reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
EU Book shop
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

U Klause před Nečasem. Aneb jak vypadá audience u prezidenta

Autor: Lukáš Petřík | Publikováno: 19.11.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Měl jsem tu čest, že mě pan prezident Klaus pozval po několika letech do své pracovny na audienci. Naposledy jsem tam byl přesně 21. dubna 2005 jako „mladičký student politologie“, jak mě nazvala jedna nejmenovaná redaktorka České televize.

Od té doby jsem samozřejmě prezidenta viděl a mluvil jsem s ním mnohokrát, ale audience je audience, neboť ty prezident neuděluje příliš často, navíc ne novinářům. Ještě o něco pikantnější pro mě bylo, že po této schůzce, která se konala v pátek 22. října od devíti hodin, prezidet přijal v půl jedenácté premiéra Nečase.

Asi za deset minut devět vstupuji do vnitřních prostor Kanceláře prezidenta republiky z vchodu na druhém nádvoří Pražského hradu. Potěšilo mě, že nemusím projít obvyklou bezpečnostní kontrolou (kterou jindy procházím při návště pracovníků KPR). „Pan Petřík? ptá se ostraha, „ano“, odpovídám, „v pořádku, pojďte dál,“ reaguje hradní policie, a tak jdu v doprovodu sekretářky rovnou po schodech nahoru do čekací místnosti před vstupem do prezidentovy pracovny. Napravo má kancelář prezident, nalevo jeho tajemník Ladislav Jakl.

Za chvilku přijde vicekanléř Petr Hájek a tajemník Jakl a jen tak volně konverzujeme. „To mě pan prezident chce pověřit sestavením vlády, že si mě zve před panem premiérem?“ vtipkuji troufale. „Možná, že jo. Uvidíme,“ směje se Petr Hájek. Chvilku po deváté se otevírají dveře do prezidentovy pracovny. Pokud si dobře vzpomínám, tak se to tam moc nezměnilo. Prezident mě vítá stiskem ruky a sedáme si společně s pány Jaklem a Hájkem k dlouhému stolu. Ještě přijde číšník a nabízí něco k pití. Já si dávám černý čaj.

Hlavním tématem schůzky jsou média. Pan prezident je mírně řečeno nepříliš nakloněn internetovým médiím. Společně s dvěma muži z jeho triumvirátu (Weigl, Hájek, Jakl) se ho snažíme přesvědčit, že náklad tištěných novin a časopisů rapidně klesá a internet jde naopak nahoru. Rovněž, že na internetu je větší prostor pro politicky nekorektní názory a není do takové míry ovládán Němci a levičáky jako tištěná média.

Seznamuji ho také s vývojem naší mediální skupiny Český Portál, která se rozrostla od doby, kdy jsem byl u něj na audienci na posledy, o tři weby: FreeGlobe.cz o světovládě, Eurábia o multikulturalismu a imigraci a Euserver shromažďující info z eurorealistických serverů. EUportal prezident již zná http://www.euportal.cz/ShowContent.aspx?id=2 . Před lety se mu také moc líbil náš tištěný časopis Portál: http://www.euportal.cz/ShowContent.aspx?id=6

Prezident namítal, že by bylo dobré mít pouze jeden server, který by vše zaštiťoval, avšak vysvětloval jsem mu, že na každý z webů chodí trochu jiný typ čtenářů a hledá tam něco jiného. Ale dodal jsem zároveň, že zde existují vzájemné odkazy na články ze serverů ČP formou rss. Taky mi řekl, abych více psal pro CEP, tak jsem mu slíbil, že se pokusím. Už se mi v hlavě rodí jedno politicky nekorektní téma.

Narazili jsme i na kauzu Vítkov. „Manželka mi říká, že se mnou souhlasí, ale že to málo vysvětluju. Ale jak to mám vysvětlit, když mi na to v televizi dají půl minuty?“ řekl prezident Klaus.

Prezident pak také vyprávěl své zážitky ze světových summitů a co popisoval, bylo mnohdy tragikomické. Například nejmenovaný prezident jedné evropské velmoci pravidelně překračuje dobu, kterou má určenu ke svému vyjádření, a když domluví, odejde, protože ho názory ostatních nezajímají.

Za pět minut deset se prezident dívá na hodinky. „Tak budeme muset pomalu končit,“ říká. Ještě se s ním na památku u jeho stolu fotím a pak se loučíme.

Po schůzce s prezidentem jdeme s Petrem Hájkem ještě k němu na cigáro (ve svém kanclu má reakcionář Hájek např. foto s papežem Benediktem XVI. či zarámovaný plakát filmu „Děkujeme, že kouříte“). Za chvíli dorazí i Ladislav Jakl. Bavíme se obecně o politické povolební situaci. Jakl s Hájkem mě také ubezpečují, že co se týče internetových médií, tak jsme za tu schůzku udělali zatím nějvětší pokrok k tomu, aby prezident svůj odpor překonal.

Také jsme mluvili o tom, že bychom po vzoru T. G. Masaryka mohli dělat páteční schůzky pravidelněji. Neříkali bychom si pak ale "pátečníci" jako Masarykovi levicoví přátelé, nýbrž jako správní pravičáci "zpátečníci".

Asi kolem půl dvanácté odcházím z Hradu a jdu kolem místnosti v přízemí, kde má tiskovku pan premiér Nečas. A jen si tak říkám, že i kdyby mě pan prezident Klaus přijal ve své pracovně na Hradě zas až za pět let, tak bych se nezlobil. Hlavně, že by to byl on...

 

 
 
 
 
 

Předseda Mladé pravice Lukáš Petřík s prezidentem republiky Václavem Klausem

Vystoupení na semináři Centra pro ekonomiku a politiku Evropská ústava očima mladé generace

 

Václav Klaus

 

 

Soubor:Flag of the president of the Czech Republic.svg

reklama
2618 čtenářů | 52 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: U Klause před Nečasem. Aneb jak vypadá audience u prezidenta
(Brabec, 19.11.2010 2:32:11)
Odpovědět
Díky za milý článek. Škoda, že za 5 let tam bude někdo jiný.
Re: U Klause před Nečasem. Aneb jak vypadá audience u prezidenta
(Dan, 19.11.2010 9:52:15)
Odpovědět
http://www.lidovky.cz/kapela-visaci-zamek-v-nove-pisni-urazi-prezidenta-klause-pe1-/ln_kultura.asp?c=A101118_140209_ln_kultura_mk


O bisexualitě VK toho bylo řečeno již hodně, málokdy ale veřejně, politicky nekorektní byla snad jen Eva Holubová s "KIKINOU".

O Klausově bisexualitě, čili sexuální nevyhraněnosti zpívalo již mnoho neonacistických kapel neznámých jmen, poprvé však toto téma uchopila kapela známá a vydala desku s písí Prezident je Buzna.

Těší mě, že se naše společnost probouzí a politická korektnost jí začíná vadit.

Václav Klaus tak navždy vstupuje do našich dějin jako prezident úchylák.
Re: U Klause před Nečasem. Aneb jak vypadá audience u prezidenta
(Torr, 19.11.2010 10:06:33)
Odpovědět
Kikině to tam sluší, ta holka je k nakousnutí..
Krásný fotečky, už si je ukládám !
Bude honička :)
Re: U Klause před Nečasem. Aneb jak vypadá audience u prezidenta
(Libor, 19.11.2010 13:30:45)
Odpovědět
Dane, ty seš úchylnej zmrd
Re: U Klause před Nečasem. Aneb jak vypadá audience u prezidenta
(Dan, 19.11.2010 14:53:18)
Odpovědět
No dovol !
Já jsem heterák a křesťan, mě s tou pakáži buzerantem pružinským a jeho teplými příznivci na jednu hromadu nedávej, já jsem v ssm neosahával klukům prdýlky jako Véna.
Zdravím, pane Petříku!

A ptal jste se pana prezidenta, proč podepsal Lisabon?

Tomáš Beran (http://vpravo.blog.cz)
Re: Hořký čaj
(Jarda Z, 19.11.2010 8:55:33)
Odpovědět
Nebyla jiná možnost. Neústavní soud to prostě nařídil.
Ještě byla možnost abdikace po tomto bruselském diktátu. Na to však čekali různí vlastizrádci, jako např paní Gajdůšková, pan Švejnar a jiní EUdruzi, kteří se dokonce chystali prezidenta vyhlásit za nesvéprávného a jako neschopného zastávat tento nejvyšší post jej chtěli odvolat. To je do nebe volající drzost a jména těchto ativistických eurohujerů by neměla být zapobenuta. Vymohl se jakýsi příslib výjimky ze základních práv a svobod pro ČR při příležitosti dalšího rozšiřování EU. Tento příslib však již dnes mnozí zpochybňují. Pak by asi stálo za to ten podpis se pokusit stáhnout a nebo abdikovat. Tím by se asi rozproudila nejen u nás debata o EU a Lisabonské smlouvě.
Klaus měl abdikovat!!!
(Samuel Vitovsky, 19.11.2010 12:25:33)
Odpovědět
Přeháníte! Kdyby Gajdůšková a Švejnar skutečně "chystali" sesazení Klause kvůli Lisabonu, bylo by to vskutku skandální. Jenže oni to nebyli Gajdůšková a Švejnar ale NĚJACÍ lékaři a sesadit ho "nechystali" jenom o tom vedli debatu. Je mi líto, ale "radiojerevanismus" se rozmáhá všude.

Nemohu souhlasit ani s Vašimi slovy "Na to však čekali různí vlastizrád, ..." v souvislosti s případnou abdikací. Podle mé intuice (tím chci říct, že vyhraněný NÁZOR nemám, protože nemám dost informací) abdikovat měl. Bylo by to tak silné gesto, že to spoustě lidem mohlo otevřít oči. Jeho setrvání v prezidentské roli nemá příliš velký smysl. Užitečného toho už moc neudělá. Viz Vaše slova "Vymohl se jakýsi příslib výjimky ... Tento příslib však již dnes mnozí zpochybňují."
Re: Klaus měl abdikovat!!!
(Samuel Vitovsky, 19.11.2010 12:28:57)
Odpovědět
Na druhou stranu prezident taky reprezentuje. Klaus reprezentuje důstojně a silně. Stejně mám ale dojem, že ta abdikace by tehdy byl vpravdě historický čin, který by všechny klady stokrát přebil...
Re: Klaus měl abdikovat!!!
(v.n., 19.11.2010 12:52:59)
Odpovědět
Co že dělá?
Re: Hořký čaj
(ks, 20.11.2010 13:09:14)
Odpovědět
A vy jste si položil otázku, co by se stalo, kdyby Lisabon nepodepsal? Hloupější otázku nemáte?
Re: Hořký čaj
(Kolo děj, 22.11.2010 10:03:40)
Odpovědět
Odstoupit, by byla jen póza, prezident má zodpovědnost, nemá pózovat! Hra na hrdinu by se minula účinkem. Kdyby odstoupil media by ho rozemela, LS by podepsal někdo jiný a už dnes by na nej pohlíželi jako na zrádce. Ještě není všem dnům konec. Pokud V.K. podepsal LS( nařídil mu to ÚS) s dodatky, které dnes již neplatí,(pořád tam JSOU) je možnost zpochybnit podpis smluvy, která NEBYLA DODRŹENa. Ještě není všem dnům konec, pak taková smlouva múže být KDYKOLIV, KDYŽ BUDE POLITICKÁ Vůle zpochybněna. Ještě se nám může hodit!Šedý vlk, nic jiného dělt nemohl, když LS podepisoval, myslel na budoucnost, děkujme, že dodatky ke smlouvě vybojoval, co jsme pro to udělali MY, byl na to sám. Děkuji pane prezidente!
Re: Hořký čaj
(ks, 20.11.2010 13:09:49)
Odpovědět
A vy jste si položil otázku, co by se stalo, kdyby Lisabon nepodepsal? Hloupější otázku nemáte?
Re: U Klause před Nečasem. Aneb jak vypadá audience u prezidenta
(děd, 19.11.2010 9:16:15)
Odpovědět
A Lukášku, co ještě hezkého Ti vyprávěl pan president ? A nemáš ještě nějaké fotečky ? A s Mirkem Mackem a Viktorkem Koženým jste se nesešli ?
Re: U Klause před Nečasem. Aneb jak vypadá audience u prezidenta
(Dan, 19.11.2010 9:55:42)
Odpovědět
Také jsem se chtěl Lusáše zeptat, jestlůi má v šuplíku i fotky s dalšími Kmotry z ODS kterou tak rád volí, např. donem Borisem Šťastným - kapem korupčnického vedení Prahy.

S agentem KGB Pružinským fotky máš, bezvěrec a zvrhlík na nich vypadá asi fakt dobře, no naštěstí to nejsu schopenm posoudit, ale co další kapa pražské mafie, máš fotečky ??
Re: U Klause před Nečasem. Aneb jak vypadá audience u prezidenta
(Barbucha, 22.11.2010 10:06:47)
Odpovědět
A že se na ty fotečky díváš, nám se líbí, běž se podívat na něco jiného a
Re: U Klause před Nečasem. Aneb jak vypadá audience u prezidenta
(strejda, 19.11.2010 9:47:27)
Odpovědět
Slzu jsem uronil. To jste tam byl za pracující inteligenci? A co soudružky údernice a hrdinové socialistické práce?
Re: U Klause před Nečasem. Aneb jak vypadá audience u prezidenta
(Etan, 19.11.2010 10:21:43)
Odpovědět
Mě zase pane Petříku zajímá, jestli je pravda, že panu prezidentu Klausovi je z pusy cítit semeno když mluví ?

Děkuji za odpověď.
Re: U Klause před Nečasem. Aneb jak vypadá audience u prezidenta
(Lukáš Petřík, 19.11.2010 10:30:59)
Odpovědět
Na Lisabon jsem se neptal.

Ladislav Rašín se také Beneše neptal, proč podepsal Mnichov. Snažil se ho přesvědčit, aby to neudělal. Já totéž s Lisabonem.
A pak se Rašín snažil Benešovi pomáhat, aby se důsledky Mnichova zvrátily. Já se snažím zničit Evropský svaz socialistických republik.

Vulgárně diskutující upozorňuji, že budeme zveřejňovat jejich IP adresy a pokud to bude dohledatelné, i jejich majitele.
Re: U Klause před Nečasem. Aneb jak vypadá audience u prezidenta
(strejda, 19.11.2010 10:55:33)
Odpovědět
To i za cenu porušení zákona? S vulgaritou nesouhlasím, ovšem často to odpovídá úrovni tohoto portálu.
Re: U Klause před Nečasem. Aneb jak vypadá audience u prezidenta
(PetrW, 19.11.2010 12:04:58)
Odpovědět
Až na to, že vy rozhodně nejste Rašín, zato Klaus se tragikomickému Benešovi bohužel podobá víc než by bylo milé.
Jinak díky za ten článek, vy jste si pohonil ego, obšťastnil nás fotogalerii "obézní ukoptěný já který si ani neumím uvázat kravatu a metrosexuální Lukoilovič desetkrát jinak". Až do teď jsem si myslel, že podobná prvoplánovitě devótní "žurnalistiku" provozují jen Putinjugend z "Naši".
Re: U Klause před Nečasem. Aneb jak vypadá audience u prezidenta
(Etan, 19.11.2010 15:08:35)
Odpovědět
Prosím ??
Já se slušně ptám, tady jsem se to dočetla že prý ano a vy k němu máte tělseně hodně blízko, to je vdiět na těch foto, můžete mi odpovědět ?
Děkuji.
Re: U Klause před Nečasem. Aneb jak vypadá audience u prezidenta
(Kali, 22.11.2010 10:09:38)
Odpovědět
Etan, z tvoji huby je smrdět fest!!Nemusíš mi odpovídat, cítíme to všichni
Re: U Klause před Nečasem. Aneb jak vypadá audience u prezidenta
(Michal, 20.11.2010 12:36:33)
Odpovědět
Nějaký způsob regulace diskuse je potřebný. Zveřejnění IP adresy je ten nejmenší a pokud vím zcela legální a používaný krok.
Re: U Klause před Nečasem. Aneb jak vypadá audience u prezidenta
(Nermuť Jann, 19.11.2010 11:59:09)
Odpovědět
Toto je článek hodný slabochů.
Je to už druhý článek tohoto tipu.

Wilders, Klaus a za chvíli to bude třeba Bin Ládín.

Nuly a slaboši se snaží zalíbiti schopným lidem a mocným lidem.

Byl jsem u pana Presidenta. Jé jaké mám kontakty a postavení.
Byl jsem u politika, jehož moc roste nejrychleji v Evropě (Wilderse), é jaké mám postavení.

To je filosofije slabochů. Je to životní úděl skety.

Snažit se zalíbit mocným. To je jejich jedinné umění.
Proto zde lžou a plácaj nesmysly.

Katolíci podporovali Hitlera a chtěli vyhladit náš národ, přesto se zde mluví o obraně našeho národa ze strany katolíků.
Být zadobře se všemi okolo.

Budu citovat z Conana.
Když spolu bojují dva tak mocní lidé jako Toth-Amon a Tutchmoches, tak je nejlepší zalehnout a počkat až se ta bouře přežene.
(Dodejme, že byly zlikvidovány obě skupiny. V tom románu.)

Toto je cesta k zapomenutí a malosti a vyhynutí našeho národa.

Já osobně mám svůj názor. A uznávám lidi, kteří mají také svůj názor a ne ubohé blbce, kteří se jen pokoušejí zalíbit. Fujtajbl.

Ostetatně v tomto případě je přístup pana Petříka roven přístupu Blbouna Nejapného. On se snaží zalíbit kreatůrám, kteří ho chtěj oddělat.

On nemá šanci. Když vyharjou Rusové, tak ho odstřelej. když vyhraje Klaus a jeho šéf Černoles, tak ho také odbouchnou.
Proč?
Protože je spojenec těch lidí, kteří chtějí vyhladit Slovany ve střední Evropě. O Ruskou menšinu nejde, jde o obyvatelstvo ČR,SR A POLSKA.

K tomu, aby se někdo postavil takovému monstru, jako je Vatikán (protože to řídí on) musí mít člověk odvahu.
Jenže todle jsou všechno zbabělci.

i krysa zahnaná do kouta kousne.
Ale slaboch se snaží svému katovi zalíbit.

P.S.: To mne zajímá, kdy bude zakázaná Pravoslavná církev? Teprve po jejím zákazu může být vyhlazeno obyvatelstvo. Ovšem tím to zase přežije, protože odejde. Takže ten zákaz nakonec přežije ten zakázaný. No a my se za několik set let stejně vrátíme.
EUportál
(Samuel Vitovsky, 19.11.2010 12:46:54)
Odpovědět
Tenhle článek psalo nevyzrálé dítě!!!

"... jen tak volně konverzujeme. „To mě pan prezident chce pověřit sestavením vlády, že si mě zve před panem premiérem?“ vtipkuji troufale"
"Společně s dvěma muži z jeho triumvirátu (Weigl, Hájek, Jakl) se ho snažíme přesvědčit, ..."
"Už se mi v hlavě rodí jedno politicky nekorektní téma."
"... kdyby mě pan prezident Klaus přijal ve své pracovně na Hradě zas až za pět let, tak bych se nezlobil. Hlavně, že by to byl on..."

Vyzývám ostatní členy redakce, aby panu Petříkovi vysvětlili, že pokud má mít EUportál smysl, neměl by fungovat jako deníček jednoho člena redakce.

Když porovnám texty Jiřího Zahrádky, Ladislava Jakla, Benjamina Kurase či Petra Macha a poslední články šéfredaktora, tak si říkám, že ti jmenovaní si to nezaslouží. Pan Petřík už je natolik mimo mísu, že nevidí, jak se zesměšňuje. Proč mu ale ostatní dovolili, aby zesměšňoval tolik užitečnou práci jejich?
Re: EUportál
(L.Pe, 19.11.2010 12:56:10)
Odpovědět
Redakce jsme My.

L'rédaction c'est moi.
It's a shame
(Samuel Vitovsky, 19.11.2010 15:18:20)
Odpovědět
Pokud jste tohle psal Vy, pane Petříku, tak to jen ukazuje, že mám pravdu. Jste mimo a euroskeptikům škodíte!!! Přesně to vyjádřil Cook, 19.11.2010 15:02:24. Já jsem příkřejší, protože mě to opravdu velmi mrzí.
Re: U Klause před Nečasem. Aneb jak vypadá audience u prezidenta
(kingsfield, 19.11.2010 12:55:30)
Odpovědět
Nice pics. Two jerks grinning like Cheshire cats!
Re: U Klause před Nečasem. Aneb jak vypadá audience u prezidenta
(cook, 19.11.2010 15:02:24)
Odpovědět
Pane Petřík gratuluji k audienci u pana prezidenta Klause,ale ať je to pro Vás osobně mimořádná událost(pro mne by taky byla)tak si nemyslím že by to byla až tak velká událost že by se o ní muselo psát na tomto portálu.Zde by se mělo psát o věcech co trápí společnost a veřejné médie o těchto věcech lžou nebo nechtějí mluvit.Tenhle konkrétní článek je bych řekl ,mdlý s žádnou vypovídající hodnotou.Bylo by zahodno znovu psát články o věcech z politického pozadí.
Re: U Klause před Nečasem. Aneb jak vypadá audience u prezidenta
(L.Pe, 19.11.2010 15:39:55)
Odpovědět
Mně to přišlo zajímavé. Každý tam nebyl, tak popsat, jak to vypadá.

Spíše taková zajímavost. Samozřejmě jsem také nemohl napsat o všem, o čem jsme hovořili.
Re: U Klause před Nečasem. Aneb jak vypadá audience u prezidenta
(Samuel Vitovsky, 19.11.2010 15:56:28)
Odpovědět
Boha jeho!!!
Vy jste tam byl. Vám to přišlo zajímavé. Vy víte, jak to tam vypadá. Vy jste s Klausem hovořil. Vy jste se s ním vyfotil. To Vám nikdo nebere.
Ale pro takovéhle sebeexhibice jsou určené různé facebooky. Nikdo rozumný tohle nečeká na názorovém serveru!!!
Vy jste EUportál doslova vytuneloval! Nožná Vám doména patří, jste jejím vlastníkem, já nevím. Jenže spousta chytrých, pracovitých a poctivých lidí, kteří sem psali, Vám věřila, že dělá něco obecně potřebného. Výsledkem je, že pomáhali Vám, abyste se teď hloupě a dětinsky vychloubal.
Re: U Klause před Nečasem. Aneb jak vypadá audience u prezidenta
(L.Pe, 19.11.2010 18:32:58)
Odpovědět
Vážený pane Vitovský, já Vám to řeknu takto:
Když se Vám nelíbí mé články, tak je nečtěte.
Když se Vám nelíbí EUportal, tak na něj nechoďte a založte si třeba nějaký svůj web.
Re: U Klause před Nečasem. Aneb jak vypadá audience u prezidenta
(Samuel Vitovsky, 19.11.2010 23:09:58)
Odpovědět
No - to je samozřejmě pravda. Ale ji mám pravdu taky. Mizernému novináři nezáleží, jestli ho lidi čtou a jaký účinek a dopad jeho texty mají.

Přece je evidentní, že moje kritika je založená na tom, že Vám v zásadě fandím, že EUportálu přeju úspěch. A především si cením, že jste dokázal tak kvalitní (technicky naprosto, obsahově v minulosti) vybudovat. Méně oceňuji, jak tu práci teď ničíte. Zbytečnými pitomostmi a lajdáctvím.
Re: U Klause před Nečasem. Aneb jak vypadá audience u prezidenta
(Cyrrus, 19.11.2010 17:57:18)
Odpovědět
Vysvetlete prosím ctenárum, k cemu tento clánek je? Vzdyt jsou to "prndy"o nicem! Ahoj!
Re: U Klause před Nečasem. Aneb jak vypadá audience u prezidenta
(Nermuť Jan, 19.11.2010 18:12:35)
Odpovědět
Tak jsem právě napadl pana Petříka.
A vemte toto jako mou omluvu. (O člověku se nemá šeredně mluvit ani když je to Pravda.)

Víte, že schořela socha Krista.
No a já se dnes dozvěděl, že to značí návrat Confederace.
Pane Petřík, vy znáte Českou verzi To arms in dixie.
http://www.youtube.com/watch?v=0gbyclBOp4E
http://www.youtube.com/watch?v=u80LpX8MkyU

Já Vás prosím, dejte tuto verzi na Váš portál.
Proč?
Protože je to Pravda. Generál Scherman vyhrál proto, že došlo k tomu, o čem se zpívá.

Confederace to má, jako křesťani v Říši Římské- jsou tak dlouho pronásledováni, jak dlouho si to nechaj líbit.

Confederace mohla kdykoliv získat svou svobodu zpět. Stačilo udělat to, co řekl Sean Connery ve filmu první rytíř.
Bojujte tak, jak jste nikdy nebojovali.

Stejně tak může KSČM kdykoli převzít vládu v ČR a Komunistická strana Ruska. Stačí jen trochu odvahy.

Confederace může kdykoliv získat zpět svobodu. Za jeden den bude po všem. Svobodná zas bude.

Ovšem musí příjmout i tu urážku. Jinak se svoboda nezíská.

Fight like you never fight.
Re: U Klause před Nečasem. Aneb jak vypadá audience u prezidenta
(frantisek zajicek, 19.11.2010 18:39:11)
Odpovědět
Mluvili jsme o internetu...Petriku,trochu vic by to chtelo rozepsat.Kde vzal Klaus duvod se o to zajimat?Nebo hleda jenom neco,kde by dostal neomezeny prostor pro sve dedukce?Vulgarne pisici pry se budou zverejnovat...Pocitam se mezi ne,pouzivam prave jmeno,muzu sem klidne napsat i svoji adresu a vyvesit svuj skaredy a tupy globus,spis si myslim,ze pokud tento portal zacne cist batuska Klaun,tak Dana,Alberta,Petra W,Kingsfielda,Friga a pod.uz tady neuvidim...FZ
Re: U Klause před Nečasem. Aneb jak vypadá audience u prezidenta
(L.Pe, 19.11.2010 20:13:21)
Odpovědět
Pane Zajíčku, mě vadí, když je někdo opravdu vulgární. Ostrá kritika a ostrá názorová výměna mi nevadí.

Dan je mnohdy na hraně, ale až na výjimky jeho příspěvky mají něco do sebe, ač s nimi nemusím souhlasit.

To kingsfield pouze vulgárně uráží.
Re: U Klause před Nečasem. Aneb jak vypadá audience u prezidenta
(Nermuť Jan, 19.11.2010 18:55:51)
Odpovědět
Rady biskupů Srbské pravoslavné církve: biskup Artemije se vydal na rozdělení
Bělehrad, 19.listopadu 2010

19.listopadu 2010, podle Raska a Prizren diecéze a počet srbských médií, který je v důchodu biskup Artemije (Radosavlevich) úmyslně oslavila Divine liturgie v klášteře proudu Oak v severním Kosovu, a to navzdory skutečnosti, že on byl zakázán od porce.

Den předtím, 18. listopadu biskup Artemije s jeho následovníky přijel bez znalosti svatého Rady biskupů, posezení v těchto dnech v Bělehradě, v uvedeném klášteře. Druhý den, ráno 19. listopadu biskup Artemije a následoval jeho duchovenstvo, z nichž většina je zakázáno, které slouží nebo vybuchl od důstojnost, kroutil chystá spáchat v klášterním kostele slavili Divine liturgie. Opat kláštera otce Romilo odmítl uposlechnout žádosti biskup Artemije a dát mu klíče od chrámu.

Jako výsledek, biskup Artemije, spolu s průvodním duchovenstvem úmyslně slavili svaté liturgii v kapli bratrské těla kláštera.

Krátce po incidentu na oficiálních stránkách Raška a Prizren diecézi objevil informativní zprávu, která mimo jiné uvedla:

"Kněžství a řeholní život Raška a Prizren diecéze, která platí pro církevní řád a diecézních orgánů a není ochoten podílet se na šaty Slza svatého Sava a jednotu církve, rozhodl se zabránit pronikání uchvatitelé kteréhokoli kostela diecéze Raska a Prizren. Kněžství, a věřící v mnoha místech již varovali, aby byla připravena k ochraně svatých míst z pokusů o násilné vniknutí. "

Oznámení o incidentu Rady biskupů vydala SOC den na 19 listopadu zvláštní zprávu o incidentu:

"Svatá biskupů srbské pravoslavné církve, který oddělil včera večer na prázdnou židli biskupů Raska-Prizren biskup Liplyanskogo Theodosius, s velkou lítostí a úzkostí dozvědět se o pokus násilně zmocnit duchovní autorita v neklidné diecéze srbské pravoslavné církve na straně umístěné na zbytku biskup Artemije, který jeho akt je formálně vstoupil do rozkolu s Holy Rady biskupů, která je s srbská pravoslavná církev.

Přes kategorický zákaz z výkonu trestu, který byl oznámen k němu Svatý synod biskupů Srbské pravoslavné církve na 15 říjnu 2010, protože jeho anticanonical akcí a nedostatečné řešení vyšších hierarchických struktur, biskup Artemije bez souhlasu Svatého Rady biskupů, správce Raška a Prizren diecéze a biskup-volit Raska a Prizren sloužil dnes slaví Divine liturgie v klášteře Oak Stream (Společenství Zubin Potok). Působil skupina duchovenstva - jeho následovníci jsou rovněž zakázáno porce. Nelegální Božská liturgie a zneužívání pohostinnosti srbské pravoslavné klášterní kostel porušil několik kanovníků kostela a biskup Artemije, spolu s jeho následovníky, je velmi nerozumné jednat vydal na cestu rozdělení a zvýšil na katolické jednoty srbské pravoslavné církve. "

Pravoslavie.Ru





19.listopadu 2010


Nové schisma.
Otázka je, kdo je v Právu?
Onen tzv. schismatic. A proč on? Protože jeho víra je pravá, mezi ostatními jsou muslimové a jiní lumpové.
A je tu také snaha Konstantinopolského patriarchy izolovat všechny spojence církve Moskvy a vyhnat je do schismatu.
Re: U Klause před Nečasem. Aneb jak vypadá audience u prezidenta
(Ruda, 19.11.2010 20:22:57)
Odpovědět
Aby ses Petříku s Klausem nepo..al,můžeš s ním jít zase do Prčic,ty prdelko vypasená.
Re: U Klause před Nečasem. Aneb jak vypadá audience u prezidenta
(L.Pe, 19.11.2010 22:27:46)
Odpovědět
To nebyly Prčice, ale Sněžka Obřím dolem.
Re: U Klause před Nečasem. Aneb jak vypadá audience u prezidenta
(Jan11, 20.11.2010 10:30:08)
Odpovědět
Přečetl jsem článek a část diskuze. Souhlasím, článek je dosti podlézavý. Nemusím rovněž s mnoha činy pana prezidenta souhlasit, ale s jinými naopak souhlasím. Tak už to v životě bývá. Ovšem hrubost a vulgaritu vyřčenou v některých příspěvcích, odsuzuji. Taková neúcta k hlavě státu by v kulturní zemi měla nebýt. Přes rozdílné názory, zůstaňme lidmi.
Re: U Klause před Nečasem. Aneb jak vypadá audience u prezidenta
(RAdo Skydancer, 20.11.2010 14:15:04)
Odpovědět
Velmi zajímavý článek o tom: jak to probíhá na takové audienci u hlavy státu :). Suproš.

Ono také by si měli všichni zde vulgárně diskutující uvědomit, že Lukáš prostě si již díky své kvalitní práci prostě za ty roky získal vliv, společenské postavení, mnoho významných kontaktů a jeho názory jsou zkrátka přijímány širším kruhem lidí než např. jen v rámci kamarádů ze školy někde v hospodském kruhu. Takže prostě toho pánové diskutující využijte a ptejte se a pište k věci a chytrý novinář by s tím dokonce mohl dokázat divy :). Lukáš se přeci pohybuje v těch vysokých kruzích a mohl by ještě leccos zajímavého sdělit :). Místo toho se tady objevují v diskusích neustále dogmatické útoky typu jedna paní povídala. Inu pak se nelze divit, že je občas čas od času dobré si trochu pošimrat blaženě Ego a umístit sem nějakou tu fajn fotku s významnými lidmi. Ono novinář potřebuje také kus osobní integrity a uznání své práce vzhledem sám k sobě a svému svědomí, protože jak sleduji ty neustálé komentáře typu "hlášení pomocné stráže VB", tak si říkám, jestli opravdu je náš národ zvyklý již jen na "zpravodajství" tohoto typu. Možná je však za tím něco jiného a bude zajímavé sledovat co ... :). Uvidíme.

Lukášovi mnoho zdaru a hodně síly! :). God Bless! :).
Re: U Klause před Nečasem. Aneb jak vypadá audience u prezidenta
(Lukáš Petřík, 20.11.2010 15:48:33)
Odpovědět
Já ještě řeknu jednu věc.

Všichni politici nadávají na Klause, ale když se s ním mohou někde vyfotit na Hradě, tak to hned všude vystavují. Viz třeba Radek John, který podporoval Lisabonskou smlouvu, kritizoval VK, ale pak si fotku s VK hned na titulku toho jejich stranjického plátku.

Proč bych se tedy nemohl pochlubit taky já. :-)
Nakonec s Johnem jsme novinářští kolegové. :-)

Jak jsem říkal, komu se to nelíbí, ať to nečte a najde si něco jiného. Čtenost to ale mělo slušnou, čili to spíš lidi zajímalo.

Jo a díky, Radku, a zdravím Čechy z Moravy. :-)
Re: U Klause před Nečasem. Aneb jak vypadá audience u prezidenta
(Dan, 20.11.2010 16:13:58)
Odpovědět
Ještě že ne mě, to by byl špatný signál, ano je vás tu jako vší, měly bysjte se odstěhovat do čech po vzniku samostatné moravy vás odsuneme, jako vy němce, pofrčíte ku Praze jenom s duchnou a vaše manželky budeme u toho píchat, ať se mají dobře !

Dan, Moravan z Moravy ! :-)
Re: U Klause před Nečasem. Aneb jak vypadá audience u prezidenta
(PetrW, 20.11.2010 17:29:03)
Odpovědět
Nebo je to spíš tak, že Petřík svou systematickou anální speleologii(*) a pěním chvalozpěvů na Lukoiloviče na tomto serveru a poskytování prostoru všemožným obskurním kašpárkům a podržtaškům z Hradní partičky a la Jakl, Mach nebo Hájek (nikdo jiný sem v podstatě ani nepíše) byl za svoji servilitu po zásluze odměněn?
To není o kvalitní nebo nekvalitní práci, prostě ruka ruku myje.
Druhá varianta je, že z Hradu kdysi přišla objednávka a asi i penízky na zřízení Klausovi dostatečně podlézavého webu, Petřík ho zařídil a teď byl na koberečku prezentovat svoje výsledky.
Dle reakcí na kritiku za tento "článek" si o charakteru a infantilní nevyzrálosti autora udělal jistě obrázek už každý sám.

(*)Pro úplnost předesílám, že v případě "anální speleologie" byla tato aktivita myšlena pouze metaforicky..., to aby vzhledem k aktérům na které byla tato narážka mířena nedošlo k nějakým nepodloženým spekulacím. LOL:)
Re: U Klause před Nečasem. Aneb jak vypadá audience u prezidenta
(Dan, 20.11.2010 17:39:34)
Odpovědět
Lukáš Petřík je mladý trouba, jehož učili mnozí moji kamarádi jako např. marek čejka a le i další z Prahy přímo a tudíž jeho absence zkušeností je vidět ve všem co dělá.

Dejme tomu, a já tomu chci věřit, žře to myslí dobře, že se snaží vybudovat konzervativní,m katolickou společnost, ale vybrat si ktomu právě žida Klause ??

Ruského vlezdořiťku, žida z lože, kurevníčka bez charakteru a nekřesťana... ??

Proboha Lukáši, jak si to všechno zdůvodňuješ před svědomím, máš vůbec nějaké ??

Vždyť Klaus je normální ZMRD, co tě na něm fascinuje kromě antoevropanství, jež má z Kremlu nařízené, vážně tě ten svazák tak sebral ?????
Re: U Klause před Nečasem. Aneb jak vypadá audience u prezidenta
(winston wolfe, 20.11.2010 21:08:37)
Odpovědět
Vaše články mám rád pane Petříku, jen tak dál.
Re: U Klause před Nečasem. Aneb jak vypadá audience u prezidenta
(Barbucha, 22.11.2010 10:21:39)
Odpovědět
Pane Petříku, vaše články mám rovněž rád, některé jsou i lepší, nevadí mi V.K. ani jeho fotky, nakonec v mediích se o V.K. nedovíme nic pozitivního a pokud, tak i ty fotky vybírají ty nepovedené, (jistě i Vám se stalo, že některé vaše fotky jsou nemožné).Takže děkuji i za ty fotky, na kterých je prezident "povedený", které v mediích nevídím.
Re: U Klause před Nečasem. Aneb jak vypadá audience u prezidenta
(Josef Novák, 20.11.2010 23:58:45)
Odpovědět
Tak tohle je opravdu devótní novinařina a posunuje tento web někam úplně jinam. Někam do PR. (vyslovuj pí ár)
Re: U Klause před Nečasem. Aneb jak vypadá audience u prezidenta
(Merlin, 21.11.2010 12:13:34)
Odpovědět
Lukasi, obcas s Vami sice prikre nesouhlasim, ale me se clanek libil a rikam - nenechte se otravit!!!
Re: U Klause před Nečasem. Aneb jak vypadá audience u prezidenta
(RZ, 22.11.2010 12:32:06)
Odpovědět
Tu treti fotku odshora bych odstranil. Je na ni poznat, ze jsi eunuch.