reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Vladimír Hučín - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Kdo zhanobil odkaz První republiky? Nebyl to Gottwald, Husák, ale až Havel a jeho klika

Autor: Dušan Streit | Publikováno: 22.11.2010 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Nebyl to Beneš (Hitler), Gottwald (Stalin), Husák (Brežněv), ale až Havel a jeho klika okázalých kosmopolitů, fanatických eurofilů a ve své podstatě malomyslných čecháčků, co si nedovedou představit život bez patrona.

Od Listopadu už uplynula doba delší, než trvala První republika. Jenže tehdy ten mladý stát byli lidé odhodláni bránit i za cenu svých životů. Dnes tu suverenitu nabízíme sami jako výkupné své spásy. Kde není svrchovanost osobní, nemůže být ani národní.

Co se nepodařilo Hitlerovi, Stalinovi ani Brežněvovi, dokonali vlastizrádci po Listopadu. Ono totiž nejde o to, zda náhodou není doba „temna“, ale o to, zda tu osobní a národní svrchovanost máme v hlavách. Zda si umíme vážit sami sebe a svého státu. A toto vědomí se „podařilo“ té havlovské páté koloně zcela rozvrátit. Bohužel i v hlavách generace, která právě po Listopadu dorůstá.

Vždyť si uvědomme, jak bychom mohli být hrdí na První republiku. Kam se ten mladý stát dostal za dobu, kterou my jsme zcela promarnili. A nejen to, my se zříkáme právě toho, co Čechy (a Slováky) vyneslo do tehdy respektovaného postavení jedné z průmyslových velmocí a jedné z bašt demokracie. A určitě to nebylo tím, že bychom sebemrskačsky žehrali nad neschopností si vládnout a nekriticky vzývali cizácké vzorce hospodářské i společenské.

Vzpomínám si, že okupaci v roce 1968 jsem v jednom směru přijal jako úlevu. Po všech těch falešných kecech o nerozborném přátelství jsem to chápal jako katarzi, že věci se obnažily ve své surové pravdě. Po všem mlžení tehdejších komunistů se ukázalo, jak to bylo s naší suverenitou v rámci socialistického internacionalismu.

Ale jenom ta kolaborantská část národa znovu začala tu situaci kamuflovat. Z toho se pak zrodila tzv „konsolidace“ a „poučení z krizového vývoje“. Normální lidé ale věděli, která bije, a kojili se nadějí, že až se to „posere“ v Sovětském svazu, budeme konečně suverénním státem.

Proč se tak nestalo? Protože se k moci dostala klika, která tu národní energii nejen prohospodařila, ale zcela paralyzovala. Rozklad Československa byl prvním krokem k naší cestě do provinciální bezvýznamnosti, jež pak zákonitě vede k hledání protektora. A musím připomenout, že kdyby Havel nezradil Dubčeka a splnil dohody, že dalším prezidentem bude on, nikdy by na Slovensku nezvítězil mečiarismus, který společný stát rozložil.

Dospěli jsme tak daleko ve svém bezvědomí, že prezident Klaus je mediálním štvancem jen za to, když připomene, že česká odplata měla svou genezi a kauzalitu v nacistických zločinech a že ty zločiny jsou nesouměřitelné.

Dokonce stále častěji se operuje s argumenty, že Československo bylo umělým produktem, který byl vlastně prvotní příčinou druhé světové války. Prý byl Masaryk moc "nenažraný". A nejsme moc daleko od toho, aby se tento výklad dějin dostal do školních dějepisů.

Popírači holocaustu jsou zbytečně kriminalizovaní jen za zpochybňování židovského utrpení. Jestli by ale někdo měl být trestán, tak za vlastizradu všichni ti, co zpochybňují a tím i rozkládají vlastní stát. Ochrana jeho svrchovanosti je v Ústavě, i kdyby Ústavní soud  oportunně dělal z atributů státu trhací kalendář a z lidí voly.

 

http://streit.blog.idnes.cz/

 

 

Cover of the book "The Nazi Roots of the 'Brussels EU'"

reklama
7649 čtenářů | 66 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Kdo zhanobil odkaz První republiky? Nebyl to Gottwald, Husák, ale až Havel a jeho klika
(Brabec, 22.11.2010 0:53:01)
Odpovědět
To je přesné.
Re: Kdo zhanobil odkaz První republiky? Nebyl to Gottwald, Husák, ale až Havel a jeho klika
(Kalous, 22.11.2010 6:05:00)
Odpovědět
Menší nepřesnosti: také jsem nebyl pro rozdělení ČSR - ale dobře že proběhlo, Slováci by určitě dělali stále problémy a "vydírali" (nebyli bychom schopni funkce jak Švýcarsko). Nemůžeme být plně suverenní stát - vždy musíme být někam přiřazeni. Ale v rámci toho se alespoň o relativní suverenitu snažit. Globalizační tendence jsou objektivní, malá ČR proti nim nic nezmůže.
Re: Kdo zhanobil odkaz První republiky? Nebyl to Gottwald, Husák, ale až Havel a jeho klika
(Peter, 22.11.2010 6:57:25)
Odpovědět
Aj Slováci sú vďační p. Klausovi, že zabezpečil rozdelenie štátu mierovými prostriedkami. Bez neho by sme teraz neboli v eurozóne a viných integračných zoskupeniach.
Re: Kdo zhanobil odkaz První republiky? Nebyl to Gottwald, Husák, ale až Havel a jeho klika
(Kalous, 22.11.2010 7:06:09)
Odpovědět
Ano Peter, spokojenost je oboustranná a držíte se dobře.
Re: Kdo zhanobil odkaz První republiky? Nebyl to Gottwald, Husák, ale až Havel a jeho klika
(grek, 22.11.2010 15:57:28)
Odpovědět
Peter,poděkování V.K. to jen poslední botka.Vznik čsr 1918 byl omyl,který tvořilo 500 000 vystěhovalců z horní země v USA..Pokračování v 1945 nemělo nikdy vzniknout.V roce 1910 se hlásilo v uhersku ke slovenské nar. 10% ze 3milionu občanů horní země.Za dobu prvních 20let jste získali víc než za několik století.Ta Vaše BOTKA je o něčem jiném.
Re: Kdo zhanobil odkaz První republiky? Nebyl to Gottwald, Husák, ale až Havel a jeho klika
(ordoš, 23.11.2010 6:33:34)
Odpovědět
Plný souhlas pán PETER jen to rozdělení,mělo být uskutečněno v r.39,kdy jste se na čechy vykašlali a přihlásili jste se k Hitlerovi v období okupace.
Re: Kdo zhanobil odkaz První republiky? Nebyl to Gottwald, Husák, ale až Havel a jeho klika
(frantisek zajicek, 22.11.2010 18:03:38)
Odpovědět
Kalous taky to tak vidim a to mam na Slovensko 20 km.Trochu z praxe.V r.1992 jsme meli zakazku v Bolerazi u Trnavy.Zrusit stary vodojem ve 40 metrech,na zemi smontovat a svarit novy.Bydleli jsme u mistni prehrady v linkusacich honosne prejmenovanych na"Kasino".Nekdy v zari(nevim uz presne datum,dohledavat to nebudu)Slovaci prijali ustavu a Vladko vyhlasil po cele zemi na pocest palit vatry.Slovaci bydlici v tomto Kasinu nezustali pozadu,ozrali jako prasata libali zem a ukazovali si obcanky,ze jsou Slovaci.Komedie hrubeho zrna.Oni proste chteli svuj stat a bylo jedno,jestli je president Dubcek nebo Husak.Me spis zarazi,s jakou uzkostlivosti se nejen Streit,ale cely portal,vyhyba byt jen zmince,jakou roli v te dobe hral V.Klaus.Nesvadi Te to obcas k nejakym konspiracnim teoriim,proc tak tomu je?Asi ta role tohoto promoskevskeho Hurvinka kladna vubec nebyla...FZ
Re: Kdo zhanobil odkaz První republiky? Nebyl to Gottwald, Husák, ale až Havel a jeho klika
(grek, 22.11.2010 18:23:31)
Odpovědět
A ,že si ten stát si nezaložilí hned sami v 1918 !?
Re: Kdo zhanobil odkaz První republiky? Nebyl to Gottwald, Husák, ale až Havel a jeho klika
(Kalous, 22.11.2010 18:44:18)
Odpovědět
To ani nevěděli že jsou Slováci a neuměli ani číst a psát, leda maďarsky. Stát dotvořilo vojsko, jehož jádro tvořili vracející se legionáři. Jinak tam mohli mít tak akorát Slovenskou republiku dělnických rad a Maďarskou republiku dělnických rad. Nebo nadále Horní Uhry.
Re: Kdo zhanobil odkaz První republiky? Nebyl to Gottwald, Husák, ale až Havel a jeho klika
(Sulla, 23.11.2010 13:07:47)
Odpovědět
já bych chtěl aby česká republika byla suverenním státem, EU se vrátila před Maastricht, zavedli bychom kontroly na hranicích a muslimy at si nechají v Paříži a Bruselu.Atributem suverenity je kontrola nad svými hranicemi, ty v současné době nikdo nekontroluje.Demagogické hlášky o cestování evropou sem a tam bez kontrol mají druhou stranu, že je to nastaveno především pro urychlení muslimské kolonizace nad evropským územím.Jedinou cestou jak zabránit zničení Evropy a totální islamizaci je obnova suverenity.Stejně to k tomu spěje.EU není schopna zastavit islamizaci.Navíc suverenita státu znamená, že stát má kontrolu nad svoji jurisdikcí po celém území státu.to je úplně něco jiného jak ekonomická provázanost, kterou argumentují eurohujeři.Podívejte jak si Švýcaři mohou dovolit chránit svoji zem před islamizací, mohou jako suverenní stát dělat kroky a opatření, které jsou členovi EU zapovězeny.Co je to za zvěrstvo aby nad našim ústavním soudem stál nadřazený Evropský soud pro lidská práva.Obnovit suverenitu státu není obtížné.Stačí jedna Deklarace parlamentu o obnově plné suverenity státu a všechna nařízení a dohody s EU ponechat v platnosti, dokud jejich účelnost neprozkoumá náš parlament a naezruší.Suverenitu nám nikdo nevrátí.Tu si musíme vzít a pokud si ji vezmeme, EU s tim nebude moci nic dělat.Budeme člen EU ale jako suverenní stát.Jakmile to udělá první země, tak se to sesype jako domino a eurohujeři budou sedět v Bruselu jako generálové bez vojska.
Re: Kdo zhanobil odkaz První republiky? Nebyl to Gottwald, Husák, ale až Havel a jeho klika
(zzz, 23.11.2010 18:46:34)
Odpovědět
Evropsky zpusob rozdeleni dvou narodu, az do te doby zijicich v jednom state nam jako vzor predvedli Nori a Svedi jiz v roce 1905.
To ostatni jsou jen kecy!!!
Re: Kdo zhanobil odkaz První republiky? Nebyl to Gottwald, Husák, ale až Havel a jeho klika
(antonín, 22.11.2010 1:04:13)
Odpovědět
Ano, je to tak, souhlas s autorem.
Re: Kdo zhanobil odkaz První republiky? Nebyl to Gottwald, Husák, ale až Havel a jeho klika
(vizír, 22.11.2010 2:25:11)
Odpovědět
Už 20 let pracuje havlova banda krys a placených kolaborantů na tom nacpat Čechům do hlavy jakousi mentalitu otroků, mají úplně stejný cíl jako měli komunisti i nacisti.

PS:modelová otázka: kdyby žid zpochybňoval počet slovanských obětí během WWII šel by také před soud a do vězení? nešel , a proč slovan zpochybňující počet židovských obětí ano ? tyhle holozákony páchnou na sto honů židovským rasismem a fašismem
Re: Kdo zhanobil odkaz První republiky? Nebyl to Gottwald, Husák, ale až Havel a jeho klika
(Kalous, 22.11.2010 7:09:38)
Odpovědět
Však sionismus je rasistická a fašistická ideologie. A Izrael je rasistický stát - židovské děti se nesmí učit společně s palestinskými. Když se u nás z důvodu nízké inteligence a narušování vyučování má vytvořít z romských lajdáků zvláštní třída, nejvíce to kritizují židé.
Re: Kdo zhanobil odkaz První republiky? Nebyl to Gottwald, Husák, ale až Havel a jeho klika
(Plašmuška, 22.11.2010 9:11:38)
Odpovědět
To věčné havlovské kárání jak jsme my občané zbabělí, nemožní, jen takové nicky, které osvíceným chartistům nesahjí ani ke kotníkům, protože kromě nich tady někdo musel vychovat děti, léčit nemocné a starat se o základní hodnoty života. Měli bychom jsme se stydět, tetelit,sypat si popel na hlavu, aby nás velký vyvolený mesiáš Venoušek vzal na milost. Ten Mesiaášský komplex dělal z jiných nedokonalé, špatné, zbabělé, aby se oni mohli stát velkými. Tak si léči komplexy vůdci, aby mohli vládnout těm, kteří potřebuji vůdce. Havel, obyčejný rebel, který pokud není u moci bude vždy rebelovat. Nic neumí, ničím nebyl, uražený frocek, kterého přestali hladit po hlavičce a říkat jak je vyjímečný a co bychom si bez něho počali, že. Jsme v zajeti havlovské pravdoláskové Prahy,falešní humanisté,nohschledi co tleskají humanitarnímu bombardisatovi,aby si i oni urvali svůj díl, celá ta plejáda normalizačních retro mrzáků, přešlapuji na začátku 90 let a nechtěji přijmout, že se píše rok 2010.Běžte už vy |Havlovi Pražaci do rekta, protože 90% z Vás si žije svůj pohodlný VIP život, na který se občan nesahne, to se jim to mudruje|!
Re: Kdo zhanobil odkaz První republiky? Nebyl to Gottwald, Husák, ale až Havel a jeho klika
(Krištov, 22.11.2010 9:20:13)
Odpovědět
Nemůže za to Havel a spol. ale Čecháčkové kteří se vždy primitivně pro něco nadchnou, nechodí k volbám a zbytek volí dvacet stejné umělce a učedníky v politice.
Re: Kdo zhanobil odkaz První republiky? Nebyl to Gottwald, Husák, ale až Havel a jeho klika
(Krištov, 22.11.2010 9:21:20)
Odpovědět
Nemůže za to Havel a spol. ale Čecháčkové kteří se vždy primitivně pro něco nadchnou, nechodí k volbám a zbytek volí dvacet let stejné umělce a učedníky v politice.
Re: Kdo zhanobil odkaz První republiky? Nebyl to Gottwald, Husák, ale až Havel a jeho klika
(Dan, 22.11.2010 9:22:41)
Odpovědět
já vidím v historii jenom dva darebáky a zaprodance, 2 ruské pezidenty co si hráli na české, Beneše a Klause.

Jinak vznik československa vidím jako historický omyl, ale věřím Masarykovi že to tehdy byla nejlepčí cesta, tak to bohužel někdy je.. na přechodnou dobu jako něco co se neosvědčilo a stejně neudrželo, ale stále se to rozpadá a nemá to lidi schopné o řídit.
Re: Kdo zhanobil odkaz První republiky? Nebyl to Gottwald, Husák, ale až Havel a jeho klika
(Kalous, 22.11.2010 12:17:24)
Odpovědět
Proč ten Beneš utekl po okupaci do Londýna a sestavil tam prozatimní vládu - a ne do Moskvy? Proč ten Klaus jetdí 2x časěji do USA než do Ruska? A proč má vztahy jak k Lukoilu tak k Philipu Moris a neprovokuje Čínu? Protože má něco v hlavě a není kašpárek EU nebo USA.
Re: Kdo zhanobil odkaz První republiky? Nebyl to Gottwald, Husák, ale až Havel a jeho klika
(Dan, 22.11.2010 15:13:27)
Odpovědět
Nevím odkud čerpáš informace, ale Klaus jezdí do USA přednášet a do Ruska zejména do kremlu, s Putinem se setkal 7 x tuším.

To je dost podstatný rozdíl, protože američtí činitelé ho prakicky vůbec nezvou, stejně jako ti západoevropští.

Nebyl to Obama ani J.B. Junior komu si opakovaně postěžoval na deficit demokracie v EU, nejsou to také USA které posledně v Rusku pochválil, ve všech konfliktech stojí vždy na straně Ruska proti USA a samozřejmě EU.

Kosovo, Gruzie, čečna či Afgánistán, jeho kritika NATO a USA je n eutuchající, chvála Ruska, které ho vyznamenalo plíživě nebezpečná.
Re: Kdo zhanobil odkaz První republiky? Nebyl to Gottwald, Husák, ale až Havel a jeho klika
(Kalous, 22.11.2010 18:49:41)
Odpovědět
Bodejť by ho v poslední době američtí politici zvali, když jim neleze do za.dku a jako jeden z mála politiků občas řekne pravdu (nesouhlas s bombardováním Srbska - skutečná příčina, reálný pohled na válku o J. Osetii)
Re: Kdo zhanobil odkaz První republiky? Nebyl to Gottwald, Husák, ale až Havel a jeho klika
(Dan, 22.11.2010 22:10:22)
Odpovědět
ale na balkáně je klid a oto šlo jestli sis nevšiml před tím tam byla genocida, jak bys ji ty chytráku zastvil ty, schválně ? :-)


Myslím, že vybombarování Srbska byl velmi dobrý počin, děkuji NATO i USA za tento akt !
Re: Kdo zhanobil odkaz První republiky? Nebyl to Gottwald, Husák, ale až Havel a jeho klika
(Kalous, 23.11.2010 9:19:58)
Odpovědět
Genocida tam nebyla - jen byla uměle vyvolávána a podporována Západem (i výcvik kosovských zločinců na skotských vřesovištích ve V. Británii, zavírání očí nad importem muslimských mudžahedínů do Bosny a Kosova). Třeba Kosovo mělo před bouřemi poměrně velkou samosprávu, i albánskou univerzitu. Skutečnou genocidu přinesly akce NATO - vyhnání Srbů ze Srbské Krajiny a vyhnání skoro všech Srbů a Romů z Kosova. Dane, ty jsi vygumovaný jak M. Allbrightová.
Re: Kdo zhanobil odkaz První republiky? Nebyl to Gottwald, Husák, ale až Havel a jeho klika
(Dan, 23.11.2010 10:47:29)
Odpovědět
Jasně a ty masové hroby zahrnovali buldozery když na ně padaly bomby, nakonec ještě řekni, že ty lidi vč. dětí pozabíjelo NATO.

Bolševikem byls a také jim Kalousi zůstaneš.
Re: Kdo zhanobil odkaz První republiky? Nebyl to Gottwald, Husák, ale až Havel a jeho klika
(Kalous, 23.11.2010 11:03:23)
Odpovědět
A ty zůstaneš naivním vo.lem. Např. v Kosovu masové hroby vytvářeli mohamedáni tak, že svezli mrtvoly ze skoro celého Kosova, bez rozdílu zda to byl Kosovec nebo Srb, padlé v bojích - a pak vše teatrálně předvedli západnímu tisku jako masovou vraždu Kosovců. Stejně jak v Sarajevu - muslimové vystřelili granát do vlastních lidí na tržiště a pak to svedli na Srby a západní tisk se mohl po.srat (balisticky to nemohlo být srbské dělostřelectvo).. Bomby NAT0 pozabíjeli v Srbsku podle různých údajů 1700 až 30000 civilistů. Zabíjení bylo často záměrné - viz bombardování mostů před Dunaj z výšky 5km , na kterých stáli civilisté (např. Varadin). To neudělala ani hitlerovská letadla ( ani američtí kotláři za 2. svět. války) - vždy nad mostem několikrát přelétli, aby civilisté zmizeli.
Re: Kdo zhanobil odkaz První republiky? Nebyl to Gottwald, Husák, ale až Havel a jeho klika
(Dan, 23.11.2010 15:29:38)
Odpovědět
Pořád mě Bolševiku neodpověděls jak bys vyřešil to vzájemné vraždění a to zdaleka ne jenom mezi těmato dvěma národy, bylo to Srbsko versus jeho kolonie vč, Chorvatska např. :-)

Ano na samotném blkáně není stát, který by obluboval srbsko, mimo Rusů a pár bolševiků v česku tent stát nemá přátele.
Re: Kdo zhanobil odkaz První republiky? Nebyl to Gottwald, Husák, ale až Havel a jeho klika
(Kalous, 23.11.2010 19:38:34)
Odpovědět
Šašku, žádné vraždění by nemuselo být a Jugoslávská federace mohla fungovat dále - nebýt cílených snah Jugoslávii rozbít - o vytržení Chorvatska mělo zájem Německo (dodalo Chorvatům vyřazenou východoněmeckou výzbroj zejména tanky), Rakousko podporovalo odtržení Slovinska (napůl je považuje za rakouské) a USA měly zájem o Kosovo (možnost vybudování velké základny US ARmy - viz nyní Bondsteel a vybudování velkého ropného terminálu z Asie přes Turecko do Kosova). Všem šlo o to vytěsnit odsud Rusko (což jako antirusa je tvoje karta), které Srbsko potřebovalo jako posilu proti nohamedánům, potom proti rakouskému císařství, německé říši. A potom vše v Srbsku zprivatizovat a zglobalizovat (bombardované továrny byly pouze státní, ani jedna soukromá, přísný výběr). Takže nešlo o žádné vraždění ze strany Srbů ani jiných, byla to jen tragická kulisa něčeho jiného - což tvůj omezený mozek asi nepochopí (nebo to dávno víš a hráš si na hloupého) - významnou geopolitickou hru. Rusové to velmi usnadnili tím že se poprvé na Srby vykašlali díky stále ožralému Jelcinovi, ten vše zaspal - tak můžeš být Dane spokojen a jezdit do Srbska pro levné pitbuly.
Re: Kdo zhanobil odkaz První republiky? Nebyl to Gottwald, Husák, ale až Havel a jeho klika
(Kalous, 23.11.2010 19:54:07)
Odpovědět
Ještě jeden aspekt německý mohamedáne a humanitární bombarďáku - USA si potřebovali v Bosně a Kosovu u naftových Arabů vylepšit profil aby kompenzovali svoji dlouhodobou podporu Izraeli. Takže zabili dvě mouchy jednou ranou. Asi by tě měl ten tvůj vzor Kníže z Černé Hory jmenovat novým velvyslancem v Kosovu. Děláš mu čest.
Re: Kdo zhanobil odkaz První republiky? Nebyl to Gottwald, Husák, ale až Havel a jeho klika
(Dan, 24.11.2010 16:28:08)
Odpovědět
Ty seš ale Stalinovská zrůda, jenom co je pravda...

Jugoslávie byl komunistický moloch /malý sovětský svaz/ a to, že západ pomohl jednotlivím zemím Jugo se osamostatnit, že totální genocidě zabránil nejenom vyzbrojováním, ale i přímou pomocí NATo bylo jenom aktem boje zaq svobodu.

Srbsko nemělo žádné právo v Jugo držet ostatní státy, tebe by měly soudit s Mladičem a dalšími vrahy, protože kdo podporuje zločin byť jenom na papře, měl by jít před soud taky,
Re: Kdo zhanobil odkaz První republiky? Nebyl to Gottwald, Husák, ale až Havel a jeho klika
(Kalous, 24.11.2010 17:59:50)
Odpovědět
Díky za pocty Dane - od b.bce to není urážka. Radost by z tebe měl akorát soudní dvůr v Haagu (mohl by jsi mu pomáhat zakrývat prodej lidských orgánů k tomu účelu v Kosovu zabitých Srbů)
Re: Kdo zhanobil odkaz První republiky? Nebyl to Gottwald, Husák, ale až Havel a jeho klika
(Nermuť Jan, 24.11.2010 16:32:35)
Odpovědět
Nemáš Pravdu- úplně.
Rusko poslalo své Pravoslavné dobrovolníky.

Vlastě Rusko získalo nadvládu nad válkou v Bosně.
Protože Srbsko získalo převahu. Na zemi bylo nepřemožitelné.

Spíše šlo o kolaboraci ze strany Srbské Pravoslavné církve. Je známo, že současný patriarcha zavraždil svého předchůdce, zcela jistě ho utrápil a možná i otrávil.

P.S.: Kdyby nekolaborovala Srbská elita, tak by kosovo nikdy nepadlo. Protože NATO nemělo síly dobýt Kosovo. (Boris Tadič bral a Irenij také.)
Re: Kdo zhanobil odkaz První republiky? Nebyl to Gottwald, Husák, ale až Havel a jeho klika
(pes Filipes, 23.11.2010 21:38:12)
Odpovědět
Tebe tam měli zahrnout také!Aspon bys tady neotravoval těma svýma kecama...
Re: Kdo zhanobil odkaz První republiky? Nebyl to Gottwald, Husák, ale až Havel a jeho klika
(Dan, 23.11.2010 15:31:47)
Odpovědět
Ppírat genocidy srbů se rovná popírat holokaustu, smrdí to nacismem a nakonec, na dovolené v Chorvatsko se často chorvaté o srbech jako nacistech vyjadřovali..
Re: Kdo zhanobil odkaz První republiky? Nebyl to Gottwald, Husák, ale až Havel a jeho klika
(Kalous, 23.11.2010 19:59:12)
Odpovědět
No jo když se stýkáš s Ustašovci, kteří za 2. svět. války podřezávali Srby a házeli je za podpory německých fašistů do řek, až byla voda rudá krví. Nebo strkali bomby do letadel ještě po válce (viz katastrofa Iljušinu u České Kamenice). Že se najednou jako antižid opíráš o holocaust.
Re: Kdo zhanobil odkaz První republiky? Nebyl to Gottwald, Husák, ale až Havel a jeho klika
(zzz, 23.11.2010 18:43:32)
Odpovědět
To si nemyslim ani nahodou, a uznani samostatnosti Kosova statem, jehoz nezavislost
byli Srbi ochotni 2x za jeho existence pomoci hajit pokladam za nesmrtelnou ostudu CR, nastupnickeho statu CSR, znicene Mnichovem!,
za lokajstvi ,za horsi pocin, nez polibeni zadku toho kdo nas do nej kope !At z vychodu
nebo ze zapadu.
Re: Kdo zhanobil odkaz První republiky? Nebyl to Gottwald, Husák, ale až Havel a jeho klika
(pes Filipes, 23.11.2010 21:30:26)
Odpovědět
Vybombardovat měli tvou debil.ní hlavu ty z.hovadilče.Píšeš tady samé nesmysly jen které chceš slyšet ty,ty brněnská mrd.ko!V tomto směru jsem na straně Kalouse/a to s ním v 75% nesouhlasím/.Tobě tady moc lidí neodporuje,co ty blbečku-nejchytřejší z nejchytřejších!Už i z VK jsi trapný.Neboj se za 2 roky budeš Ukojen!
Re: Kdo zhanobil odkaz První republiky? Nebyl to Gottwald, Husák, ale až Havel a jeho klika
(Stilet, 23.11.2010 14:12:30)
Odpovědět
Kalousi, třebas ho tam Stalin vůbec nechtěl. Nelíbilo by se to Hitlerovi který Beneše upřímně nenáviděl. Pokud to nevíte, tak to byl Stalinuv SSSR který rozbití ČSR uznal a okamžitě zrušil vyslanectvý.
Re: Kdo zhanobil odkaz První republiky? Nebyl to Gottwald, Husák, ale až Havel a jeho klika
(Kalous, 23.11.2010 20:07:38)
Odpovědět
Jo Stilete - máte pravdu, až na.. Stalin skutečně v Moskvě Beneše nepotřeboval, měl tam Gottwalda. SSSR nejdříve dle smlouvy mezi Francií, V. Británií, Rumunskem a ČSR nabídl pomoc, kterou jsme nechtěli(a V.B. a Fr. nás zradili). Po Mnichovu už jsme žádný stát v podstatě nebyli, k našemu zániku poblahopřál Hitlerovi i americký president Rooswelt s tím, že Hitler Mnichovskou dohodou zachránil v Evropě mír.
Re: Kdo zhanobil odkaz První republiky? Nebyl to Gottwald, Husák, ale až Havel a jeho klika
(cook, 23.11.2010 21:56:44)
Odpovědět
Tady máte chybu pane Kalous .Británie nás nezradila ono s náma neměla smlouvu o obraně .To Francie ano ta nás zradila.Británie nás jen prachsprostě prodala za mír.A ač část britských politiků protestovala že žádný mír nebude tak nás Charbenlayn prodal.Jak tehdy řekl W.Churchil zaprodali jste mír tak budete mít válku.Místo 40československých divizí ,zdivočelého Hitlera.Rusko jeho obrana československa byla problematická neměli jsme společnou hranici.Musel by jít přes Polsko nebo Rumunsko(aby se tehdy dostal na zakarpatskou ukrajinu).A Poláci ani Rumuni je nechtěli pustit.Při jejich zkušenostech ze Stalinem se není co divit.Nakonec měl Stalin plány i s nima.Po válce sebral část území jak polsku,tak rumunsku a i československu.A když se vezme v potaz že tehdejší SSSr pomáhala vybudovat německou armádu a Stalin byl zpočátku hitlerův pomocník.Tak vystává otázka jakou pomoc vlastně Stalin myslel.Naše jediná možnost byla bohuželjen ta francie.
Re: Kdo zhanobil odkaz První republiky? Nebyl to Gottwald, Husák, ale až Havel a jeho klika
(Kalous, 24.11.2010 9:39:04)
Odpovědět
Jo pane cooku. V něčem jste přesnější, s V. Británií máte pravdu, nebyla vůči nám vázána smlouvou a role Chamerleina i Churchila taková byla. Ale u úvahy že SSSR pomohl vybudovat Hitlerovi armádu a byl jeho společník je to poněkud jinak. Stalin věděl, že Hitler ův hlavní cíl je zničit komunisty a SSSR, jen s ním hrál hru, o níž si myslel že je pro něho výhodná (povolil Němcům v SSSR zkoušet nové tanky a letadla, což doma měli Versaileskou smlouvou zakázáno - a snažil se vše kopírovat a poučit se, "mírovou" smlouvou o něco oddlil začátek války na kterou nebyl dost připraven a posunul si hranice do Polska). Francie naší nadějí nemohla být, neboť byla slabá, nedisciplinovaná a kolaborantská (Daladiere, vznik Vichy Francie)
Re: Kdo zhanobil odkaz První republiky? Nebyl to Gottwald, Husák, ale až Havel a jeho klika
(cook, 24.11.2010 11:10:58)
Odpovědět
Proto pane Kalous říkám že bohužel byla Francie jediná šance.Že to byl kolos na hliněných nohou je zase věc druhá.Netvrdil jsem že Stalin a Hitlar měli spojenectví z lásky ,ale že to co provozevali byla špatně propočítaná realpolitika.Hitler dodával Stalinovi nějaké technologie a Stalin pomohl vycvičit německu armádu(tehdy ještě bez hitlera)jak jste zprávně podotknul letectvo,námořnictvo hlavně tankové svazky a taktiku(málo se zná že Guderian a Tuchacevský,omluva za komolení jmen,byli průkopníci tankové války) a i společné školení štábů(třeba Erich von Manstein ,strůjce plánu na obsazení Francie a nejlepší generál II.svět války).Za Hitlera spolupráce pokračovala a němci dodávali nějaké technologie a patenty a rusové později potraviny,ropu a pod.Později si rozdělili svéru vlivů.Málo se ví že po bitvě o británii spolu Stalin a Hitler plánovali dobití Indie a Egipta a tím srazení Británie na kolena .A že poslední vlak s obilím aropou přejel hranice SSSR do německa pouhé dvě hodiny před tím než němci zaůtočili na rusko.
Re: Kdo zhanobil odkaz První republiky? Nebyl to Gottwald, Husák, ale až Havel a jeho klika
(Kalous, 24.11.2010 13:48:24)
Odpovědět
Jo tak nějak to bylo. Např. velitel Luftwaffe G"oring také cvičil své letce na letišti někde u Volhy, dokonce se tam zamiloval do dcery místního železničáře. Město (jméno jsem zapomenul) kde jeho milenka bydlela nesmělo být bombardováno, na rozdíl od všech okolních měst a vesnic tam nepadla ani jedna puma. G"oring ji psal i za války, sov. policie však dopisy zabavovala a dívka měla celý život problémy.
Re: Kdo zhanobil odkaz První republiky? Nebyl to Gottwald, Husák, ale až Havel a jeho klika
(Kalous, 24.11.2010 15:06:03)
Odpovědět
Upřesnění: tak jsem si vzpomněl - Němci cvičili své letce a letecké pozorovatele na letišti v Lipecku (200 důstojníků včetně G"oringa). Své tanky Němci spolu s ruskými pozorovateli zkoušeli na tankové základně u Kazaně a chemické zbraně u Tomky. Němečtí důstojníci dokonce i přednášeli sovětským na vojenských školách (a přitom obojí prováděli špionáž).
Re: Kdo zhanobil odkaz První republiky? Nebyl to Gottwald, Husák, ale až Havel a jeho klika
(Janina, 29.11.2010 12:31:34)
Odpovědět
Ty Dan, ja fidim, že ty echt spráfna german,že ty už chytila ta spravna vitr nebo že ty si nemanšelska syn od tohoo Posselta?
Re: Kdo zhanobil odkaz První republiky? Nebyl to Gottwald, Husák, ale až Havel a jeho klika
(jura, 22.11.2010 10:33:49)
Odpovědět
Všichni na tom mají svuj podíl.A proto dnešnívládnoucí experti by si měli vzít ponaučení aby v dějinách nedopadli nejhuř!
Re: Kdo zhanobil odkaz První republiky? Nebyl to Gottwald, Husák, ale až Havel a jeho klika
(jura, 22.11.2010 10:34:48)
Odpovědět
Všichni na tom mají svuj podíl.A proto dnešnívládnoucí experti by si měli vzít ponaučení aby v dějinách nedopadli nejhuř!
Re: Kdo zhanobil odkaz První republiky? Nebyl to Gottwald, Husák, ale až Havel a jeho klika
(Čtenář 1, 22.11.2010 12:31:11)
Odpovědět
Vy byste mohl za komoušů "vyučovat" historii, ti si ji také upravovali k obrazu svému a vybírali z ní, co se jim hodilo. Vaše posedlost Havlem již je více než trapná, kdyby neexistoval, Vy jste schopen a hlavně ochoten si ho vymyslet. Jen se divím, že ty Vaše ubohé plivance může někdo uveřejňovat, soudný člověk asi těžko.......
Re: Kdo zhanobil odkaz První republiky? Nebyl to Gottwald, Husák, ale až Havel a jeho klika
(Kalous, 22.11.2010 14:18:45)
Odpovědět
Jak kdyby se zase oficielní historie nepřebírala jak se to hodí i nyní, jen z jiného konce než dříve. Havlovy činy měly na tvorbu vývoje po r. 1989 velmi zásadní čin - tak je logické, že se o tom píše - pochvalně o kriticky. Možná ho půl národa chválí, půl na něho nadává. Tak nemusíte prskat.
Re: Kdo zhanobil odkaz První republiky? Nebyl to Gottwald, Husák, ale až Havel a jeho klika
(Dan, 22.11.2010 17:47:14)
Odpovědět
Je namístě začít se zabývat korupčními skandály a podvody rodiny Klausů, to je aktuálnější a důležitější.


např. soud o byt a obvinění Klausových ze snahy uměle snížit jeho cenu podvodem.

obří dary čezu Klausu mladšímu /100 milionu posledně/ ?

sponzoring Klausových na kreml napojeným Lukoilem - je to v pořádku, následný lobing Klause za ruské firmy v tendrech viz. dostavba Temelína a další..


To myslím lidi zajímá podstatně víc, než Havel na penzi.
Re: Kdo zhanobil odkaz První republiky? Nebyl to Gottwald, Husák, ale až Havel a jeho klika
(Kalous, 22.11.2010 18:54:34)
Odpovědět
Spor o výhody při koupi bytu Klaus prohrál, ale jestli doplatil rozdíl cen, pochybuji. Peněžní dar gymnaziu nebyl od ČEZ ale osobní dar generálního ředitele ČEZu Marina Romana, ten ze svého provozuje i své gymnazium pro mimořádné talenty, těm chudým prý platí školné.
Re: Kdo zhanobil odkaz První republiky? Nebyl to Gottwald, Husák, ale až Havel a jeho klika
(Dan, 22.11.2010 22:07:45)
Odpovědět
Ku.rva Kalousi ale přijde ti toto normální ????


Vím proč ten ZMRD je prezidentem od svých kamarádů z prahy z ODS, potřebovli se ho v ODS zbavit, pravděpodobně ve funkci prezidenta nadělá míŃ škod, ale toto si vážně češi a moravané zaslouží, takového prezidenta ??????
Re: Kdo zhanobil odkaz První republiky? Nebyl to Gottwald, Husák, ale až Havel a jeho klika
(Kalous, 23.11.2010 9:27:50)
Odpovědět
Jo, je to normální. Špidly jsme se zbavili ve vládě přesunem do Brusele. Zeman se zbavil sám sebe (vadil soc. by soc. dem. i na Hradě), Topola nás zbavili gayové a židi ..
Re: Kdo zhanobil odkaz První republiky? Nebyl to Gottwald, Husák, ale až Havel a jeho klika
(Lukáš Herclík, 22.11.2010 14:19:10)
Odpovědět
Je to škoda, taková krásná země, s pohádkovou historií a status je neúprosný "cizincem ve vlastní zemi"

Jistým způsobem zato můžeme všichni, že jsme to nechali dojít až sem a remcáme jenom v hospodě a Patriotem jen při vítězství hokejistů, mít tak 10% naturelu Francouzů.......,
Re: Kdo zhanobil odkaz První republiky? Nebyl to Gottwald, Husák, ale až Havel a jeho klika
(Lukáš Herclík, 22.11.2010 14:30:54)
Odpovědět
jenom k tomu Klausovi: ten ať jde taky do pdele a je rád, že nejde sedět, stejnej xindl jako Havel, tak proč dělal že nevidí, když je u každého takoví Patriot?

Prober se ovčane!!!!!
Re: Kdo zhanobil odkaz První republiky? Nebyl to Gottwald, Husák, ale až Havel a jeho klika
(Lukáš Herclík, 22.11.2010 14:30:58)
Odpovědět
jenom k tomu Klausovi: ten ať jde taky do pdele a je rád, že nejde sedět, stejnej xindl jako Havel, tak proč dělal že nevidí, když je u každého takoví Patriot?

Prober se ovčane!!!!!
Re: Kdo zhanobil odkaz První republiky? Nebyl to Gottwald, Husák, ale až Havel a jeho klika
(Lenka, 22.11.2010 14:38:56)
Odpovědět
Dušan Streit. Jen zopakuji - Klausův vlezprdelka. Ubožák , který jen dovede hnojit na Havla. Z toho jeho antihavlovstí ho jednou jebne.Článek nestojí za komentář.
Re: Kdo zhanobil odkaz První republiky? Nebyl to Gottwald, Husák, ale až Havel a jeho klika
(MrDalík, 22.11.2010 15:27:13)
Odpovědět
Naprosto souhlasím, protože jak se zdá, tak nebýt Havla,nebylo by ani Streita. Ale kde byl pan Streit když tu byl Havel?
Re: Kdo zhanobil odkaz První republiky? Nebyl to Gottwald, Husák, ale až Havel a jeho klika
(Nermuť Jan, 22.11.2010 14:57:23)
Odpovědět
Pan Strait se hluboce mýlí.
Kolaborantská část včetně Havla i Klause, jsou ti proti SSSR v roce 1968.

Co chtělo vedení ČSSR v roce 1968?
Rozbít socialismus, prodat podniky Německu, zlikvidovat ekonomiku.

Klaus dělá to samé.
Protože každý může být buď s Ruskem nebo s Německem.

P.S.: Rusko nás nechá žít po našemu, Německo nás nutí se poněmčit. O tom je ten vývoj po roce 1989, stát se z nás Němci (příklad Dan).
Re: Kdo zhanobil odkaz První republiky? Nebyl to Gottwald, Husák, ale až Havel a jeho klika
(cook, 22.11.2010 16:41:18)
Odpovědět
Problém pana Havla je (ač sním v jeho postojích nesouhlasím)se stal jakousi ikonou za kterou se schovávají různé jak bych řekl lobistické skupiny a to jak jeho příznivců,odpůrců a nebo jenom takových přísavek samotný Havel je už jen ve vleku událostí.Kdy se on sám míní jen vepsat do historie coby státník,filosof a spisovatel.Jan historie pak rozsoudí jeho úlohu.Já sám mám k němu záporný vztah.Podle mne měl zůstat disidentem a další běh dějin nechat povolanějším.Ale to je jen můj názor.
Re: Kdo zhanobil odkaz První republiky? Nebyl to Gottwald, Husák, ale až Havel a jeho klika
(Dan, 22.11.2010 16:52:04)
Odpovědět
Vůbec nevím očem mluvíš, můžeš to rozkrýt, nějak nechápu co může Havel nějaké takové skupině nabídnout a k čemu ji potřebuje, on není proletář jako rodina Klausových, pobýrající stovky milionů od čezu a miliony od Lukoilu - prokazatelně a veřejně.
Re: Kdo zhanobil odkaz První republiky? Nebyl to Gottwald, Husák, ale až Havel a jeho klika
(cook, 22.11.2010 16:57:20)
Odpovědět
Dane ja píše že za mnohýma věcma není samotný Havel,ale že se jeho jménem zaštitují jak jeho takzvaní příznivci tak odpůrci.a chtějí se vézt na jeho popularitě a ti druzí ne jeho nepopularitě.A sam Havel je nyní už jen ve vleku událostí.
Re: Kdo zhanobil odkaz První republiky? Nebyl to Gottwald, Husák, ale až Havel a jeho klika
(Dan, 22.11.2010 17:42:59)
Odpovědět
aha, to možná pravdu máš jistotně se tu s jeho jménem vymetá kde co a silně se přeceňuje jeho význam... havel je ikona a symbol, ale zároveň minulost a člověk neaktivní ve veřejné politice bez širší podpory lidí.

Mnohem více pozornosti nežli on zasluhuje veřejná korupce v podobě obřích finančních darů od čezu do rodiny Klausových, to je myslím po panu grosovi další skandální koručení, které na západě by jenom tak někomu neprošlo.
Re: Kdo zhanobil odkaz První republiky? Nebyl to Gottwald, Husák, ale až Havel a jeho klika
(Otto, 22.11.2010 18:39:15)
Odpovědět
Již z polohy a velikosti našeho státu je zřejmé, že nebude na naši vůli kam budeme směřovat, budeme stále hříčkou v rukou vládnoucích mocností, a ty nám budou diktovat směr naši oficiální politiky. Je smutné, že nejsvobodněji jsme mohli rozhodovat o našich věcech za CK monachrie, která se hlavně našim přičiněním rozpadla, a nyní jsme a budeme v háji.
Re: Kdo zhanobil odkaz První republiky? Nebyl to Gottwald, Husák, ale až Havel a jeho klika
(Simply, 23.11.2010 10:25:26)
Odpovědět
Máte úplnou pravdu - monarchie se neměla rozpadnout, ale zřejmě tu byly i jiné zájmy - rozbít velmoc, aby moc "nestrašila". V pořadu o Lucemburcích na českém trůnu dokonce i sám Zikmund Lucemburský snil o sjednocení zemí Rakouska, Polska a Uherska pod jednu korunu a hlavním městem měl být Prešpurk - dnešní Bratislava...Ale ono je asi lepší rozhádat se a rozdrobit sílu...Po rozpadu Rakouska -Uherska bylo v Českých zemích 75% průmyslu, byly jednoznačně nejvyspělejší z monarchie, bylo na co navázat atd... Kde jsme nyní ???Sudetských Němců se nikdo neptal, zdali chtějí být najednou součástí ČR... Proto to Slovensko, aby se posílil v novém státu slovanský živel? Možná, kdyby se nerozpadla monarchie, nebyla by ani 2. světová válka, kdo ví...
Re: Kdo zhanobil odkaz První republiky? Nebyl to Gottwald, Husák, ale až Havel a jeho klika
(ordoš, 23.11.2010 6:29:41)
Odpovědět
Pan,nebo soudruh Streit škoda,že jste nepsal v 50letech do Rudého práva myslím,že jste mohl být velice úspěšný.Jak,tak čtu vaše články ,tak vídím,jak jednostranné a pěkně ideologicky zaměřeně píšete,zasádní téma zmínit se negativně o Havlovi.Určitě tím působíte velkou radost řediteli zeměkoule a odmněna vás nemine.Čest vašemu psaní. PS,snad nemyslíte ,že ,pokud by Dubček byl prezidentem ,tak se udrželo Československo,takovu pitomost jsem dlouho nečetl.Slováci se chtěli trhnout už v r.39 to vám nějak uniklo.V době po 68za normalizace dostali úlitbu federaci a Husáka,ale byl to příkaz a souhlas Moskvy.Škoda,že věci šli jinak rozdělení mělo dojít už po válce nic dobrého to spojení nepředstavovalo,jenomže názor není úplně objektivní,poněvadž,hodnotím vobdobí času
Re: Kdo zhanobil odkaz První republiky? Nebyl to Gottwald, Husák, ale až Havel a jeho klika
(xxx, 23.11.2010 18:31:27)
Odpovědět
Rozdil mezi heslem "Nebat se a nekrast"
a "Nebat se krast" je zrejmy kazdemu, jehoz IQ je vetsi nez IQ idiota.
Ci politicka filosofie a heslo je blize druhemu vyroku ?
"Pravda a laska musi zvitezit nad lzi a nenavisti?" nebo
"Neumim rozeznat spinave penize", "zhasnout",
"utek pred pravniky", nebo "vice Kozenych"?
M. Thatcherova: "Privatizace bez pravniho ramce je kradezi"!