reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Klausův vicekanléř Hájek k řádění výtržníků na magistrátu: Je to lynč a Havlovo absurdní drama

Autor: Lukáš Petřík | Publikováno: 1.12.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

 

30.11.2010 11:57 - Prezidentův vicekancléř Petr Hájek pro ParlamentníListy.cz komentoval dění na pražském magistrátu, kdy demonstranté obstrují jednání zastupitelstva, které má zvolit nové vedení Prahy. Na radnici je přítomen i odpůrce koalice ČSSD a ODS v Praze Václav Havel.

Podle Petra Hájka je celá záležitost spíše směšná. „V přímém přenosu České televize se ukázalo, proč má strana TOP 09 tři písmena. První patří Kalouskovi, druhé patří Havlovi a třetí patří České televizi. TOP 09 je strana, která se prezentuje jako strana lynče, kdy zblázní pár desítek lidí, kteří jsou ochotní lynčovat. Takhle si tato strana představuje demokracii. Takhle podle ní vypadá respekt k výsledkům voleb," řekl ParlamentnímListům.cz zástupce vedoucího Kanceláře prezidenta republiky.


Podle reportéra serveru ParlamentníListy.cz dokonce demonstranti v budově magistrátu vylamovali a demolovali okna.

Havlovo tragikomické drama

„Je to absurdní tragikomické Havlovo drama, které dopadne jako všechna jeho dramata. To znamená, že o nich básní Česká televize, ale lidé na ně přesto nechodí. Je to další z řady špatných Havlových absurdních dramat. Oni věčně žijí tím, že chtějí dělat nějaké permanentní revoluce a ani už dnes pořádně nevědí za co, proč a proti čemu. Oni jsou již jen zuřiví a bezmocní také z toho, že tam nejsou, že nevládnou. To je starý nekonečný Havlův problém, že sice má v rukou Českou televizi, ale pořád nemůže svoje lidi pořádně dostat k moci jinak než těmito podivnými cestami," dodal Hájek.

Podle Hájka se v plné nahotě ukázalo nezakryté spojení Havel, Kalousek, Bakala,Tůma, Šídlo, které máme prý možnost vidět v přímém přenosu na ČT. „To je výkonný výbor této zvláštní strany. Po této reality show, pokud někdo nechápal, proč na radnici vznikla ta koalice, která vznikla, tak nyní snad již pochopí, že to zabránilo něčemu hroznému. Tedy, aby Šídlo, Bakala, Tůma a Havel dobyli Prahu a dostali se k jejímu řízení," míní Hájek.

Hájek tak narážel na to, že obstrukce demonstrantů v České televizi komentoval Jindřich Šídlo z Hospodářských novin, jejichž akcionářem je přítel Václava Havla a Zdeňka Tůmy Zdeněk Bakala.

Autor: Lukáš Petřík

reklama
2234 čtenářů | 28 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Klausův vicekanléř Hájek k řádění výtržníků na magistrátu: Je to lynč a Havlovo absurdní drama
(Ladda, 1.12.2010 7:46:32)
Odpovědět
...........včera v TV to byl opravdový hnus a děs co bylo na pražské radnici. Havel který si hraje na životního "demokrata" tak tam táhnul se svou suitou aby hluk a řev ukončil snad koalici na radnici. Mě se to nemusí líbit a také nelíbí tato koalice ale v demokratických volbách bylo rozhodnuto, demokraticky se domluvili a tak to musím respektovat a respektuji, to je d e m o k r a c i e ............ale to co tam včera bylo a jak se dělají různé petice, mě to připadá jako těžký blázinec. Fuj Havle a spol!!!! Však ono už brzo konečně vyjde najevo kdo vlastně Havla řídil,platil a i možná stále řídí
Re: Klausův vicekanléř Hájek k řádění výtržníků na magistrátu: Je to lynč a Havlovo absurdní drama
(Haylí belí, 1.12.2010 8:37:42)
Odpovědět
Včerejší mediální humbuk ČT,to tedy byla schou. Zlomocný Havel vytáhl do války z Prahou co si to ti zastupitele dovolili, respektovat přání více než 50% voličů!!Hevel a spol se pěkně odkopali,, HAVEL VLASTRNĚ NIKDY NEBYL DEMOKRÁT, PLAMENÉ ŘEČI O DEMOKRACII MU SLOUŽILY JAKO PROSTŘEDEK K MOCI! Od doby co neí u moci, vždycky stál při nátlakový skupinách, podporoval je (viz zelené šílence)jeho touha po moci a uražená ješitnost je
nebezpečnou nemoci.Ono se ukázalo, že Havel byl a je ubohá figurka, podporováná kdo ví kým, který za kousek slávy je schpen čehokoliv! Zlomocný Havel a jeho JUNTA, která usiluje o násilné převzetí moci!!
Kdo s ním stoji v jedné frontě?
Bldeberg kníže s tvojím občanstvím, lidovecký zakuklenec Kalousek,ČT podporována kdo ví odkud. No nedivme se že ČT šílí, to bude kartáč, že nedostali Prahu. Fuj, je mi blujno!
Re: Klausův vicekanléř Hájek k řádění výtržníků na magistrátu: Je to lynč a Havlovo absurdní drama
(zuzana, 1.12.2010 8:46:05)
Odpovědět
Tak na Tebe občané, horší než nevoloník, ještě si povinně zaplať za to že sis koupil TV a oni z obrazovky na
tebe vylévají kyble lží, uražejí tě, manipuluji s Tebou, Jsme nesvobodní vazalové, nevolníci.
Re: Klausův vicekanléř Hájek k řádění výtržníků na magistrátu: Je to lynč a Havlovo absurdní drama
(snufina, 1.12.2010 9:13:26)
Odpovědět
Souhlas, kdo už toho zaprodaného Havla umlčí????
Re: Klausův vicekanléř Hájek k řádění výtržníků na magistrátu: Je to lynč a Havlovo absurdní drama
(Čtenář 1, 1.12.2010 12:11:54)
Odpovědět
Vy jste demokrat? Jasně, kdo se ozve umlčet, to by se šaškům a zlodějům líbilo. Hradní podržtaška Hájek tedy slovem lynč v poslední době vskutku nešetří, ono je to slovo takové úderné, vyvolávájící emoce, že pane Hájku....
Re: Klausův vicekanléř Hájek k řádění výtržníků na magistrátu: Je to lynč a Havlovo absurdní drama
(Lenka, 1.12.2010 11:01:07)
Odpovědět
Zase v jednom šiku šaškové hradního monarchy. Petřík,Streit,Hájek a jim podobní, trpící chronickou nemocí antihavlovství.
Re: Klausův vicekanléř Hájek k řádění výtržníků na magistrátu: Je to lynč a Havlovo absurdní drama
(Kalous, 1.12.2010 11:38:57)
Odpovědět
On i předchozí hradní pán měl a má dost šašků, včera se sešikovali včetně svého pána při volbě pražského primátora, neunesli demokratické rozhodnutí.
Re: Klausův vicekanléř Hájek k řádění výtržníků na magistrátu: Je to lynč a Havlovo absurdní drama
(Dan, 2.12.2010 16:13:36)
Odpovědět
I demokratické rozhodnutí může být podvodem na voliče, a je moc dobře že se lidé ozvali, Koalice jíž rozdělují ideje, ale spojuje korupce, touha po moci a vzájemné krytí nabourává svým principem demokracii, pluralitu a hl. zrazuje voličstvo na plné čáře, v podstatě říká, je jedno jestli volíš levici či pravici, čssd či ODS, je to to samé a to je velká degenerace, na níž založil sám Kmotr kmotrů, Lukoilovič Pružinsklij, naše hradní Kikina :-)
Re: Klausův vicekanléř Hájek k řádění výtržníků na magistrátu: Je to lynč a Havlovo absurdní drama
(Gille, 1.12.2010 19:35:26)
Odpovědět
Koalice na pražské radnici ještě nezačala vládnout a už má nálepku podvodníků a ten trouba Klaus je podpořil.. je mi za něj hanba !
Re: Klausův vicekanléř Hájek k řádění výtržníků na magistrátu: Je to lynč a Havlovo absurdní drama
(Bohumil Ateista, 1.12.2010 9:12:18)
Odpovědět
Nesouhlasím. Je to naprosto legitimní vyjádření názoru na zkorumpované vedení pražského magistrátu.
Re: Klausův vicekanléř Hájek k řádění výtržníků na magistrátu: Je to lynč a Havlovo absurdní drama
(snufina, 1.12.2010 9:15:12)
Odpovědět
Jak můžete s tak očividnou šaškárnou souhlasit??? Navíc autor je jasný!!!! Havel, kníže, Kalous a spol.!!!!
Re: Klausův vicekanléř Hájek k řádění výtržníků na magistrátu: Je to lynč a Havlovo absurdní drama
(romanH, 1.12.2010 10:00:02)
Odpovědět
Kdyz dostaly spicky CSSD na Andelu vajickama, tak bylo snadne to svest na ODS. Tohle bych rekl, ze je dost podobny pripad. Sice topka pokud vim nic neorganizovala, ani demostraci nijak nepodporila, presto kdekdo pise opak.
Ja, stejne tak jako jsem nebyl uplne presvedcen, ze za akci na Andelu stala ODS, tak si nejsem jist, ze na akci u magistratu stoji top.
Predstava, ze by takovej deda jako je knize byl autorem tehle akce,jak pisete, mi prijde ale hodne legracni.
Re: Klausův vicekanléř Hájek k řádění výtržníků na magistrátu: Je to lynč a Havlovo absurdní drama
(Čtenář 1, 1.12.2010 12:17:39)
Odpovědět
Pro někoho šaškárna, pro jiné právo....hlavně, že pro Hájka jsou to vytržníci. Když protestovali zastánci Klause za přispění p. Lívie, tak to byl kdo? Pro někoho také šaškárna........
Re: Klausův vicekanléř Hájek k řádění výtržníků na magistrátu: Je to lynč a Havlovo absurdní drama
(Aleš, 1.12.2010 9:51:24)
Odpovědět
Pan Hájek by se měl jít léčit, očividně trpí těžkou paranoidními představami, ve své nenávisti k některým lidem vidí všude jejich spiknutí. Na rozdíl od něho jsem tam včera chvíli byl a viděl jsem demonstrovat i dost voličů ODS a ČSSD, kteří se prostě cítili podvedeni. Osobně je mi úplně jedno, co k tomu říká Václav Havel, prostě mi přijde děsivý ten hon za funkcemi a politika dělaná bez jakýchkoli idejí. O ideovém vyprázdnění ostatně před časem mluvil i pan prezident, už tehdy mi to přišlo trochu směšné od člověka, který kdysi podepsal tzv. opoziční smlouvu, jeho současné vystupování mě v mých názorech na něho pouze utvrdilo.
Pan Hájek pak dělá přesně to, co jiným vyčítá. Na hradě vznikla klika nikým nevolených úředníků - vševědů, kteří se neustále derou do médií a snaží se veřejnost ovlivňovat svými hospodskými názory. Už mnohokrát mě napadlo, že tito úředníci placení z peněz daňových poplatníků si tak vlastně s předstihem dělají kampaň, a až skončí panu prezidentovi funkční období budou se snažit získat místo v Senátu nebo v nějaké jiné instituci, kterou jinak tak strašně nenávidí.
Re: Klausův vicekanléř Hájek k řádění výtržníků na magistrátu: Je to lynč a Havlovo absurdní drama
(Stallker, 1.12.2010 10:13:44)
Odpovědět
Já tam sice nebyl, ale jinak souhlas...
Re: Klausův vicekanléř Hájek k řádění výtržníků na magistrátu: Je to lynč a Havlovo absurdní drama
(V.Štorkánek, 1.12.2010 10:46:05)
Odpovědět
Souhlas! A dodávám: Ať žije Havel!
Re: Klausův vicekanléř Hájek k řádění výtržníků na magistrátu: Je to lynč a Havlovo absurdní drama
(Lojza z paseky, 1.12.2010 11:31:32)
Odpovědět
Co prosím Vás chcete. Klaus prohlásil, že se mu smlouva o pozicích líbí. Tak se prostě líbí všem jeho přicmrndálkům.
Re: Klausův vicekanléř Hájek k řádění výtržníků na magistrátu: Je to lynč a Havlovo absurdní drama
(Čtenář 1, 1.12.2010 12:27:44)
Odpovědět
Děkuji, napsal jste to za mě. Už jsem rezignoval na hulvátství většiny na tomto portálu, protože kdo má jiný názor, je "zasypán" vulgárními výrazy,byť se zde deklaruje, co není povoleno. Kdo s čím zachází, tím také schází, neboli žádný strom neroste do nebe, ani ten hradní.
Re: Klausův vicekanléř Hájek k řádění výtržníků na magistrátu: Je to lynč a Havlovo absurdní drama
(Alberto Kvěch, 1.12.2010 14:42:05)
Odpovědět
Aleši souhlasím.To co předvedlo ODS se socanama je prokazetelný podvod na voliče,Pražany a stát.Klaus podvod podpořil.Hájku i s Klausem-opusťte HRAD.Jsem mrzutý, že se nechali demonstranti okecat a přistoupili na diskusi, na kterou pak poslanci předpokládaně nereagovali a podvod završili.Koalice požadavky občanů a výsledek voleb opět ignorovali.Neměli připustit hlasování a měli poslance z budovy vypískat.Demonstranti byli slušní, nevědomi si koho proti sobě mají-neslušné politikáře, podvod reprezentovaný koalicí ODS a socany.Dnes Klaus opět zabodoval-pozval prezidenta policie, kterého chce John vyhodit.Vážení myslím že je to dost prokazatelný vrchol zasahování a ovlivňování ze strany Klause.Hrad se bojí změn k lepšímu a stav kocourkova chce co nejdéle udržet.
Re: Klausův vicekanléř Hájek k řádění výtržníků na magistrátu: Je to lynč a Havlovo absurdní drama
(cook, 1.12.2010 16:07:13)
Odpovědět
Pane Kvěch nesouhlasím s váma,ta demonstrace byla trapná.Pokud by demonstrovali bez výtržností tak bych s nima i souhlasil,jelikož považuju koalici v Praze mezi ODS a ČSSD za nesmysl a velkou chybu pražské ODSky.Ale ta demonstrace přerostla míru slušnost protože násilné dobývání se do vnitřních prostorů a nedůstojné chování uvnitř snižuje relevantnost tohoto protestu.Obě strany mají na tuto koalici právo a ať si myslím že je to pro pražskou ODS chybný krok tak je to jejich legální právo.Opozice má možnost si tento slepenec pohlídat a v případě jejich chyb jim to u dalších voleb spočítat.A to píšu jako příznivec ODS.
Re: Klausův vicekanléř Hájek k řádění výtržníků na magistrátu: Je to lynč a Havlovo absurdní drama
(Alberto Kvěch, 1.12.2010 17:39:41)
Odpovědět
Cooku.Hrnek dávno přetekl a pokojnou cestou se občané v žádném případě nedopracují změn.Demonstrace,nesouhlas s politickou garniturou může míti mnoho podob, ale máli býti účinná, aby ji politici jako všechno neignorovali, pak je nutné burácet.Pane Cooku v Česku vládnou podvodníci,korupčníci,libisté,neřešení věcí a zametání pod kobereček.Politikáři brání všemožně, aby se zpětně průsery nevyšetřovaly.Stát je devastován ,rozkraden, zničen,bez peněz.To chcete řešit slušným způsobem, aby si z Vás politici dělali další dvě desetiletí srandu, nebo jak to myslíte.Všichni ti ,kteří mají strach o teplá místečka budou tvrdit, že demonstrace byla neslušná nedemokratická atd.Občan jím už prostě nevěří a v parlamentích volbách se budou politikáři ODS a socani moc divit.Pražáci jím podvodnou koalici nikdy nezapomenou - občané ostatních měst a obcí budou dávat Praze stále větší podporu.Jestli se politikáři nezlepší a to pochybuji,jestli se stav v brzku nezmění,předpokládám ,že zatím pokojné demonstrace přerostou v defenestrace.Stav v Česku je vážnější než si myslíte.Občan je už vrcholně naštván.Občan nemá více trpělivosti, aby dále toleroval ničení státu ,občan už nemá žádné rezervy, aby se za své peníze nechal politikáři okrádat,urážet a zesměšňovat.Všimněte si jak se politikáři snaží Johna zpochybnit,všiměte si, jaké vážné překážky kladou Johnovi, aby nemohl plnit slib voličům,všimněte si, jaký mají strach z pořádků které připravuje a už činí.
Re: Klausův vicekanléř Hájek k řádění výtržníků na magistrátu: Je to lynč a Havlovo absurdní drama
(cook, 1.12.2010 17:57:38)
Odpovědět
O tom bordelu tady se sváma nehádam.Mě jde o to že tím řvaním a rozbíjením si ti demonstranti udělali medvědí službu.Pískání a řvaní venku ano.Plagáty a protest uvnitř zase ano.Ale to divadlo co předvedli uvnitř a to nasilné se cpaní dovnitř přes policii to bylo divadlo.Jak jsem příznivec ODS tak nyní má TOPka jedinečnou příležitost využít nespokojenost se stavem v pražském magistrátu.Záleží na nich jak ho využijí .Co se týče takových to protidemonstrací tak to se může zvrhnout k protestním demonstracím každeho proti čemukoliv a to nepomůže ničemu.Jenom vznikne pernamentní boj každého proti komukoliv a v tom boji se ustálí úzká skupinka lidí kteří tím vším budou manipulovat a nikdo si v tom zápalu boje nevšimne že zatím co se to dole mydlí.Tak nahoře se točí stejní lidé a ti bojovníci dole jsou jim za kašpary.
Re: Klausův vicekanléř Hájek k řádění výtržníků na magistrátu: Je to lynč a Havlovo absurdní drama
(Sigůl, 1.12.2010 16:26:19)
Odpovědět
Ods taky nevyhrála volby a nyní vládne, TOP 09 vyhrála a taky nevládne. Čestní a pracovití nejsou bohatí a měli by být tak čemu se divíme.
Za můj dlouhý život jsem zažil již tolik politických překvapení že dnešní roztržka na pražské radnici mi připadá jako když si moucha uprdne. Proč se zlobit na pražáky chtějí mít ve svém vedení slušné a odpovědné zastupitele.
Re: Klausův vicekanléř Hájek k řádění výtržníků na magistrátu: Je to lynč a Havlovo absurdní drama
(Alberto Kvěch, 1.12.2010 17:48:25)
Odpovědět
Pane.Koalice po parlamentních volbách a koalice na magistrátu je velký rozdíl.V parlamentu se spojily pravicové a středopracové strany, ale v Praze se jedná o podvod konkurenčních stran pravice a levice.To je velký a zásadní rozdíl a neodpustitelný podvod na voliče.Mají nás voliče za pitomce.
Re: Klausův vicekanléř Hájek k řádění výtržníků na magistrátu: Je to lynč a Havlovo absurdní drama
(Dan, 1.12.2010 18:30:49)
Odpovědět
Hl. je důležité to nenechat spát, ten protest byl razantní a teď je třeba vstoupit do tvrdé války s mafiány z radnice, pečlivě sledovat a kontrolovat dona Šťastného i další Klasuovi lidi, co nás okrádají.
Re: Klausův vicekanléř Hájek k řádění výtržníků na magistrátu: Je to lynč a Havlovo absurdní drama
(frantisek zajicek, 1.12.2010 19:50:02)
Odpovědět
Mam takovy dojem,ze Havel nepochybil na rozdil od myslenkove prazdneho starce Alzheimera Pruzinskeho...Nakonec co cekat od agenta KGB,ktery si jezdil za totality kam se mu zlibilo,opevoval RVHP,pred volbami primo vybizel k prebehlictvi...u takoveho smejda hledat moralku?Smesne.U Petrika jakbysmet,nebyl to nahodou on,kdo pred volbami vybizel volit kandidaty CSSD a dokonce zverejnil seznam preferovanych sasku?A to si cnostne rika pravicak...To vam zajiste prinese silne preference pro vas mikroskopicky ancabl zvany Strana Socialistickych Oslu...s uctou,FZ
Re: Klausův vicekanléř Hájek k řádění výtržníků na magistrátu: Je to lynč a Havlovo absurdní drama
(Dan, 1.12.2010 21:39:16)
Odpovědět
Jsem velmi šťastný, že zde existuje na pravici síla, schopná čelit ODS a porazit jí, věřím, že bude také ostrým oponentem klausomafii nejenom na pražské radnici.

Zároveň lituji Petra Nečase a v jeho boji s Klausem podporovanou klikou gangsterů mu držím palce !
Re: Klausův vicekanléř Hájek k řádění výtržníků na magistrátu: Je to lynč a Havlovo absurdní drama
(HynekM, 3.12.2010 16:27:07)
Odpovědět
Panu Hájkovi už dávno definitivně hráblo. Mimochodem: co myslíte spává Hájek sám, nebo se peleší s Kikinou?