reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Vladimír Hučín - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Samolepky jsou důkaz, výpalné a zakrvavená baseballová pálka u Olahů ne

Autor: Dušan Streit | Publikováno: 6.12.2010 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Jak u koho. V prvním případě trvá více než devítiměsíční vazba na dva lidi jen proto, že u nich byly nalezeny nevhodné symboly. Vyděrači Olahové, kteří terorizovali Kladno, chodí už šest let po svobodě.

 Jsem zásadně proti policejním akcím na politickou objednávku, spočívající v kriminalizaci názorů, slov, textů, hudebních skladeb, symbolů, tetování, samolepek a podobně. Všechno to začalo tím, že si karieristické monstrum Pecina pořeboval honit politické triko. Výsledkem je, že „extrémisté“ Michaela Dupová a Patrik Vondrák budou už skoro rok ve vazbě.

Bratři Olahové chodili šest let po svobodě, než se dočkali směšného trestu. Přitom bylo všeobecně známo, že terorizovali Kladno, vydírali podnikatele, vybírali výpalné, hrozili fyzickým násilím a žhářstvím, to vše se zbraní v ruce. Policie opatřila důkazy jejich činnosti v podobě luxusních aut, stovek tisíc korun, různých střelných zbraní a dokonce i baseballové pálky se stopami krve.

Je tedy zřejmé, že nezůstalo jen u slov. Důkazem jsou i výpovědi poškozených. Jednomu, když přestal platit, lehla provozovna popelem. Tvrdil, že bratrům měsíčně platil až 40 tisíc korun. Celkem ho měli připravili o 2,75 milionu korun. Údajně mu hrozili rozbitím automatů, zapálením auta a fyzickým násilím. Byly i další případy. Jinému z podnikatelů bratři dle jeho svědectví vyhrožovali, že ho zmlátí a zavřou do sklepa. Měli mu mířit zbraní do obličeje a pak vystřelili do zdi. V kontextu toho, že se našly zbraně a skutečně došlo k požáru, jsou tato svědectví více než věrohodná.

Tak nevím, kdo je více nebezpečný svému okolí, zda Dupová nebo Olahové. U koho je předpoklad, že bude ovlivňovat či zastrašovat svědky. O pokračování v trestné činnosti ani nemluvě.

Celých šest let trvalo než byli Olahové pravomocně odsouzeni. Přitom jejich trestná činnost se datuje od roku 1998. A teď se držte, jeden dostal 2, druhý 4 roky! Ten první bude za rok venku, aby si to se svědky vyřídil. Když to srovnáme s exemplárními tresty pro tzv. dálničního piráta (5 let) a žhářů v kauze Vítkov (22 a 20 let), dělají si z nás soudy snad legraci.

Rozsudek jsem neviděl, ale nechápu trestní kvalifikaci, podle níž bylo možné Olahům, kteří se mezitím přejmenovali, udělit tak směšné tresty za jeden z nejodpornějších a nejnebezpečnějších násilných a organizovaných zločinů mafiánského typu. Také jsem nic nečetl o propadnutí majetku nebo o peněžitém trestu. Prostě výsměch poškozeným i spravedlnosti!

Byl bych vemi rád, kdyby se orgány činné v trestním řízení nevybíjely ve „vytváření“ extrémistů, ale přísně trestaly skutečné zločiny, zejména ty násilné. A to konečně už bez rozdílu rasy a přesvědčení.

http://streit.blog.idnes.cz/

reklama
4886 čtenářů | 34 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Samolepky jsou důkaz, výpalné a zakrvavená baseballová pálka u Olahů ne
(AZ, 6.12.2010 6:32:49)
Odpovědět
Je to smutný stav a musím se opakovat a citovat Komenského,(Labyrint světa a ráj srdce str.97)..."Hle,hle neřád"..."některým chybí uši,takže neslyší stížnosti občanů,jiní nemají oči, takže nevidí problémy,jiní nemají nosy, kterými by šibaly odhalili, jiní nemají jazyk, aby jim hájili utiskované, jiní ruce, kterými by vykonali spravedlnost a mnozí nemají ani srdce, aby spravedlnost hájili..."
Re: Samolepky jsou důkaz, výpalné a zakrvavená baseballová pálka u Olahů ne
(obcan1, 6.12.2010 12:28:54)
Odpovědět
A opakovane nerestne chovani opilych zamestnancu soudu pripomina apokalyptickou scenu z teze knihy: "zvratku a lejn jsou plni stolove a vsickni koutove"...
Re: Samolepky jsou důkaz, výpalné a zakrvavená baseballová pálka u Olahů ne
(Alberto Kvěch, 7.12.2010 9:53:57)
Odpovědět
Streite.Dnes máte pravdu,ale co s tím.Pomužme Johnovi,dávejme mu podporu ať těm různým Klausům neustoupí a tlaky vydrží.
Re: Samolepky jsou důkaz, výpalné a zakrvavená baseballová pálka u Olahů ne
(C.Q.Lafayette, 7.12.2010 11:12:20)
Odpovědět
Klaus??? Kašpárku!!! :-))
Re: Samolepky jsou důkaz, výpalné a zakrvavená baseballová pálka u Olahů ne
(Alberto Kvěch, 7.12.2010 15:35:15)
Odpovědět
To beru tlachale bez názoru.
Re: Samolepky jsou důkaz, výpalné a zakrvavená baseballová pálka u Olahů ne
(sines1701, 6.12.2010 7:06:55)
Odpovědět
jedina možnost ako vyriešiť situaciu v českom alebo Slovenskom súdnictve , je priama gulka do hlavy danemu Sudcovi a po prepusteni z basy dať jednu ranu do hlavy aj pachatelom. problem vyriešený rýchlo ,jednoducho a spravodlivo.
Re: Samolepky jsou důkaz, výpalné a zakrvavená baseballová pálka u Olahů ne
(Fiter, 6.12.2010 17:13:29)
Odpovědět
Kdo měl možnost vidět ty stupidní cikánské ksichty tak mu muselo být jasné,že kdyby oba dva viseli na provaze za krk metr nad zemí,tak by si Kladno jenom vydechlo.
Re: Samolepky jsou důkaz, výpalné a zakrvavená baseballová pálka u Olahů ne
(Frank, 6.12.2010 17:43:31)
Odpovědět
zřejmě přichází doba kdy lidem dojde že tento kriminální teroristický režim je zde proti lidem a ne pro lidi a začnou řešit věci tak jak jste napsal
Re: Samolepky jsou důkaz, výpalné a zakrvavená baseballová pálka u Olahů ne
(Ka, 6.12.2010 8:21:09)
Odpovědět
Asi ti Oláhové měli za obhájce naši právní hvězdu Tomáše Sokola, odskočil si od Krejčíře a od zlikvidované Dělnické strany na malou fušku.
Re: Samolepky jsou důkaz, výpalné a zakrvavená baseballová pálka u Olahů ne
(modřín , Praha, 6.12.2010 9:32:01)
Odpovědět
Vážený pane Streite, Vy opravdu nevíte, že v této bývalé sovětské gubernii má právo v rukou zbolševizovaná svoloč, a že u nás právo a bezpráví je totéž ?
Re: Samolepky jsou důkaz, výpalné a zakrvavená baseballová pálka u Olahů ne
(Ka, 6.12.2010 9:54:58)
Odpovědět
Zbolševizovaná svoloč v americké gubernii - není to zvláštní?
Re: Samolepky jsou důkaz, výpalné a zakrvavená baseballová pálka u Olahů ne
(ViktorN, 6.12.2010 11:06:04)
Odpovědět
Ano, je to poněkud zvláštní, nicméně se to bohužel navzájem nevylučuje…
Re: Samolepky jsou důkaz, výpalné a zakrvavená baseballová pálka u Olahů ne
(obcan1, 6.12.2010 12:31:21)
Odpovědět
Neni to zvlastni. Svoloc mela oblecene rude kabaty dokud z nich kapalo, a kdyz prestalo, prevlekla jine, vetsinou oranzove.
Re: Samolepky jsou důkaz, výpalné a zakrvavená baseballová pálka u Olahů ne
(Kalous, 6.12.2010 16:49:39)
Odpovědět
Občane - Kožený (30 mld v tahu), Krejčíř (také pár mld), A. Baron (8 mld mu darovala Komerčka), Železný (11 mld v Nově v tahu), Pitr, F. Mrázek, Gross (čachry s akciemi u privatizačních kamošů), Moravec (Moravia banka), Kocáb (Trend) .... samý bolševik a komunista v rudém kabátě? Po 20 letech už běžte s těmito bláboly do ři.ti, pořád to mlet dokola. Už by vás mohlo napadnout také něco jiného (přičemž souhlasím s tím že i řada bývalých komunistů se všelijak "nezákonně" napakovala, podobně jak ostatní).
Re: Samolepky jsou důkaz, výpalné a zakrvavená baseballová pálka u Olahů ne
(Jahoda, 6.12.2010 19:04:04)
Odpovědět
naprostý souhlas s Kalousem!
Za tyto zlodějny ti,kteří již přes 20 let nejsou u moci a ve vládě nemůžou.
Nikoho se nezastávám nelobuji za něj,pouze píši to o čem jsem přesvědčen.
A to nás ještě bude Gross přesvědčovat,že mu těch pár stotisíc někdo daroval jen tak,z lásky...
Bud je blbec on,nebo si dělá blbce a to vše proto,že si je jist tím-že mu to projde.
Nebo kauza lehké topné oleje a tam se točilo pěkných pár miliard.
Nebo ten ředitel ČEZ ,který bere stovky milionů...
Železného patří zavřít až zčerná!
Jo,jo...za komančů se kradlo pomalu,protože se vědělo,že je na všechno čas a kradl každý ,dnes se krade ve velkém a rychle,protože ti zloději vědí,že tam dlouho nebudou a ono co?
No ono jim to prochází...co je proti tomu několik samolepkářů,to jsou jenom malé ryby.
Špidla si lebedí v Bruselu a Srba,který plánoval vraždu nepohodlných novinářů si měl doma v šuplíku jen tak někoik milionů v hotovosti a u toho ostře nabitou pislol.
No pokud tohle není Kosa Nostra a dokonalá mafie,potom je to asi co?
Semtam si nějaký policejní prezident vpálí kulku do hlavy,sem tam se ztratí neznámo kde nějaká ta miliarda v tunelu a zloděj si může v klidu válet šunky na Bahamách a smát se těm blbům,co mu na to naspořili ze svého.
Re: Samolepky jsou důkaz, výpalné a zakrvavená baseballová pálka u Olahů ne
(Stilet, 6.12.2010 20:42:22)
Odpovědět
A ti kteří to všem těm Grossum věří, nebo tu víru přestírají asi blbci nejsou. Jen nejsou lepší,ale ještě se to na ně neprovalilo. Nemůžou mít žádný zájem, aby se do toho štouralo. Dělali jste si hodně blbé naděje, jak to ti nový všechno zlepší, Drek se zlepší. Jak se ještě několik dní povolbách všichni ti nový nově zvolení poslanci dušovali, že omezí svou nestydatou imunitu a je pár týdnu po volbách a o té omezení imunity se už ani nepípne. A buďte si víc jak jistí, že už hrabou jako hrabali ti, které ti nový Dušínové odstvili. Tedy vy jste ty staré odstavili. Ti nový nově zvolení se budou o to více snažit, aby na svém, zvolení hodně rychle vydělali. Velice se mě líbilo, jak děda O. Hromádky poučoval svého mladého vnuka rudého bouřliváka. Říkal mu: Hochu, děláte chybu. Chcete od koryt vyhnat tlusté vyžrané svině, které se u koryta už jen válí a funí. Víš co lidé vytrpí, nežli se ty hladové hubené svině také tak vykrimí? Proboha pochopte konečně, že vůbec nemáte nadějí na změnu, když vyměnite vyžrané politiky za hubené a hladové.
Re: Samolepky jsou důkaz, výpalné a zakrvavená baseballová pálka u Olahů ne
(Kalous, 6.12.2010 21:20:26)
Odpovědět
Stilete, asi máte bohužel pravdu. Kdysi jsem měl jednohompříbuzného, který žil velmi dlouho v Argentině. Ptal jsem se ho jak je možné, že v tak bohaté zemi (výkonné zemědělství, velké nerostné bohatství, slušný průmysl) žije většina lidí v bídě. Odpověď byla podobná - lidé si zvolí vládnoucí garnituru, ta se snaží zbohanout a nakrást co nejvíce, logicky není pak zvolena - jsou zvoleni další a zase se to opakuje. Ale my jsme tak hloupí, že většinou volíme i ty stejné, rovněž profláklé.
Re: Samolepky jsou důkaz, výpalné a zakrvavená baseballová pálka u Olahů ne
(vizír, 7.12.2010 11:51:42)
Odpovědět
jistě , oni si zvolí garnituru která krade miliony , pak zvolí jinou která opět krade miliony - u nás to bylo tak že volíme pořád ty samé s nadějí že když už si nakradli ty miliony tak snad přestanou a začnou i dělat něco užitečného, bohužel se ukazuje že když si nakradli miliony tak jim to nestačí a začali krást stamiliony, pak miliardy , pak i stamiliardy(viz schwazenbergovsko-bursíko-bakalo-havlovský slunečníkový tunel)
.. nemluvě o eurodotacích skrze než si bruselská euronomenklatura doslova vytváří lokální mafie napojené na europenězovody a tudíž podporující přerozdělovací Eurosojuz do rozthání těla
Re: Samolepky jsou důkaz, výpalné a zakrvavená baseballová pálka u Olahů ne
(Stilet, 7.12.2010 17:18:12)
Odpovědět
Hele vizíre, ty jsi zřejmě praštěný fixní ídeou, že jsi lepší, že? Už jsem jednou napsal jak by bylo možné zjednat nápravu. Tedy to zopáknu. Každému kandidátovi na věřejný úřad, funkci dát do rukou řádný dubový kyj a ten kdo přežije bude zvolen. Nežli nastoupí vysněnou funkci, tak ho nejprve vykastrovat a okamžitě vyhubit jeho celé příbuzenstvo včetně manželky a potomku. Takový lidé by už neměli důvod hrabat bohátsžví. To by byla jedniná možnost, jak prosadit v politice slušnost a nezištnost. Jinak je vše marno. Máš pravdu že každý člověk chce být bohatší a bohatší. A také není vůbec žádná možnost zabránit korupci. Uplatit by se dal i Rottchild. Policajta uplatíte některého tisícovkou, jiného tisícovkou urazíe ale by vzal těch tisícovek nejméně deset. Čím má kdo více bohatství tak o to musí být částka k podpalcení větší. Mistra v továrně uplatí i hezká žena, když sundá kalhotky a roztáhne nožky. Prostě korupce je nevymýtitelná. Většině z vás se to nelíbí, ale opravdu jedině mrtvoly jsou nepodplatitelné. I vy by jste brali, kdyby jste měli příležitost. Takový je už lidský život. Nedělejte si o sobě iluze.
Re: Samolepky jsou důkaz, výpalné a zakrvavená baseballová pálka u Olahů ne
(vizír, 7.12.2010 19:38:16)
Odpovědět
v první fázi jste popsal uctívače kultu Dagon neboli katolickou církev a co se týče druhé části tak se mýlíte , ono totiž stačí vymýtit tu tzv."nezávislost" protože nejlehčeji korumpovatelný je ten kdo je nezávislý .. viz naše soudy (nemluvě o Bruselských úřednících)
Re: Samolepky jsou důkaz, výpalné a zakrvavená baseballová pálka u Olahů ne
(Alberto Kvěch, 7.12.2010 9:47:14)
Odpovědět
A když se konečně našel někdo,(Radek John) kdo chce tu politickou mafii obhajující a neřešící zločin odstranit, tak na něj jako první udělá podraz Klaus a dá policejnímu prezidentovi podporu, s odvoláním Vesecké nikdo nespěchá, Topolánkovi shání Nečas teplé místečko, Barták se jen usmívá a čeká se až vše vyprchá atd. Stát řídí politická mafie, která se bojí toho, kdo chce zpětně průsery řešit,snaží se ho znevěrohodnit,znejistit a v činnosti brzdit.Vzpomeňme co řekl Klaus při jmenování ministrů."REFORMA NENÍ REVOLUCE"-PROČ MYSLÍTE, PROČ TO ASI ŘEKL.
Re: Samolepky jsou důkaz, výpalné a zakrvavená baseballová pálka u Olahů ne
(Kalous, 7.12.2010 11:17:00)
Odpovědět
Souhlas Alberto.
Re: Samolepky jsou důkaz, výpalné a zakrvavená baseballová pálka u Olahů ne
(Stilet, 7.12.2010 16:59:31)
Odpovědět
Ono i v USA je množství levičácké svoloče, kteří prasí co prasit můžou. Není dobré si brát příklad ze všeho Made in USA.
Re: Samolepky jsou důkaz, výpalné a zakrvavená baseballová pálka u Olahů ne
(orel, 6.12.2010 19:11:24)
Odpovědět
Co já vím, pan Vondrák a slečna Dupová jsou ve vězení už přes rok.
Re: Samolepky jsou důkaz, výpalné a zakrvavená baseballová pálka u Olahů ne
(David, 6.12.2010 21:21:46)
Odpovědět
Článek i diskuze svědčí bohužel o naši povaze, nesoudržnosti,podle hesla,co tě nepálí nehas i zbabělosti.Dva cikáni,slovy dva, terorizují celé Kladno a vybírají výpalné,není to absurdní? Snad demonstrace a stávky tuto vzájemnou podporu a solidaritu nastartují,spoléhat na stát a jeho orgány je mnohdy virtuální.
Re: Samolepky jsou důkaz, výpalné a zakrvavená baseballová pálka u Olahů ne
(David, 6.12.2010 21:21:55)
Odpovědět
Článek i diskuze svědčí bohužel o naši povaze, nesoudržnosti,podle hesla,co tě nepálí nehas i zbabělosti.Dva cikáni,slovy dva, terorizují celé Kladno a vybírají výpalné,není to absurdní? Snad demonstrace a stávky tuto vzájemnou podporu a solidaritu nastartují,spoléhat na stát a jeho orgány je mnohdy virtuální.
Re: Samolepky jsou důkaz, výpalné a zakrvavená baseballová pálka u Olahů ne
(Alberto Kvěch, 7.12.2010 9:51:55)
Odpovědět
Co je stát.Stát je ten, komu jsme dali ve volbách jako pitomci moc a on nyní stát likviduje,občany oblbuje,zneužívá a tváři se při tom jako spasitel a vlastenec.Nenaleťme politikářům.
Re: Samolepky jsou důkaz, výpalné a zakrvavená baseballová pálka u Olahů ne
(jorkšír, 6.12.2010 22:17:18)
Odpovědět
Bylo nebylo,jeden pán s knírkem to kdysi zvládal na jedničku. Nebýt toho že ho rusi porazili,tak Evropa tyhle potíže neměla. Dnes je to o tom,že čekáme na to,až přes vagíny našich žen tyhle prasata dobudou tuhle zem.
Re: Samolepky jsou důkaz, výpalné a zakrvavená baseballová pálka u Olahů ne
(koumes, 7.12.2010 11:45:18)
Odpovědět
Hitler interpretuje Nietzscheho:

youtube.com/watch?v=m3hjv-2bBlw
Re: Samolepky jsou důkaz, výpalné a zakrvavená baseballová pálka u Olahů ne
(Gufi, 7.12.2010 12:24:37)
Odpovědět
Když si představím dusnou atmosféru politických procesů padesátých let, lidé jako Pecina by se možná uplatnili. Pane autore, obdivuji Vaši statečnost. Ano, statečnost, protože jsme nucerni žít v zemi nových, levotočivých tyranů.
Re: Samolepky jsou důkaz, výpalné a zakrvavená baseballová pálka u Olahů ne
(Sunny, 7.12.2010 13:35:04)
Odpovědět
Pravdu má modřín ( ohledně té zbolševizované svoloče atd). Vy, kdož tvrdíte, že už dvacet let nám vládnou jiní, se hluboce mýlíte. Tím, že jsme se po manšestrovce nevypořádali s bolševikem, jsme mu umožnili, aby nadále ovládal, řídil a drancoval tuto společnost - tentokrát pod pláštíkem demokracie. Dejte si tu práci a zjistěte si, kdo má skutečnou moc (ekonomickou, politickou, soudní...). Nebudete se stačit divit.
Re: Samolepky jsou důkaz, výpalné a zakrvavená baseballová pálka u Olahů ne
(Sunny, 7.12.2010 13:35:06)
Odpovědět
Pravdu má modřín ( ohledně té zbolševizované svoloče atd). Vy, kdož tvrdíte, že už dvacet let nám vládnou jiní, se hluboce mýlíte. Tím, že jsme se po manšestrovce nevypořádali s bolševikem, jsme mu umožnili, aby nadále ovládal, řídil a drancoval tuto společnost - tentokrát pod pláštíkem demokracie. Dejte si tu práci a zjistěte si, kdo má skutečnou moc (ekonomickou, politickou, soudní...). Nebudete se stačit divit.
Re: Samolepky jsou důkaz, výpalné a zakrvavená baseballová pálka u Olahů ne
(Putna, 7.12.2010 17:56:00)
Odpovědět
Obávám se, že na bolševika se svádí po dvaceti letech pouze vlastní občanská zbabělost a možná i rozpaky nad tím co nám tady za paskvil vzniklo a hlavně neschopnost (nebo nemožnost) s tím něco udělat. Myslím, že před revolucí se s kriminálníkem (padlo komu padlo) nikdo nepáral a nikdo ze zúčastněných nebyl pod tlakem jakési dnešní pseudoxenofobie. Kdo tehdy žil a viděl,ať popravdě zavzpomíná. Teď je celý svět nějak divně hodnotově převrácený, LIDI mrznou na ulicích a nikoho to vlastně nezajímá, a zkuste zašlánout žábu....
Re: Samolepky jsou důkaz, výpalné a zakrvavená baseballová pálka u Olahů ne
(Sunny, 8.12.2010 11:09:22)
Odpovědět
To máte pravdu. Na druhou stranu za bolševika byl kriminálníkem i ten, kdo měl na režim třeba jen jiný názor, než byl ten oficiálně prezentovaný. Takže taky žádná sláva... Ačkoliv musím přiznat, že i v této oblasti se začínáme tomu minulému režimu rychle blížit. Zkuste dnes říct něco negativního o EU, cikánech nebo islámu. Zatím za to ještě nesedíme v chládku, ale to může být jen otázka času.