reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Lukáš Vaculík hovoří o tom, jak Cikáni kradou, vraždí, znásilňují a nemakají

Autor: Redakce | Publikováno: 27.11.2010 | Rubrika: Video
Ilustrace

reklama
9565 čtenářů | 25 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Lukáš Vaculík hovoří o tom, jak Cikáni kradou, vraždí, znásilňují a nemakají
(Jahoda, 27.11.2010 2:34:55)
Odpovědět
Už toho nechte pane Petřík! romové jsou slušní lidé, u nás v městečku dokonce mnoho chodí do kostela a jsou to slušní katolíci, ne jako nějací ateističtí neznabozy. Naše katolická církev je multikulturní, máme hodně věřicích v Africe a jižní americe ,trochu evropa, i ta severní amerika je částečně katolická, v asii hlavně filipíny a různé jiné komunity po světě. A aš zase někdy tady uvidím nadávat toho árijce pseudokatolíka Sullu, Dana a jiné zmetky, tak vás proplesknu že ste to neviděly a vy toho taky nechte pane Petřík!!! já se narozdíl od vás řídím Kristem, který pravil ,že nebeská brána je otevřená všem, nejenom býlým katolíkům.
Re: Lukáš Vaculík hovoří o tom, jak Cikáni kradou, vraždí, znásilňují a nemakají
(Kalous, 27.11.2010 5:02:17)
Odpovědět
Nechat toho můžeme až bude romská kriminalita zhruba na stejné úrovni jak u Čechů, Moraváků a Slezanů (či Slováků, Ukrajinců, Vietnamců, Mongolů). Zatím je více než 20x větší, nesmí se to zjistit ani komentovat ač jsme informační společnost. A žádná romská organizace vysokou romskou kriminalitu neodsuzuje ani nekritizuje - tak je ta vysoká kriminalita obecně na všech (každému je jasné že menší část je slušná, ta se ale proti těm ostatním moc nevymezuje, spíše je chrání a omlouvá - čest vyjímkám).
Re: Lukáš Vaculík hovoří o tom, jak Cikáni kradou, vraždí, znásilňují a nemakají
(Zacheus, 27.11.2010 7:44:09)
Odpovědět
Já si myslím, že byste problématiku katolíků do problému tahat neměl, samozřejmě pokud nejste rozumu mdlého, nebo pokud nemáte zlou vůli - a to jistě ne, že:(.
Re: Lukáš Vaculík hovoří o tom, jak Cikáni kradou, vraždí, znásilňují a nemakají
(L.Pe, 27.11.2010 10:03:39)
Odpovědět
Samozřejmě, že nebeská brána je otevřena všem, nejen bílým katolíkům. Dokonce i nekatolíkům, pokud se nestali členy pozemské Církve bez vlastní viny. Ale není otevřena vrahům, zlodějům a násilníkům, kteří svých činů nelitují a nečiní pokání.
Re: Lukáš Vaculík hovoří o tom, jak Cikáni kradou, vraždí, znásilňují a nemakají
(nekatolík, 27.11.2010 12:53:49)
Odpovědět
Chápu to správně, že když budu nekatolík, nebudu krást, budu věrný a pravdomluvný, ctít své rodiče, nezabiju, budu se chovat podle desatera jako každý průměrný katolík, tak se do nebe nedostanu? A co řeckokatoličtí, pravoslavní, protestanti, kališníci, jehovisté, muslimové, židé, dostanou se podle katolické víry do nebe? Možná to chápu špatně a mýlím se, tak mě prosím opravte. Vím, že tento portal je katolický, tak bych prosil vysvětlení od co nejvíce katolíků, čím víc názorů od různých katolických zdrojů, tím lépe. Díky.
Re: Lukáš Vaculík hovoří o tom, jak Cikáni kradou, vraždí, znásilňují a nemakají
(Stielt, 27.11.2010 17:44:45)
Odpovědět
Když budete katolik, tak máte život v nebi zajištěn i kdyby ste byl několiká násobný loupežný vrah. Stačilo by aby ste se před popravou vyzpovídal knězi z těch vražd a na pokání ste se pomodlil a tím by vám ty těžké hříchy vraždy byly odpuštěny. Kněží se dříve zůčastňovali poprav a ničemum hříchy před popravou odpouštěli. Nač tedy bý slušným člověkem hříchum se vyhýbajícím? To mě na křesťanských náboženstvých převelice nelíbí. Tak má slasti vrájí zajištěn každý člověk bohabojný i lupič i vrah. Možná že to křesťanství špatně chápu. Byl jsem pokřtěn jako novorozeně ale jinak jsem se kostelum vyhýbal.
Re: Lukáš Vaculík hovoří o tom, jak Cikáni kradou, vraždí, znásilňují a nemakají
(Kalous, 28.11.2010 8:08:11)
Odpovědět
Stilete, ono je možná nebe pro katolíky, nebe pro muslimy, nebe pro psy, nebe pro nevěřící ... můžete si vybrat
Re: Lukáš Vaculík hovoří o tom, jak Cikáni kradou, vraždí, znásilňují a nemakají
(L.Pe, 27.11.2010 21:36:46)
Odpovědět
Pro "nekatolíka" a Stielta. Trocha teologie.

Pokud nevěřící či heretik či vyznavač jiného náboženství žije v souladu s přirozeným zákonem, křesťanskou etikou a snaží se hledat cestu k Bohu, může být spasen.

Samozřejmě složité, co to znamená formulace "bez vlastní viny". Dle mého osobního soudu, když je například někdo pokřtěn jako protestant a je v tom vychováván, tak není jeho vinou, že není katolík. Velmi problematické je, když někdo pravou víru, kterou již má, odvrhne (např. Martin Luther). Pokud toho později nelituje, je pravděpodobně zatracen, i když jak to přesně bude, ví jenom Bůh. Každopádně katolík má větší šanci na spásu než nekatolík, ale i katolík může být zatracen a nekatolík či dokonce i nevěřící či nepraktikující spasen.

Řeckokatolíci jsou členy obecné čili katolické Církve.

Co se týče Stileta. Když hovoříte o těch vrazích, je podmínkou, aby se zpovídali platně. Čili aby přiznali všechny své těžké hříchy a je důležité, aby jejich lítost byla upřímná-nejen formální.

Dál. Pokud se vyzpovídají platně, nejdou hned do nebe, protože je čeká trest za časné hříchy v očistci a čím větší mají hříchy a čím více jich mají, tím déle si tam pobudou. A očistec není patrně zrovna příjemné místo a můžou si tam pobýt dost dlouho...

Zpovědí se odpouští věčný trest za těžký hřích, který by hříšníka čekal v pekle. Nesmývá se tím dočasný trest, který ho čeká v očistci.

čili není pravda, že např. vrah, který se zpovědí zachrání před peklem, není potrestán...
Re: Lukáš Vaculík hovoří o tom, jak Cikáni kradou, vraždí, znásilňují a nemakají
(L.Sv., 2.12.2010 12:52:30)
Odpovědět
Dobrý den. Můj příspěvek není k věci, ale jak vidím píše se tu o - spasení, nebi, záchraně - nevím o čem tady mluvíte. Na základě čeho věříte? Kdo vás informoval o tom, jaký je Bůh,co si myslet o světě, kdo udává co je dobré a zlé? Je to Bible? Pokud ano - vědomě ji ignorujete protože v Bibli je přesně specifikováno kdo bude spasen, o očistci tady není nic .... tím bych mohl pokračovat dlouho. Pokud se kdokoli - katolík, protestant, nevěřící, kdokoli, - ohání informacemi týkajícími se Boha, ověřte si zda máte pravdu co říkáte. O tomto světě nás informuje Bible, o Bohu, proč je hřích na světě, Bible má odpovědi na všechno, jen člověk musí chtít hledat. To co tu píšete jsou typické lidské výmysly - v Bibli nemáte oporu. Boha nezajímá vaše příslušnost, jej zajímá čemu věříte vy osobně, ne co tvrdí druzí. Co potom bude mezi vrahem a Bohem - to je mezi nimi, do toho nám nic není, dedukce jako má právo být spasen či ne, nechme na Bohu, naše věc to není.
Re: Lukáš Vaculík hovoří o tom, jak Cikáni kradou, vraždí, znásilňují a nemakají
(Roman Fojtík, 2.12.2010 15:34:34)
Odpovědět
Snad jen bych si taky přisadil. Je jediná cesta k Bohu, je jediný prostředník mezi lidmi a Bohem - Ježíš. Nikdo jiný, ani satan převlečený za pannu Marii v Jugoslávii, ani papež. Jediný - Ježíš. Pokud tvrdíte něco jiného, tak tvrdíte, že je Bůh lhář. Nikoho nespasí skutky, příslušnost k církvi, sektě, denominaci. Spasí jedině víra v Ježíše a přijmutí Jeho oběti. Trestem za hřích je smrt. Hřešíme všichni. Kdo tvrdí že nehřeší opět tvrdí, že je Bůh lhář. Jediná oběť, kterou Bůh přijímá je Ježíšova. Nespasí vás žádný skutek, hledání, příslušnost, jedině víra, že Ježíš zemřel za Vaše hříchy. Pozor!!! Ježíš řekl: "Hříchy jsou ti odpuštěny, jdi a už nehřeš." Tady na zemi máme jedinou možnost pro svá rozhodnutí žít s Bohem či ne. Už minutu po smrti je pozdě na to cokoliv změnit. Očistec neexistuje. Je to jen výmysl, aby dal lidem okliku. Nikde v Bibli se slovo očistec nevyskytuje. Ani v Bibli, ani ve svitcích, tóře či všech překladech ! Bůh Vám žehnej při hledání pravdy, a těm co si drží tu SVOU pravdu nepodloženou Slovem Božím vyřizuju jen to co řekli už proroci: Kdo je špinavý, ušpiň se více, kdo je čistý, ještě více se očišťuj.
Re: Lukáš Vaculík hovoří o tom, jak Cikáni kradou, vraždí, znásilňují a nemakají
(romanH, 10.12.2010 20:22:41)
Odpovědět
Souhlas.
Tomuhle se da rict trocha teologie, narozdil od prispevku pana Petrika.
Re: Lukáš Vaculík hovoří o tom, jak Cikáni kradou, vraždí, znásilňují a nemakají
(Alberto Kvěch, 28.11.2010 11:02:21)
Odpovědět
Nerad mluvím do věcí, kterým nerozumím,ale kdo chce věřit ať věří, kdo nevěří jeho právo.Jsem křtěný bezevěrec.Jednou jsem obdržel pozvánku na jakousi přednášku,byl jsem pozván, tak jsem se zúčastnil.Nestačil jsem se divit.Přednášel černošský katolický kněz.Téměř tři hodiny jsem poslouchal,snažil jsem se pochopit, najít souznění myšlenek, s trpělivostí jsem poslouchal něco s čím jsem nesouhlasil, ale nechtěl jsem rušit a ze slušnosti setrval.V závěru se stalo něco co se nemělo stát.Pan farář se zeptal.Je v sále někdo kdo ještě nechce do nebe,je v sále někdo jehož život není řízen Kristem, je v sále někdo kdo nevěří v boha nechť zvedne ruku,představí se a jde k mikrofonu.Nikdy neřeknu ,že souhlasím když nesouhlasím,tak jsem se představil a šel se postavit vedle kněze.Mluvte a vysvětlete co Vás vede na cestu satana.Tak jsem vzal mikrofon a 30 min. mluvil.V sále tři mladé dívky v průběhu mé přednášky omdleli a museli je vynést do předsálí,dva mladíci si trhali vlasy a v sále začal nebezpečný šum.Po mé krátké přednášce jsem byl mnohými ústy přítomných proklet,nasadil jsem si čepici,prošel šumějícím sálem a odešel.Posadil jsem se na lavičku pod okny sálu, zvědav co bude pan farář kázat po mém přiznání a vyznáni.Na mou hlavu padaly všechny hromy, blesky vše zavrhující, čemu jsem ani nerozumněl.Zajímavé,že nevěřící věřícím nic nevytýkají, ale věřící,seč jsou vedeny písmem svatým nevěřícím neodpoští a organizují proti ním tažení.Já si jako ateista věřících vážím.
Re: Lukáš Vaculík hovoří o tom, jak Cikáni kradou, vraždí, znásilňují a nemakají
(C.Q.Lafayette, 29.11.2010 10:15:35)
Odpovědět
Kašpárek s rolničkama.... :-)))
Re: Lukáš Vaculík hovoří o tom, jak Cikáni kradou, vraždí, znásilňují a nemakají
(Alberto Kvěch, 27.11.2010 10:02:48)
Odpovědět
Jahodo.Všichni chodí do kostela,ale téměř všichni lžou,kradou,podvádí a přiživují se.To je tam učíte hezké věci-hlavně ,že se modlí,že Jahodo.
Re: Lukáš Vaculík hovoří o tom, jak Cikáni kradou, vraždí, znásilňují a nemakají
(grek, 27.11.2010 12:54:07)
Odpovědět
Jahodo,nechte si je v kostele 24hodin.Nejlépe i zamčete.amen
Re: Lukáš Vaculík hovoří o tom, jak Cikáni kradou, vraždí, znásilňují a nemakají
(Stilet, 27.11.2010 15:11:47)
Odpovědět
Jahodo, nekape vám na karbid? Jistě jeden cikán ze sta je slušný člověk, ale devadesát devět ze sta je lidský odpad. Ti slušní žijí v Západním Slovensku a občas se některý slušný najde i v Čechách. Ale jinak je to lidský šmejd. Ti co přišli a přicházeuí z Východního Slevoneka, to je zvláštní zvěř. Viděl jsem cikány na Východě kolem Humeného a také v Šale a samozřejmě i v Čechách. Takže můžu srounávat. Oni i čeští katolící chodí poctivě do kostela. Každý týden chodí ke zpovědí a cestou z kostela už hřeší mnoha hříchy. Za týden se vyzpovídají a můžou hřešit znova, neboť jsou jeden den v týdnu bez hříchu. Poznal jsem také takové zbožné katolíky ač i mezi ními zajisté budou i slušní lidé.
Re: Lukáš Vaculík hovoří o tom, jak Cikáni kradou, vraždí, znásilňují a nemakají
(frantisek zajicek, 27.11.2010 18:14:30)
Odpovědět
Stilete,na Zapadnim Slovensku to velmi dobre znam a dovolim si nesouhlasit.Skalica,Kopcany,Holic,Kuty...jenom par vyjmenovanych,co se presentuji pocetnejsi Romskou komunitou.Cikan zustane Cikanem at je kdekoliv.Pracoval jsem i v Rusku(Tuapse)a tam vypadali presne,jako by je namaloval Lada.Somrovali a kradli jako kdekoli na svete.Samozrejme,ze nejvic prichozich se rekrutuje z Vychodniho Slovenska-tam je jich nejvetsi koncentrace a je nad slunce jasne,ze Cikani musi parazitovat na bilych,na soukmenovci nic nenaparazituje.Ti Zapadoslovensti se prevazne usidluji v okolnich Moravskych mestech napr.Breclav a Hodonin.Pokud by neparazitovali,cert je vem,napr.Vietnamci nikomu nevadi,ale proc bych ja mel na nejakeho Cikorku doplacet?Jenom proto,ze chodim do prace?Osobne se priklanim k apartheidu.Zatim to povazuji za nejlepsi model souziti,FZ
Re: Lukáš Vaculík hovoří o tom, jak Cikáni kradou, vraždí, znásilňují a nemakají
(Alberto Kvěch, 28.11.2010 10:20:41)
Odpovědět
Jahodo, ty člověče neslušná nevím o tom ,že by Kristus říkal lidem zmetci.
Re: Lukáš Vaculík hovoří o tom, jak Cikáni kradou, vraždí, znásilňují a nemakají
(L.Pe, 28.11.2010 23:14:04)
Odpovědět
To spíš vypadá, pane Kvěchu, že jste byl na setkání nějaké protestantské sekty, charismatiků atd. ...
Re: Lukáš Vaculík hovoří o tom, jak Cikáni kradou, vraždí, znásilňují a nemakají
(´pravá Jahoda., 10.12.2010 12:22:31)
Odpovědět
příspěvek z rána jsem nepsal já,ale zhnilá jahoda!
Ale budiž,pokud jsme už u těch cigánů...tak tvrdit,že cigáni kradou,znásilňují ,vraždí a loupí je demagogie poplatná nacistické propagandě ,která tak ráda prosazovala kolektivní vinu.
To je totiž to samé jako říci,že všichni Slovani kradou,loupí,je to verbež a pakáž a znásilňují a z toho všeho si to etnikum udělalo národní sport.
Nebo naprosto to samé,jako říci,že všichni Němci jsou fašouni a skopčáci jenom proto,že se tak narodili...
Nebo říci,že všichni Slováci jsou čoboláci.
Že Poláci jsou pšonci a všichni Francouzi žabožrouti.
To vše je urážka,ale když ona lidská psychika je už prostě taková,že ráda ůtočí a nerada přijímá agresivní ataky okolí.

Já zhnilou jahodu odhaduji na nacistickou bukvici a to z toho důvodu,že skutečně inteligentní a na ůrovni levičáci nikdy nebudou ůtočit na cigány tak,jak to dělá zhnilá jahoda.
Jeho příspěvky se dají snadno poznat!
Nikdy nelobuje za Izrael.
Nikdy nelobuje za USA.
Nestaví se záporně k vraždám nenarozených.
Ůtočí na židy.
Ůtočí na křestany.
Nikdy neůtočí na islám
a muslimy
a na islamizaci Evropy.
Co ale zdůrazňuje je vždy ůtok a vytáčky tak,aby tím vytočil a pak se stáhne,tudíž dizkuze s ním je naprosto nemožná stejně jako s provokatérem Nermutěm Janem.
A navíc-vždy píše z rána .
Ale to vám,kteří zde na něj reagujete pořád nedošlo?
Nechci a ani nebudu ůtočit na zpochybnění vaší inteligence,to by byla urážka,ale přesto......
někdy mě napadají vzkutku kacířské myšlenky a to ohledně právě že toho.
Asi bych měl už vážně přestat psát,svě jsem si řekl a to stačí ...
Re: Lukáš Vaculík hovoří o tom, jak Cikáni kradou, vraždí, znásilňují a nemakají
(učitelka, 10.12.2010 12:17:36)
Odpovědět
Jestli jste na základní škole platil školné, ať Vám je vrátí, když Vás nechali projít, aniž Vás něčemu naučili. Chtělo by to alespoň základní znalost pravopisu, když chcete posílat příspěvky.
Re: Lukáš Vaculík hovoří o tom, jak Cikáni kradou, vraždí, znásilňují a nemakají
(pravá Jahoda, 10.12.2010 12:29:01)
Odpovědět
jak jsem řekl-končím tady.
Ale ,aby vytočit všechny nacistické bukvice budu vždy a za každých olojností lobovat za Izrael a židy,svou náklonnost k nim jsem nezměnil a nehodlám tak udělat ani v budoucnosti.
To učitelka:
máte pravdu,má tam spoustu záměrných hrubek a tímto mu to známkuji za 5 a propadnutí.
Navíc si za záměrné křiváctví zaslouží itrojku z mravů..
Re: Lukáš Vaculík hovoří o tom, jak Cikáni kradou, vraždí, znásilňují a nemakají
(Fiter, 10.12.2010 13:49:41)
Odpovědět
Za takový žvást bys potřeboval proplesknout ty.Ty musíš mít v palici n.....o.
Re: Lukáš Vaculík hovoří o tom, jak Cikáni kradou, vraždí, znásilňují a nemakají
(Jahoda, 10.12.2010 14:40:47)
Odpovědět
konkrétně za jaký žvást!
A takto je to vždy,když nejsou argumenty na jejich vyrácení nemáš a tak vyhrožuješ.
a moc mě nevyhrožuj,já se tě nebojím.
Mě tyto stránky oslední dobou připomínají čím dál tím více styl psaní jako je na odpor org,no tam už snad ani není třeba chodit,když si jeden chce zanadávat na cigány a to včetně tebe Fitere,není-liž pravda?
Jedna lidská psychická vlastnost , žumpa a odpad je ta,že tam,kde se brojí proti jinému se posléze negace a zápor obrátí proti a všichni zůčastnění se pak požerou navzájem jak krysy.
Tak o tom laskavě popřemýšlej.
Re: Lukáš Vaculík hovoří o tom, jak Cikáni kradou, vraždí, znásilňují a nemakají
(Fiter, 10.12.2010 18:48:15)
Odpovědět
Za tento:Romové jsou slušní a u nás jich mnoho chodí do kostela.(podívat se jestli je něco v kasičce).Když jsi psal tento příspěvek tak jsi musel být asi dost pod parou.