reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Smrt ve středu
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Za průšvih s fotovoltaikou může Fischer. Věděl, jak to dopadne, zlobí se Drobil

Autor: Lukáš Petřík | Publikováno: 13.11.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

10.11.2010 18:05 - ParlamentníListy.cz se dotázaly ministra životního prostředí Pavla Drobila (ODS) na jeho názor na problém s podporou fotovoltaické energie, kvůli které vzroste cena elektřiny.

Podle Drobila hrozí Česku arbitráže od určité výše zdanění. Česká vláda podle něho postupovala zodpovědně, neboť si byla vědoma, že tu jsou hrozby arbitráží v různých oborech. Proto při stanovení procentní sazby srážkové daně pro fotovoltaiku vláda vycházela z toho, jaký byl dán závazek ivestorům do solárních elektrátren, když na tento trh vstupovali a kdy se jim slíbilo, že jejich investice má být návratná do 15 let.

Brutálně pokřivený trh

„Na to je stanovena výkupní cena. Nikdo nepočítal v roce 2005, 2006, 2007, jak rychle se bude vyvíjet technologie, která to dnes srazí k sedmi, osmi či devíti letům. Srážková daň je nastavena tak, aby při dnešních cenách technologií garantovala patnáctiletou návratnost investic," řekl ParlamentnímListům.cz Drobil, podle něhož byl stanovením výkupní ceny 12 korun za 1 kWh z fotovoltaiky oproti dvěma až třem korunám u normální elektřiny brutálně pokřiven trh s energetikou.

„Mimo jiné, ten problém, který dnes existuje s fotovoltaikou a který by měl být mementem pro českou společnost, byl dominantně zaviněný vládou pana Fischera. Tou nejpopulárnější českou vládou, která tady byla. Ta vláda rok nedělala nic, proto mohla být populární. Na situaci mohla reagovat, byla na to upozorňována. Podle mých informací pan Fischer řekl, že to upozornění vnímá, ale skutek utek. Nic se neudělalo. Tím největším viníkem této situace je ČSSD, která shodila Topolánkovu vládu, a vláda Jana Fischera. Větší viníci nejsou,"dodal Drobil.

O reakci jsme požádali i expremiéra úřednické vlády Jana Fischera. Ten ale nereagoval.

Paroubek souhlasí s Drobilem

Fotovoltaiku vyčítá Fischerovi i bývalý předseda ČSSD Jiří Paroubek. „Mě tak trochu překvapuje poněkud sebevědomé vystupování premiéra Jana Fischera. Zatímco si ladí svůj mediální obraz, měl by trochu zpytovat svědomí, a to ve věci fotovoltaických elektráren. Byl jsem u toho, když jej asi před rokem Mirek Topolánek upozornil na toto hrozící nebezpečí, a on s tím neudělal vůbec nic," uvedl pro ParlamentníListy.cz Paroubek.

Sněmovna v úterý schválila 26procentní daň na elektřinu ze slunečních elektráren o výkonu nad 30 kilowatt. Tato daň bude platit tři roky. Novela také zdaňuje 32 procenty bezplatné emisní povolenky a zvyšuje poplatky za zábor zemědělské půdy pro výstavbu slunečních elektráren.

 

Pavel Drobil

Politická funkce ministr živ. prostředí
Politická strana ODS Sympatie 1 Popularita -0,4
 
Status Status nezadán
 


Čtěte také:


reklama
1635 čtenářů | 81 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Za průšvih s fotovoltaikou může Fischer. Věděl, jak to dopadne, zlobí se Drobil
(Peepiin, 13.11.2010 1:36:31)
Odpovědět
Darební multikulturní judaisté ovládají Evropu a pokoušejí se z ní vytvořit multikulti guláš a vyhubit všechny bělochy. O tom, že se žid Jan Fischer hlásí k judaismu, je všeobecně známé. Méně známé je etnikum, ke kterému patří Václav Klaus-Pružinskij - je to haličský žid. A dále také hebrejský žid Václav Havel.
Re: Za průšvih s fotovoltaikou může Fischer. Věděl, jak to dopadne, zlobí se Drobil
(Hardy, 13.11.2010 7:22:12)
Odpovědět
Peepine, jsi zcela zdráv?? Multikult. je v současné době naprosto nezbytný, asi jako globalizace, protože bysme se jinak "sežrali".Jen proto má převážně bělošská amerika černého prezidenta, a prospělo jí to, ač je Obama docela levičák.
Něco jiného je, že v přehnané míře multikult. škodí, což je vidět na Evropě, kde jsou s tím proéblémy. Navíc nás bělochů procentuálně ubývá a musíme se umět s barevným světem domluvit, jinak skončíme.
Re: Za průšvih s fotovoltaikou může Fischer. Věděl, jak to dopadne, zlobí se Drobil
(Kalous, 13.11.2010 7:29:19)
Odpovědět
Úplně něco jiného je historie Ameriky či koloniálních velmocí a naše. Tam je multikulti v základech - ve větší části Evropy ne. S barevným světem se můžeme domlouvat, ale ať nám sem neleze a zůstane doma - své sociální a populační problémy ať si řeší sám - my máme svých problémů dost!
Re: Za průšvih s fotovoltaikou může Fischer. Věděl, jak to dopadne, zlobí se Drobil
(Jahoda, 13.11.2010 8:24:57)
Odpovědět
naprostý souhlas s váma Kalous.
Multikulti je akorád tak nejlepší cesta jak vyvolat válku jak na Balkáně.
A to se také v multikulti Evropě stane.
Jinak,co je pozitivního na zvolení Obamy nevím.
Obama je diletant a kolaboruje s nepřítelem Ameriky.
Možná by někdo mohl namítnout,že díky tomu Amerika konečně procitla a to je to pozitivum jeho zvolení.Já jsem však přesvědčen,že zásluhu na tom maj hlavně islámští teroristé a díky nim se Amerika probrala.
No...to jsem se zase včera zasmál ,jak v Japonsku bylo shromáždění mírotvůrců ,kteří mají Nobelovu cenu za mír a tato skupina se vyslovuje pro ůplné jaderné odzbrojení a jako hlavní nešvar současného světa označuje nesvobodu.
Však oni je islámští teroristé z toho jejich nereálného snění proberou,snílky..

jo a na Saznam cz je politicky nekorektní článek,který se jmenuje:
Účinnost humanitární pomoci oslabuje korupce a chaos,zjištuje OSN.
Re: Za průšvih s fotovoltaikou může Fischer. Věděl, jak to dopadne, zlobí se Drobil
(Sulla, 13.11.2010 11:04:42)
Odpovědět
Hardy. a včem je nezbytná globalizace? Mezinárodní obchod existuje od nepaměti, export, import i ve středověku.Flobalizace je vynález kliky okolo FEDu, protože vytiskla už tolik prachů a multikulturně rozředila ameriku, že není schopna svůj průmysl hned tak obnovit.Tak se vymnyslela globalizace, aby se na výrobě jedné košeile v singapuru přiživila hromada překupníků.globalizace likviduje národní ekonomiky.Jak chceš konkurovat Číně, která dostává od vlády dotace při vývozu mimo činu, pokud staví mimo čínu železnice a dálnice může jít pod cenu, protože jí dotoje čínská vláda.to je stejný ekonomický mor jako multikulti.Země BRIC se zvedají, protože serou na globalizaci, spíše ji využívají a hlavně rozvíjejí domácí průymsl.Ale v USA a i v Evropě je moda " likvidovat" místní průmysl v rámci globalizace, protože je to prý nezbytné. A z čeho budou státy získávat kapitál? Ze vzájemného poskytování služeb občanů? Ideologie globalizace je umělá ideologie na zničení místních států a jejich ekonomik a podřízení světové vládě.dokonce jeden futurolog v USa vymyslel, že Evropa by měla být rekreační zonou, Afrika zdrojem potravin,Asie zdrojem průmyslu. a celé by se to řídilo z Bilderbergu.to je naprosto šílené.Afričani nejsou schopni myslet dopředu déle než měsíc a nikdy nepochopí, že musí zasít a schovat úrodu.a ten turistický ruch v Evropě by vypadal, že by se sem jezdilo rekreovat 100.mil muslimáků ročně a už by tu zůstali.to je rozložení a rozvracení států a jejich ekonomik.Naopak v USa je neudržitelné, aby se HDP tvořilo prohazování derivátů mezi goldman Sachs a Morhan Stanley.Do USA se musí vrátit průmysl z číny, začít vyrábět klidně i špndlíky, ale to je úkol na 2 generace,protože to nepůjde s negrooidním multikulturním školstvím.A až USA vybudují průmyslovou základnu, tak se svět vrátí k ochranářstí a jak rychle.Protože až amici začnou vyrábět, tak si piš že si nenechají vnucovat dumpingové zboží vyráběné otroky.I ta slovná globalizace je u konce.Bankrotující USa už nemohou ekonomicky světu nic vnutit.
Re: Za průšvih s fotovoltaikou může Fischer. Věděl, jak to dopadne, zlobí se Drobil
(Kalous, 13.11.2010 17:59:45)
Odpovědět
Sullo, a kde bete ta Čínská vláda na ty dotace pro vyvážené výrobky? Já si myslím že skoro žádné nepotřebuje. V Číně se musí makat - třeba čínští vězni se neválí jak naši u televize, některý může i studovat a učit se řemeslo (asi zadarmo) a naše ministerstvo soc. věcí dává na každého vězně asi 17 tis. (skoro dvakrát tolik než na důchodce) + další státní výdaje - tak je to měsíčně kolem 30 tisíc korun. A čínský vezeň každý den maká - třeba šije boty s téměř nulovým mzdovým nákladem, proto mohou Číňané prodávat svou obuv za polovinu světové ceny. Nedávají miliardy na boj za lidská práva, nemají nepracující Romy (stojí náš stát podle odborníků svět. banky s přímými a nepřímými výdaji 16 mld ročně) .. a také se tam nekrade jak u nás - za velkou krádež a poškození státu je tam trest smrti. Neobhjuji Čínu - ale takový bo.rdel u nás a v Evropě být nemusí.
Re: Za průšvih s fotovoltaikou může Fischer. Věděl, jak to dopadne, zlobí se Drobil
(Sulla, 13.11.2010 19:13:51)
Odpovědět
ano, rozhodně.Neobhajuji evropský sociální stát blahobytu, ale naše civilizace má jisté sociální vymoženosti a hranice pod které nejde.Tady se nestane, aby těhotné ženy fáraly do dolů, v Číně a Africe jo.Takhle jsem to myslel.Když nějaký dělník padne v číně, tak ho zasypou na místě, zahrabou, zaasfaltou a silnice se staví dál.To je kulturní rozdíl, protože u asiatů nemá život cenu.My jsme přece jenom jinde.V Číně nejde jen o vězně, v mnoha fabrikách je to na hranicí otrokářství.Ono hlavně v Evropě vysáváni těch 50 mil muslimů, kteří by jednou měli vydělávat na naše důchody- blbost ve Špidlově hlavě.dotace Afriky atd.Tady musí fabriky hlídat imise, starat se o životní prostředí nevypouštět sra.ky do řek, což je správně.V Číně to nedělají a pochopitelně, toto vše snižuje nákladovou cenu.
Nechápu jak se může vyplatit dovážet nepoživatelný čínský česnek, pořádnej česnek od českého zemědělce nekoupíš, protože je drtí cena, ale za sra.ku.
Tak jako nechci islám v Evropě, tak nenhodlám přijmout asiatskou neúctu k životu, kterou globalizace vyváží.
Re: Za průšvih s fotovoltaikou může Fischer. Věděl, jak to dopadne, zlobí se Drobil
(Kalous, 13.11.2010 20:18:07)
Odpovědět
Vcelu souhlas. Ten smradlavý čínský česnek také nekupuji, zkazí jídlo - požívám jedině vlastní nebo koupený od známých. I v Evropě se ale státně dotuje vývoz - třeba zemědělské výrobky z Polska a Německa k nám, aby bylo zruinováno naše zemědělství.
Re: Za průšvih s fotovoltaikou může Fischer. Věděl, jak to dopadne, zlobí se Drobil
(Sulla, 13.11.2010 19:16:10)
Odpovědět
Kalous.to že Čína dotoje export a vývoz investičních celků je jistota.Jinak plánovači v číně přepískli domácí výstavbu průmyslových kapacit, pro které nemají zcela odbyt.To jsou věci, které ale naše noviny nepíší.
Re: Za průšvih s fotovoltaikou může Fischer. Věděl, jak to dopadne, zlobí se Drobil
(Stielt, 13.11.2010 16:04:49)
Odpovědět
Když se hroutili kolonialní mocnosti Francie GB, tak jejích přední činitelé aby si zajistili jakous moc v bývalých koloniích zařídili že budou s těch to nově vzniklých státu brát všechny imigranty bez omezení nu a nyní nesou následky nejen tá zhnilá Francie GB, ale už i celá Europa. Dokonce v USA velehumanisté v čele v vepřem E. Kenedym prosadili přednsot imigrantu z Afriky před bělochy.
Re: Za průšvih s fotovoltaikou může Fischer. Věděl, jak to dopadne, zlobí se Drobil
(Kalous, 13.11.2010 18:06:58)
Odpovědět
Jedna zajímavost. Loni naši Pecinovi policajti hned po příletu zatkli amerického aktivistu "rasistu" Dukeho aby nemohl mít u nás přednášku. Schválně jsem si text této přednášky vyhledal - nikde neútočil na černochy, spíše naopak. Kritizoval jedině politiku Izraele a varoval nás před nekontrolovanou imigrací. U nás za to byl pár dní v base, v Rakousku neměl problém.
Re: Za průšvih s fotovoltaikou může Fischer. Věděl, jak to dopadne, zlobí se Drobil
(Sulla, 13.11.2010 19:25:18)
Odpovědět
Kalous.Ta kniha od Davida Duka " Moje probuzení" obsahuje plno známých věci, ale ty fakta jsou ucelené do určité syntézy.Pecina jednal na objednávku sionistů, protože on v té knize popsal systematické zničení Ameriky kosmopolitními sionisty.Ta metoda zničení Ameriky židovstvem je úplně stejná také v Evropě ( multikulti), akorát, že evropani se tomu začínají docela razantně bránit.A zničení školství " kosmopolity" je úder, který vnutil Americe ideologii globalizace, protože prostě není schopna absorbovat domácí průymsl.Nemá na to lidi.To už Duke nepíše.

Protože ta kniha vyšla, rozhodně ji musí mít v knihovnách a doporučuji přečíst.Mnohdy je to depresiní čtení, jak se pod pláštíkem lidských práv likvidovala Ameriky.
Re: Za průšvih s fotovoltaikou může Fischer. Věděl, jak to dopadne, zlobí se Drobil
(Hardy, 13.11.2010 20:41:39)
Odpovědět
Sullo, to je oprav du volovina, nevěř všemu co se píše. Největší spojenci sionistů jsou američani, tak proč by byli proti sobě, to je blbost.
Re: Za průšvih s fotovoltaikou může Fischer. Věděl, jak to dopadne, zlobí se Drobil
(Sulla, 14.11.2010 9:48:11)
Odpovědět
Hardy.Duke to tam popisuje přesně.Za změnou imigračního zákona v roce 1965 stála židovská klika s cílem oslabit postavení bělošské většiny a změnit homogenitu americké společnosti, což se po 50ti letech podařilo.V roce 1965 se rozhodlo, že se Amerika z mění z tavícího kotle na multikulturní ghetta.Akorát si v roce 1965 málokdo uvědomil následky a pokud někdo promluvil, tak ho židovský tísk okamžitě označil za nácka, rasistu atd.A je fakt, že za tím zákonem stála sionistická klika za podpory židovského tisku.V Kanadě ten zákon přijali v roce 1966 a dnes jsou už tak daleko, že evropský lékař dostane menší počet bodů než divoch z palmy.Co to udělá se společností po 50ti letech netřeba dodávat, sníží se průměrný intelekt a homogenní společnost se rozloží do kulturních skupin nenávidích naši okcidentální kulturu.V USA už to jde tak daleko, že Obamovi poskoci navrhovali zavedení práva šarija v USA.Nakonec Obama je muslim, politologický US guru Fareed Zakarijá nemá evropské kořeny a evropu prostě nechápe stejně tak neprožívá okcidentální kulturu, kterou my cítíme od narození.Proto taky Zakarijá na Foru 2000 poučoval,že Západ ohrožuje demokracii, protože netoleruje islám a nechce povolovat mešity.Prý se máme bát jenom toho radikálního islámu.Pokud už za Ameriku mluví nevzdělaní lidi s neamerickými kořeny, tak to je konečná.
Re: Za průšvih s fotovoltaikou může Fischer. Věděl, jak to dopadne, zlobí se Drobil
(Sulla, 13.11.2010 19:18:38)
Odpovědět
ano.Imigrační zákon v USA z roku 1965, kde se dala přednost neevropanům před evropany prosadila ale sionistická lobby skrze užiteční idioty.
Re: Za průšvih s fotovoltaikou může Fischer. Věděl, jak to dopadne, zlobí se Drobil
(Dan, 13.11.2010 10:00:27)
Odpovědět
Nelze Evropu srovnávat s Amerikou, to je totální pitomost.

Kalous má pravdu..


Ameriku sice založili evropané, ale odpočátku to byla směsice národů, guláš, angláni, němci, italové, španělé, francouzi atd.
Američn není národ geneticky, je to označení směsi evropanů a dalších národů..

Většinový národ tam vnutil ostatním svůj jazyk, zvalchoval místní obyvetalstvo a byl vytvořen američan :-))

Evropa to je tradice, od kmenů, přez národy, tisíce let tradičních národů a jejich kultury.

Např. žida je vidět že nikdy tu cizí kultura nemůže dobře fungovat, evropané ji vyhubí tak jako žida, obdobný holokasut může přijít i vůči muslimovi..

Jenom naivní lidé tvrdí že tu bude nějaká eurábie, to nebude, v minulosti už tu žilo mnohem více mohamedánů a evropané si s nimi vždy poradili :-)
Re: Za průšvih s fotovoltaikou může Fischer. Věděl, jak to dopadne, zlobí se Drobil
(Hardy, 13.11.2010 10:14:35)
Odpovědět
Holokaust vůči muslimům nebo židům, co to blábolíš brňáku, který jsi se ještě nestihl poněmčit jak plánuješ i s rodinou. Ty seš opravdu středověkej exot.
Re: Za průšvih s fotovoltaikou může Fischer. Věděl, jak to dopadne, zlobí se Drobil
(Dan, 13.11.2010 10:28:44)
Odpovědět
ale já nejsu Brňák a nikdy jsem nebyl, ty fakt nevycházíš z omylu :-DD
Re: Za průšvih s fotovoltaikou může Fischer. Věděl, jak to dopadne, zlobí se Drobil
(Stielt, 13.11.2010 16:09:08)
Odpovědět
No Hardy, on ten Dan má pořád přece jen více rozumu jak ty! Voříšku! Má svůj názor a tobě na to tvá myslivna nemůže stačit.
Re: Za průšvih s fotovoltaikou může Fischer. Věděl, jak to dopadne, zlobí se Drobil
(Hardy, 13.11.2010 20:50:59)
Odpovědět
Zato ty seš duševní "lumen" Voříšku, ty budeš mít aspoň dvě vysoký.
Re: Za průšvih s fotovoltaikou může Fischer. Věděl, jak to dopadne, zlobí se Drobil
(Sulla, 13.11.2010 10:43:54)
Odpovědět
především pokud jde o multi kulti je třeba rozlišovat o kulturní míchání v rámci okcidentu ( křestanský západ) nebo orientu ( nekřestanské civilizace).Multikulturní Rak-uh bylo směskou v rámci okcidentu a navíc nikdo nechtěl rozředit stávající národy, protože ty byly historicky zformované.Pak opravdu docházelo k obohacení menšinami ale z našeho civilizačního okruhu.Stejně tak USA byla zrozena z okcidentální civilizace, s tím rozdílem, že americký národ vznikal v tavícím kotli bílých křestanů.Možná proto, že americký národ byl tak mladý, nechal rozjet u sebe civilizační multikulti ( a to je to co by nás mělo děsit) - multikulturní směs z jiného civilizačního okruhu.Je třeba stále odlišovat okcident a orient.Zhouba židovského multikulturalismu je, že chce z okcidentu udělat orient.Není náhoda, že američtí židí jásají, jak je ta Evropa jiná, jak je to v Berlíně ( Kreuzberg, Neukoln) krásné:-)Proto také evropské národy,které jsou ticíce let staré procitají a na vlastní oči vidí ty rozdíly a hlavně povlovné zničení naší civilizace.Nemůže vedle sebe existovat právní systém založený na římském právu, ústavnosti a právu šarija(kde nebyli schopni dosud sepsat ani tu svoji drakonickou judikaturu), to prostě nejde .a to je ten problém střetu okcidentu s orientemˇkosmopolitiní židé nenávidí okcident, proto vymysleli multikulti - ale ne z okcidentálního okruhu ( dovoz norů do USA, švédů) nýbrž směsí s orientální kulturou a to prostě nemůže fungovat.To způsobí akorát rozklad ústavnosti a národa.Dokonce i mexikáni, kteří jsou křestané působí v USA naprosto destruktivně a odmítají se stát američany.Stejně jako v Evropě se nehlídá ÚMYSLNÉ vnější hranice Schengenu, tak v USA se nehlídá hranice s Mexikem.Protože za ředěním našeho a " amerického" obyvatelstva stojí globalističtí kosmopolité.Oni si ale neuvědomují, že až zanikne bílá rasa, tak arabové zatočí se židy tak, že se už z toho nikdy nevzpamatují.sionistům se to zkrátka vymklo.Jinak židi mají v Izraeli úplně stejný problém.Za 20 let bude arabů v Izraeli většina a to jsem zvědav co s tím potom budou chtít dělat.budou muset povolat židy z diaspory, jinak je arabové přečíslí v jejich vlastní zemi zemi.Nejhorší varianta by byla, že šla Evropa válčit s araby za Izrael.K tomu snad doufám nedojde.
Re: Za průšvih s fotovoltaikou může Fischer. Věděl, jak to dopadne, zlobí se Drobil
(cook, 13.11.2010 10:59:18)
Odpovědět
Pane Hardy nyní s vámi nemůžu souhlasit,multikultura je nesmysl.Pokud někoho máme přijmout tak ten se musí přispůsobyt a být přínosem.Pokud ne ,tak je to jen obyčejný parazit.
Re: Za průšvih s fotovoltaikou může Fischer. Věděl, jak to dopadne, zlobí se Drobil
(Hardy, 13.11.2010 15:03:56)
Odpovědět
Pane Cook, a Sulla, někdy říkám věci kontroverzní. Aleasi budete souhlasit v rozdílu mezi vlastenectvím, nacionalizmem a extrém nacismuz, je v tom rozdíl. Když jsem vlastenec, je to správné, u nacionalisty už může být problém ve střetu s jinými národy. o nacizmu nemluvím, to je vůbec jinde.
Vím že je nepopulární globalizace, ale ve světě postupuje zatím dál, a multikult. je přeci mix. z mnoha kultur, tedy třeba amerika, tavící kotel národů. Jinak pokud si do země pozvete příliš problamatických hostů najednou, přijdou velké problémy, protože multikult. přestane fungovat, to souhlasím.
Jinak evropa za izrael bojovat nebude, je to nesmysl, jinak si myslím, že konvenčníma zbraněma se izrael zatím ubrání, má jednu z největších a nejmodernějších armád světa. všichni se jen obávají iránu a případně atom. bomby a příp. jaderného konfliktu mezi iránem a izraelem, který má atom. bomby rovněž, možná až 500 bomb,/odhady/.
Re: Za průšvih s fotovoltaikou může Fischer. Věděl, jak to dopadne, zlobí se Drobil
(Sulla, 13.11.2010 19:42:56)
Odpovědět
Já osobně nepovažuji Irán za problém.Za problém ho považují židi, protože se jim nepodařilo v Iranu nainstalovat loutkovou vládu ( havlovského typu), navíc peršané nejsou arabové, ani semité.Irán nevyváži imámy do Evropy, kteří hlásají zničení naši kultury.Ahmadinežád na rozdíl od evropských politiků zaplní náměstí 100.000 lidmi, tedy má politickou podporu a jejich forma islámu je prostě akceptovaná zdola.Proto je blbost západní pohled a vyvážet tam nějaké oranžové revoluce.To je úplně stejné, jako evropu předělávat na islám nebo taoismus.To že považují židi Irán za problém, neznamená, že ho musíme považovat za problém i my.Mimochodem Izrael odmítá kontroly jaderných inspektorů.Turky v Evropě nesnášim, ale až je židi začnou oficiálně neávidět, neznamaná to, že je musí nenávidět i Evropa a půjde s nimi do hospodářské izolace.Evropa je od toho, aby turkům zarazila kolonizaci Rakouska a Německa a postavila jim pořádný plot.Turecko a Irán vytvořilo takový blok, že další rigidní zastávání sionistických pozic žene západní svět do izolace na celém Blízkém východě.Nakonec skutečný konzervativec Otto von Habsburk zakladatel Panevropské unie říká, že úloha turecka je v mostu mezi Asií a Evropou.Tento most by rádi hráli židi, ale Turecko jim to vyfoukne.To je jejich úloha.Pak bude spokojena Evropa i Turecko.
Re: Za průšvih s fotovoltaikou může Fischer. Věděl, jak to dopadne, zlobí se Drobil
(Hardy, 13.11.2010 20:35:07)
Odpovědět
Sullo, je to velice složitý. Budeš se divit, ale jsou to dva roky co jsem byl v Iranu na dovolený, i tam se jezdí. Země je to neuvěřitelně nádherná a lidi velmi příjemní, byl jsem opravdu překvapenej, úplně jiní lidé než mnohdy neupřímní arabové. Nechci se o tom rozepisovat, ale na jednu věc musíš tam dát pozor. Na politiku. ti lidi jsou neuvěřitelně horkokrevní a vznětliví a ty nepoznáš předem na čem seš. Kolikrát se násw ptali na Ahmedinežáda, až jsem se naučil zbaběle říkat, že ho neznám, a kdo že to je? Když totiž narazíš na jeho příznivce, tak tě budou pomalu plácat po zádech, když se dostaneš do debaty s jeho odpůrci, jsou schopni se s tebou porvat, nebo neuvěřitelně nadávat na poměry. A ani se jim nedivím, je to šíleně bohatá země, plná ropy,plynu a dalších surovin a lidé jsou tam chudí, často velmi chudí. Až mi to trochu připadá severní Koreu, všechno tam jde na zbrojení, něco i do turistiky, v zemi se zřejmě prošustrují velké peníze. Škoda, je to opravdu hezká země a turistů tam je jak šafránu.
Re: Za průšvih s fotovoltaikou může Fischer. Věděl, jak to dopadne, zlobí se Drobil
(Hardy, 13.11.2010 20:38:38)
Odpovědět
Zapoměl jsem, iránci jsou docela vzdělaní a mladí umějí překvapivě dost anglicky.
Re: Za průšvih s fotovoltaikou může Fischer. Věděl, jak to dopadne, zlobí se Drobil
(Kalous, 13.11.2010 21:27:37)
Odpovědět
Asi velmi vzpomínají na Réza Páhlavího ne?
Re: Za průšvih s fotovoltaikou může Fischer. Věděl, jak to dopadne, zlobí se Drobil
(Hardy, 14.11.2010 5:23:56)
Odpovědět
Réza Páhlaví, vzpomínám jak se mu žertem říkalo "rezavý pohlaví".
Kalousi, budete se divit, ale část obyvatel zřejmě ano.Irán má těžkou situaci, země je vnitřně rozdělena, ahmežidád je milován i nenáviděn, proti iranu fungují asi už třetí sankce. A ty jsou už tuhé. Irán nemá rafinerské kapacity a proto prodává těžkou ropu velmi levně a lehkou ropu rafinovanou dokonce nakupuje. Navíc irán mohutně zbrojí a zřejmě vyvíjí atom.. a jsou to šííté a sunité se jich obávají. I proto je irán tolik protiizraelský, aby ostatní sunity uklidnil, aby se ho neobávali. To moc nefunguje, třeba Saudi po celé hranici s iránem budují ochranný plot proti průniku různým náboženských fanatiků. Svět se zase obává případného jaderného konfliktu mezi iránem a izraelem, což by už by byla docela apokalypsa.
Re: Za průšvih s fotovoltaikou může Fischer. Věděl, jak to dopadne, zlobí se Drobil
(Sulla, 14.11.2010 9:54:25)
Odpovědět
Hardy.Irán je rozhodně zajímavá země a peršané nejsou arabové, ale arijci.Daleko větší nebezpečí je imho pakistán se svými atomovkami, než Iran.
Re: Za průšvih s fotovoltaikou může Fischer. Věděl, jak to dopadne, zlobí se Drobil
(Hardy, 14.11.2010 19:26:43)
Odpovědět
Souhlasím Sullo, svět je čím dál nebezpečnější místo k životu,bohužel..
Re: Za průšvih s fotovoltaikou může Fischer. Věděl, jak to dopadne, zlobí se Drobil
(Josef, 13.11.2010 7:41:16)
Odpovědět
Kupovat kilowaty za dvanact korun, kdyz jsou KW k dostani za tri kacky by asi zadny zid neudelal, to spis za tri koupil a za dvanct prodal, kdyz uz do vseho mate radi namichat zidy.
To je nepochopitelne v dobe,kdy vedecti pracovnici lzou a vymysli si pocitacove modely,
aby vyslo globalni oteplovani, a tim si zajistili dalsi penize na "badani" a lidi na to naleteti a jeste k tomu to financuji ze svych dani. Tomu se rika financni raketa!

Skutecni vedci dokazuji ze se jedna o normalni abnormality ve vykyvu pocasi.
Na stale doplnovane strance o rustu ledovcu je mozno zjistit, ze nejvetsi gronsky ledovec roste 12 kilometru rocne, argenticky Perito Moreno Glacier, roste o 2 metry dene, stejne o tolik roste Alaska's Hubbard Glacier advancing 7 feet per day! Stejne tak se zvetsuji ledovce v Kaliforni,
a Washingtonu, a i v Antarktide se zvetsuje tloustka ledoveho pokryti, atd.

http://www.iceagenow.com/list_of_Expanding_Glaciers.htm

Zaroven take rostou zisky na burze, kde v Londyne vzrostla cena za jednu tunu CO-2 ze €6 na €20, a v cervnu se zvysil obrat az na jeden milion tun CO-2 denne. Podniky, ktere presahuji limity vymesi si musi tyto kredity koupit, a samozrejme to zvysi vyrobni naklady, ktere zamichaji do cen jejich produktu a zaplati to jeste jednou nic netusici obcane.
---------------------

In January, the average daily carbon volume traded in Europe was about 300,000 tonnes but,
give or take intermittent spikes, the daily average had trebled to about 1m tonnes by June.

The value of the market has grown even more sharply because the price of an allowance
for a tonne of CO2 emitted has shot up from €6 (L4) to €20, with a peak in early June of €29.
On those days in July when 2m tonnes were traded, the value of those transactions approached
L40m.
Re: Za průšvih s fotovoltaikou může Fischer. Věděl, jak to dopadne, zlobí se Drobil
(Jahoda, 13.11.2010 8:29:35)
Odpovědět
to Josef:
za současný stav klimatu na planetě může také výkyv dráhy planety na oběžné dráze kolem slunce a ten se mění každou dobu stejně,přesně nevím jaká asi je,ale bude to něco kolem 20 000 let a v současnosti je situace asi taková,že jedno teplé období,které trvalo oněch 20 000 let je na konci v brzku jej vystřídá nová doba ledová.
Tudíž se nebude oteplovat,ale ochlazovat..
Re: Za průšvih s fotovoltaikou může Fischer. Věděl, jak to dopadne, zlobí se Drobil
(Dan, 13.11.2010 9:33:36)
Odpovědět
podle grafů NASA se otepluje už přez 100 roků a posledních 26 roků stejně jako za předchozích 100.

Posleních 5 roků pak teplota zesiluje svoji akceleraci asi o 4% ročně.
Loňský rok od měření teplot vědci je absolutně nejteplejší a letošní ho del NASA pravděpodobně zase překoná.


Dnes 13. 11. 2010 v 8 00 bylo u nás na již. Moravě 13 C.
Re: Za průšvih s fotovoltaikou může Fischer. Věděl, jak to dopadne, zlobí se Drobil
(Dan, 13.11.2010 9:55:17)
Odpovědět
9:54 17C lidé normálně pracují na zahrádkách v lehkém oblečení, někteří i v tričkách..

jdu pokračovat v rytí :-)
Re: Za průšvih s fotovoltaikou může Fischer. Věděl, jak to dopadne, zlobí se Drobil
(Dan, 13.11.2010 13:42:48)
Odpovědět
13:40 máme ve stínu 19 C, v rádiu právě mluví o tom že k nám přišlo Jaro :-DD


Samozřejmě narážím an Klausovo žvanění, že na jeho narozeniny přišla zima.. :-)

To je král všech pavědců a marxistických ekponomů, elita KGB svého času.
Re: Za průšvih s fotovoltaikou může Fischer. Věděl, jak to dopadne, zlobí se Drobil
(Kalous, 13.11.2010 18:21:15)
Odpovědět
Nějak jsem si nevšiml, že součástí marxistické politické ekonomie by byl volný trh bez přívlastků, primitivní monetarismus a Keyness - jak u Klause. Ale je možné, že Klaus Marxe rozvinul dál a Marxe překonal (anketa BBC Marx největší myslitel 2. tisíciletí) a stal se nejchytřejším člověkem planety všech dob (zatím největší IQ se předpokádalo u Leonarda da Vinci asi 160 bodů).
Re: Za průšvih s fotovoltaikou může Fischer. Věděl, jak to dopadne, zlobí se Drobil
(Kalous, 13.11.2010 18:28:41)
Odpovědět
Oprava: Klaus je anti Keyness, zastánce Friedmana a Heyka - tzn. volného liberálního trhu bez jakýchkoliv státních zásahů.
Re: Za průšvih s fotovoltaikou může Fischer. Věděl, jak to dopadne, zlobí se Drobil
(Dan, 13.11.2010 19:17:33)
Odpovědět
Václav Klaus vystudoval ekonomii marxismu leninismu a jeho práce na téma Výhody centrálně plánované ekonomiky" se ztatila, zbyly jenom desky..

žádnou jin. ekonomickou vš nikdy nevystudoval..
pouze z abolševika tu marxistickou, tudíž je to marxistický ekonom vzděláním i praxí, praktikoval pouze ve státní bance za socialismu a v ústavu prognostickém, před svoji politickou karierou neměl jin. nežli státní socialistickou praxi.
Re: Za průšvih s fotovoltaikou může Fischer. Věděl, jak to dopadne, zlobí se Drobil
(Kalous, 13.11.2010 20:26:58)
Odpovědět
No a? Na lavici měl Marxe a pod lavicí Friedmana, jako uvědomělého ho poslali na stáž i na Západ (jak dalšího experta Vl. Dlouhého). Teď rozdává moudra jak ve Washingtonu, tak v Moskvě. Že mu Dane závidíš?
Re: Za průšvih s fotovoltaikou může Fischer. Věděl, jak to dopadne, zlobí se Drobil
(Dan, 13.11.2010 21:09:22)
Odpovědět
Já jsem to dotáhl v oboru poněkud víš než Klaus, nemám mu coby ekonomovi opravdu co závidět a jestli seš kamarád tak tě potěší že moje mzda byla i oproti jeho současné několika násobně vyšší :-)

Kdybych chtěl napsat knihu, nepotřebuju se nechat dotovat Putinem .
Re: Za průšvih s fotovoltaikou může Fischer. Věděl, jak to dopadne, zlobí se Drobil
(Kalous, 13.11.2010 21:14:46)
Odpovědět
Tak to gratuluji a přeji tě to.
Re: Za průšvih s fotovoltaikou může Fischer. Věděl, jak to dopadne, zlobí se Drobil
(Kalous, 13.11.2010 21:24:14)
Odpovědět
Já jsem to také dotáhl dál než Klaus alespoň v ekologii a bioklimatologii, mám zde vysokoškolské nebo státní zkoušky.
Re: Za průšvih s fotovoltaikou může Fischer. Věděl, jak to dopadne, zlobí se Drobil
(Stilet, 13.11.2010 16:21:31)
Odpovědět
Dane ve starých českých kronikách by jste se dočetl, že v Čechách dokonce v zimě rozkvetly stromy. Každý den se divám ve zprávách na počasí a vidím že už i v devatenáctém stoleti bylo někdy teplejí jak dnes. Každý den ukazují rekordní teploty a zimu. Takže nic nového. Víte Dane, stálo by zato spočítát kolik denně pluje po světových oceanech a mořích lodí vozící zboží z Asie, Afriky i Latinské Ameriky. A Kolik jen jedna loď spotřebuje nafty za tu dalekou cestu? Asi by jste došly k ohromujícim výsledkum. Jenže ty lodě nevadí. Vadí auta. Opravdu proč se musí všechno zboží i potraviny vozit sem a tam? Vždyť i když je to vyrobené v Číně, nebo Indií, tak pro obrovskou spotřebu nafty je to zboží možná dražší a navíc v tak mizerné kvalitě, jak kdyby se vyrábělo doma.
Re: Za průšvih s fotovoltaikou může Fischer. Věděl, jak to dopadne, zlobí se Drobil
(Dan, 13.11.2010 18:20:40)
Odpovědět
od ropku 1880 se prokazatelně - měřitelně otepluje a je čím dál teplejc, nato jsou důkazy, na zbytek žádné nejsou a Klausovi keci otom co bylo před 20 000 lety mě rozesmívají k prqasknutí, pavědec.

Otázka vlivu člověk ana tyto události je druhá věc, jasné ale je člověk na přírodu vliv má a o značný, stačí se jet podívat do otrávených průmyslových oblastí číny, kde tečou barevné řeky, lidé se dožívají 44 roků a mřou na rakovinu a děti se rodí postižené /každé třetí/.
Re: Za průšvih s fotovoltaikou může Fischer. Věděl, jak to dopadne, zlobí se Drobil
(Kalous, 13.11.2010 18:37:56)
Odpovědět
Jahodo těch vlivů je více - kromě dlouhodobé změny naklonění Země vůči Slunci připadá v úvahu i intenzita sluneční "erupční činnost" - Slunce je velký atomový reaktor - sice může teoreticky "nastat doba ledová" ale Slunce může být nadprůměrně aktivní a doba ledová se odkládá atd. Takže se může klidně oteplovat dál - a jednou logicky zase ochlazovat, ale kdy to ví jen náš pan president (dle něho se ochlazuje již nyní - žádné globální oteplování neexistuje).
Re: Za průšvih s fotovoltaikou může Fischer. Věděl, jak to dopadne, zlobí se Drobil
(Dan, 13.11.2010 9:44:30)
Odpovědět
Ty seš Josefe fakt hlupák, aktivní hlupák...

můžeš mě říct, proč se sem furt cpeč co nepíšeš na americký servry, Evropě ani česku vůbec nerozumíš a vnucuješ nám sem info od vás, co tje nám do ameriky a co je tobě do Evropy ???

Víš, ten žid byl premier ne obchodník a on to zařídil tak aby ti ostatní židi jeho kamarádi dostávali od státu tě ch 20 kč za kw.

Prosimtě přestan ty pitomosti už sem psat, běž si hloupí amíku psát s američany.

děkuji ti mockrát !
Re: Za průšvih s fotovoltaikou může Fischer. Věděl, jak to dopadne, zlobí se Drobil
(cook, 13.11.2010 10:56:41)
Odpovědět
Dane neznám měření NASA,ale z historického hlediska je dokázáno že země se ochlazovala a oteplovala již několikrát.Takže tenhle povik je jenom dobře placený obchod.
Re: Za průšvih s fotovoltaikou může Fischer. Věděl, jak to dopadne, zlobí se Drobil
(Dan, 13.11.2010 13:40:29)
Odpovědět
ano, věda je kuuku exaktní disciplína pokud si někde přečtu, že za 20-25 000 roků se pravidelně mění teploty kvůli výchylkám zemské osy, tak k tomu chci důkaz, je to směšná hypotéza.

Dějiny měření čítají 123 roků, dějin ynaší civilizace cca 2000 let, co bylo 20 000 roků před kristem neví nikdo, to už není věda ale věštění z koule.

Tak s podívej na stránky NASA-to je totiž věda.
Re: Za průšvih s fotovoltaikou může Fischer. Věděl, jak to dopadne, zlobí se Drobil
(cook, 13.11.2010 16:31:00)
Odpovědět
Dane archeologie je věda.Nálezy jsou dané a fakta nevyvratitelná.Velké teploty ve středověku rychlý nástup menšího ledového období v století 17 a pozvolné oteplení.To jsou fakta a nevyvratitelná.Při podvody globalního oteplení bylo taky poukázáno že ,,oteplovači" záměrně umystňovali měřící přístroje tak kde je předpoklad zvíšené teploty(například letiště a pod.).
Re: Za průšvih s fotovoltaikou může Fischer. Věděl, jak to dopadne, zlobí se Drobil
(Dan, 13.11.2010 18:17:23)
Odpovědět
ty mě rozesmíváš :))
fakta jo ?? tak mi řekni tedy jak to, že na celou řadu událostí a míst mají archeologové různé názory, neshodují se např. ani na datu a místu narození a úmrtí krista..
a to jer pouhých 2000 roků

Já už jsem za svůj život zažil nejmíň 10x změnu podle různých nálezů, ale i podvrhů nálezů posuny existence člověka dnešního typu o tisíce let s tím šibují, pořád přichází s nějakými novinkami, pak je zase ruší 5000 roků žádná veličina a ty se mi tu oháníš s fakty ???

říká ti něco archeopterix, ty vědo, víš jak to s ním bylo ??
Jeden rok ti ukazují opici z níž jsme se vyvinuli aby za 2 roky nato všechno popřeli, protože najdou lidské nálezy starší než tu opici atd.

S tím namě nechoť jestli tohle je věda, tak já jsem letadlo ! :-dd
Re: Za průšvih s fotovoltaikou může Fischer. Věděl, jak to dopadne, zlobí se Drobil
(cook, 13.11.2010 18:23:46)
Odpovědět
Ty mě fakt rozesmíváš ja zas zažil že se jednou hrozí globální ochlazení nyní oteplení.ˇUdaje se neustale mění,údaje falšují.Ale náleze a dotování nelze falšova což je smůle pro ty globální oteplovače.
Re: Za průšvih s fotovoltaikou může Fischer. Věděl, jak to dopadne, zlobí se Drobil
(Kalous, 13.11.2010 18:50:31)
Odpovědět
Souhlas cook. Archeologické nálezy rostlin i zvířat lze pomocí karbonové metody (studium rozpadu izotopů uhlíku ve fosilii) zařadit do určitých časových pásem. Je to skoro taková "věda" jako anylýza DNA. U vzniku člověka se pochopitelně údaje o jeho začátcích liší a posunují - nyní až k 6 milionům let. Jednak se nachází nové ještě starší vykopávky a upřesňuje "definice" moderního člověka Homo sapiens (případně Homo sapiens sapiens). U dřevin které neshnily a vykopou se lze na podnebí usuzovat podle střídání letokruhů, jejich tloušťky - v teplém a vlhkém období jsou přírůsty výrazně vyšší než za chladna). Dane nechtěj se podobat ve vztahu k vědě svému vzoru - Václavu Klausovi.
Re: Za průšvih s fotovoltaikou může Fischer. Věděl, jak to dopadne, zlobí se Drobil
(Dan, 13.11.2010 19:04:51)
Odpovědět
Víš co to byl archepterix a víš že např. podle mangelsona tyto odhady stáří mahou být značně nepřesné, protože prý byly jin. fyzikální a chemické podmínky na zemi před 20 000 a více lety a ty podmínky se všechny neustále mění a prootže se neví jak nelze s určitostí atd. atd.

toto proboha není věda, jestli mi někdo řekne na základě několika rozdrolených kostí, že tento živočich vypadal takto - nevěřím nemá žádný důkaz, jestli i řekne že žil pře 15-25 000 lety tak se ho ptám kdy tedy vlastně žil ??

A říkám ti, že věda je exaktní disciplína, což archeologie není ani zdaleka, to je alchimie, kdy se pracuje s neustálými hypotézami, a ty se velice často mění i uplně ruší na zákiladě dalších a dalších nálezů :-)

Krásný příklad uvedu :

didie Muren, který se svým týmem zasvětil 15 roků studiu archeologických nálezů v Izraeli, za tu dobu 3x změnil názor na věrohodnost evangelijí a nakonec v roce 2007 udělal před svým odechodem na penzi zpět do Francie závěr, že evangelia se pravděpodobně v zásadních událostech nemýlí a odpovídají skutečným historickým událostem :))

Mimochodem podle tohoto experta na Kristologii zemřel Ježíš nikoliv ve 33, ale ve 38 letech, a byl na studiu v Egyptě, což ovšem popírá např. prof. Goldstein z Jeruzalémské univerzity, ten tvrdí že má důkazy že Ježíš v Egyptě nikdy nebyl.

Naproti tomu Mike Clinge, tentokrát americký archeolog tvrdí, že Ježíš zemřel dříve nežli ve 33 letech a ten má také nato archeologické důkazy :))

A schávlně, existovali ptakoještěři, jak strý je podle tebe žralok, víš kolikrát posunuli jeho stáří za posledních 20 roků ???
Re: Za průšvih s fotovoltaikou může Fischer. Věděl, jak to dopadne, zlobí se Drobil
(Dan, 13.11.2010 19:13:33)
Odpovědět
Věda je exaktní disciplína, která pracuje na základě důkazů a jestliže kuuk mi řekl, že archeologie se opíá o fakta tak to je blábol století, sorry...

Mám doma archeologické knížky, kde je několik nikdy neexistujícíh tvorů, jako např. archeopterix, syndotracus nebo létající ještěr costoplancus - podvrhy vědců

Mám tu knihy 2 jedna z roku 1983 druhá od stejného autora z roku 1996, údaje v nich se diametrálně liší o tisíce let, mění tamnázory na stravování zvířat z šelem udělal za 13 roků bíložravce, atd. atd. atd. dokonce o některých tvrdí že to už byli savci...

A já se ptám, když to vyšlo v 1983-tak to byla věda, v 1996 to byla zase jin. věda dnes je to zasde jinak, co budou tvrdit tito "vědciů za 100 roků ??
Férové by bylo říct že o době před desetitíci lety toho vý pramálo, o před statisíci lety a miliony neví nic..
Re: Za průšvih s fotovoltaikou může Fischer. Věděl, jak to dopadne, zlobí se Drobil
(Gille, 13.11.2010 19:35:01)
Odpovědět
Máte Dane s tou archeologií naprostou pravdu, je to jakási věda, která ovšem má svoje meze a vzhledem ke stáří země a prokazatelným důkazům toho oni neví mnoho, často svoje závěry mění i negují a tím vytváří prostor názory jako je ten váš.
Stojí zatím touha po objevu, často to řeší podvrhy nebo novými hypotézami, které nelze dokázat, hodně arceologů stojí i proti sobě..

Je třeba rozlišovat hypotézy od prokazatelných faktů.
Re: Za průšvih s fotovoltaikou může Fischer. Věděl, jak to dopadne, zlobí se Drobil
(Kalous, 13.11.2010 20:37:39)
Odpovědět
Samozřejmě že je archeologie věda a pracuje jak s fakty, statistickou pravděpodobností čí postupně upřesňovanými, vyvrácenými nebo prokázanými hypotézami. I matematika a fyzika měla a má hypotezy, přichází na omyly a zpřesňuje své poznatky. A také názor jednoho vědce není vždy stejný jak momentální stav vědění v daném oboru. Dane, nech to jiným - vidíš jak hloupě vypadá Klaus když se plete do všeho (bioklimatologie, ekologie, meterologie ..) a nezná ani základy ze ZŠ
Re: Za průšvih s fotovoltaikou může Fischer. Věděl, jak to dopadne, zlobí se Drobil
(Dan, 13.11.2010 21:03:15)
Odpovědět
dobře, tak jeden rok je to ryba, druhý savec, třetí to neexistuje :)))

Fakt toho nechme, protože taková sra.čka jako je archeologie tou nemá smysl se zabývat ani vteřinu, nemohou totiž prokázat ani desetinu toho co tvrdí.. už jako malé děti jsem se ptal otce, jak tati ví že ten dynosaurus měl takovou barvu a on odpověděl, oni neví dany nic

tečka.
Re: Za průšvih s fotovoltaikou může Fischer. Věděl, jak to dopadne, zlobí se Drobil
(Kalous, 13.11.2010 21:12:23)
Odpovědět
V archeologii až zase tak na milionu let "nezáleží" ani na barvě. Ale i barva možná bude moci určit - z nalezených zlomků archeologických exponátů lze separovat i zlomky DNA a z jejich kódů se dá postupně ledacos odvodit. Genetické inženýrství je teprve v začátcích. Samozřejmě je někdy debata s Tebou na úrovni a někdy je to jak se bavit s Klausem. Tečka.
Re: Za průšvih s fotovoltaikou může Fischer. Věděl, jak to dopadne, zlobí se Drobil
(Josef, 13.11.2010 14:36:48)
Odpovědět
Tak se ti Dane omlouvam, naletel jsem Havlovi, ktery tvrdil ve svem projevu na Harwardske universite, ze je u nas doma take svoboda projevu.

Za druhe ten svindl s temi dvanacti korunama z KW me take fascinuje, a jsem udiven,
jak to vsechno financne zvladnete, kdyz v USA to stale nemohou rozjet.
Climate exchange v Chicagu je pred bankrotem s akcii za 5 centu! V USA tem carbon creditum
rikaji "Cap & Trade scam of the century"

Jeste ze jsi mi prozradil, ze NASA uz meri teploty zemekoule 100 let, tady mi lzou, kdyz tvrdi, ze "NASA was established by the National Aeronautics and Space Act on July 29, 1958", a tvrdili, ze je to kvuli tomu dostat se do vesmiru a ne merit klima. Kdyz Soveti vystrelili Gagarina, tak to zpusobilo v USA paniku, protoze Rusaci dokazali, ze mohou dopravit atomovku do Washingtonu a Amici na odvetu nemeli nic!

Takze tech sto let mereni uradem NASA zapomen. A vyrazit me odsud muze pouze Lukas Petrik!
A ty, kdyz te moje napady tak nadzvedavaji, tak to necti!


http://wattsupwiththat.com/2010/08/31/chicago-climate-exchange-devalues-50-new-record-low/
Re: Za průšvih s fotovoltaikou může Fischer. Věděl, jak to dopadne, zlobí se Drobil
(Dan, 13.11.2010 18:12:44)
Odpovědět
Lidstvo měří teploty 123 let, ne NASA, na NASA jsem se tohle dčetl, chápeš ??

NASA zvedřejnuje grafy měření nejenom svoje ..

zase ses pošmikl.. debata s tebou je k ničemu..
Re: Za průšvih s fotovoltaikou může Fischer. Věděl, jak to dopadne, zlobí se Drobil
(Kalous, 13.11.2010 19:05:30)
Odpovědět
Dane nekecej a místo americké NASA si čti údaje z pražského Klementina. Zde se začalo měři systematičtěji od roku 1752 (tj. před 258 lety - ale posbíraly se i údaje o 50 let starší) - od r. 1775 je měření přísně systematické. A lidstvo teploty měří spíše než 123 let 1230 let, spíše mnohem více - jen odlišnou technikou a nezůstaly záznamy. Dane ty jsi skutečně ještě ješitnější a moudřejší než Klaus. Jako klimatologové a archeologové by jste mohli oba dostat Nobelovu cenu.
Re: Za průšvih s fotovoltaikou může Fischer. Věděl, jak to dopadne, zlobí se Drobil
(Kalous, 13.11.2010 19:12:25)
Odpovědět
Pozn.: klasické měření teploty na základě roztažnosti kapalin v přímé úměře s teplotou se v Evropě provádí 300 max. 400 let, Číňané stejně jak s kompasem v tomto byli dál, ale momentálně odkaz nenacházím.
Re: Za průšvih s fotovoltaikou může Fischer. Věděl, jak to dopadne, zlobí se Drobil
(Dan, 13.11.2010 19:19:24)
Odpovědět
to jsou zdroje z NASA :-)))

123 se tam uvádí... jako průkazné měření..

běž se hádat s NASA ne semnou
Re: Za průšvih s fotovoltaikou může Fischer. Věděl, jak to dopadne, zlobí se Drobil
(Kalous, 13.11.2010 20:48:55)
Odpovědět
Nemám zájem se hádat s NASA ani s tebou. Americké zdroje jsou americké, někdy mohou být naše zdroje informací lepší než jejich. U nás jsou měření systematická a průkazná na Klementinu od r. 1775 tj. asi p 100 let více. Jde ale o místní měření - z hlediska průběhu vývoje teplot na Zemi je nutné měření v různých částech světa v různých zeměpisných šířkách, korekce na nadnořskou výšku nebo místní vývojové řady. Pak možná může být ten Váš údaj z NASA reálný. Ale nedávno zde jeden v.ůl na základě "měření NASA z družic" obhajoval, že se ochlazuje a přibývá ledu na pólech. Jestli ta NASA nepracuje jak nedávná komise EU pro klimatické změny, která svůj protokol vědomě zfalšovala.
Re: Za průšvih s fotovoltaikou může Fischer. Věděl, jak to dopadne, zlobí se Drobil
(Dan, 13.11.2010 20:55:45)
Odpovědět
to nejsou zdroje z NASA to měření, to jsou průměry s nimiž NASA pracuje a považuje je za věrohodné a taková data máme k dispozici jen a pouze 123 roků.


Jsou tam grafy, ale to už píšu po x tééé ..
Re: Za průšvih s fotovoltaikou může Fischer. Věděl, jak to dopadne, zlobí se Drobil
(Kalous, 13.11.2010 21:05:18)
Odpovědět
Tak napiš lidstvo měří prokazatelné teplotní průměry na Zemi 123 let (což je použitelné ke grafům o tepotním vývoji) a ne lidstvo měří teplotu 123 let, což je blbost.
Re: Za průšvih s fotovoltaikou může Fischer. Věděl, jak to dopadne, zlobí se Drobil
(Gille, 13.11.2010 19:21:57)
Odpovědět
Dan má pravdu, teplotní průměry na planetě jsou evidovány teprve 123 roků.
Když něco nevíte Kalousi, neurážejte lidi a více čtěte !
Re: Za průšvih s fotovoltaikou může Fischer. Věděl, jak to dopadne, zlobí se Drobil
(Kalous, 13.11.2010 20:55:28)
Odpovědět
A ty se Gile nauč číst!!! Dan píše "lidstvo měří teploty 123 let" což je blbost, jen naše Klementinum je měří o asi 100 let dříve. Když něco nevíte, nehlaste se k tomu - a ještě důrazně.
Re: Za průšvih s fotovoltaikou může Fischer. Věděl, jak to dopadne, zlobí se Drobil
(Dan, 13.11.2010 21:00:33)
Odpovědět
Ne Gille má pravdu, to měření, samozřejmě že mluvím o celosvětovém globálním průměru,který se sleduje přes sto let...

řeč je přeci o global warmingu Kalousi.. to je jasné ne ?

Naco ti je Klementinum ??????????

Ikdyž mezi námi i tam už padly letos a loni rekordy :))

Možná i pračlověk něco měřil, ale to mě nezajímá :-)
Re: Za průšvih s fotovoltaikou může Fischer. Věděl, jak to dopadne, zlobí se Drobil
(Kalous, 13.11.2010 21:20:43)
Odpovědět
Jo souhlas - Klementinské měření je něco jiného jak sledování teplotních průměrů na celé Zemi a dá se použít k hypotezám o vývoji zemského klimatu..Klementinské tak akorát o lokálním teplotním vývoji ve středních Čechách.
Re: Za průšvih s fotovoltaikou může Fischer. Věděl, jak to dopadne, zlobí se Drobil
(Dan, 13.11.2010 19:28:37)
Odpovědět
Už jsem několiokrát řekl že nemám tolik arogance, abych si dovolil na tak závažnou věc mít svůj pevný názor jako má Klaus..

Warming existuje, přesvědčila mě NASA to je instituce které věřím, ne marxistickému proofovi, tomu s enedá věřit ani jeho sexuální orientace :))

Jako vědecké vidím podklady odkdy se měří po celé planetě teplota počítají průměry, to je 123 roků letos !

Co se týká událostí starých 25000 let, vychylování země a podobných fantasmagorijí to jsou verneovky, to mě nechává naprosto chladným, to není žádná věda.

Vliv člověka na warming je jin. věc, to je něco co zatím seriozně vědci neprokázali, já si myslím osobně že jistý vliv nato máme ale netroufám si říct jaký.

Klaus to ale ví přesně, žádný ! :))
Re: Za průšvih s fotovoltaikou může Fischer. Věděl, jak to dopadne, zlobí se Drobil
(cook, 13.11.2010 20:06:54)
Odpovědět
Dane já se nebavím o vívoji starém 25 000 let,ale 1000 let.Na což samozřejně důkaze jsou.Jen vám ale nevyhovují tak se je snažíte popřít.Což je to jediné co tak můžete sělat.
Re: Za průšvih s fotovoltaikou může Fischer. Věděl, jak to dopadne, zlobí se Drobil
(Dan, 13.11.2010 20:57:49)
Odpovědět
a jaké to důkazy máme ze 1000 leté historie, ted mi uniká oco jde...



já nepracuju s vyhovuje nebo nevyhovuje, ale s fakty, to je moje deformace z práce... čísla mě zajímají, taková co mi může někdo okamžitě prokázat, hypotézy nepovažuju za vědu.
Re: Za průšvih s fotovoltaikou může Fischer. Věděl, jak to dopadne, zlobí se Drobil
(Ida, 13.11.2010 20:22:28)
Odpovědět
A co HARP milý Dane ? Pořád nic?
Re: Za průšvih s fotovoltaikou může Fischer. Věděl, jak to dopadne, zlobí se Drobil
(Kalous, 13.11.2010 21:00:41)
Odpovědět
Jo Dane - buď vědecký a ne jak Klaus. Před tím jsi psal že lidstvo měří teploty 123 let (skutečnost asi 300 let) - nyní píšeš že lidstvo měří teplotní průměry po celé planetě 123 let - s tím souhlasím. Ale je to úplně něco jiného! a také jinak použitelného -
Re: Za průšvih s fotovoltaikou může Fischer. Věděl, jak to dopadne, zlobí se Drobil
(Dan, 13.11.2010 21:04:33)
Odpovědět
dobře, tak jeden rok je to ryba, druhý savec, třetí to neexistuje :)))

Fakt toho nechme, protože taková sra.čka jako je archeologie tou nemá smysl se zabývat ani vteřinu, nemohou totiž prokázat ani desetinu toho co tvrdí.. už jako malé děti jsem se ptal otce, jak tati ví že ten dynosaurus měl takovou barvu a on odpověděl, oni neví dany nic

tečka
Re: Za průšvih s fotovoltaikou může Fischer. Věděl, jak to dopadne, zlobí se Drobil
(Dan, 13.11.2010 21:06:43)
Odpovědět
prosimtě já tu píšu celou dobu o global warmingu, co sem pleteš lokální měření, to může být klidně staré už od dob egypta nebo co já vím, koho to zajímá ??

Kdyby ses podíval na tu NASA k čemuž tě vyzývám už týden, nemluvil bys okoze když já ovoze.

Josef my zase píše že před 123 lety neexistovala NASA, bože to sem to nafasoval partu trotlů...
Re: Za průšvih s fotovoltaikou může Fischer. Věděl, jak to dopadne, zlobí se Drobil
(Kalous, 13.11.2010 21:38:46)
Odpovědět
Spíš jsi trotl sám. . Věta je napsaná myšlenka - pokud si myslíš něco jiného než píšeš - je to Tvoje věc a jsi cvok. A je to nevědecké jako styl pana Klause. Přece má úplně jiný význam věta - lidstvo měří teploty 123 let - a věta lidstvo sleduje průměrné teploty ovzduší na Zemi systematicky 123 let. To je jak se bavit o koze jako o voze.
Re: Za průšvih s fotovoltaikou může Fischer. Věděl, jak to dopadne, zlobí se Drobil
(Iza, 13.11.2010 22:15:49)
Odpovědět
Ty neumíš a nechceš se podívat jinam? Global Warming šokuje jen danové poplatníky.
Re: Za průšvih s fotovoltaikou může Fischer. Věděl, jak to dopadne, zlobí se Drobil
(Iza, 13.11.2010 23:27:59)
Odpovědět
Odpověz na HÁRP, zbabělý potírači moudra. Máš snad strach?
Re: Za průšvih s fotovoltaikou může Fischer. Věděl, jak to dopadne, zlobí se Drobil
(Data, 14.11.2010 0:07:24)
Odpovědět
Proč pořád melduješ měření NASA? Tvoje chudoba ducha nezná as mezí. Pravdivé a lepší je opravdu i v Klementinu..