reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Vladimír Hučín - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Smrtelné křeče svobody slova v Evropě začínají. Totalitní EU nám to spočítá

Autor: Benjamin Kuras | Publikováno: 13.12.2010 | Rubrika: Kulturní válka
Ilustrace

KLOBÁSAMI ZA SVOBODU

 

Nerad pouhý týden po události sýčkuji, ale 28. listopad 2010 jednou možná budeme slavit jako další z řady „vítězných“ dat ve stále se opakujících náporech totality na svobodu. V ten den totiž začalo ve všech členských státech EU platit na první pohled nezpochybnitelně rozumné a humánní „Rámcové rozhodnutí Rady číslo 2008/913/JHA z 28. listopadu 2008 o boji proti určitým formám a projevům rasismu a xenofobie prostřednictvím trestního zákona.“ Přikazuje všem členským státům „zavádět opatření nutná k zajištění, aby byly učiněny trestnými úmyslné činy, které tvoří podnět k činům namířeným proti skupině osob nebo příslušníku takové skupiny definované odkazem na rasu, barvu nebo národní či etnický původ“.

            Samozřejmě, řekneme si, zákon určitě potřebný a hodný osvícené Evropy. Nebýt tří nenápadných detailů, které jsou v evropském právu novinkou:

Udání takového trestného činu nemusí pocházet od jeho oběti.

Pachatel takového činu nemusí být při jeho spáchání fyzicky přítomen v žalující zemi.

Žalující země může pachatele zatknout v jiné zemi bez žádosti o jeho vydání a odvézt si ho k sobě do vazby a k soudu.

V praktickém důsledku to znamená toto: Kdokoli může kdekoli v EU kohokoli odkudkoli v EU udat za údajný zločin nenávistné mluvy spáchaný kdekoli v EU (a možná i mimo EU). Země, v níž je takové udání podáno, má povinnost na údajného pachatele do kterékoli členské země vyslat zatýkací četu a pachatelova země má povinnost na tomto  zatčení spolupracovat či přinejmenším mu nebránit. Obžalovaný pak může být držen ve vazbě a souzen v zatýkající zemi a hájit se pomocí místních právníků a tlumočníků.

 „Smrtelné křeče svobody slova v Evropě začínají zítra“, řekla den předtím v Kodani na konferenci International Free Press Society Rakušanka Elisabeth Sabaditsch-Wolffová, obžalovaná v Rakousku za přednášku o islámském právu šarijá. Vyslovila obavu, že nový zákon bude použit především na umlčení lidí, jako je ona, nizozemský politik Geert Wilders a podobní varující před sílícím náporem radikálního islámu a zavádění totalitních islámských zákonů šarijá. 

„Máme málo času. Nechceme-li žít pod zákony šarijá a chceme-li si uchránit právo mluvit a publikovat svobodně, musíme je vykonávat teď.“

Zdá se, že Evropa má novou Johanku z Arcu. A začíná se probouzet (jejími slovy) „z ukolébání bohatstvím a příjemnými radovánkami“. V tentýž týden papež vydal knížku, v níž vybízí islám, aby vysvětlil svůj vztah k násilí, míru a rozumu.. V týž den Anglická obranná liga EDL demonstrovala proti zákonům šarijá ve dvou anglických městech s pěti tisíci účastníky a pod poklidným dohledem policie bez vážných výtržností. Nepočítáme-li policejní vyklízení pubů po demonstraci, aby demonstranti dodatečně své muslimské sousedy zbytečně neprovokovali případnou opilostí. Francouzská obranná liga LDF demonstrovala recesí, v níž projevem vlastenectví bylo strkat vepřové klobásky do regálů s islámskými potravinami.

Škoda, že je všechny při tom nenapadá citovat výnos Evropského soudu pro lidská práva z roku 1998, že šariá „porušuje Evropskou konvenci na ochranu lidských práv a základních svobod a principy demokracie”.

 

Vyšlo v MFDnes

 

/titulek EUportal/

reklama
2569 čtenářů | 47 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Smrtelné křeče svobody slova v Evropě začínají. Totalitní EU nám to spočítá
(Dan, 13.12.2010 0:18:09)
Odpovědět
Lukáši

vyzývám tě aby ses choval důstejně a přestal histerickými záchvaty toho žida znesvěcovat největší evropské svátky v roce resp. dobu čekání na ně čili Advent.

Ať si jde pseudožid Kuras kvákat do Izraeli a nechá nás už napokoji, málokdo je na jeho multikulti agresivní projevy dnes zvědaví, snaž se raději sklidnit debatu úměrně době předvánoční a nepublikuj tu alespoň 3 týdny kristovrahovy výkřiky.


Děkuji ti !
Re: Smrtelné křeče svobody slova v Evropě začínají. Totalitní EU nám to spočítá
(Brabec, 13.12.2010 1:57:07)
Odpovědět
Tak Dane - takhle ne ! Autor správně oma jsme tady my a ne nějaký muslimové !
Re: Smrtelné křeče svobody slova v Evropě začínají. Totalitní EU nám to spočítá
(Dan, 13.12.2010 9:44:05)
Odpovědět
Z kulturního hlediska jsme tu doma my, ano my křesťané a evropané a ne nějací muslimové a židé !!!

Nevynechávej jejich sionské bratry z jedné Abrahamovi rodiny z malé asie ze hry, nebo snad ted doma slavíš Chanuku a podřezáváš před dětmi zvířata v kašrut obřadu ???
Re: Smrtelné křeče svobody slova v Evropě začínají. Totalitní EU nám to spočítá
(orel, 13.12.2010 13:23:58)
Odpovědět
Co já vím, Benjamin Kuras je Čech a Moravan, co konvertoval k judaismu (blízkovýchodního původu). Vy jste Čech a Moravan, jehož předkové konvertovali ke křesťanství (blízkovýchodního původu).
Re: Smrtelné křeče svobody slova v Evropě začínají. Totalitní EU nám to spočítá
(Dan, 13.12.2010 18:56:36)
Odpovědět
tím hůř je to falešný žid, přeběhlík co zradil Ježíše, o jakých mých předcích to hovořiš ??

13 generací dozadu jsme křestané katolíci, kteří mí předkové konvertovali, co to plácáš ??

Můžeš je jmenovat ??
Re: Smrtelné křeče svobody slova v Evropě začínají. Totalitní EU nám to spočítá
(orel, 13.12.2010 21:24:44)
Odpovědět
Co já vím, původním náboženstvím Slovanů a Evropanů vůbec bylo pohanství. Takže Vaši předkové asi před 1100 lety konvertovali od pohanství ke křesťanství. To jsem měl na mysli.
Re: Smrtelné křeče svobody slova v Evropě začínají. Totalitní EU nám to spočítá
(Dan, 13.12.2010 21:09:51)
Odpovědět
Na blízkém východě žádené křestanství nevzniklo, vzniklo stejně jako nový zákon v Evropě, na blízkém východě kde žido-křestanská skupina sv. Petra neuspěla nikdy křestanství nebylo.
Na blízkém východě se narodil a byl židy zlikvidován jenom spasitel, jehož církev bylo v praxi založena až v Evropě a proto se jmenuje řecká a římská má sídlo ve Vatikánu a v Petrohradě, symbolem je kříž - římský a evropský znak.

nový testament byl sepsán a seřazen ve starořečtině a latině později přeložen do hebrejštiny.
Re: Smrtelné křeče svobody slova v Evropě začínají. Totalitní EU nám to spočítá
(richard, 13.12.2010 22:47:33)
Odpovědět
křestanství začalo po Ježíšově zmrtvých vstání takto: ježíš řekl, neodcházejte s Jeruzaléma ale očekávejte až budete oblečeni mocí z výsosti. Po letnicích žid Petr začal kázat a obrátilo se cca 3 000 lidí naráz později dalších 5 000 a potom to pokračovalo.
4čtu židovsko-křesťanskou knihu, kterí se skládá s Nového a Starého zákona
(richard, 13.12.2010 12:09:10)
Odpovědět
Dan je odporný antisemita. Ježíš kristus žid narozený s panny židovky je smasitelem světa, tedy i můj. Apoštol Pavel žid, apoštol Petr žid je můj oblíbený autor epištol které já rád čtu. Bible sama říká spasení j eze židů. Kéž tě Dane Bůh Abrahamův, Jákobův a Izákův, ten který poslal svého jediného syna Ježíše Krista , kéž ti otevře tvé zaslepené oči. Ty jsi pseudokřesťan plný nenávisti.
Re: 4čtu židovsko-křesťanskou knihu, kterí se skládá s Nového a Starého zákona
(Dan, 13.12.2010 18:58:25)
Odpovědět
ten bůch co jeho syna nechali židé zlikvidovat, ti židé co je Kristus nazývá syny ďáblovi ??


Děkuji za odpověď :-)
Re: 4čtu židovsko-křesťanskou knihu, kterí se skládá s Nového a Starého zákona
(Koumes, 13.12.2010 21:42:27)
Odpovědět
židé jsou prokleti, i jejich vlastní b-h je mnohokrát proklel ve starém zákoně ba i jim sliboval vyhlazení
Izrael je stále vyvolený Boží národ
(richard, 13.12.2010 22:45:17)
Odpovědět
Epištola Svat.Pavla římanům:
1. Protož pravím: Zdali jest Bůh zavrhl lid svůj? Nikoli; nebo i já Izraelský jsem, z semene Abrahamova, z pokolení Beniaminova.
2. Nezavrhlť jest Bůh lidu svého, kterýž předzvěděl.
Ano ten Bůh /né Bůch/ který zaslíbil, že Izrael na konci věků dojde spásy. Ten Bůh, který řekl, že kdo se otírá o jeho lid /rozuměj židy/ se dotýká jeho oka. Za nenávist k židům, tě Bůh povede k zodpovědnosti. Měl bys začít číst celou Bibli /starý i nový zákon/ velmi důkladně. Nový zákon je plný citací zákona starého, Vždyť i desatero přikázání dal Bůh Mojžíšovi a Ježíš kristus se na něj odvolává.
Omlouvám se za překlepy a posílám znovu
(richard, 13.12.2010 12:10:29)
Odpovědět
Dan je odporný antisemita. Ježíš Kristus žid narozený z panny židovky je Spasitelem světa, tedy i můj. Apoštol Pavel žid, apoštol Petr žid je můj oblíbený autor epištol které já rád čtu. Bible sama říká spasení je ze židů. Kéž tě Dane Bůh Abrahamův, Jákobův a Izákův, ten který poslal svého jediného syna Ježíše Krista , kéž ti otevře tvé zaslepené oči. Ty jsi pseudokřesťan plný nenávisti.
Re: Omlouvám se za překlepy a posílám znovu
(Merlin, 13.12.2010 16:53:28)
Odpovědět
Ale houby, Dan je obycejny cocot...
Re: Omlouvám se za překlepy a posílám znovu
(ThujaGarden, 13.12.2010 20:16:48)
Odpovědět
DAN není...,cocot. DAN je..., cur-k.
Re: Omlouvám se za překlepy a posílám znovu
(Gille, 13.12.2010 21:12:21)
Odpovědět
když není co dodat tak drž hubu puberťáku, nebo ti přez ni někdo dá výchovnou bombu
Re: Omlouvám se za překlepy a posílám znovu
(ThujaGarden, 13.12.2010 21:56:05)
Odpovědět
Je co dodat...,seš taky cocot. Gille.
Re: Omlouvám se za překlepy a posílám znovu
(Olin, 13.12.2010 20:00:27)
Odpovědět
správně řekls kdo byl a z koho se narodil, ale už neřekls Béé kdo ho nechal umučit a proč, je to polovičatá pravda, pokud mluvíme o židech, pak nemluvíme o spasiteli ale o těch jež ho zradili coby lid a národ.
Ano, byli mezu nimi vyjímky a ty jak známo potvrzují pravidlo.

Dan má recht !
Oline neznáš Bibli. Ježíš řekl mám svůj život ve své moci a přišel jsem abych ho položil. Skrze kříž je spása. Ježíš věděl co dělá a až do konce měl svůj život plně pod kontrolou. Vždyť ve starém zákoně je spousta proroctví, že Mesiáš přijde aby se obětoval a že bude ukřižován. Jeho smrt si přála náboženská elita Izraele farizejové a zákoníci, druhá půlka mu naslouchala a přijali jeho mesiáštví a následovali jej. Nazývat židy kristovrahy je ptákovina. Nejsou o nic větší hříšníci než ty oline. A spasení potřebuje každý i Dan antisemita potřebuje spasení od muže jež je Jehošua ha mašíach, neboli Ježíš spasitel a mesiáš
Re: Smrtelné křeče svobody slova v Evropě začínají. Totalitní EU nám to spočítá
(Monýr, 13.12.2010 14:56:57)
Odpovědět
Dan má pravdu. Toto "Rámcové rozhodnutí", je vyhlášeno na ochranu židů, ale pan Kuras se ve svém článku, jsa žid, snaží celý problém ukrýt, za muslimy. Všechna opatření, chránící např. cikány, má stejný důvod. Za menšiny, skupiny osob a různé xenofobie, se schovávají židé, kteří tyto zhovadilosti zasévají, přes své věrné přisluhovače a v politice etablované soukmenovce do právního řádu EU a jejích členských států. Je to zjevná snaha, ovládnout EU, stejně, jako ovládají USA.
Re: Smrtelné křeče svobody slova v Evropě začínají. Totalitní EU nám to spočítá
(richard, 13.12.2010 15:38:40)
Odpovědět
Monýre i kdyby měl pravdu jeho antisemitismus a nenávist je známá. ostatně, že je EU nové RVHP dnes ví i malé děti.
Re: Smrtelné křeče svobody slova v Evropě začínají. Totalitní EU nám to spočítá
(Bohumil Ateista, 13.12.2010 16:01:07)
Odpovědět
V RVHP nebyl volný pohyb osob. :-)
Re: Smrtelné křeče svobody slova v Evropě začínají. Totalitní EU nám to spočítá
(Frigo, 13.12.2010 19:01:07)
Odpovědět
Nymslím si že Dan někdo napsal že židy nenávidí, jenom citoval Krista.. viz. ty ďáblovi děti, tedy kristův projev nenávisti vůči židům a s tím se dá těžko polemizovat že :)
Myslím že Dan má pravdu, ale vám se to nehodí do krámu, kdo kritizuje židy je nacista a antisemit.. dost úchylný pohled na věc..
Re: Smrtelné křeče svobody slova v Evropě začínají. Totalitní EU nám to spočítá
(Heron, 13.12.2010 19:57:59)
Odpovědět
Také souhlasím s danem, je to jeden z mála lidí který se tu nebojí popsat realitu.
Re: Smrtelné křeče svobody slova v Evropě začínají. Totalitní EU nám to spočítá
(ThujaGarden, 13.12.2010 20:20:10)
Odpovědět
ANO DANE...,máš pravdu...,starý preserva--ve.
Re: Smrtelné křeče svobody slova v Evropě začínají. Totalitní EU nám to spočítá
(Dan, 13.12.2010 21:14:14)
Odpovědět
"Kdo goje okrade, obzvláště pak křesťana, ten bude u boha ještě oblíbenějším a vše simůže nechat.."

Tanach kniha Erbut
Re: Smrtelné křeče svobody slova v Evropě začínají. Totalitní EU nám to spočítá
(richard, 13.12.2010 22:01:10)
Odpovědět
Nepokradeš, nebudeš dychtit po majetku druhého to je v Bibli.
Re: Smrtelné křeče svobody slova v Evropě začínají. Totalitní EU nám to spočítá
(Ragga, 13.12.2010 22:10:30)
Odpovědět
Jsi tak neskutečně hloupý Dane, až je mi tě líto.( i desetileté děti, jsou schopné naslouchat argumentům). Prokaž EU službu - už nepiš, nikdy a nikam.
Všem rádoby křes´tanům, kteří jsou líní číst bibli
(richard, 13.12.2010 22:37:04)
Odpovědět
Evangelium podle Jana 5.kap.46.Ježíš Kristus říká.. Nebo kdybyste věřili Mojžíšovi, věřili byste i mně; neboť on o mně psal.
47. Ale poněvadž jeho Písmům nevěříte, i kterak slovům mým uvěříte? Pán ježíš se odvolává na Mojžíše ? Kdo byl Mojžíš , Vůdce Izraele po vyjití z egyptského otroctví. to je ten Danem nenáviděný pouštní lid o kterém Bůh říká, že je jeho vyvoleným národem.
Re: Smrtelné křeče svobody slova v Evropě začínají. Totalitní EU nám to spočítá
(Zappa, 14.12.2010 7:31:06)
Odpovědět
Jak ten šašek Dan mohl dělat v Londýně manažera 300 lidem, nechápu. Tento chlapík nemá o podnikání páru, je poměrně hloupý a je to ten typ podnikatelů, co měli úspěch těsně po sametovce.
Pak jak přišli normální tržní podmínky, tito troubové jako je Dan, museli z trhu zmizet, protože jako rychlokvašky nemohli dlouhodobě obstát.
Teď tu skuhrají a naříkají, lidská blbost je bohužel věčná.
verš z proroka Izajáše (40:1-2):

„Potěšte, potěšte můj lid, praví váš Bůh. Mluvte k srdci Jeruzaléma, provolejte k němu: Čas jeho služby se naplnil, odpykal si své provinění. Vždyť z ruky Hospodinovy přijal dvojnásobně za všechny své hříchy."

22. kapitole Jeremjáš upřesňuje

Za těch dnů dojde Juda spásy a Jeruzalém bude bydlet v bezpečí. To je jméno, kterým ho budou nazývat: „Hospodin je naše spravedlnost.

A varování Danovi a všem antisemitům
„I řekl Hospodin Abramovi: "Odejdi ze své země, ze svého rodiště a z domu svého otce do země, kterou ti ukážu. Učiním tě velkým národem, požehnám tě, velké učiním tvé jméno. Staň se požehnáním! Požehnám těm, kdo žehnají tobě, prokleji ty, kdo ti zlořečí. V tobě dojdou požehnání veškeré čeledi země."“ (Genesis 12:1-3)

Evangelium 5.kap.46. Nebo kdybyste věřili Mojžíšovi, věřili byste i mně; neboť on o mně psal.
47. Ale poněvadž jeho Písmům nevěříte, i kterak slovům mým uvěříte?
Bůh miluje Izrael
(richard, 13.12.2010 22:40:39)
Odpovědět
Epištola Svat.Pavla římanům:
1. Protož pravím: Zdali jest Bůh zavrhl lid svůj? Nikoli; nebo i já Izraelský jsem, z semene Abrahamova, z pokolení Beniaminova.
2. Nezavrhlť jest Bůh lidu svého, kterýž předzvěděl. Zdali nevíte, co Písmo praví o Eliášovi? Kterak se modlí Bohu proti lidu Izraelskému řka:
3. Pane, proroky tvé zmordovali a oltáře tvé rozkopali, já pak zůstal jsem sám, a i méť duše hledají.
4. Ale co jemu dí odpověd Boží? Pozůstavil jsem sobě sedm tisíců mužů, kteříž neskláněli kolen před Bálem.
5. Takť i nyní ostatkové podle vyvolení jdoucího z pouhé milosti Boží zůstali,
6. A poněvadž z milosti, tedy ne z skutků, sic jinak milost již by nebyla milost. Pakli z skutků, tedy již není milost, jinak skutek nebyl by skutek.
7. Což tedy? Čeho hledá Izrael, toho jest nedošel, ale vyvolení došli toho, jiní pak zatvrzeni jsou,
8. (Jakož psáno jest: Dal jim Bůh ducha zkormoucení, oči, aby neviděli, a uši, aby neslyšeli,) až do dnešního dne.
9. A David dí: Budiž jim stůl jejich osidlem a pastmi a pohoršením i spravedlivým odplacením.
10. Zatmětež se oči jejich, ať nevidí, a hřbet jejich vždycky shýbej.
11. A z toho pravím: Tak-liž jsou pak Židé klesli, aby docela padli? Nikoli, ale jejich klesnutím spasení přiblížilo se pohanům, aby je tak Bůh k závidění přivedl.
12. A poněvadž pak jejich pád jest bohatství světa a zmenšení jejich jest bohatství pohanů, čím více plnost jich?
13. Vámť zajisté pravím pohanům, jelikož jsem já apoštol pohanský, přisluhování mé oslavuji,
14. Zda bych jak k závidění vzbuditi mohl ty, jenž jsou tělo mé, a k spasení přivésti aspoň některé z nich.
15. Nebo kdyžť zavržení jich jest smíření světa, co pak bude zase jich přijetí, než život z mrtvých?
16. Poněvadž prvotiny svaté jsou, takéť svaté jest i těsto; a jest-liť kořen svatý, tedy i ratolesti.
17. Žeť jsou pak některé ratolesti vylomeny, a ty, byv planou olivou, vštípen jsi místo nich a učiněn jsi účastník kořene i tučnosti olivy.
18. Proto ty se nechlub proti ratolestem. Pakli se chlubíš, věz, že ne ty kořen neseš, ale kořen tebe.
19. Pakli díš: Vylomeny jsou ratolesti, abych já byl vštípen,
20. Dobře pravíš. Pro nevěru vylomeny jsou, ale ty věrou stojíš. Nebudiž vysokomyslný, ale boj se.
21. Nebo poněvadž Bůh ratolestem přirozeným neodpustil, věz, žeť by ani tobě neodpustil.
22. A protož viz dobrotivost i zuřivost Boží. K těm zajisté, kteříž padli, zuřivost, ale k tobě dobrotivost, ač budeš-li trvati v dobrotě. Sic jinak i ty vyťat budeš.
23. Ano i oni, jestliže nezůstanou v nevěře, zase vštípeni budou. Mocenť jest zajisté Bůh zase vštípiti je.
24. Nebo poněvadž ty vyťat jsi z přirozené plané olivy a proti přirození vštípen jsi v dobrou olivu, čím více pak ti, kteříž podle přirození jsou z dobré olivy, vštípeni budou v svou vlastní olivu.
25. Neboť nechci, bratří, abyste nevěděli tohoto tajemství, (abyste nebyli sami u sebe moudří,) že zatvrdilost tato zčástky přihodila se Izraelovi, dokudž by nevešla plnost pohanů.
26. A takť všecken Izrael spasen bude, jakož psáno jest: Přijde z Siona vysvoboditel a odvrátíť bezbožnosti od Jákoba.
27. A tatoť bude smlouva má s nimi, když shladím hříchy jejich.
28. A tak s strany evangelium jsouť nepřátelé pro vás, ale podle vyvolení jsou milí pro otce svaté.
29. Darů zajisté svých a povolání Bůh nelituje.
30. Nebo jakož i vy někdy jste nebyli poslušni Boha, ale nyní milosrdenství jste došli pro jejich nevěru,
31. Tak i oni nyní neuposlechli, aby pro učiněné vám milosrdenství i oni také milosrdenství dosáhli.
32. Zavřel zajisté Bůh všecky v nevěře, aby se nade všemi smiloval.
33. Ó hlubokosti bohatství i moudrosti i umění Božího! Jak jsou nezpytatelní soudové jeho a nevystižitelné cesty jeho!
34. Nebo kdo jest poznal mysl Páně? Aneb kdo jemu radil?
35. Nebo kdo prve dal jemu, a budeť mu odplaceno?
36. Nebo z něho a skrze něho a v něm jsou všecky věci, jemuž sláva na věky. Amen.
Re: Bůh miluje Izrael
(richard, 13.12.2010 22:43:37)
Odpovědět
Všem kteří milují Pána Ježíše, Bibli a žehnají židům, není to úžasné zaslíbení pro Izrael ?

psáno jest: Přijde z Siona vysvoboditel a odvrátíť bezbožnosti od Jákoba.
27. A tatoť bude smlouva má s nimi, když shladím hříchy jejich.
28. A tak s strany evangelium jsouť nepřátelé pro vás, ale podle vyvolení jsou milí pro otce svaté.
Re: Bůh miluje Izrael
(richard, 13.12.2010 22:59:38)
Odpovědět
* Avšak ne že by Boží slovo selhalo. Neboť ne všichni, kdo pocházejí z Izraele, jsou Izrael. Také ne proto, že jsou símě Abrahamovo, jsou všichni jeho dětmi, ale: „Tvé símě bude povoláno v Izákovi." To jest: Božími dětmi nejsou děti těla, ale za símě se počítají děti zaslíbení. (Římanům 9:6-8)
* Není totiž rozdílu mezi Židem a Řekem, neboť tentýž Pán všech je bohatý ke všem, kdo ho vzývají. Neboť „každý, kdo by vzýval jméno Pána, bude spasen." (Římanům 10:12-13)
Bible je starý a Nový zákon
(richard, 13.12.2010 23:01:26)
Odpovědět
Epištola Svatého pavla židům:
1) Mnohokrát a mnohými způsoby mluvíval Bůh k otcům ústy proroků;/proroci starého zákona/
2)v tomto posledním čase k nám promluvil ve svém Synu, jehož ustanovil dědicem všeho a skrze něhož stvořil i věky.
Dan je hebrejské jméno
(richard, 13.12.2010 23:04:33)
Odpovědět
Dane a tvoje jméno je hebrejské dán znamená "rozsoudil", přeneseně "soudce. Takže jsi nositelem židovského jména. Nakonec jeden z kmene izraele se jmenoval Dan. Doufám, že s tím teď nebudeš mít problém
Re: Dan je hebrejské jméno
(romanH, 13.12.2010 23:11:35)
Odpovědět
:))) , takova krestanska familie a davaji detem zidovska jmena..
Re: Dan je hebrejské jméno
(ThujaGarden, 14.12.2010 6:10:39)
Odpovědět
DAN...,je žid...,nebo křesťan...,který konvertoval v Brně...,na islám. A věrně slouží novým pánům..!!
Re: Bible je starý a Nový zákon
(romanH, 13.12.2010 23:08:32)
Odpovědět
Koukam, ze jste se poradne odvazal. Jen se trochu bojim, ze katolici neberou bibli tak vazne jako evangelici, takze pro ne nejake biblicke verse nebudou dostatecnym dukazem.
Re: Bible je starý a Nový zákon
(richard, 13.12.2010 23:14:00)
Odpovědět
To máte pravdu že s autoritou Bible to bude asi všelijaké
Bůh staré a nové smlouvy je tentýž
(richard, 13.12.2010 23:18:53)
Odpovědět
Dan to stejně nebude brát. Ale Bible říká : víra je ze slyšení a slyšení skrze slovo Boží. jinými slovy to co je pro Boha přijatelná, správnou, biblickou víra, se nutně musí opírat jen a pouze o Slovo Boží, respektivě o výroky Boží, které nám dal ve staré a nové smlouvě. Jedna bez druhé ztrácí smysl. Nová smlouva je vyvrcholením a naplněním starozákonních slibů, které Bůh dal skrze proroky. Dále starozákonní Bůh je tentýž jako Bůh nové smlouvy, nemůže být ani řeč, že by židé měli jiného Boha. Vždyť Bůh Izraele poslal svého syna Ježíše aby spasil svět /židy i pohany/
Re: Bůh staré a nové smlouvy je tentýž
(romanH, 13.12.2010 23:23:54)
Odpovědět
Ja nepotrebuju presvedcovat, ale dik.
Re: Bůh staré a nové smlouvy je tentýž
(richard, 14.12.2010 8:37:43)
Odpovědět
Já vím to také nebylo pro vás zdá se mi, že máte jasno
Re: Bible je starý a Nový zákon
(Ragga, 14.12.2010 0:44:59)
Odpovědět
Rozvádíte vše do detailu, napište mi něco ke jménu Tobiáš. Dík.
Jméno Tobiáš
(richard, 14.12.2010 8:41:55)
Odpovědět
Význam jména Tobias

Jméno TOBIÁŠ znamená Bůh je dobrotivý; mým dobrem je Bůh.
Re: Smrtelné křeče svobody slova v Evropě začínají. Totalitní EU nám to spočítá
(wladislaw, 14.12.2010 9:48:43)
Odpovědět
Každá kultura se vyvíjela samostatně podle podmínek daných k životu určité skupině obyvatel na planetě.Proto je jakákoliv kultura nepřenosná do jiného prostředí .
Jestli-že se začne jedna kultura přesouvat jinam , do nového prostředí , ať už z jakýchkoliv důvodů , musí nutně začít působit jedna ze tří variant :
1.- nová kultura je slabá z jakýchkoliv důvodů a v novém prostředí zanikne
/ například Ekymáci ve střední Evropě nebo Africe by těžko prosadili svoje zvyky a tradice /
2.- nová kultura prolne , smísí se s kulturou původní a vytvoří více či méně životaschopný hybrid
/ například křesťanství na Velikonočních ostrovech , Africe , Amazonii... /
3.- nová kultura postupně upevňuje v novém prostředí ,zprvu nenápadně a
nenásilnou formou , svoje pozice a v určitém okamžiku vyvolá krizi , která vyústí násilným vymýcením kultury původní / například v minulosti vyhlazení původních obyvatel Ameriky , Astrálie , války v Africe , Indii ... /
.... no a v budoucnosti ???
Pokud budeme slabí a svou slabost nazývat tolerancí , shovívavostí , pochopením
a podobně , tak nás tedy čeká nástup nějaké nové kultury , která se v současné
době pomalu ,ale jistě rozpíná, zapouští nenápadně svoje kořeny , aby v pravý
okamžik mohla tu starou a slabou původní kulturu nahradit .
Na závěr si dovolím své osobní doporučení :
- nechme všechna společenství na světě aby se vyvíjela podle svých možností a schopností v místech , kde odpradávna žili ,včetně Evropanů .Je-li jim souzeno zaniknout - má to tak být.Je-li jim souzeno přežít a rozvíjet se - má to tak být .
Když to přeženu tak nenuťme Indiány jezdit v džípech a poslouchat televizi , nenuťme Eskymáky jezdit na motorových skůtrech a střílet puškama teleně , nenuťme Afričany pít
Coca colu a kupovat nesmysly . Oni ve svém původním způsobu života byli bohatší než my
Evropané .To jen nám se zdálo, že trpí nouzí protože nepoužívají naše věci.
Oni nic Evropského nepotřebovali , my jsme jim to vnutili a teď jsme překvapeni, že si pro to přišli . Dobrá , když už jsme tu chybu udělali a naučili evropské věci používat , tak je nyní musíme také naučit našemu způsobu života . A to se vším co k tomu patří . Jinak ......