reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Vladimír Hučín - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Van Rompuy vyhlásil válku euroskeptikům: Národní státy jsou mrtvé a euroskepticismus nebezpečím pro mír

Autor: Adam B. Bartoš | Publikováno: 18.11.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Evropský prezident Herman Van Rompuy veřejně vyhlásil boj euroskeptikům. Víra v národní stát vede k válce, řekl ve svém výpadu.
 

Evropský prezident Herman Van Rompuy veřejně vyhlásil boj euroskeptikům. Víra v národní stát vede k válce, řekl ve svém výpadu. 
 
16.listopad 2010 - 16:09
 
Národní státy jsou mrtvé a víra, že země mohou obstát samy o sobě je podle něj nejen iluze, ale lež, pronesl rezolutně evropský prezident ve svém projevu v Berlíně u příležitosti 21. výročí pádu Berlínské zdi. Informuje o tom internetová verze britského deníku Daily Mail.

V jedné z nejotevřenějších proklamací cílů evropského superstátu van Rompuy navíc označil euroskepticismus za "největší hrozbu pro mír".

Posluchačům řekl, že "čas homogenních národních států je pryč". Dodal také, že "nebezpečí" euroskepticismu se rozšířilo za hranice země jako je například Velká Británie a stalo se nápadnou silou napříč celým kontinentem.

"Musíme společně bojovat proti nebezpečí nové euroskepticismu," prohlásil přímo Rompuy.

"V každém členském státě existují lidé, kteří věří, že jejich země může přežít sama v globalizovaném světě. To je více než iluze - je to lež," řekl dále.

Podle něho je největším nepřítelem dnešní Evropy strach, který vede k egoismu, egoismus k nacionalismu a nacionalismus k válce.

"Dnešní nacionalismus není často pozitivní pocit hrdosti na vlastní identity, ale negativní pocit vnímání ostatních," kázal Rompuy Němcům.

Na obranu eura pak vyjádřil přesvědčení, že recese by byla mnohem horší, kdyby Francie stále disponovala svým frankem a Německo markou.

Projev si ihned vysloužil kritiku britských euroskeptiků. Například lídr UKIP Nigel Farage, známý svým přirovnáním Rompuye k mokrému hadru, řekl: 'Rumpy Pumpy je nezpůsobilý vládnout. Tento muž je katastrofa, chce zrušit náš národ. Jediným ne-národem je Belgie, jeho vlastní země."

A konzervativní poslanec Douglas Carswell tvrdí: 'Konečně vidíme skutečné záměry eurokratů. Pokud to je to, v co pan Van Rompuy věří, měl by být minimálně někým zvolen dříve, než něco takového řekne," uvedl v souvislosti s euroskeptiky kritizovanou skutečností, že Rompuy nebyl do své funkce nikým zvolen, ale shůry dosazen na přání elit.

(Adam B. Bartoš, foto: arch.)


www.prvnizpravy.cz

A co vzkazuje Mokrému hardu Rompuyovi Nigel Farage?

 

http://2.bp.blogspot.com/_KOo7HznCCw8/Swaai2ua_rI/AAAAAAAABNQ/NPkZ8r-PIQw/s800/RompuyPumpoy.jpg
 

KRÁSKA A ZVÍŘE – VELKÁ EVROPSKÁ LÁSKA

reklama
1972 čtenářů | 47 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Van Rompuy vyhlásil válku euroskeptikům: Národní státy jsou mrtvé a euroskepticismus nebezpečím pro mír
(expert, 18.11.2010 6:19:35)
Odpovědět
Největší hrozbou pro mír je likvidace suverenních států a dovoz nepřizpůsobivých etnik z jiných civilizačních okruhů s cílem rozředit evropskou kulturu a tuto ovládnout v rámci světové globální vlády.Nevím jak chtějí globalisté ovládnout čínu, nebo japonsko.
Re: Van Rompuy vyhlásil válku euroskeptikům: Národní státy jsou mrtvé a euroskepticismus nebezpečím pro mír
(Niky, 18.11.2010 10:31:08)
Odpovědět
Ta fotka je užasná. Mokrý hadr soudruh Van Rompuy a soudružka Ashtonová a taková je EU!
Re: Van Rompuy vyhlásil válku euroskeptikům: Národní státy jsou mrtvé a euroskepticismus nebezpečím pro mír
(Kalous, 18.11.2010 11:09:36)
Odpovědět
Niky, nějak špatná terminologie - van Rampuy není soudruh ale vlámský křesťanský demokrat, tzn. pravičák a pokud by se použilo naše stranické označení, tak bratr. A Ashtonová také není soudružka, ale baronka členka Horní sněmovny Lordů - tedy Lady, vynesená Labouristy (do EU po homouši Mandelssonovi) - dle našeho politického oslovení přítelkyně nebo aristokratka. Titul soudruh používají mezi sebou jen komunisté, soc. demokraté si to zakázali (platilo v 1. republice). Takže bratři a přátelé v EU, vzhůru k světlým zítřkům.
Re: Van Rompuy vyhlásil válku euroskeptikům: Národní státy jsou mrtvé a euroskepticismus nebezpečím pro mír
(Sunny, 18.11.2010 11:33:59)
Odpovědět
Promiňte, Kalousi, ale Lady Ashton je soudružka jako poleno. Nevím, jestli se jako aristokratka narodila nebo k titulu přišla jiným způsobem, ale to nic nemění na faktu, že celým svým dosavadním životem dává jasně najevo, že je kovaná marxistka.
Re: Van Rompuy vyhlásil válku euroskeptikům: Národní státy jsou mrtvé a euroskepticismus nebezpečím pro mír
(Kalous, 18.11.2010 18:05:00)
Odpovědět
Jo má levicovou minulost. Ale to je u evropských politiků klasika - v mládí anarchista, levičák - ve stáří klasický pravičák. U nás také - v mládí aktivní svazáci (Štětina, Mejstřík...) ve stáří antikomunisté.
Re: Van Rompuy vyhlásil válku euroskeptikům: Národní státy jsou mrtvé a euroskepticismus nebezpečím pro mír
(Dan, 19.11.2010 16:46:09)
Odpovědět
Myslím, že jeden příklad vzorného svazáka a prognostického kádra jste vynechal,

jeden rok komunistický elitní zaměstanec a druhý rok budovatel kapitalismu :-))
Re: Van Rompuy vyhlásil válku euroskeptikům: Národní státy jsou mrtvé a euroskepticismus nebezpečím pro mír
(Dan, 19.11.2010 16:46:10)
Odpovědět
Myslím, že jeden příklad vzorného svazáka a prognostického kádra jste vynechal,

jeden rok komunistický elitní zaměstanec a druhý rok budovatel kapitalismu :-))
Re: Van Rompuy vyhlásil válku euroskeptikům: Národní státy jsou mrtvé a euroskepticismus nebezpečím pro mír
(Kalous, 19.11.2010 17:32:16)
Odpovědět
Dane, z tebe by měl radost slavný římský řečník Cicero - každou rozpravu v římském senátu končil větou - "a ostatně Kartágo musí být zničeno". Cicero měl problém s Kartágem, ty s Klausem - také se dočkáš.
Re: Van Rompuy vyhlásil válku euroskeptikům: Národní státy jsou mrtvé a euroskepticismus nebezpečím pro mír
(Dan, 19.11.2010 17:46:55)
Odpovědět
Klaus se ničí sám, nemusím za něj nic takového dělat :-))

Já pouze informuji aby někteří nezapoměli, co ten pán dělal před revolucí a z jaké je rodiny.

Kurvení s letuškami a kikinismus.

Nechcedš mi tvrdit, že on byl ve svazu socialistické mládeže z donucení žene :))
Re: Van Rompuy vyhlásil válku euroskeptikům: Národní státy jsou mrtvé a euroskepticismus nebezpečím pro mír
(M., 19.11.2010 18:23:01)
Odpovědět
To mám vždycky nejradši, když nějaký klausobijec vytáhne "kikinismus".
Ukazuje, co jste vy pravdoláskyplníci zač.
Homofobní hovada, neštítící se proti protivníkům použít ty nejsoukromější věci.
A PŘESTO vám to nefunguje.
Re: Van Rompuy vyhlásil válku euroskeptikům: Národní státy jsou mrtvé a euroskepticismus nebezpečím pro mír
(Kalous, 19.11.2010 18:53:52)
Odpovědět
Samozřejmě byl pionýr (ve třídě prý měl největší pionýrský šátek přímo z Moskvy) a svazák z nadšení. Jako budoucí vědec vybraný pro přípravu na hodnost kandidáta věd CSc jako nestraník musel vykazovat ještě větší loajalitu k socialistickému zřízení než řadový komunista, jinak by mu nebyla aspirantura povolena a nemohl by ji obhájit. Titul CSc. byl politicky podmíněn loajalitou k režimu, skutečnou nebo předstíranou.
Re: Van Rompuy vyhlásil válku euroskeptikům: Národní státy jsou mrtvé a euroskepticismus nebezpečím pro mír
(Dan, 19.11.2010 21:49:19)
Odpovědět
:-)

Ještě k tomu přidej jeho karieru, stáže v Moskvě, cesty po západu za totality a máme zde těžkého komunistického prominenta, podle kterého je Rompuy anděl.
Re: Van Rompuy vyhlásil válku euroskeptikům: Národní státy jsou mrtvé a euroskepticismus nebezpečím pro mír
(bublifuk, 19.11.2010 17:28:32)
Odpovědět
Spíš se tito pánové potřebovali dostat ke korytu. A rudí měli "obsazíno".
Re: Van Rompuy vyhlásil válku euroskeptikům: Národní státy jsou mrtvé a euroskepticismus nebezpečím pro mír
(Niky, 18.11.2010 12:01:55)
Odpovědět
Pane Kalousi,kdyby nebyli soudruzi,tak by nebyli eurohujeři!Mimochodem soudružka Ashtonová si titul baronky koupila. Van Rompuy je takový křestanský demokrat,jako V Havel pravicový politik.Vzhledem k minulosti Ashtonové by nebylo žádné překvapení,kdyby vyšlo najevo,že je agentka KGB!
Re: Van Rompuy vyhlásil válku euroskeptikům: Národní státy jsou mrtvé a euroskepticismus nebezpečím pro mír
(Kalous, 18.11.2010 18:09:08)
Odpovědět
EU není dílo marxistů - ale kapitalistických globlizátorů, aby byl uvolněn světový volný trh zboží i práce a dál rostly zisky horních 10%. Ashtonová kdysi se SSSR určitě spolupracovala. S Gorbim a SSSR také začal spolupracovat i Reagan - a jak to dopadlo.
Re: Van Rompuy vyhlásil válku euroskeptikům: Národní státy jsou mrtvé a euroskepticismus nebezpečím pro mír
(Sam Opal, 18.11.2010 21:22:59)
Odpovědět
Hele,velký Kalousku,na tu bídu to dopadlo ještě docela dobře.Pravda ,mohlo to dopadnout i lépe,kdyby pan Reagan - podle vašich lidí herec druhé kategorie -:lol, moh býti u moci ještě jedno volební období,namísto neomarxistických bušistů a clintonů.Asi by nebylo žádné "nejsme jako oni" a tento stát by prosperoval v tom nejlepším slova smyslu ,nikdy by se takto nedočkal vytunelování komunistickými i jinými kreaturami,neb spravedlivý osud bolševických šíbrů by pro ty ostatní tunelo a mocichtivé , byl dostatečným mementem.
Mohlo to však dopadnout i hůře.To kdyby studenou válku vyhráli tvoji lidé.Stačí si je připomenout všude tam,kde se dostali k moci.Jo,Apokalypsa by nemohla být hroznější.
Re: Van Rompuy vyhlásil válku euroskeptikům: Národní státy jsou mrtvé a euroskepticismus nebezpečím pro mír
(Jarda Z, 18.11.2010 18:47:45)
Odpovědět
Jé v tomto případě používám termín EUdruh.
Čemu se kdo diví? Co lze očekávat od eminence jmenované teroristickou organizací Biderberg Group? Buď EU a později NWO a nebo válka. Vyberte si demokraticky. Kam se na tyto týpky hrabe Al- Kaidá.
Toto je skutečné, avšak médii velice dobře skryté nebezpečí. Povšimněte si, jak projevy prezidenta Klause, ve kterých toto nebezpečí označuje a varuje před ním, jsou mainsteemovými médii a politiky zcela ignorovány. Chodí se kolem toho, jak kolem horké kaše. Jsem přesvědčen, na rozdíl od eudruhů, že oni tu válku skutečně vyvolají, pokud bude tato jeich idea ohrožena.
Re: Van Rompuy vyhlásil válku euroskeptikům: Národní státy jsou mrtvé a euroskepticismus nebezpečím pro mír
(richard, 21.11.2010 23:07:38)
Odpovědět
Po cigaretách pivo a sladkosti
Proti způsobu, jakým chce Brusel potlačovat tabák, se vyslovila česká Potravinářská komora. "Dění kolem tabákové směrnice pečlivě sledujeme, protože podobné opatření připravuje EU u alkoholických nápojů. Navíc se objevují snahy vymezovat, co je příliš sladké či příliš tučné," vysvětluje mluvčí komory Dana Večeřová. Řediteli Českého svazu pivovarů a sladoven Jiřímu Veselému nejvíc vadí stále opakovaná lež, že alkohol škodí zdraví. "Neškodí sám alkohol, ale jeho nesprávná konzumace," zdůrazňuje. Přirovnává to k autům, která při nesprávném používání zabíjejí, ale nikdo to zatím neříká. "Naší povinností je otevřeně upozorňovat na rizika alkoholu. To děláme, a je na každém, jak se chová," dodává.
Re: Van Rompuy vyhlásil válku euroskeptikům: Národní státy jsou mrtvé a euroskepticismus nebezpečím pro mír
(Sunny, 18.11.2010 13:58:44)
Odpovědět
No, jestli to pan Van Rompuy doslova takto formuloval (vyhlásil válku národním státům a euroskepticismu), pak mi tím udělal nesmírnou radost. Nejen, že se příznačně odkopal a dnes už je naprosto každému jasné, s kým má tu čest, ale nadto (a to považuji za nejcennější) vyslal jednoznačný signál o tom, že sám už projektu EU nevěří a že si je naopak dobře vědom toho, že tento ambiciózní počin jde do kytek.
Re: Van Rompuy vyhlásil válku euroskeptikům: Národní státy jsou mrtvé a euroskepticismus nebezpečím pro mír
(hanca, 18.11.2010 14:21:48)
Odpovědět
Sunny, opet sdilim vas nazor.
rada bych videla reakce lidi, kdyby tento projev naseho EU prezidenta pustili do hlavnich tv zprav. a to nejen v Cechach...
myslim, ze by se v Bruselu nestacili divit. uz samotny fakt, ze neco takoveho Rompuy rekne, je dukazem toho, jak dalece vzdalen je realite mysleni obcanu. a jak je mu vzdalena myslenka demokracie, kde ma clovek pravo na vlastni, od hlavniho proudu odlisny nazor.

navic, prohlasit v dnesni dobe, ze narodni staty jsou mrtve, muze opravdu jen bruselsky snilek nebo blb.

jinak to video je pekne. prosla jsem i ta ostatni a vypada to, ze v tom bruselskem parlamentu muze byt nekdy i veselo. meli by to poustet na te slavne ceske verejnopravni tv. a nejen kolaboraty prounijnich hlasatelu.
Re: Van Rompuy vyhlásil válku euroskeptikům: Národní státy jsou mrtvé a euroskepticismus nebezpečím pro mír
(Jarda Z, 18.11.2010 19:01:54)
Odpovědět
Ano, máte pravdu. Byl by to poprask v celé EU, ale jak je vidět, média to pěkně drží pod pokličkou. V jednom s Vámi však nesouhlasím. Můj (a věřím, že ani Váš) prezdent tato mokrá hadra rozhodně není. Je to týpek dosazený teroristickou organizací Biderberg Group (jejich schválením musela projít i kandidatura Obamy). Faktem je jedno: EU a euro je projekt, který když nevyjde, nevyjde ani jejich světovláda. Protože již nemají cestu zpět, nebudou váhat a tu válku skutečně rozpoutají. Toto jsou ti skuteční teroristi a ne to, co se nám neustále podsouvá ve sdělovacích prostředcích, které oni vlastní. Mokrému hardu poněkud ujely nervy a práskl, co neměl. Za to ho v Bilderbergu určitě nepochválí.
Re: Van Rompuy vyhlásil válku euroskeptikům: Národní státy jsou mrtvé a euroskepticismus nebezpečím pro mír
(Kulohryz, 19.11.2010 17:40:11)
Odpovědět
Také souhlasím, EU je produkt teroristické organizace B. Group a lidé jako Rompuy jsou opravdoví zločinci, podle kterých je Bin Ladin slabý odvar.
Nedopadne to přátelé jinak, než ozbrojeným povstáním proti tomu teroru, nevěřím že se 4. říše EU rozpadne sama, náš boj musí přejít na jin. prostředky.
Re: Van Rompuy vyhlásil válku euroskeptikům: Národní státy jsou mrtvé a euroskepticismus nebezpečím pro mír
(Samuel Vitovsky, 18.11.2010 14:03:36)
Odpovědět
Největší hrozbou pro mír je potlačování nebo znevažování odlišných názorů!!!

U vyloženého potlačování postaveného na cenzuře a perzekuci je to jasné leckomu.
To znevažování je už horší. Zde už máme každý z nás trochu jiný vkus a tudíž jiné vnímání. Podle mě označovat oponenty za lháře, zbabělce, egoisty, "hrozbu pro mír" (!!!) atd. je mimo rámec rozumné diskuse. Vnímavý inteligentní člověk by to měl vidět. My (euroskeptici) bychom na slušné a inteligentní diskusi měli lpět.

Proto bychom se sami měli vyvarovat těch soudruhů, soudružek, mokrých hadrů a zesměšňujících fotografií...
Mně to s tím mokrým hadrem taky přišlo vtipné. Ale - tak jsme se zasmáli, že. Teď se zas vrátíme mezi dospělé.
Re: Van Rompuy vyhlásil válku euroskeptikům: Národní státy jsou mrtvé a euroskepticismus nebezpečím pro mír
(zub, 18.11.2010 15:22:29)
Odpovědět
EU je v pravé podstatě bič na svobodu. Jak dlouho potrvá, než na tom budeme hůře než za RVHP ??????
Re: Van Rompuy vyhlásil válku euroskeptikům: Národní státy jsou mrtvé a euroskepticismus nebezpečím pro mír
(cook, 18.11.2010 17:39:01)
Odpovědět
Blbost některých členů bruselského politbyra přesáhl měřitelné hodnoty.Ti lidé jsou už uplně odtrženi od reality.
Re: Van Rompuy vyhlásil válku euroskeptikům: Národní státy jsou mrtvé a euroskepticismus nebezpečím pro mír
(Kalous, 18.11.2010 18:13:13)
Odpovědět
Stačí znát 2-3 jazyky, být nežádoucí v domácí politice, nemět žádný přehled o životní realitě - a kariera v EU je v kabeli.
Re: Van Rompuy vyhlásil válku euroskeptikům: Národní státy jsou mrtvé a euroskepticismus nebezpečím pro mír
(cook, 18.11.2010 18:24:42)
Odpovědět
Pane Kalous,Špidla to dokázal i bez těch jazyků.
Re: Van Rompuy vyhlásil válku euroskeptikům: Národní státy jsou mrtvé a euroskepticismus nebezpečím pro mír
(Jarda Z, 18.11.2010 19:24:39)
Odpovědět
Ano, bylo komické, když Špidla začal číst projev zapomenutý na pultíku svým předřešníkem. Organizátoři mu museli přinést ten jeho. Zkrátka z ostudy kabát. Většina těchto EUdruhů si asi ani neuvědomuje, čemu slouží. Hlavně, že mají dobře zaplaceno a vysokou rentu po odchodu. Tam je velice důležité aby to byli podprůměrní jedinci, kteří moc do keret nevidí. Všimli jste si té podoby Van Rompuye a Špidli?
Re: Van Rompuy vyhlásil válku euroskeptikům: Národní státy jsou mrtvé a euroskepticismus nebezpečím pro mír
(Anifee, 19.11.2010 17:36:56)
Odpovědět
Máte pravdu a nedávno jsem poslouchala europoslance Evžena Tošenovského
vymetenějšího magora jsem neviděl, dával nám za vzor čínu, za 400 tis. měsíčně ten primitiv, který se v česku nechytil sám přiznal, že tam vlastně nedělají nic !!!

Je jasné že europolitici představují národní politický odpad, jako Fulle, Špidla, Zahradil, Tošenovský a další odpad.
Re: Van Rompuy vyhlásil válku euroskeptikům: Národní státy jsou mrtvé a euroskepticismus nebezpečím pro mír
(Dan, 19.11.2010 17:49:38)
Odpovědět
zde souhlasím, Tošenovský je opravdu odpad, bolševický strejda nadšený komunistickou čínou... odpad z ods
Re: Van Rompuy vyhlásil válku euroskeptikům: Národní státy jsou mrtvé a euroskepticismus nebezpečím pro mír
(winston wolfe, 18.11.2010 22:53:23)
Odpovědět
Herman "mokrý hadr" Rompuy je nebezpečím pro zdravý rozum, víc je k jeho fantasmagorickým vizím nemá cenu vyjadřovat.
Re: Van Rompuy vyhlásil válku euroskeptikům: Národní státy jsou mrtvé a euroskepticismus nebezpečím pro mír
(Jarda Z, 19.11.2010 9:05:10)
Odpovědět
Pozor, to nejsou pouze jeho vize. On je jenom nastrčená loutka. Za těmito názory stojí velice nebezpečná organizace Biderberg Group a její snaha navodit jednu světovou vládu. EU je jeden a velice důležitý předstupeň, se kterým tato jejich snaha
existuje a nebo padá. Proto to drží za každou cenu
a pokud nebude zbytí a půjde do tuhého, bude jim dobrá i válka.
Re: Van Rompuy vyhlásil válku euroskeptikům: Národní státy jsou mrtvé a euroskepticismus nebezpečím pro mír
(Lojza z paseky, 19.11.2010 13:51:38)
Odpovědět
Stručná a výstižná charakteristika Van Rompuye:

http://www.euro.majestat.cz/

Vlevo Tváře EU
Re: Van Rompuy vyhlásil válku euroskeptikům: Národní státy jsou mrtvé a euroskepticismus nebezpečím pro mír
(Kudrna, 19.11.2010 15:38:34)
Odpovědět
Když procházím tuto diskusi,tak vidím a čtu,že válka-globální,je na spadnutí.To je patrno především z příspěvků"Jarda Z",který to vytáčí do maxima.Jakési jeho vyčteninky a tvrzení jsou nesmyslné.Ale i tak se dá pochopit,že euroskeptici přechází takto do globální ofenzívy.Co z toho guláše asi vzejde?
Re: Van Rompuy vyhlásil válku euroskeptikům: Národní státy jsou mrtvé a euroskepticismus nebezpečím pro mír
(grek, 19.11.2010 16:27:19)
Odpovědět
Kdy bude další demokraticka volba "presidenta" toho pokryteckého paskvilu JZD-EU.
Re: Van Rompuy vyhlásil válku euroskeptikům: Národní státy jsou mrtvé a euroskepticismus nebezpečím pro mír
(Verbung, 19.11.2010 17:31:15)
Odpovědět
Hiler byl žabař podle toho Rompuje, ani on nechtěl pohřbít všechny národní státy Evropy,

!! EU je horší než 3. říše !!
Re: Van Rompuy vyhlásil válku euroskeptikům: Národní státy jsou mrtvé a euroskepticismus nebezpečím pro mír
(Anifee, 19.11.2010 17:33:18)
Odpovědět
Máte pravdu, jenom čekám kdy nás euroskeptiky začnou zavírat atrestat za odlišný názor, myslím že již brzy to přijde a budou se stavět koncentrační tábory pro odpůrce EU.
Re: Van Rompuy vyhlásil válku euroskeptikům: Národní státy jsou mrtvé a euroskepticismus nebezpečím pro mír
(Kalous, 19.11.2010 17:37:59)
Odpovědět
To máte pravdu, Hitler by nechal jen ty státy, které by byly spřátelené (Itálie, Španělsko, Maďarsko) nebo loajální (Slovensko, vichy Francie) - ostatní by v rámci svobodné jednotné Evropy sloučil do Německé říše.
Re: Van Rompuy vyhlásil válku euroskeptikům: Národní státy jsou mrtvé a euroskepticismus nebezpečím pro mír
(Verbung, 19.11.2010 17:42:10)
Odpovědět
Je opravdu otázkou času kdy nadělají zákony a začnou nás likvidovat, ale já mám doma loveckou pušku a jsem na ten boj připraven, já se nedám zavléct do kriminálu za svoje názory, jen at si přijdou.....
Re: Van Rompuy vyhlásil válku euroskeptikům: Národní státy jsou mrtvé a euroskepticismus nebezpečím pro mír
(Kulohryz, 19.11.2010 17:44:36)
Odpovědět
Já myslím, že by to chtělo proti jejich násilí také násilí, než nás zničí uplně.
Re: Van Rompuy vyhlásil válku euroskeptikům: Národní státy jsou mrtvé a euroskepticismus nebezpečím pro mír
(Dan, 19.11.2010 17:48:24)
Odpovědět
a co budeš dělat, budeš dát bombu do popelnice magore pošahanej ?
Re: Van Rompuy vyhlásil válku euroskeptikům: Národní státy jsou mrtvé a euroskepticismus nebezpečím pro mír
(Kalous, 19.11.2010 20:29:00)
Odpovědět
A máš už vůbec vyměněné olověné neekolgické broky za ocelové ekologické, jak se snaží EU prosadit? Ne aby jsi zamořoval přírodu jedovatým olovem!
Re: Van Rompuy vyhlásil válku euroskeptikům: Národní státy jsou mrtvé a euroskepticismus nebezpečím pro mír
(volič Praha, 19.11.2010 18:52:10)
Odpovědět
Odvezte toho dementního vandráka v kazajce. Tyto zrůdy co rujnují evropu a nezáleží jim na ničem a mají snahu jen a jen loupit.Ty debilní zmetku,podívej se každé ráno na sebe do zrcadla ať zhlédneš zrůdu a pak se třeba ty fašoune poser.Tebe by měli zlikvidovat s těma darmožroutama okamžitě. Modli se padouchu aby se nestalo to co si zřejmě přeješ. Pak půjdeš první zrůdo
Re: Van Rompuy vyhlásil válku euroskeptikům: Národní státy jsou mrtvé a euroskepticismus nebezpečím pro mír
(Jahoda, 20.11.2010 7:28:21)
Odpovědět
tyto stránky sleduje policie ČR,BIS,Mossad,CIA ,GRU a spustu jiných informačníků a dělají si analýzu z toho,jak zde všichni blbě kecáme a docela dobře bych věřil i tomu,že 95% diskutérů má za žvanivé internetové kecálky a neškodé blbečky řadících se do kategorie nepříjemných rejpáků.
O zábavu mají postaráno a dá se říci,že kromě Dana,vizíra a jj nikoho neberou vážně.
To,že izraelští začínají být naštvaní na Dana jsem poznal ihned po té,co mu Hardy začal emotivně odpovídat a přátelské to dvakráte nebylo..
Re: Van Rompuy vyhlásil válku euroskeptikům: Národní státy jsou mrtvé a euroskepticismus nebezpečím pro mír
(Dan, 20.11.2010 11:54:59)
Odpovědět
žeby mě sundal Mosad ? :-)

Mám tu v domě 2 pitbuly, venku hlídí kavkazan co vůbec neštěká, jenom číhá, mám taky neprůstřelný skla, spávám na glokovi a ve skříně je nabitá brokovnice.
Dveře jsou švýcarský DARSK, nejdou vyrazit.

Ale oni by si asi nějak poradili..
takže když mě někdo zabij a dočtete se to v novinách asi to byli židi :-)
Re: Van Rompuy vyhlásil válku euroskeptikům: Národní státy jsou mrtvé a euroskepticismus nebezpečím pro mír
(Jahoda, 20.11.2010 22:56:03)
Odpovědět
nesundá,ale ví o tobě ůplně všechno a můžeš si být jistý,že i to v kolik hodin chodíš na oběd,kolik si vyděláváš,jaké je tvé sexuální zaměření ,jestli třeba nejseš na chlapečky a tak.Dnes je každý sledován a zde na tomto foru,kam píší i neonacisté ze zahraníčí obvzáště.
Píší sem z USA a píší sem také ze severní Afriky(také několik komentářů v minulosti)
dokonce i z Austrálie a Slovenska.
Z Itálie a Francie a jsem přesvědčen,že semtam nějaký ten komentářík i z Izraele.
Zkrátka z celého světa a navíc jsem přesvědčen,že třeba takovou Eurabii ostře sledují všechny arabské ambasády v Praze či kdekoli jinde.
Tak třeba o američanech jsem přesvědčen,že pokud je někdo vyloženě zajímá ,tak si podle IP o dotyčném do několika hodin zjití všechno.

Na internetu si najdi satelitní mapu a dej si maximální rozlišení a pak třeba můžeš sledovat detail každého pahorku,nebo písečné duny na Sahaře a v Africe vidíš každý keř a pod...
Tak takový je asi dnes v kostce svět a Hardy má pravdu v tom,že je globalizovaný a tím pádem není velký.
Pár komentářů sem poslal i jistý Ísa a ten byl zase český arab a jeho otec diplomat a přiznal se,že se zná s "těma lidma" a že oni vlastně nechtějí nikomu ublížit a jsou hodní a když bojují,dělají to velice neradi.
Každý je zde sledován Dane a s nějakým sejímáním to nemá nic společného,to dělá každý stát a jeho aparát ,třeba už jen z toho důvodu,že tak zjištuje nálady veřejnosti a její názory pro analýzu čehokoli.
No,ale když už zde tak pěkně píšeš o Izraelských a jejich judaizmu pozitivní plus u nic mít asi nebudeš,co ty na to?
Nic ve zlém.)
Re: Van Rompuy vyhlásil válku euroskeptikům: Národní státy jsou mrtvé a euroskepticismus nebezpečím pro mír
(Beewoy, 19.11.2010 19:27:09)
Odpovědět
Ono je v tom článku Daniela Johnsona víc zajímavých vět. Je to sice orientované na Británii, ale beztak

http://www.dailymail.co.uk/debate/article-1328579/Herman-Van-Rompuy-The-end-Britain-nation-state.html