reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Vladimír Hučín - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Proč MF DNES připouští muslimskou agitku? Stávám se xenofobem

Autor: Dušan Streit | Publikováno: 6.12.2010 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

 Prý „Kolektivní vina po švýcarsku“. Tak se rozepisuje na velkém prostoru v tomto deníku Lukáš Lhoťan, člen muslimské komunity. A používá při tom neskutečnou demagogii.

Přitom se ozval jako potrefená husa, když Švýcaři si v referendu odhlasovali zákonné vyhoštění všech cizinců, kteří spáchali závažný zločin. Pan Lhoťan začal nelogicky tím, že zákon vztáhl právě jen na muslimy, ačkoliv bude platit obecně. Odhlédněme od této demagogie, které je spíše přiznáním, že za problémovou pokládá tato komunita sama sebe.

Nechápu, co je špatného na tom, že se stát chce bránit proti zamoření importovaným zločinem. Prý je to populismus a odklon od liberalismu. Já za liberalismem vidím především svobodu. A svoboda není možná, pokud ji někdo bude ohrožovat zločinností.

Také je třeba uvážit, že imigrant by měl být za pohostinnost vděčný a chovat se tak, aby hostitelům nedělal problémy. Nikdo si přece nebude zvát hosta, který loupí, znásilňuje, vraždí nebo dokonce terorizuje. Takže argument páně Lhoťana, že na rozdíl od domorodce bude cizinec potrestán dvakrát, je zcela hloupý. Cizinec bude potrestán jako každý jiný, jen svým chováním ztratí nárok na pohostinnost. Domorodce není kam vystěhovat.

Předchozí zákaz stavby minaretů považuje pan Lhoťan za úpadek demokracie. Nemyslím si, že do Evropy patří symboly islámu a to bez ohledu na to, že není výjimkou, že se nezřídka už staly baštou pro nepřátelskou činnost. Ať někdo zkusí v Albánii nebo v ochraňovaném Kosovu stavět pravoslavné kostely. Nebo si to představte v Iránu.

Pan Lhoťan nás ohlupuje, že Evropa bude potřebovat milióny přistěhovalců a to prý především z muslimských zemí. Tak pokud s tím souhlasí nějací „politicky korektní“ pomatenci, já tento názor nesdílím. Evropa je Evropou právě proto, že byla uhájena před vlivem Orientu a muslimské kultury zvláště.

Jen se podívejme na Francii, jaké neřešitelné problémy s nesourodou komunitou se na ni valí. Chceme se nechat obsadit prostřednictvím rodidel muslimských žen, jak nám sami vyhrožují? Abychom vydělali pro stárnoucí populaci, nepotřebujeme ještě importovat problematické komunity s jiným kulturním a společenským ukotvením, které budou znamenat jen další společenské náklady.

Možná se některým firmám vyplatí importovat levnou pracovní sílu. Ale musíme si uvědomit, že tato jejich komparativní výhoda jde na účet nás všech. Možná se to hodí do krámu i některým integrátorům a globalizačním fanatikům, kteří nás chtějí připravit o poslední zbytky svobody a tak si potřebují „vypěstovat“ vnitřního nepřítele, proti němuž přesměrují zlobu majoritní populace, jež by jinak směřovala proti nim. Na základě toho také pak prosazují nástroje oklešťující svobodu, které by jinak byly zcela nemyslitelné a nepřijatelné.

Bez masivního přílivu imigrantů, zejména muslimů by se nám vedlo lépe. Nemám nic proti individuálním přistěhovalcům, kterým v nouzi Česká republika poskytne azyl a domov. To všechno za podmínky, že přijmou zvyklosti, pravidla a tradice chování hostitelů. V tomto smyslu nejsem xenofob, protože ten individuální prvek může být i obohacující.

Xenofobem se stávám – a nestydím se za to -, když nějaká komunita v mé vlasti chce měnit zdejší poměry podle cizorodých tradic a zvyklostí, někdy doslova až diverzním způsobem. U mešit to začíná a občanskými nepokoji to zákonitě vždy nakonec skončí.

Záviďme Švýcarům, že si na rozdíl od nás mohli svobodně chránit národní identitu. My jsme prostřednictvím našich kolaborujících orgánů v Evropské unii o tuto výsadu přišli. Dokonce jsme vázáni kvótami, abychom ulehčili Francii, Španělsku a Itálii od importovaných problémů.

Takže braňme se proti takovéto propagandě. Jde o mnoho – o samotnou existenci.

http://streit.blog.idnes.cz/

reklama
2131 čtenářů | 39 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Proč MF DNES připouští muslimskou agitku? Stávám se xenofobem
(jan07, 6.12.2010 1:16:46)
Odpovědět
ja jsem ty jeho zmaty v mf cetl. a protoze mf cte sorta lidi kteri jsou nad vecmi schopni premyslet a maji jiny rozhled nez ctenari bulvaru tak mi je jasne ze ten nebozak pekne znemoznil. svycarsko. i tuhle nadhernou cistou zemi zasvinili ti krivonosi sodomiti podlide se svymi prapodivnymi zvyky jako z praveku. to lze jeste pochopit ze se tihle tupci s mozkem proplachlym nejakym prihratym imamem snazi dostat nekam kde se da zit. daleko horsi jsou vselijaci paraziti uvnitr statnich sprav kteri tohle pripousteji. verim ze evropa se vzpamatuje a zastavi ten priliv obrezanych musulmanu no a ti uz pritomni budou prosit aby mohli zustat a nemuseli se vratit a znovu jezdit cikcak na velbloudu a bojovat o kopec pisku.
Re: Proč MF DNES připouští muslimskou agitku? Stávám se xenofobem
(Huckleberry, 6.12.2010 6:28:37)
Odpovědět
Více států Evropy má s těmito imigranty značné potíže, jaké si my nedovedeme představit. Muslimský mor je třeba dál držet od hranic a ty co jsou tady hlídat. Je to asi nějakých 15000 osob, z čehož cca 2000 navštěvují 2 mešity a nějakých 15 modliteben. Ale pozor, několik set se obrátilo z řad českých lidí. Tady platí příměr" Poturčenec horší Turka". Pan Lhoťan je troskou, která nedovede přenést přes srdce to, že většina žen je schopnějších, inteligentnějších než on a proto by je rád viděl jako poloviční lidi ve svém područí.
Re: Proč MF DNES připouští muslimskou agitku? Stávám se xenofobem
(Stilet, 6.12.2010 19:52:04)
Odpovědět
To je už opravdu hnus, čeho jsou schopni ti miltikulti. Každý jinověrec nebo i nevěrec který příjede z nějakého důvodu do muslímské země, musí striktně dodržovat tamější zákony a zvyky. Pokud by na ně nedbal, tak s ním udělají krátký proces. Syn byl nasazen na Irák a byl na základně v pouští Sudské Arabie. Do styku z žádnými muslími nepřišli do styku a přesto museli dodržovat ty muslímské zákony. Ani pivo nesměli mět. Kdežto tá muslímská svoloč si ve křesťanských zemích dělá jako by byli doma a na zákony a zvyky hostitelské zejmě kašlou, dokonce dělají ještě něco zvláště nechutného a domáhají se aby jejích moresy byly respektované i v cizině.
Re: Proč MF DNES připouští muslimskou agitku? Stávám se xenofobem
(Karel79, 6.12.2010 7:26:31)
Odpovědět
2 arcilháři ( Lhoťan + Sáňka)občas vypustí větry, jindy zase produkty svých chorých mozků. V každém případě by měli být deportováni právě do nějakého muslimského ráje - třeba Afghánistánu, ať se stanou obdivovately Talibanu. Pokud je rovnou nějaký bradatý dement nezabije, užijou si do sytosti.
Re: Proč MF DNES připouští muslimskou agitku? Stávám se xenofobem
(Plašmuška, 6.12.2010 8:08:25)
Odpovědět
Být xenofobem není nic špatného, to jen multikulti euhujeři si z pojmu udělali zaklínadlo pro jejich bláboly, ze kterých jsou živí. Xenofobie je opatrnost, strach z neznámého, z ohrožení! Vždyď je to základní vybavení člověka pro přežití. Buďme opatrní! Bojíme se o svou zemí, bojíme se o své děti, bojíme se o budoucnost naši i celé Evropy, copak je to něco nenormálního? Jsme JEN ZODPOVÉDNÍ, držme se své evropské kultury, civilizace, držme se toho, co nás dovedlo až k dnešku. Varujme se falešných proroků, Než si začneme padat do náručí, buďme opatrní, xenofobní. Jsou i náruče, které jsou pasti. Vždyť kolikrát jsme se vrhali do náručí, které předpovídaly lásku na věčné časy|?
Re: Proč MF DNES připouští muslimskou agitku? Stávám se xenofobem
(Kalous, 6.12.2010 8:28:15)
Odpovědět
Výborně Plašmuško. Jsi chytřejší než ten starý osel ve Vatikánu, který nedávno zkritizoval Švýcary za výsledky jejich lidového referenda o zákazu další výstavby mešit - že prý to odporuje náboženské toleranci. Asi se to odkoukal od ajatholáhů v Iránu, Pákistánu, Turecku, Egyptě od Palestinců či Kurdů.
Re: Proč MF DNES připouští muslimskou agitku? Stávám se xenofobem
(Bystrouška, 6.12.2010 8:47:00)
Odpovědět
Svým předkům i svým dětem jsme odpovědni za svou zemi i Evropu. Dost bylo bezbřehého Schengenu. Evropa ať patří Evropanům. Bratříčku zavírej vrátka.
Re: Proč MF DNES připouští muslimskou agitku? Stávám se xenofobem
(Koloděj, 6.12.2010 12:39:10)
Odpovědět
To se to těm saloním intelektuálům, euhujerům filozofuje, krituzuje a bláboli v teplíčku svých hlubokých ušáků! Přitom jsou to jedni a ti sami, kteří kritizují Beneše za jeho zbabělost a přitom v pohodlí svých pašalíku,podporuji předávání suverenity své země, jako by to byl kus hadru. Bez tanku a výstřelu,...že blekoto. Nevěřte jimk ani nos mezi očima
Re: Proč MF DNES připouští muslimskou agitku? Stávám se xenofobem
(pavjan, 6.12.2010 15:36:53)
Odpovědět
Asi nás to tu bude nějakou dobu otravovat. To jsou lidi, kteří to mají jako pohodlný zdroj obživy. Proto musí neustále přikládat pod kotel. A že se snaží - bodejť ne, pořád je to lepší než se živit prací.
Re: Proč MF DNES připouští muslimskou agitku? Stávám se xenofobem
(Stilet, 6.12.2010 19:57:14)
Odpovědět
Ti saloní "intelektuálové" jsou trubci, zbytenční trubci, hovada neužitečná kterých je už tůze moc. Mělo by se s ními naložit, jak s ními nakládají včely když se blíží zima.
Re: Proč MF DNES připouští muslimskou agitku? Stávám se xenofobem
(Niky, 6.12.2010 13:00:59)
Odpovědět
Schengen odsouhlasila Topolánkova vláda,za obrovské podpory ČSSD a KSČM! Jediný Klaus ostře před Schengenem varoval! Dnes už je pozdě,nebude dlouho trvat a tyto hordy k nám přijdou a budou tu šířit pravdu a lásku!Český volič je bez nadsázky ve své naprosté většině nesvéprávný! Mimochodem předseda senátu bolševický odborář Štěch si za poradce vybral trockistu Petra Uhla,kterému sudetáci udělili Karlovu cenu a on ted Štěchovi radí jak zablokovat Klausovu vyjímku!
Re: Proč MF DNES připouští muslimskou agitku? Stávám se xenofobem
(Bystro- ouška, 6.12.2010 12:27:48)
Odpovědět
Pročpak asi jenom nám ty moudré matky po generace jako jednu z prvních pohádek, kterou nám vyprávěly , byla ta o Kůzlátkách, Budulínkovi,Smolíčku pacholíčku a jezinkách, co jenom prstríček si chtěly ohřát. Bratříčku zavírej vrátka.
Re: Proč MF DNES připouští muslimskou agitku? Stávám se xenofobem
(Halí belí, 6.12.2010 12:42:09)
Odpovědět
Homofobní české matky, až se to doví Eu, dá česku směrnici, tyto pohádky dětem nevyprávět!A kdo to nedodrží bude plati a platit až černá.
Re: Proč MF DNES připouští muslimskou agitku? Stávám se xenofobem
(Kalous, 6.12.2010 16:57:05)
Odpovědět
Ten seznam pohádek k zákazu se nám nějak rozšiřuje - Kocour Mikeš od Lady je rasista (chytili ho zlí ci..káni), Včelka Mája je rasistická - zpívá se tam přemaluj svět na bílo, zakázat i tu o Smolíčkovi - nechce domů pustit jezkyňky (možná i mohamedány) , je to asociál a rasista.
Re: Proč MF DNES připouští muslimskou agitku? Stávám se xenofobem
(Bystro- ouška, 6.12.2010 12:27:51)
Odpovědět
Pročpak asi jenom nám ty moudré matky po generace jako jednu z prvních pohádek, kterou nám vyprávěly , byla ta o Kůzlátkách, Budulínkovi,Smolíčku pacholíčku a jezinkách, co jenom prstríček si chtěly ohřát. Bratříčku zavírej vrátka.
Re: Proč MF DNES připouští muslimskou agitku? Stávám se xenofobem
(kocour, 6.12.2010 9:13:45)
Odpovědět
Díky za pěkný, teda pravdivý, článeček. Pokaždé, když uléháte či se probouzíte si opakujte jedno číslo, které stále narůstá-53 milionů, počet muslimů v naší dříve čisté Evropě. A uvědomujte si, že se o tom, nevím proč, v médiích mlčí a každý názor upozorňující na neomluvitelnou islamizaci Evropy je okamžitě označován jako rasizmus či xenofobie. Nejhorší na tom je fakt, že to způsobují Evropané. Už konečně začněme troubit do útoku.
Re: Proč MF DNES připouští muslimskou agitku? Stávám se xenofobem
(Stilet, 6.12.2010 20:05:43)
Odpovědět
Proč se v mediích mlčí? To proto že ty media jsou nástroje prostitutu. Prý hlídací psi demokracie. Prostituti se tak sami chválí. Vždy žili s posluhování pánům. Čí chleba jedí, toho píseň pějí. V ČR nedávno komunistum a ty vyměnili za posluhování trubcum multikulti. A před komunisty jiným pánum. Vždyť ze psaní, z prostituování jsou dobře živi.
MF patří Němcům
(Brabec, 6.12.2010 9:19:05)
Odpovědět
Od Němců nečekejte nic dobrého. I dědek Kárl Schw. - ten co prdí na ministerstvu zahraničí je Rakušák. Pro ČR neudělá taky nic dobrého. A protože mohamedáni zaplavili Německo - uvažují, aby část poslali i k nám. Podobně Francie a Holandsko. Anglie je už na tom podobně !
Re: MF patří Němcům
(Stilet, 6.12.2010 20:12:35)
Odpovědět
Brabče, co ti ten Karl Schw. udělal tak zlého že na něj kydáš svůj trus? Mám dojem Brabče, že by jsi potřeboval vytrhat peří kolem řitě a namzat tu obzu pálivou mastí aby tě to přešlo. Nejsem jeho obdivovatel, neboť je to Havluv člověk, zrovna tak jaké Vondra, ale bylo by pro ČR dalkeko lepší.kdyby vám vládlo víc takových Karlu Schw. Kapišto Brabče. Bylo by to stokráte lepší, jak když si volíte ze svého středu hrabivé darebáky bez záasad a bez morálky. A mezi níme není slušných.
Re: Proč MF DNES připouští muslimskou agitku? Stávám se xenofobem
(Nermuť Jan, 6.12.2010 9:50:48)
Odpovědět
Hm,
Tak nevím.

Je pan Strait redaktorem Haló novin nebo jen obšlehl jejich článek. Ale hádám to první.

Minulý týden byl totiž podobný článek v Haló novinách.
(Tak se mi zdá, že český portál a haló noviny mají stejnu redakci.)
Re: Proč MF DNES připouští muslimskou agitku? Stávám se xenofobem
(Kalous, 6.12.2010 10:02:27)
Odpovědět
Nermuti, skoro tomu nevěřím. Komunisté ač ateisté jsou největšími podporovateli islámu u nás. Plně podporují islámskou imigraci, islámské utečence i stavbu mešit. Např. žádost o stavbu nové mešity v Brně plně podpořili (+ ČSSD), lidovci byli proti, ODS se zdžela. To jste trefil kozla.
Re: Proč MF DNES připouští muslimskou agitku? Stávám se xenofobem
(Nermuť Jan, 6.12.2010 14:18:20)
Odpovědět
Důležití jsou Komunisté v Moskvě. A Leningradu.

My Slované jsme jeden národ. A srdce tepe v tzv. Křesťanském trojúhelníku na Severu Evropského Ruska. Tam je srdce.

Ruští Komunisté bijí muslimy jako psy. Hlavně, že se neklaní Papežovi.

Jo přidám zde komentář o Izraeli.
Re: Proč MF DNES připouští muslimskou agitku? Stávám se xenofobem
(Stilet, 6.12.2010 20:25:58)
Odpovědět
Nermuti, jsi už starý dement nebo ještě mladý dement? Slované vůbec nejsou jeden národ a dokonce ani jeden kmen jedné krve. Mezi těmi "Slovanskými národy" jsou převeliké nepřekročitelné rozdíly. Hlupáku Nermuti, můj otec byl Bělorus, můj tchán sice Slovák, ale narozen v Pitěru. Ostatně, hlupáku, jsou rodny i v Čechách, kde se vzájemnně vraždí, okrádají, podvádějí a nebylo to lepší v rodinách ani v dobách Biblických. Jak by to mohlo být s tak rozdílnými Slovany v jednom domě? Tak tam táhni a to hodně rychle táhni. Je tam spousta volné země, rádí tě tam veznou, ale neobtežuj svým idoutským žvaněním tady na tomto Portále. Mazej hýkat své osloviny na Sibíř. Určitě ti budou chutnat rány nahajkou. Nermuti, ty jsi vykopávka z devatenáctého stoleti.
Re: Proč MF DNES připouští muslimskou agitku? Stávám se xenofobem
(Plašmuška, 6.12.2010 20:52:12)
Odpovědět
Stilete, Vy nevíte jak se jmenuje stát ve kterém žijete_ No čechy se náš stát nejmenuje, Jsme Česko, ČR. Jak může stát , ve kterém občan neví jaký je jeho název mít naději na přežití? Stilete, již jsem Vás na to upozorňoval buď to ingnorujte, nebo nedávate pozor!Někdy s Vámi souhlasím, ale ty Čechy Vám neodpustím !
Re: Proč MF DNES připouští muslimskou agitku? Stávám se xenofobem
(Kalous, 6.12.2010 21:33:37)
Odpovědět
Stilete, Vám chybí romantická duše všeslovanského vlastence 19. století. Voni se mezi sebou vraždí všichni, ať Slované či Germáni nebo Románi. Ale není to Nermuťovo - my Slované jsme jeden národ - hezké - jako my Slované jsme bratři? Původně asi byl základ stejný někde u Kaspického moře nebo u Volhy. Nermuť je poeta, a ty ho Stilete nechápeš, což je tvoje chyba, jako Bělorus by jsi měl..
Re: Proč MF DNES připouští muslimskou agitku? Stávám se xenofobem
(Nermuť Jan, 6.12.2010 14:40:45)
Odpovědět
Takže k Izraeli.

Zopakujme si dějiny Středozemí.

Poté ,co se objevil Mesiáš, ho Židé odmítly. Důvodem bylo ohrožení postavení vysokých politických a církevních hodnostářů.

Přichází trest a rozehnání Židů.

Poté se stává Křesťanstvím státním náboženstvím v římské říši.
Pak vystupuje velký deformátor církve Nestor. A je vyhozen z církve. A vytváří církev tzv. Nestoriánskou. To je církev Persie. Důvodem schismatu je spíše než věrouka strach z Říma.
Pak přichází další schizma a vznik tzv. Orientálních Pravoslavných. Tito monoteisté nemají žádnou záminku. Odmítnout jedno tvrzení pro jiné identické, jak hloupé.
Důvodem je strach z Říma.

A přichází trest. Islám. Sunnité- parazité na Orientálních Pravoslavných a Šííté- parazité na Nestoriáncích.

A pak je dobyta většina Křesťanského světa Muslimy.

A přichází další schizma. Odchod tzv. Katolíků. Zase strach z moci Byzance.

Pak dochází ke křížovým loupeživým výpravám. To mění poměr. Největší církví jsou od té doby až do dneška Římští schismatici.

PAk unie a pád Byzance.

V odpověď na toto vzniká silné Protestanství. Takový islám Západu.

A dějiny se otáčí. A vzniká přemocná říše SSSR. A tím se mění poměry. SSSR je největší stát světa s největší silou (tedy Křesťanský stát).
A Západ proti němu vysílá dvě křížové výpravy.
1, je tzv. intervence za Bolševické revoluce.
2, Druhá světová válka.
- mohutná podpora Hitlerovců ze strany Říma. A pronásledování Cigánů a Židů. Kteří dokazují lživost falešných dogmat Římské církve (ona mají sloužit k upevnění moci Papežů).

Porážka Hitlerovců Protestanstko-Pravoslavnými vojsky vede k obnovení státu Izrael.

Jenže Židé jsou barbaři žijící před 2 000 lety. U nich neproběhlo těch 2 000 let, bránili svoji identitu a tak jsou zaostalí.

No Vatikánu se podařilo rozpoutat soupeření mezi Varšavskou smlouvou (Pravoslavnými státy) a NATO (Protestanty).

Cílem je vyčerpat oba bloky a pak je znovu přepadnout a dobýt.

Co lze vysledovat je probíhající proces sjednocování církve (do Pravoslavné), i když se daří vytvořit nové schisma skrze falešný kalendář. Papežský kalendář.

Problém státu Izrael je ten, že se zničehonic vytvořil nový státní útvar. (Navíc s jiným náboženstvím.) A navíc je to barbarská země s nejmodernějšími technologiemi. A velmi vojensky silná.
A také je tu ten problém, že největší památky Křesťanství a Židovství jsou na území Palestinců (to jest obyvatelstva před příchodem Židů po Druhé katolické válce).

Dosáhnout mírového soužití je těžké.

Ale toto soužití je možné jen v jednotném státu Izrael. A KAŽDÝ KDO HO CHCE ROZDĚLIT JE NEPŘÍTEL VŠECH A CHCE HO DOBÝT.
Re: Proč MF DNES připouští muslimskou agitku? Stávám se xenofobem
(Kalous, 6.12.2010 17:08:16)
Odpovědět
Nermuti Jene, to je hezký a květnatý výklad historie. Ten by mohl hned rozšířit Člověk v tísni jako výukový materiál pro základní školy. Ale jednotným státem Israel jste pro záhubu Židů - demograficky tedy i demokraticky by byl tento stát ovládnut Palestinci (vyšší porodnost, návrat milionů utečenců ze staré Palestiny). Pro budoucnost Židů je nezbytné aby byla samostátná Palestina a samostatný židovský stát Israel (OSN mu kdysi přidělila cca 40% celé Palestiny, nyní již Židé zabrali 60% a pořád jim to nestačí).
Re: Proč MF DNES připouští muslimskou agitku? Stávám se xenofobem
(Nermuť Jan, 6.12.2010 18:23:31)
Odpovědět
Kniha Izeiáš.
Každý kdo odmítne Křesťanství zahyne, stát, národ i jednotlivec.
Izraelci odmítají Krista. Proto vymřou, nenapraví-li se.
Počet Židů se snižuje, na tom se nemění nic. Bude počet klesat dál a dál, dokud nepříjmou Krista.
(Ono na přežití národa stačí 3 000 lidí.)
O Arabech to platí také- nepřejdou-li na Křesťanství pomřou.

Ono to platí ale i uvnitř církve. Odmítá-li lid Pravou církev vymírá. (Počet Starověrců v SSSR klesl o 90%.)

Nebo třeba toto. Mladá Boleslav- vyhnala místní pravoslavnou buňku (obec) a najednou pád místního hokejového klubu atd.

Jediné řešení je toto. Sejdou se představitelé obou států a dohoda o míru. A pak svoboda vyznání. (Pravoslavná církev se prosadí sama od sebe zdola.)

A co se týče Palestinců. Najde se dost států, které si je pozvou k sobě.
Re: Proč MF DNES připouští muslimskou agitku? Stávám se xenofobem
(Kalous, 6.12.2010 20:21:29)
Odpovědět
Teda Nermuti, Palestince žádný stát na svém území nechce,tak jak v Evropě Romy. Je to jen velký problém a ekonomické ztráty. Socialismus je kdysi zval - ale i tehdy mne nas.ralli. Po brigádě (slušně pracovali) jsme jim dali krásně grilovaná kuřata - a oni to odmítli, že takové svinstvo nejedí (a to nyní marketová jsou ještě horší než ta socialistická) - že skutečné kuře (vyživené v přírodě v Palestině) chutná úplně jinak.
Re: Proč MF DNES připouští muslimskou agitku? Stávám se xenofobem
(Nermuť Jan, 7.12.2010 13:52:46)
Odpovědět
Za prvé Cigáni.
Voni totiž tzv. Romy nesnáší. Tam jsou tzv. vůdci úplně mimo mísu. Jděte za vobyčejnými Cigány.
Cigoši jsou v podstatě Tuláci.
Ať se toulaj po zemi a dělaj práce tipu oprava silnic a železnic, pohraničníci, herci, zpěváci a podobně.

A Palestinci.
Myslím, že Čína by pro ně měla místo. V Tibetu.
Re: Proč MF DNES připouští muslimskou agitku? Stávám se xenofobem
(modřín , Praha, 6.12.2010 15:07:33)
Odpovědět
Nejen v tomto ohledu, jak je EU naprosto bezradná a nefunkční postavit se rozkladným procesům islamizace Evropy vyplývá jediné - čelit této aktuální hrozbě vlastními silami. Od EU můžeme očekávat pouze povinné kvóty na usídlení statisícových kontingentů muslimů a nikoli aktivní ochranu. Pokud se nestaneme zájmovým teritoriem Číny a to nejspíš ne, nezbývá než opustit EU.
Re: Proč MF DNES připouští muslimskou agitku? Stávám se xenofobem
(pavjan, 6.12.2010 15:52:40)
Odpovědět
EU není naprosto bezradná - EU ví co dělá. Islámská imigrace je pro ni prostředek, jak zdeptat a oslabit národní státy, aby měla snadnější práci s ustavením evropského státu. Eurohujeři, multikulturalisté, neomarxisté a příživníci spolupracují - jsou zainteresováni.
Re: Proč MF DNES připouští muslimskou agitku? Stávám se xenofobem
(Kalous, 6.12.2010 17:13:56)
Odpovědět
Jo pavjane, částečný souhlas. Ale co takový vůdce britských konzervativců Cammeron, guru našich ODS - ten v.ůl je největší propagátor vstupu Turecka do EU a islám vítá. Při poslední návštěvě Turecka se mohl před Turky po.s..ra.t ochotou jim ve všem vyjít vstříc. Ještě horší než vatikánští papežové.
Re: Proč MF DNES připouští muslimskou agitku? Stávám se xenofobem
(Sunny, 7.12.2010 15:11:44)
Odpovědět
Cameron je hotové neštěstí. Nechápu jaktože dělá kariéru u konzervativců, když je liberál jako poleno. To mi připadá, jakoby toryové byli v nějaké personální nouzi:-)
Re: Proč MF DNES připouští muslimskou agitku? Stávám se xenofobem
(Iza, 6.12.2010 20:54:36)
Odpovědět
Proč pořád mluvit o EU. Jsme češi snad ještě svobodní, ne EU, islamisty tu jasně nechceme, ani jejich domy ani je samotné, Každé zastupitelstvo, by se mělo řídit právními předpisy a vše co do krajiny nepatří zamítnout(pro stavební úřady), já si v Dra el Mizah také kostel nemohu postavit.......
Re: Proč MF DNES připouští muslimskou agitku? Stávám se xenofobem
(Ladda, 6.12.2010 17:44:35)
Odpovědět
...........perfektní shrnutí ,..............a velký souhlas ale co dál??? Aby se to tady "nepřemuslimovalo" ............děs a hrůza z té vidiny
Re: Proč MF DNES připouští muslimskou agitku? Stávám se xenofobem
(cook, 6.12.2010 18:14:07)
Odpovědět
Mě ani tak na M.F. nevadí prezentace názorů toho podivného muslima,pana Lhoťana.Ale spíš abseci prostoru ,v nejenom tomto deníku,pro opačné názory.V mladé frontě se začala praktikovat cenzura dle jakýchsi pofidérních pseudohumanistických multikulturních názorů.Jako by v tonto deníku byl prostor jen pro jeden tyt světonázoru.A to už není zpravodajství nebo reportáž,ale servilita.
Re: Proč MF DNES připouští muslimskou agitku? Stávám se xenofobem
(IZA, 6.12.2010 21:21:13)
Odpovědět
NO, to jste se moc nesplet,už dlouho nebyl v tisku napsán opak. Nátlak muslimů je směšný, Lhotan, at jde do vole pr.dele, my jsme hrdí národovci a tohle fiasko si nemůžeme nechat líbit.!!!!!
Re: Proč MF DNES připouští muslimskou agitku? Stávám se xenofobem
(IZA, 6.12.2010 21:21:20)
Odpovědět
NO, to jste se moc nesplet,už dlouho nebyl v tisku napsán opak. Nátlak muslimů je směšný, Lhotan, at jde do vole pr.dele, my jsme hrdí národovci a tohle fiasko si nemůžeme nechat líbit.!!!!!