reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Havlovská banda by byla tragédií. Spojení Tůma-Bakala-Schwarzenberg-Havel přes Becherovku, Patrii Finance a ČSOB

Autor: Dušan Streit | Publikováno: 3.12.2010 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

 

Nejsem z Prahy, a tak mi situace na jejím magistrátu byla skoro lhostejná. Ale nefandil jsem ani překabátěným lidovcům formálně vedeným původně zeleným pohrobkem aristokratů.

 Nezapomněl jsem na spojení Tůma-Bakala-Schwarzenberg-Havel přes Becherovku, Patrii finance, ČSOB, Knihovnu Václava Havla, Vizi 97 atd. Tito lidé roztahují svá chapadla natolik, že by jejich další posílení bylo smrtící nejen pro demokracii, ale i pro Českou republiku a její zájmy, jež už tak jsou obsazením ministerstva zahraničí v troskách.

Když k tomu připočteme šíbra, zrádného lidovce a pseudopravičáka Kalouska, tak je to děsivá kombinace. A navíc ještě stále stejná klaka pseudointelektuálů a rozumbradů a zastánců nepolitické politiky, kteří už kdysi nezákonně ovládli Českou televizi: Havel, Halík, I. Klíma, Sommerová, Menzel, Svěrák, Třeštíková, Kraus...

Floutek, lhář a nicka typu Březiny je opravdu ostudou sociální demokracie i současné koalice. To Bém byl proti němu - zdůrazňuji, že relativně - charakter i odborník. Ale TOP 09 s celou tou nedemokratickou a umělecko-podnikatelskou suitou, je o stupeň horším nebezpečím. Aspoň se ukázalo, kdo za nimi a jejich mediálním úspěchem stojí.

Ještěže předvedli, jak si demokracii představují. Srotí se pár set lidí přes internet na nezákonné demonstraci, postaví do čela starého popletu Havla a nějakou televizní dršťku a myslí si, že jsou nad zákony.

Takže současnou situaci jako nepražák považuji za menší zlo. Demokracie nakonec ničím jiným než menším zlem není. Proto přeji primátorovi Svobodovi a jeho Pražanům dosažení mírného pokroku v mezích zákona.

http://streit.blog.idnes.cz/

reklama
3042 čtenářů | 35 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Havlovská banda by byla tragédií. Spojení Tůma-Bakala-Schwarzenberg-Havel přes Becherovku, Patrii Finance a ČSOB
(gor, 3.12.2010 0:41:52)
Odpovědět
zkuste se dat psychicky trochu dohromady.
Re: Havlovská banda by byla tragédií. Spojení Tůma-Bakala-Schwarzenberg-Havel přes Becherovku, Patrii Finance a ČSOB
(babka, 3.12.2010 8:59:15)
Odpovědět
Tohle nemá nic společného s psychikou. Na to stačí zdravý selský rozum, sledování politiky a výsledek je na světě. Je velký omyl, že chřadnoucí Havel nemá vliv, to byste se divil, jak pořád tahá za nitky. Ješitnost je bezbřehá. A kamarila kolem něj se přiživuje. Obdivuji přesné, výstižné komentáře pana Streita. Ale i ostatních. Pochybuji, že někdo dá naši zem dohromady. Přicházejí další nenažraní a mocichtiví. Pořád myslím na Mňačka.
Re: Havlovská banda by byla tragédií. Spojení Tůma-Bakala-Schwarzenberg-Havel přes Becherovku, Patrii Finance a ČSOB
(romanH, 3.12.2010 10:02:20)
Odpovědět
Ja si presne a vystizne komentare predstavuji jinak.
Pokud chce p. Streit nekoho timhle zpusobem kritizovat, mel by uvest konkretne: co dotycny udelal spatne,jak se provinil proti zakonu nebo dobrym mravum,jakou zpusobil skodu a komu...Takhle jsou to jen pomluvy, ktere vubec neberu vazne.
Priklad: p. Streit pise "...pro Českou republiku a její zájmy, jež už tak jsou obsazením ministerstva zahraničí v troskách."

Muzete mi rict pokud se Vam to zda tak presne a vystizne , co jste z toho pochopil? Co vam na ministerstvu zahranici prijde v troskach? Co se zmenilo prichodem Schwarzenberga na ministerstvo natolik, ze z nej zbyly jen trosky?

Me clanek neprijde ani vystiznej ani presnej. Je to jen takovej flusanec, kterej neni dost dobrej ani pro bulvar.
Re: Havlovská banda by byla tragédií. Spojení Tůma-Bakala-Schwarzenberg-Havel přes Becherovku, Patrii Finance a ČSOB
(Peťa, 3.12.2010 11:30:05)
Odpovědět
Co je špatně na Karlu Schwarzenbergovi? Stačí si přečíst třeba tento odkaz. S většinou věcí v něm uvedených souhlasím a Schwarzenberga považuji za výrazně nejhoršího ze všech současných ministrů:

http://jaromirpetrik.blog.idnes.cz/c/150413/Fenomen-Schwarzenberg.html
Re: Havlovská banda by byla tragédií. Spojení Tůma-Bakala-Schwarzenberg-Havel přes Becherovku, Patrii Finance a ČSOB
(romanH, 3.12.2010 12:11:06)
Odpovědět
Otazka znela "Co se zmenilo prichodem Schwarzenberga na ministerstvo natolik, ze z nej zbyly jen trosky?" a na to sem v clanku odpoved nenasel. Ale precetl jsem si ho a musim rict, ze mi nerekl nic noveho.
Pochopil jsem z neho, ze Vam vadi ze Schwarzenberg vyhral nejaky soud o majetek, nebyl presvedcen o vine Cunka, Je proamericky orientovan jak v otazce Kosova tak Gruzie, a je pro cirkevni restituce.
Nic z toho mi zasadne nevadi. V zahranicni politice nevidim velky rozdil mezi nim a Vondrou, ktery byl ministrem zahranici za ODS a vicemene zahranicni politiku ODS reprezentuje.
Re: Havlovská banda by byla tragédií. Spojení Tůma-Bakala-Schwarzenberg-Havel přes Becherovku, Patrii Finance a ČSOB
(Dušan Streit, 4.12.2010 13:23:53)
Odpovědět
Pro RomanaH:
http://streit.blog.idnes.cz/c/141361/Fenomen-Schwarzenberg-epochalni-cesta-do-predminuleho-stoleti.html
Re: Havlovská banda by byla tragédií. Spojení Tůma-Bakala-Schwarzenberg-Havel přes Becherovku, Patrii Finance a ČSOB
(romanH, 4.12.2010 13:42:58)
Odpovědět
Abych se priznal , tak jsem po prvni vete vaseho clanku "Abychom se z toho mediálního miláčka nepodělali!" prestal cist. Ne, ze bych by mi kritika Schwarzenberga vadila,ale musi mit alespon nejakou uroven.
Re: Havlovská banda by byla tragédií. Spojení Tůma-Bakala-Schwarzenberg-Havel přes Becherovku, Patrii Finance a ČSOB
(Dušan Streit, 4.12.2010 16:15:25)
Odpovědět
S Vaší útlocitností se nikdy nic nedozvíte :-)
Že Vám nevadí jadrné vyjadřování Schwarzenberga :-(
Re: Havlovská banda by byla tragédií. Spojení Tůma-Bakala-Schwarzenberg-Havel přes Becherovku, Patrii Finance a ČSOB
(romanH, 4.12.2010 17:16:25)
Odpovědět
Ono zalezi, kdo podobnou vetu napise. Kdyz ji napise nekdo jako Vy, tak je uplne jasne , ze je to jen dalsi z Vasich clanku, ve kterych davate pruchod sve nenavisti k Havlovi nebo k lidem s nim nejakym zpusobem spojenym.
Re: Havlovská banda by byla tragédií. Spojení Tůma-Bakala-Schwarzenberg-Havel přes Becherovku, Patrii Finance a ČSOB
(Dušan Streit, 4.12.2010 19:32:05)
Odpovědět
Přesně to jsem čekal. Objektivita dle pravdolásky.
Re: Havlovská banda by byla tragédií. Spojení Tůma-Bakala-Schwarzenberg-Havel přes Becherovku, Patrii Finance a ČSOB
(romanH, 4.12.2010 20:02:10)
Odpovědět
haha, musim rici, ze jste rozesmal mily Watstone. Jak jste prisel na to , ze mam neco spolecneho s pravdolaskou??
Potom se nedivim, ze maji vase clanky takovou uroven , kdyz delate tak snadno zavery ...
Re: Havlovská banda by byla tragédií. Spojení Tůma-Bakala-Schwarzenberg-Havel přes Becherovku, Patrii Finance a ČSOB
(PetrW, 7.12.2010 23:42:16)
Odpovědět
Bože vy jste ale kardinální idiot.
Není divu, že duševní mrzáci jako vy mají na Hradě momentálně pré.
Re: Havlovská banda by byla tragédií. Spojení Tůma-Bakala-Schwarzenberg-Havel přes Becherovku, Patrii Finance a ČSOB
(jhony, 3.12.2010 1:58:50)
Odpovědět
Jo taky si rikam ze navsteva psychiatra by mnohym lidem na tomto webu neuskodila.Ta posedlost havlem clovekem co uz nema vicemene zadnou politickou moc je neuveritelna.Utoci se ta na na jeho osobu vic na socialsty coz si myslim ze je hrozba pro nasi zem daleko horsi.Taky nazory pana exprezidenta moc nemusim, ale co je moc to je moc.
Re: Havlovská banda by byla tragédií. Spojení Tůma-Bakala-Schwarzenberg-Havel přes Becherovku, Patrii Finance a ČSOB
(Sulla, 3.12.2010 8:40:46)
Odpovědět
Havel má moc obrovskou.Je to vysoce postavený zednář na nejvyšších stupních - rytíř Kadoš.Ve spojení s Karlem von Bilderbergem Švarciknížetem je to doslova zničující kombinace pro národ, rozvrátit národ a stát ve jménu globalizačního kosmopolitizmu
Re: Havlovská banda by byla tragédií. Spojení Tůma-Bakala-Schwarzenberg-Havel přes Becherovku, Patrii Finance a ČSOB
(Plašmuška,, 3.12.2010 8:24:22)
Odpovědět
Protagonista nepolitické politiky Havel, mimo jiné stojí za nestabilitou této země. Byl to on, který shodil většinový volební zákon, který by umožňoval vítezi brát všechno |! O d té doby jsme svědky nefungujích koalic, vydírání, malé strany si uzurpují více prostoru, viz zelené, kupuje se podpora něco za něco, kupují se přeběhlíci, žádné reformy nebylo možné přijat. Naše země nezkvéta že, ... To že Havlovi kámoši Ústavního soudu většinový zákon zhodili, je důvod proč lze legálně setavovat jakékoliv koalice. JE TO VÁŠ ZÁKON PANE HAVLE! Abychom na to nezapoměli. Psychiatry nás strašili za totality, nedávno dokonce i Klausovi hrozilo nebezpečí, že by ho mohli dostat pod kuratelou psychiatrie. Buďme bdělí, v této zemi se dějí divné věci, je to naše země, opatrujme ji!
Re: Havlovská banda by byla tragédií. Spojení Tůma-Bakala-Schwarzenberg-Havel přes Becherovku, Patrii Finance a ČSOB
(Plašmuška,, 3.12.2010 8:24:22)
Odpovědět
Protagonista nepolitické politiky Havel, mimo jiné stojí za nestabilitou této země. Byl to on, který shodil většinový volební zákon, který by umožňoval vítezi brát všechno |! O d té doby jsme svědky nefungujích koalic, vydírání, malé strany si uzurpují více prostoru, viz zelené, kupuje se podpora něco za něco, kupují se přeběhlíci, žádné reformy nebylo možné přijat. Naše země nezkvéta že, ... To že Havlovi kámoši Ústavního soudu většinový zákon zhodili, je důvod proč lze legálně setavovat jakékoliv koalice. JE TO VÁŠ ZÁKON PANE HAVLE! Abychom na to nezapoměli. Psychiatry nás strašili za totality, nedávno dokonce i Klausovi hrozilo nebezpečí, že by ho mohli dostat pod kuratelou psychiatrie. Buďme bdělí, v této zemi se dějí divné věci, je to naše země, opatrujme ji!
Re: Havlovská banda by byla tragédií. Spojení Tůma-Bakala-Schwarzenberg-Havel přes Becherovku, Patrii Finance a ČSOB
(Koubek Jan, 3.12.2010 11:42:18)
Odpovědět
Jednu nespornou výhodu ale toto působení pana Havla a jeho ideových blízkých přecejen má. Člověk se nemusí pracně namáhat aby rozklíčoval kde je pravda a v čí prospěch se to či ono děje.
Jakmile se za něco začne pan Havel (Halík, Vondra, Šiklová atd.) zasazovat, tak je hned zřejmé, že se jedná o nějakou blbinu (nenapadl mě nějaký vhodnější výraz), stojící proti veškerému tzv. " selskému rozumu", přirozenému řádu a tedy sloužíci skrze celkový rozklad někomu zcela jinému. Stačí tedy vzít pravý opak toho, co tito lidé prosazují a pravda bude jistě někde velmi blízko.
Re: Havlovská banda by byla tragédií. Spojení Tůma-Bakala-Schwarzenberg-Havel přes Becherovku, Patrii Finance a ČSOB
(Felix, 3.12.2010 15:34:58)
Odpovědět
Že mě to nenapadlo napsat to dřív než Vás! Já se podle toho řídím už dlouho. Třeba na tom pražském magistrátě mi to zpočátku nebylo jasný. Z neznalosti jsem si položil rovnici Tůma guvernér, pravice - tedy koalice s ODS. Ale chytří chlapi z ODS nějak cukli. To mě zarazilo. A tak jsem se podíval na toho Tůmu - jmenován Havlem. A věřte, nevěřte, byl jsem doma. Havel = visitka blbosti a grázlovství. Už nevím, kdo se k nim přidal, jo kníže. To je taky jasná visitka. A tak to šlo dál. Sommerová třeba. To už jsem byl zcela v obraze a jen se za gynekologa modlil. Ale nejvíc jsem se chechtal, fakt, to bylo žůžo, že ten blbec tam přišel mezi ta křiklouny a žvanil moudra. Máte svatou pravdu, jsou to všichni vistiky. Ale úplně spolehlivé visitky. Nemůžete se splést. To ani u komoušů si nejste tak jistí. Já bych jim poradil, aby některý nebo některá z nich se jakoby odpoutala, řekla několik slov třeba na spoluvisitku, aby pak nebyla poznat. Tak se to přece ve zbrojní agendě dělá. Ale tyto jsou tak blbí a tak ješti ní, že by ani takovou kritiku naoko nesnesli. Nebo ten Kraus, nebo jak se jmenuje, kavkárnu už 15 ket vůbec nesleduji, jak sprostě na podporu těch křiklounů valil - to se doneslo i ke mně. Prostě pane, je to paráda. Ta spolehlivost. A co jic je! A přitom staří jeden nebo jedna, a je vymalováno. A může se třeba měsíc kecat. Jako v té Praze. Ale vyfoukli s nimi, co? To člověka potěší. Oni ještě budou štěkat, ale o to to bude srandovnější. Pane, pěkně jste to o těc vositkách napsal.
Re: Havlovská banda by byla tragédií. Spojení Tůma-Bakala-Schwarzenberg-Havel přes Becherovku, Patrii Finance a ČSOB
(romanH, 3.12.2010 15:58:52)
Odpovědět
"A tak jsem se podíval na toho Tůmu - jmenován Havlem. A věřte, nevěřte, byl jsem doma..........."

Kdyby jste si dal trochu prace zjistil by jste, ze na druhe funkcni obdobi ho jmenoval Vaclav Klaus. A to by jste pak byl teprve doma.

Zdenek Tuma:
(2000 - 2005; 2005 - 6/2010) guvernér ČNB
Re: Havlovská banda by byla tragédií. Spojení Tůma-Bakala-Schwarzenberg-Havel přes Becherovku, Patrii Finance a ČSOB
(Felix, 3.12.2010 16:08:23)
Odpovědět
Vážený pane, velmi přesně popisujete má tehdejší zjišťování. Ale zase - hned jsem si řekl: Klaus nedělá revoluce, je to konservativec, nechal Tůmu dožít. Zcela rozhodující bylo pro mě to první jmenování, ten výstřel ke hvězdám.
Ale je tu něco jiného. Sotvá jsem to prve dopsal, objevil se článek, který fungování těch lotrů mapuje. Když si to přečtete, zjistíte, že kromě visitek se na kazisvětné práci těch grázlů podílejí mnozí další. Vizte, prosím, další informace zde:
http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/z-domova/kdo-stoji-za-prazskym-humbukem-bursikovi-piariste/
Re: Havlovská banda by byla tragédií. Spojení Tůma-Bakala-Schwarzenberg-Havel přes Becherovku, Patrii Finance a ČSOB
(romanH, 3.12.2010 16:22:08)
Odpovědět
"Ale zase - hned jsem si řekl: Klaus nedělá revoluce, je to konservativec, nechal Tůmu dožít."

Tomuhle se rika "přání otcem myšlenky"

To uz muzete zrovna napsat, ze kdyz poslanci a senatori zvolili Klause na druhe funkcni obdobi, ze ho nechavali dožít...i kdyz na druhou stranu,tomu bych asi veril vic. :)))
Re: Havlovská banda by byla tragédií. Spojení Tůma-Bakala-Schwarzenberg-Havel přes Becherovku, Patrii Finance a ČSOB
(Dan, 4.12.2010 14:31:31)
Odpovědět
Klausovi se Praha začala vymykat z ruky, hrozilo že židé Pružinští stratí kontrolu nad biznisem ve městě a tak povolal Kikina dona Šťastného, a nařídil mu zakaždou cenu udržet u moci loutku Svobodu, protože čnb, hrad i magistrát musí zůstat pod kontrolou Prižinských, tedy Kremlu.

Don šťastný, zvaný Lucky Boris udělal přesně to co don donů ruský židovský KLUK Pružinskij nařídil, udržet moc zakaždou cenu, ignoroval naivního Nečase, papírového předsedu klausovské ODS a konal.


Nikdo z klanu Pružinských nepočítal s tím, že se TOP09 opře o tak silnou podporu veřejnosti a tak je zde nový problém, který stojí české mafii v cestě, strana TOP09.
Re: Havlovská banda by byla tragédií. Spojení Tůma-Bakala-Schwarzenberg-Havel přes Becherovku, Patrii Finance a ČSOB
(Felix, 4.12.2010 11:33:21)
Odpovědět
SENSACE!!!
To musíte vidět!
ZATÍM ZDARMA!!!
Již od zítřka bude zařazeno do placené části euportálu.
NEPOSTRADATELNÝ POMOCNÍK KAŽDÉHO ČECHA!!!
Povinná součást každého průvodce turisty - návštěvníka České republiky.
AKTUÁLNÍ SEZNAM VISITEk

Z D E :

http://www.prvnizpravy.cz/sloupky/vecni-petenti-ve-sluzbach-pana-vanka/
Re: Havlovská banda by byla tragédií. Spojení Tůma-Bakala-Schwarzenberg-Havel přes Becherovku, Patrii Finance a ČSOB
(HynekM, 3.12.2010 14:03:33)
Odpovědět
Vzhledem k tomu, že administrátor demokrat mě smazal tak znova:
Tak mě je tedy milejší havlovská banda. Protože bych chtěl konečně vidět jak jdou do kriminálu hajzlové z klauzovské a bémovské bandy, kteří jsou odpovědní za rozkrádání stamiliónových částek. Chci se konečně dožít okamžiku, kdy takové kreatury jako je Bém, Richter, Hulínský, Paroubek a další zločinci z jejich tlupy odejdou z veřejného života a budou postaveni před soud za všechno co mají za dvacet let na svědomí. Tito lidé jsou přímo odpovědní za to, občané přestávají věřit demokratickému charakteru státu. Tato verbež, která se neštítí ničeho a už dávno ztratila soudnost, patří do kriminálů nebo do psychitrických léčeben. V roce 1989 si komunisté odtržení od reality nepřipouštěli, že by se někdo proti nim mohl veřejně postavit. Klauzova verbež se jim už dávno podobá. Může se velmi brzy stát, že se budou klepat strachem až jim pod okny začnou řvát davy rozčilených lidí. Domnívám se, že v takové situaci nepomůže Bémovi ani dvojitá dávka jeho oblíbeného heroinu.
Re: Havlovská banda by byla tragédií. Spojení Tůma-Bakala-Schwarzenberg-Havel přes Becherovku, Patrii Finance a ČSOB
(Stilet, 3.12.2010 14:27:01)
Odpovědět
Jenže tá Havlovská banda pokud byla u lizu, tak nejen nebyla lepší bandy pozdější i dnešní, ale ještě horší. Zřejmě jste věřícím božského kůltu nunváře Havla. On sám věřejně viditelnou moc nemá, ale jeho velekněží ji pořád mají a božského taťuldu vlasti pořád vnucují veřejnosti na oči. Ovládají totíž z velké části tisk. Kéž by zalezl na ten svůj Hrádeček a v klidu tam chlastal ty nejlepší qa nejdražší lihoviny a konečně se uchlastal k smrti.
Re: Havlovská banda by byla tragédií. Spojení Tůma-Bakala-Schwarzenberg-Havel přes Becherovku, Patrii Finance a ČSOB
(romanH, 3.12.2010 16:21:09)
Odpovědět
"Ale zase - hned jsem si řekl: Klaus nedělá revoluce, je to konservativec, nechal Tůmu dožít."

Tomuhle se rika "přání otcem myšlenky"

To uz muzete zrovna napsat, ze kdyz poslanci a senatori zvolili Klause na druhe funkcni obdobi, ze ho nechavali dožít...i kdyz na druhou stranu,tomu bych asi veril vic. :)))
Re: Havlovská banda by byla tragédií. Spojení Tůma-Bakala-Schwarzenberg-Havel přes Becherovku, Patrii Finance a ČSOB
(grek, 3.12.2010 17:57:31)
Odpovědět
pro hynek M.-možná kdyby nebyla-cituji Vás havlovská banda-neměli by jsme tady ani ty ostatní Vámi zmíněné bandy.A roce 1989 bylo ksč plně v realitě!Navíc vytvořilo iluzi pro kolaborujíci většinu ,že zvítězila.
Re: Havlovská banda by byla tragédií. Spojení Tůma-Bakala-Schwarzenberg-Havel přes Becherovku, Patrii Finance a ČSOB
(mamamya, 3.12.2010 15:13:57)
Odpovědět
Bože čo sme za ludia.
Kdo se dostane do čela státu tak je okamžitě blbec kradoš a lump.
Kdyby tam byl sám panbůh tak by byl asi to isté.
Pánové když tak pronášite tý sví moudra tak hura do čela ať vám také můžou nadávat.Český národ je nepočitelný a sám si neumí vládnout.
Jen cizinec nás umí postavit do latě.
Král,císař,francouz.nemec,rus,EU, atd.
Zavřít hubu a hurá do práce nebo do stávky.
Re: Havlovská banda by byla tragédií. Spojení Tůma-Bakala-Schwarzenberg-Havel přes Becherovku, Patrii Finance a ČSOB
(Stilet, 3.12.2010 17:12:47)
Odpovědět
Dámo, ono to není zase tak zlé. Nebo jste přesvědčena, že nejvyším politikum se musí vždy lézt mezi hýždě? Jsou to také jen lidi a především snad nikdy ryzích charakteru. Mnohými možná všemi by i Lucifer pohrdal. Já jsem Havla nesnášel nikdy. Vždy ve mě budil pochyby o jeho charakteru jajko každý od divadla, filmu i jiných "kumštu".
Re: Havlovská banda by byla tragédií. Spojení Tůma-Bakala-Schwarzenberg-Havel přes Becherovku, Patrii Finance a ČSOB
(Aleš, 3.12.2010 18:13:40)
Odpovědět
Ano, ano pane Streite, jako obvykle! Nadávky, obviňování, lamentování a informační hodnota žádná. Ani se moc neobtěžujete zjišťovat, co se skutečně dělo, prostě si účelově poskládáte těch pár střípků, které jste někde zahlédl či zaslechl, abyste mohl spustit to svoje hulvátské řvaní. Chvíli jsem přemýšlel, co jen mi připomínají ty Vaše výlevy o roztahujících se chapadlech intrikánů, kteří chtějí zadusit naši republiku, ale když jsem dospěl k pseudointelektuálům, žvanilům a nezákonné demonstraci, bylo mi to už jasné. Takových formulací bývalo plné Rudé právo. Také nebylo žádoucí chodit do hloubky a účel světil prostředky. Před rokem 1989 jste se takovou angažovanou žurnalistikou patrně dobře živil, a když jste přidal místním fízlům nějakou tu informaci o některém tom pseudointelektuálovi a žvanilovi, třeba Vás pak pustili i do Jugoslávie na dovolenou, já doufám,že dnes už žijeme v jiných poměrech, ale kdo ví, třeba Vás jako věrného bojovníka nakonec hradní klika také něčím odmění.
Re: Havlovská banda by byla tragédií. Spojení Tůma-Bakala-Schwarzenberg-Havel přes Becherovku, Patrii Finance a ČSOB
(frantisek zajicek, 3.12.2010 18:16:12)
Odpovědět
Nejsem z Prahy a tak mi situace na jejim magistratu byla skoro lhostejna...pane Streit,bohapusta lez!!!Zadnemu volici at pravice ci levice nemuze prasarna takoveho rozmeru byt suma fuk.Ale Vy jste se jen taktne vyhnul tomu,ze byste musel komentovat ktereze to PRASE na miste nejvyssim s timto paskvilem a jeste verejne,souhlasi.Takze nevybocujete ze svych zajetych koleji:o Klaunovi se taktne mlci,ono na nem neni co chvalit a pro jistotu se nakyda hnoje merou vrchovatou na Havla.A to jenom proto,ze si dovolil vyjadrit svuj nesouhlas se spojenim kmotru z ODS a CSSD na Prazskem magistrate.Pane Streit,me uz tezko presvedcite,ze za temi Vasimi clanecky nestoji penizky z Lukoilu.Kolik?30 stribrnych?FZ
Re: Havlovská banda by byla tragédií. Spojení Tůma-Bakala-Schwarzenberg-Havel přes Becherovku, Patrii Finance a ČSOB
(Dan, 4.12.2010 13:25:49)
Odpovědět
Dokud stála proti Klausovi jenom levice, bylo to ideově v pořádku a dalo se na marxisty svalit vše i to že křivdí tomu "konzervativci" - marxistovi z prognosťáku, ale nyní, když je zde pravicová strana, více napravo nežli ODS, velmi silná strana a její power se otáčí proti mafii židů Pružinských, začíná to být už s Klausem zlé.
TOP09 má velmi silný fundament a keci o straně na jedno použití spoluzaložené bezvýznamným havlem-jež dotuje Zelené, vzali brzy za své, profiluje se zde pravicový obr, který zašlape ODS dozemě, velká a silná strana s fundamentem tisíců voličů starostů z komunálůní politiky a s velikou podporou vzdělaného mládí, přesně toho mládí co pohrdá Klausem, tento živý organismus Klause toho ruského židovského červqa rozmáčkne a on to ví, jako chcípající bestie sebou ještě mlátí a kope, ale jeho doba a doba konce ijeho poskoků mafiánů z prahy se tenčí.
Re: Havlovská banda by byla tragédií. Spojení Tůma-Bakala-Schwarzenberg-Havel přes Becherovku, Patrii Finance a ČSOB
(Dušan Streit, 4.12.2010 13:28:57)
Odpovědět
Fakt mě to sere, ale furt mi nikdo za mé názory nechce platit :-))
Re: Havlovská banda by byla tragédií. Spojení Tůma-Bakala-Schwarzenberg-Havel přes Becherovku, Patrii Finance a ČSOB
(romanH, 4.12.2010 11:13:33)
Odpovědět
http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/tomas-haas.php?itemid=11460
vecni-petenti-ve-sluzbach-pana-vanka
(Jezis, 7.12.2010 11:48:06)
Odpovědět
Ze vam ten Vanek hodne vadi, proc?:
Konečný seznam signatářů Petice za veřejný soud s politickým vězněm Vladimírem Hučínem:

http://www.granosalis.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=1527