reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Vladimír Hučín - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Video: Černoši se přiznávají, že otroctví vynalezli oni

Autor: Redakce | Publikováno: 25.12.2010 | Rubrika: Video
Ilustrace

reklama
2535 čtenářů | 31 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Video: Černoši se přiznávají, že otroctví vynalezli oni
(Pavel Skeptik I, 25.12.2010 10:05:54)
Odpovědět
Otrokářství bylo ve starověku a při jeho přechodu do ranného středověku naprosto normální i v Evropě! Teprve sílící moc a rozšíření křesťanství jej začalo omezovat. Napřed zákaz prodeje křesťanů a potom postupná likvidace otrokářství, samozřejmě s mezihrou, kterou byla evropská kolonizace skoro celého světa! Evropané se svými schopnostmi opravdu dokázali vytvořit "průmysl"! Od cca pol. 18. století se pomocí zákonů otrokářství ze strany Západu začalo odbourávat, a to i ve všech koloniích patřící pod správu evropských mocností! Nejtragičtější konec asi zažily USA, kde v občanské válce padlo a zahynulo nejvíc občanů v dějinách válek této země. I když otrokářství byl asi jenom jeden z problémů, který k této válce vedl.
Takže problém není v historii otrokářství, ale v tom, že jsou ještě dnes civilizace, které otrokářství za problém nepovažují! Bohužel, různí přiblblí aktivisté, kteří nenávidí své dědečky a rádi jim kálejí na hrob, vidí vinu jenom tam, kde se o problému může diskutovat, tzn. na Západě! Historická fakta ale jasně říkají: Západní, křesťanská civilizace je jediná, která otrokářství ze svého života úplně odstranila!
Re: Video: Černoši se přiznávají, že otroctví vynalezli oni
(Václav, 28.12.2010 14:37:00)
Odpovědět
S komentářem souhlasím, protože je naprosto korektní!
Re: Video: Černoši se přiznávají, že otroctví vynalezli oni
(Stilet, 25.12.2010 13:42:32)
Odpovědět
To těžce raní všechny intelektuly, antirasisty a levičáky.
Re: Video: Černoši se přiznávají, že otroctví vynalezli oni
(Jahoda, 25.12.2010 16:34:25)
Odpovědět
neraní.
Všimněte si toho,co dělá ten váš černý muslim Husejn v Bílém Domě za vnitrostátní politiku a vůbec ho to neškrábe.
Legalizuje cíleně miliony ilegálů,brání jejich deportacím a uzavření hranice,lobuje za potraty ,buzeraty a genderky a cíleně šikanuje svobodnou společnost lidí i za cenu toho,že chce měnit ůstavu USA jenom proto,aby mohl on a ta jeho banda neomezeně vládnout.
Jim nějaké to zjištění,že je otrokářství prvotně vynález černochů ani za mák nevadí.
Jim to je totiž jedno,na čem jim ale záleží je vyvolat pocit viny a na něm pak mocensko-politicky těžit.
Dát jasná pravidla a směrnice chování toho,jak musí průměrný američam myslet,konat a mluvit a kdo vybočí z řady,ten je ihned označen jako kacíř-rasista a perzekuován právně.
Můžete si být jistý Stilete,že tato totalitářská banda má více jak hroší kůži.
Vždyt vy američané už ani nesmíte říči černé kávě černá káva a černochům černoši.
Jste tak pobláznění antirasizmem,že si dobrovolně necháváte brát svobodu a ovládat totalitou naprosto stejně jak se to dělalo ve východním bloku a ty metody jsou pořád stejné!
No...včera jsem sledoval na HBO film Gangster,tento film pojednával o jednom americkém negru,který propašoval do USA na tuny heroinu a činil tak více 5 let.
Mě zaujalo to prostředí Harlemu v NY,kde bylo pouze černochů a málo bělochů.
Připomělo mě to Afriku.
Všude bordel,vraždy,loupeže a kriminalita a drtivá většina heroinu zákazníků tvořila černá komunita.
Tak jen si je nechte připustit ještě více k tělu a nebude trvat dlouho a bude taková celá Amerika-naprosto stejná jako její současné multikulturní školství.
S Amerikou to jde hospodářsky z kopce od té doby,kdy si připustila černou Afriku k tělu,od té doby,kdy bylo sjednocení černochů a bělochů ve školách tedy určitě,pak přišla pozitivní diskriminace ,multikulti a politická korektnost,výdobytky to socialistického způsobu vládnutí ve východním bloku a jdete s ekonomikou na hubu .
Dokud se těchto elementů nezbavíte,černá Afrika vás dostane a bude vám to patřit!
Dokud byla rasová segregace,byla Amerika hospodářsko-vojenskou supervelmocí.
Nyní vás černá Afrika táhne ke dnu a to poznáte ihned po té,co jich tam bude více jak bělochů a to nemusí trvat více jak 50 let.
Evropa se hospodářsky zatím drží a jedině z toho důvodu,že je v zatím (!) více bělochů,jak černochů...
Re: Video: Černoši se přiznávají, že otroctví vynalezli oni
(Kalous, 25.12.2010 18:06:37)
Odpovědět
Amerického presidenta volí nejen lidé (u Obamy černoši, studenti, část Latino, legální imigranti, chudina) ale také miliardy (naftaři, bankéři, výrobci zbraní - financují kampaň. Tu první skupinu chápu, tu druhou skupinu jsem zatím nepochopil - ale jistě je tam nějaký vyšší smysl.
Re: Video: Černoši se přiznávají, že otroctví vynalezli oni
(Josef, 25.12.2010 18:21:26)
Odpovědět
Naftare vynech, tem zakazal vrtat, stejne tak zbrojare vynech. Z financniku hlavne Golman-Sachs a madar George Soros 28 milionu. Hodne penez dostalm z EU, Angela merkel 250K Eur a dalsi!
Re: Video: Černoši se přiznávají, že otroctví vynalezli oni
(Kalous, 25.12.2010 20:18:10)
Odpovědět
Josefe, nedělej ze sebe vola. Dobrá prezidentská kampaň sežere 5 -10 miliard dolarů, tak neuváděj tak směšné částky a podpory. Shell také vyhnal z Mexického zálivu? Za Obamou musely být obrovské finanční zdroje nestranických peněz.
Re: Video: Černoši se přiznávají, že otroctví vynalezli oni
(Kalous, 25.12.2010 20:33:55)
Odpovědět
Možná jsem ty náklady na presidentskou kampaň trochu přehnal, možná ne - přímé náklady na presidentskou kampaň se odhadovaly něco přes 1 mld dolarů - ale nevěřím
Re: Video: Černoši se přiznávají, že otroctví vynalezli oni
(Stilet, 25.12.2010 20:37:57)
Odpovědět
Kalous, v posledních presidetských volbách se prováděli takové podvody a porušování zákonu jako ještě nikdy a nikdo si nedovolil proti tomu pípnout. Ten černý ušatec dostával peníze z celého světa a to už je protizákoné. Sílná levicová fronta chtěla za každou cenu mít v Bílém Domě toho něguše. Tu Nobelovu cenu také dostal za úplné nic a také z Europy která štěstím nad tím ušatcem, jen proto že je to levičák a černoch. Příští president bude mět co dělat aby napravil ničemnosti toho negra.
Re: Video: Černoši se přiznávají, že otroctví vynalezli oni
(Sulla, 25.12.2010 21:22:39)
Odpovědět
Stilet. negroidního muslima, který není americkým občanem, tudíž zvolen protiprávně a neplatně.
Re: Video: Černoši se přiznávají, že otroctví vynalezli oni
(Stilet, 25.12.2010 20:40:29)
Odpovědět
Moment Kalous, kde jsi pžřišel k těm miliardám? Ty první jsi s ními přišel. Desítky milionu to ano, ale miliardy?
Re: Video: Černoši se přiznávají, že otroctví vynalezli oni
(Josef, 25.12.2010 20:59:09)
Odpovědět
Oficialne Obama ziskal 750 milionu $$,
McCain celkem 380 milionu $. Navic Obama mel ma na sve strane vsechny hlavni zdelovaci prostredky vcetne novin, mimo FAX-News a ta navic se snazila byt nestranna a vzdy komentatori v diskusich byli pritomni jak z levice tak i z pravice.
Re: Video: Černoši se přiznávají, že otroctví vynalezli oni
(Trident, 25.12.2010 22:14:20)
Odpovědět
Nezapomenout na velké právnické firmy z východního pobřeží, bez nich a jejich peněz by dnes Senát asi modrý nezůstal...a kdo by byl prezidentem také není jasné.
Re: Video: Černoši se přiznávají, že otroctví vynalezli oni
(Kalous, 26.12.2010 10:49:00)
Odpovědět
Na Googlu jsou odhady nákladů na poslední presidentskou kampaň - odhadují se na na 3/4 až přes miliardu dolarů (oficielně).
Re: Video: Černoši se přiznávají, že otroctví vynalezli oni
(Josef, 26.12.2010 17:03:23)
Odpovědět
Kalous!
Proc myslis, ze ze sebe delam vola? Kdyz napisi 750 milionu, tak je to 3/4 miliardy, a kdyz pripoctu MCCainovych 380 milionu tak je to pres miliardu.
Re: Video: Černoši se přiznávají, že otroctví vynalezli oni
(Sulla, 25.12.2010 21:20:49)
Odpovědět
Obamu zvolil Goldman Sachs.Cílem bylo uklidnit bezprizorní černochy, kteří přicházeli o nemovitosti a hlavní obavou bylo, aby nepochodovalo 10 milionů lidí po Wallstreet s cílem zrušit FED.Zvolením Obamy se socky zaměstnali a uklidnili a primární cíl - odvrátit právní útok na FED byl splněn a hlavně se podařilo získat čas.Už je trapné jak nás z amikova poučují kvůli korupci, až tam marines vyvedou vedení FEDu a Goldman Sachs s brokovnicí u hlavy, pak budu věřit, že amerika chce být opět právním státem.
Re: Video: Černoši se přiznávají, že otroctví vynalezli oni
(Jahoda, 26.12.2010 6:59:09)
Odpovědět
Kalousi,Obama se ohání demokracií , svobodou a právem a při tom lže ,záměrně porušuje ůstavu Ameriky a snaží se zotročit svobodnou americkou veřejnost.
Třeba už jenom ta jeho snaha o vytvoření "lidových milicí" pod jeho kontrolou a snaha o odebrání zbraní americké veřejnosti.
Na tom filmu Gangster mě ještě zaujala jedna věc a to ta,že se o toho negra,který pašoval do Ameriky tuny heroinu z Indočíny nikdo nezajímal,nikdo se o něj nestaral a on si mohl z ůstraní dělat co se mu zachtělo a to trvalo od roku 1968 až do roku 73..pak po něm začala jít policie a bylo s ním konečně zle.
Proč o tom píši?¨
Ten černý zločinec záměrně zneužil americkou svobodu !
Obama a ta jeho demokratická banda dělají to samé,akorád že ve státním měřítku.
To byl ten gangsterský negr proti tomuto póvlu nula a troškař,třeba už jen ta představa zlegalizování milionů ilegálů a odpouštění trestné činnosti gangů a na to byl také ze strany demokratů návrh,mě nahání husí kůži.
Jistě,že tak vezme za své bezpečí američanů a ekonomika také a to v časech světové hospodářské krize.
Ale to neomarxisty v WH vůbec neškrábe a tu se ptám proč asi a za jakým ůčelem.
A američani se jak tupé ovce ještě nechají ovládat a nechat si brát svobodu.
A svoboda slova je také svoboda..já tedy vážně nevím,co je rasistického na tom říci černé kávě,černá káva a proč se musí černochům říkat afroameričani ?¨
A to je jen špička ledovce...v 50-tých letech u nás v ČSSR když někdo řekl co neměl,byl také pronásledován státní mocí,stejně jako v současné Americe.
Ta shoda je více jak zarážející a nejedná se pouze o tohle.
V časech divokého západu byl pořádek a řád a každý zločinec se bez vyjímky a rozdílu houpal na oprátce a bylo všude bezpečno a klid.
A z tého tradice Amerika také těžila a doposud těží.
Já osobně si Ameriku představují jako sérii příměstských domků,kde je u každého garáž s autem,kde každý chodí do práce a v klidu stárne a vychovává potomky a před vchodem do domku vlaje americká vlajka.
Všude je klid a bezpečí a lidé si věří .
Tato Amerika ale vlivem černé Afriky ustupuje a namísto klidu a bezpečí jsou všude gangy kriminálníků,chaos,kriminalita,americké vlastenectví je záměrně označováno jako rasizmus a namísto ůhledných příměstských domků s garáží a poklidného života je všude po zdech čmáranic .
To by na divokém západě,potažmo ještě v 40-tých letech 20 stoleti,kdy byla Amerika ještě Amerikou nikdy neprošlo.
Tam by se zjednal pořádek ihned .
Re: Video: Černoši se přiznávají, že otroctví vynalezli oni
(Trident, 25.12.2010 22:48:57)
Odpovědět
Jak se dostali první otroci z Afriky na portugalský dvůr už v dobách prvních námořních výprav? Asi těžko si lze představit, že mořeplavci někde přistáli, nalovili po pláži se bezprizorně potulující, povolné černochy a odvezli je na svých vratkých lodích domů...přirozeně je koupili na některém z mnoha tržišť ve Guinejském zálivu od tamějších černých otrokářů. Ostatně osobně znám jednoho nigerijského "šlechtice", který se ještě narodil v otrokářské pevnosti - ovšem na té straně mříží, kterou se nám někteří historikové snaží vykreslit jako doménu bílých. Portugalci se naučili otrokářství od černých otrokářů a od Portugalců se tomu pak naučili i všichni ostatní kolonialisté.

To také odpovídá na často různě kladenou otázku rasismu, který údajně povstal z potřeby bílých ospravedlnit vlastnictví otroků... Ale k čemu by takové ospravedlnění potřebovali?! Vždyť jejich otroci už se jako "mluvící nástroje" narodili. Údajná otázka papeži, zda je možné pro křesťany vlastnit černé otroky nebyla zodpovězena skrze zkoumání "úrovně lidskosti" černochů, ale skrze prostou skutečnost, že církev nikdy nevolala po úplném a bezpodmínečném zrušení otroctví, pouze po tom, aby nikdo již nebyl zotročován. Což se nedělo, neboť otroci byli křesťany jen ponecháni v otroctví, do něhož je jejich muslimští a pohanští příbuzní uvrhli v Africe.

Jako důkaz bych přidal jistou úvahu nad tím, zda je skutečně pravda, že všichni Indiáni byli slabí a práceneschopní (proto asi postavili - narozdíl od černochů! - dodnes těžko napodobitelné pyramidy, stupňovitá pole a zavlažovací kanály:-) - tedy údajný důvod, proč byli přiváženi do Ameriky černí otroci. Nebylo tomu však ve skutečnosti tak, že bílým bylo zapovězeno někoho zotročovat, a tudíž museli užívat pouze mluvících věcí, které už nekřesťané "vyrobili" a prodali (někteří Indiáni znali otroctví, ale neznali obchod s otroky a nikomu je neprodávali), a které se nacházeli pouze v Africe? Považme, že nikdy nebyl uveden do otroctví snad ani jediný Indián, proč ta fanatická ohleduplnost, když na druhou stranu conquistadorům nikterak nevadilo Indiány okrádat a zabíjet?
Re: Video: Černoši se přiznávají, že otroctví vynalezli oni
(Josef, 26.12.2010 17:52:19)
Odpovědět
Pro upresneni Brazilie byla portugalska kolonie a ne zrovna nejmensi. Moreplavci se otroctvim nezabyvali, a vubec tomu nerozumite. Cernosi, kteri se dostali za Atlantik silene na tom ziskali, ze dostali kazdy den najist napit a lekarske zaopatreni, proti tem co zustali v Africfe a zivori vetsinou do dnes. On ten otrok neco stal a kazdy majitel si ho setril a nasedrel z kuze tak, jak si to predstavujete. Otroci se meli tak dobre, ze kdyz skoncilo otroctvi a kazdy dostal 40 akru pudy a kone, tak hodne jich nove nabyty majetek prodalo a zustali zamestnani u svych majitelu!
Re: Video: Černoši se přiznávají, že otroctví vynalezli oni
(Josef, 26.12.2010 23:29:19)
Odpovědět
Nejbohatsi miliardarka a k tomu cerna zena na svete je americanka Oprah Winfrey. Prachy vydelala v televizi a nemusela se ani stat ruskym oligarchem!

http://en.wikipedia.org/wiki/Black_billionaires
Re: Video: Černoši se přiznávají, že otroctví vynalezli oni
(Jahoda, 27.12.2010 9:44:00)
Odpovědět
je třeba rotlišit mezi rasizmem a pravdou.
Dle mého názoru by bylo rasizmem pozuzovat všechny rusy podle Stalina
všechny čechy podle divokých odsunů po r 54
všechny němce podle Hitlera(Hitler byl rakušák)
všechny židy podle babylonského talmudu cestou k halacha
všechny cigány podle jejich rasy a odsuzovat je proto a ubližovat jim tak
všechny japonce podle Toga a jeho válečnou mašinérii z časů světové války
a každého černocha jenom proto,že je černý a mít z něk hned kriminálníka,negramota a pod...
Rasizmus ale není a za tím si stojím,poukázat na to,že ta bohatá černoška je miliardářkou jedině a pouze proto,že je Američanka.
A v Americe je zatím více bělochů,jak černochů.
Byla by tak bohatá v Africe,kde je více černochů jak bělochů?
Ano,nebo ne ?
A zde je ten rozdíl mezi rasizmem a pravdou.
Re: Video: Černoši se přiznávají, že otroctví vynalezli oni
(Jahoda, 27.12.2010 9:45:01)
Odpovědět
rasizmem a pravdou
po divokých odsunech po r. 45
Re: Video: Černoši se přiznávají, že otroctví vynalezli oni
(Trident, 27.12.2010 17:16:03)
Odpovědět
Splátáte věci, které spolu nesouvisí. A pokud se domníváte, že cílem otrokářů byla altruistická pomoc černochům, tak jste navíc hlupák.
Re: Video: Černoši se přiznávají, že otroctví vynalezli oni
(Jahoda, 27.12.2010 18:43:19)
Odpovědět
co konkrétně splátám Tridente ?
Máte na to mě to vysvětlit,nebo se zmůžete pouze na výpady a urážky,já si na rozdíl od vás totiž své myšlenky dokáži obstojně obhájit.
Ještě jsem se chtěl zeptat,jak jste přišel na to,že otrok byl pouze ten černý?
Pokud je mě známo za otroky byl brán běloch a to do severní Afriky v dobách středověku,renesance ,baroka...třeba Sarvantes,autor dona Qichota byl svého času otrokem v severní Africe,navíc si otroctví pěstovali černí domorodci i vzájemně a tato tradice kvete v Africe dodnes,viz třeba Sůdán .
Otroctví je i SA,kdy je prac. imigrantům odebrán pas a ti jsou pak týráni a šikanováni a biti.
Dokonce jsou popsány i případy otroctví v USA,kdy indický pár týral svou služebnou,pálil žehličkou,bil šňůrou od notebooku a na vše se přišlo až po udání sousedů.
Takže sem laskavě neplette nějaké černochy do role ublížených,pouze jim v tomto ohledu nebylo ublíženo.
Re: Video: Černoši se přiznávají, že otroctví vynalezli oni
(Trident, 27.12.2010 22:41:41)
Odpovědět
Mám tomu rozumět tak, že jste trochu Josef? Má reakce nešla rozhodně k Vašim příspěvkům.

Jinak souhlasím se vším, co jste napsal. S výjimkou těch ilegálních případů (Indové) - otroctví musí být veřejně možné a zákonem povolené, jinak automaticky naplňuje znaky některého trestného činu a není otroctvím v pravém smyslu slova. Stejně jako ČR není loupeživý rytíř proto, že se na jejím území dopouštějí některé osoby krádeží. Ve sklepě nemůžete mít otroka, dokud se jím nemůžete pochlubit beztrestně na večírku pro smetánku...dokud nemůžete nejste otrokář, ale kriminálník.
Re: Video: Černoši se přiznávají, že otroctví vynalezli oni
(Jahoda, 28.12.2010 6:08:20)
Odpovědět
to Trident:omluva z mé strany.))
Re: Video: Černoši se přiznávají, že otroctví vynalezli oni
(Josef, 27.12.2010 14:20:29)
Odpovědět
Pane Jahoda,
Ja jsem s tou Oprah jen dal priklad, ze ti americti otroci to nemaji tak spatne, jak si to nekteri lide predstavuji. Ale jsem prekvapen, ze najednou jste se zminil o odsunu 45. Proc prebirate kolektivni vinu za neco, na cem jste se (doufan) nepodilel?? Podle vzorce kolektivni viny byste se mohl citit i jako Evropan vinen za otroctvi, protoze kolonie a otroctvi jsou produktem Evropanu! I kdyz se to svadi na Amiky, prestoze v te dobe Anglie, Spanelsko, Francie, Portugalsko a dalsi byly velmoce a Amerika kolonie. Kdyby tomu tak bylo, tak si muzete precist, jak velice vtipny cernoch udelil bilym amnestii. Osobne ho radim do katekorie "chytrejsi nez ja" a casto ctu a kradu jeho moudra.

http://econfaculty.gmu.edu/wew/gift.html

Na "Home" je jeho podobizna a bio.

Ten kolektivni pocit viny za otrotvi v USA vyneslo do uradu soucasneho prezidenta, ktereho verejnost volila, jen aby dokazala ze uz nejsou rasisti !
Re: Video: Černoši se přiznávají, že otroctví vynalezli oni
(Jahoda, 27.12.2010 16:45:55)
Odpovědět
já také pane Josef američany z rasizmu neviním,právě že naopak.
Dle mého názoru je v americké společnosti tolik antirasizmu,že o nějakém zaražení pozitivní diskriminace a politické korektnosti nemůže být bohužel řeč.
Bohužel to jsou právě tyto elementy,které využívá americká levice a dokázala s ní ovládnout veřejnost.
To,že to jsou její mocenské páky jak si udržet moc a zotročit svobodu jsem již napsal.
Přece jste také žil svého času v ČSSR a proto můžete porovnat ....
Bohužel Amerika a o tom jsem přesvědčen si zažila pouze tu svobodu a demokracii a to do takové míry,že nedokáže poznat moment,kdy jí tu svobodu někdo bere.
To se v Evropě stát nemůže.
Evropa si prožila v tomto ohledu své a dokáže více jak zdatně porovnat a jak žába v horké vodě se uvařit nedá ani náhodou.
Viz třeba počínající otevřený odpor proti islamizaci v západní Evropě.Tam jsou prostě starodávné kořeny,které si nechá Evropa vyvracet pouze do určité meze a hranice,pak přijde moment,kdy se začne bránit.
To u vás Americe asi nehrozí...to,že otroctví bylo dovezeno do Ameriky Evropu je pravda,nakonec to byl právě evropský otrokář,který do Ameriky v 17 století první černé otroky přivezl a je dokonce známo i přesné datum..
To na jedné straně,na druhé,vy američani si nemusíte nic dokazovat,pokud se necítíte jako rasisti ,rasisty nejste.
Přesto vše ale nevidím jediný důvod,proč si právě proto nechat brát vzájemně svobodu a to se u vás v USA děje.
Zatímco nyní třeba není politicky korektní říci černé kávě černá káva,zítra z toho bude už trestný čin.Stejně jako včera nebylo trestné říci černochům černoši,dnes jim tak už nikdo nesmí říci,jinak by měl právní popotahování a můžete si být jist,že těchto případů,kdy vám bude brána svoboda bude v budoucnu více.
Protože tam,kde není svoboda slova se dokáže snadno ovládat široká veřejnost,právě že takto začíná diktatura a totalita.
Uvědomujete si to vy američané vůbec?
My češi o sobě třeba také netvrdíme,že nejsme rasisté a přesto ta strana,která u nás propagovala pozitivní diskriminaci a pol. korektnost totálně prohrála volby.
Jedná se SZ.
Jo...to tak být ta Kocáb,Stehlíková a Havel v USA a kandidovat za prezidenta za demokratickou stranu ..... !
Re: Video: Černoši se přiznávají, že otroctví vynalezli oni
(Jahoda, 27.12.2010 16:55:26)
Odpovědět
oprava:
my češi třeba o sobě také tvrdíme,že nejsme rasisté.)
Jinak k té trojici ze SZ,já si všiml jedné věci a to té,že to co SZ a její politici tak propagují se stalo důvodem k nepřátelství ze strany široké voličské základny .
Jsou ale naprosto ty stejné metody ,které u vás v Americe používají demokrati a ono jim to co?
No ono jim to prochází.
Česká veřejnost a nejedná se pouze o ni,celá veřejnost v bývalé východní Evropě sovětských satelitů je ta tyto totalitářské praktiky velice citlivá a to na rozdíl od vás američanů...
proč na jedné straně drtivá většina čechů nemusí hajlující holohlavce a na druhé straně ani Kocába,Stehlíkovou a to co tak propagují a celou tu SZ,?
Zamyslete se na tím..))
Re: Video: Černoši se přiznávají, že otroctví vynalezli oni
(Josef, 28.12.2010 7:23:11)
Odpovědět
Ja myslim, ze tu citlivost na totalitu jak pisete jste nijak moc neprojevili, podle toho jak rychle jste se zbavili svobody a predali moc do Bruselu.
A to otroctvi se take neda davat dohromady s rasizmem, protoze hodne majitelu otroku byli i cerni negros, jeden dokonce vlastnil 152 otroku.
---------------------------
In 1860 there were at least six Negroes in Louisiana who owned 65 or more slaves The largest number, 152 slaves, were owned by the widow C. Richards and her son P.C. Richards, who owned a large sugar cane plantation. Another Negro slave magnate in Louisiana, with over 100 slaves, was Antoine Dubuclet, a sugar planter whose estate was valued at (in 1860 dollars) $264,000 . That year, the mean wealth of southern white men was $3,978.

In Charleston, South Carolina in 1860 125 free Negroes owned slaves; six of them owning 10 or more. Of the $1.5 million in taxable property owned by free Negroes in Charleston, more than $300,000 represented slave holdings. In North Carolina 69 free Negroes were slave owners.
Re: Video: Černoši se přiznávají, že otroctví vynalezli oni
(Josef, 27.12.2010 21:42:58)
Odpovědět
Pane Jahoda.
Na vylepseni situace v USA se pracuje na "plne pecky". Nasel jsem nevidane objektivni clanek v ceskem tisku. Rozdeluji odkaz, aby tio server vse pobral:

http://neviditelnypes.lidovky.cz/usa-regeneruji
-spojene-staty-diky-tea-party-fzu-/p_zahranici.asp?
c=A101225_184524_p_zahranici_wag