reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Smrt ve středu
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Víme, jak bude vypadat pohřeb Václava Havla. Podívejte se

Autor: Redakce | Publikováno: 18.12.2010 | Rubrika: Humor
Ilustrace

reklama
13619 čtenářů | 88 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Uz to vazne prehanite.Budu se zase opakovat, ale co vam ten clovek udelal.Rozhodne ikdyz s nim rozhodne nesouhlasim a a opravdu nejsem pravdolaskar tak je pro me daleko vetsi hrdina nez vas mas ruskej zaprodanec a udajne (pravicak).Ton on znicil tudle zemi.To on muze za moralni stav spolecnosti ne havel.To on dovolil aby se tadle zeme rozkradla.To on kterej ma plnou pusu nacionalsmu prodal vsechny cesky firmy cizine, takze ceska ekonomika prakticky neexistuje.Nase transformace doapdla po rusku nejhure ze vsech postkomunistich zemy.Takze by mel klaus pekne drzet hubu protoze on je zotpovednej za vsechno zlo v tomdle state.Havel jako prezident nikdy nemem takovou moc jako klaus kdyz byl premierem.
Re: redakci
(Sam Opal, 18.12.2010 1:39:45)
Odpovědět
Ne.Není tomu tak.
Budu stručný.
Byly to DVĚ věty uplatněné v praxi,které měly fatalní následky pro osud této země.
První zněla - nejsme jako oni.
A druhá - neznám špinavé peníze.
Na obě lze pouze reagovat větou třetí ,vypuštěnou Petrem Cibulkou v níž plně a vyčerpávajícím způsobem vystihl charakter prvého z Václavů
Samozřejmě,že druhého Václava tato věta plně vystihuje také .
Nejste pravdoláskař?
(Karell, 18.12.2010 1:57:21)
Odpovědět
Nejste pravdoláskař, jhony? To asi čtete Peheho, že říkáte, že transformace je nejhorší ze všech zemí bývalého východního bloku. Třeba Maďarsko je na tom teď fakt dobře...
Co říkáte, je nesmysl, ač samozřejmě při transformaci nebylo vše ok.

Že Havel neměl vliv? Měl pod sebou půl ODS - Ruml. a spol. (budoucí US), Luxovu KDU-ČSL a ještě ODA. To je málo?
Re: Nejste pravdoláskař?
(jhony, 18.12.2010 2:34:32)
Odpovědět
Ne socdemaka peheho rozhodne nectu, mam ho rad asi tak rad asi jako klause.O te trasformaci sem asi pred trema rokama cetl rozhovor v tydnu s celosvetove uznavanym ekonomem, nejakej american ktery dokonce dostal nobelovku takze ten jeho nazor povazuju za obejektivni,ale bohuzel si nemuzu vzpomenout na jeho jmeno.Pehemu samodrejme nevjerim ani vetu,jsem preci jenom pravicove orientovany clovek a ty jeho levicacky vyplody opravdu nemusim..
Re: Nejste pravdoláskař?
(pozorovatel2, 18.12.2010 6:49:28)
Odpovědět
Vsechno je jinak.
Oba zapominate, ze 'Listopad' byla StB mnoho let peclive pripravovana transformace, ktera se mela spustit, az se bude ekonomika hroutit a vznikne realne nebezpeci, ze komunistickci zlocinci skonci na lucernach. Jeji prvni ukol byl tomu predejit, druhy pak rozmnozit majetky rudych mafianu a prenest jejich moc do novych podminek. Oba Vaskove byly jen spravne vybrane figurky.
Re: Nejste pravdoláskař?
(Stilet, 18.12.2010 13:34:38)
Odpovědět
A STB dlouho připravovala Havla na hlavní roli. Dělala mu jméno. V zahraničí se o propagaci starala různá individua z řad výkvětu a elit které STB poslala zřejmě do zahraničí s tímto úkolem. To že se socialsimus hroutí, to špičky STB i KGB muaseli vědět už dávno a tak dělali opatření předem. Havel nepřišel s ničím novým. To co hlásal, tak už před ním to samé hlásal jakýs Jaroslav Brodský v 68 roce, "zakladatel" K 231. I ten měl tehdy paralyzovat víc jak stotisíc bývalých politických vězňnu, skalních antikomunistu. Takže z Havlem stejná taktika. Předsednictvo K 231 stejné jak tá ubožácká Charta. Hovádko bezzubé, bezrohé, hnáty chromé, vykastrované i ocas to mělo uťatý. A tolik slávy se tomu nadělalo.
Re: Nejste pravdoláskař?
(Šamša, 18.12.2010 17:48:10)
Odpovědět
Souhlas s autorem diskuzního příspěvku,jen škoda,že spousta občanů prohlédla tak pozdě,kdy jsme již vykradená,zaprodaná a zadlužená země.U Havla bylo i věznění fraškou,neboť který politický vězeň mohl v base psát,přijímat návštěvy,dostávat pomeranče,Marlbora atd.Po tzv.revoluci dostali špičky armády,policie i STB obrovské odstupné a vysoké doživotní renty(ministr pasáček Ruml) a političtí vězni nedostali nic nebo směšný příplatek.Proto ty výkřiky Havla o tlusté čáře za minulosti a nejsme jako oni,místo potrestání komunistických pohlavárů.Majetek neměl Havel dostat,neboť dle Benešových dekretů byli rodiče kolaboranti.Totéž Schwarzenberg neměl dostat zdaleka takový restituční nárok,sám přiznal uplácení úředníků.Havel,Dientsbir a další chartisté(zdaleka ne všichni),byli připravování STB a štědře dotování ze západu.Klaus,Dlouhý,Tříska atd.ekonomičtí zločinci,Klausová byla dcera slovenského komunistického pohlavára Šalgoviče,všechno připravený komplot a divadlo,Uhl šiřitel účelové zprávy o mrtvém studentovi,zneužitá mládež a využití umělci,z nichž většina kolaborovala s komunisty.Dnes tohle víme a přesto se necháme znovu oblbovat a odírat jejich učni,Nečas,Kalousek,Langer,Němcová,Benda,Tluchoř a další i z tzv.levice,pokračovatelé v tunelování,jen divadlo hrané vyprofilovanými lumpy zprava i leva.Kolik ještě i dnes uvědomělých blbečků je ochotno "zodpovědně" platit svou životní úrovni za zlodějny těchto nenažraných a všehoschopných lumpů.Probudí se někdy?
Re: Nejste pravdoláskař?
(Kalous, 19.12.2010 9:41:58)
Odpovědět
Už po čtvrté tady informuji, že paní Klausová rozená Myštinová není žádná Šalgovičová, s dcerou Šalgoviče možná kamarádila. Kde to pořád berete? To je žvanění jak babek ve filmu Slunce, seno, jahody.
Re: Nejste pravdoláskař?
(vizír, 18.12.2010 18:25:21)
Odpovědět
Taktéž jsem přesvědčený že komunismus i studenou válku odpískala sama KGB protože jim došlo že komunismus je neefektivní(což by samo o sobě nebyl fatální problém kdyby komunismus vládnul na celém světě protože by vždy vyprodukoval dost bohatství pro onu úzkou elitu - viz sev.korea)a tudíž nemůže tržní hospodářství ekonomicky porazit a také zjistili že západ se přiklání k pravici- o perestrojce a dekonstrukci komunismu bylo nejspíše rozhodnuto v okamžiku druhého vítězství Reagana v r.1984(tehdy asi úplně všem v KGB došlo že Reagan není anomálie ale trend) - a zbytek ...všichni ti havlové a walesové, to už byla jen fraška
Re: Nejste pravdoláskař?
(Sulla, 18.12.2010 21:31:44)
Odpovědět
Až uslyším v Rozhlasu tu zprávu, že skonal Václav Havel, otevřu Dom Perignon a vychutnám nejlahodnější doušek od roku 1989.
Re: Nejste pravdoláskař?
(Sulla, 18.12.2010 21:34:56)
Odpovědět
vizire.Systémově se sovětská armáda připravovala na změny už po roce 1968, jim už bylo jasné, že v Evropě sovětský systém nemá šanci a proto se začalo plánovat na 20 let dopředu.Cílem ovšem bylo stáhnout komunismus avšak v rámci bloku Varšavské smlouvy.To je ta chybička, která soudruhům nevyšla.
Re: Nejste pravdoláskař?
(vizír, 18.12.2010 23:18:49)
Odpovědět
Já myslím že sovětská armáda naopak chtěla komunismus prodlužovat ,
s nástupem brežněva uzavřela armáda(GRU) s nomenklaturou(politbyro) jakýsi mocenský pakt proti KGB a během 60.70. let vpodstatě projedli a uzbrojili SSSR
... KGB mocensky odpověděla tím že vmanévrovala armádu do nevyhratelné války v Afghanistánu ,tím ji mocensky oslabili, následně odpravili senilního brežněva a dosadili Andropova který začal boj proti zlodějské nomenklatuře skrze serii čistek a procesů ... nicméně jim došlo že ta země je tak rozložená že už ani to nepomůže a nezbývá nic jiného než celý systém dekonstruovat
.. proto dosadili Gorbačeva,zároveň se se CIA dohodli že nastolí onen polosocialistický New World Order,Gorbačeva iniciovali jako ilumináta (ten od té doby slouží jako placená loutka globalistů) nicméně když si KGB uvědomila že byla podvedena, a že CIA hodlá ustanovit NWO nikoliv na idei rovnosti ale jako absolutní dominanci západní oligarchie ,tak urychleně zorganizovali onen puč z r.92 zbavili se Gorbačeva(loutky iluminátů) tím že prostě SSSR rozpustili ...
Re: Nejste pravdoláskař?
(Kalous, 19.12.2010 13:08:34)
Odpovědět
Vizíre - já zírám, bez ironie - máš docela dobrý přehled i do zákulisí tajných služeb. Jak kdyby jsi vynášel z Bilderbergu.
Re: Nejste pravdoláskař?
(Kalous, 19.12.2010 9:38:49)
Odpovědět
Stilete, na presidenta jste připravovali p. Havla vy, Američané. Když se to STB dozvěděla, postupně se připojila - zlepšila své chování vůči p. Havlovi, co kdyby se jim to pak hodilo? Pak s p. Havlem nakonec spolupracoval skoro celý ÚV KSČ a vyplatilo se jim to (křídlo Adamec).
Re: Nejste pravdoláskař?
(Sulla, 19.12.2010 10:28:56)
Odpovědět
ovšem tím člověkem, který rozhodl, že Havel bude vytvořen byl Pavel Tigrid.On na něj ukázal a stal se " symbolem".
Re: Nejste pravdoláskař?
(Kalous, 19.12.2010 13:11:43)
Odpovědět
Sullo, něco na tom je - Tigrid byl člověk, který byl pro západ a naši západní emgraci velký hrdina . Jeho názor by měl váhu.
Re: Nejste pravdoláskař?
(Sulla, 19.12.2010 18:51:19)
Odpovědět
přes Tigrida šla prakticky " celá" protistátní činnost a on to byl kdo ukázal na Havla už v 70 tých letech.
Re: Nejste pravdoláskař?
(Stilet, 19.12.2010 14:01:18)
Odpovědět
Tigryd už v polovině sedmdesátcýh let ukázal prstem na Havla a označil ho jako nejvhodnějšího presidenta. Od toho okamžiku se na Havla soustředila pozornost. Je otázkou, kdo to Tigrydovi našeptal. Tigrýd vydával výborný čtvrtletík a opaavdu laciný. Někdo mu na to musel dávat peníze. Nic bych za to nedal, že ty pěníze dostával z tajného fondu STB.
Byl jsem rovněž ve vězení a nikdy jsem nedostal od manželky dopis a ona nedostala žádný dopis ode mě. Jednou jsem dostal fotografií mých synu a na zadní stráně bylo červenou tužkou napsáno, došlo bez dopisu. Nedostal jsem ani žádný balík. To Havel musel být v tom kriminále jak v bavlnce. Jsem přesvědčen, že mu tak STB dělala jméno neohroženého bojovníka a tak byl připtravován na důležitý úkol. Pokud by se vám dostala knižka Jaroslva Brodského "Zpráva dokumantační komise K_231", tak její obsah porovnejte s vejžvyky a činosti Havla a budete se divit, že je to to samé, co hlásal tehdy v 68 roce Brodský a ten jeho ÚV K 231.
Re: Nejste pravdoláskař?
(Stilet, 19.12.2010 14:02:49)
Odpovědět
Prosím odpustě me chybu v jmně Tygrid.
Re: Nejste pravdoláskař?
(Kalous, 19.12.2010 15:49:07)
Odpovědět
Jo Stilete, asi ta hra tajných služeb tak mohla docela probíhat. Pro veřejnost byl V.H. představován jako nepřítel socialistického zřízení, těsně před a na začátku revoluce však V.H. hlásal, že žádný socialismus zničit nechce, že jsou to výmysly nepřátel. Vše asi byla hra pro hlupáky. Generál STB Lorenc v listopadu 89 prohlásil, že kdyby viděl shromáždění disidentů, tak skoro polovinu by z nich poznal jako své spolupracovníky. Proto část archívů STB díky Sacherovi a Rumlovi najednou zmizela navždy, týkaly se některých disidentů.
Re: Nejste pravdoláskař?
(vizír, 19.12.2010 16:37:04)
Odpovědět
tygrid = židovský trockista-sionista, člen B´nai B´rith
Re: Nejste pravdoláskař?
(va, 19.12.2010 18:53:46)
Odpovědět
A dlouho před listopadem mu návštěvy na Hrádečku už říkaly pane prezidente. To asi nikdo neví.
Re: redakci
(bublifuk, 18.12.2010 6:09:34)
Odpovědět
Špatný člověk nemůže dělat dobré věci. A havel je špatný člověk, klaus nadělal toho svinstva také ažaž. Mohou si podat ruce.
Havel asi není dobrým člověkem, ale Klaus je zločincem, souhlasím s pány dole v diskuzi, národ by mu měl vystavit za jeho vlastizradu vysvědčení!
Jděte do háje s vychvalováním Havla. Do vysoké politiky byl dosazen nejmocnějšími komunistickými exponenty minulého režimu. Není Vám to divné? Jako český prezident se znemožnil a zpronevěřil. Připomínám jen jeho rozsáhlou amnestii, po které velká část propuštěných zločinců spáchala další zločiny. jeho prosazování Kocábů, Uhlů. Jeho výroky o údajném rasismu a xenofobii Čechů, jeho výroky o „humanitárním“ bombardování Jugoslávie. Nebo, když vzýval uznání Kosova. Ano, stal se světoznámým, protože jej protěžovali a protěžují sionisté - vlastníci světových sdělovacích prostředků.
Re: redakci
(MartinPB, 18.12.2010 19:22:52)
Odpovědět
Havel,rozvrátil naši zem po stránce národní identity nacionalismus je označováň jako něco špatného.Národ je degenerovanej a nic jiného než diskriminace chudinky tady a táýmhle neslyšíme.Takže Havel posla naši zem do pekel kde si ji rozdělí za pár let cikáni,muslimové černoši a spol a zýa to naši předci nebojovali zdar.
Větší ,konspirativní choromyslnost jsem nečetl a neslyšel.To co přičítáte Havlovi jsou,takové hlouposti a jeho význam přeceňujete,poněvadž on je figurka malého státu o scénáři,který nastiňujete rozhodují jinde a ne v Česku.Přesto si Havla vážím,udělal hodně chyb,které přiznal,ale on je humanista ,tudíž nechtěl komunisty věšet,jako to právě v 50létech dělali oni.Daleko tristnější je milost pro paní Polednovou o tom je třeba se bavit.K panu Tigridovi ,ano to byla osobnost.
Re: redakci
(hedrdak, 19.12.2010 6:34:33)
Odpovědět
souhlasím
Třeba konkrétně mně...Tento zbabělec si vždy odpudivě prdne nějaký ten svůj "světonázor", třeba při volbách v Polsku, že je nutno tam poslat pozorovatele jako do nějakého Zimbabwe, ale NIKDY ta zbabělá kreatura /v období porevolučním/ nestanula v čele politické strany. To by totiž ty jeho pindy vydržely max. jedno volební období a pak by šel do kytek jako Paroprase. A když by dostal volebně "na zadel", už by se nemohl zaštiťovat nekonečnou "podporou" veřejnosti. Dále jeho zbabělost při slovenském separatismu začátkem let devadesátých, jeho čtyřnásobná volba prezidentem, ačkoli ústavně máme dvě, vždy si nějakou kličku našel...Humanitární bombardování - to by mělo být rovnou odměněno doživotím. A jak to vůbec bylo s jeho "au-pair" K.H.Frankem ? Nakolik se jeho roditěli bratřili s nejvyššími nacisty ? Ani to inkriminované foto, jak sedí na klíně SSáka nějak v poslední době nemohu na NETu najít. Stačí ?
Pardon, smaozřejmě ostatními zmiňovaná amnestie, na tu jsem ostudně zapoměl. Myslím si, že zrovna kvůli tomuto se absolutní trest neměl rušit, za toto by si ho tato osoba zasloužila. Bylo to jeho VLASTNÍ rozhodnutí a nese za následné vraždy, těžká ublížení na zdraví OSOBNÍ zodpovědnost.
Re: Víme, jak bude vypadat pohřeb Václava Havla. Podívejte se
(kamil, 18.12.2010 7:06:06)
Odpovědět
Proboha co to je.V této zemi sand opravdu všem hrabe.
Re: Víme, jak bude vypadat pohřeb Václava Havla. Podívejte se
(Stilet, 18.12.2010 13:41:45)
Odpovědět
Kamile, podíval jsem se na to video a mohl jsem se umlátít smíchy. Vůbec nepochybují že totéž budou předvádět brečácí a plačky při funusu toho Havla. Jsem už starý pán, ale doufám, že se funusu Havla dočkám, abych se mohl zase tak nachechtat.
Re: Víme, jak bude vypadat pohřeb Václava Havla. Podívejte se
(grima, 18.12.2010 8:39:39)
Odpovědět
uzasne co vsechno pan petrik dokaze. Mohl by jste prosim jeste pohrbit knizete, kalouska, tumu, bakalu, krause a moji tchyni? predem dekuji
Re: Víme, jak bude vypadat pohřeb Václava Havla. Podívejte se
(antiODStB, 18.12.2010 8:47:42)
Odpovědět
Opravdu humor! Spíše jak bude vypadat pohřeb tuneláře 3000miliard rozkradených v Klausově "tzv.privatizaci" : hrdina na úrovni Lee Harweye Osvalda pokropil tuto nelidsky zlodějskou kreaturu modrých banditů dávkou z kulometu, Livie roztáhla půlmetrovou tlamu v uvědomění si, že život na Hradě končí, pravda o tyranovi vyšla najevo. On napáchal škody srovnatelné jen se škodami způsobené Hitlerem v Německu.
Re: Víme, jak bude vypadat pohřeb Václava Havla. Podívejte se
(Dan, 18.12.2010 9:03:10)
Odpovědět
Myslím že Klaus by měl být souzen za vlastizradu a devastaci země a měl by být oběšen.

Už jsem zde napsal že půjdu pochát hrob a to myslím smrtelně vážně, jak ho zahrabou a já tu ještě budu, pochčiju celý jeho hrob jako důkaz úcty k tomu gangsterovi a jeho bandě.

Vyzývám lidi se stejným postojem k Pružinskému k pochcání jeho hrobu !
Re: Víme, jak bude vypadat pohřeb Václava Havla. Podívejte se
(grima, 18.12.2010 9:33:40)
Odpovědět
clovece vy se tu rouhate!!!
Vaclav Klaus, vladce nas, slunce nase jasne , bude po sve smrti bezpochyby vzat ke svym panum do kosmicke lodi, kde bude bezpochyby vzkrisen a dan dalsi ubohe zemi jako dar, ktery ji pozdvyhne do novych vysin.
A vy si muzete pochcat akorat tak svoje boty!!!
Re: Víme, jak bude vypadat pohřeb Václava Havla. Podívejte se
(kikina z hradu pryč!, 18.12.2010 10:24:52)
Odpovědět
Že vy budete Quassimodo synek klause "dělající" říditele gymplu dotovaného 100milony od ČEZu??? Jistě ano. Apropó-na hrob hrobaře české ekonomiky a hospodářství, agenta GRU a KGB, nejen močit, ale srát!
Re: Víme, jak bude vypadat pohřeb Václava Havla. Podívejte se
(grima, 18.12.2010 10:36:54)
Odpovědět
Az tu jednoho strasneho dne nebude naseho pana Klause,vladce nas, slunce nase jasne. Teprve potom poznate o co jsme prisli, potom budete litovat svych slov,horce plakat a hledat odpusteni, ale nebude vam dano!!!
Re: Víme, jak bude vypadat pohřeb Václava Havla. Podívejte se
(vizír, 18.12.2010 23:03:04)
Odpovědět
pozoruji jak havlisty strašně štve že je zde ještě jedna velká firma ,která není v cizích rukou , a ještě k tomu jdou její zisky do státního rozpočtu .. to musí kolaborantům pěkně hýbat žlučí, ještě aby zahraničním sponzorům havlistů došla trpělivost a přišktili fondy jako trest za neschopnost dokončit výprodej této země , už by nebylo na chlast,fet a šlapky ... to by byla katastrofka
Re: Víme, jak bude vypadat pohřeb Václava Havla. Podívejte se
(Kalous, 19.12.2010 15:55:44)
Odpovědět
Taky to štve vizíre i Velkého privatizéra Grosse - ten tu firmu nesoucí zlatá vejce chtěl prodat francouzské státní energetické společnosti - to by zase bylo pár milionků a vil na Floridě.
Re: Víme, jak bude vypadat pohřeb Václava Havla. Podívejte se
(Kliďas, 18.12.2010 10:37:41)
Odpovědět
Souhlasím Dane, namažu mu pí.ču hov.nem na hrob.

Každý kdo se zastaví u hrobu hrobaře české republiky a československa musí cítit moč a hov.na, tedy to co bylo té bukvici tak blízké.

První český teplý prezident si to zaslouží.
Re: Víme, jak bude vypadat pohřeb Václava Havla. Podívejte se
(Jeroným, 18.12.2010 10:43:00)
Odpovědět
Přidávám se a budem tm chodit močit pravidelně, každý má takový hrob jaký si zalouží, Klaus bude mít jistě honosnou židvskou hrobku z věncem z Kremlu, ale pochcaný od čechů !!
Re: Víme, jak bude vypadat pohřeb Václava Havla. Podívejte se
(Nekliďas, 18.12.2010 12:13:44)
Odpovědět
Kliďas, silně páchnete močí. Zřejmě byste potřeboval přebalit!
Re: Víme, jak bude vypadat pohřeb Václava Havla. Podívejte se
(Frank, 18.12.2010 18:29:50)
Odpovědět
První český teplý prezident byl bezesporu V.Havel (ne že by to bylo důležité ... jen pro historickou akurátnost)
Re: Víme, jak bude vypadat pohřeb Václava Havla. Podívejte se
(AA00, 26.12.2010 9:58:41)
Odpovědět
Jestli tu je někdo howno_sexuál, tak hrdina tohoto článku :
http://dolezite.sk/Opilec_Vaclav_Havel_159.html
Navíc nikde žádný potomek ani levoboček...
Nesmíte s tím Klausem tolik věřit jedné profesionální ožralce, co tak ráda ve filmech očuchává kalhotky Ani Geislerové...
Re: Víme, jak bude vypadat pohřeb Václava Havla. Podívejte se
(Honza, 18.12.2010 10:53:04)
Odpovědět
Raději francouzská gilotina.
Re: Víme, jak bude vypadat pohřeb Václava Havla. Podívejte se
(Kyril, 18.12.2010 11:03:00)
Odpovědět
přikláním se k šibenici a na krku cedulu ruský agent a vlastizrádce, až by z něj začalo téct tak bych ho odklidil do díry, smrada prognostickýho prašivýho..
Re: Víme, jak bude vypadat pohřeb Václava Havla. Podívejte se
(Frank, 18.12.2010 13:17:36)
Odpovědět
nemluvte pořád o tom že je to ruský agent .. ještě mne přesvědčíte a začnu mít rád Rusko
Re: Víme, jak bude vypadat pohřeb Václava Havla. Podívejte se
(Dan, 18.12.2010 15:01:55)
Odpovědět
Klaus je bezepsoru ruským agentem a váš vztah k Rusku nás nezajímá :-)
Re: Víme, jak bude vypadat pohřeb Václava Havla. Podívejte se
(Gille, 18.12.2010 11:04:39)
Odpovědět
jsem pro Dane, jenom bych to trochu zkulturnil, vytahovat camprdlík an hřbito se mi zdá cynické a také by se z hrobu mohlo ozvat chceš ho vykouřit chlapče ? :))


Takže já si tam moč budu nasit v petce a zalévat vaška ..
Re: Víme, jak bude vypadat pohřeb Václava Havla. Podívejte se
(Dan, 18.12.2010 11:06:34)
Odpovědět
tak se dívám že se to celkem ujalo a pan prezident se těší velké úctě lidí :-D

Myslím že oběšením toho gaunera by došlo k očištění této doby od jeho zločinů..
Re: Víme, jak bude vypadat pohřeb Václava Havla. Podívejte se
(Kremator, 18.12.2010 13:06:50)
Odpovědět
Ale ty si odpovidas sam sobe fasizoidni slabochu:) Uz te tady nekolikrat odhalili, jak pod ruznymi prezdivkami jednou ip soucasne davas "Danovi" za pravdu jaky je tvrdak:))

Nulo :-D :-D
Re: Víme, jak bude vypadat pohřeb Václava Havla. Podívejte se
(Dan, 18.12.2010 13:23:18)
Odpovědět
Jasně ted mě odhalils :-D

Ale zpět k teplému židovi Pružinskému a jeho prochcanému hrobu od lidí, coby symbolu jeho vlastizrady.

Lukoijloviči, vodopád moči tě nemine, to ti tu slibuju před svědky, tvůj hrob bude flekatý a smradlavý jako je tvůj prhnilý život, ty žumpo kagébácká !
Re: Víme, jak bude vypadat pohřeb Václava Havla. Podívejte se
(Marek Botha, 19.12.2010 1:35:10)
Odpovědět
Ale blbe...sám víš, že neuděláš NIC, jen trapně mektáš na síti. To je jediné, co umíš opravdu dobře :)
Re: Víme, jak bude vypadat pohřeb Václava Havla. Podívejte se
(Zappa, 19.12.2010 6:42:40)
Odpovědět
DAN - PODNIKATEL:

Ty chudáku, Ty tak podnikáš pouze v nesmírně idiotských příspěvcích. Seš b*l*b.
Re: Víme, jak bude vypadat pohřeb Václava Havla. Podívejte se
(Marek Botha, 19.12.2010 18:56:14)
Odpovědět
"pan podnikatel" Zkrachovalec a naprosto nemozny lenoch Kratochvil by neukociroval ani obecni pobocku mcdonalda...
Re: Víme, jak bude vypadat pohřeb Václava Havla. Podívejte se
(Stilet, 18.12.2010 13:46:00)
Odpovědět
Opatřil bych si psa a chodil ho venčit na Havluv hrob. A ten psí trus tam nechával.
Re: Víme, jak bude vypadat pohřeb Václava Havla. Podívejte se
(Dan, 18.12.2010 14:21:23)
Odpovědět
to asi nám pravičákum stilete příliš nevadí, my si pochčijeme Pružinského a vy si s Havlem dělejte co chcete asi se s vámi budou rvát zelení aktivisté :))

Tím hovnem by mělo být přez Klausův hrob napsáno "ruský zaprodanec"

chcanci nasáklá mrtvola dlouho vydrží, jeho mumiji řádně nasolenou budou ještě jednou bourat :))
Re: Víme, jak bude vypadat pohřeb Václava Havla. Podívejte se
(Stilet, 18.12.2010 14:56:46)
Odpovědět
Ale Dane, snad nemyslíte že jsem ctitel Klause? Pro mě a za mě na něj můžete močit a kálet už za živa. Jenže kde vzít v Čechách ideového a nezištného politika, který by byl vhodným přesidentem nebo i jen ministrem? Když vezměte tady ty kritiky, tak myslíte že by byly nebo jsou lepší? Prostě chtělo by to nějakého přísného protektora z ciziny.
Myslíte že za té první republiky, Republiky pánbička Masaryka to bylo lepší? Kdepak. Přes všechno dnes je tá demokracie přece o dost lepší, jak za toho dědka. A nezavřou vás když Havla nebo Klause haníte. Ten paragraf jen velice nerad Havel vypustil ze zákonika.
Re: Víme, jak bude vypadat pohřeb Václava Havla. Podívejte se
(Kalous, 19.12.2010 9:53:32)
Odpovědět
Stilete - je to jasné, nejmravnějším českým politikem a navíc naprosto nezištným je kníže Schwarzenberg. Dan a Hasim Thaci ti to schválí (kníže - první ministr zahraničí, který jel hned do "svobodného Kosova" popřát k vítězství kosovsko albánským představitelům - je chytrý, myslí i na zadní vrátka - kosovští představitelé mají velké zásoby zmražených lidských orgánů z pochytaných a zavražděných Srbů - viz současná zpráva zpravodaje RE Dicka Martyho a dřívější šéfka Mezinárodního soudu v Haagu pro válečné zločince Ponteové - předci Schwarzenbergů bojující proti mohamedánům se musí v hrobě obracet). A proto - kníže na Hrad!!!
Re: Víme, jak bude vypadat pohřeb Václava Havla. Podívejte se
(Stilet, 19.12.2010 14:10:33)
Odpovědět
Kalous, mě na tom knížeti vadí to, že byl dveřníkem Vaška Havla. Potom ministrem za Havlovce zřejmě ho Havlovci prosadili do nynější vlády. To že je příslušníkem staré šlechty, to považují za plus. Ovšem to že je Havlovec to plus radýruje.
Re: Víme, jak bude vypadat pohřeb Václava Havla. Podívejte se
(modřín, 19.12.2010 20:52:15)
Odpovědět
Já si Vám všem fekalistům dovolím poradit. A co je takto oba Václavy pochovat do sračkárny ... ? Účel to splní a ostatní Vám rověž pomohou.
Re: Víme, jak bude vypadat pohřeb Václava Havla. Podívejte se
(Slavek, 18.12.2010 13:02:54)
Odpovědět
No, tim se vskutku ukazes lepsi vykvete zapadni kultury :D

Ale vzhledem k tomu, ze mas hubu plnou hov.en, bude stacit, kdyz si vedle hrobu odplivnes...
Petřík se už definitivně zbláznil!!!
(Samuel Vitovsky, 18.12.2010 9:50:53)
Odpovědět
Na jednom z bannerů na EUportálů se píše "Pokračujeme v tradici www.euroskeptik.cz". Já si pamatuji ty "dřevní" doby. Benjamin Kuras, Vilém Barák, David Hanák a posléze Jiří Zahrádka si vzali za cíl překonat stereotyp ve vnímání Evropské unie. V přístupu, který byl (a je) nekritický, který EU bere jako "pokrok" nevyhnutelný a jednoznačně přínosný. Starý web byl amatérsky vytvořený ale poctivý. Jeho proměna v EUportál byla výrazným krokem k profesionalizaci a zkvalitnění. V té "tradici" opravdu pokračoval. Nějaký čas...

Teď je obsahem a stylem už někde úplně jinde. Útočností, stupiditou a neskrývanou nenávistí překračuje ty nepřirozenější hranice slušnosti!
Myslím, že by se původní autoři měli proti tomu ohradit. Mělo by se jasně říct, že ne všichni euroskeptici jsou stejně nenávistní a hloupí jako (prý doktor) Lukáš Petřík. A jestli EUportál čtou třeba Jakl nebo dokonce Klaus, měli by Petříkovi (tomu dítěti, co je zbožňuje) vysvětlit, jak strašně škodí.
Re: Petřík se už definitivně zbláznil!!!
(grima, 18.12.2010 10:06:44)
Odpovědět
Vy vybec nechapete, je to prave naopak:
z osklive larvy euroskeptika se vylihl krasny motyl Euportal. Pro takove jako jste vy tu mame jen jednu odpoved:

(Liš-čička, 17.12.2010 8:35:42) děkujeme odejděte, jste na špatné adrese, my jsme tady spokojeni, vezměte sebou i Kvěcha , Dana, zajíčka ušáška,( zájíčky my liščičky máme rady, ať si na nej nezgustnu) vezměte sebou i ostatní,nebudete nám tady chybět ,Pa...
Re: Petřík se už definitivně zbláznil!!!
(Alberto Kvěch, 18.12.2010 11:41:40)
Odpovědět
To máš smůlu hochu,euroskeptikům se nesmí nechat prostor, aby to tady zaplevelili.
Re: Petřík se už definitivně zbláznil!!!
(grima, 18.12.2010 11:48:52)
Odpovědět
Kvechu ty vopičko, koho tu zajima tvuj nazor?? Ja narozdil od tebe stojim na spravne strane a sveho Sarumana budu hajit do posledniho dechu!!
Re: Petřík se už definitivně zbláznil!!!
(Princ Drsoň, 18.12.2011 20:32:12)
Odpovědět
Kde se vy fanatici pořád berete?
Re: Petřík se už definitivně zbláznil!!!
(zdeněk84, 18.12.2010 16:06:48)
Odpovědět
souhlas
Re: Víme, jak bude vypadat pohřeb Václava Havla. Podívejte se
(Milda, 18.12.2010 10:40:50)
Odpovědět
Má dotaz na pana Petříka, co vy si myslíte o Klasuově údajné homosexualitě ?
Re: Víme, jak bude vypadat pohřeb Václava Havla. Podívejte se
(Lenka, 18.12.2010 11:22:23)
Odpovědět
Opravdu nevkusné.Obraz naší společnosti.Bolševíci opět smradí.
Re: Víme, jak bude vypadat pohřeb Václava Havla. Podívejte se
(Guderian, 18.12.2010 11:40:29)
Odpovědět
Souhlasím Leni, bolševický pach z hradu je cítit až sem, velký svazák a komunistický nomenklaturní kádr z prognostického ústavu, přítel páně Putina se asi pos.ral
Re: Víme, jak bude vypadat pohřeb Václava Havla. Podívejte se
(Klisteer, 18.12.2010 11:42:24)
Odpovědět
Nechte Klause napakoji, nevěřím že nezvládnutá privatizace byl úmysl, ruskou otázku hraje aby jsem byli méně závislí na Německu a co se týká jeho sexual harašmentu, je to dnes běžná věc, kdo je bez viny hoď kamenem, Klaus je dobrým prezidentem !!
Re: Víme, jak bude vypadat pohřeb Václava Havla. Podívejte se
(strejda, 18.12.2010 11:42:02)
Odpovědět
Jste opravdu žumpa a Vy chlapečku Petříku vrchní kanálník.Šoufek su zřejmě půjčujete na Hradě.
Re: Víme, jak bude vypadat pohřeb Václava Havla. Podívejte se
(d, 18.12.2010 11:43:12)
Odpovědět
Jsem pravicak, priznivec SSO, Havla nemam rad, ale tohle je skutecne zumpa. Tento server JDE DO P*RDELE!!!!
Re: Víme, jak bude vypadat pohřeb Václava Havla. Podívejte se
(AA00, 26.12.2010 10:09:15)
Odpovědět
Jsem sice taktéž volič SSO, ale nebyl bych tak příkrý k hodnocení tohoto videofóru. Vsaďte se, o co chcete, že až konečně to neštěstí V.H. odejde tam, kam patří, uvidíme všechny EuroHavlouše brečet nad hrobem, budou se číst traktáty o tom, co vše pro nás tento nový Svatý vybudoval,za pár dnů, týdnů tu budeme mít jeho sochu, hned vedle Blobu. Vždyť už teď za jeho života má o sobě natočené dva filmy. To snad neměl ani Gottwald s Husákem. umíte si představit, že by v Havló Novinách - ČT byl spolufinancován projekt - Občan, Václav Klaus ???
Re: Víme, jak bude vypadat pohřeb Václava Havla. Podívejte se
(ryba443, 18.12.2010 13:08:15)
Odpovědět
Už toho nechte, zkuste být seriózní médium jako kdysi, každým takovýmhle stupidním článkem ztrácíte čtenáře
Re: Víme, jak bude vypadat pohřeb Václava Havla. Podívejte se
(cook, 18.12.2010 13:08:53)
Odpovědět
Pánové nemám rád pana Havla a myslím si o něm že je to ňouma.Ale toto je už poměrně dost přehnané.
To už děláte z tohoto tématu dost velký tyátr
Re: Víme, jak bude vypadat pohřeb Václava Havla. Podívejte se
(Aleš, 18.12.2010 13:11:32)
Odpovědět
Dostali jste se do státdia, kdy překonáváte už jen své vlastní ubohosti.
Re: Víme, jak bude vypadat pohřeb Václava Havla. Podívejte se
(Frank, 18.12.2010 13:16:14)
Odpovědět
na těhle havlistech a jejich reakcích je vidět že fanatici nemají smysl pro humor
Re: Víme, jak bude vypadat pohřeb Václava Havla. Podívejte se
(P.R., 18.12.2010 15:57:59)
Odpovědět
tohle je horší než blesk a aha
Re: Víme, jak bude vypadat pohřeb Václava Havla. Podívejte se
(zdeněk84, 18.12.2010 16:05:45)
Odpovědět
no nevím, asi to tu přestanu číst, kvalitních článků je stále méně, zato je stále více bulvárních blábolů útočících na havla (který je skutečně mizerný politik... ale co je moc, to je moc)
Re: Víme, jak bude vypadat pohřeb Václava Havla. Podívejte se
(mpa, 18.12.2010 16:12:25)
Odpovědět
joo dobrý..jen tam máte chybičku..to bude pohřeb václava...ale klause
Re: Víme, jak bude vypadat pohřeb Václava Havla. Podívejte se
(L.Pe, 18.12.2010 21:09:00)
Odpovědět
No, bavíme mě, jak potrefené husy zakejhaly.
Více smyslu pro humor.

Zítra uvidíte, že si dokážeme udělat srandu i z Profesora, který rozhodně není bez chybiček.

No, čtenost Aha a Blesku zatím nemáme, ale snažíme se je dohonit. A čtenost pěkně roste.
Re: Víme, jak bude vypadat pohřeb Václava Havla. Podívejte se
(grima, 18.12.2010 21:20:24)
Odpovědět
jakej humor??? Jediny cemu se tu jde smat je redakce.
Dostanes za to u Klause alespon polivku?
Re: Víme, jak bude vypadat pohřeb Václava Havla. Podívejte se
(Jan Hodek, 18.12.2010 22:56:47)
Odpovědět
Já myslím, že dostane polívku od Hnízdila, Jacques nebo Zaorálka. Přece není možný, aby byl tak blbnej. Jiné vysvětlení, než že to dělá schválně, protože je svině, neexistuje.
Re: Víme, jak bude vypadat pohřeb Václava Havla. Podívejte se
(qp, 18.12.2011 14:46:44)
Odpovědět
No zábavný je, Petříku, jak nedokážeš napsat ani tři věty bez frází.. Vraž do toho prosím tě kromě potrefených hus ještě "nazývaní věcí pravými jmény", "strkání hlavy do písku" a "cinkání klíčema." Taky nějakej humanrightismus by se sešel, abys dostal od Hájka aspoň tu polívku..
Re: Víme, jak bude vypadat pohřeb Václava Havla. Podívejte se
(Dušan Streit, 19.12.2010 12:30:27)
Odpovědět
:O)))

http://streit.blog.idnes.cz/c/58272/Obcan-Havel-Ir-Sen.html