010 11:09:20)
Odpovědět
židé si především a hlavně brání své kořeny,kulturu a tradice a to tento bárod činí silným do takové míry,že dokáže odolávat 44 nepřátelským arabským státům.
Já jim to za zlé nemám,.)
,navíc ,co se týče toho antisemitizmu ,tak ten se netýká českých křestanů.
Moje zkušenosti z tohoto prostředí jsou prostě takové,že křestané antisemitizmus odsuzují a pokud někdo v jejich prostředí utrousí nějakou poznámku proti židům,ihned je okolím odsouzen.
Tam antisemitizmus na ůrodnou půdu nepadne.
Padne ale zcela jistě u ateistů a to pod mnou zmíněných 18 let,,tam se utvoří celoživotní názor a ten se už nezmnění.
A tak se může jednat už o celou mladou generaci po roce 89.dnešní mladou generaci a ta bude své názory předávat i potomstvu.
A to bude těžko napravitelné....,nastane tak dlouhodobý problém,který nepůjde řešit.