reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Vladimír Hučín - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Petr Hájek: Unie se rozpadne. Evropská i americká. S pomocí Boží a navzdory Havlům a dalším neomarxistům

Autor: Lukáš Petřík | Publikováno: 17.11.2010 | Rubrika: Rozhovory
Ilustrace

Přinášíme rozhovor se zástupcem vedoucího kanceláře prezidenta republiky Petrem Hájkem o boji proti nové neomarxistické totalitě a za svobodu a národní suverenitu.

 

Britský europoslanec Nigel Farage tvrdí, že EU není reformovatelná, protože od počátku bylo v úmyslu „otců zakladatelů“ vytvořit jeden stát – Spojené státy evropské. Souhlasíte s ním?

Určitě je to tak. Reformovat tyto věci vůbec nejde. Komunismus také nebylo možné reformovat. Tyto velké sociálně inženýrské projekty jsou nereformovatelné, protože od počátku jsou poznamená nějakou ideologií. Evropská unie je v podstatě Bismarck a museli bychom jít až tam. Nedávno jsem mluvil s jedním člověkem, jehož jméno nemohu prozradit, ale není bezvýznamný. Ten si myslí, že Evropská unie už není. Že už se rozpadla, ale že to zatím není vidět. S tím já nesouhlasím. Já si myslím, že Evropská unie je a ještě pěkných pár let bude. Ale o tom, že bychom z ní měli odejít, jsem bytostně přesvědčen.

Myslíte si, že se EU rozpadne? Případně kdy?

Nemyslím si, že se to stane dříve než na stoleté výročí bolševické revoluce z roku 1917. Při oslavách stoletého výročí bolševické revoluce tu Evropská unie ještě bude a my v ní. Myslím, že se něco podstatného stane do dvou let. Ale to ještě nebude ten konec, řečeno slovy Zjevení svatého Jana.

Inspirován Margaret Thatcherovou jste nazval EU Socialistickou internacionálou Čtvrté říše. Proč?

Margaret Thatcherová pro to měla významné důvody. Thatcherová patří ještě k těm politikům, kteří viděli v historii kontinuum. Byla zděšena tím, co Gorbačov udělal. Jak za jednu marku povolil sjednocení Německa. Bývalý německý kancléř Helmuth Schmidt prohlásil: „musíme postavit Evropskou unii, nebo Německo znovu začne válku.“ Této obavě německých demokratů rozumím, ale ta cena, kterou za to platíme, je nesmyslná, a je to opět jenom konstrukt, který nevychází z přirozených věcí. Pokud Thatcherová označila EU za Čtvrtou říši, tak to souvisí s tímto výrokem. Ona si uvědomuje toto nebbezpečí. To není žádné hanlivé pojmenování, to je deskripce. To, že si to veřejnost neuvědomuje, je dáno především blokádou mainstreamových médií.

Dá se to přeložit tak, že tedy podle vás a Margaret Thatcherové nevzniklo evropské Německo, nýbrž německá Evropa?

Velmi zjednodušeně se to tak dá říci, ano. Jako slogan to může platit.

Na vaší chalupě vlaje vlajka jižanské Konfederace. Proč zde máte tam máte takový kontroverzní symbol?

Já jsem na tom stožáru měl původně jenom českou vlajku. Vyvěšování národní vlajky u svého domu je hezký zvyk a nemusí to dělat jenom Američané. Pod to jsem si umístil vlajku Konfederace, protože to velmi přesně analogizuje náš problém. Protože se ta Konfederace se nikdy vnitřně nepřipojila k Unii a domnívám se, že dojde k rozpadu Spojených států v tomto slova smyslu, že bude opět Konfederace Konfederací. Všechno k tomu směřuje. Já tím chci jen připomenout, že i my bychom si z toho měli vzít nějaké memento a poučení a vědět, že nic není na věky, ale český stát je tady více než tisíc let, takže ten má šanci, že ještě nějakou dobu přežije, ale Evropská unie tu je let pár a již má smrtelné křeče.

Myslíte si, že jako podobně byla v Americe válka Severu proti Jihu, může hrozit v Evropě válka mezi státy? Mezi Bruselem a státy hájícími svou suverenitu?

To je romantická představa. To platilo v netechnologické etapě této civilizace. Všude v Evropě i v Americe přibývá špehování všeho druhu. Brzy bude každý obyvatel Evropy tak pod kontrolou, že něco takového v tomto slova smyslu nebude možné. Pokud by něco takového nastalo, tak ten zásah bude, abych tak řekl, elektronický. Bude to spíše policejní akce spíše než válka proti neposlušnému regionu. Bude to mít spíše technologickou podobu. I když nejde vyloučit nějaký lidový odpor, ale ten by musel nastat ve velkých zemích jako je Itálie či Španělsko.

Hovořil jste o tom, že je hezkým zvykem vztyčovat národní vlajku. Co pro vás znamená slovo vlastenectví?

To je základní důvěra v kořeny společnosti, ve které jsem se narodil a jejíž kulturu, jejíž historii a jejíž špatné i dobré věci nesu v sobě jako jeden člen ten velké rodiny, kterou je národ. Vlastenectví je v podstatě totéž, co je loajalita k rodině. Je to jenom větší rodina je trochu jinak organizovaná. Jako má člověk mnohé výhrady k tomu, co dělá třeba jeho teta, tak když je tetě špatně, tak za ní jedu a starám se o ní a všechno jde stranou. Uvnitř naší větší rodiny se také můžeme dohadovat o všem možném, ale když jde o základní věci, o věci bytí a nebytí, tak potom jde všechno stranou. Rodina je strašně důležitá. Jsem člověk, který věří v kontinuitu a pevně věřím, že se ji nepodaří změnit v diskontinuitu-jeden z hlavních pokusů havlismu je vytvořit diskontinuitu- tak v tomto slova smyslu jsme vlastenec a vedu k tomu své děti a pokládám to i za strašně praktickou věc. Poslední větou, kterou nemůžu neříct je, že jsem přesvědčen, že národy nevznikly náhodou. Národy mají transcendetní vazby. I to je jeden z velice důležitých důvodů, proč si myslím, že slovo vlast má vyšší než jen praktický význam.

Je vůbec možné mezi Německem a Ruskem ubránit suverenitu tak malého státu, jako je Česká republika?

Myslím si, že určitě ano. Model evropského hospodářského společenství, v němž jsou silně propojeny ekonomické vazby a odstraní se celní vazby, ale stát je stále definován tím, že si vydává své vlastní zákony, že má svou vlastní armádu a spojenecké svazky, které si určí a je legislativním suverénem na svém území, tak to udržet lze. Naopak bych řekl, že toto je budoucnost, že si cokoli jiného myslet je nesmysl, protože jinak to fungovat nebude. Vždycky jinak potom nastane slavný Stalinův kotel národů, kde se sice můžete snažit národy stlačovat dohromady, ale protitlak bude stále větší a větší. A to může nakonec vyústit v nějakou katastrofální situaci, kterou si velmi nepřeju. To je hlavní důvod, proč se veřejně takto stavím proti evropské centralizaci a unifikaci.

Nepomohla by naší bezpečnosti a ubránění suverenity vlastní jaderná zbraň?

Myslím si, že ne. To bychom se dostali do situace „myš, která řvala“. My nejsme Izrael. Nejsme tímto typem země. Komu bychom tím hrozili a kde bychom sebrali nosiče? Na evropském kontinentu je jaderná zbraň už úplný nesmysl, protože to zničí všechny. Odstrašující význam to mělo v bipolárním světě, ale ve chvíli, kdy je svět stále propojenější, by to bylo legrační. Naší zbraní musí být naše duše a naše víra. To je mnohem nekonečně víc než všechny jaderné zbraně dohromady. Protože „když Bůh s námi, kdo proti nám?“, jak říká svatý Pavel.

Je EU pouze součástí širší tendence vytvořit celosvětovou vládu, tzv. Nový světový řád? A globální oteplování a globální ekonomická krize záminkou?

Zcela nepochybně. Nový světový pořádek, nová světová vláda se rodí zcela otevřeně nezastřeně, už to není žádné tajemství. G20 je jasným zárodkem této světové vlády a nikam jinam to nevede. Ale ještě bychom si měli říct, proč vlastně být proti světové vládě. Pokus o světovou vládu je pokusem o světovou totalitu. Dokud my jsme žili v totalitě, tak byla nějaká alternativa. Mohli jsme říct tam za hranicemi je nějaká pochodeň svobody. Pak nebude nic, nebude žádná alternativa.

Václava Havla jste ve své knize Smrt ve středu označil za radikálního neomarxistu. Z jakého důvodu?

Protože je radikální neomarxista.

Jak se to projevuje?

Poněkud to zjednoduším. Je vůdcem, nebo spíš symbolem, vůdcem už vlastně ani ne, určité ideologie, která poučená neúspěchem reálného komunismu, reálného socialismu se transformovala do radikálních hnutí jako jsou zelení a podobně, které mají hluboce marxistickou podstatu. Proč, to je na delší analýzu, ale je to tak. Havlismus dnes představuje jedno křídlo snahy vytvořit světovou vládu. To je právě jedno křídlo a jeden ideový zdroj snahy vytvořit a ospravedlnit Nový světový řád. To je naprosto zřejmé. Havla nijak jinak charakterizovat nelze. Ale je to pomocné vyjádření, protože marxismus je ve své podstatě mrtvý, ale nový marxismus, který vychází z obdobné ideologie, z obdobného vidění světa a navléká si nové barvy a nové svetry, nové masky, je zde a Havel je jedním z jeho čelných představitelů a čelných symbolů.

Českou televizi jste zase označil za skanzen bolševismu. Proč?

Počínaje obludnou organizací celé té věci přes neskutečný počet externích i interních zaměstnanců a celým jejím řízením po ideovou náplň jde prostě o skanzen bolševismu. Formy s obsahy obvykle často souvisí. Česká televize stojí na dvou ideových pilířích. Tím prvním je nevídaná a unikátní, i ve srovnání se všemi zeměmi, kde tu obludnost zvanou veřejnoprávní televizi mají, exploatace jediného postoje a tím je právě havlismus ve všech svých podobách. Druhým je extrémistické bolševické svazáctví. Nemůžete být v této televizi a nebýt svazák, to nejde. Svazáctvím myslím utkvělou představu, že stokrát opakovaná lež se stává pravdou. To zdaleka nebyl vynález Goebbelsův, to je vynález bolševiků, který Goebbels převzal. Dalším principem je Leninův postoj, že ´ze všech umění je pro nás nejdůležitější film´- rovná se televize.Česká televize podle těchto principů postupuje. Je to indoktrinace na indoktrinaci, mystifikace na mystifikaci, která se už stala fenomenální. Jenom když si vezmete ten nekonečný seriál různým způsobem z různých stran opracovávané busty Václava Havla ve všech možných revolucích, porevolucích, seriálech... Teď běží zase První rok demokracie. Jen ty upoutávky, které vám vtloukají do hlavy, jsou přece tak neskutečné. Vývěsním štítem havlistické neomarxistické propagandy jsou Otázky Václava Moravce, které jsou prý zosobněním postoje ke světu, který se snaží uzurpovat veřejný prostor za peníze daňových poplatníků.

Mediální prostor je podle Vás z definice levicový a jiný nebude. Jak se s tím dá bojovat?

Já bych to upřesnil. Myslím tím mediální prostor ve smyslu mainstreamových médií. Říci, že všechna média jsou nalevo, prostě není pravda. Mainstreamová média ale levicová jsou, tedy z 99 procent. Bojovat se s tím dá dvěma způsoby. Za prvé individuální, kdy na vás něco působí a vy se tomu bráníte. Vycházet z toho, že tam je všechno lež a udělat to obráceně, že tudíž pravda je na opačné straně. Moc se nezmýlíte. Druhým způsobem, je jak se bránit celospolečensky. Velmi jednoduše a velmi těžko. Rekonstrukcí občanských svobod. Ve chvíli, kdy tu bude svobodný tisk, ve chvíli, kdy tu bude znovu svoboda slova a tak dále, tak máme strašně nakročeno k tomu, aby vznikla aspoň alternativní silná struktura. Třetí možnost je bojovat metodami svých protivníků, ale to se mi dost hnusí. To by znamenalo indoktrinovat, mystifikovat a tak dále, ale to by popíralo samu podstatu našeho boje za svobodu.

Kdybyste měl česká mainstreamová média seřadit podle jejich levicovosti. Máte nějaký žebříček?

Ono to už takto jednoduché není. Ono to nelze řadit dle kritéria levicové-pravicové, ale podle toho jak moc a hluboko mystifikují. Podle toho, do jaké míry uskutečňují svou vizi budoucího uspořádání společnosti. Kdybychom toto nazvali levicovostí, tak v tomto smyslu jednoznačně vítězí Česká televize a veřejnoprávní média jako taková a z těch tištěných jednoznačně nejbolševičtější jsou Mladá fronta a Lidové noviny, které se střídají na vedoucím postu a teď se na ně hodně dotahují Hospodářky. Respekt je věcí sui generis udělanou pro určitou mocenskou skupinu, která má bakalovské zájmy a kterým vadí některé symboly, jako je Klaus a podobně. Těm nejde vůbec o nic. Ti mají mocenské zájmy a stojí někde úplně stranou. To je absurdita, ten respektovský svět.

Také jste napsal, že bushovský neokonzervatismus Topolánkovu ODS brutálně infikoval a metamorfoval. Myslíte si, že po odchodu Mirka Topolánka dochází v ODS k jisté dezinfekci? ParlamentnímListům.cz jste před časem řekl, že Petr Nečas dává jistou naději k reinkarnaci pravicového étosu této strany a že, pro něj pojem pravice není prázdným pojmem.

Nevím, jak to probíhá v ODS. Ale myslím si, že Petr Nečas je člověk nejhlouběji zakotveným v těch původních ideových kořenech ODS. Nevím ovšem, jestli bude mít dostatek síly v tomto slova smyslu ODS změnit. Už tím, že je premiérem, ji trochu mění. Jemu samotnému nepodsouvám žádné jiné úmysly než tyto. Jestli na to bude mít dost sil, aby se ODS opět stala pravicí, uvidíme. On se o to určitě vážně pokouší.

Jste kritikem neokonzervatismu, který má levicové kořeny. Znáte paleokonzervativce Pata Buchanana? Četl jste jeho knihu Smrt západu?

Ano. Já mám Buchanana rád. V každém případě jeho pohled je z druhé strany oceánu. Velmi stručně řečeno: myslím si, že problém je ještě hlubší, než se on domnívá, je hlouběji založen, ale v principu s ním souhlasím.

Myslíte si, že lze ještě západní křesťanskou civilizaci a občanské svobody zachránit? Jak?

Absolutně ano. Jsem si tím naprosto jist. Kdybych si to nemyslel, tak se odstěhuju na chalupu a nebudu už chtít mít nic s tím, co se tu děje, společného.

Co by podle vás měli dělat zastánci svobody, národní suverenity a demokracie, aby nová totalita nezvítězila?

V zásadě a v principu je potřeba nebýt lhostejný a nerezignovat. Takových totalitních pokusů už tu bylo v historii tolik, tvářily se jinak, ale vždy šlo o to zbavit člověka svobody, kterou je nadán Stvořitelem. Souboj o obnovení lidské svobody a její obnovení je hybatelem tohoto světa.

Myslíte si, že je možné samotné obnovení svobod bez křesťanského základu?

Vyloučeno. Musí to s tím souviset, protože je to návrat ke kořenům. My ty kořeny máme a svobody jsou na nich postavené. Tato civilizace je daleko méně helenistická, než si myslí. Svými kořeny je daleko křesťanštější. Křesťanství bylo alternativou k helenismu a přineslo zásadní změnu. Bez křesťanství je to vyloučeno, to nejde. V tom okamžiku máme jen horizontálu a v ní se kolíbáme a rozpadáme. Ve chvíli, kdy vztyčíte vertikálu, tak máte ten pevný kříž, s nímž nehnete.

Kde berete ten optimismus, když lidé přestávají věřit v Boha?

To je mylná interpretace. Jenom sám podléháte mediálnímu světu, který to takto tvrdí stejně jako tvrdí, že si všichni dnes myslí, že darwinismus je platná teorie. Společnost prochází složitým obdobím, kterým procházela ruská společnost v 19. století, kdy ztrácí Boha a pak přijde strašný úder komunismu, který vede k nalezení kořenů. Ano, tato společnost zřejmě potřebuje úder a ten asi přijde, aby se zatřásla, vzpamatovala se a šáhla do tmy a nahmátla svůj kořen.

 

 



 

reklama
11635 čtenářů | 123 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Petr Hájek: Unie se rozpadne. Evropská i americká. S pomocí Boží a navzdory Havlům a dalším neomarxistům
(vizír, 17.11.2010 1:14:59)
Odpovědět
Křesťanství byl pokus helenizovaného žida Ježíše helenizovat(tj.zcivilizovat) barbarské primitivní nenávistné pouštní nomády - tento pokus nevyšel.

"Tato civilizace je daleko méně helenistická, než si myslí."
- naopak je mnohem více helenistická než si myslí .. díky "bohu"

"Svými kořeny je daleko křesťanštější." - protože je helenističtější

"Křesťanství bylo alternativou k helenismu a přineslo zásadní změnu."
.. nesmysl, nikoliv alternativa ale dejme tomu doplnění, možná že platí že kř. bylo a je "helenismem pro masy", tj.to co inteligentní lidé řeší helenistickou filosofickou metodou(ať už sokratovskou, platonskou či aristotelovskou), tomu jsou masy učeny skrze náboženství
.. tj.především kombinace jednak konceptu "republika"(ústava +rovnost před zákonem) a za druhé "demokracie" (legitimní vláda většiny v rámci republikánského konceptu ústavnosti a rovnosti před zákonem)
.. obojí jsou antižidovské helenistické ideje par exellence proti kterým rasističtí(tj.apartheidně multikulturně antirepublikánští), fašističtí(tj.antidemokratičtí jakožto výrazná menšina neschopná v demokraciích prosadit legitimně svou agendu ) talmudičtí židé vedou válku už 3000 let ... a právě proto že vedou válku proti helenismu vedou válku i proti křesťanství
Re: Petr Hájek: Unie se rozpadne. Evropská i americká. S pomocí Boží a navzdory Havlům a dalším neomarxistům
(alfa27, 17.11.2010 8:15:25)
Odpovědět
Co měl Ježíš společného s Řeky a Řeckem?
Re: Petr Hájek: Unie se rozpadne. Evropská i americká. S pomocí Boží a navzdory Havlům a dalším neomarxistům
(Dan, 17.11.2010 13:47:18)
Odpovědět
Ježíš se narodil a celý život žil v říši římské, jejímž kulturně politickým jádrem je právě helenistické řecko.

Mnohé z Ježíšovýc myšlenek měly mnohem blíže k evropskému helenismu nežli Judaismu a i právě proto se ujaly v Evropě a ne Izraeli, což je největším důkazem příbuznosti.

Jestli Ježíš se od primitivních žiodů v mnohém odklonil, pak odklon křesťanství od Judaismu dokončil zcela sv. Pavel.

Křesťanství a judaismus jsou vzájemě naprosto nekopmatibilní kulury, coby náboženství stojí mnohy i nepřátelsky ostře proti sobě.

Židy lze bez nadsázky ještě dnes nazval asijskými barbary, kteří se ale díky Evropě a helenismu zcivilizovali, přejali demokracii a další evropské vynálezy a díky nim se částečně poevropštili.
Re: Petr Hájek: Unie se rozpadne. Evropská i americká. S pomocí Boží a navzdory Havlům a dalším neomarxistům
(Hardy, 17.11.2010 22:10:20)
Odpovědět
Máš nepřesné informace. Ježíš Nazaretský se narodil v Nazaretu v starověkém Izraeli okupovaném Římem. Na rozdíl od původního židovství, které bylo výlučně zaměřeno jen na židy, Ježíš propagoval křesťanství jako náboženství pro všechny. Tedy pro židy i ostatní národy.Sv. Petr a sv. Pavel, původně Šimon a Saul, žili víceméně souběžně, znali se a přeli se jak dál pokračovat v křesťanství.
Původní křesťané /sv.Petr/ byli židé, kteří křesťanství razili nejdříve pro židy, ale /sv.Pavel/ nebo Pavel z Tarsu, byl původeně rabín,pak křesťan, profesí krejčí, údajně šil hlavně stany. ten se snažil získat pro křesťanství dalčí národy, hlavně římany a měl úspěch hlqavně u chudých a i propuštěných otroků v Římě. Všichni tito výrazní židé-křesťané byli zabiti, Ježíš za Piláta, a Pavel s Petrem za Nera, kdy byli křesťané obviněni, že zapálili Řím. Jsou dohady, že požáry nechal založit Nero, protože chtěl místo starých budov vybudovat nové velkolepé centrum, ale pak se jim požár vymkl z rukou a rozšířil se na velkou část Říma.
Navíc zabití ukřižováním byl starý římský zvyk poprav. Jinak Římané inspirováni starověkým Řeckem vytvořili velkolepou civilizaci, kterou rozšiřovali dál do světa, tomu se říkalo helenizovat /pořímšťovat/. Průšvih u této civilizace byl, že byla příliš závislá na otrocích, a parodoxně po přijetí křesťanství tuším za Konstantina, v říši římské, se říše začla postupně pomalu drolit. Římani totiž sami moc "nemakali", na to měli otroky a když začla i upadat armáda a na severu nástup hopuževnatých germánu a na východě silných peršanů, řím se začal postupně smrskávat, rozdělila se východní a záp. část římské říše a západní řím zqanikl okolo roku cca 500, východní o dost později.
Co spojuje židovství, křesťanství a islám, víra ve stejného Boha, monoteistického Boha, v Boha, kterého nikdo neviděl a ani neuvidí. Proto tato podoba, a i židovský původ křesťanství tolik vadilo nacistům, konkrétně Hitlerovi, kdy byl rozhodnut, že po "vítězné" válce náboženství zruší.
Re: Petr Hájek: Unie se rozpadne. Evropská i americká. S pomocí Boží a navzdory Havlům a dalším neomarxistům
(Dan, 17.11.2010 22:42:21)
Odpovědět
Trvám na všem co jsem napsal, Ježíš žil na území římské říše, neboť tehdejší judsko atd. bylo nedílnou součástí této říše, důležité je ještě doplnit, že nehovořil hebrejsky, ale aramejsky.

1/Název Jezus Kristos je řeckého původu.

2/ stejně jako je originál nového zákona jako celku ve stařečtině, do hebrejštiny a aramejštiny byl přeložen až mnohem později.

3/Symbolem křesťanství je Kříž - římský mučící nástroj na němž se i popravovalo /židé stejně jako muslimové kamenují/

4/ zcela zásadní až nepřátelské, protichůdné rozpory obou kultur vedly sv.Pavla k naprostému zásadním odklonu od tzv. židokřestanství sv. Petra, neboť jak sám Pavel řekl takto nebude přijato v římě.

Už v té době byl v Evropě a tudíž i římě velmi silný antisemitismus.

5/ origines /řek/ vytvořil Hexaplu, Jeronimus /říman/ Vulgatu

Aź evropané, zejména řekové ale i římané začali bibli šířit písemnou formou, byli totiž narozdíl od židovských barabarů vzdělaní, ústní podání v MAlé Aii přinášelo velké problémy a nakonec církve v Asii většinově budto uplně zkrachovali nebo jsou bezvýznamně maličkaté, centrem křesťanství se stala Evropa, přirozeně, vyspělý a bohatý kontinent.

Barbarům zbyl judaismus a později islám.
Re: Petr Hájek: Unie se rozpadne. Evropská i americká. S pomocí Boží a navzdory Havlům a dalším neomarxistům
(Ales, 18.11.2010 10:10:43)
Odpovědět
Omlouvám se, že to čtu jen zběžně, ale jednu poznámku si neodpustím, Ježíš je bezpochyby jméno hebrejské a Kristus- Christos je jeho titul, je to řecká varianta titulu Mesiáš - Pomazaný
Re: Petr Hájek: Unie se rozpadne. Evropská i americká. S pomocí Boží a navzdory Havlům a dalším neomarxistům
(Dan, 18.11.2010 16:12:11)
Odpovědět
Joše je hebrejsky a mesiah a kristos opravdu není žádná varianta, nýbrž zcela jin. řecký výraz.

jezus Kristos je opravdu řecky a také se tato spřežka vyskytla prvně v řecké veri bible, protože hebrejské knihy nikdy takto spasitele nepojmenovali.

Nový zákon byl sepsán v řečtině coby celek a později přeložen vč. kristova celého pojmenování do hebrejštiny, starý zákon hovoří o pomazaném masiah, nikdy o jezus Kristos - tento název je originálem řečtina.
Re: Petr Hájek: Unie se rozpadne. Evropská i americká. S pomocí Boží a navzdory Havlům a dalším neomarxistům
(Dan, 18.11.2010 16:30:43)
Odpovědět
a ještě dodatek..

1/Ježíš se jak už jsem uvedl narodil a celý život žil v římském protektorátu.

2/ Nehovořil vůbec hebrejsky nýbrž aramejsky

3/ pravděpodobně byl stejně jako Jan křtitel členem helenistické sekty /mnohé antižidovské názory tomu nasvědčují/

4/ část života prožil v Palestině - římský protektorát.

5/ dle židovských knih to byl syn římana - řeckého vojáka a nebyl čistým židem


To jenom tak pro doplnění vzdělání.
Re: Petr Hájek: Unie se rozpadne. Evropská i americká. S pomocí Boží a navzdory Havlům a dalším neomarxistům
(Hardy, 18.11.2010 20:20:41)
Odpovědět
Aramejština byla tehdy jakási "latina" středního východu, mluvili s ní tehdejší vzdělanci a i mnoho židů, protože hebrejština byla téměř mrtvým jazykem, tehdy.

Jinak k útokům židů na křesťany dle talmudu, to dělaly naprosto nerozdílně všechny tyto monoteistické naboženství, každý proti každému. Ostatně dnes to zažíváme i v Evropě, hlavně západní Evropě. A muslimové nejsou žádní beránci, my křesťané také v minulosti nebyli.
Re: Petr Hájek: Unie se rozpadne. Evropská i americká. S pomocí Boží a navzdory Havlům a dalším neomarxistům
(Dan, 18.11.2010 22:00:32)
Odpovědět
S tou armějštinou je to pesně naopak, mluvila s ní menšina lidí většina hebrejsky a zatímco hebrjština se rozšiřovala a rozšiřovala, armějsky dnes mluví jenom malinkaté skupinky.

Podle mnoha pramenů Ježíš židovštinu neovládal vůbec.

Jinak s vámi souhlasím, tyto 3 zcela odlišné náboženství, z nichž 2 jsou kulturami příbuznými - muslimové a židé, čili děti abrahámovi z malé asie se nenávidí odjakživa.
Re: Petr Hájek: Unie se rozpadne. Evropská i americká. S pomocí Boží a navzdory Havlům a dalším neomarxistům
(ales, 19.11.2010 19:47:08)
Odpovědět
Já si doplním vzdělání velmi rád, Velký učiteli! Ale Ježíš je hebrejské jméno! nikoliv název, já nevím jestli se obvykle ptáte lidí jak se nazývají, spíše jak se jmenují, ne? Ale to jenom tak minochodem. A slovo Mesiáš - z hebrejštiny či Kristus z řeštiny má totožný význam Pomazaný a je to Ježíšův titul. A v podobě Ježíš je Kristus je vyznáním víry! Ty jsi Mesiáš Syn Boha živého Mt,16.16. Ale není to jeho jediný titul, např. slovo Syn použité Šimonem-Petrem je také titul, to znamená, že jeho význam překračuje obvyklý význam slova Syn. :)
Re: Petr Hájek: Unie se rozpadne. Evropská i americká. S pomocí Boží a navzdory Havlům a dalším neomarxistům
(Dan, 19.11.2010 22:33:52)
Odpovědět
Ale, a odkdy tehdy Hebrejština znala J :))


A/Jeden z výkladů říká tento vývoj:

1/ Yashua - hebrejsky
2/ IESOUS - řecky
3/ IESUOS - latinsky /vyskytuje se ve Vulgatě/
4/ JESUS - angličtina /v této verzi dnešní podoba existuje prokazatelně teprve od 14. století/

5/ Ježíš - česky


Společenství Ježíše a jeho žáků však mluvilo pouze aramejsky a neexistují žádné písemné důkazy o existenci takového jména v hebrejštině.

Také Pilátovi zápisy provedené v řečtině, latině a hebrejštině ho nepoužívají, celkově muž tohoto jména není zaznamenán v žádných hebrejských knihách té doby, proč ?

Protože židé mu takto neříkali.

B/ Další verze tvrdí že je to rize řecká spřežka vytvořená z hebrejského YAHVA- /bůch/ a ZEUS / nejvyšší bůch řecké mytologie/

YAZEUS - YAZUS atd.


řecké slovo CHRISTOS či latinské CHRISTUS má mnohem širší význam nežli hebrejské MASSIACH čili pomazaný a opravdu značí funkci.

Celý svět zná pojem JESUS CHRISTUS, ovšem výraz

YAHSUA MASSIACH jsem tedy ještě neviděl :-DD


Tvoje logika tedy nefunguje, je velmi primitivní a má velké trhliny, takto to přeložit nelze, první bible - nový zákon byli v originále starořečtinou a ta se naopak překládala do hebrejštiny a aramějštiny,

starší je tedy písemné označení ježíše krista řecké, nežli hebrejské v písemné podobě, přesně naopak než uvádíš bylo převedeno.
Re: Petr Hájek: Unie se rozpadne. Evropská i americká. S pomocí Boží a navzdory Havlům a dalším neomarxistům
(Dan, 19.11.2010 23:08:07)
Odpovědět
ještě doplním že název YAH-SHUA - YESHUA
je skratkou

/bůch zachránce/

je hebrejský nikoliv aramejský název a je pravděpodobně překladovým výrazem, který alexnadrijští a řečtí vzdělanci ve svých překladech ze starořečtiny do hebrejštiny použili, pro spasitele - tedy ježíše, v rámci srozumitelnosti pro židovské obyvatelstvo.

V původních řeckých originálech však byl používán pouze výraz CHRISTOS - čili kristus a jméno IESOUS obsahují až starší verze čili všeobecně známá spřežka Ježíš Kristus je mnohem mladšího data, prokazatelně písemě zaznamenaná až ve zdrojích VULGATY.

Tento výraz tedy jako celek nepoužívali židé nikdy, v jejich starých knihách nepíší o Ježíši ani zmínky, v těch novějších ho nazývají Ježíšem Nazaretským.

Ježíšem Kristem, čili Kristem ho nazývají oficiálně pouze křesťané nikoliv židé a tento název je původově rize řeckou záležitostí.
Re: Petr Hájek: Unie se rozpadne. Evropská i americká. S pomocí Boží a navzdory Havlům a dalším neomarxistům
(Dan, 20.11.2010 12:58:59)
Odpovědět
Je celkem komické, jak tu mnozí vyzdvihují židovskou vzdělanost, ale realita je taková, že drtivá většina židovského obyvatlstava neuměla číst ani psát a cetra vzdělanosti byla mimo Izrael, byla to Alexandrie a řecká a římská města !

Biblistika judska byla zcela výhradně ústbí vč. podání evagelijí, díky evropanům přešla do psané podoby a byla zpřístupněna i obyčejným lidem.


Hexapla - je řekem originesem první knižní vydání Bible, které mělo knižní i časově posloupnou podobu, chronologické uspořádání.

židé nedokázali a neuměli ani vyprodukovat logickou knihu.

Vyvolenost tohoto kočovného národa nespočívala vůbec v nějakých větších schopnostech, ale prostě byli vybráni, selhali a sklamali.
Re: Petr Hájek: Unie se rozpadne. Evropská i americká. S pomocí Boží a navzdory Havlům a dalším neomarxistům
(PetrW, 20.11.2010 16:09:42)
Odpovědět
Je celkém komické, když na téma "vzdělanost" jiných mluví kriticky někdo kdo sám zjevně nezvládl ani základní pravidla českého pravopisu a nenapíše větu bez toho aniž by tam namastil tři pravopisné hrubky.
Re: Petr Hájek: Unie se rozpadne. Evropská i americká. S pomocí Boží a navzdory Havlům a dalším neomarxistům
(Kalous, 16.10.2011 3:56:59)
Odpovědět
No to jsem čekal až se objeví nějaký inteligent, který nemá silné argumenty a tak napadne Danův pravopis. On možná lépe píše anglicky nebo německy než česky.
Re: Petr Hájek: Unie se rozpadne. Evropská i americká. S pomocí Boží a navzdory Havlům a dalším neomarxistům
(vizír, 17.11.2010 22:51:58)
Odpovědět
onen tzv. Ježíš byl členem sekty esejců což byli egyptsko-řečtí platonisté ... tolik o původu křesťanství
Re: Petr Hájek: Unie se rozpadne. Evropská i americká. S pomocí Boží a navzdory Havlům a dalším neomarxistům
(Dan, 17.11.2010 22:59:15)
Odpovědět
Zásadní, fatální a neslučitelné rozdíly popisuje kniha Talmud, kse je vysvětleno proč tyto 2 náboženství nikdy nemůžou být příbuznými.
Kniha Talmud dokonce vyzývá žida aby bojoval propi Křestanovi a v mnhém jde ještě ve své nenávisti dál nežl Korán.
Zásadní rozdíl je v nepřijetí Krista-boha, ústřední postavy křesťanství, která je pro judaismus pouhou figurkou heretika a podvodníka, proto židé nechali Krista zlikvidovat a podle jejich svatých knih se smaží v pekle.

Trojjedinost boží označují židé za klam a lež.

Příjmání Kristova těla při obřadu pak za kanibalismus a zrůdnost.

To však zdaleka není jediný rozdíl, ikdyž je fatální, židé např. mají posvátnou sobotu, křetané neděli, židé mají zcela jin. svátky, jin. kalendář. neevropské jin. písmo- jinak kultury /křestané používajíj uliánskou formu kalendáře a latinku-antická kultura a její základ/

židé mají nábožensky podloženu celou řadu higienických zvyků počínaje obřízkou končeje košer systémy - zde opět jasná příbuznost s ismlámem a neevropskost této abrahámovské asijské kultury.
židé velmi odszuzují sv. obrazy a sochy tipické pro křesťanství považují je za modlářství a v knize Talmud to označují za velký hřích rozpor s bohem.

narozdíl od křesťanství nebo žena v judaismu rovnocenou pozici s mužem kniha Talmud ji popisuje jako mužův majetek nesmící odporovat, při obřadech v synagogách je ženám vymezen jin. prostor od mužů..

Judaismus povoluje rozvody, křesťanství ne..

atd. atd.
Re:...Kniha Talmud dokonce vyzývá žida aby bojoval propi Křestanovi ...
(*), 18.11.2010 0:26:55)
Odpovědět
talmud je starší než křesťanství, proto by bylo jen velmi obtížně tam vmontovat nějaké nenávistné pasáže proti křesťanům, jedině v nějakém revidovaném brněnském vydání (kde mají s nenávistí dost zkušeností) :)
Re:...Kniha Talmud dokonce vyzývá žida aby bojoval propi Křestanovi ...
(Dan, 18.11.2010 8:26:44)
Odpovědět
projev analfabeta...



Talmud je sada knih významných Rabínů a mnohé jsou mnohem mladší než křesťanství, doporučuji např. Semínův článek Talmud zdroj nenávisti, ten je plný antikřesťanských citací..
Některé jeho knihy jsou ze4. 6. ale dokonce i 8. století našeho letopočtu.

za všechny výroky uvedu:



"Ježíš Kristus byl podvodník a šaman, který se v Egyptě vyučil umění léčit, za svoje rouhání skončil v Pekle, kde se smaží ve vlastních výkalech"

"zabij nejlepšího z Křesťanů, jedině tím zachráníš židovství"

" křesťané jsou sekta, která nám ukradla naši víru a snaží se jí zničit, naše odpověď musí být ovládnutí jejich světa a zničení"

"Marie byla děvka...."

" křesťané provozují kanibalismus jejich víra je falešná a pro žida nebezepečná"
Re:...Kniha Talmud dokonce vyzývá žida aby bojoval propi Křestanovi ...
(Dan, 18.11.2010 8:32:58)
Odpovědět
Já mám k dispozici vydání znojemské z roku 1937, poslední knihy jsou v něm datovány rokem 780 našeho letopočtu.

Talmud nemám přečtený celý ale už ted jsem nashromáždil 31 antikřestanských výroků.

Talmud jsem koupil na inzerát od staré paní, která byla pamětnicí likvidace znojemských židů a starý rabín jí knihu dal týden před transportem s tím že ona nebyla křestanka aon jí prosil at ji schová a neukazuje žádnému křestanovi.

Dal jsem za něj 1000,- Kč.
Jaký talmud máš ty ??? chytráku :-)
Re ... Jaký talmud máš ty ??? chytráku :-) ...
(*), 18.11.2010 19:11:06)
Odpovědět
žádný, nejsem bankéř (z Frankfurtu,nebo z Brna), abych si kupoval talmud za 1000Kč.

A proč pořád k těm nadávkám dáváš toho smajlíka? :-)
Jako že jsi milý člověk? Nebo co to jako znamená?
Re: Re ... Jaký talmud máš ty ??? chytráku :-) ...
(Dan, 18.11.2010 22:20:50)
Odpovědět
žádnou nadávku nevidím, jenom popis skutečnosti :-)

myslím že seš paranoidní blázen, už podle toho nicku.
Re:...Kniha Talmud dokonce vyzývá žida aby bojoval propi Křestanovi ...
(Kalous, 18.11.2010 14:21:00)
Odpovědět
K () z kázání rabína Ovadia Josefa (P 21.10.10) !Gójové se narodili jedině proto, aby nám sloužili. Kromě služby lidu Izraele jiné místo na světě nemají" K čemu jsou nám pohani potřební?" Budou pracovat, orat a žnout. My budeme sedět jako páni a jíst" Talmud, Korán i Bible je nejen náboženské čtení, ale i mravní kodex a životní filosofie. Nesaháš Brňákům ani po kotníky, naivo.
Re:...Kniha Talmud dokonce vyzývá žida aby bojoval propi Křestanovi ...
(ejka, 18.11.2010 16:11:36)
Odpovědět
Pánové, čtu sice zběžně, např. helenizace´= pořímštění, odkdy? Helada je Řecko....atd. Ale řekla bych, že před křesťanstvím tady nebylo vzduchoprázdno, jak někteří zapomínají. Křesťanství bylo evropským národům často vnuceno, když přestoupil panovník, nebo přímo mečem ve válce. Nic nového pod sluncem. Tak že pokud hledáte opravdu kořeny, musíte se vrátit až do pohanských dob.
Re:...Kniha Talmud dokonce vyzývá žida aby bojoval propi Křestanovi ...
(Dan, 18.11.2010 16:20:34)
Odpovědět
To je pravda, ale už starověk byl v antické evropě ve znamení kristianizace a fancká říše svatá nejmocnější na konytnetu toto šířila dál mezi germány atd.

Bez nadsázky lze říci že tu přez 1000 roků křestanství naroubované je na antiku, z pohanských kořenů toho mnoho nezbylo.

Vemte si jenom demokracii, republiku, senát, gymnásia, legie, latinku, římské právo, latinu ve vědě, filozofii matematicku atd. atd. samé řecko a řím..
no a křestanství je v tom výrazně též, pohanství či židovství bezvýznamně málo.
Re:...Kniha Talmud dokonce vyzývá žida aby bojoval propi Křestanovi ...
(Hardy, 18.11.2010 17:43:12)
Odpovědět
Teď jsem četl zrovna historii o Kukluxklanu. Ty by ses tam přesně se svou rétorikou schoval. Nebudu citovat, nestojí to za to, ale také myšlenky jako tvoje,černoši jsou naprosto odlišní, nikdy bělochům se nevyrovnají, jsou na podřadné práce atd.atd.
To je jak ta tvoje židovská retorika z roku jedna, dvě. Víš jak používáš zastaralý informace, fakt si myslíš, že nějaký žid. vědec nebo podnikatel, nebo třeba lékař se řídí názorem nějakého starobylého talmudisty. Tvůj rozhled se pohybuje něco mezi starověkem a středověkem, u brněnskýho finančníka zajímavá specializace.
Antisemiti byli, jsou a budou, to je reakce na žid. odlišnost. dříve více náboženskou, nyní více ekonomickou. Tady vycházelo dříve poměrně dost antisemitského tisku, ale víceméně to časem vymizelo, lidi to přestalo bavit kupovat, bylo to furt dokolečka. Úplně vyšuměl antisemitský tisk za první republiky a za okupace se k tomu češi nechtěli připojovat. Začlo po působit kolaboračně, kór jak se tušilo, že to němci projedou. Třeba na Mělníků na vinicích se točil v 44 film o sv. Václavovi, který byl ve film. scénáři mimořádně servilní k němcům. Čeští herci dělali vše možné, aby se tomu filmu vyhnuli, simulovali nemoce, úrazy atd. až roztočený film byl zastaven.
Ještě k tomu Kukluxklanu, míval po první světové až 6 mil. členů a sympatizantů, dneska se hrstka členů klanu schází soukromě na rančích, protože při veřejných vystoupeních, pokud jsou povoleny, jsou napadání černošskými Černými panthery a jinými černými organizacemi.
Xenofobie tvýho typu je středověk, sympatizanty sice najdeš, ale vždycky to bude minorita.
Re:...Kniha Talmud dokonce vyzývá žida aby bojoval propi Křestanovi ...
(Jahoda, 18.11.2010 19:30:29)
Odpovědět
černoši jsou jako celek naprosto odlišní a bílému se nikdy nevyrovnají.
A průměrnému židu už vůbec ne...jako důkaz svého tvrzení bych porovnal počet NC za vědu,které získala černošská rasa
po té počet NC,která získala bělošská rasa
a po té počet NC,které získal izraelec a to v poměru počet NC na počet jedinců .
Izraelité stoprocentně vedou!
Takže ty rasové rozdíly zde prostě jsou a to na genetickém podkladu.
Až bude v USA většina černochů oporoti bělochům ,Amerika klekne hospodářsky na hubu a půjde to s ní z kopce stejně jako s jejím školstvím,které degradovalo právě díky neschopnosti černého stačit intelektuálně a inteligenčně bílému.
To je Hardy jednoduchá matematika .
To je ostatně vidět i na Izraelském státu a jeho vysokém standartu na všechno.
Arab tyto standarty nemá a nikdy na ně nedosáhne a proto bude vždy třít bídu s nouzí,zatímco Izrael ne.
Že tam mají momentálně penízky z ropy?
Ale všeho dočasu a za nějakých 100 let zdroje vyschnou a ta poušt je tam neuživí,,ještě jsem se chtěl zeptat a to mám ze světa zkušenosti,proč se v Africe neustále válčí a bojuje a mají tam bídu,hladomory a chaos,když třeba v Himalájích žijí naprosto stejně chudobní lidé a mírumilovnější a přátelštější jsem nikde ve světě jak v té Indii nepotkal.
Všude samá skála,průměrná mzda asi 2000 rupií na osobu a měsíc(asi 1000 kč) a každý kdo může tam chodí do práce a všude je klid a pohoda.
Zato v Africe mají pomalu 3 ůrody ročně,nerostného bohactví a vyloženě příhodné podmínky pro všechno a umírají tam hlady.
Já vám k tomu rasizmu něco řeku:dostat to tam do ruk vyloženě běloch-Afrika by dokázala dodávat potraviny celému světu.
A za zem na to má!
Re:...Kniha Talmud dokonce vyzývá žida aby bojoval propi Křestanovi ...
(Hardy, 18.11.2010 20:06:39)
Odpovědět
Jahodo, dovolil bych si trochu nesouhlasit. Jediná, opravdu jediná věc co souhlasím s bolševikem, je jejich tvrzení, že všichni lidi jsou v podstatě stejní. Stejní v základě, ta nadstavba náboženství, kultura, historie mohou tu národní povahu trochu ovlivnit.
K těm židům, vím že jsou chytří a jsou nositelé asi pětiny všech nobelových cen, tedy židé z různých národů světa. Ale byli by tam, kdyby nemuseli být houževnatí ve své minulosti, aby se jako národ udrželi mezi ostatními? Myslím, že ne.
Vem si černochy, první svobodné otroky odvezené z USA do Liberie, nebo z Anglie do Siera Leona, a jak to tam vypadá, hospodářsky katastrofálně. Ti otroci se to ještě nestačili od bílých naučit.
Ale vem si americké černochy, ač jsou už dost míchnutí bělochy, kolik mají dnes doktorů, vědců, učitelů, lékařů. A každá jejich generace je na tom lepší. Jen tak pro zajímavost:
Víš kdo nejvíc vydělává v USA v tom šoubiznisu?,budeš se divit,
1. Oprah Winfrey,černá šoumenka, loňský příjem 324 mil. dolarů a slavná Madona je až pátá s cca 60 mil. dolarů.
Re:...Kniha Talmud dokonce vyzývá žida aby bojoval propi Křestanovi ...
(Dan, 18.11.2010 22:09:50)
Odpovědět
Jenom tak pro zajimavost počet dlouhodobě nezaměstnaných lidí v new Yorku je 3% a z tohoto číla je 80% černochů :-)

Nejchudším kontinentem je Afrika, země černochů a arabů.


Národy a rsy si vůbec nejsou rovny, to je bolševická levičácká a falešná teorie, lidé jsi sou rovni před bohem a zákonem jinak nikde.

Počet nobelových cen opravdu neznačí nic, Izrael je jednou z nejzadluženějších zemí vyspělého světa, zcela závislí na investicích z křesťanského západu.

Nasvětě existují jenom 3 významné ekonomické oblasti světa - kde žijí kreativní lidé, severní amerika, západní evropa a japonsko.
Re:...Kniha Talmud dokonce vyzývá žida aby bojoval propi Křestanovi ...
(Kalous, 19.11.2010 5:11:23)
Odpovědět
To že jsou černošští doktoři a učiteli je také díky kvotám pro černé, které musí VŠ povinně přijmout - tzv. pozitivní diskriminace.
Re:...Kniha Talmud dokonce vyzývá žida aby bojoval propi Křestanovi ...
(Hardy, 19.11.2010 9:32:06)
Odpovědět
Kalousi, pozitivní diskriminaci na vzdělávání černochu už myslím zrušili, je to už několik let, protože už není potřeba.
Toto levicové rozhodnutí, nebo vlastně zákon, má svou cenu jen po krátce omezenou dobu, aby nastartoval vzdělávání i u problémových menšin, a ono se to jakžtakž povedlo.
Re:...Kniha Talmud dokonce vyzývá žida aby bojoval propi Křestanovi ...
(Dan, 18.11.2010 22:18:52)
Odpovědět
Co se týká KKK, nikdy bych o takovém hnusu nečetl, naprosto toto hnutí odmítám, členům bych dal ty nejvyšší tresty a vrácení jeho zakladatele zpět do letadla kvituji s díky !

To ale neznamená, že negr je většinově primitiv a lenoch a žlutý člověk svoji neinteligenci dohání pracovitostí, cikán je podobný jako negr, nemaká a je hloupý.

Bílý člověk je vrcholem kreativity a já za tento fakt vážně nemůžu.
Re:...Kniha Talmud dokonce vyzývá žida aby bojoval propi Křestanovi ...
(Hardy, 19.11.2010 6:13:02)
Odpovědět
Dobrá, dobrá, ale proč je takový nástup schopných a pracovitých aziatů, to není jen Japonsko 22000 dol HDP/os ale i jižní Korea cca 20000 dol. HDP/os a dealší probouzející se azijští tygři a "tygříci". Čína také neustále ekonomicky posiluje, Indie rovněž, trochu pomaleji. Vedle bílých nastupují i žlutí a jsou také dobří.
Re:...Kniha Talmud dokonce vyzývá žida aby bojoval propi Křestanovi ...
(Dan, 19.11.2010 14:33:17)
Odpovědět
1/Japonsko je dlouhodobě v úpadku a ikdyž to je a vždy byla a bude top velmoc Asie, se zhruba 10x vyší produkitvitou práce nežli čína asi 8x vyšším HDP na hlavu atd.
předběhli ho v patentech, technologijích i HDP mnohé země západní Evropy.
2/ Jižní Korea ta zslouží pochvalu, je to 2 vyspělý stát po Japonsku v Asii který opravdu udělal velký pokrok a dá se porovnávats těmi chudšími členy EU, zhruba se Slovinci, řeky či španěly.. chválím
3/Podobně jako j. koreu i HK Singapore a Taiwna postavili na nohy bílí lidé, evropané a amíci - jsou to obchodní euroasijské uzly

tím vyspělý svět asie končí, země jao čína či indie jsou významné díky své lidnatosti a levné pracovní síle, nemají vlastní technologie ty kradou a velmi obtížně napodobují, jejich produktivita práce a hdp na hlavu se motá někde kolem úrovně Bělorusko a níže a jejich total GDP podíl vůči zbytku světa rotse přímo úměrně jejich demografii, ta je opravdu obdivuhodná, zajímalo by mě celkem kde budou při tomto tempu za 20 lez bydlet a co budou jíst.

V číně samotné žije pod hranicí chudoby miliardy lidí a průměrná mzda se motá někde kolem 3800 Kč měsíčně, průměrná prac. doba je 12 hod. deně, pracuje se 7 dní v týdnu

Např. německo - 7 hodin deně odpracované 4,5 dnů v týdnu, produktivita práce němce je aktuálně dle Bloombergu 12,4x vyšší nežli číňana.

čína má dnes nějvětší množství vědců a výzkumných laboratoří nasvětě, přesto je počet jejich patentů menší nežli 8 milionového švédska.
Re:...Kniha Talmud dokonce vyzývá žida aby bojoval propi Křestanovi ...
(Kalous, 16.10.2011 4:10:19)
Odpovědět
Dane za tu dobu co jsi to napsal je průměrná mzda v Číně již skoro dvojnásobná, kolem 7 tisíc.
Re:...Kniha Talmud dokonce vyzývá žida aby bojoval propi Křestanovi ...
(Kalous, 18.11.2010 17:43:05)
Odpovědět
Helenizace sice není pořímštění, ale pořečtění, jde skoro o to samé. Římané v podstatě skoro celou řeckou, mnohem starší kulturu převzali včetně náboženství, jen stejným bohům změnili jména. V římských bojhatých rodinách vyučovali Řekové, Římané se spíše starali o válčení. Řekové byli pohané (jak naši prapředci) - "vyspělé evropské pohanství" nahrazeno slovem antika.
Re:...Kniha Talmud dokonce vyzývá žida aby bojoval propi Křestanovi ...
(Hardy, 18.11.2010 20:10:59)
Odpovědět
Helenizace, vznešeně řečeno, ale bylo myšleno zavádění římské kultury a práva, což realizovali převážně římané, nikoliv tolik řekové.
Re:...Kniha Talmud dokonce vyzývá žida aby bojoval propi Křestanovi ...
(Josef, 18.11.2010 23:22:26)
Odpovědět
Omlouvam se, ze vam skacu do reci. Existuje tak zvana biblicka archeologie. V Iraku v oblasti Mezopotamie se nedavno naslo velky pocet hlinenych tabulek, udajne 3000 let starych, na ktere tehdy psali a v dokunentarnim snimku na History TV tvrdili, ze predbezne zkoumani zjistilo, ze urcite poznamky jsou identicke s odstavci v bibli. To by zaklady krestanstvi posunulo o hodne dale do minulosti!
--------------------
The term Assyria can also refer to the geographic region or heartland where these empires were centered. Their descendants still live in the region today, and they form part of the Christian minority in modern Iraq.

During the Old Assyrian period (20th to 15th centuries BC), Assur controlled much of Upper Mesopotamia and parts of Asia.
Re:...Kniha Talmud dokonce vyzývá žida aby bojoval propi Křestanovi ...
(Kalous, 16.10.2011 4:16:40)
Odpovědět
Jistě, tak jak se křesťanství (a islám) odštěpilo od židovské víry, tak židé museli vycházet dříve z toho co bylo v Egyptě a v Mezopotámii, možní dokonce v Indii. Takže přehnaně vztao, i křesťanství má prapůvod v ještě starších dobách než je doba Izraelitů.
Re: Petr Hájek: Unie se rozpadne. Evropská i americká. S pomocí Boží a navzdory Havlům a dalším neomarxistům
(Kalous, 16.10.2011 3:48:22)
Odpovědět
Ježíš byl zabit za římského správce Piláta - ale na nátlak židů, sám by ho popravit nenechal - dal mu dokonce šanci na život, že mu židé mohli navrhnout milost - ale ti ji raději navrhli lupiči než Kristovi.
Re: Petr Hájek: Unie se rozpadne. Evropská i americká. S pomocí Boží a navzdory Havlům a dalším neomarxistům
(Alberto Kvěch, 17.11.2010 22:57:16)
Odpovědět
Pražané nedejte se a odmítněte podvodnou koalici politikářů ODS a socanů.Usilujte o své právo a prosaďte si na magistrát toho koho jste zvolili,vše ostatní je podvod i pod hlavičkou zákona.
Re: Petr Hájek: Unie se rozpadne. Evropská i americká. S pomocí Boží a navzdory Havlům a dalším neomarxistům
(Alberto Kvěch, 17.11.2010 10:36:03)
Odpovědět
Ale Hájku.Váše bláhová naděje.EU se nerozpadne, seč se o rozpad EU ta Vaše podivná partička euroskeptiků soustředěná kolem euroskeptika prezidenta Klause snaží.Dříve se rozpadnete vy euroskeptici,Klaus odejde brzy z hradu, společností definitivně pln záporů bude odsouzen a ČESKO SE KONEČNĚ STANE ŘÁDNÝM a opět světem uznávaným váženým partnerem a součástí EU.Dnes se vy euroskeptici považujete za přítele euroskeptika Farageho, tak jak jste dříve vsadili na euroskeptika z Irska odejde i Farage a zůstanete opět sami,nejednotní.Vzpomeňte na politickou nulu uměle vytvořeného nepolitika, politicky profláknutého Macha,uvědomte si pane Hájku,že Bobošíková se už nikdy nestane poslancem parlamentu EU a nikdy nebude sedět v naší poslanecké lavici, protože se dala na stranu Klause a euroskeptiků.Jste jen bezvýznamná partička podivných euroskeptiků, nic více pane Hájku.Sám osobně nesouhlasím s obsazením parlamentu EU socanama a jsem přesvědčený,že je v EU co napravovat a zlepšovat.Říkám zlepšovat ne sabotovat,já nejsem euroskeptik.EU věřím a věřím ve skvělou budoucnost EU.Pokud se ale dříve nezmění náš vnitřní zavedený kocourkov,který tady zavedli socani,ODS a politici kterým vy osobně fandíte a podporujete je,bude se Česko samo potýkat s nepřekonatelnými obtížemi a EU budeme jen na obtíž.Přispějte prosím k řešení vnitřních problémů a nechtějte býti špatným rádcem světa.Těším se, až vy euroskeptici konečně odejdete z hradu do trvaleho zapomenutí.Oravdu se pane Hájku těším, to vše s maximální nevážeností, ale ve vší slušností.Chci si jednou opět vážit hradu a pana prezidenta,tak jak jsem byl k tomu vychován.Dnes bohužel nemohu pane Hájku.
Re: Petr Hájek: Unie se rozpadne. Evropská i americká. S pomocí Boží a navzdory Havlům a dalším neomarxistům
(lars, 16.10.2011 16:43:19)
Odpovědět
Ježíš byl Judejec a né žid
Re: Petr Hájek: Unie se rozpadne. Evropská i americká. S pomocí Boží a navzdory Havlům a dalším neomarxistům
(ddd, 16.10.2011 20:51:41)
Odpovědět
Nazaret lezi v Galileji.
Pružinského pomatený poskok věští a vy mu na to skáčete.
(Snipper, 16.10.2011 17:14:40)
Odpovědět
Nic jiného, než úplná adresnost volebního systému, nepomůže:
Čím byl ve skutečnosti Listopad 1989? Dovršením Února 1948. Tehdy byl uloupen majetek za biliony, avšak „revoluční" (neústavní) cestou. Tak si to soudruzi a jejich „prognostičtí“ superagenti oposmluvně „zlegalizovali“ pomocí jednorázové, účelové a umělé „strany modrého ptáka“ a „oranžového levého padělku“ namísto bývalé ČSSD. „Lůze" rozdali kuponové knížky, vrátili zničený majetek několika přeživším restituentům (včetně ochočeného mouřenína Havla). Teď rafinovaně svádí všechno svinstvo na ekology, restituenty, pokrokáře, eurofily, zprostituované katolíky, (nikoli však na jim spřízněné voliče KSČ) a každý volič je jim dobrý v jejich absurdní opofrašce: „Každý chvilku krade pilku“. Ohánějí se"standardní parlamentní“ kleptokracií (superagenta a opravdu, ale opravdu vlastizrádce Pružinského, která je pro něj „opravdu tím nejlepším možným řešením“). Státy se prostě udržují těmi principy, na kterých vznikly (TGM). Proto návrh: "Právní stát" na Seaplanet: http://www.seaplanet.eu/index.php/souvislosti/organizace-spolenosti/324-pravni-stat-je-spoluvlastnictvi-oban-nikoliv-koist-politik dále „Demokracie jako náboženství“ Andrease Poppa na Seaplanet: http://www.seaplanet.eu/index.php/souvislosti/vzdlavani/330-andreas-popp-o-demokracii-novem-naboenstvi
Re: Pružinského pomatený poskok věští a vy mu na to skáčete.
(m, 6.12.2011 15:34:03)
Odpovědět
všiml sis, ty osle, že nikdo věcně nereaguje na tuhle tvojí tapetu, kterou jsi idiotsky splácal z toho, co jsi kde nalezl, BĚŽ UŽ S TÍM DOPRDELE, patláku vypatlanej
Re: Petr Hájek: Unie se rozpadne. Evropská i americká. S pomocí Boží a navzdory Havlům a dalším neomarxistům
(v.n., 17.11.2010 2:46:25)
Odpovědět
Korupcismus Václava Klause to jednou dokáže, neomarxismus sem, neomarxismus tam.
Re: Petr Hájek: Unie se rozpadne. Evropská i americká. S pomocí Boží a navzdory Havlům a dalším neomarxistům
(Josef, 17.11.2010 3:00:06)
Odpovědět
To odtrzeni jihu od severu se po poslednich volbach zkomplikovalo!
Modra a bledemodra je Sever,
Cervena a bledecervena je Jih.

http://www.washingtonpost.com/wp-srv/special/politics/2010-race-maps/house/
Re: Petr Hájek: Unie se rozpadne. Evropská i americká. S pomocí Boží a navzdory Havlům a dalším neomarxistům
(orel, 17.11.2010 15:29:51)
Odpovědět
No v USA se červenou barvou označují republikáni, modrou demokrati. Ty dvě strany se od občanské války přepólovaly, takže původní jižanští demokrati by volili nejspíš republikány. Ostatně na té mapě je červená všude možně, a ty modré enklávy na Jihu jsou asi černoši:-)
Re: Petr Hájek: Unie se rozpadne. Evropská i americká. S pomocí Boží a navzdory Havlům a dalším neomarxistům
(grek, 17.11.2010 9:50:07)
Odpovědět
Dobré odpovědi pana Hájka v rozhovoru.
Re: Je vůbec možné mezi Německem a Ruskem ubránit suverenitu tak malého státu, jako je Česká republika?
(PetrW, 17.11.2010 10:13:29)
Odpovědět
Zřejmě proto aby nás tohoto dilematu ušetřil se nás snaží Hájkův loutkovodič Pružinskij-Klaus mermomocí zatahovat zpět do sféry vlivu zaostalého a zbídačeného Rusácka.
Re: Je vůbec možné mezi Německem a Ruskem ubránit suverenitu tak malého státu, jako je Česká republika?
(Jarda Z, 17.11.2010 11:59:38)
Odpovědět
Pod vliv tzv. zaostalého Rusáctva, jak nesmyslně píšete, se dostaneme s pomocí Francie a především Německa (a tím pádem EU) mnohem rychleji, než kdybychom tak činili sami. Sledujte vy tupče mezinárodní politiku a nejen to, co je zrovna u nás moderní.
Re: Je vůbec možné mezi Německem a Ruskem ubránit suverenitu tak malého státu, jako je Česká republika?
(Niky, 17.11.2010 12:24:21)
Odpovědět
Naprostý souhlas,Jardo.
Re: Je vůbec možné mezi Německem a Ruskem ubránit suverenitu tak malého státu, jako je Česká republika?
(PetrW, 17.11.2010 13:46:41)
Odpovědět
Pak by ale Lukoilovič měl být nadšený podporovatel EU, protože by to bylo přesně v lajně se zadáním, který plní z Kremlu.
Re: Je vůbec možné mezi Německem a Ruskem ubránit suverenitu tak malého státu, jako je Česká republika?
(Dan, 17.11.2010 13:58:37)
Odpovědět
V době kdy svazy ruských novinářů protestují proti mizení svých kolegů či jejich mrzačení ze strany vlády, těch novinářů co vládu kritizují.. v této době označuje opět pomýleně Klaus Rusko za demokratický stát, který nemá nic společného se sovětským svazem a mluví o předsudcích vůči Rusku.


Takéž podpořil marxisticko odsáckou korupční koalici v praze, on nevidí žádný rozdíl mezi Prahou a menšími městy.


Serie omylů toho teplého ruského žida je opravdu grandiozní a nenapodobytelná.
Re: Je vůbec možné mezi Německem a Ruskem ubránit suverenitu tak malého státu, jako je Česká republika?
(es, 6.12.2011 17:38:09)
Odpovědět
Mnohem lépe je ti v mafiánském židácku, co?
Re: Petr Hájek: Unie se rozpadne. Evropská i americká. S pomocí Boží a navzdory Havlům a dalším neomarxistům
(Jura Lamač, 17.11.2010 10:27:11)
Odpovědět
Vždy,když pročítám myšlenky p. Hájka ,si uvědomuji,kolik stačí málo k doslovnému oblbování lidí.Neboli-demagogie nejhrubšího zrna.Tento pán je prolezlý skrz na skrz svou subjektivní naivitou,že vývoj světa je jenom zdání,národ nade vše,vše je pomíjivé a nesmyslné.Dovolím si říci,takový myšlenkový šlendrián.Tady je doslova evidentnísnaha o diskreditaci všeho pokrokového.Neberu mu tento názor,klidně si ho poslechnu i přečtu,ale nechť nesoudí tak lehce ty druhé.Chápu,že skoro každý člověk má určitou zkušenost a svůj názor.Ale z vašeho postoje,p. Hájek,jsem jelen-obrazně.Myslím si také,že kdyby jste neměl tak "exkluzívní"názory,z vašeho pohledu-o svobodě lidstva,nebyl by o vás takový zájem.
Re: Petr Hájek: Unie se rozpadne. Evropská i americká. S pomocí Boží a navzdory Havlům a dalším neomarxistům
(Alberto Kvěch, 17.11.2010 10:39:54)
Odpovědět
Děkuji Vám pane za příspěvek a přeji hezký den.Děkuji
Re: Petr Hájek: Unie se rozpadne. Evropská i americká. S pomocí Boží a navzdory Havlům a dalším neomarxistům
(Dan, 17.11.2010 14:53:22)
Odpovědět
Alberto,


také jste ucítil ten odporný klausosmrad z té oposmlouvy na magistrátu, tu poničenou stranickou ideu, tu zničenou pravicovost, ten hnus toho odporného šedivého teplého Rusa, který svého času vál naším státem dnes a denně ?
Re: Petr Hájek: Unie se rozpadne. Evropská i americká. S pomocí Boží a navzdory Havlům a dalším neomarxistům
(Alberto Kvěch, 17.11.2010 15:08:35)
Odpovědět
Ano.Už včera jsem se nesouhlasně vyjádřil.Klaus tomu politickému darebáctví ještě požehnal.Neuvěřitelné co je Klaus schopný v Česku propagovat.Hnus.
Re: Petr Hájek: Unie se rozpadne. Evropská i americká. S pomocí Boží a navzdory Havlům a dalším neomarxistům
(Jarda Z, 17.11.2010 16:57:49)
Odpovědět
A co nám předvání naše veřejnoprávní ČT, to podle vás není demagogie?. Lidé již rok ve vazbě za několik samolepek? Monstrprocesy ála 50. léta se žhářiz Vítkova, kteří šli původně podpálit sklad nakradeného benzínu, který otec Natálky vyčerpal z aut v okolí (bylo ho tam podle výpočtu hasičů 400l)? Na Natálku se byli rodiče podívat v nemocnici, jenom když měla přijet natáčet televize. Proč se nikde neřešilo, že domek obývala tato rodina neoprávněně? Oni žháři nejspíš ani netušili, že tam někdo nocuje. Nechci se jich zastávat. Jít něco podpáli není dobrý čin, ale tresty jsou opravdu neúměrně vysoké. Pořád si mysíte, že u nás vládne spravedlnost?
Re: Petr Hájek: Unie se rozpadne. Evropská i americká. S pomocí Boží a navzdory Havlům a dalším neomarxistům
(Alberto Kvěcha, 17.11.2010 19:41:16)
Odpovědět
Pane Jardo, jsem přesvědčený ,že u nás žádná spravedlnost neexistuje.Toho jsme se dočkali, to nám tady politikáři zavedli.Jinak k těm žhářům.Je pravda, že naši politici nedovedou řešit cikánskou otázku a problémy s cikány se neúnosně prohlubují.Neuplatňují se zákony, cikáni se stávají privilegovanou etnikou a gadžové budou stále více trpět.Věci je nutné řešit okamžitě, ale podpalovat baráky,ať to pojmenujete jakkoliv, to není řešení.Výši trestu bych rozhodně po jejich odvolání upravil a navrhoval bych následující.Hlavní iniciátor,organizátor vypalovačky,házeč 25 let,ti co házeli 15let, ale ten co seděl v autě a lahev nehodil,byl bych na rozpacích a musel bych s ním osobně mluvit,více než 4 roky bych mu nedal.Spravedlnost má vždy mnoho podob.Rozhodně bych výši trestu rozlišil.Vždy někdo akci řídí,někdo se jen veze a někdo se veze i proti své vůli.Je to těžké rozhodnout.Nechci být špatným prorokem,ale nic hezkého je ve věznici nečeká.
Re: Petr Hájek: Unie se rozpadne. Evropská i americká. S pomocí Boží a navzdory Havlům a dalším neomarxistům
(alfa27, 18.11.2010 2:00:21)
Odpovědět
No vy jste nejspíš pečlivě studoval trestní spis.
Re: Petr Hájek: Unie se rozpadne. Evropská i americká. S pomocí Boží a navzdory Havlům a dalším neomarxistům
(Jarda Z, 17.11.2010 12:03:06)
Odpovědět
EUdruhu, pan Hájek má naprostou pravdu.
Re: Petr Hájek: Unie se rozpadne. Evropská i americká. S pomocí Boží a navzdory Havlům a dalším neomarxistům
(kingsfield, 17.11.2010 11:13:42)
Odpovědět
Full blown nonsense. This guy and his interviewer belong to the madhouse.
The World must think this is the most stupid nation on earth.These communist creatures like Klaus and his adepts of evil must be replaced.
Re: Petr Hájek: Unie se rozpadne. Evropská i americká. S pomocí Boží a navzdory Havlům a dalším neomarxistům
(Hugo, 18.11.2010 20:20:40)
Odpovědět
Du bist aber ein gross Trottel
Re: Petr Hájek: Unie se rozpadne. Evropská i americká. S pomocí Boží a navzdory Havlům a dalším neomarxistům
(Štastný Jim, 17.11.2010 12:36:55)
Odpovědět
Myšlenka EU,
je výborný nápad pro Evropu zpustošenou dvěma válkami.Ale výsledkem je přebyrokratizovaný parlament,administrativní moloch zalykající se vlastní důležitostí a chrlící nesmyslné předpisy a nařízení.Peníze na tuto Babylonskou věž by mohly být daleko lépe investovány do smysluplných projektů.Když vidím lavice europarlamentu plné vyžírků,jímá mne hrůza,ale není to podobné při pohledu do parlamentu našeho?Malý efektivní stát,vymýcení korupce a vymahatelnost práva pro všechny.Jak jednoduché a zároven nedostupné v našem Šibalistánu.
Re: Petr Hájek: Unie se rozpadne. Evropská i americká. S pomocí Boží a navzdory Havlům a dalším neomarxistům
(Dan, 17.11.2010 13:37:24)
Odpovědět
Určitě by to šlo řešit mnohem lépe a efektivněji a to ve federaci.

Ale s tou byrokratičností to ani zdaelka není tak hrozné jak tvrdíte, B. instituce řídí půl miliardy lidí ve 27 státech, chápete ten rozměr ??

A představte si, že celý brusel má méně obyvatel než je úřednáků v Británii, že počtem byrokratů EU zhruba doshuje úrovně pařížských úředníků, jenom pro paříž ne pro celou francii.

A na závěr, najít větší byrokratický moloch než je česko se vám těžko asi povede, naše pozice se motá kolem 72-75 místa nasvětě, 420 000 ouřadů česka konkuruje např. 6x větší francii a vysoce převyšuje Bruselskou byrokracii, bezkoncepčnost a neschopnost český politiků je stejně příslovečná jako místní korupce.

13 změn zákoníku ročně je děsivý průměr srovnatelný s africkými zeměmi, státní zakázky kapitalo sama pro sebe.
Re: Petr Hájek: Unie se rozpadne. Evropská i americká. S pomocí Boží a navzdory Havlům a dalším neomarxistům
(Beewoy, 17.11.2010 17:19:08)
Odpovědět
Úředníků je u nás 160.000. A to ostatní jsou také pitomosti.
Re: Petr Hájek: Unie se rozpadne. Evropská i americká. S pomocí Boží a navzdory Havlům a dalším neomarxistům
(Dan, 17.11.2010 17:23:35)
Odpovědět
Možná tak v Praze, to se proberte.. 421 716

se uvědomte kolik je obcí a každá má svůj úřad..
Re: Petr Hájek: Unie se rozpadne. Evropská i americká. S pomocí Boží a navzdory Havlům a dalším neomarxistům
(Beewoy, 17.11.2010 17:37:08)
Odpovědět
http://www.reflex.cz/clanek/politika/39365/video-rekl-jsem-hloupost-co-vsechno-nam-uz-sdelil-radek-john.html
Pusťte si video.
Od 55. vteřiny.
Re: Petr Hájek: Unie se rozpadne. Evropská i americká. S pomocí Boží a navzdory Havlům a dalším neomarxistům
(xxx, 16.10.2011 20:55:24)
Odpovědět
Velmi hezka A PRAVDIVA odpoved!
Re: Petr Hájek: Unie se rozpadne. Evropská i americká. S pomocí Boží a navzdory Havlům a dalším neomarxistům
(xxx, 16.10.2011 20:57:51)
Odpovědět
Plati to k Danovu clanku o ceske byrokracii a porovnani s Bruselem!
Re: Petr Hájek: Unie se rozpadne. Evropská i americká. S pomocí Boží a navzdory Havlům a dalším neomarxistům
(frantisek zajicek, 17.11.2010 20:30:59)
Odpovědět
Nedivim se,ze se stary Alzheimer Pruzinsky obklopil brouky Pytliky prappodivneho razeni a prapodivne moralky,jejichz jedina kvalifikace vykonavat dane funkce je bezpodminecne papouskovani zhoubnych ideologii hradniho Hurvinka.Nevim,jak si nekdo muze vysvetlovat Jizanskou zastavu jako symbol odporu vuci EU.Je to pouhe skryte pseudonackovstvi,nic vic,nic min.Jinak teze tohoto pana mi opet pripominaji kecy ze starozitnictvi...K Petrikovi:Priste nezverejnujte fotku se solarnimi panely,energie,proti ktere tak bojujete,vyzni to hodne trapne.Taky vice zeleniny by Vam urcite prospelo,FZ
Re: Petr Hájek: Unie se rozpadne. Evropská i americká. S pomocí Boží a navzdory Havlům a dalším neomarxistům
(ann48, 17.11.2010 22:22:46)
Odpovědět
Pane Zajíčku, myslím, že by si každý z nás přál být v takové fyzické i psychické kondici, jako je pan prezident Klaus, když už mu 70sátka klepe na dveře. Přeji vám, aby se onen Alzenheimer neobjevil u vás. Víte, co se říká:"nepřej nikomu nic zlého, abys to nepřivolal na sebe". Jinak eunadšencům se divím, protože každý, kdo má trochu otevřené oči, vidí, že v EU není žádný ráj, spíše jeden problém za druhým.
Re: Petr Hájek: Unie se rozpadne. Evropská i americká. S pomocí Boží a navzdory Havlům a dalším neomarxistům
(Dan, 17.11.2010 23:04:49)
Odpovědět
zato tady to je zemský ráj na pohled co soudruhu :-DD
Re: Petr Hájek: Unie se rozpadne. Evropská i americká. S pomocí Boží a navzdory Havlům a dalším neomarxistům
(Alberto Kvěch, 18.11.2010 9:28:23)
Odpovědět
O psychické kondici bych raději nemluvil-závěr psychiatrů není tajný.A jeho fyzická kondice, proč by neměla býti dobrá.Až budete v pracovní době tak vytížení, že napíšete ročně 3 knihy, jejich propagaci Vám někdo jiný zaplatí a po pracovní době se budete moci věnovat svým koníčkům, také budete vypadat OK.
Re: Petr Hájek: Unie se rozpadne. Evropská i americká. S pomocí Boží a navzdory Havlům a dalším neomarxistům
(Kalous, 18.11.2010 14:29:26)
Odpovědět
Někomu zaplatí vydání knihy soukromý sponzor - jinému zaplatí celý film státní televize (V. Havlovi). Buďtre objektivní.
Re: Petr Hájek: Unie se rozpadne. Evropská i americká. S pomocí Boží a navzdory Havlům a dalším neomarxistům
(Dan, 18.11.2010 16:23:06)
Odpovědět
to je ale zásadní rozdíl, protože jeden je vysloužilí politik a druhý muž u moci, jeden dostal naše národní pebníze a toho u moci financuje kreml, ty ten rozdíl nevidíš ???
Re: Petr Hájek: Unie se rozpadne. Evropská i americká. S pomocí Boží a navzdory Havlům a dalším neomarxistům
(PetrW, 20.11.2010 12:39:31)
Odpovědět
Hlavně když jiný sponzor šoupne synáčkovi pár desítek miliónů jako "sponzorský" dar pro jeho gympl a papá Lukoilovič se pak může přetrhnout v lobbyingu za to aby Rusáci dostavovali Temlín. Jestli tohle není sofistikovaná korupce, pak už asi nic.
malý opravný slovníček
(jýká, 18.11.2010 0:44:04)
Odpovědět
některé výrazy je třeba uvést na pravou míru, aby nám tu pravdoláskaři ve své politické korektnosti a europředposranosti nepřekrucovali některá slova

proto se neříká "za komunistů", ale "za bolševika"
bývalí estébáci a přisluhovači dokonce říkají "za totality" či "za bývalého režimu" (nebylo přece všechno tak špatné, ne?)

socdemáci jsou jednou pro vždy ČSSD(b), sloučili se s komoušema dobrovolně

členové ČSSD(b) jsou "soudruzi". říkali si tak již dávno před vznikem komunistických stran
na ustavujícím socdem sjezdu v roce 1990 padl oficiální dotaz (po zvolení Horáka předsedou), da si tak budou říkat a jejich politbyro řeklo, že "zatím ne", že "na to není prozatím vhodná doba"

mně je celkem jedno, jak si říkají - po ovoci jejich poznáte je :)

to se týká i členů stran, kde jsou nalezlí "bývalí komunisté" (jsou i v tzv. pravicových stranách - čímž je proměnili v jakýsi paskvil - pravicové rozhodně nejsou, je to spíš takový narůžovělý střed s namodralou rétorikou)

koneckonců, jak řekl W.S.Churchill
(a po něm trefně mnohokrát zopakoval chudák Petr Cibulka), že
"bývalý komunista je jako bývalý černoch"

nakonec se z toho vyvinul i nový poddruh - "eurobolševik" (množství exsovětských agentů a přisluhovačů v eurostrukturách je neuvěřitelný a alarmující

nakonec opravdu nezbude, než je pozabíjet, což se mělo udělat už dávno

pamatujete listopadovou průpovídku "nechme samet sametem, pánové a dámy, budťo s nimi zametem, nebo oni s námi"?

kdyby nezvítězila polopravda a homoláska, mohl snad být tento web zbytečný :(
Re: malý opravný slovníček
(Dan, 18.11.2010 8:37:48)
Odpovědět
tady je třeba zdůraznit fakt, že Válav klaus je synkem z rodiny fanatických komunistů, oba jeho rodičové i strýc byli velmi aktivní bolševici /a to až dosmrti/.

Stejně je natom Livie, holka z bolševické rodiny.

Klaus coby prominentní komunistický synek dopřával neuvěřitelných privilegijí, jako např. studijní cesty do USA, Británie či švýcarska.

zámé jsou jeho přednášky italským komunistům o výhodách socialistického hospodářství-centrálně plánované ekonomiky.
Re: přednášky Italům
(jýká, 19.11.2010 1:15:23)
Odpovědět
To jsem nevěděl! :)
Jinak to co píšete je pravda, v pionýrském šátku chodil snad i spát, když vyrůstal v takovém prostředí, musí to člověka poznamenat,
koneckonců do strany si podal přihlášku, ale nevzali ho kvůli sestře ve Švýcarsku.
Jestli je ale buzna (teda pod obojí), to si netroufám tvrdit, nikdy jsem ho neviděl a ty informace tady od úchylů jsou spíš jenom nenávistné sliny bez nějaké informační hodnoty. Zrovna tak ty kecy o tom, že je Pružinský, narodil se v Praze na Vinohradech.
To babička Livie, to už je jiná káva! Její otec Šalgovič byl zcela mimořádná bolševická svině a je podivné, že zrovna s ní se dal dohromady :)
Re: přednášky Italům
(Kalous, 19.11.2010 5:23:17)
Odpovědět
jyká, kde bereš tu pitomost že Livie je Šalgovičová? Nebo že její otec je Šalgovič? Všude se uvádí, že byla Myštinová - a to je trochu rozdíl! I hlavní šiřitel této kraviny Hučí. přiznal že je to blbost. že jen kamarádila s dcerou nebo přítelkyní Šalgovičových. Podle této kraviny lze usuzovat, že stejné kraviny jsou i ten agent KGB i buzna (nejsem vůbec Klausův sympatizant).
Re: přednášky Italům
(Hardy, 19.11.2010 11:32:17)
Odpovědět
Kalousi, máš pravdu, ale správně je MIŠTINOVÁ, znal jsem ji osobně. Za komoušů si přivydělávala jako zahradnice a dělávala semenáčky stromů a keřů a dodávali to lesákům a soc. zahradníkům.
Vím to, protože jsem jí pomáhal na Kačerově v Prqaze sklízet bobulky dřišťálu, ale byla to "psí práce", protože jsem měl ruce pqak plné bodlin. Ale ten živý plot z dřišťálu mám od ní na pozemku dodnes. To už je přes 20 let.
Re: přednášky Italům
(Hardy, 19.11.2010 11:35:11)
Odpovědět
Pardon, mluvím o matce Livie, starší paní co už zemřela.
Re: přednášky Italům
(Kalous, 19.11.2010 19:14:45)
Odpovědět
Dík Hardy. Dřišťálový plot je lepší než pletivo. No vidíš - ty by jsi na přímluvu paní Livie ml. mohl dělat šéfa presidentských zahradníků nebo správce obory v Lánech a trmácíš se v Americe.
Re: přednášky Italům
(Hardy, 19.11.2010 20:35:54)
Odpovědět
Kalousi, řeknu ti neuvěřitelný příběh. Těch Mištinů sourozenců kolem Livie je asi pět. Livii i Klause jsem v životě prakticky jen zahlíd, ale jednoho Liviina bratra znám velmi dobře, nebudu ho jmenovat křerstním jménem. Zažil jsem s ním dvě zahradnické příhody, byly doby kdy jsem mu brigádnicky vypomáhal. Hned po revoluci dovážel populární a žádané počítače a měl firmičku s několika lidmi a trochu po matce dělal dál do zahradničiny, výroba semenáčků dřevin atd.
jednou jsme jeli s tímto Mištinou do zrušeného a zprivatizovaného zahradnictví v blízkosti Prahy, zajímavé bylo, že tam i měli vinice a dělali výtečné víno a výtečnou medovinu, možná tu medovinu i znáš. ale tehdy se tam rušilo zahradnictví a byl nějaký totální výprodej klečí a tůjí a snad borovic atd. Miština vzal svůj pick-up, vzal bednu od banánů a do ní dal nějaký velmi levný počítač/litery jak z psacího stroje a zelená obrazovka v tvaru televize/ a jeli jsme. Počítač se celou dobu kolíbal v bedně sklem dolů, neuvěřitelný. Pak v zahradnictví došlo k nějakýmu obchodu, asi za rostliny a když došlo k předávce počítače, začla hádka. Hádka byla tak intenzivní, že se spolu obě strany přestali bavit, a já jsem chodil od jednoho k druhému a předával jejich stanoviska. Jak v Kocourkově. Nakonec se hoši dohodli a nastala druhá hádka, ještě horší než první, když mu miština předával klávesnici ofáčovanou nějakou PVC lepicí páskou. Nakonec po výměně různých jedovatých impertinencí se zase pánové dohodli a my jsme konečně odjeli, nebo spíš ujeli.
Rostliny jsem tehdy pomohl Mištinovi rozprodat a spolupráci jsem s ním ukončil, protože jsem ho začal považovat za člověka, který solidností zrovna neoplývá.
Re: přednášky Italům
(es, 6.12.2011 17:44:59)
Odpovědět
šklíbyje je židovka, však se ten jejich jehova jí do xichtu i juniorovi hezky podepsal, a s pružinským měli svatbu v synagoze, professorisimus si na to nechal narůst rituální židovský fóza. Fotky byly kdysi v Reflexu. No a její brat, že se choval jako typický židák, no bodejť.
Re: malý opravný slovníček
(Dan, 18.11.2010 8:41:46)
Odpovědět
kde byl Václav Klaus když začala revoluce ??


V roce 1988 zasedá Klaus v elitním komunistickém ústavu nomenklaturních kádrů a to přímo v jedné kanceláři s agentem KGB Koechcerem - mužem v USA stíhaným pro špionáž.

Tento ústav byl zřízen KGB dle spisu G13Talia, pro přípravu nových proruských elit v mnoha zemích východní Evropy.


Klaus se vynořuje ze tmy po převratu a velmi nenápadně se chopí moci, přesně dle plánu lidí z KGB.

Dál už to všichni známe... nejvýše postavený ruský agent, Benešův nástupce je na našem Hradě.
Re: malý opravný slovníček
(Alberto Kvěch, 18.11.2010 9:34:30)
Odpovědět
Petříku přečte si příspěvek Dana,slyšte hlas lidu a jeho přísvěvek denně otiskujte a neživte nás účelově krávovinama kolem vysloužilého zasloužilého Havla.
Re: malý opravný slovníček
(ThujaGarden, 18.11.2010 11:05:08)
Odpovědět
))Vy dva blbci..., Vy jste tedy hlas lidu...,to potěš Pánbůh.((
Re: malý opravný slovníček
(Alberto Kvěch, 18.11.2010 11:30:22)
Odpovědět
Jo pane ještě jste zapomněl.Taky jsem debil,hovado,ujetej narkoman a žeru 20 prášků denně.Když si vezmu příklad z Vás, určitě se jednou Vašeho stavu dopracuji a konečně budu šťastným člověkem jako jste Vy.To se dá opravdu závidět.Bohužel, každému ten zmiňovaný bůh stejně nenadělil a Vy jste ten více obdařený.Asi jsem se málo modlil.Vynasnažím se.
Re: malý opravný slovníček
(Alberto Kvěcha, 18.11.2010 11:34:51)
Odpovědět
Jinak ty popleto to "HLAS LIDU" včera použil PETŘÍK,to jsou jeho slova, ne Kvěcha ani Dana.Alespoň trochu čti.
Re: malý opravný slovníček
(Kalous, 18.11.2010 14:36:36)
Odpovědět
Dane běž s tou svou klausofobií a špionománií do rit.i. V 80. letech již KGB úzce spolupracovala s CIA, tak to je skoro jak kdyby Klaus pracoval pro CIA. Např. strůjce perestrojky v SSSR Jakovlev byl agentem CIA a Gorbačev jako šéf KGB to věděl a vůbec mu to nevadilo. KGB třeba nařídilo v souladu s přáním CIA Adamcovi, aby zařídil bezproblémové zvolení V. Havla komunisty za presidenta, což komunistický parlament vzorně téměř jednohlasně provedl.
Re: malý opravný slovníček
(Dan, 18.11.2010 23:08:56)
Odpovědět
Snažíš se zamlžit pravdu, Klaus prostě je kremeslkým agentem a tečka.

Vjačeslav Lukoilovič Pružinskij, alá Tunel Papá alá Kikina už mu zůstane.
Re: malý opravný slovníček
(Sam Opal, 19.11.2010 9:46:54)
Odpovědět
Ale no tak pánové!
Havla ,nebo Klause?
"Losnu,nebo Mažňáka?
Ále,třeba bahňáka!"
Že.
Re: malý opravný slovníček
(Dan, 20.11.2010 12:44:02)
Odpovědět
nevím proč někdo vymyslel Havla jako alternativu ke Klasuovi, mě havel coby neaktivní politik vůbec nezajímá.
Re: malý opravný slovníček
(ddd, 16.10.2011 21:10:00)
Odpovědět
Nezacal jste zacatkem: Prognosticky ustav
byl zalozen za normalizace na zaklade "Pouceni z krizoveho vyvoje" jiz v r. 1973
a rizen IV. oddelenim UV KSC,/ stejnym, ktere ridilo i StB/. Predsedou jeho ZO KSC byl VD, syn clena UV a GR hutnictvi a zeleza, matka ucitelkou ML, sefem ustavu VK, osobni pritel FC. Velmi hezka otazka zni: "Proc asi byl zrizen? Cui bono?
Hloupa odpoved:
Pro svrzeni socialismu v CSSR a obnovu kapitalistickeho zrizeni. A na lze volne navazat jak Dusanem Triskou, tak VK.
Re: Petr Hájek: Unie se rozpadne. Evropská i americká. S pomocí Boží a navzdory Havlům a dalším neomarxistům
(Samuel Vitovsky, 18.11.2010 8:54:02)
Odpovědět
Odbočím, protože kromě obsahu je často důležitá i forma...
Co to je za interview, u kterého jsou vyfocení novináři???
Re: Petr Hájek: Unie se rozpadne. Evropská i americká. S pomocí Boží a navzdory Havlům a dalším neomarxistům
(Alberto Kvěch, 18.11.2010 9:43:17)
Odpovědět
Hájku.Natáhněte si kolem té vaší chalupy ostnatý drát,celou střechu polepte státním znakem,vlajkami,stop EU, hrajte si na podivína ale až odejdete z hradu, pak si tam hrajte na bojovníka a křičte a křičte.Sousedé si pak budou u piva říkat ten Hájek už tam zase blbne.Teď i vy reprezentujete stát tak hoďte zpátečku.
Re: Petr Hájek: Unie se rozpadne. Evropská i americká. S pomocí Boží a navzdory Havlům a dalším neomarxistům
(Josef, 18.11.2010 17:57:46)
Odpovědět
Pan Hajek ma jenom jiny nazor na EU, ale misto nadavek je nutne ho presvedcit fakty! Kdyz vetsina naroda volila unii tak je v unii a z duvodu ze nas stat je demokaticky tak se proste mensina musi podridit vetsine.
Me se take nezda ze by se Spojene stay rozpadly, ale snazim se pouzit faktu jeho tvrzeni vyvratit. Cele staty se staci do prava a to jsou sami vlastenci, kterym zalezi na prosperite a zajisteni budoucnosti pro sve potomky!
Nasel jsem lepsi mapu politicke zmeny v USA behem dvou roku.
Mapa znazornuje situaci pred volbama a po volbach. (cervene srafovani). Tak kdyby si to pan Hajek porovnal, tak by co se tyce rozpadu USA treba zmenil nazor.

http://news.yahoo.com/s/yblog_upshot/20101103/el_yblog_upshot/election-takeovers-transform-americas-political-map
Re: Petr Hájek: Unie se rozpadne. Evropská i americká. S pomocí Boží a navzdory Havlům a dalším neomarxistům
(Jahoda, 19.11.2010 20:26:14)
Odpovědět
Amerika se nemusí hledat...ještě si tak k sobě přesunout výrobu a průmysl a ne vyrábět vše možné a za hranicema,to by se ale muselo skončit s globalizací,potom ještě s pozitivní diskrimací a mít stejný metr na všechny bez rozdílu.
A nevěřím tomu že to nejde,když za své začíná brát politická korektnost a stále méně američanů odmítá dělat mrtvého brouka a být zticha tak,jak mu to předepisují demokraté v WH s čele s Obamou.
Když už se tedy trestá ten rasizmus,ptám se,kdy bude hnán k soudu ten černoch,co řekl na veřenosti ,že je pro vyhubení bílé rasy?
Řeší tento projev černého fašizmu a rasizmu vůbec někdo?
Říci někdo u nás,že je pro vyhubení všech černochů,židů a cigánů,tak má na krku ihned žalobu.
Re: Petr Hájek: Unie se rozpadne. Evropská i americká. S pomocí Boží a navzdory Havlům a dalším neomarxistům
(Hardy, 20.11.2010 8:35:23)
Odpovědět
Jahodo, to nikdo neřeší. Vzpomínám v nějakým amer. filmu černoch říkal bílýmu: "podívej, já můžu nadávat negrům do negrů od rána do večera, ty ale ne."
A je zajímavé, že v USA to jako nadávka zůstalo a používají to paradoxně občas někteří černoši proti jiným černochům, zajímavé..
Re: Petr Hájek: Unie se rozpadne. Evropská i americká. S pomocí Boží a navzdory Havlům a dalším neomarxistům
(Jahoda, 20.11.2010 10:47:08)
Odpovědět
já bych to bral podle určeného a všem poplatného zákona týkající se rasové diskriminace a ten musí prostě platit pro všechny.
To,jestli si tam černoši vzájemně nadávají do negrů je jejich čistě osobní věc,ale přát si na veřejnosti vyhubení něčí rasy je věc druhá a dotyčný aktér musí být proto dle tohoto zákona okamžitě postaven před soud a souzen.Tečka a žádné vyjímky.
Žádná pozitivní diskriminace a mlčení.
Ten chlap je rasista a je nebezpečný a navíc i potencionální terorista .
Nebo mě snad Hardy chceš přesvědčit,že pro černé platí v Americe jiný metr před zákonem a tito jsou omlouvání a tolerování ve věcech,které bělochu neprojdou?
Nic proti černochům,ale mě by tento přístup jaké bílému američanu vadil a označil bych jej jako rasistický,xenofobní a protože si někdo přeje mou záhubu nebyl bych k tomu zticha.
Jinak s tebou souhlasím v tom bodu,že v USA byl nastartován díky pozitivní diskriminaci vyšší standart černochů ohledně vzdělání a tito se kvalitou vzdělání s vysokou latkou vyrovnáni bílému a to je dobře.
Akorád ta latka musí být pevně daná a nesmí se z ní slevit a to nikomu a za žádných okolností a ten,kdo na ní nebude mít nemá v dotyčné škole co pohledávat a je jedno,zda je běloch,černoch,žid,indián asiat nebo pigmejský trpaslík někde z afrického pralesa.
Žádná pozitivní diskriminace,jinak to s americkou ekonomikou skončí moooc špatně a konfucionální kultura a civilizace Asie ji ve všech bodech porazí na hlavu a asiati mají náročnou latku všeho nasazenou opravdu vysoko.
Vem si Hardy třeba japonské školství...tak být školákem v Japonsku je stres a neustálé zkoušky a je věcí osobní cti každé rodiny být ůspěšný a jejich potomek MUSÍ za každých okolností uspět.
A co takhle nasadit praktiky japonského školství do USA?
A rasizmus,nerasizmus,jsem opravdu zvědav,kolik černých by mu stačilo.))
Tedy politicky nekorektně řečeno,něco mě říká,že USA byla supervelmocí do té doby,než si z těchto po japonsku vysokých standartů díky pozitivní dikrimiaci neslevila.
Jak si ji totiž připustila k tělu,výsledek se po 20-40letech dostavil a bude ještě hůře.
Když byla řeč o těch židech,tak pravdivost toho co jsem popsal dokazuje 160 NC za vědu,který tento národ získal a to je možné jedině a poue proto,že izraelští mají opravdu vysokou latku ohledně vzdělání a nikdy a za žádných okolností z ní nikomu nesleví.
Japonci a jiní asiaté i při své náročnosti na hebreje prostě nemají ....být tak Izrael čistě teoreticky velký jak třeba Irák,nebo Francie a mít nerostné suroviny ...to by ještě svět koukal,co by tento národ dokázal za věci!
I kdyby bylo to jejich ůzemí na Sahaře...neřknu-li třeba někde v mírném pásmu střední Evropy.
Izrael by byl světovou supervelmocí prostě ve všem.
Re: Petr Hájek: Unie se rozpadne. Evropská i americká. S pomocí Boží a navzdory Havlům a dalším neomarxistům
(Hardy, 20.11.2010 12:14:39)
Odpovědět
Souhlasím skoro ve všem:
Židé jsou dobří proto, že podnikají v ne vždy zcela bezproblémovém prostředí a musí se vůči jiným mnohdy mnohem víc snažit, to jim zůstalo.

Amweričtí černoši jsou generaci od generace lepší a úspěšnější.

Žlutí přistěhovalci jsou v americe, řekl bych fenomenální. Mají zájem tam zůstat a přizpůsobit se. Jsou velmi prqacovití, a ve školách žlutí excelují v průměru vůči jiným. Proto jsou i případy, že je černoši, nebo i latinoameričané z mexika s oblibou bijí a zesměšňují. Něco jako třídní "šprty". mají na ně prostě vztek.
Re: Petr Hájek: Unie se rozpadne. Evropská i americká. S pomocí Boží a navzdory Havlům a dalším neomarxistům
(Jahoda, 21.11.2010 20:13:17)
Odpovědět
no jo,,to jsou děcka a ta se ráda ve škole perou.
Natrefit takový mexikánec,nebo černoch na mě ,když jsem byl v telecích letech dostal by přes hubu.
Já ve škole nikdy neměl k ráně daleko a rval se jak kůň.Ještě v 15 letech jsem dostal poznámku do učňovské třídy -mlátil spulužáka řemenem-to mě tam jeden spolužák vytočil,tak jsem mu zmaloval záda řemenem od kalhot.
A stejně tak by dodtal přes ta černá záda i černoch,nebo mexikánec a mohl by si pak stěžovat na diskriminaci a rasizmus.
Re: Petr Hájek: Unie se rozpadne. Evropská i americká. S pomocí Boží a navzdory Havlům a dalším neomarxistům
(Josef, 21.11.2010 21:01:08)
Odpovědět
Pane Jahoda!
Ono by ta rvacka byla problematicka, kdyby tech Mexikanu bylo ve skole 30-40%.
Trinactilety kluk "Kody" jezdil na kole do skoly s americkym praporkem pridelanem vzadu na kole a reditel skoly mu to zakazaln, ze to zvysuje napeti mezi skolakama. Jenomze rodice si to nenechali libit a postezovali si do novin, coz vzbudilo pozornost nejen v USA, ale telefonaty a E-maily dochazely az z Afganistanu, samozrejme protestni. Riditel skoly sve rozhodnuti zmenil, ale jeste zajimavejsi je jaky kluk dostal doprovod do sloly vcetne symbolickeho preletu letadel, kdyz uz mohl jezdit zase s vlajkou.

http://www.liquida.com/video/3f586ba/hundreds-ride-with-boy-to-show-support-for-his-u-s-flag-decorated-bike-after-school-banned-it/
Re: Petr Hájek: Unie se rozpadne. Evropská i americká. S pomocí Boží a navzdory Havlům a dalším neomarxistům
(Jahoda, 22.11.2010 8:39:11)
Odpovědět
pane Josef:
a mě něco říká,jakoby byla něčí snaha rozmnělnit americké nacionálně vlastenecké cítění.To nemá s fašizmem nic společného,zdravý nacionalizmus je když je občan své země hrdý na olimpijské zlato ,na to,že hokejový tým jeho země je mistr světa ,je to hrdost na vlajku své země a na její historii.
Potom se tedy ptám,kdo za tím vším stojí a má snahu tuto americkou hrdost mělnit,ničit,nahrávat jejím odpůrcům a kdo potom tak kolaboruje s nepřítelem Ameriky?
Je to vše pozitivní diskriminace a politická korektnost!
A tu propaguje demokratická strana a to co jste uvedl jako příklad je pouze názorná ukázka toho jak toto vše oslabuje Ameriku.
Ten ředitel jistě nebyl vlastenecky uvažující a hrdý američan,byl to demokrat a tím jsem si jistý.
To,že musel ustoupit protestům veřejnosti je jen jasný důkaz toho,že Amerika má pořád to zdravé jádro vlastenecky uvažujících občanů a taková je drtivá většina veřenosti.
Akorád jí někdo brání a to ůmyslně se svobodně vyjádřit a ten někdo momentálně rozhoduje ve vládě a masmédiích .
Všeho ale dočasu,až tito lumpové oslabí svou podvratnou činností Ameriku,islámský terorista zaůtočí a pak si nebudete stačit lízat rány!
jo a poznámku jsem nedostal do učňovské třídy ale do učňovské knížky...to mě bylo 15.
Když mě bylo 14,jeden šikan si na mě taky dovoloval,tak jsem ho přetáhl pilníkem...a měl po ptákách.
Re: Petr Hájek: Unie se rozpadne. Evropská i americká. S pomocí Boží a navzdory Havlům a dalším neomarxistům
(Josef C., 10.4.2011 17:25:39)
Odpovědět
Vychazite s predstavy ze v USA neni levice. Na rozkladu USA ma zajem vice lidi. Nejznamejsi je bilionar George Soros, ktery financuje asi tucet levicovych organisaci v USA a kolik jich financuje mezinarodne nevim, ale letos jiz mel dve svetove konference. Jeho golem je t.zv. "Open society" = svet bez hranic a bez statu, tedy NWO, neco jako pricitate Bilderbergum.

He turned philanthropist in the 1970s through what is now an international network of foundations under the umbrella of the Open Society Institute. His first foray into U.S. presidential politics came in 2004, when he threw millions of personal dollars behind efforts to unseat George W. Bush. In 2007 he declared support for candidate Barack Obama.
Re: Petr Hájek: Unie se rozpadne. Evropská i americká. S pomocí Boží a navzdory Havlům a dalším neomarxistům
(Josef C., 10.4.2011 18:46:48)
Odpovědět
Napsal jsem tucet levicovych organizaci, ktere podporuje Soros a zjistil jsem, ze jich jsou tucty, ale operuji pod ruznymi jmeny. Soros operuje v 50 statech sveta s rospoctem 35 miliard $ (hlavne na propagandu) a zmestnava 1000 zamestnancu.
Rozpocet pro USA je 5 miliard a je jich tucty!
Ale stale jeste neverim panu Hajkovi, ze se staty USA rozpadnou. Zatim jsem nikde necetl ani zminku o tom.

List levicovych organizaci Sorose je zde:

http://www.discoverthenetworks.org/viewSubCategory.asp?id=589
Re: Petr Hájek: Unie se rozpadne. Evropská i americká. S pomocí Boží a navzdory Havlům a dalším neomarxistům
(adolf, 23.11.2010 0:19:23)
Odpovědět
Vidim ze se zde rozjela debata ucenych mudrcu o zidech a nezidech . Shrnu to velice rychle . Pokud zid bude mit moznost lhat zle bude . Neb Lzid jak se dnes spravne rka nic jineho nezna a je skoda inkoustu o tomto plemeni z poste diskutovat
Re: Petr Hájek: Unie se rozpadne. Evropská i americká. S pomocí Boží a navzdory Havlům a dalším neomarxistům
(Felix, 10.4.2011 16:09:16)
Odpovědět
Znovu a znovu sem ten příspěvek dávejte. Když to neumějí říct připosraní kněží a biskupové, ať se aspoň trochu poučí od hloupého laika hájka.
Re: Petr Hájek: Unie se rozpadne. Evropská i americká. S pomocí Boží a navzdory Havlům a dalším neomarxistům
(Václav, 16.10.2011 18:09:18)
Odpovědět
Redakce Euportálu nedovoluje používat vulgární, nevhodné a urážlivé výrazy. Jak je nedůsledná svědčí to, že vůbec dovolila Váš příspěvek uveřejnit. Píšete, že pana Hájka máte rád (nevím jestli tak jako
Schwarzenberg Bátoryho), přestože vyjádřeno Vašimi slovy je hlupákem a laik. Podle Vás patří pan Hájek do middlestreamu, který popírá evoluci, prorokuje rozpad Spojených států na Konfederaci a Federaci, rozpad EU na jednotlivé státy, je přesvědčen, že jedině křesťanství je to pravé ořechové (co budhismus, konfucionismus, hebreismus, ateisté atd.), pochybuje o doložených faktech, že jsou fixí a nerozlišuje mezi realitou a virtuální realitou. Realita podle mne je, že křesťanů je na světě 1,5 miliardy ze 7 miliard. Nevím jestli někde nenapsal, že je zeměkoule placatá. Doufám, že se mi podařilo pochopit middlestream pana Hájka.
Hájek plácá z hladu
(Blekota z Hradu, 10.4.2011 18:59:13)
Odpovědět
Velkorestituent Havel (přítel texaské ropné rodiny Bushů) je prý neomarxista a bilderbergský klub, trilaterální komise plny různých Rothschildů, Goldmanů a Sachsů, Rockefellerů, Schwarzenbergů a spol. jsou podle hradního rozumbrady spolky neomarxistů.

To snad ani nestojí za hlubší zamyšlení.
Re: Petr Hájek: Unie se rozpadne. Evropská i americká. S pomocí Boží a navzdory Havlům a dalším neomarxistům
(Buchtík, 10.4.2011 19:15:13)
Odpovědět
Milý pane Hájku, že jste skvělý pisatel - to je z mé strany pouze zdvořilostní floskule. Že jste jen obyčejný všeználek (od všeho jen trochu) - to je moje nejhlubší přesvědčení. Nedělejte ostudu naší zemi - takový unikát, jako jste Vy, v současnosti nemá ve své blízkosti žádná hlava státu na tomto světě.
Re: Petr Hájek: Unie se rozpadne. Evropská i americká. S pomocí Boží a navzdory Havlům a dalším neomarxistům
(Felix, 16.10.2011 11:34:36)
Odpovědět
Zase znovu jsem si to, kromě komentářů přečel.
Já mám (pana Petra) Hájka rád. V každém případě jeho pohled je ze středu pravdy, ne z revolučních okrajů. Velmi stručně řečeno: myslím si, že problém je ještě hlubší, než se on domnívá, je založen ještě více ve středu, ale v principu s ním souhlasím.
Měl bych na něj tuto hlavní otázku: Domníváte se, pane Hájku, že v demokracii je možné více méně trvalé zkvalitňování křesťanské civilizace, tj. prohlubování jejího křesťanského rozměru? Uvedl byste, prosím, aspoň jeden praktický příklad, kde v demokracii kředsťanství civilizaci takto dynamicky víc a víc prorůstalo? Děkuji.
Pružinského pomatený poskok věští a vy mu na to skáčete.
(Snipper, 16.10.2011 17:17:14)
Odpovědět
Nic jiného, než úplná adresnost volebního systému, nepomůže:
Čím byl ve skutečnosti Listopad 1989? Dovršením Února 1948. Tehdy byl uloupen majetek za biliony, avšak „revoluční" (neústavní) cestou. Tak si to soudruzi a jejich „prognostičtí“ superagenti oposmluvně „zlegalizovali“ pomocí jednorázové, účelové a umělé „strany modrého ptáka“ a „oranžového levého padělku“ namísto bývalé ČSSD. „Lůze" rozdali kuponové knížky, vrátili zničený majetek několika přeživším restituentům (včetně ochočeného mouřenína Havla). Teď rafinovaně svádí všechno svinstvo na ekology, restituenty, pokrokáře, eurofily, zprostituované katolíky, (nikoli však na jim spřízněné voliče KSČ) a každý volič je jim dobrý v jejich absurdní opofrašce: „Každý chvilku krade pilku“. Ohánějí se"standardní parlamentní“ kleptokracií (superagenta a opravdu, ale opravdu vlastizrádce Pružinského, která je pro něj „opravdu tím nejlepším možným řešením“). Státy se prostě udržují těmi principy, na kterých vznikly (TGM). Proto návrh: "Právní stát" na Seaplanet: http://www.seaplanet.eu/index.php/souvislosti/organizace-spolenosti/324-pravni-stat-je-spoluvlastnictvi-oban-nikoliv-koist-politik dále „Demokracie jako náboženství“ Andrease Poppa na Seaplanet: http://www.seaplanet.eu/index.php/souvislosti/vzdlavani/330-andreas-popp-o-demokracii-novem-naboenstvi
Re: Petr Hájek: Unie se rozpadne. Evropská i americká. S pomocí Boží a navzdory Havlům a dalším neomarxistům
(Standa 1, 16.10.2011 17:27:42)
Odpovědět
Hájek, Hájek.
To je ten, co se z něho vyvinula opice jako vyšší vývojový dtupeň?
Re: Petr Hájek: Unie se rozpadne. Evropská i americká. S pomocí Boží a navzdory Havlům a dalším neomarxistům
(ddd, 16.10.2011 20:43:55)
Odpovědět
Me by u p. Hajka zajimalo/kdyz uz si bere do huby p. Margaret Thatcher/, jak se v jeho ocich srovnava jeji privatizacni podminka
"Privatizace bez existence tvrdych a presnych zakonu, tvrdeho vymahani jejich dodrzovani
a prisneho trestani jejich nedodrzovani nebo obchazeni" s vyroky a praxi jeho guru, VK:
"Utekem pred pravniky" a "Zhasnutim"?
A za druhe: Proc si mysli, ze by Konfederace
americkych statu byla stabilnejsi a uspesnejsi
nez USA.
Ostatne se domnivam, ze pro oba z Hradu, VK i Hajka je priznacna nebetycna pycha a ta je jednim z nejtezsich hrichu a jak vime, predchazi pad.
Re: Petr Hájek: Unie se rozpadne. Evropská i americká. S pomocí Boží a navzdory Havlům a dalším neomarxistům
(Daniel Makay, 17.10.2011 14:10:13)
Odpovědět
Tento národ může děkovat Bohu, že na Hradě je pan Hájek , Jakl a jiní konzervativně smýšlející lidé a že ovlivňují pana Prezidenta. Pan Hájek by měl být po V. Kalousovi prezidentem. Přeji mu pevné zdraví a sílu. Velmi si vážím s jakou odvahou a nekompromisně se hlásí ke Kristu, jak urputně hájí demokratické principy . Co se týče mne, nemám žádné výhrady. Velmi dobrý rozhovor a těší mne, že se nelíbí tak hojnému počtu užitečných, nic nechápajících idiotů v rámci této diskuse, ona je ta revoluce jednou semele sama, to je nepopiratelná historická pravda a dobře jim tak, za hloupost se platí . Pane Hájku Hospodin Vám mocně žehnej.
Re: Petr Hájek: Unie se rozpadne. Evropská i americká. S pomocí Boží a navzdory Havlům a dalším neomarxistům
(Beewoy, 17.10.2011 17:08:44)
Odpovědět
Ano. Pravda pravdoucí. Ohromné štěstí se mne chopí vždy, když si uvědomím, že na hradě sídlí bolševický synek a normalizační pisálek Hájek, zloděj propisovaček v přímém přenosu a udělovač placených milostí, jeho vysokoblahorodí Klaus.
Jděte někam do ......
Cožpak lidi nemáte ani kapku soudnosti?