reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Vladimír Hučín - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Klaus cituje Kaddáfího: Více než 50 milionů muslimů v Evropě ji již za pár desítek let změní na muslimský kontinent

Autor: Václav Klaus | Publikováno: 3.12.2010 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

 Zápisky z krátké návštěvy Libye

 

Summit Evropská unie – Afrika mi umožnil přijet do země, kam bych na bilaterální návštěvu nejel. Je to zážitek. Je tu 80 zemí obou kontinentů, což vyvolává neuvěřitelné organizační a dopravní problémy, ale summit začal jen se třičtvrtěhodinovým zpožděním. Zpoždění zahájení odpoledního jednání je už hodinu a půl. Sedíme u kulatého stolu, který je tak velký, že dohlédnout na druhou stranu by bylo možné pouze dalekohledem. Fotografové a televizní kameramani jsou uvnitř tohoto kruhu, je jich několik desítek a při projevech řečníků většinou sedí na zemi, což je zcela absurdní.

Hned na letišti a potom celé tři dny dominuje zelená barva – jako libyjská vlajka a jako barva islámu. Uvědomil jsem si, že jsem – bez uvědomění si těchto souvislostí – nazval svou, proti alarmismu globálního oteplování namířenou knihu „Modrá, nikoli zelená planeta“. Snad je zřejmé, že je proti Bursíkovi a Al Goreovi, nikoli proti islámu. Všude je nám tu rozdávána „Zelená kniha“, dílo vůdce libyjské revoluce Muammara Kaddáfího (který právě pronáší svůj úvodní projev a říká, že má EU mít svého jednoho zástupce v Radě bezpečnosti a Africká unie také jednoho, což nepovažuji za zcela absurdní názor). Tato kniha by si zasloužila samostatný rozbor.

Kaddáfí vládne od roku 1969. Nebudu-li začínat od Féničanů v 7. století před naším letopočtem, pominu-li vítězný oblouk Marca Aurelia z roku 163 našeho letopočtu (který jsme viděli v překrásné barvě začínající noci), vynechám-li Řeky, Římany a Araby, pak musím zmínit – blíže k dnešku – alespoň tureckou nadvládu od roku 1551 a anexi Libye Itálií v roce 1911. Kult vůdce revoluce je dnes v zemi absolutní. Původní královský palác (král vládl až do roku 1969) byl přeměněn na „Světové centrum pro studium a výzkum Zelené knihy“. Nevím, kterou Kaddáfího větu vybrat pro tyto zápisky, snad tuto: „Nepotřebujeme teroristy ani sebevražedné útočníky. Více než 50 milionů muslimů v Evropě ji již za pár desítek let změní na muslimský kontinent.“ Ve svém projevu dodává: „My nechceme emigrovat do Evropy, ale musíte nám ročně dávat 5 mld. euro pro náš vlastní rozvoj.“ Desítky prezidentů a premiérů to poslouchají – už hodinu – bez jakéhokoli hnutí tváří.

Tripolis je nikoli nejchudší, ale arabské město. Jeho obyvatelé dostali na tři dny summitu dovolenou (tomu se neposmívám, při zasedání Mezinárodního měnového fondu a Světové banky jsme před deseti lety udělali v Praze totéž), uličky starého města jsou poloprázdné, ale své kouzlo mají. Večerní procházka je jak z „tisíce a jedné noci“, mešita vedle mešity, všude se procházejí různobarevné kočky, ženy jsou výlučně v arabských oděvech (ale žádné zakryté obličeje). Sedět v kavárně pod širým nebem a slyšet čtyři, vzájemně se překřikující muezíny je zcela unikátním zážitkem, ale Arabové v kavárně dále klidně popíjejí svou kávu, nebo spíše čaj. Ve stovkách či tisících obchůdků v medíně (starém městě) na klasickém arabském trhu je úžasné množství zlata a stříbra, ale turistů tu moc nemají, protože vůdce o ně nestojí.

Dostáváme zprávu, že u nás napadlo 20 cm sněhu. Tady je 29°C, včera jakoby pod mrakem (ale byl to ve vzduchu písek z pouště), dnes jasno. Všude písek a palmy, tráva neexistuje.

Summit tohoto typu považuji za důležitý, snaha o vzájemné pochopení by měla být považována za povinnost, řada státníků o to usiluje. Když za EU promluvil její předseda (či prezident) van Rompuy a mluvil např. o významu realizace lisabonské strategie (z roku 2000, kdy si Evropa dala za úkol „dohnat a předehnat“) pro budoucnost Evropy, měl jsem beznadějný pocit. Mnoho afrických státníků jsou velmi kultivovaní lidé, nevím, co si o tom mohli myslet.

V průběhu summitu mám řadu bilaterálních schůzek – s prezidentem Alžírska Bouteflikou, s prezidentem Ghany Millsem, s prezidentem Senegalu Wadem, s prezidentkou Libérie, s premiérem Maroka, s ministrem zahraničí Gambie, ale i s řadou Evropanů. Je to užitečné, šetří to zahraniční cesty.

Času na všechno je málo. Ale pro středoevropana je i chvilka na balkóně hotelu s výhledem na moře radostí.

PS. Teze mého vystoupení na summitu jsou anglicky na www.klaus.cz.

 

Václav Klaus, Tripolis, 29. listopadu 2010

Publikováno v deníku Právo dne 30. listopadu 2010

reklama
2860 čtenářů | 32 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Klaus cituje Kaddáfího: Více než 50 milionů muslimů v Evropě ji již za pár desítek let změní na muslimský kontinent
(Kalous, 3.12.2010 9:47:26)
Odpovědět
Kdysi jsme měli velitele plukovníka dělostřelectva od Tobruku - vyprávěl nám, jak se mu každý večer ztrácela část mužstva a zjistil že si je odtahovali domů místní Libyjští Tuaregové k manželkám na osvěžení krve (pak jim to zatrhl a asi chodil sám). Proto bych navrhl podobně do každého města, do každé vesnice přidělit přes EU kupu afrických mohamedánů, ať nám zvednou populaci. Tito plemeníci by mohli být placeni třeba jako sociální pracovníci a mít přiděleno kvalitní bydlení.
Re: Klaus cituje Kaddáfího: Více než 50 milionů muslimů v Evropě ji již za pár desítek let změní na muslimský kontinent
(vizír, 3.12.2010 10:09:29)
Odpovědět
výborný nápad - ale mělo by se to nejdříve realizovat jako pilotní projekt v Izraeli
Re: Klaus cituje Kaddáfího: Více než 50 milionů muslimů v Evropě ji již za pár desítek let změní na muslimský kontinent
(Kalous, 3.12.2010 12:36:23)
Odpovědět
Výborně, židé jsou největší propagátoři multietnika, to by se v Izraeli šiklo -a je jich nějak málo
Re: Klaus cituje Kaddáfího: Více než 50 milionů muslimů v Evropě ji již za pár desítek let změní na muslimský kontinent
(Hardy, 3.12.2010 15:57:14)
Odpovědět
Kalousi, asi čerpáš ze starýho soudku, dneska už to není pravda. Žid. podpora multikultu začla až ve Spojených státech v 80tých letech a asi už skončila, to byla móda levicových liberálů tak asi 20 let,nebo o něco dýl, ale dneska tomu nikdo pořádně nevěří, protože se to v praxi neosvědčilo. To všechno dohledáš na Wikipedii, pokud ovšem budeš mít zájem. Ale to by ti došla munice do tvý a vizírový artilerie, a to přeci nechcete?,že?
Re: Klaus cituje Kaddáfího: Více než 50 milionů muslimů v Evropě ji již za pár desítek let změní na muslimský kontinent
(Kalous, 3.12.2010 16:11:46)
Odpovědět
Ale Hardy, já si zde dělám většinou sra-ndu. Ti židé jsou multikulturní ve světě, v Israeli jsou rasisté jak prase. Např. ortodoxní židé se nesmí učit s Palestinci v jedné třídě (u nás na Ostravsku pokus s jen romskou třídou tvrdě kritizovali). V žádném případě nechtějí dovolit návrat původních Palestinců do vlasti, aby je to národnostně nenaředilo. K nám by s radostí nechali natahat všechny slovenské Romy, ani by necekli. Jsou to pokrytci.
Re: Klaus cituje Kaddáfího: Více než 50 milionů muslimů v Evropě ji již za pár desítek let změní na muslimský kontinent
(Hardy, 3.12.2010 20:37:56)
Odpovědět
Kalousi, ortodoxní, cheredim, jsou kapitola sama pro sebe. Většinou nepracují, snad nechodí ani do armády, jen studují toru a sekají děti. A stát jim to platí, asi že doplňují přírustek obyvatelstva, ale většinová populace je na ně naštvaná, protože to musí platit z daní.
Re: Klaus cituje Kaddáfího: Více než 50 milionů muslimů v Evropě ji již za pár desítek let změní na muslimský kontinent
(Kalous, 4.12.2010 8:09:34)
Odpovědět
Ano Hardy, ale separátní třídy jsou v Izraeli běžné a politika zákazu návratu uprchlíků je vládní. Doma to provádí a jinde kritizují.
Re: Klaus cituje Kaddáfího: Více než 50 milionů muslimů v Evropě ji již za pár desítek let změní na muslimský kontinent
(Sulla, 4.12.2010 8:13:29)
Odpovědět
multikulti začali podporovat židé v USA v 60 tých letech a výsledkem je imigrační zákon z roku 1965, který zastavil příliv bílých a evropských přistěhovalců a naopak tento zákon nastavil parametry do budoucna tak,aby během století bílá křestanská kultura ztratila demografické a vůdčí kulturní postavení v USA.mimochodem o škodlivosti tohoto zákona v USA nezačala ještě vůbec ani diskuze.Kanada přijala podobné zvěrstvo o rok později a dnes už jsou tak daleko, že bílý vysokoškolák z Evropy dostane méně bodů než divoch z palmy, který neumí číst a psát a umí jedině znásilnovat bělošky.to je multikulti v praxi na Americkém kontinentě.Vzhledem k tomu, že národy Evropy jsou historicky poněkud starší a zkušenější než americký národ, tak se taky v Evropě začíná zatahovat za záchrannou brzdu. To se ovšem zatim nedá říct o USA.Teď už je jen otázka času až všichni černoušci ( pardon afroameričané) v USa přejdou na islám se kterým se identifikují jako s protibělošským hnutím a pak na tom bude USA pokud jde o islám v horším postavení než je Francie.Budou mít 40% muslimů a pak budeme muset zavést pro američany víza a letištní kontroly imigračními úředníky, protože další dovoz muslimů do Evropy bude hrozit z USA a Kanady jakožto spřátelených a spojeneckých zemí.ale snad to bílí američani nenechají dojít tak daleko a vezmou si Ameriku zpět, kterou jim FED v roce 1913 ukradl.
Re: Klaus cituje Kaddáfího: Více než 50 milionů muslimů v Evropě ji již za pár desítek let změní na muslimský kontinent
(Hardy, 4.12.2010 19:20:55)
Odpovědět
Sullo, vidíš to v černých barvách, ale tak černé to není.
1. multikult. vznikl ve Švýcarech v r. 1957 a jednalo se o soužití různých jazykových kultur, německy,italsky,francozsky a rétorománsky. Tam to funguje skvěle.
2. pak se o multikultuře začlo mluvit v šedesátých letech v Kanadě, francouzské a anglicky mluvící obyvatelstvo Kanady. I tam to funguje, ač už hůřeji.
3. až pak v devadesátých letech to začli propagovat v USA hlavně levicoví liberálové, i někteří židé, a společnost se s tím ztotožnila.
Dneska se od toho ustupuje, protože v USA jsou problémy s latinoameričany, kterých je mnoho a nechtějí se adaptovat na angličtinu. Černochů přestoupilců na islám je stěží 10% a další nijak výrazně nepřibývají a černí muslimové jsou poměrně vlažní muslimové. To Evropa je na tom hůř, tady je spousta muslimů, u kterých se v první generaci zdálo, že se adaptují a dnes už tomu málokdo věří. Ale to najdeš i na Wikipedii, podrobný vývoj multikulturalizmu, od kterého zase Západ ustupuje, protože to v praxi nefunguje. Ale tak jak to černě maluješ, tak to není.
Re: Klaus cituje Kaddáfího: Více než 50 milionů muslimů v Evropě ji již za pár desítek let změní na muslimský kontinent
(Hardy, 3.12.2010 10:54:05)
Odpovědět
Kalousi, připoměl jsi mi historku z vojny, kdy nám velitel útvaru /nám tankistům/ vypravoval, jak z N. Jičína vyrazili do Libie a Egypta repasované ruské tanky, tuším T54. A protože dorazily na místo určení bez chladicí kapaliny /kvůli váze/, tak vyškolení,u nás, egyptští řidiči vyjeli z přístavu a mnoho tanků úspěšně "zavařili". A pak se soudruzi rozčilovali, že nám Libie a Egypt neplatí. A proč by měly platit vylágrované tanky?? že, to dá rozum!!
Re: Klaus cituje Kaddáfího: Více než 50 milionů muslimů v Evropě ji již za pár desítek let změní na muslimský kontinent
(Kalous, 3.12.2010 12:43:13)
Odpovědět
Sakra, vždyť tomu museli velet u nás vystudovaní egyptští a syrští důstojníci- za jejich výcvik jsme dostali ročně více, než vydělala velká fabrika s 5 tisíci lidmi. Asi jim to na vojenské akademii nikdo neřekl, nebo to byla sabotáž Mossadu (agenti propíchali chladicí nádrže a kola), za vším jsou ži . é
Re: Klaus cituje Kaddáfího: Více než 50 milionů muslimů v Evropě ji již za pár desítek let změní na muslimský kontinent
(Hardy, 3.12.2010 15:47:40)
Odpovědět
Kalousi, už blbneš stejně jako Vizír. Oni /arabové/,na to buď zapoměli, nebo jim to naši nepřipoměli, a tak šly tanky, nebo jen poškozená část tanků, zpátky do Nového Jičína na další opravy. To se stalo.
Re: Klaus cituje Kaddáfího: Více než 50 milionů muslimů v Evropě ji již za pár desítek let změní na muslimský kontinent
(Kalous, 3.12.2010 16:17:50)
Odpovědět
Hardy, ty jsi dnes nějak na.s.raný. Vždyť je to jasná prča - propíchnout tankům T-34 kola agenty Mossadu. Ale bez legrace, ten Mossad je aktivnější než CIA a KGB dohromady.
Re: Klaus cituje Kaddáfího: Více než 50 milionů muslimů v Evropě ji již za pár desítek let změní na muslimský kontinent
(Hardy, 3.12.2010 20:26:55)
Odpovědět
Dobrá Kalousi, dobrý vtip, ač jsem myslel chvílemi, že to myslíš vážně. Máš takový "vážný" humor, ale dobrý..
Re: Klaus cituje Kaddáfího: Více než 50 milionů muslimů v Evropě ji již za pár desítek let změní na muslimský kontinent
(Sulla, 4.12.2010 8:18:06)
Odpovědět
Hardy. tanky mají pásy:-)) A sundat pás, pokud nepoužiješ granát nebo minu, jen tak lehce nejde.
Re: Klaus cituje Kaddáfího: Více než 50 milionů muslimů v Evropě ji již za pár desítek let změní na muslimský kontinent
(Hardy, 4.12.2010 19:25:30)
Odpovědět
Sullo, proč mluvíš o pásech? Ale rozebrat jdou snadno, to se mýlíš, vytluče se spojovací čep a pás se stáhne a opravený podobným způsobem vrátí zpět, jsem bývalý tankista.
Re: Klaus cituje Kaddáfího: Více než 50 milionů muslimů v Evropě ji již za pár desítek let změní na muslimský kontinent
(Felix, 3.12.2010 9:48:12)
Odpovědět
Mě zaujaly tři věci:
1. Domněnka Kaddáfího, že 50 mil. muslimů "zařídí" poislámštění našeho kontinentu - to považuji za směšné vědom si bezútěšného propadu porodnosti a bláznivého poměru k poteatům tady. S tím se nesmíříme, porodnost poroste, potraty budou zakázány ba trestány, muslimové se buď vzadí islámu nebo budou vyhnáni. Bláznovství zde není netrvalo.
2. Vtipná charakteristika předního evropského blázna Rompuchy.
3. Věty "turistů tu moc nemají, protože vůdce o ně nestojí" - to považuji ze strany Lybie za velmi rozumné, naopak zdejší lákání turistů je součástí zdejšího přetrvávajícího bláznovství. Každý má sedět doma na prdeli - tedy kromě těch, kteří nás v cizině zastupují, jako třeba teď Václav Klaus, který pěkně popsal i strípky z tamní země. Ale abych tam jel? Nejsem turista=blázen.
Re: Klaus cituje Kaddáfího: Více než 50 milionů muslimů v Evropě ji již za pár desítek let změní na muslimský kontinent
(Aleš, 3.12.2010 18:26:47)
Odpovědět
"... každý má sedět doma na prdeli." To jste mě vážně pobavil! Sám jste zářným příkladem toho, kam to vede. Právě ti, kteří nikde nebyli, nic neviděli a nic neznají, obvykle vědí nejlépe, jak to všude chodí a jak by se mělo vše na světě zorganizovat :-))))
Re: Klaus cituje Kaddáfího: Více než 50 milionů muslimů v Evropě ji již za pár desítek let změní na muslimský kontinent
(Felix, 4.12.2010 8:09:33)
Odpovědět
Ano, pane Aleši, zformuloval jste to za mě a dobře. Jen je chyba u toho slova "nic neznají" - protože právě ti znají daleko víc, než ti, kteří všechno viděli, očuchali a ohmatali. Až se zastavíte, přijdete i Vy na to. že najednou začínáte znát víc, než když jste lítal. Pokud lítáte, nemůžete tmu rozumět.
Re: Klaus cituje Kaddáfího: Více než 50 milionů muslimů v Evropě ji již za pár desítek let změní na muslimský kontinent
(Aleš, 4.12.2010 13:48:39)
Odpovědět
Ano to je logické! Samozřejmě, že ten kdo nic neviděl a nezažil musí rozumět všemu lépe :-))) Člověče Vy jste komik!
Re: Klaus cituje Kaddáfího: Více než 50 milionů muslimů v Evropě ji již za pár desítek let změní na muslimský kontinent
(Eva, 4.12.2010 9:14:45)
Odpovědět
Porodnost stoupne, až se zakážou bordely: Muži se začnou znovu věnovat svým manželkám a ty budou rády rodit děti.
Re: Klaus cituje Kaddáfího: Více než 50 milionů muslimů v Evropě ji již za pár desítek let změní na muslimský kontinent
(richard2, 5.12.2010 9:53:37)
Odpovědět
Kdybyste nám , odporné feminazi, rodily děti, nepotřebovaly bychom bordely ve kterých najdeme slušnější ženy, než jste vy.
Re: Klaus cituje Kaddáfího: Více než 50 milionů muslimů v Evropě ji již za pár desítek let změní na muslimský kontinent
(onďa, 3.12.2010 10:48:25)
Odpovědět
Moc hezky napsáno a popsáno..
Re: Klaus cituje Kaddáfího: Více než 50 milionů muslimů v Evropě ji již za pár desítek let změní na muslimský kontinent
(Fiter, 3.12.2010 13:45:04)
Odpovědět
Ještě že ten odbarvený kašpar nepořádal ten Summit v nějakém zablešeném beduínském šapito.Všichni slušně oblečeni jenom ten krasavec je zabalený do nějakých prostěradel se svoji pověstnou hučkou na palici.
Re: Klaus cituje Kaddáfího: Více než 50 milionů muslimů v Evropě ji již za pár desítek let změní na muslimský kontinent
(frantisek zajicek, 3.12.2010 19:29:51)
Odpovědět
Klaus cituje Kaddafiho...ale jaky ma nazor on na Muslimskou komunitu v EU,kdyz propaguje Turecko a Maroko jako nove cleny?Uvedomuje si vubec tento myslenkove prazdny starec,co by mohlo nastat,kdy se v EU zavedlo pravo saria?On jako Zid,buzerant a nejvetsi zlodej v dejinach teto zeme by dlouheho trvani nemel,muze Bohu dekovat,ze do te doby natahne backory.Byl by zrejme osekan jako gyros.FZ
Re: Klaus cituje Kaddáfího: Více než 50 milionů muslimů v Evropě ji již za pár desítek let změní na muslimský kontinent
(Hardy, 3.12.2010 20:33:57)
Odpovědět
Nazdar Zajíčku, velice rád čtu tvé skromné, ale čtivé příspěvky.
To, že Klaus podporuje vstup Turecka a Maroka do EU je fakt, ale je to velká hloupost, to se Klausovi nepovedlo. Ale je to jedno, protože Turecko do EU nevezmou, nevěřím.
A co ty jinak, pevně doufám, že také nejsi myšlenkově prázdný stařec.
Re: Klaus cituje Kaddáfího: Více než 50 milionů muslimů v Evropě ji již za pár desítek let změní na muslimský kontinent
(frantisek zajicek, 3.12.2010 21:23:08)
Odpovědět
Olivere,pracuji od 6.00 prevazne do 18.00.Casto i v sobotu(6-11).Vcera 14 hodin v praci.Mam toho ted hodne-blizi se konec roku,firma by rada na konte co nejvic.Mnohdy neni cas ani chut neco psat,ci komentovat.I kdyby,nerad se poustim do dlouhych komentaru,je to od veci a pointa se da vystihnout i kratkym komentarem.Nekdy je zase dobre dane tema rozebrat do hloubky.Jinak me osobne spis dlouhe elaboraty se cnostnymi frazemi formatu A3 odrazuji.Vetsinou Jendu Nermute preskakuji a uz vubec nekomentuji,ztraci to smysl(kampak se nam ztratil?).To same Felix-bezduche komentare zalozene na absolutni absenci reality,ten pan je zcela mimo deni,vylucuje jakykoli nesouhlas a dialog?Kdepak,pouze monolog oslavujici sebe sama...Sem tam ty sve pseudoprispevky okorenim trochou pripustne vulgarity,snazim se tomu dat stavu,mozna i pobavit druhe.Take je mi blizsi uvadet priklady ze zivota,nez papouskovat politiky,media a pod.Nekdy i zalzu,ale neni prece dano vse,co je psano.Nakonec,kdyz uz na tento portal vstupujes,musis byt tak trochu nad veci.A je spravne,ze jsou tu ruzni lide,ruzne profese a ruzne nazory.Sem tam se lze i neco rozumneho dozvedet.FZ
Re: Klaus cituje Kaddáfího: Více než 50 milionů muslimů v Evropě ji již za pár desítek let změní na muslimský kontinent
(Josef, 3.12.2010 23:36:58)
Odpovědět
Tak toho Felixe jsi vymakl. Ten vi nejen co by kdo mel delat, ale i co by si mel kazdy myslet.
Na priklad s tim turismem, coz jsou nejvyhodnejsi penize, vydelane nekde jinde a utracene u nas!

Nehlede na pocty pracovnich prilezitosti zamestnacu ve sluzbach. Sice jsou tito lide prehlizeni, a pritom jsou duleziti zprijemnovat prostredi vsem, at jiz je to jenom prodavat suveryny, anebo tocit pivo.
Re: Klaus cituje Kaddáfího: Více než 50 milionů muslimů v Evropě ji již za pár desítek let změní na muslimský kontinent
(obcan1, 3.12.2010 22:44:13)
Odpovědět
Mam dost VS vzdelanych pratel z Turecka, ale mohu o nich rict jen to nejlepsi. Disciplinovani, zodpovedni, presni, pracoviti, respektujici autority i pravidla. Asi ne nedarmo Osmanska rise ovladala tak znacnou cast sveta. Bohuzel soucasna politika Turecka smeruje k nabozenskemu fanatismu a proti zajmum vlastni zeme. Kdo ale zvitezi, je ve hvezdach...
Re: Klaus cituje Kaddáfího: Více než 50 milionů muslimů v Evropě ji již za pár desítek let změní na muslimský kontinent
(Hardy, 3.12.2010 23:15:00)
Odpovědět
Asi jo, věřím tomu, ale já jsem měl "štěstí" na ty druhé turky.
Už je to fakt dávno, asi před 15ti lety jsem ještě s kamarádem dělal pro nějaké přistěhovalé turky skalku s vinohradem a kolegovi jsem pomáhal ještě s "japonskou" kamennou zahradou, kolega je zahradník a velký vtipálek. vzpomínám si jak jsme shazovali z auta poměrně velké kamenné valouny, oblázky, které dopadaly docela rachotivě na zem a zrovna se vracel mladičký turecký synek ze školy a překvapeně se díval, co se děje. Kolega, vtipálek se ho zeptal, jestli by chtěl takovouto práci dělat jako profesi, až bude velký. Mladíček se moc netvářil, ale slušně odpověděl, že ano, že by chtěl. "No, tak to je ale podmínka, ve škole mimořádně špatný prospěch", odvětil mu kolega vtipálek, já se tomu ještě dneska směju, jak byl chudák mladík z toho vyjukaný.
Ale to jen na okraj, turci nám nic nezaplatili, tedy hlavně kolegovi, a ještě jsme časem potkali další okradené. Částky to nebyly sice velké, ale týhle sortě lidí už nevěřím, ač mladí a vzdělaní mohou být jiní. Ale pro ty starý bych už neudělal bez smlouvy a záloh, ani psí budku. Oni jsou pyšní, když nás mohou odrbat.
Re: Klaus cituje Kaddáfího: Více než 50 milionů muslimů v Evropě ji již za pár desítek let změní na muslimský kontinent
(Ida, 3.12.2010 22:58:47)
Odpovědět
Já vůbec nemohu pobrat, kde se Ve Vás bere takový příval hněvu. To snad ani není možný, pro mě je Pr. V. Klaus navzdory všem těmto plkům nejlepší. Jsem člověk přítomnosti, ale na minulost dbám také. neprovinil se ničím, privatizace by šla i bez něho. Malá ,velká i obludná, copak není dnes dobře vidět, kde je ten kýženný prospěch?
Za p. Klause můžeme být jenom rádi, a já si přeji aby to nevzdal , ani po presidentování. Je to pašák i přes Vaše přezdívky a nadávky.
Nechutné řeči o židech také nechci poslouchat, jsou mimo mísu a trapné.
Re: Klaus cituje Kaddáfího: Více než 50 milionů muslimů v Evropě ji již za pár desítek let změní na muslimský kontinent
(Eva, 4.12.2010 9:09:53)
Odpovědět
Proto hodně u nás podporujme multikulti, proto hodně dávejme peníze ne českým dětem, proto rozšřujme sociální systém - ať máme na koho pracovat, tedy my, Češi, začněme už porodným, kdy pracující Češka nedostane nic, ale ne Češka dostane. Nutono podotkonut, že to, co dostane - půjde díky tomu zcestnému přerozdělování- z kapes pracující Češky: Ta nedostane nic. Zbývá se zeptat, pro koho pracují politici? (Samozřejmě, kromě sebe.)