reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Vladimír Hučín - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Dědek Schwarzenberg se mstí Schwippelovi za pád Topolovy vlády a vyhazuje ho ze Zamini. Vezme si tam Havla?

Autor: Euroskeptik | Publikováno: 5.12.2010 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Ten milý dědeček hříbeček, Knížepán Bilderberg, který se snaží jevit tak strašně vtipným, velkorysým a žoviálním, dokázal, že je to ve skutečnosti pěkně pomstychtivý jedovatý děděk, který se zbavuje svých odpůrců a mstí se jim (na Zamini se mu „Dědek“ díky jeho láskyplné povaze přezdívá).

V kuloárech se ví, jak byl kníže Bilderberg nešťastný z pádu Tupolánkovy vlády během předsednictví a dodnes se mu o tom zdá a dodnes se za to našim nepřátelům z EU, pardon partnerům, omlouvá.

Schwippel také patřil v ODS k předním odpůrcům Lisabonské smlouvy a Evropské unie. Na to Karel nezapomíná...

Podle Hospodářských novin totiž měsíc trvalo sněmovním právníkům vyhodnocení žádosti Karla Schwarzenberga o propuštění exposlance ODS Jana Schwippela z ministerstva zahraničí. V nejbližší době vyhazov pravděpodobně posvětí i šéfka sněmovny Miroslava Němcová z ODS.

To se jí ale divím. Místo aby byla ráda, že Schwippel a další vyhodili neschopného Topola ze sedla, tak radši poslechne Knížepána z pravdoláskové Topky, která ubírá preference ODS. Nebo paní Mirka plánuje přestup do TOP 09?

Nic na tom nezmění fakt, že Schwippel umí  mluvit anglicky, francouzsky, německy … a mnoha dalšími jazyky. Že je opravdu znalcem mezinárodní politiky s mnohaletou praxí jak ze sněmovny, tak ze Zamini, tak z KPR.

Asi si Knížepán vezme do Černína  místo něho známého polyglota Kalouska. Či snad největší polyglota všech polyglotů, Václava Havla? Že by vnesl do lezení do Brusele trochu pravdy a lásky náš Dýrr mistrr prrezident VH?

Nebo že by náš důrazný, asertivní a odvážný pravicový vůdce s kulama Petr Nečas, kterého jenom když Kalousek zahlédne, tak klopí oči, pláče a prchá, chtěl dát Schwippelovi post vládního tajemníka pro záležitosti EU, když tuto funkci Nečas tak tvrdě na Knížeti vybojoval?

Jelikož se Petr Nečas ukázal jako velmi schopný politik, který nenechá sebou cloumat ani Mirkem K., ani Knížetem, tak bych tomu fakt věřil…

reklama
2527 čtenářů | 32 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Dědek Schwarzenberg se mstí Schwippelovi za pád Topolovy vlády a vyhazuje ho ze Zamini. Vezme si tam Havla?
(Pavel, 5.12.2010 21:58:33)
Odpovědět
Co jste napsal, za komentář takřka nestojí, jde o čistokrevnou žumpu pseudonázorů, dovolím si jen upozornit na to, že ať si kdokoliv říká cokoliv svržení vlády v období předsednitví EU mezinárodní ostuda ČR bezesporu byla a na to, že pan Schwippel jistě není garancí čestného jednání. Nepopírám, že je schopný, lečobávám se, že je schopný všeho.
Re: Dědek Schwarzenberg se mstí Schwippelovi za pád Topolovy vlády a vyhazuje ho ze Zamini. Vezme si tam Havla?
(Euroskeptik, 5.12.2010 22:11:24)
Odpovědět
Jakápak ostuda. Každému jsou nějaká předsednictví ukradená. Zkusme udělat průzkum o tom, kdo teď předsedá EU...

Asi to nedopadne moc dobře. Možná to bude vědět pár premiérů, i když ti třeba také ne...

Ale je hezké, že de facto přiznáváte, že to je Schwarzenbergova msta Schwippelovi.
Re: Dědek Schwarzenberg se mstí Schwippelovi za pád Topolovy vlády a vyhazuje ho ze Zamini. Vezme si tam Havla?
(Dan, 5.12.2010 22:17:04)
Odpovědět
mluv sám zasebe a ne "zakaždého", euroskeptický demagogu.
Re: Dědek Schwarzenberg se mstí Schwippelovi za pád Topolovy vlády a vyhazuje ho ze Zamini. Vezme si tam Havla?
(Stilet, 6.12.2010 14:39:46)
Odpovědět
Nepozorují osle Euroskeptiku že by Pavel přiznával dědkovi Schwarenbergovi mstivist. To se jen děje v tvé pomatené hlavě. Nejsem obdivovatel knížete, neboť je to Havlův čelavěk. Ale ty jsi nenávistný a zaslepený osel.
Re: Dědek Schwarzenberg se mstí Schwippelovi za pád Topolovy vlády a vyhazuje ho ze Zamini. Vezme si tam Havla?
(Niky, 6.12.2010 14:05:08)
Odpovědět
Schwarzenberg udělal obrovskou ostudu na blízkém východě,když při jednání EU-Izrael usnul! A to nemluvím o jeho rádoby angličtině,ta je tragikomická!
Re: Dědek Schwarzenberg se mstí Schwippelovi za pád Topolovy vlády a vyhazuje ho ze Zamini. Vezme si tam Havla?
(PetrW, 8.12.2010 13:55:28)
Odpovědět
Nezapomeňme na ostudnou roli Lukoiloviče a jeho nohsleda exbolševika Tlustého v tomto mezinárodním faux pas, které ČR poškodilo jako stát... nezávisle na tom, které partaji fandíme.
Vina z velké míry samozřejmě padá především na ODS, která investovala příliš energie, času a intrik aby toho mstivého kremelského slouhu dostala na Hrad i na druhé volební období.
Re: Dědek Schwarzenberg se mstí Schwippelovi za pád Topolovy vlády a vyhazuje ho ze Zamini. Vezme si tam Havla?
(Brabec, 5.12.2010 22:12:57)
Odpovědět
Dědek je hnusný - od pohledu
Re: Dědek Schwarzenberg se mstí Schwippelovi za pád Topolovy vlády a vyhazuje ho ze Zamini. Vezme si tam Havla?
(cook, 5.12.2010 22:40:50)
Odpovědět
Ne že bych vám chtěl oponovat a ani nejsem příznivec pana Schwanrzenberga ,ale o panu Schwippelovi jsem mnoho relevantních údajů nenašel.Teda kromě toho že je chemik,tak bych rád uvítal informace o jeho zásluháh proč by měl působit na ministerstvu zahraničí,Jakou mé na to kvalifikaci.Protože dle informací už není členem ODS a ani jiné koaliční strany ,tak jeho přítomnost zajistí jen jeho odborná spůsobilost a takové informace jsem zatím nezískal.
Re: Dědek Schwarzenberg se mstí Schwippelovi za pád Topolovy vlády a vyhazuje ho ze Zamini. Vezme si tam Havla?
(Stilet, 6.12.2010 14:45:43)
Odpovědět
Toho pána kterého soudruh Euroskeptik obdivije, jsem, viděl v TV jak byl nachlastaný ja Uherská svině, že ani nedokázal mluvit, jen blekotal. Euroskeptiku, dej si portret toho miláčka třebas vytetovat na své ohambí.
Proč pak se hrdiný Euroskeptik na svůj článečke nepodepsal svým jménem ale jen pesudonymem?
Re: Dědek Schwarzenberg se mstí Schwippelovi za pád Topolovy vlády a vyhazuje ho ze Zamini. Vezme si tam Havla?
(frantisek zajicek, 6.12.2010 17:53:19)
Odpovědět
Stilete,ja bych si tipnul na Evropana Jirku,stejny stil,vyjadrovani.Asi se mu ten jeho byvaly nick uz nelibil,v duchu tohoto portalu totiz na EU zacinal kydat hnoje vic a vic,proto ta zmena.Divim se,ze na to neprisel Dan,ten toho hlupaka taky moc nemiloval.Takze Jirka Zahradka alias Jirka Evropan alias Euroskeptik,trapne,FZ
Re: Dědek Schwarzenberg se mstí Schwippelovi za pád Topolovy vlády a vyhazuje ho ze Zamini. Vezme si tam Havla?
(Xaver35, 6.12.2010 17:39:00)
Odpovědět
Mr.Cook,
špičková místa na našich ambasádách zastávají (nebo už zastávali)ekonomové,archiváři,lékaři,divadelníci,všelijací novináři,kantoři,ba i fotograf a jiní ještě "podezřelejší" často s pofiderními jazykovými znalostmi. Proč ne jeden chemik Schwiepel, který je údajně jazykový fenomén.
Kdyby si dědek raději vyčistil úřad od bývalých bolševiků (o jednom se tu dokonce psalo,že je v jistých Seznamech...).
Re: Dědek Schwarzenberg se mstí Schwippelovi za pád Topolovy vlády a vyhazuje ho ze Zamini. Vezme si tam Havla?
(*), 5.12.2010 22:49:32)
Odpovědět
Tento článek je napsaný tak uboze pokleslým stylem, jako kdyby ho napsal někdo z těch, co sem vkládají komentáře. Pokud to tak bude pokračovat, nažene to Havlovi a Schwarzenbergovi nové příznivce.
To jste v redakci tak hloupí nebo senilní?
Re: Dědek Schwarzenberg se mstí Schwippelovi za pád Topolovy vlády a vyhazuje ho ze Zamini. Vezme si tam Havla?
(Nermuť Jan, 6.12.2010 9:31:05)
Odpovědět
Ten článek je velice dobrý.
Popisuje totiž skutečný stav současné vlády ČR (fakticky Protektorátu Čechy a Morava).

Hnacím motorem tohoto státu je totiž korupce. Korupce, která ho prolezla skrz naskrz. Vláda je složená z hlupáků a neschopných morálních pomatenců.

Podle sebe soudím Tebe: Pan Nečas: Odboráři stávkují, aby se zviditelnili, počet odborářů klesá a tedy klesají i příspěvky odborářů a tím je menší plat vedoucím odborů.

Ano pan premiér je v politice jen pro to, aby si nahrabal. JE mu jedno, jestli lidé umírají hlady, hlavně, aby on měl prachy. A takto dle něj smýšlí všichni.

Jenže takhle nemyslí většina lidí.

Většina lidí jde za dobrou myšlenku i na popraviště. Většina lidí se za Dobro dá i Popravit.

Kdo bude demonstrovat 8.12. 2010? Ví to ten trouba, který je teď peremiér?
Asi ne.

Tak to napíši já.

Demonstruje vládní garnitura. To jest vláda, policie, armáda, hasiči. V podstatě demonstrují všichni.
Je tu ten jeden problém. Není to masové hnutí obyčejných lidí. Ti budou bohužel jen kompars. Vládní úřednictvo dělá demonstraci.

8.10. uslyšíme tuto větu: "Právě se vracím z hradu, pan President všechny má návrhy přijal."

Já doopravdy nevím, kdo se chopí moci. Ale tento režim je už kaput.

Kdo není homosexuál hlupák a zkorumpovanej, ten není ve vládě ČR.
Homosexualita, tupost a zkorumpovanost jsou základní podmínkou pro to, aby člověk šel nahoru.

Tento stát není schopen zaručit základní potřeby lidem.
Práci, vzdělaní, bydlení, jídlo a pití, kulturní vyžití, lidskou důstojnost. A obranu vlasti také ne.
Armáda ČR byla ve své podstatě zrušena, policie také, dnes je tu také snaha zrušit zdravotnictví. (Říká se tomu reforma zdravotnictví, ale je to likvidace zdravotníctví.)

Když demonstranti se vydaj na Hrad, kdo se jim postaví?
Policie a Armáda? Vždyť sama demonstruje. Jednoduše příjde dav k hradu a vyšle své vyslance a těm president BUDE MUSET VYHOVĚT, JINAK BUDE POPRAVEN.

"Právě se vracím z Hradu, pan president všechny mé návrhy přijal."

To, co řekl Klement Gottwald, bude opět řečeno. (Jen doufám, že to bude říkat Filip.)
Re: Dědek Schwarzenberg se mstí Schwippelovi za pád Topolovy vlády a vyhazuje ho ze Zamini. Vezme si tam Havla?
(Nermuť Jan, 6.12.2010 9:41:42)
Odpovědět
Ne, já vlastně vím.
Bible mluví jasně. Bude to pan Filip. Budou to Komunisté.

A prorokové Lenin a Stalin budou ležet tři půl dne mrtví a ne jejich tělech budou tančit jejich nepřátelé, ale já způsobím, že vstanou a budou chodit a mluvit.

Možná skutečně vstane Lenin a Stalin. Ale spíš se vrátí Pravda, kterou oni hájili.

Od roku 1989 uplynulo 21 let to dává 3,5*3 roku. Neboť 1 den v Bibli je obecně 3 roky v našem světě.
Re: Dědek Schwarzenberg se mstí Schwippelovi za pád Topolovy vlády a vyhazuje ho ze Zamini. Vezme si tam Havla?
(Kalous, 6.12.2010 10:17:49)
Odpovědět
No Nermuti, trochu básníte. Ale je zajímavé že stávky vedou a řídí policisté, opora státu s velkými výhodami - slušné platy, stálá místa, vysoké odchodné, velká výsluha k důchodu (vysocí důstojníci policie mají i 50-60 tis. suma důchod), zrovna se nepřetrhnou - je jich 2x tolik než za komunistů (+ ještě městští policajti navíc, 4x větší kriminalita), jeich počet vzhledem k obyvatelstvu patří mezi nejvyšší v Evropě, jejich platová relace např. k vysokoškolsky vzdělaným učitelům je asi v Evropě také nejvýhodnější. Ale díky jim za to, že vedou alespoň ty hloupé beránky, aby se nedali uplně oškubat.
Re: Dědek Schwarzenberg se mstí Schwippelovi za pád Topolovy vlády a vyhazuje ho ze Zamini. Vezme si tam Havla?
(Nermuť Jan, 6.12.2010 14:04:19)
Odpovědět
Ono to má vlastní název:
vojenský převrat.

Ale je to logické. Lidé věří armádě a policii a tak dovolí, aby ona udělala změnu.

A ještě toto:
katolická církev a islám= království
pravoslavná církev a prostestanti= komunismus
Re: Dědek Schwarzenberg se mstí Schwippelovi za pád Topolovy vlády a vyhazuje ho ze Zamini. Vezme si tam Havla?
(Nermuť Jan, 6.12.2010 15:36:06)
Odpovědět
Vy jste věřící, že?
Když jste si dělal srandu o tom, že bude předsedou ÚV KS Patriarcha nebo Car, měl jste totiž Pravdu.

Největším nebezpečím SSSR v příštím tisicíletí bude snaha Patriarchy Jana (nevím kolikátého- možná XXII) být zvolen předsedou strany. V té době budou prakticky všichni členové církve ve straně- To se nesmí stát.
Řešením bude Marxismus v jeho extrémní formě (Albánie Envara Hodžy).

Také bude pokus o sloučení Cara a předsedy KS, ale to nebude tak špatné.
Myslím, že v SSSR bude vládnout Car i strana.
Re: Dědek Schwarzenberg se mstí Schwippelovi za pád Topolovy vlády a vyhazuje ho ze Zamini. Vezme si tam Havla?
(Kalous, 6.12.2010 17:35:26)
Odpovědět
Ano Nermuti, jsem věřící (registrovaný katolík) ale v netradiční směsi s přírodním pohanstvím. Ta symbolika symbiozy křesťanství (podle Vás pravoslavné) a osvíceného komunismu (socialismu) je zajímavá, více než návrat do neofeudalismu a začátků kapitalismu volné soutěže.
Re: Dědek Schwarzenberg se mstí Schwippelovi za pád Topolovy vlády a vyhazuje ho ze Zamini. Vezme si tam Havla?
(Nermuť Jan, 6.12.2010 18:03:20)
Odpovědět
Ano, Vy jste rozhodně Křesťan mající Pravou slávu. To jest Pravoslavný.
Vy jste uhodil tak přesně hřebíku na hlavičku.

Jednou z věcí, kterou ztratily Západní církve je úcta k přírodě. To ostatně rozložilo ekonomiku SSSR.

Člověk je vyhnán do přírody, aby ji pozměňoval a ochraňoval. Ne plundroval. (Z Vás mluví Duch Svatý.)
Příroda přežije i po odchodu lidstva do Nebeského království.

A k té církvi. Je jen jeden Bůh. Proto je Pravá církev jen jedna a všichni ostatní se od ní odtrhli.

Součástí tradice Ruska (i SSSR za Stalina) byla ochrana čistoty církve. Až se vrátí socialismus, tak také budou pokusy o vytvoření národní církve.

Řešení je toto: vypráskat místní Pravoslavnou církev a pozvat si nové věrozvěsty.

Jen tak bokem. Kiril a Metod nepřinesli do Velké Moravy Křesťanství ani náhodou. Jejich misie byla v tom, že vytvořili místní Pravoslavnou církev.
Dlouhodobě se ukáže opravdu trvanlivý jen ten stát, který má silnou a pevnou Křesťanskou církev dbající přesně na Kánony a čistotu.

Naše země potřebuje silnou a pevnou církev. My zde máme brajgl. Ona revoluce bude jen v ČR a ne SR. Tak ať jdou na Slovensko a k nám můžou přijít buď věrozvěsti z Ruska nebo Izraele.
Re: Dědek Schwarzenberg se mstí Schwippelovi za pád Topolovy vlády a vyhazuje ho ze Zamini. Vezme si tam Havla?
(Kalous, 6.12.2010 20:36:06)
Odpovědět
Teda Nermuti, Vy jste vizionář - už se těším na nějakého věrozvěsta jako byl Cyril a Metod.Nebo to bude nějaký Jan Hus? Třeba by těm zlodějům a podvodníkům v čele národa ukázali cestu jak sloužit skutečně pro blaho národa a ne pro svou kapsu.
Re: Dědek Schwarzenberg se mstí Schwippelovi za pád Topolovy vlády a vyhazuje ho ze Zamini. Vezme si tam Havla?
(Nermuť Jan, 7.12.2010 13:15:15)
Odpovědět
Oni vlastně jsou dva.
1, otec Serafin- Libor Halík
2, otec Joakim - MGR Roman Hrdý- Biskup Hodonínský a představený Monastýru svatého Gorazda.

Jenže oba dělají velkou chybu.
1, Serafin se příliš paktuje s katolíky. Chci říci, že by měl věřit víc ve své vlastní schopnosti.
On má svoje vlastní internetové stránky, ale publikuje na katolických.
On sám hájí zájmy matek, ale tyto matky posílá ke katolíkům. MÍSTO, ABY ZALOŽIL VLASTNÍ CENTRUM.
Ono ani nejde o ty katolíky, jako spíše nevíru v sebe sama. To je vůbec symbolem katolíků. Za nás to udělá někdo jiný.
Ne ne ne to musím zvládnout sám. Nikdo nepomůže matkám s malým dítětem tak dobře jako on.

2, Jáchym zase plácá o Stalinovi.
To je ovšem spíš problém s jeho odpuštěním. Sovětský svaz mnoha lidem ublížil.

Já si ale myslím, že po tom vydání současného časopisu Ikona lze odpustit.

Tito dva lidé jsou v Pravdě věrozvěsty. Ale musí si věřit.

P.S.: ono to tady bylo už za Masaryka. Sawatij a Gorazd. Ale hádali se a pak se to pokazilo.
P.P.S.: Úplně stačí, když stát zestátní církevní majetek a pak bude postupně předávat kostely Pravoslavným.

Jo a ještě je tu pan Jan Baudiš pop z Jihlavy. Dál kněz Oleg z kostela sv.Jiří na Ruském velvyslanectví.

Ale jeden člověk skutečně chybí. Velký stavitel tipu Vsevolda Kolomanckého. Ten se musí najít. Asi to bude Rus.

A pak je zde problém kalendáře. Církev musí se sjednotit na Juliánském (nerevidovaném) kalendáři.

Docela by pomohlo toto. Stát zabaví všechny nepotřebné kostely a kláštery a předá je Pravoslavné církvi, ale tato církev musí přejít na Juliánský kalendář.

A také by měl být pozván biskup Artěmij. Oběť čistek v Srbské Pravoslavné církvi.
Re: Dědek Schwarzenberg se mstí Schwippelovi za pád Topolovy vlády a vyhazuje ho ze Zamini. Vezme si tam Havla?
(Count, 6.12.2010 11:08:26)
Odpovědět
P.Schwarzenberg by měl zastávat úřad v době Franc Jqsefa.To byla dobaˇšlechty,zde se mohl vyřádit.Dnešní realita je jiná,má být moderní a to p.kníže,při vší úctě k němu,nesplňuje.Že je uznáván i ve staré Evropě ho šlechtí,ale to je snad vše.Přitom si nemyslím,že ho někteří lidé ,občané neberou.O rodu Schvarzenbergů je všeobecně známo,že aktivně bojoval v 2.svět. válce v protihitlerovské koalici.Ano,to je opět šlechtí.Proto si ho svým způsobem vážíme.Ale on sám,v dnešní pozici,by měl pochopit,pro co je zralý a na co ještě může svými schopnostmi stačit.Co takhle diplomatická mise?
Re: Dědek Schwarzenberg se mstí Schwippelovi za pád Topolovy vlády a vyhazuje ho ze Zamini. Vezme si tam Havla?
(Kalous, 6.12.2010 11:44:55)
Odpovědět
Counte, jak to že byla doba šlechty - je nebo znovu začíná. Ministryně zahraničí Evropy je také baronka, my máme více - knížete. A na šlechtu si hrají i špinavci s miliardami v kapse, jsou na tom lépe než zchudlá šlechta s rodokmenem. O tom aktivním boji v protihitlerovské koalici nic nevím - jen to že hlubocká větev byla německá (přišla o majetek i nyní) a orlická větev se nepřihlásila k Němcům a do NSDAP, za to dostala nucenou správu Němců. Ale i to byla odvaha. Na své úkoly je zralý až moc - a plní je vzorně, v tom se mýlíte. Na ty miliardy co má jeho rodina nepotřebuje dělat nějakého obyčejného diplomatického poskoka.
Re: Dědek Schwarzenberg se mstí Schwippelovi za pád Topolovy vlády a vyhazuje ho ze Zamini. Vezme si tam Havla?
(Niky, 6.12.2010 14:08:19)
Odpovědět
Baronem byl i Joachim von Ribentrop!
Re: Dědek Schwarzenberg se mstí Schwippelovi za pád Topolovy vlády a vyhazuje ho ze Zamini. Vezme si tam Havla?
(Stilet, 6.12.2010 14:53:18)
Odpovědět
Ribentrop nebyl žádným baronem. Byl už jako dospělí adoptován šlechticem shodou okolnosti stejného jména. Patrně za peníze. Ribentrop byl nejprve obchodím s vínem. Jeho otec, tedy skutečný otec byl plebejec a nestyděl se zato. Němečtí šlechtici ho mezi sebe nepřijali a dělali si z jeho šlechtictví srandičku.
Re: Dědek Schwarzenberg se mstí Schwippelovi za pád Topolovy vlády a vyhazuje ho ze Zamini. Vezme si tam Havla?
(Niky, 6.12.2010 15:39:14)
Odpovědět
Stilete máte v tom binec. Obchodník se šampanským Ribentrop si vzal za manželku šlechtičnu a vyženil,tak titul baron!
Re: Dědek Schwarzenberg se mstí Schwippelovi za pád Topolovy vlády a vyhazuje ho ze Zamini. Vezme si tam Havla?
(Stilet, 6.12.2010 19:38:36)
Odpovědět
To je mě tedy novina. Ale ten Ribentrop byl stejně sprosté individum, jakým je ten Euroskeptik. B.von Schirach si ze jeho šlechtictví také utahoval. Nejem si už jist ale myslím že to o adopci jsem prábvě četl od Schiracha. Že by si baronka vzala za muže tak sprosté individum? To by tedy musela být už hodně stará zřejmě už dementní a zchudlá baronka. Divím se tomu, že šlechtický titul mohl získat muž. U ženy to to mohlo být. (Snad.)
Re: Dědek Schwarzenberg se mstí Schwippelovi za pád Topolovy vlády a vyhazuje ho ze Zamini. Vezme si tam Havla?
(Sulla, 6.12.2010 20:48:45)
Odpovědět
Švarcikníže by mohl za Franc jozefa zastávat leda nějakou bezvýznamnou funkci, protože to je blb.Císař pán si uměl najít správné lidi.Takový Metternich, na něj Švarcikníže nemá.Metternich ovládal realpolitiku a zachránil Střední Evropu.Mimochodem z Metternichova pojetí rovnováhy sil dělal Kissinger doktorskou práci.
Re: Dědek Schwarzenberg se mstí Schwippelovi za pád Topolovy vlády a vyhazuje ho ze Zamini. Vezme si tam Havla?
(Stilet, 6.12.2010 14:33:03)
Odpovědět
Euroskeptiku, dávejte bacha aby jste si pláčem nevyplavil oči a neoslepl tak nad ztrátou drahého Schwippelova. Byla by to pro ČR nenahraditelná ztráta.
Re: Dědek Schwarzenberg se mstí Schwippelovi za pád Topolovy vlády a vyhazuje ho ze Zamini. Vezme si tam Havla?
(Eman, 6.12.2010 20:59:37)
Odpovědět
Schwippel ať jde klidně makat do civilu,kde je psáno že jednou vstoupit do sněmovny znamená doživotní zajištění.Ovšem naši vrcholoví představitelé jsou ostudou,předsedkyně sněmovny Němcová-knihovnice,předseda senátu Štěch,exkomunista,zámečník,dálkový průmyslovák,odborář,ministr zahraničí Schwarzenberg, stará vysloužilá ,ospalá rakouská kníže nás reprezentuje v zahraničí,materiál na neskutečnou filmovou parodii až k pláči.
Re: Dědek Schwarzenberg se mstí Schwippelovi za pád Topolovy vlády a vyhazuje ho ze Zamini. Vezme si tam Havla?
(Jiří Haringer, 9.12.2010 16:44:22)
Odpovědět
Pokud má ODS za členy své strany taková trdla jako je autor článku tak skončí na smetišti dějin.
Re: Dědek Schwarzenberg se mstí Schwippelovi za pád Topolovy vlády a vyhazuje ho ze Zamini. Vezme si tam Havla?
(Drak, 31.1.2011 20:42:25)
Odpovědět
Euroskeptik = Paulczinski?