reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Tak nám, občanům, chtějí vyšachovat Klause z přímé volby prezidenta

Autor: František Matějka | Publikováno: 6.12.2010 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Každý nový zákon by měl respektovat potřebu absence jakéhokoli náznaku diskriminace. Nový zákon rovná se nové podmínky a pro všechny stejné. Jenže to by tam nahoře některé zákony nesměli poslanci šít namíru pro někoho, nebo proti někomu.

Prezident republiky je mimo jiné hlavou státu, jmenuje a odvolává předsedu a další členy vlády a přijímá jejich demisi, odvolává vládu a přijímá její demisi, jmenuje členy Bankovní rady České národní banky, zastupuje Českou republiku navenek, sjednává a ratifikuje mezinárodní smlouvy, pověřuje a odvolává vedoucí zastupitelských misí a zároveň je vrchním velitelem ozbrojených sil. Není to figura jen tak do počtu, jak se v době poklonkování Evropské unii řada politiků mylně domnívá a jak by si zejména ve vztahu k ní přáli. S ohledem na jeho pravomoci považuji dosavadní způsob volby prezidenta, jak nám ho v praxi předvedli poslanci a senátoři, za potupný a jsem zastáncem změny na přímou volbu prezidenta republiky občany.

Již mnohokrát návrh na přímou volbu ve sněmovně ležel. Již mnohokrát z toho nic nebylo, neboť přes veškeré veřejné závazky nakonec politici ve sněmovně vždy našli nějaké důvody proč to nedotáhnout do konce. Domnívám se, že základním důvodem tohoto nedotažení nebyla nechuť k takovému způsobu volby, ale samotná existence Václava Klause, který neměl dlouhodobě ve své oblibě u občanů konkurenci a „hrozilo“, že by mohl být občany skutečně zvolen.

Nový zákon má stanovovat nové podmínky od doby jeho účinnosti. Má být tak jednoduchý (to platí pro všechny zákony) a přímý, aby jej pochopil každý občan bez potřeby jeho překladu do „lidštiny“. A zejména má platit pro všechny stejně bez rozdílu, tedy předem nediskriminovat. To, co se v posledních dnech děje kolem návrhu zákona o přímé volbě prezidenta, je další tragikomická fraška, jdoucí proti výše uvedeným principům. „Nepředpokládá se tedy, že zavedení nového způsobu volby povede ke zvolení kandidáta, který před zavedením přímé volby prezidenta již vyčerpal svá dvě funkční období,“ stojí v důvodové zprávě ústavní změny. Koalice ODS, TOP 09 a VV chtějí změnu prosadit příští rok, aby obyvatelé ČR mohli volit prezidenta již počátkem roku 2013. Chtějí, aby mohli občané volit přímo, ale hlavně ne Václava Klause. A to přesto, že by se bezpochyby jednalo o zcela nové podmínky volby, které by neměly s těmi dosavadními nic společného. Je to pro ně totiž velmi nebezpečný politický hráč, nehrající jejich muziku

Nic na tom nemění ani skutečnost, že Václav Klaus svého času sdělil, že by se o další úřad neucházel. Je mi to líto, ale respektuji to. Jenže Evropská unie pokračuje ve svém tažení za světlé zítřky i proti vůli občanů členských států, která každý dnem po celé Evropě sílí. Jako jeden z posledních politiků se zdravým rozumem by si mohl Václav Klaus v zájmu České republiky svůj postoj k nekandidování ještě rozmyslet a to zjevně dnešní koalice nechce připustit, neboť její příklon k Unii je v přímém rozporu s jeho postoji. Ať už se to týká posilování práv Bruselu na úkor členských států, zavedení eura, fatálních hospodářských důsledků zavádění společných politik, regulací volného trhu, nebo ekologistického šílenství. Současná koalice a zejména její členské strany nepotřebují na Pražském hradě někoho, kdo odmítá vyvěsit vlajku Unie. Chtějí tam někoho, kdo tuto potupu nejenže připustí, ale ještě jí bude hrdě obhajovat.

Aktuální návrh zákona počítá s tím, že by kromě 20 poslanců nebo 10 senátorů mohli prezidentského kandidáta navrhovat i občané za předpokladu, že se pod petici se jménem kandidáta podepíše 50 tisíc lidí. Rovnou říkám, že i kdyby ten zákon se skrytým textem „Klaus tam nesmí“ prošel, ve své podstatě v tu chvíli protestní petici po celé České republice určitě rozjedu a do parlamentu doručím, třebaže by nemohl být zvolen. Václav Klaus si takové poděkování za dosavadní službu našemu státu, přes všechny lidské chyby, které se nevyhýbají nikomu z nás, zaslouží. Považuji ho za jednoho z mála skutečných státníků dnešní doby.

reklama
1885 čtenářů | 38 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Tak nám, občanům, chtějí vyšachovat Klause z přímé volby prezidenta
(M., 6.12.2010 0:27:22)
Odpovědět
Jo.
Nesmysl
(Samuel Vitovsky, 6.12.2010 0:37:06)
Odpovědět
Nerozumím. Pravidlo, že jeden člověk nemůže být prezidentem více než dvakrát za sebou, souvisí s VÝKONEM funkce, nikoliv způsobem volby.
Re: Nesmysl
(Chytrakzhospody, 6.12.2010 11:57:40)
Odpovědět
Máš zcela pravdu, systém nemůže souviset počtem volebních období, to byl byl už jak starej VešHavel, kterej by byl prezidentem nejraději do smrti.
No, to je prave krasny priklad obskurniho mysleni zdejsich klausofilu.

Klause nikdo nevysachoval, byl tak jako tak nezvolitelny. K zadnemu protiklausovskemu spiknuti nedoslo, nikdo se Klause nebal, uz ho nikdo temer nebere na vedomi, a i kdyby, tak se Klaus nakonec psere, a vsechno podepise...

To jen v romantickych (ci spise masturbacnich) predstavach zdejsich analnich speleologu tento bolsevicky kadr hraje ulohu neohrozeneho bojovnika, preoti kteremu se spikl zly svet
Re: Tak nám, občanům, chtějí vyšachovat Klause z přímé volby prezidenta
(Pjotr, 6.12.2010 3:52:30)
Odpovědět
Jsem rád že Tuneldědek už zkončí, pro tuto zemi je pohroma. A šašci z SSO se můžou vztekat jak chtějí.
Re: Tak nám, občanům, chtějí vyšachovat Klause z přímé volby prezidenta
(Chytrakzhospody, 6.12.2010 11:59:09)
Odpovědět
No jako ekonom sice nic moc, ale furt lepší než celá EU. jako prezident, no prostě 1*
Re: Tak nám, občanům, chtějí vyšachovat Klause z přímé volby prezidenta
(Niky, 6.12.2010 12:37:19)
Odpovědět
Jako ekonom nic moc?Odkud čerpáte informace,že plácáte takové nesmysly!
Re: Tak nám, občanům, chtějí vyšachovat Klause z přímé volby prezidenta
(Niky, 6.12.2010 13:48:01)
Odpovědět
Vladimír Putin na návštěvě Německa chválí euro a nevylučuje,že Rusko euro v budoucnu přijme.
Re: Tak nám, občanům, chtějí vyšachovat Klause z přímé volby prezidenta
(ze, 6.12.2010 4:10:38)
Odpovědět
Obecně by mělo platit jedenkrát a dost. Ve státní správě,zastupičských sborech,ve státních institucích a firmách. Vždy na dobu určitou (4 roky) a konec.
Každý občan má právo být nějakou dobu být živen státem. Vždyť strany jsou plné kariéristů...
Re: Tak nám, občanům, chtějí vyšachovat Klause z přímé volby prezidenta
(mm, 6.12.2010 7:08:35)
Odpovědět
Nikdy jsem nepodepsala žádnou petici, ale pod avisovanou petici ráda přidám svůj podpis.
Re: Tak nám, občanům, chtějí vyšachovat Klause z přímé volby prezidenta
(zzz, 6.12.2010 15:19:19)
Odpovědět
Ja take!!!!
Re: Tak nám, občanům, chtějí vyšachovat Klause z přímé volby prezidenta
(Dan, 6.12.2010 8:49:40)
Odpovědět
až Klaus bude mimo funkci, kritika na něj ještě mnohem zesílí a je zaco ho soudit, privatizační léta, kdy se rozkradl stát pod jeho dohledem, nastartovala dluhová politika a zlegalizovali černé peníze si ještě všichni pamatujeme, Kikino bude účtování !
Re: Tak nám, občanům, chtějí vyšachovat Klause z přímé volby prezidenta
(Chytrakzhospody, 6.12.2010 12:01:24)
Odpovědět
tak co Dane, kolik ti Brusel platí, nebo jim toto děláš zadara????
Re: Tak nám, občanům, chtějí vyšachovat Klause z přímé volby prezidenta
(mag, 8.12.2010 16:06:52)
Odpovědět
Dane, co máš z chytráka z hospody - čas je největší pravda.
Re: Tak nám, občanům, chtějí vyšachovat Klause z přímé volby prezidenta
(Radek, 6.12.2010 9:26:41)
Odpovědět
.. No ne že bych chtěl tuneldědka ( jak tady bylo velmi trefně napsáno ) za presidenta, ale připomíná mi to starý vtip, kdy politik prohlašuje .." .. mí voliči by měli odejít, ztratil jsem v ně důvěru ..". Občané ať rozhodnou v přímé volbě bez jakéhokoliv omezení .. Politici se totiž neosvědčili..

Já chci Klause do přímé volby také proto, aby konečně dostal věrohodné vysvědčení od občanů tohoto státu ...
Re: Tak nám, občanům, chtějí vyšachovat Klause z přímé volby prezidenta
(Jura Lamač, 6.12.2010 10:12:22)
Odpovědět
P.Klaus je de facto osobnost rozpoluplná.P.Matějka je unešen jeho presidentováním,nadmíru je spokojen s jeho subjektivními a mnohdy nereálnými nápady-prakticky ve všech oblastech.Oddělit lze někdy aspekty světové politiky,kde občas zastává i rozumnější stanoviska.Ale co si má myslet ta část obyčejných lidí v ČR,že p.Klaus tvrdošíjně odmítá vyvěsit na "svém"hradě unijní vlajku?Je ten hrad opravdu jenom jeho?Vždyť je to k smíchu.Copak nejsme členy EU?Ostatní státní úřady -především ministerstva-ji používají.Nebo Euro.Už přesvědčil tolik lidí,že je v nedohlednu.Někdy mě připadá p.president,že zaspal dobu a vehementně nás cpe do doby minulé.Tento člověk by měl znovu kandidovat na presidenta?Je paradoxem a zváštnosí,že jeho kandidatůru v přímé volbě vřele a skrytě podporují,mimo jiné,přínivci KSČM.Jak by ne,když jim,Klaus,hraje na noty s přístupem k EU a k Euru?Tito komunisté mu dovedou lecos odpustit,jen když bude nadále takto "tvrdohlavý".
Re: Tak nám, občanům, chtějí vyšachovat Klause z přímé volby prezidenta
(děd, 6.12.2010 10:48:19)
Odpovědět
Ano, přál bych si abych se mohl vždy volbou vyjádřit k dosavadnímu výkonu funkce prezidenta. Ale zrovna tak k EU, která nás čím dál víc ovládá a její výkon můžeme ovlivňovat asi tak jako Klaus oteplování.
Re: Tak nám, občanům, chtějí vyšachovat Klause z přímé volby prezidenta
(PetrW, 6.12.2010 13:24:51)
Odpovědět
Lukoilovič především komunistům imponuje tím jak pilně a zdatně plní roli rusáckého apologeta a trojského koně Kremlu v Evropě, což obojí je tradiční role komunistů.
Re: Tak nám, občanům, chtějí vyšachovat Klause z přímé volby prezidenta
(cook, 6.12.2010 16:58:38)
Odpovědět
Já osobně bych pana Klause asi pravděpodobně volil,jelikož zatím nevidím jinší osobnost jež by mohla daný úřad zastávat.Ale mám zato že je ústavou dané že nejvyšší úřad může zastávat jakákoliv osoba jen dvakrát.Pokud by to bylo dané ústavou pak jakákoliv diskuze o dalším mandátu stávajícího prezidenta je bezpředmětná.
Re: Tak nám, občanům, chtějí vyšachovat Klause z přímé volby prezidenta
(Stilet, 6.12.2010 20:54:52)
Odpovědět
cooc, kde ve které zemi se stane presidentem světově známí politik? V demokraciích se president stane známím a zasoužilím až po zvolení, nebo také zapadné při příští volbě. Nechápu proč se v ČSR a nyní v ČR může nálézt nějaký známí člověk. Gottwald byl také znám. Znám byl i Zapotocký v Čechách opravdu oba hodně známý. Zápotockého vytřídal naprosto neznámý Novotný a byl snad horší jak Gottwald či Zápotocký? Ač byl zvolen jako neznmámý po zvolení se stal známím. Nebo který USA president byl před volbou znám ve světě. A z mnoha těch dříve neznámých presidentu se stalo presidenty velmi dobrými. Tak proboha přestaňte s takovými požadavky že presidentem v ČR může být jen předem proslulý politik.
Re: Tak nám, občanům, chtějí vyšachovat Klause z přímé volby prezidenta
(cook, 6.12.2010 22:03:41)
Odpovědět
Pane Stilet já ale nic takového neřekl.Pokud se povede volební kampaň určitě se takové osobnosti vyprofilují.Já jsem jen vyjádřil svůj suběktivní názor,že zatím žádnou tak výraznou osobnost nevidím.A znovu upozorňuji že říkám ZATÍM a že jde jen o MŮJ názor který nikomu nevnucuji.
Re: Tak nám, občanům, chtějí vyšachovat Klause z přímé volby prezidenta
(Kibitz, 6.12.2010 17:27:30)
Odpovědět
P. cooku /kuchaři/-co si ukuchtíte,to budete mit.Přece jenom je možné,že třetí volba Klause se může uskutečnit ústavní změnou.To když spolu s komunisty,ODS a ekonomickými experty na rozkrádání stát. majetku utvoříte tu správnou koalici.
Re: Tak nám, občanům, chtějí vyšachovat Klause z přímé volby prezidenta
(cook, 6.12.2010 18:02:13)
Odpovědět
Pane Kibitz ten nic není odvozen od kuchaře,ale od jména jednoho mořeplavce.Co se týče vaše napadání,tak za prvé já nenavrhuju rušení tohoto ústavního dodatku.A za druhé bylo by to přímé hlasování.Tudíž žádné zákulisní pletichy.To znamená že ke zvolení prezidenta bude potřeba většina.Takže i vy budete mět právo hlasovat.A kdo získá více hlasů ,ten bude prezident.To aspoň podle mne bude spravedlivý akt.Vždyť na prezidenta bude možno navrhnout kohokoliv.A aspoň já budu tuto volbu respektovat ať už se mě zvolený kandidát bude zamlouvat nebo ne,bude to demokratické přání většiny.
Re: Tak nám, občanům, chtějí vyšachovat Klause z přímé volby prezidenta
(frantisek zajicek, 6.12.2010 19:10:56)
Odpovědět
Mostecky zanikateli,mistopredsedo mikroskopickeho ancablu Strany Socialistickych Oslu,Matejko.Verim tomu,ze vam budou kanout slzy merou vrchovatou az tento trilobit Alzheimer Pruzinsky za 2,5 roku navzdy zmizi ze sceny,kterou zasvinil,rozkradnul a zavsivil moralkou vlastni tomuto marxistickemu prognostiku.Tuneldedkovi to uz mozna bude jedno,za 300K/mes duchodu to muze poradne "rozbalit"v lecjakem Gayklubu nebo na sve chalupe ukradene Sudetakum,ale kdo bude plakat nejvic jsou ruzni Machove,Jaklove a jini podobni brouci Pytlici prapodivneho razeni a prapodivne moralky chlastajici a povalujici se za penize danovych poplatniku,jejichz jedinou kvalifikaci vykonavat "poradce"je pouze slepe papouskovani prazdnych frazi hradniho Hurvinka.A ze to neni loutka?Omyl,za spagaty teto figuriny tahaji uz od dob totality panove z Kremlu.Ale jak pise p.Vitovsky,to neni o zpusobu volby,2 obdobi a dost a i tak tady stihl nadelat spiny az az,FZ
Re: Tak nám, občanům, chtějí vyšachovat Klause z přímé volby prezidenta
(Matěj, 6.12.2010 22:42:16)
Odpovědět
Milý Matějko,2x Klaus nám bohatě stačí.Havel nás chtěl jen dovést k prvním svobodným volbám a zůstal 12 let a vlastně odchází dodnes.Klaus je bojojovník po boji.Nejdřív republiku zdecimoval zlodějskou privatizaci bez pravidel,pak posvětil vstup do EU i špatně vyjednané přístupové podmínky a nakonec posvětil i Lisabonskou smlouvu.Ty pozdní kecy sloužily jen pro jeho zviditelnění a u primitivních občanů z krátkou pamětí a touhou mít živý idol, vyvolání dojmů že je vlastenec a bojovník za české zájmy.Co nám však díky jemu zůstalo českého.Lázně,vodovody,likérky,pivovary,sklo,tabákový průmysl,automobilový atd.,vše v rukou cizinců a cizího kapitálu.Z kvalitní pracovní síly jsou námezdní montéři cizích vlastníků za podprůměrné platy ve vlastní zemi.Za toto nevratné rozvrácení,vykradení a zadlužení země by měl být Klus odměněn doživotním prezidentováním? Macejko běžte raději na hrad a dělejte bukvicové reje a neoblbujte lidí,všichni nemají tak krátkou paměť. Současná realita je výsledkem především Klausovy porevoluční ekonomické cesty výprodejů a tunelování s neviditelnou rukou trhu.To ještě nestačilo,Neměl by být klaus jinde než na Hradě?
Re: Tak nám, občanům, chtějí vyšachovat Klause z přímé volby prezidenta
(Matěj, 6.12.2010 22:42:18)
Odpovědět
Milý Matějko,2x Klaus nám bohatě stačí.Havel nás chtěl jen dovést k prvním svobodným volbám a zůstal 12 let a vlastně odchází dodnes.Klaus je bojojovník po boji.Nejdřív republiku zdecimoval zlodějskou privatizaci bez pravidel,pak posvětil vstup do EU i špatně vyjednané přístupové podmínky a nakonec posvětil i Lisabonskou smlouvu.Ty pozdní kecy sloužily jen pro jeho zviditelnění a u primitivních občanů z krátkou pamětí a touhou mít živý idol, vyvolání dojmů že je vlastenec a bojovník za české zájmy.Co nám však díky jemu zůstalo českého.Lázně,vodovody,likérky,pivovary,sklo,tabákový průmysl,automobilový atd.,vše v rukou cizinců a cizího kapitálu.Z kvalitní pracovní síly jsou námezdní montéři cizích vlastníků za podprůměrné platy ve vlastní zemi.Za toto nevratné rozvrácení,vykradení a zadlužení země by měl být Klus odměněn doživotním prezidentováním? Macejko běžte raději na hrad a dělejte bukvicové reje a neoblbujte lidí,všichni nemají tak krátkou paměť. Současná realita je výsledkem především Klausovy porevoluční ekonomické cesty výprodejů a tunelování s neviditelnou rukou trhu.To ještě nestačilo,Neměl by být klaus jinde než na Hradě?
Re: Tak nám, občanům, chtějí vyšachovat Klause z přímé volby prezidenta
(antonín, 6.12.2010 22:47:35)
Odpovědět
Zajíčku, Dane a podobní, tváříte se,že pana prezidenta Klause nikdo neuznává, ale jemu pánové, důvěřuje kolem 7O procent občanů. Ne každý je takový bezhlavý eurohujer jako vy, protože pan prezident Klaus je jeden z mála EU politiků a prezidentů, kterému jde hlavně o prospěch této země a jejich občanů. Pamatujte, že si to lidi uvědomují a proto si pana prezidenta váží. Souhlasím s panem Matějkou.
Re: Tak nám, občanům, chtějí vyšachovat Klause z přímé volby prezidenta
(Ada, 6.12.2010 23:46:36)
Odpovědět
Souhlas s Vámi Antoníne, :-))))))))))))))))))
profláklí šášulové Dan se Zajíčkem, na tom nic nezmění, I kdyby plivali na p. Klause sebevíc.
Re: Tak nám, občanům, chtějí vyšachovat Klause z přímé volby prezidenta
(Hardy, 7.12.2010 6:59:55)
Odpovědět
Antoníne, souhlasím. Je jedno trefné arabské přísloví:
"zatímco psi štěkají, karavana jede dál."
Patřím k 70% co jsou rádi, že je Klaus prezidentem. A do třetí volby nepůjde, to jsem přesvědčen, to vlastně mohl jen Vašek Havlů, po rozpadu republiky, ale to je jiná.
Re: Tak nám, občanům, chtějí vyšachovat Klause z přímé volby prezidenta
(Dan, 7.12.2010 9:24:45)
Odpovědět
Jenom k těm kecům euroskeptických demagogů o odvěkém spojenectví Ruska a Německa.

Angela nepovolila Rusku bezvýzový styk a nepřistoupila na daňové ulevy na mnohé ruské výrobky při návštěvě Putina, ten tak odejl z nepořízenou a aby toho nebylo málo, tak ted prosáklo z Wiki Líks, že Německo vypracovalo plán obrany východní Evropy proti případnému Ruskému útoku v rámci NATO.

Celkem hezké příklady toho velkého spojenectví 2 národů, kteří se utkali v největších výlkách dějin lidstva a vyvraždili si rekorní množství lidí.

Ať žije euroskeptická demagogie /poslední podpora prezidenta byl 55%/ další nášupy lží vaši šanio uspět vevolbách pohřbívají níž a níž :-)
Re: Tak nám, občanům, chtějí vyšachovat Klause z přímé volby prezidenta
(PetrW, 7.12.2010 15:50:13)
Odpovědět
To je trošku svérázná interpretace... V reálu je to tak, že NATO jak se zdá navzdory imámovi Obamovi a navzdory Nemcům a Francouzům, kteří tyto snahy dopsud systematicky sabotovali protože appeasment Rusáků je přednější, KONEČNĚ obranné plány pro tu část Aliance, která je vystavena největšímu riziku nějakého ozbrojeného konfliktu.
Každopádně bude zajímavé jestli se ve wikileaks objeví i něco o Klausovi a jeho rusofilních a jiných inklinacích...
Re: Tak nám, občanům, chtějí vyšachovat Klause z přímé volby prezidenta
(sanhedrin, 7.12.2010 10:33:01)
Odpovědět
Václav Klaus svojí bezuzdnou privatizací pohřbil všechny naděje Českého národa. Promarnil nám všem jednu velkou šanci, kterou nikdy nedostaneme zpět. Jako politik se však nesmírně zlepšil a na rozdíl od šašků typu Topolánka a Havla, je skutečně formát, jak má být.
Dvakrát prezidentem mu podle mého názoru rozhodně stačilo.
A jestli ho někdo postaví před soud za kupónovou privatizaci, je to jedině správný postup.
Re: Tak nám, občanům, chtějí vyšachovat Klause z přímé volby prezidenta
(Gille, 7.12.2010 10:34:39)
Odpovědět
souhlasím, měl by jít před soud..
Re: Tak nám, občanům, chtějí vyšachovat Klause z přímé volby prezidenta
(Sunny, 7.12.2010 14:46:15)
Odpovědět
Navzdory mnohým zdejším kritikům považuji pana Klause za nejlepšího presidenta v novodobých dějinách našeho státu.
Re: Tak nám, občanům, chtějí vyšachovat Klause z přímé volby prezidenta
(Dan, 7.12.2010 14:57:36)
Odpovědět
Já osobně považuji Klause za nejhoršího prezidenta a to nejenom v porovnání s Havlem, ale i s ostatními komunistickými i prvorepublikovými prezidenty.

Ani komunističtí vládcové nebyli tak rusoservilní jako on a tak ho řadím před Beneše za 2. největšího zbabělce a ruského zaprodance, antigermanisty a antizápaďa.
Re: Tak nám, občanům, chtějí vyšachovat Klause z přímé volby prezidenta
(Hardy, 7.12.2010 21:04:27)
Odpovědět
Proč rusofilní???

Hodí se obchodovat a rozvíjet vztahy jak se silným Německem, tak i s velkým ruským trhem, tam je spousta rozvojových možností a tlačí se tam celý svět, tak proč my ne?? To bysme byli hloupí, tento trh vynechávat, dnes je demokracie, Rusko už není utlačovatel, i s bývalým utlačovatelm Německem také obchodujeme a zdárně.
Re: Tak nám, občanům, chtějí vyšachovat Klause z přímé volby prezidenta
(Josef, 7.12.2010 20:54:45)
Odpovědět
Dane!
Mas pravo na svuj nazor, i kdyz je blbej!
Prezident Klaus spravne predpovedel, ze globalni oteplovani je podvod, dale spravne predpovedel krizi Eura, a v USA reprezentuje republiku na vybornou!
Jestli si myslis, ze by mel kdykoliv potka Putina ho kopnout do kotniku, tak jsi na omylu, protoze jestli je republika zavisla na dodavkach plynu a ropy z Ruska, tak se musi chovat jako statnik. Ale zrejme urcita cast naroda by si prala nekoho vice doleva jako treba Obamu! Bude k dispozici 1012!

http://www.spiegel.de/international/europe/0,1518,733388,00.html
Re: Tak nám, občanům, chtějí vyšachovat Klause z přímé volby prezidenta
(PetrW, 8.12.2010 17:59:27)
Odpovědět
Skutečný státník by se nechoval jako lobbysta Atomstroje a neusiloval by o zvyšování už tak značné energetické závislosti ČR na Rusku.
Lukoilovičovi samozřejmě nic ruského a nic co jde proti bezpečnostním zájmům ČR neni cizí a když pomocí sofistikované korupce Rusáky vlastněná Škoda JS šoupne Klausovi Jr. pár desítek milionů pro jeho gympl, tak to už to jde jedna báseň..