reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Homosexuální útok proti svobodě slova a myšlení

Autor: Roman Joch | Publikováno: 28.3.2006 | Rubrika: Kulturní válka
Ilustrace

Ludvík Vaculík měl jednou tu drzost vyslovit to, co si myslí většina obyvatel naší země, ba dokonce co si myslela i většina lidí v dějinách. Totiž, že homosexualita není normální a homosexuálové by tudíž neměli vztahovat linii normality ke své úchylce. To Vaculík napsal, a napsal tak naprostou pravdu.

Homosexuální aktivisté říkají, že homosexualita je pro ně normální a přirozená stejně, jako je heterosexualita normální pro ostatní. Tím ale prozrazují, že vůbec nechápou, co je normální a přirozené. Sugerují nám totiž, že normální a přirozené je to, k čemu je člověk přitahován, kam inklinuje. Homosexuálové jsou zajisté sexuálně přitahováni k osobám stejného pohlaví, to je ale ještě normálními nedělá. Kdyby tomu tak bylo, pak by i pedofilové byli normální, i zoofilové, i nekrofilové. Prostě - člověk může být sexuálně přitahován k různým objektům, živým i neživým, lidským i nelidským, ale to neznamená, že to všechno je normální. Normální je totiž jen to, jak to má v přirozeném řádu věcí být. A v přirozeném řádu věcí to má být tak, že muži mají být přitahováni k ženám a ženy k mužům. Proč? Protože přirozeným cílem lidské sexuality je dát vznik novým generacím lidských bytostí. Lidská sexualita má různé funkce. Především spojuje, posiluje a určuje vztah mezi manžely - mezi mužem a ženou. Ale jejím hlavním cílem je dát vznik novým lidským bytostem. Ty projevy lidské sexuality a ty sexuální touhy, které z principu nemohou dát vznik novému lidskému životu, nemohou být považovány za normální. Tyto projevy sexuality představují vždy odklon od normy, od přirozenosti, latinským slovem deviaci, a ti, kdo touto odchylkou a zároveň i úchylkou trpí, jsou, a nyní to myslím bez urážky - deviantní.

Uveďme si to na příkladu slepoty. Pro člověka, každého člověka, je přirozené a normální vidět, tj. - nebýt slepý. Bohužel, někteří lidé se rodí, a tedy vůbec za to nemohou, to je pravda, jako slepí a nikdy nic neuvidí. Je proto správné o nich říci, že jejich normálem a jejich přirozeností je být slepý a nevidět? To nikoli. Pro člověka jakožto člověka, tedy pro každého člověka je normální a přirozené vidět, a tedy nebýt slepým. Každý člověk má potenci vidět. Bohužel, u některých slepých tato potence není naplněna. V jejich případě se tedy jedná o odklon od normálu, nikoli o normu či standard. Na druhé straně přirozeností židle je nevidět. Židle ze své přirozenosti nevidí. Nelze však říci, že židle je slepá. Židle není slepá, to proto, že přirozeností židle, na rozdíl od člověka, je nevidět. Slepým může být jen ten, komu je přirozené vidět. Ten samotný fakt, že člověk může být slepý, ukazuje, že normou, přirozeností pro člověka, je vidět. Když nevidí, znamená to deficit, nedostatek či deviaci, odklon od něčeho normálního a přirozeně lidského.

Stejně je tomu i s homosexualitou. Pro člověka, každého dospělého člověka, je přirozené a normální být sexuálně přitahován k osobě jiného pohlaví, neboť jenom při takové inklinaci je možné, když člověk na jejím základě jedná, že cíl, přirozený cíl lidské sexuality, to znamená vznik nového lidského života, může být naplněn. Proto, když je někdo přitahován k osobě stejného pohlaví, nebo ke zvířeti, nebo k mrtvole, nebo k věci - není to jeho novou přirozeností, nýbrž odklonem, to je deviací od lidské přirozenosti a normálu.

Ještě jednou: Pokud je homosexualita pro homosexuály normální, proč také není normální pedofile, zoofilie či nekrofilie pro pedofily, zoofily a nekrofily? Mají také oni dostat společenské uznání, registrované partnerství? Existuje pak vůbec něco, co by bylo lze nazvat sexuální úchylkou? Pokud vše, k čemu je člověk sexuálně přitahován, je nutně normální, pak neexistuje nic nenormální, ani to, kdyby byl někdo sexuálně uspokojován při sadistickém mučení jiné lidské bytosti. To by podle této logiky - že když je člověk k něčemu přitahován, pak je to pro něho normální - by i toto muselo být normální. Ten zásadní spor je zde o to, zda to, co je lidsky normální a přirozené, je dané a neměnné, a zároveň nahlížené rozumem, anebo zda je to svévolně určováno lidskou vůlí. Je to tedy spor - rozum versus vůle. V tom prvním případě rozum poznává a odhaluje to, co je správné, v tom druhém případě si to určuje vůle toho kterého člověka. Podstatou západní civilizace, ať již přítomnou v jejím kořenu židovském, či v antickém kořenu řecko-římském anebo mohutně zvýrazněnou křesťanskou syntézou kořenů obou, je, že normalitu a správnost odhaluje rozum.

Proti této západní civilizaci vypukla ve 20. století totalitní revoluce. Nacisté i komunisté tvrdili, že o tom, co je normální a správné, rozhoduje vůle - ta jejich - a říkali (konkrétně nacisté), že západní civilizace sice učí, že Žid je člověk, má plně lidskou přirozenost, a proto nemusí být svévolně zavražděn, ale nacisté říkali - to je překonané. Stejně tak komunisté říkali, že stará západní civilizace sice učila, že kulak je člověk, má plně lidskou přirozenost, a proto nesmí být svévolně zavražděn, ale komunisté dodávali - to je překonané. V obou případech, i komunisté i nacisté tvrdili, že normy, ty určuje jejich vůle - „my sami si je tvoříme“. Zdá se, že tutéž mentalitu svévolného tvoření norem sdílí i homosexuální hnutí. Přitom po listopadu 1989 u nás panoval velice liberální modus vivendi. Co dělají dospělí homosexuálové, ale i heterosexuálové ve svých ložnicích, to je jejich věc. Nikdo je nebude za to kriminalizovat. Ostatní však mohou mít na homosexuální aktivity negativní názor. Tento modus vivendi však napadlo homosexuální hnutí. Začalo požadovat ne toleranci pro sebe, kterou již mělo, nýbrž to, aby celá společnost uznala jejich orientaci za normální a rovnocennou s orientací heterosexuální. A tento svůj požadavek netolerantně vnucuje nám všem ostatním, celé populaci. Dokonce někteří z nich požadují, aby již pouhé vyslovení nesouhlasu s homosexuálními aktivitami bylo považováno za zločin proti lidskosti, tzv. zločin homofobie, a ti, kdo jej spáchají, aby byli kriminalizováni. Mimochodem, ve švédském království se už tento případ stal. Jeden protestantský pastor, Ake Grien, byl za ostrou kritiku homosexuálního jednání odsouzen do vězení. Jinými slovy - to, o co se tady jedná, je masivním útokem proti svobodě slova pod homosexuálním praporem. To je však věc, se kterou se nikdy nesmíříme. Jsme ochotni tolerovat to, co homosexuálové dělají ve svém soukromí, nikdo nás však nikdy nepřinutí to prohlásit či považovat za normální, a rovněž se nechceme vzdát svého práva na svobodu slova a kritizování toho, co považujeme za nespravedlivé, nesprávné nebo nepřirozené.

(Rádio Proglas - leden 2006)

reklama
2511 čtenářů | 9 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Homosexuální útok proti svobodě slova a myšlení
(Jaro, 28.3.2006 8:21:26)
Odpovědět
I přresto že Vás nemám rád, musím s Vámi souhlasit !
Vynikající článek.
(Saša, 28.3.2006 12:28:58)
Odpovědět
Velmi dobře napsáno.
Ukládám si.
Re: Homosexuální útok proti svobodě slova a myšlení
(mark, 28.3.2006 12:37:07)
Odpovědět
Souhlas. Jen si dovoluji podotknout, že kořeny těchto zvráceností budou přeci jen někde hloubš a máme na tom svůj podíl viny. I když je většinovým názorem, že západní demokracie stojí na židovskokřesťanských základech, necháváme vcelku vpoklidu kázat našim dětem, že jejich praprababičkou byla bakterie. Ostatní deviace pak mají docela solidní prostor. Apropos, za deviaci považuji i vynucený celibát.-(
Pan Joch musí mít nějakou obsesi. Nepřitahují ho třeba malí chlapečkové?
(A.S. Pergill, 28.3.2006 14:01:17)
Odpovědět
Jeho výlevy jsou plné emocí a postrádají jakékoli zblo racionálna.

Jeho argumentace o "nepřirozenosti homosexuality" je založena na naprostém nepochopení rozdílů mezi biologií jedince a populace. Z pozice jedince je naprosto irelevantní, jestli je někdo homosexuální nebo heterosexuální, protože zemřou oba. Z pozice populační biologie je zřejmé, že existuje nějaká výhoda, která preferuje populace, v nichž je zastoupeno určité procento homosexuálních jedinců. Může se jednat mj. o jakýsi druh regulace hustoty populace (při přemnožení naroste v populaci počet nově narozených homosexuálů, což je jednodušší a méně násilná forma regulace přemnožení než pochod do moře na způsob lumíků nebo otrava hormony kůry nadledvinek, což je popsáno u některých ryb). Mimo jiné tato teorie vysvětluje i rozdíl v zastoupení homosexuálů u mužů a žen (u žen výrazně méně). I kdyby bylů v populaci každý druhý muž homosexuál, nic by se nestalo, protože pro potřebu případného rychlého nárůstu populace (překonání potravinové krize, dobytí nových prostor apod.) je rozhodující počet heterosexuálních žen, s těmi může nadělat nové děti v potřebném počtu i relativně malý počet mužů.

Porovnání homosexuálů a slepých je, pochopitelně, naprostý nesmysl. Homosexuálové "fungují", ale poněkud jinak. Spíše bych viděl porovnání homosexuálů a krátkozrakých. Jistě, při lovu, případně boji s konkurenční tlupou zjevná nevýhoda. V případě potřeby vyrobit velmi jemný nástroj za současné neexistence lupy a podobných optických pomůcek jednoznačná výhoda. A mít takové jedince ve svých řadách si mohla dovolit (a těžit z toho) každá slušněji organizovaná tlupa pralidí.

Řada civilizací také homosexuály různým způsobem využívala (obecně byli např. lepší vojáci). Křesťanskožidovské propagandě se podařilo vymazat z povědomí evropanů, že těch 300 Lakedaimónských, kteří v Thermopylách padli, jak zákony kázaly jim, bylo 150 homosexuálních párů. A díky jejich oběti (i bojovým kvalitám) bylo možno peršanům připravit debakl u Salaminy. Židovští kněží byli ovšem v zajetí sexuálních obsesí a zakazováním homosexuality se snažili zvýšit početnost židovské populace. Nefunguje to, nikdy to nefungovalo a pokud se to udělalo jako nouzové opatření, zpravidla to neodvrátilo konec dané civilizace. Ani Židé se tím neubránili nejprve "babylónskému zajetí", posléze porážce od Říma a rozehnání do diaspory. O něco později se na protějším břehu Atlantiku pokoušeli podobným přístupem k homosexualitě zvýšit počet členů populace, aby měli dost materálu na své krvavé rituály, aztéčtí kněží, ale Cortéze tím nezastavili. Křesťanství, jakožto pochybná "pouliční směs" orientálních kultů, tento vztah k homosexualitě převzalo. To ovšem napáchalo za dobu své existence tolik zla, aniž by to vyvážilo čímkoli sebeméně pozitivním, že to pronásledování homosexuálů se v tom ostatním dost ztrácí.

V. Havel, jakkoli s ním v mnoha věcech nesouhlasím, má pravdu, když stručně charakterizuje přístup homofobů k rodině jako koncepci velkochovu telat.
K diskusi s panem Zahrádkou
(A.S.Pergill, 30.3.2006 21:02:32)
Odpovědět
ad 1 a 2 Naše názory se sbližují, OK

ad 3 k té frekvenci pohlavního styku: žena je plodná asi 48 hodin (možná ani to ne) jednou za cca 28 dní. Pokud v té době není vykonána soulož, tak neotěhotní. Proto ten rozdíl v pravděpodobnosti otěhotnění při životě s manželem, který s ní bude +- pravidelně, nejlépe několikrát týdně sexuálně žít a mezi ženou, která "to" s manželem bude dělat párkrát do roka, může být dost podstatný.

ad 4 U toho pračlověka se autority více - méně shodují, že v té době se takovéto postavení zdědit nemohlo - k něčemu takovému docházelo až u prvních zemědělců (tohle byl člen pozdně paleolitické lovecké tlupy).

S těmi drsnými postupy proti ženám v antické civilizaci i v té Číně souhlasím. Problém je že ve středověké Evropě vznikl značný nadbytek žen, který byl podle některých autorů podkladem horšího sociálního postavení žen a do určité míry přispěl k nastartování čarodějnických procesů na přelomu středověku a novověku. (Byť sám takovéto přímočaré úvahy nemám rád, faktem je, že žen byl s výjimkou velmi malých dětí ve středověké Evropské společnosti značný nadbytek, který v některých momentech přerůstal do sociálních problémů.)

"Rezání zaživa po roce 1989" - tím spíš, ve zdravotnictví je nyní relativně méně peněz než před rokem 1989 (cena léků a přístrojů - včetně nutných materiálů na jejich provoz - narostla mnohonásobně víc než platy, ze kterých se vybírá pojistné). A řeknu to ošklivě: když si kluk udělal na lokti "sedmici", která se nedala vyřešit mašlemi z leukoplastu, tak jsem mu to sešil normální jehlou a nití (a prokain na umrtvení jsem s sebou taky neměl :-)).

"...holka ze zdrávky má logicky větší životní výdaje..." To tím nemyslím. Spíš jde o to, že je plnohodnotný občan, který prostě má určité výdaje dané společenskou nutností (a také se citově angažuje i mimo své povolání). Pochopitelně, pokud se porovnají počty řeholnic ve zdravotnictví s tím, co společnost investuje do církve jako takové (včetně těch jejích členů, kteří nedělají nic užitečného), tak se obávám, že to "dělání zdarma" u těch řeholnic přijde na větší peníze, než kdyby měly platy jako doktoři.
Pokud je křesťanství, Pergille, tak špatné
(Iva, 31.3.2006 7:55:40)
Odpovědět
Pokud je křesťanství, Pergille, tak špatné, tak proč je křesťanská společnost nejvíce rozvinutá?
vaše ataky proti církvi mají znaky psychické poruchy. přemýšlel jste někdy proč je křesťanská společnost nekúspěšnější?
nejsem věřící, ale církev je prostě součást společnosti, tvoří ji lidi - dobří i špatní.
a víte co - zkuste se zamyslet nad vaší komunitou:
- skupina deviantů ujišťujících se, že jsou normální.
- jste prolezlí pohlavníma chorobama.
- jste prolezlí pedofilí.
- snažíte se společnost převychovat k povinné homosexualitě (jasně je to nadsázka).
proč by třeba z mých daní měly jít prostředky na prevenci a léčbu aids? u gayů je aids snad 40x častější než u heterosexuálů! navíc gayové sice daně platí, ale nenaplňují podstatu životaschopnosti společnosti - reprodukci.
Re: Homosexuální útok proti svobodě slova a myšlení
(Majo, 1.5.2006 17:10:41)
Odpovědět
s definiciou normality by sa dalo suhlasit. nazor, ktory bol vsak prezentovany o heterosexualnom vztahu je vsak trochu zuzeny. ved inymi slovami sa da povedat, ze podla tohto clanku je heterosexualny vztah vlastne len spojenie samca a samice za ucelom splodenia dalsieho tvora. trochu zivocisne, nie? verim, ze heterosexualny vztah je zvycajne zalozeny na urcitom citovom vztahu medzi muzom a zenou. obdobne je to v homosexualnom vztahu, v ktorom partneri navzajom pocituju naklonnost (lasku). tym sa prave homosexualita odlisuje od pedofilie, nekrofiilie a podobne, kedze tieto "vztahy" nie su zalozene na slobodnom rozhodnuti oboch jedincov a zaroven tu absentuje vzajomny pozitivny citovy vztah.
Re: Homosexuální útok proti svobodě slova a myšlení
(Jozef Paukov, 11.7.2006 15:43:04)
Odpovědět
Veľmi dobrý jednoduchý článok. Je v ňom všetko povedané. Super. Vždy som hľadal takéto jednojednoznačné vysvetlenie problému homosexuality.