reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Smrt ve středu
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Fašistické USA chtějí regulovat i záhonky rajčat na zahrádkách. Farmáři budou vězněni

Autor: odjinud | Publikováno: 12.12.2010 | Rubrika: Svět
Ilustrace

Návrh zákona senátu S 510, Zákon o modernizaci bezpečnosti potravin, je nazýván „nejnebezpečnějším návrhem zákona v historii Spojených států amerických.“ Zaručil by vládě USA novou moc nad právem veřejnosti pěstovat, prodávat a převážet jakékoli potraviny. To by dalo Velkému bratru pravomoc regulovat záhonky rajčat na vaší zahrádce.

Zaručilo by jim to pravomoc zatknout a uvěznit lidi prodávající okurky na farmářských trzích. Kriminalizovalo by to převážení organických produktů, pokud by se neřídilo autoritářskými pravidly federální vlády.

"Zákon se stane nejofenzívnější pravomocí proti pěstování, obchodu a spotřeby potraviny a zemědělských produktů dle vlastního výběru. Bude neústavní a odporuje přírodním zákonům, nebo chcete-li, boží vůli.“ – Dr. Shiv Chopra, kanadský ochránce přirozeného zdraví.

Tento tyranský zákon staví veškerou produkci potravin (ano, i to, co si vypěstujete ve své zahrádce) pod pravomoc Ministerstva pro domácí bezpečnost. Přesně ti samí lidé, co provozují Agenturu bezpečnosti leteckého provozu, scannery nahého těla a ohmatávací programy cestujících.

Tento zákon by také dal americké vládě moc zatknout každého drobného pěstitele jako „zločince“ (pašeráka) pouze za to, že pěstuje salát a prodává ho na místním farmářském trhu.

Rovněž prodává americkou suverenitu v zásobování potravinami tím, že se podrobuje pravomoci jak WTO (Světová obchodní organizace), tak dokumentu Codex Alimentarius.

Zákon by kriminalizoval uchovávání semen http://foodfreedom.wordpress.com/2009/06/13/seeds-how-to-criminalize-them/, čímž by drobné pěstitele, kteří si schovávají svou rodinnou sadbu, obrátil ve zločince. Toto zjevně slouží k tomu, aby korporace jako Monsanto získaly monopol nad semeny.

Zákon by způsobil absurdní úřednické zatížení, které by bránilo v obchodu malým producentům potravin, a to by mělo za následek, že široké dodávky potravin by se přesunuly k velkým multinárodním korporacím.

Přečtěte si prosím více o tomto nebezpečném zákonu zde:

http://foodfreedom.wordpress.com/2009/06/13/seeds-how-to-criminalize-them/

Sledujte toto vynikající video na NaturalNews.TV, kde je zákon S 510 vysvětlen podrobněji.

http://naturalnews.tv/v.asp?v=9209B7B02D4A5A8EA8B71038D6C18D26
 

Zdroj: Orgo-net.blogspot.com

reklama
2436 čtenářů | 31 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Fašistické USA chtějí regulovat i záhonky rajčat na zahrádkách. Farmáři budou vězněni
(Neocon, 12.12.2010 1:56:26)
Odpovědět
Je to tam napsano v odkaze, ze zakon neprosel!
A EU vydupala s Monsantem USA a schovava si sva semena vsech dulezitych spotrebnich druhu rostlinarske vyroby v Norsku. Je to z duvodu kalamity jako stret z velkym meteorem , kdy prach vyhozeny do ovzdusi a tim nedostatek slunecniho zareni a s tim spojeny pokles teplot muze znicit svetovou urodu i na dele nez rok! Miliardy semen v jejich bance vydrzi az
10 000 let.

http://articles.cnn.com/2008-02-26/world/norway.seeds_1_seed-bank-cary-fowler-global-crop-diversity-trust?_s=PM:WORLD

Ja kdysi davno kdyz jsem chodil do skoly, tak nam v biologii ucitel vypravel , ze rusky vedec Mitchurin vypestitoval viceklasou psenici. Takze ten Monsanto je trochu pozadu!

Na druhou stranu, vsechny potraviny a rostliny jsou vylepsene krizenim, pouze Monsanto dlouho trvajici proces krizeni urychluje zasahem do DNA.
U nas prodej zeleniny a ovoce reguluje fasisticke mesto, ktere stanovilo, ze zahradkari si sve vypjestky a prebytky mohou prodavat kazdou sobotu na parkovisti mestske knihovny od 8AM do 5PM! "j" jsem pridal zni to lepe.
Re: Fašistické USA chtějí regulovat i záhonky rajčat na zahrádkách. Farmáři budou vězněni
(Stilete, 12.12.2010 14:30:54)
Odpovědět
Neocone, ten autor je fanatický a zuřivý demokrat, proto v úvodu svého brsnění umístnil portret jednoho zvláště velkého vrahounského prasete Che !
Re: Fašistické USA chtějí regulovat i záhonky rajčat na zahrádkách. Farmáři budou vězněni
(Kalous, 12.12.2010 21:56:30)
Odpovědět
Stilete, Che je celosvětový hrdina,na tričkách ho má kdekdo, kdyby nebyl s podporou Američanů zavražděn v Bolívii - tak z něho byl nový moderní jihoamerický Bolívar, osvoboditel.
Re: Fašistické USA chtějí regulovat i záhonky rajčat na zahrádkách. Farmáři budou vězněni
(richard2, 12.12.2010 9:04:56)
Odpovědět
"...fašistické USA..." - jak vystřiženo z Rudého Práva 70. a80.let, soudruhu:o)))))

P:S: Ještě ti tam chybí fašistický Vatikán a fašistický Israel, aby ta trojice marxismem-leninismem vědecky dokázaných strašidel byla pohromadě:o)))
Re: Fašistické USA chtějí regulovat i záhonky rajčat na zahrádkách. Farmáři budou vězněni
(Stilet, 12.12.2010 11:58:56)
Odpovědět
Ono se tady na tomto portále oběvují takové sviňárny, jaké by sand ani v Haló Novinách se styděli otisknout. Proto se autor podepsal "odjinud".
Tedy ten Název "Fašistické USA" , to je tedy síla. Jsouli USA fašistické co potom musí být státy Europské především ČR a ČSR od svého vzniku, Asijské, Latinsko Americké i Africké? Co to musí být za idiota který sesmolil něco takového?
Re: Fašistické USA chtějí regulovat i záhonky rajčat na zahrádkách. Farmáři budou vězněni
(Kalous, 12.12.2010 22:00:42)
Odpovědět
No jo - když vy se jak fašistické Německo často chováte - nerespektování mezinárodních smluv, napadaní cizích států bez vyhlášení války, lži, porušování válečných konvencí, tajné mučírny, mučení vězňů bez soudů, válečné zločiny. Stilete - vem už konečně rozum do hrsti.
Re: Fašistické USA chtějí regulovat i záhonky rajčat na zahrádkách. Farmáři budou vězněni
(Josef, 12.12.2010 9:21:05)
Odpovědět
Posledni zminku o zakone jsem nasel z druheho prosince, kde se pise, ze zakon byl vracen jako protiustavni. A republikani pod tlakem clenu Tea Party slibuji, ze zadny zakon neprojde senatem, dokud neprodlouzi danove ulevy nastavene prezidentem Bushem z r. 2001, ktere byly odhlasovane na platnost deseti let. V lednu nastupuje novy kongres, posileny o 63 clenu Tea Party a i nektere zakony vytvorene soucasnym socialistickym rezimem budou ruseny.

http://www.examiner.com/healthy-food-in-new-york/update-food-safety-bill-s510-may-be-a-dead-issue
Re: Fašistické USA chtějí regulovat i záhonky rajčat na zahrádkách. Farmáři budou vězněni
(Frank, 12.12.2010 10:17:21)
Odpovědět
tea party jsou jen další várka neocons, tj.jedna ruka s monsantem a spol
Re: Fašistické USA chtějí regulovat i záhonky rajčat na zahrádkách. Farmáři budou vězněni
(Stilet, 12.12.2010 16:01:46)
Odpovědět
Soudruhu Franku, dej si pár pořádných přestlamáku. Starej se radějí a řádné vybírání stranických příspěvku své kompartaje.
Re: Fašistické USA chtějí regulovat i záhonky rajčat na zahrádkách. Farmáři budou vězněni
(Frank, 12.12.2010 16:33:38)
Odpovědět
tea party založili sionističtí bratři miliardáři kochové a do čela dosadili slabomyslnou fanatickou sionistku palinovou , co to znamená pochopí i člověk mdlejšího rozumu
Re: Fašistické USA chtějí regulovat i záhonky rajčat na zahrádkách. Farmáři budou vězněni
(Kalous, 12.12.2010 22:04:35)
Odpovědět
Souhlas Franku. Pallinová je na nižší intelektuální a vzdělanostní úrovni než u nás dítě základní školy. Tvrdí že svět byl stvořen před 6 tisíci lety Stvořitelem, plete si severní a jižní Koreu ...
Re: Fašistické USA chtějí regulovat i záhonky rajčat na zahrádkách. Farmáři budou vězněni
(Neocon, 12.12.2010 23:11:50)
Odpovědět
Sarah Palinova jiz letos vydelala 12 milionu $$ a je proti zakazu pestovat rajčata!
Re: Fašistické USA chtějí regulovat i záhonky rajčat na zahrádkách. Farmáři budou vězněni
(Kalous, 13.12.2010 8:34:44)
Odpovědět
Hloupý dává, ještě hloupější nebere.
Re: Fašistické USA chtějí regulovat i záhonky rajčat na zahrádkách. Farmáři budou vězněni
(Felix, 12.12.2010 11:16:08)
Odpovědět
USA bývaly dobrou zemí. Pak však zednáři spískali bostonské pití čaje, lidi jim na to skočili - a od té doby se to tam veze s výkyvy pořád k horšímu. Je to zednářský stát, kde je sice také mnoho jaksi věřících v Ježíše Krista, kde je i mnoho katolíků, ale ... Podobá se to rodině, z níž vzešla Charlotta Masaříková. Každé dítě jiné víry. Prostě americký bor..l. Pokud jde o Tea party, navazují na to nejhorší v americké historii - na zednářské pití čaje. I když třeba Palinová jaksi věří v Ježíše Krista a pod. Z Ameriky může vzejít náhodně něco dobrého - a náhodně i dost dobrého vzešlo - ale je toho stále míň. Protože základ je shnilý.
Re: Fašistické USA chtějí regulovat i záhonky rajčat na zahrádkách. Farmáři budou vězněni
(Stilet, 12.12.2010 12:04:29)
Odpovědět
Tedy Felix, vy ste tomu také dal zahulit. To je hodně zajimavé, že do těch fašistických USA se snaží tolik imigrantu i ilegálně dostat a žádný nechce zpět domu do své tak svobdné země. Opravdu strašná země ty USA!
Re: Fašistické USA chtějí regulovat i záhonky rajčat na zahrádkách. Farmáři budou vězněni
(Tapuach, 12.12.2010 12:12:13)
Odpovědět
jasně,každý nadává na USA ,pálí americkou vlajku a kritizuje,ale jak mu teče do bot,už tam hledá azyl !
Jestli jim tak vadí Amerika,pokrytcům,atˇ nejezdí do ní,ale hledají ůtotiště na Kubě,Korei,Vietnamu a Rusku.
Ale to se nestane..,
Re: Fašistické USA chtějí regulovat i záhonky rajčat na zahrádkách. Farmáři budou vězněni
(Felix, 12.12.2010 14:13:35)
Odpovědět
Kde jsem pane psal o fašismu v USA? Kde jsem psal o pálení US vlajky (následující komentář)? A to, že se do USA každý chce dostat je pravda. Je to země, kde si asi každý může ze všech zemí dělat nejvíc, co chce? Asi jako v bor..lu.
Re: Fašistické USA chtějí regulovat i záhonky rajčat na zahrádkách. Farmáři budou vězněni
(Stilet, 12.12.2010 14:37:39)
Odpovědět
Zajisté že jste nepsal o fašismu v USA, ale jen pod tím článkem a také na USA vrháte své antiami chrchle. Zřejmě vycházíte z naprosté neznalosti. To o čem jste napsal, jsou jen vaše fantazie. Nehledejte pořád své teorie o spiknutí Židu či Zednářu. Prostě život v USA je rozmanitý a mnhotvárný. Nepochybně nevíte nic o Zednářích ani o Židech. Rozhodně nemají takový gigantický vliv jak vy v ČR věříte.
Re: Fašistické USA chtějí regulovat i záhonky rajčat na zahrádkách. Farmáři budou vězněni
(Stilet, 12.12.2010 14:19:28)
Odpovědět
Opravdu příšerně fašistická země to USA. Je to země kde neexistují občanské průkazy, kde nikdo nikde nepřihlašuje k pobytu. Kde žádný úřad se nezajimá o o tom kde kdo pracuje. Kde si každý bezúhoný člověk může koupit střelnou zbraň, jen podepíše dotazník, že nebyl trestán, že je duševné zdráv a není narkoman. Před léty jsem měl malý obchod se zbraněmi a zájemcum jsem ochoten takový dotazník poslat. Mám jích ještě v zásobě.
Re: Fašistické USA chtějí regulovat i záhonky rajčat na zahrádkách. Farmáři budou vězněni
(Felix, 12.12.2010 17:19:09)
Odpovědět
Pane, já jsem nikdy nebyl v USA ani v bor..lu. Ale představuji si, že ani v bor..lu nikoho nelegitimují, nikdo se na identitu neptá. Přesto i v bord..lu, domnívám se, existuje jakýsi přísný řád. A zdá se mi, že ten článek o něčem takovém je. Ale opakuji, za fašismus to nepovažuji, židy z ničeho neobviňuji (tedy kromě Velké říjnové socialistické revoluce). To spíše fanatičtí sionisti ... A pokud jde o zednáře, myslím, že nejvíc zednářských presidentů na světě měly v historii USA a bostonské pití čaje zosnovali zednáři. Jinak o zednářích taky nic nevím.
Re: Fašistické USA chtějí regulovat i záhonky rajčat na zahrádkách. Farmáři budou vězněni
(Neocon, 12.12.2010 19:23:25)
Odpovědět
Stiled!
Klid! A nevsimat si a prijmout fazismus od amateru!
Nadavat na USA patri k ceskemu folkloru a spise to svedci o nizke urovni informovanosti. Felix jasne pise, ze v USA nebyl, o zednarich nic nevi, ale vi ze vetsina americkych prezidentu byli zednari. A take vi, ze v Bostonu pili caj. Pritom Boston party je prezdivka, kdy dodavku caje v Bostonskem pristavu nahazeli do more na protest proti britskemu kolonialistickemu rezimu a to se poklada (1773) jako start americke revoluce, ktera vedla k osamostatneni a zalozeni USA (1776).

Problem pro Cechy je to pochopit, protoze svobody se boji a citi se bezpecneji mit diktat ze zahranici. Proto take po r. 1989 se rychle zbavili svobody a vlezli do bruselskeho chomoutu! Dava jim to zrejme pocit bezpeci pred americkymi fasistickymi imperialistickymi okupanty, a ani to, ze Rusaci si v zemi delaji co chteji podplacenim, to nikomu nevadi.
Re: Fašistické USA chtějí regulovat i záhonky rajčat na zahrádkách. Farmáři budou vězněni
(Felix, 12.12.2010 20:32:00)
Odpovědět
O bostonském pití čaje vím asi dvacetkrát tolik, co jste tu napsal. Svobody se nebojím, cochcárnou opovrhuji a smrdí mi. O bruselském chomoutu souhlasím s Vámi, pokud jde o výprodej ČR, vidím to tak, že Němci vykoupili daleko víc než Rusáci, darebáci jsou obojí.
A většina amerických presidentů byli zednáři, seznam je volně dostupný.
A na Amriku nadávám až když zneokonservativněla. Za komoušů jsem k ní vzhlížel s nadějí, ale vysr...a se na nás vždycky - tedy kromě Reagana - ale tam byl výsledek ten, že se moci chopil žluklý Gorbačov, u nás žluklý Havel. To Reagan nezamýšlel - nebo je neznal?
Re: Fašistické USA chtějí regulovat i záhonky rajčat na zahrádkách. Farmáři budou vězněni
(Josef, 12.12.2010 21:34:50)
Odpovědět
Jedna se o to, co vam vadi na zednarich? Jednak si rikali "Freemasons" a meli pozitivni vliv na zalozeni USA, ze jiz v ustave oddelili cirkev od statu! V te dobe to byla opravdu revolucni myslenka. Musite uznat, ze v te dobe bud vas vlastnila slechta, nebo cirkev anebo v tomto pripade anglicky kral. U nas jeste byla robota a nevolnictvi, ktere se udrzelo az do poznich let dvacateho stoleti, kdy jste byl majetek strany a vlady a za unik na zapad, kdyz jste byl chycen byl rozsudek minimalne rok zalare!

US ustavu podepsalo udajne 28 "Freemasons":

Summary Constitution: 28 of 40 signers were Freemasons or possible Freemasons based on evidence other than Lodge records.
Re: Fašistické USA chtějí regulovat i záhonky rajčat na zahrádkách. Farmáři budou vězněni
(Jahoda, 13.12.2010 1:58:35)
Odpovědět
zajímavé Josefe ..a okurkový zánon prosadil asi kdo?
Republikáni,držící se konzervativních tradic a víry v Boha,Krista na jejíchž základech je založena ůstava USA zaručující práva a svobodu pro každého?
Nebo atheisté a antiklerikáni,kteří mají jediný důvod ke své činnostitem ten,že tím popírají víru v živého Boha a Krista?
Řeč je zde o demokratické chátře a neomarxistické bandě kolem Obamy,toho zakukleného muslima!
Však je nechte zavádět své novodobé trendy v podobě jejich okurkových a rajčatových zákonů a zavádění socializmu v kapitalistické zemi a uvidíte co se bude dít!!
No...pokud se tomu tak stane a Amerika přestane být Amerikou,potom vám ten jaderný ůtok ze strany islamistů přeji a to vás také probere.
A až budete bojovat o holé přežití a bát se invaze nepřátelů naprosto stejně ,jako tomu bylo za americko-japonské války a tam se jednalo o zápaní pobřeží,které ochránilo vítěztví u Midveje,potom se Amerika vzchopí,tak,jak se vždy vzchopí když jí jde o přežití a povstane Titán,před kterým se bude třást celý svět!
Za vlády demokratů se tak ale zcela jistě nestane...ti budou totiž v tomto případě posláni ke všem čertům!
Re: Fašistické USA chtějí regulovat i záhonky rajčat na zahrádkách. Farmáři budou vězněni
(Jahoda, 13.12.2010 2:27:00)
Odpovědět
nóóóó,tak to ve Švédsku už pěkně bouchá !
A to je teprve začátek,názorná ukázka toho,co čeká Česko v případě multikulti mixu.hahaáá.
Český ateista si ale a o tom jsem přesvědčen tak nějak neuvědomuje,že v dnešní době je už jiná doba a ta jeho ideologie není absolutně imunní.
Za komančů mu to totiž zaručilo stání zřízení.
V dnešní době akorád tak prd ..
Přece je jenom jiná doba ,že....??
.))
Budete bojovat o své přežití,češští ateisti.
Jste rádi?
Re: Fašistické USA chtějí regulovat i záhonky rajčat na zahrádkách. Farmáři budou vězněni
(Josef, 13.12.2010 3:13:46)
Odpovědět
Pane Jahoda, ta starost o americka rajčata v CR me dojala, ale jiz v tech odkazech u clanku,je poznamenano, ze zakon neprojde! Takze rajčata byla pouzita ke spilani na Americany. Ale v lednu nastupuje nava skupina 63 republikanu a politicky bude veselo. Melo by se to projevit ve snizeni nezamestnanosti a rustu HDP a redukci pujcek z Ciny.
Re: Fašistické USA chtějí regulovat i záhonky rajčat na zahrádkách. Farmáři budou vězněni
(Jahoda, 13.12.2010 12:15:36)
Odpovědět
není to ůplné.
Republikáni musí především a hlavně obnovit zdravé kapitalistické soutěžení a schopnost prosadit se pouze v případě,že ten druhý má lepší kvality a schopnosti jak ten,který je nemá .
A to bez zrušení pozitivní diskriminace půjde asi ztěží.
Nejdříve je ale třeba zrušit politickou korektnost,jinak bude strach na tento první fakt upozoznit.
Jinak řečeno..když je ten běloch,nebo černoch,indián,asiat nebo mulat blbej jak troky a nestačí,nemá v té škole co pohledávat a musí být vyhozen,aby jeho místo nahradil někdo schopnější a lepší.
A tak,počínaje školstvím až přes podnikání a management,schopnost prosadit se musí mít pouze ten,kdo na to má.
Pak bude obnoveno zdravé kapitalistické soutěžení a celá ekonomika se ozdraví.
Ty body,které jse uvedl vy jsou také dobré,já se ale obávám,že skutečný problém americké krize nevyřeší.
Názorný příklad toho co jsem uvedl je příklad Texasu a Kalifornie.
A zde není co dodávat.
Demokrati chtějí celou Ameriku jako je Kalifornie a Repulikáni mají na to,udělat celou Ameriku jako Texas.
Aby k tomu ale došlo,je třeba zrušit pozitivní diskriminaci a politickou korektnost!
Jsou to nedemokratické a socialistické metody totality ,tak osvědčené ve východní Evropě ,které vám tak demokrati zavádějí.
Máte vy američani vůbec odvahu s touto fašistickou tyranií zatočit?
Mě něco totiž říká,že dokud nebyla v Americe politická korektnost a pozitivní diskriminace,Amerika byla světovou hospodářskou supervelmocí.
To byla doba,kdy nebylo trestné říci negr,debil,idiot,negramot,tlusý a slepý,mrtvola a pod...
A od těchto maličkostí je pane Josef třeba začínat.
Re: Fašistické USA chtějí regulovat i záhonky rajčat na zahrádkách. Farmáři budou vězněni
(Sulla, 16.12.2010 17:40:38)
Odpovědět
jahodo.zrušení politické korektnosti nezáleží na Republikánech, ale na židovské mafii, která ovládá USA.Ale vzhledem k tomu, že se jim to boří na hlavu a průmysl budou muset obnovit, nezbyde jim, než PCMC v tichosti upustit.Otázka jakou ideologii místo PCMC vnutí američanům jako náhražku.Třeba se američani začnou povinně zdravit shalom.Pak je tady imigrační zákon z roku 1965, kterým se přehodila vyhýbka - prioritu již neměli přistěhovalci z Evropy, ale z Afriky a Blízkého východu.To už je bratru 3 generace a jak si poškozují intelekt a vzdělanost národa.
Jinými slovy pokus o nadvládu nad bílou americkou společností má jediný výsledek, naprosto rozvrácenou americkou společnost.
Re: Fašistické USA chtějí regulovat i záhonky rajčat na zahrádkách. Farmáři budou vězněni
(Josef, 16.12.2010 19:19:32)
Odpovědět
Vy se z tech zidu zblaznite. V USA zije zhruba jeden milion zidu, a dva miliony co maji zidovske jmeno, ale viru neuznavaji, a jiz se roztavili v americkem kotkliku, ale je pravda ze urcite procento z nich maji za boha Marxe. Skutecni zide jsou v pravici. Izrael drzi nad vodou katolici, ale zide jako madar Soros je marxista anti-kapitalista a antiizrael. Problem je ze takovych prachacu je vice, ze staci financovat americkou utralevici, kterych je asi 20%, ale diky financim a tim placene propagande ovladli na dva roky americky kongres az do 5. ledna 2011, kdy nastupuji Tea Party reprezentanti a ti se budou snazit rezim obratit do prava. Bude to politicka bitva jako remen!
Re: Fašistické USA chtějí regulovat i záhonky rajčat na zahrádkách. Farmáři budou vězněni
(Kalous, 12.12.2010 22:09:12)
Odpovědět
Také má skoro každá rodina v USA ve svém příbuzenstvu někoho, kdo byl zavražděn. Občas nějaké děcko vystřílí i školu. Není co závidět.
Re: Fašistické USA chtějí regulovat i záhonky rajčat na zahrádkách. Farmáři budou vězněni
(Josef Novák, 12.12.2010 21:14:02)
Odpovědět
Já už jsem z těch rusáků u nás fakt na mrtvici a to je pro mě důležitější téma než usa a jejich rajčata. Jestli to tak půjde dál tak to je konec, konec Českých zemí, vidím to beznadějně.