reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Vladimír Hučín - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Hlavním problémem Evropy zůstává brutální Německo, které ji chce ovládat

Autor: Miloslav Bednář | Publikováno: 4.1.2011 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Nynější stav Evropy potvrzuje, že jejím hlavním problémem zůstává od roku 1849 Německo. Tehdejší pro budoucnost Evropy a světa tragické, stále se stupňující přehození výhybky německé politiky z pokusu o spíše demokratické sjednocení do nekriticky protizápadních, až primitivně materialistických kolejí, kde moc má, podobně jako v Rusku, přednost před právem, se Německu dosud nepodařilo zvládnout.

Neblahý osud zjevně německého ovládání Evropy prostřednictvím Evropské unie, jehož páteří měla být nyní se hroutící eurozóna, to názorně předvádí všem, kdo chtějí vidět a vědět. Již třetí v pořadí, nakonec opět zákonitě tonoucí německý projekt Evropy předvádí, jak se Německo dosud v zásadě nepoučilo ze svých a evropských dějin. Podstatu politiky, tedy veřejný život založený ve svobodě, si i nyní tragicky a tvrdošíjně plete s nátlakem. Německé brutální protlačování Lisabonské smlouvy, tedy referendy zamítnuté a následně jen převlečené euroústavy, ke konečné ratifikaci, a jeho nerealistické lpění na eurozóně jsou jen posledními příklady v řadě.

To se některým krátkozrakým našincům, věřícím v blahodárnost panského práskání bičem nad domácí nezvedeností a ve vrchnostenskou ochranu jako národní záchranu stále líbí. Evropě přitom rozumějí asi tak jako německá politika, když nevidí, že její reálná podstata je individuální svoboda demokracií, a ne nadvláda jednoho, nebo případně několika, která zákonitě pokaždé končí špatně. Ať se to komu líbí, nebo ne, pokud nebudeme svobodní, nebude svobodná ani Evropa. Leccos rozumného lze od sousedů převzít, ale vždy jen svobodně, ne na povel.

Ukázkově zaslepené je v této souvislosti strašení Ruskem pro případ rozpadu EU, anebo vystoupení z jejích svazujících politických struktur. Pravý opak je pravdou. Jak Německo, tak hlavní proud EU je téměř fanaticky proruský. Stačí uvést jako jeden příklad z mnoha jiných německou, francouzskou, španělskou a italskou politiku cílené energetické závislosti na Rusku. Polsko Velká Británie a Česká republika sice mohou chtít něco jiného a mluvit o tom, ale moc platné to není. Anebo ruské geopolitické plány eurasijského strategického spojenectví od Lisabonu po Vladivostok, jež nejsou v rozporu například s říjnovými strategickými úmluvami mezi Německem, Francií a Ruskem ve francouzském Deauville.

Svobodnou a demokratickou Evropu nezaručuje Německo a jemu stále více na obtíž, přestože jím v zásadě ovládaná Evropská unie. Reálnou zárukou svobodné a demokratické Evropy je stále NATO, jak to ukázal jeho listopadový summit v Lisabonu. Evropská unie se tam nápadně a přirozeně jaksi krčila v pozadí. To dost přesvědčivě ukázal vyloženě okrajový význam setkání EU a prezidenta Obamy, přilepený na závěr vícedenního severoatlantického jednání NATO. Jednoduše řečeno, solidní zárukou svobodné a demokratické budoucnosti Evropy, a tedy i České republiky, je americká přítomnost v Evropě, která právě proto tolik vadí jak Německu a Francii, tak Rusku a některým dalším, včetně našich pohrobků marxismu, komunismu a kolem nich se houfujících užitečných naivků.

Německo si ale bude muset vybrat. Zda se chce vážně dát na cestu stále zjevnějšího strategicky-velmocenského sepětí s Ruskem na úkor Evropy a transatlantického spojenectví, jak si to zjevně přeje dnešní německá elita. Taková volba je zásadně protievropská. Evropu by rozdělila a USA by ji opět musely zachraňovat před sebou samotnou. Je Německo ve své dnešní velmocenské sebestřednosti vůbec schopno přehodit svou dosud stále tragicky nastavenou výhybku, a dát se jinou, tentokrát skutečně evropskou cestou uznání rovnoprávnosti demokratických států jako základu životaschopné evropské jednoty ? Rád bych se mýlil, alen evypadá to tak.

Masaryk mluvil o Evropě jako o politické laboratoři. Sám do jejího utváření během první světové války důrazně zasáhl na straně Spojenců ve prospěch svobodných demokratických individualit a jejich spolupráce ze svobody. Německá, a následně ruská odveta byla krutá. Rok 1989 nicméně dal Masarykovi opět za pravdu. Další pokus o myšlenkově vyprázdněnou velmocenskou odvetu je nyní pozvolna na cestě. Brzy se dozvíme, jak vyvine tentokrát. Dějiny nás ale nejen opravňují, nýbrž i znovu vybízejí k jasnému stanovisku a činu. Bylo by dost hloupé se domnívat, že výsledek nemůžeme ovlivnit.

reklama
2957 čtenářů | 71 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Hlavním problémem Evropy zůstává brutální Německo, které ji chce ovládat
(myslitel, 4.1.2011 1:04:48)
Odpovědět
pane Bednář to je teda slátanina na úrovni první obecné.Prozatim je Německo proti vstupu Turecka do EU, což ODS jakožto konzervativní pravice dělá přesně naopak.Pokud vím, tak ODS není proti vstupu Turecka do EU!! Takže dokud tam bude Rozumberk a ODSáci budou pro Turecko v EU, zaplatpánbůh za německý realismus.to vám ale nevadí, že by to byl definitivní a nevratný konec Evropy jak ji známe.V Německu se vede diskuze o dalším osudu eura, islámu v Evropě atd.Jestli má někdo na to zarazit islám v Evropě, tak je to Německo.Stejně tak je Německo motorem Evropy s ( dle novinářů staromodní ) ekonomikou založenou na výrobě a průmyslu.Amerika je v křeči a její ekonomika založená na prohazování derivátů sem a tam je v koncích.Vždy je ve skupině neformální lídr.Kdo tedy zbývá aby ji táhl? Francie, která sem umí tahat akorát lemply z Afriky? Muslimská británie, která definitivně rezignovala na svoji historii a stala se první evropskou dhimmi zemí?.Sice se oháníte historií, ale naše místo je ve Střední Evropě - místo lezení do análu neoconům v USa, kteří zatím rozkládají poslední zbytky křestanského západu by bylo dobré utužovat vztahy ve Střední Evropě.Tady je naše místo.co třeba začít s našimi sousedy - Rakouskem, Slovenskem,Maďarskem a Bavorskem koordinovat " tvrdší imigreační politiku,postup proti islamizaci.Až bude přijaté chorvatsko, tak přibrat do party Chorvatsko a Slovinsko.Střední Evropa se historicky vždy semkla právě proti islámu a tady je její místo.Nebojte, němce to dotování a podpora eura přejde.Daleko větší hrozbou je islamizace Evropy a ne Německo.Rusko má suroviny a je třeba s ním jednat a odstranit závislost na Saudech.Já osobně mám strach z té generace politiků z barikád z 68r, kteří chtějí zničit národy, státy, hranice a otevřít Evropu Albánii a Kosovu.to vám nevadí? Tak jste pane vůl a korunovanej.Aspoň je vidět, že už je naše republika na tom opravdu dobře, když může živit takové mozky, určitě na nějaké humanitní fakultě!!! Vole jeden.Abych nebyl obviněn z pangermanismu, jsem vlastenec, ale také realista.
Re: Hlavním problémem Evropy zůstává brutální Německo, které ji chce ovládat
(Kalous, 4.1.2011 4:55:24)
Odpovědět
Souhlas s myslitel, článek je zmatený. Nejsilnější ekonomikou EU i největším plátcem do pokladny EU je Německo (platí asi více než Francie a V.Británie dohromady - ta má vyjímku, že se jí ještě část plateb každoročně vrací, francouzští zemědělci jsou rekordmani v čerpání dotací), jeho názor nemůže mít váhu názoru naší republiky - i 40% našeho průmyslu je ve vlastnictví Němců (jejich investice jsme s radostí vítali, prodáváme jim co se dá - např. většinu tisku). I ekonomická a zahraniční politika Německa je rozumnější než např. V. Británie či Francie. Nevím co autor v této realitě chce?
Re: Hlavním problémem Evropy zůstává brutální Německo, které ji chce ovládat
(C.Q.Lafayette, 4.1.2011 12:58:00)
Odpovědět
Myslitel - aha, tím se hodně vysvětlilo...
Re: Hlavním problémem Evropy zůstává brutální Německo, které ji chce ovládat
(Vlastenec Martin PB, 4.1.2011 19:07:36)
Odpovědět
myslitel skvěle napsané ano jedinní kdo mohou zastavit islamizaci jsou němci a všichni by jsme se do toho měli pustit USA do řiti už přestanťe lézt jsme střední evropa tak bojujme za svobodu naši a našich dětí protože za pár let nebude o co bojovat až tu skončí národy a zbyde jen islám a konec tradice kultury vědy techniky evropo probuď se
Re: Hlavním problémem Evropy zůstává brutální Německo, které ji chce ovládat
(obcan1, 5.1.2011 1:19:25)
Odpovědět
Ha-ha-ha! V Nemecku jsou Turci druhou nejvetsi etnickou skupinou (po Nemcich), muslimu je v zemi jiz vice, nez 3 miliony. V nekterych oblastech jsou islamske cele ctvrti i oblasti (Poruri), muslimove zacinaji ovladat mistni samospravne organy a je pouze otazkou casu, kdy dosahnou i na legislativni organy. Ani naznakem to nevypada, ze by Nemecko branilo Evropu pred islamizaci, spis prave naopak.
Re: Hlavním problémem Evropy zůstává brutální Německo, které ji chce ovládat
(Kalous, 5.1.2011 8:49:35)
Odpovědět
Aby Němci ty Turky nakonec nenahnali k nám jak Vietnamce (každý dostal na cestu k nám odškodné 5 tisíc marek a pá do ČR)
Re: Hlavním problémem Evropy zůstává brutální Německo, které ji chce ovládat
(Otto, 4.1.2011 6:31:23)
Odpovědět
Pan Bednář se zjevně pomátl. Co je špatného na pracovitosti, šetrnosti, osobní disciplíně, a z toho vylývající prosperitě?
Re: Hlavním problémem Evropy zůstává brutální Německo, které ji chce ovládat
(l.mikula, 4.1.2011 10:26:03)
Odpovědět
Je to dobrý názor, ať se to obdivovatelům germánů líbí nebo ne, to že se pomaloučku,potichoučku zmocňují našeho státu se přesvědčíme za pár let a bude možná pozdě.
Re: Hlavním problémem Evropy zůstává brutální Německo, které ji chce ovládat
(Sulla, 4.1.2011 11:25:38)
Odpovědět
pane Bednář, vy jste blb.akutním problém je nyní skutečně islamizace Evropy.Patrně chcete ještě více " amerikanizovat" naší ekonomiku, tj.přestat úplně vyrábět a z úvěrů od FEDu prohazovat obligace a tím tvořit HDP.
Re: Hlavním problémem Evropy zůstává brutální Německo, které ji chce ovládat
(expert, 4.1.2011 11:27:42)
Odpovědět
to je s.ačka.Pane Bednář, běžte makat do fabriky k pásu, tam budete užitečnější.
Re: Hlavním problémem Evropy zůstává brutální Německo, které ji chce ovládat
(Alberto Kvěch, 4.1.2011 12:14:34)
Odpovědět
Tak nablbaný článek nikdo nemůže dočíst.Pane pisálku, buď jste psal článek pod vlivem alkoholu, nebo jste směšný ubohý euroskeptik.Jděte se vycpat pisálku blábolů.
Re: Hlavním problémem Evropy zůstává brutální Německo, které ji chce ovládat
(Alberto Kvěch, 4.1.2011 12:17:31)
Odpovědět
Nikdo nemusí být obdivovatel germánů, aby pochopil ,že pan Bednář píše kraviny.Pane máte zvrácené názory.Sohlasíte s kravinou.
Re: Hlavním problémem Evropy zůstává brutální Německo, které ji chce ovládat
(děd, 4.1.2011 13:00:20)
Odpovědět
Nemáte pravdu. Oni se zbytečně zmocňovali našeho státu od r.1939-45. Dnes mírovým způsobem za pmoci našich politiků pomalu docházejí k původními cíli. Takže jim fanděme za "jejich pracovitost (také turků, zbědovaných z celého světa a šetrnosti na nich) a celkové "jejich disciplině !???
Re: Hlavním problémem Evropy zůstává brutální Německo, které ji chce ovládat
(bublifuk, 4.1.2011 15:54:56)
Odpovědět
Souhlas.
Re: Hlavním problémem Evropy zůstává brutální Německo, které ji chce ovládat
(kingsfield, 4.1.2011 12:55:31)
Odpovědět
Sehr geehrter Herr Bednar,

das Sie ein ausgewiesener Deutschlandhasser sind ist weitgehend bekannt!
Lassen Sie ihr dummes Polemisieren.
Deutschland hat kein Interesse an einer Hegemoniepolitik.
Sie können ihren Leuten erzählen was Sie wollen, der Wahrheit entspricht das allerdings nicht!
Das Deutschland von heute sucht immer einen Dialog mit seinen Nachbarn, egal ob groß oder klein.
Leute wie Sie, sind gefährliche Demagogen und benutzen eine Sprache die im Kommunismus benutzt wurde.
Damit werden Sie im Europa des 21.Jahrhunderts keinen Erfolg haben.
Sie gehören zu den typischen Wendehalskommunisten und normale Tschechische Mitbürger werden ihnen ihr blablabla auch nicht mehr abkaufen.
Re: Hlavním problémem Evropy zůstává brutální Německo, které ji chce ovládat
(C.Q.Lafayette, 4.1.2011 12:59:05)
Odpovědět
Bože můj!
kingfield = ještě větší šašek, než jsem čekal... :-)))
Re: Hlavním problémem Evropy zůstává brutální Německo, které ji chce ovládat
(joska, 4.1.2011 13:26:20)
Odpovědět
lidi nadávají na Německo, ale toto monstrum zvané EU sestrojila především Francie.Tak doufám, že nebudeme opakovat chybu 1.Republiky a Francie nebude opět našim nejstrategičtějším partnerem.To by nám sem hned navezli miliony nemakačenků z Afriky a model jejich nevýkonné státem řízené ekonomiky.
Re: Hlavním problémem Evropy zůstává brutální Německo, které ji chce ovládat
(vizír, 4.1.2011 18:12:22)
Odpovědět
EU sestrojila především Anglie ( tedy přesněji židovské banky mající základnu v London City) jakožto prostředek politického a ekonomického zotročení Evropy.

Francii si doslova koupili tím že francouzům slíbili že skrze Eu jim bude jimi ovládané a okupované Německo platit obrovské dotace
- tím frantíci pohřbili svou zemi protože tím předali svou vládu(výměnou za německé dotace) do bruselu a tudíž židovské bankovní mafii která jim okamžitě Francii začala pod rouškou multikulti zaplavovat muslimskými a černošskými imigranty(ve spolupráci s francouzskými židomedii a židovskými "levicovými aktivisty" a kteří se začali označovat za "pokrokový hlas francouzského lidu") ,
to vše aby zničili francouzský národ a zabránili tak pokusům jednotného francouzského národa v budoucnu se z EU vymanit.
Re: Hlavním problémem Evropy zůstává brutální Německo, které ji chce ovládat
(cook, 4.1.2011 20:58:12)
Odpovědět
Vizíre nechci ti kecat do tvého svatého zápalu,ale Británie není zakládající člen tohoto společenstva.A byla to právě Fancie která bránila vstupu Británie do tehdy EHS.Tak možná by to chtělo nějakou jinou teorii.
Re: Hlavním problémem Evropy zůstává brutální Německo, které ji chce ovládat
(vizír, 4.1.2011 21:37:43)
Odpovědět
Hádejte kde bylo domluveno založení EHS/EU , na Bilderbergu r.1954 ,
a Bilderberg group řídí kdo? Rockefeller , a Rockefeller je poskok koho? židovských bankéřů FEDu tj.Rotschildů tj.kápů všech ostatních židovských bankéřů - i těch v Londýnské City(na kterémžto samostatném území nespadajícím ani pod pravomoc anglické královny ani anglické vlády ostatně šéfuje kdo? opět ti samí Rothschildi)
.. EU je žido-angličany okupované území, je jasné že anglie se jako OKUPUJÍCÍ země drží mimo toto OKUPOVANÉ území
Re: Hlavním problémem Evropy zůstává brutální Německo, které ji chce ovládat
(Kalous, 5.1.2011 8:55:42)
Odpovědět
Vizíre, jednička. EU není politikum Německa a Francie, ale ekonomický globalizační výtvor pro hladší fungování finančních virtuálních triků a směřování peněz "neznámo kam". Ostatní je podpůrná omáčka.
Re: Hlavním problémem Evropy zůstává brutální Německo, které ji chce ovládat
(Sulla, 5.1.2011 12:46:43)
Odpovědět
přesně!!!!
Re: Hlavním problémem Evropy zůstává brutální Německo, které ji chce ovládat
(Karkulka, 4.1.2011 14:38:24)
Odpovědět
Mein Lieber, tohle je český web. Prosím, aby bylo užíváno zásadně našeho národního jazyku, t.j.: českého. Neznám šílence, který by používál na německém webu češtinu.
Re: Hlavním problémem Evropy zůstává brutální Německo, které ji chce ovládat
(Dalibor, 4.1.2011 14:23:22)
Odpovědět
Nechci polemizovat s autorem ani diskutéry,jen pár poznámek.Ekonomická síla Německa je obrovská,víte kolik je stál odchod ruských vojsk z NDR a vyrovnávání ekonomik po sloučení?Totéž dotace do nových států eurozony,záchrana Řecka,Irska atd.Žádná ekonomicky silná země však nedělá něco jen tak z lásky nebo charity. My jsme exportně závisli především na Německu,což však znamená,že Němci by také chránili své již značné investice u nás.Po zkušenostech s Turky,budou opatrnější i k imigraci z muslimských zemí.Merkelová jako žena změkčuje německý tvrdý postoj v politice a má osobní vztah i k naši zemi.Jsme malí,vlastní ekonomiku prakticky nemáme,díky Klausi,tak musíme být o to více taktiky a diplomaty.
Re: Hlavním problémem Evropy zůstává brutální Německo, které ji chce ovládat
(jajak, 4.1.2011 14:46:55)
Odpovědět
myslenka EU byla ukradena a zneuzita k prospechu
bank a nadnarodnich spolecnosti na ukor domaciho obyvatelstva.

Neomarxisticti silenci vedou EU k zahube s tim, ze nez padne, budou staty EU totalne na hunte..EU je hlavnim hnacim motorem islamizace, ktera tento predrazeny, sebedestruktivni a socialisticky cirkus dorazi. Daji se predpokladat cim dal vetsi obcanske nepokoje a prirozena fyzicka konfrontace spojena s obetmi na zivotech.

Ja jenom dodam, ze pokud tomu tak bude, byl by logicky rozsahly proces podobny tomu v Norimberku, kde budou znovu stat na lavicich obzalovanych socialiste a veskera ta levicacka luza, ktera kdykoliv se dostane kmoci, dovede zakonite lidstvo k valecne katastrofe.
Re: Hlavním problémem Evropy zůstává brutální Německo, které ji chce ovládat
(vizír, 4.1.2011 17:56:45)
Odpovědět
nežijte v iluzích ,
Eu byla od samého počátku projektována a založena bankami a nadnarodnimi spolecnostmi jakožto prostředek jak skrze nikým nevolený byrokratický bruselský moloch(řízený bankami skrze korupci a Bilderberg ) vykrádat a ovládat celou Evropu,zadlužit a vykrást jí skrze Euro/ECB(pokud europrojekt bude pokračovat tak můžeme očekávat i eurodaně, eurodluhy, euroúroky z dluhů a euroinflaci)
a zlikvidovat veškerou evropskou konkurenci těchto nadnárodních megafirem skrze všelijaká eko-soc-antidiskriminační nařízení přinášející obrovské přímé a nepřímé náklady ,které si budou moci dovolit jen nadnárodní megafirmy a ostatní to položí
Jo Bilderberg a Židé , tak to jo
(Free, 4.1.2011 18:46:37)
Odpovědět
Aha, a co ostatní konspirační teorie říkají?
Re: Jo Bilderberg a Židé , tak to jo
(Kalous, 5.1.2011 9:00:52)
Odpovědět
Free, nehledej konspiraci ale logiku - to je hlavně taneček kolem velkých hromad peněz. Kdo z toho má užitek a kdo prodělává.
Re: Hlavním problémem Evropy zůstává brutální Německo, které ji chce ovládat
(sanhedrin, 4.1.2011 15:01:00)
Odpovědět
Raději být s Německem, než číst Vaše články, autore.
Re: Hlavním problémem Evropy zůstává brutální Německo, které ji chce ovládat
(Evropan Jirka, 4.1.2011 15:12:23)
Odpovědět
Na pro nás fatální nebezpečí sbližování Německa a Ruska už léta upozorňuje také Petr Robejšek, snad největší česky mluvící znalec a politický analytik (v minulosti také poradce německé vlády).
Re: Hlavním problémem Evropy zůstává brutální Německo, které ji chce ovládat
(Josef Novák, 4.1.2011 15:23:37)
Odpovědět
A jaké navrhujete řešení na tankodromu mezi Německem a Ruskem?
Re: Hlavním problémem Evropy zůstává brutální Německo, které ji chce ovládat
(Evropan Jirka, 4.1.2011 17:02:14)
Odpovědět
K Josefu Novákovi - Robejšek tenhle problém obsáhle analyzoval v práci Politický marketing České republiky. Pokusím se to stručně shrnout - doporučuje opustit naši tradiční politiku malosti, opatrnosti a servilního přizdisráčství (příklady naleznete v této "diskusi") a zapojit se do politické hry sil. Doporučuje "taktiku judo", která je založena na šikovném obracení fyzické přesily proti samotnému útočníkovi. Prostě aktivita, přesné definování našeho zájmu a jeho tvrdé, bezohledné hájení.

Mimochodem celá ta práce začíná posouzením výhod a nevýhod malých a velkých hráčů. Závěr je takový, že sama fyzická velikost je v dnešním světě neutrální veličinou. Není to ani výhoda ani nevýhoda. Vše záleží jenom na tom, jak obratně manévrujete v rychle se měnící realitě, jak šikovně hrajete kartami, které máte.

Ale nechci tento příspěvek příliš natahovat, ta práce je na internetu. Každému jen doporučuji.
v čem spočívá dle vás to "sbližování" ??
(Kubiš, 4.1.2011 19:35:30)
Odpovědět
http://aktualne.centrum.cz/zahranici/evropa/clanek.phtml?id=683957


Ernst Muller - generál německých pozemních vojsk a poradce pro bezpečnost Angely Merkel

"Německo nese zodpovědnost za bezpečí pobaltských zemí a Polska a jejich ochranu před Ruskem"


??
Re: Hlavním problémem Evropy zůstává brutální Německo, které ji chce ovládat
(Kubiš, 4.1.2011 19:40:08)
Odpovědět
http://zpravy.idnes.cz/wikileaks-v-pripade-ruskeho-utoku-posle-nato-k-baltu-devet-divizi-p9b-/zahranicni.asp?c=A101207_072504_zahranicni_aha


Angela Merkel

" Podporujeme dostavbu NABUCO, stejně jako kontejnerové konvoje MUSK a investice do jejich skladišť neboť sníží výrazně závislost EU na ruském plynu.
Nord Strem nesmí být novou životní tepnou ani Německa ani EU spojující nás s Ruskem, pouze jednou z mnoha spolehlivých cest.."
Re: Hlavním problémem Evropy zůstává brutální Německo, které ji chce ovládat
(vizír, 4.1.2011 20:32:15)
Odpovědět
Stačí se zamyslet komu toto odtajňování slouží - co nejvíce poštvat Rusy a Němce proti sobě , stejně tak Francii a Německo i ostatní

http://zpravy.idnes.cz/francie-je-risi-zla-a-mistrem-prumyslove-spionaze-zverejnil-wikileaks-1mo-/zahranicni.asp?c=A110104_121442_zahranicni_btw

... je zajímavé že nejsou na wikileaks žádné úniky o politice státu Izrael či židovské lobby v USA

.. a že tam těch kompromitujících materiálů musí být, stačí srovnat chování tohoto genocidního státu obchodujícího s orgány s ostaními a je vše jasné ,
někdo by se těch slečen ,co s tím assagnem souložily, měl zeptat jestli není obřezaný
Re: Hlavním problémem Evropy zůstává brutální Německo, které ji chce ovládat
(Kubiš, 4.1.2011 19:41:33)
Odpovědět
http://zpravy.idnes.cz/wikileaks-v-pripade-ruskeho-utoku-posle-nato-k-baltu-devet-divizi-p9b-/zahranicni.asp?c=A101207_072504_zahranicni_aha


Angela Merkel

" Podporujeme dostavbu NABUCO, stejně jako kontejnerové konvoje MUSK a investice do jejich skladišť neboť sníží výrazně závislost EU na ruském plynu.
Nord Strem nesmí být novou životní tepnou ani Německa ani EU spojující nás s Ruskem, pouze jednou z mnoha spolehlivých cest.."
Re: Hlavním problémem Evropy zůstává brutální Německo, které ji chce ovládat
(Kubiš, 4.1.2011 19:41:35)
Odpovědět
http://zpravy.idnes.cz/wikileaks-v-pripade-ruskeho-utoku-posle-nato-k-baltu-devet-divizi-p9b-/zahranicni.asp?c=A101207_072504_zahranicni_aha


Angela Merkel

" Podporujeme dostavbu NABUCO, stejně jako kontejnerové konvoje MUSK a investice do jejich skladišť neboť sníží výrazně závislost EU na ruském plynu.
Nord Strem nesmí být novou životní tepnou ani Německa ani EU spojující nás s Ruskem, pouze jednou z mnoha spolehlivých cest.."
Re: Hlavním problémem Evropy zůstává brutální Německo, které ji chce ovládat
(Beroun, 5.1.2011 1:25:34)
Odpovědět
To je ale usmevna hra! Zrejme nevite, ze Rusko jiz davno skoupilo zdroje, ktere maji NABUCCO napajet. ;)))
Re: Hlavním problémem Evropy zůstává brutální Německo, které ji chce ovládat
(Dan, 5.1.2011 10:26:47)
Odpovědět
To teda neskoupilo, pokoušelo se o oto a vyhrotilo to v regionu na pokraj války :-))


Ale ono je to stejně jedno, protože kontejnerový plyn z Kanady který zásobuje např. i Británii či Japonsko ho snadno nahradí a Norsko, které dodává25% vekerého plynu do EU ho slíbilo navýšit na 35%.

Oproti odhadům spotřeba plynu i nafty v EU klesá a blíží se elektromobily, a vůc topení elektřinou.
Nyní následuje vlna po solárech biomasových elektráren..

Rusko se bude modlit, aby nepřešla na elekřinu i čína a bude s araby bojovat o číku a indii coby jediné klíčové odběratele do budoucna.

Kdo někdy viděl smog v Pekingu pochopí rachle že ani čína se nebude elektromobilům bránit :-DD
Re: Hlavním problémem Evropy zůstává brutální Německo, které ji chce ovládat
(nemilovník Havla, 4.1.2011 15:32:34)
Odpovědět
.Robejšek je chytrej, většinou to má hlavu a patu co říká.Pokud budeme v NATO, tak jisté sblížení Německa s Ruskem není zase tak tragické.Nebezpečím je hlavně volný pohyb osob neevropského původu po Evropě a nehlídaná vnější hranice Schengenu.
Re: Hlavním problémem Evropy zůstává brutální Německo, které ji chce ovládat
(skinhead, 4.1.2011 15:38:31)
Odpovědět
takovou s.ačku by nenapsal snad ani Pehe.ODSáci tuto kreaturu je třeba spláchnout, to je ostuda pravice!!!!!!!!!!!!!
Re: Hlavním problémem Evropy zůstává brutální Německo, které ji chce ovládat
(arijec, 4.1.2011 15:41:37)
Odpovědět
Bednáři, ty jsi blb
Re: Hlavním problémem Evropy zůstává brutální Německo, které ji chce ovládat
(vizír, 4.1.2011 18:01:59)
Odpovědět
židomedia straší Ruskem( a v Evropě často i Německem v druhé řadě)
zatímco žido-arabská chamraď řádí v Evropě jak černá ruka lichvařením ,mafiemi a kriminalitou
Re: Hlavním problémem Evropy zůstává brutální Německo, které ji chce ovládat
(Evropan Jirka, 4.1.2011 19:11:12)
Odpovědět
Pro nemilovníka Havla - znovu jen mohu citovat Robejška, podle kterého NATO prochází stejnou degenerací, jaká už zlikvidovala EU. Byrokratizace, akceneschopnost.
Re: Hlavním problémem Evropy zůstává brutální Německo, které ji chce ovládat
(nemilovník Havla, 4.1.2011 20:29:23)
Odpovědět
Evropan Jirka, s tim by se dalo souhlasit.Robejška mám rád, vybízí k přemýšlení
Re: Hlavním problémem Evropy zůstává brutální Německo, které ji chce ovládat
(Dan, 4.1.2011 16:35:20)
Odpovědět
Německo není hl. problémem ani tak Evropy, jako euroskeptiků, protože hl. díky němu se EU drží nad vodoua to jim vadí, stejné je to i s eurem :-)

Dokud bude prosperovat německo, bude mít Evropa z čeho žít a to rusofilním klausoovcím vadí..

Jinak zbližování Německo probíhalo loni následovně, snížení odběru plynu z Ruska o 80%, spory o dostavbu Nabuka, zákaz zrušení víz a cel pro ruské firmy a lidi a hl. dle W.L. na žádost německa bude stavěn ve východní a severní Evropě antiruský obranný val..

To prý Putin nejvíc sklamalo :-)
Re: Hlavním problémem Evropy zůstává brutální Německo, které ji chce ovládat
(Logik, 4.1.2011 18:15:42)
Odpovědět
Tak předně bych prosil nějaký odkaz na ten "antiruský obranný val", stejně jako na snížení odběru plynu z Ruska.
Re: Hlavním problémem Evropy zůstává brutální Německo, které ji chce ovládat
(Dan, 4.1.2011 18:45:15)
Odpovědět
najdi si to, nebudu ti předně dělat vola :-)
Re: Hlavním problémem Evropy zůstává brutální Německo, které ji chce ovládat
(Kubiš, 4.1.2011 18:49:09)
Odpovědět
http://zpravy.idnes.cz/wikileaks-v-pripade-ruskeho-utoku-posle-nato-k-baltu-devet-divizi-p9b-/zahranicni.asp?c=A101207_072504_zahranicni_aha

z podnětu německa a usa, píše se tam jasně ..
Re: Hlavním problémem Evropy zůstává brutální Německo, které ji chce ovládat
(Kubiš, 4.1.2011 19:16:57)
Odpovědět
http://aktualne.centrum.cz/zahranici/evropa/clanek.phtml?id=683957


merkelová zamítla bezcelní unii s ruskem
Re: Hlavním problémem Evropy zůstává brutální Německo, které ji chce ovládat
(Logik, 4.1.2011 19:37:54)
Odpovědět
Hm..."v pripade konfliktu". A zadny val. Ani Moskva ohromena neni, protoze to jeji rozvedky davno vi, tak jako americke a nemecke vsechno o Rusku. Jednou neco unikne z WL (a z 90% neslo o dokumenty klasifikace "tajne") tak se hraje pro verejnost divadlo, aby meli hlupaci o cem psat. Rusko Pobalti nikdy nenapadne a proc by to taky delalo. To si je driv koupi :)

To neni zadne vyvraceni faktu, ze Nemecko s Ruskem prohlubuje spolupraci. Existuji plany co delat, kdyz Cina napadne Thajwan, tak tam hned leti 6flotila. Jenze to je taky teorie a nebrani to svetu s Cinou obchodovat a cile se bratrickovat.

Bundeswehr vybizi nemeckou vladu ke spolupraci s Kremlem

http://kostlanova.blog.idnes.cz/c/160145/Bundeswehr-vybizi-Berlin-k-vetsi-spolupraci-s-Kremlem.html
Re: Hlavním problémem Evropy zůstává brutální Německo, které ji chce ovládat
(Kubiš, 4.1.2011 19:44:57)
Odpovědět
Ernst Muller - generál německých pozemních vojsk a poradce pro bezpečnost Angely Merkel

"Německo nese zodpovědnost za bezpečí pobaltských zemí a Polska a jejich ochranu před Ruskem"
Re: Hlavním problémem Evropy zůstává brutální Německo, které ji chce ovládat
(Kubiš, 4.1.2011 19:49:51)
Odpovědět
Ruský ministr Lavrov protestoval v Berlíně proti záměru vybudovat v Gruzii protitankový systém Gerstandt Erst II.

Tento kombinovaný systém dodalo Německo loni i Izraeli a zájem o něj projevilo i Polsko.

ATOM Magazin
Re: Hlavním problémem Evropy zůstává brutální Německo, které ji chce ovládat
(Kubiš, 4.1.2011 19:51:33)
Odpovědět
Angela Merkel

" Podporujeme dostavbu NABUCO, stejně jako kontejnerové konvoje MUSK a investice do jejich skladišť neboť sníží výrazně závislost EU na ruském plynu.
Nord Stream nesmí být novou životní tepnou ani Německa ani EU spojující nás s Ruskem, pouze jednou z mnoha spolehlivých cest.."
Re: Hlavním problémem Evropy zůstává brutální Německo, které ji chce ovládat
(Logik, 4.1.2011 20:13:46)
Odpovědět
No a co? Jak soucasna stavba Nabucca a Nord Streamu vylucuje sblizovani Ruska s Nemeckem nechapu. Rusko proti Nabuccu nikdy nebylo. Ztraty kvuli nemu mit nebude, od Evropy se pomalu odvraci k Cine a pro Nabucco zatim neni plyn :))

Ze nekteri nemecti generalove pouzivaji retoriku studene valky je asi stejne, jako nekteri senilni sovetsti generalove vyhrozuji Polsku raketovym utokem. Necim ty Estonce museli nakrmit, kdyz je dnes oficialnim trendem ve Washinghtonu a Bruselu vstricnost k Rusum pote, co jim slibili, ze nedodaji Iranu S 300.

Protitankovy system do Gruzie dodala nemecka fitma. To je obchod. Mimochodem v roce 2008 EU utvorila nezavislou komisi, ktera by vysetrila letni udalosti v Gruzii a za vinika valky byla oznacena Gruzie.
Re: Hlavním problémem Evropy zůstává brutální Německo, které ji chce ovládat
(Dan, 5.1.2011 10:21:01)
Odpovědět
v čem teda vidíš to sbližování ?? :-)

Putin přiletěl do Berlína drtivou většinu jeho požadavků Angela odmítla, navíc ho kritizovala před novináři za kooperci s Běloruskem.


Irán největší nepřítelem Izraele má hlavního zbrojíře Rusko a víš kdo dodává nejvíce zbraní druhé straně Izraeli, vč. vojenských inženýrů.. ??

Ano je to právě německo :-)

Mimochodem po čr bylo německo 2. zemí která nejvíce vyzbrojovala Gruzii.

Uplně stejně jako kdysi vyzbrojovali Finy proti Rusům, dnes to dělají s Gruzínci, Poláky, Esotnci a dalšími zeměmi.

Možná to sbližování spatřuješ v tom, že už si dlouho nevyhlásili válku a nepovraždili miliony lidí co :-DD
Re: Hlavním problémem Evropy zůstává brutální Německo, které ji chce ovládat
(Logik, 5.1.2011 11:10:44)
Odpovědět
Rusko dodává zbraně Íránu, stejně jako Izraeli (ruští Židé tvoří v Izraeli velkou skupinu), největším dodavatelem zbraní Izraeli je Amerika a do Íránu Čína. Politika není o hledání dobra, ale o zájmech, proto není dodávání zbraní někomu důkazem, že s touto stranou se zamýšlí něco proti jiné straně.

A co tedy německá rozvědka, která naléhá na Berlín, aby se na Rusko orientoval ještě víc, protože nechce spoléhat v dodávkách ropy a plynu na přední východ? Německá nechuť k radaru v ČR?

Evidentně nerozumíte politice, když je pro vás důkazem spolupráce/nespolupráce jeden projev. To jsou dlouhodobé záležitosti a politici to budou rétoricky hrát na obě strany. Německo se s Ruskem vždy spojovalo. Nebýt vítězství Hitlerova křídla v NSDAP, pruské šlechtické kruhy a levé křídlo NSDAP by prosadilo spojenectví se SSSR proti Západu. Navíc ta spolupráce nic fatálního není, v Evropě se válčit nebude, ani Rusko nikoho nenapadne. Jde jen o to, odmítnout hlupáky s tvrzením, že EU je hráz proti Rusku.
Re: Hlavním problémem Evropy zůstává brutální Německo, které ji chce ovládat
(Dan, 5.1.2011 12:02:37)
Odpovědět
Tak to už jsou lži, němečtí inženýři vytvořili 2. merkavu, podíleli se na dodávkách špionážních jachet Tornach, ponorek Dolphin, dodávají izraeli optoelektroniku, podíleli se na izraelských samohybných houfnicích, stejně jak HK na jejich nové útočné pušce.
Spolu s laboratořemi Durnach vytvořili s Izraelci systém inteligentních min tuším 4. generace atd.

Nevím o žádném rusko izraelském projetku, to blábolíš neymsly.

Vím jenom o příslibu dodávek bezpilotních letadel rusku výměnou za nedodání S300 Iránu, proti němuž protestovali USA.

Největším dodavatelem Iránu není čína, nýbrž právě Rusko a nejenom objeme kontraktů ale typech zbraňových systémů, počínaje tanky aa děly, přez protileteckou výzbroj až po obyčejné ruční palné zbraně.
Irán je vedle Venezuele nejdůležitějším obychodním partnerem Ruska po číně a Indii a mimo zbraní sem rusové dodávají i elektrárenské celky, nákladní automobily, vlakové soupravy či transportní letadla.


A uplně na závěr, nymslím si že to usuzejme z jedné věci, těch věcí je celá řada a všechny negují to co vy tvrdíte, zato není žádný argument na vaší straně, mimo obecných bludů.
Re: Hlavním problémem Evropy zůstává brutální Německo, které ji chce ovládat
(Logik, 5.1.2011 12:36:19)
Odpovědět
Tak obecných keců jsem si nevšiml, za to spoustu plků z vaší strany totálně mimo. Nevyvrátil jste nic, ponorky Doplhin, ani ruské zbraně Íránu s německo-ruským vztahem nesouvisí.
Re: Hlavním problémem Evropy zůstává brutální Německo, které ji chce ovládat
(Dan, 5.1.2011 15:14:54)
Odpovědět
jedině uplný diletant a hlupák si nevšimne že tyto 2 země podporují svoje protichůdné spojence což není žádný důkaz sbližování, ale právě naopak účasti na opačných stranách barikády.

Mimo jin. je Německo hl. zbrojířem NATO a jeho 2. nejsilnějším členem po USA a NATO je organizace, jež Putin označil ještě loni v říjnu za nepřítele Ruska.

Německo také v rámci NATO vyvolalo požadavek na tzv. plán Torgau Blau, který zahrnuje vybudování onoho antiruského valu, o němž ty vůec netušíš že existuje.
1. etapa tohoto plánu je rozsáhlé zaminování hranic ruska s Pobaltskými republikami právě oním systémem inteligentních min, Finsko se tohoto valu odmítlo zůčasnit, pobaltské země ho přijali.
Němci společně s Američany ten val mají dobudovat do roku 2014 a oněch 9 divizií je jenom jedna z částí tohoto plánu, budou vyčleněny a speciálně cvičeny pro zásah proti ruským silám.

Ukázal jste se jako uplný hlupák bez argumentu.
Re: Hlavním problémem Evropy zůstává brutální Německo, které ji chce ovládat
(Logik, 5.1.2011 20:01:57)
Odpovědět
"že tyto 2 země podporují svoje protichůdné spojence"

A to je problém? Přečti si něco o 30leté válce.

S blbci, kteří věří, že někdo dnes bude zaminovávat ruské hranice nebudu ztrácet čas :)
Re: Hlavním problémem Evropy zůstává brutální Německo, které ji chce ovládat
(Logik, 5.1.2011 20:32:08)
Odpovědět
Protože žádný plán "Torgau blau" prostě neexistuje. Informace o tom, že někdo hodlá zaminovat hranice jiného státu, by byla přísně tajná. Takže se nabízí 3 možnosti.

a) jste vyšinutý magor, ovládaný fantasmagoriemi.

b) blbeček, co chce být zajímavý a vycucal si to z prstu.

c) něčí agent, vyzrazujete tajné věci a pak zasluhujete po právu pověsit.

na c jste příliš zbabělý, takže správně je buď za a, spíše za b.
Re: Hlavním problémem Evropy zůstává brutální Německo, které ji chce ovládat
(Dan, 5.1.2011 20:49:04)
Odpovědět
jenom potvrdils že vůbec nevíš která bije a z toho mám radost :-)

místi psanbí dalších bodů začni guglovat a začít můžeš u toho co jsou to inteligentní miny, seš až njeuvěřitelně nevzdělaný a neinformovaný :-)
Re: Hlavním problémem Evropy zůstává brutální Německo, které ji chce ovládat
(Logik, 5.1.2011 20:59:23)
Odpovědět
Aha už jsi v koncích...

Od výmyslu Torgau blau najednou k minám. Google:

chytré miny: x výsledků

Torgau blau: 0

výsledek: jsi trubka
Re: Hlavním problémem Evropy zůstává brutální Německo, které ji chce ovládat
(Dan, 6.1.2011 21:26:11)
Odpovědět
Torgau Blau s velkým b.. hledej šmudlo, ať víš o něco menší hov.no než ted :))
Re: Hlavním problémem Evropy zůstává brutální Německo, které ji chce ovládat
(hal4000, 5.1.2011 22:06:21)
Odpovědět
milý Dane , existuje jedno velmi staré přísloví - Žid se směje , dokud se Rus s Němcem pere .
Re: Hlavním problémem Evropy zůstává brutální Německo, které ji chce ovládat
(Marek Botha, 4.1.2011 19:39:59)
Odpovědět
Ty jsi mistni pablb, ty si povinen sve bludy dokazovat :D
Re: Hlavním problémem Evropy zůstává brutální Německo, které ji chce ovládat
(Dan, 4.1.2011 19:43:05)
Odpovědět
miluju tvůj humor :-DD
Re: Hlavním problémem Evropy zůstává brutální Německo, které ji chce ovládat
(Jara, 5.1.2011 6:18:51)
Odpovědět
To neni humor. :C
neuvěřitelná slátanina
(Free, 4.1.2011 18:45:00)
Odpovědět
Pane Bednáři, Velká Británie a Francie vzaly Německu marku, aby Německo sjednocené oslabily a prosadily Euro, to je odposlech Margaret Thatcherové a Mitteranda. A tohle Německo flastruje veškeré ekonomické průsery Eurozony. Sype si neustále popel na hlavu za hříchy svých otců ( VIDITE TOHLE SNAD U NÁS NAD NAЎI BOLŠEVICKOU MINULOSTÍ ???) Jestli něčemu nerozumím, tak to je Něm,ecká trpělivost k ostatním členům Evropské unie, zejména ke všem pijavicím.
Re: Hlavním problémem Evropy zůstává brutální Německo, které ji chce ovládat
(cook, 4.1.2011 20:06:20)
Odpovědět
Pánové proč panu Bednářovi nadáváte?Je to zajímavý článek,sice nesmyslný ale zajímavý.Pan bednář vyvozuje špané závěry.Německo uplatňuje jako každý suverénní,sebevědomí a prosperující stát své zájmy a obhajuje své pozice.Přece jste nikdo nečekali že jako největší plátce EU a motor eurozóny se vzdá svého vlivu ve prospěch eurobyrokratů a bude jenom platit?Není přece chybou Německa že se některé země vzdaly prosazování svých zájmů.Je to přece chyba těch států a konkrétních politiků že ustupují.Každé takto uvolněné místo zaplní někdo sebevědomý.Spíše je třeba se ptát ,kdo zastupuje naše zájmy?A upřimn byrokrati z bruselu to nejsou.ě