reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
EU Book shop
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Kmotr lepší pravdoláskaře. V dobré úmysly TOP 09 a Tůmovy havlistické kliky nevěřím

Autor: Adam B. Bartoš | Publikováno: 30.11.2010 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Na pražském magistrátu je na spadnutí velká koalice mezi ODS a ČSSD, která pošle do opozice vítěznou TOP 09. Pravdoláskou ovládaná média šílí, hysterčí a lamentují. Že se prý kmotři domluvili a chudáka čistého Tůmu, který jediný mohl na radnici zavést pořádek, k moci nepustí.


  Kéž by to tak vskutku bylo. V dobré úmysly TOP 09, zvláště její havlistické kliky, kam Zdeněk Tůma patří, totiž nevěřím. A osobně mám radost z každé politické finty, která vliv této skupiny v české politice aspoň trochu oslabí.

Ono totiž bratrstvo pravdy a lásky ztratilo už samotnými volbami, kdy voliči s jeho kandidáty tvrdě účtovali. Neuspěly ikony havlismu (Zieleniec); neuspěli politici narychlo přesunutí z neúspěšných stran do stran nadějnějších, ale nakonec také neúspěšných (Reedová); sama TOP 09 měla co dělat, aby se mohla do kamer tvářit sebevědomě; zelení, SNK-ED a další pidistrany si upevnily nezpochybnitelnou pozici pidistran a naopak posílily dvě hlavní strany, které byly vždy těm vpravdělaskavým politikům trnem v oku (byť se jim je pak podařilo zničit alespoň zevnitř).

Jedinou výhrou pravdoláskařů tak byl pražský magistrát, kde se jim podařilo získat nejvíce křesel (na rozdíl od radnic jednotlivých městských částí, kde suverénně vítězila ODS), ale i zde hrozí, že bude vítězství promarněno a TOP 09 bude muset spolknout hořkou opoziční pilulku.

"Bratrstvo" proto naříká, osočuje ty, kteří velkou koalici podporují a hraje si na uražené - pravdoláska v ČSSD (Dienstbier ml.) spílá prezidentovi do přítelíčkování s kmotry, pravdoláska v TOP 09 (Schwarzenberg a Tůma) manipuluje premiéra, aby "kmotrům" domluvil a pravdoláska v pražských ministraničkách se vydala osvědčenou soudní cestou, když se domáhá zrušení voleb u Nejvyššího správního soudu.

Měla-li by velká koalice ODS a ČSSD alespoň ten význam, že by tyto vzedmuté havlistické síly na příští čtyři roky zkrotila a poslala, kam patří (do opozice), pak by nebyla zbytečná.

Ono totiž není od věci připomenout si, proč je Praha pro pravdolásku tak důležitá. Třebaže zde žije nejvíce kavárenských intelektuálů z celé České republiky, byla vždy baštou pravice, jmenovitě ODS. Už to je na pováženou.

I ve chvílích, kdy pravdoláska za Topolánka občanské demokraty infiltrovala, ovládla a bratrsky přivinula k americkým neokonzervativcům (kteří mají ostatně s českými chartisty mnoho společného, u vzniku obou totiž stáli skalní bolševici), byla Praha stále posledním centrem odporu, který se nechtěl "nové ODS" podvolit.

Netvrdím, že pražská ODS jednala vždy na základě idejí, dobře víme, že v ní mají vliv i některé podnikatelské skupiny, které ideje příliš nevzrušují, ale o to v tu chvíli nešlo -  ať byla Praha proti Topolánkovi z jakéhokoli důvodu, zkrátka byla proti a ukazovala havlistům svou sílu, čímž si jen koledovala o to, aby se na ni celá pravdoláskařská mašinérie zaměřila.

Ostatně ani pravdolásce nejde o ideje, ale o to, získat nad Prahou, která jí dosud chyběla, moc - jedno, jakým prostředkem. Když to nejde skrze středové strany, vymysleme stranu naoko pravicovou, abychom Pražany obalamutili, řekli si při zatím posledním pokusu, který - naneštěstí - vyšel. Pověstnou Klausovu raketu se tak po dvaceti letech podařilo porazit až rozšafné knížecí lulce, která Tůmu na plakátech (stejně jako ostatní kandidáty) jistila zezadu, kdyby náhodou připadal voličům jako příliš velký suchar.

Kromě politické motivace (po ovládnutí všech stran byla ODS jediným vážným místem, kde si ještě chartisté nemohli udělat zářez na pomyslné pažbě) jsou dle mého ve hře i zcela osobní motivy a jistá zhrzenost příslušníka prvorepublikové smetánky. Václav Havel zřejmě těžce nese, že ačkoli pochází z významné pražské podnikatelské rodiny, jeho vliv na řízení dnešní Prahy je minimální. Kde jsou ty časy, kdy byla jejich Lucerna pupkem světa, jako například při XVIII. Sionistickém kongresu v roce 1933? Dnes Havla uznávají ve světě, ale doma, a hlavně v Praze, prorokem není.

Jsem proto přesvědčen, že TOP 09 jako strana na jedno použití měla ovládnutí Prahy jako jeden z hlavních (neřkuli hlavní) cílů. Václav Havel potřeboval, aby pražská ODS, která v rámci celé strany stále disponovala velkým vlivem a byla tak do poslední chvíle například podporovatelkou prezidenta Václava Klause (ve sporu o Lisabon), přešla na pravdoláskařské pozice, což se mohlo podařit jen jejich potupnou prohrou a následnou "očistou" režírovanou z vedení. Proto byl vždy Topolánek ostře proti Bémovi a proto je proti pražské ODS ostře i nynější Petr Nečas s americkým "agentem" v ODS Alexandrem Vondrou za zády.

O tom, že Havel stál u zrodu TOP 09, jsem psal už několikrát. Známé jsou také jeho schůzky s opozičními zastupiteli před jarními volbami, mimo jiné s Markétou Reedovou (která se pak náhle objevila ve VV a stala se kandidátkou na primátora, aby v souboji totálně pohořela), kde se probírala strategie, jak oslabit vliv Pavla Béma. Proto se i před volbami zcela náhodou vyskytl v prvních liniích pražské ČSSD Jiří Dienstbier ml. ze staré pravdoláskařské pražské rodiny (po vzoru svého otce, který ČSSD infiltroval už o něco dříve) - zřejmě proto, aby případně jistil situaci, kdyby se plán nezdařil a schylovalo se k velké koalici.

Stejně tak Havel promlouval i přímo do pražské kampaně, kdy nevídaným způsobem útočil na ODS. Spustil doslova negativní kampaň, za kterou by se nemusel stydět ani Jiří Paroubek s Jaroslavem Tvrdíkem či svého času Miloš Zeman se svými tuneláři a spálenou zemí - v Praze například nechal umístit obří billboard s nápisem "Nevolím tunely a tuneláře, mafiány a šejdíře, kasina a nevěstince!"

Součástí strategie byla i odporná mediální kampaň proti Pavlu Bémovi. V ní byl proti úspěšnému primátorovi, o kterém si můžeme myslet ledacos, ale který oddlužil město a pustil se do zásadních stavebních počinů, používáno takových prostředků, nad kterými až rozum zůstával stát. To, že se někde vinou nedbalosti stavebních dělníků propadl tunel (což se stává při takto náročných stavbách téměř vždy a všude), bylo vydáváno za téměř politické selhání Béma a pražské ODS. Tunel Blanka a vůbec celý pražský okruh byl kritizován kvůli sto a jedné prkotině, i když je jasné, že historie jednou tento Bémův přínos Praze spravedlivě zhodnotí jako klíčový a veskrze pozitivní. V tuto chvíli se ale propady tunelu hodily do štvavé kampaně, takže Bém byl médii volán k zodpovědnosti snad i za to, když dělník Metrostavu spadl z lešení a způsobil si oděrku.

Bezprecedentní mediální útoky na ODS vedený magistrát nakonec zafungovaly a před volbami bylo už téměř jisté, že zmanipulovaní voliči, kteří před čtyřmi roky dali ODS přes 50 procent hlasů, stejnou stranu tentokrát vytahají za uši - prostě jen proto, že jim to mediální rádci doporučili. Nadávat na pražskou ODS se totiž stalo téměř módou.

Není proto divu, že po tak velkém politickém a mediálním kapitálu, který byl do diskreditace pražské ODS a do startu TOP 09 nainvestován, nesou chartisté blížící se marginalizaci značně těžce.

Pro pravdolásku tak jsou nedávné volby hořkým zklamáním a do budoucna bude muset změnit strategii. Vyčpělé hvězdy typu Zieleniece nefungují, s malými stranami by to příště znovu zkoušel jen politický naiva, a TOP 09 velká očekávání nenaplnila. Můžeme se tak zřejmě těšit na novou stranu, ale hlavně i další frontální útoky dovnitř ČSSD a ODS, které jdou opět nahoru. A tedy i na ještě více chartistů a jejich potomků, aby v těchto stranách všelijací dienstbierové a vondrové nebyli sami...

Pro Prvnizpravy.cz
Adam B. Bartoš

 

www.prvnizpravy.cz

reklama
1867 čtenářů | 29 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Kmotr lepší pravdoláskaře. V dobré úmysly TOP 09 a Tůmovy havlistické kliky nevěřím
(Brabec, 30.11.2010 2:47:22)
Odpovědět
Velmi dobrá analýza. Chci se zastavit u dědictví Topolánka - ten začal dehonestací Prahy a jejím vytlačováním z ODS, Nečas pokračuje. Postava Vondry je velice nebezpečná, existuje totiž tandem s Karl Schw. Tohle je velký průšvih a ODS nic proti tomu nedělá.
Re: Kmotr lepší pravdoláskaře. V dobré úmysly TOP 09 a Tůmovy havlistické kliky nevěřím
(Sulla, 30.11.2010 14:05:21)
Odpovědět
pochopitelně, že s kolaicí ČSSD a ODS moc nesouhlasím, ale doholdy se tak partaje, které dají většinu.Tak je to fakt.Ovšem co předvedla dnes havlistická banda na Magistrátu, to byla skutečně ostuda.to byl jenom důkaz že havlisti opovrhují volbami a ve skutečnosti je nenávidí.
Re: Kmotr lepší pravdoláskaře. V dobré úmysly TOP 09 a Tůmovy havlistické kliky nevěřím
(Dan, 30.11.2010 16:16:36)
Odpovědět
Jenom upozorňuji že volby vyhrála TOP09 :-)
přez třetinu voličů jí tam chce a pro klausokmotry bude hůř, národ se od kmotra kmotrů začínáodklánět, po jeho polibku smrti Vondráčkové prohučela Slavíky, lidi jí vystavili vysvědčení a tím i Klausově podpoře :-)
Re: Kmotr lepší pravdoláskaře. V dobré úmysly TOP 09 a Tůmovy havlistické kliky nevěřím
(C.Q.Lafayette, 1.12.2010 16:01:42)
Odpovědět
Coooo??????
Re: Kmotr lepší pravdoláskaře. V dobré úmysly TOP 09 a Tůmovy havlistické kliky nevěřím
(cook, 1.12.2010 16:43:22)
Odpovědět
Dane ale pan prezident Klaus je hlavně velkým příznivcem Lucie Bílé a ona jeho velkou fanynkou a nikdy se tím netajila.A pokud je mě známo tak Lucie Bílá vyhrála celově zlatého slavíka už minimálně po třetí v řadě.
Re: Kmotr lepší pravdoláskaře. V dobré úmysly TOP 09 a Tůmovy havlistické kliky nevěřím
(snufina, 30.11.2010 16:36:44)
Odpovědět
Souhlasím s Vámi!!!!!! Jsou to ubožáci,Havel ať jde někam, už ho bylo DOST!!!! On zaprodal republiku, že se nestydí, měl by chodit (nebo ho nosit) KANÁLAMA!!!!!
Re: Kmotr lepší pravdoláskaře. V dobré úmysly TOP 09 a Tůmovy havlistické kliky nevěřím
(Pavel Skeptik I, 30.11.2010 6:05:16)
Odpovědět
Nabídka na dobrého psychiatra platí i pro p. Bartoše :-(. Hlavně byste si měl odpočinout než se z toho složíte! Paranoia je velmi vážná nemoc!
Re: Kmotr lepší pravdoláskaře. V dobré úmysly TOP 09 a Tůmovy havlistické kliky nevěřím
(Hanibal, 30.11.2010 8:07:24)
Odpovědět
Článek popisuje reralitu, doufejme jen, že zafunguje polibek smrti. ODS měla namále, když se začlala s \Topolem rozkročovat směrem k Havlovi. Na polsední chvíli ji zachránil pud sebezáchovy, šrámy si nese dosud.
Re: Kmotr lepší pravdoláskaře. V dobré úmysly TOP 09 a Tůmovy havlistické kliky nevěřím
(Koloděj, 30.11.2010 8:39:07)
Odpovědět
Volby snad skončily, co ti pražáci předvádějí, pernmentní volební kampań? Co pražáci chtěli, zvolili si, ODS spolu s ČSSD vytvořili dostečnou většinu, mají za sebou voliče! Volby byly demokratické, kolalice vytvořena v souladu s volebním zákonem (je to volební zákon, který si uzurpoval Havel svou neústupnosti, když odmítl přijetí většinového volebního zákona a kámoši z Ústavního soudu mu nahráli) Proč jste neposkakovali po náměstích, když se dělěla koalice na republikové úrovní a výhrála ČSSD!? Jsem volič pravice, ale jde o princip a zákon je takový jaký je!! Rozmazlení pražci |Pepíci jsou jak malé děti, kterým vzali oblíbenui hračku!! Politická destabilazace, neochota respektovat zákon i ze strany ČT, která šíří informace, kterou nejsou pravdivé, v jakém to žijeme státě? Politická destabilizace země je právě o volebním zákonu Veškrny, když mu vyhovoval bylo dobře, když se zákon postavil proti němu, tak rebeluje!! Tak ČT 24 bude sledovat celý den, jak se připravuje demonstrace a puč !! Havlovcvi nejsou ochotni respektovat zákonodárství, na kterém se mnozí z nich podíleli. Je za tím Zlomocný Havel a spol, rozmazlený fracek, ať se chová jako občan!!I na jiných velkých radnicích byly vytvořeny koalice, nebyli všichni spokojeni, žádný mediální humbuk se nekonal.Mnohým z nás je už z Vás pražských celebrit, intelektuál zle. My v regionech máme uplně jiné starosti, které je třeba řešit!Jiné radnice už pracuji a v Praze se politikaří intrikuje, pobuřuje, manipuluje, a politici se platí a lidé poskaUJI PO NÁMĚSTÍCH, TO TAM NEMÁTE NIC JINÉHO NA PRÁCI?? Poslední dobu, jakoby se jinde nic nedělo |(Kromě Bydžova a Vítkova,Mariasnských Hor, Ostravy, kde řádí gangy teroristů, a ohrožuji obyvatele), že bychom my terorizovaní občané šli do demonstrace, no to si nepřejte) ještě Slovanská Epopej a Ti Pražáci jsou furt nenažraní zhulákaní a ještě jak tady někdo psal žijí v Čechách!! Dost bylo Ćech, dost bylo Prahy, jsme tu i my občeané, kteří nežijeme v Praze ani v Čechách!!!
Re: Kmotr lepší pravdoláskaře. V dobré úmysly TOP 09 a Tůmovy havlistické kliky nevěřím
(babka, 30.11.2010 9:32:03)
Odpovědět
Píšete moc obšírně. V Praze nežijí jen celebrity, ale i obyčejní lidé, kteří mají stejné starosti. Jsem spokojená, jak volby dopadly. Pořád zastávám názor, že tak malá země jako my, má mít jen dvě strany, ať se ji říká pravá nebo levá. Turista Kalousek se chopil příležitosti, jinak by vypadl úplně. O spoustě věcí z minulosti ani nevíme. Ale pravdoláskaři mi jdou na nervy hezky dlouho. Ješitnost je hrozná vlastnost a i my občejní lidé vše vnímáme-tedy pokud nejsme blbci. Já rozhodně manifestaci považuji za zbytečnou. A tak jim budeme držet palce.- Tedy ODS a ČSSD. Touha po moci je nezměřitelná.
Re: Kmotr lepší pravdoláskaře. V dobré úmysly TOP 09 a Tůmovy havlistické kliky nevěřím
(PetrV, 30.11.2010 11:00:10)
Odpovědět
Když se člověk podívá na "podporovatele" demonstrací a jejich madiální intenzitu, tak ať už se mi tahle koalice moc nelíbí, jsem docela rád, že Havlova klika nedostala k pražským miliardám. Pokud je o údajnou petici a její podporu 22tis lidí, tak je to opět pouze další ukázka podvodů, které jsou tito lidé schopni. Tuhle petici můžou podporovat tak maximálně těch pár elitařů a salóních "intelektuálů" typu Halík, Pche, atd. Tj, lidé, kteří jsou jako piavice napojený na tok státních peněz. To jak to vážně myslel Tůma s vedením prahy se ukazuje už teď, kdy se pro něj hledá jiná trafika.
Re: Kmotr lepší pravdoláskaře. V dobré úmysly TOP 09 a Tůmovy havlistické kliky nevěřím
(Ladda, 30.11.2010 15:15:02)
Odpovědět
......souhlasím !!!
Re: Kmotr lepší pravdoláskaře. V dobré úmysly TOP 09 a Tůmovy havlistické kliky nevěřím
(Frigo, 30.11.2010 19:20:30)
Odpovědět
Ano, souhlasím, také myslím že stabilní země vyspělého světa si vystačí se dvěma velkými stranami, ale tou napravo bude zcela jistě TOP09, jejíž preference neustále rostou.
Re: Kmotr lepší pravdoláskaře. V dobré úmysly TOP 09 a Tůmovy havlistické kliky nevěřím
(C.Q.Lafayette, 1.12.2010 16:04:43)
Odpovědět
No nevím, všechny ty Impulsy 99 (nebo kolik to bylo), Čtyř-Tří-Koalice, Zelení, Děkujeme-odejděte, atd. TOP09 vypadá jako další projekt ze stejné garáže...
Re: Kmotr lepší pravdoláskaře. V dobré úmysly TOP 09 a Tůmovy havlistické kliky nevěřím
(romanH, 30.11.2010 10:07:21)
Odpovědět
Ja rozhodne nejsem a nikdy jsem nebyl zadnym fanouskem V.Havla. Ale presto se mi koalice v Praze vubec nelibi. A ze sveho okoli znam podobnych lidi dost. Takze vasi "pravdolaskarskou teorii" beru s velkou rezervou.

1/ Ocekaval jsem od ODS, ze se bude snazit ziskat v Praze pravicove volice zpet a ne, ze je radsi poradne na-se-re.
2/nelibi se mi , jak se ODS posunuje do politickeho stredu a prebira bezzasadovou taktiku KDU, tzn "pujdu s tim kdo mi nabidne vic".
3/ Nemyslim, ze pravicovy volic touzi po bratrovrazedne valce mezi ODS a TOP, ale radeji by dal prednost tomu, aby se spolecne postavily bloku CSSD-KSCM.
4/"pravdolaskar" muze mit sice na svet jiny nazor nez ja, ale presto bych mu dal vzdy prednost pred mafianem (predpokladam, ze to jste tim slovem v titulku myslel).
Re: Kmotr lepší pravdoláskaře. V dobré úmysly TOP 09 a Tůmovy havlistické kliky nevěřím
(hanca, 1.12.2010 19:36:19)
Odpovědět
RomanH. souhlasim.
velka koalice byla uz za Klause a Zemana peknej podvod na volice. jedna z nejvetsich prasaren tech dvou stran. a situace se opakuje, takze nesouhlas volicu je na miste.

na druhou stranu si nemyslim, ze by za tim stala nejaka Havlova klika, a uz vubec ne za vznikem nejake politicke strany. Havel nebyl schopny vytvorit zivotaschopnou politickou stranu ani v 90.letech. jeho politicka kariera prezidenta byla mozna jen kvuli tehdejsi situaci a jeho prestizi disidenta. jako premier by dle meho pohorel okamzite!

Havel jen vzdy podporuje ty, kteri jdou proti ODS. nic vic nez prosty odpor ke Klausovi. jen si vzpomente, jak podporoval Rumla aspol. pak prisla podpora zelenych, dnes podporuje Topku... nic vetsiho bych za tim nehledala.
Re: Kmotr lepší pravdoláskaře. V dobré úmysly TOP 09 a Tůmovy havlistické kliky nevěřím
(ABC, 30.11.2010 11:08:17)
Odpovědět
Já bych jen dodal, že pravdoláska v Praze drtivě vyhrála. K pravdolásce patří nejen strany typu TOP09, VV nebo SZ, ale i ODS (Svoboda a jeho parta) a pražští socani pravdolásku taky nikdy nekritizovali.
Re: Kmotr lepší pravdoláskaře. V dobré úmysly TOP 09 a Tůmovy havlistické kliky nevěřím
(C.Q.Lafayette, 1.12.2010 16:05:28)
Odpovědět
Souhlas. Bohužel :-(
Re: Kmotr lepší pravdoláskaře. V dobré úmysly TOP 09 a Tůmovy havlistické kliky nevěřím
(Kudrna, 30.11.2010 13:01:13)
Odpovědět
Je s podivem,co se v té naší matičce Praze děje.Stačí pár kavárenských povalečů v čele s Havlem a ktomu jeho min.500 kývalů a patolízalů a televize je na koni.Už se na to nemohu dívat.Co se tím dokazuje?Že stačí několik kameramanů a jedna dost šikovná redaktorka a máme k vidění "opravdovou"demokracii.Běžte už s tím k šípku,Pražáci,i s tím ráčkovitým Havlem!!Vsadil bych se,že na této demonstraci je více provokatérů,než skutečných zastánců demokracie.A TOP 09?TEprve nyní projevuje svou pravou,falešnou tvář.
Re: Kmotr lepší pravdoláskaře. V dobré úmysly TOP 09 a Tůmovy havlistické kliky nevěřím
(Karel 3, 30.11.2010 13:14:06)
Odpovědět
Kudrna - určitě jeden z kmotrů.Nebo starej bolševik. Nikdo jiný by takový blábol nenapsal
Re: Kmotr lepší pravdoláskaře. V dobré úmysly TOP 09 a Tůmovy havlistické kliky nevěřím
(snufina, 30.11.2010 16:42:19)
Odpovědět
Víte, že jste BLB?????A jestli ne, tak Vám to říkám, chudáku!!!!!
Re: Kmotr lepší pravdoláskaře. V dobré úmysly TOP 09 a Tůmovy havlistické kliky nevěřím
(Koukal, 30.11.2010 13:53:39)
Odpovědět
RE:Karle 3,znáš Havla?Tomu již dnes stačí,když dav zvolá "ať žije Havel a ten má z toho pos...é podvlékačky.
Re: Kmotr lepší pravdoláskaře. V dobré úmysly TOP 09 a Tůmovy havlistické kliky nevěřím
(Dan, 30.11.2010 15:45:00)
Odpovědět
Co se týká vzbouření pražanů proti Klausově mafiánské bandě na magistrátu, ta bude mít silné pokračování, protože lidé už mají dona šťastného dost, stejně jako kmotra kmotrů v pozadí čezem živeného klanu Klausů.

Zakladatel korupčního prostředí v české politice Václav Klaus senior se tak opět přiblížil smetišti své politické kariery.

A co se týká strany TOP09, vítěze magistrátních voleb, ta už dle 3 průzkumů vv je silnější stranou celorepublikově nežli mafiánská ODS.
Re: Kmotr lepší pravdoláskaře. V dobré úmysly TOP 09 a Tůmovy havlistické kliky nevěřím
(Mikeš, 30.11.2010 18:48:50)
Odpovědět
Držím lidem z Prahy palce v jejich boji s kmotry a korpučnickou koalicí podporovanou naším nemravným prezidentem Klausem

zdravím z Ostravy
Re: Kmotr lepší pravdoláskaře. V dobré úmysly TOP 09 a Tůmovy havlistické kliky nevěřím
(cook, 30.11.2010 18:20:08)
Odpovědět
Ta demonstrace je pěkná pitomost.To by se mohlo stávkovat furt a pro každou věc.Strany se demokraticky dohodly tak ať vládnou a za čtyři roky se uvidí.Ale na druhou stranu si myslím že koalice ODS s ČSSD byla pitomost.V tak velkém městě to není jenom o jednotlivých kandidátech(to si mohou dovolit obce,nebo malá města) ale i o stranách.A zaměřením má ODS blíže k TOPce.Sice s TOPky nadšený nejsem,ale zatím mě docela mile překvapili a nevedou si zas tak špatně.
Re: Kmotr lepší pravdoláskaře. V dobré úmysly TOP 09 a Tůmovy havlistické kliky nevěřím
(frantisek zajicek, 30.11.2010 19:12:10)
Odpovědět
Kapitane,moje rec.ODS pravicova nikdy nebyla,neco jineho je kecat a neco jineho delat.A namluvy s CSSD prece nejsou zadna novina.At si vladnou,s tim nikdo nehne,jenom mam dojem,ze se bude za 4 roky uctovat...ODS jde pomalu,ale jiste ke dnu...TOP 09 dela momentalne nejlepsi politiku,bez ohledu na moralni vlastnosti lidru,drzim jim palce,ja bych jeste pritvrdil,FZ
Re: Kmotr lepší pravdoláskaře. V dobré úmysly TOP 09 a Tůmovy havlistické kliky nevěřím
(Dan, 30.11.2010 19:23:49)
Odpovědět
Také myslím, že budnoucnost české pravice patří TOP09, už proto že má podporu mladých a vzdělaných lidí a to značnou, ODS společně s Klausem bude slabší a slabší až chcípne.

Co se týká protestu Pražanů, myslím že je třeba je podpořit i mimo Prahu.
Re: Kmotr lepší pravdoláskaře. V dobré úmysly TOP 09 a Tůmovy havlistické kliky nevěřím
(Felix, 30.11.2010 22:08:10)
Odpovědět
Aktualita:
http://www.ctk.cz/sluzby/slovni_zpravodajstvi/vseobecne/index_view.php?id=563561
Lušťovka
Kalousek: Kopřiva plácal o Severovi plky.
Tajenka
Kalousek: Víme na Severu dost, bude držet hubu a krok.
Re: Kmotr lepší pravdoláskaře. V dobré úmysly TOP 09 a Tůmovy havlistické kliky nevěřím
(Gille, 30.11.2010 22:27:41)
Odpovědět
Myslíte, že Severa v tom s Klausovic a Standou Grossem jede taky ??
Ale součást pražské mafie asi nebude, tam to má pod palcem klausova klika z ODS a socani.
Zády jim kryli komouši v kontrolním výboru, ale lidovec ten nemá v Praze šanci...
a kde jinde se rozdělují desítky miliard, že.. jestli ten exlidovec v něčem jel, tak něco, co už Klausovic nezajímalo..