reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Smrt ve středu
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Světová vláda a hradní audience. Politicky nekorektní FreeGlobe.cz u prezidenta Klause

Autor: Adam B. Bartoš | Publikováno: 30.12.2010 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

„Řekněte mi, kde se v hlavě tak mladého člověka vezmou takové názory?“ ptá se mne prezident republiky Václav Klaus. Přiznávám, že mne touto otázkou poněkud zaskočil, protože jsem ji mohl čekat, ale nečekal.

Před sebou má vytištěný text Proti Novému světovému řádu aneb Budoucnost českého konzervatismu.

Prezident se nemračí. Článek nemá ani dokonce podtrhaný vlnovkou na znamení nesouhlasu. Naopak. Nechal ho namnožit a podle svých slov ho rozdával svým spolupracovníkům na Hradě.

Jako autora textu mne to samozřejmě velice těší, stejně jako tato audience u pana prezidenta, kterou poté jeho kancelář zorganizovala. Jsou jí přítomni i oba prezidentovi poradci Ladislav Jakl a Petr Hájek.

Odpovídám něco v tom smyslu, že jen pozoruji svět kolem sebe a dávám si věci do souvislostí…

Jak také odpovědět na otázku, kde se v člověku vzaly ty obavy z blížící se světovlády?

Vlastně sám nevím. Nikdy jsem si tuto otázku nekladl a tak mne jednotlivé dílky odpovědi napadají až teď, když píši tyto řádky.

Začalo to tehdy, když jsem našel vnitřní odvahu a  sám pro sebe si připustil tu kacířskou myšlenku, že 11/9 se nemohlo udát tak, jak se údajně událo? Ano, to bezesporu byl okamžik, kdy se člověku jistým způsobem zhroutily do té doby pevně dané názory, myšlenková schémata, kterým důvěřoval a nepochyboval o nich. Pro dlouholetého šéfredaktora internetového serveru Eurabia.cz, který prvních pár let svého působení z téměř neokonzervativních pozic obhajoval americké tažení proti mezinárodnímu terorismu, muselo být toto vystřízlivění ještě těžší. Ale pouze v tomto to určitě není.

Nebo to snad bylo tehdy, když jsem jako novinář spolu s kamarády zjistil a poté publikoval, že se Karel Schwarzenberg v roce 2008 za zády veřejnosti účastnil setkání Bilderberg Group a dosud (i pro mne) spíše neznámá až tajemná skupina, odkazovaná některými do říše konspiračních terorií, se náhle ukázala jako zcela reálné těleso s reálnými vazbami i do České republiky?

Možná jsem měl na citlivost k tomuto tématu zaděláno i poté, co jsem si v mládí se zaujetím přečetl literaturu, která by měla být téměř povinná – Orwellovo „1984”, Huxleyho „Báječný nový svět“ a Zamjatinovo „My“.

Nedůvěra, se kterou se dívám na pokusy o ustavení světovlády, může stejně tak vyplývat i z mého dlouhotrvajícího euroskeptického postoje. V referendu o vstupu do EU jsem hlasoval záporně, před Lisabonskou smlouvou jsem jako žurnalista varoval a už minimálně rok jsem přesvědčen, že suverénní český stát neexistuje a trápím se tím (narozdíl od jiných, kteří to budou popírat, ale v hloubi duše je to těší).

Evropský svaz totiž vidím jako předstupeň budoucí vlády na ještě vyšší úrovni. Jako přípravu na vládu vskutku světovou. Vždyť pokud se toto znásilňování národní svébytnosti, kterého jsme nyní svědky, děje na úrovni evropského kontinentu, proč by se později nedělo i na vyšších úrovních? A existuje-li spiknutí, které před více než padesáti lety stálo na počátku procesu, který byl vydáván za striktně ekonomický, třebaže byl od počátku zamýšlen a také realizován jako politický (mám na mysli EHS / EU), není to zároveň tím nejlepším důkazem, že současné „konspirační teorie“ o jedné světové vládě jsou vlastně veskrze pravdivé? Nebylo samotné ustanovení EU mistrnným podvodem, konspirací, spiknutím elit proti obyčejným lidem?

Ostatně, o NWO (New World Order, Novém světovém řádu) se nyní mluví stále více otevřeně a politici veřejně proklamují, že Nový světový řád je přesně to, co lidstvo a naše planeta potřebuje. Takže jaképak fantazírování?

Napíšu-li tedy, že budoucnost české konzervativní pravice spočívá v boji proti nastolení tohoto zhoubného systému, který má za cíl omezit národní svébytnost na jedné a lidskou svobodu na druhé straně, a že toto musí být primárním úkolem konzervativců, protože vše ostatní je ve světle tohoto nebezpečí až směšně podružné (což by byl asi v souhrnu obsah mého textu, který pana prezidenta zaujal), pak jsem napsal jen to, co by napadlo každého jiného konzervativce, který se s otevřenýma očima dívá na svět kolem sebe.

A protože se pozorně rozhlížím i po české politické scéně, nemohu nevidět, že se v tomto smyslu něco začíná dít i zde. Téměř odvěký souboj dvou politických rivalů – Václava Havla a Václava Klause – dostává najednou netušené kontury. To, co měl člověk léta za pouhý střet levicového a pravicového vidění světa, se ještě dále posouvá.

Havel vždy obhajoval myšlenku, že by životy lidských jedinců měla řídit osvícená elita (kterou myslel i sám sebe a osazenstvo Hrádečku, později Hradu) a jak se globalizace (kterou jen na oko, pokrytecky, kritizuje, ale jinak vítá) stále více rozmáhá, musí i Havel chtě nechtě zaměňovat ony osvícené, donedávna lokální, elity za elity nadnárodní a posléze za elity přímo světové (kam by přesto i on rád patřil). Václav Klaus na druhou stranu vždy hájil lidskou svobodu oproti sociálnímu inženýrství těchto elit, ať už to bylo sociální inženýrství elit místních (Havel a spol.), či později elit nadnárodních (EU) a poslední dobou stále více elit světových (Gore a jemu podobní globalisté).

Nemohu tak přehlédnout, že prezident se poslední dobou stále více vyslovuje proti globální vládě, ruku v ruce s tím, jak se o ní jako o možném novém uspořádání světa začíná stále více mluvit na významných politických forech. A stejně tak, jen z opačných pozic, se na téma světovlády stále více vyslovuje i jeho předchůdce. Havlovi spolupracovníci světovou vládu obhajují a v českém prostředí připravují podmínky pro to, aby i zde byla přijata téměř s toužebným očekáváním jako jakési nejvyšší dobro, kterého se lidstvu může dostat. Ve sporu o světovou vládu tak stojí havlisté a klausovci přesně na opačných koncích barikády a zdá se, jakoby už ne spory o výklad naší dávné či méně dávné minulosti, ale hlavně podoba naší budoucnosti byla tím, co obě skupiny staví tak ostře proti sobě.

I toto jsem ve svém textu zmínil a nejspíše proto článek neunikl pozornosti prezidentových poradců a dostal se až k prezidentu Václavu Klausovi.

Nyní tu sedím proti němu a jsem rád. Z vícero důvodů. Jednak z prostého lidského, kdy mi prezidentův zájem polichotil. Jednak proto, že při hledání pravdy o skrytých záměrech elit se člověk až táže, zda už náhodou nepropadl paranoie, protože fakta, která zjišťuje, jsou v mnoha případech téměř neuvěřitelná – a nyní jsem proto přirozeně rád, že nejsem sám, kdo to takto vidí. A vposledku, ale nejvíce, pak proto, že tím, kdo to takto vidí, je hned prezident republiky, který narozdíl od nás ostatních s tím může mnoho co učinit a v mém pesimistickém výhledu do budoucnosti skýtá proto jakousi naději, že by se snad ďábelský plán „vyvolených“ mohlo podařit zhatit. Že ještě není nic ztraceno, když jsou tu politici jako Václav Klaus, kteří stojí na straně svobody. A že je to s prezidentem ještě lepší než jsem čekal, když můj takto ostře formulovaný článek nezavrhl, ale ocenil, čímž mi potvrdil, že souběh některých našich myšlenek není náhodný. Z toho mám radost vůbec největší.

„Kdybychom mohli publikovat všechno, co na summitech zazní, zabili by mne,“ říká mi s lehkým úsměvem prezident. I přes ten úsměv je mi ale jasné, že nejde jen o žert. Hra o světovou vládu je vysoká hra, ve které se hraje vysokými kartami a kde jde o mnohé. Docela se divím, že je prezident naživu ještě nyní, po tom všem odporu, co předvedl vůči mocipánům v Bruselu. Vzpomeňme jen na jeho věrného spojence Lecha Kaczyńského.

A prezident se poté skutečně rozpovídá o tom, jak na nedávném summitu EU-Asie nemohl už vydržet ten nudný monolog z papíru čtených prohlášení politiků, kterým je úplně jedno, co říkají a o co své státy olupují, když volají po zvýšení pravomocí G20 a dalších nástrojích světovlády. Jen čtou diplomaty předem připravená stanoviska, šťastní, že se mohou blýsknout, vypadat důležitě a „být u toho“. Že přitom „jsou u“ demontáže svých vlastních zemí, je jim jedno – buď si to neuvědomují, nebo jim to – v tom horším případě – ani nevadí.

O to více je pak dovede vykolejit politicky nekorektní poznámka, jako například ta, kterou Václav Klaus v jednom takovém okamžiku pronesl, když předtím požádal o slovo (všichni, až na francouzského prezidenta, zde mají přesně vyměřený čas a reagovat jeden na druhého se zde téměř nenosí). Okolo sedící politiky pak doslova šokoval bonmotem o tom, aby ten New World Order, o který zde usilují, neskončil nakonec spíše jako příslovečný Brave New World, temná a děsivá vize budoucího světa, jak jej ve své zde už vzpomínané knize nezapomenutelně vylíčil Aldous Huxley.

Prezident pak popisuje, kterak na jeho poznámku zmateně reagovali ostatní prezidenti a premiéři, kdo z nich vystoupil s eurohujerským odsudkem a kdo se ho naopak zastal. Peprnými výrazy dává najevo, co si o kterém politikovi myslí, mluví otevřeně, od srdce. A člověk se nestačí divit, jak zvráceně mohou někteří politici uvažovat a rozhodovat o zemích, kde jim jejich občané dali důvěru, aby tyto země spravovali. Jak nepokorně až vlastizrádně si počínají.

Bohužel, mainstreamová média, především tisk, televize i hlavní internetové portály o takových skandálních výrocích mlčí a ani v obecné rovině o tomto budoucím ideovém střetu mezi zastánci současných pořádků a vyvolávači jakéhosi nového světového řádu neinformují. Naštěstí nejsou jedinými sdělovacími prostředky.

Možná i zde je částečná odpověď na otázku, kde se ve mne utvořily názory podobné výše zmíněným. Nenapadly mne náhlým osvícením, nepřišel jsem na ně sám zčistajasna, ale kromě novin, které jako novinář číst musím, čtu i nezávislé, politicky nekorektní a alternativní webové stránky, servery a portály, kde jsou podobné myšlenky a ideje už roky živě diskutovány.

Existence tohoto alternativního mediálního prostředí, tolik odlišného od onoho běžného proudu, může být pro někoho překvapením. Když překoná prvotní psychologické zábrany, nestačí se divit. Sledováním nezávislých serverů dostávají věci a události kolem nás najednou zcela jiný a netušený rozměr. Člověk také brzy zjistí, že takových lidí, znechucených současným, od obyčejného člověka odtrženým establishmentem (politickým i mediálním), je mnoho. Lidí, nespokojených s tím, jak média zkreslují informace, zamlčují ty podstatné a otravují nás těmi nepodstatnými. Lidí, kteří nevěří mediálním mystifikacím a kladou si otázku, kam až jsou vlády (nebo lépe řečeno ti, kterým slouží) schopné zajít, když už nyní za našimi zády vykonávají to, co by se v jiné době už dávno klasifikovalo jako vlastizrada. Lidí, kteří už vyloženě bojkotují běžné sdělovací prostředky, tuto hlásnou troubu, skrze kterou elity šíří svoji propagandu – protože dobře vědí, že skutečná pravda je zcela jiná.

Ona internetová komunita lidí, kteří – podobně jako já, ale i podobně jako prezident – sleduje se vzrůstajícím znepokojením snahy naordinovat nám pod různými záminkami to či ono, je velká. Zatím není moc slyšet, protože není aktivní a nestaví se na odpor. Jen si svobodně získává informace, vyhodnocuje je, utvrzuje se ve svých přesvědčeních. Dost možná, že svět, který vidí, ji i ubezpečuje v představě, že jakýkoli odpor je marný a že nemá smysl cokoli proti tomu podnikat.

To je jistě špatně a v tom vidím do budoucna velký úkol  – lidi, kterým začínají věci docházet, zmobilizovat a jejich nesouhlas přetavit v nějakou velkou sílu, která řekne ´dost´.

Dobrá zpráva ale je, že tito přemýšliví, nezmanipulovaní lidé už nyní existují. Pouze potřebují někoho, kdo zavelí.

A prezident zase potřebuje ty, kteří ho podpoří v jeho politických krocích, až půjde s kůží na trh. Potřebuje ty, kteří nebudou pouze sedět za svými počítači a shánět si informace, ale budou také schopni za svoji svobodu něco obětovat, až půjde opravdu do tuhého (klidně i svou bezpečnost, tedy zcela opačně, než je tomu nyní, kdy za pofidérní bezpečnost prodáváme vlastní svobodu).

Právě kombinace odvážného politika a početné skupiny nezmanipulovaných protože nezmanipulovatelných občanů mi dává naději, že je ještě možné pokusy o světovládu zastavit. I kdybychom měli být pouze „potížisty“, kteří možná nakonec globální vládě nezabrání, ale alespoň ji budou do poslední chvíle bojkotovat a torpédovat, jako v případě Lisabonské smlouvy, bude to stát za to. Každý odpor se totiž počítá, i ten zdánlivě zbytečný, protože nikdy nemůžeme vědět, zda z našeho postoje nevzklíčí v budoucnu něco většího.

Panu prezidentovi, ale i ostatně nám samým, se tedy sluší popřát mnoho osobní odvahy, protože nikdy nekončící boj za lidskou svobodu právě vstupuje do nové fáze, kde ji budeme všichni bezesporu velmi potřebovat.

www.prvnizpravy.cz

reklama
2042 čtenářů | 33 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Světová vláda a hradní audience. Politicky nekorektní FreeGlobe.cz u prezidenta Klause
(grima, 30.12.2010 0:36:26)
Odpovědět
Musim rict, ze me ten Klausovo vlezdoprdelka pobavil a to mi stacilo precist jen prvni odstavec.
P.S. Jsem pysny na to, ze zadnou spolecnou fotku s Klausem nemam.
Re: Světová vláda a hradní audience. Politicky nekorektní FreeGlobe.cz u prezidenta Klause
(Fiter, 30.12.2010 7:47:53)
Odpovědět
Zřejmě nemáte vůbec tušení o co jde protože jinak byste stupidnější příspěvek nemohl napsat.
Re: Světová vláda a hradní audience. Politicky nekorektní FreeGlobe.cz u prezidenta Klause
(grima, 30.12.2010 9:02:22)
Odpovědět
pche. Ja uz jsem cetl tolik konspiracnich teorii, ze mi informace rozhodne nechybi.
A co se tyka Klause:
Pamatuju si Euportal pred jeho podepsanim LS. Tady se to jen hemzilo euroskeptickym nadsenim o tom, jak nas ten velky konzervativec zachrani pred totalitni EU. Bylo mi smutno, kdyz sem videl tolik naivnich blaznu, kteri se spolehaji na toho stareho pokrytce, ktery vzdy myslel v prvni rade na sebe.
Je videt, ze mu je jeho zrada odpustena a opet se najdou lide, kteri na nej hledi s posvatnou uctou.
Re: Světová vláda a hradní audience. Politicky nekorektní FreeGlobe.cz u prezidenta Klause
(Stilet, 30.12.2010 15:00:24)
Odpovědět
No no grimo, vlezdoprdelkování je v Čechách národní povahou, dokonce národním koníčkem. Kde tam kde kdo tam leze někomu do konečníku. Bez lezdoprdelkování, nebo různé korumpování nikdo nemá nadějí na větší příjem. Spíše na bezdomovectví. Tak to v Čechách chodí už staletí. Těžce se vždy v Čechách žilo rovným lidem.
Re: Světová vláda a hradní audience. Politicky nekorektní FreeGlobe.cz u prezidenta Klause
(vuvuzela, 30.12.2010 15:09:54)
Odpovědět
Stilete,na to že žiješ za velkou louží si to popsal brilantně.Tak to nějak funguje.Klobouk dolů!
Re: Světová vláda a hradní audience. Politicky nekorektní FreeGlobe.cz u prezidenta Klause
(Stilet, 30.12.2010 23:29:53)
Odpovědět
Žil jsem ale v Čechách do svých třiceti let a setkával jsem se s lesdoprdelkováním a korupci všude.
Re: Světová vláda a hradní audience. Politicky nekorektní FreeGlobe.cz u prezidenta Klause
(jh, 30.12.2010 1:59:31)
Odpovědět
ano, budovatelský optimismus je nezničitelný..., bohužel!
Re: Světová vláda a hradní audience. Politicky nekorektní FreeGlobe.cz u prezidenta Klause
(Lukáš Svetřík, 30.12.2010 2:50:26)
Odpovědět
tyvoe...tak takováhle slizká servilita tu nebyla tak od Stalina..
Re: Světová vláda a hradní audience. Politicky nekorektní FreeGlobe.cz u prezidenta Klause
(ann48, 30.12.2010 3:08:50)
Odpovědět
Naprosto souhlasím s článkem a sice proto, že má pravdu. Jak je možné, že takovéto informace nejsou publikovány, že média je prostě tají a já se ptám, proč. Jen si vzpomeňme na situaci před přijetím Lisabon. smlouvy. Jak pan prezident Klaus před ní varoval, že nepřinese nic dobrého, že to je příliš velká ztráta suverenity národa. A co dělala média? Buď mlčela a EU vychvalovala, nebo útočila proti názorům pana prezidenta. Jak málo vody uplynulo a ukázalo se, že měl pravdu. Já si právě vážím těchto odvážných, kteří jdou s kůží na trh proti proudu a otevírají lidem oči. Rozhodně si nezaslouží posměch, ale uznání.
Re: Světová vláda a hradní audience. Politicky nekorektní FreeGlobe.cz u prezidenta Klause
(Brabec, 30.12.2010 6:50:47)
Odpovědět
Souhlasím. Klaus je opravdu státník.
Re: Světová vláda a hradní audience. Politicky nekorektní FreeGlobe.cz u prezidenta Klause
(Kalous, 30.12.2010 6:58:06)
Odpovědět
Já s článkem nesouhlasím, ona se ta světová vláda nepřipravuje, ona už dávno funguje. Politici včetně Obamy jsou jen nastrčené figurky šedých eminencí v pozadí. O důležitých věcech se nerozhoduje vůbec v OSN, v naší vládě - dokonce ani v Kongresu a Senátu USA, ale úplně někde jinde.
Re: Světová vláda a hradní audience. Politicky nekorektní FreeGlobe.cz u prezidenta Klause
(Fiter, 30.12.2010 7:50:39)
Odpovědět
A že byste hodil nějaké jméno do placu to ne.Kalousi abyste nakonec nebyl vy šedá eminence.
Re: Světová vláda a hradní audience. Politicky nekorektní FreeGlobe.cz u prezidenta Klause
(Kalous, 30.12.2010 13:00:08)
Odpovědět
Fitere, já se nezúčastním tajných jednání Bilderbergu, Nového světového pořádku, srazů multimiliardářů, sektářů, zednářů, sionistů ap. jako ty. Tak to vyklop sám.
Re: Světová vláda a hradní audience. Politicky nekorektní FreeGlobe.cz u prezidenta Klause
(Stilet, 30.12.2010 15:14:47)
Odpovědět
Kalous, netvrdím že to co tvrdíš je lež ani pravda. Když je to jednání tak tajné, jak je možné že ty tajnosti jsou veřejným tajemstvím. Zatím nikdy nic neproniklo na věřejnost. Co když se jen jedná o něco jako soukromé Party kde se nezávazně plká? Kalous,přece nemůžeš věřit tomu, že tá mikroskopická skupinka z Bilderbergu je tak všemocná, že hýbe všemi politiky světa? Že je vodí na špagátku? V politice a to i ve světové rozhodují osobní zájmy, vůbec né ideologie. Isdeologie jsou jen pro plebs. A že by se dobrovolně ti světoví politici sklonili před nějakou jím neznámou skupinou? To že tam spolu plkají, neznamená že tam řeší světové problémy.
Re: Světová vláda a hradní audience. Politicky nekorektní FreeGlobe.cz u prezidenta Klause
(Kalous, 30.12.2010 23:43:48)
Odpovědět
V Bilderbergu tak jak v jiných organizacích se najde zrádce, který leccos vyžvaní - jak na našem ministerstvu vnitra, tajné věci jdou do novin i na Hrad.Stačí se podívat na seznam účastníků tajného Bilderbergu, na jejich majetky, vztah k USA a Izraeli a skoro každého musí napadat různé souvislosti, jak najednou často ten účastník vyletí v politice nahoru či provede nějakou nelogickou sviň.árnu. Rotschildové, Vondra, kníže - budou jen někde někde planě plkat? V politice rozhodují prachy, zvolen je ten kdo dostane prachy na kampaň a musí být za to vděčný - ať v ČR, USA nebo ve světě. A Bilderberg světové prachy pod kontrolou má. Proč je tam vždy Rotschild?
Re: Světová vláda a hradní audience. Politicky nekorektní FreeGlobe.cz u prezidenta Klause
(felix.julec, 30.12.2010 8:09:56)
Odpovědět
Kalousi tys to klepl na hlavičku,jako téměř vždycky.Světové loutky vodí jiní na první pohled neviditelní.To ale není od včerejška.Tak to funguje asi odjakživa.To je jako v hospodě.Poroučí ten kdo platí.Mouřeníni vykonají špinavou práci a jdou se svým vydělaným ranečkem.Pak nastoupí další neokoukaná garnitura a historie se opakuje.A když to nejde po dobrém tak se to protlačí silou.
Re: Světová vláda a hradní audience. Politicky nekorektní FreeGlobe.cz u prezidenta Klause
(Pavel Skeptik I, 30.12.2010 8:10:47)
Odpovědět
Stejný názor píšu po "projevem" p. Bartoše!
Jestli někdo jako pan Bartoš představuje konzervativní pravici, tak se zítra dávám do služeb Demokratické strany Kikapů ( Papua - Nová Guniea)!
Jestli někdo ublížil v tomto státě pravici, tak to byl právě VK, který její myšlenky dokonale zdiskreditoval na dvě generace!Poslední dobou jsou to hlavně jeho sklony monarchy v podzimu, obklopování se šašky!
Pane Bartoši, hlavně svým "seznamem" jste dal konzervativní pravici opravdu "bolševický" úder!
Re: Světová vláda a hradní audience. Politicky nekorektní FreeGlobe.cz u prezidenta Klause
(modřín, 30.12.2010 10:56:24)
Odpovědět
Vždy je lépe být pánem mezi hovny než hovnem mezi pány.
Re: Světová vláda a hradní audience. Politicky nekorektní FreeGlobe.cz u prezidenta Klause
(MiraLegie, 30.12.2010 11:25:44)
Odpovědět
Souhlas. Může to vypadat i jako vlezdoprdelkování. Nevím. Ale v zásadě je obsah reálný.
Re: Světová vláda a hradní audience. Politicky nekorektní FreeGlobe.cz u prezidenta Klause
(stewie griffin, 30.12.2010 11:28:17)
Odpovědět
clanek jsem precetl cely a svuj nazor jsem si na nej taky udelal. povazuji ho za dobre napsany a celkem se s nazory pisatele ztotoznuji. ze jsem se nemylil mi potvrdilo nahlednuti do teto "diskuse", kde prevazuji v drtive vetsine odpurci a kritici clanku vuci jeho neodpurcum a nekritikum ve stejnem procentualnim pomeru jakym je pomer poctu tupych ceskych lopat vuci poctu celkem normalnich lidi v teto republice. zkratka okamzite se nejvice zacali ozyvat ti, jimz clanek viditelne slapl na kuri oko;)
Jsem tupá lopata?!
(Pavel Skeptik I, 30.12.2010 12:05:23)
Odpovědět
Nemyslím si, že Klaus má pravdu a rozumí ekonomice a světové politice!
Nemyslím si, že nás ohrožuje NWO!
Pochybuji o pravicovosti Klause, Bartoše, Hájka,Jakla a Bobošíkové!
Myslím si, že pravičák, ať liberální nebo konzervativní se nechová jako výše jmenovaní!
Nemyslím si, že Havel a Schwarzenberg nás tlačí do osidel židovsko-bankovní-iluminátské kliky!
A hlavně odmítám bolševicko-fašistické metody vytváření seznamů "nepřátel"!
Toto je podhoubí nenávisti a to dělají jenom socani např. Goebbels!
Re: Jsem tupá lopata?!
(grima, 30.12.2010 12:18:22)
Odpovědět
Vzdycky se najdou lide, kteri si mysli, ze jsou osvicenejsi nez ostatni, ze chapou jakym zpusobem se toci svet. Dokazi snadno odhalit kazde spiknuti a vidi mnohem dal a hloub nez vsichni ti ubozi a prumerni cechackove (lopaty).
Presvedceni o vlastni vyjimecnosti je casto to jedinne, co tito lide maji.
Re: Jsem tupá lopata?!
(stewie griffin, 30.12.2010 13:01:23)
Odpovědět
kulantne napsany prizpevek, ktery by se obratem hodil vlasne na kazdeho cecha, tedy i na vas ;)ale kazdopadne mi po jeho precteni prisla na mysl takova ta situace s vesnickymi psy, kdy jeden vetsi zacne stekat, a okamzite se zacnou pridavat ti mali ratlicci, hezky zpoza plotu. nic ve zlem ;) ostatne presto se domnivam, ze jsem trochu vice "osvicenejsi" a informovanejsi, nezli prumerny "maly cechacek" uz z toho duvodu, ze mezi me pratele patri napriklad lekarka, pracujici donedavna na plny uvazek po dobu 25 let v budove UN v new yorku. a ackoli jsou jeji pribehy a postrehy velice kuse a utrzkovite, nebojim se rict, ze ze svetove politiky mam od ni o minimalne 1000% vetsi a pravdivejsi info, nezli onen "prumerny cechacek" z ceskych ci vubec jakychkoli jinych medii. a jake jsou vase zdroje "osviceni", smim-li se zeptat? jen mi prosim nerikejte nic o nejake nove ci blesku ;) jinak vam dvema preji hezky zbytek dne:)
Re: Jsem tupá lopata?!
(grima, 30.12.2010 13:34:56)
Odpovědět
To s temi psi na vesnici moc nechapu, takze me to neurazilo. Ale Klaus urcite velkej pes je a Bartos ,Hajek, Jakl, Petrik.... jsou jeho ratlici.
Ja nejsem zastancem zadnych konspiracnich teorii. A nepredpokladam, ze by to nejaka lekarka z NY zmenila. Takze u mne k zadnemu osviceni nedochazi a proto otazka na pripadny zdroj neni namiste.
Re: Jsem tupá lopata?!
(Pavel Skeptik I, 30.12.2010 18:26:52)
Odpovědět
Ono v budově UN v NY musí být opravdu dobrá sebranka! Pakáž z Afriky rozkrádající pomoc ze Západu nebo musulmani usilující o celosvětový zákaz rouhání! Samozřejmě proti tomu jejich Pedofilovi! Takže z budovy UN v NY, stejné jako Stalinova učebnice ekonomiky! A to na rozdíl úředníků z UN Rusáci vzlétli do kosmu!
Re: Jsem tupá lopata?!
(stewie griffin, 30.12.2010 12:48:47)
Odpovědět
to je vec vaseho nazoru a ja vam ho neberu. muj nazor je ten, ze se krome poslednich dvou vet zcela mylite. taky by se dalo z vaseho nazoru vyvodit, ze jste "fandou" bruselu, coz je ovsem prinejmensim zarazejici, nebot prave ten je doslova prehusten lidmi prosazujici sve zajmy v evrope prave temito fasisticko-bolsevickymi metodami za podpory spousty zdatnych zaku mistra propagandy goeblse, coz ovsem, jak sam pisete v tom duchu, ze vam to jde hrube proti srsti? hmmm takze na otazku, jez tvori vas titulek si zkuste odpovedet radeji sam. ja mam v tomto u vas jasno.
Re: Jsem tupá lopata?!
(Josef Novák, 30.12.2010 13:53:28)
Odpovědět
Nemohl by jste se s námi podělit o pár zajímavých informací od newyorské lékařky?
Re: Světová vláda a hradní audience. Politicky nekorektní FreeGlobe.cz u prezidenta Klause
(Stallker, 30.12.2010 14:34:14)
Odpovědět
New Word order… Nedávno jsem slyšel zajímavou myšlenku. Nejhorší na potencionálním nebezpečí NWO je, že i ti, kteří jsou přesvědčeni, že mají opravdovou moc v rukou a sedí velmi pevně, jako šedé eminence, v pozadí dění, jsou ve skutečnosti velmi obratně manipulováni někým mnohem mocnějším. A to pravděpodobně již velmi, velmi dlouho. Navíc tito k dosažení svých cílů používají mnohem obratnější metody a prostředky, než bychom si vůbec dokázali představit. Například přesvědčit ty, kteří si myslí, že skutečnou moc mají, aby si mysleli, že uvedené cíle jsou vlastně v jejich vlastním zájmu a nejlépe, jejich vlastní nápad. Špinavou práci udělá někdo „nahraditelný“ a výsledky se časem dostaví. Stačí být trpělivý…

A my ostatní? Slyšeli jste už někdy slova „kompars“ nebo „křoví“? Tak to je prosím to, co tady musí být, aby to vypadalo věrohodně, ale jinak je to naprosto bezvýznamné. A to jsme my…
Re: Světová vláda a hradní audience. Politicky nekorektní FreeGlobe.cz u prezidenta Klause
(cook, 30.12.2010 15:10:06)
Odpovědět
Zajímavý článek,ale abych se přiznal tak na nějakou plánovanou světovou vládu příliš nevěřím.Podle mne se spíše jedná o část lidí kteří se považují za moralně výmečné vizionáře jenž chtějí vést lidstvo ke ,,světlým zítřkům"(viz.náš Havel).Další co si chtějí jen nahrabat(viz.Al Goor) a pak spousta technokratů pro které je to snadná cesta výdělku a moci.a nakonec pouze malá skupinka lidí jenž skutečně vydělává,ale ne že by to řídila .Ale jen se vždy informuje co ti ,,osvícení pitomci" zase vymýšlejí a a pok to využije vé svůj prospěch.Jak už tady psal někdo jsou tu rozvýjející se trhy v ásii.Velké nerostné bohatství v africe o což nyní ta Asie soupeří a zmáhajícíse Rusko.To jsou vše země s jinou mentalitou na které by ta úzká skupina lidí nemohla mět až tak velký vliv.Navíc by hrozilo že s tím jak bude chřadnout celkový vliv eroamerického světa(pokles hospodářské síly),tak by klesala i jejich dominance ve světovém rozhodování.Spíše se jedná o náš pseudohumanismus a trestání se za úspěch a glorifikace neschopnosti.Což se stalo vlastní generaci takzváných květinových dětí.Čehož plody nyní sbíráme.
Re: Světová vláda a hradní audience. Politicky nekorektní FreeGlobe.cz u prezidenta Klause
(RZ, 30.12.2010 16:09:30)
Odpovědět
Tak nas prezident bude bojovat proti tem divnejm bilejm smouham na obloze :D

Profesor zrejme dostal z Ruska posledni prikaz, totalne zdiskreditovat urad prezidenta CR. Po tomhletom sasulovi muzeme snest i toho Svejnara nebo Paroubka...
Re: Světová vláda a hradní audience. Politicky nekorektní FreeGlobe.cz u prezidenta Klause
(kingsfield, 30.12.2010 17:57:32)
Odpovědět
Who's the fag on the pic next to jerk Klaus?
Re: Světová vláda a hradní audience. Politicky nekorektní FreeGlobe.cz u prezidenta Klause
(Kíťa, 31.12.2010 16:36:20)
Odpovědět
Adam B. Bartoš je prokazatelně milencem Václava Klause!
Re: Světová vláda a hradní audience. Politicky nekorektní FreeGlobe.cz u prezidenta Klause
(Hamilton, 3.1.2011 18:16:04)
Odpovědět
Vážení!
Pan Bartoš mě mluví naprosto z duše. Děkuji mu i panu prezidentovi za jejich odvahu jít proti proudu. Za to že se dívají kolem sebe. Díky Bohu za tyto "proroky". Ovšem je otázka kdo ještě čte a poslouchá proroky. To je věc stará jako lidstvo samo. Bohužel ti kteří by měli mluvit nemluví. Je alarmující jak málo lidí si uvědomuje o co jde. Ale já jako věřící po mnoha letech studia Bible a proroků musím konstatovat že některé věci se musí stát aby lidstvo prozřelo. Lidstvo musí padnout tzv. na hubu. Musí poznat komu slouží. Musí poznat tajemství zla ve světě a v sobě. Celé lidstvo se musí vrátit /chce-li přežít/ ke Kristu. Žádný vnější řád nikdy nic nezmění dokud se lidstvo nenechá proměnit vnitřně.
Přeji nám všem odvahu do nových dní. Jak to nedávno řekl papež "Budujte mír a pokoj kolem sebe, slova sami stačit nebudou". /Necituji to přesně.
Zdraví Petr.