reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Vladimír Hučín - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Havel, TOP 09 a Česká televize – rozvraceči české společnosti

Autor: Eliška Portešová | Publikováno: 21.12.2010 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Z dvacetiletého vývoje po "Sametové revoluci" je čím dál zřejmější, že zápas o charakter naší společnosti a její další směřování je stále urputnější. Je méně či více maskován vznešenými proklamacemi, morálními rozhořčeními, popřípadě "spravedlivým" bojem za jinou - lepší společnost. Tyto mimikry na oklamání veřejnosti mají však své trhliny. Nelze si totiž nepovšimnout, že kdykoliv něco zaskřípe, máme tu další pokus o destabilizaci hospodářských a politických poměrů u nás.

Je až s podivem, jak jsou tito chroničtí rozvraceči málo vynalézaví, jak se vytrvale drží stejného scénáře, jak nejsou schopni neopakovat přežilé fráze (viz. „přijdu jako občan“, "bude slyšet hlas lidu" ...) nebo neotřele pojmenovat své nově vzniklé účelové iniciativy či petice. Takže jakmile Marek Jedlička přišel s iniciativou "Změň politiku" a Jaroslav Kuchař zase s výzvou "Vyměňte politiky", bylo jasné, že budeme svědky dalšího kola destabilizace.

A opravdu, jak se ostatně dalo čekat, nastoupila "veřejnoprávní" televize, tentokrát s neuvěřitelnou razancí. Začala rozdmýchávat " blbou náladu" a pásla se na nespokojenosti lidí, jejích nejistotě a obavách z poklesu životní úrovně. Logickým důsledkem pak byla její vydatná informační pomoc při organizaci odborové stávky.

To by bylo, aby se vláda nezatřásla ve svých základech!

Za to, že k tomu nedošlo, opravdu, ale opravdu televize nemůže.

Potom, co se to tak nějak nepovedlo se stávkou, a také TOP 09 přišla o vládu nad Prahou, kterou měla již téměř jistou, bylo třeba znovu dostat lidi do ulic, a tentokrát v daleko bojovnější náladě. K nevybíravému boji zatroubil, stejně jak kdysi, Jan Kraus - jeden z hlavních aktérů televizní revoluce před deseti lety. V jeho zábavném pořadu vzal humor za své, když nazval utvořenou koalici v Praze "sviňárnou", aktéry "prasaty" a hrozil defenestrací - tedy násilím. Nějaké to krveprolití by asi nevadilo, spíš naopak.

"Zrada na voličích", jak bylo nazváno zákonné právo na vytváření koalic, musí přece lidi naštvat. Přesto, asi pro jistotu, bylo v televizních zprávách téměř každou hodinu uváděno, kolik lidí je nespokojeno, kdo všechno je odhodlán dát svému spravedlivému rozhořčení průchod, kdy a kam je třeba přijít. A pak byl celý ten kravál, sprosťárny a násilnosti uváděn v přímém přenosu, a nejen televizí.

Samozřejmě, že zdání oprávněnosti svatého rozvášnění ulice podpořil i exprezident Havel - zase stejně jako už u vzpomínané rebelie před 10 lety. O ni však již mnozí z nás víme, že ve skutečnosti nešlo o ušlechtilý boj za svobodu slova, jak bylo proklamováno, ale o pokus o politický zvrat.

Tentokrát se zdá, že pražská koalice ODS-ČSSD svou pozici ustála, stejně tak,zatím,i vláda. Možná, že i proto, že se slibovaná defenestrace nekonala a netekla krev. Pardon, tekla, jedna rozvášněná bojovnice si neopatrně pořezala ruku o rozbité sklo, jak nám soucitně sdělila média.

Bude pokračování?

Ovšemže bude, tím si může být jista i revoltující žena na radnici, která chtěla po televizním reportérovi, aby jí sdělil, kdy dojde k dalšímu šturmování do boje.

A dojde k tomu velmi brzo. Lidi je přece třeba udržet ve stavu naštvanosti, a proto kout železo dokud je žhavé.

A vida, ještě jsem nedopsala svůj článek a už se přímo pálí na pozice ODS ve vládě. Podezření ze zajišťování černého fondu pro financování politické strany se již jednou osvědčilo a v podání současných zkušených novinářů může dokonat dílo zkázy. Pan Zaorálek ze sociálně demokratické strany, ostatně velmi nespokojené se svou opoziční rolí, je tím prvním, který v nočním televizním zpravodajství mluví o možnosti nevyslovení důvěry vládě.

Že by si nebyl vědom, že i sociální demokracii zvoní hrana?

Podle opakujících se scénářů by byla "na pořadu dne" další úřednická či odborná vláda, jmenovaná - tedy nikým nevolená, a tím i jakoby "nepolitická". A možná i na věky, pokud by byl rozvrat velkých politických stran dostatečně hluboký. Havlův sen nepolitické politiky by tak byl naplněn a zároveň by byly uspokojeny i ambice samozvané "elity" národa, která se cítí být oprávněna nám vládnout, aniž by musela brát ohled na principy demokracie, zákon, hospodářskou situaci a naše národní zájmy.

reklama
4466 čtenářů | 28 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Havel, TOP 09 a Česká televize – rozvraceči české společnosti
(mm, 21.12.2010 9:48:31)
Odpovědět
Vynikající článek.
Re: Havel, TOP 09 a Česká televize – rozvraceči české společnosti
(Václav, 21.12.2010 10:05:11)
Odpovědět
Je to velmi trefné a pravdivé. Je smutné, že se lidi dají ovládat "geblsovským stylem". K poslední féře, která opět nese atributy masáže od výše uvedených autorů (tentokrát ale zatím bez TOP09)Nečasova,Drobilova afera neexistuje. Čí je to aféra se doufám dozvím.Nerespektováním práva se k právu nedoberu. Pokud by p. Michálek nahrávky podržel do doby, kdy by na podkladě nepodpisu dokumentů (bez těchto podpisů k žádné korupci nemohlo dojít!) byl eventuelně odvolán, pak bych to pochopil a věřil mu. Rozpoutat aféru dle domněnek a předpokladů je podlé,nečestné a nemorální a je na úrovni pomluvy. Jeho postup nvede k vyštření a potrestání, ale pouze k očernění. Pracoval jsem léta v podmínkách nabídek, poptávek, kontraktů. To že je jedna zakázka výrazně levnější, ještě nmusí znamenat, že je lepší a korektní. Oblíbený trik je v tom, že se zakázka podsekne a pak v podmínkách stresu (uvedení do provozu) se cena navyšuje. Bankrot subdodavatele vede i k bankrotu ostatních!
Re: Havel, TOP 09 a Česká televize – rozvraceči české společnosti
(Kalous, 21.12.2010 10:12:34)
Odpovědět
To je vidět že jste v tom našem korupčním svinstvu pracoval, proto pro ně máte pochopení. Osatní většinou ne. Zvláště se moc nelíbí to, že není trestné podvody a machinace trestat za stadium přípravy, ale až za dokončený lup - to se zase naše mravokárná sněmovna vyznamenala, ještě tam mohla dodat - lze trestat až po úmyslné krádeži, neúmyslná krádež trestná není. Někdo by prostě na investici čističky neúmyslně přidal 2 miliardy, někdo by z toho neúmyslně převedl půl mega do pokladny ODS a nějaké neúmyslné ý čko by to přijalo. To je jak v matematice neřešitelná rovnice o x neznámých .
Re: Havel, TOP 09 a Česká televize – rozvraceči české společnosti
(Jirka, 21.12.2010 11:25:51)
Odpovědět
Tady snad někdo těm pitomostem o 500M pro ODS věří? Svatá prostoto!

Ona vlastně MfDnes nepotřebuje takovéto pseudoaféry pro zvyšování nákladu a tím ceny inzerce, že....
Re: Havel, TOP 09 a Česká televize – rozvraceči české společnosti
(Dominik Šerban, 21.12.2010 11:40:41)
Odpovědět
věří, nevěří, kradou jako straky, ten dluh české republiky je asi fatamorgána? Nebo všichni asi spíme a je to jen špatný sen, ale probuzení nebude věřte pro nikoho z většiny národa příjemné.
Re: Havel, TOP 09 a Česká televize – rozvraceči české společnosti
(QQ, 21.12.2010 16:50:31)
Odpovědět
Už jste podal trestní oznámení? Jestli ne, vystavujete se trestnímu stíhá, když jste neoznámil zloděje.
Re: Havel, TOP 09 a Česká televize – rozvraceči české společnosti
(Katsanson, 21.12.2010 13:17:18)
Odpovědět
Vy neznáte staré české přísloví že "Není šprochu aby na něm nebylo pravdy trochu"?
Re: Havel, TOP 09 a Česká televize – rozvraceči české společnosti
(Kalous, 21.12.2010 15:47:26)
Odpovědět
Jejda Jirko, svatá prostoto - kdepak se vzaly ty miliony u Pepy z Hong Kongu, u Lajose Bácse pohřbeného v jakémsi maďarském městečku či ve švýcarských bankách? Taková nějaká větší privatizace nebo velká dotace - to se to točí s miliony a když trocha zmizí .. je tam dost. To by mohl vyprávět třeba Standa gross a jiní...
Re: Havel, TOP 09 a Česká televize – rozvraceči české společnosti
(Stilet, 21.12.2010 16:43:43)
Odpovědět
A miliony v krabici od bot pod posteli, nebo od strejdy, či v tresoru o kterých nikdo nevěděl jak se tam vzali. Nevěděl to ani ten kdo měl klíče od toho tresoru. Copak Kalousi jen ti modří jsou zkorumpvaní a korumpují? Korupce je v Čechách domovem už od vzniku republiky a vůbec nezáleží na politické straně. V politice korupce je metodou. Čeští politici jsou chudí když se dostanou do politiky a proto se musí snažit aby zbohatli. Ale to dělají v Čechách všichni kteří k tomu mají příležitost.
Re: Havel, TOP 09 a Česká televize – rozvraceči české společnosti
(Kalous, 21.12.2010 18:51:05)
Odpovědět
Sakra Stilete, máš z tý Emeriky docela přehled, ale mnou uvedený Standa Grossů přece není modrý ale oranžový! A s Topolánky, Bárty, Drobily by mohl soutěžit a možná by vyhrál. A zase nekritizuj jen ˇCR - ty vaše Haliburtony, Ramsfeldi, majitelé pyramidových bank, prodavači cenných bezcenných papírků - to je stejná krevní skupina, ještě bychom se mohli učit.
Re: Havel, TOP 09 a Česká televize – rozvraceči české společnosti
(Stilet, 25.12.2010 20:45:08)
Odpovědět
Samozřejmě milí Kalousi, že jsem připomínal socdemáky kteří kradou a harabou ještě víc jak ti modří. Z mojích řeči jsi mohl už dávno poznat, že jsem zatvrzelí pravičák.
Re: Havel, TOP 09 a Česká televize – rozvraceči české společnosti
(felix.julec, 21.12.2010 12:04:22)
Odpovědět
Souhlas s Kalousem.Tato aféra silně připomíná před časem podobnou,kdy Večerek a Dalík kupovali hlas jistého politika US-DEU z Ostravy/už si nevzpomínám na jméno/.Aby ODS získala v parlamentu většinu jednoho hlasu chtěli ho podplatit v milionech,nebo velvyslaneckou trafikou.Poněvadž neměl důkazy o snaze podplácet,byla mu nakonec nasazena"psí hlava",jako že si vlastně všechno vymyslel a nakonec se musel ještě obhajovat.Večerka se ODS potom potichu zbavila,za to Dalík dělal pro Topolánka černou práci dál.Topolánek byl taktičtější než"profesor"Nečas.Pokud chce v těchto levotách pokračovat je třeba,aby k němu chodil na doučovací kroužek.Bylo by to rádobyvtipné,kdyby to nebylo zároveň smutné.
Re: Havel, TOP 09 a Česká televize – rozvraceči české společnosti
(Kalous, 21.12.2010 15:49:54)
Odpovědět
Asi tím potrestaným byl poctivec poslanec Kořistka
Re: Havel, TOP 09 a Česká televize – rozvraceči české společnosti
(mm, 21.12.2010 17:11:06)
Odpovědět
Když Kořistka slyšel trávu růst a zapoměl na důkazy. Jinak je to pomluva, v Kořistkově případě i hloupost, protože se odvolával a odvolával až mu zůstal dluh 300000 Kč. Michálek dnes odpovídal na otázky čtenářů a bohapustě lhal, když říkal, že podal trestní oznámení na plicii. přitom sám tehdy říkal, že to dal novinářů, protože policii nevěřil.Holt Machalík se v tom už dobře zamotal, že skončí jako Kořistka. Nečas to řekl šalamounsky, že pro to co řekl o Michálkovi neměl důkazy / já to nepovažuji za omluvu/ tak John i Michálek si to nesprávně vyložili, že Nečas změkl. Opak je pravdou, Nečas si dupl a VV se posrali a totálně se ztrapnili. Bude zajímavé sledovat, jak VV zdůvodní svůj náhlý obrat. VV jsou jako vyděšené slepice,které nemají absolutně žádnou představu, do jakých problémů mohou dostat ČR svoji neschopností a neznalostí. Až jim někdo vyloží důsledky jejich nepředloženého konání, tak sklapnou kufry. To dnešní trapné Johnovo vystoupení na tiskovce je doufám na dlouho poslední a že konečně bude muset pracovat jako ministr vnitra a ne jako náhončí pro novináře Kroupu a z vnitra odejdou všichni dříve vyhození lidé d policie a lidé z bývalé Bártovy agentury.
Re: Havel, TOP 09 a Česká televize – rozvraceči české společnosti
(Kalous, 21.12.2010 18:55:29)
Odpovědět
To zní divně - do jakých problémů mohou dostat ČR VV svojí neschopností a neznalostí - to jako to mají nechat zamést pod stůl a mlčet? Vždyť boj proti korupci byl jejich hlavní krédo.
Re: Havel, TOP 09 a Česká televize – rozvraceči české společnosti
(Krištov, 21.12.2010 12:22:41)
Odpovědět
Voliči České republiky volí dvacet let stejné kvalitní politiky a u voleb nejsou schopni zapnout mozek, okolo padesáti procent voličů nejde k volbám a tím dává najevo jsme spokojeni. Čecháčkové nenaříkejte máme co jsme chtěli.
Re: Havel, TOP 09 a Česká televize – rozvraceči české společnosti
(Kalous, 21.12.2010 15:53:17)
Odpovědět
Správně Kryšove - dobře jim tak pacholkům! Nic jiného si nezaslouží - chytráci slibují a blázni se radují.
Re: Havel, TOP 09 a Česká televize – rozvraceči české společnosti
(Beda, 21.12.2010 17:08:03)
Odpovědět
Velice souhlasím,že rozpoutat aféru dle domněnek a předpokladů je nefér.Domnívám se,že denní tisk,ale i "veřejnoprávní média"která si musíme ze zákona platit sami,nemají zájem na řádném vyšetření jakékoli uvedené kauzy.I proto nepřímo nás konzumenty jejich práce utvrzují v domněnce,že policie není schopna,nebo dokonce záměrně nechce nic vyšetřit.Nejsem vyšetřovatel,ale myslím si,že na základě informace,že jedna paní,či jeden mluvčí ministra něco povídali se nedá vyšetřit natož usvědčit z nepravosti nic a nikoho.
Re: Havel, TOP 09 a Česká televize – rozvraceči české společnosti
(grek, 21.12.2010 18:14:02)
Odpovědět
Většina programů TV je vysílána k pobavení,a ted k tomu přidali i zprávy.Sledovanost vzrůstá, ceny za reklamy se zvyšují.A tak je to správně a tak to má být!
Re: Havel, TOP 09 a Česká televize – rozvraceči české společnosti
(Dan, 21.12.2010 18:50:04)
Odpovědět
TOP09 se stala trnem v oku české mafii známe spíše pod slovem ODS.

To co cloumá současnou vládou jsou korupční skandály ODS, to co ničí naši zemi je ODS a čssd nic jin.
Re: Havel, TOP 09 a Česká televize – rozvraceči české společnosti
(Kalous, 21.12.2010 18:57:37)
Odpovědět
Skro bych byl pro to aby místo Dělnické strany byly rozpuštěny jak ODS a tak ČSSD a začalo se s čistým stolem.
Re: Havel, TOP 09 a Česká televize – rozvraceči české společnosti
(zub, 21.12.2010 18:54:58)
Odpovědět
"Veřejnoprávní" televizi a rozhlas je nutné zrušit!!! Kdy už to politici pochopí??!! Slouží jen k dobrým ziskům "vyvoleným" umělců jako dobrý penězovod. "Veřejnoprávní" noviny také nemáme a schází snad někomu???
S pozdravem "Zrušte veřejnoprávní média".
Re: Havel, TOP 09 a Česká televize – rozvraceči české společnosti
(Drak, 22.12.2010 12:42:20)
Odpovědět
Někam se vám, autorko, ztatila ODS. Úmyslně, nebo je to zapomětlivost?
Re: Havel, TOP 09 a Česká televize – rozvraceči české společnosti
(grima, 22.12.2010 13:17:52)
Odpovědět
Musite brat titulky na euportalu s rezervou. Tvori je pan Petrik, low end manipulator, kteri se tim snazi ovlivnovat diskuzi zadoucim smerem. Zrejme doufa v nejakou tu stribrnou medaily.

original se jmenuje Pokusy o destabilizaci ČR

http://neviditelnypes.lidovky.cz/spolecnost-pokusy-o-destabilizaci-cr-dwb-/p_spolecnost.asp?c=A101216_115130_p_spolecnost_wag
Re: Havel, TOP 09 a Česká televize – rozvraceči české společnosti
(podvodník, 22.12.2010 14:24:12)
Odpovědět
Stydím se, kam jsem dovedl český národ
Re: Havel, TOP 09 a Česká televize – rozvraceči české společnosti
(felix.julec, 22.12.2010 16:49:53)
Odpovědět
PODVODNÍKU NEVÍM ZA CO SE STYDÍŠ.VENDU I.UŽ SNAD NIKDO NEBERE VÁŽNĚ.DO ČESKÉ REPUBLIKY PATŘÍ STEJNĚ JAKO TY NAŠE VLÁDY.A TY TAKY NIKDO V EVROPĚ NEBERE VÁŽNĚ.JSME TADY JEN TAK DO POČTU A ABY BYLO VÍC PŘISPÍVAJÍCÍCH DO BRUSELU.
Re: Havel, TOP 09 a Česká televize – rozvraceči české společnosti
(winter, 23.12.2010 1:01:22)
Odpovědět
Paní Portešová, vykašlete se na psaní nesmyslů, raději napečte vánoční cukroví dětem.
Slintat pohádky o hodné modré straně a zlých lidech, kteří modráskům nevěří a jen jim škodí, tak takto píšou jen lidé, co vždycky zapomenou, že si s nima Modrý tyranosaurus jen vytírá zadní partii. Přeji hezký večer
Re: Havel, TOP 09 a Česká televize – rozvraceči české společnosti
(pristavka, 23.12.2010 1:36:13)
Odpovědět
joo, pred deseti lety vzniklo unikum = banda stavkujicich stavkokazu, podporovanaa mhmmm . . . . . . .A vaaleji se u verejno-pravnich patniku dodnes. Toz, na ty ja i muj pes jako i vsichni ostatni psi ....... . A platime s nadsenim i bez. At zije Vaclav Klaus schovany pred Adamem Komersem a Bobosikovou. My psi jim odpoustime ale nezapominame.