reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Kubera: Evropská unie se rozpadne ještě za mého života

Autor: Lukáš Petřík | Publikováno: 2.12.2010 | Rubrika: Rozhovory
Ilustrace

21.11.2010 0:00 - PŮLNOČNÍ ROZHOVOR Přinášíme rozhovor s prostořekým a populárním senátorem ODS a primátorem Teplic Jaroslavem Kuberou, který si rozhodně ve svém vyjadřování neláme hlavu s pravidly takzvané politické korektnosti.

Co obvykle děláte o půlnoci ze soboty na neděli?

O půlnoci dělám pořád to stejné. Dívám se současně na televizi a současně si čtu zprávy ze všech možných serverů, což mě potom naštve, protože duhý den si to samé přečtu v novinách a zjistím, že už jsem to četl.

A jak to stíháte najednou, dívat se na televizi a číst články?

To mám nastudované z doby totality, kdy jsem dokázal současně se dívat na televizi, současně v rádiu poslouchat Svobodnou Evropu a u toho současně číst noviny. Takže to mám dokonale natrénované.

Co si dáváte, abyste vydržel dlouho vzhůru. Kávu nebo čaj?

Dávám si presso, ale jenom proto, že mi to chutná, ale nepotřebuji nic, abych zůstal vzhůru. Já to spaní považuji za celkem zbytečnou věc. Já říkám, že kdo spí, tak je to jako, když umřel, a až umře, tak bude spát dlouho, takže je zbytečné to naspávat už za života.

A co sklenku něčeho ostřejšího?

Ne, ne vůbec.

Takže jste abstinent?

Víno, to nepiji vůbec, jenom portské někdy při nějaké příležitosti. Pokud jde o pivo, tak jednu třetinkovou plechovku za týden a whisky si dám také, když je nějaká příležitost, ale určitě ne sám doma. To mě nenapadne, že bych si sám nalil.

A v kolik hodin tak jdete v noci ze soboty na neděli spát?

Pořád stejně. Mezi jednou a druhou. Podle toho, jak to vyjde. Některý den v půl třetí a někdy zase v půl druhé, ale nikdy to není před jednou. Snad jsem nikdy ještě nešel spát před jednou hodinou.

A před spaním si dáte poslední cigárko?

Určitě.

A už si děláte zásoby cigaret se starými etiketami, kde jsou ještě loga značek cigaret, než je unie zakáže a budou buď černobílé obaly, nebo etikety s lidskými tkáněmi postiženými kouřením?

Tak já doufám, že někoho napadne dát ta všechna varování a odstrašování dovnitř. Příbalové letáky v lécích jsou také ve vnitř a lékaři říkají: „hlavně to nečtěte, protože se tam dočtete věci, že byste ty prášky už ani nebrali". Stejně tak by mohli dát příbalový leták dovnitř, abychom si ho se zájmem přečetli. To znehodnocování krabiček je strašné. To je, jako by měl každý povinně na autě napsáno, že auto může zabíjet. Oni tam nemají, že kouření zabijí, oni tam mají, že může. To je velmi diplomatická věta, protože oni sami vědí, že ještě nic nevyzkoumali, tak tam píšou, že může. Ale auto může taky zabíjet. Dokonce i telefon může zabíjet, kdyby ho někdo po někom hodil.

A neplánujete v Senátu podat návrh zákona na legalizaci výroby topných žárovek na produkci tepla?

Kdysi, když byly zavedeny ty bezdotykové baterie, tak vím, že jeden člověk, jak jsou takové ty gumy na přivázání věcí na nosič na kole, tak on si to dal na kohoutek a udělal si takové zvláštní zařízení. Když se šláplo na dřevěné prkénko, tak ta voda začala téct a byl to úžasný fór. Na takové blázniviny se vždycky někdo něco vymyslí. Stejně jako ten vámi zmiňovaný Němec, který začal prodávat žárovky jako poměrně výkonná topidla. To je správná reakce na tyto unijní šílenosti.

Britský europoslanec Nigel Farage řekl o „prezidentovi EU" Hermanu van Rompuyovi, že má charisma mokrého hadru. Co o tom soudíte vy?

Já nevím, jaké má charisma. Úplně stejný a slušný výraz je, že je to úplně bezbarvý a amorfní tvor přesně jako ta kněžna, nebo co to je, co se vydává za euroministryni zahraničí. Mně volali úplně nedávno z ministerstva dopravy, nevím tedy, jak se to dozvěděli, kvůli tomu, že bych chtěl neschválit jednu smlouvu s Kanadou kvůli vízům, protože si myslím, že bychom jim měli dát jasně najevo, že tudy cesta nevede, třeba tím, že neratifikujeme nějakou mezinárodní smlouvu. Unie se ohledně víz ukázala přesně, co je zač, stejně jako to přesně řekla ta komisařka: "Nemůžeme to teď pro vás udělat, protože bychom toho potom mohli litovat." Někdo to hezky komentoval, že když se tehdy jednalo, že Hitler obsadí československé pohraničí, tak taky říkali naši evropští partneři: "nemůžeme nic dělat, abychom toho náhodou později nelitovali".

Myslíte, že se vám tu smlouvu podaří zablokovat?

My jsme takhle zablokovali světovou úmluvu o kontrole tabáku, protože to byl naprostý blábol, a je zablokovaná doteď a nic zvláštního se nestalo a není důvod, proč nedat najevo, že když se nevyřešil problém víz do Kanady, takže na druhou stranu nemusí náš stát každou smlouvu ratifikovat.

Socialisté vás v Senátu ale asi přehlasují, ne?

Tak asi ano. Ale tohle je zrovna věc, která nemá pravo-levý náboj a i socialistům určitě musí vadit, že máme víza do Kanady. Takže by na to na druhou stranu mohli někteří slyšet. Já jsem říkal před časem Cabanissovi, ještě když tady byl velvyslancem, že když Spojený státy mají pro nás vízovou povinnost, takže my víza zavedeme jednostranně taky. On tehdy říkal, že pro nás by to bylo horší než pro ně, ale já si to nemyslím. Já vím, že jsme malá myška, ale i malé myšky umějí prokousat dráty a pak nefunguje celé auto, když v něm prokoušou elektriku.

Vy jste také přirovnal Evropskou unii k RVHP...

To se podobá tolik...Ono se to ani nemůže nepodobat, protože to je v podstatě socialistická internacionála. Je to vzájemně hodně podobné. Oni jsou na to hodně hákliví, když se to řekne, přitom ale nic jiného nedělají. Když jsem byl ve Švédsku, tak mi jejich poslanci řekli, že pokud EU zavede celoevropské daně, tak z unie vystupují. Tak jsem zvědavý, jak to dopadne, protože to, že je unie zavede, je evidentní.

Také jste řekl, že se unie rozpadne. Na kdy to tak odhadujete?

Myslel jsem, že se toho nedožiju, ale vypadá to, že se toho nakonec dožiju, protože to jde mnohem rychleji, než jsem se domníval. U říší je to podobné jako s mamutími firmami. Když se firma rozroste do rozměrů, které už se nedají zvládnout, tak skončí špatně. A ti chytří, jako je PPF, se začnou zbavovat jednotlivých divizí, když vidí, že jim to přerůstá přes hlavu. Když měli projekt místních novin Naše adresa a viděli, že to nefunguje, tak to celé během chvíle nemilosrdně rozpustili. Teď, jestli jsem to dobře zaregistroval, tak PPF prodává Home Credit v Rusku.

Takže EU podle vás skončí jako Naše adresa?

Zhruba tak. Ale dopadne tak, jako dopadli všichni před ní. I Jugoslávie tak nakonec dopadla. Nedalo se to zvládnout a udržet. Dobrý příměr byl s Belgií, že to vlastně ani žádný stát není. Je to ale o mravenčí práci. Já taky občas použiji nějaký silnější výraz, když jsem hodně naštvaný, což se ale třeba Jo Leinen používat vůbec nerozpakuje, a nám to pak vyčítají. Ale je to o té mravenčí práci a snažení vrátit některé agendy zpět na nárovní úroveň.

Dále čtěte:

Prezident? Kubera ho poslal do háje, Hájek ho ani nezná

Zákaz kouření v celé EU? Ať už jde Brusel do hajzlu, říká Kubera

EU jako dr. Cajthamlová, chce kádrovat potraviny. Kubera: Zlaté RVHP

Blbost jak v RVHP? Jednotná krabička cigaret

Autor: Lukáš Petřík

reklama
2811 čtenářů | 35 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Kubera: Evropská unie se rozpadne ještě za mého života
(pamětník, 2.12.2010 8:05:33)
Odpovědět
Zlatá RVHP,pane Kubero!Já s Vámi souhlasím, až na to, že ženám samoživitelkám je třeba pomoct, ne jinm děti vzít a 3x tolik dávát domovům Vždyť i za první republiky byly osamocené matky chráněné, zvláště tam, kde jsou zárokpou, že vychová občany, kteří budou ku prospěchu své země. Víte pane Kubero, moc těch perspktivních dětí nemáme a děti jsou budoucnosti státu a těm, keteří vychovají zase jen nerobiše, těm dáváme !Zlatá RVHP, peníze měl každý svoje, daně měl každý svoje o tom čím svítit jsame si rozhodovali podle toho, co nám vyhovalo,pole půdu jsme využívali k obživě,no.. šak ještě možná přijde hlad, a to si vzpomeneme že né zlato, ale pole nám dává jistotu k životu no a když lidí vidí co se na nás chystá ve zdravotnictví, už dokonce slyším ZLATÝ JULINEK!
Re: Kubera: Evropská unie se rozpadne ještě za mého života
(Fiter, 2.12.2010 9:05:48)
Odpovědět
Ono to s těmi samoživitelkami nebude tak horké.Já osobně znám dost nesezdaných párů a to jenom proto aby přítelkyně (takhle se titulují)mohla jako samoživitelka více tahat stát za struky.
TOP09 prý strana na jedno použití, ha ha ha zase omyl pane Klausi, jako vždycky ve vašem životě :-)
(Dan, 2.12.2010 16:36:49)
Odpovědět
ČSSD by dle průzkumu volebních preferencí získala 32,9 procenta hlasů. TOP 09 by měla 20,2 procenta a ODS 17,1 procenta. Komunisté by obdrželi 12 procent a VV 7,1 procenta.
Re: TOP09 prý strana na jedno použití, ha ha ha zase omyl pane Klausi, jako vždycky ve vašem životě :-)
(volic007, 3.12.2010 22:50:54)
Odpovědět
Jinymi slovy opet pat, ale bez rudych zlocincu nad oranzovymi zlocinci vitezi opet koalice.. :)
Re: Kubera: Evropská unie se rozpadne ještě za mého života
(Kalous, 3.12.2010 12:48:44)
Odpovědět
Přesně tak Fitere - volné soužití, partnerka "samoživetelka" letí jak u chudých ci.k.ánů tak u bohatých lidí s vilami za miliony. Asi se tak skutečně vytahá ze státu více.
Re: Kubera: Evropská unie se rozpadne ještě za mého života
(Alberto Kvěch, 2.12.2010 9:46:16)
Odpovědět
Petříku jste trapný ,článek neustále opakujete.To se nezmůžete na jiný kloudný článek ,že musíte točit dva přiblblé články.Klesnul jste hluboko pod úroveň Blesku. To ani Blesk nedělá.
Re: Kubera: Evropská unie se rozpadne ještě za mého života
(Stilet, 2.12.2010 14:51:51)
Odpovědět
Pamětníku, nechť ty ženy pamatují na svou povinost ke svým dětem a pro každou prkotinku se honem honem hned nerozvádí a stát je potom nebude muset podporovat z daní všech občanu. Kapišto? Z žen se v nynější době staly nezodpovědné čubky.
EURO JE PRO HLUPÁKY
(richard, 3.12.2010 13:14:24)
Odpovědět
Euro pro děti, hlupáky a kariéristy
2. prosince 2010

ČTVRTEK ALEXANDRA TOMSKÉHO

Ve školních „učebnicích“ pro malé děti v mnoha státech evropské unie lze číst větu: „Euro je každodenní symbol hospodářské integrace jednotného trhu i budoucnosti a pokroku celé evropské (politické) integrace.“

Vyzařuje z ní nezlomná víra evropských elit a politiků, že je společná měna vnějším znakem vnitřní duchovní jednoty nového evropanství. A jen nepřítel či zapšklý reakcionář by se chtěl posmívat idealistické víře. Má znamenat totožnost unie a její měny, a proto tak často slyšíme, že nelze připustit opuštění eurozóny, neboť by to zahájilo rozpad Unie. Proto musí být euro zachráněno za každou cenu. Opravdu?

Ohrožená evropská elita ústy svých ekonomů teď tvrdí, že nikoli společná měna, ale nezodpovědné chování řeckých, irských či portugalských politiků způsobilo krizi a teprve nastolení fiskální disciplíny a hlubší integrace na způsob evropského ministerstva financí vše vyřeší. Čistě teoreticky je to pravda, prakticky je to ale nesmysl. Dokud platili Irové librou, byl hospodářský zázrak chráněn stoupajícími úroky a stoupající hodnotou vlastní měny a k přehřátí ekonomiky by automaticky nedošlo. Jak mohli politici zabránit tomu, aby si irské banky nepůjčovaly levné euro, které podnítilo irskou inflaci i špatné investice a spekulativní trh? Jak měli zabránit špatným úvěrům, když byli ještě dlužníci solventní? Masivní zvýšení daní nepřipadalo politicky v úvahu, stejně jako stagnace platů státních zaměstnanců, když v soukromém sektoru rostly platy jako o závod. Velice složitá a podivná by musela být regulace bank, aby nelikvidovala normální úvěry i ty spekulativní zároveň.

Ani fiskálně opatrné Španělsko nemělo šanci. Ještě uprostřed recese mělo státní dluh o polovinu menší než Německo, jenomže vnitřní inflace způsobila astronomický propad bilance obchodní. Španělský export přestal být konkurenční. A teď prý mají španělští politici, nádavkem socialističtí, nahradit externí devalvaci měny, devalvací vnitřní čili tvrdým snižováním platů a státního rozpočtu. Chtít po politicích, aby prohráli volby? A většinou to trvá celá léta, než nezaměstnanost výrazně sníží platy. Chtít, aby recese splácela dluhy? Španělsko se dostalo do pasti eura a nemá, na rozdíl od konkurenceschopného Irska a devalvaceschopné Anglie, východisko. Jen masivní finanční pomoc unie.

Ta ovšem povede k devalvaci eura a následné inflaci v eurozóně. Po počáteční výhodě se exportní boom Německa zastaví. Skutečnost nakonec zvítězí nad vírou idealistů a bude velmi nepříjemná.

A ekonomům, kteří budují svou kariéru v intencích integračních europolitiků, stále opakujme: Španělé a Irové nebyli neschopní ani nezodpovědní, to euro jim neumožnilo dohonit vyspělé státy unie. Evropa není jako Amerika, nemá společný jazyk, a proto nemůže mít společný trh práce, kde se stěhují lidé, nejen peníze, není ani národem, aby vytvořila makroekonomickou nadvládu, kde budou jedni rádi a loajálně dotovat ty druhé. Podle Angličanů hraničí politická snaha přijmout euro s velezradou. Nemělo by to platit i u nás?

***

Španělé a Irové nebyli neschopní ani nezodpovědní, to euro jim neumožnilo dohonit vyspělé státy Unie

O autorovi| ALEXANDER TOMSKÝ, publicista
Re: Kubera: Evropská unie se rozpadne ještě za mého života
(pamětník, 2.12.2010 8:05:36)
Odpovědět
Zlatá RVHP,pane Kubero!Já s Vámi souhlasím, až na to, že ženám samoživitelkám je třeba pomoct, ne jinm děti vzít a 3x tolik dávát domovům Vždyť i za první republiky byly osamocené matky chráněné, zvláště tam, kde jsou zárokpou, že vychová občany, kteří budou ku prospěchu své země. Víte pane Kubero, moc těch perspktivních dětí nemáme a děti jsou budoucnosti státu a těm, keteří vychovají zase jen nerobiše, těm dáváme !Zlatá RVHP, peníze měl každý svoje, daně měl každý svoje o tom čím svítit jsame si rozhodovali podle toho, co nám vyhovalo,pole půdu jsme využívali k obživě,no.. šak ještě možná přijde hlad, a to si vzpomeneme že né zlato, ale pole nám dává jistotu k životu no a když lidí vidí co se na nás chystá ve zdravotnictví, už dokonce slyším ZLATÝ JULINEK!
Re: Kubera: Evropská unie se rozpadne ještě za mého života
(Alberto Kvěch, 2.12.2010 9:42:56)
Odpovědět
Pamětníku. Žijete ve státě, kde ročně stát utratí stovky milionů V ÚTULCÍCH PRO PEJSKY, ALE ČLOVĚK JE NA OKRAJI ZÁJMU.
za útulky stát neutrácí skoro nic
(Samuel Vitovsky, 2.12.2010 11:24:36)
Odpovědět
Stát utrácí miliony za útulky pro psy? Na to jste přišel jak? Takovéhle útulky jsou financované z dobrovolných příspěvků. LIDEM záleží na zvířatech možná víc než na lidech. Tohle stát neplatí.
Re: za útulky stát neutrácí skoro nic
(Alberto Kvěch, 2.12.2010 13:55:57)
Odpovědět
Mýlíte se.Postrádáte informace.Města jsou v mnoha případech hlavními investory stavby útulku pro hafany a financují provoz.
Re: za útulky stát neutrácí skoro nic
(Kalous, 3.12.2010 12:57:01)
Odpovědět
Kvěchu, že vy těm psům závidíte konzervu masného odpadu. Ti odložení nebo ztracení psi si ji zaslouží spíše než stále ožralí bezdomovci, feťáci či simulanti
Re: za útulky stát neutrácí skoro nic
(Alberto Kvěch, 3.12.2010 15:51:07)
Odpovědět
Jinou reakci od eoroskeptiků jsem ani neočekával.Pane Kalousi.Stejný vztah je ale třeba k zdravotním sestrám na interně, nebo v pečovatelském domě.Já bych raději zaplatil v nemocnici o dvě sestry více a přidal jím penízky, ale propagujte co chcete ,já to dělám také.Vy si propagujte pečovatele v ůtulku pro pejsky ,já propaguji ty sestřičky a pečovatelské domy pro přestárlé.Vám asi ve stáří postačí ta klec a granule.
Re: za útulky stát neutrácí skoro nic
(Kalous, 3.12.2010 16:30:08)
Odpovědět
Kvěchu, vy js.te ale vůl. Jak souvisí útulek pro zatoulané nebo odložené psy s péčí o přestárlé lidi? Nebo dokonce s euroskepticismem? Je to věc společenské nebo občanské morálky, peníze mají být na obojí. A jestliže provoz těch psích útulků v celé republice stojí možná 50 milionů, pak péče o lidi stojí řádově 500 miliard, takže to je v nějakých proporcích. Jestli sám nepatříte do klece.
Re: za útulky stát neutrácí skoro nic
(Alberto Kvěch, 3.12.2010 17:50:30)
Odpovědět
To je neuvěřitelné, co ty euroskeptiku dokážeš.Nezapomínej na své dobré vychování.Kde si vzal těch 50 mil.Nikdy jsem nebyl sprostý, ale s tebou to jinak nejde.Jsi pablb.Končím s tebou, s blbama odmítám diskutovat,to opravdu nejde.
Re: za útulky stát neutrácí skoro nic
(Kalous, 3.12.2010 18:54:05)
Odpovědět
Z tvé kapsy de.bile.
Re: za útulky stát neutrácí skoro nic
(obcan1, 3.12.2010 23:00:10)
Odpovědět
Umeni prohravat je vlastnost velkych muzu. K tomu jste evidentne nedorostl. S Kalousem casto nesouhlasim zejmena moralne, ale argumentacne z vas udela kasparka kdykoli si zamane. Na to byste mel pamatovat, nez se s nim pustite do krizku (pokud ovsem jste schopen alespon naznaku sebereflexe). ;))
Re: za útulky stát neutrácí skoro nic
(Kalous, 3.12.2010 16:30:49)
Odpovědět
Kvěchu, vy js.te ale vůl. Jak souvisí útulek pro zatoulané nebo odložené psy s péčí o přestárlé lidi? Nebo dokonce s euroskepticismem? Je to věc společenské nebo občanské morálky, peníze mají být na obojí. A jestliže provoz těch psích útulků v celé republice stojí možná 50 milionů, pak péče o lidi stojí řádově 500 miliard, takže to je v nějakých proporcích. Jestli sám nepatříte do klece.
Re: Kubera: Evropská unie se rozpadne ještě za mého života
(veverka Huli, 4.12.2010 8:59:50)
Odpovědět
Milí kuřáci, je čas jí do ulic a protestovat proti diskriminaci, nejdříve z nás udělali závislé kuřáky, nabalil se na daních a teď nás diskriminuji´! POŽADUJEME, aby stát nám zajistil právo a vybudoval pro nás kuřácké budky, které nás ochrání před nekuřáky a kuřáky před námi. Už se zdvihají zaťaté pěsti, s transparenty SVOBODA PRO KUŔÁKY!
Re: Kubera: Evropská unie se rozpadne ještě za mého života
(Barbucha, 4.12.2010 9:05:38)
Odpovědět
Pane Kubero, všechno zlé k někomu dobré. Budeme se scházet a tajně kouřit na WC, aspoň se spolu dáme dohromady,těším se, ze spolu poklabosíme. Vzhůru psanci této země!
Re: Kubera: Evropská unie se rozpadne ještě za mého života
(Samuel Vitovsky, 2.12.2010 11:20:58)
Odpovědět
Je mi líto ale Alberto Kvěch, se kterým jinak naprosto zásadně nesouhlasím, má tentokrát pravdu.

Pan Petřík na EUportálu zveřejní cokoliv, co napsal pro jiné médium.
Články se proto stále opakují.
Kde se neopakují články, opakují se stále tytéž myšlenky.
Ony to vlastně ani nejsou myšlenky ale jen citace, protože myšlenky L. Petřík neplodí.
Občas klade otázky, ale z jedné poloviny hloupé ("A před spaním si dáte poslední cigárko?"), z druhé poloviny taky hloupé ("Britský europoslanec Nigel Farage řekl o „prezidentovi EU" Hermanu van Rompuyovi, že má charisma mokrého hadru. Co o tom soudíte vy?")

Je to hrozná škoda. Názorové servery existují proto, aby měly vliv. Aby prezentovaly NOVÉ POHLEDY, které mohou někoho obohatit. Účinnost EUpoertálu se ale limitně blíží k nule.
Re: Alberto Kvěch
(sedmikráska, 2.12.2010 12:57:29)
Odpovědět
ten člověk blábolí a vy mu sednete na lep a odpovídáte mu. to je to, co ho pravděpodobně vzrušuje a nutí k dalšímu psaní.

a co se týká těch jeho samoživitelek, nemá to s politikou nebo dojením státu nic společného. je to prostě proto, že si toho chlapa nechtěly vzít, víc nic za tím nehledejte
Re: Alberto Kvěch
(Samuel Vitovsky, 2.12.2010 13:22:46)
Odpovědět
Dobře. Co kdybych vynechal tu první větu? Máte něco k těm ostatním?
Re: Alberto Kvěch
(romanH, 2.12.2010 14:13:44)
Odpovědět
Pan Petrik uz Vam preci napsal v tom smyslu: Kdyz sem vam tu nelibi ,tak sem nechodte!

Mne uz na Euportalu zaujme jen male procentu clanku. Nove myslenky tu prakticky nejsou a oprasuji se jen ty stare. Vetsinou mne vic zajima diskuze, tam se da obcas objevit zajimavy prispevek, teda kdyz clovek dlouho hleda...
Nejsem si jist, ze duvod existence nazorovych serveru je "aby mely vliv" ale pokud ano, tak to urcite neni pripad euportalu, kam pulka ctenaru chodi jen urazet ostatni. A druha tady vede svoji " svatou valku" proti lidem s jinym nazorem.
P.S. Myslim, ze kdyby zde bylo misto reseni cikanske otazky vic diskuzi k aktualnimu politickemu deni, tak by to serveru jen prospelo.
Re: Alberto Kvěch
(Alberto Kvěch, 2.12.2010 14:01:26)
Odpovědět
A co vzrušeje tebe Sedmikrásko ? Někdy si přečti co píši a neblábol.Pokud obsahu mých příspěvků nerozumíš ,musíš si ještě počkat než vyspěješ,něčemu se přiučíš a pochopíš. Jinak buď v klidu, já už dnes onanoval-šanci nemáš.Pokud politice nerozumíš, věnuj se třeba vaření a jiným pro tebe důležitým zájmům.
Re: Alberto Kvěch
(obcan1, 3.12.2010 23:03:57)
Odpovědět
Nelze vam uprit, ze pusobite jako usmevna ozdoba vsech diskusi, kam zavitate. :)))
Re: Kubera: Evropská unie se rozpadne ještě za mého života
(Alberto Kvěch, 2.12.2010 14:04:45)
Odpovědět
Myslím ,že jste právě skočil na lep sedmikrásce.Ona je ta, která tady blábolí.Jinak pokud se nevyjádříte konkrétněji s kterým mým názorem nesouhlasíte pak si jen hrajete.
Re: Kubera: Evropská unie se rozpadne ještě za mého života
(Dan, 2.12.2010 16:00:24)
Odpovědět
Kubera je výborný komik, ovšem brát ho vážně podopně jako třeba Chaplina nejde :-)

Všechno se jednou rozpadne i prokouřená plíce páně Kubery, v jakém pořqdí ví bůch, ale určitě ne senátor Kubera :-)
Re: Kubera: Evropská unie se rozpadne ještě za mého života
(Stallker, 2.12.2010 16:28:07)
Odpovědět
Nevím čím to je, ale p. Kubera je mi i přes to kouření, mnohem sympatičtější, než Dan...
:-)..
Re: Kubera: Evropská unie se rozpadne ještě za mého života
(Dan, 2.12.2010 16:39:21)
Odpovědět
euroskeptická rétorika mě baví :-D

zákaz cigaret na veřejnosti v česku bude a bude to ještě za mého života, a pan Kubera pak skončí v Bohnicích na detoxu :-)
Bude tam bavit sestřičky svými vtípky, jako dneska nás ..
Re: Kubera: Evropská unie se rozpadne ještě za mého života
(kaligula, 4.12.2010 8:54:21)
Odpovědět
A budete tajně kouřit ná záchodě,... vy nepřátele lidstva, viní všech vin!
Re: Kubera: Evropská unie se rozpadne ještě za mého života
(Stilet, 2.12.2010 17:23:40)
Odpovědět
Dane, to jste mě překvapil, že vy by jste bral Chaplina vážně.
Re: Kubera: Evropská unie se rozpadne ještě za mého života
(Václav, 3.12.2010 13:15:54)
Odpovědět
Jestli pan Kubera bude i nadále takovým vášnivým kuřákem a kritikem EU, tak dříve bude on pod drnem než se EU rozpadne. Pochybuji, že v době globalizace, existence velmocí a vzniku nových světových mocenských center nemá Evropa jinou šanci než se sjednotit pod značkou "Evropská unie". Jinak pana Kuberu neberu vážně, protože má lehký jazyk, tvrdí nesmysly a navíc často uráží různé osoby a instituce.
Re: Kubera: Evropská unie se rozpadne ještě za mého života
(obcan1, 3.12.2010 23:11:32)
Odpovědět
Sjednocovani Evropy ale musi probihat jinak, nez pouze jako jina forma nasilneho podmaneni, ktere se vojensky v minulosti uz nekolikrat nepodarilo. Jestlize sjednocovaci proces nerespektuje objektovne existujici rozdily mezi evropslymi zememi, nemuze byt uspesny. Uspech muze mit bud nasilna nadvlada nebo pristup, kde integrace bude probihat prirozene po castech tak, aby byla pro integrujici se subjekty vyhodna.