reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

„Proletáři všech zemí vyližte si prdel!“

Autor: František Matějka | Publikováno: 4.1.2011 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Vzpomínáte na památnou větu mistra Kodeta v Pelíškách? Přesně taková mě napadla ihned po tom, co jsem si přečetl o výši peněz na záchranu Španělska. Peníze pro Řecko, Irsko a Portugalsko dohromady, by se v tu chvíli staly jen pomyslnou kapkou v moři. K nutnosti sanace Španělska podle mě dojde, neboť se opakuje stejný mediální scénář ve stylu „poradíme si s tím sami“. A protože nám budou politici zase vysvětlovat, že je to tak správné, neboť „solidarita“ je základem Unie, podívejme se dnes trochu do nedávné Španělské historie.

Podle ratingové agentury Moody's budou španělské banky potřebovat na pokrytí svých ztrát z hypoteční bubliny dodatečný kapitál v objemu zhruba 17 miliard eur. Černý scénář (připomínám, že v případě Řecka vyšel) počítá až s 306 miliardami eur. Unijní politici se rozhodli nasypat peníze Řecku, Irsku a téměř jistě i Portugalsku. Pád Španělska by znamenal konec Unie. Ten beztak považuji za jistý. Španělsko by ho jen urychlilo a vývoj v Evropě by se o to dříve vrátil ze stolů sociálních inženýrů do přirozené reality. Považuji za důležité připomenout, že stejně jako Řecko, Irsko a Portugalsko, také Španělsko si může za své problémy výhradně a jen samo. Zcela jist jsem si tím, že stejně jako nám neříkali pravdu o Řecku, neříkají ji občanům Unie ani teď a Španělsku.

V roce 2006 José Zapatero hrdě prohlásil, že ze Španělska udělá „znalostní ekonomiku a za dva nebo tři roky jeho země předstihne v HDP na hlavu Německo i Itálii“. Za ty „dva nebo tři“ roky už byla slyšet z jeho úst tato slova: „Nynější funkční období bude v porovnání s tím předchozím mnohem obtížnější. Můžou za to potíže finančního trhu, krize ve Spojených státech, vzestup ceny ropy a některých potravin. To vše je ve Španělsku ještě doprovázeno těžkostmi ve stavebnictví.“ A jaký recept přinesl? Zvýšení minimální mzdy, nové podpory na bydlení (až 200 eur na bytovou jednotku měsíčně mladým pracujícím a osamostatněným nájemníkům na nájem) a do sociálních bytů napumpovat dalších 1,5 miliardy eur. Vláda nejenže financovala výstavby sociálních bytů, ale zároveň začala odkupovat za cenu prohlubujícího se státního dluhu hotové projekty od developerů, přičemž na takový „sociální“ byt ve Španělsku dosáhnou lidé s příjmem kolem 1000 eur...

„Španělská vláda se nesmíří s recesí, budeme se snažit o hospodářský růst a zabezpečení pracovních míst. Použijeme veřejný deficit na dodržení sociálních slibů,“ sdělil Zapatero světu v závěru roku 2008. Máme rok 2010 a nestačily ani dosavadní rostoucí dluhy, ani dotace za dobu členství v EU ve výši přes sto miliard eur. Španělsko prochází nejtěžší bankovní krizí od třicátých let. Kdyby Evropská centrání banka neposkytovala bankám ve Španělsku už nějakou dobu přímé půjčky, které už nyní přesahují 70 mld eur, padly by už dávno. V případě tohoto státu se znovu opakuje scénář „národní měna versus společné euro“, jako tomu bylo a je v Řecku. Když se daří, je to fajn. Jenže to vždy i s národní měnou. Jakmile přijde krize, není šance v případě zavedení eura reagovat v čase a prostoru tak, jak by naopak národní měny umožňovaly. Součástí krize se tak stává o to větší pokles ekonomiky, propad cen, nárůst nezaměstnanosti, prudký nárůst státního dluhu, „nutnost“ sanace bank a nové a nové dluhy. To je pravý obraz eurozóny.

Až opět přijde Merkelová s nabídkou, že by Českou republiku ráda viděla v tom jejich euroklubu, až přijde Brusel s potřebou dalších našich peněz pro Řecko přes Mezinárodní měnový fond, pro Irsko cestou státní garance za jeho nové dluhy, nebo nějakou formou podpořit záchranu Portugalska či Španělska, mám pro ně jeden slavný nadčasový filmový citát mistra Jiřího Kodeta, který na takovou situaci sedne jako poklice na hrnec: „Proletáři všech zemí vyližte si prdel!“

reklama
6681 čtenářů | 49 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: „Proletáři všech zemí vyližte si “
(Kalous, 4.1.2011 5:07:46)
Odpovědět
To se tedy autorovi povedlo - nahradit v citátu slovo zlodějští a lichvářští bankéři slovem proletáři. Gratuluji. Dalším diskutujícím radím umazat v políčku nad textem spro.sté slovo p.r.del neb se vám to neotiskne (autor to použít mohl)
Re: „Proletáři všech zemí vyližte si ....“
(Člověk, 4.1.2011 6:56:02)
Odpovědět
Pane Kalous, odsuňte se prosím z tohoto portálu na některý z rudých či oranžových. Kdo tady má ty Vaše levicové bláboly v diskusi neustále přeskakovat/filtrovat. Člověk ČR
Re: „Proletáři všech zemí vyližte si ....“
(Kalous, 4.1.2011 7:25:50)
Odpovědět
Člověče bolševický, fanatický, odsuň se na svůj domovský rudý portál a přestań si hrát na pravičáka ! Rozbor nynější hospodářské krize je jasný. V USA naštěstí hody skončili. Tady to bude co nevidět. A jestli se tady dostanou rudí k moci, tak díky různým člověkům a spol. A tři poslední věci na konec :
1) Nikdo nemá tři žaludky. Ani bankéř.
2) Po smrti nám stačí jedna díra v zemi. Na materiálu rakve nezáleží.
3) Ta kulatá věc na krku se má používat k myšlení a ne k papouškování hloupostí.
Re: „Proletáři všech zemí vyližte si ....“
(Kalous, 4.1.2011 7:57:25)
Odpovědět
Nepravý Kalousi,nežvaň.
Re: „Proletáři všech zemí vyližte si ....“
(Kalous, 4.1.2011 8:01:18)
Odpovědět
Pane člověk,víte že mi můžete vlézt na záda? Běžte si číst třeba Mladou frontu, Rovnost, Rexlex a pod.
CHCETE SI POSLECHNOUT LEŽ??? POSLOUCHEJTE JAKÉHOKOLI PRAVIČÁKA !!!:-)))
(ferda, 4.1.2011 12:18:17)
Odpovědět
Kalousi,vzhledem k tvé inteligenci,nemám odvahu ti v ničem radit. Ale jedno bych ti přece jen chtěl povědět: s takovým a jemu podobnýma, jako je "člověk" se nešpiň, jsou to právě ty k.u.r.v.y. zlodějské, které tuto naši zemi přivedli do stavu, ve kterém se nacházíme :-))))
a tento stav jim náramně vyhovuje a tak nechtějí cokoli měnit, oni chtějí dokonce krást i na dluh :-)))

Bolševik byl v ledas čem špatný, ovšem pravicový kříženec s bolševikem, tzv. MODROBOLŠEVIK, je ze všeho nejhorší....:-)))

ps. k.u.r.v.i.l.i socialismus, k.u.
r.v.í. i kapitalismus :-))))
Re: CHCETE SI POSLECHNOUT LEŽ??? POSLOUCHEJTE JAKÉHOKOLI PRAVIČÁKA !!!:-)))
(Stilet, 4.1.2011 14:52:11)
Odpovědět
Velice by mě zajímalo, co ti modří bolševici chtějí v ČR zavádět bolševického vašnosto? Chtějí zase zestátnít-ukrást všude všechno všem? A dávat to v léno soudruhum z nomenklatůry?
Také kdo je podle levičáckých-marxistických intelektuálu proletářem? Přece oni intelektuálové. Prý proto že nevlastní výrobní prostředky. A soudruzi ředitelé je už také nevlastní jako je vlastní ředitelé kapitalistických podniku? Dělníci nemusí být přece proletáři. O tom kdo je proletář tak o tom rozhodne strana. Třebas jsou ti odesácí stejní lumpové jako socdemácí, jenže na rozdíl od souruhu socdemáku vůbec nechtějí zpět k socialismu. Nechtějí všechno všem ukrást a nazvat to znárodnění. A chtějí snad ti modří bolševici rozhodovat vždy o všem? I o vaších platech a cenách zboží? Od kdy který národ může co vlastnit, když národ vůec není fyzická osoba? Bolševiky nazývejte jen ty, kdo bolševiky jsou a to bolševictví chtějí. Máte vůbec tušení, jak a kdy vzniklo slovo bolševik? Bolševici také nikdy nebyli "bolšoj" -většinou, ale malou Uljanovou sektout a je takovou sektou ODS, nebo o to usiluje? Nemyslíte že to jsou práve socdemáci, kdo má nejblíže k bolševismu? I od 45 roku, od obnovení ČSR měli právě socdemácí největší zásluhy o zbolševizování Čsl. Gottwaldova parta se mohla smát pod vousy a hrát si na umírněné.
Re: CHCETE SI POSLECHNOUT LEŽ??? POSLOUCHEJTE JAKÉHOKOLI PRAVIČÁKA !!!:-)))
(Karkulka, 4.1.2011 15:22:36)
Odpovědět
No, no ohniperko, nejde o to, že by ODS chtěla zavést socialismus, ale chovají se stejně jako bolševici, mají jejich dobrou školu, proto modří bolševici. Používají v kontextu doby stejné způsoby vládnutí (odmítání referenda, přímé volby prezidenta - viz projev poslance Bendy v parlamentu atd.) ODS NENÍ PRAVICOVÁ STRANA. Jinak máš pravdu nezvedají cenu zboží, ale pouze daně, které se do ceny zboží promítnou.
Kromě jiného, nelze udělat ze zaměstnanců bezprávné otroky (zrušení zákoníku práce - dávný to sen ODS). Nemůžeme všichni podnikat. Někdo kope příkopy, někdo prodává, další vlastní zámečnickou dílnu. Je tak těžké pochopit, že lidé, kteří tvrdě pracují, chtějí za tu práci také slušně zaplatit a ne živořit . Věděl to starý Henry Ford a věděl o tom i Baťa. A ty dva bych ze sympatií ke komunistů moc nepodezdříval.
Součastné vydírání zaměstnaců povede jen k jedinému. K sociálním nepokojům a následné vládě KSČ ! A budeme tak, kde jsme byli.
Re: CHCETE SI POSLECHNOUT LEŽ??? POSLOUCHEJTE JAKÉHOKOLI PRAVIČÁKA !!!:-)))
(Stilet, 4.1.2011 20:19:22)
Odpovědět
Dámo, jsem-li já ohniperko, tak vy ráčite být použitá dámská vložka. Vy by jste chtěli pořád o všem rozohodovat v referendu, jenže aby občas mohli občané rozhodovat v referendu o důležitých záležitostech, tak by na to museli být také občanský vyspělí. A kde jsou Češi s vyspělosti? Podle tvého požadavku dámská vložko, na světě jiní jak bolševici neexistují. Kdepak se světě dělá o všem referendum?. A zákoník práce? Tak třebas v USA nic takového vůbec nikdy neexistovalo a ani existovat nebude. A jde to také. Dokonce lépe jak se zákonem. V ČR tak v ČSR jako vždy v minulosti musí být na všechno zákon a paragraf a proto také každý Čech na všechny zákony kaká a zrovna tak na všechny paragrafy. V USA damská vložko jsou mezi zaměstnavateli a dělnickým odobory kontrakty a né zákony. Přesto nejsou Američtí dělnící a zaměsnanci otroky svých zaměstnavatelu. Za komoušu jste Pracovní zákon sice měli, ale byli jste opravdu bezprávnými otroky. Tak co voni vložko by jste chtěli? Další Zákony a paragrafy na které budete všichni kakat? V USA smlova je smlovou a né jen zbytečnou formalitou, kterou se nikdo nenechá omezovat. Vy v ČR nechcete dodržovat ani ty zákony které máte.
Re: CHCETE SI POSLECHNOUT LEŽ??? POSLOUCHEJTE JAKÉHOKOLI PRAVIČÁKA !!!:-)))
(Karkulka, 5.1.2011 7:10:09)
Odpovědět
Milý tupane, popros tatínka, aby Ti nařezal a maminku, aby Ti utřela mlíčko na bradě. Slušné chování Ti nic neříká. K ostatnímu. Pokud se Ti líbí v USA, odstěhuj se tam. Ostatně pracovně-právní vztahy jsou řešeny legislativou na celém světě. I v USA. Občané ČR jsou svéprávní, platí daně a mohou o sobě rozhodovat. Referendum ? Švýcarská konfederace. Tobě demokracie zdřejmě nic neříká. Zařaď se tedy do svého rudého houfu a zaspívej si internacionálu a netvař se jako pravičák.
Re: CHCETE SI POSLECHNOUT LEŽ??? POSLOUCHEJTE JAKÉHOKOLI PRAVIČÁKA !!!:-)))
(Kalous, 5.1.2011 8:16:28)
Odpovědět
Karkulko, pan Stilet je v USA patrně již asi 40 let, nemusíš ho tam posílat. Ale má vzhledem k tomu docela přehled a dobrou češtinu..A pamatuj - jiná země, jiný mrav, tak se nerozčiluj.
Re: „Proletáři všech zemí vyližte si rektální otvor!“
(modřín, 4.1.2011 8:56:37)
Odpovědět
Proletáři této země České, Moravské a Slezské, kromě doporučené hygienické manipulace jazykem ve vašem rektu jděte dělat něco užitečného a nefňukejte. Hodnoty se tvoří prací - vzpoměňte si na text Písně práce. Vaší hodnotu určuje trh práce a pokud se na něm nedokážete umístit za dobrou cenu, tak jste v podstatě bezcenní.
Re: „Proletáři všech zemí vyližte si !“
(Jan11, 4.1.2011 9:56:36)
Odpovědět
To nezapomenutelné zvolání mistra Kodeta se mi moc líbilo a přímo do toho filmu sedlo. Nerozumím však diskuzi, kde snad ty proletáře /nevím, koho za ně považujete/, děláte odpovědné za strůjce krizí, třeba v Irsku či Portugalsku, atd. Myslím si, že oni u vlády nebyli a spíše bankovní a další finanční spekulanti, mastící si na státech kapsy, toto zapříčinili. Nenadávejte tedy jen tomu plebsu, bez něj by nebylo co rozkrádat, copak bankéři by vytvořili nějaké hodnoty ? A ještě něco. Před pár roky nám bylo našimi mocnými dáváno právě Irsko a Portugalsko za vzor. Vzpomeňte si. Že by to tam vyžrali ti proletáři ?
Re: „Proletáři všech zemí vyližte si !“
(vizír reloaded, 4.1.2011 17:28:29)
Odpovědět
přesně tak, mafiánská bankovní spekulativní zadlužovací žido-kradcie přivedla Evropu ke kolapsu ale .. prý za to mohou proletáři(zřejmě míněno plátci daní v dnešní eurožidohantýrce)
.. jediné řešení je zkonfiskovat veškerý majetek těchto bankovních zlodějů i veškerá židomedia jakožto "mafia property"

ostatně je zde malý "detail" ,
Merkelová ty peníze nebude chtít pro Německo nýbrž pro bruselské přerozdělovače a tudíž pro židovské banky kterým ty stamiliardy plynou a ještě poplynou takže Merkelová(tj.Německo) je v pozici někoho kdo je terorizovaný a okrádaný o poslední peníz židomafií chrastící americkými zbraněmi a izraelskými atomovkami a jde k nám s prosbou o pomoc že už nemá co by jim dala ..
takže ty peníze po nás nebude chtít merkelová ale zlodějské židobanky(v jejím zastoupení) které chtějí vykrást a zbankrotovat Německo (i celou Evropu pokud možno)
Re: „Proletáři všech zemí vyližte si !“
(Kalous, 5.1.2011 8:33:40)
Odpovědět
Vizíre lépe by to nenapsal ani profesor ekonomie z našeho Hradu.
Re: „Proletáři všech zemí vyližte si ...
(Jeeves, 4.1.2011 10:15:21)
Odpovědět
Titulek je veselý, ale naznačovat, že za ty průsery mohou proletáři, je nefér. Mohou za to politici, kteří dělají zákony a nastavují pravidla. Jakékoliv výhody se hbitě ujme každý člověk, nejen ten, který stojí u ponku!
Re: „Proletáři všech zemí vyližte si ...
(david, 4.1.2011 11:23:16)
Odpovědět
Za dluhovou krizi kteréhokoliv státu nebo soustátí (jako je EU) mužou voliči, kteří nezodpovědné politiky volili.A pokud platí politologické poučky že proletáři volí levici tak je to snad jasné.
Nebo bychom měli volat po zpřísnění kontrolz voličů jako například: kdo dostává peníze (dávky, dotace nebo výplatu) od státu nesměl by k volbám (takový člověk nebude volit proti zvyšování státních výdajů) a z těch zbylých vyloučit ty, kteří nejsou schopni spočítat splátky úroku při dané sumě, době splácení a úrokové míře.
Mimochodem: Při každé upoutávce na pořad Krotitelé dluhů v ČT 1 si říkám: Ano i takoví lidé mají volební právo. S vlastími penězi hospodařit neumí ale o cizích penězích určitě nerozhodují zodpovědněji.
Re: „Proletáři všech zemí vyližte si ...
(děd, 4.1.2011 12:26:57)
Odpovědět
Navrhuji z voleb vyloučit každého kdo nemá majetek přes 5 mil. A porvěte se mezi sebou o koryta a zakázky. A pro lidi (proletariát) bude výsledek stejný, budou viníky krizí, válek .... Ale, promiňte ono to tak v podstatě již je. Akorát zatím k té líbačce zatím nemuselo dojít.
Re: „Proletáři všech zemí vyližte si ...
(Heřman Vidlák, 4.1.2011 12:45:11)
Odpovědět
Majetek v hodnotě pěti milionů má dnes kdejaký vesničan s rodinným domkem a polnostmi. To by to volební právo měli už pouze fakt jen sociální případy.

Pokud máte na mysli opravdu bohaté lidi, tak těch je oněch pověstných "horních" deset tisíc. Když jim seberete volební právo, mezi pěti miliony ostatních voličů se to ztratí. I miliardář má pouze jeden hlas.
Armáda nezaměstnaných a nezaměstnatelných lehkoživků už s volebním výsledkem pohne.

Levici nevolí ti, kteří soucítí s chudými. Naopak. Volí ji ti, kteří soucit a solidaritu s nataženou rukou vyžadují.
Re: „Proletáři všech zemí vyližte si ...
(děd, 4.1.2011 13:32:43)
Odpovědět
Vážený pane nemůžete hodnitit většinu rodiiných domků dle cen velkoměst. Máte pravdu, že miliardář má také pouze 1 hlas. Ale buhužel miliony na sponzoring a kupčení s hlasy (viz každé volby). Levici nevolí ti, kteří soucítí s chudými, takže s chudými soucítí ti co volí pravici ? Geniální myšlenka !
Re: „Proletáři všech zemí vyližte si ...
(Heřman Vidlák, 4.1.2011 13:54:53)
Odpovědět
To byste se divil, jaký já jsem altruista a přitom kovaný pravičák.
Problém všech spasitelů světa, zvláště těch levicových je ten, že nikdy nezačínají od sebe. Oni vždy přesně vědí, z čí kapsy se má "pomáhat". Nikdy to však není ta jejich.
Re: „Proletáři všech zemí vyližte si ...
(děd, 4.1.2011 15:28:13)
Odpovědět
A nebude to v tom, že z prázdné kapsy, nebo života od výplatě k výplatě se těžko "pomáhá" ? To stále víc a víc kolem sebe vidím. Naštěstí se mně to netýká, ale mám být k tomu lhostejný, nebo dokonce podporovat ty, kteří bezostyšně "vastní přičinlivostí a pílí" hrabou pod sebe ?
Re: „Proletáři všech zemí vyližte si ...
(Heřman Vidlák, 4.1.2011 15:51:34)
Odpovědět
Myslím, že tuto debatu vedeme špatným směrem. Princip není někomu dávat, ale dělat tak, aby pracující člověk žádně další sociální injekce nepotřeboval.
Tady se jako největší vyprazdňovatel kapes jeví stát. Na daních a odvodech vezme téměř polovinu výdělku a to i těm nejméně příjmovým skupinám.
Některým milostivě něco vrátí v podobě přídavků a příspěvků. Že si to ten pracující chudák sám předplatil, neví mnohdy ani on sám.
Dále, kam se hnete, tam platíte. DPH, spotřební daň, atd, atd. Podle levice je to pořád málo. Volá po ještě větším danění a přerozdělování.
Re: „Proletáři všech zemí vyližte si ...
(Kalous, 4.1.2011 14:39:25)
Odpovědět
Děde, von je Vidlák pravý křesťan (i pravičák) buď jako bohatý rozdá svůj majetek chudým nebo jako chudák ho bude bohatým přát a nebude jim ho závidět.
Re: „Proletáři všech zemí vyližte si ...
(Stilet, 4.1.2011 20:30:19)
Odpovědět
Jistě že to tak ve sětě chodí. Jak by jste chtěli volit nějakého kandidáta, když jse s ním nikdy nemluvili a neznáte ho osobně? ZNát je přece nemůžete. Vždyť od jakživa volíte kandidáty které neznáte? Tak že toho kandidáta vždy prosazují a ve skutečnosti volí ti "sponzoři". Jak by jste tohle chtěli změnit? Myslíte že ten kandidát kterého máte volit mezi vás před volbou chodí, podává vám ruku a slibuje že : To se musí změnit" atd, že také něco optravdu chce změnit? I kdyby chtěl, tak není sám a houbeles zmůže. Prostě v Čechách máte převelice divné přesdstavy o svobodě a demokracií. To co by sjte chtěli, tak to může jen dobrotivý samodsěržavhný car nebo bezohledný diktátor.
Re: „Proletáři všech zemí vyližte si ...
(Kalous, 4.1.2011 12:48:02)
Odpovědět
Ono je to nyní již složitější než dříve - kdo je vlastně proletář? "Dělnická třída" v podstatě zmizela (třídy vůbec), bez majetku nebo se základním minimem se může octnout i leckdo ze "středního stavu", .. A dělník aby byl "IN" volí pravici, i když má plat 12-15 tis. a neuživí z toho ani rodinu, i když je "proletář".
Re: „Proletáři všech zemí vyližte si ...
(Jeeves, 4.1.2011 14:14:56)
Odpovědět
Generalizaci, že proletáři většinou volí levici nevěřím. Nejsou to totiž prosťáčci, jak se mnozí "inteligenti" domnívají. Ano, nechodí na operu, chodí do hospody, ale to není důvod myslet si, že žerou Paroubkovi jeho kecy. Jiná kategorie jsou ovšem nezaměstnaní... Tam se lenost snoubí s hloupostí. Hrozná kombinace!
Re: „Proletáři všech zemí vyližte si ...
(Kalous, 4.1.2011 14:35:52)
Odpovědět
Tedy jeevesi - 500 tisíc oficielně nezaměstnaných, 100 tisíc neregistrovaných nezaměstnaných (celkem větší počty než za krize 1929-33) + 300 tisíc naštvaných Romů, 30 tisíc bezdomovců, 10% lidí pod hranicí bídy - to je jen milion, málo, to sice může ČSSD vyhrát - ale nevyhraje levice. Rozhodnou to tedy zase ti inteligenti, ne nezaměstnaní . A proto se snaží je tato vláda na.srat co nejvíce.
Re: „Proletáři všech zemí vyližte si ...
(Stilet, 4.1.2011 20:40:14)
Odpovědět
POdle intelektuálu marxistu-lenistu jsou proletáři právě oni. Nezaměňujte proletariat jen z dělníky. Dělníci vůbec nemusí bt považovaní za proletariát. Podle marxistu-leninistu, vlastně podle celé světové levice jsou proletáři všichni a to především ti kteří kromě péra nic nemají a proto se válí po kavárnách a vinárnách kde sní o své vládě. Byl někdo z vás na vojne, v základní službě a chodili jste na PŠM, tak by jste definici proleteriátu měli znát. Ten termín Marxe a Enegelse je tak sprofanovaný, že by se už vůbec neměl používat. Neproletářem je i vesnický příštipkář, ketrý nevlastní víc jak verpánek a vykořisťuje učedníka i kdyby ten učedník byl vlastní syn. Proto proletáři z řad kavárenských flakaču zlikvidovali i ty příštipkáře.
Re: „Proletáři všech zemí vyližte si ...
(Kalous, 5.1.2011 8:32:23)
Odpovědět
Stilete, mám z tebe radost jak znáš z vojny dobře PŠM. Musel jsi mít i odznak Vzorný voják.
Re: „Proletáři všech zemí vyližte si p.del!“
(Radek, 4.1.2011 12:44:13)
Odpovědět
Slovo "proletář" mi nikdy nebylo jasné.. Ovšem co a koho myslel západní letec v geniálním podání pana Kodeta když je vyzýval, aby si vylízali p..dele, to v té boží scéně cítí jistě každý. Stejně tak když mlátí ředitele školy ( v rovněž skvělém podání pana Duška ), za oslovení "soudruhu"..

Ale víme, kdo by si zasloužil nemilosrdný výprask čaganem dnes ?? Občané tohoto srátu, kteří prožraly a nechali rozkrást to co zdědili ? Je možné na někoho ukázat prstem ? Ano jsou takoví. Pravice ukazuje na levici, že všechno prožrala, levie na pravici, že všechno rozkradla. A někde vzadu se tiše smějí ... proletáři ?? Soudruzi ?? Tuneláři ..?? Nu vot ... Myslím, že autorův pomyslný řev z okna obsahuje ještě více zoufalství, než ten Kodetův.. Ten letec totiž žil vírou, že komunisti padnou a že se vše změní k lepšímu .. Ta víra v tom výkřiku byla cítit .. Tady už ne ..
Re: „Proletáři všech zemí vyližte si p.del!“
(Stallker, 4.1.2011 13:45:18)
Odpovědět
Klobouk dolů, hezky napsáno...
Re: „Proletáři všech zemí vyližte si p.del!“
(Karkulka, 4.1.2011 14:08:02)
Odpovědět
Červenou čepičku dolů Radku, skvělá a hutná definice stavu věcí v ČR.
Re: „Proletáři všech zemí vyližte si p.del!“
(Stilet, 4.1.2011 20:51:58)
Odpovědět
Vy kdyby jste tak věděli, jak to bylo za té Masarykovi republiky. Co té by jste asi říkali? Dnešní republika je daleko svobodnější a demokratičtější. Jeli mizerná, tak z ní tu mizernou děláte i vy. To je už úděl otroku. Sakra, vždyť v takové bídě jak řvete nežijete. Máte nejen co jíst i vaše rodiny. Máte tisíce korun na mobil, auto i na baštu. Co víc by jste chtěli? Mít všechno co mají multimikionáři? Tak to opravdu nejde. Mysláíte že komunističtí fukcionáří žlili steně mizerně jako vy? Jen kdyby jste měli to co nyní máte za váších komunistických vkádcu. Neměl se ten jejích réžím zhroutit aby jste byli spokojení.
Re: „Proletáři všech zemí vyližte si p.del!“
(Radek, 4.1.2011 21:23:22)
Odpovědět
Stilet: Vy přece srovnáváte nesrovnatelné, Německo za dob Masaryka bylo také jiné přece .. Ale vaše kladné hodnocení současného stavu opravdu nesdílím. Rozhlédněte se lépe kolem sebe. Opravdu si myslíte, že ta masa naštvaných lidí jsou všechno pomatení kverulanti ?
Re: „Proletáři všech zemí vyližte si p.del!“
(Kalous, 5.1.2011 8:43:27)
Odpovědět
Stilete ty to vidíš hodně z nadhledu. Máme sice většinou co jíst a nemáme se špatně - ale štvou nás velké zlodějny a mafiánství kolem. šetří se na těch, kteří zadlužení způsobili nejméně. Komunistický funkcionář měl max. 2x průměrný plat - nyní mají politici zhruba 4x vyšší plat než průměr a zřejmě jsou i více zkorumpovaní. Z dob komoušů mám dům, který bych si nyní na adekvátní funkci nyní již nepostavil. Za komoušů prakticky každý zaměstnaný uživil 2-3 člennou rodinu, nyní jí polovina dělníků z jednoho platu neuživí. Něco je lepší (ale také uplynulo 20 let), něco horší - asi většina z nás očekávala, že ten vývoj bude lepší než je.
Re: „Proletáři všech zemí vyližte si p.del!“
(Stilet, 4.1.2011 20:44:19)
Odpovědět
Radku, plkáte nesmysl! V ČR můžou žácí vždy mlátit kantory i ředitele a ti si to musí nechtat líbit, zvlště jednáli se o žáky ikánské. Nikdy ředitel nebo kantor mlátít žáky. Vy v Čechách ve všem vidíte jen příšerný horor za který může zhroucení socialismu.
Re: „Proletáři všech zemí vyližte si p.del!“
(Radek, 4.1.2011 21:11:41)
Odpovědět
Stilet: bohužel jste vůbec nepochopil o čem jsem psal .. Nebylo to o problému učitelů.. i když i to by stálo za pár řádků.. Ale nic ve zlém, je toho tady už moc..
Re: „ko ko ...
(dejm, 4.1.2011 14:40:12)
Odpovědět
Ach jo, nez se ten Kodet vykokodi.....
Re: „Proletáři všech zemí vyližte si p...l!
(Rozehnal, 4.1.2011 15:38:50)
Odpovědět
P.S.P.S.Macejkokoko,alias Klausovo rekto,začíná být vizionář a analytik.Chyba je,že všech zmiňovaných i nezmiňovaných zemích jsou ve vládách čestní,schopní,skromní a zodpovědní politici. Občané-voliči i když vidí ekonomický sešup,tak opět čekají na volby,zázrak,nebo neviditelnou ruku trhu a reagují až je prakticky nevratně a pozdě.Politici,experti s podobnou morální i odbornou výbavou řídí EU se štábem více než čtyřicetitisíc úřednických byrokratů.Kdyby si všichni nepůjčovali od Číny a povinně pak nebrali od ní téměř všechny spotřební výrobky i nad sjednané kvoty,byla by práce,ale dražší výroky byť kvalitnější.Tím klesá zaměstnanost a když tuzemští výrobci v honbě za ziskem ještě převádějí výrobu tamtéž,tak se nezaměstnanost navýšuje,stát dává na ní stále více,daňový výběr klesá,tak se půjčuje,falšují státní rozpočty až to praskne.Odpovědnost politiků veškerá žádná,k tomu náklady na imigranty,přírodní katastrofy a je vymalováno.Německo to již dlouho neustojí dělat všem sponzora.Aby nakonec nezvítězil názor opět obnovit hlídané hranice a urob(uživ)se sám.P.S.To nebere rozum,nadpis naběhne sám dle autora článku,ale při odesláni to blokne,že se nesmí používat sprosté slovo.Macejko může,cenzor Klaus to povolil.
Re: „Proletáři všech zemí vyližte si p.del!“
(sanhedrin, 4.1.2011 15:41:51)
Odpovědět
Proletářům asi nic jiného, než jak titulek tohoto článku uvádí, nezbude. Všechny prachy budou totiž v Itálii,Španělsku,Řecku, Portugalsku,Irsku a v kapsách vyvolených. Pochybuji však, že mají proletáři tak pružnou páteř a specifickou chuť udělat něco takového. Spíše budou lovit lebky. Pokud je ovšem šikovně nepostavíte proti sobě. V tak rozjitřené době, která nastane, to bude těžší a těžší. O tom by nás mohl poučit Gustave Le Bon v knize Psychologie davu.
Re: „Proletáři všech zemí vyližte si p.del!“
(vizír, 4.1.2011 17:40:37)
Odpovědět
No ony se ty peníze v řecku, Portugalsku , Španělsku atd moc neohřejí,
ony obratem poputují jako platba za úroky z dluhu na konta židovských lichvářů .. a nedějejme si iluze , celá ta neoliberální propaganda o tom že zadlužování a schodky jsou nejen Ok ale přímo správné bylo šířeno na západě kým? židomedii
.. a není to nic jiného než totální ekonomická válka vedená židy proti Západu skrze jeho totální zadlužení a skrze úroky z dluhu postupné ale neodvratné vykradení
.. pro naivky citace z Tory o tom proč mají židi půjčování nežidům tak v oblibě a jaký je nejen ekonomický(totální ožebračení) ale i politický účel (následné zotročení v židovské "nepoliticky politické" mafiokracii):

(5. Mojž. 15, 6): ‘Ty pak budeš pujčovat mnohým pronárodum, ale sám si vypujčovat nebudeš. Budeš ovládat mnohé pronárody, ale tebe neovládnou,’ a dále Mojžíš stanoví (5. Mojž. 23, 20): ‘Vuči cizincum mužeš lichvařit, ale svému bratru na úrok pujčovati nesmíš(!), aby ti Hospodin, tvuj Buh, požehnal ve všem co zamýšlíš v zemi, kterou jdeš obsadit.(!)’
Re: „Proletáři všech zemí vyližte si p.del!“
(Josef, 4.1.2011 20:49:51)
Odpovědět
Vsadim se, ze az zbohatnes, tak take nebudes pujcovat penize bezurocne!

Voco se chces vsadit ???
Re: „Proletáři všech zemí vyližte si p.del!“
(sanhedrin, 5.1.2011 14:15:49)
Odpovědět
Zcela správně Vizíre. Nejde o nějaké Španělsko nebo Itálii. Jde o to udělat pořádný obchod. Elity si myslí, že všechno ukočírují. Vtip je ovšem v tom, že ani nejmocnější a nejinformovanější člověk nemůže předvídat jednu vteřinu svého osudu dopředu.To totiž nemůže nikdo.
Re: „Proletáři všech zemí “
(vlk, 4.1.2011 21:06:06)
Odpovědět
Vsude ve svete jsou narody propletene proletari ono to ani jinak nejde , to je jako dite z predesleho vztahu ktere taky nevymazete ze sveho zivota ackoliv uz mate novou rodinu .
Re: „Proletáři všech zemí vyližte si víte co!!!
(Petr 2, 5.1.2011 9:18:19)
Odpovědět
Pro pány Stileta,Kalouse a Ferdu a jednu dámu-Karkulku bych doporučil ať si najdou nějakou opuštěnou pískovnu a tam ať si udělají vlastní knoflíkovou válku.Kdyby bylo kousek z toho,co tady nablejou,zaměřeno k diskuzi na téma Matějka,tak nic neřeknu,ale vy se chcete jenom blbě předvádět(něco jako D rát a Kalousek)a tady zabíráte jenom místo,ale nic konkrétního z Vás nevypadne(jenom ty výkaly)Všichni jděte jinam(třeba do Albánie)
Re: „Proletáři všech zemí vyližte si víte co!!!
(Karkulka, 5.1.2011 9:34:31)
Odpovědět
Milý Petříku, jestli máš zbytečně moc adneralinu, čti raději novinky či jiný krotký web. Jsi asi ten typ, kterému je všechno jedno, jen když ho nikdo neotravuje. Pro Tebe platí slova z Knoflíkové války : "Kdybych to byl býval věděl, tak bych sem nechodil." Kromě toho, myslím, že kdybychom se všichni z tohoto webu potkali v nějaké příjemné hospodě, dáme si společně pivo a pokecáme. Neber život tak vážně, stejně z něho nevyvázneš živý !
Re: „Proletáři všech zemí vyližte si víte co!!!
(Kalous, 5.1.2011 14:12:08)
Odpovědět
Nějak jsem si v diskusi nevšiml žádného moudra od Petr 2, ať k článku p. Matějky nebo k diskusím vyvíjejících se od merita různými směry. Asi se sám už po.sral a pob.lil, že to nestihl.
Doporučuji autorovi článku, kterého pokládám za jednoho z nejslušnějších redaktorů Euportálu, aby se připojil k uvedeným proletářům a uskutečnil u sebe stejným způsobem degustaci jako proletáři. Mně vytýkané slovo "p...l" vůbec nepoužívám. To je v nadpisu článku. Především samo o sobě do nadpisu nepatří. Co to je za cenzuru!