reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
EU Book shop
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Jste rasista a nemáte rád Romy? Schválně, jak by dopadla v testu většina Čechů...

Autor: Redakce | Publikováno: 8.1.2011 | Rubrika: Video
Ilustrace

Pozoruhodná je správná politicky korektní multikulturní výchova pana moderátora...

reklama
5611 čtenářů | 37 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


uryvok z mojho pripravovaneho blogu[ktory zatial nema presne miesto urcenia
(kranex, 8.1.2011 1:12:45)
Odpovědět
Cigansky rasizmus je ovela silnejsi a vrodenejsi ako nas;cigani totiz na svojich lupezivych vypravach uctivo obidu auta s volantom na druhej strane a gycovito vyzdobene baraky svojich uspesnejsich rodnych a poberu sa na opacny konec dediny pripravit devadesiat rocnu starenku o dva zajace a desat Eur.Tak isto ciganska omladina sa nezacne len tak bez priciny navazat do cudzieho nahodneho Cigana co je inac oblubena kratochvila ked je nahodny okoloiduci gadzo...na Slovensku nie je miesto kde by nemohol dojst Cigan,nemyslim tym koncert white power kapely alebo niektory futbalovy fanusikovsky kotol,zato na Slovensku su stovky miest kde biely clovek nemoze dojst len tak mirnix-dirnix neohlaseny,bez toho aby neriskoval nakladacku ci zopar letiacich kamenov...taktiez s tou diskriminaciou to bude trochu inac,kolko tisiciek Slovakov je diskriminovanych tym ze ich nehnutelny majetok ma len sotva stvrtinovu hodnotu vdaka neprisposobivym susedom...keby sme sa my pristahovali vedla ciganov a hodnota ich majetku by tym padom stratila viac jak polovicu ceny[scifi-technicky nemozne] tak by sa velice rychlo s nami vysporiadali,my totiz na konfrontaciu s nimi nejsme mentalne stavani,mame kulturny a moralny blok,osobne som videl ako sa tri ciganky[za komunizmu]predbehli v dlhej rade ludi a ti to mlcky zniesli,ani vtej rade nezasumelo...taktiez som zazil ked ciganky kradli v elektricke kabelky,boli odhalene ale tretej sa podarilo s lupom vystupit a ked sa okradnuti manzelsky par zacal domahat navratenia majetku a chcel dotycne doviest na policiu[este nebola era mobilov] sa z davu vynorily cigani ktori sa dovtedy tvarili akoby nic a nepriznavali sa k svojim komplickam,vytiahli vyskakovacky a opreli ich manzelom o brucho a bolo vybavene,vsetci len mlcky hladeli von oblokom a tvarili sa ze sa ich to netyka..a teraz si to predstavte v opacnom garde,dojdu bieli Slovaci do miesta s vatsou koncentraciou ciganskeho etnika alebo rovno do ich gheta a zacnu ciganov lašovat a okradat,nonsens,ze?skoncili by okamzite rozdriapani na cucky a zlyncovani..toto je ta spravna davka zdraveho rasizmu ktoru sice uplne postradame ale napriek tomu si to namyslame a sebemrskacsky sa za to nenavidime...zapamatajte si;Cigani nam nebudu[az sa stanu vatsinou] tolerovat ani stotinu s toho co im v dnesnych casoch tolerujeme my[rasisti]...
Re: uryvok z mojho pripravovaneho blogu[ktory zatial nema presne miesto urcenia
(Fiter, 8.1.2011 13:14:47)
Odpovědět
Ano jak píšete.My máme blok.Ta primitivní sebranka ne.Cikánovi nedá moc přemlouvání aby vám vrazil kudlu do břicha.On si snad ani neuvědomuje,že vás může zabít a je mu to jedno.Naprosto stejně se chová při vyfasování několika let natvrdo.Je mu to vcelku jedno.My bychom se klepali strachy ve všech výše uvedených příkladech.Samozřejmě těch příkladů je moc.Naprostou samozřejmostí jsou krádeže.Cikáni nikdo, nikdy a nikde nepřevychoval.Ani my je nepřevychováme.Je to jenom hra jak vytáhnout ze státu peníze,velké peníze.
Re: uryvok z mojho pripravovaneho blogu[ktory zatial nema presne miesto urcenia
(kranex, 8.1.2011 19:59:43)
Odpovědět
cigan neriesi svoju buducnost,na to ma gadza...a pre niektorych,hlavne z osad z vychodneho slovenska je basa casto vykupenim a riesenim situacie..jebnut nozom do cloveka mu nerobi najmensi problem...
Re: uryvok z mojho pripravovaneho blogu[ktory zatial nema presne miesto urcenia
(Kalous, 9.1.2011 2:27:18)
Odpovědět
Souhlas - kde by měl takové teplo, televizi, 2x denně masitou stravu, kulturní vyžití - vše zadarmo (pro stát cca 800 Kč denně tj. dvakrát tolik než dá důchodci který 40 let pracoval) - než v humanistické base. Ještě že máme ty bojovníky za lidská práva.
Re: Jste rasista a nemáte rád Romy? Schválně, jak by dopadla v testu většina Čechů...
(jh, 8.1.2011 1:17:41)
Odpovědět
"správná multikulti výchova páně redaktora..."

Von by totiž s podobnými názory dotazovaného už dávno nebyl redaktorem!
Před kamerami ví, co se "sluší a patří".
U piva by na sebe toho prozradil více...
Re: Jste rasista a nemáte rád Romy? Schválně, jak by dopadla v testu většina Čechů...
(kranex, 8.1.2011 1:20:39)
Odpovědět
inac ten moderator je genialny...takovy Multikulti Goebbels !!
Re: Jste rasista a nemáte rád Romy? Schválně, jak by dopadla v testu většina Čechů...
(Stilet, 8.1.2011 16:33:43)
Odpovědět
Není geniální, je genitální. Má myslivnu v pýtlíku a né v lebce.
Re: Jste rasista a nemáte rád Romy? Schválně, jak by dopadla v testu většina Čechů...
(Stilet, 8.1.2011 3:28:16)
Odpovědět
Pan moderátor je jedním zaslepencem ze stáda multikulty parazitu. Kéž by sám zkusil bydlet mezi cikánskou rodinou. Potom by ho to multikulty velice rychle přešlo. To se nám to multikulty propaguje, když nám vůbec nehrozí že mezi těmi lidskými odpady nemusíme se vůbec pohybovat a tím méně žít.
Ano i já bych byl ochoten a jsem připraven střílet, kdykoliv bych byl ohrožen já nebo má rodina. Nevím proč bych se měl nechat zabit já, nebo být zmrzačen, či někdo z mé rodiny jen proto, že mě nebo mou rodinu ohrožuje barevný. Moderátor je tedy idiot, když vůbvec není sto pochopit, že těmi rasisty a to daleko většími rasisty jsou ti barenvní. Jenže podle bělošských multikulty můžou být rasisty jen a jen výlučně běloší. Ksindl jako je ten moderátor jsou hrobvaři civilizace a nepřátelé lidstva. Mám také i jako běloch právo na život a bezpečí. Takový moderátor asi nikoliv.r
Re: Jste rasista a nemáte rád Romy? Schválně, jak by dopadla v testu většina Čechů...
(Člověk, 8.1.2011 8:56:18)
Odpovědět
Velmi správně a jasně vyjádřeno!
Re: Jste rasista a nemáte rád Romy? Schválně, jak by dopadla v testu většina Čechů...
(Láďa1, 11.1.2011 10:00:56)
Odpovědět
100% souhlas. Já jsem jen zvědav kam až to dospěje, již dnes je silný odpor k této komunitě (můžou si za to sami a náš stát jim k tomu ještě dal prostředky a možnosti). Bohužel si myslím, že to bude čím dál horší...a naše "milá" EU nám pořád bude říkat jací jsme rasisti...Každému bych povinně naordinoval minimálně 14 dní soužití s "našimi spoluobčany". Jsem si jist, že by to 98% nevydrželo ani 2 dny.
Re: Jste rasista a nemáte rád Romy? Schválně, jak by dopadla v testu většina Čechů...
(Jeeves, 8.1.2011 6:24:24)
Odpovědět
Jak by dopadla v testu většina Čechů? Nejsme nijak vyjímeční! Tedy stejně, jako většina Angličanů, Francouzů, Němců, Italů, Rakušanů, Poláků, Slováků, Maďarů atd.atd. Jak jednoduché, milý Watsone.
Re: Jste rasista a nemáte rád Romy? Schválně, jak by dopadla v testu většina Čechů...
(Boubelka, 8.1.2011 7:48:52)
Odpovědět
Záměrné lži. Podle oficiálních údajů žíje v ČR 11700 cikánů - romů. Podle neoficiálních 300000. Vzjledem k porodnosti tohoto etnika bude ýít na našem )zemí za 20 let minimálně 800 až 900 000 těchto pracantů. za dalších dvacet let tro bude již cca 2 500 000 a za dalších 20 let zde budou suverénní většinou. Pokud lékaři odejdou bude to pro jejich rodiny jen dobře,protože se vyhnou konfliktu , kdy to u nás bude vypadat jako na Haiti stát bez řádu... pozor nepočítám se mezi rasisty, jen vidím svět reálně. Doufám že uvedený moderátor zde zůstane a bude se s rozbitou hubou /za 20 - 40 let / dívat jak mu Ti dneska chránění před jeho očima znásilňují maminku,manželku,dceru a vnučku, vše svorně a nerozdílně. Páni politici proberte se a začněte hájit rovnost,pro multi-kulti-pozitivní diskriminaci nastavte jasné,nezneužitelné hranice a zruba cca 700 neziskových organizací,které si udělaly z cikánů - romů kšeft, odstřihněte od dotací.
Re: Jste rasista a nemáte rád Romy? Schválně, jak by dopadla v testu většina Čechů...
(Huckleberry, 8.1.2011 10:20:17)
Odpovědět
Poslední větu bych dal namnožit a poslat všem politikům, kteří sypou peníze těmto spolkům. To je totiž další tunel, kterým odtékají další miliony. Počkejme na letošní sčítání lidu a uvidíme, kolik opravdových cigánů máme a kolik peněz nás v těchto spolcích kromě výživných soc. dávek ještě stojí.
Pokud pracují , mohou být i mými sousedy.
Re: Jste rasista a nemáte rád Romy? Schválně, jak by dopadla v testu většina Čechů...
(kranex, 8.1.2011 12:02:27)
Odpovědět
sa to nezda ale Slovensko je v tomto svetovy unikat,na pocet ciganov ma najmenej obyvatelov,odhadom cez 500 000,a to nam este Cechy chtiac nechtiac ulavily o peknych par tisic,tych najagresivnejsich,v dnesnej dobe uz su prekuknuty po celej Europe tak nepocitajme zo ziadnym exodusom...deti do 15 rokov tvoria polovicu populacie,to znamena ze kazdych 15 rokov zvojnasobuju svoj pocet[2010]500 000[2025]1 000 000 [2045]2 000 000 !!keby ze sa hned teraz prestanu mnozit tak este dalsich 10-15 rokov sa bude kumulovat problem kym tie decka dorastu...a pozor,az sa u nas neco zomele,tak prve kde pojdu je k Vam,do CR !!
Re: Jste rasista a nemáte rád Romy? Schválně, jak by dopadla v testu většina Čechů...
(Kalous, 9.1.2011 2:37:06)
Odpovědět
Kranexi, klídek - český ombudsman s Kocábem a Lejlou to zvládnou. Lejla je třeba nasměruje do Keni. Předchozí ombudsman byl přesvědčen, že je Romů pořád málo - proto bojoval proti tomu, aby se nesměly provádět u Romek žádné sterilizace v případě, že měly třeba v 25 letech 5 dětí a další porod ohrožoval jejich život. Navrhoval všechny odškodnit po více než půl mega (i když sterilizaci po poučení podepsaly), kam se hrabal Čunek.
Re: Jste rasista a nemáte rád Romy? Schválně, jak by dopadla v testu většina Čechů...
(Stilet, 8.1.2011 16:52:28)
Odpovědět
Zřejmě jích bude daleko více, jak udávají nepřesné statistiky. Byla ale tak nádherná příležitost je sestěhovat do těch opuštěných měst které tehdy pod dohledem Kocába opouštěla Rudá Armáda hrdá. Milovice a Libava mohli být pro cikány výborné.Nemělo se to nechta schátrat. Měli by tam vlastní samosprávu a museli by se naučit pracovat. Případně mohli by na ně pracovat a živit je ti multikulti. Do jednoho bytu nastěhovat cikánskou familií a do druhé mulitkulty humanistu a tak pokračovat. Primátora by jím mohl dělat genitální Míška Kocáb s náměstky Uhla a jeho manželky a Sláčálek by se jím staral o zábavu s rozbíjením výloh obchodu. Také Banka by tam musel být už kvůlí Slačálkovi a jeho partě věčně puberťáckých kravalistu, aby měli co vytloukat. Uhl by jím také mohl jako vedlejšák dávat intrukce, jak zabít studenta Šmída. A mohlo být po problémech s cikány i multikulty humanisty. Škoda, večná škoda, že Kocáb je jen genitální, tak jej to nenapadlo. Jeho kámoš Havel by mu to posvětil a možná že by potom přece jen dostal tu Nobelovu cenu po které tak touží.
Re: Jste rasista a nemáte rád Romy? Schválně, jak by dopadla v testu většina Čechů...
(Boubelka, 9.1.2011 19:27:56)
Odpovědět
Pozor všechny slušné a pracovité romy - cog. mám rád, stejně tak i Vietnamce,pokud pracují,posílají děti do školy a mají stejná práva ,ale také povinnosti jako já a které dodržují.
Re: Jste rasista a nemáte rád Romy? Schválně, jak by dopadla v testu většina Čechů...
(kalasnikov, 8.1.2011 12:40:08)
Odpovědět
Na romech mi nevadí rasa, ale že se jim nedá důvěřovat. To, že není dotázaný rasista, dokázala jeho odpověˇ, že by nevadilo, kdyby vedle něho bydleli černoši a Vietnamci.
Re: Jste rasista a nemáte rád Romy? Schválně, jak by dopadla v testu většina Čechů...
(kalasnikov, 8.1.2011 12:41:13)
Odpovědět
Na romech mi nevadí rasa, ale že se jim nedá důvěřovat. To, že není dotázaný rasista, dokázala jeho odpovědˇ, že by nevadilo, kdyby vedle něho bydleli černoši a Vietnamci.
Re: Jste rasista a nemáte rád Romy? Schválně, jak by dopadla v testu většina Čechů...
(Dr.Petr Jano, 8.1.2011 14:29:20)
Odpovědět
Dobry den vazeni cteni ctenari! Pokud se inteligentni a moralne silny clovek zamysli nad nekterymi pisateli, co v podstate maji ve sve mysli a srdci za chorobne nachledy na jine narodnosti a lidi, ci primo velice nenavistne pomlouvaji, ponizuji, urazeji, lzou o Romech.Tak je to vse na povazenou!
Vazeni, nektere veci ktere popisujete jsou pouze vasim vymyslem, a je dle techto vasich polopravd a pololzi uplne jasne rozpoznat, ze vy, skoro vsichni, jste dusevne i mentalne narusene osobnosti.
Nezlobte se na mne, ja vas skoro vsechny lituji, jake amoralni blato mate vsichni v sobe.
A to nejhorsi, vy jste presvedceni, ze ty vase mentalne a psychicky narusene a psane vyrony jsou OK?!
Vy jste na to docela i pysni. Fuj! Vy co jste zakomplexovani a mate ve svych srdcich jenom zluc a zast proti Romu a nejen Romum...
Toto vse o vas vypovida, ze jste jenom chatra, ktere nepomohou ani vase nakradene penize, ani vase korupcne ziskane vzdelani, ani vase zledejske konexe atd. atd.
Vyte jednou az budete kazdy z vas podavat ucet tomu Nejvyssimu, tak se budete kroutit, ze se pak prokaze, ze v podstate vy jste vinni za to v jakem socialnim a vzdelanostnim stavu je romska mensina, jak v CR na Slovensku...
Pak vsichni padnete na kolena a uznate, Pravdu Nejvysiho a uvidite, ze ti co ve vasich ocich byli pro vas jenom tou nejnissi lidskou skupinou, kterou jste nenavideli a zavideli jste jim i obycejnou vodu, tak toto vse na vas a na vase hlavy padne!!!
Pak zjistite, ze ti co pro svet byli posledni, tak budou prvni, a ti co byli prvni budou posledni.
Preji vam vsem co mate ve svem srdci pro sveho blizniho pouze urazky a nenavist, az budete v posledni vasi hod. skonavat, aby vam vsem Buh byl milostiv, nebot vase zaslepenost pochazi hlavne z vaseho necisteho nitra, ale take z zleho ducha, ktery ma svami svuj plan...
Ten plan vsichni znate, ale zapominate na nej, diky vasemu necitu a nenavistne slepote!
Preji hezky den a myslete na vase posledni "dny",az to na vas prijde. Aby jste meli cas, jeste se zchranit od vseho zleho co lezi na vasich hlavach....Pax.Vase pravda v ocich Hospodina je LEZ a pokrytectvi!
Re: Jste rasista a nemáte rád Romy? Schválně, jak by dopadla v testu většina Čechů...
(Helča, 9.1.2011 16:21:39)
Odpovědět
Ten, který zde vyhrožuje Božím trestem, ať toho svého boha poprosí modlitbou o pomoc nebo ještě lépe ať sem neimplementuje náboženství. I ti naši slavní "představitelé" ať se jdou vycpat, protože ani jeden z nich nemá odvahu připustit si tohle etnikum blíž k tělu, natož do trvalého sousedství /viz nabídku pro Kocába k týdennímu bydlení./ Odmítl a odůvodnil to ne-dostupnosti k Internetu./ My jsme zde původními obyvateli s příměsí keltských prvků, ale tohle etnikum, které se bojí přihlásit ke svému původu - viz sčítání obyvatel, jsou přistěhovalci, odněkud z indicko-himalájského pomezí, kteří se za několik staletí nezmohli na minimální integraci, což je jejich chybou, nikoliv naší. Vždyť ani již neumí hovořit svou
původní řečí. Dohledem nad školní docházkou se nic nezmění. Kdo by jim pomáhal s úkoly, když i rodiče jsou většinou negramotní a to není naše chyba. Ať zkusí pán, který se jich tak zastává zdůvodnit, proč jim tedy ten jeho Bůh nepomůže a nechává je již několik staletí "tolik trpět". Myslím, že jim nejlépe vyhovuje brát bez práce podpory, protože až na pár čestných výjimek, jsou nepoučitelní.
Re: Jste rasista a nemáte rád Romy? Schválně, jak by dopadla v testu většina Čechů...
(Viktor Kaplan, 9.1.2011 22:51:50)
Odpovědět
Co to je za idiota?????
Re: Jste rasista a nemáte rád Romy? Schválně, jak by dopadla v testu většina Čechů...
(Láďa1, 11.1.2011 10:08:27)
Odpovědět
Doporučuji urychleně vyhledat pomoc lékaře. A ty prášky co ti todle udělaly už neber!
Re: Jste rasista a nemáte rád Romy? Schválně, jak by dopadla v testu většina Čechů...
(Dr.Petr Jano, 8.1.2011 14:29:21)
Odpovědět
Dobry den vazeni cteni ctenari! Pokud se inteligentni a moralne silny clovek zamysli nad nekterymi pisateli, co v podstate maji ve sve mysli a srdci za chorobne nachledy na jine narodnosti a lidi, ci primo velice nenavistne pomlouvaji, ponizuji, urazeji, lzou o Romech.Tak je to vse na povazenou!
Vazeni, nektere veci ktere popisujete jsou pouze vasim vymyslem, a je dle techto vasich polopravd a pololzi uplne jasne rozpoznat, ze vy, skoro vsichni, jste dusevne i mentalne narusene osobnosti.
Nezlobte se na mne, ja vas skoro vsechny lituji, jake amoralni blato mate vsichni v sobe.
A to nejhorsi, vy jste presvedceni, ze ty vase mentalne a psychicky narusene a psane vyrony jsou OK?!
Vy jste na to docela i pysni. Fuj! Vy co jste zakomplexovani a mate ve svych srdcich jenom zluc a zast proti Romu a nejen Romum...
Toto vse o vas vypovida, ze jste jenom chatra, ktere nepomohou ani vase nakradene penize, ani vase korupcne ziskane vzdelani, ani vase zledejske konexe atd. atd.
Vyte jednou az budete kazdy z vas podavat ucet tomu Nejvyssimu, tak se budete kroutit, ze se pak prokaze, ze v podstate vy jste vinni za to v jakem socialnim a vzdelanostnim stavu je romska mensina, jak v CR na Slovensku...
Pak vsichni padnete na kolena a uznate, Pravdu Nejvysiho a uvidite, ze ti co ve vasich ocich byli pro vas jenom tou nejnissi lidskou skupinou, kterou jste nenavideli a zavideli jste jim i obycejnou vodu, tak toto vse na vas a na vase hlavy padne!!!
Pak zjistite, ze ti co pro svet byli posledni, tak budou prvni, a ti co byli prvni budou posledni.
Preji vam vsem co mate ve svem srdci pro sveho blizniho pouze urazky a nenavist, az budete v posledni vasi hod. skonavat, aby vam vsem Buh byl milostiv, nebot vase zaslepenost pochazi hlavne z vaseho necisteho nitra, ale take z zleho ducha, ktery ma svami svuj plan...
Ten plan vsichni znate, ale zapominate na nej, diky vasemu necitu a nenavistne slepote!
Preji hezky den a myslete na vase posledni "dny",az to na vas prijde. Aby jste meli cas, jeste se zchranit od vseho zleho co lezi na vasich hlavach....Pax.Vase pravda v ocich Hospodina je LEZ a pokrytectvi!
Re: Jste rasista a nemáte rád Romy? Schválně, jak by dopadla v testu většina Čechů...
(Karlos, 8.1.2011 14:46:26)
Odpovědět
Proboha, pane Dr., co Vy jste za exota? :-)) Pošlete svoji dceru na náměstí do Nového Bydžova, pak se bude "chátra" z euportálu modlit, aby ji "Hospodin" ochránil.:-))
Re: Jste rasista a nemáte rád Romy? Schválně, jak by dopadla v testu většina Čechů...
(Jeeves, 8.1.2011 17:33:13)
Odpovědět
Ten je "jasnej"...Ví, že jsme si nakradli peníze, ví co si myslí Hospodin. Prostě další "Nermuť" na scéně. :-))
Re: Jste rasista a nemáte rád Romy? Schválně, jak by dopadla v testu většina Čechů...
(Kalous, 9.1.2011 2:43:10)
Odpovědět
Nermuť je svým způsobem někdy trochu blbý a někdy zvláštně geniální. Dr. Jano je buď úplný bl.bec nebo provokatér.
Re: Jste rasista a nemáte rád Romy? Schválně, jak by dopadla v testu většina Čechů...
(Stilet, 8.1.2011 18:57:20)
Odpovědět
Chlape, Peter Jano, viděl jste už někdy cikána? Potkal jste někdy některého? Tak laskavě zavřte klapačku. Mám s cikány moc zkušenosti a ti kdo jím nefandí tak zaručeně také. Jestli je někdo blb, tak jste to zaručeně vy. A Hospodina do toho nezatahujte. Jste-li vy doktor, tak zaručeně doktor pseudohumanismu. Ti mají starost jen o cikánská nadprává. Vypadáto že se tady objevil další pop který zatím neagituje pro pravoslaví.
Takže popořádku, budu reagovat jen na ty největší perly…
(Jose_Ernando, 9.1.2011 0:00:07)
Odpovědět
„lžou o Romech?“ – takže Cikáni nekradou, nedělají bordel a nezneužívají sociální dávky v míře mnohonásobně vyšší, než etničtí Češi, Slováni, Ukrajinci, Vietnamci..? Které z uvedených tvrzení KONKRÉTNĚ se nezakládalo na pravdě?
„já vás skoro všechny lituji“ – ano. Litujte každého, kdo kdy přišel do styku s tzv. romským etnikem častěji než Vy, což bude evidentně velká většina diskutujících, ne-li všichni.
„žluč a zášť proti Romům a nejen Romům“ - A to zase prr. Kdo se tu nelichotivě zmiňoval o jakémkoliv jiném etniku?
„chátra, které nepomohou ani vaše nakradení peníze“ – Ano. Všichni jsme zloději. Sice nás osobně neznáte, ale cítíte se býti takovým mravním gigantem, že to můžete bez sebemenšího důkazu jen tak shůry autoritativně prohlásit. Bravo. Jen Vy a nebozí Romové jste čistí, poctiví a hodni Hospodina.
„pak všichni padnete na kolena“ – jestli je nějakej Bůh a podobá se alespoň trošku tomu starozákonnímu zmrdovi, nechci mít s takovým h@jzlem cokoli společného, raději volím peklo a to mu taky řeknu. Ale on není, jsme produktem náhody a evoluce. A pokud jen nějaký vyspělá entita na začátku „šťouchnula do kuličky“ během velkého třesku, nebude se zabývat takovými malichernostmi jako je moje „rouhání“, nebo Vaše nebohá dušička.
„zlého ducha“ – ano ano, přesně tak, zlý duch. Cítím ho v sobě, nechtěl byste být mým exorcistou? Vypadá to, že máte příslušnou kvalifikaci. Už v sedmi kradl bonbóny, ve dvanácti se pral, v 17ti měl styk mimo manželství a občas si dám pivo. Fuj.
„necitu a nenávistné slepotě“ – ano. Předpokládám, že Vy jako útlocitná bytost překypující dobrem každé ráno umýváte z prosté lásky Romům a osobám bez domova nohy. Kolikrát vám u toho sebrali šrajtofli?
„lež a pokrytectí“ – věřte, že VŠE co jsem napsal myslím zcela upřímně i bez toho všeho pánbíčka.
Na tohle jediné by mne seriózně zajímala odpověď. Ale vážně
(Jose_Ernando, 9.1.2011 0:13:07)
Odpovědět
"ze v podstate vy jste vinni za to v jakem socialnim a vzdelanostnim stavu je romska mensina, jak v CR na Slovensku"

Řekněte mi, jak jsem za tohle já nebo kdokoliv z diskutujících vinen. No jak?? Copak my neplatíme daně? V širším smyslu je jistá část "viny" na státu či vládách, ale určitě ne na občanovi libovolného etnického původu (včetně slušných Cikánů), tedy na člověku, který přispívá "systému" víc, než kolik z něj dostává. Ani ten mladík z videa nemůže za to, že Fero neposílá Eržiku do školy, ale třeba šlapat. Nebo snad ano?
Re: Jste rasista a nemáte rád Romy? Schválně, jak by dopadla v testu většina Čechů...
(felix.julec, 9.1.2011 15:54:00)
Odpovědět
Není jasné čeho je tento diskutující Dr.Bude to buď pomatenec,nebo jeden z mnoha přebytečných absolventů zbytečných škol humanitního zaměření.S trotlem diskutovat je jen ztráta času.
Re: Jste rasista a nemáte rád Romy? Schválně, jak by dopadla v testu většina Čechů...
(Láďa1, 11.1.2011 10:10:15)
Odpovědět
Pro velký úspěch je tu ta slátanina ještě jednou...:oDD To snad ne:oD
Re: Jste rasista a nemáte rád Romy? Schválně, jak by dopadla v testu většina Čechů...
(Drake, 8.1.2011 15:12:17)
Odpovědět
Tímto příspěvkem nechci nějak srážet věrohodnost soutěže.

Ale stojí za povšimnutí, že člověk, který se otevřeně přizná k nesnášenlivosti vůči romům, je o několik otázek dál usvědčen z toho, že je vlastně "zmrd" a má rád neštěstí jiných. Třeba takový opravdu je. Ale v naší korektní společnosti se tomu věří jen těžko.

Jinak lidé v sále pěkní pokrytci. Aspon většina. Bučej jak velí ŠIŠKA. a vsadil bych se že spousta z nich měla stejný názor.

Nicéně tím toho pána nehájím. S jeho nazory na skinheads bych se asi neztotožnil.
Poslední otázka byla myslím dost návodná
(Jose_Ernando, 9.1.2011 0:28:34)
Odpovědět
Těžko říct co bych po palbě dotazů podobného typu odpověděl na jeho místě. Škodolibou radost asi známe všichni, takže i bez manipulování s aparaturou mohli dostat odpověď, jakou si jistě tuze přál pan moderátor Šiška - ten velectěný, nedemagogický posel dobra a tolerance.
Re: Jste rasista a nemáte rád Romy? Schválně, jak by dopadla v testu většina Čechů...
(spolužák, 8.1.2011 15:39:32)
Odpovědět
Jsi strašné hovado, Petře.
A tenhle politicky korektní zmrd Šiška chtěl šéfovat ČT
(Jose_Ernando, 8.1.2011 23:31:13)
Odpovědět
Ne že bych se koukal na televizi - mj. poté co unisimo všechny naše celoplošné stanice předvedly v kauze "Vítkov" u jim nevěřím ani předpověď počasí - ale tohle už je vážně moc.

Do p*dele k*rva už ale! Já snad vážně začnu věřit na konspirační teorie, protože přece není možný, aby těm dementním slintům někdo vážně věřil. Havel, Pehe, Uhl, Šiška, Šiklová - všichny tyhle politicky korektní kokoty bych měsíc nechal bydlet na sídlišti, kde bydlel ten "mladý rasista".

Omlouvám se za peprnější výrazivo, ale teď nebudu s to usnout, kolik se mi vyplavilo adrenalinu.
Re: Jste rasista a nemáte rád Romy? Schválně, jak by dopadla v testu většina Čechů...
(xmartin, 10.1.2011 14:19:45)
Odpovědět
No to je komedie. Co to jsou "názory skinheads"? Skinheadi jsou strašně různorodou skupinou. Klidně může "zastávat názory skinheads" a přitom být třeba SHARP. Předsudky vůči Romům má 90% české populace, ale na tom nevidím nic nenormálního. Divné by spíš bylo, kdyby ty předsudky tady nebyly. Já když jdu po ulici a vidím cikána, tak si taky instinktivně hlídám peněženku. Prostě reakce založená na předchozí zkušenosti, žádný rasismus v tom není.